Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Uitzending gemist? PowNed aflevering 5

kuifjeinomroepland.jpgJa, we weten het. Ondanks alweer de vijfde aflevering van PowNed heeft u nog altijd niet Veronica kunnen vinden op uw televisie. Maakt niet uit. Want zoals u van ons gewend bent hebben wij hem alweer in high res op GSTV. Waarom een dag wachten op Uitzending gemist als het ook binnen een half uur kan. PowNed dus, met vanavond Rutger die de geldstroom van Hilversum in kaart probeert te brengen, BN’ers over KutNet, BNN-oprichter en bass programmering Gerard Timmer die ons alvast wat tips geeft indien wij die 50.000 leden halen en natuurlijk P3. FILMPJE... Update: En daar is de Low res versie. U bent nog altijd geen lid van KutNed. DOE ES WORDEN DAN...

Reaguursels

Inloggen

Hoe heten die andere 2 playmates dan?

Daargaatiedan | 16-03-09 | 19:16

Ziet er profi uit, maar eigenlijk gaat die hele uitzending nergens over. Hoe lang hou je het 'trappen tegen' vol? Is maar even leuk lijkt me. Tis een beetje zoals de SP; die moeten ook gewoon oppositie blijven. Ze hebben te weinig punten om beleid te kunnen maken. Hetzelfde geldt voor Powned. Gewoon ondergronds blijven en een tegengeluid maken, da's het beste. Want tot nu toe is er nog geen reed inhoud afgeleverd. Dat kan zomaar de bedoeling zijn, maar dan slaat de vermoeidheid al snel toe bij de kijker.

Vergeet niet dat BNN inmiddels ook behoorlijk mainstream is. Die kwajongensstreken zijn nu zo'n pose... absoluut ongeloofwaardig. Gelukkig zit er nog een beetje inhoud in een paar programma's, maar ik heb daar bij Powned nog niets over gehoord of van gezien.

Komt u maar!

Cleancut | 16-03-09 | 12:22

-weggejorist-

jantjahcremah | 16-03-09 | 00:24

-weggejorist-

grad | 15-03-09 | 08:36

heeeel goeie aflevering, maar alleen al voor die aanstekelijke en leuke lach van Rutger zou ik al lid worden. [ben al lid]

jegelooft het niet | 14-03-09 | 20:56

Respect voor deze aflevering! Daarvoor ben ik lid geworden! +1

huck | 14-03-09 | 19:37

Elke fiets kan voldoende zijn. Als je maar komt waar je wezen wilt.

widtvoet ® | 14-03-09 | 17:28

Haha die Rutgert ziet het wel zitten :D
Goede aflevering, vorige was wel ietsje beter maar ach.

Zal maar niets zeggen over dat kudtnummer.

Riichiie | 14-03-09 | 17:25

Heel vermakelijk. Alleen dat nummertje is pas echt kut ondanks de leuke meiden.
Zit best wel meer in, zeker met die blonde.

Vitayalin | 14-03-09 | 17:22

hallo,

Doe is kappu met dat powned. GS lijkt wel een linkse reclamezuil voor een paar mediageile lutserts!
Onderscheid je eens echt ipv een paar vingerprikjes uit te delen!

Kleppertjuh3486 | 14-03-09 | 17:13

Jammer. Ik vond deze afelevering niet zo sterk.

Adriaantjeeeeeuh | 14-03-09 | 16:23

KutNed vind ik eigenlijk ook niet zo'n slechte. Toch bekruipt mij iedere keer het gevoel der er bijna 50.000 lidmatschaapjes in de zeik worden genomen met dat hele POWNED. In ieder geval hoop ik het wel. Zoniet ben ik 1 april weggejorist en opgerot.

Libertarian | 14-03-09 | 15:02

Pauw en Witteman maaide netjes het gras voor de voeten van Rutger weg. Klasse.

Rapnummer: K + K + K

Badeendje | 14-03-09 | 14:46

Niet in discussie met inteelt Hilversum. Als je er tegenaan wilt schoppen is dit niet de manier. Dat aanschurken, gatverdamme! Slechtste uitzending tot nu toe.

oranjerood | 14-03-09 | 14:43

Ja, en het is ook nog niet eens geyl ook.

Hijo del Sol | 14-03-09 | 13:20

die beat is echt totaal niks

deffie | 14-03-09 | 13:02

engeltje_ | 14-03-09 | 12:27
Er is naar mijn mening veel te weinig vleesch...
Maarrr, inderdaad kunne de vragen een stuk pittiger, bv:
.
aan Woutert Bost:
- Met het oog op de recessie; hoe denkt u nu nog dat peperdure generaal pardon aan de man te kunnen brengen?
- Waarom wordt er in het binnenland op alles bezuinigd, maar op 'ontwikkelingssamenwerking nix?
- Als u weet hoe snel de grondstofprijzen kunnen veranderen, hoe haalt u het dan in uw hoofd om te beweren dat onze koopkracht op peil zal blijven dankzij de lage benzineprijs?
- Heeft u nagedacht over de derde dinsdag in september?
Aan Rouvoetert:
- Zeg es ff, als er in NL een scheiding bestaat van kerk & staat, hoe kan het dan de CU ons mag regeren?
Aan Bakkelende:
- Als u nou de baas zou zijn, wie mocht er van u dan regeren?
Aan de directei van Ikea:
- Wij vinden het fijn dat u Mocro's aan een baantje helpt, maar zeg nou zelf, vind u deze publiciteitsstunt nu ook niet iets te ver gaan?
.
Conclusie:
Hoewel we op een bepaalde manier erg van elkaar verschillen (ik behoor tot de eerste 100 leden), zouden we toch graag hetzelfde willen zien.
Dus: doe eens een paar suggesties!

Hijo del Sol | 14-03-09 | 12:47

Verbaasd en enigszins schorvoetend (??) typte hij..."dat was een geinige aflevering". Oveirgens vind ik steeds de laatste 15 seconden van KutNED erg sterk, ergo: kunnen jullie niet de programmaering van alle netten gaan doen?!
Deelder raakt 'm wel goed met KutNED: ik vind het serieus een sterke naam. Wel even woordjes aan de letters KUT hangen, anders gaat men extra dwarsliggen in het Hilversumse.

E-loog | 14-03-09 | 12:40

wat een lelijk liedje

remc-o | 14-03-09 | 12:30

Nu, genoeg over de gesubsidieerde RTL-len!

dr Rechts | 14-03-09 | 12:29

Voor de reclame, goed.
Na de reclame, bagger.

Republika | 14-03-09 | 12:28

Na vijf afleveringen heb ik het wel gezien met alleen 'off the record' interviews. Wanneer wordt er weer echt eens iets aan de kaak gesteld. Die lamme vragen als 'hoeveel verdien je' en 'in welk huis woon je' koop ik niets voor. Bovendien krijgen kut, kont en tiet de overhand.

Ik ben verder weg van mijn lidmaatschap dan ooit. GeenStijl DOE er wat aan!!!!!

engeltje_ | 14-03-09 | 12:27

Pauw en Witteman noemden hun salaris.
- Dwaas?
= Juist eerlijk?

dr Rechts | 14-03-09 | 12:27

Als ethiek en integriteit geen vieze woorden waren geworden, - want in de mond genomen door hypocriete fellationisten, - zou ik zeggen dat dit het meest ethische en integere programma was dat ik sinds lang heb gezien.

dr Rechts | 14-03-09 | 12:25

-weggejorist-

de Bruijn | 14-03-09 | 12:22

peeppeep | 14-03-09 | 12:20
Oja?
Echt waar ?
Joh, dat had ik nou noooit van ze gdacht.

Hijo del Sol | 14-03-09 | 12:21

-weggejorist-

de Bruijn | 14-03-09 | 12:20

Hijo, dat zijn geen dames, dat zijn meiden die liegen voor geld.

peeppeep | 14-03-09 | 12:20

lekker wijf | 14-03-09 | 12:14
Misschien is het een idee voor je om zelf een bijdrage aan het programma te gaan leveren?
Ikzelf ben niet zo gecharmeerd van het type Jolie, liever zie ik type Pheiffer.

Hijo del Sol | 14-03-09 | 12:17

Ga zo maar gewoon door, boys.
By the way, die ene dame bij RutgerT in bed lijkt verrekt veel op Angelina Joli.
Jammer dat de tellert weer niet vooruit te branden is, momenteel. Wordt nog spannend.

lekker wijf | 14-03-09 | 12:14

peeppeep | 14-03-09 | 11:49
Ik vond de dames veeeel te keurig en preuts...
Dus dat wordt moeilijk vvor Fleisch en consorten.

Hijo del Sol | 14-03-09 | 12:03

Slechte aflevering! Dit is net zo slecht als al die andere meuk op 1,2 en 3.

Johan_b | 14-03-09 | 12:03

peeppeep | 14-03-09 | 11:49
Ja, het is te hopen dat Rutger nog terug kan als men eenmaal in het establishment is ingeburgerd....

Hijo del Sol | 14-03-09 | 12:02

Vind 'm wel goed, deze nieuwe omroep. Wat gaaf dat P&W zo sportief waren om een kijkje in de keuken te gunnen. Witteman lijkt een totaal andere persoon te zijn als hij niet presenteert. Ik herkende hem eerst niet. Ik vraag me wel af hoe lang Rutger nog in die stijl kan interviewen voor iedereen hem wantrouwt en diegeen die hem wel een kans gunt afknapt. Want hij is echt niets- en niemand ontziend en eerlijk gezegd zou hij niet lang mijn vriend zijn. Ik zou aanraden om toch wat te dimmen voor je alle contacten verknolt.

Maarre, ik vond het erg leerzaam, kennelijk is niks zoals het lijkt.
Enne, ik vond die dames op het eind niet bepaald mijn smaak. Ietsje minder hoerig zal een breder publiek aanspreken.

peeppeep | 14-03-09 | 11:49

Over leden werven gesproken: wat doet Arrow Classic Rock met de poen die naïeve kuiven hebben overgemaakt om die FM-frequentie te redden?
Krijgen ze dat terug?
GS, zoek! Wraf!

JumboXL | 14-03-09 | 11:49

DGNAT | 14-03-09 | 11:16 Ik verwacht niet anders eerlijk gezegd. Ze gaan die euros niet aan jou of mij geven

Stroopdoos | 14-03-09 | 11:46

Jeroentje Pauw, mooie baas.. regelmatig +1
Rutger... doe eens je best bij 50.000 ook +1

Adekikker | 14-03-09 | 11:42

GraDuZ | 14-03-09 | 11:24
Was't maar wat meer kudt, dan hadden we d'r noges echt wat aan.

Hijo del Sol | 14-03-09 | 11:32

Louis 2009:
Ben ik nou zo oud? Of is Powned nou zo kinderachtig?

GoreGier | 14-03-09 | 11:30

DGNAT | 14-03-09 | 11:07
+2 Hopelijk wordt kutnet niet een profiteurs bende!

GraDuZ | 14-03-09 | 11:24

Stroopdoos | 14-03-09 | 11:10
maar het gaat mij om het principe, als ze er daadwerkelijk komen(en dat hoop ik) dan vind ik het hypocriet dat zij ook met 3 ton aan de haal gaan

DGNAT | 14-03-09 | 11:16

3 ton per jaar is nog te overzien btw.

Stroopdoos | 14-03-09 | 11:10

Shit zeg, publieke omroep.... afschaffen.

GraDuZ | 14-03-09 | 11:08

ik d8 toch dat geenstijl onder andere ging aantonen dat het met dat geld heel wat minder kon in het publieke omroepenstelsel?
Hoop dat toch echt

DGNAT | 14-03-09 | 11:07

Gaat steeds beter. Leuk programma. Publieken voelen nattigheid en roepen massaal hun salaris. Begin van het einde voor dit soort excessen. Het publiek zal dat niet pikken, net als het salaris van Paul de Leeuw. Pak die ook eens aan!!

Renos2 | 14-03-09 | 10:54

-weggejorist-

helderejan | 14-03-09 | 10:54

-weggejorist-

koetjeka | 14-03-09 | 10:36

Die Pauw heeft van voren af gezien dan een mooie haardos, maar bovenop wordt hij flink kaal. Daar zal ie wel flink van balen, want de vrouwtjes vinden dat meestal niet zo geyl.
Verder: Herman Koch ziet het in Rutger zitten. Dat geeft hoop.

Mouth Of The South | 14-03-09 | 10:32

even een vraag:
Als ik lid word van PowNed krijg ik dan ook stickers thuis gestuurd?

ookhadoei | 14-03-09 | 10:28

Dat nummer was VRESELIJK !!!!!

Nyte | 14-03-09 | 10:28

necrosis | 14-03-09 | 09:50
Aan Rouvoetert:
- Zeg es ff, als er in NL een scheiding bestaat van kerk & staat, hoe kan het dan de CU ons mag regeren?
Aan Bakkelende:
- Als u nou de baas zou zijn, wie mocht er van u dan regeren?
Aan de directei van Ikea:
- Wij vinden het fijn dat u Mocro's aan een baantje helpt, maar zeg nou zelf, vind u deze publiciteitsstunt nu ook niet iets te ver gaan?
.
Zoiets dus?

Hijo del Sol | 14-03-09 | 10:26

necrosis | 14-03-09 | 10:12
Als ze je nu zouden editen zou je niet meer kunnen ontkennen dat ze niet opletten, he?

doritos | 14-03-09 | 10:16

necrosis | 14-03-09 | 09:50
OK dan: aan Woutert Bost:
- Met het oog op de recessie; hoe denkt u nu nog dat peperdure generaal pardon aan de man te kunnen brengen?
- Waarom wordt er in het binnenland op alles bezuinigd, maar op 'ontwikkelingssamenwerking nix?
- Als u weet hoe snel de grondstofprijzen kunnen veranderen, hoe haalt u het dan in uw hoofd om te beweren dat onze koopkracht op peil zal blijven dankzij de lage benzineprijs?
- Heeft u nagedacht over de derde dinsdag in september?
.
Zoiets, dus?

Hijo del Sol | 14-03-09 | 10:15

@redactie GS
Waar blijft het nieuwe topic, het is al 10:00 geweest!
Een beetje teveel last van drank/ hoofdpijn?
Als ik beloof NIET op de redactie te verschijnen met een pan en pollepel, mag ik dan eens een megatopic plaatsen, uiteraard binnen de kaders van de huisregels.
Een win-win situatie, ik zorg voor een leuk draadje en jullie kunnen je kater nog even wegspoelen met een biertje of Alka-Selzer.
Deal?
En gaarne geen -edit:sterf- want da's niet liev natuurlijk.

necrosis | 14-03-09 | 10:12

Paul Witteman begint met zo'n brilletje steeds meer op sociaal democraat Marcel van Dam te lijken, dit kan geen toeval lijken. Wég met de vara en de nps en snel een beetje!

Onderbuik | 14-03-09 | 10:06

Goeie aflevering =D
Alleen dat liedje.. komop...

doritos | 14-03-09 | 09:53

@superjan 9:16
Uk Subs heb ik zeker 10 keer gezien, "opa" Charly Harper is inmiddels de 60 gepasseerd maar stond niet al te lang geleden weer op het podium met groen haar!
Vergeet overigens GBH niet, hun "citybabies attacked by rats" blijft een mijlpaal!
@Hijo del Sol 9:22
Blij dat je mijn bijdrage waardeert, plemp ook eens wat vragen, wellicht gaat GS overstag en krijgen we een historisch 5000+ topic.
Ik ga nog even door:
@Guusje
Wat heeft uw voorkeur: kaal, behaard of een streepje?
Wat drinkt u het liefst?
Hoevaak heeft u moeten blazen?
Hoeveel bekeuringen voor rijden onder invloed heeft u gescoord?
Kunt u een volwassen vent van plm. 100 kilo onder de tafel zuipen?
Gaat u emigreren als Nederland wordt "drooggelegd"?
Welk type slipje draagt u het liefst en welke kleur?
Zou ik je mogen "doen"?
Bent u van mening dat Wouter Bos een vrouw zou moeten zijn?
Vindt u Mariëtte Hamer aantrekkelijk?
Vindt u Ciska Dresselhuys aantrekkelijk?
Etc.....
Kom op reaguurders, doe eens een duit in het zakje!

necrosis | 14-03-09 | 09:50

Jaap de Paap | 14-03-09 | 09:38
Later Jaap, have fun.

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 09:39

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 09:37
Ja, die overeenkomst trof me gelijk een blikseminslag.
Out nu, want weg.

Jaap de Paap | 14-03-09 | 09:38

Jaap de Paap | 14-03-09 | 09:33 LOL
Skitterende foto!

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 09:37

Zowaar gisteren voor het eerst PowNed@Veronica weten te vinden!

Joris Draaksteker | 14-03-09 | 09:37

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 09:32
Wij afvallers hebben ook nog wel 's een telepathisch moment, zo blijkt. LOL.

Jaap de Paap | 14-03-09 | 09:33

Jaap de Paap | 14-03-09 | 09:31
Morgen afvallige vrind.
Ga ik zo glijk doen!;

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 09:32

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 09:30
Dat is toevallig, Teun. Kiek 's op paapsismen op wordpress ;)

Jaap de Paap | 14-03-09 | 09:31

@Ad Fundum> ik ga eens lobbyen bij de chef of Mei Li geen PowNedprogramma mag doen.

superjan | 14-03-09 | 09:31

necrosis | 14-03-09 | 09:09 ghe ghe.
nog een vraagje voor Guusje;

-kunt U iets meer vertellen over de leer-fetisj van de heer A. Melkert?

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 09:30

Leuk om Mei Li eens compleet lam te zien.

Ad Fundum | 14-03-09 | 09:27

Onderdrukking van Powned topics voor niet-leden, is daar al over nagedacht?

azijnseikerT | 14-03-09 | 09:26

@Fragony, ja maar dan worden Niceau, Hanneke Groenteman en Joop Atsma weer zo boos. En dat wil je ook niet.

superjan | 14-03-09 | 09:22

necrosis | 14-03-09 | 09:09
Kijk, dat komt al wat meer in de goede richting.
Wat wat die Rugert nu doet, da's zomaar uitermate slappe hap.

Hijo del Sol | 14-03-09 | 09:22

Is zeker heel erg braaf, nog gezelliger dan de Tros. Trap eens een dorische zuil om.

Fragony | 14-03-09 | 09:21

Help de teller staat stil

doe iets

Dick Johnson | 14-03-09 | 09:19

@necrosis> Discharge was mooi, maar de UK Subs was ook genieten.

superjan | 14-03-09 | 09:16

@F. von Zeikhoven
www.discharge.co.uk
Met geluidsfragmenten uit 2008, niet dat het erg boeiend is, de band is lang geleden opgedoekt waarna enkele leden opdoken in de band Broken Bones (en die bestaat volgens mij niet meer)
@Teun van het Tuinpad 7:57
Ouwe harkmeester!
Ik hoop dat er vandaag een Guusje Nadorst topic komt, iets in de trant van:
Als ik vandaag Ruktor was (mét roze microfoon) dan zou ik Guusje vragen........
(in te vullen door reaguurders)
Voorzetje:
- bent u lesbo?
- haat u mannen?
- heeft u een uitgebreidde verzameling voorbindspeeltjes?
- Drinkt U alleen alcohol tussen 06:00 en 02:00?
- Bent U wel eens nuchter en zo ja, hoe voelt dat?
- als de drank op is/ de winkels dicht zijn, drinkt u dan antivries?
*duikt achter bank voor de Joris met zijn -edit:neehee-*

necrosis | 14-03-09 | 09:09

Wat vreselijk BRAAAAF!

Hijo del Sol | 14-03-09 | 08:58

Einde van de Domheid | 14-03-09 | 08:11
Als of de partijen er zonder die terreurdreiging er nu wel uit waren geweest.

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 08:57

@F. von Zeikhoven
Necrosanct is niet zó oud hoor, hun eerste cd (Incarnate) is van '91/92 en een "must have" voor elke liefhebber van enorm snelle herrie.
Hun cd is zwaar "overstuurd" omdat de producer alle schuiven op "11" heeft gezet, die cd zit zó "vol", daar past geen speld meer tussen.
En Discharge is géén punkmetal, het is eerder andersom, veel metalbands (en later grindcore/ crustcore) is puur gejat van de sound van Discharge.
Laatstgenoemde is een echte punkband uit de tweede punkgolf (net als een band als Conflict, door de Engelse politiek de meest gehate band ooit!)
Google eens op "the battle of Brixton", "the Brixton ace" of "the gathering of the 5000", de kroning van Bea was er niets bij qua geweld.

necrosis | 14-03-09 | 08:51

Die omroepsters moeten nog heeeel veel leren. Het lijkt sport te worden om PowNed terug te Pownen en het lijkt ze op deze manier aardig te lukken. Zoals Vos al riep "waar is Rutger?"

DeSteef | 14-03-09 | 08:47

Goh Rutger wat een k uitzending. Je loopt alleen maar te zeuren over de salarissen in de publieke sector. Laten we ze maar nootjes betalen, dan krijgen we allemaal Rutgers.
Gelijk opheffen die publieke omroepen, dan kunnen we de hele avond reclame kijken, films van 2 uur duren opeens 3 uur. Is dat een goed idee dan stelletje azijnzeikers.

nootjes | 14-03-09 | 08:35

-weggejorist-

derave12 | 14-03-09 | 08:32

Leuk, vooral heel erg gezellig

Fragony | 14-03-09 | 08:26

@ @ necrosis | 14-03-09 | 07:55
Ik vond Decontrol -The Singles van Discharge. Even sponzen en in Huize Von Zeikhoven klinkt dit weekend een keer géén Nick en Simon! (Hoorrie hier nooit trouwens, N&S)

F. von Zeikhoven | 14-03-09 | 08:25

@ necrosis | 14-03-09 | 08:08
Ik heb nog net de maanden voor sluiting en iets van de daaropvolgende kraakactie meegemaakt, was in '87. Ze waren toen vooral bang dat Fons Burgers er een supercommercieel verhaal van zou gaan maken. Dat bleek later dan wel weer mee te vallen....

F. von Zeikhoven | 14-03-09 | 08:11

Teun, dat wat de begroting het meest spontaan beinvloed is de plotselinge terreurdreiging. In het midden gelaten of die valide was of niet. Als je naar manipulatieve elementen zoekt zoek je in de verkeerde richting.

Einde van de Domheid | 14-03-09 | 08:11

@ necrosis | 14-03-09 | 07:55
Bedankt voor de punk-lead. Ik kon van Necrosanct op youtube niks vinden. Is dat al zo 'oud'? Discharge klinkt goed, maar is dat niet meer punkmetal, als die aanduiding bestaat tenminste?
*Discharge even in Pirate Bay inkloppen doet*

F. von Zeikhoven | 14-03-09 | 08:09

@F. von Zeikhoven 7:44
Geen idee hoe dat vroeger heette, de eerste keer dat ik er kwam was 2 oktober '89 (Sodom met Sepultura als voorprogramma)
Nix geen house, wel vaak skinheads (vooral tijdens DRI) maar die smakten vaak op de betonnen vloer omdat tijdens het stagediven iedereen opzijsprong.......
Als er dan mot kwam werden die kaalkopjes de tent uitsmeten!
*pinkt nogmaals traantje weg*

necrosis | 14-03-09 | 08:08

zo, goedenmorgen@ allen.
Welke PVDA-erT is vandaag de Sjaak?
WouterT die de coalitie op scherp zette?
Het had mij niet scherp genoeg kunnen zijn..

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 07:57

@Rammstein 7:31
Sonisphere ken ik niet, ik ben van de oude stempel.
En arbeidsvitaminen..... neuh, bepaald niet, Sodom stond zó hard dat ik een week lang amper iets kon horen en Carcass deed hun eerste tour compleet met enorme projectieschermen op de PA, uiteraard alleen maar dia's die zó uit mortuaria kwamen, lekker wansmakelijk dus.
Overigens is the one and only nog altijd Discharge, pure beukpunk, 3 accorden en geen melodie (wel heel veel distortion).
Kan ik overigens prima op werken, alleen mijn collega's niet (stelletje mietjes).
Niets voor jouw? Rammstein is tenslotte ook niet voor softies, al betwijfel ik of ze net zo intens heftig tekeer kunnen gaan als Necrosanct (heb ik ook gezien natuurlijk!)

necrosis | 14-03-09 | 07:55

@ necrosis | 14-03-09 | 07:28
Ah, de roerige jaren '80. Heette de voorganger van Nighttown niet Arena trouwens? Of Exit? Toch heeft die house housse levende muziek ook geen goed gedaan. Had in '91 met 't bandje waarvoor ik wat geregel deed een optreden waarbij in de pauze house gedraaid werd. De tweede set kwam vervolgens niet echt meer van de grond, kudtpubliek wilde alleen nog stuiteren...
Alhoewel dit dan toch weer een aardig nummer is voor bijt ontwaken. www.youtube.com/watch?v=Erdd0c657nA

F. von Zeikhoven | 14-03-09 | 07:44

"And now, for something completely different ... *aus*

Rammstein | 14-03-09 | 07:43

F. von Zeikhoven | 14-03-09 | 07:33
En een keer gehoest en twee keer gezeken, alles precies volgens mijn voorspelling.

Rammstein | 14-03-09 | 07:37

@ Rammstein | 14-03-09 | 07:02
Dat was Pechthold. Of anderst istdie burgemeester van Nijmegen, met die fietsafwerkplekken.
GutenMorgen trouwens, het is inderdaad alweer licht... :D

F. von Zeikhoven | 14-03-09 | 07:33

necrosis | 14-03-09 | 07:28
Zo ! Dat zijn geen arbeidsvitaminen. Heel prettig. Ik ga naar Sonisphere deze zomer.

Rammstein | 14-03-09 | 07:31

@Rammstein 7:02
Je doelt toch niet op die volksverrader Thom de Graaf, voormalig minister van BiZa & KR voor D'66, die sukkel wilde een burgemeestersreferendum en dat kwam er nauwelijks.
Toen hij het veld moest ruimen werd hij GEVRAAGD om burgemeester te worden van Nijmegen, niet gekozen dus maar hij deed het wél.
Bovendien zit de toenmalige bm van Nijmegen, Guusje Altijd Dorst, op de positie van BiZa (Thom's oude stek).
Stuivertje wisselen dus.
Overigens vind ik R'dam ook niets, zeker niet nadat Nighttown een ander format ging hanteren.
Ik heb daar Sodom, Sepultura, Exploited, Napalm Death, Bolt Thrower, Carcass en nog veel meer gezien, ooit, lang geleden.....
*pinkt traantje weg*

necrosis | 14-03-09 | 07:28

necrosis | 14-03-09 | 06:53
En nu kijk je niet meer op van een transfer, van wie naar welke club ook.
Jules is kewl indeed.
Maar ik heb weinig tot niets met Rotterdam.
Maar ik begrijp whatshisname met zijn gekozen burgemeester wel een stuk beter.

Rammstein | 14-03-09 | 07:02

@Rammstein 6:38
Jules Deelder = god.
Ik snap niet dat hij geen burgemeester is geworden van Rotjeknor, tenslotte heeft hij meer "feeling" met de stad dan Achmed A.
Ik snap überhaupt niet dat er geen volksopstand is uitgebroken daar, een A'dammer als burgemeester van R'dam.
Ik mis de woede van vroegâh, toen Cruyff besloot om van Ajax naar Feyenoord te gaan, those were the days.....

necrosis | 14-03-09 | 06:53

Rammstein | 14-03-09 | 06:23
Goed, hij beet de hand. Maar mooi was-ie, grote tijd. Tot morgen, voor zover de vogels nog niet fluiten.

-Strotgrondel- | 14-03-09 | 06:41

necrosis | 14-03-09 | 06:34
Het was wel aardig, en Jules Deelder deed nog een aardige naamveranderingsuggestie.

Rammstein | 14-03-09 | 06:38

@Rammstein 6:24
Is het dan ook leuk?
"Doorstaan" klinkt zo geforceerd, alsof je vastgebonden op een stoel verplicht moest kijken.
Ik kan het mishebben natuurlijk.....

necrosis | 14-03-09 | 06:34

necrosis | 14-03-09 | 06:11
Ik heb powned tv nuchter doorstaan.

Rammstein | 14-03-09 | 06:24

-Strotgrondel- | 14-03-09 | 05:57
Een meester in zuigen, dat is-ie. Grote tijd.

Rammstein | 14-03-09 | 06:23

Waarom werkt de link naar "lidregistratie" niet?
Ik dacht goedverdoeme al 2 maanden lid te zijn, maar niet dus, even de link checken, GS!
Zonder lidmaatschap kan ik het voltallige WTC in A'dam geen lid maken én er flink aan verdienen (plm 5000 x 5.72).
Zijn er nog mensen die na PowNED cafe/ tv nog nuchter zijn?

necrosis | 14-03-09 | 06:11

Nico Dijkshoorn wordt gedist. That's a no no. Bijt een meester niet.
Vooral niet door een paar schrille stoephoeren.

-Strotgrondel- | 14-03-09 | 05:57

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 05:22

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 05:19


de echte gelul | 14-03-09 | 04:51
Koekje erbij meneer ? Als uw doorgeknaagde ideetjes een versnapering velen zou ik zeggen, ga even op het bankje zitten en geniet..

dominee Trilveer | 14-03-09 | 05:07

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:51

Dat is mooi man. Succes daarmee.

Rammstein | 14-03-09 | 04:49

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:47

de echte gelul | 14-03-09 | 04:39
Het is geen chatroom, kleuter.

Rammstein | 14-03-09 | 04:41

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:39

de echte gelul | 14-03-09 | 04:35
Je zit op dit moment met een vrouw te praten hoor, slome.

Rammstein | 14-03-09 | 04:37

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:35

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:34

.... en vooral, what the fuck is retecool ?

Rammstein | 14-03-09 | 04:33

de echte gelul | 14-03-09 | 04:28
En wie bent U dan eigenlijk ? De koningin van Alles ?

Rammstein | 14-03-09 | 04:32

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:28

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:25
LOL !! Nee, dat was niet haar opzet imho, ze was bezorgd om me. Nu niet meer.

Rammstein | 14-03-09 | 04:26

Dreamert | 14-03-09 | 04:11
DreamerT is een beetje een StakkerT.
Ze zijn er bijna !

Rammstein | 14-03-09 | 04:25

@Rammstein | 14-03-09 | 04:24 :
Wilde Liesje2 je ook al neuken dan? Kinky!

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:25

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:21
Je weet wat er de laatste keer gebeurde hè, toen Elisabeth me naar bed wilde sturen .....
Ik zit hier voorlopig nog even vast.
Sleep tight : )

Rammstein | 14-03-09 | 04:24

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:19
Volgens mij wel .... ik gebruik het nooit want het knettert.

Rammstein | 14-03-09 | 04:22

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:21

Ok, genoeg geflirt; kom @Rammstein, we gaan naar bed.

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:21

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:16
LOL !!
Toch kan ik heel goed wandelen.

Rammstein | 14-03-09 | 04:20

@Rammstein | 14-03-09 | 04:11 :
Regenboog?
Meer een donderslag bij heldere hemel.

vakantie in zon?
Op de Zuidpool wellicht

wilde frisheid van limoenen ?
Bestaat dat nog, Fa?

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:19

@Rammstein | 14-03-09 | 04:10 :
wandeling...?

Ik kan me bij jou van alles voorstellen, ook op een alpenweide, maar wandelen? Nee.

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:16

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:09
....... op de wilde frisheid van limoenen ?

Rammstein | 14-03-09 | 04:13

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:09
.... een vakantie in de zon ?

Rammstein | 14-03-09 | 04:11

*dreamert voelt een goed rendement aankomen.
.
31 maart 5,72 investeren
1 april 5,97 terugkrijgen
.
effectieve jaarrente van 1592%

Dreamert | 14-03-09 | 04:11

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:09
..... een regenboog na een druilerige dag ?

Rammstein | 14-03-09 | 04:11

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:09
...... een wandeling door een alpenweide ?

Rammstein | 14-03-09 | 04:10

@Rammstein | 14-03-09 | 04:07 :
Één jaar met jou lijkt...

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:09

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:08

de echte gelul | 14-03-09 | 04:03
Langer dan vijf jaar ? Niet echt.

Rammstein | 14-03-09 | 04:07

@de echte gelul | 14-03-09 | 04:03 :
Wij zijn deel van het complot. Maak je over ons geen zorgen.

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:06

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:05

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 04:00:
Ik maak me meer zorgen over de hypotheken van hersendode dominees bij ABN/Fortis en ING die ik en mijn nageslacht mogen gaan afbetalen.

koerbagh ® | 14-03-09 | 04:05

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:05

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 04:03

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:54
Das waar, maar ga niet klagen als jij de studieschuld moet gaan afbetalen van je soortgenoten en daardoor je laatste hersencel knapt van onbegrip

dominee Trilveer | 14-03-09 | 04:00

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:52:
Daar zit tenminste nog leven in, dat kun je van dominees niet zeggen.

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:54

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:49
Sterk beargumenteerd wederom.. en dat met een voorstellingsvermogen ener zweepstaarteencellige

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:52

@de echte gelul | 14-03-09 | 03:48
Nee. Geen moment aan gedacht.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 03:51

Van Echt-dom heeft een hoerenauto.

Rammstein | 14-03-09 | 03:50

Wat zitten sommige rukkers te janken over Silverlight?
Noem mij 3 nadelen..2... oke 1-tje dan!

inctrl | 14-03-09 | 03:49

*out* -de voor vrouwelijk

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:49

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:46:
Pff... pathetic. But then again, all "reverends" are.

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:49

-weggejorist-

de echte gelul | 14-03-09 | 03:48

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:40
Moeten leren, das de crux.. anekdote over de vrouwelijk parlementariër die Churchill wilde vergiftigen komt jou kant op..

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:46

Die Pauw is helemaal geen vervelende gozer.

Rammstein | 14-03-09 | 03:44

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:25:
Je vergist je. Churchill was een briljant debater. Hij had uitgesproken standpunten maar in tegenstelling tot Wilders kon hij ze ook tot op het bot verdedigen. Dat had hij niet van nature, dat heeft 'ie moeten leren, maar al ver voor de 2e wereldoorlog kon hij iedereen onder tafel lullen in the house of commons.
Philip Snowden's autobiografie vertelt daar uitvoerig over en ook Dwight Eisenhower hemelt hem op als debater in zijn 'Crusade in Europe'.

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:40

@wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:32
Wie heeft het hier nu weer over tante Lien? Die waarschijnlijk gewoon in Den Haag woont overigens.
Tante Leen woonde, ze verblijft in gehorizontaliseerde toestand onder ons.

En er is volstrekt niets mis met Surinamers, dacht ik ook nergens aangevoerd te hebben.

HY78. | 14-03-09 | 03:37

Hij zei me vriendelijk gedag.

LibertasSimplex | 14-03-09 | 03:33

HY78. | 14-03-09 | 03:22
Die Surinamers die "vechten" ook heus niet voor een omroep. Die zijn inderdaad relaxed en hebben alle tijd.
Daar komt nog bij dat ze alle recht op een omroep hebben want zij horen echt bij NL.
MAAR DAN NU!
Tante Leen woont in de Jordaan
en Tante LIEN is Indonesisch....
dus...

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:32

Ik kwam de Chinees nog tegen vanavond. Met de hond uitlaten.
http://www.youtube.com/watch?v=BJWdJdS5TP0&feature=related

LibertasSimplex | 14-03-09 | 03:31

En dan redeneren we in dit geval binnen afgebakende wellevendheid. Stel je voor dat we deze discussie in de martelkamers van de geschiedenis zouden voeren.. 10mb p/s dat wel natuurlijk

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:30

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:19
Das nou precies de reden waarom bijvoorbeeld Wilders of Churchill nooit een debat aangaan (gingen). Er is namelijk geen reden om argumenten uit te wisselen die verpakt zijn in de krant van gister.. Je gaat geen discussie aan over je standpunten. Kost je zetels en aandacht. Toegegeven, niet erg parlementair maar effectief is het zekers. Il Principe mijn beste

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:25

@wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:17
Australië? Schroeven ze daar niet gewoon een zender in elkaar en gaan met de geit?

Het zou kunnen dat u gelijk hebt vwb de meedeinende ouderen die nog hunkeren naar Tante Leen enzo. Maar jongere emigranten daar zouden 20 jaar vechten voor een omroep? Het lijkt me sterk.

HY78. | 14-03-09 | 03:22

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:13 :
Dat is nog geen reden om, zoals Bill, "a complete ass of yourself" te maken door snel af te kappen en niet gewoon toe te geven dat je ongelijk hebt of in elk geval geen argumenten hebt om je inferieure standpunt te kunnen verdedigen.

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:19

HY78. | 14-03-09 | 03:12
Ach man de Nederlandse Omroep krijgt ook echt wel genoeg leden in Australië binnen 20 jaar

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:17

seven | 14-03-09 | 03:11
Heel leuk maar zelfs de Surinaamse cultuur is NU AL beter vertegenwoordigd op NL-TV dan de authentieke Nederlandse cultuur.
Neemt niet weg dat Surinamers helemaal ok zijn

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:14

superieure argumenten, soit

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:14

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:10
dat je een discussie niet kunt winnen moet jou socratisch denkraam toch weten.. inmiddels

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:13

"Van Sjuul wil ik zingen..."(programma idee...)

VanFrikschoten | 14-03-09 | 03:13

@wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:08
Nou ja, dat is één uitleg natuurlijk. Je zou ook kunnen zeggen, dat SME blijkbaar een lange adem heeft en enige wervende kracht. Op zich een prestatie om mensen zo lang te binden met een nog niet gerealiseerd idee. Ik weet niet meer precies wanneer op GS de eerste "Moet dit nou alweer?"-reacties mbt PowNed verschenen, maar dat was toch vrij vlot, dacht ik.

HY78. | 14-03-09 | 03:12

Ok goed maar als PowNed het niet haalt ga ik geen 5 jaar wachten.
Bovendien zou het goed kunnen zijn dat over 5 jaar PowNed al lang verboden is, afgaande op de dhimmitude van de linkse pluchezitters

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:11

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:08
Het gaat op zijn Surinaams, relax man.. ;)
"SME-Omroep is de enige AFRO Omroepvereniging in Nederland, wij doen al een aantal jaren ons uiterste best om eindelijk de C - status te verkrijgen. "

seven | 14-03-09 | 03:11

Sjuul is een prachtige man. Ik heb het vaker gezegd. Hij heeft alles mee. Een markante kop, leuke praatjes, slim, bedachtzaam, pretoogjes, een voorkomen waar geen mens omheen kan en hij heeft iets lieflijks. Sjuul is mijn lust en mijn leven...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 03:11

Overigens is Bill O'Reilly een nitwit en een nar die wegzapt en vlucht in een commercial break of een ander onderwerp zodra hij weet dat hij een "discussie" niet kan winnen. www.youtube.com/watch?v=pOyAik-AfTM

koerbagh ® | 14-03-09 | 03:10

Rammstein | 14-03-09 | 03:01
Tom Tom, de kleine snappert, begrijpende humor vanaf 1345, enkhuizer almanak.. niets helpt om Frik begrijpelijk ende inzichtelijk te vertalen naar mijn wereldbeeld

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:09

seven | 14-03-09 | 03:04
Hahaha de SME omroep zit dus na VIJFFFF jaar nog niet boven de 50k:
hahaha die's leuk!

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:08

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:00
Als er een april geen 50k leden zijn moeten ze dacht ik 5 jaar wachten op de nieuwe ronde.. Als de publieke omroep in deze vorm dan nog bestaat, maar dat zal wel onkruid vergaat niet en in dit land durft geen een politicus te wieden..
De SME omroep is bv al 5 jaar bezig omdat ze de vorige keer het niet gered hebben maar langzaam zijn doorgegaan met werven en nu boven de 40k zitten..

seven | 14-03-09 | 03:04

Potverdikke dat f5-en duurt 30 sec per keer potverdorie

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:04

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:57
Heb je hem wakker gebeld? Kost je een broodje.

dominee Trilveer | 14-03-09 | 03:03

@VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:59
Klopt helemaal. Was dat de vraag overigens?

HY78. | 14-03-09 | 03:03

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 02:56
"catering" is een breed begrip en ik ben een lastige klant...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 03:01

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:56
Neh.
Ik volg je gewoon niet.
Nooit eigenlijk.
Maar dat zal je "ongrijpbare" gimmick wel zijn.
Of een van de andere 56.

Rammstein | 14-03-09 | 03:01

Nee maar televaag heeft dan misschien 50.000 leden maar toch gaan die het niet reden. GS heeft een CV om U tegen te zeggen dus die gaan het redden: zelfs als de teller nog niet over de 50 is na 1 april.

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 03:00

@HY78. | 14-03-09 | 02:57
Jij hebt niet de X-Factor...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:59

haha Frikkermans!

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 02:58

Sjuul weet hoe het zit... die is wakker tenminste...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:57

@zovoklets | 14-03-09 | 02:48
Zeker. Ook als (in het geval van pensioenen) de beslissers eveneens de uitkeringsgerechtigden zijn? Wordt toch een minder practisch verhaal, denk ik.

@VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:48
Dat klopt zeker, en ik ging inderdaad ietsje kort door de bocht. Een goede gastheer (iemand die een gast op z'n gemak stelt, een losse sfeer creeert) is erg belangrijk. Maar eerlijk gezegd, denk ik dat het zonde is om een steengoede gastheer in te zetten, met als doel om wereldschokkende uitspraken te ontlokken aan het brein van (zeg) DJ MG PetInDeNek, of weet ik veel. Ik taai dan in ieder geval snel af.
Een onderwerp zou me moeten boeien. Ik zit niet zo te wachten op de mening van K3 over de evolutietheorie of de verwerking van chemisch afval. Een goede host krijgt uit dat kaliber gasten (met alle respect overigens) best uitspraken, maar de vraag is of dat nu wel zo interessant is allemaal.

HY78. | 14-03-09 | 02:57

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:54
Hé, catering gratis en voor niks, kom op man..

dominee Trilveer | 14-03-09 | 02:56

ps of lid worden met een ander email adres.. Offline of aanmelden met tijdelijk ip voor harde scheiding nick / naam

seven | 14-03-09 | 02:56

@Rammstein | 14-03-09 | 02:51
Arme ziel... beter opletten...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:56

Ik heb de uitzending ff bekeken en ik vind dat Rutger gewoon zit aan te pappen met de hele publieke kliek. Het enige stijlloze is dat hij het inkomen vraagt: hetgeen een indiscrete vraag is want iedereen hier weet dat wanneer je 300k per jaar omzet je de helft per kruiwagen naar den haag mag sjouwen en voor de rest in allerlei ongunstige schijven wordt ingedeeld waardoor je uiteindelijk net zo welvarend kunt leven als je buurman maar waarschijnlijk zelfs minder onbezonnen vanwege het zware juk dat op je schouders rust.

wakkere_nederlander | 14-03-09 | 02:55

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 02:52
Ook onzin. Ik verkondig een mening op een gastenboek. En zo horen de dingen te gaan en niet anders....

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:54

@Rammstein | 14-03-09 | 02:46
Nu dus wel.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:53

De kunst is om binnen 5 stappen het vlees in de kuip te keuren en tot de kern te komen....

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:52

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:42
Formatknutselaars van GSTV willen jou vanzelfsprekend niet onopgemerkt laten tijdens spetterende start.. Keuze tussen omroepster of hoofdrol in Dijkshoorn, the gedigt is in dit geval niet echt moeilijk

dominee Trilveer | 14-03-09 | 02:52

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:40
You lost me.

Rammstein | 14-03-09 | 02:51

@HY78. | 14-03-09 | 02:45
Onzin, MainStreamDenker. Een goede host weet elke gast iets te ontlokken...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:48

HY78. | 14-03-09 | 02:45

Als je genoeg schuld, met genoeg schuldenaren, hebt kun je een streep onder de valuta zetten en met een schone lei beginnen.

zovoklets | 14-03-09 | 02:48

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:38
Dat wordt me niet vaak gevraagd.

Rammstein | 14-03-09 | 02:46

@seven | 14-03-09 | 02:35
Een dergelijk voorstel komt botweg neer op het beleggen met geleend geld. De lening zal afbetaald moeten worden. Bij het aangaan van een dergelijke lening maakt een pensioenfonds zich dus nadrukkelijker afhankelijk van de ontwikkelingen op de kapitaalmarkt. Aan De Nederlands Bank de schone taak om tijdig excessen te signaleren en af te stoppen. En in het huidige systeem hebben we goeddeels een toezicht achteraf. Volgens mij is het vragen om meer problemen en lastiger verhalen naar toekomstige generaties toe. Pensioen zou lange termijn beleid (en liefst visie) moeten zijn, dat verhoudt zich niet erg goed met politiek blijkbaar.

@Isser | 14-03-09 | 02:36
Klopt, de kwaliteit van de gast is imho doorslaggevend voor een talkshow. Maar om het voor de rest van Nederland gezellig te houden, zou een Rutger uitermate geschikt zijn.

.

HY78. | 14-03-09 | 02:45

Doe ik de promotie voor *; hetpuntkommadrama*

dominee Trilveer | 14-03-09 | 02:44

@seven | 14-03-09 | 02:41
Nee. Ik was gewoon nieuwsgierig. Maar die nieuwsgierigheid is alweer op.
Ben jij lid van PowNed?

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:44

@dominee Trilveer | 14-03-09 | 02:38
En nu nog eens maar dan in het Nederlands...?

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:42

zovoklets | 14-03-09 | 02:38
Precies. Wiki de nieuwe internet bijbel. Wat dan meteen de vraag oproept. Waar is dan de internet bible belt?

*out*

Isser | 14-03-09 | 02:41

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:38
Heb jij powned piketdienst?

seven | 14-03-09 | 02:41

@Rammstein | 14-03-09 | 02:34
De sleutel tot succes ligt in je hand. Jammer dat de belastingdienst meer dan 50% van je hand bezit....

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:40

Pauw is voor rede vatbaar en dat mag weleens gezegd.

Canis Spurcus | 14-03-09 | 02:39

Als Frikschoten de hoofdrol; krijgt in Chriet the musical zijn die laatste paar K een makkie

dominee Trilveer | 14-03-09 | 02:38

@Rammstein | 14-03-09 | 02:34
Ben jij al lid van PowNed en waarom niet?

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:38

Na een goede aflevering vorige week, toch weer enigszins naar het BNN-niveau afgezakt. Dat omroepje nalopen om "te kijken hoe het moet" deed Bart de Graaf ook meer dan 10 jaar geleden.

Verder is die rap leuk en moest ik erg lachen om dat "manusje van Allah!".
Jeroen Pauw is ook top.

Conclusie? Een magere +1

kersenflap | 14-03-09 | 02:37

HY78. | 14-03-09 | 02:28
Ik kijk net naar de hoogtepunten en het gedeelte met Ischa Meijer en Piet Steenkamp is legendarisch echter ongemakkelijke televisie. Als de gasten sterk genoeg zijn is de host op de axhtergrond, maar bij een zwakke gast zal hij inderdaad de boel moeten vlottrekken Jan Lenferink was hier m.i. uitermate bedreven in, en maakte voor Nederland althans baanbrekende televisie.

Isser | 14-03-09 | 02:36

HY78. | 14-03-09 | 02:17
Er schiet me iets te binnen. Gisteren bij nova was Elco Brinkman te gast. Hij zat daar ook namens het ABP en als voorzitter van Bouwend NL.
Hij als voorzitter van het ABP vond dat het een goed idee was om bv geld te lenen als pensioenfonds om de pensioenen van de huidige generatie pensioengerechtigden (en dus ook binnenkort de babyboom) te betalen ipv bv de indexatie los te laten (of zoals in de metaal zelfs een generieke pensioenkorting)

DIe lening komt natuurlijk linksom of rechtsom uit het pensioen van de latere generaties, maar dat zegt hij er niet bij, ook niet dat je dan in plaats van spaart rente gaat betalen. Dus bovenop de staatsschuld zijn er mensen die ook nog de pensioenen met een roodstand wil achterlaten aan de toekomstige generaties. Goed om te bedenken dat je meestal niet vrij bent om te kiezen bij welk pensioenfonds je zit... anders zouden velen nu al weg zijn..

seven | 14-03-09 | 02:35

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:33
Dat kán ook niet anders. Het ziet er hier vandaan inderdaad te mooi uit om waar te zijn zeg maar.

Rammstein | 14-03-09 | 02:34

@Rammstein | 14-03-09 | 02:31
Het is hier fan-tas-tisch!

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:33

@seven | 14-03-09 | 02:23
Volledig met u eens. Wij lijken er een probleem van te maken om mensen zelf hun zaakjes te laten regelen, puur omwille van een lange vangnet/AOW-traditie. En daarmee maken we het echte vangnet een papieren tijger, helaas.

HY78. | 14-03-09 | 02:31

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:30
In jouw wereld geeft iedereen alles toe.

Rammstein | 14-03-09 | 02:31

@Rammstein | 14-03-09 | 02:28
Je geeft het hiermee gewoon toe dat O'Reilly de bindende factor is...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:30

volgens wikipedia leeft ie nog, dan moet het waar zijn.

Isser | 14-03-09 | 02:30

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:28
Overbodig.

Rammstein | 14-03-09 | 02:29

Tering, laatste 6 topics Powned gerelateerd. Wie had 5 jaar geleden gedacht dat GS zich in alle bochten zou wringen om vooral toch maar onderdeel te worden van het establishment?
Die 50K zijn al lang in de pocket en anders gewoon fusie met Telegraaf TV, toch?

*zich gapend al niet eens meer ergert aan status aparte van "compowned"*

Deipnosophist | 14-03-09 | 02:29

Hadden wij al vermeld dat wij alles beter weten..? Bij dezen dus..

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:28

@Isser | 14-03-09 | 02:17
Een talkshow zou op meerdere manieren vorm gegeven kunnen worden. RUR was geconcentreerd rondom de presentator, en als je zo iemand hebt, is daar niks op tegen. Maar wat mij betreft, zou je ook een onderscheidend programma kunnen maken door juist de gast centraal te stellen: doe je huiswerk, steek een paar redactieleden met onderwerpkennis in een strak pak (of whatever may be needed), zorg voor iemand a la Rutger om op dode momenten de zaak vlot te trekken, en laat verder vooral de gast zijn verhaal doen. Val hem inhoudelijk aan, maar niet bevooroordeeld. Als een gast zichzelf wil vast kletsen: geef hem die ruimte. Als een gast weet te scoren: prima.
Maar een dergelijk format vereist meer tijd dan (zeg) 4 minuut 30 per gast.

HY78. | 14-03-09 | 02:28

zovoklets | 14-03-09 | 02:26
goeie vraag. zal toch wel

Isser | 14-03-09 | 02:28

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:18
De enige talkshowhost die zijn show in zijn eentje kan dragen, is David Letterman. Bill O'Reilly bestaat dankzij zijn gasten - en met name de fitties die hij met zijn gasten heeft.
Ueberfittie : www.youtube.com/watch?v=AHeksT6it6s&am...
You see ?

Rammstein | 14-03-09 | 02:28

Dat had de GeenStijl al 3 maanden geleden moeten doen... Zoals dat Bootcamp gelul. Al was het maar om de kijkcijfers...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:27

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:25
Klassieker

Isser | 14-03-09 | 02:26

Isser | 14-03-09 | 02:23

Vond het altijd een aardig programma.
Leeft die Lenferink nog eigenlijk?

zovoklets | 14-03-09 | 02:26

Ik verwacht echt niet dat P0wned met zulke talenten op de proppen komt binnen de kortste keren maar begin maar een online X-Factor. Komt u maarrrrrr...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:25

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:18
Dat is onmogelijk.

Rammstein | 14-03-09 | 02:24

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:18

Ik heb hem niet zo hoog zitten.

Canis Spurcus | 14-03-09 | 02:23

HY78. | 14-03-09 | 02:17
Alles wat in dit land voor een verstandig beheer moest gebeuren is zeker 20 jaar vooruitgeschoven.. *(AOW, WAO (factor 6 meer per inwoner dan in buurlanden) , hypotheekrenteaftrek, Vut afschaffen, (deels) aflossing staatschuld als het goed gaat enz. enz. (Acceptatieplicht na bepaalde tijd werkloosheid)

seven | 14-03-09 | 02:23

@Rammstein
Als het auw begint te doen niet gaan schiessen.

ghe...

zovoklets | 14-03-09 | 02:23

@Isser | 14-03-09 | 02:17
Zie VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:19

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:20

zovoklets | 14-03-09 | 02:09

Ik zoek en ik vind.

Canis Spurcus | 14-03-09 | 02:19

@seven | 14-03-09 | 02:18
Volkomen mee eens...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:19

@Rammstein | 14-03-09 | 02:16
Nee, het is Bill O'Reilly. Die maakt van jou nog een show die het bekijken waard is...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:18

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:14
Dat heeft Matthijs dan wel weer goed door..

seven | 14-03-09 | 02:18

@seven | 14-03-09 | 02:02
Er wordt de laatste tijd wel erg veel onder het kopje "pensioenstelsel" geveegd, maar het omslagstelsel tbv de financiering van de AOW, en daarmee de AOW zelf, is inderdaad ziek, reparatie gaat linksom of rechtsom pijn doen, en dat verhaal verkoopt men liever niet. Volledig eens met u.
Overigens heb ik niet de illusie, dat Agnes Kant (noem een naam in het bos) volledig materie-deskundig is op pensioengebied. Die hoor ik vanavond nog glashard beweren dat "dekkingsgraden" (ook zo'n hype-woord) van 130, 135 niet meer acceptabel zijn, maar de verplichte 108 nog wel. Mooi toch, iemand die een beurskoers als vast gegeven ziet, daar kunnen we wat mee.

HY78. | 14-03-09 | 02:17

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:14
zie ook de originele RUR met Jan Lenferink.

Isser | 14-03-09 | 02:17

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:14
Bill O'Reilly moet het toch óók van zijn gasten hebben.

Rammstein | 14-03-09 | 02:16

Heuvel | 14-03-09 | 02:04

Pauper?
Probeer jij maar eens drie van dat soort dames te onderhouden.

zovoklets | 14-03-09 | 02:15

@seven | 14-03-09 | 02:02
Wat men hier moet leren is dat een "TalkShow" het niet persé van de gasten moet hebben maar van de presentator. Dàt is wat Fox goed in de gaten heeft...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:14

Geert Timmers heet die Raggende Man btw.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:11

Verder was het een amusant half uur maar om nu 300 keer Rutger te horen dat 'ie rijk wil gaan worden is behoorlijk onder zijn niveau. Punt gemaakt en weer door. Zo moet het zijn. Klets! Bats! Er boven op en dan kan je wel even met een lolletje komen...
Ik ben dan bijvoorbeeld compleet wereldvreemd maar weet echt niet wie die man is met die Jaguar of wat voor auto dat dan wel was... Is die van de Televisie? Was het niet mogelijk om even deze meneer te introduceren? Ik zit naar een compleet wildvreemde te kijken....

VanFrikschoten | 14-03-09 | 02:09

Canis Spurcus | 14-03-09 | 02:07

Wist wel dat je het uiteindelijk zou vinden maar liet je nog even met dat bot van beneden spelen ;-)

zovoklets | 14-03-09 | 02:09

Gelukkig. Vrijdag de dertiende is op. Niks noemenswaardigs gebeurd. Behalve een aflevering van PowNed TV.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 02:07

Ah, zijn we hier.

Canis Spurcus | 14-03-09 | 02:07

Als die single maar weggaat. Ik snap dat je niet iedereen tevreden kunt stellen, maar dit is wel héél pauper.
*zucht diep en pakt nog een pintje*

Heuvel | 14-03-09 | 02:04

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:54
Bij P&W was trouwens Arnout Boot (prof. bij de Uva) te gast. Weldegelijk een interessant gesprek Pauw en Witteman hoefde niet alleen elkaar vragen te stellen dus.. ;) . Sterker hij trok de hele vakbond (en links politiek uitstelgedrag van moeilijke beslissingen) door de plee.. Ze weten namelijk al jaren dat het pensioenstelsel onhoudbaar is maar lichten hun leden vals voor uit angst voor ledenverlies. (Idem de politiek uit angst voor stemmenverlies.)

seven | 14-03-09 | 02:02

Afzeik topic op internet is goud. Op TV is het na 5 minuten al boring. Net als al die "feelgood" dingetjes... Jullie zijn journalisten van origine. Schoenmaker blijf bij je leest en sla eens aan het debunken. Daarom was de eerste helft van de uitzending ok. Maar op geen stukken na goed genoeg. Lat hoger leggen, svp....

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:54

Jeuj!
@allemaal, doe es zwaaien naar Marcel, hijs nieuw! En dus alles eng en 'n beetje huilen. Maar hij is wel dus effe lidt nr 6567 kwa powslaaf.

Hoi Marcel!

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:52

@Rammstein | 14-03-09 | 01:48
Zal mij echt benieuwen. Fleauxe heeft zich al aangeboden als presentator. Wordt weer ouderwetse top radio.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:51

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:44
Daar heb ik helemaal de radio weer voor naar de kamer geschleept.

Rammstein | 14-03-09 | 01:48

Mensen leven op beloftes. De regering is er meester in zelfs en niet zonder reden. Ga volgende week eens een half uur snapshots van 5 minuten uitzenden van wat we willen zien. Doe een topic en vraag er naar...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:47

burgerpappa Cohen heeft zowaar humor zo zie je ook eens de andere kant van persoontjes.

andre9738 | 14-03-09 | 01:46

@zovoklets | 14-03-09 | 01:40
Nee. Hun TV programma's zullen de boel niet opblazen. Ik ben benieuwd naar hun Talk-radio programma's.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:44

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:40
Geweldig! De lulligheid druipt er vanaf.

Isser | 14-03-09 | 01:43

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:35

Nu ben ik ook lid geworden omdat ik die GS jongens wel een huis, een auto e.d. toewens maar je gaat toch niet echt naar de televee kijken?

zovoklets | 14-03-09 | 01:40

Rutger, ik ga je helpen. Als je er echt bij wilt horen moet je natuurlijk niet naar Laren gaan. Had destijds naar IkOPTV gekeken, daarvoor maakte ik deze reportage: www.youtube.com/watch?v=Sh0SZ-6Cpdk Laren met een Hema... zucht.

Pistolenpownedje | 14-03-09 | 01:38

@Canis Spurcus | 14-03-09 | 01:32
Dat lijkt ons ook maar je moet je niet aan de hand van BNN in de kaart laten kijken. Wij begrijpen ook wel dat het niet mis is om je ten overstaan van de geöliede machine van Hilversum te profileren maar dat zal toch echt moeten...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:37

Komt er ook Toppop bij PowNed? Maar dan met een andere presentator. Die Raggende Man lijkt me wel een goeie. Kom. Hoe heet ie ook alweer. Geert nogwat.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:35

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:30
Aha de 1974 voetbal oorlog. Fussball iest Krieg.

Isser | 14-03-09 | 01:34

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:29

Ik denk dat het nu een stuk moeilijker is.

Canis Spurcus | 14-03-09 | 01:32

zovoklets | 14-03-09 | 01:25
Nouw, ik was dus laatst bij de appie en toen zei zo'n kerel dat ik dus zn voetbalplaatjes niet ging gaan krijgen. Pfff, dat was wel echt heftig joh!

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:30

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:27

Sit jij een beetje te reaguren vanuit die Township?

zovoklets | 14-03-09 | 01:30

Voorts had het itempje over BNN achterwege moeten blijven. Dit bevestigt enkel sympathie voor deze omroep op het gevaar af dat P0wned een kloon gaat worden van BNN... Niet meer doen. BNN is immer nog een kleine omroep met een hoog flauwekul gehalte aan goedkoop scorende derderangs ranzigheid. Daar wil je je niet mee associëren... De vraag hoe je het bestel binnenkomt had je ook op een andere manier kunnen stellen... Wellicht dat de memorabele naam "Veronica" iets zegt..?

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:29

HY78. | 14-03-09 | 01:21
U is fijn! Baie dank!

Sow! Dankzij mij nu dus van 6865 naar 6864!!!
Krijg ik nou ook 'n string?

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:27

@Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:24
En je bent nog Drs. ook. Da's dus meerdere Doctors. Toevallig familie van Leen?

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:26

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:22

Welke oorlog bedoel je?

zovoklets | 14-03-09 | 01:25

Bos Hout | 14-03-09 | 01:18
Ik weet álles van álles! In sommige culturen worden er maagden aan mij geofferd.

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:24

teller gaat niet vooruit door rap, scheve meisjes niks aan komen dom over 1tje heeft zon kk stem. beter stickermeisje

hoe per direct mijn powned lidmaatschap opzeggen.

doemaarnee | 14-03-09 | 01:24

WIl iemand de gedicht 'Dromen met Dorien' even schrijven?

zovoklets | 14-03-09 | 01:23

valiechemicalie | 14-03-09 | 01:16
oohw, eg niedt? Ja, maar jij hebt de oorlog niet meegemaakt.... dus...

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:22

@Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:14
Oh, OK, ik nam aan dat u LIDNRHIERINVULLEN uit mijn linkje bedoelde. Excuus.
Mogelijk staat de door u gezochte optie bij dit lijstje:
www.powned.tv/allemogelijkheden.html

HY78. | 14-03-09 | 01:21

+1 voor hoog Rotterdam-gehalte

keeskooskaas | 14-03-09 | 01:20

Tuurlijk heb ik de aflevering gemist, Sixth Sence was erop. Dan maar lkkr genieten van de low res versie.

Qwink | 14-03-09 | 01:19

@ Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:14
Die nickname van je is zeker geen bijnaam in het echt.

Bos Hout | 14-03-09 | 01:18

Die Pauw en Witteman moeten het eens vaker oneens zijn. Dàt maakt een spannend gesprek. Jeroen wil wel de advocaat van de duivel zijn. Dat kan hij. Zet de stoelen maar wat verder uit elkaar....

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:17

@ Drs. Facts n Figures

Weet niet waar jij nederlands hebt geleerd maar die vergelijking klopt niet die jij maakt

valiechemicalie | 14-03-09 | 01:16

Ok, ik moet gewoon toegeven, dit was goed.

Volgende! | 14-03-09 | 01:14

HY78. | 14-03-09 | 01:07
Dank voor de medewerking maar nee, das de 'gewone'. Je kan ook andere burgers zo lang lastig vallen dat ze uiteindelijk maar opgeven en dan kan je ze dus lidtd laten worden op jouw nr en dan krijg je 'n stukkie van Fleisch' belachelijke salaris. Per man de inleg terug, zo ongeveer. Maar dan heb je 'n url nodig met 'n ... nl...@..."xx". Dus met x = vul hier uw registratienummer

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:14

Eerst maar even stevig ontbijten.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 01:10

lol, duurt kort. Cool! Net als kost duur.

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:07

Nou, we zijn klaar hoor....
Beste aflevering tot dus ver. Wij kregen bijna plaatsvervangende schaamte van de decadente geldsmijterij. Tot aan het liedje. Laat dat maar aan mensen over die er verstand van hebben (Pierre Kartner, Bolland en Bolland, Fluitsma & Van Tijn) en neem eens echte vrouwen aan ipv die opblaaspoppen....
Verder gun ik die P&P hun centen van harte maar ze moeten mijn waardering nog verdienen....

VanFrikschoten | 14-03-09 | 01:06

Malcom in the middle dat vind ik dan weer leuk.

datdoeikandersnooit | 14-03-09 | 01:04

Die afleveringen duren veel te kort!
Zit je er net lekker in beginnen ze over floortje en het laatste geld van Link

valiechemicalie | 14-03-09 | 01:03

Jooooooris, wakker worre!
Doe es link plempen.

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:02

oh en trouwens @redactie; Draadstaal en NewKidsOnTheBlock? Wahvinniedaarvan? Investeer es, ies koeltoer!

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 01:01

oi! hoe werkte dat nou met gasten aanmelden op je eigen aanmeldnummer?! Eerst staat om t andere artikel die spammeuk en nou ineens isser nix meer.

Drs. Facts n Figures | 14-03-09 | 00:59

Ai. Weer gemist. Morgen maar eens kijken. Overigens ben ik lid geworden nav jullie vorige uitzending. Als jullie je maar aan je belofte houden om talk-radio te maken.
Wat jullie aan meuk op TV plempen kan me wat minder schelen.

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 00:59

Was ik nou de enige die zag dat Rutger vandaag onder de tafel zat bij Pauw en Witteman?

tipo | 14-03-09 | 00:57


Vind die mevrouw met bespoten lippen wel fascinerend. Een beetje tenger maar wel warme stem.

zovoklets | 14-03-09 | 00:57

Ik vind KudtNed eigenlijk wel leuk.
Kan dat niet gewoon?

Merlot | 14-03-09 | 00:56

KutNed. DOE ES WORDEN DAN...
is dat nu een instructie?
denk niet dat ik deze opdracht uitvoer!
liev vragen
dan doe ik misschien nog eens nadenken.

datdoeikandersnooit | 14-03-09 | 00:52

Ik ga morgen kijkje doen, goed?

Mrjoeri86 | 14-03-09 | 00:51

wederom geniaal!! echt hoop dat jullie morgen de 50k nog halen.

GrijpStuivert | 14-03-09 | 00:51

@Bos Hout | 14-03-09 | 00:45 :
Die omroepgids komt wel hoor... maar online, met (hopelijk) in blogvorm hele lullige stijlloze recensies vooraf en dan uiteraard volgeplakt met advertenties. Daar is het (zowel de Televaag als Geen Stijl) uiteindelijk om te doen namelijk. Omroepgegevens en advertenties. Niks niet erg, maar dat verheven gedoe van "we gaan Hilversum opblazen", en dergelijke: onzin.

koerbagh ® | 14-03-09 | 00:49

Mooie uitzending!

Job Cohen is wel naar hoor. Hij vergeet even dat alle 10000 Amsterdammers die kunnen lezen en schrijven al lid zijn.

Harry Dillema | 14-03-09 | 00:46

@ CoJoNes | 14-03-09 | 00:40
Eens dat ik 80% vd uitzending morgen ook automatisch gewist heb, itt vorige afleveringen.
Maar ik blijf 100% overtuigd lid, al begreep mn moeder niet dat er geen omroepgids bijzat.

Bos Hout | 14-03-09 | 00:45

MUhahahaaaaaa
Oh, god, ik lach me stuk
Al die Boven Ons Geplaatsen die heel vrolijk en getapt doen zodra ze Rut zien
Cohen!
(Ella Vogelaar Ella Vogelaar Niet kwaad worden leuk blijven doen Ella Ella Ella Vogelaar)
Ze zijn schijtbenauwd van ons blonde kakkertje ...
(wel harige benen Rut, jeutje)

Merlot | 14-03-09 | 00:43

veronica gaat toch alleen via de radio ?

kneuterzak | 14-03-09 | 00:41

Arme Balkenende.

tipo | 14-03-09 | 00:40

@ meesie | 14-03-09 | 00:37
Heleen, nou niet pissig doen omdat ze voor dames met meer inhoud hebben gekozen.

Bos Hout | 14-03-09 | 00:40

@Bos Hout | 14-03-09 | 00:34
je hebt gelijk maar het is hardly the point, in goed Nederlands. Zo'n liedje met 3 van die kampdames, beetje ouwe jongens krentebrood met Gerard 'ik vreet 5 dagen niet in een glazen bouwkeet want ik ben een superieur mens al weet ik ook niet wat het toevoegt' Ekdom, huisjes kijken in Naarden. Het zal allemaal wel.
Duizend euro zegt, dat Rutger het stiekum best leuk vindt om tegen al die BN-ers aan te schurken. 2000 euro zegt dat Powned binnen 2 jaar onderdeel is van dit zwikje potverteerders. Net als BNN met beroepsbelastingstelert Patrick Lodiers.
(Ik hoop alleen oprecht dat Fleich daar niet voor hoeft dood te gaan).

CoJoNes | 14-03-09 | 00:40

-weggejorist-

meesie | 14-03-09 | 00:37

@ CoJoNes | 14-03-09 | 00:17
't Is televisie: kijkers vasthouden, alleen daar word je als makert op afgerekend. Daarom zet DWDD z'n populairste item precies op 1 voor 8 zodat mensen vergeten om naar het Journaal te zappen.
En in het begin vanavond zat toch aardige quote van Jeroen Pauw. "Ik juich elk plan om het omroepbestel binnen te komen toe, omdat ik niet denk dat dit omroepbestel nog een lang leven heeft. En als het zo sneller gaat om het op een andere manier in te richten, vind ik dat niet vervelend".
Oftewel: TVBV factureert met liefde aan een zinkend schip.

Bos Hout | 14-03-09 | 00:34

plastic zakje | 13-03-09 | 23:47
Ze komt me bekend voor, maar ik weet niet precies wie het is.
JosVerbeek | 13-03-09 | 23:58
Hetzelfde had ik ook. Ik heb nog steeds geen flauw idee welke schrijfster of wat dan ook deze mevrouw is.

plastic zakje | 14-03-09 | 00:33

Ja, we hebben beeld, hoor! Die man met die krullen is er op van Flauw en Bitterman...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 00:33

Leuke uitzending:)

Hondelulz | 14-03-09 | 00:32

Ik vond m niet zo goed, slecht eigenlijk.

SeriousBusiness | 14-03-09 | 00:32

De tellert droogt weer uit, kennelijk is het tijd om op nieuwe kanalen nieuwe mensen met powned te bestoken.

..zapper | 14-03-09 | 00:32

Kan die troel van Telfort met Parkinson ook ff van de frontpage af.
Ik wordt er een beetje nerveus van.

Dalai Drama | 14-03-09 | 00:29

Good work!

henkstubbe | 14-03-09 | 00:28

Ow, daar zal je de lowres versie hebben....
*kolen op pookt...*

VanFrikschoten | 14-03-09 | 00:27

Ik krijg net door in mijn oortje dat de @redactie zwaar op hun klabanus is getrapt geworden geraakt door mijn klachten... Ga mij niet vertellen dat het filmpje niet om half 3 vanmiddag al op een USB-stick ten kantore lag en er geen tijd was om die zwik even te testen op een subdomein desnoods...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 00:25

-weggejorist-

Steve1234 | 14-03-09 | 00:22

LOL@leader ned1/2/3 rest? wat glimlachmomenten.

Isser | 14-03-09 | 00:19

maakt

CoJoNes | 14-03-09 | 00:18

*het wel tragisch vindt dat het einde van de items eigenlijk pas de zit waard maken*

CoJoNes | 14-03-09 | 00:17

Salaris van Van Nieuwkerk als publieke omroepert geheim? 500K, excl. schnabbels.

Bos Hout | 14-03-09 | 00:16

Ik vrees dat Powned het nodige aantal leden niet zal halen.
Erg zonde.
Gelukkig zijn we allemaal steeds welkom in das VonFrikschoten's gehirn institut voor een lekker broodje kaas en een stevige neukbeurt met Hilda.

TietLikker | 14-03-09 | 00:16

'Een programma om je zak bij af te kluiven!'

Wederom briljant, broertje superjan. Laphroig spetters op het beeldscherm.

CoJoNes | 14-03-09 | 00:14

dat wijf onder je dekens klinkt als een man -1 rutger = gay?

meissexy | 14-03-09 | 00:12

@JosVerbeek | 13-03-09 | 23:54
20Mbit moet voldoende zijn. Maar ik ga me niet vrijwillig ergeren. Dan ga ik wel naar de EO kijken...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 00:11

@Dick Johnson | 13-03-09 | 23:58

Misschien kun je de komende 17 dagen iedere dag een bommelding doen op het hoofdkantoor van PowNed? En tegelijkertijd is het wellicht een idee om een DDOS-aanval uit te voeren op de serverTs van PowNed? Zo komen de online-betalingen nooit op tijd binnen...

Dit is uiteraard alleen mogelijk als je:
- echt anoniem prepaid belt/internedt
- niet vanuit Brussel belt
- geen Moslim-beller bent
- geen Marokkaan bent
- gisteren niet stiekem op de Arena-Boulevard rondliep
- Allah echt niet kent
- de Koran echt een onbekend sprookjesboek vindt
- niet in busje woont
- niet deelneemt aan een cursus 'Creatief met Semtex'

Boris Poepnagel | 14-03-09 | 00:10

geurtje | 13-03-09 | 23:57
ROFLOL! Toch nog van pasch!

Jaap de Paap | 14-03-09 | 00:09

Gaat de goede kant op jongens trouwens die Mei Li Vos wil ik wel een keer menuutje 69 mee verorberen.

Dhr. Bart | 14-03-09 | 00:08

Gooi eens een paar frikandellen in dat eierdooshuisje. "En nu goed uploaden, ja?"

VanFrikschoten | 14-03-09 | 00:06

Een programma om je zak bij af te kluiven..

MEESTERLIJK

SVEFF | 14-03-09 | 00:04

En Ruktger wordt iedere aflevering lelijker.

de gebelgde | 14-03-09 | 00:04

Is dat filmpje door de geluidsbarrière gegaan...? Rutger zit al een uur te lullen voordat 'ie z'n bek open trekt...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 00:01

-weggejorist-

Steve1234 | 14-03-09 | 00:00

waar is die link voor de grote hit nou dan...?

maced2 | 13-03-09 | 23:59

silverlight sucks
micorsoft sucks
powned sucks
kan ik mijn geld terug krijgen.

Dick Johnson | 13-03-09 | 23:58

@JosVerbeek | 13-03-09 | 23:54

Een duimp in je reedt douwen en onder de klamme lappen zgijnt de beste remedie te zijn!
Morgen staat ie op dumperT. Iedereen blij. Alles vrolyk, alles koeltoer, ja?

Boris Poepnagel | 13-03-09 | 23:58

Ruktor krijgt een beetje kapsones..

plastic zakje | 13-03-09 | 23:47
Ze komt me bekend voor, maar ik weet niet precies wie het is.

JosVerbeek | 13-03-09 | 23:58

Ja, ja... FireDinges wil er niet aan.... In Explorer werkt het, welk een giant step for mankind... ff kijken. Die kudtregie alhier was natuurlijk precies om 23 uur klaar met die wijvenprogramma's...

VanFrikschoten | 13-03-09 | 23:58

Rutger, maak meer werk van Mei Li.

Durotar | 13-03-09 | 23:57

VanFrikschoten | 13-03-09 | 23:52
alle tijd kortom om te oefenen met het tussen spaties plaatsen van je beletseltekens.
* iets nieuws en lelijks geleerd heeft vandaag*

geurtje | 13-03-09 | 23:57

honduh hoeruh tyfus silverlight

Little John | 13-03-09 | 23:56

Brr wat is Job toch weer zuur, te lang geen thee gedronken zeker.

Earl Grey | 13-03-09 | 23:56

@burningstuntman | 13-03-09 | 23:51
neem anders nog een pruim

multi interpretabel | 13-03-09 | 23:55

VanFrikschoten | 13-03-09 | 23:52
Welk OS en welke browser?

plastic zakje | 13-03-09 | 23:54

VanFrikschoten | 13-03-09 | 23:52
Een stevige internetverbinding is een pre voor de stijlloze filmpjes. Probeert u anders eensch de lowres.

JosVerbeek | 13-03-09 | 23:54

Loading......0% voor eeuwig..... Ik denk dat ik eerder de Messias te zien krijg....

VanFrikschoten | 13-03-09 | 23:52

Geen Stijl, onderdeel van de telegraaf groep.
Ik viel van m'n bijvrouw.
Dus deze site is ook van die 020 krant met die gooise zuigeditie prive.
Sorry, ik haak af.
Ik word wel weer lid van de nsb.
R'dam

burningstuntman | 13-03-09 | 23:51

Waar is de download link naar de aanstaande nummer één hit?

plastic zakje | 13-03-09 | 23:50

Dat bedoel ik dus...

VanFrikschoten | 13-03-09 | 23:48

Die interviewster van jullie die ook die Telegraaf banden leeg liet lopen mag van mij best meer in beeld. Ze doet het goed! Houden.

peterweethetbeter | 13-03-09 | 23:47

JosVerbeek | 13-03-09 | 23:46
En die mevrouw met dat masker.

plastic zakje | 13-03-09 | 23:47

Haha, al die wereldvreemde schrijvers, vermakelijk.

JosVerbeek | 13-03-09 | 23:46

Danku Danku, kga nu kijke :)

Hdevries | 13-03-09 | 23:45

LOL @ Nederland 3 Manusje van Allah

Zoetwaterpanharing | 13-03-09 | 23:44

Dat loopt ook voor geen meter sync

frietgeur | 13-03-09 | 23:43

Goed tijdstip overigens , na Top Gear, en daarna sjonnie met mongooltjes als anticlimax.
En nu Live at the Apollo :)

Bottleneck | 13-03-09 | 23:43

Zit nu eindelijk een keer thuis te kijken. Top aflevering, maar wat wil Mei Li van Rutger?

plastic zakje | 13-03-09 | 23:40

Hij was leuk ja! Hoe schattig ook dat Mei Li Rutger miste!

Stokpaard | 13-03-09 | 23:40

Er wordt hier geen microschoft silverlight neergeladen
Morgen vast gewoon in de dumpert

Tobi | 13-03-09 | 23:40

Toffe aflevering weer jongens!!!
En Rut die vreemd gaat... ja.....

TOPPIEJOPPIE!

tonythelion1990 | 13-03-09 | 23:39

Pauw: "Kun je dat zwarte geile loeder niet eens bij mij langssturen? Ik ben echt niet besneden, hoor!"

Boris Poepnagel | 13-03-09 | 23:37

Midas Dekkers droogkloot +1
Had Mei-li Vos trouwens een stiekem een pilletje gesnoept?

Bottleneck | 13-03-09 | 23:37

Prima aflevering.

Lt_Gruber | 13-03-09 | 23:36

Rutger's egotripperij vond ik erg vermakelijk. Het nummer zuigt en het einde heerschde weer snoeihard ("Straks op Nederland 2 Floortje Dessing die lachend het laatste geld van LLiNK opmaakt") :)

peterweethetbeter | 13-03-09 | 23:34

Weer een goede aflevering!

Foxion | 13-03-09 | 23:33

geile aflevering hoor.

Zinloosgeweldig | 13-03-09 | 23:31

ben benieuwd, ga nu kijken :D

WootSchong | 13-03-09 | 23:30

Ik ben niet van plan om Veronica op te gaan zoeken, dus het is jullie maar geraden om de boel online te knallen ;-)
*benieuwd is*

JosVerbeek | 13-03-09 | 23:29

Heb toch weer flink zitten lachen :D

Filofoos | 13-03-09 | 23:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken