Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tofik Dibi, vriend van criminelen

rotop00.jpgToont Justitie eindelijk daadkracht door twee illegale en vooral criminele Marokkanen te willen uitzetten, is het wéér niet goed. Een hulpverlener sputterde al dat het tuig 'Amsterdammer' is en "dus óns probleem. Die kun je toch niet in Marokko dumpen?" Tuurlijk wel. Deze twee sujetten hebben alleen de Marokkaanse nationaliteit, dus een enkeltje Rabat is zo geboekt. Een voormalige vriend van het duo, GroenLinks Kamerlid Tofik Dibi, wil de uitzetting desondanks proberen tegen te houden. Tofik neemt het ondubbelzinnig voor zijn kameraden op: "Ze zijn niet alleen daders, maar ook slachtoffers van familiedrama’s en falende instanties." Kruip maar weer in de slachtofferrol. Raar hè, dat gezinnen niet lekker functioneren als de ene helft hier woont en de andere helft in het Rif-gebergte. En dat Justitie en hulpverleners het tuig niet op het rechte pad krijgen, is inderdaad de schuld van de instanties, niet van het bontkraagjestuig zelf. Dibi gooit zelfs leugens in de strijd om zijn oude makkers te helpen: "Mijn statement is dat ik niet kan toelaten dat jonge Nederlanders, hoe onverbeterlijk ook, een enkeltje buitenland krijgen." Om Nederlander te zijn, heb je een Nederlands paspoort nodig, Tofik. En dat hebben die vrienden van je niet.

Reaguursels

Inloggen

Kudtcriminelen. Tief ze het land uit met Tiefuk Dhimmi erbij. Beetje op kosten van de belastingbetaler (zitten erg weinig mocro's bij) hier een paradijs voor hordes barbaren 'scheppen'. De wereld op de kop. Hoelang pikken we dit nog zonder geweld te gebruiken? Dat kan toch nooit meer lang duren voordat de eerste gaat doorslaan? (Jaja. waar 't hart van vol is loopt de mond van over.)
Ik zou zo graag eens een tegengesteld krantenbericht zien:
"3 jongens, met blank uiterlijk, schoppen mocrovrouwtje van scootmobiel. De vrouw liep hierbij ernstig hersenletsel op. 2 van de 3 verdachten zijn inmiddels weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs en de 3e wordt morgen vrijgelaten omdat hij een nare jeugd heeft gehad. Ze gingen er vandoor met een bedrag van € 20,00."
En zo door en zo door...

ReligionSucks | 21-04-09 | 13:51

Het is zo eenvoudig om er 50.000 per jaar Nederland in te krijgen en zo ontzettend moeilijk om er één of twee
weg te krijgen.

Cigarette | 21-04-09 | 10:41

In 40-45 was de Burgerlijke Stand en de samenwerking met de pliesie beter georganiseerd....
Dan hadden we nu eauk geen discussie gehad over een legerimam laat staan dat een Marokkaan met een dubbel paspoort ons de wet voorschrijft.

wachtmeester de bruy | 21-04-09 | 07:04

En daarom... Geert Wilders.

g1stijler | 21-04-09 | 04:24

"Normaliter zet de IND alleen criminelen met een verblijfsvergunning uit, die hier korter dan vijf jaar verblijven."

???????????

holtor | 21-04-09 | 02:02

Die Dibi Tofuburger wordt als volksvertegenwoordiger geacht het Nederlands belang te dienen. Sinds wanneer zijn Marokkaanse criminelen in het belang van de NL maatschappij? Ook criminele Marokkanen met een dubbel paspport moet men ten allen tijde kunnen uitzetten. Het Nederlands paspoort is spijtig genoeg zwaar gedevalueerd sedert miljoenen sujetten uit de meest achterlijke gebieden ons rode boekje in hun borstzak dragen. Hoe diep kan een land zinken en het onheil over zichzelf afroepen. Het is nuchter beschouwd ook waanzin dat lieden uit niet-Westerse landen de nationaliteit van een Europees land kunnen verwerven. De natuur kent geen nationaliteiten, wel etniciteiten. Kunstmatig bij elkaar voegen wat feitelijk niet bij elkaar hoort leidt op den duur ALTIJD tot grote conflicten. Het multikul-drama is daar het onweerlegbare bewijs van!

Eugenius van Savoye | 21-04-09 | 01:23

Mijn statement is dat ik niet kan toelaten dat jonge Nederlanders, hoe onverbeterlijk ook, een enkeltje buitenland krijgen." Om Nederlander te zijn, heb je een Nederlands paspoort nodig, Tofik. En dat hebben die vrienden van je niet.

AMEN !!! geenstijl heeft gesproken

Paul Kesrey | 21-04-09 | 00:10

Stuur Tofik gelijk met deze jongens mee. Dat scheelt gelijk al weer een excuus allochtoon.

Verder doet Tofik zijn afkomst weer goed eer aan.

Hockey | 20-04-09 | 23:38

Het zou toch godverdomme niet meer dan normaal zijn om die ettertjes terug naar huis te schoppen?
Als je geen verblijfsvergunning hebt,mag je hiet niet wonen of zijn,zo simpel is de wet soms.

captainobvious | 20-04-09 | 23:27

Deze jongens zullen gewoon mogen blijven. Gelukkig maar. Stel je voor, we zouden toch wat minder multiculti worden zonder hun. En dat wil niemand, toch? Het verbasst me nog het meest dat ze geen NL paspoort hebben. Die zijn toch in elke moskee en dumpzaak gratis verkrijgbaar? Dat ze dat nog niet gelukt is, bewijst maar eens te meer dat ze hulp nodig hebben. Een dikke subsidie lijkt me hier op z'n plaats. En thee.

Isnogoet | 20-04-09 | 22:58

Niet zeuren, geen discussie, eruit met dat tuig.
Vrijwillig volgen mag.

Iwmac | 20-04-09 | 22:52

we moeten gewoon de argentijnse methode toepassen voor al het gespuis, dieven, petjes, groenlinksers, sp-ers, tofik debielen. In die nieuwe airbussen passen lekker veel van dit soort foute types trouwens.

Dikke Worst | 20-04-09 | 22:36

Gewoon uitzetten... geen enkel probleem.. niks trucs en gehuil .. zitten op de blaren. Lukt het nu niet dan morgen. Voor 2012 gaan er heel wat dubbel paspoort marocs de grens over met een +3 vergrijp op hun naam compleet met families.
Let u eens op hoe snel wij het hier weer rustig hebben .
Marocs die mee willen doen prima wees wat mij betreft van harte welkom !

Jokkebrok | 20-04-09 | 22:29

mensen zoals Bert Koenders, Wouter Bos, Femke Halsema, Mariette Hamer, Harry van Bommel, JP, en nog meer van die dwazen zijn rijp voor het gesticht.
Ik hoop dat Geert een speciaal tribunaal gaat opzetten om deze lieden te berechten voor de uitverkoop die ze hier houden in Nederland ten gunste van de woestijnbarbaren.
Als straf moeten zij ook weer heropgevoed worden.
Bij de meeste landen ter wereld zoals bijvoorbeeld Australië, Nieuw Zeeland, Canada, de VS, Singapore, Zwitserland, enz. krijg je niet eens werkvergunning/verblijfsvergunning wanneer je een strafblad in je land van herkomst hebt..... wordt echt wel uitgeplozen hoor.
Al breng je miljoenen mee... dan nog niet.
In die landen ben je welkom mits je je eigen maar aan de regels houdt, bij crimineel gedrag wordt je verblijfsvergunning ingetrokken en wordt je het land uitgezet en mag je NOOIT meer terugkomen... ook niet voor vakantie.
Waar zeuren we hier in Nederland nog over.... er is geen legale verblijfsstatus, geen intellectuele bijdrage, alleen crimineel gedrag.... dus; ERUIT!
Ik begrijp maar niet waarom ze allemaal hier zo graag zijn? In Marokko en andere fijne Islamitische landen worden wij hier in het westen bestempeld als Christenenhonden.
Maar ondertussen willen ze wel allemaal naar de landen van de Christenhonden omdat het hier kennelijk fijner vertoeven is dan onder die fijne Sharia wetgeving.
In heel Europa gaan we nog heeeeeeeeeeel veel ellende krijgen van de Islam en haar "vredelievende"aanhangers.
we krijgen een strijd tussen beschaving/vooruitgang enerzijds en barbarisme en achterlijkheid anderzijds.

thedentist | 20-04-09 | 22:20

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 20-04-09 | 22:10

Lewinsky | 20-04-09 | 21:32
Ik ga niet aan het slot lopen morrelen als de deur toch al open staat. Eerst moet je die wet erdoor zien te krijgen, en dan moet je nog maar afwachten hoeveel effect het heeft. Symboolpolitiek dus. Het schijnt dat er veel Marokkaanse criminelen met alleen maar een Nederlandse verblijfsvergunning rondlopen. Laten ze eerst maar eens de huidige wet handhaven en die het land uitschoppen.

harry pikkel | 20-04-09 | 22:05

Trieste jongen. Lekker opnemen voor z`n landgenoten. Eindelijk doet justitie iets. Al 15 jaar crimineel, tijd dat je teruggaat naar je gebergte. Als ze niet crimineel waren, was niet niet gebeurd. Snap wel dat tofik dit niet ziet, hij ziet niks met die dichtgeknepen ogen van `m . Kunnen ze hem ook gewoon niet t land uitgooien?

Druiloormannetjes | 20-04-09 | 22:02

Wat een trieste vent, die Tofik. Steeds een andere mening. Een kamerlid dat alleen doet wat hém uitkomt. Je bent volksvertegenwooordiger, lutser! Nederland dat is!

Pastor Sippenhaft | 20-04-09 | 21:56

doei doei, ga maar lopen klieren op het Rif-gebergte.

lugusius | 20-04-09 | 21:55

dat kan je de koning van Marroko niet aan doen, alleen deze zin al.

romax | 20-04-09 | 21:36

@harry pikkel | 20-04-09 | 20:11
Jij komt over als iemand die gevangen blijft zitten omdat hij denkt dat de deur toch op slot zit. Gewoon openmaken. Er is geen slot.

Lewinsky | 20-04-09 | 21:32

@jean claude d'Hommel | 20-04-09 | 21:01 ,
tuttut, Marokkaan zul je bedoelen,
Marokkanen, geen Islamieten an sich.
Al heb je intriganten die vies gebruik maken van die zekere ambiguïteit in Neder-Mocroland.

Bij mij in de straat sterft het van de Alevieten,
kun je vaak rustig een biertje mee drinken.

vander F | 20-04-09 | 21:12

Zijn mensen zonder een Nederlands paspoort nu ook al Nederlander? Het moet niet veel gekker worden. Enkeltje Marokko voor die gasten.

chr!!s | 20-04-09 | 21:08

Domheid regeert

vander F | 20-04-09 | 21:08

Mensen, schoolvoorbeeld van het feit dat een islamiet ten alle tijde zal kiezen voor zijn medemoslim.
Dus als het zo ver komt dan kiezen de zgn gematigde moslims altijd de kant van de islamiet.
En maar denken dat het goekomt met integratie. Kijk maar naar de Geneve top.
Mensen, let op. Dit is de 3de invasie( lees de geschiedenis er maar op na ) van de islamieten om wereldwijde heerschappij te krijgen. Als ze eenmaal Europa ( Eurabie) in handen hebben, en dat hebben ze bijna, is de rest een peuleschil.

jean claude d'Hommel | 20-04-09 | 21:01

ELKE ISLAMIET OF AANHANGER VAN GROEN LINKS IS ERGER DAN WILDERS!
Waarschijnlijk is het Marokkaanse publiek in de straten van Amsterdam Slotermeer te dom om te begrijpen wat de eigenlijke beweegredenen van hun PvdA-stadsdeelvoorzitter Marcouch zijn om de twee criminele Marokkaanse broers uit te zetten. Onze Taqiyya-ridder Marcouch wil zich op deze manier inlikken bij het autochtone deel van PvdA-bestuur. Want zijn imago heeft onlangs grote schade heeft opgelopen door zijn autoritaire opstelling inzake zijn islamagenda en zijn plannen om Slotermeer om te vormen tot een moslimenclave. Natuurlijk weet Marcouch dat dit voorstel niets meer is dan een publiciteitstunt en dat de merendeels linkse rechtelijke (on)macht nooit een uitspraak zal doen om zielige criminele Marokkanen uit te zetten. Het is dan ook een belediging om waarschuwer Wilders te vergelijken met de wolf in schaapskleding Marcouch. En Tofik Dibbi van Groen Links?
Ach, de meeste dhimmi en islamitsiche politici van de SP en Groen Linkse zijn nu eenmaal knettergekke landverraders!

Prins Pils | 20-04-09 | 20:16

Lewinsky | 20-04-09 | 19:17
Joh, dat boodschapper moet je niet al te letterlijk nemen, maar dat wist je zelf vast ook al. En die wet kun je wel instellen, maar zoals ik al 'meende': dat heeft in de praktijk weinig zin. Want hoe kom je erachter dat iemand twee paspoorten heeft? Denk je dat het consulaat die gegevens aan de Nederlandse ambtenarij gaat verstrekken? Of dat de Marokkanen ermee gaan zwaaien, terwijl ze weten dat ze dan hun Nederlandse paspoort kwijt zijn?

Opgewonden standje ben jij. Ik geef alleen maar weer hoe de kaarten geschud zijn. Word jij 's ochtends ook pissig als de zon opkomt en je liever had gezien dat ie nog een uur onderbleef?

harry pikkel | 20-04-09 | 20:11

Katte Nut | 20-04-09 | 10:04
en schopt die tofik er ook achteraan.

Precies, en volhouden hè! Elke keer als er een mocro over de streep gaat, opzouten!

LaFreak | 20-04-09 | 19:58

@Joris @19:37
Eens met vanderF @19:52
Niet zo rigoureus Wolfsen hè.

Chiant | 20-04-09 | 19:55

@Leo* | 20-04-09 | 19:37 ,
wat nou joris?
Hij gaat heus wel eens een keer dood hoor,
no shit.

vander F | 20-04-09 | 19:52

Let op, komt die wegjoris.

Tofik, ga es deaud!

Leo* | 20-04-09 | 19:37

Tofik dibi bong bong

doskabouter | 20-04-09 | 19:37

-weggejorist-

Leo* | 20-04-09 | 19:37

walt | 20-04-09 | 19:20
*doet aan zekere periode(!) denken, kom wat was het ook alweer?*

natte krant | 20-04-09 | 19:26

Trap Toffeefik er ook maar meteen uit, die achterlijke eikel. Dus als al het crimineel tuig ter wereld rotzooi gaat trappen in Amsterdam dan is dat one probleem?! Dacht het toch godverdomme niet he! Ik snap werkelijk niet hoe het mogelijk is dat er toch altijd weer iemand opstaat om dat vieze tuig een hand boven het hoofd te houden. Wat is dit een ontzettend kutland aan het worden!

Toontje Larger | 20-04-09 | 19:26

-weggejorist-

walt | 20-04-09 | 19:20

@harry pikkel | 20-04-09 | 14:41
Hoezo ben jij een boodschapper, harry? In opdracht van wie breng je dan boodschappen over? Trouwens, ik zie geen boodschappen in je tegels, maar meningen. Abjecte meningen ook nog eens.

Dus. Kort en goed. Nederland moet een wet maken waarin staat dat iedere Nederlander het Nederlanderschap automatisch verliest zodra bekend wordt dat hij nog een andere nationaliteit heeft. Vind ik.

En voor die wet hebben we geen enkel overleg nodig met welk buitenland dan ook. Dus jouw boodschap dat we wel overleggen moeten met de dictatuur Marokko slaat nergens op. Geef je dat even door aan je opdrachtgevers?

Lewinsky | 20-04-09 | 19:17

En wat nu wanneer (familie van) Tofik Dibi zelf slachtoffer wordt van criminele activiteiten? Worden de daders nog steeds in bescherming genomen?
Met de bewering dat het een Amsterdams probleem zou zijn ben ik het absoluut oneens, het is een *Nederlands* probleem! Hoog tijd voor een wisseling vam de wacht.

natte krant | 20-04-09 | 19:15

-weggejorist-

walt | 20-04-09 | 19:14

-weggejorist-

walt | 20-04-09 | 19:12

In mijn optiek hebben er maar twee personen gefaald. De twee broers. Wat ik Tofik gun is niet geschikt voor publicatie.

knutsel | 20-04-09 | 19:08

@Chiant | 20-04-09 | 18:51
Daar hoef je Boskalis heus niet voor te bellen hoor. We hebben al een overzees gebiedsdeel waar je alle criminelen gerust kunt dumpen zonder dat men het verschil er zal merken.

Want op Rottumerplaat is best veel ruimte.

Chiant | 20-04-09 | 18:58

@the wanderer | 20-04-09 | 18:31
@LoopseTeef | 20-04-09 | 18:48
Vrij naar Pascal Obispo:
Si tu lis entre les lignes, tu trouveras les mots que je devrais su te dire.

Chiant | 20-04-09 | 18:54

Kijk, de Britten pakten enkele eeuwen geleden goed door. Toen flikkerden ze IEDERE crimineel het land uit, ongeacht etniciteit, afkomst, klasse of paspoort.
En wij noemen ze thans Australiërs.
En zoals bekend is dat een zeer beschaafd volk geworden.
Ik zie derhalve een win-win situatie, mits er maar voldoende dóórgepakt wordt.

* Boskalis belt voor offerte en patent indient *

Chiant | 20-04-09 | 18:51

the wanderer | 20-04-09 | 18:31

C' est sûr qu' il est un pédé. Als ik hier zo vanuit Frankrijk ons kikkerlandje bekijk vraag ik me af of ze daar allemaal gek geworden zijn.

LoopseTeef | 20-04-09 | 18:48

Welke scheldwoorden mag ik hier gebruiken om Tofik naar z'n kop te
slingeren ? , Ce pied noir enculé , fils d'une cochonne et un pedé. hatai

the wanderer | 20-04-09 | 18:31

Honderden aangiftes. Denk eens aan die hele groep slachtoffers. En dan opkomen voor 2 kakkerlakken die dit veroorzaakt hebben ? Walgelijk !

Rest In Privacy | 20-04-09 | 18:20

Snap niet dat Tofik zo'n standpunt erop na houdt. Geen verblijfsvergunning is terug, hadden ze het maar moeten verlengen...

Vakkie-G | 20-04-09 | 18:08

-weggejorist-

WaltherP99 | 20-04-09 | 17:36

gewoon oprotten, en snel

Metselateur | 20-04-09 | 17:31

Ga maar lekker geiten houden in het Rif gebergte ofzeau!

kettingzaag | 20-04-09 | 17:16

Uitzetten vanwege ontbreken van een paspoort, akkoord. Maar dumping vanwege crimineel gedrag gaat te ver. We zouden er een stuk verstandiger aan doen simpelweg de sociale zekerheid te vernietigen en de Rule of Law weer in ere te herstellen. Heb je dit gezeur ook niet.

David Hume | 20-04-09 | 17:11

[KWOOT],,Dit kan toch niet,’’ zegt een jonge Marokkaan, terwijl hij in een glanzende zwarte BMW stapt.[/KWOOT]
Euheu. In dat hele artikel staat geen enkele onderbouwde reden waarom criminele buitenlanders recht hebben op onze Nederlandse gevangenis luxe, laat staan dat de wet hier de kant van de capuchonnetjes kiest.
Marokko houdt zijn/haar 'onderdanen' toch zo graag dichtbij? Nou as-je-blieft. En nou optiefen.

Booka | 20-04-09 | 17:05

Het schijnt om honderden strafbare feiten te gaan , van die twee broers.
Hoop dat iemand deze dossiers op een Amerikaanse site plaatst
Dan weten wij om wie Groen links zich zorgen maakt.

Ploos van Amstel | 20-04-09 | 16:48

Tofik Dibi is zelf een crimineeltje. Niet verwonderend dus.

ReligionSucks | 20-04-09 | 16:33

Dat zijn er dus 3 die het land uit mogen. Héél erg snel, graag.

Goldfinger | 20-04-09 | 16:06

A propo;
.
“Aantal asielverzoeken bijna verdubbeld”
.
www.nu.nl/algemeen/1951329/aantal-asie...
.
Nog buiten een eerste en mogelijk een tweede Generaal Pardon en de pogingen dezen op te rekken en gebruik te maken van " bijzondere omstandigheden" die spontaan in aantal vertienvoudigen en waarvan mevrouw de Genocideontkennert kirrend verkondigde dat het er toch wel weinig waren en dat ze toch beter haar best wilde doen dit aantal drastisch te verhogen.

said_fred | 20-04-09 | 15:53

Als alle mocro's hier half zo goed waren als de Marcouch
scheelt een hoop problemen

de redding | 20-04-09 | 15:45

Kathy | 20-04-09 | 15:42
zal ik doen mevrouw, waar ligt dat dan artis?

pius | 20-04-09 | 15:45

Mekker | 20-04-09 | 15:30

zekers! mooi toch!

pius | 20-04-09 | 15:43

pius | 20-04-09 | 14:52
Ja, ga maar lekker tussen de struisvogels zitten in Artis, in het zonnetje.

Kathy | 20-04-09 | 15:42

Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 15:18
Jij staat er wat extremer in dan ik. Beginnen met alle subsidies afschaffen, de wet aanscherpen en keihard en voor iedereen gelijk handhaven, het geloof op allerlei manieren beschimpen zonder dat EHB en consorten beginnen te steigeren, dat zou al een mooie start zijn. En natuurlijk iedereen eruit gooien die uberhaupt geen Nederlandse paspoort heeft, zoals de twee grappenmakers van dit topic. Mocht dat geen soelaas bieden, kunnen we altijd nog overstappen op het plan Berserker.

In dat geval voel ik in plaats van waterboarding wel iets voor de marteling via muziek, zoals ook in Quantanamo toegepast. Drie dagen lang dit snoeihard aanhoren: www.youtube.com/watch?v=oBhuwu9n_7o&am...

en ze verraden hun familie tot in de vierde generatie.

harry pikkel | 20-04-09 | 15:40

The sidekick van Frau Kaaklem blinkt vooral uit in onzinnig en onnozel gedrag en dito uitspraken.
Serieus te nemen zijn dit soort stumpers niet echt.

said_fred | 20-04-09 | 15:37

Uitwijzen is geen straf, maar gewoon een maatregel,
voor als mensen zich niet aan de voorwaarden voor de verblijfsvergunning houden.
Wetten en regels, dat veranderd voortdurend. Ook de bijstandwet, ontslagrecht, hypotheekaftrek, etc. De huidige regels voor uitwijzing, stammen nog uit de tijd, dat de linkse kerk oppermachtig was. Niets mis mee, als ook dit gemoderniseerd word.
Heb overigens gemerkt, dat vooral Marokkanen erg bang zijn voor een scherper uitwijzingsbeleid.

Ploos van Amstel | 20-04-09 | 15:32

pius | 20-04-09 | 14:52
Te lang in de zon gezeten?

Mekker | 20-04-09 | 15:30

Kan tofik niet gewoon mee naar Marokko? Is ie er vanaf en -belangrijker nog- wij ook

my anal pony | 20-04-09 | 15:24

Nou ja, Arabisch - like i give een rattenreedt. Alles bezuiden de Middellandse Zee en het hele MO inclusief Turkije.

Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 15:23

En in Marokko de Dag van de Feestelijk Binnenkomst *proest*.

Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 15:20

harry pikkel | 20-04-09 | 15:01
Daar moet de pliesie op arglistige wijze achter zien te komen, bv door middel van waterboarding.

In geval van Marokko is het trouwens duidelijk - daar kun je er van uitgaan dat ze allemaal een Marokkaans paspoort hebben. Daar moeten wij schijt aan hebben en die hele troep dus het land uitflikkeren. Wat hebben wij te maken met de regelingen die getroffen zijn in om het even welke Arabische dictatuur als het om dit soort dingen gaat?

De dag van die exodus kan dan een Nationale Feestdag worden.

Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 15:18

Hiermee bewijst die opgepoetste excuus GL bontkraag maar weer eens dat GL volledig wereldvreemd is

AssupFacedown | 20-04-09 | 15:18

Een van de broers is er zoek.
Heeft iemand misschien zijn naam?
wellicht staat hij op Hyves.
Dan kunnen wij helpen zoeken.

Ploos van Amstel | 20-04-09 | 15:17

@pius | 20-04-09 | 14:52

De kop in het zand steken hebben we al lang genoeg in Nederland !

Lettie | 20-04-09 | 15:17

Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 14:58
Dan moet je wel weten dat hij een ander paspoort heeft.

harry pikkel | 20-04-09 | 15:01

harry pikkel | 20-04-09 | 14:41
Als vrij eenvoudige regel zou je kunnen invoeren dat iemand met een Nederlands en een ander paspoort zijn NL-paspoort pronto moet inleveren en gelijk naar Schiphol gebracht wordt, ook als hij eerst in het bezit was van alleen maar een NL-paspoort.

*Overigens van mening is dat Tofik het land uitgedonderd moet worden, 't liefst met de hele GL-aanhang d'r bij*

Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 14:58

-weggejorist-

pius | 20-04-09 | 14:52

Tuurlijk kan dat wel. Als je meerdere malen de fout in bent gegaan (dus meer dan 10 keer ofzo :')
-
Btw, de mensen die weer 'Geert' lopen te scanderen; kijken we ook nog even naar de andere politieke punten? Ik zit nou niet echt te wachten op afschaffing v/d 1e kamer of een kerncentrale naast mn deur. Er staan natuurlijk ook genoeg goede punten op hun lijst, maar kijk even verder dan alleen allochtonen dr uit te bonjouren.

Hauptfrau Anouk | 20-04-09 | 14:51

Uit Telegraaf: Een politiewoordvoeder liet tegenover het Parool weten dat de jongeman zoek is. "'Hij is uit beeld, anders zouden we hem wel oppakken omdat hij ongewenst vreemdeling is". Zijn broer zit wel vast.
Terwijl die smerissen bezig waren met die 'vieze' poster in de viswinkel is de echte crimineel ingeseind door zijn molsimbroeders en ertussenuit geglipt, wat een aanfluitng.

60CX | 20-04-09 | 14:45

Wie beschermd wil worden door het Nederlandse rechtsysteem doet er goed aan de Nederlandse Wet om te beginnen niet te breken. Waarom kan ik dat nou wel verzinnen en zij niet?

Sint Vitus | 20-04-09 | 14:42

Lijkt me duidelijk dat Tofik Dibi de regering is geinfiltreerd om mee te helpen het land te islamiseren en pogingen van anderen dat te blokkeren (zoals Geert Wilders) tegen te houden.

Enkele reis Marokko please.

slashd | 20-04-09 | 14:41

Lewinsky | 20-04-09 | 12:16
Don't shoot the messenger, Lewinsky. Stel dat Nederland een wet aanneemt die zegt dat iemand met een Marokkaans paspoort geen Nederlander kan worden.

Als iemand zich vervolgens als Nederlander laat inschrijven in de Gemeentelijke Basis Administratie, en vervolgens naar het Marokkaanse consulaat stapt om daar een Marokkaans paspoort aan te vragen (of andersom), dan kan Nederland daar niks aan doen. Dan kun je in de GBA (en dus voor de Nederlandse wetgeving) wel met 1 nationaliteit vermeld staan, maar in de praktijk heb je er nog steeds twee. Dus, alleen door (internationale) druk op Marokko uit te oefenen, kun je deze situatie veranderen.

harry pikkel | 20-04-09 | 14:41

Die domme lul van een Tofik begrijpt kennelijk niet dat dergelijke, stuitende uitspraken 'zijn zaak' absoluut geen goed doen. Goedwillende Marokkanen, voor zover aanwezig want ze zijn zo oorverdovend stil in de hele Maroc-discussie, zullen hier wederom op worden aangekeken en nog verder in een hoek gedrukt worden. Tofik, gast, dit land is het Marokkaanse tuig dat de boel stelselmatig loopt te verkloten spuugzat. Als dat jouw vriendjes zijn, stel ik voor dat je ze vergezelt op hun enkele reis naar de woestijn. Als het er uberhaupt van komt met die slappe, rooie hap in Mokum. Inshallargh.

Abe Froman | 20-04-09 | 14:31

Kijk, Carel heeft er ook over geschreven:
home.hetnet.nl/~c.brendel/Criminaliser...

Het wordt zelfs PvdA-ers als Brendel duidelijk dat wanneer Janmaat iets zei het wel bijzonder fout moet zijn, terwijl jaren later Marcouch hetzelfde wel mag zeggen. Diskriminasie !!

WildPlassert | 20-04-09 | 14:26

Dat een Marokkaan met een dubbel paspoort toch écht wel een Nederlander is, daar was al zoveel discussie over. Nou gaan we nóg een stapje verder: een Marokkaan zónder Nederlands paspoort is óók een Nederlander! Wauw!
Schoorsteenveger | 20-04-09 | 10:17

Haha, het wordt steeds triester

slashd | 20-04-09 | 14:19

"Ze zijn niet alleen daders, maar ook slachtoffers van familiedrama’s en falende instanties."

Wat een gelul, maar schop die mafkees Tofik ook maar gelijk de grens over.

slashd | 20-04-09 | 14:18

Dank je wel Tofik.

Wilders op weg naar 40.

Wat een lutser.

MAXXXMAN | 20-04-09 | 14:17

het is net een sprookje, eind goed al goed..
slechterikken weg en nu dan nog de verrader wegjagen.

Thumbling | 20-04-09 | 14:06

Rutgert, doe us filmen bij loket vergunningen verlengen?
Zal wel een rijtje staan sinds vandaag...

hfakker | 20-04-09 | 14:05

Werkelijk waar, ik lees dit bericht nu voor het eerst, maar mijn bloed kookt. Als een buitenlander (!) het in Nederland verprutst dan mag hij oprotten. Ik heb het altijd al gevaarlijk gevonden al die parlamentsleden met dubbele nationaliteit en deze knuffellutser Dibi bevestigt al mijn vooroordelen. Hoe kunnen we ook in hemelsnaam een buitenlander op immigratie (Albayrak) hebben staan? Potverdorie, ik ben een rationeel mens, maar als de huidige partijen er niks aan doen dan word ook ik genoodzaakt om PVV te stemmen.

sjg | 20-04-09 | 14:03

Heel makkelijk, deze mensen hebben het voor zichzelf verkloot en kosten geld. En de mensen die medelijden hebben met hun waarschijnlijk ook. Dus niemand die ze zal missen...

Eruit ermee!!!

Descartes9761 | 20-04-09 | 13:52

Eh, Tofik, we zijn in NL is toch allemaal slachtoffer van falende instanties? Die Tweede Kamer, waar jouw reet op het blauwe leer rust, voorop!

cybersnitch | 20-04-09 | 13:43

-weggejorist-

RDCMrT | 20-04-09 | 13:33

-weggejorist-

utjungske | 20-04-09 | 13:28

Altijd pijnlijk om te zien hoe de staat zijn primaire raison d'etre, namelijk het beschermen van de (ongewapende) fatsoenlijke burgers tegen het geteisem, ondergeschikt heeft gemaakt aan de politieke agenda van de zittende regering. Jarenlang is er, door de boven ons gestelden, beweerd dat het uitzetten van het rifraf geen optie zou zijn, omdat ze nu eenmaal een NL paspoort zouden hebben. De boodschap aan het volk was, leer er maar mee leven, met de marokkaanse straatcultuur. Dat probleem lijkt nu te zijn opgelost, omdat uitgerekend Marcouch bekend heeft gemaakt dat misschien wel 80% van het tuig helemaal geen NL paspoort heeft. Op zich geen verrassing, die gasten willen echt nix met ons te maken hebben. Op één uitzondering na, de bestaanszekerheid die we ze dmv uitkeringen en zeau bieden, die willen ze wel. Dus schop ze er maar uit, in Marokko zitten ze met smart op ze te wachten. Ik denk dat Mo IV niet echt blij is met al die negatieve publiciteit.
Ik blijf alleen wel met een vraagje zitten, er zijn wat mij betreft twee mogelijkheden:
A. De beleidsmakers van dit land wisten dit (van die paspoorten), en hebben ons jarenlang voorgelogen, met de bekende gevolgen.
B. Ze wisten dit niet, en dus worden we geregeerd door een stelletje omhooggevallen baantjesjagers met peop in hun ogen en oren.
Wie het weet mag het zeggen...

Karel Martel | 20-04-09 | 13:22

Want eigenlijk zijn we allemaal slachtoffers.
Bigi Bana Boy | 20-04-09 | 12:57

Onjuist mijn waarde generatiegenoot: alleen die mensen die vanwege kleur, 'geloof' of achtergrond door gewetenloze baantjesjagers in het 'nobele wilde'-hokje geduwd kunnen worden zijn per definitie 'slachtoffer'.
Ik, als doodnormale, best wel aardige kaukasische man, was al tot het daderschap veroordeeld toen ik nog vrolijk in de buik van mijn moeder rondtuimelde.
Brengt me trouwens op een mooi nieuw business plan: Real Life Cluedo!
Wie heeft Dr. Black vermoord? Was het wéér Kolonel Witmans Burden met de kandelaar in de studeerkamer? Muhahahah!

Krachtmeester | 20-04-09 | 13:22

Dank dat jullie het even hebben uitgeschreven, want als ik Tofik Dibi op BNR hoor versta ik er echt geen reedt van.

Wolfgang von Trips | 20-04-09 | 13:21

Wat zijn er toch weinig bekende Nederlandse Marokkanen die glashelder, zonder verborgen agenda, achter de open samenleving en de democratische rechtsstaat gaan staan. Rabbae, Dibi, Benali, Benzakour, Marcouch, noem ze allemaal maar op, geven er voortdurend blijk van aan de verkeerde kant te staan wanneer puntje bij paaltje komt.
Hafid Bouazza is de enige die ik kan bedenken die ondubbelzinnig tegen het islamgedoe en voor de open samenleving is, maar hopelijk zijn er nog een paar. Aboutaleb krijgt van mij het voordeel van de twijfel.

Whimpysinger | 20-04-09 | 13:21

-weggejorist-

ikworderzomoevan | 20-04-09 | 13:15

Een enkeltje naar het Rifgebergte met het vliegtuig....
Ze hebben van Allah toch benen gekregen?
Dan ben je pas echt "Groen" bezig als je ze laat lopen.
Misschien dat Tofik van Groenlinksch minder problemen heeft met deze CO2 neutrale uitzettingen.

BoerMetWorst | 20-04-09 | 13:07

Pluur die klootzakken in het laadruim van een bommenwerper en drop ze boven het rif gebergte!

Semen666 | 20-04-09 | 13:04

Ik snap het uberhaupt niet: Als je een wapenvergunning hebt en je overtreedt daarna de plichten die daarbij komen, dan ben je die, volgens mij, kwijt of je die nou 2 dagen hebt of 30 jaar. En let wel ik heb het niet over regels die al golden voor alle Nederlanders, zoals: "Andere mensen niet door het hoofdschieten", maar de extra plichten zoals: "Je wapen in een kluis bewaren". Vergelijkbare bepalingen gelden voor minder exotische vergunningen zoals een horecavergunning.
Heb je daarentegen een verblijsvergunning, dan gelden er voor jou geen extra plichten en overtreedt je de regels die voor iedereen gelden en niet alleen voor jou, dan raak je helemaal niks kwijt.. mooie boel.

alpha_mannetje | 20-04-09 | 13:00

Eeehm... dus de verbijfsvergunning van criminelen wordt normaal automaties verlengd?

holtor | 20-04-09 | 13:00

Ik zeg slachtoffers en daders samen zij aan zij gebroederlijk strijdend tegen de falende instanties en de falende familes. Want eigenlijk zijn we allemaal slachtoffers.

Bigi Bana Boy | 20-04-09 | 12:57

@allen
Voor als je eens geen zin hebt in GS. Lees 'De Eindstrijd' van o.a. Hans Jansen eens.... dan weet je wat ons te wachten staat.

Tiscali | 20-04-09 | 12:52

Krabbel geplaatst, Opjorrisen die mensen

Arnevld | 20-04-09 | 12:50

Schud ongelovig met zijn hoofd en denkt in alle stilte Wilders plus 5 volgende week?

apennootje | 20-04-09 | 12:41

Tofik graag ook een enkeltje terug naar dat stinkland!! Wordt zo moe van dit soort figuren.Walgelijke partij Groen Links!!

El Bandito | 20-04-09 | 12:41

Tofik is 1 van Groenlinks. 60% van de Nederlandse gevangenen stemmen GL. GL is een partij die graag criminelen knuffelen. 2 Tofik is een Marokkaan en de meesten kiezen voor hun eigen soort ongeacht hoe crimineel hun broeders zijn. 3 Volgens onze linksemensen is de maatschappij altijd de schuld van de misdaden van een crimineel, ongeacht dat deze criminelen het puur uit zelfverrijking doen.

ExtremeExtremist | 20-04-09 | 12:40

Groen Linkcksch is straatterreur
Ik maak me niet kwaad.
Ik maak me niet kwaad.
Ik maak me niet kwaad.
Ik maak.....
Ik heb er de pleuris in. Wat een tyfusleier.

Boomschade | 20-04-09 | 12:39

Hoezo enkele reis? Het is gewoon de terugvlucht van een retourtje. Van een hele lange graties vakantie in Holland. Speelkwartier is voorbij. Ga nu maar weer lekker kamelenpoep scheppen.

jullie ook hier? | 20-04-09 | 12:38

Nooit geweten dat een detailopname van een hoop stront er zo uitzag. (foto)
Is wel erg schrikken.

atinho | 20-04-09 | 12:37

Uitwijzing is geen straf, maar een maatregel.
Een verblijfsvergunning is altijd onder voorwaarden.
Die twee Marokkanen zijn denk ik heel blij.
Vermoed dat zij meer van Marokko, dan van Nederland houden,
bovendien is de enkele reis gratis.

Ploos van Amstel | 20-04-09 | 12:35

Stond vandaag leuk stukje in het AD over die uitzetting.

De reacties van die Marokkaanse vriendjes van hem: "Je gaat je eigen volk toch niet uitzetten?" Precies, we wonen in Nederland.. NEDERLANDS volk.. dus pas je aan/leef vredig, of ropt op. Prima dat je als Marokkaan in Nederland leeft, maar ga dan niet oude omaatjes van hun tasjes beroven..

En dan staat er ook nog leuk in: "Ze zijn gestraft voor de dingen die ze fout deden", vraag ik me af waarom ze dan meerdere keren iets fout deden... als 1 keer straffen niet helpt,.. waarom zou een tweede en derde keer straffen dan wel helpen?

Rest In Privacy | 20-04-09 | 12:34

Onderbuik | 20-04-09 | 12:29

Ik ben nog altijd in het stadium dat je die mensen toch vooral de nationaliteit van hun thuisland moet laten houden...

Rest In Privacy | 20-04-09 | 12:33

Ach ja, zo kennen we Nederland tenminste. Het komt altijd weer op een wassen neus neer en uiteindelijk verandert er niets.

K.Ontgat | 20-04-09 | 12:29

@Lewinsky | 20-04-09 | 12:16
ja mee eensch, als de politiek eens ruggegraat toont is het helemaal niet moeilijk.
.
Een oplossing is om mensen gewoon verbieden om namen aan kinderen te geven die op de marokkaanse "namenlijst" staan. Op die manier krijg je automatisch niet het marokkaanse paspoort.

Onderbuik | 20-04-09 | 12:29

@Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 12:13
Hee! Dat is een Heel Ander Hollands Geluid.

Lewinsky | 20-04-09 | 12:24

Jammer toch eigenlijk dat het bezinksel wordt weggejorist. Het maakt echt nieuwsgierig. Kan er niet een speciale link naar een site waar het komt te staan? Je zet er met grote letters "artistiek", of "bloemlezingen door de riolen" boven en zet er een emailadres van de maker onder, waar iedereen dan fijn naartoe kan mailen.

Mogelijk dat zelfs de kaste van de rechterlijke macht er de humor van inziet.

Rest In Privacy | 20-04-09 | 12:24

@McNulty | 20-04-09 | 11:59
Je kan een ander land prima opzadelen met criminelen die hier zijn opgegroeid. Australië is er groot mee geworden.

tipo | 20-04-09 | 12:23

Kan Joris niet bij de IND aan de slag? Er zijn genoeg Mocro's die van mij weggejorist mogen worden liefst vandaag nog....

Het_Alziedend_Oog | 20-04-09 | 12:21

Tofik kan ik meestal wel waarderen maar hier zit hij echt fout. Verblijfsvergunning en crimineel gedrag zou per definitie een ticket richting thuisland moeten opleveren. Dit zijn veelplegers dus ik verbaas mij dat hun verblijfsvergunning ooit verlengd is.

Simon_GS | 20-04-09 | 12:19

mijn voorstel; geef ze a.u.b. nog eerst een verschrikkelijk pak rammel

waandacht | 20-04-09 | 12:18

@harry pikkel | 20-04-09 | 11:06
Hou een sop met die multikul fabeltjes, harry.
Den Haag kan best eenzijdig de dubbele nationaliteit afschaffen. Hebben we niemand voor nodig. Het is geen kwestie van kunnen of niet kunnen, maar van willen of niet willen.

*politiek een kwestie van willen is*

Lewinsky | 20-04-09 | 12:16

@Berserker Nr. 1
Alle vliegmaatschappijen geven afgedankte vliegtuigen aan deze maatschappij, in de hoop dat ze met bosjes neerstorten.

King_Me | 20-04-09 | 12:16

De hoge weggejorist quote geeft veel opgekropte frustratie weer, :)

Voodat u zich te blij maakt dient u nog te bedenken dat de kaste van maatschappijvreemden, oftwel de rechterlijke macht, deze inhumane en buitenproportionele strafmaat zal omzetten naar een voorwaardelijke gevangenisstraf van 1 maand en de gelegenheid om alsnog een verlenging aan te vragen. Maar, en daarin zal de rechterlijke macht de poot stijfhouden, dat dient wel BINNEN 18 MAANDEN NA DEZE UITSPRAAK TE GESCHIEDEN! Anders volgt een nieuw verzoek tot verlenging, samen met een eerste waarchuwing. Wel moet de staat een schadevergoeding betalen aan het zielige tweetal, voor de geleden immateriele schade.

En daarmee zal de kous af zijn.

Rest In Privacy | 20-04-09 | 12:16

@100% M0cr04life :

Pas je wel op met de scherpe randjes?; Tegenwoordig krijg je namelijk een mooi pasje op creditcardformaat....

Gemene Deler | 20-04-09 | 12:16

Tofik Dibiel

tasmaniandevil | 20-04-09 | 12:15

Ik denk dat juist een (tijdelijke) uitzetting naar Marokko erg "verfrissend" zal werken voor de huftertjes. Daar krijg je namelijk gewoon net zolang klappen tot je het wel snapt. Dan mogen ze het hier weer proberen. Weer de fout in? Dan weer naar Marokko. Nu iets langer en een beetje dwangarbeid bij 45 graden celsius en nog meer klapjes. Die gastjes verstaan alleen de taal van geweld. Laten wij ze die taal bijbrengen. Uiteraard moeten de kosten worden terugbetaald of door knijpers in elkaar zetten ofzo of door hun eerste betaalde baan. Ook denk ik dat de pliesie hier gewoon meer moet kunnen doen. Zoals die lat meer gebruiken of tasers (lol).

mauzzer80 | 20-04-09 | 12:15

@Klukkluk | 20-04-09 | 10:28

Mee eens.. maar eigen kinderen probeer je nog te (her)opvoeden. Kinderen van iemand anders schop je je huis uit!

Ch. Loorkop | 20-04-09 | 12:13

Dat Ministerie voor Remigratie Moslims, dat komt er nog wel. Vrijwel iedereen is die moslims, met name de Marokkanen, spuug- en spuugzat.

*Zie voor goed begin maps.google.nl/maps?hl=nl&um=1&...

Berserker Nr. 1 | 20-04-09 | 12:13

Nou, gelukkig heeft Tofik zijn hyves nog op openbaar staan. Twee dagen na een comment bij Jack de Vries is zijn profiel alweer onzichtbaar.

Hoeveel dommer willen we onze politici nog hebben?

Sheik Yerbouti | 20-04-09 | 12:12

Fleauxe | 20-04-09 | 11:26

Klinkt alsof ze verantwoordelijkheid nemen (zucht, NOT natuurlijk). Maar mag je in 0031 stemmen als je alleen een verblijfsvergunning hebt? Dat zou het kunnen verklaren.

NoMinister | 20-04-09 | 12:08

@ 100% M0cr04life zeg maar daaaaaaaag -wegegjorist en opgerot-
Jou mogen ze ook gelijk meesturen, uitzuigen en leegroven. Jij en je familie verdient ook niet meer.

King_Me | 20-04-09 | 12:07

Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die 2 de huisdealers zijn van onze vriend Tofik. Vreemd dat het niemand opvalt dat hij altijd van die waterige oogjes heeft als hij weer eens ergens bij een tv programma aanschuift. Het is dat hij zich de neus poetst maar voor de rest heeft hij alle kenmerken van een gebruiker.
Inside information.

rommedoe | 20-04-09 | 12:06

* Mo uitgeleide doet*

G-unite | 20-04-09 | 12:05

Eerst nadenken voor je iets gaat schreeuwen.

* rest his case today*

KeurMeester | 20-04-09 | 12:05

-weggejorist-

100% M0cr04life | 20-04-09 | 12:04

@ 100% M0cr04life

King_Me | 20-04-09 | 12:03

-weggejorist en opgerot-

100% M0cr04life | 20-04-09 | 12:02

Ach soort zoekt soort.
Erger vind ik al die Nederlanders die ook vinden dat tuig zielig is en hier moet blijven. Zoals onze regering en justitie.
Gewoon tuig met ouders uitzetten!!
En Markoek natuurlijk ook.

leefbarbaar | 20-04-09 | 12:02

Stockton lekker onsubtiel PVV geblaat, je bent GS onwaardig. Voor zover...

hooiwagen | 20-04-09 | 12:02

Enkel 5 minuten te laat op het vliegveld melden is genoeg om een uitzetting niet door te laten gaan.
Zo simpel is het.

Vitayalin | 20-04-09 | 12:01

En ze hebben nog een broer ook. Vruchtbare familie. Linkse mensen denken dan dat de AOW daarmee wel veilig is. HAHAHA.

NoMinister | 20-04-09 | 12:01

Die verwijten naar Marcouch, schitterend! Allemaal zo slap zo inhoudsloos dat je direct kan lezen dat hij eigenlijk wil zeggen: Dit kan je niet maken bij je eigen bloed. Maar goed daar is Tofik dan wel weer even te slim voor.

alpha_mannetje | 20-04-09 | 12:01

lekker met een cargo kist naar afrika.
uitzetten mag best als je geen nler bent.
Opgeruimd staat netjes. In Marokko heb je lekker geen "instanties" dus daar is geen gezeik.

multi interpretabel | 20-04-09 | 11:59

In principe heeft Dibi gelijk dat je een ander land niet kan opzadelen met mensen die hier zijn opgegroeid. Alleen Marokko beschouwd Nederlandse Marokkanen als de 17e provincie, werkt bewust integratie tegen en ziet Nederland puur als wingewest waarvandaan de uitkeringen rechtstreeks naar Marokko overgemaakt dienen te worden. In het geval van Marokkanen met een dubbele nationaliteit of slechts de Marokkaanse zeg ik dan ook: enkeltje Marokko.

McNulty | 20-04-09 | 11:59

Sorry ik bedoelde natuurlijk Groen Links.

koffieboer | 20-04-09 | 11:58

Kan die Tofik er niet achteraan? Let op D66 stemmers, dit is uw voorland!

koffieboer | 20-04-09 | 11:57

Het is wel interessant dat je blijkbaar met een crimineel verleden toch een verblijfsvergunning krijgt.

Dat wil zeggen: belachelijk, ridicuul, absurd en slecht. Maar als je een beetje linkse intellectueel bent, dan is het niet meer dan 'interessant', en moeten we het daar wellicht eens over hebben. Als het maar niet tot stigmatisering leidt, that is. Duiken, bukken en stilzwijgen is namelijk best een 'interessante' optie.

NoMinister | 20-04-09 | 11:57

Gisteren een reportage hier in italie op tv gezien over vluchtelingen die vanuit Griekenland onder gezien op tv hier in Italie. Worden zonder pardon linea recta met dezelfde boot teruggestuurd. Die Italianen zijn woedend hierop: "Moeten wij tering de tering voor de terugreis betalen ook nog?".

italian bastard | 20-04-09 | 11:56

@express | 20-04-09 | 11:50

ROFLOL

Het_Alziedend_Oog | 20-04-09 | 11:55

Kan Tofik Dibi ook geen enkeltje krijgen , richting het Rif?

kuifje. | 20-04-09 | 11:54

@express | 20-04-09 | 11:50: Vergeet hun vrijwilligerswerk voor de Oranje stichting niet.

Fleauxe | 20-04-09 | 11:52

Fijn ook, die hartverwarmende steun van de PvdA en het CDA, de VVD en Groenlinks.

NOT!

Dat ze mogen branden in de hel danwel keihard steun betuigen. Laffe mensen.

NoMinister | 20-04-09 | 11:52

Ze zullen op hun werk ook nog wel een opzegtermijn hebben van twee maanden.
Dus meteen uitzetten kan ook niet.

express | 20-04-09 | 11:50

hetluis | 20-04-09 | 11:39
Thanx!

Mekker | 20-04-09 | 11:50

Net zoals Colijn destijds al zei; "Ga gerust slapen en is niets aan de hand..."
Alleen zijn het ditmaal geen Duitsers...

Het_Alziedend_Oog | 20-04-09 | 11:48

Tofik, ga es deaud.

Piebe Gosliga6959 | 20-04-09 | 11:48

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 20-04-09 | 11:47

Geen tuig = geen ellende = geen hulpverleners & geen subsidie = boos electoraat.

Need I say more?

NoMinister | 20-04-09 | 11:47

2 weg, nog heel wat te gaan... te hopen dat de discussie bij al die andere achterwegen blijven, anders zijn we weer 90 jaar verder. Salam Aleikum en de groeten!

Hezzy | 20-04-09 | 11:47

Voor Tofik Debiel: Dat ze bij de kinderafdeling van GroenLinks in Utrecht cursussen gaven in bommenmaken, dat kan niet. Lutser!

WildPlassert | 20-04-09 | 11:46

Tofik Dibi is het vleesgeworden toonbeeld van het totale failliet van het Nederlandse integratiebeleid m.b.t. vooral de Marokkaanse Nederlanders:
-dubbel paspoort; een door Marokko opgelegde xenofobe houding, dus streeft men Marokkanisering van NL na, en is er geen loyaliteit aan Nederland, maar in principe aan de koning van Marokko (en wij ons maar afvragen waarom dit volk niet is te integreren).
-kan desondanks toch in het parlement (en wij ons maar afvragen waarom de kwaliteit zo armoedig is);
-kudtgeloof dat het alleenrecht op de waarheid claimt, integratie met niet-moslims verbiedt, en een regelrechte bedreiging van onze vrijheid is (en zij zich maar nep-afvragen waarom een partij voor de vrijheid het zo goed doet).
.
Dibi heeft dus ook nog foute vrienden die de maatschappij veel ellende opleveren en de staatskas miljoenen kosten. Hij maakt misbruik van zijn kamerlidmaatschap en pruttelt dom gelul waarmee wat krom is, recht gepraat wordt.
.
Wanneer starten de remigratieprogramma’s nu eindelijk?

Fijnstoffer | 20-04-09 | 11:46

tipo | 20-04-09 | 11:43
tnx, meesterlijk

Napeauleon | 20-04-09 | 11:45

Als Tofik zo gehecht is aan z'n matties dan maken we er toch gewoon 3 enkeltjes rif gebergte van?! Geen hond die daarvan wakker ligt volgens mij...

Masterbatsie | 20-04-09 | 11:44

Keurmeester heeft een knappe zus die hij beschikbaar stelde aan de reaguurders.

sjaakdeslinksesul | 20-04-09 | 11:43

@Napeauleon 11:40
Zie de verwijzing @ hetluis 11:39
Hij verwijst je weer verder door naar de link.

tipo | 20-04-09 | 11:43

Ben even weggeweest en wil nu wel heel graag weten wat Keurmeester schreef.

Iemand een linkje?

Napeauleon | 20-04-09 | 11:40

Op één ding kun je aan: de heren worden NIET uitgezet.
Ik denk dat ze ongevraagd een paspoort aangeboden krijgen met excuses voor het ongemak.
En dan kunnen ze legaal doorgaan met hun Mondriaan activiteiten.

ikweetnogmeer | 20-04-09 | 11:40

Mekker | 20-04-09 | 11:37
zie bijv. mijn post van 11.25

hetluis | 20-04-09 | 11:39

wanneer worden ze eens wakker in den haag ,is het nu zoveel moeite om echt
tuig het land uit te gooien.. Foute imams ,jammer niets aan te doen.
En dan vinden ze het gek dat Wilders zoveel stemmen krijgt.
Jullie in den haag doen het zelf met julie slappe optreden.
Nederlanders worden het zat.

omas | 20-04-09 | 11:37

Wie kan Keurmeester nog eens citeren?

Mekker | 20-04-09 | 11:37

Er worden door onze regering ontzettend veel brave belastingbetalende nederlandse autochtonen 'opgeofferd' om de criminele terroriserende asociale allochtonen (niet allemaal, maar wel een groot deel) tevreden te stellen.

rijk | 20-04-09 | 11:36

Laatst was er nog een roofoverval op een sigarenboer. Zat ie 4 uur vastgeducktaped op zijn Eikenhouten stoel. De daders nam hij niet zo veel kwalijk. Maar als hij die falende instanties voor zijn auto krijgt, nou dan...

tipo | 20-04-09 | 11:35

Geef ik net een plusje voor Keurmeester wordt hij weggejorist!?!?!

Joris - leg a.u.b. uit waarom?

acac | 20-04-09 | 11:35

Keurmeester +1

acac | 20-04-09 | 11:33

Laat die slinkse rukker eens met alle slachtoffers gaan praten van dat tuig.

OpenDeur | 20-04-09 | 11:32

-weggejorist-

Verminus | 20-04-09 | 11:31

Uit het artikel van het AD.

Ook voorbijgangers in de Piet Mondriaanstraat zijn niet te spreken over de plannen. ,,Dit kan toch niet,’’ zegt een jonge Marokkaan, terwijl hij in een glanzende zwarte BMW stapt.

Hoe komt zo'n jonge Marokkaan eigenlijk aan een glanzende zwarte BMW? Heeft ie wel een rijbewijs?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Heeft ie vast niet verdiend met eerlijk werk.
Misdaden zijn hun core business.

rijk | 20-04-09 | 11:30

Uit groenlinks.nl/kandidatenlijst/tofikdibi : " Mijn naam is Tofik Dibi, ik ben 25 Linkse Lentes jong en woonachtig in Amsterdam".
Geen Riff Macho Aap die in die stijl over zichzelf zou schrijven. Tofik is een schwule die op het verkeerde paard wedt.

Bigi Bana Boy | 20-04-09 | 11:29

Is het nou zo heel moeilijk volkomen logisch te vinden dat eenieder met een vreemde nationaliteit die zich hier aan crimineel gedrag schuldig maakt, lekker overhandigd wordt aan zijn of haar eigen overheid met de mededeling dat we de ongein zat zijn? Daar worden toch geen individuele vrijheden of fundamentele mensenrechten mee geschonden, zou ik zo denken. Voorlopig wijzen voor mij de feiten (vind ik belangrijk, sorry) erop dat er hier een keertje juist gehandeld wordt door de overheid. Overheidsinstanties (ook die van 0031) hebben bij mij nog al eens de schijn tegen, maar in deze zie ik nog geen reden tot kritiek.

Achterdocht | 20-04-09 | 11:29

Tofik is zelf halve crimineel met zijn zenuwachtige oogjes die heen en weer flitsen om zijn taqiyya praktijken te verhullen.

Wat een misselijk mannetje is dat.
Dat zo een een arrogante omhoog gevallen gluiperige jihadi zelfs in de kamer kan komen zegt al veel over het niveau van de politiek van tegenwoordig.

solidstate | 20-04-09 | 11:28

Onmiddellijk het land uitzetten deze criminele illegalen.
Lineaal rectaal terug naar Marokko.

rijk | 20-04-09 | 11:28

Wat mij betreft GL ook mee-stuuren, als ze dat zo graag willen.
We wont miss YA

paddoschtoel | 20-04-09 | 11:27

Uit het artikel van het AD.

Ook voorbijgangers in de Piet Mondriaanstraat zijn niet te spreken over de plannen. ,,Dit kan toch niet,’’ zegt een jonge Marokkaan, terwijl hij in een glanzende zwarte BMW stapt.

Hoe komt zo'n jonge Marokkaan eigenlijk aan een glanzende zwarte BMW? Heeft ie wel een rijbewijs?

nieuwsflits | 20-04-09 | 11:26

tipo | 20-04-09 | 11:25
nou ja, beter méé dan óm verlegen zullen we maar zeggen

hetluis | 20-04-09 | 11:26

Wat een bewieroking van keurmeester, een newbe die een beetje heeft zitten knippen en plakken met een stuk tekst dat dezelfde retoriek heeft als die lamme tekstjes van activisten. ('Op een dag was er niemand meer om te demonstreren' etc.)

bidlip | 20-04-09 | 11:26

Quote uit Trouw: "Het zijn ónze Marokkaanse rotjochies.."
Waar staat dat 'ons' eigenlijk voor bij Groen-Links?

Fleauxe | 20-04-09 | 11:26

Biep | 20-04-09 | 10:42
Het censuskiesrecht herinvoeren zou ook een goed idee zijn.

Weisse rose | 20-04-09 | 11:26

Oud nieuws in een nieuw jasje. GL heeft niets maar dan ook niets begrepen van de Fortuyn-revolte. Nu de PVDA af en toe een rechts geluidje produceert (en het gelijk weer 'nuanceert') ziet GL haar kans schoon om te vissen in de electorale vijver van de PVDA. Op zich niet vreemd, er zijn ongetwijfeld hordes gutmenschen te vinden die de deportatie een grof schandaal vinden. Tot zover het politieke aspect. Nu nog even het menselijke. Tofik, ouwe nichtenbroeder van me.
Ga je nu echt all the way als Marokkaans glijmiddel voor de twijfelde potentiële Groen-Links kiezer? Je bent te laag om voor NSB'er te worden uitgescholden. Te dom om voor Nazi te worden uitgemaakt. Te laf om een terrorist genoemd te worden. Te knap voor een troll. Je bent héél héél erg diep gezonken.
Opdat je nog eens getrakteerd wordt op een innig samenzijn met de Marokkaanse broers. In een donker steegje bijvoorbeeld. Lutser!
-
PS:
Yeah, way the go Stockton. Heb je altijd al een aanwinst gevonden.

Fleauxe | 20-04-09 | 11:22

Flikker die Tofee Dumbi er dan ook maar uit

dennisdemennis | 20-04-09 | 11:22

Bigi Bana Boy | 20-04-09 | 11:15
Hahahaha geweldig Bigi..... een latente nicht ik dacht het en jij schrijft het!!!

wyatt earp | 20-04-09 | 11:22

Elke in Nederland verblijvende vreemdeling heeft een verblijfsdocument nodig. U bent vreemdeling als u niet de Nederlandse nationaliteit bezit en niet op grond van een wettelijke bepaling als Nederlander moet worden behandeld.

Om voor een verblijfsdocument in aanmerking te komen, moet u ten minste voldoen aan de volgende voorwaarden:
•U heeft een geldig paspoort.
•U bent geen gevaar voor de openbare orde, openbare rust of nationale veiligheid.
•U of uw verblijfgever beschikt over voldoende middelen van bestaan, bijvoorbeeld inkomsten uit arbeid.
•U bent bereid om mee te werken aan een onderzoek naar tuberculose.
•U heeft een ziektekostenverzekering afgesloten die dekking geeft in Nederland.
•U bent geslaagd voor het basisexamen inburgering of u bent hiervan vrijgesteld.
•U voldoet aan de voorwaarden die behoren bij het doel waarvoor u naar Nederland komt. Voor elk verblijfsdoel gelden andere voorwaarden.

CoffeePatch | 20-04-09 | 11:21

Tofu Dhimmi moet gewoon z'n smoel houden. Zoals de redactie al concludeerde, ze hebben GEEN Nederlands paspoort, en zijn dus GEEN Nederlanders. Dat Dibi vroeger met ze gespeeld heeft verandert daar helemaal niets aan. En ik moet eerlijk bekennen dat ik uitzetting een betere optie vindt dan knieschoten (en TOCH ga ik PVV stemmen volgende keer).
.
Knap knip en plakwerk van HVV trouwens, Keurmeester.

ViagraFalls | 20-04-09 | 11:21

Ik snap de hele discussie niet. Ze zijn toch illegaal? Dan moeten ze toch sowieso weg al deden ze liefdadigheidswerk?

zooishettoch | 20-04-09 | 11:20

aplaus voor keurmeester. hulde man, en dat op maandagmorgen.
@redactie: haal het zwitsalhoofdje maar even weg bij keurmeester en maak hem reaguurder van de dag.

baron von 8zilinder | 20-04-09 | 11:19


Weten we meteen weer waar GroenLinks staat.

Kunnen we trouwens alvast afspreken dat verblijfsvergunningen voor onverbeterlijke veelplegers worden ingetrokken of toch tenminste niet worden verlengd als ze aflopen ?
Dan gebeurt er tenminste iéts ! Wat we doen met als die etterbakjes met een NL paspoort gaan we daarna wel weer bedenken. Je moet ergens beginnen.

daytonaT595 | 20-04-09 | 11:18

Uit Trouw: "Volgens stadsdeel Slotervaart heeft 80 procent van de Mondriaangroep geen Nederlands paspoort, maar een verblijfsvergunning."

Er valt nog veel meer werk te verzetten voor de IND...

60CX | 20-04-09 | 11:18

hetluis | 20-04-09 | 11:15
Zo'n dubbele internet persoonlijkheid kan natuurlijk ook.

CoffeePatch | 20-04-09 | 11:17

Wat me stoort en dan ook werkelijk STOORT!!!!!!!!!! Is dat er nooit en dan ook nooit over de slachtoffers gepraat wordt die last hebben van dit schorremorrie,daart hoor je de heren en dames politici nooit over,ja op 1 na dan... maar die heeft het altijd gedaan volgens het haagse pluche!!!!!
Flikker die gasten lekker eruit,stel een daad,doorpakken want dit is de omgekeerde wereld,en maar klagen bij linkse programma´s dat de Dhr. Wilders zetel op zetel krijgt,vooraslnog virtueel maar toch! pfffffffff dat is eruit!

wyatt earp | 20-04-09 | 11:17

Tofik, ik moet mij sterk vergissen als jij geen latente nicht bent. Het straalt uit je zwoele oogjes. WIJ hebben daar geen problemen mee, maar je mocro vriendjes wel. Weet wie je als vrienden kiest. Je beschermt je potentiële vervolgers.

Bigi Bana Boy | 20-04-09 | 11:15

CoffeePatch | 20-04-09 | 11:11
tenzij keurmeester = f jacobse

hetluis | 20-04-09 | 11:15

-weggejorist-

MarFox | 20-04-09 | 11:14

punt uit

nielsobserveert | 20-04-09 | 11:13

Het land uit trappen, liefst gisteren.
Het niet uitzetten van bewezen criminele orde vertorende illegalen is als een uitnodiging met dikke neon letters.

Beëlzebul | 20-04-09 | 11:13

Dat hele verhaal van Keurmeester hadtie ook tot deze twee verzen kunnen beperken:
"Ja maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in,
Geen probleem, dan blijf je toch lekker thuis"
Valt me trouwens op dat Rita Verdonk dit schot voor open doel er nog niet eingeknallt heeft. Laat IJzeren Rita maar meteen korte metten maken met die kudt-gewoonte in Den Haag dat ex-kabinetsleden géén commentaar op de nieuwe uitvoerder van hun ex-functie maken. Immers had Albayrak al lang met een ongewenstverklaring moeten komen... Asielzoekers die een prittstift jatten bij de Hema krijgen die à la minute, met de aanzegging 0031 binnen vier weken te verlaten erbij.

F. von Zeikhoven | 20-04-09 | 11:13

Wat is er zo cool aan een comment waar alleen weggejorist staat? Flauwe grap, is al veel vaker gemaakt door andere reaguurders.

sjaakdeslinksesul | 20-04-09 | 11:13

als ze zo trots zijn op hun komaf, dan lekker terug toch. Waarom zit je hier dan geiten......

nielsobserveert | 20-04-09 | 11:12

Vakantie naar Marokko? Doe mij die maar hoor.

schoenmaker | 20-04-09 | 11:12

fuckje | 20-04-09 | 10:54
Het stond op 16 april al op HVV
KeurMeester | 20-04-09 | 10:50
Volgende keer ff de bron er bijzetten

CoffeePatch | 20-04-09 | 11:11

En toch vertrouw ik die Marcouch niet. Slimme zet. Dat dan weer wel.

baggerella | 20-04-09 | 11:09

Niet elke Marokkaan is een knuffelmarokkaan, Tofik. En anders ga je toch lekker met hen mee.

AdmiraalHerman | 20-04-09 | 11:08

KeurMeester | 20-04-09 | 10:50 :
op een A4tje 30 jaar ellende samengevat,applaus!

K.Zwellever | 20-04-09 | 11:07

mondriaangroep, hofstadgroep...
Die jongens noemen zichzelf echt niet zo hoor!

wakkere_nederlander | 20-04-09 | 11:07

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 20-04-09 | 11:07

-weggejorist-

Klintonn | 20-04-09 | 11:07

Lewinsky | 20-04-09 | 11:04
Tuurlijk, maar Den Haag kan dat niet in zijn eentje. Het zijn internationale verdragen, dus je moet als internationale gemeenschap druk op Marokko en Turkije uitoefenen. Waarom dat niet gebeurt? Al sla je me dood.

harry pikkel | 20-04-09 | 11:06

Staande ovatie voor KeurMeester

Jammer dat Pim niet de kans heeft gekregen een stokje te steken voor een aantal van je terechte opmerkingen.

* doet copy-pasten van je briljante tekst *

Je Verzint Het Niet | 20-04-09 | 11:06

Ik vin tofkip stom....

Jan Gordelroos | 20-04-09 | 11:05

keurmeester: de lengte en de timing op maandagochtend mankeert wellicht maar begrijpelijker kan het niet gezegd

hetluis | 20-04-09 | 11:04

Crimineel hier in Nederland, geen Nederlander, oplossing gelijk terugsturen naar land van herkomst. De enige falende instantie in dit geval is de IND, die blijkbaar keer op keer de verblijfsvergunning van deze criminelen heeft verlengd. En Tofik op enkele reis mee voor de begeleiding van deze "Amsterdammers". Zwaaizwaaibaaibaai.

60CX | 20-04-09 | 11:04

Keurmeester for president , c'est ca

watsinneneem | 20-04-09 | 11:04

@harry pikkel | 20-04-09 | 11:01
Dat kunnen we toch veranderen, die uitzonderingspositie van Marokko en Turkije?

Lewinsky | 20-04-09 | 11:04

@keurmeester: Meesterlijk stukje!

naughty genius | 20-04-09 | 11:03

@KeurMeester | 20-04-09 | 10:50
+100

Lewinsky | 20-04-09 | 11:03

en we zwaaien met zn allen naar van gaal, en we.... o nee verkeerde bericht.

zal ze niet missen

scaryguy | 20-04-09 | 11:02

Graag ook meteen een enkeltje Rif-gebergte voor Tofik Dibi.

Booomer | 20-04-09 | 11:02

@KeurMeester
+ veel. Te koning.

King_Me | 20-04-09 | 11:02

Het gaat hier om zware recividerende criminelen die geen Nederlands paspoort hebben. Prima zet die gasten maar het land uit. Marcouch zegt niet dat je bij kleine vergrijpen het land moet worden uitgezet.

Bodde | 20-04-09 | 11:01

Lewinsky | 20-04-09 | 10:53
Dat is de grap: als je een andere nationaliteit kiest, of andersom Nederlander wilt worden, dan moet je je tweede nationaliteit prijsgeven. Met uitzondering van Turkije en Marokko.

harry pikkel | 20-04-09 | 11:01

Wilders +1

KsEal | 20-04-09 | 11:01

@KeurMeester | 20-04-09 | 10:50
chapeau voor al deze info ,en zo alles bij elkaar in een bericht is het belachelijke van Nederland heel duidelijk.

huppeltrutje | 20-04-09 | 11:00

Dibi maakt zich (weer) totaal ongeloofwaardig door het op te nemen voor dit tuig. Links Nederland is, zoals gebruikelijk, weer stekeblind voor rede, want er zouden toch eens een paar stemmen verloren gaan. Crimineel , geen Nederlander en geen verblijfsvergunning? Wegwezen met die bende, kijken of ze daar in de rif ook zo'n praatjes hebben tegen oom agent.

der Dickmeister | 20-04-09 | 10:58

gewoon ... omdat het kan !!!

Je Verzint Het Niet | 20-04-09 | 10:57

Wat is dat toch met die mensen zoals Dibi, dat ze zo krampachtig wegkijken als het om het grote falen van de multiculturele samenleving gaat?

Superior Bastard | 20-04-09 | 10:57

Goed gesproken, KeurMeester!

*klap-klap-klap-klap*

RockBock | 20-04-09 | 10:56

KeurMeester | 20-04-09 | 10:50
Hoppa

Zo jammer! | 20-04-09 | 10:55

Het is een beetje laat maar goed,

Stadsdeel de Baarsjes eerst maar leeghalen en allemaal op de 15 een enkeltje Rif.
Bus mogen ze houden, dan kunnen ze hun eigen bevolking beroven en terroriseren. Wat zou dat mooi zijn!

Wûrvey | 20-04-09 | 10:55

@Keurmeester |10:50
Zou je dit goeie, mooie verhaal naar alle kranten, blogs, e.d. willen sturen? Dit moet door meer mensen worden gelezen!!

fuckje | 20-04-09 | 10:54

@harry pikkel | 20-04-09 | 10:51
We kunnen toch iedereen die meerdere paspoorten heeft het Nederlanderschap ontnemen?
*memo: doen*

Lewinsky | 20-04-09 | 10:53

Tofik en de criticasters van Marcouch (inzake zijn uitzetvoorstel) houden er vreemde denktrends op na.
1)' Iemand die geen verblijfsvergunning heeft is toch NLer omdat hij in NL is.'
2) 'Je moet dat soort mensen steunen eenvoudig omdat het ook Marokkanen zijn.'
*Postbus 51 belt.*
Ab & Sal hielden ook een interview met Marokkaans/NL voetballers met het verwijt (ze speelden in Oranje) dat ze 'eigenlijk voor Marocco moesten spelen.
*belt nog een keer Postbus 51*

Einde van de Domheid | 20-04-09 | 10:53

Fantastisch nieuws om de week mee te beginnen! Ons prachtige kikkerlandje weer een stukje veiliger maken.

Aatje | 20-04-09 | 10:53

Kan die Tofuck Dhimmi niet met terugwerkende kracht geroyeerd worden als POWNED lid ?

Zou een mooi statement zijn.

QB (ja die.....) | 20-04-09 | 10:53

Heeft Tofek Dibi soms bezoek gehad van een rokende man in regenjas (met bontkraag) die kwam vertellen dat de koning het zou waarderen als hij zijn vrienden in 020 weet te houden?

RockBock | 20-04-09 | 10:52

Biep | 20-04-09 | 10:40
Dan zou je een paspoortendiscussie tussen Marokko en de EG moeten krijgen. Nederland kan het dubbele paspoort niet eenzijdig weigeren, omdat iemand met een Marokkaanse ouder zelf automatisch Marokkaan is en dus een Marokkaans paspoort kan aanvragen.

harry pikkel | 20-04-09 | 10:51

-weggejorist-

KeurMeester | 20-04-09 | 10:50

Dus een nederlandspaspoort is een vrijbrief

Braakbal | 20-04-09 | 10:50

Schoorsteenveger | 20-04-09 | 10:46

Ja dat klopt!

Als men Tofik Dibi serieus gaan nemen.
Is
Dat
Mogenlijk
?
?

Biep | 20-04-09 | 10:50

Bloedbroeders(inteelt) houden elkaar altijd de handen boven het hoofd.
Om nu ineens credits aan Marcouch te gaan geven begrijp ik niet. Deze illegale Marokkanen hadden jaren geleden al het land uitgetrapt moeten worden.
Nu hebben ze hier jarenlang de crimineel uit kunnen hangen.

Martinello | 20-04-09 | 10:49

Gemene Deler | 20-04-09 | 10:43

En toch moet ik het eerst zien voordat ik het ga geloven.
De Imam krijgt, ondanks behoorlijk verzet binnen de kamer, gewoon zijn baret en ticket naar Afghanistan. Dinsdag zal er een debat zijn in de kamer over dit onderwerp. Jack de Vries zal naar eigen zeggen de motie terzijde schuiven.

Ik hoop dat jouw rijtje als zodanig klopt en dat Tofik de gang van zaken niet te lang of permanent zal vertragen.

Het is zo'n zachtgekookt ei........

Biep | 20-04-09 | 10:48

Ja, die ziet de bui al hangen ;o)

Klapperfant | 20-04-09 | 10:48

En flikker zelf ook op dan Dibi...

De natte hond | 20-04-09 | 10:47

Marokko
- zon
- zee
- goedkope huisvesting
- iedere 100 meter een moskee
Wat is er mis mee? Als je ook nog de taal spreekt en trots op je land bent?

Ow... het strenge regime voor kloodtzakjes. Ah ja, waar ook.

Napeauleon | 20-04-09 | 10:46

Biep | 20-04-09 | 10:40
Ik begrijp uit de uitlatingen van Tofik Dibi dat we er in één keer een hele kolonie en enige tientallen miljoenen Nederlanders bij hebben gekregen. Ook de koning van Marokko is Nederlander, want ook hij heeft een Marokkaans paspoort.

Schoorsteenveger | 20-04-09 | 10:46

Ach, ben ik het een keertje met jullie eens!

Zippy | 20-04-09 | 10:46

Echt een hekel aan dit soort mensen... altijd maar de hele dag aan het rad draaien!!! en aan het zwammen

Raddraaier | 20-04-09 | 10:45

Goede actie van Marouch, zonder NL paspoort ben je geen NLer, ze zijn hier een tijdje illegaal geweest dus de teller gaat opnieuw lopen. Het is volgens die redenering te zot voor woorden om mensen een verblijfsvergunning te geven terwijl ze een crimineel verleden hebben, hier al 15 jaar zijn en nooit de moeite hebben genomen te nationaliseren. Deze jongens zijn geen Nederlandse probleemjongeren, dit is buitenlands tuig.
Tofik is bij GL gehaald om de Mocro stemmen bij de PvdA weg te snoepen en dat doe je natuurlijk met het argument, die jongens zijn dader, omdat ze slachtoffer van het systeem zijn, zo haalde de PvdA ook de stemmen op vroeger.

Fimbulvetr | 20-04-09 | 10:44

En waar blijven al die marokkanen die zich diep schamen voor hun landgenoten?

K.Zwellever | 20-04-09 | 10:43

Goed bezig, Ahmed Marcouch. Bedankt.

Quanquer | 20-04-09 | 10:43

Oplossing = Simpel
Maatregel = Legitiem
Uitvoering = Haalbaar
Resultaat = Wenselijk
Gevolgen = Positief

Tofik = Pannekoek...

Gemene Deler | 20-04-09 | 10:43

Daar gaat een vriend van PowNed.
*Gooi nu het Barbie topic erachteraan!*

Einde van de Domheid | 20-04-09 | 10:42

Stemrecht zouden ze ook moeten stopzetten voor mensen met een dubbel paspoort..... maar ja, dat vinden de mensen van de PvdA natuurlijk helemaal geen goed plan.

Biep | 20-04-09 | 10:42

Tofik ,solidair met je vriendjes zijn en mee terug gaan dan maar.Missen we ook niks aan.

huppeltrutje | 20-04-09 | 10:42

progressief | 20-04-09 | 10:23

de nederlandse staat levert weldegelijk nederlandse paspoorthouders uit of er nu een neger of nigeriaan aan vast zit dat maakt niet uit maar een stel rif apen dat is weer verdraaid moeilijk! dit valt ook weer onder die lamlul van de zwaargewichttopper hirschi ballin

andre9738 | 20-04-09 | 10:41

Het grote dilemma van links:
"Eerst kwam Marcouch ons op het plein smeken om stemmen en nu loopt hij ons te flessen."

Schoorsteenveger | 20-04-09 | 10:41

-weggejorist-

Krachtmeester | 20-04-09 | 10:41

Al het buitenlands scum eruit,zodat we daarna de handen vrij hebben om het tuig zoals bijstandskoning en vrankrijk bewoners aan te pakken.Hoogste tijd voor een ouderwetse groote voorjaarsschoonmaak

K.Zwellever | 20-04-09 | 10:40

Het zou mooi zijn als deze actie de opening maakt voor de paspoortendiscussie in Den Haag:

Kiezen wat je wil: óf het één , of het andere paspoort. Niet meer allebei.

Biep | 20-04-09 | 10:40

Ach jongens, meneer Dibi kan er ook niets aan doen. Die Tofik heeft er 1 zo diep in z'n ass gehad dat er tegen de achterkant van z'n hersenstammetje is aangeketst, hij kan nu niet meer helemaal helder denken...

ouwewijvenlikker | 20-04-09 | 10:40

Het is toch allemaal veel beter in Marokko , ik zie er niks mis mee.

RemiX | 20-04-09 | 10:39

Ik zei toch all, een glas, een plas....

Pieter Bas | 20-04-09 | 10:39

King_Me | 20-04-09 | 10:33
Liegen, da's koeltoer.

Zo jammer! | 20-04-09 | 10:39

.. marokkanen zijn de levende garantie dat de multikul zeker blijft mislukken, en uiteindelijk escaleert in drama.
Promotors van multikul zouden meer succes scoren in hun missie, door dagelijkse de top 100 van het geboefte te deporteren, in plaats van geld te gooien naar hun wangedrag.

Jan Passant | 20-04-09 | 10:38

Alexander the Second | 20-04-09 | 10:30
die was voor jou, mijn vorige comment.

Biep | 20-04-09 | 10:37

Allemaal leuk en aardig, maar ik betwijfel of ovrrheidsinstanties gemeentelijk / landelijk zoveel geld in kas hebben om alle suggesties die je doet waar te maken. Daarna komt weer het hele zaakje in de juridische molen terecht die ook weer onvermogen zal tonen. Er zal eerst veel moeten veranderen in het wetboek om daadkrachtig te werk te kunnen gaan.

In dit geval hebben ze op wettelijke gronden een punt waarmee ze kunnen handelen. Prima: flikker er maar uit! Maar gaat het ook daadwerkelijk gebeuren???

Biep | 20-04-09 | 10:36

Half uurtje geleden was Fransje Timmermans op radio 1, die man die zo vol lof is over Europa. Hij wil niet met zijn kinderen leven in een land waarin Wilders iets te zeggen zou hebben.
Laat hij met Dibi en Doekle alsjblieft emigreren naar een zandbak!

fuckje | 20-04-09 | 10:36

In Duitsland word al jaren de Europesche wet toegepast Abschiebung.
Veroordeelde buitenlander kan halve straf krijgen: alleen bij meer dan 2 jaar en mag dan 10 jaar het land niet in, anders moet de veroordeelde buitenlander de rest van de straf uitzitten.

grote grutjes | 20-04-09 | 10:34

Dit is geen gewoon links dit is Extreem links.

Dus Nederland word wakker jullie vrijheid is in gevaar!!!!!!!!!!!!!!!!!

veel vaak en vet | 20-04-09 | 10:33

"mijn statement is dat ik niet kan toelaten dat deze jonge Nederlanders,...".

Deze mannen hebben alléén een Marokkaans paspoort.
Of welke 'Nederlands' heeft Tofik het?
Een immigrant is GAST in Nederland. Wij zijn een erg gastvrij land. Dus als je jezelf Niet gedragen kan is het normaal is dat je eruit geknikkerd wordt.
Het had ook andere nationaliteit kunnen zijn.
.. In dit geval Toevallig een Marokkanen. *ahum*

_- ViXXeN -_ | 20-04-09 | 10:33

Rutger heeft meerdere keren met deze pannenkoek gepraat. Kan hij hem nu niet eens onder vuur nemen en confronteren met het feit dat hij gewoon staat te liegen.

King_Me | 20-04-09 | 10:33

"jonge nederlanders" pff donderstraal eens een eind op. Als het ze uitkomt dan zijn het opeens Nederlanders. Door hun criminele gedrag hebben ze zichzelf gediskwalificeerd als Nederlanders. Wegwezen met die untermenschen. Laat ze in hun gebergtes de boel maar op stelten zetten. Hopenlijk opent dit de GroenLinks achterban de ogen. Hoe kun je als Nederlander op zo'n partij of de PVDA stemmen?
GEERT WILDERS 2011!

schertsfiguur | 20-04-09 | 10:32

Goed idee van Marcouch en de Amsterdamse politie, maar nu ook nog daadwerkelijk doen. Zou wel eens als een preventief afschrikmiddel voor hun vriendjes kunnen werken als die twee terug naar Marokko worden gestuurd. En je zult zien dat ze daar veel gelukkiger zijn in hun natuurlijke omgeving. Ze zouden Marcouch dankbaar moeten zijn.

brutus68 | 20-04-09 | 10:32

.
Zeteltje minder voor Extreem Groen Links.
.

Mongeaulie waarsguwt | 20-04-09 | 10:31

Is er een gironummer waar deze enkeltjes zandbak van worden betaald? Dan cancel ik direct mijn vakantie en gaat die 3k ergens anders heen.

radiohoofd | 20-04-09 | 10:31

Ik ben het in zoverre met Dibi eens dat de overheid en justitie nu eindelijk eens hard moeten aanpakken. Opvoed- /werkkampen, langdurig vastzetten, preventieve acties, doorlichten afkomst auto's en spullen etc etc. Keihard aanpakken en hinderlijk volgen, eventueel de rest van hun leven.
Uitzetten is daarbij stap twee. We hebben het harde aanpakken nog geen eens geprobeerd.

Alexander the Second | 20-04-09 | 10:30

Tofik is een typisch voorbeeld van hier te komen als gast om vervolgens het hele huishouden over te willen nemen.

Sinar | 20-04-09 | 10:30

Groen Links weer ? Wat is dat toch voor een perverse club ? Wie stemt er in vredesnaam op die partij ? Zijn dat alleen criminelen, krakers en terroristen ? Wat is dat toch voor een organisatie ?

Marcus Porcius Cato | 20-04-09 | 10:29

@Ch. Loorkop | 20-04-09 | 10:25
Ik heb me laten vertellen dat je je ook aan de regels moet houden als je wél een paspoort hebt

Klukkluk | 20-04-09 | 10:28

Krijg de tyfus, mekka knielers.
Altijd heeft het een ander gedaan.
Opzouten en neem die linkse tyfus hond van Didi ook gaarne mee.

So Fucking Wha | 20-04-09 | 10:28

Gadverdamme gaan we weer lekker Marokkaantjes bashen? Stockton ik hoop dat een keertje thuis komt met een prachtige Marokkaanse dame aan je zijde, die toevallig zo''n etterbakje van een broertje heeft.

Toetie | 20-04-09 | 10:28

Zozo, Tofik houd er interessante theorieen op na wat betreft nationaliteit. Hier kan Femke het toch niet mee eens zijn, of neemt ze haar toyboy in bescherming?

Harry Turtle | 20-04-09 | 10:27

Ach gossie, ik krijg er bijna medelijden mee. Familiedrama's en falende instanties, ik wou dat mensen eens stoppen om elke keer met dit soort kutsmoesjes een misdaad te verantwoorden. Het is altijd de schuld van een ander, tuurlijk joh.

Mcfan | 20-04-09 | 10:27

Tofik neemt ze zelf in huis neem ik aan ? Dat wordt nog lachen.......

Monkeyman | 20-04-09 | 10:26

gewoon lekker gaan procederen vanuit het rif gebergte

andre9738 | 20-04-09 | 10:26

Mezelf: 10.23 "maakt".

Contra | 20-04-09 | 10:26

Zolang je geen paspoort hebt, ben je hier gewoon te gast en heb je je aan de regels te houden. Doe je dat niet? Toedeledokie!!!

Ch. Loorkop | 20-04-09 | 10:25

Houdt ondertussen voor ogen, politici spreken over item A, maar beogen optie B.

william7055 | 20-04-09 | 10:25

"Om voor een verblijfsdocument in aanmerking te komen, moet u tenminste voldoen aan de volgende voorwaarden: .... U bent geen gevaar voor de openbare orde, openbare rust of nationale veiligheid."
overheidsloket.overheid.nl/index.php?p...

Hoe kunnen die gasten dan al vijftien jaar een verblijfsvergunning hebben en tegelijkertijd meerdere keren veroordeeld zijn?

harry pikkel | 20-04-09 | 10:23

.. gewoon net zoveel medelijden met de heren, als deze heren tonen voor de zwakke of geisoleerde exemplaren van hun Nederlandse prooidieren. Koene jagers in roedelverband, probeer het eensch in de heilstaat marokko.

Jan Passant | 20-04-09 | 10:23

Viel te verwachten toch. Moet je eens opletten hoe braaf ze worden als uitzetting een reeele mogelijkheid is, 'meneer de agent ik ben morgen weer vrij haha'; bang van niet je gaat morgen op het vliegtuig. Zullen wat wanhopige momentjes zijn.

Fragony | 20-04-09 | 10:23

Nederlands paspoort = Nederlander en dus niet uit te zetten. Nooit, ook niet indien in bezit ander paspoort. Geen Nederlands paspoort is geen Nederlander: verblijfsvergunning vrijelijk en zonder opgaaf van redenen in te trekken. Je bent te gast, nietwaar?
Gasten die niet eens zijn uitgenodigd en zich niet weten te gedragen schop je je huis uit.

progressief | 20-04-09 | 10:23

Mmmm. Voor Groenlinks maar een misdrijfje meer of minder niet zoveel uit. Vraag maar aan mevrouw Femke von Duivendak.

Contra | 20-04-09 | 10:23

OK
Zie het als STRONT retour
door de brievenbus
van de HONDENBEZITTER

Een Soort Iets | 20-04-09 | 10:22

Weer een mooi voorbeeld hoe de woestijncultuur ons gestaag onder de voet loopt: wat dat volk zegt ("ja, natuurlijk, criminele Marokkanen moeten hard worden aangepakt, dat zijn we gewend, dan integreren we misschien wel, bladiebla") verandert onmiddellijk als het even niet in hun eigen (dat van de Maroc-gemeenschap) is. Want het blijven in de eerste plaats stamleden en in de tweede plaats Moslims. En DAN pas, heel misschien, Nederlanders. Maar alleen als dat handig is, dus als er bijvoorbeeld een uitkering in het geding is.
.
En wij domme Hollanders nog steeds maar blijven vasthouden aan "een man een man, een woord een woord"... (Kent u die uitdrukking, dames en heren van het Rifgebergte?) Wake up, kaaskoppen: voorbij Brussel is marchanderen, draaien, gewoonweg liegen en manipuleren de norm. Of eigenlijk beneden de grote rivieren al, maar ik ben een verstokte Noord-Hollander voor wie Afrika bij Eindhoven begint, dus let maar niet op mij....

Brouhaha | 20-04-09 | 10:22

Raus! Und nimmer aufwiedersehen

Patrick Zweedsey | 20-04-09 | 10:21

'Ik heb haat aan hem'

Christus te paard, als iemand zo praat zet je hem alleen om die reden al het land uit? Opgeflikkerd met dat soort gasten. Ik meld me aan als vrijwilliger om ze op te halen.

ChazzMichaelMichaels | 20-04-09 | 10:21

Tofik Dibi is gekozen als volksvertegenwoordiger.
Hij vertegenwoordigt leugenaars, hashkikkers, schoften, tuig, scootercriminelen en leden van de Mondriaangroep.
Laat Rutger deze wanprestatie op pootjes eens hinderlijk gaan volgen!

fuckje | 20-04-09 | 10:21

Dit zouden ze met alle buitenlandse of allochtonen criminelen moeten doen. Wil je je niet aan de wetten van Nederland houden? Dan ga je maar lekker terug waar je vandaan bent gekomen!

ProfNed | 20-04-09 | 10:21

Precies. Luchtbrug openen! Toedeledokie

Klukkluk | 20-04-09 | 10:20

weg met dat tuig

ilse | 20-04-09 | 10:20

Nu ruggengraat houden en uitzetten. Duidelijk signaal naar de samenleving.
En niet meer van dat paarse knuffelgedoe.

Stevie_Ray_Vaughn | 20-04-09 | 10:20

"Ze zijn niet alleen daders, maar ook slachtoffers van familiedrama’s en falende instanties."
-
Mag ik even gigantisch kotsen???

p0rn0 | 20-04-09 | 10:20

Dit bewijst weer eens te meer:
Islamieten nemen het ALTIJD op voor Islamieten.
Al zijn het criminelen en terroristen.
Dit is hun denken en doen.
Want de oorzaak/ het verwijt is ALTIJD de NIET-Islamitische staat.
Hierin schuilt het gevaar van de Islam.

Een Soort Iets | 20-04-09 | 10:18

LOL:
"Hij (Marcouch) is... een landverrader. Het is eigen bloed. Hij mag zelf het land uit.’"
"Hij is zelf Marokkaan. Nu gooit hij zijn eigen volk het land uit."
"Ik ben geboren in Marokko,’’ zegt hij. ,,Ik ook,’’ roept een kleine jongen. Mohamed lacht en geeft hem een high-five."
Jaja, Tofik, het zijn echt 100% "Nederlandse jongens".

sjaakdeslinksesul | 20-04-09 | 10:18

Stort nu op Giro 031 en spaar mee voor tickets terug!

opzoute met dat tuig! MIJN BELASTING GELD is niet voor hun maar voor mensen die het verdienen !

hamer de hamerhaai | 20-04-09 | 10:18

Voordat ik je in mijn huis als gast behandel zul je je eerst als gast moeten gedragen. Lukt dat niet of heb ik je niet in mijn huis uitgenodigd, dat trap ik je eruit!!

Air van Boven Dorens | 20-04-09 | 10:17

Dat een Marokkaan met een dubbel paspoort toch écht wel een Nederlander is, daar was al zoveel dicussie over. Nou gaan we nóg een stapje verder: een Marokkaan zónder Nederlands paspoort is óók een Nederlander! Wauw!

Schoorsteenveger | 20-04-09 | 10:17

Misschien kan Tofik solidair zijn met zijn vrienden en ook verhuizen naar het beloofde land?

watergeus | 20-04-09 | 10:17

Als afschikkend voorbeeld zou je er een soap van kunnen maken. Soort van programma waar zij nog in Marokko gevolgd worden en hoe zij uiteindelijk ook in Marokko de bak indraaien. Tenminste als ze niet al gelijk op het vliegveld van Marokko een enkeltje baaies krijgen. Wat zou het een heerlijke morgen zijn zonder hun. Daaaaaaaaaag!

King_Me | 20-04-09 | 10:15

Ga es deaud, Tofik?

Zo jammer! | 20-04-09 | 10:15

Nu ook even de mening vragen van de ECHTE slachtoffers van deze bandietjes, meneer Dibi.

MinisterVJustitie | 20-04-09 | 10:14

'Chaos, crisis in de zaal!'
'Zijn het Marokkanen?'
...
Ze hebben niet eens een Nederlands paspoort. Doen niet eens moeite om een verblijfsvergunning te verlengen. Wat doe je hier dan nog?

Heau even | 20-04-09 | 10:13

Ik ben het met dibi in zoverre eens dat je ze idd niet hoeft uit te zetten. Zolang het vuurpeleton optie 2 is kan ik me best vinden in zijn argumentatie.

Hellsmurfje | 20-04-09 | 10:11

Dumpen die zooi.

LuckyGirl | 20-04-09 | 10:11

Hoor ik nou in die reactie dat ie zelf ook mee wil naar Marokko?

MH026 | 20-04-09 | 10:08

Poep over de schutting gooien is nóóit leuk..

Beau ter Ham | 20-04-09 | 10:08

opdonderen met dat tuig,, en voortaan ook marokkanen die wel een nederlands paspoort hebben eruit flikkeren.. als je je hier niet ken gedragen ga je het het daar ma is proberen

Daventriae.. | 20-04-09 | 10:07

Ik zeg; Toedeledokie! Ga maar lekker op een kameel rondrijden in Marokko, ipv op je runner door slotervaart. Het went vast!

reuzenkind | 20-04-09 | 10:07

Nee, toffe Tofik heeft gelijk.
Alleen Wilders mag buitenlanders het land uit laten zetten.

wILL | 20-04-09 | 10:07

"Ze zijn niet alleen daders, maar ook slachtoffers van familiedrama’s en falende instanties." Beste Tofik ze zijn geen slachtoffers van falende instanties of failliedrama's ze zijn slachtoffer van een falende ideologie namelijk de Islam.
Slachtoffer geluiden zoals jij die nu weer de wereld in helpt in samenwerking met Tariq Rammedan, Aleid Wolfsen en maken de PVV groot.
Dit is iets wat politiek correct links in Nederland niet beseft dus de PVV zal nog wel een tijdje blijven groeien.

Weisse rose | 20-04-09 | 10:06

Doe er even een enkeltje voor Tofik bij, als 't 'm hier toch niet bevalt...

Guusje Nadorst | 20-04-09 | 10:06

Riep er iemand " vertrekbonus"?

Tommygunner | 20-04-09 | 10:05

Bij GL doen ze toch niet aan vriendjespolitiek?. Dat gebeurt toch alleen bij populisten, tog?

lijn5 | 20-04-09 | 10:05

Huilie huilie!
Optyfen naar verweggie-stan!

Frappant | 20-04-09 | 10:05

Wat mij opvalt is dat er gedaan wordt alsof uitzetting het allerergste is dat een mens kan overkomen. Dat kan alleen waar zijn als het leven in Marokko echt heel vreselijk is. Maar dezelfde mensen die altijd verkondigen dat de Marokkaanse cultuur zo mooi is, zo warm en zo gastvrij en dat deze cultuur ons op allerlei gebied veel te bieden heeft, zoveel dat wij genoopt zijn tot bescheidenheid voor wat betreft de fraaiheid van onze eigen cultuur tegenover al dit moois, diezelfde mensen zijn mordicus tegen uitzetting. Lijkt met toch niet helemaal consistent.

prodadam | 20-04-09 | 10:05

bye bye, zwaai zwaai.

RobbieG | 20-04-09 | 10:04

en schopt die tofik er ook achteraan.

Katte Nut | 20-04-09 | 10:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken