Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politielogoverkrachter krijgt cadeautje van Justitie

corruptpliesie.jpg We nemen u even mee terug in de tijd. Het is voorjaar 2007. De zon scheen. Vogeltjes floten. In het centrum krijgt de sympathieke Tilburger Denis van Vliet het aan de stok met de politie. Reden hiervoor is het zeer tendentieuze, ongefundeerde en nodeloos kwetsende funshirt dat hij draagt waarop het politielogo kundig verwerkt is in het woord 'corrupt'. Kijk HIER anders nog even naar de reportage die Rutger destijds met de AD-journalist maakte. Dat het verschrikkelijke vergrijp van Denis een staartje zou krijgen bleek wel toen niet later dan een jaar (!!!) bekend werd dat justitie hem zou vervolgen voor AANRANDING van de goede naam van de politie. Want half Nederland mag in de brand staan. Steekpartijen. Berovingen noem maar op. Iemand die op gewelddadige wijze met zijn kinderarmpje de tere oksel van de sterke arm der wet binnendringt, die gaat vroeg of laat voor de bijl. En in Denis zijn geval betekent dat dus laat. Want de hele kwestie mag dan dik twee jaar geleden hebben plaatsgevonden. Vanochtend verzamelde een delegatie van de Politie Brabant zich plechtig voor de woning van Denis met een dagvaarding. De bekendste politielogoverkrachter van Nederland moet zich op 9 april 09:00 melden bij het Gerechtshof. Saillant detail. Precies op zijn verjaardag stond de hermandad voor zijn deur. Of zoals de zichtbaar goed geluimde diender aan Denis liet weten: "We hebben een cadeautje voor je!" Goed bezig Vrouwe Justitia. Nederland is weer een stukje veiliger.

Reaguursels

Inloggen

Sinds roverhoofdman Spee de scepter zwaait over zijn bermroversbendes en zero-tolerance alleen geldt voor brave huisvaders die twee kilometer te hard rijden om na een dag hard werken weer vlug thuis te zijn bij hun gezinnetje, maar niet voor bontkraagtuig dat aanrandend en rovend stad en land onveilig maakt, sinds die tijd ben ik zwaar anti-politie en zou uit principe ook wel in zo'n shirt willen lopen...

Merugop | 05-04-09 | 10:41

"goede naam van de politie": welke goede naam?

Hondenmoller | 04-04-09 | 23:45

Waar kan ik zo'n t-shirt bestellen?

Liberty Wolfe | 04-04-09 | 23:03

-weggejorist-

Connie | 04-04-09 | 21:19

ik heb zelf ook wel eens met die corrupte zilverknoopjes te maken, ik rij een klein tonnetje weg per jaar op de snelwegen. ik ben al zo ver dat als het justitieel systeem met al z`n directe aanhangers in de hens zou vliegen, ik er niet eens op zou willen pissen om het te helpen doven. smerige nsb`ers zijn het. constant de hand te bijten die ze voedt, ongezien de tyfus voor ze.

LaMeR | 04-04-09 | 17:37

Daarmee is dus duidelijk voor en tégen wie het Hollandse justitieapparaat werkt. Niét vóór jullie dus, oenen. Hupsakee!

Tricephalus | 04-04-09 | 17:36

of deze:
www.hardcore-nation.nl/catalog/product...
een beetje humor kan toch geen kwaad maar ook met deze is mijn zoon aangehouden een boete gekregen en afgepakt, een beetje lullig en zielig

John0663 | 04-04-09 | 17:25

Wel zielig als je met zo een T-shirt moet rond lopen om je mening te uiten of om op te vallen. Als mij iets dwars zit dan spreek ik die gene aan waar ik het probleem mee heb.

Maja zijn genoeg van die zielige mensen die dat niet kunnen en dan maar zo een zielig shit dragen. Maja wel fijn om te weten dat al die agenten man of vrouw die netjes hun werk doen, om anderen te helpen, dat daar zo over gedacht word.

recht in je gezicht | 04-04-09 | 15:14

Nou.. Kan hij ze nu eens even omkopen!

Ceaseppe | 04-04-09 | 14:56

Zie mijn link net hierboven; kopen, kopen, kopen? o:)

Ik wacht even mijn volgende loonstorting af...

In tijden van crisis nixx beter te doen die dienders?

Thanoz | 04-04-09 | 14:54

politie.
volgens de nieuwe vandale..
Po-lit-ie
Corrupte overheids organisatie, met de bedoeling zoveel mogelijk geld van de burger te stelen,zodat de nitwits van de overheid 5x per jaar op vakantie kunnen gaan.

po-lit-ie
De hoeren van de overheid, want zij naaien echt iedereen..

O-ver-heid
De staats pooier die de hoeren op straat stuurt om zoveel mogelijk geld te innen.

LAF.
Leugen + ambtsmisbruik = feit..

teringtubbie | 04-04-09 | 13:56

De nederlandse politie is een verschutting. Heeft er nog iemand respect voor dat trieste stelletje ongeregeld? .. Verontschuldiging voor de enkeling die nog wel goed is (ik ken er een), maar het is vergeven van de grote kinderen in een uniform met een of ander complex. Ze genieten van machtsvertoon tegen normale mensen, en janken als kleuters als er een echte crimineel tegenover ze staat. Dit bericht bewijst het maar weer.

yiNXs | 04-04-09 | 13:52

ServerGenius | 03-04-09 | 13:51
Misschien toch niet zo'n goed plan als jij denkt! Half nl rijdt te hard en daar schrijven ze nog steeds boetes voor uit. Dagelijks en héél veel.

lilluke halve hoan | 04-04-09 | 13:13

Heb je wel een eigen identiteit als je als agent het zo persoonlijk en serieus opvat en je beledigt voelt, (het gaat over een t-shirt met een algemeen beschaafd nederlands woord erop) ? Een duidelijk gevalletje van werken naar een burn out. Vreselijke opleiding moet het zijn, met subliminale boodschappen als: iedereen heeft iets op zijn geweten, iedereen is slecht en fout en vroeg of laat gebeurt er iets, wantrouw in plaats van vertrouw, luister af in plaats van luisteren echt, oordeel in plaats van verplaatsen, wees onverzetbaar ipv menselijkheid tonen en bijvoorbeeld terug kunnen komen op beslissingen, rechtlijnig ipv van een rijk leven vierend organisme. Ik kan nog wel even doorgaan ... maar als epicurist geniet ik liever en mag dat ook van een ontsporing.

Mrpurple | 04-04-09 | 12:52

Corruptie is toch het persoonlijke dealtjes zoeken om dienstdoende regels te omzeilen ? Dan denk ik dat deze jongen inderdaad corrupt behandeld als ze de gang naar de rechter zo'n persoonlijk tintje krijgt, waarbij het lijkt dat er gepest wordt. ER moet geen mensenwerk aan te pas komen als het gaat om uitvoeren van procedures, het beslissen is alleen mensen werk (al zijn rechters Ubermenschen natuurlijk) dus corrupt is meer een understatement dan een belediging. DAnk u voor uw aandacht

Mrpurple | 04-04-09 | 12:41

@datzegik69 | 04-04-09 | 11:02

ROTFLMAO
"Oh, ik heb zo'n spijt van mijn steun aan Powned. Maar dit was echt maar éénmalig. Bij zo'n azijn piezend clubje wil ik niet horen. Jammer."

Meen je werkelijk dat je lid bent geworden en nu al spijt hebt?
Ben jij wellicht pliesie?
Zonder nadenken iets steunen zonder te weten waar ze werkelijk voor staan?

Waarom denk je dat een groenlinkser als Tofik lid is? Of ik, als overtuigd PvdA-stemmer en anti-afghanistanmissie-figuur. Ex-kraker zelfs....

Als je werkelijk geen idee had waar je aan begon toen je die paar euro overmaakte moet je niet boos worden op GS of PowNed (die officieel helemaal niets met GS van doen heeft tenslotte) maar dan moet je misschien een beetje bij jezelf te rade gaan.
Of je dat vaker overkomt: beslissingen nemen waar je een week later spijt van krijgt.

2emeREP | 04-04-09 | 12:03

nonrealm | 03-04-09 | 22:08
Zomaar uit de NRC van vandaag, iets wat ook u raakt, omdat het iedereen raakt.
Komende dinsdag vergadert de eerste kamer over slimme energiemeters.
Deze meters, die de continue verbruiksgegevens doorzenden aan de energiebedrijven, gaan, tenzij er wakkere mensen in de eerste kamer zitten, verplicht worden voor iedereen, op straffe van boetes tot tienduizenden euro's of 6 maanden gevangenisstraf.
Lees goed: 6 maanden gevangenisstraf omdat iemand niet wil dat de overheid of energiebedrijven als permanente spion optreden.
Waarom zou de eerste kamer tegen deze meter moeten zijn?
-door het precieze verloop van het verbruik te weten, kunnen er dynamische prijzen worden berekend om daarmee ons gedrag te beïnvloeden;
-het maakt inbreuk op de privacybepalingen van het Europees Verdrag voor de Rechten van de mens;
-het systeem zal worden misbruikt, gewoon omdat het kan. U gebruikt al 3 dagen geen elektriciteit meer, misschien bent u wel op vakantie. Het inbrekersgilde heeft vast wel wat over voor deze informatie
-meters verbruiken zelf nogal wat stroom, en geven mogelijk straling af.
.
Lees anders maar eens wat de consumentenbond hierover schrijft
www.consumentenbond.nl/morello-bestand... (PDF alert)
.
De OV kaart is gekraakt, Het patiëntendossier is gekraakt, de overheid weet welke sites u bezoekt en met wie en wanneer en hoe lang u telefoneert, de overheid kan uw mobiele telefoon volgen en daarmee ook uw reizen door Nederland. Auto's worden op steeds meer plaatsen geflitst, gewoon om te weten waar u bent. Straks, met kilometerbeprijzing is deze controle 100%
.
Gelukkig voor JPB, EHB, Donner en kornuiten, heeft de Almacht van de Staat, uw zegen.
Ik hoop echter, dat de eerste kamer niet zit te slapen zoals de tweede kamer vorig jaar wel deed, maar dat de eerste kamer wel werkelijk kritisch is.

Dit is de krant van vandaag. Het is echter bijna iedere dag dat er zaken worden besloten waarvan ik denk: weer een stap achteruit.
Het gaat er dus niet om dat ik "zo zielig" ben, het gaat om ons allemaal.
het gaat om de toekomst van dit land, om de toekomst voor de kinderen en kleinkinderen.
Ik heb een hele lange tijd gevonden dat Nederland het beste land was in de hele wereld om in op te groeien en kinderen te krijgen. De laatste jaren vraag ik me dat echter steeds meer af. Het probleem is dat er weinig alternatieven zijn.
Steeds meer overweeg ik echter om, als ik ooit kinderen krijg, ze gewoon mee te nemen naar een land in Afrika. Gewoon omdat een kind daar nog een mens mag zijn en niet een soort productiemiddel waarmee hele groepen hun inkomen kunnen verwerven. Omdat kinderen daar nog zelf mogen spelen en niet iedere minuut wordt voorgekauwd wat wel en vooral wat niet mag.

domheid regeert | 04-04-09 | 12:02

als je er boven zet : Ik vind , dan kunnen ze je sowieso niks maken want dan is het JOU mening dan sta je altijd safe infeite kunnen ze hem nu ook niet veel maken tis gewoon bang makerij van justitie en politie beetje kleine kindertjes enzo pakken omdat ze de grote niet durven tepakken

jamies42 | 04-04-09 | 11:53

@Boembox.
Jij geeft de christenen de schuld van deze law-and-order revival?
Wat dacht je van de invloed van de Wilders/Fortuin/nou vooruit Rita stromingen in dit land?
Dat zijn de mensen die deze waanzin op hun geweten hebben.
Natuurlijk kruipen ook de christenhonden weer uit hun holen om hun zedeprekerij tot staand beleid te maken, maar dat konden ze slechts in het kielzog van de zogenaamd moral majority die alles wat naar kritisch denken riekt ridiculiseert

2emeREP | 04-04-09 | 11:51

Om Vrouwe Justitia in de beklaagdenbank te zetten getuigt van gebrek aan kennis over de rechtspraak in Nederland.

Vrouwe Justitia is immers degene die veroordeelt, en dat is nog niet gebeurd. Vrouwe Justitia komt pas later aan bod.

Het onderzoek, de dagvaarding etc. komt op het conto van het OM en de pliesie. Zoals we allemaal weten zijn dat vmbo-ers met een klein pikkie en een grote bek die jarenlang stelselmatig vernederd zijn door hun alcoholische vaders en prostituerende moeders. Want een weldenkende vent, die wordt geen agent.

2emeREP | 04-04-09 | 11:48

@ Officier van Justitie:
GET A F*C*I*G LIFE!!!!

Mac The Ripper | 04-04-09 | 11:21

Maar als er iets negatiefs over Powned/GS in de (linkse) media komt, dan is voor jullie het hek van de dam. Over korte teentjes gesproken...
Nee, agenten, die mag je, nee, die moet je tot op het bot beledigen!
Oh, ik heb zo'n spijt van mijn steun aan Powned. Maar dit was echt maar éénmalig. Bij zo'n azijn piezend clubje wil ik niet horen. Jammer.

datzegik69 | 04-04-09 | 11:02

Dit is toch een hoax hoop ik? ik bedoel 1 april grap of zoiets. Ik bedoel Nekschot was al te gek om waar te zijn, maar dit?
Die officier van justitie en die veldwachter bromsnor moeten toch gelijk op non-actief als ze dit doorzetten?
Sorry hoor maar de politie en justitie kan ik nu niet meer serieus nemen.

geshem411 | 04-04-09 | 10:49

Je maakt mij niet wijs dat deze man, Denis, hier daadwerkelijk voor gestraft wordt.

Fred V | 04-04-09 | 10:37

en wat ik nog vergeten was in het bericht te zetten... ik word inderdaad helemaal moe van die politieke partijen als CDA en CU ... die mogen er eigenlijk helemaal niet zijn toch? scheiding van staat en geloof of zo? en toch lopen ze ons land te regeren en zijn ze er nog slecht in ook

Boembox | 04-04-09 | 10:14

hmm ik hoop eigenlijk dat die illu en N8 gelijk hebben en dat dit het begin is van weer harder optreden van politie, maar ik ben bang dat het overgrote deel van deze reageerders het wel bij het rechte eind heeft wat betreft de politie en het optreden hierin.. vooral door die leuke steek onder water "We hebben een cadeautje voor je" ... kan toch echt niet.
en verder.. dat hele gedoogbeleid m.b.t. wiet is een beetje raar :/ wel mogen kopen maar ja waar moeten de shops het vandaan halen als het niet mag worden gekweekt? vind het zeer spijtig te horen hoe domheid regeert dan ook is aangepakt als wietkweker.

Boembox | 04-04-09 | 10:12

Deze actie getuigd van dis respect naar de politie toe. Als onze burgers laten blijken hoe ze over onze justitieridders denken zouwde ze daar eerder naar moeten luisteren en gehoor geven. Ik dacht dat het zo ging in ons stelsel dat de overheid er is voor de burger, maar blijkbaar geld ook hier de vrijheid van meningsuitting niet meer. Dit gaat steeds meer op een balkende(christelijk)-dictatuur lijken, niet meer roken, niks meer vrij mogen zeggen. Verder geen commentaar meer !

WeedSide | 04-04-09 | 10:05

nonrealm | 03-04-09 | 22:08
Precies. Ik ben fout, u is goed, want wet=wet.
Stemt u gerust op CDA, CU of PVV, dan komen er nog meer wetten om straks ook uw vrijheden en hobbies af te pakken. En ga dan ook niet zelf zielig doen als je snachts een boete krijgt voor 4 km te hard. Als steeds vaker gefouilleerd gaat worden op straat. Als je een boete krijgt omdat je je vuurkorf hebt branden of straks een terrasverwarmer. Een sigaret rookt in uw eigen huis. Regels zijn regels, wetten zijn wetten.
Ik zou graag een boeteverdriedubbelaar willen inzetten voor Nonreal. Gewoon, omdat u zo plichtsgetrouw en regels volgend bent, dat u zich zonder morren aan ieder regel en wet houdt. Hogere boetes maken voor u dan ook geen verschil.
Iedereen komst aan de beurt. Men noemt het betutteling, maar het is gewoon afpakken van vrijheden.
Het enorme verschil tussen hoe Nederland 20 jaar geleden was en hoe het nu is.
De enorme vrijheid die er was toen ik opgroeide, die is voor een groot deel weg.
Daar baal ik van. Ik wil de vrijheid terug die er toen was.
Lees vooral ook niet de brochure uit de link.
Allemaal links gepraat. Het zou volgens u ook verboden moeten worden voor zo'n instituut om kritiek te leveren op de staat.
De ombudsman, Het college bescherming persoonsgegevens, voor u kunnen ze waarschijnlijk opgedoekt worden. Balkenende doet immers toch alleen maar wat goed is voor ons.
Aan een advocaat als Britta Bohler heeft u waarschijnlijk een hekel. Allemaal instanties en personen die de Almacht van De Staat willen inperken.
Terwijl u juist nog meer regels wil om juist de burgerij in het gareel te houden. U zou zo blij zijn om in een land als Noord-Korea te leven omdat alles daar zo duidelijk is, je niet zelf hoeft na te denken.
Ik klaag ook niet om mij. Ik klaag om de situatie in dit land.
Maar gaat u morgen vooral naar de kerk, zuinig een duit in het zakje doen.

domheid regeert | 04-04-09 | 09:15

Lees de kranten van de afgelopen jaren er maar eens op na, dienders die schoolmeisjes lastig vallen, die wietplantages op zolder hebben, hangpliesie langs de berm van de weg en ga zo maar door, maar als je ze nodig hebt er niet zijn of niet willen komen, dan wordt er een keer de waarheid gezegd en is het weer niet goed, de pliese heeft last van vergevorderde verminderde geestelijke vermogens die vermoedelijk onstaat uit inteelt wat dan weer een gevolg is vanwege de uitbreidingen in het personeelsbestand door heaumofiele Finnen.

KoetMarokeen | 04-04-09 | 08:52

Uiteraard erg kinderachtig verder..

Stijlsel | 04-04-09 | 01:11

Beetje laat.. zou me dan toch wel beroepen op Art.6 van het EVRM

Stijlsel | 04-04-09 | 01:11

Fragony | 03-04-09 | 15:26
Kijk aan de ene kant is het te begrijpen dat justitie/politie hierop reageert. Doodsbedreigingen moeten immers serieus genomen worden... Betwijfel of het in deze context van toepassing was.
Maar als ik dan bedenk dat ik al meer dan een half jaar de hulp van de politie probeer in te roepen en er gebeurt gewoon geen zak. "Er wordt naar gekeken". DOE DAT DAN OOK

Hauptfrau Anouk | 04-04-09 | 00:14

1] Ga boeven vangen!
2] Politie is wél corrupt. Zo corrupt als de tering maar kan toestaan, helaas (en ja, daar is genoeg bewijs voor!).
3] WTF. Waar koop je zo'n t-shirt? HEBBEN! Een girly graag!

Hauptfrau Anouk | 04-04-09 | 00:02

Corrupt is corrupt met of zonder logo,

Vrolijk | 03-04-09 | 23:50

Pliesie niet krupt?
Ik spreek slechts één woord: Brigadier Ré Lemhaouli.

Lewinsky | 03-04-09 | 23:45

Dit was weer van het soortagentjes, dat vroeger graag een rose fietsje wilde en een blauwe kregen voor hun verjaardag. Nu hebben deze types een rose gelakt nageltje onder hun stoere politiepak, en zijn ze gekwetsssst maar ook so kwetsbaar.
Agentje agentje stop ermee zonder je lerenjasje ben je zo erg niets....

Pistolenpownedje | 03-04-09 | 23:44

Ik heb maanden lang rondgelopen met een T shirt met de tekst; "Support your local police, beat yourself up" Maar dat was in de tijd dat er nog veldwachters waren en die begrepen geen engels. Maar ja .. wat wil je als je met mavo al bij de politie kan !
stelletje prutsers en matennaaiers !

the wanderer | 03-04-09 | 23:42

Liever een zuster als hoer dan een agent als broer!

Franciscus Borchwerf | 03-04-09 | 23:35

En Cohen biedt straks toch geen excuses aan ...

Maxime | 03-04-09 | 23:05

komop laat iemand met zo´n shirt arresteren zowiezo al niet zien dat je eigenlijk wel corrupt bent.

nietjesmasientje | 03-04-09 | 23:02

RECTIFICATIE:
En zo ben ik dan ook wel weer. Heb dus hele slechte ervaringen met de politie die er niet was toen ik ze nodig had, en dat is dus al vaak voorgekomen. Toen ik mijn vorige bericht hier geschreven had dacht ik nog even aan een ongeval van een jaar of vijf geleden. Een auto was op de snelweg hard achter in mijn voertuig gereden, was bij Gouda. Nou ik trilde over m'n hele lijf en was in een soort shock. De politie heeft me toen heel erg goed geholpen, op dat moment was ik zonder hen reddeloos geweest. Daar waren het echte profi's. Nogmaals dank! En dat moet je ook kunnen doen als reaguurder, even nuanceren. Bij deze!

slakkenzout | 03-04-09 | 22:49

Ik wacht op de volgende klagende korpschef over het feit dat de burger geen respect meer heeft voor de Politie. Tsja waar zou dat nou aan liggen?

Graaf van Holland | 03-04-09 | 22:41

Satire is toch niet strafbaar!? Onzinnige verkwisting van onze belastingcenten. Hij gaat straks vrijuit, en het geheel heeft veel centjes gekost.

luclodder | 03-04-09 | 22:34

@Fleauxe | 03-04-09 | 14:26

Ik wacht eigenlijk nog steeds op de film over wat er gister was gebeurd. Heb je een link?

groeten _/--\__/--\__/--\_

_/--\__/--\__/--\_ | 03-04-09 | 22:32

dat soort clowns neem je toch niet meer serieus
* die er nog ff een wob bovenop gooit*

foex | 03-04-09 | 22:09

@domheid regeert...
We hebben het hier over iets wat volgens sommigen hier niet echt strafbaar is en gewoon moet kunnen onder de noemer "humor".
Wat jij deed mag gewoon niet punt uit basta.. wiet kweken mag nu eenmaal niet. En ga nou niet zielig lopen doen dat als je de wet breekt je van je bed gelicht wordt.

nonrealm | 03-04-09 | 22:08

Er borrelt een onbehaaglijk gevoel uit mijn buik naar boven.
Ik denk nog een keer aan die blauwe uniformen, alle keren dat ze er niet voor mij waren. Aan al die momenten waar ik die blauwe uniformen wel had willen zien maar ze nergens te bekennen waren. In de tussentijd wordt ik steeds misselijker.
Een vreselijke graflucht ontsnapt uit mijn mond. Ik denk nog 1 keer aan het woord politie en...... BROAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Kotser de kotser de smerigste gadverdamme slierterige ellendige troep en probeer niet over het politielogo te kotsen.
Maar helaas, te laat, jammer van dat politielogo, heel jammer. Echt jammer.

slakkenzout | 03-04-09 | 21:48

Veldwachtershumor. Kan ik eigenlijk waarderen.

man on the run | 03-04-09 | 21:44

Als het toepassen en of handhaven van de wet zodanig wordt gedaan dat organisaties of personen (in dit geval de politie) er een vorm van voordeel bij heeft die niet de doelstelling is geweest van die wet dan begint dat al snel op corruptie te lijken.
Het schaamteloze één-tweetje tussen justitie en politie om nog even extra te pesten bewijst m.i. dat zowel justitie als politie corrupt zijn. Q.E.D.
Vrijspraak dus!
Hoewel, hoe zit het met onze rechters?

KlareKees | 03-04-09 | 21:26

Acht Cola Acht Bier!

ren-forrest-ren-e | 03-04-09 | 21:06

Ga toch boeven vangen

Dick Johnson | 03-04-09 | 20:54

the copper doth protest to much

doodschoppenietwaard | 03-04-09 | 20:42

Dat zal 'm leren! Met de hermandad valt niet te spotten..

Bozebuurman | 03-04-09 | 20:23

Zum befehl !! Systeemstumperds !!

Dwarsgebakken | 03-04-09 | 20:17

-weggejorist-

WaltherP99 | 03-04-09 | 20:02

Ik zal dus ook niet zeggen dat Joris D. een pedo is. Ik weet dat namelijk ook niet. Hij heeft mij nooit iets misdaan.
Ik weet wel dat er veel controverse rondom zijn persoon is en dat deze controverse het hart van onze samenleving raakt.
Ik kan dus wél zeggen dat als ik hem was, ik tegen Mischa Kat zou zeggen: Vorm maar een onderzoeksgroep, ik zal op alle vragen antwoord geven en inzage geven in alle stukken waarom wordt gevraagd. Maar wel onder de voorwaarde dat als Mischa geen zaak kan maken, hij publiekelijk en heel, heel erg diep door het stof moet gaan en dat daarmee de zaak is afgedaan.
Als ik minister van Justitie zou zijn, zou ik zelf een onderzoek starten omdat deze affaire een smet legt op het hele justitie-apparaat en daarmee ook op de minister.
Donner heeft, toen hij MvJ was, gezegd: "er is geen vuur, er is zelfs geen rook"
Echter, hij kwam met niets waar dat dan uit zou blijken.
Rook is er genoeg.
.
Bij het Irak onderzoek laat JPB het onderzoek doen door een "vriend".
Dat is al bij voorbaat fout. het Irak onderzoek moet worden gedaan door iemand die JPB wil laten struikelen. Bijvoorbeeld een journalist die al jaren laat zien om een tegenstander te zijn. Pas als die tegenstander zegt: Ik heb gezocht maar niets gevonden, dan zal die conclusie voor iedereen aanvaardbaar zijn, door iedereen worden geloofd en zal de zaak daarmee afgelopen zijn. Voor eens en voor altijd.
Commissie Davids kan dus wel zeggen dat ze "echt onafhankelijk zijn". Het feit dat hij is aangesteld door JPB spreekt dat al tegen. het feit dat de opositie nu al praat over een parlementaire enquête, geeft al aan dat zijn commissie begint met een achterstand die nooit meer is in te lopen. De Irak affaire zal daardoor nog jaren slepen.
.
Ik mocht, als verdachte van het kweken van wiet, logischerwijze ook niet zelf de aanklager uitzoeken.

domheid regeert | 03-04-09 | 19:52

-weggejorist-

WaltherP99 | 03-04-09 | 19:49

engeltje_ | 03-04-09 | 19:17

Ondermijnen welk gezag.... er is geen gezag, anders zaten met dit land niet zo in de shit, met dat stelletje slappe was fieguren en hun nazaten. Het hele landelijke bestuur is tot op het bot verslapt. Gezag, my ass.

Everlasting | 03-04-09 | 19:21

Maar goed, heb er zeker 4 uur voor op het bureau moeten zitten
Fragony | 03-04-09 | 15:26
De politie heeft goed zijn best gedaan om mij, als wietkwekertje voor mij en mijn vrienden, kapot te maken en mijn hobby af te pakken.
Ik heb nooit iemand kwaad gedaan, nooit een uitkering getrokken, ik was een ambassadeur van Nederland en de Nederlandse vrijheid van denken.
Inmiddels heb ik ook een instelling van "laat die hele overheid in een diepe put zinken, en het CDA kan helemaal worden opgedoekt met hun schijnheiligheid"
Ik ben nu inmiddels getrouwd en heb geen zin om nog eens op het bureau te zitten, dat is ook de reden dat ik iedere zin 3 keer op een goudschaaltje weeg, en bij iedere zin bang en angstig nadenk of ik "de overheid" niet nogmaals een reden geef om mij van m'n bed te lichten.
Ook al leven we steeds meer in een politiestaat, ik ben (nog) niet bang voor de politie.
Ik wil echter niet dat mijn vrouw nogmaals gearresteerd wordt voor iets waar ze niets mee te maken heeft. Zij heeft nu een strafblad omdat ik wiet kweekte.
Ik ben ondernemer, voor mij maakt een strafblad niets uit. Zij is werkneemster en moet maar afwachten of ze nog een bewijs van onbesproken gedrag krijgt als ze van baan wil veranderen.
Als ik dus schrijf dat Nederland steeds meer een politiestaat lijkt, durf ik dat te schrijven omdat een gerespecteerd instituut als het Rathenau Instituut een onderzoek heeft gedaan en een heel boekwerk heeft geschreven met dezelfde conclusie.
www.rathenau.nl/showpage.asp?item=2099...
Verder gebruik ik veel "ik vind" "lijkt me" en dergelijke om aan te geven dat het maar een mening is.
Ik zal nooit bedreigingen uiten, of het moet heel algemeen zijn.
Justitie heeft geprobeerd om mij kapot te maken binnen de grenzen van wetten.
Ik zie het als mijn taak om justitie te ontmaskeren en te laten zien hoe justitie zichzelf steeds meer macht toe-eigent.
Net als justitie zal ik vechten met de wet in de hand.
Door de actie van justitie ben ik wel veranderd van een burger die een grote bijdrage wil leveren aan dit land, in een berekende burger die vooral aan zichzelf denkt.
Met dank aan het CDA.

domheid regeert | 03-04-09 | 19:20

Dit soort shirts ondermijnen wel de respect die politie moet hebben. niet zo gek dat ze het daarom aanpakken.

engeltje_ | 03-04-09 | 19:17

Politieagenten die dit soort dingen niet door de vingers zien moeten maar bij de plantsoenendienst gaan werken. Het is te gek voor woorden dat aan dit soort ruk zooi tijd wordt besteed door de politie, terwijl er elders misdrijven plaatsvinden.

granaatwerper | 03-04-09 | 19:13

Ga eens boezen vangen losers. Messentrekkend, verkrachtend, bedreigend en rovend Gajes en tuig loopt vrij rond terwijl je met een grapje of een kapot achterlichtje tot het uiterste word gepakt. Gek he ? Dat niemand meer respect voor de politie heeft. Echt gek !

Rest In Privacy | 03-04-09 | 19:06

8 Cola, 8 bier. En snel.

Frotklob | 03-04-09 | 18:58

-weggejorist-

Bloodzone | 03-04-09 | 18:40

in en in triest dit, dat ze zich hier druk over maken, ze hebben dus echt gewoon niks beters te doen

-naamloos- | 03-04-09 | 18:38

Waar kan je dat shirt kopen??

Fietsenpomp | 03-04-09 | 18:37

Logo mag je niet gebruiken, is beschermd.
Destijds is de hele voorraad van die sjeurtjes
uit de winkels gehaald en niet omdat de stelling
niet zou kloppen

plicieman | 03-04-09 | 18:31

van beide kanten is het triest... wat een hippie ben je met zo'n shirt zeg...

maar goed, de politie laat zich ook wel erg kennen!

kapotgaanwetoch | 03-04-09 | 18:19

tis altijd vervelend voor machtswellustigen als er een vinger op de zere plek wordt gelegd , dan komt de stoere praat op het bureau lekker los he.
Zeg agent ... Doe eens wat aan al die inbraken en bedreigingen of ga flitsen bij scholen dan kweek je respect en dan ben je pas een vent.

Baron de laclou | 03-04-09 | 18:13

Ik dacht precies hetzelfde Everlasting... het moet maar eens een keer afgelopen wezen.

nonrealm | 03-04-09 | 18:09

Nou geenstijl zoals hierboven te lezen is! Bemoei je er even mee, hinderlijk achtervolgen, campagne opzetten, advocaatje sponsoren. Of in ieder geval en van die opties!.!

bra-brand | 03-04-09 | 18:06

We moeten deze knakker steunen, door dik en door dun. Wat denken ze allemaal dat de wereld een speletje is waar een waardeloos persoon de macht bepaald. Ik denk het tegedeel, VOORUIT OP DE BARRICADES..... Viva la(e) Revolution.... c'est tres dificille pour moi.

Everlasting | 03-04-09 | 18:04

Hinderlijk volgen deze etters GS. Rechtszittingen zijn openbaar dus namen en rugnummers van het politieschorriemorrie.

GezondVerstand | 03-04-09 | 18:01

Waar zijn de echte fikken, die wat gezag hadden, nu loopt iedereen over ze heen. Hebben absoluut geen gezag, rijden wat met z'n allen rond in hun Tuk-Tuk, hebben dat blauwe "samenhorige" blauwe patvinders outfit aan en gaan hier en daar wat bekeuringen uitdelen aan fietsers die over het trotoir fietsen. Hoe in hemelsnaam dwing je gezag af. Onzwe Arabica's doen dat wel met geweld, pak slaag etc. gaat ook wel eens te ver maar "Allah" (sorry, waar komt dit vandaan). Kortom ze betekenen voor mij weinig, moet om ze lachen, hebben geen impact....
Da's mijn impressie, what to do?

Everlasting | 03-04-09 | 18:01

*zet N.W.A. op*

Faolchú Airgid | 03-04-09 | 17:57

Conclussie; het systeem is dus echt corrupt!

GSpot | 03-04-09 | 17:47

Tering lafaards.. ook nog eens op zijn verjaardag :S,

goh wat wordt het een stuk veiliger.. jongens liever een persoon verkrachten dan de naam :)!

je komt er altijd beter mee weg.

bilnaadpiraat | 03-04-09 | 17:42

waarom zou je rondlopen met een tshirt waarop zoiets staat?
waar ben je mee bezig vraag ik me dan af.
er staat in de wet dat het niet mag, de politie beledigen en als je het daar niet mee eens bent verhuis je maar naar afghanistan. daar is namelijk geen politie.

het neefje | 03-04-09 | 17:39

tis weer een stuk veiliger op straat!

corriebrokken | 03-04-09 | 17:37

Hm, lijkt me tijd voor een inzameling zodat hij een topadvocaat ter vertegenwoordiging kan inzetten? Kan hij zelf thuis gewoon uitslapen en verjaardag vieren. Lijkt me een gepast cadeautje en mooie middelvinger naar de corruptie.

Deaude_Lutser | 03-04-09 | 17:36

haha ik kan er over mee praten! ik moet binnenkort ook voor de rechter komen. Voor verzet bij aanhouding na het niet kunnen tonen van legitimatie. De agent in kwestie heeft het hele verhaal van a tot z gelogen, daarbij ben ik geschopt en geslagen door deze goede man. Hij vloog me aan nadat ik een opmerking (geen belediging) had gemaakt over z'n autoritaire toon.

Kahoona | 03-04-09 | 17:30

Gewoon via een advocaat uitstel aanvragen. Opvallend dat politie en justitie hier wel tijd voor hebben. Wijken worden gesloopt, buschauffeurs dagelijks overvallen, girokaarten geskimd door bendes Oost Europeanen, kinderporno vrij verhandeld, auto's beschadigd en ingebroken, ramen ingegooid, fietsen gestolen, scholen in brand gestoken. Maar helaas heeft de politie geen tijd. Wel om de hele dag in de bosjes te zitten met een radar. En natuurlijk iemand met een beledigend T-shirtje. Er zal dan wel een kern van waarheid in zitten denk ik, anders waren ze er niet zo fel op.

koffieboer | 03-04-09 | 17:30

Ik zeg opsporen die agenten en aan de geenstijl schandpaal nagelen. Stelletje ziekelijke machtmisbruikers!

omwenteling | 03-04-09 | 17:30

DE POLITIE IS CORRUPT.

Doe es IP opvragen bij GS, kan je me oppakken, als ze 't je al geven.. Stelletje luie klootzakken. Pak eens echte boeven op inplaats van dit soort dictatoriale praktijken, onbenullen.

Ben benieuwd wat die grapjassen aan hun vrouw vertellen tijdens 't eten...'ja vandaag hadden we d'r weer eentje, zo'n beledigende shirtjesdrager, in 't gevang d'r mee.'

Zakkenwassers.

PauperPanda | 03-04-09 | 17:27

Dat ze hem op zijn verjaardag laten komen is gewoon overduidelijk een gebaar van justitie.
We hebben dan wel geen poot om op te staan, maar je verjaardag verneuken we lekker wel.
sneu

en teruggerot | 03-04-09 | 17:27

het lijkt goedverdoemme wel een beetje op china .... wat een achterlijk k*tland is het ook kunnen die homeaus zich gvd niet met nuttiggere dingen bezig houden, bij voorbeeld met het verbeteren van hun imago of zo, stelletje lamlullen

*verdere met zich irriteren aan die flauwe regels*

bluemini | 03-04-09 | 17:17

Capt. Iglo | 03-04-09 | 17:11
Die jongen gaat naar buiten met een shirt waarop staat dat de politie corrupt is. Hij komt oom agent tegen en die voelt zich beledigd en schrijft een prent uit. Jongen gaat in beroep en gaat in de trage juridische molen zodat hij na twee jaar moet voorkomen bij de rechter, die een uitspraak zal doen. That's it.
Het is niet zo dat de politie teams op de zaak heeft zitten of een afdeling modepolitie in het leven heeft geroepen.

Flodder | 03-04-09 | 17:16

Flodder | 03-04-09 | 17:09

Ga niet in discussie met deze *kuch* vrijheidstrijders. Deze lieden denken dat vrijheid hetzelfde is anarchie.
.
Aan de ene kant willen ze dat de pliesie harder optreedt, maar als het hun bekropmpen wereldje raakt, worden ze rebels. Tenminste, dat vinden ze zelluf.

FreshClash | 03-04-09 | 17:14

We hebben het over een t-shirt! iemand moet, ook nog eens na 2 jaar, VOORKOMEN! om een t-shirt!! Die rechters en politiemensen worden betaald van belasting geld en ze gaan zich bezig houden met een t-shirt.... het moet toch allemaal niet gekker worden....
Dan kan je alle vormen van satire en dergelijk ook wel verbieden want dat kan ook door verschillende mensen en/of groeperingen als beledigend worden opgevat...

Capt. Iglo | 03-04-09 | 17:11

Capt. Iglo | 03-04-09 | 17:04
Inperken van onze vrijheden, tss doe niet zo pathetisch. Het recht om op straat uit te dragen dat de politie corrupt is? If you play with matches, you can get burned. Kijk, ik vind het de ophef ook niet waard en vind ook dat de politie andere prioriteiten moet stellen, maar dat een agent zich erdoor beledigt voelt, kan ik me voorstellen. En dan is het toch echt het beledigen van een agent in functie. Het logo van het shirt verwijst zonder twijfel naar de Nederlandse politie. Dat weet jij, dat weet ik, dat wist die jolige gast die het droeg.

Flodder | 03-04-09 | 17:09

Dussssssss allemaal zo'n tiesjurt maken en mee naar de openbare rechtszitting?

pennestront | 03-04-09 | 17:07

Naltas | 03-04-09 | 16:47

Je moet vakbondsleider worden... Dat zijn ook van die schreeuwers.

FreshClash | 03-04-09 | 17:05

@ Flodder

Nee is geen gemier, ik ben oprecht verbaasd over het feit dat jij het inperken van onze vrijheden zo maar laat gebeuren.... Een fukking t-shirt, laat iedereen gewoon het t-shirt dragen wat ie wil... En zeker zo'n niks zeggend t-shirt als dit

Capt. Iglo | 03-04-09 | 17:04

Altijd fijn om te lezen dat er toch nog iemand goed bezig is!

natte krant | 03-04-09 | 17:03

De politie richt weer eens zijn pijlen op de verkeerde doelen..

Ethon | 03-04-09 | 17:01

Capt. Iglo | 03-04-09 | 16:57
Hij weet donders goed wat er op zijn shirt staat, hoor. Kom nou. Wat is dit voor advocatengemier.

Flodder | 03-04-09 | 17:00

Dyslectische ouders?

Maserati | 03-04-09 | 16:58

@ Flodder

Dat is helemaal niet naief, als je nu ook al moet gaan opletten wat er op je t-shirt wel of niet mag staan is het einde echt zoek... Hij loopt toch niet bewust op agenten af om z'n t-shirt te showen en ze zodoende te beledigen....

Capt. Iglo | 03-04-09 | 16:57

Capt. Iglo | 03-04-09 | 16:27
Er staat toch een boodschap op dat shirtje. Door het shirt te dragen, draagt hij die boodschap uit. Tjeez, doe niet zo naief.

Flodder | 03-04-09 | 16:52

@ Fragony | 03-04-09 | 15:11
Inderdaad, met figuren als de SG van justitie aan het roer kun je niet teveel rechtvaardigheid verwachten in de samenleving. Dat die kindervriend nog steeds ongestraft zijn functie uit kan oefenen is een schandaal.

Dipsomaan | 03-04-09 | 16:51

zo verlies je als politie dus respect en geloofdwaardigheid. door dit soort kneuterige acties gaan mensen zulke shirts dragen

aight.. | 03-04-09 | 16:43

BTW, kunnen we niet met 100000 tegelijk zo'n T shirt aantrekken ? LOL

robert39 | 03-04-09 | 16:39

Er loopt een bende in Den Haag rond (de crips) waar niets tegen gedaan durft te worden.
De helden durven iemand om een T shirt echter wel aan te pakken.
Ik schaam me dood de Nederlandse nationaliteit te hebben.

robert39 | 03-04-09 | 16:37

Je mag een dagvaarding ook gewoon weigeren. Wie is trouwens de aanklager?

Moeder Gans | 03-04-09 | 16:36

Ga boeven vangen....

geen-petje | 03-04-09 | 16:34

dat die man op vrije voeten mocht lopen :O

dhr. knakworst | 03-04-09 | 16:34

Hier past slechts één uitspraak bij:

A.C.A.B.

Tennessee Whiskey | 03-04-09 | 16:32

Een beetje rechter zou zeggen: "Jongens, die heeft lang genoeg geduurd, na die twee jaar daar nog een zaak van maken is machtsmisbruik..."

Hyppo Kriet | 03-04-09 | 16:31

Haha, waar is Justitie bang voor? :-)

Floxcie | 03-04-09 | 16:28

Dan maar de dubieuze speurmethodes van Peter R. de Vries

De Hagenaar Michel Kraaij zorgde er jarenlang voor dat tv-rechercheur Peter R. de Vries beschikte over zeer gevoelige informatie. Je kunt het zo gek niet bedenken of Kraaij wist het te achterhalen: verblijfadressen, banksaldo's, gegevens van af- en bijboekingen, PIN-locaties, omzetgegevens, salarissen, kentekens, geheime telefoonnummers, arbeidsverleden, uitkeringen, hypotheken en complete strafbladen.

www.michelkraay.nl/peter-r-de-vries.ph...

crusher3551 | 03-04-09 | 16:28

@ flodder

Hij zegt toch helemaal niet dat hij iets vindt, hij draagt een t-shirt. Als je naar een agent toe loopt en hem onder het mom van jou mening uit voor van alles en nog wat dan beledig je daadwerkelijk een ambtenaar in functie, als je gewoon rondloopt in eent-shirtje doe je niks verkeerds...

Capt. Iglo | 03-04-09 | 16:27

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 15:57

Je leest te veel 'judge dredd' comics..

N8W8 | 03-04-09 | 16:23

Waar kan ik dat t-shirt bestellen?

Het CDA | 03-04-09 | 16:19

Ik gok op een stormloop op de T-shirts!!

René from the Café | 03-04-09 | 16:17

Delegatie politie met een dagvaarding... wtf? Een deurwaarder brengt nog altijd een dagvaarding uit. Ga boeven vangen stelletje uitvreters!

Harry Dillema | 03-04-09 | 16:12

helden.. stuk voor stuk, de polizei in dit land..

arthur h. fonzarelli | 03-04-09 | 16:10

FreshClash | 03-04-09 | 16:02
Kijk, een rechtsgeaarde zonder dubbele moraal. Dat kan ik waarderen.

Flodder | 03-04-09 | 16:05

@ Flodder

Je moet eerst gezag hebben om dat vervolgens ondermijnt te kunnen zien worden... Als je overal ziet en hoort hoe bijv. onze finse medeburgers de politie aan- of toespreekt waar helemaal geen actie tegen wordt ondernomen en vervolgens iemand die niet eens een agent specifiek aanspreekt maar een t-shirtje draagt wel gepakt wordt, gaat er gewoon ergens iets mis. De politie moet consequent zijn dat is denk ik het belangrijkst en hun prioriteiten stellen naar de ernst van een misdrijf niet naar wat er op dat moment toevallig hot is in de media dan zijn we al een heel eind...

Capt. Iglo | 03-04-09 | 16:03

GS, mogen wij even heel snel een oltskoel fotofuckfriday met het politielogo?

De Mounties | 03-04-09 | 16:02

Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:56
Er zitten grenzen aan vrijheid van meningsuiting. Daarbij zet de jongen de politie natuurlijk wel weg als corrupt. Tja, dat kan een agent als belediging opvatten. If you play with matches, you can get burned.
En het is niet zo dat als je iets VINDT, het niet strafbaar kan zijn. Als je in die urban-myth gelooft, raad ik je aan op een stapavond naar een agent te lopen en hem mededelen dat je hem een enorme paardenlul vindt. Nachtje cel gegarandeerd.

Flodder | 03-04-09 | 16:02

Ik vind het een misselijk T-shirt. Dus: Zero tolerance. Dat geldt natuurlijk ook voor onze allochtone gasten, asocialen, weedtelers, steuntrekkers en ander gespuis. Keihard aanpakken.
.
De uitstraling van onze politie is lachwekkend. Vergelijk dat eens de Italiaanse, Spaanse of Amerikaanse politie. Daar hoef je geen grote bek te hebben. Een ram voor je kop kan je krijgen. En zo hoort het.
.
Nederland gaat kapot aan de linkse gedoogcultuur.

FreshClash | 03-04-09 | 16:02

Fragony | 03-04-09 | 15:26

FF serieus??? Vanwege een post ben je naar buro gehaald?? Wat een land is dit!

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 16:01

Ik vind het terecht dat ze die eppo aanpakken. Als je dit verhaal volledig isoleert dan is het natuurlijk belachelijk en hahaha, en laat ze echte boeven vangen en dat soort borrelpraat.
Maar de politie moet grenzen stellen, en als en spugende, scheldende Mocro wel oppakken en een Brabo met een shirt weer niet, dan is het ook niet goed. Er is een grens, en deze knakker overschrijdt hem, al is het maar een heel klein beetje. Grenzen zijn grenzen.

Captain Pervert | 03-04-09 | 16:00

Al die diehard-rechtsen op GS willen een keiharde politie die gezag uitstraalt en ze willen tegelijkertijd dat die politie alle gezagsondermijnende acties als een stel tandeloze pussy's gelaten ondergaat.

Flodder | 03-04-09 | 15:57

Tip voor de redactie: wedstrijdje politie-shirtje ontwerpen starten?? De winnaar wordt ontboden op het paleis van justitie...

De Plæbæër | 03-04-09 | 15:57

N8W8 | 03-04-09 | 14:56

Maar natuurlijk. De politiek en burgemeester geven opdracht mensen met rare T shirts aan te pakken. Je begrijpt het niet. De politie is nodig, daar waar het de burger dient. Het handhaven van orde en veiligheid in het publieke domein bijvoorbeeld. Daar hoort het verspillen van tijd/geld/rechtssysteem vanwege een Tshirt niet bij. Als je vindt dat je als agent te weinig respect/gezag afdwingt is dat zeker de wijze waarop je die terugkrijgt?? De meeste criminaliteit wordt tegenwoordig opgelost door hulp van de burger en niet vanwege de doortastendheid van het korps.

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 15:57

@ Flodder

Hoezo beledigd hij een ambtenaar in functie? er staat toch nergens op dat shirt dat de politie daadwerkelijk corrupt is?? Verder is het ook nog zo dat, als het om zijn mening gaat, hij gebruik maakt van het recht op vrije meningsuiting. Verder denk ik dat de maatschappij er zwaarder aan tilt dat hij pas 2 jaar later voor moet komen voor zoiets kansloos, dat staat ook niet echt in verhouding met het "vergrijp"... Ik betwijfel ten zeerste of dit wel strafbaar is....

Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:56

Ik vind het onderhand wel een heel passend logo, waar kan je zo'n shirt bestellen?

Frau Antje | 03-04-09 | 15:51

.. Wat Everlasting zegt..

N8W8 | 03-04-09 | 15:51

Politie dient alleen wat hun opgedragen wordt,Milieudelicten,Fraude en Oplichting zaken hebben totaal GEEN prioriteit bij onze dienders.
Maar wel met 20 man en n Heli, een wietkweekerijtje oprollen.
En het hele Nederlandse volk scheit zo onderhand een dikke drol op onze Pliesie.

Torquemada | 03-04-09 | 15:48

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:44
Beetje triest puberaal.

Flodder | 03-04-09 | 15:47

De gemiddelde politieagent kan voor een hoerefooi daags zijn werk doen.
Met een harde tokus aan de buurvrouw denken zal daags waarschijnlijk het enige verzetje zijn dat ze krijgen/hebben. En dan zit er ergens een officier van justitie die ze nog een verzetje gunt in de vorm van een bezigheid waar we in nederland goed in zijn nl., je buuman naaien. Best aardig toch?

Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:40
Het delict is het beledigen van een agent in functie en het maatschappelijk doel is het laten zien dat er grenzen zijn mbt het publiekelijk diskwalificeren van agenten in de openbare ruimte.

Flodder | 03-04-09 | 15:47

Ghe, das arie!

JaDasArie | 03-04-09 | 15:46

"Geen eergevoel of ambitie? Word landverader bij de politie!"

DumpendeDenn | 03-04-09 | 15:46

Nederland, een land waar je trots van mag zijn als je het verlaat.

Bobslee | 03-04-09 | 15:45

Die vuige crimineel moet hard aangepakt worden, iedere burgert moet hard aangepakt worden, wat denken ze allemaal wel niet.

*zolang ze maar niet achter mij aankomen met mijn cokebus*

neemjemoederindemali | 03-04-09 | 15:45

Flodder | 03-04-09 | 15:35
Ik pis ook heel graag op pliesies, als je dat bedoelt.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:44

Er was eens een stelert die wat overhemden uitm'n vader z'n stalletje nam. Eenechte diender sloeg hem letterlijk de cel in, omdat ie een grotemuil had tegen onze wijk agent. Moet je nu doen. Echt een klote maatschappij ook voor de dienders, ze mogen niets en dan krijg je die lullige akties.

Everlasting | 03-04-09 | 15:44

We hebben politie kadetten die "puur" volgens de regeltjes van vrouwe justitia werken, Het sociale aspect van de echte "juten" is er niet meer. Alles gaat volgens de regeltjes. FFFFFFFYYYYYou blauwe piegempies, jullie zijn een schande voor de echte politie mensen, dat lullige gedoe over een T-shirt. Als ik ik Nederland was zou ik 'm op z'n falie slaan. Zielege dienders, dat is wat het politiekorps uitstraalt, wij dienen en volgen precies de wet. Jakkie, getver, Jakh.
Het zuur loopt uit m'n......

Everlasting | 03-04-09 | 15:41

@ N8W8

Als jij het zegt word ik sowieso niet boos, jij bent niet serieus te nemen... ;)

Ze zouden moeten kijken naar het vergrijp (als dit uberhaupt wel een vergrijp is) en welke gevolgen dit heeft en dan een afweging maken of het de moeite waard is. Als je deze casus aanhoudt zie je dat dit de politie meer schade heeft toegebracht (negatieve publiciteit) dan wanneer ze die jongen gewoon hadden laten lopen. Hun acties moeten wel een maatschappelijk doel dienen en niet alleen voor hun eigen genoegdoening...

Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:40

@ Iglo

Sorry, klok staat nog op wintertijd

[[[Mad.doC]]] | 03-04-09 | 15:36

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:34
Lucht dat op?

Flodder | 03-04-09 | 15:35

Flodder | 03-04-09 | 15:29
Nou dan zeg ik het wel. Dom, lui, asociaal stelletje corrupte boeven!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:34

vervolgd wordt
vervolgd kunnen worden
besteed,
bij hen

Waar ligt voor jou de grens van beledigen? Dat is mijn vraag. Kapitein iglo schrijdlings en wijdbeens op een dildo afrukkend op een foto van je moeder. Mag ik dat op een T-shirt zetten? Of wordt je dan pas boos of wordt je al boos als ik zeg; Capt. Iglo = Homo?

N8W8 | 03-04-09 | 15:32

Wat een onzin. Ik wil ook zo'n shirt! Gewoon, uit principe.

Erik S | 03-04-09 | 15:30

domheid regeert | 03-04-09 | 15:23
Ik zal niet zeggen dat ze corrupt zijn. Wel dat ze een enorm imagoprobleem hebben, waar ze zelf hard aan meewerken om het in stand te houden of te verergeren. De oproep destijds van Ter Horst om uiterlijke voorschriften vond ik een goede. www.ad.nl/binnenland/2663665/Oorbel_of...

Flodder | 03-04-09 | 15:29

Fijn om te zien dat Justitie de juiste prioriteiten stelt

Semen666 | 03-04-09 | 15:28

Maar goed, ik reageerde hier eerder onder de naam multikuli, en werd achteraf gezien niet helemaal onterecht gebanned maar was me van geen kwaad bewust. Ik had geschreven dat de NtCB are alleen maar was om Tjibbe Joustra weg te promoveren na zijn zoveelste avontuurtje en dat ze Joustra tegen de muur moesten zetten, bij wijze van spreken, een ban ok ik buk. Verdient. Die muur dan. Maar goed, heb er zeker 4 uur voor op het bureau moeten zitten, ben nog nooit in aanraking geweest met de politie, ik dacht eerst dat ik misschien was aangeklaagd voor sexuele intimidatie dat hoor je wel vaker, bleek erger, ze wilden alles weten het leek wel Das Leben die Anderen, en de erg leuke politiemedewerkster had er naar mijn gevoel ook weinig zin an. Dit soort dingen zijn pure intimidatie en sarren gewoon omdat het kan. De politiek en de rechterlijke macht is helemaal de weg kwijt en de politie heeft er wel erg veel plezier in dat ze buiten mogen spelen.

Fragony | 03-04-09 | 15:26

LOL @ Sinar | 03-04-09 | 14:02

DeMelkbroer | 03-04-09 | 15:25

@ N8W8

De politie bepaalt idd niet wie er vervolgt wordt maar hij had niet vervolgt kunnen worden als de politie hier geen aandacht aan had besteedt dus dan ligt de eerste verantwoordelijkheid dus bij hun. Het is gewoon zielig.

Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:23

Goehte | 03-04-09 | 15:02
Als wat u zegt de waarheid is, dan kan je inderdaad spreken van corruptie....
.
Flodder | 03-04-09 | 15:03
U zegt dus eigenlijk: de politie krijgt de t-shirts die het verdient? of lees ik nu verkeerd?

domheid regeert | 03-04-09 | 15:23

@Bassie_ | 03-04-09 | 15:09
Jij gelooft nog steeds alles wat op GS staat??

Handboek | 03-04-09 | 15:23

@fleauxe ps hiervoven gaat ook deels over vaste camera's
"In het geval van politieagenten ligt dat anders, vanwege dus dat algemeen belang en het toezicht op de openbare taak. Het lijkt mij dan ook dat een agent wel een hele bijzondere reden moet hebben om een geheugenkaart op te eisen om zo publicatie van een foto van zichzelf te verbieden." blog.iusmentis.com/2007/10/07/inbeslag...
Go for it.,.

seven | 03-04-09 | 15:23

Flodder | 03-04-09 | 15:18
In een land waar je door tien agenten van je bed gelicht kan worden voor het maken van een paar grappige tekeningetjes, verbaast niks me meer. En zeker van onze asociale, corrupte en luie politie niet!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:23

Flodder | 03-04-09 | 15:17
Tegenstrijdigheid die je net zo goed de politie toe zou kunnen dichten. Heb je ze nodig, zijn ze er niet, en moeten ze iemand aanpakken die gevaarlijk is, doen ze dat niet, maar als een ongevaarlijk iemand (lees: blanke of snelheidsovertreder) hun pad kruist zullen ze 'm hebben. Over tegenstrijdig gesproken! En van de politie zou je integriteit mogen verwachten, nou mooi niet dus!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:21

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:17
Hij hoeft zich alleen te melden bij het gerechtshof. 'hele dag in cel zit' Niet zo dramatiseren.

Flodder | 03-04-09 | 15:18

Leiphuizen | 03-04-09 | 15:06
... en waarom kan dat t-shirt niet? Alsof onze dienders er zelf moeite voor doen om serieus genomen te worden.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:18

Fleauxe | 03-04-09 | 15:05
Filmen of fotograferen op een voor het publiek toegankelijke plaats mag, maar de aanwezigheid van camera’s moet duidelijk aangegeven zijn. In besloten ruimtes -waaronder ook op het werk- mogen mensen in beginsel niet worden gefilmd. Er moet een zwaarwegend belang zijn. En ook nu moet het expliciet aangekondigd zijn.

Bij publicatie van zo’n film of foto moet rekening worden gehouden met het portretrecht van afgebeelde personen. De politie heeft hier een bijzondere positie.http://blog.iusmentis.com/2007/10/07/inbeslagname-van-fotos-van-agenten-door-diezelfde-agenten/
en
www.iusmentis.com/maatschappij/privacy...

seven | 03-04-09 | 15:18

@fleaxe

volgens mij kun je dat filmpje gewoon uploaden.
bij sommige programma's van campingzender sbs6 is
het geoorloofd in te breken op een legerbasis of
op schiphol om lekke beveiliging aan te tonen. succes, ik ben benieuwd.

baron von 8zilinder | 03-04-09 | 15:18

@Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:02

Ik was er niet bij. Keuze is gemaakt door een diender, waarschijnlijk met een proces verbaal. Denk je werkelijk dat de diender nu bepaalt dat de beste man vervolgd gaat worden? Als de politie de vrijheden en mogelijkheden had waar wij altijd zo hard om roepen hier had hij misschien zijn knieschijven al niet meer. Niet zo hypocriet dus allemaal. Er is een grens. 'Waar ligt dan die grens?' is een betere discussie.

N8W8 | 03-04-09 | 15:18

Tetter | 03-04-09 | 15:14
Maak enkel de immer aanwezige tegenstrijdigheid van het reaguurdersvolk zichtbaar.

Flodder | 03-04-09 | 15:17

Simon_GS | 03-04-09 | 15:15
Heb je veel aan, je verjaardag, als je de hele dag in de cel zit.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 15:17

Hij wint dit dus prettige verjaardag gewenst !

Simon_GS | 03-04-09 | 15:15

Fleauxe | 03-04-09 | 15:05
Een agente achter een balie die je vertelt dat ze geen tijd voor klachten hebben heeft geen privacybelang. Een agent die je spreekt over het feit dat je hem bent tegengekomen tijdens een "meeting" op een parkeerplaats langs de a6 juist wel.

seven | 03-04-09 | 15:14

@flodder.

Verhuis aub fijntjes naar Spanje.
En doe de groetjes aan Sint Nicolaas!

Tetter | 03-04-09 | 15:14

Hebben die gasten niks beters te doen??!!!
Corrupte IND ambtenaren oppaken ofzo.
Oh nee, dat zijn min of meer collega's dus die laten we ongemoeid.
Kutzooi.

wijnjunkie | 03-04-09 | 15:13

De woorden schat en het IQ van de gemiddelde blauwe neemt met de jaren drastisch af. In mijn dichte bij zijn 2 van die types (agentes) amper vmbo af gemaakt en nu lekker baasje spelen over de burger.

Black_Pearl | 03-04-09 | 15:13

Of de politie corrupt is weet ik niet, maar justitie, als iemand als Demmink dankzij zijn contacten met de koninklijke familie en kennis van het sexleven van prins claus nog steeds ongestraft kinderaarschjes mag stukscheuren, gewoon eng. Niet slechts corrupt, gewoon een criminele organisatie.

Fragony | 03-04-09 | 15:11

@ [[[Mad.doC]]]

Leesbril al binnen?? of hou je gewoon een andere kalender aan dan de doorsnee nederlander?

Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:09

Uitslag al binnen ?

[[[Mad.doC]]] | 03-04-09 | 15:07

Opsluiten en verder:)

alinko | 03-04-09 | 15:06

Misschien een iets overdreven reactie van de pliesie, maar dat shirt kan echt niet in het openbaar. Grenzen zijn er en die kun je proberen te overschrijden, maar dan loop je een risico. En lieve mensen, het gaat er niet om of NL veilig is, het gaat erom of je je veilig in NL voelt! (want veilig zijn we allerminst)

Leiphuizen | 03-04-09 | 15:06

hmm zo'n zitting is natuurlijk openbaar ;)

cryptapix | 03-04-09 | 15:05

@baron von 8zilinder | 03-04-09 | 14:58: Sterker nog, hier in Almere heeft een wethouder/raadslid (pin me d'r niet op vast) de eed in het Turks mogen afleggen.
Lang leve onze progressieve burgermoeder. :(
@seven | 03-04-09 | 14:59: Nogmaals, bedankt. Ik vraag me dus ook af in hoeverre ik ' strafbaar' bezig ben indien ik tot openbaring besluit. Het is niet de bedoeling dumpert.nl noch mijzelf te benadelen.

Fleauxe | 03-04-09 | 15:05

Toppie joppie!

WaitingLine | 03-04-09 | 15:04

De bloedhonden van de staat hebben weer niks beter te doen, ik zie het al voor me, meneer bromsnor staat met zijn gefrustreerde homies voor de deur van een jongen die een T-shirt draagt, mijn hemel de samenleving wordt ontwricht.

Rotzak84 | 03-04-09 | 15:03

Tja, wat moet je anders doen als politieagent? Boeven vangen is veel te gevaarlijk dus het is dit of autotjes flitsen.

Bennie C. | 03-04-09 | 15:03

Goede zaak dat dat bijdehante kloodtzakje een prent krijgt. We willen toch een kordate en strenge politie, nou dan. Moet je niet hun gezag ondermijnen. Als je in spanje met een shirt loopt met de tekst 'de guardia civil is homofiel' krijg je ook een knuppel in je nek.
Nu nog die dikke vrouwen eruit bij de politie; evenals die verschrikkelijke wervingsauto, een smart! met politiepet op het dak. Ook geen homofiele sikjes, staartjes of piercings meer. De politie has to toughen up, en dit is een stap in de goede richting. Don't fuck with the police or they fuck you up!

Flodder | 03-04-09 | 15:03

wat een nsb'ers die wauten....... vind dat shirt wel humor

DonnieD | 03-04-09 | 15:02

@ N8W8

Hoezo niet op de diender? Die heeft neem ik aan toch ook hersens, die kan toch ook inschattingen maken van een situatie. Degene die de regels maken staan er nooit bij als ze uitgevoerd worden en regels zijn vaak voor meerdere interpretaties vatbaar... In dit geval hadden die agenten er een grapje over moeten maken en doorlopen, als ze zich om alles wat tegen de regels is (ik betwijfel of dit tegen de regels is maar laten we daar vanuit gaan), druk moeten maken dan komt er helemaal nooit meer blauw op straat... Dit heeft absoluut 0 prioriteit, heeft dit gevolgen voor de veiligheid? wordt er iemand slechter van het dragen van zo'n t-shirt? nee! Ze maken zichzelf gewoon belachelijk op deze manier...

Capt. Iglo | 03-04-09 | 15:02

De onderste helft van de samenleving kan men prima sanctioneren, maar aan de bovenkant?!
Bankiers, topmanagers, zelfs het koningshuis nemen het niet al te nauw met regels. Als de regels niet aan te passen zijn gewoon deze overtreden en vervolgens een legertje onderdanen je uit de wind laten houden.
Helaas is dit ongeveer de dagelijkse praktijk geworden en zal nog voor veel ellende gaan zorgen. Dit kan niet meer.

Goehte | 03-04-09 | 15:02

@ gozahtje
ja leuk man, goed idee! Misschien wil oer-blower Haagse John wel mee doen... LOL

Paul Kesrey | 03-04-09 | 15:01

justitie moet hem gewoon aanklagen als zijnde een criminele organisatie.
Dat geeft namelijk een kans op nog hogere straffen voor Dennis.
Even de definitie van criminele organisatie:
1. Samenwerking van twee of meer personen.
2. De samenwerking heeft plaats over een langere periode.
3. Om ernstige misdaden te plegen.
4. Met als doel macht en geldelijk gewin.

ad 1. Als hij het logo niet zelf heeft ontworpen of opgeplakt, is er dus iemand anders bij betrokken. Anders was zijn vriendin misschien wel op de hoogte van zijn snode plannen.
ad 2. Maandag t-shirt naar de drukker gebracht, dinsdag opgehaald. ergo: langere periode. U zult zeggen dat is flauwekul, maar justitie is toch ernstig bezig om de wet naar eigen belang uit te leggen, dus 2 dagen voldoet.
ad 3. Aanranding van de goede naam van onze gewaardeerde incassodienst met de blauwe pet, is behoorlijk ernstig.
Straks neemt niemand de politie nog serieus. Ongeacht de vraag of de politie nu werkelijk corrupt is of niet, is dit behoorlijk ernstig.
ad 4. Een artikel in de AD, het begin van een machtige carriere. Wilde hij ook nog t-shirt verkopen aan vrienden? dan is dit punt voldoende bewezen.
.
Al bij al dus genoeg reden om te veronderstellen dat hij een criminele organisatie is. Als een coffeeshophouder die niet alleen wiet verkoopt, maar ook nog inkoopt een criminele organisatie is, waarom Dennis dan niet?
.
Ter verdediging kan Dennis natuurlijk wel aanvoeren dat hij zijn burgertaak om zijn medemens voor te lichten over de stand van de wereld waarin wij leven, serieus neemt.
Dan verdient hij een standbeeld, excuses en 8 cola en 8 bier om het goed te maken.

domheid regeert | 03-04-09 | 15:01

Waar kan ik dat shirt kopen!!!

Courage1 | 03-04-09 | 15:00

Tjonge jonge, die mensen zijn gestoord. Misschien moeten we een shirtje met mongool ontwerpen met een politielogo'tje erin. Stelletje achterlijke minkukels, GA ES BOEVEN VANGEN !!!

De Plæbæër | 03-04-09 | 15:00

Fleauxe | 03-04-09 | 14:51
Openbaren / publiceren heeft iets meer haken en ogen. Maar het openbaren van een gesprek op een politiebureau in het kader van het openbaren dat er niets met klachten gedaan wordt lijkt mij voldoende reden om het privacybelang van de diender te overtreffen.. zie seven | 03-04-09 | 14:46

seven | 03-04-09 | 14:59

Wat een stelletje nazi's om zoiets op zijn verjaardag te plannen.
En als je in Nederland kleinde kindertjes wil aanranden, dan krijg je subsidie!
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
Gek zijn we in dit land! Knettergek!

Boer Harm uut Twente | 03-04-09 | 14:59

@fleaxe

je hebt helemaal gelijk meid. maar ja, hoofddoekjes zijn
nou eenmaal zwaar geaccepteerd bij de nl politie
politiek. het schijnt zelfs zo te zijn dat een
moslim de eed af mag leggen aan allah!
*gaat verder met belastinggeld verdienen voor dit
mooie land*

baron von 8zilinder | 03-04-09 | 14:58

Zou ik nou een heel mooi programma voor Geenstijl vinden. Een soort breekeizer meets Radar, maar dan tegen de overheid! Daar waar ambtenaren hun macht misbruiken of ons belastinggeld stuksmijten moet onze Rut met de camara verhaal gaan halen!

de titel van dit geniale tv programma: Kamervragen! Go Rutger...!!

gozahtje | 03-04-09 | 14:58

Op dit soort momenten schaam ik me om een Nederlander te zijn..

Meh!! | 03-04-09 | 14:57

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 14:50

Klopt ze dienen. De politiek. Een burgemeester is toch de hoogste baas van een korps? De overheid bepaalt de prioriteiten van de politie. Doen ze niet zelf. Ga daar klagen en zeik niet op de diender.

N8W8 | 03-04-09 | 14:56

"Geenstijl huurt Moskovich en helpt anders kanzloze jongen!"
Kijkt dat kopt al lekker en maakt goede tv voor Geenstijl tv. Reportage!

@ Joost Maghetweten

Joost weet in ieder geval niet hoe je Moskowitz schrijft ... bij deze Joost! ;-)

Paul Kesrey | 03-04-09 | 14:55

Flauxe +1

daghoor.nl | 03-04-09 | 14:55

Werken, heau maar
Stelletje nietsnutten daar bij de pliesie

Tobi | 03-04-09 | 14:55

Fleauxe - Illuvatar
1-0

Superior Bastard | 03-04-09 | 14:55

"Denis van Vliet, droeg jij twee jaar geleden... *dramatische pauze* DIT t-shirt?"

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:53

illuvatar | 03-04-09 | 14:50
zin 1 is waarheid de rest zoals ik denk dat het gegaan is

Kitafe | 03-04-09 | 14:53

de josti band heeft niet zoveel plek, de sociale werkplaatsen zitten vol, alleen het blauwe vmbo heeft nog ruimte over. het is alles wat ze hebben in hun simpele rtl leven, een apenpakje en en sprookjesboek met fijne regels.
simpele verdwaasde zielen.

233 graden | 03-04-09 | 14:52

-1 voor de poollietzie

Eddie de Eekhoorn | 03-04-09 | 14:52

@illuvatar | 03-04-09 | 14:37: Dat is nu weer zo'n rare aanname. Alsof ik het een Turk wel zou toewensen opgepakt te worden voor een ' de politie is corrupt' t-shirt. Dat soort onzin laat ik me niet aanleunen. Misschien is Dennis wel een halve Pool, of had hij ooit een zwarte baard. Het boeit me niet, en jou ook niet. Je werpt het slechts op om van het onderwerp af te kunnen wijken.
Het is een incident wil je maar zeggen? Nee hoor, meneer Nekschot heeft ook al eens zo' n incidentje mogen ondervinden. En ondertussen wordt er in de moskee uiteen gezet in hoeverre een vrouw net iets minder waardig is dan een man.
Maar goed, zijn natuurlijk maar incidentjes. Vijf keer per dag, elke week, jaar in jaar uit. Stuk voor stuk kleine incidenten. Zo kijk je er dus tegenaan.
Je bent iemand die met droge ogen de woorden structureel incidenteel durft uit te spreken, zo lijkt me. Een slappe zak patat met Joppie Cohen saus.
-
We oordelen zonder te weten wat er zich heeft afgespeeld? Het moet niet gekker worden. Denk je dat Rutger z'n vak niet verstaat? Het is dan wel een lijzige eigengeiler, Rutger weet dondersgoed wat hoor en wederhoor is. De politie heeft alle kansen gehad om weerwoord te bieden, of om eventuele leugens te ontkrachten. Die vlieger gaat dus niet op.
Verder moet jij mij maar eens uitleggen waarom we hier niet van mening zouden mogen zijn dat andere ' delicten' ietwat minder strijdlustig worden aangepakt?
Heb jij die ene gestolen fiets al terug? Zitten er nog steeds bejaarden achter een hek om tegen de boeven beschermt te worden?
Nou dan, sodemieter op en val me niet lastig met dit soort, ronduit beledigende opmerkingen. Als je ons als racisten weg wil zetten voeg je je maar bij de geëxcommuniceerde honden op hun laaghartige anti-GS weblogjes.
-
@seven | 03-04-09 | 14:34: Thanks man, waar zou ik zijn zonder jou? ;

Fleauxe | 03-04-09 | 14:51

Je moet het de Overheid nageven, ze hebben gevoel voor tumor....

taxus | 03-04-09 | 14:51

@Kitafe | 03-04-09 | 14:48
U bent ingewijd in de kwestie? Of familie? Of u lult maar wat?

illuvatar | 03-04-09 | 14:50

Gevalletje net als Wilders... Geeft z'n shirt alleen maar meer waarde en lading!! De kneusjes van de Politie durven alleen op het oog ongevaarlijke burgers aan te pakken (en op een treiterende manier), maar het gespuis daar lopen ze met een boog omheen... 21% meer berovingen/inbraken??? This is why!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gozahtje | 03-04-09 | 14:50

vet shirt!! waar haal je die???

slijlvol | 03-04-09 | 14:50

N8W8 | 03-04-09 | 14:39

Het is geen begin maar een voortzetting van beleid dat wordt uitgevoerd door zwakzinnigen. Het totale onvermogen om de juiste prioriteiten te stellen blijkt keer op keer het grootste talent der dienders te zijn. En nogmaals: dienders zijn nodig, maar ze dienen te dienen.

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 14:50

@N8W8 | 03-04-09 | 14:46
Ik ken teveel hoger opgeleiden die niet voor enige rede vatbaar zijn. Veelal denken ze juist de wijsheid in pacht te hebben, zonder pacht te betalen overigens. Hooghartigheid. Als je wandelt in de buurt van de giganten zie je pas hoe klein ze kunnen zijn.

illuvatar | 03-04-09 | 14:49

min h

seven | 03-04-09 | 14:48

illuvatar | 03-04-09 | 14:37
Als er meer aan de hand was, hadden ze hem wel op gepakt voor iets anders.
Nee ze verzinnen een aanklacht waarvan ze weten dat die nooit door de rechter wordt geaccepteerd, maar kunnen zo wel mooi 1 dag van die jongen verzieken.
En wat leuker dan z'n verjaardag. Nou wat zullen ze gelachen hebben daar op het politie bureau.
Ik vind dat dit een vorm van macht misbruik is, verspilling van belasting geld en dat dit politie korps volledig moet opdraaien voor alle eventueel gemaakte kosten, en een vergoeding aan deze jongen moten betalen.

Kitafe | 03-04-09 | 14:48

ps het aan de kaak stellen van maathschappelijke misstanden / nieuwsgaring is bijna altijd een goede reden daarvoor.. ( Anders zou Peter R. de Vries brodeloos zijn..)

seven | 03-04-09 | 14:48

"Geenstijl huurt Moskovich en helpt anders kanzloze jongen!"
Kijkt dat kopt al lekker en maakt goede tv voor Geenstijl tv. Reportage!

Joost Maghetweten | 03-04-09 | 14:47

We willen toch zo graag dat de politie niet van die halfzachte geitewollensokkendragers zijn? Oké, dan niet zeiken als ze tegen een belediging, want ik vermoed dat je het log zo moet uitleggen, optreden.

tafkaFM | 03-04-09 | 14:46

Die advocaat gaat dit in elk geval gratis behandelen voor die beste jongen.
Het zou natuurlijk helemaal een actie zijn als POWNED komt filmen bij de rechtbank en Rutger even de boete komt betalen van ons belasting geld :-)

coolepiet | 03-04-09 | 14:46

@Fleauxe
Opnemen van eigen gesprekken

De deelnemers aan een gesprek mogen dus wel zelf hun gesprekken opnemen (ook wanneer ze dat niet met de andere partij besproken hebben). Ze mogen ook een ander dit laten opnemen. Dan is die ander uiteraard niet strafbaar.

Een gesprek opnemen dat je zelf voert, mag je dus opnemen - ook wanneer je dat niet meldt aan de tegenpartij. Alleen het heimelijk opnemen van zo'n gesprek zonder deelnemer te zijn is dus strafbaar (tenzij je toestemming hebt van één van de deelnemers).

Zo'n opname mag niet zomaar gepubliceerd worden. De andere partij zal waarschijnlijk niet verwacht hebben dat het gesprek opgenomen werd. Er moet een goede reden zijn om diens privacy-belang opzij te zetten. www.iusmentis.com/beveiliging/hacken/c...

seven | 03-04-09 | 14:46

Ok. Ze weten dat ze gaan verliezen, maar ze willen toch even z'n verjaardag vergallen.

Niet voor Jan | 03-04-09 | 14:46

Is dit 'strafbaar' feit nog niet verjaard dan na 2 hele jaren ???

Vragen, vragen......

flupstra | 03-04-09 | 14:46

Ik denk dat er veel 'onderbuik' gevoel is bij de meerderheid (2000 man?) Als dat wegebt zal de rede overblijven. "hoger opgeleid" is toch de doelgroep-omschrijving van GS en Powned?

- Cola in een 33cc flesje graag..

N8W8 | 03-04-09 | 14:46

D.R.O.L | 03-04-09 | 14:42
Ook toen bleek de 'onschuldige' na twee keer kijken wat meer op de kerfstok te hebben........

illuvatar | 03-04-09 | 14:45

Kan Geenstijl niet een potje voor deze jongen opzetten? Ala prins bernard?

D.R.O.L | 03-04-09 | 14:42

Kind heeft overduidelijk schijt aan gezagsdragers... hem een goed recht. Dat openlijk uiten is bij wet gewoon verboden.
Niet janken, op de blaren zitten!! En jarig zijn we allemaal wel eens...

jjjvk | 03-04-09 | 14:42

Tja, Zero Tolerance oogst Zero Respect.

homerpimpson | 03-04-09 | 14:42

@N8W8 | 03-04-09 | 14:39
Een medestander, hoera! We staan met z'n tweeën met de rug tegen de muur van een doodlopende steeg met 2000 aggressieve bloedhonden met antishirts.
Biertje?

illuvatar | 03-04-09 | 14:41

De politie kan wat mij betreft ONGEZIEN DE TYFUS krijgen.
Ga 'ns werken voor je geld klaplopers! Er worden buschauffeurs aangevallen/bedreigd, conducteurs in de vernieling geholpen, vrouwen verkracht, drugs verhandeld. Maar dan zijn jullie in geen velden of wegen te vinden. Maar owee als iemand toch een geintje uithaalt.
Wederom bewijs waarom ik ALLE vertrouwen in het laffe en zwakke diarree instituut justitie heb opgezegd. En uiteraart ook de sterke arm der wet, nou volgens mij leid die arm aan artrose of reuma want zo sterk is die arm niet meer. Het lijkt meer op de zwakke darm der wet.
Alle hoop overboord, every man for himself, want de politie zal het niet voor je doen.

Stevie_Ray_Vaughn | 03-04-09 | 14:40

Zitzak activisten weer hier zeg. Vind juist dat politie idd wat kordater mag zijn. Als dit een begin is sta ik er helemaal achter.

N8W8 | 03-04-09 | 14:39

Kartoffels | 03-04-09 | 14:37
W00t.

Kartoffels | 03-04-09 | 14:37

Fleauxe | 03-04-09 | 14:31
Dit incident wordt als geuzevoobeeld volledig uit het verband getrokken. ze beginnen hier allemaal te roepen dat "alles geoorloofd is in dit land behalve het dragen van een anti-politieshirt" maar we weten natuurlijk best dat dit een geïsoleerd gevalletje is. Verder denken we hier alle feiten te kennen en te kunnen oordelen ongehinderd door eventuele details. Wat als dennis nu een zwarte baard had gehad? Dan stond iedereen hier te juichen. Corrupt? Een boel reaguurders hier ja!

illuvatar | 03-04-09 | 14:37

illuvatar | 03-04-09 | 14:21

De politie bepaalt grotendeels zelf waar ze prioriteit aan geven. Daar hoort ons rechtssysteem opzadelen met casus inzake T shirt blijkbaar ook bij. Dit is geen blijk van je gezag bestendigen of belediging van ambtenaar aanpakken. Het getuigt van frustraties en een gebrek aan humor.

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 14:37

Even testen, als dit doorkomt ben ik ook weer banloos.

Kartoffels | 03-04-09 | 14:37

Goh, wat een gevoel voor humor toch weer.

Prof. Cor Rupt | 03-04-09 | 14:37

@ PiraatMan

Het lijkt wel op politie haat, maar denk dat meeste het niet zo bedoelen want zonder politie word het ook een chaos. Maar hebben ze nu echt niets beters tedoen dan dit mannetje voor te laten komen, ga maar de echte criminelen achterna.

Decno | 03-04-09 | 14:36

Tijdens het spoeddebat de afgelopen week in de 2de kamer over fraude met dubbele Kinderbijslag vanuit Marokko en Turkije (uit een steekproef blijkt resp. 54% en 31% fraude!!!), kwam aan het licht dat er pas vanaf €10.000 fraude, een justitieel onderzoek volgt. "Het openbaar Ministerie is al overbelast" was het argument van de staatssecretaris.

En voor dit hebben ze dan wél tijd?! Stelletje Looooooooozers

Twerb | 03-04-09 | 14:35

Gaat dat advocatenbureau hem nu ook nog verdedigen dan? Zoals te zien was in het filmpje.

Timberly | 03-04-09 | 14:35

Ik dacht mij te herinneren dat iets soortgelijks (een pissend mannetje op het politielogo of zo) niet mocht vanwege het merkrecht op het logo en niet vanwege 'aanranding van de politie'. Zo oordeelde de rechter in dat geval volgens mij dat het enkel in beslag nemen van het shirt voldoende was en er van verder optreden en boetes en zulks afgezien moest worden. Zo ook hier zal dat dus de uitkomst van de rechtszaak zijn.

vmbo-plutser | 03-04-09 | 14:35

Tegen Hollanders durven ze wel, die helden. Je ziet ze ook altijd in winkelcentra en dergelijke lopen waarvan iedereen weet dat er nooit wat gebeurd. Ga eens een probleemwijk/moslimnederzetting in.

schertsfiguur | 03-04-09 | 14:35

ach je moet ook bijna twee jaar wachten om persoonlijk aangifte te mogen doen.... ze zijn dus wel consequent :-(

Je Verzint Het Niet | 03-04-09 | 14:34

*iets mompelt over boeven en vangen*

plaklul | 03-04-09 | 14:33

en terecht of niet? krijg een schijt hekel aan dat anti politie gedrag hiero.

PiraatMan | 03-04-09 | 14:31

Niet te geloven! Dit kan echt alleen in NL! Pliesie/Struikrovers ga eens aan het werk, walgelijk clubje angsige opvreters!
-
Pliesie -alles!

Doc Damage | 03-04-09 | 14:31

Terecht gewoon!!!
Als de zon schijnt hoor je naakt zijnde, middelvingers op te steken naar de kit.

oja Gefeliciteerd alvast Denis.

Tetter | 03-04-09 | 14:31

@illuvatar | 03-04-09 | 14:21: Nee hoor, het is afreageren op de brave blankman dat wat ze anders op een knokpartij komt te staan met 'anderen'.
Wat mij betreft nemen ze een workshop kickboksen, papier macheen of piepers stekken. Maar reageer de maatschappelijke frustraties niet af op iemand met een fucking t-shirt. In mijn optiek is een hoofddoek een enorme belediging.
Het voor mij, als homo, hetzelfde als wat het hakenkruis voor Joden is.
Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit een moslima opgepakt zien worden vanwege dat feit.

Fleauxe | 03-04-09 | 14:31

Tja, je kan beter een terrorist zijn in NL, dan word je wegens gebrek aan bewijs terug gestuurd naar je bommenfabriek. Maarja een logo beledigen dat moet zwaar gestraft worden. Je kan ook denken de politie staat zo sterk in de maatschappij, zo een logoverkrachtertje kan dat niet omver gooien. Blijkbaar denken zij er zelf ook niet zo over, en een logootje kan het kleine beetje respect wat de mensen nog hebben voor de politie omver gooien.

leijpeideaud | 03-04-09 | 14:30

Wat een stumperTs deze plieses en justities. Het niveau daalt sinds Guusje bezig is.
Ga liever vlaggenverbranders, stenengooiers, zakkenvullers, parlementariërbedreigers en echte criminelen pakken.

Fijnstoffer | 03-04-09 | 14:29

De hele publieke tribune in de rechtzaal met zo'n shirt. Dat zou wel leuk zijn. En dan even een filmpje hier op geenstijl.

Van Druten | 03-04-09 | 14:28

VoosMatroos | 03-04-09 | 14:27
Als we 't nou eens anders gaan noemen, misschien dat dat hele negatieve beeld dan plotsklaps verdwijnt. Suggesties?

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:27

@illuvatar | 03-04-09 | 14:21
Dan begin je op de verkeerde plek als polizei zijnde. En naast het bed van een cartoonist is ook niet de juiste plek...

Mangoost | 03-04-09 | 14:27

jerrebarre | 03-04-09 | 14:23
Da's een beetje de kat op het spek binden. Vinden ze bij de Pots Eitilop vast ook een geweldig idee.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:27

En terecht.. Politie heeft een veel te slechte naam in NL.

VoosMatroos | 03-04-09 | 14:27

De jeugd van tegenwoordig toch ook...

Asterid | 03-04-09 | 14:26

@seven | 03-04-09 | 14:19: Dank je, leuk dat je het nog onthouden hebt. Het is eigenlijk geen dialoog. Ik werp ze het verhaal, op beschaafde edoch vileine, toon voor de voeten. Ze hadden er behoorlijk veel moeite mee. Ik zei er nog bij, dat als het aan mij zou liggen ze morgen op dumpert zouden staan.
" Dat zullen we nog wel eens zien" zei de receptionist. Welnu, daar heb ik het maar bij gelaten. Ze zeiden dat je niet mocht filmen in een politiebureau, maar is dat wel zo? Waarom zouden we de openbare ruimte niet mogen filmen?

Fleauxe | 03-04-09 | 14:26

De politie is je grootste vriend!! Ze vergeten zelfs je verjaardag niet!! Ga eens gewoon aan het werk stelletje gekken!!

Bravo Two Zero | 03-04-09 | 14:25

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:21
twintig te hard? tering christusz dat kan hij nooit betalen.... hoe nu?
misschien taakstrafje bij de messenslijperijfabriek?

jerrebarre | 03-04-09 | 14:23

Ahum... Kunnen ze wel leuk willen laten voorkomen maar is tijdverspillen (zijn ze al goed in), geldverspillen (is de overheid ook heel goed in) en kansloos. Dit heeft Marlboro ook al eens geprobeerd omdat er toevallig een hoofd met blonde kuif (GW) op een "pakje" gezet was. Het aanpassen van een logo met het doel om een grap uit te halen is toegestaan door de wet en valt niet onder auteursrecht of wat dies meer zij...

Voor zover ik weet natuurlijk, want ik ben ook geen jurist... Dit is gewoon intimidatie. Wanneer gaan ze eens wat doen voor de kost? Boeven vangen of zo?

Meautie | 03-04-09 | 14:23

Vraagt dit niet om een FOTOFUCK? klassieke vrijdagmiddag?

hfakker | 03-04-09 | 14:21

@Fleauxe | 03-04-09 | 14:18
Omdat de politiek aangeeft dat andere zaken meer prioriteit moeten krijgen en andere juist geen aandacht in belang van het maatschappelijk correcte debat.
Laten ze een keer niet over zich lopen, reageren jullie op deze manier. Toejuichen moet je dit, wellicht het begin van de kentering. Start van de handhaving van orde en recht.

illuvatar | 03-04-09 | 14:21

(en dan wss nog wel een beetje meer, ik zou het niet weten want ik heb nog nooit te hard gereden)

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:21

jerrebarre | 03-04-09 | 14:18
Wacht maar, zodra hij twintig kilometer te hard rijdt hebben ze 'm. En dan zal hij bloeden! BAM!, twintig euro!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:20

@ Lima Bravo... Wilders mag roepen wat íe wil, het nieuws toevallig meegekregen over hem zoiets als dat hij voor moet komen voor bepaalde uitspraken?

maar goed, het lijkt wel een pesterijtje om het op zn verjaardag te doen erg zielig. En de bussenbeukers kunnen hun gang gaan.... krom hoor het beleid in Nederland

M.Eneer | 03-04-09 | 14:20

Machtmisbruik en dan zoveel tijd te steken, op zijn verjaardag wat een toeval anders.

grote grutjes | 03-04-09 | 14:19

@illuvator
nee, 1 van de hoofdredenen was toch wel Rutger....

jerrebarre | 03-04-09 | 14:19

Vrijspraak

Johnny Mieremet | 03-04-09 | 14:19

Fleauxe | 03-04-09 | 14:07
Ah, dus je hebt je klacht veilig kunnen overbrengen zonder gearresteerd te worden wegens belediging van een ambtenaar in functie? Ik dacht even nadat ik jouw nachtreaguursels doornam dat je na het uitblijven van hulp nadat je was overval/bedelafpersing/ achtervolging om nog meer geld, je vandaag ook nog vastgezet zou worden wegens filmen ( geluid alleen opnemen is makkelijker, immers dat is niet zichtbaar....) in een politiebureau. Enkel omdat je verhaal wil halen voor het niet in actie komen omdat je achtervolgd werd door een fin. Dat hoort inmiddels bij de lokale cultuurgebruiken die wij dienen te tolereren . Een stukje aanpassing van onze kant, gewoon afgeven, en dan ook alles wat je hebt 50 euro als gift is niet voldoende als ze denken dat je meer bij je hebt zo blijkt...
Sterkte Fleauxe..
(Ps youtube plaatst direct, als dump.geenstijl.nl te lang duurt..)

seven | 03-04-09 | 14:19

Wowzers | 03-04-09 | 14:15
Maar hij beledigt toch niemand? Hij kan op z'n hoogst vervolgd worden voor het onrechtmatig aanpassen van een logo. Zoals ik het zie. En die €50 is meer bedoeld als "afkoopsom", als je begrijpt wat ik bedoel. (zie tekst op t-shirt voor uitleg)

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:19

Te mooi om niet te gebruiken de volgende quotes over onze "beste vriend."
#1: "Symbolisch is ook de vervanging destijds van het aloude “vigilat ut quiescant” politielogo met ster en zwaard door het slappe gasfitterslogo. Aan vigilare doet de politie dan ook allang niet meer. En een zwaard was natuurlijk veel te krijgshaftig, (stel je voor dat de politie wapens zou gebruiken! Ze wachten liever buiten een paar uur totdat iemand in huis is doodgemarteld) en daarom hebben ze er maar een theelichtje voor Cohen van gemaakt. De afgang van de Nederlandse politie in beeld. Suggestie voor een volgend logo: een stervende kwal op het strand."
#2: "eigenlijk vind ik dat je best wel een positief artikel mag schrijven over onze blauwe brigade, ze gaan dagelijks rond met de pet, bij wijze van spreken dan, een scoringspercentage van bijna 100% en dat alles voor het goede doel het CJIB, het gironummer kan ik zolangzamerhand dromen.. Tsja 4x ingebroken in m’n auto in een jaar tijd. Aangifte doen doe ik alleen niet meer ze doen geen bal alleen maar archieven aanleggen voor het nageslacht.

In de wijk waar ik woon, hebben winkeliers een eigen particuliere beveiligingsdienst moeten inhuren, om de veiligheid van winkelende mensen te garanderen..

Een dikke pluim verdienen ze, die blauwe mannen !"

#3: "Maar toch vraag je je af waar ze de tijd vandaan haalden om een tekenaar van bed te lichten."

Te mooi om niet te gebruiken over de "hoeren" van justitie.

Mangoost | 03-04-09 | 14:19

De politie voldoet volledig aan de verwachtingen van Dennis.

azijnseiker | 03-04-09 | 14:18

@Nietvoordekat
inderdaad, gelukkig weten ze in Lelystad de burgers goed te beschermen, men kan daar gewoon veilig over straat 's avonds, geen jack de prikkers te bekennen.... heerlijk toch dat de politie je grootste vrientdt is!

jerrebarre | 03-04-09 | 14:18

@illuvatar | 03-04-09 | 14:14: Nee, dit heeft te maken met een politiekorps dat kennelijk niet zo goed tegen de waarheid kan. Waarom kun je eigenlijk geen t-shirt dragen met Mohammed sucks? Omdat de politie ons zo goed beschermt?
Laat me niet lachen. De politie is een, tot op het bot, verdorven organisatie vol gefrustreerde sijsjeslijmers.

Fleauxe | 03-04-09 | 14:18

"Het is die dag heel toevallig zijn verjaardag"?????
Dat doen ze wel vaker. Mijn zoontje bijvoorbeeld moest voorkomen op zijn ... juist ja!

Hoefnagel | 03-04-09 | 14:17

Politieagenten zouden zich op een dag als deze tot in het diepste van hun ziel moeten schamen om uuberhoupt agentje, alsmede dienaar van een stel frigide justitia's, te zijn!

Guusje ter Horrrst ga je eens diep schamen!
(En ditmaal niet zo diep als het wijnglas diep is...)

Boris Poepnagel | 03-04-09 | 14:17

Dit valt toch gewoon onder vrijheid van geloofsovertuiging?

photto | 03-04-09 | 14:17

@jerrebarre | 03-04-09 | 14:16
Je bent toch niet alleen lid geworden van GS om deze reactie te plaatsen hoop ik hè?

illuvatar | 03-04-09 | 14:17

Waar is dit lang mee bezig?! Wilders mag roepen wat 'ie wil, maar een tshirtje... tja, da's pas echt beledigend. Waar kan ik zo'n tshirtje kopen?

Lima Bravo | 03-04-09 | 14:16

Overigens, zoals Bananenpeller al zei, stijgt m'n respect voor de politie door dit kordate optreden enorm. Kudo's dat ze de echte criminelen aanpakken, en prioriteiten weten te stellen! Ik bedoel, zo'n zwart t-shirt is hartstikke gevaarlijk in het donker en dat logo lijkt alsof hij in de fik staat, waarmee hij het risico loopt om ondergespoten te worden door een toevallig passerende brandweerwagen. Uitermate correct dat ze hem daar even op wijzen, en dan gaan ze hem nog een cadeau geven ook! De politie is je beste vriend!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:16

@illuvator 14:00
in jouw geval dan vast een groep rennende agenten met blote piemols? altijd al gedacht....

jerrebarre | 03-04-09 | 14:16

@ Nietvoordekat 14.10:

50? Standaardboete voor belediging is maar liefst 350 euro! Waarom deze meneer 170 euro kreeg weet ik trouwens niet, maar goed.

Wowzers | 03-04-09 | 14:15

Acht cola acht bier!

Jortos | 03-04-09 | 14:15

Het woord wat ik bij de reguurders nog niet heb gezien, is ontvankelijkheid...

Lijkt me toch een gevalletje niet ontvankelijkheid voor het OM. En als dat niet gebeurt, dan zal het wel schuldigverklaring zonder straf worden. Denk dat Dennis, buiten het oeioeioei strafblad niet zo veel te vrezen heeft.

Nice_Wheels | 03-04-09 | 14:15

Dennis heeft gegokt en verloren. Nu een beetje huilie huilie doen als de groepering die hij heeft beschimpt terugbijt.
Als het echt een vent was had hij wel een dergelijk shirt gedragen met als onderwerp de Hell's Angels, Mohammeds Army of de Dierenactivisten. Die kunnen pas goed tegen dat soort humor.
Het lijkt een beetje op kindertjes die iets stouts doen en in de hoek moeten staan en dan boos worden op papa en mama.

illuvatar | 03-04-09 | 14:14

@Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:08: Laten we dat maar hopen. 'Insjallah' zeggen ze dan bij de politie, heb ik begrepen.

Fleauxe | 03-04-09 | 14:14

En als je achterop "Naar mijn mening is de..." laat drukken? Mag dat dan wel?

kaiser_cas | 03-04-09 | 14:13

En zo heeft Denis 2 jaar na dato toch nog gelijk... Zal em wel een fijn gevoel geven.

Voor alle meelezende typhuslutsers, erm agenten, leer godverdomme eens prioriteiten stellen.

Tsaar Guus | 03-04-09 | 14:13

Vieze vuile smerige machtsmisbruikers. Gadverdamme.

DeBruineSter | 03-04-09 | 14:13

En dan gaan ze zeuren dat het respect voor de politie daalt.
Vindt je het gek als ze zulke dingen gaan uithalen.
Ze blijven maar zeuren dat er te weinig mensen bij de politie zitten.
Maar als er er ergens iemand een scheet op de verkeerde plaats heeft gelaten zitten ze er meteen met zn 10en boven op.
Zaken als dit hebben pioriteit over wanneer ik aangifte van beroving kom doe.

Bananenpeller | 03-04-09 | 14:12

redsun | 03-04-09 | 14:10
Ga aan't werk, smeris!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:12

Eerst even het kadootje afwachten. Wellicht verplicht nieuw logo voor de politie ontwerpen, en 12 maanden voorwaardelijk natuurlijk...

wiip | 03-04-09 | 14:12

illuvatar | 03-04-09 | 14:03

Ik hoef geen Dr of zelf verklaard prof. te worden. En onderschat mijn stelligheid in deze niet. Ga jij lekker verder in je virtuele waanwereld. Ik gaf aan dat dienders noodzakelijk zijn, maar dat hun eigen gedrag maakt dat mensen een diepgeworteldetyfushekel aan ze krijgen, mede door deze casus.

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 14:12

Sinar | 03-04-09 | 14:08
Met andere woorden: corrupt. Maar dat probeert de heer Denis toch aan te tonen? Het feit dat je met zo'n t-shirt over straat loopt, betekent dat je dat zelf al weet. En dat je dus kennelijk ook wilt dat anderen dat weten. Nou kun je natuurlijk die €50 betalen, en de makkelijke uitweg kiezen. Maar da's voor watjes. Echte helden zetten hun argument dan kracht bij, en brengen het openbaar.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:10

@ Beefburger 13.50

Nou, ik ken heel wat landen waar de politie wel ergere dingen met je doet voor zo'n statement. Dat gezegd hebbende, moet die kinderachtige, zeikerige, debiele, lichtgeraakte, ongelofelijk nutteloze en volstrekt overbodige kut-politiemensen van vanmorgen zich de tyfus schamen dat ze hier tijd voor maken. Ga dan ander werk zoeken, als je niet tegen kritiek kunt.

Wowzers | 03-04-09 | 14:10

steleltje huilies, grow up...

redsun | 03-04-09 | 14:10

@ServerGenius
Hij kan dan ook van de opbrengst een advocaat betalen... ik wil een dergelijk t-shirt wel hebben om het goede doel te steunen.

LLiNK | 03-04-09 | 14:09

Als ik hier nu zeg: *vergetenziekte*politie.. Komen ze dan dus 29 december naar mijn verjaardag?

Daricho | 03-04-09 | 14:09

Fleauxe | 03-04-09 | 14:07
Misschien wel allebei, maar laten we hopen dat hij in ieder geval de wet in acht neemt dan.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:08

Kamervragen!

Einde van de Domheid | 03-04-09 | 14:08

@Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:04
Juist wel. Meer en meer agenten zijn wel te porren voor "contant afrekenen zonder bonnetje". Heeft te maken met het feit dat zo'n beetje iedereen ongecontroleerd kan toetreden tot die club.

Sinar | 03-04-09 | 14:08

@siske | 03-04-09 | 14:04
En wat hadden ze moeten doen? Onze linkse rechtstaat verbiedt alle bestraffende maatregelen. Enig idee welke pleuris er uitbreekt als een agent zijn paffertje gebruikt?

illuvatar | 03-04-09 | 14:07

Nou die Dennis mogen ze echt wel een tydje opbergen, istie nou helemaal een haartje betoeterd zeg. Wat denkt die vlegel wel niet? Een beetje onze pliessie agentjes belachelijk maken.
Nee Dennis daar kunnen ze jou niet voor gebruiken. Of toch wel???

hero_of_heaven | 03-04-09 | 14:07

1 april is toch al voorbij?

Gejo | 03-04-09 | 14:07

Nou boehoehoe, het politielogo in verband met corruptie brengen. Ga lekker uitjanken in een flitsauto, doe je nog geld verdienen voor de staat ook. Laat ze verdoemme wat nuttigs gaan doen ipv iemand vervolgen die een grappig t-shirt aan heeft. En ja ik verwacht wel dat je binnen 2 minuten op de stoep staat als ik je bel, maar toch is dit onzin.

Vloberto | 03-04-09 | 14:07

De politie, die club zit vol met incompetente hangbejaarden en heetgebakerde huisvadertjes die thuis niets maar dan ook niets in te brengen hebben.
Vandaag nog een leuk gesprek gehad bij de politie. Met een HOOFDDOEK nota bene. Kennelijk vindt de politie onderdrukking heulemaal niet zo erg.
Maar daar mocht ik niets van zeggen. De mensen in de wachtruimte zich ermee bemoeien. "joa, maar hei hep gewoon geleik" En de boot was aan.
Of ik maar wou vertrekken.
Binnenkort te zien op Dumpert.nl.
Beste Dennis, heel erg veel sterkte en toi toi toi !
Gelukkig is de rechter gebonden aan de wet in plaats van een te klein pikkie.

Fleauxe | 03-04-09 | 14:07

-weggejorist-

Verminus | 03-04-09 | 14:05

het is toch niet te geloven?
dinsdag avond staan er nog 3van die kut finnen op een pleintje hier, komt politie aanrijden beetje kijken of het allemaal goed gaat.
3 ventjes schelde de politie helemaal verrot (zeker de vrouwlijke agente..) en wat doen onze blauwe vrienden?wat zeggen ze?hier valt niet mee te praten en ze stappen weer op de scooter en vertrekken!!!

siske | 03-04-09 | 14:04

Sinar | 03-04-09 | 14:02
... jij snapt het niet.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:04

Getinte | 03-04-09 | 14:01
Uiteraard, ik heb dorst. Ik bedoel eerlijk waar niks beledigends tegen de heren agent. Ik bedoel, je moet wel heel ziek in je hoofd zijn om daar All Cops Are Bastards mee te bedoelen natuurlijk. Iemand nog meer dorst?

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:03

@Drs.. Gelul | 03-04-09 | 14:00
Uw zorgvuldig gekozen en doordachte nickname zegt al genoeg.
a) drs -> betekent dat u uw opleiding niet heeft afgemaakt.
b) gelul -> geeft aan dat u weinig vertrouwen heeft in uw eigen standpunten.

illuvatar | 03-04-09 | 14:03

Sorry dat ik nu pas post. Ik moest eerst ff uitlachen! Behalve de bekeuring van 2 gulden 50 die ik op kerstavond van 1965 in de stromende regen kreeg van een fietsagent omdat ik volgens hem het volledig afwezige verkeer in gevaar bracht is dit het zotste dat ik ooit heb gehoord. Kan onze Kromstaat nog krommer? Kijk als er nou een agent krom had gestaan en hij was even 'gedaan'........!!!!

supersniper | 03-04-09 | 14:02

Lol...

Corruptie is het symptoom van een slechte economische situatie, een slechte regering of een slecht ondernemingsbeleid. Het gaat ten koste van de arme of eerlijke mensen en is gunstig voor criminelen. Het beschadigt één van de fundamenten van de democratie en de openbare orde, namelijk dat iedereen dezelfde rechten heeft.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 14:02

Als ie de agent gewoon 50 euro had gegeven toen hij er op werd aangesproken was er niks aan de hand geweest.

Sinar | 03-04-09 | 14:02

Zucht wat een eikels

MajorPain | 03-04-09 | 14:01

@Nietvoordekat | 03-04-09 | 13:59; Acht Cola Acht Bier

Zorrug dat je erbij komt
Bij de politie moet je zijn
Je staat voor lul
Voor 100.000 mensen
Die jullie alluhmaal de k.... wensuhhhh

Getinte | 03-04-09 | 14:01

Astie nou wordt vrijgesproken kannie wel mooi zijn t-shirtje aan de man gaan brengen. Dat loopt geheid als een speer.

Galgenrad | 03-04-09 | 14:01

Best ironisch eigenlijk... zo bewijzen ze alleen maar dat de beste man gelijk heeft.

digitalanyone | 03-04-09 | 14:01

Als we onze politie niet in zijn waarde laten en niet op handen dragen, waarom zou oom agent de nukubu's dan nog te hulp schieten? Zij zijn in de eerste plaats de buffer tussen <haos door tuig> en <rust in de straat>.
En, nee ik ben geen politieagent, maar liever een groep rennende agenten achter me aan dat een groepje kansenjongeren.

illuvatar | 03-04-09 | 14:00

oproep aan alle leden, KOPEN! massaal verzamelen bij RB op 9 april

Piedt-Panzerfaust | 03-04-09 | 14:00

illuvatar | 03-04-09 | 13:57

u zijt aap in uniform?

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 14:00

En zo leefde iedereen nog lang en gelukkig in Fabeltjesland ... JA JA het stond allemaal in de krant ... vaaaaaaaaaaaaaan Faaaaaaaaaabeltjes.. land !

magic mike | 03-04-09 | 14:00

Ik vraag mij af wat ze zeggen als je met zo'n shirt aan een auto in de fik steekt.

"Hee hallo..... blijf eens van die auto af. We zien het dit keer door de vingers maar de volgende........ wacht eens even, wat heb jij daar voor shirt aan jongeman?!"

OneandOnly | 03-04-09 | 14:00

Als ze van dit soort zaken al hun prioriteit maken, dan kan het nooit meer lang duren voordat ze bij Tariq Ramadan op de stoep staan.

Of bij Henk Krol natuurlijk.

uninvited guest | 03-04-09 | 13:59

"Eén van de kenmerken van een dictatuur is de aanmaak van wetgeving, die slechts tot bedoeling heeft het regime te consolideren en haar (mis)daden te legitimeren, alsmede de willekeurige en disproportionele toepassing van die wetgeving".
Nog vragen?

Merlot | 03-04-09 | 13:59

ACAB!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 13:59

Wahahaha, lachen. Dit weet je toch van te voren. Alles mag en kan, aan de andere kant worden we zo betutteld dat we bijna niet meer zelf mogen denken van onze christenhoeders, maar als we aan onze sterke arm komen (of dreigen te komen of als het erop lijkt of naar riekt) dan zijn we de bekende LUL. Dat weten we (al jaren), we hebben er zelf voor gekozen (of zijn al die fatsoensrakkers middels een staatsgreep in het parlement gekomen) en dus moeten we niet zeiken. En een journalist van het AD al helemaal niet. Maar goed, wel kudt! En toch lachen!

luie hond | 03-04-09 | 13:59

Er is trouwens al een heel heldere definitie van "aanranding". Volgens mij is dat iets met seksuele intentie, aanraken danwel verkrachten, swaffelen zonder wederzijdse toestemming, verzin wat. Aangezien het politielogo in casu geen persoon is, zelfs geen levend iets, KAN hem simpelweg geen aanranding ten laste gelegd worden. En dit weten die agentjes. Maar die Denis krijgt wel mooi op z'n record te staan dat hij een keertje verhoord is voor aanranding. Gadverdamme wat een smerig corrupt spelletje.

Nietvoordekat | 03-04-09 | 13:59

Hoewel handhaving noodzakelijk is in een samenleving, blijft het leeuwendeel der dienders gewoon nare, gefrustreerde, machtswellustige kneuzen die te stom zijn echt iets te leren. Les 1 op de politieschool zou moeten zijn: LEER PRIORITEITEN STELLEN. Helaas blijken de meesten slechts hun machtspositie bevestigd te krijgen middels het terroriseren van gewone burgers.

Drs.. Gelul | 03-04-09 | 13:58

-weggejorist-

M0raal R1dder | 03-04-09 | 13:57

never trust cops

Patrick Zweedsey | 03-04-09 | 13:57

bewijst deze actie van de politie niet het gelijk van de opdruk ????!!! Bewijsstuk nummer 1.

Ha die pa | 03-04-09 | 13:57

@Cigarette | 03-04-09 | 13:50
U is criminele kansarme hangjongere?

illuvatar | 03-04-09 | 13:57

Toevallig zeg, op z'n verjaardag. Mag om 9:00 de cel in en wordt er een dag later weer uitgetrapt wat ik je brom. GeenStijl, doe wat je moet doen en noem namen en rugnummers van de verantwoordelijken. De politie toont maar weer eens aan dat de waarheid soms pijnlijk kan zijn, en een cop in het nauw maakt rare sprongen. Ik verwacht hoogste waakzaamheid en evt. contact met Denis goed bewaren. Tijden als deze herinneren je aan de essentie van GeenStijl: roeren waar het stinkt. Gasmaskers op en doorroeren jongens!

Nietvoordekat | 03-04-09 | 13:56

Suc6 Denis v V uit T

Laat ff weten hoe het afloopt op 9-4-2009

Doe je je t-shirt aan die dag?
Neem anders alvast een t-shirt mee met het justitie logo in de woorden [email protected]@id

Paul Kesrey | 03-04-09 | 13:56

@illuvatar
Gij zult niet ondankbaar zijn

nelizz | 03-04-09 | 13:56

Als ze niet corrupt zijn, zijn ze wel heel zielig.
Het logo van de politie moet niet alleen verkracht worden maar ook opgesloten in een vochtige kelder.

Kitafe | 03-04-09 | 13:56

Phew... ben blij dat dit gevaarlijke tuig vervolgd wordt, kon er al 2 jaar niet van slapen.

ff serieus, ik zeg partycrashen bij dat gerechtshof! Ze zullen toch wel bier & spijze hebben op die jongen z'n beursday?

Captain Koons | 03-04-09 | 13:56

Ze hebben echt niks beters te doen he?

Reez | 03-04-09 | 13:55

Die mierenneukers hebben echt niets beters te doen, maar zouden ze de rechtzaak echt gaan winnen dan? Wat is er dan verboden aan?

SeriousBusiness | 03-04-09 | 13:55

ik zeg allemaal zoon t-shirt aan foto`s op dumpert , dan hem alle foto`s mee geven naar het gerecht en vragen of wij ook allemaal worden aangeklaagd

Sjibie | 03-04-09 | 13:55

Het lijkt erop dat Denis van Vliet met zijn stelling "corrupt" nog gelijk krijgt ook. Mensen vrijheden afnemen noem ik ook corrupt.

Mark2007 | 03-04-09 | 13:55

Doet me ergens denken aan dictaturen enzeau...

Kan-a-bizzz | 03-04-09 | 13:54

en de uitspraak rechter 2008: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/97413

Het meisje van Yde | 03-04-09 | 13:54

Kijk, zware criminelen worden prompt en keihard aangepakt. Zo mag ik het zien. Mijn vertrouwen in het OM is na deze mindere periode weer helemaal terug. Dit nu vasthouden en Nederland wordt weer een mooi land om in te leven.

Achterdocht | 03-04-09 | 13:54

Zijn ze ergens tekoop?

Decno | 03-04-09 | 13:54

@nelizz | 03-04-09 | 13:50
En ze geven dure kadeaux!

illuvatar | 03-04-09 | 13:54

Niks voor geenstijl om politielogo-verkracht t-shirts uit te brengen? Ik koop er 1. Zijn die achterlijke dienders nu helemaal van de pot gerukt!

Rest In Privacy | 03-04-09 | 13:53

Misselijk misselijk misselijk, meer heb ik er niet over te melden.

- opgejorrist - | 03-04-09 | 13:53

Corrupte bende zeg ....

Sjibie | 03-04-09 | 13:53

Toppiejoppie

Wilde Slechtdoener | 03-04-09 | 13:53

Terecht. Gij zult zich niet tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend jugens uwen medemens gedragen.
Een betere wereld begint bij jezelf.
Dat wordt levenslang ( in het nederlands vertaald tot: 2 weken cel met aftrek van voorrarrest en met mogelijkheid tot royale schadevergoeding).

illuvatar | 03-04-09 | 13:53

Wat een zielig kloten land wordt het toch. Ga eens boefjes vangen ofzo.

zedong | 03-04-09 | 13:52

Oh post ff een link op GS zodat ik er ook een paar kan bestellen. Ik vind het een
top logo voor een T-shirt

ServerGenius | 03-04-09 | 13:52

nog zoiets uit 2006: http://frontpage.fok.nl/nieuws/65426/1/100

Het meisje van Yde | 03-04-09 | 13:52

Ok dit T-shirt snel te koop aanbieden zodat binnen 2 weken heel NL er mee loopt
Dan wil ik wel es zien of heel NL aangeklaagd wordt. Ik gok...... nah!

ServerGenius | 03-04-09 | 13:51

Mensen,
Dit kan alleen in Nederland.

Beefburger | 03-04-09 | 13:51

WTF!!!

rotterdam | 03-04-09 | 13:50

De politie is je beste vriend, blijkt maar weer. Ze komen zelfs op je verjaardag

nelizz | 03-04-09 | 13:50

Kudtland

Jezweetog | 03-04-09 | 13:50

Aanranding... die mensen in Brabant hebben echt wel humor. En dan ook nog op z'n verjaardag, echt een gore kutstreek.

Maximum Overdrive | 03-04-09 | 13:50

Ik vindt het een mooi logo zo. Iedere vorm van meningsuiting wordt in dit land uitgelegd als 'groepsbelediging'. Alleen de mening van de Publieke Omroep en door de NVJ en RVD gecertificeerde journalisten telt.

jospeh6085 | 03-04-09 | 13:50

Een echte vent wordt geen agent.

Cigarette | 03-04-09 | 13:50

Kudos voor het nieuwe logo, GeenStijl!

wingload | 03-04-09 | 13:50

-weggejorist-

Tra La La | 03-04-09 | 13:49

politie is zoiezo niet fijn! of wel dan?

slimzijn | 03-04-09 | 13:49

corrupt, zo is het maar net.

Decno | 03-04-09 | 13:49

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken