Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gescheiden inburgeren splijt PvdA

pvdastuk.pngHoeveel lokale PvdA-bestuurders zouden met weemoed terugdenken aan de tijd dat Ella Vogelaar nog minister van integratie was? Ja jongens, mooi was die tijd. Af en toe een gezellig wijkbezoekje met multicultureel eten en kindertekeningen, steuntje in de rug en dat was het dan. Sinds die Eberhard van der Laan de scepter zwaait in Den Haag is alles anders. Neem nou dat gezeur over de gescheiden inburgeringscursussen, die wil 'ie gewoon verbieden! Zodat de heren en dames inburgeraars voortaan bij elkaar in de klas komen te zitten... Nouja! Ooit van het woordje 'koeltoer' gehoord Eberhard? Zoiets kun je moslims echt niet aandoen hoor. De gemeente Utrecht heeft al laten weten de gescheiden cursussen gewoon te handhaven, want de lokale PvdA-wethouder aldaar is van mening dat gescheiden klassen juist emanciperend werken. Vandaag sluiten de gemeenten Nijmegen en Maassluis zich daar volledig bij aan. Geen zin in, niet nodig, belachelijk, Eberhard rot maar lekker op is de boodschap. Oeh, dat kan nog wel eens spannend worden. Want Van der Laan is nu al de populairste minister van het kabinet, lieveling van Wouter Bos en in tegenstelling tot Ella helemaal van de 'harde' PvdA-lijn. De komende tijd zullen de softe PvdA-wethouders zich ook gaan verzetten tegen de maatregel, terwijl de anderen hem zullen toejuichen. En wat krijg je dan? Juist, een gespleten partij! Gespletener dan ooit tevoren, klaar om verdeeld te raken, op te splitsen, uiteen te vallen en af te sterven. Nou, doei!

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

god is de geest | 15-07-09 | 21:11

-weggejorist-

witte kuif | 15-07-09 | 19:43

Maalt niks uit.
Bij de pvda kan iedereen roepen wat hij wil, zolang er maar stemmen mee worden binnen gehaald kan het niemand wat schelen.
Zo halen ze voor- en tegenstanders stemmen binnen.
Na de verkiezingen doen ze toch wat ze willen; het gaat om het geld, niet om de kiezer.

leefbarbaar | 15-07-09 | 19:08

Was die club nog steeds niet ter ziele?

natte krant | 15-07-09 | 17:28

-weggejorist-

neveragain | 15-07-09 | 16:40

Tyfus linkse gemeentebestuurder. Dat wordt nog lastig als Geert de verkiezingen heeft gewonnen.

funkyd | 15-07-09 | 16:31

PvdA =
Politburo van de Aller...... (vul maar in)
Piet van den Akker
Politie voor de Achterdeur

faz | 15-07-09 | 15:16

Fles bier open trekt. Dat de PvdA maar snel mag instorten.

Rest In Privacy | 15-07-09 | 14:36

Bergverzet | 15-07-09 | 14:19
We hebben meer dan 40 jaar lang een socialistische aanpak gehad in Nederland en dat heeft ons in de problemen geholpen, niet omdat het een verkeerde aanpak is ansich, maar omdat het massaal uitgewoond en misbruikt is door bepaalde bevolkingsgroepen. Begrijp me niet verkeerd, ik vindt dat we trots moeten zijn op de verzorgingsstaat , het is een groot goed, maar helaas is het verkracht door criminelen en steuntrekkers. De socialistische aanpak is niet in staat om de problemen aan te pakken waar wij in onze huidige maatschappij mee te kampen hebben, omdat het juist deze groep mensen is die het onmogelijk maakt om bepaalde bevolkingsgroepen aan te spreken op hun gedrag, want dan ben je immers rascist en ben je niet sociaal bezig. Socialisme presenteerd onze cultuur op een dienblad aan de Moslims, we stellen onze eigen normen en waarden ondergeschikt aan die van andere culturen onder het mom van socialisme, hoewel in mijn ogen onze normen en waarden toch echt superieur zijn, (Vrouw mag is gelijk aan de man en heeft het recht zich te kleden hoe zij dat wil> Vrouw is ondergeschikt aan de man en moet een hoofddoek om). Ik snap trouwens niet waarom je je zo drukt maakt om mensen die vechten voor hun pensioen, naar mijn idee hebben ze daar alle recht op, ze hebben immers hun hele leven gewerkt. Ik maak me persoonlijk veel drukker om steuntrekkers die geld van ons aftroggelen , terwijl ze dat helemaal niet verdienen en dankbaar zijn ho maar, nee massaal de crimineel uithangen want ja , zo bedank je de hand die je voed.

Poepus | 15-07-09 | 14:36

Bergverzet | 15-07-09 | 14:05
zolang wilders niet kan regeren, zullen we niet weten wat hij in zijn mars heeft.
van de andere politicie weten we het wel, deze voert geen oppositie tegen het kabinets beleid.
religie hoort niet thuis in de politiek en wilders heeft alle reden om bang te zijn.
verder zou ik me ook zorgen maken over de ideologie users.cybertime.net/~ajgood/sura.html
verder wijs ik elke religie af, de priesters van elke religie waren de voorlopers van de politici, voor macht, aanzien en geld.
Wat wilders in moet leveren is niet meer in geld uit te drukken.

grote grutjes | 15-07-09 | 14:27

@poepus

Niet socialisme maar middelmatigheid en zelfzuchtigheid hebben ons in de problemen gebracht. De meeste socialisten zijn namelijk in de loop der jaren middelmatig en zelfzuchtig geworden. Kijk maar naar de FNV, deze prutsers strijden alleen voor de vergrijzende arbeider die zijn tweede skivakantie en zijn vervroegd pensioen niet wil verliezen. Zich opwerpen voor de jeugd en de toekomst ziet de vakbond als ondergeschikt belang.

Bergverzet | 15-07-09 | 14:19

@HeerBommel | 15-07-09 | 14:06

Als je begrijpt wat ik bedoel..

kippeNeukert | 15-07-09 | 14:12

Bergverzet | 15-07-09 | 13:20
De weg naar het einde is mijns inziens het falende multicul tolerantie beleid wat wij hier voeren in het land, het heeft geleid tot een totaal uitgewoonde zorgstaat en het moeten inleveren van steeds meer vrijheden , alles onder het mom van multicul is goed, totaal voorbijgaand aan massale problemen die het ons land bezorgd. Het verbieden van een boek wat vol staat met geweld, haatzaaierij en leugens is naar mijn inziens een stap in de goede richting, de bijbel mag van mij om dezelfde reden verboden worden, het verschil tussen de twee is alleen dat tegenwoordig veel meer Moslims letterlijk nemen wat in de Koran staat dan dat Christenen letterlijk nemen wat in de bijbel staat, wij hebben immers de verlichting gehad. Vandaar dat het maar moet beginnen met het verbieden van de Koran. Jouw voorstelling van een religieus / socialistische oplossing voor de problemen is utopisch, je kan niet de problemen aanpakken zonder te benoemen zoals Wilders dat doet. Socialisme is wat ons juist in de problemen heeft geholpen, ik zeg niet dat het geen goede bedoelingen had, maar die bedoelingen worden misbruikt door Moslimvolk die precies weten hoe ze via de wet alles kunnen krijgen wat ze willen.

Poepus | 15-07-09 | 14:08

Een doodstrijd aanschouwen is nooit leuk......... maar die van de PvdAllochtoon is heerlijk om mee te maken!

HeerBommel | 15-07-09 | 14:06

@grote grutjes
Als ik Wilders als mens bekijk zie ik iets anders dan jij. Deze man is om een of andere reden bang, heel bang. Hij is zo tot op het bot verteerd door zijn angst voor moslims en de islam dat in zijn optiek de aanval de beste verdediging is. Daarmee doet hij niets anders dan dat wat in mijn optiek de islam zelf ook predikt. Als je aangevallen wordt vecht dan terug. Get back or get even. Met deze antieke houding lossen we naar mijn mening de wereldproblematiek niet op. De gristelijke traditie van de andere wang toekeren als je wordt geslagen is echter ook geen optie. Veel EO flegmatici zijn alleen maar lief en lijken daarin op de hippies van de PvdA, GroenLinks en D66. Wat wij nodig hebben is een partij die staat voor gelijkwaardigheid en dit bereikt met een streng doch rechtvaardig beleid. Deze partij pakt zowel de "Old boys" zakkenvullers aan als het werkschuw uitkeringstuig. Zo'n partij stopt overmatige subsidies aan zowel de moslimpostzegelverzamelaarsvereeniging als de biblebeltvoetbalmoeders. Een partij die Nederland weer richting utopia stuurt in plaats van richting de VOC.

Bergverzet | 15-07-09 | 14:05

Bergverzet | 15-07-09 | 13:20
zoals de samenleving er nu is in n.l, is het een creatie van het zaaien van de partij vd arrogantie, cda, vvd.
Met name deze partijen hebben bewezen en laten zien dat ze niet kunnen en konden regeren en reageren.
de vvd heeft het nog het minst slechtst gedaan.
daarmee wil ik zeggen dat de pvv met wilders het niet slechter kan doen dan eerder genoemde partijen.
mein kampf vergelijken met de koran is principieel gedaan.
Wilders ziet de ideologie achter de islam en hoe deze gaande weg de democratie ondermijnd, uit ideologie is wilders politicus geworden en draagt zijn standpunten uit met gevaar voor eigen leven en van zijn familie.
Waarom brengt wilders zo'n groot offer? voor de macht? voor het geld? voor meer bekendheid?
wilders is de enige politicus met voc mentaliteit in n.l en heeft verstand van de islam.

grote grutjes | 15-07-09 | 13:44

En zo krijgen ze overal hun zin in.
En is er straks geen land meer mee te bezijlen.
Wat een vreemde zin trouwens.
Geen land mee te bezijlen.

winterpeen | 15-07-09 | 13:31

Gespleten partij? De geschiedenis van de PvdA lijkt een beetje op de geschiedenis van de natuurkunde. Het woord atoom betekent: 'ondeelbaar' - lange tijd was dit de term voor het kleinst denkbare deeltje, dat zich niet liet splitsen. Sinds de atoombom weten we anders. Steeds worden nóg kleinere deeltjes gevonden die gesplitst worden. Hoe klein kan de PvdA worden? Hoever laat het zich nog opsplitsen? Kan alleen maar met grote boem...

Gallisch | 15-07-09 | 13:29

Ah mooi! nu afbraak van buiten af en van binnenuit. Het gaat sneller als ik ooit durfde te dromen. Op naar de nul zetels en op naar een nieuw kabinet. Hoezee.

doskabouter | 15-07-09 | 13:25

We hebben toch ook een partij in de TK die het met de rechten van vrouwen niet zo serieus neemt -> SGP. Als lang als we soepsidie aan ayatolla Van Der Vlist en zijn gristentaliban geven zie ik de lol van gescheiden inburgeringcursusen wel in.

Alleen moet als voorwaarde van de women-only cursusen het verkassen van deze vrouwen naar Staphorst, Epe en Urk opgenomen worden. Want ook daar zijn vrouwen minderwaardig dan de mannen.

acac | 15-07-09 | 13:22

@grote grutjes
We raken off-topic, maar dat mag. Gewoon omdat het kan. Wilders zal best vaak fout worden geïnterpreteerd maar hij wordt toch ook vaak juist geciteerd. ‘Een verbod is een verbod. Dus moet niet alleen verkoop, maar ook gebruik in moskeeën en bezit in huiselijke kring worden bestraft. Als dat in de huidige wetgeving niet kan, moet er een nieuwe verbodsbepaling komen.’ Naar mijn mening is dit standpunt van Geert Wilders de weg naar het einde, en daarom hoop ik dat er een gezond socialistisch, religieus of liberaal alternatief komt dat met stevige maatregelen de problematiek rond asocialen en vreemdelingen weet aan te pakken.

Bergverzet | 15-07-09 | 13:20

Typisch linkse politiek: als iets negatief klinkt zet je er een sympathiek klinkend bijvoegelijk naamwoord voor; en als je iets doet wat in strijd is met de (Grond)wet dan mag dat gewoon, omdat je er immers alleen maar goede bedoelingen mee hebt...
Een illegaal bekte wat negatief dus dat werd een witte illegaal; meteen ook een reden om hem 't recht te geven hier te blijven; als je immers sympatiek klinkt dan is het erg zielig om zo iemand uit te zetten, toch ?
Positieve discriminatie (let op het sympatiek klinkende bijv. naamwoord !) idem dito: zoals een blauwe pen gewoon een pen is, en een houten tafel een tafel is en blijft; zo is ook positieve discriminatie gewoon een vorm van discriminatie! Links zegt dus: discriminatie mag niet, maar als wij vinden dat we een goede (politieke!) reden hebben dan mag het wel! Tsja, en dan nog verbaasd zijn als Geert Wilders opeens ook een goede reden meent te hebben...!
Hetzelfde: een gemeentelijk loket (PvdA-wethouder Utrecht) in een moskee omdat onze geitenliefhebbers te lui zijn om naar de bieb te lopen is natuurlijk al een gotspe; maar het is ook in strijd met de Grondwet (scheiding van Kerk & Staat). Datzelfde loket dan ook nog met aparte (Apartheid!) man/vrouw loketten is ook nog in strijd met de Grondwet (gelijkheid man/vrouw). Inburgeringscursussen dus idem dito: gescheiden naar geslacht is in strijd met de Grondwet. De PvdA zegt hiermee dus: als wij vinden dat er een goede reden voor is dan hoeven we ons niets van de Grondwet aan te trekken. Ja, en dan maar Geert Wilders verketteren omdat die de Grondwet ook zo zou overtreden...
Boodschap naar de allochtoon: als je je reet afveegt met onze Grondwet dan is er altijd wel een PvdA / GL / SP / D'66 wethouder/politicus die thee met je wil drinken, en die alles door de vinger wil zien om zogenaamd de boel bij elkaar te houden.
Boodschap naar de kiezer die nog wel meer dan één hersencel heeft: simpele en gerechtvaardigde eisen stellen aan ALLE burgers kan je niet overlaten aan de orthodox-gelovigen van de Linkse Kerk; net zo min als de verantwoordelijkheid en de rekening neer laten leggen bij hen die zich nergens wat van aan trekken.

R.A.A.F. | 15-07-09 | 13:20

Coyote | 15-07-09 | 11:27
Bos en Van der Laan doen het redelijk?
Ik vraag je. Wát doen ze redelijk?

Zeddegeizot | 15-07-09 | 13:13

Bergverzet | 15-07-09 | 12:53
de pvv ( als je daarop doelt ) verzet zich tegen de ideologie van de islam, dit omdat deze de rechtsstaat/democratie ondermijnd.
helaas wordt wilders vaak fout geinterpreteert

grote grutjes | 15-07-09 | 13:00

Ik zag gister nog een pracht interview met Vogelaar, alsjeblieft haal dat mens minstens 3 keer per week in NOVA, RTL Z, KvdB, P&W, 1Vandaag etc., het is de ultieme PvdA-sloopster met haar ontstellende domheid, arrogantie en gebrek aan zelfkritiek.

zum kotzen | 15-07-09 | 12:54

@grote grutjes

Helemaal gelijk. Echter de verbranding van Joodse boeken in de Kristalnacht wil ik liever niet herhaald zien in een verbod op de Koran en rellen voor de Dönershop.

Bergverzet | 15-07-09 | 12:53

wilders moet hulp krijgen om oppositie te voeren tegen het kabinetsbeleid.
zelfs rita voert oppositie tegen wilders, in plaats van tegen het kabinet.
dus een kabinets crisis zal er niet van komen en zit het tuig de rit uit.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:53

@grote grutjes | 15-07-09 | 12:39: Inderdaad, een beetje rekenwonder rekent er niet op.

Fleauxe | 15-07-09 | 12:48

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:40
ze rijd toch in een audi a8 omdat de a6 te klein is of ben ik in de war met emiel eurlings.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:48

Bergverzet | 15-07-09 | 12:36
wat is nou rechts en wat is links?
de standpunten van wilders waren linkse standpunten geweest voor 1940.
heiloo.dvonline.net/Foto's/Oude%20...

grote grutjes | 15-07-09 | 12:44

Mijn hemel wie heeft deze onbenullen in de regering geholpen?

Juist: JULLIE ZELF!

italian bastard | 15-07-09 | 12:43

@ Grote Grutjes;
Nou, met de twee voorgenoemde gemeenten (Utrecht en Gorinchem) erbij, denk ik dat een beetje onderzoeksjournalist prima uit de voeten kan. Je moet ook niet te scheutig zijn met kritiek en tips, want dan zouden ze mij voor een zuurpruim kunnen houden. Maar ik wil er nog wel ééntje voor je toevoegen hoor; Minister Guusje, met haar zó zieke rug, dat ze het budget voor automobielen listig wist te omzeilen...

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:40

wordt het niet eens tijd voor een moslim 2.0 ?

eentje opgevoed met westerse normen en baarden, pseudo gelovig, en gewoon werkt en zijn belastingen afdraagt?

als dat het doel van onze samenleving is dan draagt de PvdA hierin niet bij en mag dus als een criminele organisatie worden bestempeld

Patrick Zweedsey | 15-07-09 | 12:39

Fleauxe | 15-07-09 | 12:37
ik droom van een kabinetscrises, zal wel weer bedrog zijn.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:39

adminitor | 15-07-09 | 12:34
ik ben wel een nederlander maar niet van duitse bloed.
Ik heb het bloed van de batavieren, saksen en friezen en geen germaans bloed

grote grutjes | 15-07-09 | 12:38

De grote vraag is natuurlijk; zet Eberhard door wanneer 't puntje bij 't paaltje komt?

Fleauxe | 15-07-09 | 12:37

Mutsaerts en gemiddelde PVV stemmers worden nu al bang. Een nieuwe socialistische partij met daadkrachtige hardliners is immers de grootste bedreiging voor "klein" rechts. De eerste afsplitsing van de PvdA heeft men gemakshalve SP genoemd en die doen het verdraaid nog aan toe de laatste jaren niet onaardig. Hopelijk krijgen we straks een nog meer serieus en sterk links alternatief zodat de rode optie zonder kunstgrepen het cordon sanitaire in zijn eentje kan dichttimmeren.

Bergverzet | 15-07-09 | 12:36

fleurtje | 15-07-09 | 12:33
gelukkig is door cohen de thee in n.l net zo populair als bij de britten.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:35

Als zoiets nou eens zou gebeuren binnen de GL en SP gelederen, zouden we er misschien nog iets aan hebben bij een volgende verkiezing.

Oswald C. Esquire | 15-07-09 | 12:34

grote grutjes | 15-07-09 | 12:30
Zo kreeg ik eens een boekje met instructies voor ambtenaren te zien, in de trant van wat te doen als de moffen komen, "how to take them to your leaders", etc. Uit 39, dus erg groot was de verassing van die invasie niet. Echte nederlanders... Jech, krijg spontaan zin in een stamboomonderzoek...

adminitor | 15-07-09 | 12:34

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:31
Overal waar PvdAers hun moralistische hoofdjes opsteken, begint het te stinken naar fraude en graaierij. ING; Kok...
de lijst ging lang worden daarom stopte je zo abrupt

grote grutjes | 15-07-09 | 12:33

Transparant als ze bij de PVDA ergens een hekel aan hebben is het aan dat.Meelullen ,zakkenvullen,allemaallullen,ze vinden het prima,als ze maar geen openheid hoeven te geven.Dit gaat een eigen leven leiden ,Vd Laan is gewoon een onozelaar,en laat zich in zijn hemd zetten door 'n paar ambtenaren,die gewoon doen waar ze zin in hebben.Een vent met ballen was er naar toe gegaan, en had die opstandelingen er allang uitgeschopt.Maar ja ,bij de PVDA zitten alleen jurken.

fleurtje | 15-07-09 | 12:33

adminitor | 15-07-09 | 12:30
een wc bril zeker

grote grutjes | 15-07-09 | 12:31

@ Eagle-Eye;
Het klopt dat de PvdA onevenredig is vertegenwoordigd in de Raadszalen. Dat heeft te maken met het feit dat deze democratische partij *kuch ervoor heeft gezorgd dat er voorlopig geen gekozen Burgemeesters komen. Het behaagt de Koningin, overigens ook al zo'n democratisch instituut *kuch, namelijk om met het schuldgevoel over WOII in haar achterhoofd, alleen Joodse PvdA mannekes te benoemen in Amsterdam. Verder zitten deze vaak zeer corrupte burgervaders in bijkans alle grote en belangrijke gemeenten van het land. Neem Utrecht met zijn persvrijheid, neem Gorinchem met zijn vastgoedfraude en schaduw-gemeenteraad. Overal waar PvdAers hun moralistische hoofdjes opsteken, begint het te stinken naar fraude en graaierij. ING; Kok...

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:31

Sliptong | 15-07-09 | 11:59
Wist je trouwens dat het dragen van een bril vaak al intelectueel genoeg was?

adminitor | 15-07-09 | 12:30

adminitor | 15-07-09 | 12:25
ik had vandaag errug zin om tegen het koninklijkhuis aan te trappen.
ik hoop dat er vandaag een topic komt over het vluchtgedrag van deze echte nederlanders en de brieven van bernhard zijn ook erg leuk om in herinnering te brengen.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:30

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:21
dan duurt het toch minimaal 5 jaar voordat deze nieuwkomers mogen stemmen op de p v d achterlijken en de verkiezingen voor de 2e kamer zijn over krap 2 jaar.
Te laat voor de p v d achterlijken en krijgen een nieuwe naam: partij voor de armoedzaaiers.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:25

Sliptong | 15-07-09 | 11:59
De (recente) geschiedenis staat bol van verschrikkelijke verhalen over wat er met de achterblijvers gebeurt. Nazi duitsland, USSR, China, en de rode khmer als voorbeelden. Vooral die rode khmer is wel interresant, die probeerden de stedelingen naar het platteland te krijgen. Zoiets als wat hier gebeurd, behalve dat hier het buitenlandse platteland naar de steden verhuist, en de stedelingen naar het platteland.
@grote grutjes | 15-07-09 | 12:09
Gemakshalve het koningshuiz niet onder de intelectuelen schaart

adminitor | 15-07-09 | 12:25

frenkie4alllll | 15-07-09 | 12:01
is het dries van agt op het tekeningetje?

grote grutjes | 15-07-09 | 12:22

@ grote grutjes;
Ja, en daarom kan je die nieuwkomers maar beter zo snel mogelijk naar de mond praten en overal gelijk in geven, dan ben je als achterlijke partij verzekerd van succes!

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:21

@Fragony | 15-07-09 | 11:22

Pardon, "buzzwoord"
(zie mijn eerdere link)

kippeNeukert | 15-07-09 | 12:20

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:13
die nieuwe burgers moeten eerst inburgeren, zo snel krijg je geen n.l paspoort om te mogen stemmen op de partij van de achterlijken.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:18

Waarvoor is een inburgeringscursus ook weer bedoeld? Juist!; om de nieuwkomers wegwijs te maken in alhier geldende regels en gebruiken. Eén daarvan is dat mannen en vrouwen hier GELIJK zijn en dus NIET al tijdens de inburgering de mogelijkheid geboden moet worden om hieraan te twijfelen. De PvdA heeft overigens voorop gelopen bij de emancipatie van vrouwen en het opkomen voor hun belangen. Datzelfde geldt voor die van homoseksuelen bijvoorbeeld. Zoals gebruikelijk gooit de PvdA haar principes keihard over boord als zich wat potentiële nieuwe kiezers aan de poort melden. Al houden die er nog zulke ACHTERLIJKE gebruiken en gewoontes op na! Dit soort slappe knieën mentaliteit heeft ervoor gezorgd dat Amsterdam nauwelijks nog homo's ontvangen kan, en dat vrouwen in sommige ziekenhuizen zomaar al het vrouwelijke personeel opeisen. Kortom we zijn een complete eeuw teruggeworpen in de tijd. Dank u heldere lichten van de PvdA!

Dagelijkse Dosis | 15-07-09 | 12:13

adminitor | 15-07-09 | 11:52
Niet alleen de intelectuelen vluchten het land uit, ook het bedrijfsleven en de multinationals.
het goede voorbeeld komt van het koninklijkhuis, voordat de duitsers binnen vielen zaten ze hoog en droog in engeland/canada.
Bernhard mocht geen stadhouder worden van n.l zodoende.
brieven tussen adolf & bernhard zijn te bezichtigen in het natinaal museum in berlijn.

grote grutjes | 15-07-09 | 12:09

Typische PvdA kronkel; meedraaien met een woestijngeloof als katalysator voor de emancipatie van burka vrouwen.

Prof_Bukmaar | 15-07-09 | 12:08

Zelfs tijdens het zomerrecces weet de pvda zich te onderscheiden en uit te blinken in onderling getrut wat de partij verder de afgrond in zal duwen en de ravijn kan me niet diep genoeg zijn. Opheffen dat zooitje!

Karel Kruizenruiker | 15-07-09 | 12:04

@kersenflap | 15-07-09 | 11:45
Is de kamer er niet voor om ministers te controleren? Van der Laan doet nu precies het tegenovergestelde en valt Wilders constant aan. Tenminste dat roept hij, want hij schiet natuurlijk alleen met losse flodders. Wilders lacht zich rot.

Ach de PO ziet de bui al hangen als de PVV straks de grootste wordt, dus ze zullen alles op alles zetten om Wilders zo klein mogelijk te maken. Naarmate de verkiezingen dichterbij komen zullen alle registers wel weer opengetrokken worden.

Opgepast, satire!
www.standejong.nl/wp-content/2009/07/e...

frenkie4alllll | 15-07-09 | 12:01

@grote grutjes | 15-07-09 | 11:38
De verheffing der arbeiders voltrekt zich, met dien verstande dat de rurale parels geen arbeiders zijn, maar parasieten. Iedereen stond te juichen toen werd aangekondigd dat 'allochtonen' weg willen vanwege Wilders. Het betrof echter allochtonen die iets kunnen, een opleiding bezitten. Deze groep dient juist te bljven; de ingepakte moekes en wollen mutsjes en djellabahs zou een oprotpremie moeten worden aangeboden (oud idee van de SP, verwoord in Arbeid en Kapitaal).

En-el Hak | 15-07-09 | 12:00

symptomatisch voor de voltooing van een socialistische / communistische / religieuze heilstaat. Intelectuelen vluchten het land uit...
adminitor | 15-07-09 | 11:52
-
Laf. Kijk naar de intellectuelen in Iran. Die sterven voor dé zaak. De enige oplossing is toch een ruk naar rechts. De balans is al jaren zoek, de weegschaal hangt volledig door naar links. Ik zeg doe es gewicht in die rechterschaal.

Sliptong | 15-07-09 | 11:59

@antizanic 11:15
@frenkie4alllll 11:33
Tja... Ik ben er eerlijk gezegd nog niet uit. In principe horen die mannen en vrouwen natuurlijk gewoon bij elkaar in te burgeren, maar om (het eerste deel van) de inburgering gescheiden te doen zou in de praktijk wel eens gunstig voor de emancipatie van die vrouwen kunnen zijn. Kunnen ze een beetje wennen aan vrijuit spreken, etc. Ik weet het gewoon niet. Ik heb het idee dat eigenlijk niemand het weet, helaas, en dat iedereen weer zich weer eens bij dezelfde kampen als altijd schaart.

Die houding van de Dolle Minas en geheel links is natuurlijk wel vreemd. En als deze wens om mannen en vrouwen anders te behandelen een andere achterlijke groep zou betreffen, laten we zeggen de Christenen, dan zou het land te klein zijn. Links heeft lang voor de conflicterende keuze gestaan om of te kiezen voor vrouwenrechten, of te kiezen voor het onvoorwaardelijk respecteren van bepaalde achterlijke culturen. Zij heeft voor het laatste gekozen. Electoraal ligt dat namelijk beter, bovendien stellen ze zich met die keuze veel duidelijker op ten opzichte van rechts.

Muxje | 15-07-09 | 11:59

PVDA het land uit en neem die moslims mee

veel vaak en vet | 15-07-09 | 11:58

Ik ben hier erg gelukkig mee. Toon nu eens ballen Eberhard! Laat zien dat je niet met je laat sollen en dat de tijd van pappen en nathouden voorbij is.

basset hound | 15-07-09 | 11:57

Heerlijk. Het splijtingsproces voltrekt zich. Zou het het einde van de meest asociale (voor autochtonen), verderfelijke, heimat verloochende kudtpartij van Nederland betekenen? Ik hoop het. Vlag uit.

Sliptong | 15-07-09 | 11:53

grote grutjes | 15-07-09 | 11:38
symptomatisch voor de voltooing van een socialistische / communistische / religieuze heilstaat. Intelectuelen vluchten het land uit...

adminitor | 15-07-09 | 11:52

Ik wil ook nog even zeuren over de Polo-advertentie hieronder. Op zich geen lelijke auto, maar wat een domme fout: "Niet de bestuurder bepaalD". Heb ik die auto nu gewonnen?

vet | 15-07-09 | 11:51

o god, mijn maassluis is ook overstag...

de beer van de meer | 15-07-09 | 11:47

De teloorgang van de PVDA is ingezet en de verliezingen bij de verkiezingen in de komende jaren is wel duidelijk.
Resterende problemen:
1. Waar vluchten de weglopende rakkertjes naar toe. Hollen ze naar SP, GL of D66 dan is er de facto niets gewonnen.
2. Het uitroeien van de maatschappelijke verwrochting (ambtenarij, media, onderwijs, "wetenschap" etc.) gaat veel langer duren. Zag gisteren die viroloog (die overigens dagelijks op TV is om zijn eigen virusremmers te slijten) in een interview opeens out of the blue Wilders attaqueren. Had kennelijk goed naar Ter Horst geluisterd en voelde zich aangesproken. Kost minimaal 15 jaar voor het systeem weer enigszins gezuiverd is

stoomloc | 15-07-09 | 11:46

frenkie4alllll | 15-07-09 | 11:34
"van der Laan voert oppositie tegen Wilders"
Hoezo dan? Vond je dat interviewtje waarin hij Wilders maande om naar de kamer te komen oppositie? Het moge duidelijk zijn dat Hans Laroes en Clairy Polak daar een duizeling van in de broek krijgen, ik vond het niets meer als een slappe soundbite. Als je het dan al over oppositie tegen Wilders hebt, dan kom ik uit bij Pechtold.

kersenflap | 15-07-09 | 11:45

Partij vd aandachtshoeren

hellothere | 15-07-09 | 11:44

Partij vd Aapachtigen

hellothere | 15-07-09 | 11:44

Oh jee. De PvdA vergeet wederom zijn principes en gaat proberen te doen wat de burgert wil in de hoop zo weer wat stemmen te krijgen.

Jongens en meisjes, doe nu maar gewoon dategene waar de partij echt voor staat. Dan trek je de mensen waar je nuttig voor bent. Iedereen, voor en tegen, weet dan tenminste waar ie aan toe is. Het zijn helaas weinig mensen tegenwoordig waar u nog goed voor bent, maar neem daar nu eens genoegen mee i.p.v. dit gedraai de hele tijd.

Stelletje aandachtshoeren!

denouden | 15-07-09 | 11:43

Wat ik niet begrijp is dat het aandeel PvdA'ers in gemeenten absoluut niet gelijk staat aan het aantal zetels in de tweede kamer. Het lijkt wel of elke gemeente in handen is van de PvdA, wat natuurlijk een zeer slechte en gevaarlijke zaak is. Deze gemeenten hebben al vaker laten zien niets te doen met het beleid van ons kabinet (het niet willen bewaren van uitgeprocedeerde asielzoekers in speciale uitzetcentra). Dat gemeenten tegen een beleid zijn vind ik prima, ik ben er helemaal voor, maar dan goedverdoemme niet zulke onzinnige zaken. Het lijkt wel of men willens en wetens de Hollanders wil opzadelen met nog meer problemen....

Eagle_Eye | 15-07-09 | 11:43

*Coyote is druk aan het zoeken naar de goede daden van Van der Laan.*

frenkie4alllll | 15-07-09 | 11:40

En-el Hak | 15-07-09 | 11:29
Dit heb ik uitgezocht en staat op cbs.
Er gaan jaarlijks meer dan 100000 n.l autochtonen met een prachtig diploma emigreren naar landen als canada, australie.
Er komen jaarlijks tienduizenden analfabetische allochtonen ( lees: stemvee voor de partij voor de achterlijken) naar n.l om deze autochtone n.l ders te vervangen.
Dat het nog zo lang duurt voordat het zootje in elkaar klapt verbaasd me.

grote grutjes | 15-07-09 | 11:38

Wat een regering, de een verneukt het nog harder dan de ander. Vervolgens zijn stuk voor stuk mislukkingen, die helaas een giga dikke boterham verdienen.

Bah, in de tijd dat er weer verkiezingen zijn, is er niks van dit land over en anders wel na de verkiezingen waarbij Wilders wint. Europa kots 'em al uit en alleen hier lopen er mensen met een plaat voor hun kop achter die mafketel an.

Martini89 | 15-07-09 | 11:37

-weggejorist-

Watler | 15-07-09 | 11:35

@ kersenflap | 15-07-09 | 11:30

Flessen wijn achterover slaan en als minister een kamerlid aanvallen. Van der Laan voert oppositie tegen Wilders. Ze doen het allemaal bruin in de broek...

frenkie4alllll | 15-07-09 | 11:34

@komtdatschot | 15-07-09 | 11:26

De rooie vrouwen / Dolle Mina's van weleer staan nu vooraan om gescheiden loketten in te voeren. Achterlijk volk. Vroeger anti-religieus en nu? Nu is Wilders de meest progressieve van het hele stel. En dan schelden ze hem nog uit voor extreem rechts ook. Knettergek zijn ze!

frenkie4alllll | 15-07-09 | 11:33

Coyote | 15-07-09 | 11:27
Vertel mij eens wat van der Laan precies zo goed doet dan? Ik ben erg benieuwd!

kersenflap | 15-07-09 | 11:30

partij van de achterlijken.
Alle achterlijken naar een eiland

grote grutjes | 15-07-09 | 11:30

@widtvoet ® | 15-07-09 | 11:24
Mooie, ware woorden. Het is dan ook een farçe om te veronderstellen dat we deze groep in de toekomst hard nodig hebben, zoals menig PvdA'er ons wil doen geloven. Deze groep kan of mag niet werken, leert geen Nederlands, laat staan dat ze een 80-jarige een dweil door z'n reet haalt in een verzorgingshuis.

En-el Hak | 15-07-09 | 11:29

Wel makkelijk de PvdA af te zeiken maar die Van der Laan en Bos doen het vrij redelijk..

Coyote | 15-07-09 | 11:27

@fuckje | 15-07-09 | 11:18

Yup mee eensch. Zondag was ook weer een verhelderende aflevering over Turkije.
Hoge hekken en mannen met uzi's die een gebouw van een krant dienen te beschermen tegen het geloof van de vrede.

frenkie4alllll | 15-07-09 | 11:27

Dat zijn nou dezelfde bijdehandjes die in de jaren 80 nog demonstreerde tegen de apartheid in Zuid-Afrika.Zo zie je maar weer hoe het kan verkeren bij de socialisten,als het om hun eigen beleid gaat.

komtdatschot | 15-07-09 | 11:26

Partij van de Alcoholisten.

Van der Laan. Hamer. Ter Horst. Pronk. Cock. Leerdam. Depla. Spekman.
Ze hebben allemaal een alcoholisten smoel! Behalve Sharon Dijksma maar die heeft een bierbuik.

frenkie4alllll | 15-07-09 | 11:24

Hoeveel nieuwe "inburgeraars" zou 2009 eigenlijk weer gaan tellen en hoeveel daarvan komen hier met in hun hoofd en in hun hart weinig anders dan een even stupide als gevaarlijk meerderwaardigheidsgevoel tov. het Westen in 't algemeen en Nederland in 't bijzonder? Vijftig K? Tachtig? Of gaan we ook in 2009 weer dik over die koole 100.000 heen?

*door de ramen van het pand in Rotterdam-Noord zwaait naar de zoveelste pyjamabrigade die hier op deze zonnige ochtend voorbij komt slenteren: sommige mensen hebben altijd vakantie (alleen helaas toch geen tijd om de taal te leren, zich te scholen of wat positiefs te doen voor de samenleving die ze zo ruimhartig huisvest, kleedt en voedt)*

widtvoet ® | 15-07-09 | 11:24

-weggejorist en opgerot-

HipHopPipo | 15-07-09 | 11:23

kippeNeukert | 15-07-09 | 11:16 werkwoord? que?

Fragony | 15-07-09 | 11:22

Aha. dacht ik het niet. Weer een gereverkeerde die met woorden geld verdient.
"Van der Laan groeide op in Rijnsburg, in een gereformeerd gezin met zes kinderen waarvan hij de jongste was. Zijn vader was huisarts en namens de Anti-Revolutionaire Partij (ARP) lid van de gemeenteraad van Rijnsburg".
nl.wikipedia.org/wiki/Eberhard_van_der...

ecologiste | 15-07-09 | 11:21

stoomloc | 15-07-09 | 11:13
Scherp gezien!
De linkse media probeert i.d.d hetzelfde trucje toe te passen als wat men destijds met Bos heeft gedaan: het ophemelen van één bepaald PvdA kamerlid als dé ultieme redder. Helaas voor de media zijn de tijden veranderd en heeft van der Laan het charisma van een stuk graniet. Dit (eerlijk is eerlijk) i.t.t Bos.

De kaarten zijn al lang geschud: Pechtold harkt de "elitaire achterban" binnen, het laatste restantje arbeiders rent nog even snel naar Jan tomaat en met de oprichting van een islamitische partij verliezen ze ook díe aanhang. Wat resteert is een clubje baantjesjagers dat stiekem wel weg zou willen, maar doordat ze er zo diep inzitten simpelweg niet meer weg kán.

kersenflap | 15-07-09 | 11:21

harob | 15-07-09 | 11:16
Principes en vrijheden verkopen voor een paar rotcenten. Dan is die inburgering dus inderdaad helemaal niet nodig...

adminitor | 15-07-09 | 11:20

De PVDA is een spelletje aan het spelen in deze vakantie periode,er is weinig aandacht voor de politiek dus kunnen ze nu onder regie gaan bekvechten.

Victor Meldrew | 15-07-09 | 11:19

@harob |11:16
Die Belgische journalist ja. Dat programma zou verplichte kost voor iedereen moeten zijn.

fuckje | 15-07-09 | 11:18

Van der Laan is toch die voorzitter van de AA?!

frenkie4alllll | 15-07-09 | 11:17

ooooh sterf alsjeblieft.. aaaah..toe!? kom op... STERF!

Jordi5966 | 15-07-09 | 11:16

gespleten partij nou ervalt niet veel meer te splijten
als je die moslimmannen bij die hooddoekjes zet wordt het echt rotzooi
dat komt omdat die vrouwen meestal slimmer zijn
of begrijp ik het niet
Eiberhardt help me

ps onlangs een reportage bij de vpro
er lopen in istanbul honderden meisjes met hoofddoekjes die er
van die baardmannen maandelijks veel geld voor krijgen
hoofdoektemeiers

harob | 15-07-09 | 11:16

PVDA sterft????

*opstaat en vreugdedansje doet*

kippeNeukert | 15-07-09 | 11:15

Zo gek is dat helemaal niet om de vrouwen eerst wat zelfstandig denken aan te leren. Dat kan een hoop haatbaarderij en kindermisdragingen schelen in de toekomst. geen punt om er een halszaak van te maken.

antizanic | 15-07-09 | 11:15

Nijmegen (communistisch oord) en Maassluis (meest pauperige plaats van de Rijnmond, topt Vlaardingen) zeggen wat dat betreft voldoende...

Maar goed, zelfs een geretardeerde Nederlanders begrijpt dat discriminatie van seksen werkelijk niet emancipatoir is. Moslims dienen geen keuze te hebben -met te veel vrijheid kunnen ze niet omgaan- je dient ze te vertellen hoe het zit. En het zit zo: dit een Westers land, jaaj achterlijkheden ien woesjtaain laat, ja.

En-el Hak | 15-07-09 | 11:14

@ kersenflap | 15-07-09 | 11:08

Sterk! Om niet te zegen heel sterk!

ecologiste | 15-07-09 | 11:14

Die ene stijlloze zal Pronkoning Theo wel zijn.

Teun van het Tuinpad | 15-07-09 | 11:13

Hoezo Van der Laan van de harde lijn? Hoe naief kan je zijn? Ja, het is het verhaal dat de publieken het plebs willen laten geloven. Trap er niet in, Eberhard is uit precies hetzelfde verrote hout gesneden als Vogelaar, Bos, Bussemaker, Abouthaleb, Dijsselbloem, C(K)ramer, Timmermans, Herfkens, Wolfsen etc.etc.
Alleen, en dat is het grote verschil, het is een sluwe en gehaaide advocaat die met list en bedrog de rooie sociaalterreur verkoopt als ware het baar goud. Hij gaat helemaal niets verbieden, hij gaat het "onderzoeken" en uiteindelijk, na een half jaar rekken, mag het niet tenzij .....
Met Van der Laan is het anders, flikker toch op.

stoomloc | 15-07-09 | 11:13

Er is een regering en er zijn regels aangaande inburgeren.
Daar trekt de gemeente zich niets van aan.
Als de burger zich niets aantrekt van de regels van de regering krijg je anarchie.
Het zal een keer tijd worden dat de burger zich gaat roeren.

grote grutjes | 15-07-09 | 11:13

Koeltoer is prachtige religie en daarom gooit de zoethouderkerk er weer enkele honderden miljarden tegenaan. Gewoon van die geloofsbrieven met nullen erop, ook wel eens verplichtingen of obligaties genoemd. Want na dit zoet komt er natuurlijk weer zoet.
Koeltoer als rennie voor de azijnzeikers en als tamiflu voor de financiële crisis.
Sim sala bim of Bismi'llah ir-Rahman ir-Rahiem.
Religie is toch zo'n mooi betaalmiddel én zeker in NL een mooie zaak om op te splitsen.
Ben benieuwd wat voor kerk dit weer oplevert
Wat is er zoal? Anglicaanse Kerk, Evangelische Broedergemeente, Gemeente van Apostolische Christenen, Gereja Kristen Indonesia NL, Gereformeerde Kerken vrijgemaakt, Kerk van de Nazarener, Kimbanguïstische Kerk, Levende Kerk, Oecumenische gemeente, Oosters-katholieke Kerken, Oosters-orthodoxe Kerk, Oud-Episcopaal Katholieke Kerk
Oud-rooms-katholieke Kerk, Oudkatholieke Kerk, Planetshakers, Protestantse Kerk in Nederland, Remonstranten, Rooms-katholieke Kerk, Verenigingskerk
Vergadering van gelovigen, Vrij-katholieke Kerk, Vrije Evangelische Gemeenten,
Waalse kerk, Wachttorengenootschap...

Je zou eens voor de gein moeten kijken welke politici en ander bn-ers ie of er niet lid zijn (Eimert Middelkoop, Arie Slob) of zijn geweest en het nieuwe geloof hebben gezien of wakker zijn geworden (Gretta Duisenberg, Henk Vredeling, Tineke Huizenga, Hilbrand Nawijn...) van pak hem beet de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt:
nl.wikipedia.org/wiki/Gereformeerde_Ke...

ecologiste | 15-07-09 | 11:10

kersenflap | 15-07-09 | 11:08
sterk!

Teun van het Tuinpad | 15-07-09 | 11:09

wow, 123000 leden, 1 stijlloze

CoJoNes | 15-07-09 | 11:09

Zelfs de óer-PvdA bolwerken Nijmegen en Utrecht geven nu min of meer aan er geen vertrouwen meer in te hebben. Het schip verlaten is vrijwel onmogelijk, aangezien het leven van vrijwel íedere PvdAér nauw verwoven is met de partij: van baantjes tot aan de witte scholen van de kinderen. De boel vergaat dus met man en muis. En de ritmische steelband uit Afrika? Die verliet het schip snel op een roeiboot met daarin de portemonee´s van de overige "opvarenden".

kersenflap | 15-07-09 | 11:08

Ook Marokkaanse JS voorzitter Mohammed Mohandis verzet zich heftig tegen gescheiden inburgering, gescheiden schoolzwemmen etc... En ook zo'n beetje elke Turkse of Marokkaanse nederlandse vrouw die geen analfabeet is steunt vd Laan hier in (op een paar colloborateurs met het patriarchaat en de geestelijkheid na)

Maar een paar van die pvda-witte randdebielen en lichtgewichten in de provicie weet het natuurlijk weer beter. Omdat ze ook alleen maar met de randdebiele uit die gemeenschap praten. Stel betuttelracisten.

Een seculiere Marokkaan krijgt (kreeg) echt het oor van de overheid niet. Ook niet tijdens Verdonk. Toen krioelde het op het ministerie van de inloop-imams.

vd Laan doet dat even iets anders...

e.t. | 15-07-09 | 10:59

Ik wil niet met moslims in 1 land wonen, wordt daar ook rekening mee gehouden?

Kill Le Boek | 15-07-09 | 10:58

Het vergelijk van die Spit c.s. dat er ook vrouwen alleen naar de sauna gaan, is potsierlijk. Dat betreft vrouwen die hun dagelijks leven 24/7 gemengd met mannen doorbrengen op werkvloer, studieruimte, privé, overal.

Bij de islamitische woestijnvolkeren is het cultuur dat vrouwen met geen enkele andere man contact hebben behalve met hun eigen potentaat die de vrouw als huisslaaf gebruikt. Als ze die cursusruimte uitlopen, moeten ze thuis weer hun hok in en aan de ketting.

Het is o zo simpel, maar de PvdA snapt maar weer eens niet dat dit dus niets met inburgering te maken heeft.

Shalome | 15-07-09 | 10:57

De PVDA kan mooi opsplitsen in een islamitisch deel en een deel voor moslims.
Of misschien kan het opsplitsen in een deel voor mannen en een deel voor vrouwen.
En als de populariteit van een politicus gemeten wordt door maurice de hond dan kun je er ook wel van uit gaan dat het niet waar is. Maurice liegt namelijk: www.telegraaf.nl/prive/4368401/__Ex_Ma...

Chris666 | 15-07-09 | 10:55

WimDorsman | 15-07-09 | 10:52
Toujours. Tussen mensen die al kaalgeplukt zijn en zij waar nog wat te halen valt...

adminitor | 15-07-09 | 10:54

*zwaait naar PvdA*
Dit is echt grappig.

Heau even | 15-07-09 | 10:53

De linkse partijen zouden het goed doen in het vroegere Zuid Afrika. Zij steunen de apartheid maar al te gretig...

PVDA createur le Apartheid!

WimDorsman | 15-07-09 | 10:52

Koekje-dr-bij? | 15-07-09 | 10:46
Plopsa-land
adminitor | 15-07-09 | 10:47
We zullen zien.

Teun van het Tuinpad | 15-07-09 | 10:51

Heerlijk bericht weer, mijn eerste sjalalalamomentje van vandaag. Dank daarvoor @Mutsaerts. NOOIT MEER PVDA!

[OT] De kompoundsite weer even uit de lucht: com.powned.tv/ Hier iets mee te maken misschien? www.broadcastmagazine.nl/bericht/omroe... [/OT]

widtvoet ® | 15-07-09 | 10:51

Fimbulvetr | 15-07-09 | 10:46
Kan... Maar kan ook gewoon omdat het geld op is

adminitor | 15-07-09 | 10:50

Brouhaha | 15-07-09 | 10:46
2 voorwaarden:
-Geen dikke lelijke tokkies op het naaktstrand in casu.
-Broodje beenham moet wel een beetje kwaliteit zijn, niet zo`n *kuch*vers ingepakt NS-AlbertHeijn-broodje.
Dit alles in het kader van Mensenrechten Enzo.
Verder puik plan, ga ik vast een mooi goedkoop appartementje uitzoeken in het weldra-leegstaande-RotterdamZuid.

Koekje-dr-bij? | 15-07-09 | 10:50

Als ik door een grote stad loop raak ik steeds meer geïrriteerd door het enorme aantal theedoekhoofden en pyama-mannen. Waarom? Ze willen wel gelijkelijk delen in de voorzieningen van dit land, maar sluiten zich vrijwillig en expres uit van iedere mogelijkheid om gelijkelijk bij te dragen door vast te houden aan opvattingen en kledinggewoontes. Sorry. Blijf dan op het platteland waar je vandaan kwam. En aan de PvdA die dat allemaal reuze cultureel vindt: Sterf.

Zeddegeizot | 15-07-09 | 10:50

Die lokale PvdA-regenten geven hiermee weer duidelijk aan schijt te hebben aan democratische beslissingen. Eigenbelang en clientelisme voeren de boventoon bij de omhoog gevallen stadsdictatortjes.

Sinar | 15-07-09 | 10:49

eberhard roels!

de salonsocialist | 15-07-09 | 10:48

Hup Eberhard!

e.t. | 15-07-09 | 10:48

Teun van het Tuinpad | 15-07-09 | 10:43
Yeah right. Alsof die een volledig inkomen + kost en inwoning tegen nul uren arbeid gaan opgeven.

adminitor | 15-07-09 | 10:47

*champagne koud legt*

Vogelbeest | 15-07-09 | 10:47

Ach, de pvda-tjes vinden het zo vreemd dat ze enkel dalen in de pijlingen. Slaap zacht

Boze wolf | 15-07-09 | 10:46

adminitor
Die blijven gewoon de laatste salonsocialisten in de maling nemen tot dat Nederland zo 'verhard' dat de subsidie- en uitkeringkraan dichtgedraaid wordt. Dat is moment dat de 4 grote steden echt in een Westbank of Gazastrook veranderen.

Fimbulvetr | 15-07-09 | 10:46

Teun van het Tuinpad | 15-07-09 | 10:43
Amsterdam-west?

Koekje-dr-bij? | 15-07-09 | 10:46

Eberhard is zelfs bij mij al de meest populaire minister, hoewel niemand mij ooit van enige sympathie jegens welke socialist dan ook heeft kunnen beschuldigen.
.
Ik vind dat, behalve gemengd de koersoes volgen, een verplicht onderdeel van het inburgerings-curriculum een gemengd bezoek aan het naaktstrand (waarbij alles uit moet natuurlijk) en het eten van een broodje beenham moet zijn. Als men deze onderdelen niet afrondt, krijgt men geen "diploma".
.
Alles om er voor te zorgen dat er zo min mogelijk van die Mohammed-likkers inburgeren hier...

Brouhaha | 15-07-09 | 10:46

Wouter: " Zeg Eberhard, twee dingen, dan mag je minister worden; probeer Geert Wilders onderuit te halen, en pik zoveel mogelijk goede ideeën van hem mee ".

fuckje | 15-07-09 | 10:45

adminitor | 15-07-09 | 10:42
Die gaan terug naar land van herkomst.

Teun van het Tuinpad | 15-07-09 | 10:43

De zwanenzang is ingezet, yippee!

rub | 15-07-09 | 10:43

Tegen de tijd dat de pvda uit haar imaginaire wereld stapt en met de werkelijkheid geconfronteerd wordt zullen de inrichtingen volstromen met geknakte zieltjes.

Superior Bastard | 15-07-09 | 10:43

Goed nieuws, PVDA moet gewoon oprotten, stelletje slinkse kontdraaiers die ons land willen verkopen aan de vijand. Ik kots echt op ze.
Op naar de 0 zetels voor de PVDA.

Poepus | 15-07-09 | 10:42

Fimbulvetr | 15-07-09 | 10:38
Maar het met uitkeringen aangekochte en geimporteerde elektoraat dan? Waar moet dat heen?

adminitor | 15-07-09 | 10:42

@Beëlzebul | 15-07-09 | 10:31
Ben blij dat toch een iemand dit ook zo ziet. Voor de rest is dit allemaal gezever. De PvdA is en blijft een linksche landverrader clubje en moet zo snel mogelijk naar de 0 zetels. En naar die randcrimineel van een Bos moet zo snel mogelijk een onderzoek gestart worden. Die drukt volgens mij van alles achterover en doet dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.

ShakeTA | 15-07-09 | 10:39

Sterk staaltje opportunistische selectief beleid van de PvdA:
PvdA Ter Horst: Vrouwtjes móéten samen met mannetjes bij de politietop.
Utrechtse PvdA: Vrouwtjes móéten gescheiden blijven van de mannetjes.

Zeddegeizot | 15-07-09 | 10:39

inburgeren ???? moeten er nog meer pvda stemmers bij ? .... hoorde net dat de werkloosheid aan het oplopen is ? wat moeten we in godsnaam met nog meer steuntrekkers ????

sparrow | 15-07-09 | 10:39

Kijk, dat is nog eens goed nieuws zo in de verkansie. PvdA lost op in de politieke poel des verderfs. Mooi! Heel mooi!

Klukkluk | 15-07-09 | 10:38

De PvdA valt uit elkaar, de 'elite' gaat richting GL of D66, de 'sociale arbeiders' gaan naar de SP en de boze witte mannen gaan sowieso richting de PVV, wat overblijft is een wereld vreemd clubje koffiebonenkralenkettingwereldwinkelvrijwilligsters met een Nederland-Bekent-Kleur-syndroom.

Fimbulvetr | 15-07-09 | 10:38

Stel, ik ga in Iran wonen (zou kunnen, toch?) en volg daar een inburgeringscursus. Grote kans dat mannen en vrouwen gescheiden les krijgen. Dacht de PvdA nou dat er in Iran iemand over piekert om mij en mijn mede-inburgeraars in een gezamenlijk klasje les te geven? Omdat dat onze cultuur is? Geen sprake van! 's Lands wijs, 's lands eer en die Utregse PvdA moet snappen dat de inhoud van de cursus en de vorm waarin je die aanbiedt met mekaar in overeenstemming moeten zijn.

De Ware Vrijheid | 15-07-09 | 10:37

Machtig mooi om te zien hoe ze daar massaal Harakiri plegen.
De steden kleuren rood aldaar.
:)
Voor de verder rest dat Eberhard net een wijf is.

Teun van het Tuinpad | 15-07-09 | 10:37

-weggejorist-

von Paulus | 15-07-09 | 10:37

Als ze hier niet samen in een klas willen zitten horen ze hier niet. Zo simpel. Wat moeten we met die losers hier. En verder die rooie welzijnsindustrie afknijpen die van het inburgeren hun business hebben gemaakt.

bdn01 | 15-07-09 | 10:37

Aanpassen of wegwezen moet het motto zijn.
Dus gescheiden klassen horen daar niet bij.

atinho | 15-07-09 | 10:37

Er beweegt tenminste iets binnen die partij. Alleen begrijp ik niet dat een lokaal wethoudertje het besluit van de minister naast zich neer kan leggen. Wat mij betreft kan die gescheiden opbokken. Vrouwen eerst.

man on the run | 15-07-09 | 10:36

@ Beëlzebul | 15-07-09 | 10:31

HELEMAAL MEE EENS!

gozahtje | 15-07-09 | 10:36

*Schildert laken en maakt plannen om stadhuis Nijmegen te bestormen*

Dolle Dries | 15-07-09 | 10:35

Streberhart harde lijn pffffft, zoals alleen een pvda'er kan draaien maakte hij een volle 180, eerst voor, dan weer tegen. pvda.

Fragony | 15-07-09 | 10:34

Met bijna plaatsvervangende schaamte volg ik de teloorgang van deze laffe,halfhartige,vlees-nog vis,hypocriete,salon-socialistische,links lullende en rechts vullende,lachwekkende Peppie & Kokkie scumbags.
Op naar de 0 zetels na het zomer-reces.
A D I O S , M O T H E R F U C K E R S . . . . .

R.B.Scott | 15-07-09 | 10:32

sjaakdeslinksesul | 15-07-09 | 10:30
Burka-dr-bij?

Koekje-dr-bij? | 15-07-09 | 10:31

Walgelijk dat dit nog discussie geeft.
INBURGEREN in Nederland=AANPASSEN aan NEDERLAND!!! Godverdomme dat gescheiden inburgeren dat is Contradictio in terminis! ofwel van de pot gerukte idioterie van Balkenende nivo.

Beëlzebul | 15-07-09 | 10:31

Om heel eerlijk te zijn heb ik liever ook geen vrouwen als Marka Spit in mijn directe omgeving. Valt daar nou niet iets voor te regelen?

sjaakdeslinksesul | 15-07-09 | 10:30

*hoopt met Mutsaerts mee*

Willem VanDer Decken | 15-07-09 | 10:30

21 zetels and counting...
/*trekt Apetite for Destruction nog eens uit de kast

[[[Mad.doC]]] | 15-07-09 | 10:27

vriendhenk | 15-07-09 | 10:19
Partij van de Allochtoon?
U is de origineelste reaguurder van het jaar. Op borrels vertelt u het mopje over die 2 Belgen...

Zeddegeizot | 15-07-09 | 10:27

Quest materiaal dit:
"Als je PvdA splijt, scheurt, breekt en nog eens splijt, en dat zo`n 20 jaar lang tot er bijna niets van over is, krijg je dan een soort PvdA molecule?"
Hoe vaak krijgt die partij nog een crisis, hoeveel zetels moeten ze inleveren tot ze opgedoekt moeten/kunnen worden? Intrigerend fenomeen, voer voor de politicologen en sociologen. We wachten maar af.
*lab-brilletje opzet en met pen en papier bij de hand observeert*

Koekje-dr-bij? | 15-07-09 | 10:26

Het is zomerreces Den Haag is met vakantie 13 weken lang.... hebben de drukke politici vakantie.Dusz wat er nu wordt geroepen is kul
Is er ook nog vrolijk en nieuws,

Vrolijk | 15-07-09 | 10:26

Lokale capitulatie... Als je Moslims niet paait, dan raak je je zetel kwijt.

Zeddegeizot | 15-07-09 | 10:25

Zou leuk zijn, maar iedere seconde dat je met die gedachte speelt is er een verspeelt, want het gaat toch niet gebeuren!

gozahtje | 15-07-09 | 10:25

Het ergerlijke is dat die kakkerlakken dan wel onderdak zullen vinden bij D66 of GroenLinks. Ook mij kan het met de ondergang van de PvdA niet hard genoeg gaan, maar die dwaze ideeën zullen wel op de één of andere manier doorsudderen, ik heb weinig vertrouwen in de Nederlandse kiezer. Zo maar een voorbeeld: Vraag hem/haar eens of ze nog iemand anders van D66 kennen dan die Pechtold, ze vallen helemaal stil, dit geldt overigens ook voor de PVV, SP etc.

AbuTelfan | 15-07-09 | 10:24

PvdA splijt in een islamitisch deel en een islamitisch deel?

Lewinsky | 15-07-09 | 10:23

Mayday mayday..... Going down going down.... and counting.

Neehè | 15-07-09 | 10:22

Partij van de Apartheid.

CoffeePatch | 15-07-09 | 10:22

*Popcorn & Cola*

@vriendhenk | 15-07-09 | 10:19
Partij van de Moslims!!!
Allochtonen stemmen wel VVD, D66 of PVV.

Haragha | 15-07-09 | 10:22

PVDA ga is deaud ...

ongegeneerd | 15-07-09 | 10:22

Populairste minister. Blijkt uit onderzoek van Maurice de Hond, dat zegt weer genoeg....

Fluffy Bunny | 15-07-09 | 10:22

De "harde PVDA-lijn. Een mooie oxymoron?

Dokter Labia | 15-07-09 | 10:22

Ergens hebben die gemeente bestuurders wel gelijk, nog maar een paar maanden gelden had van der Laan geen probleem met de gescheiden loketten endergelijke.
Nu verliest deze club aan aanhang en nu komt hij onder druk van de steigende populariteit van de PVV weer op zijn standpunten terug. Conclusies: van der Laan is een draaikont! En de gemeentelijke bestuurders hebben een laskap op! Op een draf naar het graf met de P.v.d.A.

Sjeng de helle | 15-07-09 | 10:21

Op naar ieder gespleten PvdA deel 0 zetels

Tobi | 15-07-09 | 10:21

LOL... de kwalificatie "partij" had al lang geleden afgeschaft moeten worden voor de PvdA, die zijn alleen nog met zichzelf bezig en niemand anders interesseert het nog wat in NL.

Pizzapunt | 15-07-09 | 10:21

1: sinds wanneer is Eberhard het meest populair binnen de PvdA? Bedoel je niet "het minst van kritiek voorzien"..?
2: Kunnen die wethouders zomaar "fuck you met je plan" tegen Eberhard zeggen?
3: PvdA.. lol.

De_Sfinx | 15-07-09 | 10:21

-wegge-Eberhard-

JeGrootmoeder | 15-07-09 | 10:19

De PvdA, Sterk en Sociaal ! Ha ha. Krankzinnig en Hypocriet zul je bedoelen.

Marcus Porcius Cato | 15-07-09 | 10:19

Geert krijgt het steeds makkelijker.

Katte Nut | 15-07-09 | 10:19

Zachte heelmeesters... stinkende wonden.

Zeddegeizot | 15-07-09 | 10:19

Op naar de 0 zetels! Yohoo!

Stroopdoos | 15-07-09 | 10:19

Partij Van De Allochtoon
Ach als de arbeiders zich hebben afgesplitst, blijven er nog wel een miljoen kiezers over hoor....

vriendhenk | 15-07-09 | 10:19

Ik kan wel janken.

Kaas de Vies | 15-07-09 | 10:18

Van der Laan populair? Ik blijf het een levend lijk vinden...

zaterdagavond | 15-07-09 | 10:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken