Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nederlandse vlag niet leverbaar in kansenwijk

vlaggienie.jpgJa, het staat er echt (pag. 22). Deze vlag is overal verkrijgbaar behalve bij de Praxis vestiging in Amsterdam Zuidoost. En dan is de vraag natuurlijk: waarrrom? Is het omdat men in de kansenwijken toch geen Koninginnedag viert? Omdat Nederlandse vlaggen in de Bijlmer nu eenmaal niet zo goed liggen? Een stukje brandpreventie of gewoon een leveringsprobleempje? Misschien bedrijfsleider J. Kaviaar met iets teveel anti-nationalistische reflexen? Wie het weet mag het zeggen.

Reaguursels

Inloggen

Voor al die zielepieten met een grote glimlach, omdat ze weer kunnen zeiken over Marokkanen: ga eens naar de Bijlmer, dan zul je versteld staan van het gebrek aan Marokkanen. Oh, en als je er toch bent: neem eens een kijkje in de Parxis-vestiging daar. Je zult je verbazen over de aanwezigheidheid van volk a la woonachtig in Purmerend e.o. Zo boers als het maar kan!

Laters!

GoldenGirl | 15-04-09 | 10:15

Dom, triest stukje. Nog erger zijn de idioten en randdebielen van een reaguurders hier.
Het antwoord is al meerdere keren gegeven:
Praxix MAG geen branche-vreemde meuk verkopen.
En daarnaast: de mensen die in ZO wonen zijn voor een groot gedeelte Surinamers en Antillianen. En deze zijn nogal dol op de vlag en het koningshuis.
Het zo GeenStijl eens sieren dit soort berichten in te trekken danwel te rectificeren.
Nu is het zuivere (ik heb een hekel aan het woord en zeg het niet snel) stemmingmakerij.
Soms heb ik spijt van mijn powned-lidmaatschap. Wordt dit nu de fair-en-balanced berichtgeving van powned straks? Geef mij dan toch maar Nova en Netwerk.

Alexander the Second | 14-04-09 | 23:53

020 doet zwaar zuigen. Ies niet verdienen Nederlandsche vlag!

ProfeetArie | 14-04-09 | 18:30

In ZuidOost wordt hij op een rol aangeboden: Een WC rol.

Dutch_Holland | 14-04-09 | 16:08

Niet heel verwonderlijk dat de vlag niet te leveren is in Amsterdam Zuid-Oost, zeker niet als het bij een vestiging is waar Anti-Fascist en Nederlandse vlagverbrandster J. Kaviaar bedrijfsleidster van is. Walgelijke vrouw is het. Duidelijk een chromosoom te weinig.

Arachnide | 14-04-09 | 15:28

Unleash the RutgerT?

opzenhollands | 14-04-09 | 14:59

Nee jongens, wat jullie zeggen is allemaal fout; de inburgeringstoets wordt naast de Praxis afgenomen, en om de vraag "teken de Nederlandse vlag in kleur"niet weg te geven heeft praxis het verzoek gekregen de vlag niet te verkopen. DUHHH

svenerino | 14-04-09 | 12:25

@Mutsaerts

Als zo graag wil weten waarom ze die vlaggen niet verkopen bel ze dan godverdomme gewoon even. Luie donder

beelzeblub | 14-04-09 | 10:56

Laat anders ff een koningsgezinde reaguurder uit ZO bellen met de praxis. Waarom hij de koningin niet mag eren in ZO op 30 april.

Basje1738 | 14-04-09 | 10:51

Niemand herkent de Driekleur daar. Mensen gaan er de velgen van hun zelfthuisgepimpte bmw 3serie uit '91 mee oppoetsen en das niet de bedoeling heh.

Basje1738 | 14-04-09 | 10:50

In zuid-oost heeft iedereen al een NLse vlag!

Het is vandaag | 14-04-09 | 09:43

-weggejorist-

HypodePipo | 14-04-09 | 09:37

-weggejorist-

Air van Boven Dorens | 14-04-09 | 09:24

Geen commentaar!

utjungske | 14-04-09 | 09:18

Ehhhh omdat Amsterdam-Zuidoost direct onder de koning van Marokko valt?

mauzzer80 | 14-04-09 | 09:16

lol
ik ben opgegroeid in ASD Zuid-Oost en woon er sinds kort niet meer.
De bijlmer is immer gezellig!

uber-n00b | 14-04-09 | 09:11

Tijdje geleden had GeenStijl een hoogopgeleid publiek. Nu lijkt het steeds meer op het afvoerputje van Nederland.
Zelfs als het regent geven 9 van de 10 reaguurders moslims de schuld. Niet lezen, niet denken, maar alleen frustraties uiten.

bintang | 14-04-09 | 09:00

Oh My.... beetje jammer GS. Beetje heel erg jammer. Bijlmer namelijk altijd +1 Kom eens buurten!

Solifugid Trismegis | 14-04-09 | 08:45

Dickname | 13-04-09 | 22:49
Lieve meisjes in hoofddoeken ontkrachten de zorgen niet. Maar inderdaad, met zijn allen bang en paranoïde gaan doen is zeker ook geen oplossing.

Roer | 14-04-09 | 06:56

Ik denk dat het komt omdat Turkije heeft geklaagd dat ze die Nederlandse vlag op google kunnen vinden.

openbaarminiserie | 14-04-09 | 06:18

Wat is het tel. nummer van de luchtmacht??

max_laadvermogen | 14-04-09 | 06:16

Wat een verziekt land....

MarcelloDH | 14-04-09 | 06:07

Dat is toch die Praxis die op de flatweg zit ?

TheDutchWindmill | 14-04-09 | 06:03

We zien hier hoe het fout gaat met bijvoorbeeld bijbel teksten. We hebben hier een eenvoudig voorbeeld van een Praxis folder en al meteen verwarring over de juiste pagina. Zodra een discipel van GS ondekt dat het hier pag. 23 betreft, inplaats van pag.22, is er een Joris die de tekst laat verdwijnen.
Gevaarlijk; want zo ontstond 2000 jaar geleden wel een nieuw geloof.

boeglul | 14-04-09 | 03:16

Heeft het bestemmingsplan van Zuid Oost werkelijk een uitvoerige definitie van ' bouwmarkt' die vlagverkoop verbiedt? Zijn er werkelijk mensen die er bij nadenken of een vlag vreemd is in de bouwmarktbranch? Wow! Nederland is echt af.

tipo | 14-04-09 | 02:34

Ies discriminatie he, de vlag van het land dat je alles gegeven heeft.

Reez | 14-04-09 | 02:06

Is dit Journalistiek?
Er wordt in Zuid Oost blijkbaar nog wel golf gespeeld, schoongemaakt, getraind en gestudeerd - althans - dat mag ik concluderen als ik de gedachtengang van Mutsaerts nog een beetje volg.
Dussss?

oplosmiddel | 14-04-09 | 01:59

Op zich wel dom om in krantje dan aan te geven dat het een Nederlandse vlag betreft... Als je het niet aangeeft hebben de negerts toch niet door of het om een Nederlandse, Duitse, Belgische, Franse of Oezbekistaanse vlag gaat...

Pauvre Con | 14-04-09 | 01:47

Joris Driepitter | 14-04-09 | 00:51
Nee man niks of topic
Er is maar 1 echt topic en dat is allesomvattend.

Plassterk is een zeldzame *waarlijk*- linkse open-minded topper.
Als Plassterk premier zou zijn geweest dan zou de PVV niet zo hoog in de peiling hebben gestaan. Misschien was ze dan zelfs overbodig geweest.

wakkere_nederlander | 14-04-09 | 01:07

Ik mocht geen eens een Nederlandse vlag op mn postbankpas :|

jorickdd | 14-04-09 | 00:41

Hetzelfde geldt voor een fiets die op de laatste pagina staat. Want waarom zou je een fiets kopen als de straten er vol mee staan?

Cigarette | 14-04-09 | 00:06

Ja wat moet er bereikt worden met deze berichtgeving? Iedereen weet toch dat allochtonen niet vol zijn met hollandse nationalistische sentiment. Gezien het feit dat het gaat om een kapitalistische winkelketen (duuuh) zal er dan ook geen produkt worden verkocht wat niet winstgevend is. Desnoods zetten ze Marokkaanse en Turkse vlaggen in de schappen. Moneybusiness, get used to it bitchez.

Turkseschurk | 13-04-09 | 23:51

@ Linkse zakkenvuller:

Jouw soort heeft alle bronnen vergiftigd,maar dat weet je natuurlijk niet,omdat wat in jouw kop tussen je oren zit al langer vergiftigd is.

dagdesoordeels | 13-04-09 | 23:46

Amsterwatte?!

Bolletje Bakfiets | 13-04-09 | 23:43

Als ze nu hadden geschreven "Niet verkrijgbaar in Amsterdam Zuidoost wegens bestemmingsplan" dan had dat een hoop verwarring gescheeld. Duidelijk communiceren is ook een vak.

Stropdasje | 13-04-09 | 23:42

Okay, mag niet van Cohen c.s. (die praxis mag blijkbaar alleen bouw spullen verkopen). Dat weten we dan ook maar weer. Maar als ik die vlag nagelvast aan mijn voorgevel spijker, dan mag het toch wel weer? Dus gewoon verkopen met een zakje spijkers erbij...

Stropdasje | 13-04-09 | 23:36

Ze hadden die vlag daar best willen verkopen, maar de bijbehorende gebruiksaanwijzing zou 5681 bladzijden (Donald Duck formaat) gaan beslaan en dat ook nog eens in 378 verschillende talen.

ZSU-23-4 | 13-04-09 | 23:33

welkom bij 'het plebs speculeert'...

Phuzzie | 13-04-09 | 23:31

Inderdaad, komt door het bestemmingsplan. Ikea en de Woonmall mag ze wel verkopen, maar Praxis (bouwmarkt) niet.

doortrapper | 13-04-09 | 23:28

Bedrijfsleider J. Kaviaar?
Ik ken wel Joke Kaviaar, maar dat is een pseudoniem van een axievoerder uit Krommenie (ik geloof dat ze in de winkelstraat woont).

doortrapper | 13-04-09 | 23:24

Fred, ze modden hier best veel hoor ;)

gemeentereiniging | 13-04-09 | 23:24

De Bijlmermeer en de Venserpolder liggen onder de aanvliegroute van Schiphol! (Bulderbaan) Als al die flatbewoners hun mast omhoog doen, blijven de vliegtuigen haken. Snap dat nou!

doortrapper | 13-04-09 | 23:21

Kort samengevat; kutartikel van een waardeloze zak, die Muts heet.

mark twain | 13-04-09 | 23:17

Misschien hebben ze gekeken naar de hoeveelheid Trots Op Nederlanders aanhangers..... oh nee, dat klopt niet...... dan zou er nergens een vlag te koop zijn.

OneandOnly | 13-04-09 | 23:10

Het uithangen van de vlag is toch vooral een manier van het uiten van je etnische afkomst. Onnodig daar dus, lijkt mij.

vnqsh | 13-04-09 | 23:04

Makkelijk te manipuleren kuddevolk -1

Bigi Bana Boy | 13-04-09 | 23:04

Ik gooi het op de anti nationalistische bedrijfsleider:
020 Zuidoost moet men niet verwarren met 020 Gaza...

Ahasveros | 13-04-09 | 22:59

-weggejorist-

Dickname | 13-04-09 | 22:49

omdat ze geen huis hebben om hem op te hangen?

kattuk123 | 13-04-09 | 22:48

De vlaggen voor Zuid-Oost zijn nog niet binnen.
Dat zijn speciale.
Onbrandbaar.

Merlot | 13-04-09 | 22:43

De Nederlandse vlag is toch verboden in Amsterdam? Was er niet een school, waar leerlingen de Nederlandse vlag van hun kleding moesten halen?
Tja, Nederland heeft nu eenmaal een naam hoog te houden, als het gaat om lafheid.

Het CDA | 13-04-09 | 22:41

De niveau van GS is wel opmerkelijk heeeel laaag, ik verwacht meer van de *kuch* hoogopgeleidde *kuch* menschen.

kapoet maken | 13-04-09 | 22:32

Zijn vast bang voor banlieuxe toestanden aangezien de vlag omdraaibaar is.

irritaSies | 13-04-09 | 22:13

kaasfondue | 13-04-09 | 21:50
Helemaal niet historisch. Het is het gewone patroon, alleen valt het nu meer op. Omdat het tendentieuze en niet-journalistieke er meer vanaf druipt.

Roer | 13-04-09 | 22:02

Dat noem ik nou een goed voorbeeld van een inkoper die inspeelt op demografische cijfers..

prutstert | 13-04-09 | 21:59

koetjeboe | 13-04-09 | 19:29
je hebt wel gelijk
GS deed echter enkel de onderbuikgevoelens van de ongeletterden en de onontwikkelden (provincialen/ belgen) oproepen
een inkoppertje dus
dus hang on

kaasfondue | 13-04-09 | 21:50

Werk deze week toevallig voor 't laatst bij de Praxis en het viel me inderdaad op. Is puur een leverings probleem.

w0kkel | 13-04-09 | 21:50

Dit is een historisch topic. Geniaal hoe GS de wilderiaanse reaguurdersschare perfect voor paal zet.

18konijn | 13-04-09 | 21:50

het wk is toch pas volgend jaar?

pius | 13-04-09 | 21:44

Ik zeg... er zit en luchtje aan dit topic.

appeltjeQ | 13-04-09 | 21:42

Wat jammer dat niemand de wanhopig roependen in de woestijn hoort in al deze reacties. Ik heb nu al meerdere keren gelezen dat het filiaal Z-O gewoon geen branche-vreemde artikelen mag verkopen. Heeft niets te maken met onwil om de Nederlandse vlag te verkopen. T-shirts mogen ook niet. Broodjes-bal ook niet.

Maar raaskal vooral verder hoor.

Neon | 13-04-09 | 21:42

neukfoutje | 13-04-09 | 21:33
Gaat om de Praxis.
DenLangel*l | 13-04-09 | 21:21
020-Gaza ligt in FarWest/Nieuw-West. Zuidoost is eerder little Afrika/Suriname.

Roer | 13-04-09 | 21:37

Met zo'n oranje wimpel erbij? Laat ook maar.

Zoetwaterpanharing | 13-04-09 | 21:36

@DenLangel*l | 13-04-09 | 21:21

Er zit geeneens een Gamma in A`dam Zuidoost.

neukfoutje | 13-04-09 | 21:33

Misschien gewoon je redactionele werk doen GS en de Praxis even bellen?
Oh nee, de missie is tendentieus et cetera.
Om dit soort artikelen vind ik GS soms irritant, lui en kinderachtig.

Roer | 13-04-09 | 21:31

sorry jongens, maar er staat zo vaak in de Gammakrantjes dat aanbiedingen niet in 020-Gaza Z.O. te krijgen zijn.....

DenLangel*l | 13-04-09 | 21:21

We dienen samen met Geert Wilders en Rita Verdonk voorop met Nederlandse vlaggen door Amsterdam Zuid Oost op koninginnedag te lopen. Dit mag niet gebeuren na al het verlies van Sinterklaas en Sesamstraat. Zie het als een vlaggetjesdag.

websenior | 13-04-09 | 21:09

Ies koeltoer! (plaatselijke dan)

Bozebuurman | 13-04-09 | 20:50

Door alle ............. die daar wonen. belachelijk

Femtex | 13-04-09 | 20:49

Kijk, en dit is nu typisch iets waar RutgerT achteraan zou moeten gaan.
Toch?

fuckje | 13-04-09 | 17:03

Zou wel een leuk onderwerp zijn ja.

Klapband | 13-04-09 | 20:28

verdacht en zorgelijk

Rikketiktik | 13-04-09 | 20:27

-weggejorist-

boeglul | 13-04-09 | 20:20

-weggejorist-

boeglul | 13-04-09 | 20:15

-weggejorist-

boeglul | 13-04-09 | 20:09

Wat tendentieus weer. In Amsterdam Zuid-oost hebben de allemaal al een vlag.

Stropdasje | 13-04-09 | 20:07

Typisch gevalletje van Vraag & Aanbod. Weinig vraag dus...

Glow | 13-04-09 | 20:06

amsterdam.. boeien.

majowoku | 13-04-09 | 19:59

MikeTheBull | 13-04-09 | 19:47, Zo hee! jij bent stoer.

c10 | 13-04-09 | 19:58

Ik heb nog wel een Feyenoord vlag te koop. Er is nog nooit mee gezwaaid....

Sowieso blij vandaag | 13-04-09 | 19:57

kleurt niet zo goed bij teint van getinte mensen.

Iwmac | 13-04-09 | 19:55

MikeTheBull | 13-04-09 | 19:47

Je spreekt je talen zie ik.

zovoklets | 13-04-09 | 19:50

@ zovoklets

Who needs an example with such a sample....

MikeTheBull | 13-04-09 | 19:47

MikeTheBull | 13-04-09 | 19:43

Heel goed. Direct bij de horens vatten. Doei!

zovoklets | 13-04-09 | 19:45

Waar ik een beetje akelig van wordt zijn al die helden die van achter hun pctje de meest stoere dingen lopen te roepen, maar in real life de grootste broekepoepers zijn.... ts ts ts ts..... Ik zeg mijn GS lidmaatschap op.....

MikeTheBull | 13-04-09 | 19:43

Arme Praxis medewerkers worden morgen helemaal achterlijk gebeld over vlaggen.
LOL

c10 | 13-04-09 | 19:38

Frans Bauer +1

Pauper ventje | 13-04-09 | 19:38

de buitenlandse vlaggen zijn al in de aanbieding in deze vestiging

misterhandyman | 13-04-09 | 19:37

koetjeboe | 13-04-09 | 19:33
Ow, okay.
En je ken 's avonds nog rustig over straat leaupen daaro?

zovoklets | 13-04-09 | 19:36

Volgens mij zitten hier ook een paar racisten te spammen.

koreapassie | 13-04-09 | 19:34

Nee, want als je ze nooit tegenkomt dan heb je er automatisch geen last van

koetjeboe | 13-04-09 | 19:33

@jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:31 : jammer dat ik allang gestopt ben met roken, anders deed ik graag even mee..
Als we zo doorgaan rookt straks de server misschien nog !

HIL | 13-04-09 | 19:33

Ach, dat zal wel toeval zijn. *hopend ooit weer streng te kunnen geloven in multiculti*

koreapassie | 13-04-09 | 19:33

koetjeboe | 13-04-09 | 19:29
lol

Dus jij hebt geen last van Marokkanen en Turken in ZO?

zovoklets | 13-04-09 | 19:33

Zo jongens, nu ga ik toch ech mijn haagsche sjekkie ff draaien.

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:31

@Pearly | 13-04-09 | 19:21 > Niet boos worden ! Het is: ik máák (ipv dán) liever taalfouten dán (ipv áls) een domme inhoud.
Ik mag van jou taalfouten maken, maar jij van mij geen domme inhoud ok? Ga na je eten dan ook maar lekker slapen en morgen weer flink naar sgool ;-)
Probeer een volgende keer eens zélf een stelling te plaatsen waarop anderen mogen reageren. Kijken wat voor reacties je zult krijgen ! Doe dit overigens niet net na het eten, het zal hoogstwaarschijnlijk terug willen komen.

HIL | 13-04-09 | 19:29

t Was hier bij GS altijd wel goed toeven, maar dit soort topics is pure stemmingmakerij en er zit gewoon een goede reden achter. Bovendien is ZO een pracht van een stadsdeel. Nergens eet je zo lekkere bara en roti als in ZO. Van Marokkanen en Turken heb je hier ook geen last want die wonen hier niet. Hier kan je nog rustig 's avonds laat alleen over straat. Maar dat zal wel niemand geloven. GS, doe es beter je best dan met dit soort bagertopics te komen.

koetjeboe | 13-04-09 | 19:29

c10, allang niet meer...

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:29

-weggejorist-

neukfoutje | 13-04-09 | 19:28

@jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:22,u baasj is het leger?.

c10 | 13-04-09 | 19:28

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:02

Jij heb de lagere school afgemaakt, lees ik?
Studiebol. Kakkâh. Professôh.

Daar heb je gelijk in. De speklappen van je moedâh blijven het lekkerst.

zovoklets | 13-04-09 | 19:27

je was toch aan het eten?
En aan je reactie te zien, ben ook jij gewoon een mocro...

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:26

Pauper ventje | 13-04-09 | 19:23
Lees : Bigi Bana Boy | 13-04-09 | 19:20 domme lul.

Bigi Bana Boy | 13-04-09 | 19:25

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:21 hoeft ze niet te werken of mag ze niet werken. of wilt ze niet werken kneus .
en wie zegt dat je meer geld hebt dan mij haha lachertje ben je.kneus zeg je maar tegen degene die jou kinderarbeid liet doen op je 13de
-out-

Pearly | 13-04-09 | 19:24

neukfoutje | 13-04-09 | 19:21
He lul, verpest het nou niet. Het ging net zo leuk. Mutsaers valt iets op, checkt de feiten niet even, want verdomd daar kun je een leuk rellerig anti-multiculti stukje van maken zeg, en vervolgens loopt de meute, hoe voorspelbaar, leeg op Mocro's en Turken die er helemaal niet wonen. Missie geslaagd derhalve.
En dan kom jij het verzieken ....

Bigi Bana Boy | 13-04-09 | 19:24

Eet smakelijk.

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:23

Geert kom er maar in...

Pauper ventje | 13-04-09 | 19:23

Owj en pearly, onderwijl ook nog tweevoudig oorlogsveteraan, je weet. Gevochten voor het vaderland enzo. En ja. Heb ook dingen gedaan en gezien die jij ion nog geen 3 levens zou meemaken.

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:22

HIL | 13-04-09 | 19:19ik heb liever taalfouten als een domme inhoud.
dus jij mag taalfouten maken oke

nu ben ik eten daag

Pearly | 13-04-09 | 19:21

voor de mensen die wereldvreemd zijn. In de Bijlmer woont amper een fin of een toerkoe. Woon er nu 6 jaar en ze zijn op 1 hand te tellen. Denk dat de reden is omdat ze toch niet gekocht worden.

neukfoutje | 13-04-09 | 19:21

Jammer pearly, ondertussen via mijn baasj HBO HM gedaan, dus ja, ik verdien, heb en krijg meer dan jou. Sorry. Zelfs mijn vrouw hoeft niet te werken. Kneus.

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:21

Het zou de redactie overigens sieren als ze morgen even de bedrijfsleider bellen om de werkelijke reden te vernemen en die dan ook even met ons te delen. Niemand hier, Bigi incluis, weet namelijk waarom het zo is dat die vlag niet verkocht wordt. Maar laat het jullie er vooral niet van weerhouden je eens lekker ouderwets te laten gaan hoor ..... dans maar weer als de ratten van Hameln achter GS aan zonder zelf te denken.

Bigi Bana Boy | 13-04-09 | 19:20

@Pearly | 13-04-09 | 19:14 > sorry, ben zelf aan TU afgestudeerd en heb geen moeite met taalgebruik. Het spijt me geweldig maar ik kan er niets aan doen; ik heb het simpelweg van huis uit meegekregen.... Wil niet zeggen dat ik geen (taal)fouten maak, maar in elk geval geen onnodig domme..

HIL | 13-04-09 | 19:19

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:16 dan had je misschien nog wat bij kunnen leren. maar jan kloot is toch een belgen naam aha patatekes

Pearly | 13-04-09 | 19:18

Pearly | 13-04-09 | 19:14, I knew it.

c10 | 13-04-09 | 19:17

Nee pearly, toen kon dat gewoon nog. Maar dan praat ik in ver verleden, een jaar of19 terug.
lol

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:16

@zovoklets,
Die maakt mijn moedâh...

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:15

HIL | 13-04-09 | 19:10 wist je dat oa HBO.ers de meeste moeite hebben met de taal. dat komt omdat ze met de inlhoud bezig zijn ipv hoe het geschreven is.
trouwens mijn huisarts is dyslecties komt veel voor bij veel hogere opgeleiden

Pearly | 13-04-09 | 19:14

Zeg sappies, er wonen nauwelijks tot geen Turken en Marokkanen in Am*dam Zuid-Oost. Ik weet dat het lekker leegloopt op deze twee bevolkingsgroepen maar helaas hebben jullie dit keer pech. Bigi kan het weten want heeft er een paar jaar Bijlmer opzitten. Surinamers wel en ook veel Ghanezen en andere succesnummers uit Afrika. Geen schotelcity dus.

Bigi Bana Boy | 13-04-09 | 19:13

@jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:02 : LOL

HIL | 13-04-09 | 19:13

@Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:58 > Mijn oprechte deelneming: Je bent een Hagenees uit Nederland. Fijn, ik was in de veronderstelling dat Den Haag in Bosnië of Polen lag, maar bij deze weer een goed wakker geschud. Verder heb je een andere mening dan het racisme van mij ?? Je bent dus racist, maar een andere racist als je beweert dat ik zou moeten zijn! Goed taalgebruik is niet voor iedereen weggelegd, en zolang je het niet goed genoeg beheerst heb je je koffer gewoon niet te laten rusten! (o ja, en probeer alles nog eens góed terug te lezen)

HIL | 13-04-09 | 19:10

Er is geen plek meer aan het balkon voor de vlaggenstok houder.

Barbatruuk! | 13-04-09 | 19:10

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:02 misschien had je nog op school moeten zitten toen je 13 was.

Pearly | 13-04-09 | 19:06

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:02

Ow ja?

Waar keaup jij dan een broodje speklap met hete saus?

zovoklets | 13-04-09 | 19:05

P.C.M. Baas1309 | 13-04-09 | 18:58

Worden eauk gewoon in China geweven door kinnertjes van zeven voor 1 dollar p/dag.
Gelukkig kunnen ze wel het zweet afvegen.

zovoklets | 13-04-09 | 19:03

Kyokushinkai | 13-04-09 | 19:01 eetsmakelijk.

Pearly | 13-04-09 | 19:03

@Merlot | 13-04-09 | 18:57:
Ook bekend als PvdA-deelraadfractie Zuid-Oost. Bevolkt door lichtende voorbeelden als Ama Carr, Ernest Owusu Sekyere, André Bhola, Mala Eckhardt-Angna, Randy Stena en Egbert Doest.

koerbagh ® | 13-04-09 | 19:03

Misschien maken we eerdaags wel weer wat mee wat de regering weer kan downplayen en word het gevierd met vlagverbranding.

slaapkameroog | 13-04-09 | 19:02

@kyokushinkai,
100% autochtoon-Hagenees? Niet lullen sappie, je bent gewoon mocro.
Kijk, ik ben echt 100% autochtoon. Blank, 1.90 mtr, 110 kilo, geb. in Den haag en ik werk al vanaf mijn dertiende.
Nu jij weer.

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 19:02

Trouwens, dat bouwmarkten geen vlaggen mogen verkopen, is wat vreemd. Je ziet het niet zo veel meer, maar de vlag op een bouwplaats gehesen, betekent dat het hoogste punt bereikt is... www.woonstede.nl/files.aspx?PID=401325...

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 19:01

@azijnseikerT | 13-04-09 | 18:56 > Klopt, ik heb gereageerd op racistsche reacties, die dan ook later weggemodereerd zijn. Wat is je probleem daarmee? Liever gehad dat ik lekkah racistisch mee mekkerde met ' zie je wel, die moslims daar verachten ons, ze stelen, slaan met die vlaggen onze hersens in en geef mij maar een KKK-vlag ' (om de reacties waar ik op doelde kort samen te vatten)?. Ik ga eten, ben blij dat de wereld er niet uit ziet zoals hier.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 19:01

Zijn Turkse en Marokkaanse vlaggen eigenlijk wel Islamitisch?

P.C.M. Baas1309 | 13-04-09 | 18:58

@HIL | 13-04-09 | 18:48 > Haha hoe dóm kan je zijn! Ik heb een andere mening dan het racisme van jou, dús ben ik niet autochtoon. Ik kan je vertellen dat ik 100% NL-Hagenees ben, en jouw reactie is weldegelijk verwijderd wegens racisme. I rest my case.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:58

-weggejorist-

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 18:57

koerbagh ® | 13-04-09 | 18:54
Benoemmarkt?

Merlot | 13-04-09 | 18:57

Dit is omdat Praxis het daar niet mag verkopen van het stadsdeel, net als diverse electronica die ze regelmatig bij een actie verkopen.. Je mag deze producten daar zelfs niet inruilen.

Dit is om eerlijke concurrentie te bieden aan andere bedrijven in ZO.

Spijkertje | 13-04-09 | 18:57

@Niet voor Jan | 13-04-09 | 18:55
Zou je iets specifieker kunnen zijn? Je spreekt in raadselen.

Chiant | 13-04-09 | 18:56

@Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:50

Helaas voor je heb ik dat nooit gezegd (soort, goed lezen). Maar de zaak waar ik mee zit is dat JIJ hier wild om je heen zit te slaan met jouw moraal en iedereen voor alles en nog wat uitmaakt (racist en de hele riedel) Dat zijn ook geen argumenten! Voor de rest interesseert dit topic me niet.

azijnseikerT | 13-04-09 | 18:56

@ IKnowTheTruth | 13-04-09 | 18:46
Het enige dat in 0031 verboten is, is om de vlag tussen zonsondergang en zonsopgang buiten te laten hangen. Voor de rest mag je'm laten wapperen wanneer en waarvoor je maar wilt. Hou's op met dat slachtofferhuilie huilie...
@ slashd | 13-04-09 | 18:47 Is proefondervindelijk wel al eens geprobeerd ja...
www.hln.be/static/FOTO/pe/6/9/14/large...

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 18:56

Tis maar hoe je het bekijkt.LOL
kyokushinkai...

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 18:56

mark twain | 13-04-09 | 18:51
En volgens mij bewijs jij met je reactie een linkse drammer bent en dus geen humor hebt.

Merlot | 13-04-09 | 18:56

De kaalkopjes zijn inderdaad weer 'es en masse uitgestroomd om het Nederlandse bestemmingsbeleid te hekelen. Kleeft dat nou, zoveel ei op je gezicht ?

Niet voor Jan | 13-04-09 | 18:55

@Brahim | 13-04-09 | 18:51 > Bij deze, goos :)

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:55

@jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 18:49 > Toch knap dat jij zelfs in een topic over de beschikbaarheid van Nederlandse vlaggen in een overwegend Surinaamse/Antilliaanse wijk je obsessie over moslims en 'links' weet bot te vieren. Voor mij bewijst jouw reactie maar weer hoe achterlijk potentiële Wildersstemmers kunnen zijn. Lijkt me beter voor NL om beleid te maken op feiten ipv op irrelevante obsessies.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:54

Een bouwmarkt in A'dam zuidoost? BOUWEN? Benoemen kunnen ze wel daar, maar bouwen?! Dat is pas het echte nieuws. Dat ze geen vlaggen verkopen is tot daar aan toe.

koerbagh ® | 13-04-09 | 18:54

slashd | 13-04-09 | 18:47

En doosje lucifers gratis erbij. Goed voor de handel.

Ik ben trouwens wel altijd verbaasd hoe mensen in e.o.a. durrep in Arabie wel aan Deense, Nederlandse Amerikaanse vlaggen weten te komen.
Makes you wonder ;-)

zovoklets | 13-04-09 | 18:53

Iemand?!...

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 18:52

@Fleauxe 18:03

Dit comment bewijst voor de zoveelste keer dat jij niks anders bent dan een ophitser van de meest verderfelijke sort.

mark twain | 13-04-09 | 18:51

-weggejorist-

Brahim | 13-04-09 | 18:51

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 18:49 zow en dat allemaal omdat praxis in zuid oost ze niet mag verkopen.. sjee

Pearly | 13-04-09 | 18:51

@azijnseikerT | 13-04-09 | 18:47 > Dan moet je beter lezen, en als je argumenten hebt wil ik best reageren, maar dom gescheld inclusief de hoop dat ik uitsterf daar doe je jouw zaak, wat dat dan ook mag zijn, geen goed mee.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:50

IKnowTheTruth | 13-04-09 | 18:46

Helemaal waar.

zovoklets | 13-04-09 | 18:50

het toppunt van subtiele stemmen-werving voor Wilders.
Heeel goed gedaan door de baas van Praxis. Pappen en nathouden? Heel goed, drijft de vergrijzers zo in de armen van Wilders. En als het moment van verkiezingen komt, dan knalt Wilders met 55 zetels de hemel in. Eindelijk zware straffen, einde linkse hobbies, einde ontwikkelingshulp( beetje is goed, 500 miljoen, meer dan genoeg.) En een einde aan de islamisering.

jean claude d'Hommel | 13-04-09 | 18:49

ik vlag alleen met ek en wk voetbal als nederlandseftal er nog in zit . zodra ze eruit liggen gaat alles er weer af.

Pearly | 13-04-09 | 18:49

Brahim | 13-04-09 | 18:45

Sukkeltje, leer ook eens lezen.

azijnseikerT | 13-04-09 | 18:48

@Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:29 > Doe iedereeneens een plezier en lees je eigen reacties maar terug en dan als laatste jouw antwoord aan mij. Maar dan wel góed lezen hè? Wat zie je dan? Je geeft gewoon commentaar op jezelf !! En weggemodereer waar je het over hebt heeft 0,0 te maken met racisme, maar met caps gebruik. Als je net als ik een autochtoon zou zijn geweest had je jezelf niet zo voor lul gezet, maar goed, je doet in elk geval een poging je te 'mengen'. Mijn advies: stop er mee voor je jezelf echt belachelijk maakt.
Verder sluit ik me volledig aan bij azijseikerT van 18.39
Discussie gesloten

HIL | 13-04-09 | 18:48

Denk dat die vlaggen de deur uit vliegen als ze er een flesje benzine bij doen.

slashd | 13-04-09 | 18:47

@Brahim | 13-04-09 | 18:43> Lees mijn reacties eerst maar eens, ga juist flink van leer tegen dom generaliserend en xenofobisch gelul hier, ik ben dus zeker geen geen 'menig GS'er.' Ik heb wél Marokkaanse vrienden en collega's die geen vlieg kwaad doen en die worden schijtziek van dat geprovoceer door lui zoals jij, omdat zij er door die generaliserende xenofobische stumperts op aan worden gekeken.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:47

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:43

Jouw posts zijn mijn argumenten. je kunt ze zelf nalezen. Het in de wilde weg om je heen slaan hier is een uitermate irritante aangelegenheid. Daarbij mag je 18:37 nalezen. Daar staan ook geen enkele argumenten in.

azijnseikerT | 13-04-09 | 18:47

oeps die laatste zin bedoel ik nouja u weet wel wat ik bedoel . niet alle melkflessen zijn zuur

Pearly | 13-04-09 | 18:46

Het is sowieso verbluffend dat we onze mooie driekleur af en toe nog mogen tonen. Al tientallen jaren is het verboden om Nederlandse vlaggen op kleding te dragen omdat dit discriminerend over zou komen op onze medelanders. Dit terwijl vlaggen van andere landen zoals bv de VS hier overal te zien zijn. Het moet eens ophouden dat wij ons moeten aanpassen aan mensen die hier willen wonen omdat het in hun land minder is. Het is hier niet voor niets beter toeven. Waarom van Nederland iets als hun land willen maken als ze daar juist zijn weggegaan? Integreren betekent je aanpassen aan het land waar je wilt wonen. Niet dat land zich laten aanpassen aan de cultuur die je bent ontvlucht. Nederland moet Nederland blijven met onze mooie driekleur fier in top! Dat is ons recht in ons land.

IKnowTheTruth | 13-04-09 | 18:46

de dom oren zijn er weer eens ingevlogen . zien ned vlag en amsterdam zuid oost.
dus ja het zal dit het zal dat. nou het zal helemaal niets praxis in zuid oost is een bouwmarkt en mag geen vlaggen verkopen.
topic weer klaar de kudde melkflessen kunnen weeer ff in de koelkast.

Pearly | 13-04-09 | 18:45

-weggejorist-

Brahim | 13-04-09 | 18:45

@azijnseikerT | 13-04-09 | 18:42 > Nee hoor. Maar argumenten geven tegen iemand met een andere mening dan de jouwe ipv dom gescheld gaat jou wél slecht af.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:43

-weggejorist-

Brahim | 13-04-09 | 18:43

Uhm brahim, wat een leuke grapjes maakt u daar zeg. Een hele grote grap net als uw bondgenoten.

jpboom | 13-04-09 | 18:43

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:41

Lezen gaat je slecht af.

azijnseikerT | 13-04-09 | 18:42

@ st0mpie | 13-04-09 | 18:11
Die Suriband kan gewoon gaan spelen vrijdag en op konichinnedag. Er zijn er alweer zeventien losgelaten, vijf zitten nog vast...
zovoklets | 13-04-09 | 18:35
Een aap met zeven lullen.. Die heb ik al heeeeel lang niet meer gehoord. U moet welhaast 60+ zijn?

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 18:41

@azijnseikerT | 13-04-09 | 18:39> Goeie argumenten zeg, en nog een doodsverwensing erbij ook. En dan míj dom noemen, lol!

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:41

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:37

Wat ben jij een domme lul zeg. Hier even iedereen lopen te bekritiseren met jouw superieure moraal. Jouw soort mag van mij nog vandaag uitsterven.

azijnseikerT | 13-04-09 | 18:39

-weggejorist-

Brahim | 13-04-09 | 18:39

jaja,ook de praxis moet inburgeren.....

lachen | 13-04-09 | 18:39

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 13-04-09 | 18:38

chew | 13-04-09 | 18:04
Ja, de fietsen op de volgende pagina zijn ook niet verkrijgbaar in die vestiging (en in Ede).

BaSJK | 13-04-09 | 18:37

@Brahim | 13-04-09 | 18:34 > En Marokkanen zoals jij voeden het racisme in dit land. Je doet met dergelijke domme reacties je nationaliteitsgenoten die wel gewoon normaal doen meer kwaad dan goed, daar deze door geestelijk minder bedeelde xenofbische stumpers over 1 kam worden geschoren met idioten zoals jij.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:37

iedereen heeft er al een, dat is t..

3 en een half | 13-04-09 | 18:35

Brahim | 13-04-09 | 18:34

lol

Hebben 'jullie' het een keer niet gedaan ben je zo trots als een aap met zeven lullen.

zovoklets | 13-04-09 | 18:35

CHRISTUS, Jezus! | 13-04-09 | 18:32

Moet jij die nagels in je klauwen houden e niet op straat smijten.

zovoklets | 13-04-09 | 18:34

-weggejorist-

Brahim | 13-04-09 | 18:34

en wel zeker de vlag van de plaatselijke moskee?

DJ N*Droid | 13-04-09 | 18:33

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 13-04-09 | 18:32

Maar de Praxis ligt toch gewoon op het industrieterrein?

azijnseikerT | 13-04-09 | 18:32

progressief | 13-04-09 | 18:26

De joezoejal zuspekts.

zovoklets | 13-04-09 | 18:30

Simpel.
Telefoontje naar Praxis persvoorlichting.
Heet wederhoor.
Storm.
Glas water.

Kapitein Sjaak Mus | 13-04-09 | 18:29

Je kan de GeenStijl kliek in ieder geval niet ervan beschuldingen niet te generaliseren, de bronnen te checken en vooral totaal geen last te hebben van clichematige vooroordelen. Jawel hoor, De kennis van NL zit in de reageerderspanelen. Ahum.

Linkse Zakkenvuller | 13-04-09 | 18:29

@HIL | 13-04-09 | 18:24 > Jouw reactie is anders zelfs hier te racistisch bevonden en dus weggemodereerd. Trek zelf je conlusies en stel ook je zelfbeeld maar iets bij. En het feit dat jij genoeg hebt van mijn mening weerhoudt mij er niet van hem te uiten. Dat is namelijk vrijheid van meningsuiting, het begrip waar racisten en nationalisten altijd zo mee dwepen, behalve als die mening die mening hun niet aanstaat.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:29

Simpel... rood, wit en blauw zijn geen modekleuren deze zomer. Dus als hoofddoek wil niemand ze hebben. Daarnaast is de stof gewoon niet handig als tafelkleed. En die stok... tsja... Een tak is goedkoper om iemand zijn hersens mee in te timmeren...

Aan de andere kant: het kan natuurlijk ook zo zijn dat meneer Kaviaar vokomen vergeten is het bestelformulier terug te sturen.

RaerWijf | 13-04-09 | 18:29

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 13-04-09 | 18:27

@overVecht

Bedoel je de basisschool? Die heb ik inmiddels succesvol doorlopen.

decadent degeneraat | 13-04-09 | 18:27

Is dit dan eindelijk weer een toppikje collectieve verontwaardiging? Al tijden nergens over op kunnen winden. Wie kunnen we de schuld geven?

progressief | 13-04-09 | 18:26

fuck, ik heb net vorige week 10 Nederlandse vlaggen van hetzelfde formaat gekocht, en die waren een stuk duurder.

vrolijke Fern | 13-04-09 | 18:26

er wonen geen nederlanders daar swa

Radicz0r | 13-04-09 | 18:26

zovoklets | 13-04-09 | 18:24
Da's wel stijlvol, ja.

Elisabeth2 | 13-04-09 | 18:26

Ben het hier mee wel eens eigenlijk, het antwoord is al gegeven door meerdere personen maar sommigen 'lezen eroverheen' , I guess?

verbaast mij ook, kortzichtigheid noemt men dat:

Toetie | 13-04-09 | 18:25

Elisabeth2 | 13-04-09 | 18:15

Over een kist draperen?

zovoklets | 13-04-09 | 18:24

@Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:13 > Allereerst: uit jouw diverse reacties alleen al bij dit topic maak ik op dat je je enorm loopt te ergeren aan de verschillende reacties. Mijn vraag is dan ook of het niet verstandiger is ergens anders te gaan kijken. Verder noem je mij een racist? Ik? Nee hoor: ik ben realist, positivist, humorist, en ga zo maar door. Iedereen is hier welkom maar op het moment dat het je niet aanstaat zoals Nederland is, ben je vrij om weer terug te gaan. Wie houdt je tegen? Maar ga niet lopen zeiken, profiteren, irriteren en zo. Daar heb ik (en niet alleen ik maar nog miljoenen overige Nederlanders) onderhand meer dan genoeg van.
Faites vos jeux !

HIL | 13-04-09 | 18:24

Zuid-oost alleen maar shoarmatenten dan?

phenomena | 13-04-09 | 18:23

Huizen zijn daar geen reet meer waard,dus weinig reden voor mensen om de vlag uit te hangen.

c10 | 13-04-09 | 18:22

tsja of er staat geen praxis in amsterdam-zuidoost of er wordt niet met euro's betaald.

DeDart | 13-04-09 | 18:22

@ KevinBeun | 13-04-09 | 18:15
Waarom is daar die vestiging dan hoedanook geopend? Ze slopen daar alleen maar...

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 18:21

Ik had het inderdaad ook tegen Elis

overVecht | 13-04-09 | 18:20

@ Elisabeth2 | 13-04-09 | 18:15
De lading dekken. Je weet tog.... ;)

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 18:20

Langs de lijn bij het voetbalveld gaan staan?

overVecht | 13-04-09 | 18:19

Die dingen die ze in die bouwmarkten verkopen, kun je toch met goed fatsoen geen 0031 vlag noemen? Bijnalichtrood-wit-tussen donker en lichtblauw in... Oma Von Zeikhoven had zo'n mooie echtrode-roomwitte-diepblauwe Nederlandsche vlag. Heeft d'n oorlog nog meegemaakt, die vlag. Uiteraard siert die hier de gevel over enige dagen. Nee, niet Oma, want die is alweer een jaar of tien niet meer van de partij...

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 18:19

Ik zou het niet raar vinden als ze een rode vlag met croissant en een ster daaro gaan verkopen.

paddoschtoel | 13-04-09 | 18:18

@decadent degeneraat | 13-04-09 | 18:10

hihihi jij bent er wel heel goed in zeg! Heb je er op gezeten?

overVecht | 13-04-09 | 18:18

Praxis is gewoon realistisch, waarom de schappen volgooien als het toch niet word verkocht. kost alleen maar geld.

KevinBeun | 13-04-09 | 18:15

Wat moet je nu eigenlijk met een vlag?

Elisabeth2 | 13-04-09 | 18:15

Die bedrijfsleider schrijft bij voorkeur zwarte cijfers, geen rode.

natte krant | 13-04-09 | 18:15

De Nederlander bestaat niet. Dus Nederlandse vlag ook niet?

hardwerkendeburger | 13-04-09 | 18:14

Kudo's voor Praxis

Yoast92 | 13-04-09 | 18:13

@HIL | 13-04-09 | 18:10 > En dus weer een racist die zichzelf op GS openbaart. Waar anders...

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:13

Grappig:)

jesrr | 13-04-09 | 18:13

amsterdam zuidoost ligt niet in nederland?

Duderoo | 13-04-09 | 18:13

@3 en een half | 13-04-09 | 18:09 > Wat doet een dergelijke verwijzing dan in een topic over de beschikbaarheid Nederlandse vlaggen in een Surinaams/Antilliaanse wijk? Beetje geobsedeerd aan het raken van 'die lui'? Als het geen schering en inslag was hier op GS kon ik er best om lachen.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:12

DeGriek | 13-04-09 | 18:09
Moet niet gekker worden, al 2 die naar me luisteren.
Mevrouw ADO vrouw luister eens even... toe nou, al is het maar voor 1 keer... vrouw.....???

ADO-Le-Cent | 13-04-09 | 18:12

Toch opvallend, hoe makkelijk GS de reaguurders al wel niet kan beïnvloeden, echt té makkelijk al de gegeven antwoorden hierboven, geeft al weer aan hoe eenzijdig men hier soms denkt.

Johnnie Walker | 13-04-09 | 17:24

Ben het hier mee wel eens eigenlijk, het antwoord is al gegeven door meerdere personen maar sommigen 'lezen eroverheen' , I guess?

SeriousBusiness | 13-04-09 | 18:11

het zijn echt de dolle negerweken bij geenstijl, heerlijk,suribands vol bollen, bosnegert wint een tv , en avondje asd zo bashen.
wel eerst ff visite dr uit trappen maarrrrrr, ik ben er klaar voor

st0mpie | 13-04-09 | 18:11


Doet niemand de comments lezen? Als je ze (globaal) gelezen had dan wist je dat het volgende antwoord goed was:

@JohnnyTheFox:
Dit komt doordat er in het bestemmingsplan van ZO de Praxis wordt vermeld als bouwmarkt, hierdoor mag het alleen deze spullen aanbieden en geen spullen die ook bij de winkels van de woonmall kunnen liggen mogen verkopen.

@taxidermist:
Praxis heeft de vergunning voor vestiging Zuid-Oost van gemeente Amsterdam gekregen onder de voorwaarde dat ze geen branche-vreemde producten aanbieden.
Dit omdat ze anders concurreren met de IKEA en de winkels van de Amsterdamse Poort.

--

Het is een stupiede bijeffect van een regulatie van de overheid. In de Bijlmer wonen vooral Surinamers en Antillianen. Veel hiervan is koningshuisgezind.

decadent degeneraat | 13-04-09 | 18:10

@Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:07 > Sorry, ik maakte geen grapje.

HIL | 13-04-09 | 18:10

@ Kyokushinkai
ag, je moet niet alles te serieus opnemen he, t was vooral een verwijzing naar die lui daar in Afrika/azië e.d. die om elke tegen hen gerichte actie van westerlingen van alles moeten verbranden wat maar aan de westerse landen verbonden is..

3 en een half | 13-04-09 | 18:09

ADO-Le-Cent | 13-04-09 | 17:53
Bedankt voor de tip!

DeGriek | 13-04-09 | 18:09

Anders krijgen we hier ook die vlag-verbrandingsrituelen net als in veelal islamitische landen?

Gexto | 13-04-09 | 18:08

@HIL | 13-04-09 | 18:05 > Hahaha zulke leuke racistische grapjes zie je toch ook alleen maar hier he! (cynische toon)

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:07

Gisteren was Von Zeikhoven met Schmetterling en ex-Von Z. in Blijdorp. Daar wordt weleens wat jongs geworpen. Omdat het beestje natuurlijk een naam moet hebben, zag ik bij een versch hertachtigspringding de Blijdorpvariant van inburgeren staan: Aïshe... Ook de envenredig minder mediagenieke andere nieuwgeboren non-humaniden werden met het hen geven van Arabierischluidende namen geëerd...
Overigens ook curieus, André Rouvoet moet even zijn wezen kijken of het nieuwe olifantenjong wel volgens de regels van Jeugd en Gezin wordt grootgebracht. Bij dat verblijf is een klein hokje met uitleg over geyle neuqseks van/voor olifanten, met geluiden en getekende picca's. Juist op het plaatje waaruit in één oogopslag duidelijk moet worden hoe olifanten het dan precies doen, hebben van die kudtgrefo's lullig de live-interactie èn de stierenballen weg zitten krassen... Eierstokken kennen ze niet, want die hebben ze laten staan.

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 18:07

mooi, hoeven we ons ook niet meer af te vragen waarom dat vliegtuig daar neer kwam : niets voor niets

Bill Bixby | 13-04-09 | 18:07

boeglul | 13-04-09 | 17:57
Je kan het wel.
Volgende keer kan je dat achterste gedeelte tussen de haken gewoon weglaten.
*tenminste nog iémand die naar me luistert*

ADO-Le-Cent | 13-04-09 | 18:05

-weggejorist-

HIL | 13-04-09 | 18:05

Zou het niet zo moeten zijn dat jullie dat zelf eens uitpluizen?

DANNY3960 | 13-04-09 | 18:04

@Jeff Hawke | 13-04-09 | 18:02 > Had je er dan best ff bij mogen zetten ;)

Kyokushinkai | 13-04-09 | 18:04

wat zijn reaguurders over het algemeen toch een ezels, maar toch even voor de zekerheid: kan iemand met de folder mij vertellen of er andere artikelen in staan die ook niet in de bijlmer te verkrijgen zijn omdat ze niet in een bouwmarkt horen.
dat lijkt me namelijk wel lekker consequent. bij voorbaat dank trouwens

chew | 13-04-09 | 18:04

De vlag wordt niet gekocht omdat hij té dierbaar is voor de gemeenschap aldaar.
Slechts de gedachte dat de vlag verstoft in een laatje is onacceptabel. "de driekleur is mijn alles", aldus een buurtvader uit 020-Gaza. Ook imam's roepen op de vlag vooral niet aan te schaffen. Dit omdat er geen grotere zonde denkbaar is dan het onteren van de driekleur. Dit is dus een perfect teken van integratie.

Fleauxe | 13-04-09 | 18:03

@ Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:53
Juist de vele racistische opmerkingen in dit draadje brachten mij tot dit commentaar!

Jeff Hawke | 13-04-09 | 18:02

misschien zijn ze de Praxis in z.o. wel aan het verbouwen....?

QB (ja die.....) | 13-04-09 | 17:59

Of gewoon die vlaggen opsturen naar die Praxisvestiging. Hebben ze toch nog wat om te verkopen...

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 17:59

omdat de Praxis al weet wat er komen gaat...
over 10 jaar zijn de hakbars aan de macht en verkopen we alleen nog de rode vlag met groene ster...

regeren is vooruitzien
zal dan ook wel praxesh ipv praxis gaan heten

de beer van de meer | 13-04-09 | 17:58

Wij leven vrij
Melodie

Wij leven vrij, wij leven blij
Op Neêrlands dierb're grond
Ontworsteld aan de slavernij
Zijn wij door eendracht groot en vrij
Hier duldt de grond geen dwing'landij
Waar vrijheid eeuwen stond (2x)

Hoe dierbaar is ons 't vaderland
Der helden bakermat
Der kunsten wieg, 't gezegend strand
Waat 't heilig recht zijn zetel plant
En deugd met een fluwelen band
Vorstin en volk omvat (2x)

Ik zing op 5 mei weer rood-wit-blauw...

Naitwies | 13-04-09 | 17:58

@ F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 17:56
was onderling fangebabbel, géén spam!

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 17:57

Niet aan te slepen ws

colonnecinco | 13-04-09 | 17:56

@ Rammstein
Kende u deze al? springsteenradio.com. Errug gezellig! Ze draaien er echt van alles, originele opnames, bootlegs...

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 17:56

@3 en een half | 13-04-09 | 17:50 > En waar baseer je dit vijandbeeld op? Naar mijn weten is er nog nooit ook maar 1 NL-vlag daar verbrand door de overwegend SURINAAMSE en ANTILLIAANSE wijkbewoners. Hetgeen jouw reactie reduceert tot werkelijk te dom voor woorden xenofibisch gelul.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:56

Zielug. Laten we hier op GS een rood-wit-blauwe inzamelingsactie houden, en de opbrengst extragratis door de Meiden van Ghalal huis-aan-huis laten uitdelen in ZO... Alle vlaggen naar bureel Fleisch CS!

F. von Zeikhoven | 13-04-09 | 17:55

gemiste kans van Praxis, daar hadden ze goede zaken kunnen doen.
Waardeloze manager aldus.

Mask | 13-04-09 | 17:53

@Jeff Hawke | 13-04-09 | 17:43 > mijn reactie op jouw racistisch cynisme is nu dus ook weggejorist. Geenstijl erop wijzen wat voor 'cynisch' racistisch volk ze aantrekken behoort kennelijk niet tot de vrijheid van meningsuiting.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:53

@boeglul
alleen in de webwinkel

wwwever | 13-04-09 | 17:50

denk dat ze die best goed verkopen daar, uit verveling doen ze toch niks liever dan westerse vlaggen zoals die van Nederland verbranden..

3 en een half | 13-04-09 | 17:50

Ik zal zeggen, Geenstijl bel ze eens, of zijn jullie het journalastieke op het randje vergeten.

Mongeaul | 13-04-09 | 17:50

Daar woont geen ene Nederlander,daarom... Stikt van de buitenlanders.

Necramonium | 13-04-09 | 17:49

Ja duh!
In Benidorm ga je toch ook geen Spaanse vlaggen verkopen.

Chiant | 13-04-09 | 17:49

ebwinkel/Webvoordeel?url=%2Fdocumentviewer.html%3FsDocName%3DpageProduct%26ProdID%3D10700%26PHPSESSID%3Djc2klfvbabjvt6o18me8jim9h3

boeglul | 13-04-09 | 17:48

boeglul | 13-04-09 | 17:41

Nou bedankt hoor. Nu is deze hele topic waardeloos geworden

discosmurf | 13-04-09 | 17:48

Op pag.22 staat deze ebwinkel/Webvoordeel?url=%2Fdocumentviewer.html%3FsDocName%3DpageProduct%26ProdID%3D10700%26PHPSESSID%3Djc2klfvbabjvt6o18me8jim9h3 pauper golfset (15 delig)

boeglul | 13-04-09 | 17:48

Ik zou het inderdaad even nagaan. Anders komt het wel erg stemming makend over.
to be continued?

appeltjeQ | 13-04-09 | 17:46

@mezelf
Beter lezen, geen fietsen in zuidoost!

wwwever | 13-04-09 | 17:46

Pfff, gewoon een kommusrsjeele beslissing. In die pauperbuurt verkoop je gewoon 0 vlaggen, dus waarom zou je ze inkopen.

Adriaantjeeeeeuh | 13-04-09 | 17:44

@taxidermist | 13-04-09 | 17:15
Dus geen branche-vreemde produkten, klinkt aannemelijk, hoe moeilijk dat ook is met een mega-store. Maar waarom dan wel de sportieve tourfiets verkopen? (en oma fiets niet). Kan een bedrijfsleider vd Praxis niet gewoon kiezen, welke van de seizoensgebonden aanbiedingen hij wil toevoegen?

wwwever | 13-04-09 | 17:44

@ Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:35
Wees gerust, is al weggejorist. Wel eens van cynisme gehoord?

Jeff Hawke | 13-04-09 | 17:43

We willen natuurlijk niet provoceren!

magentaplacenta | 13-04-09 | 17:43

Misschien de Praxis zelf eens vragen?

Boer in Amsterdam | 13-04-09 | 17:43

Volgens mij komt dat omdat ze de rest van Nederland altijd willen doen geloven dat ze 'kleur bekennen', onder leiding van Rene D. Maar ook omdat ze, in tegenstrijd hiermee, ook altijd zeggen dat ze kleurenblind zijn.

Doe mij, in geval dit een prijsvraag is, maar een kleine 44" flatscreen. In verband met de behuizing, ziet u. Maar we hebben een ruim kraakpand op het oog.

Hanxie | 13-04-09 | 17:43

Fenway | 13-04-09 | 17:02
ZO is de plek in Nederland om vloeiend Ghanees of Nigeriaans te leren. Plus je steekt wat op van 419 scams.

ymmv | 13-04-09 | 17:41

Ik wil eigenlijk niet lullig doen maar de advertentie staat op pag. 23.

boeglul | 13-04-09 | 17:41

Tortelini | 13-04-09 | 17:35

Als er in een Praxis advertentie staat dat ze het betreffende product niet in het filiaal in A'dam ZO verkopen?

zovoklets | 13-04-09 | 17:41

@SprechenSieDeutsch? | 13-04-09 | 17:36
Laatste keer dat ik er was (minder dan een week geleden) zat er nog gewoon een Halfords met hopen fietsen in de verkoop.

Natte Scheet | 13-04-09 | 17:40

@discosmurf | 13-04-09 | 17:33 Ja, maar nou wonen ze toch wel weer mooier dan de negertjes in Afrika. Moet even een paar jaar door een klein dalletje als slaaf, maar daarna mag je fijn gratis in de bijlmer wonen op kosten van die kutnederlanders. Er zijn miljarden lieden die wel willen ruilen.

lijn5 | 13-04-09 | 17:40

-weggejorist-

doskabouter | 13-04-09 | 17:39

@discosmurf | 13-04-09 | 17:33
Ik als nederlander ook niet, Suriname is niet het enige dat door de oranjes geplunderd is. www.hetvrijevolk.com/?pagina=6472

Natte Scheet | 13-04-09 | 17:39

Dus ze verkopen ook al geen fietsen in ZO? Zeker omdat ze die allemaal stelen ipv netjes in een winkel te kopen.

SprechenSieDeutsch? | 13-04-09 | 17:36

Misschien zit daar gewoon GEEN praxis?

Tortelini | 13-04-09 | 17:35

nou ik wil mn kont er niets mee afvegen en dan hoef je echt niet in zo n prachtwijk te wonen

andre9738 | 13-04-09 | 17:35

-weggejorist-

Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:35

Natte Scheet | 13-04-09 | 17:30
Dat weten wij ook wel hoor, maar het is leuker om op die
finnen te schelden dan op die arme Surinamers wiens land Bea en co
zo geplunderd hebben .
Als ik een Surinamer was zou ik ook niet vlaggen.

discosmurf | 13-04-09 | 17:33

Fenway | 13-04-09 | 17:02
mooi gezegd. en op zo'n warme muzikale toon.
*gezellig muziekje opzetten gaat*

kaasfondue | 13-04-09 | 17:33

Praxis geeft alleen dat in deze wijk niemand naar school gaat dus waarom
dit verkopen je zal toch geen schooltas in een vlaggenstok zien hangen.

Eurotokkie | 13-04-09 | 17:32

spreekt voor zich.

Michaelvp | 13-04-09 | 17:32

En nederlandse vlaggen zijn sowieso voor koningsgezind klootjesvolk.

Natte Scheet | 13-04-09 | 17:31

Het probleem is niet de vlag, maar de stok. Dat kan als slagwapen worden aangemerkt en mag volgens de lokaal geldende politieverordening daar niet worden verkocht.

Jerry Nick | 13-04-09 | 17:31

-weggejorist-

tadnecty | 13-04-09 | 17:30

Triest, al die mongolen hier die niet snappen dat Zuidoost helemaal niks met marokkanen te maken heeft.

Natte Scheet | 13-04-09 | 17:30

Jeff Hawke | 13-04-09 | 17:28

pfff... geen idee. Van welk land is die vlag?

zovoklets | 13-04-09 | 17:29

En dit is natuurlijk in het geheel geen merkwaardig en tendentieus stukje van
Muts. Hoopt dat Muts zelve spoedig ook uit de handel wordt genoemen.

mark twain | 13-04-09 | 17:28

-weggejorist-

Jeff Hawke | 13-04-09 | 17:28

@discosmurf | 13-04-09 | 17:22 > Er wonen daar voornamelijk Surinamers en Antillianen hoor. Maar ga rustig door met onzin roepen niet gehinderd door enige kennis van zaken.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:27

Fenway | 13-04-09 | 17:02
Die multiculturelen zijn natuurlijk allemaal cosmopolitische stedelingen.
Von Bismarck | 13-04-09 | 17:07

Meer dan al die kortzichtige kutboertjes die hier komen wonen ja.

Fenway | 13-04-09 | 17:27

Ach Krabbert ziet door het tuig de Fin niet meer. Kan gebeuren hoor.

Klisjeemannetje | 13-04-09 | 17:26

Johnnie Walker | 13-04-09 | 17:24

Dat moeten we dus geloven dat alles contractueel is vastgelegd , hoe bedoel je beïnvloeden, ghe

Eurotokkie | 13-04-09 | 17:26

Krabbert | 13-04-09 | 17:18
Heb je wel eens in de garageboxen gekeken dan ?
Zit vol met finse loverboys

discosmurf | 13-04-09 | 17:25

Erik S | 13-04-09 | 17:21
Amsterdam is al lang vergeven.
Koninginnedag wordt er nog slechts gevierd om de schijn op te houden.

kersenflap | 13-04-09 | 17:25

Zo zo als men even hier boven leest, dan wordt duidelijk dat dit contractueel vastgelegd is tussen de Praxis en Amsterdam ivm concurrentie e.d....

Toch opvallend, hoe makkelijk GS de reaguurders al wel niet kan beïnvloeden, echt té makkelijk al de gegeven antwoorden hierboven, geeft al weer aan hoe eenzijdig men hier soms denkt.

Johnnie Walker | 13-04-09 | 17:24

Dat zijn alvast voorzorgsmaatregelen.
Bij de dodenherdenking worden de kransen tegenwoordig preventief naar binnengehaald omdat Marokkanen en ander moslimtuig ze anders vernielen of er mee gaan voetballen. Zover is het al gekomen in dit land

kersenflap | 13-04-09 | 17:22

* is zielsblij met haar " nee - nee " stickerT *

fuckje | 13-04-09 | 17:22

In Amsterdam zuid-oost is het Marokaanse recht van toepassing,
en de Marokaanse wet verbied de verkoop van de Nederlandse
vlag

discosmurf | 13-04-09 | 17:22

reade romke | 13-04-09 | 17:19

Ja goed wat denk je van al die banken die geen spaarvarken meer geven bij
een nieuwe rekening.

Eurotokkie | 13-04-09 | 17:21

@Nietvoordekat | 13-04-09 | 17:16 > Dat bedoel ik dus. Ik heb als 100% ras Hagenees en dus Hollander ook geen vlag. Geen behoefte aan. Maar wil dit lekkah voor mezelf kunnen uitmaken zonder dat de nazional-polizei daar iets achter zoekt als "dit symbool verachten, verloochenen, verbranden, verscheuren, mishandelen al naar gelang het uitkomt". Dat is nou vrijheid: iets mogen vinden ook al is een overgrote meerderheid van schuimbekkende nationalisten het daar niet mee eens.

Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:21

Na 17 jaar maar weer eens een update in de routeplanner van een El-Al vliegtuig installeren. Cryptisch genoeg zo?

OoO | 13-04-09 | 17:21

Ja KAK!!! Weer een punt voor de buitenlanders. Ik wil verdomme Nederlandse vlaggen door heel het land zien! OVERAL HOLLAND! En véél oranje oke? VEEL ORANJE!! Laat zien dat dit ons land is, ook Amsterdam ZuidOost moet laten zien dat het onderdeel is van HOLLAND oke?!!!! Verdomme!

Erik S | 13-04-09 | 17:21

Waarschijnlijk ligt het aan de stokhouder.

jpboom | 13-04-09 | 17:20

Sjongejonge nou doen ze net of ze in zuidoost de limburgers van Amsterdam zijn, dat vind ik dan weer niet zo tof.

Tinus Trekveer | 13-04-09 | 17:19

Praxis ook maar in de ban? Net zoals die Pizzeria's die nu alleen Halal eten bezorgen en varkensvlees van het menu hebben gehaald.

reade romke | 13-04-09 | 17:19

Tja, zo'n vlag verstoort toch de ontvangst van je schotel.....

onnodigkwetsend | 13-04-09 | 17:19

Mensen die van vlaggen houden en daar dan dus ook echt waarde aan hechten zijn als het er echt op aankomt meelopers eerste klas. Deze mensen zullen dan ook wanneer het slecht gaat met hun geboorteland de vlag koste wat kost verdedigen. Niet omdat ze van het land houden maar omdat ze zich sterk voelen onder dezelfde vlag. Zo ontstaan er gevaarlijke taferelen. Je kunt dus zeggen dat de Turken de turkse vlag graag zien. En dit uiten door de Hollandse vlag te verbranden met/zonder de drager daarvan. Ikzelf ben niet zo van de vlaggen, meer van de mensen, sommige groeperingen horen gewoon niet thuis hier.

jpboom | 13-04-09 | 17:19

Het aquariumset op pagina 12 is niet verkrijgbaar in:
Praxis Duiven

Het tuinhout op pagina 17 is niet verkrijgbaar in:
Praxis Amstelveen en Arnhem Oost

De plantjesmarkt op de voorpagina, pagina 2, 3 en 4 start op maandag 13 april, op=op

De Webvoordeel en Meubelen &Verlichting aanbiedingen op pagina 22 zijn alleen verkrijgbaar via de Praxis Webwinkel

De Nederlandse vlag op pagina 23 is niet verkrijgbaar in:
Praxis Amsterdam Zuidoost

Het konijnenhok op de achterpagina is niet verkrijgbaar in:
Praxis Duiven

De Omafiets en de sportieve tourfiets Type Reflection Freedom op de achterpagina zijn niet verkrijgbaar in:
Amsterdam Zuidoost en Praxis Ede
.
.
.
Shit man, en ik wilde nog wel met een Omafiets én de Nederlandse vlag door Amsterdam Zuidoost ff biken!!!
Mét een Geert Wilders pruik op!!!

KlootViooltje | 13-04-09 | 17:19

Bijlmer zit niet vol met Finnen en Turken, maar met Surinamers en Anitillianen..

Krabbert | 13-04-09 | 17:18

reden: van uit het marketingsoogpunt natuurlijk heel logisch, sociaal gezien wat lullig, maarja business is business. praxis heeft geconcludeerd dat het verkopen van de vaderlandse vlag in de bijlmer niet lucratief is.

kutsoi | 13-04-09 | 17:18

Omdat ik ook niet vlag?

Zippy | 13-04-09 | 17:18

taxidermist | 13-04-09 | 17:15

aha vandaar , gelukkig is de werkburka nog wel te leveren.

Eurotokkie | 13-04-09 | 17:17

Attentie, Geert kom er eens uit voor Geenstijl... We hebben een code 137. Diverse Finnen gesignaleerd. Inclusief code 4.
Neem code 250 in acht.

Klisjeemannetje | 13-04-09 | 17:16

Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:08
Sinds wanneer is het "eng" om trots te zijn op het land waar je vandaan komt? Om het symbool bij uitstek van je land fier in de wind aan de vlaggenstok te laten waaien? Om verontwaardigd te zijn op medemensen die dit symbool verachten, verloochenen, verbranden, verscheuren, mishandelen al naar gelang het uitkomt? Moet je eens proberen daar een Marokkaanse of een Turkse vlag te verbranden, je brengt het er niet zonder kleerscheuren vanaf.

Mensen zoals u, die ons land voor 3,99 in de uitverkoop zouden doen, zijn een schande voor alles waar een Nederlands burger voor zou moeten staan.

Nietvoordekat | 13-04-09 | 17:16

Hoezo Nederland word steeds meer rechts...
Dit is gewoon pure racisme tegen ons eigen volk en vaderland!

rienus | 13-04-09 | 17:16

Beetje saai maar dit is het antwoord:

Praxis heeft de vergunning voor vestiging Zuid-Oost van gemeente Amsterdam gekregen onder de voorwaarde dat ze geen branche-vreemde producten aanbieden.

Dit omdat ze anders concurreren met de IKEA en de winkels van de Amsterdamse Poort.

taxidermist | 13-04-09 | 17:15

Ze gaan liever met ze allen naar het defilé op Noordeinde in plaats van de vlag
uit te hangen... die Praxisvestiging begrijp het tenminste.

Plukkiehaar | 13-04-09 | 17:15

in plaats van de nederlandse vlag is de turkse vlag leverbaar.

MR. L | 13-04-09 | 17:15

Dat de oranje wimpel niet wordt verkocht valt te waarderen.

zovoklets | 13-04-09 | 17:14

In Amsterdam Zuid Oost zijn ze van mening dat er alleen Marokkaanse, Surinaamse, Turkse vlaggen mogen hangen. Deze vlaggen mogen alleen uitgehangen worden op de feestdagen van de genoemde landen :p
Leverbaar in diverse ophang mogelijkheden bij de Praxis in Am*dam Zuid Oost.

- Gewoon omdat het kan-

jij neukt schaap | 13-04-09 | 17:13

Ach Amsterdam weer, waarom verkopen wij dat dorp niet
aan Colombia of zo

discosmurf | 13-04-09 | 17:13

Maar eh, hoezo kanswijk ???
Kanslozenwijk klinkt een stuk aannemelijker !!!!

Het_Alziedend_Oog | 13-04-09 | 17:12

Klisjeemannetje | 13-04-09 | 17:11
.
U bedoelt het kaasloze tuig.

ADO-Le-Cent | 13-04-09 | 17:12

zal Ome Geert ook wel weer n puntje van maken :D

Dennèké | 13-04-09 | 17:12

Pure discriminatie.... Alleen de Nederlandse in de aanbieding.

KeurMeester | 13-04-09 | 17:11

Ze zijn gewoon bang voor een aanklacht wegens discriminatie van het kansloze tuig wat daar in A-ZO zit.

Klisjeemannetje | 13-04-09 | 17:11

dit vind ik nou grappig.

jan4340 | 13-04-09 | 17:10

Simpel. Moet je je voorstellen dat je je daar als autochtoon met een Nederlandse vlag op straat vertoont. Dat betekent gewoon dat je om een flinke Finse vuist in je bakkes vraagt. Wat dat betreft is het niet minder dan logisch van de Praxis om de autochtoonse medemens, die in die regionen toch al met uitsterven bedreigd wordt (een driedubbele betekenis in die laatste 4 woordjes, zoek ze allemaal...) in bescherming te nemen tegen zichzelf.

Desalniettemin is het ronduit belachelijk dat de Nederlandse vlag in Nederland niet verkocht kan worden.

Nietvoordekat | 13-04-09 | 17:10

Nou even die diepe buiging naar Mekka een Praxis kan die vlaggenstok ontvangen.

Eurotokkie | 13-04-09 | 17:10

-edit sttt-

Asatruar | 13-04-09 | 17:09

Is Geenstijl tegenwoordig nu ook al de nationaal-gedachtengoed politie? Begint steeds enger te worden hier..

Kyokushinkai | 13-04-09 | 17:08

Fenway | 13-04-09 | 17:02
Die multiculturelen zijn natuurlijk allemaal cosmopolitische stedelingen.

Von Bismarck | 13-04-09 | 17:07

En let op he.
Nu krijgen we toch een zootje klachten binnen.
En wharom wij niet recht hebben op nederlandsje vlag, wij zijn toch ook gewoon mensjen ?
Joelie discrimineren !

geenstijlsteengeil | 13-04-09 | 17:07

Fenway | 13-04-09 | 17:02

Blijf jij daar maar lekker wonen tussen al die randgroepmongolen
Ik blijf liever tussen de boeren in de provincie

discosmurf | 13-04-09 | 17:06

!*&@#% vlag (shit mompelt iets over beste paard...)

VinZ76 | 13-04-09 | 17:06

3,99 euro is 45 dirham en wil wil er nou aan 45 herinnerd worden?
Toen werd ons land bevrijd, voor altijd. Dachten we.

ADO-Le-Cent | 13-04-09 | 17:06

Misschien omdat daar geen praxis staat?

avod | 13-04-09 | 17:06

omdat de kleur rood met varkensbloed wordt gekleurd.. op onze vleg?

VinZ76 | 13-04-09 | 17:05

Daar denken ze dat het de vlag van Luxemburg is.

monaco | 13-04-09 | 17:05

misschien zijn ze uitverkocht?!

superjan | 13-04-09 | 17:05

Anders gaan ze er toch alleen maar mee slaan........

recessieloos | 13-04-09 | 17:05

In de bijlmer kiest men voor oranje-blanje-bleu.

steven paul | 13-04-09 | 17:04

Zonde, het blijft een mooi ding.

Von Bismarck | 13-04-09 | 17:04

De grootste vraag is natuurlijk, welke vlaggen zijn daar wél leverbaar?

randmongeaul | 13-04-09 | 17:04

De Bijlmer steent grote tijd. Bring on Kwakoe.

G-unite | 13-04-09 | 17:04

nederlands echtpaar in Yemen vrijgelaten.

ijzeren blub | 13-04-09 | 17:04

Kijk, en dit is nu typisch iets waar RutgerT achteraan zou moeten gaan.
Toch?

fuckje | 13-04-09 | 17:03

Is al als provincie van Marokko verklaart?

Kartoffels | 13-04-09 | 17:03

die vlagen zouden natuurlijk gelijk in de fik gestoken worden door de kansenjeugd. Stukje rellenpreventie van mister praxis dus.

roeispaan | 13-04-09 | 17:03

Omdat daar de meeste kuddedieren wonen, die alles uit het oosten na gaan doen ?
Zoals inshallahwakbar jullie zijn honden wij jullie vlag verbranden ?

geenstijlsteengeil | 13-04-09 | 17:03

uitverkocht

ezzie | 13-04-09 | 17:02

Deze Praxis is niet deel van het concern maar een franchise? Net als die ene Ikea?

Eek the Cat | 13-04-09 | 17:02

Als die vlag er wel was, duidelijk geval van uitlokking. De Nederlandse nationaliteit ten toon spreiden ligt heel erg gevoelig in de gemeenschap. Daar heb je als horeca maar rekening mee te houden. Hulde.

NijnOz | 13-04-09 | 17:02

Wellicht wel een prachtige vlag van het koninkrijk Marokko?
KaiserSoza | 13-04-09 | 16:55

Marokkanen wonen niet in Amsterdam Zuidoost vriend. En weinig mis met de Bijlmer. Er wonen een stuk minder import-stedelingen zoals jij dan in de rest van de stad. Liever multicultureel dan provinciaals.

Fenway | 13-04-09 | 17:02

Daar gaan we weer... kudt multicultibagger.

Mastermattie | 13-04-09 | 17:01

.. van den vorige bezetter in de laatste oorlog mocht de NL vlag ook niet vertoond worden, en dat waren gewone blonde jongens. Nix aan de hand dus.

Jan Passant | 13-04-09 | 17:01

Bij Praxis zijn autochtonen niet gewenst.

BroodenSpelen | 13-04-09 | 17:01

Veel interessanter is de vraag waarom Praxis dit in alle folders van Nederland vermeldt. Men had natuurlijk ook een paar vlaggen in de Bijlmerwinkel kunnen leggen, misschien worden ze wel niet verkocht, of wel, who cares. Maar om nou zo pontificaal in de folder te zetten dat ze niet verkrijgbaar zijn in de Bijlmer is stijlloos van de baas van Praxis.

lijn5 | 13-04-09 | 17:00

Alsof die finnen een Nederlandse vlag gaan kopen voor 3,99.
Daar moeten ze toch al vlug een uurtje voor werk.. sorry
uitkering voor vangen

discosmurf | 13-04-09 | 16:59

Dit komt doordat er in het bestemmingsplan van ZO de Praxis wordt vermeld als bouwmarkt, hierdoor mag het alleen deze spullen aanbieden en geen spullen die ook bij de winkels van de woonmall kunnen liggen mogen verkopen.

JohnnyTheFox | 13-04-09 | 16:59

Modderschuit?

NoMinister | 13-04-09 | 16:59

-weggejorist-

- teruggejorist - | 13-04-09 | 16:59

Ik denk toch echt dat ze daar toch alleen maar gereedschap verkopen waarmee je kan inbreken, vlaggen vallen daar natuurlijk niet onder.

Goeiemaggel! | 13-04-09 | 16:59

Het wordt gekker en gekker in dit land.

Koets | 13-04-09 | 16:58

-weggejorist-

Claudio Lopez | 13-04-09 | 16:58

flesje bier | 13-04-09 | 16:55
Al een tijdje de Bijlmer niet gezien ?

Rammstein | 13-04-09 | 16:57

zitten er eigenlijk wel vlaggestokhouders aan flats als gierenstijn e.d.

superjan | 13-04-09 | 16:57

überlol @ brandpreventie!!!

Vanilla | 13-04-09 | 16:56

-weggejorist-

Drs.. Gelul | 13-04-09 | 16:56

Er wonen toch veel koningsgezinde suri's en antiels in de Bijlmer ?
Ik snap het niet.

Rammstein | 13-04-09 | 16:55

Wellicht wel een prachtige vlag van het koninkrijk Marokko?

KaiserSoza | 13-04-09 | 16:55

En wel de Marokkaanse zeker?

Harris Huizingh | 13-04-09 | 16:55

Niemand koopt hem daar toch,

Inpakker | 13-04-09 | 16:55

Die vlag is toch veel te duur voor de mensen die daar wonen?

flesje bier | 13-04-09 | 16:55

omdat ze niet weten dat ze in Nederland wonen?

Alarm | 13-04-09 | 16:55

Hmm, wie weet er nog een leuke reden?

Goeiemaggel! | 13-04-09 | 16:55

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken