Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De UFO's die NASA niet zag

ET00.jpgU wilt in UFO's geloven, maar er is zo weinig bewijs. Daarom is het maar goed dat er mensen zoals Martyn Stubbs zijn. Deze Canadees heeft al het videomateriaal van ruim dertig Space Shuttle missies gedownload en grondig onderzocht op buitenaardse activiteiten. Het leverde een hele rits UFO-sightings op die Stubbs allemaal op zijn YouTube kanaal heeft gezet. Erg leuk voor aluhoedjes, en NASA heeft tot nu toe niet de moeite genomen de onverklaarbare vliegdingen te ontkrachten. Dus Stubbs zegt dat NASA dus onderdeel is van een overheidssamenzwering om aliens verborgen te houden voor het grote publiek. Feit is, je ziet wél raar bewegende objecten die geen Space Shuttle of ruimtetrash zijn. Dus wat is het dan wel?

Reaguursels

Inloggen

Soms vraag ik me werkelijk af wat het bewustzijnsniveau van de GS crew is. Hoe dom voel je je straks als je jezelf realiseert dat je hier jarenlang alle buitenaardse bewegingen hebt afgedaan als onzin en al het spirituele ontwikkelingen afdoet als Jomanda-onzin om er ineens achter te komen dat je een paar duizend jaar achterliep en als schaapje gewoon met de massa bent meegelopen. Ik vind deze site leuk maar bij tijd en wijle nog dommer als dat zootje wat ik dagelijks op Tv zie. Koop eens een goed boek en trek de wereld eens in in plaats van duf in dat kantoor op een weblog te typen over onderwerpen waar je niets van af weet. Wisten jullie al dat de aarde vrij rond is, of moet dat ook nog komen?

eenzaam_aan_de_top | 07-06-09 | 22:11

UFO's en buitenaardse wezens bestaan. UFO's worden gemaakt in Duitsland. Duitsers zijn goed in het maken van UFO's.

Die Hippie, Die | 06-06-09 | 00:18

Stockton is een beetje goedgelovig.
Wordt GS na een Wildersbolwerk nu ook al een aluhoedjes-HQ?
Dan ben ik weg, het moet natuurlijk wel leuk blijven.

Randfiguur | 05-06-09 | 18:06

@niet waar
Dat is het zeker, een groep lichtjes dat beweegt. Maar ik vind het nog steeds veel te onduidelijk, je ziet enkel een paar stipjes in 10 frames. Waar is de rest van het filmpje etc.? Ik ben wel geïnteresseerd in die 3 gefilmde objecten!
Het grootste probleem is dat mensen graag chronologische gebeurtenissen causaal willen plaatsen en verklaren. Wij willen er een verhaal aan vast hangen, daarmee snappen we ons leven. Daarom is bijvoorbeeld een film als Memento zo moeilijk in één keer te vatten, we kunnen de verbanden zo moeilijk chronologisch plaatsen en daardoor geen verband zien. Dit fenomeen vindt ook plaats met paranormale-/samenzwerings/ufo-theoriën. Er verschijnt een object op de camera, er onstaat ruis/zonlicht/... en we willen dat direct als oorzaak-gevolg zien. 'We mogen het niet zien van NASA, dus draaien ze de camera tegen de zon in of schakelen over naar het comcenter op aarde o.i.d.'. Het kan ook wellicht zo zijn dat het inderdaad toevalligerwijs na elkaar plaatsvindt, niets bijzonders.
Over wereldpaniek wil ik het niet eens hebben, dat klinkt meteen al als aluhoedjes-doofpot-complotterij. Waarom horen we wel over het nukeprogramma van N-Korea, varkensgriep, Al Qaida aanslagen die op stapel liggen, zal dat ook geen paniek kunnen veroorzaken? Iets reeëler en dichterbij huis ook.
Ik ben inderdaad sceptisch over dit soort zaken. Het komt al te vaak neer op 'het tegedeel is niet bewezen, dus is het waar'. Zo werken religies en andere doctrines ook.

gringo ricardo | 05-06-09 | 16:47

@gringo ricardo

Ja, de chemtrail sectie vind ik zelf ook niets. Ik vind het ook jammer dat hij dat erbij heeft gezet. Daar was hij recent mee bezig. Het staat echter helemaal los van de objecten die uit de beelden haalt natuurlijk. Ik moet zeggen dat hij het altijd netjes doet. Hij zegt juist niet dat het ufo's zijn. Maar hij sluit een heel rij uit wat het wel kan zijn en legt dat ook uit waarom. Zijn kennis over het toestel is namelijk behoorlijk.

De nasa werkt helaas met een stuk cencuur. Ze filmen namelijk haartje scherp, maar zodra er iets spannends in beeld is... is er een sneeuw effect zichtbaar in het beeld. :(

Ik ga er maar van uit dat de NASA zelf wel de scherpen beelden op een één of andere manier tot hun beschikking hebben voor onderzoek.

Je filmt pas als je wat ziet? Deze camera's draaien 24/7. De shuttle heeft heel wat camera's binnen en buiten en worden bediend vanaf de grond. Recent zijn er ook beelden naar buiten gekomen van een astronaut die met de hand 3 objecten filmde. Staat ook ergens op youtube, zou ik even op moeten zoeken als je daar interesse in heb. Full color, scherp beeld.

Ik snap je skeptischme, ik ben dat ook. Maar het is niet altijd stof of ijs of een gekke invalshoek van de zon. Daarmee wordt zogenaamd altijd alles netjes afgeschermd. Laten we eerlijk zijn.. als men met nieuws naar buiten komt dat er onbekende niet aardse objecten rond om de shuttle waargenomen zijn.. dit natuurlijk breaking news zou zijn all over the world. Ik denk dat de paniek goed to kan slaan.

niet waar | 05-06-09 | 14:47

I rest my case.

Bernini | 05-06-09 | 14:19

niet waar | 05-06-09 | 09:18
Al dat typwerk zal wel professioneel bedoeld zijn, maar het is allemaal subjectief materiaal van Challender. Ik wil de volledige beelden zien, er is blijkbaar allemaal (blurry) videomateriaal van, maar hij comprimeert ze tot kleine (nog blurrier) gifjes, waarin enkel de voor hem (en jou?) UFO-bevestigende frames te zien zijn. Indien er volledige video's zijn, met een tijd gefilmd vóór en ná de opname -'niet altijd mogelijk, je filmt pas als je iets ziet'-argument verwacht ik ;)- en er meer context aan te tonen is, zoals o.a.:

- de schemering die inzet: sterren worden zichtbaar terwijl het toch daglicht lijkt);
- het is een zonnige dag in de lente: veel stofjes reflecteren in de zon en de camera kan niet focussen, dus UFO-bollen/geesten/energievelden;
- ver ingezoomd op een vliegtuig terwijl er een insect (alien :P) dichtbij langsvliegt, zie daar weer het uit-de-focus-effect.

Het punt is, iedereen kan veel schrijven en zeggen, maar kom eens met duidelijk aantoonbaar materiaal. De mens is creatief en probeert overal iets in te zien, daarmee willen we onze omgeving begrijpen. Hoe stom dat soms (in mijn ogen) ook is.
Begrijp me goed, ik ontken het bestaan van 'UFO's' en/of andere levensvormen niet, maar deze en tot nu toe alle video's overtuigen me niet. Websites als die van Challender zijn mij ook te veel gericht op samenzweringtheoriën, zie zijn chemtrail pagina's. Daarmee wekt hij bij mij nou niet snel de indruk betrouwbaar en objectief te zijn.

gringo ricardo | 05-06-09 | 12:09

al die duizenden filmpjes, er hoeft er maar één echt te zijn.

teluitjewinst | 05-06-09 | 10:36

@iedereen

gister avond heb ik nog een beetje na zitten denken op de bank over de reacties die o.a. hier af te lezen zijn. Als ik zelf een ufo in gedachten naar voren haal, ben ik geneigd om aan een metaal achtig ding te denken. blinkend en mogelijkheden om te veranderen van vorm ofzo. Maar, sinds ik de beelden bekijk die o.a. de NASA filmt.. ben ik daar anders tegenaan gaan kijken. Ik vind het te kort door de bocht om te stellen dat UFO's niet bestaan en klaar. Ik bedoel, tuurlijk zijn er zaken die achteraf logisch te verklaren zijn. Echter zijn ook een heleboel beelden niet te verklaren en blijven er vragen over. Ook is het middels toch wel duidelijk dat de NASA de afgelopen tientallen jaren interesse toont in de objecten door ze te volgen en te filmen. Ik vind het ook weer te kort door de bocht om te stellen dat het buitenaardse objecten zijn, want we weten dit gewoon simpel weg niet. Ik heb wel wat stoute gedachtes dat het geen objecten zijn, maar misschien gewoon een levensvorm op zich zelf. Lastig om uit te leggen denk ik.. en de helft hier boeit het toch voor geen meter. Maar ik wilde het nog even kwijt hehe.

niet waar | 05-06-09 | 09:59

Van ufo's weet ik niets: niet dat ze bestaan en evenmin dat ze niet bestaan.

0251771 | 05-06-09 | 09:54

@gringo ricardo

al dat typewerk staat er niet zo maar. Het is een onderdeel van de waarnemen. Mensen kijken vaak alleen maar naar de beelden en hebben daar dan een mening over. Terwijl de tekst een heleboel uitlegt. Maargoed...

Ja, hij is plots overleden helaas. Ik zat nog op een mailtje te wachten van hem.. toen ik maar geen reactie kreeg kwam ik er achter dat hij aan een hartaanval een paar weken terug overleden was. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat het niet door mijn gedachten is gegaan dat er wat achter zit. Maar dat is natuurlijk allemaal maar flinke speculatie.. ik vind het wel jammer. Hij stopte er veel energie in en bekijkt het alles zeer professioneel.

niet waar | 05-06-09 | 09:18

Kijk eens of er Air France op staat. Ze missen namelijk nog een vliegtuig in de buurt van Brazilië.

Vdewaal | 05-06-09 | 09:01

Als je iets ziet vliegen en je weet niet wat het is, zou je best aan een UFO kunnen denken. Het is niet voor niets een afkorting...

Slappehap | 05-06-09 | 00:04

*ty-rapt alu hoedje vast*

ßø® | 04-06-09 | 22:53

@Zo jammer! | 04-06-09 | 16:31,
Blah, Blah, blah. Wat een BS. Ik vlieg al meer dan 12 jaar commercieel en heb nog nooit een UFO gezien of iets wat onverklaarbaar was/is. Ook heeft bij mijn weten geen van mijn collega's ooit iets gezien Vraag jezelf eens af: Als dat verbod specifiek geldt voor de Northwest vliegers, waarom horen dan niets van de andere vliegers die naar dezelfde bestemmingen vliegen?

Daarentegen: als het universum oneindig groot is (en dat is het per definitie) dan moet er wiskundig gezien dus een beschaving als de onze bestaan. dus...

Joost Maghetweten | 04-06-09 | 22:38

Aldrin, Cooper, Mitchell, Armstrong en meerdere astronouten zeggen van wel dus het is zo!

Marko Borsatan | 04-06-09 | 21:49

UFO's komen sléchts op bezoek bij moeder aarde op verzoek van Sjuul Paradijs.

Sr. Pescador | 04-06-09 | 21:43

Het zou erg naïef zijn om te denken dat wij de enigen zijn in dit onmetelijke universum. Er zijn ontelbaar veel planeten als de onze, niet alleen in ons sterrenstelsel maar ook ook in die van bijvoorbeeld Andromeda, onze buurman. Afgaande op de foto van de Hubble telescoop, genaamd Hubble Ultra Deep Field, waarop tienduizenden sterrenstelsel staan, moeten wij er wel degelijk rekening mee houden dat wij niet de enigen zijn. Rest ons de vraag: wat is leven? Verwachten wij de ons alom bekende "marsmannetjes", of hebben wij het hier over micro-organismen of andere levensvormen?
Hier een mooie foto: www.iconotronic.com/graphics/Hubble_ul...

Stekkepoot | 04-06-09 | 21:09

Da's ook een leuke geenstijl grap. Met zijn alle een abo nemen op zijn kanaal. Die kerel weet vervolgens echt niet waar die het zoeken moet.

FalderalderalderAAA | 04-06-09 | 20:58

Wat een enorm zaaddodende filmpjes zeg. En die SecretNasaMan moet niet vergeten zijn schizofreniepilletjes op tijd te slikken.

Dr. D | 04-06-09 | 20:50

God heeft de mens naar zijn evenbeeld geschapen, dan kunnen er toch helemaal geen slimmere wezens zijn?!

reinaarden | 04-06-09 | 20:36

Zo jammer! | 04-06-09 | 16:31
Hulde!
Does n linkie nr wurrumhool

Drs. Facts n Figures | 04-06-09 | 19:16

Ufo's bestaan heluhmal niet. De aarde is immers de enige bewoonde planeet in het hele universum. Dus.

thispissesmeoff | 04-06-09 | 18:22

Ik zelf dacht aan vuiltjes op de lens. Of een grap van een astronaut.
Je moet wat....

Zo jammer! | 04-06-09 | 18:21

Stir Glenfarclas II | 04-06-09 | 18:09
Ja, dat zal het zijn!

Zo jammer! | 04-06-09 | 18:18

NASA probeert dingen te verbergen door beelden vrij te geven. Right. Dit fenomeen is al lang bekend. Minuscule ijsdeeltjes van de shuttle die bewegen door uitlaat van stuurraketten.

Stir Glenfarclas II | 04-06-09 | 18:09

Is die vent van "the smoking gun". Ik weet gewoon niet wat ik van die beelden moet denken, bij sommige beelden lijkt wel of er gebruik gemaakt is van overlays.

Bluebook | 04-06-09 | 17:47

Ik houd het op clusters van verzadigd ruimte-vet.
Misschien een tip voor NASA: voor een daggeld van € 700,- inclusief gebruikmaking
van het toilet kunnen jullie een cameraman bij mij inhuren om nou eindelijk eens
wat duidelijke, heldere, stabiele en vooral vette footage te schieten.

Doorgaans Nooit | 04-06-09 | 17:36

Wel nee, mensen, die dingen komen helemaal niet van andere beschavingen uit het heelal.
Die komen gewoon van de aarde, en worden bestuurd door mensen.
Maar met technologie, die we niet mogen hebben, als gepeupel.
Anti-Gravitatie? Duh, alle economieen lopen fossiele brandstof. Dat zou een werkelijke crisis in de wereld veroorzaken. Zero Point Energy? The horror.
Je hebt een Wereld, zoals wij die kennen, de witte wereld met NASA en Boeing enzo. En je hebt een Wereld die contra is, de zwarte, met de USAF oa, Area 51, waar niemand wat over weet, mag weten.
*ik zag laatst een foto van NASA van een object dat in low orbit was, en het leek heel duidelijk een B2 Spirit. Jammer dat die verwijdert is van het internet*
Had hem moeten opslaan. Zo jammer.

Zo jammer! | 04-06-09 | 17:33

tis gotver allemaal waar!

teluitjewinst | 04-06-09 | 17:20

Overigens is er al zoveel personeel wegbezuinigd bij de NASA dat men bij flight control snel even naar het toilet gaat als er weer eens een pulserende kwal langs de lens van de Discovery schuift. Dan hoef je er verder niks over te zeggen.

Simon_GS | 04-06-09 | 17:13

óf er is wél buitenaards leven, óf het is er niet.
Is het er wel, dan zijn er nog steeds twee opties: óf ze zijn dommer dan ons, óf ze zijn slimmer dan ons. Zijn ze dommer, dan hoef ik er niks mee te maken hebben. Zijn ze slimmer, dan vinden zij ons veel eerder dan wij hen...
+1 Theo Maassen
-1 Aluhoedjes
Z | 04-06-09 | 14:24
-
Of ze zijn slimmer dan WIJ, of ze zijn dommer dan WIJ, maar in ieder geval niet dommer dan JIJ

eM!nence | 04-06-09 | 17:12

Ook bizar, zat gister voor het eerst de mogelijkheid te bedenken dat die filmpjes
misschien wel geen bullshit zijn en begon eens wat wereldwijde meldingen
uit mei 2009 te verzamelen...
www.youtube.com/my_playlists?pi=0&...

Zouden die dan echt allemaal fake zijn? Dat lijkt me eigenlijk nog
onwaarschijnlijker...

editorxx | 04-06-09 | 17:12

Retesaaie filmpjes

eM!nence | 04-06-09 | 17:11

@Braakbal | 04-06-09 | 16:58 "Terwijl het de ruimte zooooooo groot is."
En is daarmee het bewijs geleverd dat die oplichtende klonten in de ruimte breinkapende freggels in een Space Open Astra zijn?

gringo ricardo | 04-06-09 | 17:09

@niet waar
Hmm, zo even op de site gekeken, ik kan nu alleen veel typwerk van vriendje Challender zien, met tot gif-formaat gecomprimeerde videobeelden en weinig context. Ik lees en zoek vanavond weer verder, maar ben nog niet overtuigd en/of enthousiast.

P.S.: "... is helaas in 2007 plots overleden." 'Plots' klinkt als een samenzweringstatement...?

gringo ricardo | 04-06-09 | 17:07

Hoe arrogant mensen zijn om te denken dat wij alleen hier op aarde zijn .
Terwijl het de ruimte zooooooo groot is.

Braakbal | 04-06-09 | 16:58

@koolteer, yep, hier ook. Ik lees het morgen wel. Overigens zijn er na 2007 ook nog mooie beelden gemaakt door de space shuttle.. uiteraard op youtube te vinden met een beetje surf werk.

niet waar | 04-06-09 | 16:53

@niet waar 16:26
Zal er vanavond naar kijken (nu roept de plicht nog ff).

koolteer | 04-06-09 | 16:51

Laat de PVV het maar niet zien, raken ze helemaal in paniek. Nog meer buitenlanders om zich zorgen over te maken...

van Vee | 04-06-09 | 16:51

het probleem van een ufo is dat je nooit weet wat het is, want weet je het, dan is het geen ufo meer.

Kitafe | 04-06-09 | 16:50

Dat we niet alleen zijn: lijkt me een kwestie van statistiek; erg onwaarschijnlijk dat we alleen zijn... dat we alleen zijn in dit deel van de melkweg, in dit ruimte/tijd kader, is wel waarschijnlijk btw!

anyway: ik denk dat veel is terug te leiden op optische effecten, barstjes in de camera cover, stofdeeltjes, reflecties van kometen ed. in het eigen zonnestelsel en/of reflecties van satellieten en dat ET zich voorlopig niet in de buurt van aarde begeeft..

vruchtensiroop | 04-06-09 | 16:47

Wat maakt het uit. Ze vallen toch niet aan? laat ze. Niks aan de hand. Doorlopen....

Jan Gordelroos | 04-06-09 | 16:39

ve'domme, heb geen aluminiumfolie meer!
*gehersenspoelt wordt*

dave+1 | 04-06-09 | 16:38

Ik zie alleen maar witte vlekjes. Of ligt hem dat nou aan de hardnekkige laag van me laptop beeldscherm?

Kartoffels | 04-06-09 | 16:36

Ga maar eens in het werk van David Sereda neuzen. Dat verlaard waarom die dingen nooit mooi en duidelijk op de foto of film komen. Of wat Nick Cook allemaal tegen aanliep in zijn onderzoek naar wat er eigenlijk met de anti-gravitatie motor was gebeurd, nadat die met veel bombarie werd gelanceerd in 1953 in de media.
Nog geen twee jaar daarna was er niets meer over vernomen.
Een grote doofpot.
Maar die shit die NASA gewoon ziet rond sjezen, ze staan er niet meer van te kijken.
Kennedy heeft hen dat afgeleerd. Met zijn vuist op de tafel sloeg, en NASA vertelde dat het hun missie was om als eerste op de maan te zijn, voor de Russen, en niet om UFO's te observeren.
Vele regeringen hebben het bestaan van UFO's toegegeven. En wat is dat dan?
Welnu, dat zijn niet geidentificeerde vliegende objecten, die ook wel eens in zee of meren worden waargenomen. De zogenaamde USO's.
Project Bluebook, om mensen verklaarbare redenen te geven over wat men zag, werd uiteindelijk opgegeven. Maar ook die gasten gaven later toe, dat er zo'n 20% niet te verklaren was. NorthWest Airlines vliegers oa, mogen geen melding van een UFO in de media brengen, omdat dat de maatschappij wel eens schade zou kunnen brengen. En waarom zouden ze, het is niet te identificeren.
Ondertussen hebben diverse luchtmachten geprobeerd zo'n ding te onderscheppen of zelfs neer te schieten. No such luck, te snel, te wendbaar etc. Er zijn overigens zelfs beelden op YouTube te vinden, waarbij zo'n object verschijnt als door een soort van wormhole.
Vreemde zaken, maar de mens mag absoluut niet in paniek geraken, dat is het doel.

Zo jammer! | 04-06-09 | 16:31

"Dus wat is het dan wel?"
Sterren. Duh.

Timooooo | 04-06-09 | 16:29

@ gringo ricardo, ook voor jouw, zie mijn reactie hier boven :)

niet waar | 04-06-09 | 16:28

@koolteer

Ik kan met veel genoegen naar Jeff Challender kijken. Deze man is helaas in 2007 plots overleden. www.projectprove.com Hij zal zelf niet zo heel snel het woordje UFO in zjin mond nemen. Wel praat hij over een object etc. Of het buitenaards is laat hij aan jouw zelf om te bepalen. Ik adviseer het lekker op je gemakje te doen met een bakkie pleur. lees ook de inleidingen want hij laat daarmee goed zien waar je nou naar kijk, wat er te zien is en tracht hij stap voor stap te achterhalen wat er nou zichtbaar is. Lijkt me leuk als je even laat weten wat je ervan vond :)

niet waar | 04-06-09 | 16:26

De Vibo van zijn vrouw misschien. Is ze wel zwaar geschapen......

Swaffeldude | 04-06-09 | 16:18

Ook dan nog zou ik niet van 'gered' spreken, evenmin als ik dat doe als het huisvuil gewoon op tijd wordt opgehaald.

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 15:37

Absolute hulde. Verder Off Topic had je niet kunnen zitten, maar desondanks begin ik hier in Canada door jou mn dag helemaal met een big smile!

Darwin_is_my_homeboy | 04-06-09 | 16:14

UFO's..... tssss overblijvselen van ons machtige rijk lang lang geleden toen er een man in een zwart pak en zuurstofhelm aan de macht was....!!!! Mensen, denk na.. we zijn geDEvolueerd;)!!!

*Al wel vast aluhoedje maken doet*

mikkazz | 04-06-09 | 16:13

Als de NASA moest reageren op al die idioten op het Internet mogen ze twee keer zoveel personeel in dienst nemen. Groot gelijk dus dat ze geen antwoord geven.
SETI is het enige wat ons ooit antwoord zal kunnen geven, als we uberhaupt ooit antwoord zullen krijgen, op de vraag of er leven in het heelal is. UFO's zijn gelul.

Bigi Bana Boy | 04-06-09 | 16:08

volgens Wilders waren het vliegende Hollanders

whatsinaname | 04-06-09 | 16:07

@active

en de andere helft? ;-)

Darwin_is_my_homeboy | 04-06-09 | 16:07

@niet waar 15:56
Geef maar wat linkjes van waar je het over hebt. Ben altijd bereid me te laten overtuigen van m'n ongelijk.
*design alu-hoedje opzet, en in spanning afwachten gaat*

koolteer | 04-06-09 | 16:06

@niet waar | 04-06-09 | 15:56

Waar zie jij dan objecten die van richting veranderen, op ver genoege afstand dat ze niet door een straalmotor geblazen worden of objecten die de dampkring binnendringen en er weer floepen, zonder dat dat vals perspectief is?

gringo ricardo | 04-06-09 | 16:04

*trekt al zijn kiezen uit met nijptang*

mail cheauvinist pic | 04-06-09 | 16:01

@kooteer,

het meeste materiaal ontkracht?

Hoe zit het dan met de vele objecten die vaart minderen en een bocht maken? Stil lijken te hangen en plots beginnen te bewegen.. de atmosfeer van de aarde binnen dringen en weer weg gaan..

Ik ben me er helemaal van bewust dat er genoeg zaken te verklaren zijn, maar er zijn ook een heleboel dingen niet te verklaren. NASA maakt regelmatig ook zelf de fout door zichzelf te verspreken tijdens gesprekken met astronauten en zoomen ze ook regelmatig in op objecten die blijkbaar de interesse krijgen van de NASA

niet waar | 04-06-09 | 15:56

*alu-hoedje opzet* Wauw!!! *alu-hoedje afzet en weer verder gaat met werken*

mottrotski | 04-06-09 | 15:52

het zijn lebberdekutti's van de planeet vaagi'naa

DnSjaak | 04-06-09 | 15:47

@ zelf
'celebritie' is 'celebrity' in Zibidibiaans...

gringo ricardo | 04-06-09 | 15:44

In de 4e video zie je Knurk, een grote celebritie van de Zibidibi's op Zmorp. Grappig dat nou juist hij op tape staat.

gringo ricardo | 04-06-09 | 15:43

woah. Ik zat nnnet op z'n joetoep kanaal, en het is niet alsof ik daar altijd een beetje rondhang. Quel scary timing!

Eskimokum | 04-06-09 | 15:40

*bunker controleren gaat*

DANNY3960 | 04-06-09 | 15:39

Ik moet nog stemmen.
Heeft iemand nog een mening over wat ik zou moeten stemmen?

Merlot | 04-06-09 | 15:38

@sjef van oeckel
Die is bedoeld voor ur'anus

loempieja | 04-06-09 | 15:38

Einde van de Domheid | 04-06-09 | 15:28
'Gered' lijkt me wat overdreven. 't Zou een buitengewoon goede zaak zijn als de islam en de aanhangerTs van die satanische ideologie Europa uitgedonderd zouden worden, goedschiks of kwaadschiks.

Ook dan nog zou ik niet van 'gered' spreken, evenmin als ik dat doe als het huisvuil gewoon op tijd wordt opgehaald.

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 15:37

Muggen in de studio

loempieja | 04-06-09 | 15:35

Pfff, aluhoedjes... dom klootjesvolk.

1sokkie | 04-06-09 | 15:31

Ja een maanbasis ja... nou dan zou dat het zijn. Blijft wel raar of niet? In 1969 namen ze hele golfsets mee om op de maan te golven hadden ze beter alvast een paar balken voor hun basis mee kunnen nemen of niet? knock yourselfs out: en.wikipedia.org/wiki/Apollo_moon_land...

jappertje | 04-06-09 | 15:30

WE ARE ALL GOING TO DIE!!!! RUN!!!! RUN!!!!

NOT....

Da-hui | 04-06-09 | 15:30

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 15:20
Fijn, we zijn gered.

Einde van de Domheid | 04-06-09 | 15:28

Stockton, heb je niks anders te doen dan The Daily Grail af te schuimen?

Conan de Rabarber | 04-06-09 | 15:23

Beëlzebul | 04-06-09 | 15:20
zit je alu hoed goed vast? je weet maar nooit of ze van jou een feauteau willen maken

Dr. Funkenstein | 04-06-09 | 15:22

Het meeste is gewoon ijs en restmateriaal dat bij de lancering is meegekomen.
De echt interresante objecten zijn gewoon autonome camera's met mini raket besturing.
Mogen wij niet weten van de NASA omdat niemand het prettig vindt dat er dergelijke zelf sturende gluur cams bestaan.

Beëlzebul | 04-06-09 | 15:20

Ik heb vandaag idd op de PVV gestemd. Of ging het ergens anders over?

Nou ja, who cares?

Berserker Nr. 1 | 04-06-09 | 15:20

Mcfan | 04-06-09 | 14:54
Je moet niet alles geloven wat ene Stubbs tegen je zegt...

sjaakdeslinksesul | 04-06-09 | 15:18

@Lewinsky
lol! Wij zijn de Artifaxie van Reflexium, we come in peace..

drijflijk | 04-06-09 | 15:18

Nasa heeft een grote uitdaging om in 2018(!) mensen op de maan te zetten.... Staat zelf op hun site. Wel vreemd of niet? Dus over tien jaar kunnen ze hopelijk wat ze in 1969 ook al deden?!?

jappertje | 04-06-09 | 15:10
.
je bedoelt dat ze een basis op de maan willen hebben.

broodje_worst | 04-06-09 | 15:17

Ok... GS is nu echt op sterven na deaud...

hooiwagen | 04-06-09 | 15:17

Ik denk dat het te ver afstaat van onze wetenschap dus doet men maar net of er niks waarneembaar is. Er is natuurlijk van alles waarneembaar. Een soort ruimtekwallen. Maar je moet uitkijken want voor je het weet word je opgesloten.

Simon_GS | 04-06-09 | 15:15

jappertje | 04-06-09 | 15:10
Met het kleine verschil wat betreft de schaal van het project: Ze willen een maanbasis maken die permanent bewoond wordt.
Toch iets anders dan in '69.

Heau even | 04-06-09 | 15:13

@jappertje

kunnen is niet het probleem. Budgetten wel!

niet waar | 04-06-09 | 15:13

@Lewinsky | 04-06-09 | 15:08
Nou op naar inbraak dan maar if you can't beat them join them

Dr. Funkenstein | 04-06-09 | 15:10

Nasa heeft een grote uitdaging om in 2018(!) mensen op de maan te zetten.... Staat zelf op hun site. Wel vreemd of niet? Dus over tien jaar kunnen ze hopelijk wat ze in 1969 ook al deden?!?

jappertje | 04-06-09 | 15:10

Zecharias Sitchin kom er maar in!

harrie haring | 04-06-09 | 15:09

@Dr. Funkenstein | 04-06-09 | 15:07
Weigering van witte mannen om te integreren?

Lewinsky | 04-06-09 | 15:08

het is Darth Vader.

LizG3 | 04-06-09 | 15:07

krijg net via mijn radiokies door dat ze onderweg zijn naar de aarde.
wat een tijdverspilling
dan dit: meer dan 55% van de marokkanen in 010 is bekend bij de politie. maar we mogen het geen ethnisch probleem noemen. Wat dan wel????

Dr. Funkenstein | 04-06-09 | 15:07

@drijflijk | 04-06-09 | 14:56
*schrikt* Hebben die het wel goed met ons voor, die reflexies en artifacts?

Lewinsky | 04-06-09 | 15:06

@Groen!

Scherp.. ;)
ik doelde op aliens..

Ment@list | 04-06-09 | 15:06

@dfijflijk,

er zijn natuurlijk heel wat beelden te verklaren. Maar niet alles is ijs of zon reflexie. Sommige mensen zetten tegenwoordig bij alles een alu hoedje op. Zucht...

niet waar | 04-06-09 | 15:06

UFOs are software bugs in The Matrix!

Je Verzint Het Niet | 04-06-09 | 15:03

Aliens bestaan, ik ben er zelf ook een maar niet zeggen he.

ExtremeExtremist | 04-06-09 | 15:02

@Doc.Skull | 04-06-09 | 14:42
en dan moet de echte zomer nog komen!

Je Verzint Het Niet | 04-06-09 | 14:57

"Nasa did not exactly provide these, Mr. Martyn Stubs tuned into NASA's broadcasting frequency with a satellite dish on earth and recorded all these vids. This was before NASA started encrypting their transmissions."

engeltje_ | 04-06-09 | 14:57

GS may the force be with you!

basset hound | 04-06-09 | 14:56

reflecties en lens artifacts. Allemaal al uitgebreid gedebunked op aluhoedjes fora. gaap.

drijflijk | 04-06-09 | 14:56

De DVD's van hem heb ik al een heel tijdje in huis. Ik denk al een jaar of 6

smoking gun 1 en 2

zeer interessant. Echter, zijn wel al een aantal beelden gedebunked, zoals het theder incident. Wat wel jammer is dat GS nu de aandacht enkel bij hem legt, terwijl er wel meer mensen druk bezig zijn (geweest)

een hele mooie website van de helaas in 2007 overleden Jeff Challender: www.projectprove.com/

niet waar | 04-06-09 | 14:55

sjaakdeslinksesul | 04-06-09 | 14:47

Nee dat zegt Martin Stubbs. Maar jij weet het beter dan hem natuurlijk, want jij werkte bij een TV station in de US.

Mcfan | 04-06-09 | 14:54

ET= external tank you idiots...

Joeper de poeper | 04-06-09 | 14:53

Ik denk dat het met UFO's net zo is als met het geloof:
a. of je gelooft erin en dan is het ook absoluut waar en zie je in alles "bewijs" ervoor;
b. of je gelooft er niet in en dan is alles gewoon flauwe kul.
(In deze laatste groep zitten echter nog enkele latente twijfelaars die wellicht ZOUDEN WILLEN geloven, mits er maar een keer ECHT bewijs ervoor is. De rest van deze groep heeft een compleet onverschillige tot zelfs vijandige houding tegenover een Opperwezen, en is dus niet te bekeren).
Maarrrr ... er is nog een derde groep (groep c.) : mischien is het geloof wel ontstaan door bezoek van een Alien, vele eeuwen geleden. Dit zou tevens DE definitieve verklaring kunnen zijn van tot op heden niet (of niet beverdigend genoeg) verklaarde gebeurtenissen, zoals de piramides, (verdwijning van) Atlantis, Leen, etc.

Me iudice | 04-06-09 | 14:53

Het zijn rondvliegende PVDA-zetels!

Zaad Jan | 04-06-09 | 14:50

regillio in space?

roeispaan | 04-06-09 | 14:50

@ Sinar | 04-06-09 | 14:39

Dat is juist wat ze willen dat je gelooft! Je bent al gehersenspoeld, gaat niet meer goed komen met je hoor!
*dubbel gevoerd aluhoedje vouwt*

Nlz® | 04-06-09 | 14:48

Ik zag het ook op dat filmpje.
Precies in het midden van het beeld zag ik: Press ESC to exit full screen mode.
Onverklaarbaar. Moet een boodschap zijn van de aliens.
Joehoe Aliën hierooo.

Boomschade | 04-06-09 | 14:48

Mcfan | 04-06-09 | 14:45
Dat zeg jij...

sjaakdeslinksesul | 04-06-09 | 14:47

JA: wel aliens NEE: geen ruimte voedsel. Tuurlijk bestaan er buitenaardse wezens en natuurlijk bezoeken ze ons al sinds het begin der tijden (startpunt is twist Gristenen vs Darwin). En ja, dat wordt voor ons verzwegen. En terecht. We kunnen al niet eens als mens door een deur. Laat staan met nog meer wezens die misschien in nog meer goden/ wezens/ materie geloven (hoop het niet). Zij geloven misschien in de Grote Oebiedoebie en dat mag niet van God ehhh Allah of halleluja? Nu is het nog lekker overzichtelijk. Moslims doden voornamelijk moslims. Gristenen vervelen ons deaudt. Hindoes bashen moslims en vice versa. En dan aliens kapot maken? Hmmm lastig. Mensen die denken dat we alone out there zijn zijn naief. Aluhoedje op?

mauzzer80 | 04-06-09 | 14:47

Dus: je gebruikt beelden van NASA om aan te tonen dat NASA iets onder de pet wil houden?
RIGHT!
bordewolf | 04-06-09 | 14:38

Dat klopt, dit zijn namelijk videobeelden die opgenomen waren van een ongecodeerde sateliet transmissie.

Mcfan | 04-06-09 | 14:45

Fotosoep, duh! Die zogenaamde ufospotters kwamen als kind zijnde gewoon wat aandacht te kort.

Oswald C. Esquire | 04-06-09 | 14:44

Natuurlijk zijn er al Aliens op de aarde.
Den Haag loopt er vol mee.
Vooral op en rond het binnenhof.

aquarius | 04-06-09 | 14:44

Gewoon wat ruimteijs dat licht weerkaatst, niks aan de hand mensen.

DeToerist | 04-06-09 | 14:44

Iedere idioot kan met zijn telefoon nog scherpere beelden maken. Waarom zijn die beelden dan altijd zo vaag?

omwenteling | 04-06-09 | 14:43

Ik denk dat het een teken van God is.

azijnseikerT | 04-06-09 | 14:42

wat is geenstijl toch slap bezig de laatste dagen!
lijkt potverdorie wel komkommer tijd!

Doc.Skull | 04-06-09 | 14:42

@ Ment@list
Als het buiten de aarde is, dan is het toch buitenaards?

Groen! | 04-06-09 | 14:42

Hahaha, als ik die laatste 2 regels lees zou ik bijna gaan denken dat Stockton erin gaat geloven.

lelijkeaap | 04-06-09 | 14:41

Hoe dan ook.. het blijven UFO's. Unidentified Flying Objects.

Of het buitenaards is? Natuurlijk niet.

Ment@list | 04-06-09 | 14:41

Buitenaardse vliegende objecten bestaan niet.

Einde van de Domheid | 04-06-09 | 14:40

hij ziet ze vliegen!

Mr aarsch | 04-06-09 | 14:39

UFO's zijn zoooo 1900!

Bergverzet | 04-06-09 | 14:39

Grootste deel van de filmpjes zijn condensdruppels die over de lens rollen.
Maar aan zoiets simpels denken die aluhoedjes niet, die zien er marsmannetjes in.

Sinar | 04-06-09 | 14:39

Tegen de tijd dat ze aan de andere kant van het helaal slim genoeg zijn om hier heen te vliegen, bestaat de aarde al helemaal niet meer.

Magwai | 04-06-09 | 14:38

Z | 04-06-09 | 14:24
+1

Bullshiit | 04-06-09 | 14:38

Dus: je gebruikt beelden van NASA om aan te tonen dat NASA iets onder de pet wil houden?
RIGHT!

bordewolf | 04-06-09 | 14:38

@Che_cuevara | 04-06-09 | 14:23
Ik kan met zekerheid zeggen dat dat mijn hond niet is op de beelden. Trouwens. Is u niet deaud in Bolivia ofzwiets?

ShakeTA | 04-06-09 | 14:36

Op het plaatje van dit bericht zie ik de vibrator van Viola Holt rondzweven.

quadtuning | 04-06-09 | 14:36

-weggejorist-

GekkeGast | 04-06-09 | 14:35

-weggejorist-

GekkeGast | 04-06-09 | 14:35

The men in black.

die ene van daarzo | 04-06-09 | 14:34

stockton jullie hebben toch al buitenaards leven aangetoond. Achter dat rubber masker van balkie zit DE ZEEPRIK!

andre9738 | 04-06-09 | 14:33

de ufopiloot uit het derde daluniversum

HalliGalli | 04-06-09 | 14:32

Buitenaardse activiteiten?

Allochtonen zeker hè?

Reinaert | 04-06-09 | 14:31

Volgens mij kan zeker de helft van die "UFO's" verklaart worden door satelieten en afval.

Active | 04-06-09 | 14:31

precies, een unidentified flying object. Een tamelijk onprecieze term om alles wat je niet kent mee te omschrijven. Ufo's bestaan!

Beau ter Ham | 04-06-09 | 14:30

Een krakende chinese transseksueel?

sjaakdeslinksesul | 04-06-09 | 14:30

Ik gok Afrikanen die de maan proberen te bereiken.

Norther | 04-06-09 | 14:30

Het zijn de boze buitenaardse oprichters van de PVDA.
Die komen de transgenders onder ons een hart onder de riem steken.

Teun van het Tuinpad | 04-06-09 | 14:30

Lol @ Nlz® | 04-06-09 | 14:24

Zeeschuimer | 04-06-09 | 14:30

Ik denk de BH van Jomanda.

James Lastig | 04-06-09 | 14:29

@ da wizard | 04-06-09 | 14:26

Natuurlijk niet! Met zo'n miljarden kostende raket stuur je geen HD-cam mee, maar een afgeragd Hi8 barrel met vuile opnamekoppen en al twaalf keer gebruikte bandjes.

Nlz® | 04-06-09 | 14:29

Ik heb tot dusver één filmpje bekeken. Daarop was het voor mij in ieder geval duidelijk dat de over het aardoppervlak bewegende stipjes Regilio Tuur waren, onderweg naar alweer een heldendaad.

Watler | 04-06-09 | 14:28

Krijgen we nu eindelijk een keertje fatsoenlijk beeld...

da wizard | 04-06-09 | 14:26

Leen?

Groen! | 04-06-09 | 14:25

help?

Hoofdloos | 04-06-09 | 14:24

Het is Regilio, die vanaf boven een oogje in het zeil houdt.

Sheik Yerbouti | 04-06-09 | 14:24

óf er is wél buitenaards leven, óf het is er niet.
Is het er wel, dan zijn er nog steeds twee opties: óf ze zijn dommer dan ons, óf ze zijn slimmer dan ons. Zijn ze dommer, dan hoef ik er niks mee te maken hebben. Zijn ze slimmer, dan vinden zij ons veel eerder dan wij hen...

+1 Theo Maassen
-1 Aluhoedjes

Z | 04-06-09 | 14:24

Vlokken stront van die keer dat Regilio Tuur aan de dunne was. Dat ging machtig hard!

Nlz® | 04-06-09 | 14:24

Spock?

Che_cuevara | 04-06-09 | 14:23

Ufo's zijn overrated

ApexAlpha | 04-06-09 | 14:23

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken