Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Café Maxim in Helmond. Voor al uw potenrammerij

zamagna.jpg U weet: Veel redenen hebben we niet nodig om het uitgaansleven in Helmond te bashen. Het onwelriekende aarsgat van de provincie Brabant heeft al jaren een prominente plaats veroverd in de harten van de GeenStijl-redactie. Dus daar gaan we: Renato Zamagna gaat voorlopig even geen biertjes meer drinken in Café Maxim in Helmond. De 21-jarige mode-ontwerper is gisteren namelijk helemaal lens geslagen door eigenaar Ahmet Yarar en alle aanwezige klandizie. Reden: Renato is een vieze smerige flikkerse homonicht die ook nog op mannen valt. Resultaat: Blauw oog. Hersenschudding. Gebroken kaak en een scheur in zijn funky Jolingtrui. Café Maxim is een erg populaire allochtonen-kroeg en wellicht werd gevreesd dat Renato een Turkensnor voor een Tom Finlandsnor zou verwarren. Binnen enkele ogenblikken had hij de eerste stompen op zijn oog te pakken, mede afkomstig van eigenaar Ahmet Yarar. Een hevig geschrokken Zamagna hierover: "BOEHOEHOEHOE!!" Overigens was de angst van de mediterrane potenrammers op niets gestoeld. Zamagna deelt zijn poppers al een tijdje met oud-politicus Peter Tielemans, thans werkzaam als centrummanager in het schitterende Helliemond. Die speelde de kwestie na enig aarzelen door aan de GayKrant: "Helmond is een niet al te grote gemeente. Ik ben redelijk bekend en men weet ons te vinden. De angst voor de gevolgen mogen echter niet opwegen tegen het maatschappelijk belang dat hier meespeelt. Het moet maar eens duidelijk worden dat geweld tegen homo’s niet beperkt blijft tot binnen de Amsterdamse grachtengordel.” Zo is dat. Helmond homohaters! UPDATE: Kijk de Koninklijke Marechaussee doet ook gezellig mee!

Reaguursels

Inloggen

yarar houdt niet van modemietjes maar van echte kerels, turks olieworstelen enzo

Bamzaaiert | 30-05-09 | 00:48

duidelijkheid | 29-05-09 | 18:49
Ik ben homo en zie gemakkelijk of iemand anders homo is. Vrouwen hebben datzelfde ook vaak. Potenrammers zijn vaak kasthomo's
Je mag zelf de puntjes verbinden.
@ Willie: in Helmond wonen naar schatting (op grond van statistieken) minimaal 2500 homo's oid dus ik schat de kans dat er vandaag of morgen wat kapot gaat aan cafe maxim is te verwaarlozen. Hoe groot is de kans dat er tussen die 2500 eentje zit die even wat ruiten pimpt met een troitoirtegen? Precies: verwaarloosbaar. Slaap lekker.

MarinusCopy | 29-05-09 | 19:29

mensen even voor het duidelijkheid...

ik neem aan dat het slachtoffer niet op zijn voorhoofd heeft staan dat hij homo is,of tog wel??

dus discriminatie is niet van belang..

maar als in een kroeg dronken bent en je hebt jeuk ,dan krabben ze je wel even..
waar je ook bent en in welke kroeg je ook bent..

en niemand weet niet wat er is gebeurt dat avond daar, dus laten we ons vooroordelen voor ons houden.. en het allemaal aan het rechtssyteem over laten..

duidelijkheid | 29-05-09 | 18:49

Ik ben een Nederlandse vrouw en een schoonzus van de eigenaar van het Café
Maxim. Ik wil verder vertellen dat ik absoluut niets heb tegen homo's en ik wil
daarbij zelfs nog zeggen dat ik vroeger een man ben geweest en in 1970 als
vrouw ben gaan leven.
Ik ben erg geschrokken van alle berichtgeving die door de Heer Renato Zamanga
op internet is gezet en ook over hetgeen hij heeft verteld op Omroep Brabant,
want wat hij vergeet te vertellen is, wat er aan zijn mishandeling is voorafgegaan.
De Heer Zamaga is in het Café op een normale wijze ontvangen en keurig bediend !
Na enige tijd is hij met bierviltjes gaan gooien en toen dat geen of nauwelijks
schade veroorzaakte heeft hij met een bierfles een muziekcomputerscherm kapot gegooid.
Ja en toen heeft hij klappen gekregen.
Hoe kan hij, als hij verteld een gebroken kaak te hebben, op een normale wijze
zijn verhaal op televisie doen.
Na alle commotie komen er bedreigingen bij Maxim binnen. Moet dat nou ??
Tenslotte moet mij van het hart dat mijn zwager gewoon een man is die hard voor
zijn gezin werkt en aan alle kanten zijn best doet.
Moet hij dan door een homoseksueel, die met verkeerde bedoelingen bij hem in
de zaak komt, kapotgemaakt worden, Ik hoop echt van niet.

willie1935 | 29-05-09 | 18:15

ies mooi jai vrouw miet snor hebt

vierzefeur | 29-05-09 | 12:56

Hij heeft het zelf wel opgezocht zeg. Ik woon ook in Helmond en bedacht me laatst dat ik daar nog nooit binnen ben geweest, misschien maar beter ook. Wat een paupercafé is dat.

Koek&Zopie | 29-05-09 | 10:47

Ben ooit alleen een café binnengestapt waar ik wel eensch vaker kwam toen ik plots een stiletteau tegen mijn keel aangedrukt kreeg van iemand uit een groepje al wat oudere Marokkanen, die nu wel ergens buurtvader zullen zijn.
Kwas eigenlijk te verbouwereerd om te reaguren (was toen nog wat jonger en nog geen wachtmeester anders had dit stuk schorum de rest van zijn armzalige leven in een rolstoel naar de moskeet kunnen gaan.
Na van de eerste schrik bekeaumen te zijn liep ik door terwijl zij triomfantelijk lachten.
Heb mezelf later verweten dat ik toen de pliesie niet gebeld heb in de heaup dat deze riffer het land uit geknikkerd zou worden, maar gezien het feit dat eauk toen al deze Nieuwe Geytenneuquers met fluwelen handschoenen werden aangepakt door de lokale hermandad was het eerder whishfull thinking.



wachtmeester de bruy | 29-05-09 | 08:12

-weggejorist-

grote haas | 29-05-09 | 04:46

@Snut Nose | 28-05-09 | 17:21 Sorry voor mijn late reaguren maar ik loop 6 uurtjes op Nederland voor. Eens met je comment.

vraagstaart | 29-05-09 | 01:16

Zozozozo Wat een agresief baasje is die vent van die tent zeg. Voor de grap heb ik hem net effe opgebeld om hem eens lekker uit te schelden, maar ik kreeg bijna de kans niet want hij schreeuwde zo hard wat ie wel met mij zou gaan doen ( citaat: Heb je niet gelezen wat ik met die flikker heb gedaan, dat doe ik ook met jou) Nou nou ik ben erg onder de indruk hoor.

Voor de mensen die ook effe willen lachen, kijk ff op google voor het telefoonnummer van die tent. Ook wel leuk om gesprek ff op te nemen en hier terug te linken.

BenhetZat | 29-05-09 | 00:54

Laat ze daar eens een inval doen ipv die ene armzalige coffeeshop die Helmond rijk is. Nee brr, je zal eens echt beet hebben..

Phloxius | 29-05-09 | 00:10

Weet niet of ik nou 'niet verrast' of verdrietig moet zijn dat het weer buitenlanders zijn...

en ja GS, kunnen we een update krijgen ? (strafrechtelijk stappen ? Voorbereiding tot afnemen Nederlandse Nationaliteit ?)

Mita! | 29-05-09 | 00:02

Ik neem aan dat de daders zijn gearesteerd en de kroeg is gesloten ? O nee ik zie het nu ook, het zijn allochtonen, dus hij is nog open en ze hebben het best gezellig binnen...

Plonk | 28-05-09 | 23:38

LOL ZOEK HET NIET OP commetaar.
Even dit als je moeite heb met de medemens die de eigensexe meer te pruimen vind dan heb je dat maar te accepteren.
dat geld voor iedereen en als het je niet aan staat die vrijheid K.... dan op naar een Land waar daar een wed voor staat.
Als je niet in KonTakt wil komen met je medemens moet je ook niet in een bar gaan zitten.
Je hebt niet te slaan en nu Opdonderen

K.jongerensponsor | 28-05-09 | 23:12

@ geen stijl-figuur
"Wat doeje als homo dan ook in een Turkencafé? Om nou te zeggen 'eigen schuld' gaat wat ver, maar zoek het niet op."

Als niet-homo zoek je zo'n Turkenbar ook niet op.

@ mirtje
"heb je dan ook homo s die op vrouwen vallen??????????????"

Jazeker. Zoek het woord homofiel maar eens op.

VanOranje | 28-05-09 | 21:53

... maar die mogen da, hunnie sind allochtoon, nicht?

Iwmac | 28-05-09 | 21:37

Autochtone (alsook allochtone) Helmonders is het ergste soort Brabo's dat je kan hebben...

Reykjavik | 28-05-09 | 21:21

Hoofdschudder | 28-05-09 | 20:44
Natuurlijk ben je voor een fin ook al fout bezig als je blank loopt te zijn. En borrelnootjes zijn ook al niet hallal. Oh, en kijken word ook als "kwetsend tot in het verst van die ziel"ervaren

MarinusCopy | 28-05-09 | 21:19

''Het onwelriekende aarsgat van de provincie Brabant''
Nou nou, overdrijven is ook een vak.. Is er Uberhaupt ooit een der redactieleden hier geweest? Natuurlijk, Helmond heeft (helaas) een ''naam'' en wat hier gebeurd is, had nooit mogen gebeuren en moet zwaar bestraft worden. Natuurlijk zijn er wat ''buurtjes'' en zie ik misschien wat minder vanuit ons rustige vinexwijkje, maar dan nog vind ik bovenstaande quote toch wat ver gaan. Helmond is zeker niet mijn stad, maar het kan toch echt nog wel stukken erger in Brabant als je 't mij vraagt.

RS2300 | 28-05-09 | 20:58

Als blanke heteroseksueel leun ik gewoon naar achteren en kijk ik wie er wint, met de borrelnootjes in de hand.
Zolang ze mij maar met rust laten.

Hoofdschudder | 28-05-09 | 20:44

Grappig eigenlijk, we zijn er met z'n allen wel over eens dat het er in Helmond anders aan toe gaat dan in andere delen van het land. In elke stad denkt men weer anders en dat in zo'n klein landje als Nederland! Hoe zou het dat zijn met de verschillen tussen de Nederlanders en mensen uit landen enkele duizenden kilometers hier vandaan? Juist.
En toch zijn er van die idealisten, want dat zijn het, die denken dat de allochtoon zich wel aan past! Nee!! Zelfs wij Nederlanders onderling zijn elkaar nooit helemaal gaan begrijpen!

Bosmaaier | 28-05-09 | 20:16

Kroeg per direct sluiten en de daders 6 jaar celstraf onder hun kont schoppen voor mishandeling in vereniging. Eventueel in een smerig celletje in Rabat. Stelletje achterlijke, arrogante barbaren... hier gaat mijn bloed dus echt van koken!

The Green*Machine | 28-05-09 | 19:49

Een klootzak is nu eenmaal een klootzak.
Of ie nou Homo, hetro, bi of bontkraag is.
Achteraf roepen dat 't gebeurde omdat ie dit of dat zus of zo was is not done.

Peter_S | 28-05-09 | 19:44

kudt roedmob, ik zet toch vraagtekens bij die homohatende islam. ze moeten niet zeiken 100% van de vrouwen daar heb toch ook een snor? wtf

Jake Altrochi | 28-05-09 | 19:37

Hij zal dien Ahmet wel eenen blowjob beloofd hebben. Tssss, ge moet tegen een medelander ook nooit het woord "job" gebruiken, dat is vraagen om probleemen. Hij is het gewoon zelf schuld. Lekker puh

Swaffeldude | 28-05-09 | 19:14

Hellmond +1

HJS | 28-05-09 | 18:57

Voor al die mensen die zich afvragen wat een homo in een hakbar doet: je kunt je beter afvragen wat een hakbar in dit land doet.

MarinusCopy | 28-05-09 | 18:56

Waar blijft de update dat de tent dichtgespijkerd is?
Normaal is dat altijd heel snel gebeurd bij dit soort gedoe.

en teruggerot | 28-05-09 | 18:44

-weggejorist-

mirtje | 28-05-09 | 18:28

DIESKRIEMINAASSIE!!
.
Oh wacht. Het gaat om allochtonen. Dan kan er geen sprake zijn van discriminatie. Den Linkschen Socken roeptoeteren dat zo hard, dat het wel waar moet zijn...

koyt | 28-05-09 | 18:20

Ik ben import Helmondse, en een paar jaar terug was ik in het duistere hol Maxim. De eigenaar maakte zich zorgen toen ik naar het toilet moest, omdat het er druk was en de mannen handtastelijk (vraag me nog af hoe ik het er uithield) dus hij was zeer beleefd en behulpzaam, hij zou de deur van het toilet bewaken..
Nou wat een service.. dacht ik. Tot ik de wc af kwam en hij het hokje binnendrong. Een vieze gore natte lap tong stak met zijn klapperende kunstgebit hij in mijn bek. Maar goed, ik mijn knie in zijn zak dus de zaak was direct opgelost. Ben er nooit meer naar binnen gegaan. Heb even overwogen om of naar de politie te gaan, of 30.000 kub Kukident in zijn tent te laten storten. Maar bedacht me dat rondhangen in dit soort zieke holen ook wel vragen was om ellende.

Phloxius | 28-05-09 | 18:08

Echt niet oke dat veel mensen hier schijnen te denken dat het normaal is om je te laten wegjagen door dit soort gasten. Er zijn dus bepaalde plekken in ons land waar je als, homo, vrouw of westerling beter niet kunt komen omdat je er dan om vraagt om op je bek te worden geslagen in je eigen land. Doe toch normaal. Je mag je hier NOOIT bij neerleggen. Er zijn in dit land mensen geweest die hebben gevochten voor onze vrijheid en wij geven het zomaar weg omdat dat de makkelijkste oplossing is. Ik vind dit echt niet oke, laat eens wat ruggegraat zien!

Nikki80 | 28-05-09 | 17:48

misterhandyman | 28-05-09 | 17:27
Heb een keer een rondleiding gehad daar van een inboorling. De stad heeft zelfs een heuze Gazastrook.

MarinusCopy | 28-05-09 | 17:30

Helmond staat ook altijd negatief in het nieuws en nooit eens positief niet vreemd maar toch... het is net Rotterdam zoveel niet westerse allochtonen

misterhandyman | 28-05-09 | 17:27

@vraagstaart

Ik denk dat er een herdefiniering dient te komen van wat wij als Nederlandse Bevolking (in al haar veelkleurigheid) wel en niet ideaal vinden en wat wij niet accepteren in Nederland. (van niemand niet, ongeacht de huidskleur, geografische of religieuze roots).

Dat dingen roepen als "iedereen moet kunnen zeggen wat hij vindt" en "iedereen heeft recht op zijn of haar eigen cultuur en moet dat kunnen uitdragen" wel heel erg makkelijk en vrijblijvend is en gewoon niet waar. Als iemand iets zegt wat de zichzelf zo goedvindende 'socialist' niet aanstaat mag wat hen betreft opeens de doodstraf van stal komen en worden de gesprekspartners voor 'rechts' uitgemaakt (het feit dat 'rechts' als scheldwoord wordt gebruikt zegt meer dan genoeg over de zelfgenoegzame morele superieuriteit van de beziger van het 'scheldwoord' wat langzaam aan een geuzennaam begint te worden, en zo is Hitler ook begonnen, met eerst het benoemen en daarna het ruimen van politieke tegenstanders, ja ja de vergelijking met wo2 kan door iedereen te pas en te onpas gemaakt worden).

Dat er uberhaupt nagedacht wordt alvorens men wat vindt.

"een stelling heb je zo. Je moet hem overeind zien te houden, daar komt het op aan'.

En dat is niet het geval.

Snut Nose | 28-05-09 | 17:21

nenny | 28-05-09 | 16:33
Christenen hebben deze maatschappij ook mogelijk gemaakt hoor. De bijbel is dan wel een boek vol vreselijke dingen, maar dat weerhield de christenen er niet van om net als de rest te veranderen. Christenen in NL zijn niet te vergelijken met Moslims in NL. De religie heeft dezelfde oorsprong, maar de bijbehorende cultuur is een wereld van verschil. De westerse christenen zijn beschaafd geworden en de moslims hebben daarin nog een lange weg te gaan. Ik wens ze veel geluk en succes met die lange weg, maar liever niet in dit land.
.
De westerse cultuur is superieur aan de islamitische en dat is bijvoorbeeld goed te zien in ons eigen land. Ons land kent vele immigrantengroepen en met de meeste gaat het na enige tijd prima. de moslimgroep gaat niet zo goed. Ik gok dat de helft van de islamitische immigranten de maatschappij enkel tot last is en geen loyaliteit heeft aan onze cultuur en die zelfs graag wil veranderen. En islamieten zijn die wel wat toevoegen zijn wat mij betreft net zo welkom. Maar de mocrostraatprinsje en haatbaarden ed zijn imho niet als nederlander te beschouwen.

MarinusCopy | 28-05-09 | 17:20

Snut Nose | 28-05-09 | 16:30

"Je lacht wel gauw zeg.
Leuk hoor, zo'n lachebekkie over de vloer"

Ja joh, ik ben ook lachen.

"Homo's zijn niet altijd slachtoffer, hoor.
Dat is dicriminatie wat je pleegt"

Wie heeft het nu over woorden in de mond leggen.
Ik zeg nergens dat homo´s altijd slachtoffer zijn.
In dit geval is dat zo. Als we het nieuws mogen geloven.

"iets gewoon fout noemen zonder onderbouwing is ook niet tolerant.
Je laat namelijk geen ruimte op die manier voor een afwijkende mening."

Volgens mij staat mijn onderbouwing in dezelfde post.

"Wat mijn punt is, is dat als je ideaklen hebt en daar voor wilt gaan staan, je goed moet beseffen wat dat ideaal in de praktijk inhoudt.Niet zodra het je niet uitkomt gaan roepen dat iets gewoon zo is of niet zo is.
Dan verdenk ik je ervan er gewoon niet over na gedacht te hebben, maar dat je je gewoon aan 'de groep' geconformeerd hebt. En dat is heel erg eng, mensen die het Grote Gelijk aan hen zijde weet, alleen even er niet opkomt waarom dat ook al weer was."

Wat een lang, dodelijk saai en vaag punt.
Ik heb een heel duidelijk eigen mening en wijk daar om maar 1 reden van af: Als iemand me kan overtuigen van zijn gelijk in zijn of haar mening. En daar ben ik niet te trots voor. Verder over idealen en conformeren aan de groep: hou eens op man.

"Als jij vindt dat iedereen tolerant moet zijn naar anderen, moet je dus ook tolerant zijn naar mensen die minder tolerant zijn. Dat is de consequentie van tolerant zijn."

oneens.

"Als iemand om wat voor reden dan ook (vanuit geloof of gewoon slecht opgevoedt) een hekel aan homo's heeft, heeft hij het recht op een plekje waar hij niet geconfronteerd wordt met mensen die opzichtig getuigenen van hun geaardheid, enkel omdat de ander daar tolerant naar zou moeten zijn."

Nee. Daar heeft deze persoon geen recht op. Dat heet multiculturele samenleving en daar maakt persoon deel van uit. Daarbij is homohaat WEL discriminatie en dus verboden. in tegenstelling tot homo´s als slachtoffer bestempelen wat geen discriminatie is. (in de volksmond wel eens positieve discriminatie genoemd, een term die niet klopt)

"Net zoals iedereen het recht heeft om niet de hele dag naar gerimpelde geslachtsdelen te hoeven kijken op het strand, enkel omdat een ander mij dan opeens preuts of weet ik allemaal niet.
Daar zijn naaktstranden voor en als je daarvan houdt ga je daar naar toe."

Misplaatste vergelijking, naaktlopen is verboden. homo zijn dat niet.
Naaktstranden zijn vrijhavens voor naaktlopers, homo´s zijn overal welkom.

"Dat is de consequentie van vrijheid en tolerantie voor iedereen.
Of moeten we het allemaal met jou eens zijn op straffe van suggestief en ononderbouwd uitgescholden worden?"

Huh?

"Of zijn daar grenzen aan?
Denk dan heel goed na waarom dat is en gebruik geen gelegenheidsargumenten."

Huh? (2)

"Als er een kroeg is waarvan iedereen weet dat ze daar een hekel aan homo's hebben (waar ze dus gewooon recht op hebben, op die mening) ben je natuurlijk een grote eikel als je je daar laat zien, enkel om te bewijzen dat zij zo intolerant zijn."

non-argument. Homo´s mogen overal komen en zijn een geaccepteerd onderdeel van de samenleving.

"Dat is niets nieuws en daarom gaf ik het voorbeeld van 'iemand' die met alle geweld wil bewijzen dat 'mensen met een donkere huidskleur' (zie je nu hoe ik mij in bochten moet wringen om jou geen gelegenheid te geven mijn woorden voor de zoveelste keer te verdraaien of selectief weer te geven) agressief zijn, dat heel makkelijk kunnen doen door in bijvoorbeeld een kroeg naar binnen te gaan, waarvan men weet dat er a) veel antillianen komen en b) men weet donders goed hoe ik ze op de kast kan krijgen."

"een groep" blijkbaar "op de kast" krijgen door simpelweg een homo of donker iemand te zijn is per definitie ontoelaatbaar. deze groep is dan altijd fout.

"Ik zeg niet dat dit gebeurd is, ik zeg wel dat ondanks dat er helemaal niet duidelijk is wat er gebeurd is, de meningen direct en zonder onderbouwing gevormd zijn."

Ik onderbouw tot nu toe alles. Zal hier dan ook maar niet op ingaan.

"Alle spelers zijn direct ingedeeld naar mate goed of slechtheid en we weten direct wat we aan wie hebben."

Huh? (3)

Ik vind veel van je beredeneringen trouwens vaag.
En ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dat niet aan mijn interpretatievermogen ligt.
Daarbij is het ook niet duidelijk aan wie je de post richt.
Je hebt een aanhef richting mij maar doelt op MarinusCopy?

nenny | 28-05-09 | 17:13

@SNut Nose Er is een leuke Duitse tekst: " In der Beschränkung zeigt sich der Meister".

Dat is ook één van de redenen waarom de huisregels dingen melden over o.a. langdradig, vervelio's, zware criminaliteit jegens de nederlandse taal. Je zou ze eens kunnen lezen?

/OT Ongeacht je geaardheid moet je m.i. overal naar binnen kunnen zonder kans op fysieke mishandeling. Maar die tijd is in Nederland al decennia voorbij. Om er nu een Turkentent uit Helmond uit te pikken is symptoombestrijding. Dit gebeurt overal en steeds vaker met homo's, oude vrouwen met 50 Euro in hun tas, eenzame fietsers, meisjes van 5 t/m 60, autochtonen in Gouda en om het even welke andere stad in Nederland, etc. etc.

Alleen onze criminele mediterrane medelander. Die heeft alle vrijheid, met steun van de politiek.

De eerste regel van het nieuwe Wilhelmus zou ook moeten luiden: Leg je er bij neer of emigreer. Vrij ben je al lang niet meer.

Noot: Laat helder zijn dat ik niet ALLE nieuwe Nederlanders als "crimineel" bestempel. Maar in Nederland maakt tegenwoordig het tuig de dienst uit in de openbare ruimte en dat is, helaas, grotendeels geïmporteerd. Topics als deze kun je iedere dag in veelvoud publiceren - het lost niets op.

vraagstaart | 28-05-09 | 17:02

Die turken doen zelf niets anders dan reetroeien voor hun trouwen het land uit uit met dat tuig.

blauwe zander | 28-05-09 | 16:54

janssen666
YMCA??

blaster | 28-05-09 | 16:47

Ik ben 'n keer per ongeluk een Turkenkroeg in Duitsland binnengelopen, en die leek dus juist vól te zitten met homo's: 50 zwaar besnorde mannen, enkele met de armen over elkaars schouders, zoenend ter begroeting, en geen vróuw te bekennen!

jansen666 | 28-05-09 | 16:38

MarinusCopy | 28-05-09 | 16:17

Dat is de paradox van deze samenleving helaas...
Vrijheid van meningsuiting... maar je mag geen godsdienst beledigen.
Vrijheid van godsdienst.... je mag alles beledigen wat los en vast zit als het je "geloof" is.

We hoeven niet zo heel ver te zoeken om deze paradox te zien. Als we hand in eigen "christelijke" boezem steken: De bijbel noemt homosexualiteit een "gruwel".
Er zijn hele scholen "met de bijbel" die dit dus indirect onderwijzen.
De islam gaat nog verder hierin overigens.

Als ik morgen een school start waarin ik leer dat de Islam een gruwel is dan is dit land te klein. Maar andersom mag blijkbaar wel.
De vrijheid van meningsuiting is heilig, maar de vrijheid van godsdienst in nog heiliger en als de 2 botsen dan blijft de laatste overeind.

nenny | 28-05-09 | 16:33

Wat wij noemen : een hoog Tokkie gehalte

blaster | 28-05-09 | 16:32

Maris77 je hebt helemaal gelijk. De onderklasse in de Uk groeit enorm, de tattoos en de blote bierpensen, de uitpuilende vetbuiken onder naveltruitjes compleet met veel te korte minirokjes komen je inmiddels in de winkelcentra met massa's tegemoet.
Kom zo af en toe in Manchester en je hebt helemaal gelijk. Maar idd heb ik nog geen moskee in het openbaar zien staan, nog nergens paki's de dienst horen uitmaken.
Maar zelfs de voorsteden, missschien met uitzondering van Wilmslow, takelen hard af. was onlangs in Stockport en dacht in hartje Manchester te staan qua volk..

blaster | 28-05-09 | 16:32

Lieve nenny

Je lacht wel gauw zeg.
Leuk hoor, zo'n lachebekkie over de vloer.

Homo's zijn niet altijd slachtoffer, hoor.

Dat is dicriminatie wat je pleegt.

iets gewoon fout noemen zonder onderbouwing is ook niet tolerant.
Je laat namelijk geen ruimte op die manier voor een afwijkende mening.

Wat mijn punt is, is dat als je ideaklen hebt en daar voor wilt gaan staan, je goed moet beseffen wat dat ideaal in de praktijk inhoudt.

Niet zodra het je niet uitkomt gaan roepen dat iets gewoon zo is of niet zo is.
Dan verdenk ik je ervan er gewoon niet over na gedacht te hebben, maar dat je je gewoon aan 'de groep' geconformeerd hebt.
En dat is heel erg eng, mensen die het Grote Gelijk aan hen zijde weet, alleen even er niet opkomt waarom dat ook al weer was.

Als jij vindt dat iedereen tolerant moet zijn naar anderen, moet je dus ook tolerant zijn naar mensen die minder tolerant zijn. Dat is de consequentie van tolerant zijn.
Als jij vindt dat iedereen zijn mening moet kunnen geven, moet je dat ook vinden als er een mening verkondigd wordt waarvan je onderbuik (inderdaad ja) zegt dat het fout is.

Als iemand om wat voor reden dan ook (vanuit geloof of gewoon slecht opgevoedt) een hekel aan homo's heeft, heeft hij het recht op een plekje waar hij niet geconfronteerd wordt met mensen die opzichtig getuigenen van hun geaardheid, enkel omdat de ander daar tolerant naar zou moeten zijn.

Net zoals iedereen het recht heeft om niet de hele dag naar gerimpelde geslachtsdelen te hoeven kijken op het strand, enkel omdat een ander mij dan opeens preuts of weet ik allemaal niet.
Daar zijn naaktstranden voor en als je daarvan houdt ga je daar naar toe.

Dat is de consequentie van vrijheid en tolerantie voor iedereen.
Of moeten we het allemaal met jou eens zijn op straffe van suggestief en ononderbouwd uitgescholden worden?

Of zijn daar grenzen aan?
Denk dan heel goed na waarom dat is en gebruik geen gelegenheidsargumenten.

Als er een kroeg is waarvan iedereen weet dat ze daar een hekel aan homo's hebben (waar ze dus gewooon recht op hebben, op die mening) ben je natuurlijk een grote eikel als je je daar laat zien, enkel om te bewijzen dat zij zo intolerant zijn.

Dat is niets nieuws en daarom gaf ik het voorbeeld van 'iemand' die met alle geweld wil bewijzen dat 'mensen met een donkere huidskleur' (zie je nu hoe ik mij in bochten moet wringen om jou geen gelegenheid te geven mijn woorden voor de zoveelste keer te verdraaien of selectief weer te geven) agressief zijn, dat heel makkelijk kunnen doen door in bijvoorbeeld een kroeg naar binnen te gaan, waarvan men weet dat er a) veel antillianen komen en b) men weet donders goed hoe ik ze op de kast kan krijgen.

Ik zeg niet dat dit gebeurd is, ik zeg wel dat ondanks dat er helemaal niet duidelijk is wat er gebeurd is, de meningen direct en zonder onderbouwing gevormd zijn.

Alle spelers zijn direct ingedeeld naar mate goed of slechtheid en we weten direct wat we aan wie hebben.
En zo simpel is het gewoon niet.

Snut Nose | 28-05-09 | 16:30

broodje_worst | 28-05-09 | 16:03
Ik vind dit een prima land verder, eigelijk erger ik me vooral dood aan bepaalde groepen die hier voor een deel niets te zoeken hebben in de eerste plaat. Ik mag dan homo zijn, maar ik draag wel iets bij aan de maatschappij en ik betaal gewoon belasting. En een deel van dat geld word gebruikt om mensen te importeren en voor een groot deel ook te onderhouden die nooit Nederlander zouden willen zijn en liever vandaag dan morgen de sharia invoeren.

MarinusCopy | 28-05-09 | 16:17

Snut Nose | 28-05-09 | 16:06
Als je iets zegt wat gemakkelijk verkeerd opgevat kan worden, dan moet je niet gek opkijken als dat verkeerd wordt opgevat, maar:
.
Geen kaalkopje dus +1

MarinusCopy | 28-05-09 | 16:10

@ Snut Nose | 28-05-09 | 15:24

quote:
"Of raak je de draad kwijt na meer dan 10 tekensd achter elkaar?"

LOL... jij wel zo te zien.

nenny | 28-05-09 | 16:10

Ik noem mij zelf geen zwartjesater.

Ik bedoel dit overduidelijk als een ironische sneer, maar als het je zo uitkomt heb je het opeens niet begrepen.
Dit is de reden waarom ik niet verder wil discussieren met je.

Je bent net zo achterlijk als degene die een homo in elkaar slaat enkel omdattie homo is.

Snut Nose | 28-05-09 | 16:06

...... voor mensen met enig beschavingsniveau.
MarinusCopy | 28-05-09 | 15:54
mee eens, maar...
Laat dat nou net het probleem zijn... lees bijvoorbeeld PjORNO | 28-05-09 | 15:43 en je begrijpt wat ik bedoel....
En als je dit zo'n kutland vind, dan ga pleite svp

broodje_worst | 28-05-09 | 16:03

Snut Nose | 28-05-09 | 15:39
Je noemt jezelf een zwartjeshater. Als je daar wat anders mee bedoelt dan dat je zwarten haat en mensen beoordeeld op hun kleur (wat dan weer onder de definitie rascisme zou vallen) dan moet je dat vooral even uitleggen.
.
Verder zou ik geweld n.a.v. fysieke seksuele benadering (aanranding dan wel verkrachting dus) van de eigenaar en/of de klanten door betreffende min of meer begrijpelijk vinden, maar gewoon homo zijn is bepaald niet agressieuitlokkend voor mensen met enig beschavingsniveau.
.
De aanleiding was dat 1 van de klanten hem herkende als nicht.

MarinusCopy | 28-05-09 | 15:54

Tja, homo, geen homo, buschauffeur, trambestuurder, politieman, ambulancebestuurder, eerstehulparts, toch weer wel homo, al deze "voorvallen" hebben betrekking op dit volle gore drukke kutland. het wordt tijd dat de a-sociale op hun uitkering gekort worden en ter werk worden gesteld, de marrokanen uit het land worden gekankerd, de Turken die niet meespelen idem dito, de POLEN optyfte naar dat gore armoedige cancerland van ze, alle andere oostblokkers met hun rotte tanden en lijkbleke koppen lekker achter een nieuw ijzeren gordijn gaan zitten en daar lekker elkaar doodsteken voor drank, de koude oorlog mag wat mij betreft vandaag weer beginnen, gelijk een lekkere impuls voor de economie. Laten we dit doen en de doodstraf invoeren voor kindermoordenaars en hopeloze TBSers................ en dan is er rust....

PjORNO | 28-05-09 | 15:43

Waar staat of heb ik geschreven dat ik mij als een rascist beschouw?
Waarom doe je consequent zo verschrikkelijk onnozel?

Ik zal je eens uitleggen wat een goed gesprek inhoudt.

Pnt 1) Je luistert goed naar wat een ander te zeggen hebt en gaat niet zomaar van alles blaten. Je probeert bij het onderwerp te blijven.
Je legt je gesprekspartner GEEN woorden in de mond, (dat wordt constant gedaan en is heel erg onbeschoft omdat dat een beschaafd gesprek in de weg staat.

Pnt 2) Je probeert te reageren met agumeten.

Je geef aan waarom de argumeten van de ander niet geldig zijn, of je kunt er in ieder geval iets tegenover stellen.
Je gaat dus NIET de woorden van een ander uit zijn verband gerukt weergeven.
Alweer verschrikkelijk onbeschofd.

Waarom vindt ik mijzelf een rascist?
Waarom praat ik mishandeling goed?
Dat vindt ik en doe ik helemaal niet

Snut Nose | 28-05-09 | 15:39

@ Snut Nose | 28-05-09 | 15:05

Wat een BS man, niks onderbuikgevoel. Wat je zegt is gewoon fout.
Iemand in elkaar slaan is zo en zo dubieus, maar de aanleiding maakt het zo fout als het maar kan. Wellicht ten overvloede: De aanleiding (LEES HET NIEUWS) is dat slachtoffer homo is.

nenny | 28-05-09 | 15:34

Snut Nose | 28-05-09 | 15:24
"Het is heel makkelijk voor mij als zwartjeshater om in een antilliaans cafe door de hele tent in elkaar geslagen te worden."
.
Lijkt me duidelijk genoeg dat je jezelf als rascist beschouwt
.
En verder? ja mijn onderbuik heh?

MarinusCopy | 28-05-09 | 15:31

@Marinuscopy dus.

Zo'n naam zegt al genoeg, papegaai.

Snut Nose | 28-05-09 | 15:25

Vanwaar kaalkopje

En kun je dat hard maken door letterlijk te citeren?
Of raak je de draad kwijt na meer dan 10 tekensd achter elkaar?

Dit is wat Pim Fortuyn dus de linkse kerk noemde.

Vol van idealen, maar het zijn vooral anderen die zich naar jou idealen moeten gedragen.

Iedereen moet vooral tolerant met jou zijn en als die iemand wat zegt dat jou niet aanstaat, zoek jek liever medestanders die lekker laf mee kunnen schelden vanuit de anonimiteit, in plaats van dat je (al was het maar één) fatsoenlijk argument zoekt.

En als je medestanders hebt heb je dus vanzelf gelijk, het gelijk van de meerderheid.
Dat ontslaat je dan van de plicht om na te denken he?
Er is geen prikkel om na te denken.

Dus, met je grote bek, daag ik je voor het volgende uit;

Citeer mij letterlijk en toon aan dat ik mishandeling goedkeur, iets tegen homo's hebt, (of tegen allochtonen) of vindt dat deze jongen terecht in elkaar geslagen is.

Dus LETTERLIJK citeren, niet zomaar dingen aannemen omdat ze je goed uitkomen.

Tot die tijd heb ik liever dat je je grote ongenuanceerde muil houdt
AUB.

Snut Nose | 28-05-09 | 15:24

Iets met cultuur en respect ? Tja.

Rest In Privacy | 28-05-09 | 15:14

Snut Nose | 28-05-09 | 15:05
ach zo, kaalkopje...
-1

MarinusCopy | 28-05-09 | 15:13

tent sluiten en een gezellige homobar in vestigen, ook toegankelijk voor allochtone homo's

Amnesia | 28-05-09 | 15:06

-weggejorist-

Snut Nose | 28-05-09 | 15:05

Snut Nose | 28-05-09 | 15:01
Waarschijnlijk ben je zo iemand die vind dat, als een vrouw met een kort rokje s'nachts door de verkeerde buurt hobbelt en wordt verkracht, het ook heeft uitgelokt.
.
-1

MarinusCopy | 28-05-09 | 15:05

Hockey | 28-05-09 | 14:56
Het is ondertussen wel aangetoond dat homo's niet seksueel crimineler zijn dan hetero's. Als een willekeurig iemand op straat in elkaar wordt geramt dan hoor je noobs als Sluitneus ook niet praten over "waarschijnlijk uitgelokt door aanranding".
.
Maar goed, als een vrouw tegen mij zegt dat ik een lekkere kont heb zou ik er natuurlijk ook gelijk op slaan met een boksbeugel. Dat is ook pure uitlokking.
.
.
.
Nu ja, in het echt vat ik het gewoon op als een compliment, ondanks dat ik er verder weinig mee kan.

MarinusCopy | 28-05-09 | 15:02

@Als een homo in elkaar geslagen wordt door een kudde finnen hoeft dat net per se uitgelokt te zijn

*diepe zucht*
Dat beweer ik ook nergens.

Maar een homo die een als finnekroeg bekend staand perceel binnenwandelt is al een iets ander verhaal.
Waarom probeer je met verschrikkelijk kromme logica van je je onderbuikgevoelens goed te praten?

Natuurlijk is het verwerpelijk om iemand vanwege zijn geaardheid in elkaar te slaan.
Maar nergens blijkt dat dat de reden van het pak slaag was en ook finnen hebben recht op hun eigen (noem het dom, noem het achterlijk) mening.

Als je voor de vrijheid van mening(suiting) bent moet je daar de consequenties van accepteren en geen gelegenheidsidealisme plegen.

Moslims hebben ook het recht op hun mening, ook al staat die jou niet aan.

En als zij graag bij elkaar hokken in hun eigen cafe, dan is dat ook prima.

Daar als homo naar binnen gaan enkel om wat te bewijzen is dan niet goed bij zijn hoofd.

En ga nu niet roepen dat dat moet kunnen in onze samenleving. Vrijheid is altijd beperkt.
Dat is niet ideaal, maar als dat wel zo zou zijn zou het alsnog om mijn ideaal gaan.

Snut Nose | 28-05-09 | 15:01

@Snut Nose | 28-05-09 | 14:40, wat jij nu zegt wordt hier nergens gesteld. Maar die uitlokking waar jij het over hebt blijkt nergens uit.
En dan inderdaad, uitlokking tot in elkaar geslagen worden bestaat niet.

Hockey | 28-05-09 | 14:58

Maar het is natuurlijk wel vragen om een beroving als je geen kopkleedje draagt als oud vrouwtje.
.
Ies kwetend tot diepst van ziel voor hakbars

MarinusCopy | 28-05-09 | 14:57

@Snut Nose | 28-05-09 | 13:55 , ooh dus nu schets je een ander scenario. Lul niet. Politiek correct is wel het laatste wat deze site is en haar bezoekers zijn.

Cafe moet dicht. Punt. Nergens lees ik dat die in elkaar geslagen man anderen iets onder de neus heeft geduwd. En zelfs dan heeft niemand het recht hem in elkaar te slaan. Dicht dat cafe dus.

Hockey | 28-05-09 | 14:56

Snut Nose | 28-05-09 | 14:40
Als een homo in elkaar wordt geslagen door een kudde finnen hoeft dat niet perse uitgelokt te zijn hoor. Tenzij je dhimmiegewijs de hakbaarbetekenis van het woord uitlokking hebt overgenomen. Over het algemeen zijn finnen gewoon erg intolerante mensen die geweld tegen niet-finnen en andere typen untermenschen niet schuwen. (Haatbaarden roven nooit tasjes van hoofddoekoma's bijvoorbeeld, maar mijn blanke oma is geen probleem voor ze) Voor veel moslims zijn niet-moslims dieren die lucht ademen die voor moslims is bedoeld. Volgens de sharia is een misdaad tegen een nietmoslim minder erg of zelfs toegestaan.
.
Religieuze variant op het thema nazi beweren sommigen wel eens.

MarinusCopy | 28-05-09 | 14:50

Omdat het nu over een homo gaat is uitlokking opeens niet mogelijk?

Alsof homo's niet verschrikkelijk zuigerige (geen woordspeling) irritante zeikers kunnen zijn.

Snut Nose | 28-05-09 | 14:40

@ iliass | 28-05-09 | 14:21
dat helpt. de onverdraagzamen kunnen dan hun oude hangplekken weer gaan bemannen.

gruppenfuhrer | 28-05-09 | 14:36

Persoon 1: "Mijn vrouw heeft een Kudt, in één woord geweldig: Met gemak tot aan mijn pols, hopsakee in die gleuf.. Zonder echt te hoeven wringen.
Waarop persoon 2 zegt: "Dat is toch niks.. Mijn vrouw heeft een kudt, dat gaat gewoon helemaal nergens meer over. Tot aan mijn elleboog! Een likje vaseline doet wonderen!"
Waarop persoon 1 zich tot mij richt en met enige teleurstelling in zijn stem zegt: "Onmogelijk dat jij hier nog overheen komt.."
Ik, droogjes als altijd: "Mijn vrouw heeft een bril.."
Persoon 1 en 2 kijken elkaar verbaasd aan..
Ik vervolg: "De rest is kudt.."

de Relativist | 28-05-09 | 14:33

Eigenaar in een darkroom in een sling vastbinden met een prop onder de snor en een bordje met
"HET IS MIJN 20-JAAR-UIT-DE-KAST-JUBILEUM"
Feliciteer mij aub homosensueel correct, als ik begin te spartelen betekend dat ik het extra lekker vind
.
.
En dan gewoon even kijken hoe de situatie zich ontwikkeld de rest van de avond en nacht.
.
PS: wel een lifestream op geenstijl aub.

MarinusCopy | 28-05-09 | 14:32

-weggejorist-

geert132 | 28-05-09 | 14:25

@illuvatar
Moet je het zelf wél helemaal goed doen natuurlijk. Helaas: het is 'sowieso', heur.

Lewis | 28-05-09 | 14:25

iliass | 28-05-09 | 14:21
En dan ? Gaan ze lekker op de hoek van de straat 12 jarige meisjes lastig vallen ?

rechtdoorhelmond | 28-05-09 | 14:23

Tsja... en als je nou roept dat dat logisch is dat dit gebeurt in een moslimkroeg dan zal uit onderzoek blijken dat moslims zich gediscrimineerd voelen.

Ik had trouwens begrepen dat de zichzelf moslim noemende mensen helemaal geen alcohol mogen. Was het geen thee huis?

Adriaantjeeeeeuh | 28-05-09 | 14:23

Kroeg sluiten svp

iliass | 28-05-09 | 14:21

Allochtonenkroeg, dan vraag je er om. Onee je mag zeker niet alle moslims over 1 kam scheren? FAIL !!

dennisdemennis | 28-05-09 | 14:20

@Capt. Iglo | 28-05-09 | 13:47
De gemeente bestaat uit mietjes, ze weten waarschijnlijk wel hoe het zit maar zeggen alleen bij harde bewijzen wat te kunnen doen. De gemeente zorgt er met haar lafheid voor dat de normale eerlijke burger slachtoffer wordt van criminelen zoals deze ahmetturk

de realistische | 28-05-09 | 14:17

Cortes | 28-05-09 | 13:57
U doet ofwel de pabo en weet niet hoe de Nederlandse taal werkt, ofwel een vmbo-er die zowiezo niet werkt en aangezien u -wellicht- onwetend bent over de huisregels heb ik deze even van extra service gecontrol-cd.
Geen dank, graag gedaan.

"Analfabeten
Tenenkrommende taal- en spelfouten leveren u een ban op. Lees uw reactie terug alvorens te posten."

illuvatar | 28-05-09 | 14:17

de Relativist | 28-05-09 | 14:06

Komde gij ok uut Hellimond ?

rechtdoorhelmond | 28-05-09 | 14:15

Volgens mij horen wij niet het gehele verhaal. Kan nooit zo zijn dat die Zamagna zomaar voor noppes in elkaar is geslagen. Misschien iets voor Rutger?
Kom op Rut, move on van de varkenmaskers dragende menopauze-moeders naar het echte werk!

Oswald C. Esquire | 28-05-09 | 14:09

kroeg staat idd bekend als turkenkroeg maar ook hét adres voor al uw harddrugs.

-Wil- | 28-05-09 | 14:07

Moet ie maar wat meer respect tonen voor de islamitische cultuur. Als homo een allochtonenkeet bezoeken = racisme. Laat dat maar aan de PvdAars en Groen Links over.

K.Ontgat | 28-05-09 | 14:05

schandalig.
Voorbeeld stellen aan de homo-hatende allochtenen.
We hoeven geen bevolkingsgroepen te noemen, iedereen weet waar je geen homo mag zijn.

Het voorbeeld wat nederland nu moet geven: Cafe dicht, eigenaar de cel in.
Waarschijnlijke uitkomst: Eigenaar boete of kleine taakstraf de rest vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.

nenny | 28-05-09 | 14:05

Ook leuk..
Let vooral ook op de vele authentieke Helmond Sport beelden. Genomineerd voor een Oscar.
Oh ja en de tekst natuurlijk.
Addet kent verstoan..
www.youtube.com/watch?v=u31vwyl7U-A

de Relativist | 28-05-09 | 13:55

Ik keur mishandeling niet goed.
Waar staat dat?
Waarom neem je dat aan?
of neem je het maar voor het gemak even aan?

Ik zeg ook nergens dat die jongen het uitgelokt zou hebben.
Ook dat wordt even door de hysterische politiekcorrecte goegemeente aangenomen.

Als je idealen hebt moet je consequent zijn en die idealen moeten dan op iedereen van toepassing zijn. Ook als het je even niet zo goed uitkomt.
Dus jij bent voor een vrije mening?
Iedereen mag mond houden als iemand iets zegt wat jou niet aan staat.
Dat zijn de consequenties van je idealen.

Dus neen, ik praat mishandeling niet goed.

Ik schets alleen even een iets ander mogelijk scenario (immers iedereen kent mekaar dus het cafe was een bekend allochtonen cafe en de stond bekend als homo) waardoor de gebeurtenissen in een heel ander licht geplaatst kunnen worden.

Ik vind niet dat iedereen maar alles moet toleren van een ander om als tolerant gezien te worden terwijl voor adere mensen andere regels geldt.

Snut Nose | 28-05-09 | 13:55

Als het klopt: homohaathol Café Maxim meteen sluiten en de eigenaar en zijn homohaatklanten in de cel gooien. Dubbele paspoorten (NL paspoort) afnemen en naar het moeder/vader-land trappen.
Het moet maar eens afgelopen zijn met het bevorderen en tolereren van parallelle samenlevingen die er hun eigen wetten en regels op na willen houden.
En ook de PvdA verbieden, die dit aanwakkert met hun gepamper van het islamofascisme ("dubbele paspoorten horen bij Nederland", "islam hoort bij Nederland).

Fijnstoffer | 28-05-09 | 13:54

Zeker zonder snor en hoofddoekje de kroeg binnen gelopen.
Tja, dan word je hardhandig de rijke wereld beroemde vriendelijke turkse cultuur met terugwerkende kracht even bijgebracht.

whothefuck | 28-05-09 | 13:51

Cortes | 28-05-09 | 13:29
LOL @ "Hij wilde gewoon vertellen "Er vindt een homo-congres plaats achter in mei" en daarna dus de gebruikelijke verwarring over mij en mei."
.
Overigens vind ik het prima dat homo's uit mocrouitgaansgelegenheden worden geweerd. Alleen dan ook graag een mocrovrij uitgaansleven voor de al dan niet anderssensuele normalen. Overigens zal het vast weer geen uitgelokt geweld zijn hoewel voor finnen ed uitlokking iets anders betekent dan voor normalen natuurlijk, beetje hetzelfde als met woorden respect en vrede en zo.
.
Islamitische newspeak is een vorm van creatief doch foutief taalgebruik mogelijk ontstaan door het disfunctionerende taalgebied in de hersenen die je bij finnen ed nogal eens aantreft.

MarinusCopy | 28-05-09 | 13:49

@ de realistische

Hoezo schade vergoeding aan Helmond? Om een uitbater van een kroeg te zijn heb je een vergunning van de gemeente nodig, ze (de gemeente) heeft het dus aan zichzelf te danken...

Capt. Iglo | 28-05-09 | 13:47

Mag een moslim vinden wat hij wil?
Ja, hoor, zolag hij anderen daar niet lastig mee valt.

iemand constant ongevraagd jou mening onder de neus duwen, zeker als je weet dat een ander daar niet op zt te wachten is dan een ander lastig vallen.

ook al vindt de gelovige dat hij dat doen moet van zijn geloof is dat prima, maar JE VALT EEN ANDER NIET LASTIG met jou ideeen.

Snut Nose | 28-05-09 | 13:47

@Snut Nose | 28-05-09 | 13:41 , waar lees jij dat deze man propaganda voo het homoschap onder de neus duwde?

En jij keurt de mishandeling dus goed?

Hockey | 28-05-09 | 13:46

Ahmet Yarar die eigenaar is van een cafe dat Maxime heet en zo te keer gaat tegen zijn klanten. Klopt van geen kanten natuurlijk, 99% zeker dat dat cafe gewoon een onderpand is voor ahmet's criminele praktijken.
Land uitzetten en schadevergoeding betalen aan Helmond wegens het tentoonspreiden van een achterlijke cultuur.

de realistische | 28-05-09 | 13:45

Laten we ons liever druk maken over wat er allemaal in ons eigen land gebeurd.

azijnseikerT | 28-05-09 | 13:45

Het is een goede indicatie van wat we kunnen verwachten als de mosselmannen in de meerderheid zullen geraken, met de huidige gezinsaanwas en de immigratiegolf zal dat nog hoogstens een decennium of twee duren. Niet alleen homo's zullen dan met de rug tegen de muur staan, maar allen die de regels van de koran niet naar de letter volgen. Tuurlijk niet elke moslim is een extremist, maar indien je je leven kunt verbeteren of behouden door niet op te komen voor de andersdenkenden zullen de extremisten de macht krijgen. De brutalen hebben de halve wereld.

illuvatar | 28-05-09 | 13:45

pfff er zitten hier soms ook simpele zielen bij hoor... Lijkt wel of sommige aanhangers van geenstijl.nl geen enkele hersencel hebben. Het is toch belachelijk dat iemand in elkaar wordt gebeukt omdat hij of zij een andere geaardheid heeft dan een ander, maar die simpele grappen over HOMOSEXUALITEIT die altijd hetzelfde zijn... Als je dan toch zoiets simpels wil gaan roepen doe dat dan lekker op straat en kijk wat dan de reactie's zijn...

Maarja is allemaal zo makkelijk achter het WWW (World Wide Web) :)

pretorian83 | 28-05-09 | 13:44

Het begint een beetje p discussie te lijken die er over moslims gevoerd wordt.

<Mag een moslim vinden wat hij vindt?
Ja, zolang hij een ander daar maar niet lastig ee valt.

Je kunt echter niet ongestraft jou mening constant onder andermans neus duwen en die ander dan intolerant gaan vinden dat hij het niet met je eens is en verschoond wenst te blijven van dergelijke propaganda.

Snut Nose | 28-05-09 | 13:43

rechtdoorhelmond | 28-05-09 | 13:24
Geen probleem hoor, zeer begrijpelijk gezien de enorme aantallen van dit soort kroegen in het prachtige Helmond! De glimlach van Brabant..
www.youtube.com/watch?v=9ytvtrUPc5s

de Relativist | 28-05-09 | 13:43

Ga hier effe lekker een discussie voeren over spelling, grammatica e.d., hoe triest kun je worden...

Capt. Iglo | 28-05-09 | 13:41

@hockey

Er zijn inderdaad cafees waarvan het publiek niet al te fris is en waarvan je met een beetje mensenkennis van kunt vermoeden dat ze niet staan te springen om allochtone klandizie.

Je loopt dus als allochtoon een risico om problemen te krijgen.
Zeker als je ze gaat opzoeken om de laten zien hoe onfris ze wel niet zijn.

Dus, ja, waarom mag iemand geen hekel aan allochtonen hebben (zolang hij ze maar met rust laat)?

Ga jij een ander nu vertellen wat ze wel of niet mogen vinden?

Zolang je eenander niet lastig valt met je rare ideeen mag je vinden wat je wilt. Een rascistische hells angel mag dat dan ook.

Als je echter ongevraagd propaganda voor andere ideeen en denkbeelden onder je neus geduwd krijgt (en omdat je dat niet wilt heb je juist een cafeetje voor je doelgroep geopend) is dat heel erg vervelend en opdringerig.

Snut Nose | 28-05-09 | 13:41

Ik kom uit Helmond.

Laffe Strijder | 28-05-09 | 13:39

gaat iemand mee potenrammen in het vondelpark?

frenkieafca | 28-05-09 | 13:39

Allochtonencafe. Da's toch zo'n tent waar je geen alcohol kan kopen maar wel GSMs met SIM-kaart, TomToms zonder snoertjes en valse creditcards?

Sinar | 28-05-09 | 13:39

Kudt bontkraagjes

Johnny-Rebel | 28-05-09 | 13:34

Artikel en comments nog eens gelezen. 2-0 voor de Helmonders

gruppenfuhrer | 28-05-09 | 13:33

@Cortes | 28-05-09 | 13:32
De meerderheid van de wereld schrijft Chinees. KOmen er nog meer OERdomme schrijfseltjes van jou of ga je nu fijn aan je integratietaalcursus verder?

illuvatar | 28-05-09 | 13:33

-weggejorist-

geert132 | 28-05-09 | 13:32

Het is een intriest verhaal. Verschrikkelijk. Ik wens Renato en zijn vriend de komende tijd veel kracht toe om er weer bovenop te komen.

As for alle café-bezoekers die hieraan hebben bijgedragen: I hope you burn in your self-created hell !! (.. looks like you're allready there..)

no_style_at_all | 28-05-09 | 13:29

Wat een kut artikel. Helmond ligt niet in Brabant maar in Noord-Brabant. Zuid-Oost Noord Brabant om precies te zijn.

gruppenfuhrer | 28-05-09 | 13:28

Leuk he, die moslims. Dragen echt iets bij aan ons land.

jimbrowski | 28-05-09 | 13:28

Heeft de kalief van Helmond al een officiële verklaring afgegeven?

illuvatar | 28-05-09 | 13:28

Wel spijtig voor dat joch. Maar met een beetje logisch nadenken is het voor een homo ook niet verstandig om te denken dat het in een of ander allochtonencafe gezellig is. Ook als je geen homo bent overigens.

man on the run | 28-05-09 | 13:28

-weggejorist-

geert132 | 28-05-09 | 13:28

Paupers in Hellimond. Do we need to say more. Sluiten! Heel Helmond!

tering! | 28-05-09 | 13:27

de Relativist | 28-05-09 | 13:03

Sorry man ik vergis me met die andere allochtonen club :)

rechtdoorhelmond | 28-05-09 | 13:24

-weggejorist-

geert132 | 28-05-09 | 13:23

@geert132 | 28-05-09 | 13:21
Leer eens fatsoenlijke grammatica. In Nederland zetten we een punt (.) tussen de duizendtallen en twee cijferTs achter de komma.

illuvatar | 28-05-09 | 13:23

@ provis | 28-05-09 | 13:11
Het is 'kudt-turk'. Met 'dt'. En een koppelteken. Voor de rest is 'ie goed.

Multiflauwekulti | 28-05-09 | 13:23

Tja. Aan homo zijn kleven risico's :-)

Debieletje | 28-05-09 | 13:22

Geen weggejorist???? verdacht allemaal GS betrokken bij complot?

Maztadont | 28-05-09 | 13:22

-weggejorist-

geert132 | 28-05-09 | 13:21

@Prof.Download | 28-05-09 | 13:19
Tot kort geleden hadden de Antillen, Marocco en turkije ook problemen met gespuis. Wat te doen? Ze werden gedeporteerd naar het huidige Nederland; dat hielp goed.

illuvatar | 28-05-09 | 13:20

Jakkes.... Weer allochtone daders.... Ben benieuwd of dit weer onder het tapijt
wordt geschoven... Het imago van Helmond krijgt zo wel een deuk... Hadden ze in Helmond maar een Cohen, die kletste met een bakkie leut alles zo weer onder de tafel. Wordt die tent nou ook gesloten ? Of krijgen ze nou extra (linkse) subsidie om
e.e.a te multicutieen binnen die tent ? Tip van Flip aan alle homa's aldaar.... Geen bakkie thee bestellen in Maxim ...... gewoon een echte mannenpils met schuimkraag !
Tenslotte is thee voor homo's en moslims !

JoepMeloen | 28-05-09 | 13:20

Heel lang gelden hadden de Engelsen ook problemen met gespuis. Wat te doen?
Ze werden gedeporteerd naar het huidige Australië; dat hielp goed. In het onderhavige geval moeten wij eens nadenken over een groot, groot eiland ver weg van hier. Hekkie eromheen en wij noemen het eiland Deportia.
Toch eens Wilders bellen.

Prof.Download | 28-05-09 | 13:19

Helmond... need to say more? Natuurlijk moet je met je poten (!) van homo's afblijven, en ik meen me te herinneren dat de allochtonen over wie het in dit topic gaat ook niet vies zijn van wat anaalridderij om de familiebanden in stand te houden. Ofwel, gevalletje pot/ketel

JosVerbeek | 28-05-09 | 13:17

Nog 20 jaar doorbijten, dan zijn heaumeaux verboden, dat mag namelijk niet van de sharia, problemen voorbij. Gaan we verplicht homostenigingen bekijken op het plein.

illuvatar | 28-05-09 | 13:17

Helmond is geen Brabant, tenminste, we proberen het al eeuwen te verkopen aan de Limburgers, maar zelfs die willen het niet hebben.

Jolly_Jop | 28-05-09 | 13:15

Ik denk dat ik café Maxim (wat een heaumeau-naam...) maar even oversla. Voor je het weet zien ze aan me dat ik autochtoon ben. Niet dat ik van plan was om naar een allochtonen-kroeg te gaan, natuurlijk. Het heet niet voor niets "allochtonen-kroeg".

Multiflauwekulti | 28-05-09 | 13:13

Helmonsters, altijd -1

vanbeusecom | 28-05-09 | 13:12

Niet dat ik voor homo's ben maar het zijn ook gewoon mensen en moeten gewoon gelijk behandeld worden. Kut turk, pas je eens aan, aan deze cultuur! barbaar!

provis | 28-05-09 | 13:11

Homo, allochtoon en helmondenaar? Ai, hij boft nog dat ie geen krulletjes heeft.

sjaakdeslinksesul | 28-05-09 | 13:10

@Snut Nose | 28-05-09 | 13:07 , dus als ik een cafe start waarin we duidelijk de allochtonen niet mogend dan vind jij dat prima. En als we er dan een paar (allochtonen) eruit meppen dan kan dat jouw goedkeuring wegdragen?

Hockey | 28-05-09 | 13:10

Dit is een duidelijke hate crime. En als onze politiek daa zo graag iets aan wil doen heeft ze hier een prima gelegenheid. Zelfs de eigenaar deed mee. Onteigenen dus dat cafe.

Hockey | 28-05-09 | 13:09

Een mannelijke caféeigenaarFin die zijn café Maxim noemt en toch iets tegen homosensuelen heeft?! Zo erg veel zelfs dat hij en zijn vriendjes het nodig vonden om de rugridder naar buiten te meppen? Jaja, mist een stukje verhaal, denk ik.

R-W | 28-05-09 | 13:09

Iedereen heeft recht op een plekje onder de zon.

Iedereen heeft ook recvht op zijn eigen mening.

Het kan best dat iemand serieuze problemen heeft vanuit religie of traditie of om wat voor reden dan ook met homofilie.

Dat houdt hij in het openbaar maar lekker voor zich.

Het wordt echter wat anders als imand in het openbaar zijn homosexualiteit constant onder de neus van anderen wrijft waarvan hij weet dat ze er moeite mee hebben.

Dit soort mensen in hun eigen kroeg opzoeken (iedereen kent mekaar in het dorp) mag dan wel een provocatie van de bovenste plank genoemd worden.

Iedereen die roept dat dat moet kunnen en dat degene die moeite heeft met homofilie dan degene met het probleemis, heeft de diersoort mens nooit begrepen en snapt ook de uiterste consequentie van het recht op een eigen mening niet (namelijk een mening waar de doorsnee politiekcorrecte fatsoensridder het niet mee eens is).

Snut Nose | 28-05-09 | 13:07

@ Koekje-dr-bij? | 28-05-09 | 12:59

Mag ik bedanken voor de eer om in discussie te gaan over de UK met Nederlanders, maak je eerst druk om jou land en dan over andere landen.

Ik heb helemaal geen probleem met een religie, ook niet met werkende moslims in de UK die hun tax betalen, hun zijn vaak zelfs Brit, dat heeft te maken met het verleden van de UK. Zij hebben ook het recht hun geloof in vrijheid te beleven.

Alleen hoeft een brit geen authentiek moskee te zien in England. In Nederland staan ze wel. De UK heeft ook wel extreem rechts politiek partij BNP. Alleen boeit het veel mensen niet.

Wat mensen meer boeit is de underclass in de UK, die niet willen werken en lui zijn. Dan maakt niet uit of ze brit zijn of niet. Ze parasiteren.

Wilders kwam de UK ook niet in, gewoon omdat het kan.

Maris77 | 28-05-09 | 13:05

-weggejorist-

atinho | 28-05-09 | 13:05

ies koeltoer?

JohannesDeStroper | 28-05-09 | 13:04

sluiten die tent

kingorgasmo | 28-05-09 | 13:04

Als een ander zon fijne geitenneuqer aankijk is het al een rel

veel vaak en vet | 28-05-09 | 13:04

rechtdoorhelmond | 28-05-09 | 12:56
Vecht partijen zijn normaal in Helmond. Moet je je nick niet aanpassen tot N270?

Weisse rose | 28-05-09 | 13:03

Hölzenbein | 28-05-09 | 13:00
ik ging al aan mijzelve twijfelen
nu doe ik dat wel vaker

slingerapenstaart | 28-05-09 | 13:03

Stel je voor als het andersom was.. een Fin die uit een gaybar wordt gemept... Dan zouden we ze toejuichen ;-)

Patser | 28-05-09 | 13:02

Tjsa, wat zou men in die culturen zelf doen in zo'n geval ?
Terug komen met een blaffer en die leegschieten op het aanwezige publiek schijnt de bijkans heilig verklaarde "eer" te herstellen in die kringen, dus waarom niet fijn multiculti doen Renato ?

Bigi Bana Boy | 28-05-09 | 13:02

Het is toch nog helemaal geen rammendan?

kolonel klootoog | 28-05-09 | 13:01

@avalonicus | 28-05-09 | 12:24

Je kan toch niet verwachten van die 'Einsteins' van GS dat ze weten waar Helmond ligt, of wel?.... tjonge jonge jonge, Helliemond ligt in Limburg... daar zakt me toch de broek van af. Kan je nagaan hoe secuur de rest van de berichtgeving gedaan wordt hier.

Hölzenbein | 28-05-09 | 13:00

Dat geeft weer een nieuwe invulling aan de geuzennaam kattemeppers....

Overigens is de enige echte authenthieke helliemondse kroeg te vinden in 't Haagje. Dus als je op zoek bent naar de echte helmondse cultuur blijf dan weg uit het centrum en dompel je zelf onder in 't Haagje.

Zuma | 28-05-09 | 13:00

a.n.alvabeet | 28-05-09 | 12:21
ja ben voor :D
**stapt vast in e auto naar de kazerne om ff naar de markt te scheuren en fikkie uit te pissen**
.
hahaha is ook niet echt een koosjer halal café in 0492, had ie beter naar de parkeerplaats vaarle langs de A270 kunnen gaan dan was ie bij gelijk gestemden geweest

pyromaantje | 28-05-09 | 13:00

Maris77 | 28-05-09 | 12:56
Alsjeblieft zeg. Engeland wordt de eerste Europese moslimsstaat ooit, vergeleken met Labour is onze PvdA extreem-rechts.

Koekje-dr-bij? | 28-05-09 | 12:59

de Relativist | 28-05-09 | 12:54
kopje thee?

slingerapenstaart | 28-05-09 | 12:58

ik heb het niet zo op homo's ofzo...
maar dit vind ik ronduit debiel van die eigenaar!
ik zeg: cafe sluiten, vergunning afpakken, gozert op de blacklist zetten en vervolgen voor mishandeling al dan niet zware mishandeling al dan niet poging tot doodslag
cafe eigenaren die op deze manier hun klanten behandelen, homo of niet, verdienen het niet om een cafe te hebben!

OHFOURSIX | 28-05-09 | 12:58

@Simon_GS | 28-05-09 | 12:25 :
Hahaha. Roflol met jou. Die fags stropen tegenwoordig turreke- of mocro-kroegen af om daar iedereen lens te slaan. Whoehahaha.

ReligionSucks | 28-05-09 | 12:58

Durven ze wel tegen een meisje!

sjaakdeslinksesul | 28-05-09 | 12:58

lekker voor hem!!!

NasNas | 28-05-09 | 12:57

Ach, het is maar een incidentje, tog?

Pieter Bas | 28-05-09 | 12:57

Denk je in een homobar terecht te komen, blijkt het een hakbar te zijn...

geen stijl-figuur | 28-05-09 | 12:57

En kroeg Maxim ligt midden in het centrum onder de grond, een cafe waar meestal Polen zitten, maardit soort vechtpartijen zijn heel normaal in Helmond..

rechtdoorhelmond | 28-05-09 | 12:56

@ blaster | 28-05-09 | 12:43

Problemen die spelen in de UK zijn niet gelijk aan Nederlandse maatschappelijke problemen, in de UK zit het niet erg in de afkomst of geaardheid, meer in welke sociale klasse je zit. Upper, working of under class (scallies).

Maar in geen enkele weg laat de UK government of welke brit dan ook zich de les lezen door Indians of pakistanen.

Ik doe dat ook niet, ik ben niet "proud to be british". Ik ben proud to be English.

Zo denken de meeste mensen daar, ik accepteer geen bullshit van een Schotsman en zeker niet dat mensen uit het oude British Empire in de UK de staatkas uitmelken of dienst uitmaken.

Maris77 | 28-05-09 | 12:56

@60CX | 28-05-09 | 12:50

Deze mode-ontwerper ziet er inderdaad uit als iemand die af en toe de boel flink opschud in een café en met groots machtvertoon een paar flinke beuken uitdeelt.

Scrabble | 28-05-09 | 12:55

OK, hier komt dan de andere kant van het verhaal:
Toevalligerwijs ken ik het 'slachtoffer' uit de tijd dat ik nog in de horeca werkzaam was. Een zeer irritant mannetje, asociaal en ongelooflijk onbeschoft bovendien!
Vooral als hij gedronken heeft.
Bij ons was hij samen met zijn Piele.. uhh.. Tielemans.
Ik heb die Renato na herhaaldelijke waarschuwingen omtrent zijn gedrag de zaak uitgezet.
Centrummanager en voormalig gemeenteraadslid Piele.. uhh.. Tielemans bleef tot mijn vrolijke verbazing 'feest' vieren..
Hiermee wil ik dus maar even aangeven dat hij de boel ook kan verdraaien, en dat die klappen zijn veroorzaakt door zijn asociaal gedrag.
Overigens zou ik ook niet deaud in die tent gevonden willen, levend ook niet trouwens. Ieder normaal mensch zou problemen krijgen in die kroeg.

de Relativist | 28-05-09 | 12:54

Kopje thee........ iemand?

NoObmetPeeCee | 28-05-09 | 12:54

carramba | 28-05-09 | 12:45
Het komt goed hij heeft twitter (maar twittert niet) en hij heeft twee linkedin connecties.

(R)evolutie | 28-05-09 | 12:54

Ik zeg: Rutger er op af sturen; ben benieuwd naar de interviews.
Weer eens wat anders dan PvdD dwazen met een varkensmasker op hun harses.

daytonaT595 | 28-05-09 | 12:54

Op zich heb ik niets tegen Helmonderianen.
Alleen moeten ze niet in mijn buurt komen, wil ik ze niet bezig zien in het park en moeten ze vooral hun bek dicht houden in het openbaar. Die lui slaken verdomme alleen maar oerkreten uit en noemen het vervolgens dialect.
Want zo zijn ze. Allemaal.

-LoKi- | 28-05-09 | 12:53

Stond ie niet gewoon te juichen toen Barcelona 1-0 scoorde in een Man Utd kroeg?

Maar goed. Moslims: niet verrassend, dat haatzaaiend en altijd respectvragend k.tvolk.


Kopje thee, iemand?

Sheik Yerbouti | 28-05-09 | 12:52

kees2790 | 28-05-09 | 12:48

In elk cafe in Helmond wordt ( gewoon ) gerookt..

rechtdoorhelmond | 28-05-09 | 12:52

Is geschreven op: | 28-05-09 | 12:50
sinds wanneer is in elkaar slaan discrimineren?
da's toch gewoon mishandeleren
was ie maar gediscrimineerd
mocht ie maar gewoon niet binnenkomen
hadden we dit hele gezeik niet gehad

slingerapenstaart | 28-05-09 | 12:52

Al moet het kunnen als homo naar een kroeg voor allochtonen te gaan, aan de andere kant is het misschien toch niet zo erg verstandig. Afijn dat wijst het nu uit. Ik zeg voor straf de Gayparade door het café te laten lopen en daarna sluiten. Effe checken of kroegbaas legaal hier is en anders opzouten.

basset hound | 28-05-09 | 12:51

En alles wat de gay-krant schijft is per definitie waar. Dacht dat er ook nog iets als journalistiek onderzoek en wederhoor bestond. Ms. is meneer Zamagna wel gewoon een vreselijk irritant mannetje als ie wat gedronken heeft en heeft het helemaal niks van doen met allochtonen, maar was het ordinaire cafe-ruzie. Zomaar een vraag. Maar goed, niks makkelijker dan een rondje allochtonen bashen, dat is altijd leuk.

60CX | 28-05-09 | 12:50

ah good 'ol Helmond; The city of lights.

Behoorlijk roze naam voor een bar trouwens

Scrabble | 28-05-09 | 12:50

Opgeflikkerd met dat foute clientèle.

hoocheecoochee | 28-05-09 | 12:50

*bordje 'slegs vir besnorde hetero's' op mediterrane mepkroeg timmert*

Krachtmeester | 28-05-09 | 12:50

lol.. ja 'zei' disrcrimineren 'onze' homo's lol

Is geschreven op: | 28-05-09 | 12:50

Je kunt iemand trouwens ook uit je uitspanning verwijderen ZONDER hem of haar in elkaar te trimmen. En mocht er echt ruzie zijn, dan kun je altijd nog de politie bellen. So there's no excuse whatsoever for this naked agression.

Krachtmeester | 28-05-09 | 12:49

Wat is er nou dan precies niet goed,is er gerookt in dat cafe???

kees2790 | 28-05-09 | 12:48

Het zijn wel onze moslims,
ze horen er gewoon bij.

fuckje | 28-05-09 | 12:48

... aangaande de comments van Uitlokking en 'wat doe je daar dan': GELUL: We kennen veel typen Horecazaken in NL, maar 'Allochtonenkroeg' is een onbekende rubricering. Bestaat dus niet. Het is dus gewoon een NLse kroeg en daar geldt dus gewoon de Nederlandse wet. Als je een hekel aan heaumeaux hebt dan is dat een beetje jammer, maar je eigen keuze. Je gedraagt je maar gewoon tegen iedereen.

Comrade | 28-05-09 | 12:48

Sluiten die tent.

Haagse Hooligan | 28-05-09 | 12:47

hoorde ik daar iemand Geert zeggen?

giooa | 28-05-09 | 12:46

Echt iedereen die het over uitlokken heeft is een dwaas, dit is een vrij land godverdomme en dat betekent dat wij zelf kiezen of wij een kroeg in gaan met allochtonen!
Als ze een plek voor hunzelf willen hebben waar wij niet zullen komen dan blijven ze maar thuis of rotten ze op uit dit land!
Dit is alweer het zoveelste artikel over die vredige liefhebbende buitenlandertje's.
Ik vind het ronduit belachelijk dat hier nooit iets aan gedaan word, je merkt alleen maar dat Nederland veel crimineler en agressiever word!... INCLUSIEF IK want ik loop mezelf alweer goed op te vreten achter mn kompjoeter.

Duuster Kadaver | 28-05-09 | 12:45

(R)evolutie | 28-05-09 | 12:39
Er zijn ook mensen zonder Hyves (gelukkig)

carramba | 28-05-09 | 12:45

Eigenaar + stamgasten naakt in een kooi op bootje achter de Gay Pride aanslepen en daarna afzinken.

Bos Hout | 28-05-09 | 12:45

Ik word hier echt niet goed van. Moeten ze met mij proberen.

websenior | 28-05-09 | 12:45

Helmond ahum Je zal maar homo zijn en in helmond het schurkendorp wonen.

huppeltrutje | 28-05-09 | 12:44

Maris77
Is het in de UK normaal dat allochtonen bepalen hoe of wat in een openbare gelegenheid als een kroeg (of pub)? Kijk, hier in Nl moet je ook niet met een Ajax t-shirt in bepaalde kroegen in 010 komen. Maar dat turken, marokkanen en andere hier uit onze zuurverdiende pot vretende mee-eters bepalen wie en wat er in een kroeg mag komen, is compleet van de zotte.
Bovendien zal het wel een coca-cola bar zijn, want alcohol schenken mag niet van Allah. Of een dekmantel voor de handel in kleine, witte pakjes in plaats van witte schuimende bierkragen. Maar vragen of dat cafe, de eigenaren en jun bezoekers eens stevig door te lichten en te volgen, is hier in Nl ongeveer hetzelfde als de onderbroek van de koningin vragen aan de autoriteiten. Want hier heerst een enorme 'discriminatievrees'. Bang om beschuldigt te worden van 'diskriminatie van buitenlanders'. Iets wat de buitenlanders in de moind gelegd is geworden door 'weg-met-ons' ambtenaren en welzijnswerkers.
Turken, Marokkanen en andere buitenlanders mogen hier dingen doen, zeggen en uitvoeren die de geboren NL-ers op zware straffen zou komen te staan.
Ik kan met niet voorstellen, dat de UK autoriteiten zich de les laten lezen door de Paki's in de UK. Ofwel soms?

blaster | 28-05-09 | 12:43

En hoe lang gaan ze die tent nu sluiten?
Dat is tenminste de normale gang van zaken bij zulke uitwassen.

en teruggerot | 28-05-09 | 12:43

dit is toch zeker allemaal in scène gezet om dan wel helmond op de dan wel de homorammerij in kaart te zetten/brengen?

slingerapenstaart | 28-05-09 | 12:43

Walgelijk.

maayesteit | 28-05-09 | 12:43

heaumeau's en allochtonen da ga nie samen nie [in het openbaar dan]dat is vragen om klapjes van medeallochtonenichten.
geweaun in de hens zeten die tent.

snoes | 28-05-09 | 12:42

Allochtonen die geïnteresseerd zijn in de kleding van Renato Zamagna? Lijkt me niet..

Zeeschuimer | 28-05-09 | 12:40

@ Teen | 28-05-09 | 12:36

Ja hoor, aan de naam te zien een Italiaanse allochtoon. Tussen die allochtonen en Riffers ligt nog steeds een zee van verschil.

Mongoose | 28-05-09 | 12:40

@flinkescheet. Omgekeerde wereld.

Ik stel voor dat alle linkse rukkers, haatbaarden en anderssinds idealistisch gespuis gewoon samen ergens een land gaat beginnen. Ik heb geen zin om basisbegrippen der logica te gaan uitleggen. Het cultuurrelativisme is een virus dat nog erger is dan de extremistische islam. Cultuurrelativisme is namelijk niet logisch; Extreme-islam is dat wel. Lees de koran en alles wat erin staat is waar. Vervolgens kun je alle gedragingen verklaren, omdat ze logisch gevolg zijn van het geloof in het woord van allah.

mr_atheist | 28-05-09 | 12:39

Hyves kent Renato helemaal niet dus hij bestaat niet.

(R)evolutie | 28-05-09 | 12:39

Café Maxim in Helmond IS toch ook een nichtenbar c.q. homobar c.q. hakbar waar terroristen zich schuilhouden en paspoorten vervalsen? Zo.... dat doet het goed in de google resultaten :)

Mgr. Denwop | 28-05-09 | 12:38

Die Tielemans is toch echt wel een stukje ouder dan Renato.
Wellicht dat de kroegeigenaren even geprobeerd hebben om hem van zijn vader syndroom af te helpen en hem in een zelfstandig opererende eenheid om te vormen.
Fail zou ik zeggen, want ons dameskappertje, mode-ontwerpertje, make-up artiestje, balletdansertje or whatever lost dit nog steeds niet zelf op.
Boehoe maakt geen indruk, Terug meppen met een stuk hout wel Renata!

Life_can_be_simple | 28-05-09 | 12:38

Schande. Punt.
En wee elk reaguursel dat verzachtende omstandigheden tracht aan te dragen.
Alleen onze overheid heeft het geweldsmonopolie. Dus ook al heb je een snor en ben je 'gerepsecteerd ondernemerT': geweld magnie. Ik herhaal: geweld magnie.

Krachtmeester | 28-05-09 | 12:38

-weggejorist-

Gavrilio P. | 28-05-09 | 12:38

Artwido | 28-05-09 | 12:36
Ah, Downtalk Man !

Rammstein | 28-05-09 | 12:37

Ahmet Yarar is zelf een heaumeau!

rennevoorjevaderland | 28-05-09 | 12:37

Soms, als je alle artikelen leest, dan kom je achter informatie. Bijvoorbeeld dat deze homo zelf ook allochtoon is en daarom naar dat cafe ging. Zo, nu niet meer vragen.

Teen | 28-05-09 | 12:36

Ik weet dat veel allochtonen niet veel met homo's op hebben. Maar volgens mij horen we nu maar een deel van het verhaal.

Artwido | 28-05-09 | 12:36

Het is eigenaardig als je een kroeg binnengaat terwijl je voelt dat daar enorme spanningen zijn. Het is wijselijk om dan maar een deur verder te gaan.

flinkescheet | 28-05-09 | 12:36

dicht die tent!! In Rotterdam is het netste cafe een tijd gesloten door een schietpartij waar niemand schuld aan had behalve de schutter.En hier is de schuldvraag dus wel heel erg duidelijk.
geen schuld : half jaar dicht
wel schuld : dubbel = 1 jaar dicht
Maar ja het zal wel cultuur zijn..... Walgelijk

svw | 28-05-09 | 12:36

Potenrammen behoort tot Yarar's cultuur, dus dat moeten wij respecteren want anders hinder je hem in de vrijheid van geloof. En de politiek doet er toch niks aan, aangezien de christenlinkse dhimmi's altijd de andere kant uitkijken als hun knuffelmoslims zich misdragen in de naam van hun o zo tolerante geloof...

ExtremeExtremist | 28-05-09 | 12:35

yokiamy heeft wel beetje gelijk idd

Ronald81 | 28-05-09 | 12:35

Huh? In Helmond waren ze toch allemaal homo?? Daar staat dat onder Lonsdale kneuzen veel gebezigde 88 toch voor? Helmondse Homo??

Carpa | 28-05-09 | 12:35

Helmond, de naam zegt alles eigenlijk al.
Wie daar naartoe gaat is helemaal de weg kwijt!

borderliner | 28-05-09 | 12:35

Ik ben geboren en getogen in de UK, ik heb daar al geleerd dat je beter niet in een Chelsea shirt kan gaan wandelen in Manchester.

Is dat niet het zelfde als een homofiele Nederlander die een allochtonen kroeg in gaat?

Ik bedoel is het niet vragen om ellende?

Maris77 | 28-05-09 | 12:34

Als een homo in elkaar wordt gemept is het groot nieuws, maar als het iemand anders niet, nou boeyuh dus met die homo, opzouten en doorlopen allemaal.

yokiamy | 28-05-09 | 12:33

En mensen die hier serieus uitlokking beargumenteren mogen wat mij betreft een flinke klap op hun harses. Hebben ze met hun domme dhimmi gelul uitgelokt... Cirkeltje rond!

mr_atheist | 28-05-09 | 12:33

Ik zou ook wel erg benieuwd zijn naar de rest van het verhaal. Hoe kwam die meneer in deze specifieke kroeg? Liep hij foldertjes uit te delen van een bepaalde politieke partij? Je krijgt toch niet zomaar klappen van een eigenaar, om met Fokke en Sukke te spreken, een groenteboer schiet toch ook niet op z'n klanten?

Petrus de Rewa | 28-05-09 | 12:32

-weggejorist-

Frontaal Naakt | 28-05-09 | 12:31

Ik vind het stijlloos van die islam-mietjes.

flinkescheet | 28-05-09 | 12:31

Dicht met die kroeg!

mr_atheist | 28-05-09 | 12:30

Waarom vind ik ineens de boterhambabe van vandaag interessanter?

Mongoose | 28-05-09 | 12:29

This is a job for SuperFrik!
*telefooncel opzoekt*

VanFrikschoten | 28-05-09 | 12:29

Helemaal eens met danceart!
Bedankt

ruedubac | 28-05-09 | 12:29

Tsja, Brabant ..... achtergebleven gebied hè ..

Rammstein | 28-05-09 | 12:29

Dat wijf is knettergek,
Welke nicht gaat er nu naar een allochtonen café.

Mischien een sadomasochistich steekje los ???

Pure uitlokking van ons anders altijd zo vriendelijke medelander.

Hoop maar niet dat hij word verplicht tot een vette taakstraf van 40 uur.

ik heb geen stijl | 28-05-09 | 12:28

Die brave man is niet alleen homo maar ook nog masochist als hij in een allochtonenkroeg een biertje gaat drinken.
Dan vraag je om moeilijkheden, en je weet de politie wordt politiek correct aangestuurd en betekend dat ze allochtone-geweldplegers geen strobreed in de weg gaan leggen.

fris4ever | 28-05-09 | 12:28

toch vreemd, in de Turkse/Ottomaanse koeltoer was/is het gebruik om voor de consumptie van het huwelijk jonge jongetjes te consumeren (ook wel homofilie en pedofilie genaamd)

deze gratis cultuurbijdrage werd mede mogelijk gemaakt door: mij

Astronaut Arnuff | 28-05-09 | 12:28

Nee iets met Turkse normen en waarden toch? Hij heeft mazzel dat 'ie niet headfirst uit het raam werd gebonjourd!

kleaudtzacque | 28-05-09 | 12:27

Oh in SPITS staat het relaas. Nou oppakken die eigenaar van die kroeg. Dit is gewoon openlijke geweldpleging om niks.

Simon_GS | 28-05-09 | 12:27

Fijn hoor, die Islam. Onze cultuur wordt toch maar mooi verrijkt zo.

Ales | 28-05-09 | 12:25

"Het moet maar eens duidelijk worden dat geweld tegen homo’s niet beperkt blijft tot binnen de Amsterdamse grachtengordel."

Eh? Heb ik iets gemist? Wat is Harry Mullisch nu weer allemaal aan doen?

John McClane | 28-05-09 | 12:25

Er is weinig over te zeggen als je niet weet hoe die vechtpartij ontstaan is.

Simon_GS | 28-05-09 | 12:25

Gewoon emigreren. Naar zweden ofzo. Niks aan het handje, doorlopen mensen.

Koekje-dr-bij? | 28-05-09 | 12:24

Kroeg sluiten, eigenaar boete geven en het land uitzetten.
Het moet maar eens afgelopen zijn met het intollerante gedrag van bepaalde groepen allochtonen.

Homosexualiteit is in NL al vele jarenlang een normaal geaccepteerd iets (net als in het dierenrijk). Alleen bepaalde gelovigen blijven hier maar mee moeite hebben. Indien je moeite hebt met Westerse zaken is er niemand die jou in dit land of andere Europese landen vasthoudt.

Maar zeg er iets van en jij bent gelijk de Nazi.

danceart | 28-05-09 | 12:24

Door de eigenaar? Gekker moet het niet worden, wel lekker voor hem dat z'n slachtoffer letterlijk vuistdiep in de politiek zit.

alpha_mannetje | 28-05-09 | 12:24

Heb even gezocht op Helmond en kwam dit artikeltje tegen:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2004/04/...
Het idiote is dat Helmond niet in Limburg ligt, maar in Brabant.
*Wacht op reaguurders die beweren dat dat hetzelfde is*

avalonicus | 28-05-09 | 12:24

Geweaun aanklagen, doen ze in de VS ook. Vervelend dat het hier alleen zoveel langer duurt.

verpauperaar | 28-05-09 | 12:23

Berufsverbot voor de eigenaar. Dubbele nationaliteit dan ook het land uit.

Weisse rose | 28-05-09 | 12:22

Niks aan te doen. Dat is nu eenmaal de religie van die achterlijke haatbaarden. En als je religie het voorschrijft dan mag je in Nederland gewoon alles.

James Lastig | 28-05-09 | 12:22

Lekker combi met dat bericht op SpitsNieuws over gediscimineerde moslimpjes van 8 minuten geleden.

lekker moeder | 28-05-09 | 12:22

Ahmet Yarar houd nie van homos nie...

Die Aardige Draak | 28-05-09 | 12:22

Een allochtonen-café in Helmond...
Daar zou ik als heteroseksuele autochtoon nog niet binnenstappen.

st_joris | 28-05-09 | 12:22

De brand er in!

a.n.alvabeet | 28-05-09 | 12:21

tent sluiten.

skaffz | 28-05-09 | 12:21

Je moet als bruinrijder ook niet je kans wagen in een bolwerk van loverboys.

Doorgaans Nooit | 28-05-09 | 12:21

oppakken die potenrammers. doet de politie niets is er altijd nog de molotov methode....

JointVenture | 28-05-09 | 12:20

Kijk dan ook uit welke tent je binnenstapt. Als ik als brave burger een of ander onkosjer drugshol binnenstap kom ik ook in de problemen.

Lepo | 28-05-09 | 12:20

Je hebt natuurlijk als heaumeau ook niets te zoeken in een allochtonenkroeg. (zoekt vergelijking met argumentaties tegen heaumeauxleraar op gristelijke school)

azijnseikerT | 28-05-09 | 12:20

Tja, best erg natuurlijk maar heaumeaux hebben het verder maar makkelijk in 0031 en onze EU. Weet u wie er écht gediskrimineerd worden? Precies! www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland...

widtvoet ® | 28-05-09 | 12:17

Voor deze éne keer een taakstrafje voor allemaal... maar dan wel in het bejaardehuis-voor-ouwe-leernichten! dat zal ze goed doen!

stRUcK | 28-05-09 | 12:17

Moslims zijn toch ook gewoon nichten?
Of heb ik dat nu altijd verkeerd gedacht?

Boris Poepnagel | 28-05-09 | 12:17

Ik vind het ook een beetje raar verhaal.
Waarschijnlijk heeft die jongen eigenhandig het ganse cafe eerst aangerand waar na hij klappen kreeg.

(R)evolutie | 28-05-09 | 12:16

In het hol van de leeuw kruipen moet je niet doen nie.

kneuterzak | 28-05-09 | 12:16

Wat doeje als homo dan ook in een Turkencafé? Om nou te zeggen 'eigen schuld' gaat wat ver, maar zoek het niet op.

geen stijl-figuur | 28-05-09 | 12:15

Met dank aan......

Jordi5966 | 28-05-09 | 12:15

Moslims: -heel erg veel.

En nu is het genoeg! | 28-05-09 | 12:14

De eigenaar is het linkeroog vergeten te doen.

Teun van het Tuinpad | 28-05-09 | 12:14

Die jongen op de foto heeft net zulke wallen als Weesie.

Teen | 28-05-09 | 12:14

Excusez moi. Maar hier zit een luchtje aan. Welk deel van het verhaal wordt niet verteld?

Zeddegeizot | 28-05-09 | 12:13

Die eigenaar is gewoon een kastnicht.

Farmill | 28-05-09 | 12:13

belacheloos

omnifa | 28-05-09 | 12:13

Kroeg sluiten. Eigenaar oppakken en veroordelen. Kan ie dankzij BIBOB nooit meer een kroeg beginnen en moet ie gewoon weer pakjes bezorgen.
Oh. Hellimond. Dan laat maar.

JanVergoor | 28-05-09 | 12:13

Je cafe "Maxim" noemen is eigenlijk ook best wel nichterig...

42 | 28-05-09 | 12:13

Controleer de titel even op spelfouten. Geen dank. Ik had toch niks te doen.

niet voor de hond | 28-05-09 | 12:12

tsja is cultuur, moet je respecteren.

zuurkool | 28-05-09 | 12:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken