Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Babybrekert gaat GeenStijl slopen

Next time ricardo, next time...We zouden het bijna vergeten, maar gisteren mocht de 34-jarige Ricardo Bregman zich voor de rechtbank verantwoorden voor het in 40 stukjes breken van zijn bloedeigen baby. En natuurlijk waren wij van de partij. Sterker nog, wij waren zelfs partij, omdat er driftig werd gezwaaid met uitgeprinte GeenStijltjes van vorige week. Zoals verwacht werd de zaak aangehouden, omdat er eerst eens nader onderzoek moet worden gedaan naar de psyche van de bierzuipende nep-bodybuilder. Maar nu komt ie: De advocaat van Ricardo verklaarde na afloop aangifte te zullen doen tegen GeenStijl. Ofwel nummertje 35 en net als alle eerdere aangiftes volkomen kansloos. Maar dat terzijde. GeenStijl, en met name haar bezoekers, zouden zich schuldig hebben gemaakt aan een digitale steniging van Ricardo. Door R-I-C-A-R-D-O B-R-E-G-M-A-N met naam en toenaam te noemen, is hem het leven in het Friese dorpje Burgum welhaast onmogelijk gemaakt, zo betoogde De Jong. Hij vond steun bij de officier van justitie. “Verbale lynchpartijen,” aldus de aanklager. “Regelrecht opruiend en bijna strafbaar”. Aha, BIJNA, maar toch niet helemaal. Beetje omgekeerde wereld nietwaar? Wij breken immers geen weerloze baby’s in 40 stukjes...

Reaguursels

Inloggen

overigens kent voelspriet de stad 'burgum' niet. Ja, hoe kunnen wij dan zijn buren bellen?

brullioo | 21-09-06 | 10:33

o shit, dat staat al in de kop... verzin je eens iets orgineels...

brullioo | 21-09-06 | 10:32

op het kaartje van deze wandelende testosteronbom:
Ricarco Bregman, BabyBreker

brullioo | 21-09-06 | 10:31

deze klootzak weet 40 botten in zijn babie te breken, en gaat dan zitten janken dat Wij Hem pakken? whahahaha

laten we DRIE botten bij hem breken, langzaam, en dan zeggen: zo, nog 37 te gaan! dit heerschap moet direct uit de ouderlijke macht worden gezet, lichtjes gemarteld, tien jaar of langer bodybuilden in de gym van de bajes, en iemand moet, gewoon, zodat ie weet hoe het voelt, zijn neus breken.

Nee echt. Wat een klootzak. 40 babybotjes breken, en dan nog een grote bek hebben ook. Het is toch geen moslim heh?

brullioo | 21-09-06 | 10:27

RicardHO

dus niet nu hier he? | 21-09-06 | 10:18

Waarom mogen mensen die 'Ricardo' heten uberhaupt voogdij krijgen/vader worden

Zonnekoning | 21-09-06 | 07:54

Wat een losers. Hij & z'n advocaat moeten eens 40 gebroken botten meemaken...

DanteG | 21-09-06 | 07:35

-weggejorist-

cabardicola | 20-09-06 | 22:51

Slimmeriken: Het posten van privé-gegevens die iedereen toch wel kan vinden is niet stoer. GeenStijl is geen telefoonboek.

falconwood | 20-09-06 | 21:09

wat is die advocaat een grote zeikerd due ricardo breekt wel 40 baby botjes maar als hy door mensen aan de schandpaal wordt gespiesddan komt er n aanklachtt??
sodemieter toch gauw op stelletje lopende holtorren

drolleke | 20-09-06 | 20:42

Bij deze zou ik /onleesbaar maken RICARDO BREGMAN / einde onleesbaar maken graag uitnodigen voor een gezellig kopje koffie bij mij thuis. Zullen we nog wel eens zien wie hier een grote jongen is. Beste /onleesbaar maken RICARDO BREGMAN / einde onleesbaar maken: kun je al tot 41 tellen? Mag jij raden waar die 41 voor staat.

*Wat zegt u? Het commando onleesbaar maken werkt niet? Oh sorry meneer de dorpsgek (note to self: dorpsgek vervangen door officier van justitie) dat wist ik niet hoor.....*

Albert Heijnstein | 20-09-06 | 19:23

Inwoners van het Friese dorpje Burgum, WURGUM!

Klipgloss | 20-09-06 | 19:15

@BroederBeer 20-09-06 @ 17:35
En zijn advocaat ook.

***haald een Lidl biertje na inspectie van potemoNEE***

bad to the bone | 20-09-06 | 17:53

Nog één keertje dan, Ricardo Bregman, krijg is ongelofelijk de TYFUS.
Zo, en nu eerst een Bavaria

BroederBeer | 20-09-06 | 17:35

Losert, lutser,

justanotherone | 20-09-06 | 17:12

Arme weerloze Ricardeau...
In de bak zijn ze zeker blij met je gespierde kringspier.

puntkop | 20-09-06 | 16:45

Wiskundig gezien zouden dat dan 20 breuken moeten zijn. Oké oké, 40 breuken of 80 stukjes dan

Krijg de tring | 20-09-06 | 16:14

40 breuken zijn meer dan 40 stukjes!

janjoker | 20-09-06 | 16:12

Pik dr af en dan met de wals er overheen, es kijken oftie ook in 40 stukjes breekt.

Krijg de tring | 20-09-06 | 16:12

Die gast zijn lichaam in 40 stukjes delen, en daarna zijn psyche. Daarna zijn hoofd en vervolgens zijn leven.

Miggerd | 20-09-06 | 14:58

@JudgeJuly

Wel een beetje een soft vonnis of niet.

Kingeef1975 | 20-09-06 | 14:49

Wat een gore smerige vuile hond. Eerst je baby bijkans vermoorden of beter gezegd mishandelen (wel een misdrijf meneer de advocaat, niet BIJNA een misdrijf... gewoon een misdrijf) en dan nog gaan janken ook. Huilend vuil mietje.

Kingeef1975 | 20-09-06 | 14:47

@murdockyoufool
ben het met je eens alleen denk dat albertje niet alleen deze verantwoording draagt.

ed.. | 20-09-06 | 14:38

Voor dit soort types is de doodstraf nog te genadig. Dus wat zeurt die lafbek nu weer.

Zuipkeet | 20-09-06 | 14:37

Geweldig land hier.. Baby's breken mag, commetaar leveren ho maar..
Hoop dat ze Ricardotje breke daar in Fryslán..

Oasizs | 20-09-06 | 14:30

"is hem het leven in het Friese dorpje Burgum welhaast onmogelijk gemaakt"

Alleen in Burgum? Ik hoop toch minstens in heel nederland

Fitz | 20-09-06 | 14:20

Nou ja zeg, laten we hoopen dat z'n leven onmogelijk wordt! :)

Daisy Bouterse | 20-09-06 | 14:12

Bijna zwanger is ook niet zwanger!

MekPower | 20-09-06 | 13:52

@ed.. 20-09-06 @ 12:58
Einstein is redelijk anoniem, maar het gaat ook niet om hem. Het draait om het plaatsen van zinloze info over Jacobs hetgeen een mildere straf kan opleveren. Natuurlijk was het plaatsen van Jacobs' naam en foto meer dan terecht, omdat de pedo opgespoord dient te worden.

Murdockyoufool | 20-09-06 | 13:48

.. memo to myself: eerst vorige posts lezen, alvorens met een onnodige vraag komen..

krakeling | 20-09-06 | 13:46

Wat? Wie? Ricardo B? ken ik niet....
O, kijk eens de Paus zij wat!

Rockert | 20-09-06 | 13:46

Wat ik zou willen weten is waar de moeder van het kindje was en wat haar rol is geweest.. Zóveel botbreuken en nooit een belletje gerinkeld bij de behandelende arts??

krakeling | 20-09-06 | 13:40

Ricardo Bregman,

Behalve dat u uwzelve heeft verminkt door het slikken en spuiten van verboden anabolen teneinde uw lichaam eruit te laten zien als een mislukt Michelin-mannetje,
Heeft u bovenal het leven van uw zoon vernield, verguisd, kapotgemaakt. En das knap, want het ventje is nog geen 2.
Tevens heeft u uw familienaam ten schande gemaakt (wees blij dat u geen moslimfamilie heeft, want dan was U allang gelyncht op het dorpsplein); ook zij zullen de rest van leven met dit heugdelijke feit moeten verder leven.
Om maar te zwijgen van uw echtgenote; zij was natuurlijk al meerdere keren hiervoor door u lichamelijk en geestelijk verminkt, maar heeft blijkbaar niet de kracht om tegen uw mishandelingen in actie te ondernemen of van nhuis weg te lopen.

Ondanks de Mengele-praktijken die u uitvoert op uw naaste veel zwakkere geliefden, wordt u zelf gepest door een websijtje waarop max 200 reaguursel de ether in worden gegooid - zo hard - dat diezelfde reaguurders een uur later al niet meer weten wie u bent, waar u woont, en wat u voor een GuantanoBay praktijken u thuis uitvoerde. Ze zijn immers alweer bezig om iemand anders uit de meediaa te bashen. En u maakt zich daar druk over?

Leg dat maar eens uit aan je zoon als hij 18 is.

Daarom veroordeel ik u tot 10 jaar Afgaanse gevangenis waar u dagelijks door een bataljon van 1000 hakbars én Amerikanen zult worden afgeragd, waarna u nog eens 10 jaar in eenzame opsluiting kunt zien hoeveel hulpverleners zich bekommeren om het leven van uw zoon en vrouw.
En pas als zij er weer bovenop zijn, sturen we jou naar de electrische stoel.

Dag meneer ricarco bregman.

JudgeJuly | 20-09-06 | 13:32

"is hem het leven in het Friese dorpje Burgum welhaast onmogelijk gemaakt"
Heeft ie dat niet zelf gedaan door zn kind te breken?
Ik denk dat iedereen dat daar al wel wist. Ook zonder GS!

RedScorpion | 20-09-06 | 13:26

vergeten ( sorry)
verplicht castreren om uitzaaïng/voortplanting te voorkomen

Paul Cohen | 20-09-06 | 13:24

sh*t, ben ik weer te laat voor de openbare verbale terechtstelling.
In dat geval zeik ik wel over z'n graf.

Don Quichote | 20-09-06 | 13:17

ik zeg
SHARIA
mvg. Donner

Paul Cohen | 20-09-06 | 13:07

Ik weet het al. Jullie zien het helemaal vrkirt. Ik heb mijn psiegiater gebelt. Hij zegt dat Gilles de la Tourette betekent dat je zomaar, zonder enige aanleiding op elk willekeurig moment uit je slof kan schieten.
Die baby kende zn vader al drie maanden, dus hij kon wel weten dat hij uit de buurt van zn lieve beschermende vader R-I-C-A-R-D-O B-R-E-G-M-A-N moest bljiven. Eigen schuld-dikke bult dus. Jullie kunnen het dus schudden met een veroordeling van R-I-C-A-R-D-O B-R-E-G-M-A-N. Hij mag kinderen blijven maken.

doctor0 | 20-09-06 | 13:06

ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt om het feit dat die dreigt GS aan te klagen, als hij gewoon zn poten thuis had gehouden was hij gewoon de nono de nitwit die hij altijd is geweest. Dus hij heeft er zelf om gevraagd... boontje komt om zijn.........

FUCK DUCK | 20-09-06 | 13:06

In stukjes breken dat trieste figuar! Als het aan de Nederlandse 'Rechtspraak' ligt, loopt 'ie over een weekje weer rond als vrij man. Misselijkmakende actie om een weerloze baby dit aan te doen. Met naam en toenaam in de krant en 'persona non gratta' in z'n paspoort.

Wanneer je naar een willekeurige buitenlandse site gaat en daar een krantenbericht uit Nederland zoekt, staan alle volledige namen erin. Net als van die ENGE Samir Azzouz (Samir A.).

De term 'Publieksrecht' zou eens wat letterlijker mogen worden opgevat...

rincewindrules | 20-09-06 | 13:04

Als hij toch aangifte gaat doen dan kan hij er nog wel tig andere sites bijvoegen.
www.schandpaal.net

Lois | 20-09-06 | 13:04

Hij maakt GS toch wel in minimaal 40 stukjes kapot

Traag | 20-09-06 | 13:02

@Joris: en nou niet weer wegjorissen he!

empe04 | 20-09-06 | 13:01

Voor eenieder die meer info wil of zijn meing niet wil intypen bestaat er de telefoon.... Ingredienten zijn slechts 1. een werkende telefoon (bedraad of mobiel, maakt niet uit). Toegang tot www.telefoongids.nl en 3. de naam (Bregman) en het wereldse dorp (Burgum) van deze hufter. Een aardige meneer en verdediger van ricardo zal u te woord staan. Hij vind het allemaal wel meevallen. Let wel: Privé, Nieuwe Revu en de Telegraaf hebben vandaag al gebeld.

empe04 | 20-09-06 | 12:59

@ irritatione 20-09-06 @ 12:52
telefoongids.nl staat wel 1 bregman maar is mischien niet de goeie, moet je dus ook wel voorzichtig mee zijn
(ach trouwens, zal wel familie zijn, ik zeg: uitroeien!)

FUCK DUCK | 20-09-06 | 12:58

@murdockyoufool
misschien wel, maar albert einstein is buiten zijn email (hotmail, yahoo?) en IP (bibliotheek, school, internetcafe, plaatselijke coffeeshop) wel redelijk anoniem. voor hetzelfde geld is albert de vader van een van z'n slachtoffers. in de huisregels geeft GS dit bijv. aan betreffende het registreren
.... Registreren is puur en alleen bedoeld om de nieuwsbrief te ontvangen, voorkeuren aan te geven en reacties te geven op de site.......
dus enige voorzichtigheid wat wordt aangeleverd is wel op zijn plaats...

ed.. | 20-09-06 | 12:58

R-I-C-A-R-D-O B-R-E-G-M-A-N krijg de zenuwenpleuris aan je teelballen.

Armageddon | 20-09-06 | 12:57

@paarse_sleutelhanger
Uit je reactie valt op te merken dat je zelf nog nooit in Bergum bent geweest dus hoe kan je in godsnaam een heel dorp afrekenen aan de hand van 1 persoon. Volgens mij kom jij uit een TYFUSGEZIN, anders had je je wel wat genuanceerder uitgesproken.

mescalito | 20-09-06 | 12:56

De menigte dient gewaarschuwd te worden dat er een babybrekert in de buurt is. Laat die gast maar lekker gelyncht worden. Ten koste van een (toch al verkeuqt) leven meerdere levens gered. Die gast moet eens wat Star Trek gaan kijken. "The good of the many..."

Wat mij betreft in ieder geval een neqsch*t voor die lutser.

Lemau | 20-09-06 | 12:55

wat verwacht men van iemand die zijn kind helemaal kapotmishandelt. kan iemand die man misschien "per ongeluk" overrijden misschien? je kan misschien zijn tel zoeken op www.telefoongids.nl

irritatione | 20-09-06 | 12:52

@FUCK DUCK 20-09-06 @ 12:36
Heb je gelijk in, hij is nog niet gestraft en hij is zelf schuldig aan zijn huidige situatie. Ik zeg alleen: geef verdachten niet de kans op strafvermindering. Een advocaat pakt dit soort kansen -schending privacy; verbale bedreigingen-met beide handen beet en melkt ze uit.

@ed.. 20-09-06 @ 12:38
Ben het niet met je eens. De eerste verantwoordelijkheid ligt altijd bij de bron. Er zijn genoeg mensen die 'leeglopen' bij een journalist. Hij heeft dan de keuze om informatie ter bescherming van de bron weg te laten. Maar hij heeft ook andere belangen: scoren (trekt lezers en adverteerders aan). Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Mensen moeten zich realiseren wat ze teweeg kunnen brengen als ze bepaalde info naar buiten brengen (anders is het natuurlijk als iemand wilsonbekwaam is).

Murdockyoufool | 20-09-06 | 12:50

Lekker deaudgaan baby mishandelaar.

Mus | 20-09-06 | 12:50

Bergum.. tyfusdorp met, zoals blijkt, tyfusmensen.

paarse_sleutelhanger | 20-09-06 | 12:47

ed.. 20-09-06 @ 12:38
Heel goed ... wij mogen reaguren en een mening hebben, maar we moeten m.i. onze rechtstaat niet helemaal veronachtzamen. Als we daaraan beginnen wordt het echt een lynchpartij hahaha, en dan heb ik nog wel wat nominee's >:)
Cetero mihi opninio afficiat Ricardonem deaud debendum esse (ff uit de pols, schiet maar als het anders moet ;-) )

oakie | 20-09-06 | 12:44

Balkenende begrijpt niet waarom zijn kabinet niet populair is en steeds onvoldoendes scoort. Het handhaven van dit OvJ's die dit soort beulen de hand boven het hoofd houdt maakt elke discussie over normen en waarden overbodig. Een OvJ die dit zegt is net zoiets als een rechter die bij voorbaat al vind dat Saddam Hussein geen dictator is. Donner, de minister met al dat bloed aan zijn handen, had zo iemand op staande voet moeten ontslaan wegens minachting van het gezond verstand.

Bugsy Siegel | 20-09-06 | 12:41

@murdockyoufool
vorige week heeft het adres van ricardo wel een tijdje tussen de reaguursels gestaan.. uiteraard terecht beloond met een ban van vrind joris.. dus daar ligt de grens dus wel.. misschien was het niet zo kies van albert om deze privedocumenten op straat te gooien maar toch vind ik dat de uiteindelijke verantwoordelijkheid bij GS ligt. zij hebben immers de docu's in de dump gegooid. al met al is het moeilijk in deze zaken (pedo's en babybrekerts) een eenduidig oordeel te vormen. denk dat we moeten afwachten wat de rechtert gaat beslissen en als GS en de reaguursels in het vonnis worden meegewogen.

ed.. | 20-09-06 | 12:38

... Was er dan enige vorm van sociale controle in dit friese dwarpke.??.. mij lijkt van niet als je je kind zo kan mishandelen, hoe kan je het erg vinden dat iets verdwijnt wat nooit bestaan heeft? Deze vader verdient het om zijn leven lang met de nek te worden aangekeken, niet alleen in Burgum!

fairy3001 | 20-09-06 | 12:37

@ Murdockyoufool 20-09-06 @ 12:34
Is hij gestraft? nog lang niet!
wie heeft zijn leven onmogelijk gemaakt? dat is hij zelf!!!
Als hij niet tegen verbale lynchpartijen kan, moet hij geen fysieke lynchpartijen uithalen bij babies!
pech voor hem, ophangen!

FUCK DUCK | 20-09-06 | 12:36

Die randlul wordt straks in de gevangenis zelf als boksbal gebruikt, dus maak je niet druk..

NahUnd? | 20-09-06 | 12:36

Wat een kansloze sufkut die Ricardo, iemand die een baby in 40 stukkies breekt hoort tbs te krijgen....... maar eerst ff langs bubba.

Karel Kruizenruiker | 20-09-06 | 12:35

@mvg 20-09-06 @ 12:17
Nergens staat dat de officier van justitie een lagere straf eist. Maar je kunt lezen dat de aanklager spreekt van 'verbale lynchpartijen'. Welnu, in negen van de tien gevallen weegt de officier van justitie dit soort zaken mee in zijn eis. Soms licht hij dit niet eens toe, maar zie je aan de eis dat hij rekening houdt met externe factoren (bijv. blanco strafblad en persoonlijke omstandigheden, dus ook verbale lynchpartijen!). En als de officier van justitie er geen rekening mee houdt, dan kan de rechter dat in zijn vonnis nog doen. Dude, alles wat in het voordeel spreekt van een verdachte (in dit geval: de man is al gestraft door hem het leven onmogelijk te maken) weegt mee.

Murdockyoufool | 20-09-06 | 12:34

Zolang mensen kinderen krijgen zal dit altijd kunnen gebeuren,moeder de vrouw kan ook zo labiel als een deurkruk zijn.
Deze vent gewoon eventjes zijn gewicht in stukjes ijzer laten eten,komt wel goed,en op naar de volgende rand-debiel.

de grote Anti | 20-09-06 | 12:33

leeft ricardo nog ??

oakie | 20-09-06 | 12:30

mescalito alles op GS is sarcastisch... kun je hier niet tegen dan rot je op :)

liefs mij x

andreea | 20-09-06 | 12:27

Beetje lastig bodybuilden met :Gilles de la tourette. Dit is een neuro-psychiatrische aandoening die gekenmerkt wordt door niet doelgerichte en ongecontroleerde bewegingen. Door de ziekte heeft men geen goede controle over de spieren waardoor de botbreuken bij de baby zouden zijn ontstaan.Zie www.waldnet.nl/wn/nieuws/15060/Vader_b...
Hoeveel halters zou hij op zijn eigen tenen hebben laten vallen?

Ur2ezY | 20-09-06 | 12:26

@ed.. 20-09-06 @ 12:14
Yep, maar Einstein heeft ze gevoerd met allerlei privédocumenten. Albert wilde waarschijnlijk zijn 15 minutes of fame. Je kunt je dan afvragen of het de verantwoordelijkheid van de redactie is om de gegevens al dan niet te plaatsen. 'k Snap hun keuze best. Makkelijk scoren -een reaguurder doet het speurwerk- en de schoorsteen moet natuurlijk blijven roken. Naar mijn mening hebben reaguurders in de eerste plaats een verantwoordelijkheid. Stel je voor dat elke reaguurder die iets van een lijdend voorwerp op GS afweet, begint met het versturen van privé-informatie. Waar leg je de grens dan?

Murdockyoufool | 20-09-06 | 12:23

Als je je niet kunt beheersen blijf je uit de buurt van kinderen. Begin je er niet aan. Simpel. Als je niet wist dat je 'het' in je had ren je de deur uit bij de eerste kriebel in je knuistjes. Je blijft ver weg van kinderen. Anders kunnen dingen heel slordig op je Google CV gaan staan. Zo werkt het.
'
Misschien iets om over na te denken voor andere labiele figuren met losse handjes, driftbuien of enge stoornissen. Zoek hulp en neem je verantwoordelijkheid als een vent/wijf. Het hoeft maar één keer 'fout' te gaan en je gaat voor de bijl. Hoeveel advocaten je ook in de arm neemt. Wegjorissen heeft z'n grenzen.

Repperdeklepklepklep | 20-09-06 | 12:23

Nogmaals, HEY RICARDO, ALS DIE BABY NIET ZO HARD HUILDE, WAT WAT WAT DEED JE DAN.
De Vrolijke Kaafir© 20-09-06 @ 11:56
Je bent in elk geval geen schreeuwerdT. Ik neem aan dat je die eerder opmerking van je "Waarschijnlijk dat de baby gewoon niet zo had moeten huilen, dan was het allemaal niet gebeurd." sarcastisch is.
Ricardo leef je nog?

Ridge Forrester | 20-09-06 | 12:22

breek die megeaul gewoon in 40 stukjes. Ja, jij, RICARDO BREGMAN!

maninhetwater | 20-09-06 | 12:20

@murdockyoufool:
waar staat dat de aanklager een lagere straf eist door de reacties en stukjes op GS?

mvg | 20-09-06 | 12:17

“Verbale lynchpartijen,” aldus de aanklager. “Regelrecht opruiend en bijna strafbaar”.

Meneer de officier van justitie?
BIJNA TELT ALLEEN BIJ HANDGRANATEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opruiend? Reken maar, gooi die vent maar in een bak vol pijlstaartroggen!
Maar alles komt goed, in de bak heb je ook internet, zijn naam is bekend.
Dat word "hard time" zoals ze in de states zeggen.
FF spotten met bankdrukken Ricardo? Tuurlijk, ik vang de stang wel op........... ongelukje.........

Jim Beam | 20-09-06 | 12:17

@ed...
HIV ligt uiteraard ander dan OI.
De zaak in gang stellen kan m.i. direct zodra de HIV-pos. wordt geconstateerd en duidelijk is wie de "dader" is. Neuqen als moordwapen. Leuke voor Cluedo:
neuqen, in de badkamer, met een moersleutel.
(erhm?) :)

mvg | 20-09-06 | 12:16

@I_Claudius 20-09-06 @ 11:05: weer iets geleerd en tenslotte een dag niets geleerd is een dag niet geleefd :-)

GoedemorgenDezeMorge | 20-09-06 | 12:14

@murdockyoufool
albert einstein? de redactie heeft het toch geplaatst?

ed.. | 20-09-06 | 12:14

Reactie in de Leeuwarder Courant;
"Met deze ziekte had vaderlief geen vader mogen worden,ik ben voorstander voor een wet ,die gehandicapten (staat er echt zo) belet zich voort te planten.
Gepost door ik maar op 19-09 19:08"
Wie beweert er nu nog dat de reacties op GS te hard zijn?

sjaakdeslinksesul | 20-09-06 | 12:13

Wat nog meer verwonderlijk is: iemand met Gilles de Tourette die bodybuilder is. Ik zie hem al op de bank 100 kilo stoten als plotseling de armen uit zichzelf spastische bewegingen gaan maken... ach misschien lost het probleem zichzelf op.

OoO | 20-09-06 | 12:08

Dit is het moment om te zeggen: told you so! Al had ik dit niet bij de berechting van die opgeblazen pad verwacht. Maar goed, als de officier van justitie hier al van walgt, wat moet de aanklager van Geoffrey Jacobs dan wel niet vinden? Als die pedo wordt berecht, zal zijn advocaat op zeker over GS beginnen. De officier van justitie is het daar dan weer roerend mee eens, houdt GS in zijn achterhoofd en eist een iets lagere straf. Met dank aan reaguurder Albert Einstein.
De keuze lijkt me duidelijk: een dagje plezier met Jacobs' scheidingsperikelen op GS of een acceptabele straf voor de smerige pedofiel. Pick your pick.

Murdockyoufool | 20-09-06 | 12:06

Ricardo gaat kaput kaput kaput in het gevang. Ook daar leest men GS.

Bert Graat | 20-09-06 | 12:05

FUCK DUCK 20-09-06 @ 11:37
Da's godverdomme helemaal waar. Er zijn inderdaad van die kudt pilletjes om dat kenker Gilles dela Tourette te onderdrukken verdomme!

Deport | 20-09-06 | 12:05

Als straf breekt baby 40 botten in Ricardo :p

Anarki | 20-09-06 | 12:04

@DatWelNatuurlijk 20-09-06 @ 11:59
Lijkt wel BA...

De Jong... Shut Up Fool...

Captain Phalanx | 20-09-06 | 12:04

Halsschotje dan maar..? Of gewoon lekker ouderwets 14'e eeuws stenigen..?

African Postman | 20-09-06 | 12:02

Ricardo heet 'ie? Ik zie het type zo voor me:

- Iets te bruine teint
- Geblondeerd haar, kort van opzij, "kuifje" boven het voorhoofd
- Zware gouden ketting met pantertje eraan
- Draagt bij voorkeur badstoffen T-shirts met wijd uitgesneden hals en iets
te korte mouwtjes
- Schreeuwerige joggingbroek of anders zo'n H&M spijkerbroek -strak model-
met witte slijtplekken op plaatsen waar die normaal niet ontstaan.

En natuurlijk door het dorp cruisend in een metallic oranje of paarse "gepimpte" ouwe Golf of Honda Civic. Niks bijzonders dus. Al die kleine -in essentie mooie- dorpjes worden bevolkt door dit soort figuren. Triest maar waar.

DatWelNatuurlijk | 20-09-06 | 11:59

@Ridge Forrester 20-09-06 @ 11:46
Een jurist? Nauwelijks. Maar ik heb wel flink wat dialogen geschreven voor acteurs die jurist moesten spelen. En dan moet je je wel eens inlezen ;-).

De Vrolijke Kaafir© | 20-09-06 | 11:56

oakie 20-09-06 @ 11:51

grr... ja, dan maar een reep chocola als voorbeeld

sexpack | 20-09-06 | 11:55

@oakie, Tuurlijk ben ik Ricardo Bregman! Hahaha, was ik zo doorzichtig?

mescalito | 20-09-06 | 11:55

@mvg
in principe wel, maar wanneer zet je zo'n zaak in beweging? als de HIV is geconstateerd, bij de eerste ziekteverschijnselen ten gevolge van de HIV of bij de dood? vind zo ie zo dat als je bewust iemand HIV positief maakt dat daar wel een straf tegenover mag staan... aan de andere kant, als je weet dat bijv. binnen jou familie een hele hoge kans is op bijvoorbeeld OI (dodelijke variant), je dan ook niemand kan bezwangeren uit angst voor vervolging...

ed.. | 20-09-06 | 11:53

Ik denk dat RICARDO BREGMAN zich minder zorgen hoeft te maken over zijn sociale leven in het Friese dorp waar hij woont dan over het sociale leven in de betonnen kolos waar hij de komende drie of vier jaar gaat wonen. Trouwens zeer zak excuus van de advocaat (net als het G de la T syndroom) leer mij een dorp kennen, ook zonder GS en internet zou iedereen het in no time geweten hebben en hun mening al klaar hebben.

sjaakdeslinksesul | 20-09-06 | 11:53

sexpack 20-09-06 @ 11:48
weiland met paaltjes: niet als t een gesloten circuit is: 40 paaltjes hahaha

oakie | 20-09-06 | 11:51

wie is ricardo bergman, alias mescalito ???

oakie | 20-09-06 | 11:49

Tja..1 van de bijwerkingen van Anabole is dat je een constante agressie tik overhoud!!.. Zielig, dat tie dat op het minst weerbare mensje afreageerd.

Had tie bij mij moeten doen...

silitek | 20-09-06 | 11:49

Zeiken dat je verbaal aangevallen ben, terwijl ik niet eens op je nieuws-item gereageerd heb omdat ik het TE TRIEST voor woorden vindt dat je een weerloos kind 40 botbreuken bezorgd, is toch wel heel zielig en bekrompen, etterig mannetje. Ik hoop dat je gefistfucked worden nog als aangenaam tussendoortje gaat ervaren wanneer je met Bubba en kornuiten kennis gaat maken. Oprotten uit onze maatschappij, debiel!

DeArmeStudent | 20-09-06 | 11:49

Ik ben in ieder geval voor een feauteauphuk!

Dada_ | 20-09-06 | 11:48

losert 20-09-06 @ 11:42


minimaal 41 stukjes, minimaal. Als je 40 aparte botjes breekt, heb je 80 stukjes. als je 20 stukje op 2 plaatsen breekt, heb je .... Maar net als het weiland met de paaltjes... juist, minimaal 41 stukjes.

sexpack | 20-09-06 | 11:48

@pron:
ow. owkee.
@ed...
volgens mij niet. maar ik vind eigenlijk dat zoiets wel moet kunnen. zeker als diegene wist van zijn ziekte (HIV). Maar een paar jaar geleden is er toch ook het volgende gebeurd: man heeft HIV en weet daarvan. Neuqt met vrouw, zonder condoom, zij weet daar niet van. Zij krijgt ook HIV.
daar werd toch ook dood door schuld oid aangenomen?
waarom de moeder wel beschermen, maar het kind niet?

mvg | 20-09-06 | 11:47

@De Vrolijke Kaafir© 20-09-06 @ 11:35
Een jurist!
Anyway, je hoeft niet geleerd te hebben om in te zien dat deze man fout heeft gehandeld, en ik geloof erin dat de rechter dit ook wel inziet.
En die aangifte, whuhahahahuhauahhuahah, dikke vinger naar jou RICARDO.

Ridge Forrester | 20-09-06 | 11:46

Sterk gesschreven redaktie. Sterk! Vooral de laatste alinea. Whaaahaa wat een loser die babybreker!

Mokum Kosher | 20-09-06 | 11:46

Plotselinge mutaties (dus zonder eerstelijns erfelijke achtergrond - bij de vader of de moeder) van Osteogenesis Imperfecta zijn net zo zeldzaam als Duitsers met humor. Bovendien had het 'gezin' al eerder aanvaringen met de Kinderbescherming en andere instanties. Het OI-verhaal lijkt me dus een beetje vergezocht.

De Vrolijke Kaafir© | 20-09-06 | 11:44

@nevermind
ricardo bregman te burgum (friesland)
@mvg
overheen gelezen.. maar je kunt iemand met HIV toch ook niet aanklagen als deze iemand bezwangert?

ed.. | 20-09-06 | 11:44

LOL @ doctor0 20-09-06 @ 11:40
maar ik denk samenwerking...
Ze kunnen allebei niet alleen een baby de baas...
allebei opknopen aan de hoogste boom!
(leuke versiering straks in de kerstboom op dam)

FUCK DUCK | 20-09-06 | 11:43

@Fuck Duck; wanneer neem jij je medicatie weer eens op tijd?
@mvg; zie eerste link in stukje, daar is een enorme discussie gewweest over deze ziekte

Pornstar | 20-09-06 | 11:43

Wat was zijn naam ook alweer?

Nevermind | 20-09-06 | 11:42

tijd voor de ultieme lynch: een ricardo Bregman feauteaufuck!

whappie de flappie | 20-09-06 | 11:42

Jongens, je weet toch dat als een baby 40 breuken heeft, er niet 40 maar 41 stukjes zijn?

losert | 20-09-06 | 11:42

@ed...
lees ook ff type 2 (de dodelijke variant) daarin komen ook breuken bij de geboorte al voor. *doet even grinniken*
en met al de anabolen die bodybuilders notoir gebruiken, kan het natuurlijk zomaar zo zijn dat er een "spontane genafwijking" ontstaat in een kind.
@strafrechtmensen:
kan er ook sprake zijn van schuld indien je leefstijl onverantwoord is (voorafgaande aan de geboorte van de baby) en de baby heeft wat? wel interessant.

mvg | 20-09-06 | 11:42

US Marshalls gisteren gezien?
Volgens mij niet R-I-C-A-R-D-O B-R-E-G-M-A-N het gedaan, maar heeft Mescalito het gedaan. Hij weet er tenminste meer van dan R-I-C-A-R-D-O B-R-E-G-M-A-N.

doctor0 | 20-09-06 | 11:40

Als hij verbaal wordt aangevallen, mag hij zich ook best wel verbaal verdedigen. Vooropgesteld dat hij de verbale vemogens heeft (die komen namelijk niet uit een potje) dan hè.

En als ik zeg dat ik die vleesboom driewerf de typhus toewens, dan zeg ik dat als persoon! Dit is de emotie van het volk, de meerderheid, snik. Niet alleen GS is daarvoor verantwoordelijk (ik dank GS hartelijk voor het geboden platform). En bovendien... kijk eens hoeveel reacties er op die anabolensite zijn binnengekomen. Gaan ze die aanklagen? Ik citeer: "ongezien de typhus" (Sytze Vliegen).

Demonisering van GS! Ik zou ze aanklagen lieve mensjes van de redactie!

@Gl**f: minimaal 41 stukjes maar verder good thinking :)

sexpack | 20-09-06 | 11:39

'Gilles de la Tourette' goedkope smoes.
Er zijn tegenwoordig pilletjes om dat te onderdrukken

FUCK DUCK | 20-09-06 | 11:37

@pron:
ik geef alleen een medische naam aan wat mescalito opwerpt als "eventuele oorzaak". (zie zijn 11:28). ik weet niets van een eerdere discussie.

mvg | 20-09-06 | 11:37

@mescaltio
Wij weten van niets... En jij? van alles? en als je erbij stond en ernaar keek, waarom heb je er dan niets tegen gedaan?? Omdat hij sterker is dan de gemiddelde volwassen kerel.
.
Of had de baby een nare masochitische afwijking waardoor ie steeds per ongeluk tegen vuisten opkroop?

Gl**f | 20-09-06 | 11:37

@mvg
thanks... de link vertelt o.a. dit:
De breuken ontstaan meestal pas na het eerste levensjaar en ze komen dus zelden voor bij de geboorte.

ed.. | 20-09-06 | 11:36

@mvg; daar is al een hele discussie over geweest, blijkt t kindje niet te hebben....

Pornstar | 20-09-06 | 11:36

@FUCK DUCK
Jezus jij bent simpel. Alle omdat ik niet met de massa mee praat ben ik hetzelfde als Ricardo. Sjonge jonge, waar heb jij je verstand zitten aap!

mescalito | 20-09-06 | 11:36

@ Mescalito
Quote:"Ik weet hier meer van en kan jullie vertellen, het verhaal zit anders in elkaar dan jullie denken." En dan je post van 11.31u.

Doe es effe niet zo interessant.

PietdePaljas | 20-09-06 | 11:35

Het ergste van alles is nog wel dat deze gast waarschijnlijk weg komt met 20 uur schoffelen of een andere ongepast lage straf...

da wizard | 20-09-06 | 11:35

een ding; wat deze man heeft gedaan is té erg voor woorden, maar áls hij psychisch wat blijkt te mankeren is het bijzonder Stijlloos van GeenStijl. En dat is ook waarom GS Gs heet.

Pornstar | 20-09-06 | 11:35

Inderdaad Ridge Forrester, veel komt in dit geval aan op de vraag of het begane feit strafbaar is - en in welke mate. Bregmans advocaat zal voorlopig wel pleiten voor vrijspraak op basis van ontoerekeningsvatbaarheid of iets dergelijks. In elk geval zal hij zoveel mogelijk 'verzachtende omstandigheden' uit z'n hoge hoed halen. Het OM snap ik in dit geval niet zo, ze moeten gewoon hun werk doen en er een veroordeling uithalen. Inzetten op poging tot doodslag - en dan ook nog eens op je eigen weerloze baby, dat maakt het alleen maar erger. Ik zou zelfs nog wel ruimte zien voor ernstige mishandeling / poging tot doodslag met voorbedachten rade. Uit diverse media valt op te maken dat Bregmans 'Gilles de la Tourette' al langer bekend was - en ook dat het gezin al een naam had bij de Kinderbescherming. Zoiets valt natuurlijk niet te verenigen met het opvoeden van een broos baby'tje. Anyway, ben benieuwd wat de rechter ervan zal zeggen. Waarschijnlijk dat de baby gewoon niet zo had moeten huilen, dan was het allemaal niet gebeurd.

De Vrolijke Kaafir© | 20-09-06 | 11:35

@ mescalito 20-09-06 @ 11:20
Jij durft! jij bent bijna net zo erg als RICARDO BREGMAN!
Of moeten wij zou botjes ook even breken? dan voel je dat zelf is.. kijken hoe je dan nog praat over RICARDO BREGMAN

FUCK DUCK | 20-09-06 | 11:34

@mescalito 20-09-06 @ 11:28
En als dat waar blijkt te zijn weet heel nederland dat RICARDO BREGMAN uit BERGUM onschuldig is.

sjaakdeslinksesul | 20-09-06 | 11:34

@ Telegraafhoerrr 20-09-06 @ 11:12

Chemische castratie? Als het goed is, treedt dat al vanzelf op door anabolen gebruik. Als dat nog niet zo is voel ik persoonlijk meer voor de roestig oud en bot scheermethode.

Maar, zoals ik op een eerder topic ook al reageerde:
Een kuil en een .22...

AJ74 | 20-09-06 | 11:33

@ doodvanbierlala, dat zou ik verder echt niet weten. het enige wat ik probeer te zeggen is dat de kans groot is dat de baby deze ziekte had. En als mensen dan openlijk kapot worden gemaakt is dat een enorme klap voor zo iemand. Wie weet was/is het verder wel een klootzak maar dat weet ik verder niet.

mescalito | 20-09-06 | 11:31

@mescalito:
glass bones?

mvg | 20-09-06 | 11:31

@mescalito
dat zou een kunnen zijn... maar eh, hoe heet die ziekte dan? (linkje!!)
is er een dokter in de zaal?

ed.. | 20-09-06 | 11:31

Ricardo, grote gebouwen zijn ook te slopen. Hasta la vista, baby(killer)!!!

Boze Buur | 20-09-06 | 11:31

Wikipedia telt 9928 inwoners in Bergum, en dat waren er bijna 9927.
Weinig kans dat je daar als bodybuilder opgaat in de massa. Hoeveel Michelinmannetjes er rondlopen is niet bekend, ook niet hoeveel van hen de typisch Friese naam Ricardo hebben. Van hen is er dan nog een groep waarvan de kinderen rechtstreeks vanuit de wandelwagen de rolstoel ingaan, die dus permanent een wagentje duwen. Ook hier geen cijfers..........

hekkesluiter | 20-09-06 | 11:30

@mescalito

Had een hart van goud zeker en deed nooit iemand kwaad?

doodvanbierlala | 20-09-06 | 11:29

@mescalito
kom er maar in; verrotte jeugd, drugs(annabolen)gebruik, gilles de la tourette etc. etc. ben errug benieuwd welke verzachtende omstandigheid dit goed kan praten (duh) al heeft ie maar 1 botje gebroken... aanpakken die gozert...

ed.. | 20-09-06 | 11:28

Er bestaat dus een ziekte waarbij pasgeboren babies zomaar botbreuken oplopen en daar kan niks aan worden gedaan. De baby is meerdere malen uitgebreid onderzocht en aan de buitenkant kon niet worden aangetoond dat er sprake is geweest van mishandeling. Dus laat de artsen dat nu eerst uitzoeken voordat er overhaaste conclusies worden getrokken. Het zou gewoon erg sneu zijn als dit daadwerkelijk het geval is.

mescalito | 20-09-06 | 11:28

pinguins4fr 20-09-06 @ 11:26
whahahahahha !!! ;-)

oakie | 20-09-06 | 11:27

@vrolijke kaafir,
je was me net voor.
@mescalito:
maar op zich heb je wel gelijk. niemand hier ként het dossier.

mvg | 20-09-06 | 11:26

Ik zeg;, Deaud aan de babybrekert, DEAUD!!!! Wilde de babybrekert/ Dhr. Bregman soms zijn krachten testen? Ff kijken of hij een baby kapot kon trekken..?? Nou, 't is gelukt! Nu ff kijken wie de babybrekert kan 40en delen! Succes in de bak.

Honey | 20-09-06 | 11:26

Bijna strafbaar = compleet geoorloofd.

Carpa | 20-09-06 | 11:26

Kom er maar in, Bubba!

doodvanbierlala | 20-09-06 | 11:26

-edit ban, doe je steve de groeten ? -

pinguins4fr | 20-09-06 | 11:26

Laat die OvJ maar komen.
Natuurlijk zal de rechter de hoofdzaak niet uit het oog verliezen.
Dit is immers een poging om de aandacht van de hoofdzaak af te leiden, en probeert onder de tweede en derde vraag van art. 350 Sv uit te komen, namelijk, is het begane feit strafbaar, en is de dader strafbaar.
Jazeker.
Kenker-Ricardo.

Ridge Forrester | 20-09-06 | 11:25

@mescalito 20-09-06 @ 11:20

Nee, dat is makkelijk. wij weten er niks van en jij weet alles maar gaat lekker niet zeggen hoe, en ricardo is een beste knaap.

het is simple; een baby met gebroken botten. dat kan niet en als het wel kan leg het dan uit of hou je smoel

droef | 20-09-06 | 11:25

@mescalito:
hoe zit t dan?
ik wist niet dat zuigelingen zichzelf tegenwoordig toetakelen? of is de mamma niet lief geweest voor hem?
ps 18.000 inwoners is klein genoeg. ik kom zelf ook uit zo'n kudt dorp (oeps, provinciestad). ons kent ons. helemaal als t gaat om bodybuilders.

mvg | 20-09-06 | 11:25

"GeenStijl, en met name haar bezoekers, zouden zich schuldig hebben gemaakt aan een digitale steniging van Ricardo. Door R-I-C-A-R-D-O B-R-E-G-M-A-N met naam en toenaam te noemen, is hem het leven in het Friese dorpje Burgum welhaast onmogelijk gemaakt, zo betoogde De Jong"
MOOI !! Hulde.
En nu wwegstoppen deze gast en hem slecht door een kiertje van 2 bij 2 zonlicht laten zien, en bij regen het dak open zetten. Of net als in Shogun in een gat in de grond stoppen en er visafval in storten. Weg met dit soort monsters.

Days-Of-Wild | 20-09-06 | 11:24

Aan heel Nederland. De naam is:
familie Ricardo BREGMAN, BREGMAN, BREGMAN, BREGMAN, BREGMAN, BREGMAN, BREGMAN BREGMAN BREGMAN BREGMAN BREGMAN BREGMAN BREGMAN.

De volgende gegevens waar het volk op moet letten volgen nog:

lengte, loopstijl, haarkleur, lijkt op....., graag gekleed in .........., hobbies, waar kan je hem vaak ontmoeten, wie zijn z'n vrienden, op welke type vrouwen valt ie, welke vrouwen hebben tot nu toe contact met hem gehad, waar wonen zijn familieleden, hoe kan je ze herkennen, enzovoort.

doctor0 | 20-09-06 | 11:24

@mescalito 20-09-06 @ 11:20:
"Ik weet hier meer van en kan jullie vertellen, het verhaal zit anders in elkaar dan jullie denken."
Zoals wat? De baby had de gewoonte om 's nachts z'n wieg uit te kruipen om vervolgens mee te doen aan illegale vechtpartijen achter de plaatselijke Baby Dump?

De Vrolijke Kaafir© | 20-09-06 | 11:23

@mescalito 20-09-06 @ 11:20

Vertel maar dan

pinguins4fr | 20-09-06 | 11:23

Ok. Komt 'ie Ricardo, namens een geenstijl bezoeker; val kapot!
Of mag ik dat niet zeggen?

DeFles | 20-09-06 | 11:22

Telegraafhoerrr 20-09-06 @ 11:12
hahaha, vooral die vooraftrek, van voren eraf getrokken ??? ;-)

oakie | 20-09-06 | 11:22

Ja stouterds, durven jullie wel, hè. die arme, arme RICARDO BREGMAN, terwijl hij het toch zó zwaar heeft. Die 40 botjes zijn misschien wel vanzelf gebroken!
Typies voor de "justitie" in NL: De dader pamperen en het slachtoffer pijn laten lijden.

Aktivist | 20-09-06 | 11:22

Neeee! We gaan er allemaal aan, DEAUD wel te verstaan! Ieder van ons stijlloze reaguurders zal in 40 stukjes gebroken worden.. Beware for R-I-C-A-R-D-O

mhelvert | 20-09-06 | 11:22

Verbaal lynchen ?? Hmmm... Hoe gaat dat ??

Neqschot...
NEXT !!!

oakie | 20-09-06 | 11:21

Ricardo een echte friese naam, zal wel weer import zijn

Rommie | 20-09-06 | 11:21

Ik vind het echt belachelijk hoe iedereen, zonder dan ook maar IETS van deze zaak te weten commentaar levert en de jongen bedreigd. Dat getuigt wel weer van een uitermate laag niveau van de meeste posters hier op de site. En nee, Bergum is geen klein kutdorp met 9 inwonders en een paar, en wonen maar liefst 18 duizend mensen. En ja, er is internet. jezus wat een bekrompen lui hier zeg. Ga iets nuttigs doen en laat de uitspraak aan de rechter over. Ik weet hier meer van en kan jullie vertellen, het verhaal zit anders in elkaar dan jullie denken.

mescalito | 20-09-06 | 11:20

Mensen, mensen, niet zo druk maken. In het huis van bewaring weten ze heus wel raad met dat soort mannetjes.

Een tip voor Ricardo: laat vooral je zeep niet vallen. Ow, en als je in het HvB in Ljouwert zit: doe badmeester Tommy de groeten en vraag es hoe het met z'n trike is.

Anthony_Zeus | 20-09-06 | 11:19

Ik zal nog een stukje horror toevoegen....

Het is vrijwel onmogelijk om de botten van een baby te breken, daar deze vooral bestaan uit het zeer flexibele kraakbeen. Onze vrind heeft dus echt zijn best gedaan.

superjan | 20-09-06 | 11:18

uitzetten die vent, naar een of ander shiara land, kijken hoe ze daar dit soort zaken bestraffen........

Fridge | 20-09-06 | 11:17

is het ook toegestaan om zinloze aanklagers aan te klagen?

Captain Phalanx | 20-09-06 | 11:16

Ja, klaag maar lekker, Ricardo. Natuurlijk heb je liever dat niemand weet dat je zeer jonge kinderen kapotslaat. Uiteraard is het gewoon het beste dat iedereen het vergeet en je gewoon je dagelijkse leven kan voortzetten (totdat je weer "per ongeluk in de fout" gaat). Jammer dat de knokkelharde realiteit dit niet altijd toelaat!

Dada_ | 20-09-06 | 11:16

Wat een typerende kutfries, die RICARDO BREGMAN.

Deport | 20-09-06 | 11:14

Ik geef die advocaat helemaal gelijk! Wat denken jullie schorrie morrie van GS wel niet! Het is veel belangrijker het sociale leven van dhr. Bregman, ik herhaal dhr. Bregman, wat?! jullie verstonden me niet?! dhr Bregman zei ik! te beschermen dan ons te bekommeren over een baby!
Maar uh wat was nou de naam van die babyverneuqer?

whatdafok! | 20-09-06 | 11:13

Toch zit er wel wat in. Het publiek moet een verdachte met rust laten, zodat het recht zijn loop kan hebben en deze eikel gewoon 12 jaar met tbs en chemische castratie kan krijgen. En dus niet 8 maanden, waarvan 4 voorwaardelijk, met vooraftrek.

Telegraafhoerrr | 20-09-06 | 11:12

Wat ik begreep van Ricardo is dat een baby nogal makkelijk breekt.. Als hij hem wilde gaan aaien met zijn AnabolenArm, dan scheurde er wel eens een pees of brak er een tandje af..

Ja, lekker geloofwwardig.. als ik mijn nichtje van 3 maanden oppak, laat ik haar ook altijd twee keer uit mijn handen glippen.. ze zijn ook nog zo klein.

Markus(van Moslam) | 20-09-06 | 11:12

@doctor0
idd. Hij vast en zeker een graag geziene gast voor de Bubba's. Zo'n potige eikel kunnen ze daar wel waarderen. Bend over Boy!

PietdePaljas | 20-09-06 | 11:11

Wist je dat ze in het gevang heel goed raad weten met viezrikjes zoals jij?
.
even kijken of je nog zo stoer bent als die gasten (die overigens wat groter en bozer zijn dan je BABY) je in 41-en hebben gestampt

Gl**f | 20-09-06 | 11:11

-edit spamhoerrrrrr-

pinguins4fr | 20-09-06 | 11:11

matties in de bak, naai al z'n botten kapot, maar laat hem niet doodgaan. Vertel 'm maar dat ik z'n vrouw wel naai. Gore impolul, en dat kind is nog geeneens van hem.

doctor0 | 20-09-06 | 11:10

Onschuldig tot het tegendeel is bewezen Moehahaha

Claude Jacque | 20-09-06 | 11:10

Sterf Ricardohond Sterf!!

zakje pinda´s | 20-09-06 | 11:09

Des te eerder heeft hij TBS te pakken.....

Tomahawk33 | 20-09-06 | 11:09

Wil je gewoon lekker neuqen, komt er een tijdje later zo'n schreeuwlelijk uit rollen, gewoon de tering slaan natuurlijk, maar wel daarna gaan janken .. vuile smerige lafaard!

laardepul | 20-09-06 | 11:08

peop gebeurtd

Seven O'clock | 20-09-06 | 11:07

Geenstijl: jullie zijn boefjes!

Contento-Limbo | 20-09-06 | 11:07

Wat een SUFLUL...
GS aanklagen omdat hij verbaal wordt aangevallen? Hij mag blij zijn dat alle reaguurders hem niet fysiek aanvallen... en in stukken scheuren... wat een prutser!

FUCK DUCK | 20-09-06 | 11:07

het blijkt maar weer dat de nederlandse staat zich meer bekommert over het welzijn van de pleger en niet over het welzijn van het slachtoffer. Een persoon die een misdaad als deze heeft gepleegd zou het leven best onmogelijk gemaakt mogen worden. In dit oogpunt ben ik het heel erg eens met de Jappen. Hier is het zo dat het je vrijwel onmogelijk wordt gemaakt een baan te vinden of een vrouw als je eenmaal weer op vrije voet loopt. Geert als je dit leest kan je er niet wat over zetten in je partij programma

Gekke_Gert | 20-09-06 | 11:06

Boddiebilderd in slachtofferrol? In de Haag zouwe ze zeggge: "Krijg noah tiete....!".

JumboXL | 20-09-06 | 11:06

@ GoedemorgenDezeMorge
aanklager EN officier van justitie?
Wat is volgens jou het verschil tussen die twee beste GoedemorgenDezeMorge?
Denk dat het slechts 1 stem zal worden op GL.

I_Claudius | 20-09-06 | 11:05

GeenStijl: omdat het simpelweg niet MAG

Bushokje | 20-09-06 | 11:03

it's on babybrekert.... it's on.
.
wat de neuk, babybrekert, denk de dat in het dorpje( inwonertal: 6 boeren, 1 babybrekert en een paardekop) waar jij vandaan komt ze je niet zouden herkennen met een balkje voor je ogen?
.
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Eigenlijk zou je publiekelijk aan de schandpaal genageld moeten worden...

Gl**f | 20-09-06 | 11:03

Radbraken die domme aap!

looprekje | 20-09-06 | 11:03

OT:
Traantje weggepinkt bij de woorden van Bibi...

glyce | 20-09-06 | 11:02

De wereld ondersteboven inderdaad. De man, nou ja man... mag blij zijn dat hij niet door een woedende menigte is gevierendeeld met een paar SUV's.

Rest In Privacy | 20-09-06 | 11:01

Hey Ricardo, ouwe testosteron junk, zal ik je eens in je leeggelopen balletjes komen knijpen? Dan piep je wel anders :-)

doktersnuggles | 20-09-06 | 11:01

GeenStijl aanklagen is zeau 2004!

Gizmootje | 20-09-06 | 11:00

Hebben ze in burgum dan internet?

Rockert | 20-09-06 | 11:00

gvd.. wat een vuile aap! tijd om een clubje op te richten die dit soort lui helemaal naar de tyfus slaan!

hoe? zoiets lamstraal.nl/?p=reacties&id=2741

maar dan met zn 5e!

Bacotje | 20-09-06 | 11:00

Jezus, ik zou het ook heel vreemd vinden dat als ik mijn kind in elkaar zou slaan ik niet meer geaccepteerd zou worden in mijn omgeving. Echt, er zijn toch wonderen in de wereld he!

Eskimeau | 20-09-06 | 11:00

En op welke politieke partij zouden de aanklager en de officier van justitie stemmen?

GoedemorgenDezeMorge | 20-09-06 | 11:00

Belachelijk! Tendentieus, ongefundamenteerd en -edit: buitengewoon- kwetsend...

mvg | 20-09-06 | 10:59

Laat hem lekker deaud gaan!!

Von Knolhoven | 20-09-06 | 10:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl