Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pieter van Vollenhoven = Parkeercrimineel

pieter477.jpgProf. mr. Pieter van Vollenhoven, voorzitter van de Onderzoeksraad voor de Veiligheid, parkeert ZONDER TE BETALEN in de Amsterdamse PC Hooftstraat. Gewoon die AA-bak regentesk voor de stoep van Oger kwakken en dan ongebreideld gaan shoppen. En als er dan wat parkeercontroleurs langskomen om een bonnetje te tikken, nou dan grijpt de beveiliging toch lekker in? Hé, verkeersregelaar! Weet je wel van wie die auto is? Zijne Omhooggetrouwde Deegsliert Pieter van Vollenhoven! [Geïntimideerde parkeernegert:] "Oh, in dat geval mag u hier graties staan, Prettig dag verder en dankoewel." En dat, voorzitter, is een grote schande!

Reaguursels

Inloggen

dat is toch zeker geen nieuws? die hele familie heeft toch schijt aan alle regels en aan de wetten waar bea haar handtekening onder zet.
zie bijvoorbeeld: willem-alexander, maximum snelheid / maxima, voorrang geven bij verlaten uitrit / beatrix, saboteren edwin de roy van zuidewijn / het www is het klein om alle voorbeelden op te noemen

SilicoonEllie | 10-05-09 | 11:29

gelul, Oger betaalt altijd de parkeerlasten voor dit soort types.

Raven | 10-05-09 | 02:05

Heeft nog VEEL MEER van zijn schoonvader geleerd!

Faldera | 09-05-09 | 13:02

Het volgende opgepikt in een poging te achterhalen of oranjes BPM betalen (vind een nieuwe S wat overdreven voor iemand met een koninklijke uitkering) interessant:

Inderdaad er wordt gebruik gemaakt van een schaduwkenteken. Deze zijn bijna nergens terug te vinden in registratie systemen. In mijn tijd bij BMW kregen wij een Mini van Prins Pieter Christiaan terug uit de lease. Ook deze was voorzien van een schaduwkenteken.

Sterker nog als de politie het kenteken in hun voertuigen database invoert krijgen zij op het scherm dat deze auto onder geen beding mag worden aangehouden. Ook het CJIB stuurt geen accepgiro’s uit voor dit kenteken.

En mocht je em als 2e hands gaan verkopen als een autodealer bijvoorbeeld dan moet er eerst een compleet nieuw kenteken aangevraagd worden alvorens de auto de weg weer op mag. Het huidige kenteken wordt dan vernietigd.

begint | 09-05-09 | 08:25

Zelfgenoegzaamheid en neerbuigendheid spat er trouwens af bij die snor! En de rest. Gadverdamme.

begint | 09-05-09 | 08:15

Wat Schoorsteenveger | 08-05-09 | 09:51 zegt!
En omdat politiek rechts 0031 het kennelijk een plicht vindt deze walgelijke club te allen tijde te steunen, richten zij zich stelselmatig op linksch zodat het saldo >>50% steun oplevert in de kamer en "in het land". Hoe lang trappen we nog in de onzin die "ons koningshuis" heet? Wat hebben we eraan? De boel bij elkaar houden? Whoehahaha!

begint | 09-05-09 | 08:13

Van Vollenhoven of niet hij moet gewoon betalen. klaar.
Als hij nou aan het werk was dan misschien, maar hij is gewoon aan 't shoppen!

Jolt1r | 09-05-09 | 07:31

Tja, als parkeerwacht moet je je werk goed doen.
Maar ook weer niet tè goed (...).

Van Vollenhove is echt de grootste kwal en arrogantste teringlul van Nederland.
Profiteur, parasiet, zelfingenomen godsvruchtige padvinder! Rot op man naar je graf!!

grote haas | 09-05-09 | 02:58

Wow! dit is nog eens nieuws! Gelukkig dat jullie er aandacht aan besteden, want het is echt ontzettend belangrijk dat wij allemaal weten dat mr. Pieter van Vollenhoven gratis heeft geparkeerd!

rixard | 08-05-09 | 23:31

De monargie kost ons 120.000.000,- euro per jaar. Van dat geld kun je makkelijk belasting betalen, maar dat verotten ze liever en laten dat liever aan Jan met de Pet over. Zelfs een parkeerbonnetje is teveel voor ze. Als wij onderdanen dat zo doen moeten we nog meer belasting betalen. Hiermee ga ik toch anders denken over een Repulbiek in Holland of met je oranje vlaggetje zwaaien.

Jabalinero | 08-05-09 | 22:58

de aap | 08-05-09 | 13:26

Dan zeg je dus dat je eigen moeder daar ook niet mag staan, en dat je de veiligheid van Van Vollenhoven dus belangrijker acht dan die van je eigen moeder. Hoe lang mag je eigenlijk al zonder dwangbuis?

Ion Susai | 08-05-09 | 22:20

En waarom zou hij wel gratis mogen parkeren???

Grenswachter | 08-05-09 | 20:55

Flosdraadje, kan jij je niet voor stellen dat iedereen gewoon een parkeerkaartje moet kopen, of iedereen niet? Ik vind namelijk van wel! Uitzonderingen kan ik niet bedenken, behalve gehandicapten dan!

Geert W | 08-05-09 | 20:32

Ontslaan die parkeerwachter, lijkt me niet al te moeilijk aangezien hij mooi herkenbaar op beeld staat.

reuzenkind | 08-05-09 | 20:26

jezus.. wat een heisa.. kamervragen! parlementair onderzoek? aftreden van JP? coalitiebreuk.....

jongens, kom op, als dit al niet meer kan? sommige posities hebben nu eenmaal privileges. hoort erbij en zo blabla. gewoon doorademen en doorlopen

Flosdraadje | 08-05-09 | 20:21

jezus.. wat een heisa.. kamervragen! parlementair onderzoek? aftreden van JP? coalitiebreuk.....

jongens, kom op, als dit al niet meer kan? sommige posities hebben nu eenmaal privileges. hoort erbij en zo blabla. gewoon doorademen en doorlopen

Flosdraadje | 08-05-09 | 20:21

b-a-n-a-n-e-n-r-e-p-u-b-l-i-e-k

tejootje | 08-05-09 | 20:10

ach moet kunnen

panadol | 08-05-09 | 19:57

Goed idee, en erg slim bedacht!
Je zet een operettepet op en zegt dat de auto van Pieterbaas is.
Altijd gratis parkeren.

Crazy Horse | 08-05-09 | 19:40

Mezelf 19.16

regel 8 ""2 jaar" met zijn " 200jaar"

knerf | 08-05-09 | 19:18

Voor al die oranjeslaafjes:

De monarchie is op ondemocratische wijze tot stand gekomen in 1813. Het volk is toen nooit wat gevraagd, alleen wat notabelen mochten hun zegje doen.
Het zou dan ook niet meer dan fair zijn tegenover de republikeinen om vanaf 2013 voor 200 jaar de republiek in te voeren, uiteraard zonder referendum want dat was er in 1813 ook niet.
Vervolgens kan er dan in 2213 WEL een referendum worden gehouden met de simpel vraagstelling wie er een republiek en wie een monarchie wil?
Natuurlijk moet er dan wel in die komende 200 jaar net zoveel propaganda gemaakt worden voor de republiek als de afgelopen 2 jaar voor de monarchie is gevoerd.
Dus dat hele Staatsjournaal dat NPS heet in dienst van de republiek en ook alle andere propagandakanalen. Tussentijds worden alle privileges voor de Oranjes afgeschaft en moeten ze in die 200 jaar gewoon net zo hard werken voor hun poen als de gewone burgers.

Ik heb dit voorstel, wat toch heel redelijk is, vaak voorgelegd aan Oranjeklanten maar die zijn altijd tegen.
Is logisch zou Cruyff zeggen want redelijkheid is niet besteed aan Oranjeklanten.
Die hebben het niet zo op gelijkheid en democratie, nietwaar dames en heren?

knerf | 08-05-09 | 19:16

Heerlijk, zou elke Nederlander doen in zijn geval. Ik wel in ieder wel!

man on the run | 08-05-09 | 18:50

Wat 'n stelletje losers die parkeerboys.Grote mond en iedereen laten betalen,komt er zo'n leeghoofd met een uniform lopen ze snel weg.Parkeerwachter, als je werkelijk helemaal niks kan,maar dan ook helemaal niks
heb je kans dat je het wordt.

fleurtje | 08-05-09 | 18:33

-weggejorist-

kthxbai | 08-05-09 | 18:25

Pieter van Vollenhoven is een GROOT EI....
leve de republiek !

keuleniscool | 08-05-09 | 18:23

Pieter van Vollenhoven.
Iemand die zich groter voordoet dan hij is.
Stopt zijn boodschappen van de Lidl in een AH tas.

Synoniem:
Kwal
Hielenlikker
Bruine arm

beninhet2 | 08-05-09 | 17:13

Miljoenenpiet doet weer eens dik. Is ingetrouwd in een familie waarbij Koning Gorilla (Willemdrie) nog even voor nageslacht moest zorgen bij een achttienjarig duits scharreltje. Dat ging niet want hij was door hoereren en zuipen aan het eind van zijn latijn. Dus een beroepsneukerd uit de familie SMSdeR van stal gehaald. Conclusie: het zijn helemaal geen Oranjes. DNA onderzoek is nog steeds mogelijk want al die lijken liggen in de kerk in Delft opgestapeld.

jandebeuker | 08-05-09 | 17:08

Ik denk dat deze parkeerwachter ook wel erg makkelijk over te halen zijn, geef ze een jonko en weg zijn ze.
Neem nou die potten die meededen aan wielklem en co, die hadden twee bonnen uitgeschreven.

Barbatruuk! | 08-05-09 | 17:07

ik proef jaloezie

Guusd | 08-05-09 | 16:44

Nu zie je eens echt hoe het werkt.........
Deze bekeuring wordt dan wel niet betaald,
maar deze negers worden in de gelegenheid gesteld, om op een semi-legale manier hun uitkering bij elkaar te stelen van de 'gewone' burger.
Moet U eens rond lunchtijd door Den Haag rijden waar de ministeries
gehuisvest zijn.
Dan wemelt het van deze mensen, denkt U nu echt dat ze iets zinvols
uitspoken ?
Staat alleen beter voor de werkloosheidsstatistieken

benbeetjebot | 08-05-09 | 15:48

De oranjes hoeven uiteraard niks te betalen! Daarom is het de koninklijke familie...! Zonder privileges zou er nooit onderscheid gemaakt zijn tussen de 'gewone' burgers en koninklijke families. Dus volkomen terecht!

3e Keizer | 08-05-09 | 15:28

Er zal vast wel een reden voor zijn geweest dat hij niet betaald heeft, tis een beste man

Struner | 08-05-09 | 13:57

Belachelijk dat die beveiligingsnazies die controleur intimideren. Kudtblanken.

Volgende keer heeft een suzukie swift rijder met een beetje mazzel meer geluk. Opzouten met die uitvreters.

Isser | 08-05-09 | 13:57

Misselijke mensen die Oranjes & Co.! ojéé opletten nu, dat mag ik nu natuurlijk niet meer uiten na die ékstra acht seconden vaderlandsliefde van het nos.

p33r | 08-05-09 | 13:56

min ouwe heer heeft met m moeten werken lang geleden! Op Gilze Rijen toer was ie nog maar vaandrig maar wenste alleen met Jonkheer aan gesproken te worden! Verschrikkelijke streber en Pa kon zn bloed wel zuipen

lilluke halve hoan | 08-05-09 | 13:55

Belachelijk! Iedereen moet gewoon betalen.

leontjuh1 | 08-05-09 | 13:49

Tja, na de 'Aanslag' (moewahaha) kan je niet meer veilig over straat als je die bij je onderdanen weggehaalde centen wil stukslaan. Dus parkeer je waar je maar wilt zonder te betalen, logisch toch? Lang leve de republiek!

aha-erlebnis | 08-05-09 | 13:38

Veel comments zeggen dat van Vollenhoven belangrijk is ofzo of dat het niet belangrijk is. Dat laatste is waar, het boeit niet zo erg maar het is wel het vermelden waard om het principe. In een liberale samenleving als Nederland is iedereen toch gelijk? Titels zijn mooi en moeten ze vooral blijven behouden als 'oranje', maar opzettelijk z'n parkeergeld niet betalen roept bij mij het idee op dat hij boven de wet zou staan en dat is fout, erg fout.

Je baas | 08-05-09 | 13:38

" Ah meneer de parkeerboswachtert, u gaat een boete op de auto van mijn baas plakken, gaat u gang, het is meneer van Vollenhoven, dus wij kunnen nu niets gaan zeggen voor onze baas, want dat zou voortrekken zijn en dan komt hij weer vol in de krant, ook al staat hi nietsvermoedend in een winkel, doen wij meestal die parkeernifterij... en daar komt bij, als u in uw auto in een parkeervak staat te wachten, betaalt u toch ook, ook al zit u in uw auto,omdat het gewoon mag..."
-
Het heeft langzamerhand er veel van weg dat de redactie van de Tele-graf de GS red overneemt...

hfakker | 08-05-09 | 13:32

Ik vind dat die knakkers, die negerts zomaar minachtend bekijken.
Die Vollenhoven denkt boven de wet te staan, je moet gewoon betalen, net een ander.

wateenzooitje | 08-05-09 | 13:28

Wat is GS toch een pauperblog. Natuurlijk staat Van Vollenhoven daar legaal, omdat ie nou eenmaal belangrijker is dan jij en ik. Voor als Van Vollenhoven in hoge spoed moet ontkomen (wegens veiligheid) is het wel handig dat ie daar geparkeerd staat ja. Dit is nou eens een goed voorbeeld van populistisch onderbuikjournalistiek bestemd voor haar publiek; de tokkiesmassa.

de aap | 08-05-09 | 13:26

Tja na Apeldoorn is natuurlijk alles geoorloofd

Stijlsel | 08-05-09 | 13:19

Tja, wilde een ramkraak doen bij Oger maar auto stopte ermee denk ik.

popodude | 08-05-09 | 13:13

Ojee mensen , wat rescptel00$ naar de slachtoffers van apeldoorn om nu al weer het weledelgestrenge koningshuis te bashen!
Geen stijl maak eens een foto van prinsjes op vakantie met een luchtmacht dc10
www.defensie.nl/luchtmacht/materieel_l...

43 | 08-05-09 | 13:12

Geen idee wie die vent is, maar hij moet gewoon betalen! Respect voor de parkeernegert! Rutger doe die man is snel een hart onder de riem steken.
Dank u
VAn vollenhoven dikke -1

Pepijn Goudpalm | 08-05-09 | 13:05

@ GoldenGirl | 08-05-09 | 10:44
Inderdaad erg triest.
En omdat het kan, lees: omdat men weet dat:
-het geld in kleine maar vele en zekere porties komt via vele kanalen (miljoenen mensen maal duizenden belastingeuro’s per mens via supermarkten, benzinepompen, huizen, winkels, loonafdrachten, etc. )
-er zeer veel onwetenden zijn.
-de meeste wetenden apathisch berustend accepteren, of belang hebben bij “mondje dicht”.
-de rest een te kleine groep is, zonder de tijd en mogelijkheden om een werkelijke vuist te maken.
.
Overigens ben ik vóór het betalen van belasting voor zaken die het algemeen nut en belang dienen. Maar daarbij zou het dan ook moeten blijven; als we stoppen met het dempen van bodemloze putten, graaizakken en fokkende groepen en buitenlanden, dan zouden we het rijkste land ter wereld worden.

Fijnstoffer | 08-05-09 | 12:50

In dit soort situaties is alleen de NSB-er schuldig.
Ga een vak leren nep agenten met een minderwaardigheidscomplex...

da wizard | 08-05-09 | 12:50

Ben toch ernstig benieuwd naar een GS poll over het Koningshuis.
Opzouten , ophemelen afvoeren of depoteren.

ceeswing | 08-05-09 | 12:49

Van Vollenhoven is in ieder geval niet het type om zo'n parkeerwachter die hem tegenstaat à la Trix (en vooral Bernard) door de AIVD te laten doorlichten en ook nog een paar belastingaanslagen te laten nasturen (daar zijn voorbeelden van).
Zijn streven naar waarheidsvinding verdient respect, net als de common sense die hij net als zijn vrouw waarschijnlijk in de familie inbrengt. Verder zouden ze inderdaad een ontheffing kunnen hebben (zolang deze maar transparant en beargumenteerd zijn toegekend is dat wat mij betreft ok).

nickolaas | 08-05-09 | 12:47

Deegsliert Weer een nieuw woord na puddingbuks
De omhooggetrouwde deegsliert gebruikte zijn puddingbuks om - vul maar in
Taalvernieuwing

svw | 08-05-09 | 12:21

Nouja deze reactie vind ik een beetje overdreven.
Ben helemaal anti koningshuis alleen heb wel respect voor de enige oranje die wel nuttig is voor de maatschappij (p vollenhoven) zonder de nodige opstapjes te gebruiken ( willem van oranje).
Ook staat deze auto waarschijnlijk niet op zijn naam maar op staatsnaam want voor zijn beroep heeft hij gewoon recht op een auto met chauffeur (das geen luxe maar noodzaak als je zoveel uur werkt).

jemoederkijktmee | 08-05-09 | 12:21

vagehond | 08-05-09 | 10:13

Ben jij zo naief of ben ik zo paranoide?

multi interpretabel | 08-05-09 | 12:12

Aanslag, waar en wanneer dan? Oh, Suzuki Swift tegen bus = FAIL. Noem het drama, wanhoopsdaad, whatever, maar aanslag voert veelt te ver.

60CX | 08-05-09 | 12:17

Ik betaal ook nooit. Dus wat is het probleem?

Romanov15718834 | 08-05-09 | 12:17

Ik snap het niet, hij heeft toch geld zat, dus hij zal er niks van merken.
Vooral niet omdat het belastinggeld is wat WIJ betalen.

Vdewaal | 08-05-09 | 12:12

lijkt mij logisch hoor dit. In het kader van veiligheid....
Aanslag vergeten? dit is gewoon normaal imo. Is hij zo kort mogelijk buiten en makkelijker te beveiligen. Niet zeuren.

multi interpretabel | 08-05-09 | 12:12

wat een zak zeg. Ophangen!

Johnny Mieremet | 08-05-09 | 12:10

Veel reaguurders schijnen dit geen nieuws te vinden. Ik vind dit een grove schending van artikel 1 van de grondwet. Het hele koningshuis (vastgelegd in dezelfde grondwet) is overigens een schending van artikel 1.
Hopelijk gaat iemand een parkeerbon aanvechten met het argument dat flappie ook niet hoeft te betalen. Overigens zijn de bonnen toch niet inkomens-gerelateerd (zoals in Finland) en is het bedrag een schijntje voor hem (nog een schending van het gelijkheidsprincipe, echter eentje die minder flagrant is).

woppo | 08-05-09 | 12:06

Gevalletje ontheffing zoals al eerder aangegeven. Next..

Chow | 08-05-09 | 12:05

Ja fakking hell laat hem lekker ook betalen

eM!nence | 08-05-09 | 12:02

Fok it, iedereen moet betalen, hij dus ook. Waarom hij niet dan? is hij beter dan anderen? Wat nou?

mental K | 08-05-09 | 11:54

Eind jaren '60 hebben we hem een parkeerbon gegeven in Deventer als ludieke actie om de binnenstad autovrij te maken. Ja ik heb mij schuldig gemaakt aan een kabouteractie. En de gevangene is er nog steeds trots op!

The Prisoner | 08-05-09 | 11:52

Die mensen zijn gewoon vals om dat soort werk te gaan doen.

Een beetje de hele dag bonnetjes van 50 euro op voorruiten plakken, bij mensen welke 9 van de 10 keer alleen even snel wat aan het halen zijn.

En SO WHAT, dan betaald iemand niet, loopt onze regering zoveel geld mis door iemand welke een keertje GEEN € 1,50 betaald ???

RDCMrT | 08-05-09 | 11:50

Wederom omgekocht met een paar kraaltjes..

kudprinter | 08-05-09 | 11:48

Leve de koninging!

Hoera!
Hoera!
Hoera!

Cardura | 08-05-09 | 11:47

gevalletje linker broekzak rechter broekzak

omwenteling | 08-05-09 | 11:45

In een land dat loopt te pochen over "gelijke rechten, gelijke kansen", en anti-discriminatie, is de Monarchie de hypocriete schandvlek op ons geweten.

Zeddegeizot | 08-05-09 | 11:45

Er zijn wel meer mensen die niet betalen bij het parkeren. Tot nu toe voor mij in Utrecht een groot succes ! Tuurlijk is het jammer dat wij maar gewone burgers zonder beveiliging zijn en dus wat meer risico lopen om genaaid te worden door die pennelikkers. Maar volgens mij is iedereen die hier zo hard over zeurt gewoon jaloers.

Baron von Lederhosen | 08-05-09 | 11:45

some people are more equal than others.

Ron_Paul | 08-05-09 | 11:45

Een nuchtere blanke agent had m die boete toch gegeven. De massa van negerts bestaat voor 80 % uit een grote bek.

Ion Susai | 08-05-09 | 11:45

Kijk eens aan.

Dit bewijst de:

- Intellegentie.
- Inburgering.
- En kennis

van onze parkeerratten weer eens, welke ziel weet NIET waar de letters AA, op een kenteken voor staan.

Dit is weer bewijs van de domme acties van de parkeerratten is ons land, WAY TO GO JONGENS !!!

RDCMrT | 08-05-09 | 11:44

Is die parkeerplaats niet van Oger zelf? Bij mijn weten kun je bij sommige shoppa's in de PC vrij parkeren als vaste klant.

Eat more sushi | 08-05-09 | 11:32

Tijd voor m'n "elf uurtje"

Schipperbitter | 08-05-09 | 11:30

Leve de Republiek, onschendbaarheid is alleen weggelegd voor popsterren tegenwoordig.

Antitheïst | 08-05-09 | 11:29

Heb trouwens de hele middag staan wachten bij de parkeermeter in de P.C. Hooftstraat om een aanslag te plegen op van Vollenhoven. Istie mooi aan ontsnapt! listig mannetje.

achterweg | 08-05-09 | 11:29

@ doortrapper | 08-05-09 | 11:15
================================
Piet Zoomers

jullie ook hier? | 08-05-09 | 11:28

Regels zijn regels, en de regel is dat een AA-auto overal mag parkeren. Simple as that.

jullie ook hier? | 08-05-09 | 11:26

@ doortrapper | 08-05-09 | 11:15

Die laatste zin, daar gaat het om. Hele discussie = overbodig! Next...

jeezyweezy | 08-05-09 | 11:24

Wim Lex is behangen met insignes op zijn uniform,waar heeft hij die verdiend.
Hij heeft nog nooit een schot gelost?
Bernhard en aantjes waren actief lid van de waffen ss,aantjes moest uit de politiek vertrekken,en bernhard had weinig tot geen consequenties.
Christina deed dubieuze financiele zaakjes in jersey,dat is op zijn minst opmerkelijk en ongewenst voor een lid van het koningklijk huis.
De leden van het k.h. krijgen de beste baantjes,niet op diplama's of verdienste gericht, maar omdat ze van het k.h. zijn.
Hoe zit het met de belastingregels t.o.v. het k.h.
Een dubieus gezelschap!

utjungske | 08-05-09 | 11:22

*mompelt iets over 'omdat het kan'

Zwilkje | 08-05-09 | 11:21

Ik ga me ook introuwen in de familie Oranje, dit wil ik ook... heb het licht gezien. Bedankt PvV!

achterweg | 08-05-09 | 11:19

Oger Lusink geilt op bekende Nederlanders in zijn zaak, dus Pieter mag met flinke korting winkelen. Toen Pieter nog bij de Society Shop kleding kocht (ook met korting), kon hij in Apeldoorn terecht; Oger was jarenlang tweede man bij de Shop. Maar sinds Oger, na een uitstapje bij Laura Ashley, voor zichzelf begonnen is... Rijdt Pieter, al dan niet met beveiliger/ chauffeur, naar de PC Hooftstraat. Hij moet voor de herdenking vanavond in Apeldoorn toch weer een nieuw pak hebben?
Dankzij de korting bij Oger, hoeft Pieter minder representatiekosten bij de staat declareren. Dat scheelt 's Rijks Kas (gironummer 1) weer geld.

Hoe heet die grote kledingzaak in Twello ook alweer? Daar is Pieter wel goedkoper uit! Krijgt iedereen twee pakken voor de prijs van één!

N.B. als er een beveiliger/ chauffeur bij is, dan is er geen sprake van parkeren, maar van wachten. Iedere burger mag, zonder te betalen, op een parkeerplek staan zonder te parkeren; zolang hij maar in of bij de auto staat.

doortrapper | 08-05-09 | 11:15

Niet bang laten maken, gewoon uitschrijven die bon GVD. Verder niet echt nieuws: z'n zoons hebben al jaren een "dokter's kaart"... kunnen ze in heel Amsterdam gratis staan.

ALB | 08-05-09 | 11:10

Sinds wanneer klust Jeroen van Koningsbrugge bij als chauffeur?

JanVergoor | 08-05-09 | 11:07

Opknopen aan een pianosnaar die Pietar

Tobi | 08-05-09 | 11:05

die parkwachter lijkt wel op die putdeksel zwiepert van gister

eric de peric | 08-05-09 | 11:02

Ach, gewoon alsnog die bekeuring opsturen. Alsof ze gaan huilen als ze paar tientjes moeten betalen.

Jorge F. | 08-05-09 | 10:55

waar is de mirror?

Geeltje! | 08-05-09 | 10:55

Dankoewel Massa Van Volehoven! Ohh lordy, pickin a bail of cotton. Ohh lordy, pickin a bail a day.

OmeletDuFromage | 08-05-09 | 10:52

@ Maris77 | 08-05-09 | 09:53
Ja, ik heb wel een baan. Bedankt voor de belangstelling.

honde-brok | 08-05-09 | 10:50

Zie je wel... Niet alleen is die hele in begin 19de eeuw zichzelf benoemde Oranjekliek zwaar uit de tijd, zwaar van het padje en zwaar achterhaald, maar de mee- eters zijn nog het ergste. Kijk, dat je enige rechten ment te ontlenen aan het feit dat jij, je moeder en je grootmoeder uit een zichzelf benoemde koninklijke poezen zijn gevallen, kan ik nog in komen. Het klootjesvolk loopt letterlijk de poten onder het lijf vandaan om jou in godsnaam maar te kunnen aanbidden. Ja, als je zelf niks voorstelt moet je wel een 'rolmodel' vinden waar je kwijlend voor in een rij gaat staan om je vervolgens voor je donder te laten rijden...
Maar als je enigste verdienste bestaat uit het feit dat de tweedegraads zelfbenoemdheid jou hebt gekozen in plaats van de tuinman, dat de kinderen van de tweedegraads zelfbenoemdheden grietjes met een duister verleden tot 'prinses' laat benoemen, moet je helemaal dimmen.... En zeker geen rechten ontlenen, want als de tweederangs zelfbenoemdheid ineens de tuinman, de boomkweker of de dolfijnentrainer interessanter vindt worden dan jijzelf, is het snel 'einde oefening' voor jou... Dus, tot die tijd effuh gewoon blijven doen..

blaster | 08-05-09 | 10:49

zeikerd

PsychoPedro! | 08-05-09 | 10:48

Wisten jullie wel dat "prins" Flappie toevallig één van de grappigste mannen van de familie is, nou, nee zeker. Dus NIET STOREN bij zijn volstrekt "onafhankelijke onderzoek".

dante | 08-05-09 | 10:47

Albert K. | 08-05-09 | 10:41
Omdat je beseft dat hij het kan maken, terwijl je voelt dat hij het niet hóeft te maken.

Schoorsteenveger | 08-05-09 | 10:45

@ Fijnstoffer
WimLex doet in groene beleggingen en daar is ie heel trots op. Van die winst heeft hij waarschijnlijk dat stulpje aangeschaft.

Krijgt ie zomaar geld van de staat omdat ie nu eenmaal zo geboren is, gaat ie er ook nog winst uit proberen te halen. Maar hey, wel via groene beleggingen he. Ja, groene beleggingen op het groene gras in Argentinie! Slim hoor...

Hoe triest dat we dat allemaal gewoon accepteren. 'Omdat het kan'

GoldenGirl | 08-05-09 | 10:44

Ze kijken echt naar die negerts met een blik van: OEWEG OEWEZEN.

mauzzer80 | 08-05-09 | 10:43

Nja, ergens heeft ie wel gelijk, maar waarom heb ik nu dan zin om een tiefusdeuk in die AA te trappen?

Albert K. | 08-05-09 | 10:41

Gewoon!!! Omdat het KAN!!!
Gelijk heeft ie hoor.

Vitayalin | 08-05-09 | 10:40

Dat zelfgenoegzame gegrijns naar die twee jongens die gewoon hun werk doen ... mateloos irritant. Vooral die twee witkoppen.
En verder moeten ze niet zeiken, maar gewoon dokken. Wij betalen toch genoeg belasting om onder andere de onkosten van de heer PvV te betalen?
.
Overigens valt dit akkefietje in het niet bij onze schade t.g.v. dat stulpje dat WimLex voor Max' familie in Argentinië heeft aangeschaft.

Fijnstoffer | 08-05-09 | 10:38

-weggejorist-

gooische matras | 08-05-09 | 10:36

deze had van mij dan weer wel met een putdeksel mogen gooien

misti | 08-05-09 | 10:35

@ gooie matras
Vrije pers en het Koningshuis; vergeet t maar. Kijk alleen maar naar staatsjournaal; of de telegraaf waar je niet mag reageren op berichten omtrent t koningshuis. Die 80% vd bevolking halen ze ook niet; of ze moeten in Staphorst een enquete gehouden hebben. Het zijn vaak de gelovigen die het koningshuis steunen hoe zou dat toch komen?

keizeradmiraal | 08-05-09 | 10:34

Het kan altijd nog onrechtvaardiger als het om de Oranjes gaat overigens. Er staat mij een verhaal uit een grijs verleden bij, waar één van de leden van het koningshuis met een tram heeft gehad en daar ook de schuld aan had. Dat weerhield de HTM in Den Haag er destijds niet van de betrokken trambestuurder te ontslaan.

Zie : www.peeters.luna.nl/bl69.htm

Bigi Bana Boy | 08-05-09 | 10:33

En je dan afvragen waar die Suzuki Swift vandaan komt.... Tsja.

RepubliekNederland | 08-05-09 | 10:33

Of Vollenhoven nu wel of niet een aardige vent is, feit blijft dat hier sprake is van willekeur.
En daar voelt deze man zich zelf ook niet lekker bij, wat meerderen hier al schrijven, die leden van het Koninklijke Tehuis zijn maar een stelletje profiteurs, een uitzondering voor Pieter.

Mazzeltov | 08-05-09 | 10:32

-weggejorist-

gooische matras | 08-05-09 | 10:28

Ienoo666 | 08-05-09 | 10:24
Die parkeernegert had van mij een lintje mogen krijgen als hij die bon gewoon had uitgeschreven en onder de ruitenwisser had geschoven.

Schoorsteenveger | 08-05-09 | 10:28

@zum kotzen | 08-05-09 | 10:24
Spijkers met koppen...

Mike Honcho | 08-05-09 | 10:27

-weggejorist-

gooische matras | 08-05-09 | 10:26

Helemaal links met zijn rug naar de camera dan he...

De Stramme Kabouter | 08-05-09 | 10:26

Betaal die meter en klaar, geen gezeik en geen 2 miljoen mensen (uit lucht gegrepen) die zich af gaan vragen of dit ok is of niet. Ik vind het hufterig en a-sociaal. Niemand staat boven de wet.

Stroopdoos | 08-05-09 | 10:26

Regilio!!!

De Stramme Kabouter | 08-05-09 | 10:26

nou veel plezier allemaal nog, ik ga me voorbereiden op het werken van vandaag....

magnum cum laude | 08-05-09 | 10:26

-weggejorist-

Mike Honcho | 08-05-09 | 10:25

Nummerborden van het koninklijk huis, ofwel AA nummerborden, hoeven niet te betalen om te parkeren, nergens.

dutchdj | 08-05-09 | 10:24

WTF, parkeernegert? Is er een negert die werkt is het weer niet goed volgens GS. Beetje stimulatie kan geen kwaad boys, wink wink.

Ienoo666 | 08-05-09 | 10:24

Och, niks nieuws dan wat we van het koningshuis gewend zijn. In een tijd waarin mensen als het goed is beoordeeld worden op hun prestaties, is er één familie die op basis van afkomst of aantrouwen bijzondere voorrechten geniet en zelfs het land mag regeren. Ik vind het onthutsend om te zien dat de bevolking dit pikt in plaats van die uitvreters met pek en veren het land uit te jagen. Ieder land krijgt het bestuur dat het verdient

zum kotzen | 08-05-09 | 10:24

@pyromaantje | 08-05-09 | 10:13
Prima allemaal maar wel een eurotje in de meter dan. Al is het maar voor het idee dat ze niet boven alles staan.

Sinar | 08-05-09 | 10:23

Sommigen zijn meer gelijk. Toch in principe wel +1 voor Pieter. Komt in het algemeen over als een integere, hardwerkende en ook aimabele man. Dat moet gezegd, ook al doet het lelijk tegen een brada.

Bigi Bana Boy | 08-05-09 | 10:22

Je kunt dit filmpje voortaan in rechtszaken gebruiken,
hij hoeft niet te betalen (door intimidatie beveiliging) en een ander wel?
Dus allen lekker geen kaartjes meer kopen.

abjeqt | 08-05-09 | 10:22

Wel belastinggeld innen van ons voor zn salaris maar betalen voor parkeren hoo maar. Als ik dat als gewone burger doe dan kost het met 49,50.

Zeker in dat K&T amsterdam waar parkeren niet goedkoop en al helemaal niet leuk is.

Ronnie_ | 08-05-09 | 10:22

heel goed, roeren waar het stinkt, en dit stinkt, de sommatie al binnen?

Fragony | 08-05-09 | 10:22

DIe linkerparkeernegert ziet de bui overigens al hangen, zie je dat?
Hij kijkt recht in de lens en erg wantrouwend ook.
Slimme vent.
Moet die niet gepromoveerd?
Geef hem nou eens een kans --- geef hem voor twee weken een bezem en kijk wat hij er mee presteert.

Merlot | 08-05-09 | 10:20

JanVergoor | 08-05-09 | 09:57
De koninging is niet de baas van Nederland. De koningin heeft een beetje (te veel) politieke macht, erfenis van een uiterst kromme constructie die was bedacht om een parlementaire democratie te vestigen zonder de koning te zeer op zijn pik te trappen. Die bangerige houding ten opzichte van het koningshuis heeft Nederland nooit opgegeven, en de Oranjes buiten dat maximaal uit. Niemand die dat mens haar plaats durft te wijzen. De arrogantie van Oranje neemt alleen maar toe, gewoon omdat het kán, omdat die wordt gedoogd, toegestaan. Het is geen wonder dat die trut het zo geweldig goed kan vinden met Zorreguieta, die arrogante zak die óók overal mee weg is gekomen.

Schoorsteenveger | 08-05-09 | 10:20

En over enige tijd mag het kleautjesvolk in Nl een omhooggevallen pampasnol met majesteit aanspreken.

snuff | 08-05-09 | 10:20

Pieter heeft die auto daar niet zelf geparkeerd, dat heeft die grijse politieman gedaan die er naast staat. Zullen we even in gedachten houden wat er kan gebeuren als we deze mensen niet beschermen, of zijn we zo heel kort van memorie.

Doe een leuk item over die olifantenjaagster, dan kan iedereen tenminste zijn gal echt kwijt.

Tjemig | 08-05-09 | 10:17

Sneu voor die parkeernegerts ... ze worden echt wel op grove wijze glimlachend bevoogd door die militaire oranjesnor en zijn maten.

Merlot | 08-05-09 | 10:16

Maar misschien houd je ook niet van democratie? Ook dan zijn er landen genoeg waar je terecht kan.

/\/\addog | 08-05-09 | 09:55

Aanvulling.
Ik heb trouwens nooit mogen stemmen voor of tegen het koningshuis.
Dus waar hebben we het over met die 80%. die het ( volgens Maurice ) wel willen.

Teun van het Tuinpad | 08-05-09 | 10:16

Pritt, dit bericht stond gisteren al op Spitsnieuws, alleen daar is het iets minder zeurderig.

jimbrowski | 08-05-09 | 10:16

Neem dat die negert direct is uitgenodigd voor een functioneringsgesprek en vervolgens wordt doorgestuurd naar een nieuw baantje bij de sociale dienst! Maar ja dat de hoofdstad wemelt van criminelen dat is natuurlijk al sinds jaren bekend.

knight03 | 08-05-09 | 10:15

@JanVergoor
Tja, laten we vooral niet veranderen wat in het verleden niet goed was. Lekker oogjes dicht, snaveltjes toe en slaap lekker! Dat doen die gasten van het Koningshuis sowieso. En wij maar ploeteren voor onze hardverdiende centjes.

Ik heb niets tegen het Koningshuis an sich, maar ik wil niet werken voor de rekeningen en hebbedingetjes van mensen die daarvoor in aanmerking komen vanwege hun bloedlijn. Dat is zoooo het jaar 0!!! Bleghh....

GoldenGirl | 08-05-09 | 10:14

Iedereen probeert onder zijn boete uit te komen. ook hij en soms heb je pech en soms geluk.
Next!!!!!

El_Guapo | 08-05-09 | 10:13

volgens mij hebben auto's met aa in het kenteken een algemene parkeerontheffing voor "de veiligheid"of zoiets zo dat ze altijd snel weg kunnen voor als er een terroristje in het struikgewas licht

pyromaantje | 08-05-09 | 10:13

60CX | 08-05-09 | 09:39

Als je mijn comments of SN ook echt had gelezen dan wist je dat Van Vollenhoven niet uit de ruif vreet.
Deze man is juist het einge "lid" van het koninklijk Huis dat mijn republikeinse waardering kan wegdragen omdat hij ook echt werkt voor zijn geld.
Dit soort artikelen slaan gewoonweg nergens op.

vagehond | 08-05-09 | 10:13

vroeger kwamen de hofleveranciers toch gewoon thuis leveren? Crisis?

Brakke Obama | 08-05-09 | 10:13

@/\/\addog | 08-05-09 | 10:04
en omdat 80% het leuk vindt (bewijzen graag!) moet ik mijn bek maar houden. IMHO is het koningshuis een instituut uit vegane tijd. In een democratie is het vrij om deze mening te uiten en mag ik de ijdele hoop hebben dat we ooit een modernere staatsinrichting zullen krijgen.

Frans Laarmans | 08-05-09 | 10:13

Goed zo Pritt, laat die hufter maar weten dat niet álles gratis is in het leven.
Had 'ie zich maar moeten omhoogneuken bij de familie Spee.

Fleauxe | 08-05-09 | 10:12

Marcus Porcius Cato | 08-05-09 | 09:13
Oh god, daar hebben we hem weer. Moet jij niet ergens de doodstraf propageren?

Lebowski Achiever | 08-05-09 | 10:12

some ears are more equal than other ears

colonnecinco | 08-05-09 | 10:11

En als je als gewone Nederlander bijv. je bolide -zonder AA op de nummerplaat- in een willekeurige stad als Apeldoorn te dicht bij een oude en reeds gedeeltelijk gedemonteerde stadsbus probeert te parkeren, dan ben je een terrorist.

TuuT | 08-05-09 | 10:11

Het Koningshuis staat wel boven het klootjesvolk.

Braakbal | 08-05-09 | 10:10

Johnny9443 | 08-05-09 | 09:59

Dit heeft niets met veiligheid te maken Johnny. Parkeren in de PC betekend gewoon betalen, dat geld voor iedereen.

who-am-y | 08-05-09 | 10:10

sjaakdeslinksesul | 08-05-09 | 09:50
lol.
/\/\addog | 08-05-09 | 09:55
Natuurlijk mag je me tutoyeren.
Uit mijn reactie van daarnet kan ik niet opmaken dat ik de man geen bijzondere regels gun..
Ik vind alleen dat hij, net als iedereen, de parkeermeter moet betalen.
Verder vind ik een republiek een betere optie t.o van een koningshuis.
Alleen al om het feit dat het wat meer democratisch is.
Max en de anderen mogen van mij best blijven maar dan wel in een andere rol.

Verhuizen doet Teun niet.
Ik geef liever van binnen uit commentaar.
Dan heb je iets meer recht van spreken, me dunkt.

Teun van het Tuinpad | 08-05-09 | 10:09

@bosmaaier
Ik walg van het koningshuis en betaal er ook aan mee. Betaal lekker zelf voor zaken waar jij plezier aan beleeft.

Frans Laarmans | 08-05-09 | 10:08

Is gratis parkeren een secundaire arbeidsvoorwaarde voor leden van het koninklijk huis ofzo? Of was zijn chipknip leeg? Piet moet gewoon effe die meter vullen lijkt me.

3x nix | 08-05-09 | 10:07

@iwmac: fout
iedereen moet in gelijke gevallen gelijk behandeld worden door de overheid. Dat is niet hetzelfde als iedereen is gelijk.

JanVergoor | 08-05-09 | 10:06

Pieter van Vollenoren is een omhooggetrouwde proleet. Jaren geleden liep ik met mijn vriendin op een onverhard heidepad op de Veluwe en toen kwam die dwaas keihard aanscheuren in zijn Landrover. Minderde niet eens vaart dus wij moesten rap aan de kant springen. En ik bezorgde hem en Margriet jarenlang trouw de krant maar een nieuwjaarsfooi kon er niet af. Terwijl hij dat abonnement ook al gratis had.

daytonaT595 | 08-05-09 | 10:05

Nederland: iedereen is gelijk (volgens de grondwet), maar sommigen..........

Iwmac | 08-05-09 | 10:05

Klapvee zo zie ik de diehard supporters van het Koningsshuis....

keizeradmiraal | 08-05-09 | 10:05

NOBODY FUCKS WITH PIETER!

varossieau | 08-05-09 | 10:05

Maris77 | 08-05-09 | 09:53
Aangezien je vandaag vrij bent: op naar een cursus zelfverdediging ;)

¿Ya tu Sabes? | 08-05-09 | 10:04

Schoorsteenveger | 08-05-09 | 09:51
Goeie combi. Iemand die gelijk heeft, én die mooi kan schrijven. Hulde.

C. W. Moss | 08-05-09 | 10:04


@ Frans Laarmans | 08-05-09 | 09:49

Zie mijn 9.55.

/\/\addog | 08-05-09 | 10:04

Zijn mentor was een zekere Prins Bernhard.....

beroepswerkeloze | 08-05-09 | 10:01

@Goldengirl
van Juliana gaat het verhaal dat zij van alles kocht maar het nooit betaalde. Het was immers eer genoeg om aan de koningin te mogen leveren. Dus in het verlengde hiervan denk ik, laat die man die tasjes gewoon meenemen.
Ik maak me eerder zorgen over het feit dat een lid van het koninklijk huis in in zo'n kampwinkel komt.

JanVergoor | 08-05-09 | 10:01

We leven in een groot Animal Farm. Iets met "Alle dieren zijn gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen".

koffieboer | 08-05-09 | 10:01

@ Jan Vergoor

Haha, idd! Of hoe is Berlusconi aan al zijn centjes gekomen? Het is allemaal één pot nat.

Bosmaaier | 08-05-09 | 10:01

He Pritt Stift, kom eens met echt nieuws.
Van mij mag Pieter parkeren waar hij wilt en ja.... hij is niet zoals jou, hij is van het koningshuis, wel eens gedacht aan de veiligheid als die man een beetje over de PC Hooftstraat gaat lopen...

Ik snap het dus en jij niet en gan vooral lekker in een republiek wonen.
Ik hoop dat het niveau van GS weer wat omhoog gaat, vet nieuws, goeie Rutger filmpjes, maar toch niet dit !!??

RESPECT voor het koningshuis !

Johnny9443 | 08-05-09 | 09:59

OM TE KOTSEN!!!!!!!!!!!!!!!!

1.AFSKAFFEN die MELK(ert)KOE banen... ga verdomme een vak leren en ophouden met hardwerkende mensen te bestelen.

2. Van Vollenhoven moet de boete gewoon betalen. Hij doet net alsof die de Jezus status heeft bereikt terwijl hij gewoon in zin privetijd aan het shoppen is. Hoe krom, van onze belastingcenten bij het o zo sjieke Oger gaan shoppen maar te pauperig om een parkeerbonnetje uit eigen zak te betalen..... hufterig gedrag zeg....

Haagse Hooligan | 08-05-09 | 09:59

Als je een AA kenteken op een Mercedes uit de SS serie ziet kan je dus beter gewoon doorlopen mensen

arthur h. fonzarelli | 08-05-09 | 09:58

Arme BOAs :<

Krulsnor | 08-05-09 | 09:58

Willen jullie "prins" Flappie niet storen bij zijn zoveelste "onafhankelijke" onderzoek!! Merci.

dante | 08-05-09 | 09:57

@ Frans Laarmans
De kosten voor het koningshuis zijn een schijntje bij wat politiek Den haag onnodig over de balk smijt. Van het koningshuis krijg ik zo nu en dan nog een glimlach op m'n gezicht, betaal er graag voor.
En dat er dan een paar sukkeltjes zoals van Vollenhoven van profiteren; goed voor hen.

Bosmaaier | 08-05-09 | 09:57

Lekker niet belangrijk

ruedubac | 08-05-09 | 09:57

@schoorsteenveger. Je snapt het niet. De koningin is de BAAS van Nederland. We hebben wel een parlement dat we mogen kiezen en wat vervolgens als een stel boekhouders de centjes wegmaakt, maar het heeft in wezen niets te vertellen. De koningin is de baas. En zolang de koningin de baas is is zij en haar familie uw baas en kunnen ze doen wat ze willen. Zo gaat dat in een monarchie. Overigens gaat dat ook zo in een republiek, of denk jij dat de chick van Sarko WEL parkeergeld moet betalen?

JanVergoor | 08-05-09 | 09:57

Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.... Het minzame arrogante lachje van de meneer rechts kan mij iig niet bekoren.

FreshClash | 08-05-09 | 09:56

Schoorsteenveger | 08-05-09 | 09:51
+1 right on.

Masturwasbeer | 08-05-09 | 09:56

Pieter haalt eruit wat erin zit.

who-am-y | 08-05-09 | 09:56


@ Beste Teun van het Tuinpad | 08-05-09 | 09:45

Jouw mening (mag ik je zeggen, Teun?) is dat voor het Koningshuis geen bijzondere regels zouden mogen gelden?

Misschien moet je maar 's in een republiek gaan kijken. Daar zul je je thuis voelen, dunkt me.

Hier in NL vindt een procentje of 80 van de mensen dat we een monarchie moeten blijven, met alles erop en eraan. Dus ook met bijzondere voorrechten voor leden van het koninklijk huis.

Maar misschien houd je ook niet van democratie? Ook dan zijn er landen genoeg waar je terecht kan.

/\/\addog | 08-05-09 | 09:55

Zullen we dan ook maar toestaan dat hij de rekening van Oger niet betaalt???
Oh nee, dat kan natuurlijk niet hè.....

Gewoon betalen die boete!!!!

GoldenGirl | 08-05-09 | 09:54

Doodsimpel: AA kenteken stop maar met schrijven.

untouchable

realhustler | 08-05-09 | 09:54

euhm, wie is pieter van vollenhoven????

shade45 | 08-05-09 | 09:53

@ honde-brok | 08-05-09 | 09:44

Ja is wel lekker even je verhaal doen. Lucht op! Om terug te komen op mijn belangrijke werk, ik ben vandaag vrij.

En jij.. gezien je indrukwekkende reactie heb jezelf niet eens een verhaal of een mening. Heb je wel een baan?

Maris77 | 08-05-09 | 09:53

BTW: parkeerde hij wel..... of was het even stoppen?

Verwilder(s)t Niet | 08-05-09 | 09:53

W.T.F.? als ik morgen onder een bon uit kan komen dan doe ik dat ook!
Wat een gelul!!

luap | 08-05-09 | 09:52

Overigens, wat is er mis met het koningshuis? Zou je hen de macht afpakken, dan wordt het helemaal een schijnvertoning! Mijns inziens geeft het Nederland internationaal een goede naam. Leve de koningin!

Bosmaaier | 08-05-09 | 09:52

lekker boeie....... lang leven de koningin!!!!

PjORNO | 08-05-09 | 09:52

@Bosmaaier | 08-05-09 | 09:49
Ik geef mijn zelf verdiende geld liever zelf uit maar als jij het zo graag aan een koningshuis wilt geven.. ga je gang

Frans Laarmans | 08-05-09 | 09:52

De Leugen Regeert. Terwijl Beatrix zelfgenoegzaam het applaus van het gepeupel in ontvangst neemt voor het leed dat anderen is overkomen, laat Pieter zien hoe de familie zich verhoudt tot datzelfde gepeupel. Máxima krijgt veel te snel een Nederlands paspoort, wordt door politie en justitie beschermd als ze een aanrijding veroorzaakt en kapittelt het gepeupel dat het geen identiteit mag hebben. WimLex loopt met een hoop nep-onderscheidingen rond als de doden die wél ergens voor gevochten hebben herdacht worden, een leugenachtige gangsterhoer wordt liefdevol in de familie opgenomen, De prinsjes mochten tijdenlang op oneigenlijke gronden overal vrij parkeren. Het vermogen van diverse leden van het koninklijk huis wordt vanuit het paleis centraal beheerd en vakkundig ondergebracht in allerlei louche belastingconstructies. Overheidsdiensten worden te pas en te onpas ingezet voor privé-doeleinden van de koninklijke familie. Enzovoorts, enzovoorts. Nee, dat is echt een dik applausje waard.

Schoorsteenveger | 08-05-09 | 09:51

Net een wijf, gaat ook shoppen als ze het zwaar heeft.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/05/van_vollenhoven_moeite_met_dra.html

azijnseikerT | 08-05-09 | 09:51

Ik denk dat de combinatie schoonmoeder en gleuf hem parten speelt als hij bij een automaat staat.

sjaakdeslinksesul | 08-05-09 | 09:50

Oja... en wat mij altijd opvalt. Het Koninklijk huis rijdt publiek altijd in politiek correcte Volvo's. Lekker neutraal. Maar prive is het Duits. Hypocriet heette dat in mijn tijd.

Masturwasbeer | 08-05-09 | 09:50

@JanVergoor | 08-05-09 | 09:45
In welk artikel van de wegenverkeerswet dan wel?
verder: betalen voor parkeren betreft een gemeentelijke verordening, waar staat in deze verordening dat voertuigen behorende tot het koninklijk huis (AA kentekens) hier niet aan onderhavig zijn?

Verwilder(s)t Niet | 08-05-09 | 09:50

Das ist eine verdammte schande, Pieter von Vollenhöven.

ntrx | 08-05-09 | 09:50

OT Fuckje leef je nog, na de aarbeving die Grunn teisterde?

kneuterzak | 08-05-09 | 09:50

Ik heb liever dat Pieter met onze belasting centjes dingen bij handelaren koopt, dan dat hij ze in apparaten van de overheid kiepert.

Bosmaaier | 08-05-09 | 09:49

Lekker boeiend. Dit is niet ongefungeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend, dit is oud en totaal oninteressant nieuws.

Tony Stark | 08-05-09 | 09:49

@/\/\addog | 08-05-09 | 09:40
En jullie pleiten ervoor om daarmee te stoppen ofzo?

Liever gisteren dan vandaag inderdaad

Frans Laarmans | 08-05-09 | 09:49

Een non-issue eigenlijk, want hij staat in het parkeervak, dus geen verkeersonveilgheid.
Zijn neefjes en nichtjes trouwens hadden vroeger een Amsterdamse parkeerontheffing.
Heeft Pieter overigens AA-platen op zijn vehikel? Ik dacht van niet. Toch?

stolperstein | 08-05-09 | 09:48

De vraag is meer; hoe lang pikt de ned. bevolking nog de uitzonderingspositie van t koninghuis? Zelf houden ze zich niet aan de wet; maar waarom zouden ze? Koningshuis is nog steeds onschendbaar: schijn democratie!
Gewoon omdat t kan!!

keizeradmiraal | 08-05-09 | 09:48

Die vent daar in zijn uniform met snor. Priceless. Ik wist niet dat dat soort nep-functies nog bestonden anno 2009.

Masturwasbeer | 08-05-09 | 09:47

-weggejorist-

echt_links | 08-05-09 | 09:47

Toont zijn ware aard en heeft geleerd van de Oranjes!

Dr Lambiek | 08-05-09 | 09:47

@koerbagh ® | 08-05-09 | 09:44
Hij is lid van het koninklijk huis en wordt als zodanig beveiligd, wat bepaalde "privileges" schept...

18konijn | 08-05-09 | 09:47

Opruimingsverkoop bij Oger,tsjaa dan krijg je deze toestanden.
+ 1 veur de mooie schnorr

kneuterzak | 08-05-09 | 09:46

C. W. Moss | 08-05-09 | 09:40

U slaat de spijker op zijn kop.

60CX | 08-05-09 | 09:46

Typisch voorbeeld van de Nederlandse Klassejustitie.
In A'dam heb ik ooit een boete (met wegslepen) gehad omdat mijn auto wel 5 cm (niet meer!) voorbij een parkeerverbod stond (daar voor mocht je dus wel staan...)
Gelukkig was ik er op tijd bij en werd hij net niet weggesleept (ze kwamen er al aan), dus die kosten hoefde ik dan weer niet te betalen.
Dat op diezelfde plaats mijn auto 3 keer is opengebroken om er radio's uit te halen, heb ik nooit meer iets van gehoord.....

Verwilder(s)t Niet | 08-05-09 | 09:46

/\/\addog | 08-05-09 | 09:40
Beste.
Die meneer moet gewoon betalen zoals een ieder dat moet.
Niks geen uitzonderingen voor die man.
Die heeft hij al genoeg.

Teun van het Tuinpad | 08-05-09 | 09:45

Bah! Kwade woorden spreken over de Graaf van Apeldoorn, Heer van Schiphol, Beschermer van ongevallengevolgen, laat 'm, zeker na 30/4.

Roemeense_Straathond | 08-05-09 | 09:45

@magnum cum laude
Hij staat niet boven de wet. Zijn uitzonderings positie is in de wet geregeld. pwnd!

JanVergoor | 08-05-09 | 09:45

Inderdaad... misselijkmakend dit. Vergelijkbaar met de politie die bonnen uitschijft maar zelf ook alle regels aan hun laars lappen.... Je krijgt wel een bon als je als gewone burger even aan het verhuizen bent en niet betaalt, even parkeert in een knalvolle wijk waar je wel een vergunning hebt maar je auto toevallig net te dicht bij een kruispunt staat of als je één minuut te laat bent met betalen maar zo een omhooggevallen zak hooi krijgt dan geen bon. Ongelooflijk. Meer van dit soort topics..

WakkereNL | 08-05-09 | 09:45

De veiligheids hoogleraar maakte op zijn wintersport vakantie in de tachtiger jaren een ongeluk met dodelijke afloop voor de tegenliggers ,nooit onderzocht !!Vloog met zijn motorfiets op de files voorbij veiligheidsstrook enz enz Laat deze man gewoon leren fatsoenlijk piano te spelen

31770 | 08-05-09 | 09:44

@maris77 : AA kenteken is onschendbaar! Te hard rijden, dubbel parkeren enz.
lekker laten gaan.... Een oplossing: trouw met Mabel mag je ook met een AA rondrijden! Jij je zin

Kobus Kloothamer | 08-05-09 | 09:44

@18konijn | 08-05-09 | 09:41 :
Het is geen Oranje. (Dat wijf van hem ook niet, overigens. home.tele2.nl/rmp/columns.html )

koerbagh ® | 08-05-09 | 09:44

@ Maris77 | 08-05-09 | 09:40
Zo, jij ook je verhaal weer gedaan.... en nu aan het werk, want je hebt ZO'n belangrijke functie...

honde-brok | 08-05-09 | 09:44

Parkeernegert heeft groot gelijk, als hij niet in discussie gaat met die chauffeur over al of niet vrijstelling enzo. Kost teveel tijd en zo haalt-ie z'n quotum aan parkeerbonnen niet.

JanRap | 08-05-09 | 09:44

meneer was vroeger al iemand die schijt aan regeltjes had, er is een tijd geweest dat zijn vrouw in het ziekenhuis in Apeldoorn lag, en meneer bij het verlaten van het ziekenhuis met snelheden die ver boven het toegestane lagen over de Koning Lodewijk laan reed (scheurde is meer van toepassing), waarbij hij mij bijna schepte terwijl ik daar de hond uitliet, ik vergeet die boze rotkop die ik notabene kreeg NOOIT MEER!, verder had meneer ook altijd een enorme hekel aan files, en heeft hij zeker misbruik gemaakt van zijn positie door onder begeleiding van voertuigen die voorzien waren van zwaailichten etc, over de vluchtstrook langs de file reed, ook dat heb ik een aantal keren mee gemaakt, ik ken hem persoonlijk niet, ik weet niet wat zijn ware aard is, maar als iemand meent dat hij/zij zich boven de wet kan/mag stellen, heb je het bij mij verbruid, een dermate vertoon van arrogantie vind ik ronduit walgelijk...

magnum cum laude | 08-05-09 | 09:43

Lekker Pritt. De dode boom had het zo'n beetje gisteren al op print staan en zelfs Kwalbert meldde het al. Beter geen nieuw item dan eentje waarin je niks nieuws te melden hebt. Te veel gezopen de laatste dagen? Wake up!

Mauguio | 08-05-09 | 09:42

Ik zou ook mijn positie GEbruiken om een boete te ontvluchten, als ik een positie had.

shaaque | 08-05-09 | 09:42

KLASSE JUSTITIE, zelfs in 020 of juist in 020 omdat het daar een gebruik is geworden.

lammelul | 08-05-09 | 09:42

oh ja, en het niet betalen bij een betaalde parkeerplek is een overtreding en geen misdaad. Dus de titel is sowieso fout.

JanVergoor | 08-05-09 | 09:42

Zou de Groene Kut Draeck z'n jaarlijks beurtje al hebben gehad?
Kost die boven-alles-verheven-griezels ook nax.

R.B.Scott | 08-05-09 | 09:41

Ja, meester Pieter (en andere Oranjes) hoeft niet te betalen bij een parkeermeter en mag zelfs parkeren waar het plebs dat niet mag.
Dat is allemaal in de wet geregeld. Errug hè?
Wat een bouttopic...

18konijn | 08-05-09 | 09:41

wat een geneuzel geenstijl, lekker belangrijk dit
net of pietertje zelf rijdt
doe ons us wat tetten-foto's, tis bijna weekend, en het wordt mooi weer!!

Lizard_of_Oz | 08-05-09 | 09:41


Lekkere nozele reacties weer hier.

Stel hij zou gewoon (laten) betalen... Dan doet hij dat toch van ons belastinggeld? Zoals al het geld van de Oranjes ons belastinggeld is? Zoals een land nu eenmaal de kosten van koningshuis / president / staatshoofd betaald? En jullie pleiten ervoor om daarmee te stoppen ofzo?

En dat allemaal vanwege drie eurotjes in de parkeermeter?

Wat intens kleinzielig ben je dan.

/\/\addog | 08-05-09 | 09:40

@ vagehond | 08-05-09 | 09:24

Wat een bullshit, een speciale status. Iedere Nederlander wordt geacht zich aan de Wet te houden.

Om even een blik regionaal nieuws uit mijn regio open te trekken, in een plaatsje onder de rook van Deventer zijn 7 vrijwillige brandweermensen bekeurt die hun auto op de stoep parkeerden. Zij waren opgeroepen om ter plaatste te gaan voor een spoedeisende hulpverlening, een brand blussen.

Raar dat die mensen niet zoeken naar een aangewezen parkeerplek en de tijd nemen om een parkeerautomaat te zoeken? Ik denk van niet.

Ik heb zelf ook een bekeuring te pakken omdat ik mijn auto naast de hoofdingang parkeerde van het Deventer Ziekenhuis, niet alleen ik ook vijf collega's van mij pleegden dit misdrijf.

Ik had backup dienst voor de operatie afdeling. Eén van de meeste acute chirurgisch noodgevallen is een keizersnede waarbij het kindje al in direct levensgevaar is.

Wij hebben een eigen parkeerplek voor spoed-OK. Alleen voor de slagboom stond een bestelbus. Dus iedereen van ons besloot door te rijden tot de hoofdingang.

Zelfs na uitleg van wie de automobielen waren en waarom ze verkeerd geparkeerd stonden moest we gewoon betalen. Onze bezwaren waren niet van dien aard en mogen voor ons geen precedent scheppen dat we vanwege ons beroep verkeersregels mogen overtreden.

Maris77 | 08-05-09 | 09:40

hallo bijtertje | 08-05-09 | 09:25
De HOUDER van de auto is aansprakelijk, let maar op waar je acceptgiro naar toe gaat, niet naar je chauffeur!

JanRap | 08-05-09 | 09:40

Het beste van de hele foto is natuurlijk hoe snorremans met zijn 2 onderknuppels de twee gecapuchonde parkeerwachterende melkerts staan uit te lachen voor het gepeupel wat ze zijn.

JanVergoor | 08-05-09 | 09:40

Soms zou je bijna denken dat GS geliefd is bij liberale denkers. Tot het koningshuis ter sprake komt. Dan wordt ineens pijnlijk zichtbaar dat de meeste reaguurders slechts enge conservatieven zijn, die elk gevoel voor rede en principe verliezen als een lid van die duur betaalde poppenkast terecht terechtgewezen wordt.

C. W. Moss | 08-05-09 | 09:40

Jammer, een parkeernegert zonder ruggegraat........

Bad Luitenant | 08-05-09 | 09:40

Kan ie dan dat parkeerkaartje niet aftrekken van de belasting? O nee, belasting betalen ze ook al niet.

Achiel | 08-05-09 | 09:39

@Simon_GS | 08-05-09 | 09:33:
Het is een burger. Geen druppel blauw bloed in dat lijf. Het is toch raar dat een amateur-pianist die toevallig met de zus van het staatshoofd is getrouwd in z'n vrije tijd geen parkeerpenningen hoeft te dokken daar waar een ander dat wel moet?

koerbagh ® | 08-05-09 | 09:39

vagehond | 08-05-09 | 09:24

Ben jij soms Bernard Junior? Op SN was je ook al bezig als een ouderwetse plaat met een kras erin...
Mooier dan Braba kan ik het niet zeggen: "Alle varkens zijn gelijk, maar sommige varkens zijn meer gelijk dan anderen".
Laat die slapjanus en de rest van die familie eens gaan werken voor hun munten ipv de staatruif leeg te vreten.

60CX | 08-05-09 | 09:39

Bekijk die foto nou eens goed.
De minzame grimlach op hun gezicht vooral die uiterst rechts staat.
Geheel overgenomen uit het feodale tijdperk.
En grimlach is niet verkeerd gespeld.
In ieder geval staan daar drie heel misselijke mannetjes.

Yokotsuno | 08-05-09 | 09:38

Boris Poepnagel | 08-05-09 | 09:28
Nee, Regilio.

Teun van het Tuinpad | 08-05-09 | 09:37

Leuk, zo'n ouderwetse veldwachter inclusief witte snor.

Teen | 08-05-09 | 09:36

fishie20 | 08-05-09 | 09:23
Hallo Margriet.

Teun van het Tuinpad | 08-05-09 | 09:35

Hmmm, bij mij blijft het beeld zwart.

Aardappeleter | 08-05-09 | 09:34

Dit heeft niks met veiligheid of wat dan ook te maken. Hij staat gewoon op een parkeerplek en moet dus ook maar gewoon een eurootje in de meter gooien.

Sinar | 08-05-09 | 09:34

-weggejorist-

Fluffy Bunny | 08-05-09 | 09:33

Parkeermeters zijn voor burgers.

Simon_GS | 08-05-09 | 09:33

Wat maakt dat nou uit hee? Beetje ontzag voor deze geweldenaar bitte!

evoluutsie | 08-05-09 | 09:33

Aanpakken die Van Vollenoren.
Omhooggekropen tokkie met mooi weer baantjes.

Teun van het Tuinpad | 08-05-09 | 09:33

Beetje een non-issue. Als het om iets als dubbelparkeren oftewel verkeersveiligheid zou gaan, dan ging het ergens over, maar dit is gewoon niet willen betalen voor het parkeren.

Aan de andere kant: wat voor een pauper ben je dan als je, als van Vollenhoven, niet het parkeergeld of de boete wil betalen? Maar wij herkennen ons koningshuis inmiddels ook wel als de patjepeeërs die het zijn. Bea die voor een paar druifstaken in Italie landbouwsubsidie aanvraagt, dit eerst nog glashard ontkent, vervolgens beweert dat zij het niet zelf heeft aangevraagd, en tenslotte toch moet toegeven dat toch echt haar eigen krabbel onder de aanvraag prijkt. Zielige types.

Muxje | 08-05-09 | 09:32

Ja jezus, lekker belangrijk. Ik betaal nooit en soms kom je er onderuit en een andere keer niet. Mijnheer van Vollenhoven is bij zijn volle verstand dat hij niet betaald. €5,50 (ofzo) per uur daar. Voor de calculerende reaguurders onder ons, per saldo, betaal je op mijn manier op jaarbasis het minst.

Lying Dutchman | 08-05-09 | 09:32

Goedemorgen GS ook weer wakker, meer dan 12 uur na jullie laatste item, goed bezig. ;-)
DeLex | 08-05-09 | 09:07
.
U kan niet tellen?

Bosdokter | 08-05-09 | 09:31

Thomas Chatterton | 08-05-09 | 09:20

Oh ok dus een beetje faal.
Ja ik ging voor het eerst zonder www :/

soepmetballenjongen | 08-05-09 | 09:31

Is die chaufeur een gepensioneerde Mareschaussee.

wiers | 08-05-09 | 09:30

Niks nieuws onder het oranje zonnetje...

brutus68 | 08-05-09 | 09:30

Deze meneer hoort bij de bazenfamilie van Nederland. Niks schande dus.
Weer eens een gevalletje jaloezie. Als je de baas van een land bent, dan kun je doen wat je wil. Dat is al zo sinds we in de savanne rechtop gingen lopen.

JanVergoor | 08-05-09 | 09:29

Gelijke Monniken...........

heteinde | 08-05-09 | 09:29

Gewoon boete moeten geven, niks een uitzondering maken voor een hoge pief. Je doet je werk zoals dat je wordt opgedragen, daarmee basta.

Bosdokter | 08-05-09 | 09:29

Pieter van WIE??

boterbabbelaar | 08-05-09 | 09:29

Die negerT met dat petje,
is dat niet Ray van 2Unlimited?

Boris Poepnagel | 08-05-09 | 09:28

Welkom in Nederland. Er wordt voor U gedefinieert hoe hoog het maaiveld is. U dient zich daaraan te houden en er zijn geen uitzonderingen. (De obersturmfuhrer van de GS Grauwpolitie)

Einde van de Domheid | 08-05-09 | 09:27

Het gepeupel moet gewoon zijn bek houden.
Ze willen een Koningshuis? Dan moeten ze ook niet zeuren als die wat meer rechten hebben.

copy2devnull | 08-05-09 | 09:27

some animals are more equal than other animals

Brakke Obama | 08-05-09 | 09:26

Van wie zou hij DIE mentaliteit nou hebben overgenomen...?
Z'n schoonvader neukte links en recht wat voor z'n voeten kwam,reed in Ferrari's met normale burgernummerplaten om niet te erg op te vallen bij bordelen en flitspalen.
Onvergetelijk zijn ook de beelden van onze hoogste roeptoeter op nationaal veiligheidsgebied hoe deze (straat)muzikant met zeil-oren stuurs de andere kant opkeek en maar weer ging zitten toen Karst z'n kunstje deed.

R.B.Scott | 08-05-09 | 09:26

De chauffeur heeft de mazzel dat hij met een bekende Nederlander rijdt. Normaal in dit soort gevallen dient de chauffeur de boete te betalen en niet de passagier. De chauffeur had de parkeerbon moeten halen e niet de passagier, dus de chauffeur zit fout en niet de passagier !!

bijtertje | 08-05-09 | 09:25

mr. Pieter van Vollenhoven heeft een ontheffing omwille van zijn echtgenote en zijn beveiligingsstatus staat uitzonderingen toe omwille van de veiligheid en openbare orde.
Maar dat zal wel teveel moeite zijn geweest om na te vragen, natuurlijk.
Dan liever jezelf baseren op een GSM-filmpje en wat sluimerende onderbuikgevoelens over een lid van het Koninklijk Huis.

vagehond | 08-05-09 | 09:24

Als je Margriet af en toe een beurt moet geven vind ik dat je daar ook mag parkeren. Voor wat hoort wat!

De Kroegbaas | 08-05-09 | 09:24

ik zeg alsnog betalen
en
waarvoor koopt hij z'n kleding niet gewoon bij C & A ?
hij is toch zo gewoon gebleven?

watsinneneem | 08-05-09 | 09:23

-weggejorist-

fishie20 | 08-05-09 | 09:23

Best kans dat die parkeerwachter(s) een uitbrander krijgen van hun chef.

wiers | 08-05-09 | 09:22

Van Vollenhoven=Schiedammert +1
Zich boven het volk verheven voelen waar hij zelf ook toe behoorde -2

keeskooskaas | 08-05-09 | 09:21

Bij mijn weten is dat een overtreding en nog steeds geen misdrijf. Ga eens nieuws zoeken!

Zippy | 08-05-09 | 09:21

@mezelf, ah, omdat hij dan weer mét 'www' herlaadt. Heb het ook nooit begrepen soepdude.

Thomas Chatterton | 08-05-09 | 09:20

@soepmetballenjongen | 08-05-09 | 09:16

Als je op geenstijl.nl (zonder www) op 'home' klikt, verschijnt het bericht weer wel. Vraag me niet waarom, maar het is al jaren zo.

Thomas Chatterton | 08-05-09 | 09:19

Leden van het koningshuis zijn in dienst van de staat. De parkeerbonnen kan hij toch declareren bij de staat. Waarom ze dan in eerste instantie betalen? Niet betalen bespaart een hoop administratie en dus is dit prima.

O is dat zo? | 08-05-09 | 09:19

gelukkig wordt iedereen in dit kikkerlandje het zelfde behandeld!!!

SJEAN | 08-05-09 | 09:18

Nou en. Verschil moet er zijn. En verschil is er gelukkig ook.
Om die reden kom ik ook met regelmaat onder bekeuringen uit.

Multiflauwekulti | 08-05-09 | 09:18

belachelijk. ook maar een gewoon mens, geen boven natuurlijke ofzo. Hij stinkt net zo hard op de wc als ieder ander.
Gewoon betalen!

markuitarnhem | 08-05-09 | 09:18

Hoezo als je op de frontpage via geenstijl.nl kijkt staat er niks.
Maar als je www.geenstijl.nl staat het bericht er wel?

soepmetballenjongen | 08-05-09 | 09:16

De regels gelden voor iedereen, dus ook voor meneer van Vollenhoven.

Omega79 | 08-05-09 | 09:16

Oranjeklanten kom er maar in! Lul dit maar weer recht. Bagataliseren mag ook.

synchronicity | 08-05-09 | 09:16

Ik krijg hier jeuk van. Wat nou als ie in een zwarte Swift reed?

FrontStabber | 08-05-09 | 09:15

Zucht.

O is dat zo? | 08-05-09 | 09:15

het gaat er niet om dat het toch om belastinggeld gaat, dus dat het per saldo niet uitmaakt, maar het gaat erom dat jij en ik wel een bon zouden krijgen en hij dus blijkbaar niet omdat ie een vent met een mooi uniform bij zich heeft. Alle varkens zijn gelijk, maar sommige varkens zijn meer gelijk dan anderen.

braba | 08-05-09 | 09:14

Hee Pieter, is dat wel veilig voor de voetgangers?

Harry Turtle | 08-05-09 | 09:14

En waarom hoeft hij niet te betalen dan? Moest ie een patiënt redden, moest ie een brand blussen?

Grasgriezel | 08-05-09 | 09:13

Ja hallo Shit Pritt, dit is niet zo maar iemand, dit is iemand van ons koninklijk huis ja ? Een, welliswaar aangetrouwde, Oranje.

Marcus Porcius Cato | 08-05-09 | 09:13

Wat een muggezifterij, ik kan me niet voorstellen dat z'n chauffeur niet aan het zoeken was naar een parkeerautomaat die wel werkt. Wellicht dat het koningshuis de in de nabije toekomst in de procedures voor de bediening kan opnemen dat ze standaard gebruik kunnen make van de service die "bricken" heet?

KaiserSoza | 08-05-09 | 09:13

Vieze ouwe man.

StYxX | 08-05-09 | 09:13

Gaar.

MiereNeuqer | 08-05-09 | 09:13

Hallo Twitteraars even geduld nog , wedden dat vandaag op de voorpagina van de digi televaag met dikke letters komt te staan...... Van Volluh heuve alsnog boete betaald !!De Oranjes zijn vanaf dag 1 al struikrovers mij verbaasd het niks. Sla de geschiedenis er maar op na..... uiteindelijk zijn het allemaal Duitsers

okidobi | 08-05-09 | 09:12

tering wat loopt die negert breed.

criminalmind | 08-05-09 | 09:12

jullie zijn toch wel erg laat met dit item moet ik zeggen...

kutsoi | 08-05-09 | 09:12

Wat? Daar gaan onze belasting centen.... Daar hadden wij allemaal van kunnen profiteren... owh nee toch niet.. Die steken ze zelf in de zak..

M-mythe | 08-05-09 | 09:10

Niks Nieuws. Hij liet zich vroeger ook altijd rondvliegen in helicopters naar afspraakjes op kazernes, lunches etc. Gewoon. Omdat het kan.
Verder.... ach, parkeernegert zonder ruggegraat -1

Lebowski Achiever | 08-05-09 | 09:10

Nee dit is echt voorpaginanieuws :|
Met dit bericht heeft GS echt het niveau van de Telegraaf bereikt.

Belangrijk nieuws maar aan de anderen overlaten, maar wel melden dat de staat nu 2,50 parkeergeld misloopt, die anders uiteindelijk toch uit onze eigen zak betaald zou worden...

TinusHuizinga | 08-05-09 | 09:09

U is gewoon jaloers :)

Bergverzet | 08-05-09 | 09:09

Tja, begrijpt dan niemand dat er geen parkeergeld betaald hoeft te worden... pfff... wat weer een topic!

pretorian83 | 08-05-09 | 09:09

Grootste sjacheraar die ons land rijk is. Troggelde ooit een gratis camera af bij Canon. Deed verwoede pogingen drank met extreme kortingen te verkrijgen. En dat zijn alleen de verhalen die ik ken.

godsammekrake | 08-05-09 | 09:09

Joh Stift, maak je niet sappel. Dit kan; gewoon omdat het mag!

Frau Antje | 08-05-09 | 09:08

-weggejorist-

rkh | 08-05-09 | 09:08

Hij schijnt vroeger, als verllofde van Margriet, eens over de vluchtstrook te hebben gereden, pliesie hield hem aan, en sprak toen de onsterfelijke weurden:" Ziet u niet wie ik ben ? "

fuckje | 08-05-09 | 09:07

Goedemorgen GS ook weer wakker, meer dan 12 uur na jullie laatste item, goed bezig. ;-)

DeLex | 08-05-09 | 09:07

Dat is helemaal geen schande. Wat een gezeur.

Repsetc voor Mr. Van Vollenhoven.

Nee dus! | 08-05-09 | 09:07

wat een gezeur

de ondode dichter | 08-05-09 | 09:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken