Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

Lelijke kop makkelijk te onthouden,als ik die zie is die de LUL.
Ik haat het als mensen zomaar ontucht hebben met minderjarige kinderen gewoon in elkaar slaan makkelijk zat.
Lekker laten lijden in de gevangenis ken ook meeste criminelen haten dat soort lui dus.

Bucky | 19-09-06 | 00:38

@collapse 18-09-06 @ 00:08
Stil gereedschap zijn wapens die je niet hoort.
dwz messen, zwaarden , sterren, pijlen en dit soort dingen.
Mooi man zo'n meester die nu ergens in een loods de oven aan het opstoken is

harry de leipe | 18-09-06 | 19:04

@koerbagh 18-09-06 @ 05:11
Waar je geen kaas van gegeten heb moet je ook geen onzin over pleppen met je uitleg tussen neurologisch en psychologisch... Als je het verschil niet weet, zoek het dan eerst eens op....

DeArmeStudent | 18-09-06 | 17:40

Vet zuur zeg, die eikel. Ik heet ook Geoffrey :S Hang m op of zo zodat r geen kleuterneuker rondloopt met mijn naam!

wolf191179 | 18-09-06 | 17:37

pappa?

:-) | 18-09-06 | 12:34

@hoxha:
check ff je mail wil je?

m.v.g. | 18-09-06 | 11:41

Knappe man.

Dr R. Clavan | 18-09-06 | 11:34

Dat is Michiel Romeijn toch..? Ik wist wel dat ie iets te verbergen had..

OokVaag | 18-09-06 | 11:32

Aha, mooie boel, veel info! Mssn iets te veel... Iemand al een samenvatting gemaakt? Ghehe

Swaffeltje | 18-09-06 | 11:29

staat erop, en hartelijk dank.

G-unite | 18-09-06 | 11:09

Hee redactie, hebben jullie die link nu goed ontvangen, krijg nog geen mail terug.

Kan ik even wat anders gaan doen...

Albert Einstein | 18-09-06 | 11:04

hebben ze hem nou al?

DopeFish | 18-09-06 | 11:00

tweede "je" = "ziet", sorry ik heb de zin omgebogen, dan krijg je dat soort lastige vautjes...

m.v.g. | 18-09-06 | 10:59

@hoxha:
thanks. ik ben zelf ook advocaat (nee, niet van deze klootzak; gelukkig kan ik mijn cliënten zelf "uitzoeken") en je je vaak mede-confrère's aan een schandpaal genageld voor simpelweg hun (goed) werk doen. dat gaat irriteren. een baksteen door je voorruit is echt niet zo leuk als sommigen denken dat het is. :S

m.v.g. | 18-09-06 | 10:58

Denk wel een leuk primeurtje voor geenstijl, hij gaat nu naar mijn server en ik mail de link binnen 5 minuten naar de redactie, ben benieuwd wat jullie er van gaan maken.

Albert Einstein | 18-09-06 | 10:43

@albert:
ik zou zelf ook even goed kijken naar het al dan niet verschijnen van namen (ook van zijn advocaat). ik ken genoeg verhalen van advocaten die met de dood zijn bedreigd nadat zij een crimineel hadden bijgestaan die een "minder geschikte persoonlijkheid" had verdedigd.
Graag enig gevoel voor privacy. Je kunt niet van de redactie verwachten dat als zij namen op een presenteerblaadje krijgen zij dat wel onder de pet zullen houden. Dit blijft tenslotte GeenStijl. Check alleen al de foto bovenaan dit topic...
Verder ben ik stiekem ook wel benieuwd naar wat er in staat. ;)

-edit: maakt u zich geen zorgen, wat privacy van niet-verdachten betreft opereren we zo secuur mogelijk. gr hoxha-

m.v.g. | 18-09-06 | 10:35

Albert Einstein weet wel de spanning erin te houden!

John McClane | 18-09-06 | 10:33

Hij gaat zo komen per mail aan redactie@ moest het even pdf-en via destiller zijn 6 pagina's

Albert Einstein | 18-09-06 | 10:32

Waarom staat -edit ban- er nu nooit eens in 't vet, cursief, met hoofdletters, herhaald of met uitroeptekens? En als je het nu *heel* bot maakt?

Xixulon Gralgrathor | 18-09-06 | 10:24

Komt goed.
De volgende gaat over verdacht zijn van moord en DNA gezeik etc. , maar dan moeten jullie even goed nakijken of er geen namen van derden is staan, wil geen gezeik
Is brief aan zijn advocaat.

Albert Einstein | 18-09-06 | 10:17

Gooi dat ook ff naar de redactie Albert als je wil.

G-unite | 18-09-06 | 10:14

Wel grappig dat er mensen zijn die zich angstvallig verschuilen achter een pseudoniem en dan gaan FOXen.

Koetjesenkalfjes | 18-09-06 | 10:13

Komt meer ben driftig aan het scannen

Albert Einstein | 18-09-06 | 10:10

Albert zijn bijdrage staat zo goed als klaar, ff geduld.

G-unite | 18-09-06 | 10:04

@blaffer: nee hoor, 9 is niet te jong voor de PnvD. Zij vinden dat er uiteindelijk helemaal geen minimumleeftijd moet zijn. Bwaha, ja, vies he? Doodtackelen die gasten!

Dada_ | 18-09-06 | 10:04

Waarom staat -weggejorist- er nu nooit eens in 't vet, cursief, met hoofdletters, herhaald of met uitroeptekens? En als je het nu *heel* bot maakt?
-edit dan staat er ban -

Xixulon Gralgrathor | 18-09-06 | 10:04

@ Bad to the bone
De portier.

salonrealist | 18-09-06 | 10:01

Waarschijnlijk ook 't verstand van een 9-jarige.
Maar wie heeft 'm weer vrijgelaten, na eerdere misdaden?

bad to the bone | 18-09-06 | 09:54

@redactie
waar is albert z'n bijdrage?

ed.. | 18-09-06 | 09:44

wat een -weggejorist-!

titsme | 18-09-06 | 09:43

tja .. oorzakelijk gezien zou ik nu tmf 'n mtv de schuld moeten geven .. maar het is gewoon echt een sukkel .. ga dan voor 18 jarige .. daar heb je er ook genoeg die labiel zijn !

Draaitafel Demagoog | 18-09-06 | 09:38

soms ben ik absoluut vóór de doodstraf, dit is één van die momenten.
een welgemeend gatver. laat deze man mij niet voor de voeten komen, want ik hak eigenhandig zijn mannelijkheid eraf en daarna in stukjes om een zaak à la Bobbit te voorkomen...
gatver.

m.v.g. | 18-09-06 | 09:28

BAH!!, vies ventje, wedden dat ie in het huis van de "HOOFD KLEUTERNEUQER" van de PNVD verblijft :P

no-fear | 18-09-06 | 09:28

wat heeft ie gedaan? meisje van negen geneukt, net als de 'heilige' profeet?

brullioo | 18-09-06 | 09:05

Oké heb het in de dump geknalt, als de redactie het wil, dan zal het wel online komen.

Wil geen gezeik met ban, dus doe het even zo, dit is wat mij ma me alvast gaf, maar ze heeft een fockin archief over die gast, je schrikt je rot.

Albert Einstein | 18-09-06 | 09:00

albert? doe eens insturen!

ed.. | 18-09-06 | 08:59

sterff pedo sterff

Eulie boer | 18-09-06 | 08:52

Of met wat extra haar en een hoed : Hazes ....

Aboriginal | 18-09-06 | 08:51

dood knuppelen

Stummy | 18-09-06 | 08:51

vind hem verdacht veel op paul de leeuw lijken als je zijn haar wegdenkt

fredel | 18-09-06 | 08:44

@Albert Einstein
Zie edit bij je 07.41 post. Beter ff mailen.

Aboriginal | 18-09-06 | 08:42

@ Albert Einstein 18-09-06 @ 08:23

We wachten in spanning af.

stem des volks | 18-09-06 | 08:37

Kudt scanner, ben er mee bezig, komt goed, sorry, zodra ik het heb gescanned lees je het hier

Albert Einstein | 18-09-06 | 08:23

@prototype
Ik gun je twee grootgeschapen negers. DEBIEL!

Sner | 18-09-06 | 08:22

-weggejorist-

Tising | 18-09-06 | 08:20

he Albert, komt er nog wat van die liefdesbrieven :-P

Bruno Wanton | 18-09-06 | 08:18

jaaaa
laten we mensen op straat mensen laten doodslaan omdat ze lijken op mensen die we op het internet gezien hebben, of vrienden van ze.

de maatschappij dat zijn wij tenslotte.

commentaarderer | 18-09-06 | 08:09

@Prototype
Mankeer jij ook iets aan je hoofd ... lutser !

Aboriginal | 18-09-06 | 08:06

-weggejorist-

prototype_nl_pwnage | 18-09-06 | 07:57

@ alexn523@hotmail.com 17-09-06 @ 22:51

Dat is nou de straf die aan zn pedootje toe behoort ^^

dat kind if voor haar leven lang getraumatiseert

Nz. | 18-09-06 | 07:52

k heb al wat gekregen even scanner installeren en zal het online zetten, moment 10 minuten

Albert Einstein | 18-09-06 | 07:52

Ze zit te zeiken over mensen naaien, omdat het privé brieven zijn, maar blijf zeiken.

Albert Einstein | 18-09-06 | 07:48

Albert Einstein 18-09-06 @ 07:41
geen leuk nieuws voor je moeder albert, maar laat maar zien!

LifeCatcher | 18-09-06 | 07:47

In de bak weten ze wel raad met zulke gasten.

MastaBation | 18-09-06 | 07:43

Wat ik begrepen heb, lees mijn commentaar van 18-09-06 @ 00:18, sluipt deze meneer bij zijn slachtoffers naar binnen en zet hij een mes op de keel.

Mijn moeder verteld net dat ze zolang zij hem kende hij 4 x is veroordeeld.

Leeftijd dat mijn moeder weet is 12 jaar was tot nu toe de jongste (voor deze), patroon hetzelfde, binnensluipen met mes.
Betekend dus dat hij de slachtoffers van te voren screende.

Wat wij weten heeft hij ongeveer 5-6 jaar al had gezeten voor meerdere zaken.

De rest van zijn verleden tussen de tijd dat wij hem niet meer gezien hebben, ongeveer 8 jaar, is er nog meer gebeurd, maar daar weten wij niets van.

Verder leefde hij van inbreken/ diefstal.

Verder heeft mijn moeder brieven waarin hij verteld over zijn zieke shit, probeer ze nu zover te krijgen dat ze me die gaat geven. Presentje voor de redactie van GS lijkt mij...
-edit doe eens mailen, redactie@geenstijl.nl -

Albert Einstein | 18-09-06 | 07:41

Een enkeltje brandstapel lijkt me hier goed op zijn plaats.

Bruno Wanton | 18-09-06 | 07:41

word je wakker, en denk je; nou ze zouden raymond van barneveldt de tweede nu wel gevonden hebben... maar nee ...

LifeCatcher | 18-09-06 | 07:38

Haha dat ziet er bijna zwakzinnig uit zeg, grappig.

WillemIII | 18-09-06 | 07:28

Geoffrey Jacobs? denk t ook dat is gewoon Angelos Charisteas!

De Pedagoog | 18-09-06 | 07:25

Wat nou?
Het meisje had niet duidelijk NEE gezegd met 4 mannelijke getuigen erbij.

Aktivist | 18-09-06 | 07:15

PS... Waar kan ik het dwingende stem advies van GS vinden... ??

GW mag ik hopen?

alexn523@hotmail.com | 18-09-06 | 07:11

collapse 17-09-06 @ 23:25

Helemaal met je eens maar...
Als iemand in de lik heeft gezeten dat heeft ie niet zn schuld aan de maatschappij betaald.... Dat heeft de belastingbetaler betaald !!!!

Tip voor de stemmende belastingbetaler....
1 kogel kost 1 euro (incl milieuheffing)... 1 dag in de lik al gauw 500 euries

alexn523@hotmail.com | 18-09-06 | 07:08

*Doet de shotgun lavst in de achterbak*

Kingeef1975 | 18-09-06 | 06:33

ciao preach,
leuke link,
voor Nederland een linke link zelfs,
prima overigens, de Ayatollahs dwars zitten mag wel wat kosten wat mij betreft.

vander F | 18-09-06 | 06:11

@vander F 18-09-06 @ 05:43
Maar ja, dat kan je van een kind niet verwachten natuurlijk. Ik noemde haar, 'mevr' Al-Zarqawi, eerder een vrouw, maar ik had beter meisje kunnen zeggen.

Compleet offtopic, maar ik pik net deze link op via NN van iemand...
www.nrc.nl/buitenland/article483511.ec...
Ben even vergeten wie het was. Het lijkt me iig. HOT nieuws voor morgen.
Ik ga er eens vantussen...
Ciao !

preacher | 18-09-06 | 05:54

@preacher 18-09-06 @ 05:38,
mw. vander F verantwoordelijk?
nee, maar we zijn het wel opmerkelijk vaak roerend met elkaar eens.

vander F | 18-09-06 | 05:43

@koerbagh 18-09-06 @ 05:11,
alleen jammer dat wat wij afwijkend gedrag noemen door de eeuwen heen nogal eens onderhevig is aan sociaal/religieus/maatschappelijke tendenzen.
Mondiaal gezien geeft het helemaal interessante 'afwijkingen' van een veronderstelde norm.

Normaal het gemiddelde van alle afwijkingen noemen is dus nogal arbitrair en geen vaststaand gegeven.
(al geloof ik niet dat sexen met je overleden buurvrouw ook maar ergens als normaal wordt gezien, dat dan weer wel)

vander F | 18-09-06 | 05:40

streep die -er- maar weg...

preacher | 18-09-06 | 05:40

@vander F 18-09-06 @ 05:32
Ik vond m'n eigen opmerking een dooddoener. Ik kon er gewoon even niet verheugd zijn over de ontdekking dat Al-Zarqawi een pedo was...
Ennuh, jouw vrouw is toch hopelijk niet verantwoordelijk voor jouw uitlatingen...?;-)

preacher | 18-09-06 | 05:38

@koerbagh 05:23
Nah, te makkelijk deze reactie..... en je weet het.
Trouwens, ben van mening dat Buikhuizen gerehabiliteerd zou moeten worden en dat Piet Grijs z'n bek een tijdje zou moeten houden.
Maar daar ging het even niet over..

anarchez | 18-09-06 | 05:34

@preacher 18-09-06 @ 05:11,
tja, de 'vrouw' van Al-Zarqawi,
''En schat, hoe was het op het werk vandaag?"
een dooddoener?

vander F | 18-09-06 | 05:32

@anarchez 18-09-06 @ 05:02:
Zwak? Tsja... Met dergelijke redeneringen heeft Piet Grijs Prof. Buikhuizen ook monddood gemaakt.

koerbagh | 18-09-06 | 05:23

doodknuppelen dacht ik zo....

Tinus de Hakker | 18-09-06 | 05:14

@preacher 18-09-06 @ 04:50:
Het is een vermoeden. Ik sta daarin overigens niet alleen. Ik heb ooit in een loonslavenbaan van me een vertrouwelijke TBS rapporten ingezien van kleuterneukers waarin de psycholoog van het Pieter Baan Centrum de patienten ook onverbeterlijk noemde en de pathologische inslag hoogstwaarschijnlijk een neurologische oorzaak toedichte. Dat is geen bewijs, weet ik.

@vander F 18-09-06 @ 04:51:
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen. En als materialist in de strikte zin des woords denk ik inderdaad dat alle vormen van afwijkend gedrag neurologisch zijn bepaald. Psychologische aandoeningen zijn veelal terug te voeren op ervaringen, voeding en verstoringen in hormonen dan wel neurotransmitters en zijn met therapie, tijd en medicatie wel te genezen.

koerbagh | 18-09-06 | 05:11

@vander F 18-09-06 @ 05:02
Tja, het minder vrolijke nieuws is natuurlijk dat er ook 'n onschuldige vrouw en haar kind zijn doodgegaan...
Ik vind dat zelf ook nogal een dooddoener...

preacher | 18-09-06 | 05:11

@koerbagh 04:45
Erg zwak waarde koerbagh..... jouw redenering volgend kan heterosexualiteit ook neurologisch bepaald zijn, als de norm zich wijzigt... pfffff.

anarchez | 18-09-06 | 05:02

@koerbagh 18-09-06 @ 04:45,
hmmm, en is 'de norm' dan ook neurologisch bepaald?

vander F | 18-09-06 | 04:51

@koerbagh 18-09-06 @ 04:45
Fijn dat je het nu over een 'vermoeden' hebt...;-)

preacher | 18-09-06 | 04:50

@vander F 18-09-06 @ 04:27:
Bij de reclassering.

preacher 18-09-06 @ 04:27:
Nee, daarmee zeg ik dat sexueel gedrag (in dit geval homosexualiteit) een neurologisch oorzaak heeft. Hetgeen mijn vermoeden steunt dat andere sexuele gedragingen die afwijkend zijn van de norm ook neurologisch bepaald zijn.

koerbagh | 18-09-06 | 04:45

@koerbagh 18-09-06 @ 04:11
Stel dat het een feit zou zijn, dat de hypofyse van heaumeaux idd. kleiner zou zijn, dan zegt dat nog niets over sex-offenders. Mensen bij wie de lust zo groot wordt dat ze voorbij gaan aan de maatschappelijk aanvaarde normen qua geweld en leeftijdsgrens
Homo-sexuelen zijn geen sex-offenders perse...
De hypofyse is met drugs trouwens uitstekend te beinvloeden.

preacher | 18-09-06 | 04:27

@koerbagh 18-09-06 @ 04:11,
zo zo, en waar kan ik die recidieve cijfers vinden?
(wat niet onverlet laat er rap nog wat for-ever-stay afdelingen bij te bouwen)

vander F | 18-09-06 | 04:27

@preacher 18-09-06 @ 03:48:
Nee, ik heb er geen linkje voor. Het is (bij mijn weten) nooit op een dergelijke manier wetenschappelijk onderzocht dat het een vaststaand feit is. Wat wel een feit is: de hypofysen van homosexuele mannen zijn significant kleiner dan van heterosexuele mannen. Een kleine afwijking, aantoonbaar in de hersenen die een groot verschil uitmaakt in het sexueel gedrag.
Mijn bewering is boud, zeker. Maar ik weet ook zeker dat ik er gelijk in heb, ook al kan ik het niet bewijzen. Alles wijst op een neurologische oorzaak, geen psychische. Ware het slechts een psychische afwijking, was het met medicijnen en therapie snel verholpen. Recidivecijfers EN de getuigenissen van sex-offenders zelf die toegeven dat hun perverse lust-gevoelens niet zijn verdwenen ondanks therapie en en medicatie zijn voor mij aanwijzing genoeg. Het zou een interessante promotie-studie voor een medicijnman kunnen zijn.
Wellicht dat een of andere corpsbal zich geroepen voelt (voor zover hij zich niet heeft doodgezopen).

koerbagh | 18-09-06 | 04:11

Hey Ez !
Euhm, in deze komen geen echte specialisten aan het woord, dus in mijn ogen subjectief...
acutezorg.web-log.nl/acutezorg/2006/06...
Wat dat BBC-artikel betreft. Een van de bronnen...
"It should be possible to combine the strength of randomised controlled trials with the collection of good qualitative data and to ensure that psychological interventions for sexual offenders are assessed effectively, they conclude"
bmj.bmjjournals.com/content/vol333/iss...

Maar levenslange opsluiting dan wel in een gecontroleerde omgeving leven, lijkt mij ook een optie...
Pas terug de maatschappij in, als de kans op terugval nul is..

preacher | 18-09-06 | 04:09

@koerbagh 18-09-06 @ 03:25
Dat is nogal 'n 'bold statement' om het een neurologische afwijking te noemen...
Heb je daar ook nog 'n link bij of ander bewijs ?
Heb het lijstje hier doorgenomen, maar daar word ik ook niet wijzer van...
faculty.washington.edu/chudler/disorde...

preacher | 18-09-06 | 03:48

@preacher 18-09-06 @ 03:13:
Psychologische afwijkingen zijn van een andere orde dan neurologische afwijkingen. Een zedendelinquent heeft een neurologische afwijking die niet met pillen of anderzins te behandelen. Daar zit gewoon letterlijk een weeffout in de hersenen. Een psychologische afwijking is een hormonaal iets. Een tekort aan een neurotransmitter van de een of andere soort. Dat kun je met medicijnen wel redelijk corrigeren. Bij een neurologische afwijking gaat dat niet lukken.
Sex-offenders zitten die laatste categorie. Daar kun je duizenden psychiaters en tientallen medicijnen in proppen: gaat niet helpen.

koerbagh | 18-09-06 | 03:25

@koerbagh 18-09-06 @ 03:01
Tja, daar ben ik zelf ergens ook wel van overtuigd.
Hoewel ik geloof in het vermogen van de mens om te veranderen.
Een chirurgische ingreep of doodstraf vind ik echter laakbaar. Dan maar levenslang.
Medicijnen is wat anders.
Zo kwam ik een tijd geleden ook 'n jongen tegen die iedere maand een injectie moest halen, omdat hij anders politie-agenten aanvalt. Als hij dat niet deed dan kwam hij meteen op de telex.
Keek wat lodderig uit z'n ogen en kwijlde wat, maar functioneerde verder prima...;-)

preacher | 18-09-06 | 03:13

Ja, ik ken hem, ik weet waar hij is, en ik weet ook dat dit leugens zijn !!

Dit meisje vertelde dat ze eigenlijk Marijke genaamd is, en haar leeftijd ergens tegen de vijftig, dat de Bambi-dans haar zo jong gehouden heeft,
en ze een verhouding heeft met ene Jenssen !!

Lia | 18-09-06 | 03:01

Gezien de huidige staat van dienst van justitie, ben ik zeer huiverig voor dit openbaarmakingen.

Dömper | 18-09-06 | 03:01

@preacher 18-09-06 @ 02:45:
Recidive bij zedendelicten is 100%. Laat je niks wijsmaken door statistieken, ze doen het allemaal weer. De statistieken van recidive geven alleen de gevallen weer waarbij de recidivist ook daadwerkelijk is gepakt. Neem van mij aan: Alle zedendelinquenten, of het nu pedo's betreft of bejaardenverkrachters, en alles ertussen in of lustmoordenaars: zodra ze vrijkomen doen ze het weer. Ze zijn ziek in hun hoofd en je kunt ze 10.000 uur met een psycholoog laten lullen: dat neemt de afwijking niet weg. Het enige dat helpt is een flink gedeelte van de hersenen wegsnijden en castreren. Of de doodstraf.

koerbagh | 18-09-06 | 03:01

@collapse 18-09-06 @ 02:49
Tja, ik dacht, laat ik nog maar eens duidelijk zijn..
Als mensen alleen nog maar terugkeren in de maatschappij zonder dat er kans is op recividisme, dan hoeven ze verder ook niet publiekelijk geregistreerd te worden.

preacher | 18-09-06 | 02:58

@lara 18-09-06 @ 01:41
Ik begrijp je emotie, maar absolute veiligheid zal nooit bestaan.
Zelfs niet in een dichtgetimmerde politiestaat.
Mensen blijven nu eenmaal mensen.
Lust, heftige emotie's, trauma's, drugs, alcohol etc. zullen altijd enkelen doen ontsporen.

preacher | 18-09-06 | 02:52

@preacher 18-09-06 @ 02:45
was mij duidelijk hoor (al ben ik strenger en minder voor privacybescherming dan jij)
Laat ze maar lullen.

collapse | 18-09-06 | 02:49

Inmiddels wordt door enkelen in het stamcafe gesuggereerd dat ik een pedofiel hier zou verdedigd hebben .
Verre van dat.
Waar het mij om ging is het gemak waarmee het O.M. de opsporing van deze VERDACHTE bij het publiek neerlegt. Zonder enige verduidelijking of waarschuwing wat betreft het recht in eigen hand nemen.
Een taak, opsporing en het vergaren van bewijs, waarvoor zij door ons goed betaald worden.
Ook het onmiddelijke gevaar voor de samenleving wordt niet nader omschreven.
Het enigste wat er bekend is, volgens mij, is dat deze persoon meerdere zedenmisdrijven op zijn naam heeft. Of dat pedofiele zijn of niet is ook niet duidelijk, maar ik neem dan maar aan van wel, aangezien hij daarvan nu ook verdacht wordt. Op de politiesites is verder geen info te vinden.
Het O.M., wereldvreemd als het is, beseft schijnbaar niet wat voor een moordlustige emotie's er bij sommigen loskomen als het om vermeende pedofielen gaat. Daardoor stellen zij willens en wetens het leven van deze man in de waagschaal.
Maar dat is te verwachten van een O.M. wat onder een wereldvreemde minister
valt, die met z'n eigen uitlatingen ook voor maatschappelijke onrust zorgt en verscherping van de tegenstellingen in dit landje.

Ik vind overigens wel dat daders van dit soort zedendelicten echt pas vrij mogen komen als er absoluut geen kans meer is op herhaling.Als dat levenslang zou betekenen, dan zij het zo..

preacher | 18-09-06 | 02:45

Shareholder 18-09-06 @ 02:10,
que??
meneer jacobs/de leeuw?

vander F | 18-09-06 | 02:12

@vanderF dat was toen ie nog Geoffrey de Leeuw heette

Shareholder | 18-09-06 | 02:10

@lara 18-09-06 @ 01:41,
hij heeft al vaker gezeten voor zedenmisdrijven?
vertel eens, heb ik nog niks over gehoord.

vander F | 18-09-06 | 01:47

gvd begrijpt iemand de rechtspraak in dit land nog? die vieze schooier al vaker gezeten wegens zedenmisdrijven, en die loopt gewoon rond!!!! wanneer houd dit eens op en wanneer zijn kleine en grote meisjes in dit land eens veilig.

lara | 18-09-06 | 01:41

Wat een fokkin' pornoPanter... Echt waar, afschaffen die hap...

JogaVinn | 18-09-06 | 01:18

Welnee. Geoffrey krijgt onderdak, vreten en een behandeling op uw kosten.
Dat heet beschaving. Geoffrey kan zoveel beter.

Shareholder | 18-09-06 | 01:13

mocht iemand die kop toevallig voor de wielen van zijn auto zien gewoon gas geven

pink indian | 18-09-06 | 01:10

GS wees eens niet zo hypocriet....
"met uw hulp morgen weer Geoffrey J."
Ja ja, en dan een IP ban krijgen zeker.....
Nou ik heb hem nog steeds merk ik.

ikbenfapfap | 18-09-06 | 01:03

wacht eigenlijk op het moment dat zo'n mongool als Geoffrey Jacobs, op een zonnige zaterdagmiddag, op een willekeurig marktpleintje wordt opgehangen aan zo'n huur hijskraantje (bo-rent ofzo), voorwaarde is wel dat er minimaal een buitenterras aan dit marktplein moet zitten, om van dit 'event' optimaal te kunnen genieten, middels wat bier en wat vodka naar binnen te gieten.

zooo ongeloveloos dood moeten dit soort gasten.

QB (ja die.....) | 18-09-06 | 01:01

[Marth modus on]
Het meisje had het zo gewild
[/Marth modus off]

DeArmeStudent | 18-09-06 | 00:57

Geoffrey, ik heb nog touw liggen mocht je het nodig hebben, ik wil met alle liefde de stoel omver trappen... geen punt...

bannibal | 18-09-06 | 00:55

@Fryslan123454321 18-09-06 @ 00:41
ik heb weleens gehoord dat een vrouw haar PC moest laten repareren en doodleuk de monitor op de toonbank zette en koppig bleef beweren dat dat echt haar PC was.

collapse | 18-09-06 | 00:50

"9 jarig meisje verkracht" we mogen blij zijn dat ie er niet mee getrouwd is, want dan hadden we er weer een godsdienst bij...

huibie | 18-09-06 | 00:49

Tja, hij was al eerder opgesloten, maar weer vrij gelaten.
Sommige landen houden zo'n geilaard 80 jaar vast. Wij niet. Te duur.

Eurobuck | 18-09-06 | 00:44

Dumptip
Het filmpje "zusje van chiel?" is gewoon prachtig

Fryslan123454321 | 18-09-06 | 00:41

Zal morgen eens aan mijn ma betere foto's vragen

Albert Einstein | 18-09-06 | 00:39

Albert Einstein 18-09-06 @ 00:18
Bel hem op en spreek af voor bureau Warmoestraat.

JudgeJuly | 18-09-06 | 00:37

Shit he en ik maar denken dat ik lelijk was, je zult maar met zo'n kop door het leven moeten

Fryslan123454321 | 18-09-06 | 00:34

Geoffrey Jacobs heeft nog één uitweg na zijn "vermeende" misbruik: zich tot moslim bekeren en zich beroepen op zijn godsdienstvrijheid. Tien tegen één dat Donner met zijn redenering meegaat.

Rooter | 18-09-06 | 00:29

Vet heftig, ik ken hem.

Hij heeft een tijd in Bergen op Zoom gewoont en is echt vet slim. Kan goed schaken, gitaar spelen en praten. Verder was hij een kaarten teller en mocht hij de casino's niet meer in.

Hij is dominant en apart, klopt. Toen ik wat jonger was ging hij met mijn ouders om, maar er is nooit iets gebeurd.

Op een bepaald moment gebeurde er dus wat dingen en kwam hij in de bak. Nadien begrepen we waarom. Bleek dat hij ondertussen ook overal inbrak en zo. Verder had men dit, als ik het hele verhaal terug speel kunnen weten, is zo'n 8 jaar geleden, was toen net twintig en ging niet echt met hem om. We hebben wel eens muziek gemaakt en een biertje gedronken. Ouders kwamen er wel eens op visite en uiteindelijk is er dus van dit alles gebeurd.

Zijn zus woont ook nog in BoZ en heeft er een kroeg, leuke meid, niets mis mee, volgens mij schijt ook heel de familie op hem.

Wel kut dat ie zo is, als hij normaal was had ie veel kunnen bereiken, was een clever mannetje....

Meerdere keren veroordeeld idd, vandaar dat ze echt eens wat moeten gaan doen aan die gasten die er al voor hebben gezeten.

Albert Einstein | 18-09-06 | 00:18

@ King of controversy

Ach gut. Je kan tegenwoordig geen kind meer kapotscheuren of je verschijnt al met je kop op Geenstijl.

Lucasje dus | 18-09-06 | 00:16

@RonZo 18-09-06 @ 00:13
aha zulk gereedschap!
*dacht aan het wapen dat iedere man draagt*

collapse | 18-09-06 | 00:16

Ik vind dat we hem aan Ad moeten koppelen!
Die heeft wel een een uhm ik bedoel een paar plekjes
voor hem!

Gerardus | 18-09-06 | 00:13

collapse 18-09-06 @ 00:08
Ik denk dat het alleen maar 'swoesssjjj' zegt en geen 'pang' ;)

RonZo | 18-09-06 | 00:13

Misschien wil Geert Wilders dat invoeren.

Louis van Delden | 18-09-06 | 00:12

Ik vind dat we hem aan Ad moeten koppelen!
Die heeft wel een een uhm ik bedoel een paar plekjes
voor hem!

Gerardus | 18-09-06 | 00:12

@ Louis
dat hoop ik ook.

gatver, je krijgt toch al nekneigingen van de foto + het idee wat die vent geflikt heeft.

Strychnine | 18-09-06 | 00:09

@harry de leipe
met je stille gereedschap.... huh?

collapse | 18-09-06 | 00:08

Ik ben blij dat mijn sensei in ratjeknor is binnen geloods met mijn stille gereedschap.
Ik ben het zat .
Oja mijn geitewollensokken waren eerst gemeleerd en sinds een aantal weken al ( nee niet zwart ) grijs !
War een ma heb ik hé

Op haar oude dag slechtziend toch bepaalde kleding breien.
Succes wij gaan eerdaags eens op cursus op meerdere sportscholen.

harry de leipe | 18-09-06 | 00:05

@preacher

Ik hoop dat het wat zedenzaken betreft net als Amerika gaat worden.
Daar hebben ze prachtige databases online waarin iedereen kan kijken of er een zedendelinquent in de buurt woont.
Compleet met persoonlijke gegevens, foto's en strafblad.

En ik hoop dat dat hier in nederland ook gaat komen.

Louis van Delden | 17-09-06 | 23:59

@preacher
de man is geen gewone burger, maar een verdachte. daar zit toch echt een verschil in. (anders zou dat woord een onzinnig woord zijn, zonder enige betekenis!)
Daarnaast heeft ie een verleden in dit genre. De maatschappij mag daar best voor gewaarschuwd worden en als het de opsporing dient vind ik het plaatsen van zijn gegevensal helemaal geen probleem. Dit is juist geen bananenrepubliek-gedoe.
Het geven van lage straffen en weer vrijlaten van deze erge overtreders; Dat is juist een bananenrepubliek1

collapse | 17-09-06 | 23:59

Evenwichtige relatie toch?

doktersnuggles | 17-09-06 | 23:58

@mezelf 17-09-06 @ 23:29
Het slachtoffer was dus de pineut van wim t schippers >
Onze familie vroeg hem in de lik bepaalde dingen Ja toen was het een stumper

harry de leipe | 17-09-06 | 23:56

Ze doen het altijd weer... Daders van zedenmisdrijven doen het AL-TIJD WEER. Er is geen kruid tegen gewassen, het is een afwijking. Kunnen rechters, psychologen, en andere deskundigen niet besluiten dit soort lieden voor eens en altijd buiten de maatschappij te plaatsen? Doodstraf of gewoon levenslange opsluiting. TBS HELPT NIET BIJ ZEDEN-DELINQUENTEN!!!
Lobotomie. Dat helpt.

koerbagh | 17-09-06 | 23:54

wanted dead or alive.

*pakt dubbelloops jachtgeweer.

Louis van Delden | 17-09-06 | 23:51

@collapse 17-09-06 @ 23:43
Het gaat mij er meer om, dat iemand die verdacht is van iets, zonder proces of verdere verklaring wordt aangewezen als dader.
En nee, het is hier nog niet zo erg als in sommige andere landen, maar dat is geen reden om niet te blijven oppassen met hoe je omgaat met het rechtssysteem.
Persoonlijk vind ik het hier de laatste tijd ook een aardige bananenrepubliek aan het worden...

preacher | 17-09-06 | 23:51

Met dergelijke publieke aandacht kan een persoon onterecht aan de publieke schandpaal worden genageld, echter als het gaat om recividisten van sexuele misdaden kan het mijn inziens nooit negatief uitpakken. Ga zo door.

ojajoh | 17-09-06 | 23:47

@preacher 17-09-06 @ 23:36
als je een negenjarigmeisje verkracht roep je heel wat over jezelf af, maar vermoord wordt ie echt niet hoor.
In Nederland zit iedereen lekker op de bank naar de herhaling van Paul de leeuw te kijken.
Ik kijk op dit moment naar een documentaire over MS-13 in El Salvador; daar is de maatschappij behoorlijk wat harder en gevaarlijker dan in ons brave landje. Een lynchmob zie ik hier nog niet gebeuren

collapse | 17-09-06 | 23:43

Dit bericht had ik gisteren ook al op AD.nl gezien en zeiden ze dat 'ie nu kort grijs haar heeft en een stoppelbaard.
Maar dit bericht is ineens nergens meer terug te vinden op AD.nl...

RonZo | 17-09-06 | 23:40

-weggejorist-

ramramramram | 17-09-06 | 23:40

@preacher
Ik hoop dat die kans erg groot is...

de bier | 17-09-06 | 23:39

@collapse 17-09-06 @ 23:25
Er is idd. sprake van een hoog risico van recividisme bij dit soort mensen. Iedere keer dat ze de fout ingaan is er zeker een teveel, omdat daardoor een jong persoon op dusdanige wijze wordt beschadigd dat hij/zij dat de rest van z'n/haar leven bij zich draagt.
Normaal gezien vind ik straf, straf. Daarna begint iemand met en schone lei, maar in dit soort gevallen zou ik toch echt pleiten voor TBS. En niet de TBS die we nu hebben, maar veel en veel strenger....
Toch blijft het een hachelijke zaak van het O.M. om verdachten zo aan het publiek te presenteren. Deze man loopt nu kans om vermoord te worden.

preacher | 17-09-06 | 23:36

@Amoveren 17-09-06 @ 23:11
Die schippers is / was ( het slachtoffer dus) ook aangetrouwde familie van mij.
Ze moeten de wetten in NL eens drastiesch wijzigen
TBS zijn we in NL helemaal niet nodig mensen die TBS verdienen of de doodstraf of levenslang achter de deur.

harry de leipe | 17-09-06 | 23:29

echters=rechters

collapse | 17-09-06 | 23:26

@preacher
deze man is niet zielig. Hij is in het verleden al eerder veroordeeld voor zware zedenmisdrijven. jij mag dan misschien vinden dat ie z'n straf heeft uitgediend en weer in balans is met de maatschappij (maw zijn schuld heeft betaald). Ik denk daar anders over; na zware zedenmisdrijven is een terugkeer niet gewenst en verkeerd. Ik schaal zulke misdrijven dus zwaarder in dan de gemiddelde rechter. Door te lage straffen geven die echters aan dat de misdrijven wel meevallen.
Di

collapse | 17-09-06 | 23:25

hey topcat, ik dacht 'ik meld het even', je hebt je capslock aanstaan

blaffer | 17-09-06 | 23:23

@preacher 17-09-06 @ 23:13
IK zal het ff duidelijk maken *deze gegevens had ik vanmorgen al *
In overleg met instanties mocht en mag ik ze niet plaatsen.
En wel iets meer dan verdachte * denk ik dan maar *
Dat is dus ook de reden dat ik mart niet meer bedreig .
Mart lees je mee ? ik wil je nooit weer bedreigen kijk gewoon goed door je ramen en andere zaken
mvg gs

harry de leipe | 17-09-06 | 23:22

overigens had ik niet jullie handelen, maar hun handelen willen schrijven... de caps stonden bij mij met opzet aan...

topcat | 17-09-06 | 23:21

Waarom staat mijn foto boven dit topic?

Red Rooster | 17-09-06 | 23:19

En tot opgejaagd wild wordt verklaard...

preacher | 17-09-06 | 23:18

bij dit soort figuren moet ik altijd aan de uitspraak van Oboema en Jose denken: Dood moet je!! Dooood....

de bier | 17-09-06 | 23:17

Ondanks de aard van dit misselijke misdrijf, blijft Geoffry een verdachte...
Ik hoop dan ook maar dat de pliesie zeer sterke aanwijzingen heeft dat het om deze man gaat.
Waar zou het anders naar toegaan als iedere verdachte zo aan de publieke schandpaal wordt genageld ?

preacher | 17-09-06 | 23:13

Zoals Ad zelf al zei: op een gegeven moment is het verjaard en kun je er gewoon over praten; is geen probleem.
Zou dat voor het slachtoffer ook gelden, Ad?

collapse | 17-09-06 | 23:12

Op pakken en gelijk het cameratoezicht opheffen of zullen we even wachten tot hij een schipper vermoord?

Amoveren | 17-09-06 | 23:11

En een dikke vette hallelujah voor topcat

malawi | 17-09-06 | 23:11

-weggejorist-

topcat | 17-09-06 | 23:10

Vuile klootzak. Kan er niet een "ongelukje"geregeld worden ?

nadenkeniseenkunst | 17-09-06 | 23:10

In analogie met Hazes:

Het is zeker weer tijd voor Geoffrey's KVO (kleuter voor onderweg)

Rooter | 17-09-06 | 23:09

@collapse 17-09-06 @ 23:02

Wen er maar aan, GS is op een weg een salon-faehige status te bereiken, anders willen Harry van B en Geert W hier hun groep 4 opstelletjes niet meer posten.
On topic: Wie kent hem nu niet, da's de vraag.

CoJoNes | 17-09-06 | 23:09

<ad mode on>
ome Ad zal hier blij mee zijn. Toont weer eens aan hoe groot de behoefte aan kinderneuqen in de maatschappij is. En omdat het niet mag wordt deze aardige meneer nu gedemoniseerd. Foei. <ad mode off>
Heggeschaartherapie is het enige wat echt helpt bij dit soort griezels. Bij voorkeur een botte

jan-lul-de-behanger | 17-09-06 | 23:08

Nu niet meer dacht ik, maar norbert *kots* de jonge zei wel dat dat het uiteindelijke doel was toen ze bij pauw en witteman zaten...

malawi | 17-09-06 | 23:07

Waarom zijn het altijd van die lelijke mannen? Heeft er iemand ooit een pedofiel gezien met een gemiddeld uiterlijk en normaal postuur?!

Fac ut vivas | 17-09-06 | 23:07

Kruising tussen André Hazes en Paul de Leeuw.

Ed Cetera | 17-09-06 | 23:07

Jah, kom op. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met de PNVD als alle stemmers worden opgejaard. Oneerlijke politiek zul je ze morgen wel horen piepen.

(Trouwens, met de Dead-or-alive alt-text begeeft GS zich dit maal niet op maar over de lijn.)

bwahaha | 17-09-06 | 23:07

de bier 17-09-06 @ 22:47:
Find happy place, find a happy place, find a happy place. *gaat in de hoek zitten duimen*

koyt | 17-09-06 | 23:06

aarghhh geef me die murkop van Rozenmuller maar.....

aanrecht_slet | 17-09-06 | 23:06

Hulde @ Harry de Leipe

malawi | 17-09-06 | 23:06

@broomstick
0 jaar...... echt mijn god; staat dat in hun programma dan?

collapse | 17-09-06 | 23:06

Dommie, hij moet nog even 3 jaar wachten: vanaf 12 mag het van de PNVD.

En dan te bedenken dat ze het uiteindelijk naar 0 jaar willen terug brengen ...

broomstick | 17-09-06 | 23:03

@King of controversy 17-09-06 @ 22:45
Wat vrijheid !!!!!!!!
Hij heeft kinderen hun levensvrijheid afgestolen....
Wat mij betrefd als slachtoffer , is het simpel een kind de vrijheid afstelen !!
Betekend natuurlijk ook je eigen vrijheid levenslang!!!
WANT DIE KIDS EN FAMILIE HEBBEN OOK LEVENSLANG.
@red.Sorry voor de caps

harry de leipe | 17-09-06 | 23:02

@brutus68
ik maakte de niet serieuze opmerking "mag ik nu wel NAW-gegevens posten" (was flauw grapje aangezien de man geen woon/verblijfplaats heeft) ,maar die opmerking moets zonodig wegge-edit worden.

collapse | 17-09-06 | 23:02

hij wilde altijd al beroemd worden

Babemagnet | 17-09-06 | 23:02

De kinderverkrachter zal wel ondergedoken zitten bij Oom Ad.

shit | 17-09-06 | 23:01

Ik ken hem niet vinden op Google, dus hij zal wel niet bestaan.... wel andere Geoffrey Jacobs-en

Tomahawk33 | 17-09-06 | 23:00


hm... Lijkt op de jongere broer van Hazes

Knul de Behanger | 17-09-06 | 23:00

@collapse

Wat nou?? Met een beetje geluk heeft ie binnenkort weer een verblijfplaats, voor de rest van z'n leven, en liefdevol verpleegd, wie wil dat nou niet..., ies tog lief van redactie dat ze hem willen helpen, ik bedoel de herst komt eraan enzo...

brutus68 | 17-09-06 | 22:59

BAH!!!

killermiller | 17-09-06 | 22:58

Zijn introductie mist een :D -smiley om het helemaal politiek incorrect te maken

Bushokje | 17-09-06 | 22:57

Hier volgen toch zijn NAW gegevens:

wilhelminakanaal, vanf Tilburg derde brug richting Oosterhout tussen die twee kliko's OMG

collapse | 17-09-06 | 22:57

@alex

Een ding is zeker, die kost geen belastingcenten meer.

Dwaaaas | 17-09-06 | 22:56

@collapse,
"edet" is pleepapier, je weet tog?

fuckje | 17-09-06 | 22:56

aaaah my eyes, hoe durven jullie zo'n foto "fullscreen" in een artikel te zetten :'(

dtech | 17-09-06 | 22:55

wat een ranzig mannetje! Wel goed dat er een grote foto wordt geplaatst! Zo hoort het ook, je kan criminelen niet beschermen dmv hun gehele naam niet te noemen in de pers en een zwart balkje op fotos te zetten!

Hulde geenstijl

101 | 17-09-06 | 22:55

@-edet-redactie
Jezus wat zijn jullie lomp zeg; deze man heeft geen vaste woon of verblijplaats
Ga vooral zo door met dat zielige gedrag

collapse | 17-09-06 | 22:54

gaat GS de FOX news blame & shame kant weer verkennen? We'll smoke 'em out of their caves!

yumpie | 17-09-06 | 22:53

@ collapse, van geenstijl mag t dus duidelijk niet hehe

malawi | 17-09-06 | 22:53

Hij had zich in het huis van haar ouders aan het meisje vergrepen. Meneer zal wel weer een zogenaamde huisvriend/oom zijn geweest....

de bier | 17-09-06 | 22:52

Nee, sorry, Fleisch, ken deze dude niet.....

Maar je vraagt je toch weer af..., waarom worden dit soort figuren niet wat beter gemonitord als ze vrij rondlopen...

brutus68 | 17-09-06 | 22:51

Ik vraag me af waar marth blijft om deze pervert te verdedigen?

malawi | 17-09-06 | 22:51

Stiekem is het Osama.

Co Rupsie | 17-09-06 | 22:50

Wie kent de rechter die hem al 'zwaar' (ahum) veroordeelt heeft?
De ouders van dat negenjarige meisje zijn hem vast erg dankbaar.

collapse | 17-09-06 | 22:49

Gatverdamme... helemaal kapotslaan dit menneke

garibaldi | 17-09-06 | 22:49

@de bier,
hehe, LOL! Dat werkt beter dan chemische castratie :-)

fuckje | 17-09-06 | 22:49

@mijzelf
Met=in natuurlijk

de bier | 17-09-06 | 22:49

geef de man een neqschot, das winst voor de maatschappij.

schele henk | 17-09-06 | 22:49

@ collapse: graaaaaaaaag

malawi | 17-09-06 | 22:49

@Hazzer 17-09-06 @ 22:45
en dat is dan voor bijv belastingfraude, voor dit soort zaken hoef je alleen enkele kopjes thee te drinken

blaffer | 17-09-06 | 22:48

-weggejorist-

collapse | 17-09-06 | 22:48

fuckje 17-09-06 @ 22:45

Een week opsluiten met Sharon Dijksma... Dat zal 'm leren!!!

de bier | 17-09-06 | 22:47

Stemt zeker Groenlinks!

Dennis Verhulst | 17-09-06 | 22:47

@ fuckje
Lange gevangenisstrafen in NL duren ongeveer 3 jaar.

Hazzer | 17-09-06 | 22:45

@de bier,
daarmee gaf ik die quote, omdat zulke blijkbaar gevaarlijke figuren ( anders zou hij niet met naam en foto op tv hoeven te komen ) niet meer vrij moeten komen.

fuckje | 17-09-06 | 22:45

Ik denk dat ze het moeten zoeken in de buurt van Haarlem.

Fapdrol | 17-09-06 | 22:45

Mooi man, deze maatschappij vol westerse waarden.
We missen een kind, wie heeft er al eerder kinderen ontvoerd, dus die plaatsen we nu met z'n kop vol op de beeldbuis.
F*ck vrijheid.

King of controversy | 17-09-06 | 22:45

mag ik dan schieten?
Awww, toe nou, toe nou

malawi | 17-09-06 | 22:44

Kots. Samen met de PNVD tegen de muur. Ik betaal de kogels wel.

..zapper | 17-09-06 | 22:43

fuckje 17-09-06 @ 22:40

Woon je nog wel in Hollandistan?

de bier | 17-09-06 | 22:43

Daarnet stond 'kleuterneuqert' er trouwens nog niet. Heerlijk toch, zo'n makkelijke back end interface.

veest van pim | 17-09-06 | 22:41

Hallo meester Geoffrey .. waarom zie ik je foto op geenstijl ..

edelpils | 17-09-06 | 22:41

maar hij heeft het vast niet zo bedoeld

blaffer | 17-09-06 | 22:41

Deze man moet minstens 80 zijn. Op Nieuwnieuws staat dat hij " al eerder tot lange gevangenisstraffen is veroordeeld". Als dat waar is, kan hij geen 54 zijn.

fuckje | 17-09-06 | 22:40

zit vast ergens in een caravan...

de bier | 17-09-06 | 22:40

de lijstduwert van de pvnd

Kleauthüftèr | 17-09-06 | 22:39

9? tja dat is zelfs te jong voor de pnvd

blaffer | 17-09-06 | 22:38

Jiskefet returns!

fuckje | 17-09-06 | 22:38

Geoffrey Jacobs me reet. Dat is Michiel Romeyn.

veest van pim | 17-09-06 | 22:37

54? Hoe oud is die foto?

Dr. Mabuse | 17-09-06 | 22:36

Wat een paddestoelkapsel heeft die vent

Bah.

KopfSchmerz | 17-09-06 | 22:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken