Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Peter Janssen, moordenaar

Moordenaar477.jpgWie een omelet wil bakken moet eieren breken. En wie dieren wil beschermen, moet blijkbaar af en toe wat slachtoffers maken. Peter 'The Vegan Streaker' Janssen (Hyves profiel hier) is in ieder geval verantwoordelijk voor de dood van enkele nertsen in het Zeeuwse Stavenisse vorige maand. De beroepswerkloze potloodventer zal zelf beweren dat hij de dieren heeft bevrijd, maar dat is natuurlijk onzin. De nertsen kenden alleen de vier hoeken van hun kooi en begrepen dan ook niks van de rare groene wildernis waarin ze terecht kwamen. Een deel van de diertjes had bovendien nog nooit een auto gezien, met als dodelijk gevolg dat enkelen van hen hardhandig kennis maakten met het profiel van een Michelin band. In de nieuwe Revu staat een volkomen kritiekloos verslag van de bevrijdingsactie en daarin laat Janssen zich goed kennen: "Als ik in het bos een jager tegen het lijf loop, heb ik er geen moeite mee dat hij gewond raakt. Dierenbeulen moet je nu eenmaal hard aanpakken, ik gun ze geen genade." Hopelijk denkt de Bubba met wie je straks op cel gaat, daar net zo over, dierenbeul.

Reaguursels

Inloggen

Gelukkig hebben we sinds kort een politieke partij die dit soort dierenmishandelaars aanpakt: de partij voor de dieren.

Zwavelzuur | 09-04-09 | 14:08

Sluit deze man de aankomende 10 jaar ff op aub... en geef em niks anders dan vlees te eten

jeff10757874 | 09-04-09 | 11:24

simpele gast!! wegwezen, in een space shuttle de ruimte in schieten en nooit meer terugkeren...

laterzzzz

svankolck | 09-04-09 | 10:46

funkyd | 08-04-09 | 23:47
Uuuuuh, in de kooi wel?

hanzebal | 09-04-09 | 08:02

Als.... DAN is dat een stuk minder.... moeilijk he, al die bijzinnen en haakjes, Kittekatje.

Kittekatje | 09-04-09 | 01:41

@Roland |15.24

Eens met je punt. Of iets ethisch is of niet (en dat is het dragen van bont natuurlijk niet in de Westerse maatschappij, er zijn voldoende alternatieven), is naar mijn mening van veel minder groot belang dan de vraag of er leed bij komt kijken. Als (Als!) nertsen worden gehouden op voldoende ruimte (maar wat is voldoende? In ieder geval is de huidige situatie verre van voldoende en uiterst kwalijk te noemen), met genoeg afleiding tegen verveling en als nertsen zacht aan hun einde komen, dat is een stuk minder kwalijk dan bijvoorbeeld een bio-industrie kip. Maar het zijn beide zaken waar een einde aan moet komen. En de bio-industrie vraagt dringend om ingrijpen, dus in dit geval ook de nertsenfokkerijen.

Kittekatje | 09-04-09 | 01:39

-weggejorist-

funkyd | 08-04-09 | 23:47

Dat is altijd het probleem met deze kortzichtige peta fanaten.... simpele gasten

bandit | 08-04-09 | 23:32

Ga eens deaud meneer de Vegan Streaker. Of ik geef je een VeganRoll, ook wel MeatSpin genoemd

Erik S | 08-04-09 | 23:22

@Inextremis | 08-04-09 | 21:08

Lekker generaliserend. Je moet het verschil tussen stropers en jagers maar een leren. Lees anders mijn voorgaande comment.
Kort door de bocht.

@Necramonium | 08-04-09 | 22:44

Net als hem verglijk jij jagers met kille moordenaars?
Kort door de bocht.

Noltie | 08-04-09 | 22:54

Peter jansen ga eens werken gek!!

linda4960 | 08-04-09 | 22:52

Pff,hij een jager iets aandoen als hij hem in het bos tegenkomt,hij kon Paul de Leeuw nog geeneens aan,laat staan jagers die er meteen op los schieten als je ze lastig valt.

Necramonium | 08-04-09 | 22:44

I love animals..... they are delicious !

En Peter? Een typisch geval van Asperger, vanhem zullen we nog meer horen.

Biggus Dickus68 | 08-04-09 | 22:36

CHRISTUS, Jezus! | 08-04-09 | 20:05

Jouw betoog over dat virus doet mij denken dat er in Wageningen mogelijk wel wat virussen opgeslagen kunnen liggen.

Dr. Dragan Dabic | 08-04-09 | 22:09

Een nertsvachtje met Michelin profiel lijkt me wel artistiek om aan de muur te hangen.

Dr. Dragan Dabic | 08-04-09 | 22:07

als ik hem in het vizier kijkt dan knal ik zijn beukennootjes uit zijn zak

moddertje | 08-04-09 | 21:21

Het CDA | 08-04-09 | 16:26

Ghehehehehe!

bottehond | 08-04-09 | 21:20

Lorenzo I.M. | 08-04-09 | 20:56

* Proust! *
Hij's fijn....

bottehond | 08-04-09 | 21:18

Jagers deugen niet. Peter Jansen evenmin.

Inextremis | 08-04-09 | 21:08

Als ik die beelden op peta.org zie snap ik waar het sentiment vandaan komt. Kan petertje niet gewoon oprotten naar een land waar het echt nodig is om dit soort dingen aan de kaak te stellen. Of gewoon een baan zoeken is ook een idee.
Wat een flapdrol.

appeltjeQ | 08-04-09 | 21:05

Even bij onze *kuch* vrienden bij Indymedia op de site gekeken.
Staat gewoon hun rekening nummer op.
*Nummer al doorgestuurd heeft naar mijn vrienden in Nigeria*

Art. 419 rulez :-)

acac | 08-04-09 | 21:01

Oppakken en voor straf doos Haagen Dasz leeg laten eten.....

Lorenzo I.M. | 08-04-09 | 20:56

@Christus 20:05. Volgende keer je aluhoedje op als je zo'n spannende film kijkt. Afgesproken?

knutsel | 08-04-09 | 20:53

doe eens dat bericht van die krant spiegelen.

Baclava | 08-04-09 | 20:34

@CHRISTUS, Jezus! | 08-04-09 | 20:05
Geeft eens een link opdat ook wij dat terug kunnen schouwen.

sockeye | 08-04-09 | 20:28

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 08-04-09 | 20:05

Kanslos...

Ultrakul | 08-04-09 | 20:04

Peter Jansen moet een weekje het grote dierenbos in.
Dan weet hij hoe liev de diertjes zijn.Na drie dagen bladeren vreten eet ook hij een schattig konijntje.

sockeye | 08-04-09 | 19:52

dit is weer een kwestie voor de rijdende rechter..

of gewoon gezellig met pinksteren naar circus renz berlin
bij clown Anton op bezoek!

www.youtube.com/watch?v=fI4XSSZyUB4

rienus | 08-04-09 | 19:49

Dat loopt dus vrij rond?

Tricephalus | 08-04-09 | 19:20

Volgens mij hebben jullie gewoon de pest aan extreem-linkse mensen. Normaal gesproken hoef je maar naar een dier te wijzen en iedereen brult om Bubba.

P.C.M. Baas1309 | 08-04-09 | 19:17

De dieren die zetten het gewoon op zijn lopen als ze die kop van die kerel zien...
Maar ja weer een typisch triest geval van een niet werkende linkse hond.. Als we die mensen eerst eens aan het werk zetten ergens waar het risico op een bedrijfsongeval heel groot is dan zie ik hier een win-win situatie in!

prutstert | 08-04-09 | 19:09

Maatschappelijk afval.

Merlot | 08-04-09 | 19:00

In Valkenswaard gebeurt dat ook wel eens bij die nertsen fokkerij. Dan liggen ze de volgende ochtend gesplatsjt op de Maastrichterweg. Niet zo netjes van die veganterroristen...

PiraatMan | 08-04-09 | 18:57

-weggejorist-

rienus | 08-04-09 | 18:45

Die gasten zijn zo triest en dom. Protesteren veranderd niks, als je wat wil veranderen dan doe je mee in het "systeem".

Ik herken toevallig die kerel op de achtergrond. Die gast was nothing but trouble en nu denk hij zijn leven verbeterd hebben met dit......

hoezo triest volk

nerd4life | 08-04-09 | 18:07

beter overreden dan electrische stok in je anus.

andywattbulb | 08-04-09 | 17:59

Volgens mij heeft de oetlul geen flauw idee hoeveel bacterien hij vermoordt zodra hij zijn bek opentrekt. Of ze tellen gewoon niet mee voor deze kansloze hypocriet.

Judas van Iskarioth | 08-04-09 | 17:57

Zoek een baan.

Hauptfrau Anouk | 08-04-09 | 17:52

Ik mag hem niet.

Slappehap | 08-04-09 | 17:39

zou hij nou echt vrouwen in bed krijgen met deze onzin, of is dit een uiterste vorm van zich geen raad weten?

KissTheDevil | 08-04-09 | 17:30

Dat hyves-profiel hebben we trouwens geen fuck aan tenzij je bevriend met met deze kansloze sojaverslinder.

Cigarette | 08-04-09 | 17:25

Begin gewoon vlees te eten.

Cigarette | 08-04-09 | 17:24

Haha, die tekst als je het pijltje op foto plaats. Heil Volkert! En dan die arm erbij! Slechts drie vingers verwijderd van een hitlergroet...

Fulgrim | 08-04-09 | 17:17

@foto
de domheid die van die kop afstraalt..... niet te geloven..

@ome louis, hij's goed

Kees Kogel | 08-04-09 | 17:11

@ quadtuning | 08-04-09 | 13:14

“Jagen heeft in Nederland ook totaal niets met natuurbehoud te maken, maar dat is een smoes die maar al te graag gebruiken. Het gaat ze gewoon om het vermoorden van een beest.”
.
Ik ben bang dat ze op de Veluwe er anders over denken.
Dit ivm met de zich uitbreidende hoeveelheid wilde zwijnen etc.
Als je een camping hebt die voor de zoveelste keer in een nacht tijd wordt omgeploegd denk ik dat je zelf ook graag naar een geweer grijpt en het eerste de beste wilde zwijn wat je op de korrel krijgt voor de kop wilt schieten.

said_fred | 08-04-09 | 17:11

dit soort lutsers moet je een nerts in zijn aars douwe nutteloze uiterkeringtrekkende pauper..

vierzefeur | 08-04-09 | 17:03

Straffe actie van deze helden/extremisten/klojo's. Vogels en andere knaagdieren die het pad van een nerts kruisen overleven zo'n ontmoeting doorgaans niet. Houders van een viskwekerij kunnen hun lol ook niet op.
Nadat de nertsen huis hebben gehouden overlijden ze doordat niet aangeleerd is zelf een maal bijeen te scharrelen. En het evenwicht in de biotoop is ernstig door de ontsnapte dieren verstoord.
Het uitschot dat zich als dierenbevrijder afficheert blijkt (getuige deze operatie) zelfs te besodemieterd die ene hersencel (wanneer in bezit van) in werking te stellen. Goed bezig dus!

natte krant | 08-04-09 | 17:01

Vond het altijd al een mannetje dat weinig om t lijf had.

ome louis | 08-04-09 | 16:41

@quadtuning | 08-04-09 | 13:56
Itt dierenbeulen vind ik de hongerdood niet echt iets wat in een park (want hekje er om heen) hoort. Jij wel?
Daarbij eet ik geen kip ivm dierenwelzijn en uitsluitend vrije-loop eieren van kennissen. Heb genoeg kippenkarkasjes gezien bij biologische boerderijen...

buurvanurk | 08-04-09 | 16:35

Die jongen ziet er wel lekker slank en gezond uit. Zou je er van afvallen, van veganistisch eten? Of eten die lui gewoon weinig? Misschien dat ik een keer met vegetarisch eten begin. Maar als ik niet minstens een kilo in een maand tijd verlies, eet ik een hertje extra. Als wraak!

Het CDA | 08-04-09 | 16:26

Die gast spoort niet! dat kan een blinde met één oog nog zien! Schijnt een zware ADHDer te zijn Die hele club is trouwens eng!

lilluke halve hoan | 08-04-09 | 16:26

Nerds die nerts loslaten. Interessant.

Dr. D | 08-04-09 | 16:21

Hij gaat wel ver, maar ik kan er wel begrip voor opbrengen. Waarom mogen mensen de dieren wel straffeloos martelen? Dierenbeulen (vooral die uit de bio-industrie) mogen gewoon aangepakt worden.

Bijstandskoning | 08-04-09 | 16:19

Nertsen zijn kudtbeesten!

LaTrappe | 08-04-09 | 16:17

speciaal voor die lutser, vanavond extra genieten van dat heerlijke, malse vlees dat over een kleine 4 uur het centrum van mijn pan zal sieren.. Het jachtseizoen op dit soort imbiciele individuen mag wat mij betreft geopend worden.

IggYH | 08-04-09 | 16:15

dierenactivisten, zoek een baan. in europa hebben we het prima voor elkaar.
veel hypocriete stakkers weer, zeuren over bont maar zelf wel vanavond een stukje vlees eten. Deze dieren kunnen een veel beter leven hebben als we een paar centjes meer betalen maar nee hoor dat willen we niet.
en nertsenbont is netjes, niets mis mee. wie er hier zo naif is en denkt dat niemand meer bont gaat dragen als we het in nederland niet meer produceren heeft het nog al mis. dan halen we het uit azie/oostblok en ik kan je vertellen dat een nerts het daar een stuk slechter heeft dan hier.

Hunter S. Thompson | 08-04-09 | 16:13

@ quadtuning | 08-04-09 | 13:14
Vrijwel alle jacht (dus niet fokkerij) die in Nederland plaatsvindt is jacht tot herstel van het lokale ecosysteem. Vossen bijvoorbeeld, je wil niet weten hoe verschrikkelijk veel van die dingen er rondlopen op de noord Veluwe en een bedreiging vormen voor bijvoorbeeld beschermde vogelsoorten. Of zwijnen, omdat deze units beschermd kunnen voortplanten zijn het er bij tijd en wijlen zo veel, dat ze woonwijken binnendringen en tjak stukmaken.

McNulty | 08-04-09 | 16:08

Zou hij zich ook mastruberen op paardensex?

cognitieve dissonant | 08-04-09 | 16:03

Paul de Leeuw had hem live op TV "beestachtig" hard moeten onteren, zodat hij de rest van zijn leven alleen nog maar geluidloze scheten kan laten!

FirstAnnual | 08-04-09 | 15:55

Vraag me altijd af wat die dierenactivisten doen als je een bak vlooien of luizen over ze uitstrooit... Zijn dan sommige dieren meer gelijk dan anderen? Bovendien waren ze opvallend stil toen de millenium bug werd uitgeroeid...

cybersnitch | 08-04-09 | 15:52

ALS IEDEREEN met Hyves nou eens even Dit is niet OK aanklikt, met als reden NEPPROFIEL... =D

Ouwe Treksok | 08-04-09 | 15:44

Heb ik hier ook meegemaakt, op ons industriegebied: half platgereden nertsen die nog spartelden en de platte helft probeerden mee te slepen.. nee, dat zijn echte dierenvrienden. Dit is toch wel bekend? Het verbaast mij dat dit nog in het nieuws komt. Bijna al die beesten die ze 'vrij' laten komen om of worden weer gevangen genomen, na een paar bijzonder stressvolle uren.
Ook bedreigen die dierenknuffelaars mensen echt extreem. Er zit hier bij Den Haag zo'n lab en die mensen worden gewoon met de dood bedreigd! Nee, het zijn geen vrienden, niet van de beesten en niet van de mensen.

mental K | 08-04-09 | 15:43

banketstaaf 15;17
Nertsen worden niet levend gevild maar vergast, dit duurt ca 2 seconden en is volgens ja.... europese regels.
Alle bruikbare restanten van de nerts worden gebruikt, dus als je honden/kattevoer koopt voor je huisdier die je vanzelfsprekend als dierenliefhebber bezit, weet je wat je doet !
Ben het wel vaak eens met je reacties op andere topics !

the wanderer | 08-04-09 | 15:39

@bottehond | 08-04-09 | 15:21

Het is een goed gevoel als je een goede jacht achter de rug hebt en in de winter lekker eend en konijn kunt eten. Het is heerlijk, maar we moeten een hoop doen om dat privilege te verdienen. Het aantal dieren dat wij schieten is misschien 5% van alle dieren die uiteindelijk in opdracht van de gemeente geruimd moeten worden en dus nooit op iemands bord zullen belanden. Jagen en ruimen zijn noodzakelijk. Het niet doen, dat is pas dieronvriendelijk. Dat zou hetzelfde zijn als de bevolking 3m2 vrije ruimte per hoofd geven en de voedselvoorraden terugschroeven naar een boterham per dag per hoofd.

@steven paul | 08-04-09 | 15:22

Wij zijn er inderdaad verantwoordelijk voor maar we hoeven het niet te doen, toch doen we het. Net als het bos openstellen voor publiek, dat hoeven we al helemaal niet te doen, toch doen we dat ook. Dit doen we omdat we dit de mensen in de omgeving gunnen en omdat wij heel veel om de natuur geven. Bij ons word je dan ook grootgebracht met een enorm respect voor de natuur om je heen. Ik geef aan dat wij het privilege verdienen en stropers niet. Wij werken er hard voor buiten het werk en studie om.
Daarbij hoor ik die Vegan Streaker niet klagen als hij later met zijn koters op zondagochtend door een mooi en schoon stuk bos kan wandelen om de reeen en reekalfjes te zien. Dat kan dankzij de toewijding van de jagers.
Die pretentieuze zwartkijker moet zich maar eens inlezen in plaats van heel makkelijk denken dat het leven van een dier redden (no matter what the cost) per definitie het juiste is wat hij kan doen.

Noltie | 08-04-09 | 15:39

Is toch die lelijke gespierde spijker die bij Paul de Leeuw was???
Hij lijkt op een bunzing,dus vergassen die handel zou ik zeggen

kees2790 | 08-04-09 | 15:28

Die kreet "bont is voor de dieren" hoor je wel vaker en vaak hoor je in één adem dan "als het nou voor consumtie was". Denk daar nou 's over na. Op eten is beter dan het velletje dragen? Waarom dan? In beide gevallen gaat het dier dood. Wat van belang moet zijn is de wijze waarop de dieren gehouden worden en de wijze waarop ze gedood worden.

Natuurlijk, die taferelen van zeehonden-baby's-inelkaar-knuppelende idioten dat is vreselijk. Maar op zichzelf is het dragen van bont net zo erg als het eten van vlees, of de leren stoelen in je auto.

Niet dat ik bont draag hoor, vind ik niet eens mooi, maar wel een leren jas. Oh en leren schoenen.

Roland | 08-04-09 | 15:24

oh, en daarbij: Als God had gewild dat de Mens geen bont zou dragen, dan zou de Mens wel MET vacht geschapen zijn.

JanVergoor | 08-04-09 | 15:24

@Banketstaaf | 08-04-09 | 15:17

JA! Want verschil mag er niet wezen, laten we allemaal kleren van hennep gaan dragen! Zorg nou maar dat jij leeft zoals jij denkt dat goed is. Anderen dringen zich toch ook niet op aan jou om juist wèl bont te dragen, want dat zou de ongekeerde wereld van het heden zijn. Zie jij al "kapsoneswijven" op jou afstormen om JUIST bont te dragen? Nee dus, waarom dring jij het hen dan wel op om anderen geen bont te laten dragen?

Noltie | 08-04-09 | 15:23

Om de grote Ad V. (een lokaal Tilburgs genialist) te parafraseren: "dan had ie maar geen nerts moeten worden"

nuf said.

JanVergoor | 08-04-09 | 15:23

@ Noltie 15:04
In grote lijnen ben ik het wel met je eens. Maar een eigenaar is nog steeds verantwoordelijk voor zijn eigen bezit. Dus die moeten niet zeuren dat ze onderhoud moeten plegen.
En stropen is nog leuker dan jagen. Ik vind dat ik het recht heb om de konijnen op te vreten die mijn gras op vreten.

steven paul | 08-04-09 | 15:22

Noltie | 08-04-09 | 15:04

Jagen vind ik prima, ook voor de lol, zolang dat een biotoop niet schaadt, uiteraard. Jagen zie ik als een natuurlijke drijfveer van de Mensch, net als neuqen en eten en huizen bouwen. Soms laten jagers zich over zichzelf uit alsof ze een soort sociaal werkers van de natuur zijn. Geef gewoon toe dat jagen heerlijk is.

bottehond | 08-04-09 | 15:21

Ik hou meer van dieren dan van mensen en zou het niet erg vinden als er eens grote opruiming onder de mensheid wordt gehouden d.m.v. natuurramp o.i.d.
Denk dat de nertsen beter kunnen worden doodgereden door een auto of anderzijds dan levend gevild voor kapsoneswijven die nog steeds niet snappen dat bont niet voor de mensen is maar voor het dier zelf.

Banketstaaf | 08-04-09 | 15:17

Waarom staat die homeaux op de foto zo met t armpje schuin omhoog?

azijnsnuivert | 08-04-09 | 15:14

@ Agent327 | 08-04-09 | 14:35

Ik sla mijn meisje liever wel hard. Kan ze nog een weekje nagenieten.

Alleen Astra sla ik niet. Vind ik zielig.

kolonel klootoog | 08-04-09 | 15:14

Voordat ik termen als "boer" en "provinciaal" naar m'n hoofd gegooid krijg, Ik studeer en woon op het moment in Amsterdam. Ik heb dus een brede kennis van het Nederlandse land en al haar leefomgevingen. (lees: niet wereldvreemd)

Noltie | 08-04-09 | 15:07

Dus....
Om dierenleed te voorkomen laat een aantal mensen 2.500 nertsen los.

Volgens mij zijn nertsen roofdieren.
Dus hier wordt in een klap een stabiele biotoop om zeep geholpen door het gebied te injecteren met 2.500 ROOFDIEREN!

Als ik moest kiezen tussen het leven van 2.500 nertsen en naar schatting 2.500 x 365.25 (elke dag eten ze) x 4 (gem leeftijd van een nerts)
is dus meer dan 3,652,500 beestjes (kleine knaagdieren, amfibiën, reptielen en insecten) en dan ga ik er niet eens van uit dat ze zich voortplanten.
Nou dan kies ik niet voor de nertsen.

zhirek | 08-04-09 | 15:05

Noltie | 08-04-09 | 15:04
+1

The Flying Dane | 08-04-09 | 15:05

-weggejorist-

CHRISTUS, Jezus! | 08-04-09 | 15:04

Ik jaag, mijn vader jaagt, mijn opa jaagt, al mijn ooms hebben gejaagd, ik kom uit een jagersfamilie. Ik heb nog nooit een jager bij ons in de omgeving gezien (die ik ken) die een dier mishandelde. De meesten zijn heel natuurbewust, sommigen zijn boer en wij onderhouden onze bossen omdat de gemeente het niet doet. Daarbij moet ik wel melden dat 90% van die bossen dan ook particulier bezit zijn. Het meeste daarvan hebben wij gewoon opengesteld voor publiek, publiek dat afval dumpt en tijdens het wandelen de grootst mogelijke rotzooi laat liggen. Wij houden de wildstand bij en maken twee keer per jaar 200 hectare bos schoon. Alleen uitgebrande auto's en chemisch afval laten we door de gemeente weghalen NADAT wij er eerst om hebben moeten vragen of ze dit willen doen.
Wij zijn de reden dat de bossen in de omgeving nog te bewandelen zijn. Het stikt van de konijnen (onnatuurlijk veel) omdat gemeente Helmond het nodig vond om een gedrocht van een Vinex-wijk neer te zetten genaamd "Brandevoort" waardoor de konijnen nu op elkaar lip zitten. De natuur hersteld zich niet meer op eigen kracht omdat wij die kracht wegnemen door enorm veel te bouwen en de natuur op vele andere manieren verstoren. Ik heb er niets tegen dat er gebouwd wordt, mensen moeten ook wonen en ik ben een groot voorstander van de vrije markteconomie. Maar mensen moeten geen jagers gaan veroordelen terwijl ze totaal niets van het vak afweten. Je mag pas jagen als je een uitnodiging hebt op een stuk bos of een landgoed of als je deze bezit. Daarbij is het theoretisch en praktisch jagersexamen heel duur en vele malen moeilijker dan het behalen van een rijbewijs. Jagen is 20% recreatie en 80% hard werk.
STROPERS; daar moet je kwaad op zijn, dat zijn regelrechte criminelen. Sommigen stropen voor de winst anderen doden en schieten voor de lol. Hij noemt zich activist maar hij is dan wel een totaal onbelezen activist.

Noltie | 08-04-09 | 15:04

Biep | 08-04-09 | 15:00

Tsja... mijn smaak is het niet. Liever een lekker lapje uit zo'n vleesfabriek.

bottehond | 08-04-09 | 15:03

@ Raptor: Ik heb nog nooit van mijn leven in een stad gewoond, slechte gok vriend.

quadtuning | 08-04-09 | 15:02

@ bottehond | 08-04-09 | 14:52

gekkie!
Bestorven vlees ..... lekkerder bestaat niet meneer!

Biep | 08-04-09 | 15:00

ynnad | 08-04-09 | 14:31
klopt die randdebiel zit hier steeds het station onder te kladden met zijn grafiti
ik zie hem ook soms lopen, wat een lutser

Noobhouse | 08-04-09 | 14:59

om met de woorden van theo te spreken, tijd voor een nertsenbontjas voor het vrouwtje!

Wolfgang von Trips | 08-04-09 | 14:58

@ Manonvriendelijk | 08-04-09 | 14:46

Hoezo 'klaar met Stockton' ? Waar waren jullie mee bezig dan?
@ azijnseikerT | 08-04-09 | 14:37

Zoals ik al zei: uitje, knoflook, peper& zout, sambal, ketjap, een ei, paneermeel, djahé & djintan + gehakt van .... ach; koe ,ezel, varken whatever: succes gegarandeerd! gehakt is eigenlijk een bijzaak.

Biep | 08-04-09 | 14:58

Heeft die jongen z'n "15 minutes of fame" niet al gehad?

The Flying Dane | 08-04-09 | 14:57

Wat ben jij een ongelovelijke loser!

mimimimi | 08-04-09 | 14:56

Kittekatje | 08-04-09 | 14:40

Poesje, ik heb als jochie heel vaak meegeholpen met het slachten van koeien, kalveren, varkens en pluimvee. Bovendien heb ik jaren met paarden gewerkt. Geexploiteerd voor mijn en andermans plezier. Mij doet dat helemaal niets.
Geweld plegen tegen Menschen vanwege dieren is de ultieme decadentie.

bottehond | 08-04-09 | 14:54

hopen dat de jager hem eens schiet omdat hij hem aanzag voor een van de laatste bos-apen, wat wil je ook met zo'n hoofd.

J.Limburgconnection | 08-04-09 | 14:53

azijnseikerT | 08-04-09 | 14:37

In tegenstelling tot jouw ervaring smaakte het biovlees dat ik als jongeling een paar keer kocht om mijn gasten te plezieren mij helemaal niet. Ik vond het smaken naar rotting.

bottehond | 08-04-09 | 14:52

Klik eens allemaal op "dit is niet ok" op hyves!

Dickstar | 08-04-09 | 14:51

quadtuning | 08-04-09 | 13:14
Zeker nog nooit buiten de stad geweest?

Raptor | 08-04-09 | 14:50

Stockton, ik ben nu echt klaar met je.

Manonvriendelijk | 08-04-09 | 14:46

Door zulke mensen gaat Nederland kapot.

Jaegelsch | 08-04-09 | 14:46

Graag een stukje Kobe biefstuk, tikkie duurder maar je proeft het verschil.

keerf | 08-04-09 | 14:43

Hopelijk denkt het gros van de mensen over 50 jaar heel anders over deze mensen. Wie vroeger over afschaffing van de slavernij begon, of vrouwenstemrecht, een bittere strijd voerde voor wat voor 'onzinnige', 'niet noodzakelijke dingen' dan ook, kon ook een kogel krijgen van die mensen die zich nog niet bewust waren van het feit dat de gang van zaken op dat moment niet ok was.
www.veritate.net/edm/ezine/3098/122036...
En waarom zou je je ook bewust worden? Het speelt zich af buiten jouw leefwereld om. Je ziet het niet, dus is het er niet. Je bent het over 5 minuten weer vergeten, dus is het er niet.

Kittekatje | 08-04-09 | 14:40

Ik koop altijd biologisch vlees. Van die kilogehakt blijft er meestal maar een paar gram van over in de pan. Bovendien ssmaakt het gewoon niet.

azijnseikerT | 08-04-09 | 14:37

Maar hoe is het nou met die Michelin band afgelopen?

Frappant | 08-04-09 | 14:36

@kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:31
Sla nooit hard, geen uiterlijk kenmerken. Hoeren en vreemde wijven extra daar en tegen.
Wodka van echte Finnen uit Finland

Agent327 | 08-04-09 | 14:35

Lid van zo`n organisatie die criminele praktijken uitvoert en openbare orde verstoord? OM doe eens procederen aub.

keerf | 08-04-09 | 14:34

lol @ het e-mailadres van Peter

Luke S. | 08-04-09 | 14:33

Daar loopt weer een bak overheidsgeld rond ... jammer dat een jager hem nooit voor een nerts in het bos heeft aangezien.

Je Verzint Het Niet | 08-04-09 | 14:33

Als jager kom je deze gasten weleens tegen. Het zijn gewoon een stel agressievelingen die totaal geen benul hebben van wat zij doen. Dat blijk maar weer uit dit verhaal.

duckhunter | 08-04-09 | 14:32

@ Agent327 | 08-04-09 | 14:26

Nee. Natuurlijk niet. Jij slaat je wijf toch ook niet zo hard als je bij elk ander mokkel zou doen.

Ik heb trouwens niets tegen Finnen. Prima lui, lekkere wijven, goede wodka.

kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:31

Ik probeer de logica van het DBF te volgen maar ik raak steeds het spoor bijster. Om een statement te maken tegen uitbuiting van dieren, laten deze AKTIEvoerderts tamme dieren los in het wild. Daarmee gaan de nertsen een vrij zekere hongerdood tegemoet. Mochten de dieren het overleven, dan wordt de natuur opgezadeld met een exotisch roofier waar inheemse prooidieren zich niet op ingesteld hebben waardoor de natuurlijke balans in het ecosysteem onherstelbaar verstoord wordt en ofwel prooidieren uitsterven door overbejaging, of inheemse roofdieren sterven door voedselschaarste.
Dus het DBF buit, door nertsen te bevrijden, dieren uit om haar eigen standpunten naar voren te brengen, moeten ze dan eigenlijk geen actie tegen zichzelf gaan voeren?

Fimbulvetr | 08-04-09 | 14:31

Sinar | 08-04-09 | 14:06

En daarom gaat ook elke Himalaya-expeditie op pad met bontmutsen en bontjassen. Dream on in je eigen wereldje. Er zijn genoeg kunstofvezels, al dan niet hol, die meer dan voldoende isolatiewaarde hebben. Het is niet een kwestie van kunnen, maar van willen, zullen we maar zeggen.

60CX | 08-04-09 | 14:29

Jagen is een noodzaak daar de natuurlijke vijanden van prooidieren nu eenmaal voor het grootste gedeelte of uitgeroeid of geemigreerd zijn. Jagen voor de lol is er in Nederland haast niet bij (anders dan in bijvoorbeeld Amerika!). Deze "dierenvrienden" vinden het blijkbaar beter als dieren sterven van de honger en of door ziekte dan dat de populatie op peil blijft. Het argument van deze sapdrinkende bioboerenkoolteler is dus BS. Ik ben zelf een enorme dierenvriend maar ik denk niet dat niet jagen een oplossing is. Voor de rest vind ik een verbod op bont (elk soort) een must. Dieren slopen voor bont is -100. Tevens denk ik dat we wel wat vriendelijker kunnen zijn voor kuddedieren. Te kleine hokken, verwaarlozing noem maar op is not done.

mauzzer80 | 08-04-09 | 14:28

Veel van die dierenactivisten zijn compleet gek; Volkert van der G was er één van.

kuifje. | 08-04-09 | 14:28

@ Hertogin v. Pauperen 14:20
Koop wat je lekker vindt en wat je betalen kunt. Van eten hoor je te genieten. Een gegrild mesthaantje is lekker. Maar een gestoofde oude kip ook. Het zijn twee verschillende bereidingswijzen en je moet daarom ook verschillende kippen nemen. Of een biologische kip het altijd beter heeft dan een niet-biologische kip durf ik nog wel te betwijfelen. Ik zou dus voor de smaak kiezen.

steven paul | 08-04-09 | 14:27

@kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:21
Dus Astra gooi je niet zo hard als je onbekende honden zou doen, zouals finnen, oops bedoel natuurlijk pekineesjes

Agent327 | 08-04-09 | 14:26

@egelser> nee hoor hem zie je binnenkort in zo'n blauw stoeltje in de 2e kamer voor de PvdD liggen. In 0031 hebben de grootste schreeuwers toch altijd de winst.

superjan | 08-04-09 | 14:25

@azijnsnuivert | 08-04-09 | 14:21
Ik drink alleen karnemelk en dat schijnt niet zo uit een koe te komen nog aan een boom/struik te groeien.

Agent327 | 08-04-09 | 14:25

@ Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:19

Ja, zo zet je elkaar toch prompt aan het denken, vriend! Van dierenactivisme naar bontindustrie, dierenleed, avondeten en stofzuigpoging tot neukverzoek!

Het kan raar lopen!

Biep | 08-04-09 | 14:24

Die Las Vegas Streaker wordt nog eens een prima kamerlid. Over een paar jaar zijn we dit alles vergeten en komt hij tot inzicht dat ie beter de maatschappij van binnenuit via de politiek kan veranderen. Dan doet ie een duif op een dakje, zoals het bekende spreekwoord luidt.

De Mounties | 08-04-09 | 14:24

@ Biep:
+1 voor jou.

Uomo Universalis | 08-04-09 | 14:24

Dat ze die achterlijke small-minded terroristen net zo hard aanpakken als bij ons ze overzeese buren!

Uomo Universalis | 08-04-09 | 14:23

@Hertogin v. Pauperen | 08-04-09 | 14:20
Mietje

Agent327 | 08-04-09 | 14:22

@ Het_Alziedend_Oog | 08-04-09 | 14:13

Pinguïns zijn ok. Best aardige beesten als je ze een beetje leert kennen. Net zoals gnoes, maar dan met disfunctionele vleugels.

@ Agent327 | 08-04-09 | 14:14

Ik heb nu Astra, een op stroomlijn gefokte Duitsche Herder. Prima beest, ligt heerlijk in de hand en je zit gewoon dat die teef het leuk vind.

kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:21

@agent 327
Een béétje gezonde hollandse jongen drinkt de melk zo uit de koe, terwijl hij de koe boven zn hoofd houd, dus dat zou zo maar s kunnen.....

azijnsnuivert | 08-04-09 | 14:21

Ik heb zin in een biefstuk

cappucinometsuiker | 08-04-09 | 14:20

@steven paul | 08-04-09 | 14:10
Fair enough. Toch zou ik ook met die kennis geen kiloknallerdinges kopen. Noem mij een mietje, maar ik vind zo'n bestaan gewoon treurig voor die beesten. Al is dat slechts persoonlijk, uiteraard.

Hertogin v. Pauperen | 08-04-09 | 14:20

Screw you guys, I'm going home...

Heau even | 08-04-09 | 14:19

hem zien we binnekort ook ergens dood in een steegje liggen....

egelser | 08-04-09 | 14:19

@Biep | 08-04-09 | 14:17
Neehoor. Je reaguursels zetten me echt aan het denken....... Neuqen?

Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:19

Een citaat van animalrights.nl/node/1026 over de actie: "Het DBF wil een einde maken aan deze uitbuiting van dieren en al helemaal voor een overbodig luxe product zoals bont." De activisten gunnen anderen domweg geen luxe. En dit wordt overgoten met een sausje dierenleed.

steven paul | 08-04-09 | 14:19

*klik*

Dit is niet oke :(

magentaplacenta | 08-04-09 | 14:18

Krijgt die nixnut een uitkering eigenlijk?

Teruggejorist | 08-04-09 | 14:18

Ja beetje kansloos die knakker. Net alsof de dieren zo blij zijn dat er een malloot voor hun uit de kleren gaat om aandacht te trekken, ik denk dat de nertsen zich schamen dat ze hulp nodig hebben van deze stumperd

Alexyao | 08-04-09 | 14:17

Je hebt gelijk, ik was van plan de stofzuiger er hier maar weer eens doorheen te rossen, ware het niet dat mijn betere helft heeft besloten de decoupeerzaag ter hand te nemen met als doel een oogstrelend media-meubel inelkaar te flansen.
Verveel ik je @ Lying Dutchman?

Biep | 08-04-09 | 14:17

@bottehond | 08-04-09 | 14:15
Zoals altijd...... mooi gesproken. Je mag weer verder slapen.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:17

@JanVergoor | 08-04-09 | 14:12
Zo, daar heb je lang over moeten nadenken. Blijkt dat mijn conclusie omtrent Jan Vergoor juist was. Maargoed, lees nog even terug.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:15

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:45

Die dierenterroristenclique zijn vette fascisten.
Het ultieme teken van de decadentie van de westersche gheest.

bottehond | 08-04-09 | 14:15

@kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:09
En je grote hobby, honden werpen. Ben je al toe aan de grote excemplaren? Deense dogs enzo? Zijn ze, na het gooien dan al pieremotje of help je ze nog even met een wel gemikte schop?

Agent327 | 08-04-09 | 14:14

=Vegan Killah!=

phenomena | 08-04-09 | 14:14

Ik schrijf hem in voor down met johnny +1

Arnevld | 08-04-09 | 14:13

@kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:09

En wat te denken van Pinguins ??????

Het_Alziedend_Oog | 08-04-09 | 14:13

Free Willy riep Paul de Leeuw en staarde vervolgens teleurgesteld naar een guppie terwijl hij op een fikse orca gehoopt had....

Fimbulvetr | 08-04-09 | 14:13

@Biep | 08-04-09 | 14:11
Je ging je toch nuttig maken? Nou.... dit lijkt er niet op hoor.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:13

Mensen die alleen sterk zijn in een groep: -1

johnboy | 08-04-09 | 14:12

@lying:
maar WAAROM? Eerst is het verschrikkelijk dat de dieren speciaal gefokt worden, en nu is het ineens weer allerverschrikkelijkst dat wilde dieren (=dieren die in alle vrijheid hebben kunnen leven) gevangen worden.
Je mag een dier wel dood maken om op te eten, maar je mag hem niet dood maken om er een jas van te maken. Leg eens uit. Dat kun je niet hè.

JanVergoor | 08-04-09 | 14:12

@kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:09
Ik persoonlijk heb dus een hekel aan egels met een te grote bek. Die mogen ze wat mij betreft levend aansteken.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:12

@ Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:08
Welkom in de echte wereld, was het leuk in Utopia?
Geld gaat vóór het beestje... dat wéét je toch?

Biep | 08-04-09 | 14:11

Goddamn hippies!

Doc Damage | 08-04-09 | 14:11

@ Hertogin v. Pauperen 13:49
Kiloknallers worden in 5 weken vetgemest. De kippen krijgen absoluut geen hormonen, omdat dit bij kippen geen zin heeft. Ze groeien vanzelf al hard genoeg. Groeihormonen toedienen heeft alleen zin bij langzaam groeiende dieren die snel vervetten zoals runderen. De dikke reedten van de Nederlandse vrouwen komen dus niet door vlees eten.
De biologische kippen zijn te duur omdat de mensen die deze kippen kunnen betalen alleen maar filets willen. De hele kip is duurder, en al deze kosten moeten uit de opbrengstprijs van de filet komen, omdat de overige delen van de kip als regulier vlees afgezet moeten worden.
Smaaktesten hebben trouwens uitgewezen dat de smaak tussen filets van biologische en gangbare kippen nauwelijks verschilt. Smaakverschil is er trouwens wel tussen de poten, omdat daar meer vet in zit.

steven paul | 08-04-09 | 14:10

@Hertogin v. Pauperen | 08-04-09 | 14:05
Een eskimo of siberier die bont draagt gebruikt het gehele dier Gaat weinig minder verloren dan de botten. het dient voor kleding en voedsel en daar is e.e.a. ook begrijpbaar.

Agent327 | 08-04-09 | 14:10

smile je staat op gs

JLV | 08-04-09 | 14:10

@ Bulletje Bloedworst | 08-04-09 | 14:08

Schapen zijn kutbeesten. Die moet je langzaam doodmartelen. Dat verdienen ze. Om over giraffes maar te zwijgen.

kolonel klootoog | 08-04-09 | 14:09

De nerts heeft normaal een territorium van 30 vierkante kilometer,
ze komen alleen in canada en siberie in de vrije natuur voor, het zijn uitstekend zwemmers,,
Deze dieren loslaten betekend normaal de dood voor het diertje, en vaak grote schade
voor mensen die als hobby kippen/komijnen of vogels houden.
De grootste afnemers van het bont van de nerts ( mink ) zijn de amerikanen
( b.v Snoop Dog -50 Cents en veel van onze "nachtmutsen ")
Deze industrie zal in NL langzaam afgebouwd worden.
Helaas kunnen wij niet meer zonder dierlijke producten en zullen medicijnen eerst op dieren moeten worden getest! Voor de dames onder ons weten jullie wat jullie op je gezicht smeren? Is je lippenstift misschien getest op een varken of chimpansee?
Ik ben ook een dieren liefhebber maar blijf wel realisten probeer niet mijn opinie aan andere op te dringen d.m.v. geweld.
Zwaar straffen deze z.g. dierenliefhebbers !!!
Wat is een placenta masker oh ja... dat komt niet van dieren sorry!

the wanderer | 08-04-09 | 14:09

@seven | 08-04-09 | 14:03
In de bioindustie is het ministerie van LNV toezichthouder wat resulteert in strenge wetten, eisen en regulering mbt het houden en doden van dieren. De bontindustrie is van het estetische kaliber en beperkt zich niet tot het houden van dieren in Nederland maar het vangen van wilde dieren door heel Europa. Toezicht is hier niet of nauwelijks. En dat voor een f....... bontjas. Verbieden die die prehistorische handel.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:08

Halal slachten van schapen. dat is pas dierenmishandeling. Daar zie en hoor ik dat links werkschuw en subsidie vretend tuig nooit over

Bulletje Bloedworst | 08-04-09 | 14:08

@ JanVergoor: Een kip hoort naar mijn mening niet in een kooi waarin zij niet kan bewegen. Zolang het houden van de kippen in een bio omgeving goed gedaan wordt, vind ik dat beter dan een legbatterij. De eieren die ik eet komen ook van eigen kippen, tenzij ze ergens in verwerkt zitten natuurlijk.

quadtuning | 08-04-09 | 14:08

Van alleen prei vreten is nog nooit iemand wijzer geworden....

MichieldeMuiter | 08-04-09 | 14:06

@60CX | 08-04-09 | 13:59
Het is gewoon de waarheid. Ze hebben echt wel de nieuwste spullen tot hun beschikking, zeker de noord-amerikaanse eskimo's, maar kunstsstof kleding en schoenen zijn gewoon niet zo goed als echt bont.

Sinar | 08-04-09 | 14:06

@ Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:02
Ja, ook snijbonen hebben veel te verduren, ik maak ze altijd af met een klont roomboter. (au)

Ga me weer eens nuttig maken, fijne dag toegewenst!

Biep | 08-04-09 | 14:05

@Sinar | 08-04-09 | 13:55
Dat een Eskimo of Siberiër bont draagt is ook helemaal niet erg. Dat de rijken in een land met een klimaat waar het eigenlijk nooit echt koud is er af en toe mee lopen ook niet. Dat de tokkies in datzelfde land ook een jas van nerts willen, maar dan wel een goedkope zorgt vooral voor de erbarmelijke omstandigheden van die beesten.

Hertogin v. Pauperen | 08-04-09 | 14:05

@Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:02
Erger nog, eerst keihard van de stam rukken.

Agent327 | 08-04-09 | 14:04

MikeyMo | 08-04-09 | 13:58 Dezelfde losgelaten amerikaanse nertsen zijn net iets eerder hitsig dan de europese nertsenmannetjes en neuken in het voorjaar de bijna uitgestorven europese nertsenvrouwtjes.

Europese nertsenvrouwtjes krijgen kindjes... deze zijn allemaal steriel. Europees nertsenvrouwtje heeft maar één nestje per jaar. De europese nerts sterft uit.

Dankje Peter.

Willianus Wortelus | 08-04-09 | 14:04

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:55
Verkomen van leed is het doel van iedereen. Maar zoveel leed is er in Nederland niet bij dieren. Het gemiddelde konijn in een hok in NL is er welzijnstechnisch slechter aan toe dan die nertsen, dat besef je toch wel? Toch kiezen dit soort actievoerder neit voor de kinderboerderij om de hoek om dieren te bevrijden, maar voor de ondernemer die zijn dieren in topconditie houdt.
Ikzelf heb ook mijn vraagtekens bij bont, maar als bont weg is schuift het verhaal gewoon op. De term bioindustrie geeft aan hoe veel van dit soort groepen erin staat. De veehouder / boer die een paar koeien melkt om iedereen kaas melk en vlees te gunnen wordt in een hok van een soort medogeloze industrie gestopt. Ik vind dat een groot onrecht en feitelijk onjuist en deze groepen gaan met groot gemak voorbij aan het leed wat zij aan die MENSEN daar met hun acties veroorzaken.

seven | 08-04-09 | 14:03

stel je voor dat iemand vraagt of het je zoon is
wat een drama voor die ouders

harob | 08-04-09 | 14:03

JanVergoor | 08-04-09 | 13:40 : Wat je eet ben jezelf, stronk broccoli. Gekookt het best te verorberen. A.B. en C keurmerken bladibla. Jezelf zeker nooit afgevraagd wat er in frikadellen, lijm, honden en varkensvoer zit??? of wat er op het land wordt uitgestrooid ter bemesting?
We leven niet in 1840 en slachten geen miljoenen bizons af alleen voor hun tong.

Kapitain Aruwana | 08-04-09 | 14:02

@Biep | 08-04-09 | 14:00
Ja, snijbonen, ben ik natuurlijk ook geweaun op tegen. Eerst martelen en dan pas opeten.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 14:02

‘Ik ben tegen het kapitalisme.’
Lutser...

Zachte G | 08-04-09 | 14:01

Opdat z'n teelballen vroegtijdig af zullen sterven.

Boomschade | 08-04-09 | 14:01

@ Willianus Wortelus | 08-04-09 | 13:51

Élke week? wat een heerlijk leven heb jij!

Een beetje bakken is wel goed tegen 'de beessies' hoor willie. Alhoewel, een lekkere sashimi van een dronken gevoert Japans rund is óók niet voor de poes!
Gisteren nog een oldscool gehaktballetje met knoflook, uitjes, peper & zout e.d. gegeten samen met meneer Snijboon en mevrouw Pieper... mmmm!

Biep | 08-04-09 | 14:00

"De praktijken van dierenactivisten zijn al enige tijd onderwerp van discussie. Zo stelde minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA) onlangs voor organisaties van dierenactivisten een manifest te laten ondertekenen waarin zij zich 'publiekelijk distantiëren van de methodes die dierenrechtenextremisten kiezen'.

Doen zij dat niet, dan worden ze extra in de gaten gehouden. Tweede Kamerlid van de Partij voor de Dieren Esther Ouwehand zei hierop dat het antigeweldsmanifest doet denken aan de praktijken van nazi-Duitsland."
Ach gut, nazi-Duitsland.

Koekje-dr-bij? | 08-04-09 | 14:00

Het zijn zulke simplistische kinderen !
Ik las gisteren dat bij mensen de hersenen pas na hun 25ste kompleet zijn.
Bij sommige duurt het duidelijk wat langer.
-
Snap je overigens nu waarom linkse kiezers meestal zo jong zijn ?
Als de kiesleeftijd naar 25 gebracht zou worden dan is het direct einde oefening voor PvdA, GL en SP.

Moi2 | 08-04-09 | 14:00

De volgende stap is dat deze terroristen iedereen die bij de supermarkt vlees heeft gekocht in elkaar trappen.

Dr. Pown3rt | 08-04-09 | 14:00

@quad: ik heb liever een ei zonder poespas. Een bio ei is zo mogelijk nog dieronvriendelijker dan een batterij ei. Maar het gaat om het idee dat de kippen niet in een kooi zitten. WIJ vinden dat fijner. De kip ZELF wordt er niet beter van, maar jouw schuldgevoel wordt in slaap gesust.
Overigens heb ik zelf kippen, dus ook eigen eieren.

JanVergoor | 08-04-09 | 14:00

@MikeyMo | 08-04-09 | 13:58

En dat waren waarschijnlijk buitelopende, hooby scharrel kippen. Fijne winst voor deze lutser

Agent327 | 08-04-09 | 14:00

Sinar | 08-04-09 | 13:55

Je praat poep, net alsof die lui van daar ooit iets anders gezien hebben.

60CX | 08-04-09 | 13:59

@JanVergoor | 08-04-09 | 13:55
Nee Jan. Je met het downsyndroom doordrenkte reaguursels hebben je verraden.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:58

@Sinar | 08-04-09 | 13:55
Wel eens gehoord va wol en katoen?

Agent327 | 08-04-09 | 13:58

Op de radio wist men te melden dat er tal van kippen vermoord zijn door de losgelaten nertsen

MikeyMo | 08-04-09 | 13:58

@Teen | 08-04-09 | 13:54
veel plezier met je expirimentjes. Mocht je dit soort types tegenkomen, zorg er dan voor dat ze ietwat ongemakkelijk c.q. pijnlijk zijn.

Agent327 | 08-04-09 | 13:56

@ buurvanurk: Wanneer er te weinig voedsel is, neemt vanzelf de populatie af, zo houd de natuur zich al miljoenen jaren in stand en dan denken jagers dat zij na al die miljoenen jaren ineens nodig zijn? Wat een grap! Heb je nog meer van die goede moppen?
Nerts bond prima, maar het gaat om de manier waarop die beesten gehouden worden. Ik heb liever een bio-ei dan een kooi-ei. Jij hebt liever een kooi-ei?

quadtuning | 08-04-09 | 13:56

@kolonel klootoog | 08-04-09 | 13:51
He? Tijd geleden. Maar zoals je ziet, er is weinig veranderd, haha.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:56

In the end is het gewoon een moneymaker om te wijzen naar anderen..
"PETA received donations from the public of over $25 million "

seven | 08-04-09 | 13:55

-weggejorist-

Dr. Pown3rt | 08-04-09 | 13:55

Er is geen goed alternatief voor bont. Geen enkele kunststof komt ook maar in de buurt qua isolatie. Iedere eskimo of Siberië-bewoner zal het je vertellen.

Sinar | 08-04-09 | 13:55

@lying:
KIES, radioKIES. En neu, dat ben ik niet. Tenminste niet meer nadat ik verhuisd ben en niet meer op de Kattenrug woon en mezelf Jan ipv Richard ben gaan noemen. Ik vind het overigens wel verdacht dat jij dat van mij weet. Heb jij misschien via de vliegbasis contact met de implantaten?

JanVergoor | 08-04-09 | 13:55

@seven | 08-04-09 | 13:52
Tsja, deze problematiek staat bol van de contradicties, maar je moet ergens beginnen. Te beginnen bij het stoppen van onnodig leed.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:55

Dacht even dat-ie een Hitlergroet deed. Dat dierenfascisme doet me ook aan anti-abortus activisten denken.

Naakte Waarheid | 08-04-09 | 13:54

Agent327 | 08-04-09 | 13:51
Eigenlijk niet, maar een van mijn vriendinnetjes zei laatst dat ik meer moest gaan experimenteren.

Teen | 08-04-09 | 13:54

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:45
Peta, dat is toch die club die in Duitsland is veroordeeld wegens een mega godwin? Zieke club met zeer zeer kromme vergelijkingen.

seven | 08-04-09 | 13:52

@ Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:49

Radiohoofd, ghe…

kolonel klootoog | 08-04-09 | 13:51

Biep | 08-04-09 | 13:42 Het leuke van biefstuk (al hoop ik voor botte dat het een lekker haasje is) is dat je het zowel rauw als doorbakken kan eten.

Je kan er eigenlijk weinig verkeerd aan doen. De smaak is verrukkelijk en je wordt gewilder gevonden bij de vrouwtjes.

Ik eet mijn wekelijkse Argentijnse Bife de Lomo altijd met gebakken aardappeltjes.

Willianus Wortelus | 08-04-09 | 13:51

@Teen | 08-04-09 | 13:49
Dat is toch niet jouw doelgroep?

Agent327 | 08-04-09 | 13:51

Die dierenactivist naast Peter lijkt mij ook veel aardiger. Hij kijkt een beetje verlegen en volgens mij is hij heel sexy door de megafoon aan het fluisteren.

Teen | 08-04-09 | 13:49

@JanVergoor | 08-04-09 | 13:40
He Jan, als je tegenargumenten op zijn moet je je niet gaan bedienen van scheldwoorden. Ben ik absoluut ongevoelig voor, helemaal van jou. We kennen je immers niet, maar weten nu al dat je VMBO geneuzel onzin is. Reaguur nog een keer, kan ik nog een keer in mijn mond overgeven lutser. Als je de discussie niet aan kan, moet je gewoon terug naar FOK.............. met je radiohoofd.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:49

Stockton lult ook maar weer eens mee met de rechtse boeren-lobby! Prutsende hobby-jagers volkomen overbodig in Nederland, zijn idd dierenbeulen, de provincies hebben professionals in dienst die afschot voor hun rekening nemen. Nertsfokkerijen zijn gewoon onethisch, wel jermineren hier over die zielige zeehondjes, maar dat gewoon dik in orde vinden, gaat gewoon niet hand in hand. Meten met twee maten heet dat.

60CX | 08-04-09 | 13:49

Wat mij betreft heeft superjan @13:29 een punt met zijn post over de prijs van vlees. Als mens mogen we dan de mogelijkheid hebben om beesten te be(mis)handelen zoals we willen, we hebben ook het besef van pijn, stress en de intelligentie om onze superioriteit juist te tonen door ze een dierwaardig bestaan te geven. Zo vreselijk gezond zijn die met hormonen doordrenkte, in drie weken volwassen en vet gepompte kiloknallerkippen ook niet eens. Vooral niet als je naar de omvang van de gemiddelde reedt in de westerse wereld kijkt. Maar goed, dat vergt een maatschappelijke verandering en de daarvoor benodigde sympathie bereik je dus niet door de terrorist uit te hangen om je punt aan de man te brengen.

Hertogin v. Pauperen | 08-04-09 | 13:49

-weggejorist-

metzonderzijwieltjes | 08-04-09 | 13:47

Door intimideren in knokploegen je zin proberen te krijgen...
Fascisme heet dat...

@quadtuning | 08-04-09 | 13:14
Dat er geen beheersjacht nodig zou zijn laat ik je nog wel een keer vertellen op de Oostvaardersplassen aan al die verhongerende dieren. Als je maar hard genoeg fantaseert komen er misschien spontaan predatoren uit de modder kruipen
@quadtuning | 08-04-09 | 13:30
Dus ipv 200 nertsen hebben we nu 400 nertsen nodig per jas dankzij deze lulhannesen.

buurvanurk | 08-04-09 | 13:47

@ JanVergoor | 08-04-09 | 13:45

Ik gebruik, en dan voornamelijk bij de moeder van Botte, pofadders als condoom. Net dat extra randje kinky.

kolonel klootoog | 08-04-09 | 13:46

@ mezelf

Items worden automatisch na een aantal niet-ok's tijdelijk verwijderd. Vervolgens kijken wij ernaar om het terug te zetten of definitief te verwijderen.

Dus... waar wachten we op?

Sheik Yerbouti | 08-04-09 | 13:46

@bottehond | 08-04-09 | 13:37
O got, spuit elf. Je dure taalgebruik en het opdreunen van feitjes gaan het in dit geval niet redden. Heeft te maken met gevoel, idealen en opkomen voor weerloze dieren. Kopieer hier voortaan even je feitjes:

www.bontvoordieren.nl
www.peta.nl

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:45

wat figuur is het ook :O

mitch3ll | 08-04-09 | 13:45

peterjanssen85.hyves.nl/?&pageid=7...

De befaamde 'dit is niet OK' linkje op Hyves. Even klikken en hij is zo van zijn profiel af. Gewoon, omdat het kan.

Sheik Yerbouti | 08-04-09 | 13:45

@kolonel : behalve als het die een slang is, in dat geval is een lekker dier een mooie riem.

JanVergoor | 08-04-09 | 13:45

Waarom staat deze idioot niet op de Canadese ijsvlakten (of daar in de buurt) om zeehonden knuppelaars aan te vallen? Te koud? Te bang? Gevaar voor eigen huid? Nee, des nachts hokken opengooien, met bivakmutsen op. Stel je voor dat je er recht vooruit komt dat je dieren activist bent. Wat is dat eigenlijk?

Agent327 | 08-04-09 | 13:45

Gevaarlijke mensen die dierenterroristen. PvdD steunt overigens deze kloodtzakjes (gingen erg huilen toen ze wetgeving wilden verscherpen zoals in uk). Maarja de leidster van de PvdD zit ook bij een apocalyptische gristensekte, eng volk.

Drone | 08-04-09 | 13:44

Vegan streaker is aan het afglijden. Over een paar jaar is het een Volkert 2.0

daytonaT595 | 08-04-09 | 13:44

Wat een sukkel..... gaat ie beestje bevrijden zonder er bij na te denken dat ze niet zelf kunnen overleven!
Dat doen ze ook over Irak etc. Zeiken Zeiken en nog eens zeiken, maar met een oplossing komen: Ho maaar!!
We zitten daar nu, en het moet nu opgelost worden ook........ linkse communisten!

!mp3rat0r | 08-04-09 | 13:43

Ze zijn toch zo dom die dierenactivisten.... En deze veganstreaker is het grote bewijs er van.

reade romke | 08-04-09 | 13:42

Een lekker dier, is een dood dier.

*plop*

kolonel klootoog | 08-04-09 | 13:42

@ bottehond | 08-04-09 | 13:37
Met recht een botte hond.
Dieren zijn er om door de mens geëxploiteerd te worden... wat is dat nou weer voor een crap?
Oh ja, bak je de biefstuk wel goed (kan je dat wel?) Anders is het ook zo zonde hé?

Eet smakelijk!

Biep | 08-04-09 | 13:42

Het spijt me, ik ben geen dierenactivisten of veganist. Maar ik ben gewoon tegen het fokken van beesten op een dergelijke manier. Sorry voor de wat slechte spelling, als je in Noorwegen leeft gaat je Nederlands wat achteruit zo te zien.

quadtuning | 08-04-09 | 13:41

@Lying dutchman:
Het vlees van "huidkoeien" is niet lekker genoeg voor conumptie. De huid van vleeskoeien is van te slechte kwaliteit en van melk koeien is alles te oud om nog als iets anders dan veevoer gebruikt te worden. Maar omdat koeien niet zielig zijn willen domme lutsers zoals jij daar niets van weten.
En informatie van bontvoordieren.nl is wel heel erg "wij van wc eend..."

JanVergoor | 08-04-09 | 13:40

Ik ben ook tegen het doodknuppelen van zeehondjes, meneer de vegan streaker. Hoe het zit met meneer de vegan streaker en doodknuppelen weet ik niet..

SuperRogier | 08-04-09 | 13:40

Ga werk zoeken, verzuurde lamlul.

FreshClash | 08-04-09 | 13:40

Dom Dommer ......, wat een sukkel, hij had beter de getrainde olifant (dombo de specialist in explosieven) kunnen bevrijden. Vervolgens met dombo bermbommetjes gaan zoeken in Afganistan, dan ben je een held.

wallie100 | 08-04-09 | 13:40

Goede aktie! Liever dood dan een slaaf!

Phobophrysk | 08-04-09 | 13:39

Zal ik onthouden als ik je tegenkom in het bos vegan mannetje.

Kingeef1975 | 08-04-09 | 13:38

Ben benieuwd hoe hij een houten paaltje in z'n anus zou vinden......

ill-Eagle | 08-04-09 | 13:38

Dieren zijn er om geexploiteerd te worden door de Mensch.
Laat U niet foppen door bv wakker dier, die net doen alsof het ze alleen om de bioindustrie gaat. Hoe meer zij hun zin krijgen met hun intimidation by media (spotjes) hoe meer ze zullen eisen.
Ik ga vanmiddag een kilo biefstuk bij Arie de Knaller halen om de arrestatie van deze autist te vieren!

bottehond | 08-04-09 | 13:37

Rene Freauger | 08-04-09 | 13:07
gecondoleerd met het verlies van je moeder.
Sterkte.

Teun van het Tuinpad | 08-04-09 | 13:37

En wie mensen wil beschermen, moet blijkbaar af en toe wat slachtoffers maken.. Opknopen dit werkschuw volk.

qwiebus | 08-04-09 | 13:37

@ Willianus Wortelus | 08-04-09 | 13:34

Wil je m'n dag écht verzieken?
Ik weet dat door niet te kijken je je kop in het zand steekt.... maar ik sla echt over . Eén keer zoiets walgelijks zien is genoeg.

Grapjas.

Biep | 08-04-09 | 13:37

Wat een treurlip is die gozer, lieve help.

1 Punch Pikey | 08-04-09 | 13:36

Just another hategroup.

De haat zit erg diep "ik gun ze geen genade." aldus Peter Janssen. Duidelijk dus.

seven | 08-04-09 | 13:36

wakker dier met een kleine klavotz..... voer voor Ben Dover

Illuminator | 08-04-09 | 13:36

Dit zijn mensen die hun eigen norm geweldadig opleggen aan anderen. Net zo gevaarlijk als de islam dus.

azijnseikerT | 08-04-09 | 13:35

@quadtuning | 08-04-09 | 13:30
Ik heb en ben geen speknek en ook ik ben tegen het fokken van dieren alleen om hun huidje.
Bovendien, als deze lul met fingers die beesten niet had losgelaten waren ze ook niet OVERREDEN (ja hoofdletters om je even duidelijk te maken hoe je dat schrijft).
Verder wordt het meeste bont gedragen door vrouwen en niet door verwaande lullen al dan niet met een speknek. Maar ga lekker verder met je veganistische levenstijl. Wordt je vast heel oud mee. Met een beetje mazzel haal je zelfs je pensioen (67).

Agent327 | 08-04-09 | 13:35

Garz | 13.18
terechte opmerking, laat hem in gouda rondlopen, hebben die 60 kansenjongeren weer iets om zich een kwartiertje niet 'te vervelen'

de beer van de meer | 08-04-09 | 13:34

@ superjan | 08-04-09 | 13:29

Ik ga helemaal met je mee.
Het is belachelijk dat 'regulier'vlees zo goedkoop is
Het is belachelijk dat scharrel / biologisch vlees zo verrekte duur is.

Biep | 08-04-09 | 13:34

Zo denken mensen als de Vegan Streaker (de randdeviel):
.
www.huffingtonpost.com/2009/01/14/peta...
.
Want als we vissen voortaan zee-katjes noemen, wil vast niemand ze meer pijn doen! *proest*

Art Vandelay Ultor | 08-04-09 | 13:33

@JanVergoor | 08-04-09 | 13:25
Jan, lees je even in op de site www.bontvoordieren.nl. Daar zal je leren dat voor één bontjas 200 dieren op een niet al te fijne manier aan hun einde komen.

Deze industrie zou er niet zijn wanneer mensen stoppen met het dragen van bont, wat een puur estetische reden heeft. Dit staat in schril contrast met de koeien. Het vlees word wel degelijk gebruikt.

Voor de rest, (de dommen onder ons) dit heeft geen reedt met links of rechts te maken.

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:33

die magt van mij sowieso wel een nekschot krijgen

arjand | 08-04-09 | 13:33

Een mooi afschot exemplaar die voor op de foto. Leuke handschoentjes overigens.

bierbron | 08-04-09 | 13:32

Met z'n ballen aan de TL-buizen knopen!

doortrapper | 08-04-09 | 13:32

gewoon doorgaan met jezelf belachelijk maken en geen enkele vorm van zelf-reflectie hebben...

de beer van de meer | 08-04-09 | 13:30

Agent327: Als er geen nertsen fokkerij was geweest, dan waren ze ook niet overgereden. Ze waren anders toch wel de pijp uit gegaan door vergassing en hadden dan om de nek van een of andere verwaande lul gehangen, jouw speknek misschien? Nu jij weer.

quadtuning | 08-04-09 | 13:30

Op zich zou het heel goed zijn als mensen iets meer gingen nadenken over de afschuwelijke omstandigheden waarin onze killoknallerkippen, varkens, koeien en zuiglammeren leven. Het is achterlijk dat vlees zo goedkoop is.

Als je je daar in verdiept eet je zo een stuk minder vlees ( ik iig wel)

Daarom is het des te triest dat die militante lui, die klootzakken met die bivakmutsen en die pinkstergemeente troela van een thieme het dierendebat hebben gekaapt met hun weirde of gewelddadige gedoe.

superjan | 08-04-09 | 13:29

@ Bergverzet | 08-04-09 | 13:23

Laat Stockton zijn verslag doen, dan lever jij de kritiek maar.

Doe toch niet zo moeilijk.
Er ZIJN nu eenmaal mensen die het "motten hebben", bont. Dat is altijd al zo geweest, dat zal altijd zo blijven.

Maar waar zijn de dieren dan het beste af, denk je? In nertsfokkerijen in Nederland of in China?

Biep | 08-04-09 | 13:29

Die nersten leven dankzij de bont industrie (Zij het niet al te lang en comfortabel).
Dacht je nu echt dat die in het wild een kans maakten in 0031.

Ben overigens wel tegen de bontindustrie.
Deze zijn geheel verantwoordelijk voor het bestaan van bontkraagjes.

Stoppen die zooi dus.

PS, rechterhandje is al omhoog bij Petertje. Hij hoeft alleen nog maar een paar vingers te stekken.

Life_can_be_simple | 08-04-09 | 13:29

Nertsen loslaten in een bos zodat ze de op de grond broedende vogels en kleine zoogdieren waaronder misschien de laatste drie korenwolven op kunnen vreten is inderdaad erg diervriendelijk en goed doordacht.

Hertogin v. Pauperen | 08-04-09 | 13:27

Wat een worst!

roestvrijtaal | 08-04-09 | 13:27

Volkert 2.0 ?

Rest In Privacy | 08-04-09 | 13:26

@Bergverzet: de rest van de nerts wordt gebruikt om oa. nerts olie van te vervaardigen. Van een nerts gaat verbazend weinig verloren. Van een kip bijvoorbeeld, wordt meer weggeflikkerd.

JanVergoor | 08-04-09 | 13:25

als die gasten echt lef hebben gaan ze de strijd aan met roofdieren die een levend dier verslinden, (heel dieronvriendelijk) een nachtje in het leeuwenverblijf van burgers zal hem gauw van gedachten doen veranderen, vieze lafaard.

neemjemoederindemali | 08-04-09 | 13:24

beetje dom

Drs.. Gelul | 08-04-09 | 13:24

Waarom zien die veganistische types er altijd zo ongezond uit....

wiip | 08-04-09 | 13:23

Dank Stockton voor dit ook van jouw zijde kritiekloze verslag. Nertsen fokken is een volkomen overbodige bezigheid louter bedoeld om vrouwen te bedekken die meestal zo verlept zijn dan ze inderdaad niet zonder kleding vertoond mogen worden. Wat je en passant ook vergeet te vermelden is dat ze om de diertjes aan hun einde te helpen een elektrode in het beestje zijn of haar aars stopen en het vervolgens uit woede laten bijten in de andere kant van het Essent netwerk. Hopelijk steekt een mede redactielid bij jou eens een balpoint in de ster zodat ook jij je ogen een wijd open doet.

Bergverzet | 08-04-09 | 13:23

Loop niet zo te zaniken........ [email protected] hond | 08-04-09 | 13:16

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:23

.. TBS met dwangverpleging, voordat meneer aan het vermoorden van mensen begint. Geen ongewone eindfase in de carriere van de verstokte dierenfascist.

Jan Passant | 08-04-09 | 13:23

Zag het net op het nieuws inderdaad. Wat een bosmongool. Dierenactivisten die zo extreem actie voeren... ik heb er geen moeite mee als die in de dierentuin in het leeuwendeel vallen en daar gewond raken. Extreme dierenactivisten moet je nu eenmaal hard aanpakken, ik gun ze geen genade.

peterweethetbeter | 08-04-09 | 13:23

@Lying Dutchman:
hoe zit het met fokkerijen tbv de leer industrie? Of denk jij nog dat van koeien die voor de huid gefokt worden het vlees in de supermarkt terecht komt?

JanVergoor | 08-04-09 | 13:23

Aparte verschijning,
Zwart pak + rechterarm schuin om hoog..

*The Vegan Fuhrer*

chameau | 08-04-09 | 13:22

Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat juist mensen die zeggen zich bekommeren om flora en fauna zich zo slecht informeren over die bontindustrie. Dat ze ter meerdere eer en glorie van hun eigen egotjes diezelfde dieren de dood in jagen, om te kotsen.

Bontindustrie zal er altijd zijn, omdat er nu eenmaal debielen zijn die het willen dragen (mensen) Wees blij dat nertsenfokkerijen in elk geval nog worden gehouden in landen als Nederland en dat de mode-industrie nog bereid is een hogere prijs te betalen dan in landen te Azië.

Hier worden de dieren nog tenminste vergast voordat ze ontdaan worden van huid & haar. In Azië schromen ze er niet voor om dieren levend te villen, om ze vervolgens ontvelt tot aan de oogleden aan hun lot over te laten.

Ik kreeg ooit van iemand zo'n filmpje doorgemailt, waarin een wasbeer-achtig dier op die manier werd gemarteld, ik ben er twee dagen van slag door geweest en zou de link niet willen plaatsen als ik hem nog had... zo gruwelijk was het.

Dus Fuck you, eikels! Hou op met dat Utopisch gedachtengoed van jullie en kijk wat uiteindelijk het lot van deze dieren zal zijn als jullie je egootjes blijven verrijken met die nutteloze en schadelijke bevrijdingsacties.

Biep | 08-04-09 | 13:22

Triest dit. Niet alleen voor de ondernemer en zijn inkomen maar zeker ook voor die arme diertjes. Streakert laat die arme beessies liever een trage hongerdood, vroegtijdig uit het leven autoongeluk, verdrinking en andere ongein overkomen. Go Bubba, laat hem voelen hoe het is niets meer te kunnen eten of uit te poepen!

Kapitain Aruwana | 08-04-09 | 13:22

De zoveelste "verontruste Linkse Nederlander"

Sjeng de helle | 08-04-09 | 13:21

Vegan streakers, Volkerts, bontdragers, bontkwekers, reaguurders, allemaal leuk hoor, maar die nertsen betalen dus gewoon de rekening. Alle fokkerijen tbv de bontindustrie moeten direct dicht.

Mvg, James Bont

Lying Dutchman | 08-04-09 | 13:21

Goed zo Peter! Gevaarlijke gek dat je d'r bent.

Je hebt trouwens wel wat van een damhert weg. We zien je binnenkort graag op Schouwen.

widtvoet ® | 08-04-09 | 13:20

Eigenlijk jammer dat zijn vader geen overtuigd home was.

Agent327 | 08-04-09 | 13:19

Pechtold, neem die kwibus lekker mee op asiel.

Zeddegeizot | 08-04-09 | 13:19

Wat kunnen dit soort misgeboortes toch allemaal uit verveling en doorgeslagen linksheid doen. Ga aan het werk eikel! Van mij mag het jachtseizoen geopend worden op dierenbevrijders. Gerda Verburg doe je werk! Er moet toch wel een optie binnen de Flora- en Faunawet zijn om dat mogelijk te maken toch?

havertje | 08-04-09 | 13:18

Wat een lul die streaker. Hij moet in Amsterdam voor zo'n middelbare school gaan staan zeiken tegen al die gasten met z'n bontkraag. Die pakken hem wel aan..

Garz | 08-04-09 | 13:18

Ze zouden hem eens naakt in de Amazone moeten droppen. Eens kijken of hij het zo prettig vindt om "bevrijd" te zijn!

Semen666 | 08-04-09 | 13:17

"met wie je straks op cel gaat"

Stockton, het is Nederland, dus de cel zal hij waarschijnlijk niet halen.

jimbrowski | 08-04-09 | 13:17

@quadtuning. Waar zijn je schoenen van gemaakt jong?

JanVergoor | 08-04-09 | 13:17

Gepestte mannetjes. Best wel traumatiserend zeker? Middelbare school. Zeker als je zo'n hoofd hebt als die smerige naaktloper.

/()1l) | 08-04-09 | 13:16

Dat de vleesprikker zijn doel zoekt..

photto | 08-04-09 | 13:16

Links vuilnis! Altijd wijzen naar rechts, maar zelf de meeste slachtoffers maken en ook nog op kosten van de maatschappij. Hoe zei die bekende cabaretier dat ook al weer? Jullie hebben een goed hart, zit alleen op de verkeerde plek. Het moest gekookt op je rug hangen, een beetje laag bij de grond, zodat de honden er bij kunnen. Of zijn dat in jullie geval ratten?

luie hond | 08-04-09 | 13:16

@quadtuning | 08-04-09 | 13:14
*Voor één keer ben ik voor de Vegant Streaker.*
-
Gelukkig is hij opgepakt. Hij is ook verantwoordelijk voor de dood van diverse nertsen doordat ze een weg op liepen. Hopelijk ben jij ook gauw aan de beurt.

Agent327 | 08-04-09 | 13:16

en dat allemaal van mijn belastingcenten. Ga werk zoeken

recessieloos | 08-04-09 | 13:16

arme beestjes

ilse | 08-04-09 | 13:16

Ladies and Gentlemen, we got him!

Vloberto | 08-04-09 | 13:16

Missen elk gevoel voor realiteit die zwakzinnige dierenactivisten.
En bijvoorbeeld die PETA, dat zijn ook stijlloze stiekemerds,
vragen veel geld voor opvang van zielige dieren,
om vervolgens die dieren gewoon te doden demorgen.be/dm/nl/990/Buitenland/artic...

Robert Irving III | 08-04-09 | 13:15

jacht is natuurlijk... de bion-industrie in Nederland is (één van) de diervriendelijkste in de wereld en dit figuur hoort in een inrichting. wat een lutser is 't ook

Geile Markeerstift | 08-04-09 | 13:15

*Zwaait met één hand naar Pedor, richt met de andere zijn Beowulf .50 op Bambi*

-LoKi- | 08-04-09 | 13:14

Nertsenfokkerijen moeten ook gewoon weg, slaat nergens op dat je met zo'n dood beest rond je nek wilt lopen. Jagen heeft in Nederland ook totaal niets met natuurbehoud te maken, maar dat is een smoes die maar al te graag gebruiken. Het gaat ze gewoon om het vermoorden van een beest. Als dat puur voor consumptie is, dan wordt het weer een ander verhaal. Voor één keer ben ik voor de Vegant Streaker.

quadtuning | 08-04-09 | 13:14

Was het wel een Michelin band?

Einde van de Domheid | 08-04-09 | 13:14

Wat mij betreft is hij veel erger dan een dierenbeul, hij geeft zelf aan dat hij er geen probleem mee heeft om een mens te vermoorden. Extremisme in al zijn vormen is verwerpelijk, dit is daar weer een voorbeeld van.

Pantheist | 08-04-09 | 13:13

@Dayak | 08-04-09 | 13:08
Jij bent ook zo'n streakerT?

Klukkluk | 08-04-09 | 13:13

mediageile nerd

william7055 | 08-04-09 | 13:13

die kan een aardige rekening tegemoet zien vrees ik

st0mpie | 08-04-09 | 13:13

Nou ff een speurtechneutje aan het werk aub. Ben benieuwd waar ie woont, zien of hij het ook leuk vind als we hem hard aanpakken

Ok_Insanity | 08-04-09 | 13:12

De petshopboys wisten wel raad met een nerts, een perspex buis en een vegan streaker.

JanVergoor | 08-04-09 | 13:11

Vegan Rage Boy? Hmmm

Muxje | 08-04-09 | 13:11

bubba weet trouwens wel raad met nertsen in combinatie met zo'n eikel...
1 in zijn reet stoppen en kijken of hij ze wil bevrijden...
*slikt gauw een pilletje*

nielsobserveert | 08-04-09 | 13:11

Misschien dat Bubba je broekje ook wel van het lijf scheurt...

Saloukoning | 08-04-09 | 13:10

Ik ben een jager en heb er geen moeite mee om hem eens een keer aan te zien voor een eend.....

Ommezwaai | 08-04-09 | 13:10

Ik begon hem al een beetje te missen. Hij is juridisch sowieso verkeerd bezig geweest, aangezien hij nertsen 'bevrijd' (lees: steelt).

Kartoffels | 08-04-09 | 13:09

Het armtje van die terrorist staat al de verkeerde kant op.
Dus we weten wat voor mensen dat zijn, die dieren terroristen.

gerrit5042 | 08-04-09 | 13:09

Misschien een item voor Down met Johnny?

fcking loser..

Thumbling | 08-04-09 | 13:08

Stockton, je bent een stakker!

Dayak | 08-04-09 | 13:08

Salair sur sable, da's hier vlakbij. Woont die lutser hier al die tijd al onder de rook van mijn bips.

JanVergoor | 08-04-09 | 13:08

Als ik in het bos een "Peter 'The Vegan Streaker' Janssen" zou tegen komen zou ik het niet erg vinden als ie gewond raakt...

Wietse112 | 08-04-09 | 13:08

Beetje jammer..

FaramirII | 08-04-09 | 13:08

zoek een baan...druiloor!

Jordi5966 | 08-04-09 | 13:08

Beetje gaan lopen zanikken over de rechten van dieren die zonder de bio-industrie niet eens bestaan zouden hebben. Prutser.

Vogelbeest | 08-04-09 | 13:07

Oh nee, moet dat nou, mij verassen met een foto van deze wanprestatie? Foutje van moeder natuur.

Biep | 08-04-09 | 13:07

Dat dat joch nog nooit tegen de verkeerde jager aan is gelopen is me ook een raadsel. Met die kop van hem zou die toch patronen aantrekken zou je denken.

Rene Freauger | 08-04-09 | 13:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken