Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

MELDEN. GRatis GeLd!

xwof.jpgZin in geld? Ga zaterdag naar de speciale claimbijeenkomst (bijnanieuw woord) in Apeldoorn. Met gratis geavanceerde winstkans want iedereen mag claimen. Natuurlijk komen de nabestaanden en -vertegenwoordigers van- de echte gewonden, maar ook professionele hulpverleners die hun normale werk deden én ooggetuigen kunnen een beroep doen op ‘shockschade’. En aangezien miljoenen mensen de aanslag live zagen op televisie en later via smerige foto's van AD-fotografen, valt er nog veel te claimen de komende jaren. Want heb je het ongeluk wel eens gezien op een 64" Ambilight? Of in breedbeeld GigaPica op internet? Dat was schokkend. Gelukkig kan de Swift-verzekeraar Reaal meer dan 5 miljoen euro uitkeren aan slachtoffers en volgens een letselschadeadvocaat gaat dat bedrag nog veel hoger worden. Een record in Nederland dus. De informatiebijeenkomst wordt zaterdag gehouden in Apeldoorn. Aanmelden kan via het coördinatiepunt #Apeldoornclaim bij de Vereniging van Letselschadeadvocaten. Pik in, het is winter!

Reaguursels

Inloggen

Als je zelf een zwarte suzuki swift hebt, krijg je dan ook een nieuwe auto?
Een Audi A8 ofzo... net als die luie flikkers van het kabinet?

jesrr | 15-05-09 | 18:34

...

sonofadj | 15-05-09 | 14:12

Mijn geestelijke revalidatie gaat ongeveer € 700.000,= kosten. Spontaan krankzinnig bij incasseren...

Dwarsgebakken | 15-05-09 | 02:22

@ Eillums

Inderdaad, nu gaan mensen geld claimen terwijl ze helemaal niet zo geshockeerd zijn als ze zeggen. Alleen geld uitkeren aan mensen die fysieke schade hebben opgelopen of de nabestaanden.

Voetballertje8 | 14-05-09 | 18:14

-weggejorist-

ikworderzomoevan | 14-05-09 | 17:09

Men dezelfde grapjes komen nu ongeveer 300 keer voor alleen dan in andere context, we begrijpen het nu wel hoor.

RDCMrT | 14-05-09 | 14:25

Psychisch leed vergoeden met geld. Juist dat is de manier om het aan te pakken. Gewoon alleen de schade vergoeden voor mensen die daadwerkelijk kosten maken voor hun revalidatie. Voor de rest is er toch slachtofferhulp?

Eillums | 14-05-09 | 14:14

Ik ben ernstig getraumatiseerd door de varkensgriephype. Waar kan ik claimen?

Francois Villon | 14-05-09 | 13:48

Gisteren dronken op een paar mensen ingereden. Door 30/04 was ik hier veel emotioneler onder dan normaal. Ik wil minimaal 50.000 voor gedorven bierplezier.

MarinusCopy | 14-05-09 | 13:38

Ik kan me niet voorstellen dat iemand harder heeft gehuild dan ik, dus kom maar op met die dollars.

PsychiatrischPatient | 14-05-09 | 13:35

Nou het komt bij mij over alsof NL blij is met deze lutseractie van Karst.
Talloze keren laten zien dat CNN, de Italiaanse tv evenals andere buitenlandse zenders dit item lieten zien. Hoera, na de aanslagen op 9/11 in de USA, Madrid en London heeft nu ook dit kutland zijn verschrikkelijke drama. Ik ben blij dat de NL nu het idee hebben dat ze er ook bijhoren. Uitgemolken shit zo langzamerhand en wat ik helemaal stuitend vind is dat er steeds alleen maar over het Koningshuis wordt geluld m.b.t. de "aanslag", de doden en gewonden evenals de familie van de slachtoffers zijn toch echt wel het hardst getroffen hierdoor en niet die sukkels van het Koningshuis in mijn ogen.

Banketstaaf | 14-05-09 | 13:04

Ik zag het in mijn hotel in Italië. Mijn hele vakantie naar de klote! Die vakantie kostte me 15 euro. Waar kan ik vangen?

Tammo Coster | 14-05-09 | 13:04

Nee bedankt!
En met het huidige kabinet en financieel climaat kan je meer beter niks hebben.

Schipperbitter | 14-05-09 | 12:56

@JanRap 12:50

Netjes!

widtvoet ® | 14-05-09 | 12:56

Giro 555 graag

Leaque of Morons | 14-05-09 | 12:51

Hopen dat de koningin een beetje goed verzekerd is, het was immers háár feestje dat door háár falende beveiliging uit de klauw gelopen is.
Moet jíj maar eens privé proberen om zo een chaos uit te lokken, ze weten je te vinden, hoor.

JanRap | 14-05-09 | 12:50

ik wil ook een schadevergoeding omdat ik gestresst, agressief en geïrriteerd raak van al dat gezeur over die orginele kamikaze actie van nederlands meeste bekende autocoureur.

tommy terror | 14-05-09 | 12:46

Ik was op vakantie toen het gebeurde en voel mij daarom buitengesloten.
Zo'n gebeurtenis schept toch een band en ik heb het gevoel dat ik uitgestoten ben.
Daarom graag twee ton overmaken op mijn bankrekening.

Bigi Bana Boy | 14-05-09 | 12:45

Schadevergoeding hoort er zeker wel te zijn, voor de slachtoffers die gewond zijn geraakt of schade aan kleding etc hebben opgelopen.

In mijn ogen heeft zelfs familie van overledenen geen recht op een schadevergoeding.

Wel aangereden personenen die mogelijk met blijvende invaliditeit te kampen krijgen, aanpassingen in hun persoonlijke leven moeten doen. Te dol voor woorden als onschuldigen dit overkomt en ze ook nog financieel de dupe worden.

Ongevallen gebeuren dagelijks, ook dagelijks zijn er mensen die het voorval voor hun ogen zien gebeuren. Daar voor hebben we psychologen, slachtoffer hulp, kerken etc etc. Allemaal wegen die bedoelt zijn om mensen te laten praten en te proberen ze weer een zetje te geven om het dagelijkse leven op te pakken.

De mensen die zogenaamd geestelijk lijden door dit of een post traumatisch stress syndroompje hebben worden niet geholpen met geld. Geld lost het probleem immers niet op.

Iemand die echt getraumatiseerd is en niet meer kan slapen. Wat heel erg goed voorstelbaar is als je getuige bent van dit, willen ook geen geld. Het enige wat ze willen is weer normaal kunnen slapen, functioneren en werken zonder dat de gruwelbeelden weer opduiken.

Maris77 | 14-05-09 | 12:42

-en stijlloos. *dilemma heeft* ga door, heren

El Flamingo | 14-05-09 | 12:41

tamelijk smaakloos en zielig. zoek werk.

El Flamingo | 14-05-09 | 12:41

En naast een eventuele geldelijke kompensatie voor het geleden leed een hand van Willem-Alexander voor iedereen!

*hoopt dat naast de échte slachtoffers en hun nabestaanden iedereen bot vangt*

widtvoet ® | 14-05-09 | 12:39

@neemjemoederindemali | 14-05-09 | 12:35
Oh, ok, maak dus geen enkele kans.

Lying Dutchman | 14-05-09 | 12:39

TIMMV!!!11 | 14-05-09 | 11:37
Wie dat gaat betalen vraag je?? Karst's verzekering natuurlijk. Reaal regelt het allemaal. Moet Karst wel z'n premie op tijd betaald hebben....

JanRap | 14-05-09 | 12:37

Lying Dutchman | 14-05-09 | 12:32

ja hoor, geen probleem, je claimt maar een eind raak, u komt in aanmerking als u zwart, asielzoekert, kansarm bent en in de bijlmert woont. (als u ook oplichter/dief/heler/overvaller etc bent zit u gebakken)

neemjemoederindemali | 14-05-09 | 12:35

Ik zag tijdens de dodenherdenking dat uitgestreken smoelwerk van Beatrix toen dat applaus aarzelend, want volkomen ongepast, op gang kwam. Kan ik ergens vangen voor de emotionele schade die dat bij mij heeft aangericht? En kan ik ook vangen voor elke seconde dat de NOS dat ongepaste applaus heeft uitgerekt? Dat heeft diepe wonden geslagen.

Schoorsteenveger | 14-05-09 | 12:34

Ik wil graag Rutger claimen.

Banketstaaf | 14-05-09 | 12:34

Kan ik claimen bij NOVA? Gisteren schokkende beelden gezien van Dhr. Bos. Ik eis in ieder geval nazorg.

Lying Dutchman | 14-05-09 | 12:32

het land van gratiZzz geld/ verzonnen geld... of moet iemand dat toch ergens vandaan halen. Het zal immer niet uit de lucht komen vallen of niet.

Rampenplan | 14-05-09 | 12:31

Van ASIELadvocaat naar LETSELadvocaat......

rooie indiaan | 14-05-09 | 12:30

ik zag het life op televee, maar ben nog het meest gesjokkeert door de verslaggeving van het hele gebeuren. NOS, doe es ff afstorten, verder GS graag storten ivm foto die jullie op wurld wide web hebben geflikkerd en natuurlijk het AD, niet dat ik abo heb maar omdat het kan

neemjemoederindemali | 14-05-09 | 12:28

Door toedoen van Tates in ziekenhuis: schadevergoeding
Helemaal niets aan het handje: opbokken en niet zo janken om geld

Fleauxe | 14-05-09 | 12:28

@steven paul | 14-05-09 | 12:12

nee, dat is zonder btw. In totaal is het € 4.800.000 en daar komen nog legeskosten bij (ongeveer € 200.000)

Petrus Poortwachter | 14-05-09 | 12:24

Van de letselschade ratten website:

Bij de informatie op deze website gaan we uit van de situatie dat een ander (mogelijk) aansprakelijk is voor de letselschade van het slachtoffer. Of iemand anders al dan niet aansprakelijk is, kan alleen uw letselschade-advocaat beoordelen.

Een Rechter komt er volgens het bovenstaande blijkbaar gelukkig ook niet aan te pas. Analoog aan de zaak Rem tegen Ohra verzekeringen heeft procederen ook geen zin als de Rechter en de advocaat van Ohra een echtpaar blijkt te zijn en zijn advocaat ook meermaals op de loonlijst van Ohra heeft gestaan. Doorverwijzing van deze zaak had ook geen zin want de Rechters in andere arrondisementen vonden de collegialiteit belangrijker dan rechtszekerheid voor de slachtoffers van hun gedwongen winkelnering (de verplichte rechtsvertegenwoordiging door een advocaat) en weigerden unaniem om de zaak op de rol toe te laten.

Hans Anders | 14-05-09 | 12:22

@SwaY | 14-05-09 | 11:53

Ik wil hier toch ernstig bezwaar tegen aantekenen.

Biff Eagleburger | 14-05-09 | 12:22

Ai. Dat had ik eerder moeten weten. Zo'n jaar of vijf geleden heb ik een opaatje op een paar meter afstand uit zijn scootmobiel gelanceerd zien worden, aangereden door een vrachtwagen.
Zo dood als mors natuurlijk.
Misschien maar eens met terugwerkende kracht flink gaan claimen.

Lets Kuttekrap | 14-05-09 | 12:20

Het geld dat je kunt 'vangen' in vergelijking met het ernstige geestelijk letsel dat je hierbij dient te hebben opgelopen, kan dat echt niet compenseren. Degenen die het Taxibus-arrest eens goed doornemen lezen hoe gruwelijk de omstandigheden zijn waarin de moeder haar dochter vindt. Die (jonge) moeder zal nooit meer dezelfde zijn.
Wees blij als je er zo luchtig over kunt doen, dat houdt duidelijk in dat er geen sprake van shockschade kan zijn.

Terry | 14-05-09 | 12:20

Trust me, zo'n claimcultuur gaat in NL (voorlopig) niet komen.

Frelis Inna | 14-05-09 | 12:19

er zijn in nederland al genoeg mensen die hun handje ophouden voor onzin dingen dit kan er ook nog wel bij

hippokreed | 14-05-09 | 12:16

@ShakeTA 12:09

Dat klinkt zo stigmatiserend. Liever spreek je van de ondernemende kulturele krachtparel die op de vlucht voor een racistisch overheidsapparaat gisteren tijdens een razzia door foute uniformen de dood in is gejaagd.

widtvoet ® | 14-05-09 | 12:16

Haha, iedereen meteen denken dat ze geld kunnen vangen.
De keren dat rechters shockschade toekennen is maar heel summier.
Misschien dat de mensen die het hebben zien gebeuren in aanmerking komen.
Oh, wel nog ff psychische schade hebben... door een arts bevestigd alstublieft.
Ik blijf lekker thuis.

WelStijl,mongol | 14-05-09 | 12:15

Zoveel gaat die verzekeraar dus niet uitkeren.
Die autoverzekeringen hebben voor materiële schade max 2,5 mil en voor letselschade max 5 mil gedekt.
Jammer de bammer dus voor de laatkomers, die kunnen de rest op de dader zelf claimen.... maarja...

youri-81 | 14-05-09 | 12:15

Doe mij maar een ijsje.
Dat is genoeg.

wiers | 14-05-09 | 12:14

steven paul | 14-05-09 | 12:12
Nee, die krijgen de andere niet genoemde 12 miljoen.

TrueWorld | 14-05-09 | 12:14

-weggejorist-

HipHopPipo | 14-05-09 | 12:14

hippokreed | 14-05-09 | 12:11
Tips voor tekstverklaring:
1. Lees de tekst nog rustig door.
2. Als u het niet heeft begrepen, lees dan de tekst nogmaals rustig door en schrijf in eigen woorden op wat u denkt dat er staat.

Superior Bastard | 14-05-09 | 12:14

Sinds het zien van de beelden van de ramp wil mijn vriendin niet meer aan geyle neuqseks doen. Ik heb recht op 300.000 euro EN een jaar lang bezoeken van een bordeel naar keuze!

koyt | 14-05-09 | 12:14

bij aanslagen keert een verzekering niet uit.

ganzo | 14-05-09 | 12:14

Uit betrouwbare bron is vernomen dat vier van de vijf miljoen gereserveerd is voor de familie van Oranje Nassau.

steven paul | 14-05-09 | 12:12

Amerikaanse praktijken.

Moet zeggen dat ik ook geshoqueerdt ben. Elke Suzuki Swift doet mij mijn nekharen overeind staan

Koenz0r | 14-05-09 | 12:12

Ik hoorde het van vrienden, ik ben nog in shock.

Erik S | 14-05-09 | 12:11

hoe zit het dan met de koninklijke familie ???die waren ook enorm geschockt. laat die de schatkist opentrekken en laten zien hoe veel medeleven ze tonen......

hippokreed | 14-05-09 | 12:11

@widtvoet ® | 14-05-09 | 11:53
Je bedoeld toch zeker niet die lamme dealer/junk die zo lomp was van 't balkon te springen zeker?

ShakeTA | 14-05-09 | 12:09

waanzin

wolfje23 | 14-05-09 | 12:08

@ Superior Bastard | 14-05-09 | 12:03

Van de koude grond: Nee, hij had het te lang opgekropt, waardoor hij zich geen raad meer wist met zijn eigen gevoelens.

Nlz® | 14-05-09 | 12:05

RDCMrT | 14-05-09 | 12:01

*geeft tissue*

SwaY | 14-05-09 | 12:04

RDCMrT | 14-05-09 | 12:01
HAHAHA.

Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 12:03

Nlz® | 14-05-09 | 11:58
Net als Karst?

Superior Bastard | 14-05-09 | 12:03

Echt een kansloze en onrespectloze post van geenstijl met de titel Gratis Geld.

Doe ff lekker normaal !!!.

Ja GS crew, zet dr maar weer een edit HAHAHA onder, lekker kinderachtig !!

RDCMrT | 14-05-09 | 12:01

Mijn emotionele schade komt omdat ik het hele gebeuren niet heb meegemaakt. Was aan het hijsen in de stad en niks gemerkt. Totdat je hoort dat er al urenlang een nationale gebeurtenis aan de gang is. Ik voel me ernstig tekortgedaan. Dat maakt het verwerkingsproces nog het moeilijkst. Waar was ik?

Gallisch | 14-05-09 | 12:00

Een geestelijke schadeclaim voor mensen die op een mooie lentedag urenlang staan te wachten totdat ze met een vlaggetje kunnen zwaaien als het koningshuis langs komt rijden? Dat loopt al gauw in de miljarden.

sjaakdeslinksesul | 14-05-09 | 11:59

@ Superior Bastard | 14-05-09 | 11:56

Je moet je gevoelens niet opkroppen, laat ze er uit!

Nlz® | 14-05-09 | 11:58

Superior Bastard | 14-05-09 | 11:56
Nergens last van? Dat is niet normaal. Jij moet je na laten kijken.

Schoorsteenveger | 14-05-09 | 11:58

@TIMMV!!!11
Wie gaat dat betalen? Tates was goed verzekerd zeker.

knight03 | 14-05-09 | 11:57

Ik had en heb totaal nergens last van, dat lijkt me ook niet normaal.

Superior Bastard | 14-05-09 | 11:56

Doet U even de checklist:
* dat een ernstig ongeval heeft plaatsgevonden waardoor iemand is overleden of ernstig gewond is geraakt;
* dat de betrokkene het ongeval zelf heeft waargenomen of aanstonds na het ongeval ter plaatse is gekomen en geconfronteerd is met de ernstige gevolgen ervan, waardoor een emotionele schok teweeg wordt gebracht, en
* dat bij de betrokkene sprake is van een ernstige mate van geestelijk letsel.

debully | 14-05-09 | 11:56

Kunnen Swift-rijders nu ook een schadeclaim indienen? En deze incasseren zonder dat de slooppremie vervalt?

Schoorsteenveger | 14-05-09 | 11:55

Ik heb sinds 30 april al geen geile porno gehad.
*Arie bellen gaat*

Teun van het Tuinpad | 14-05-09 | 11:54

*mooie kans ziet voor alle geschokte inwoners van dat Derdewerelddorp dat Bijlmer heet na die racistische moord op een van haar kansenkanjers gisteren*

widtvoet ® | 14-05-09 | 11:53

Is biffen het nieuwe baffen ofzo...?

SwaY | 14-05-09 | 11:53

Godverdomme GS, doe niet zo belachelijk.

Nietvoordekat | 14-05-09 | 11:52

Wat doet dat hekje voor 'apeldoornclaim' daar? Of is dat iets voor twitter-nerds?

Nlz® | 14-05-09 | 11:49

Tja en voor een turks vliegtuig dat in ons wieland landt wordt ook al een claimbijeenkomst georganiseerd, want ja mijn familie moest heel lang wachten op hulp ... ach midden in turkye hadden ze het niet overleeft, maar dat maakt even niet uit.

Je Verzint Het Niet | 14-05-09 | 11:48

Ik hoor net dat er een touringcar uit 020 is vertrokken, vol met eigenaren van inmiddels onverkoopbare zwarte Swiftjes.
Aangezien deze mensen werd afgeraden zelf met de auto te gaan en dit juist de groep is die het van dit soort buitenkansjes moet hebben.
Ze zijn erin getraind ook.
Ook al is die Swift eerder gekocht van een andere (schade-)uitkering,

Napeauleon | 14-05-09 | 11:45

Dan maar even met Apeldoorn bellen...

Fluffy Bunny | 14-05-09 | 11:44

Ik heb wel eens recht gehad en volgens mij is zo'n schade nog maar 1 keer in +31 uitgereikt aan een vrouw die haar babytje aangereden zag worden. Vooral de geestelijke schade is moeilijk aan te tonen en aan te tonen of er causaal verband is..

bra-brand | 14-05-09 | 11:44

de een zijn dood de ander zijn brood

durfteleven | 14-05-09 | 11:44

Heeee, jullie jatten mijn idee !. ;-)

Vdewaal | 14-05-09 | 11:44

Eauw, ik slaap niet meer sinds de 30e
Krijg die roodharige stuiterpica maar niet van mn netvlies, fappen zwaar onder de maat sinds dien, mn drugs smaken niet meer en mn kat doet ook al vreemd tegen me.
Doe maar 3 ton aub

st0mpie | 14-05-09 | 11:43

Volgend jaar voert Bos de Apeldoorntoeslag in!

pim achtertuin | 14-05-09 | 11:42

Geef dan gelijk alle artiesten e.d. een vergoeding....

Errorist | 14-05-09 | 11:42

Ik heb die dag geen pinacolada op. Binnen gezeten en geen strand gezien. Verder ben ik nu totaal afkerig van oranje en kan geen suzuki swift meer zien. Geld graag!

miko | 14-05-09 | 11:42

Ik moest `s avonds heel veel bier drinken om de beelden van m`n netvlies af te krijgen .

* claimt kaartje van café á € 54,50 *

Lettie | 14-05-09 | 11:42

ik werd getwitterd over het voorval... ik voelde me meteen verdrietig;

contant afrekenen of per incasso?

dave+1 | 14-05-09 | 11:41

Heel Nederland was geschokt en heeft er emotionele schade aan ondervonden.
Storten maar!

Stroopdoos | 14-05-09 | 11:41

@kneuterzak:
Je moet een keer met je kneuterzak op het bureau slaan. Voor de rest is het gratis.

Debieletje | 14-05-09 | 11:41

Biffen!

Kris-Smis | 14-05-09 | 11:40

Wat een kansloos zootje mens ben je als je daar heen gaat als je er niets te zoeken hebt. Bah.

Carnivoor | 14-05-09 | 11:40

Wat is de inleg om mee te doen?

kneuterzak | 14-05-09 | 11:40

lijkenpikkers. bah.

Octavianus | 14-05-09 | 11:39

Letselschade-advocaten moet je letsel toebrengen, beste voor iedereen.

Fragony | 14-05-09 | 11:38

Ik hoorde het op de radio, ik ben er nog kapot van

henkojenko | 14-05-09 | 11:38

ik heb schade nadat ik het zag op tv, dat is ook goed?

hc4life | 14-05-09 | 11:37

Alleen wie gaat dat betalen? Tates ligt al onder de zoden.

TIMMV!!!11 | 14-05-09 | 11:37

De enigen die er beter van worden zijn die letselschade advocaten zelf. Nare geldwolven, die hun klantjes wijs maken dat je er heel wat aan over kan houden, terwijl nabestaanden gewoon nooit ene flikker krijgen.

Don Sputare | 14-05-09 | 11:36

Ik ben ook erg van slag. 1 miljoen doen dan maar?

Debieletje | 14-05-09 | 11:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken