Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dierenpartij: Ter Horst is een nazi

veganasshole.jpgDierenactivisten zijn lief. Ze doen hele nuttige dingen, zoals het bevrijden van nertsen, het in de brand steken van Euronext-auto’s, het opgraven van lijken, het intimideren van bedrijven en het zo af en toe omleggen van personen. Dierenactivisten kortom, zijn hele fijne mensen, met een hart voor dieren. Net als de Partij voor de Dieren. Deze partij behaalde in 2006 uit het niets twee zetels in de Tweede Kamer. Met dank aan de dierenactivisten, die massaal Marianne Thieme aankruisten in het stemhokje. Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat de PvdD alles in het werk stelt om een strengere vervolging van dierenactivisten te dwarsbomen. Hierbij wordt daadwerkelijk alles uit de kast gehaald. Zo vergeleek PvdD-Kamerlid Esther Ouwehand vanmiddag het voornemen van het kabinet om dierenactivisten harder aan te pakken met het voormalige nazi-regime. "Want," zo stelt Ouwehand met het historisch besef van een pinda, "wat minister Guusje ter Horst nu van plan is, is vergelijkbaar met de praktijken van propagandaminister Joseph Goebbels." En daarmee bekent de PvdD definitief kleur. Liever een heel land laten intimideren dan een paar werkschuwe wortelknagers achter de tralies zetten. Op transport met die mevrouw. Sofort!

Reaguursels

Inloggen

"vdD-Kamerlid Esther Ouwehand vanmiddag het voornemen van het kabinet om dierenactivisten harder aan te pakken met het voormalige nazi-regime. "Want," zo stelt Ouwehand met het historisch besef van een pinda, "wat minister Guusje ter Horst nu van plan is, is vergelijkbaar met de praktijken van propagandaminister Joseph Goebbels." En daarmee bekent de PvdD definitief kleur. Liever een heel land laten intimideren dan een paar werkschuwe wortelknagers achter de tralies zetten. Op transport met die mevrouw. Sofort!"
.
Ze zei tenminste niet "und so stehen noch 4 Millionen Rabauken hinter mir" dat dan weer niet. Dit ondanks toch een redelijk aantal "Gutmenschen" met het ethisch besef van een pinda die geen problemen hebben met terrorisme etc. en met groot enthousiasme elk dictatortje in een willekeurig takkie-takkie van harte ondersteunen.

said_fred | 13-03-09 | 02:37

Sorry, maar er zit een steekje los in dit artikel.

'Net' zoals Partij van de dieren?

Ik stem er niet op.. maar ik zie geen vergelijking. Ook niet met Guus Meeuwis nog met Guuske ten Horst.

Beetje stom en dan nog zoveel leden te gaan.

mememe | 13-03-09 | 00:59

Die gast op de foto... is dat niet de Vegan-streaker?

Mr. -T | 13-03-09 | 00:13

OHJA! helemaal vergeten (dom,dom,dom) :

Als dieren rechten hebben, hebben ze dan ook plichten ?

bof jij even | 12-03-09 | 18:15

@ Inextremis

Je stelt dat andere levensvormen ook rechten hebben, alsof dat een vanzelfsprekendheid is. Kijk naar de natuur, en je ziet alleen het recht
van de sterkste.

Ga maar lekker dierenrechten handhaven in jungle. Termieten hebben ook rechten!

bof jij even | 12-03-09 | 18:11

Kennelijk maakt het uit met welke motieven strafbare feiten zoals bedreiging, brandsticht e.d. worden gepleegd. Toch zou ik liever zien dat het de rechter is die toetst wat een passend vonnis is ipv dat de politiek verhinderd dat het OM & politie deze types serieus vervolgt.

Munitie | 12-03-09 | 18:07

Hitler en extreemrechts worden altijd in één adem genoemd
Bijstandskoning | 12-03-09 | 12:01
je moet niet alles geloven wat ze zeggen, domoor

bejaarde op brommer | 12-03-09 | 17:55

Hoe kan je nu dieren vertegenwoordigen als die niet eens kunnen stemmen?

Zo jammer! | 12-03-09 | 16:37

Als zij zo'n dergelijke uitspraak kan doen dan vind ik haar een smerige slet.

GraDuZ | 12-03-09 | 13:59

Volkert van der Graaf vergeten zeker?!?!
Dat was ook zo'n lieve dierenactivist. *kuch*.

Maar rechts is altijd fout en links nooit natuurlijk. (zie kabinet en hilversum)
Ben geen fan van rechts maar bij gebrek aan beter toch maar rechts kiezen.
En sluiten die universiteit van Wageningen. Daar begint alle ellende.

atinho | 12-03-09 | 12:11

het is algemeen bekend, hitler was een socialist, net als joop den uyl
bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:43

Kom onder je steen vandaan en lees de kranten. Hitler en extreemrechts worden altijd in één adem genoemd. Dat jij je dan aangesproken voelt, is jouw probleem. Ouwe seniele luierdrager.

Bijstandskoning | 12-03-09 | 12:01

@ zeddegeizot:

joh, ik heb gewoon buikpijn van het lachen om jou comment... Partij voor de groente...... hoe-kom-je-erop....... Nou de nieuwe teeuwen has entered the building! nou jongens...... fuck! ik heb het POWNED!!! jong, ga solliciteren!! tien tegen een dat jij een comedy item gaat krijgen...

sobotta | 12-03-09 | 11:07

PvdD? Niks mis mee. Ook andere levensvormen hebben rechten. Méér dan alleen als bordvulling. Geen enkele andere partij erkent dat, die tuthola van het CDA uit Hengevelde al helemaal niet. Ze (PvdD) moeten alleen die terroristen niet gaan steunen.

Inextremis | 12-03-09 | 10:33

-weggejorist en opgerot-

frenk4700 | 12-03-09 | 10:04

Nix mis met de PvdD. Ik stem er niet op, maar goed dat ze er zijn. En echte extremisten die vindt je in de farmaceutische industrie, in de olie industrie, en in de bio-industrie. Maak je daar maar eens druk om. Veel verstandiger, want dat heeft veel meer gevolgen voor ons hardwerkende burgers dan zo nu en dan een dierenactivistje die een beestje vrijlaat.

Mr. Krinkle | 12-03-09 | 09:51

Esther Ouwehand verdient eerst 2x een knie schot...... en een dag later een nek schot tenzij ze nog zelfstandig op haar benen kan staan :-) Toedeledokie Esther!

ServerGenius | 12-03-09 | 09:37

Zijn dat diezelfde milieuactivisten die hier partij kiezen?

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8012

Wat staat er op landverraad?

Smarties | 12-03-09 | 09:32

DIE VENT OP DAT FOTOOTJE.......................... KEN IK DIE NIET ERGENS VAN???????????????

twentekeerl | 12-03-09 | 09:26

PvdD-Kamerlid Esther Ouwehand moet op transport. Sofort!
Maar waarheen? Laat ze eerst maar eens gaan praten met de slachtoffers van haar terroristische vriendjes die zich 'dierenactivisten' * KUCH HOEST ROCHEL* noemen.
* vette fluim spuugt naar Esther *
En jij, Esther, en je vriendjes moeten met hun peauten van de minister afblijven. We weten allemaal wat er in de rotte koppen van mensen als Volkert gebeurt na een demoniseringscampagne van typjes zoals jij, Esther.

Fijnstoffer | 12-03-09 | 09:23

Dieren- en milieuactivisten zijn terroristen. Het doel heiligt NIET de middelen, hoe nobel dat doel ook moge zijn.

Tobus | 12-03-09 | 09:14

sobotta
gooi je ook je eigen leren riemen, schoenen, tasjes en fauteuil in de fik want ooit ook dierenvellen.

Jan Boule | 12-03-09 | 08:27

Kut dierenactivisten, kaputmachen.

StylxZ | 12-03-09 | 08:26

de fik in ieder die voor bont is. you go pvdD

sobotta | 12-03-09 | 08:20

Ik blijf vechten voor de Partij voor de Groenten. Groenten worden levend gekookt, geschild, en gegeten. Ooit zal men terug kijken op het heden en inzien hoe barbaars we met deze levende organismen zijn omgegaan. Tot die tijd zijn er acties nodig om een cultuuromslag te bewerkstelligen. Het doel heiligt de middelen. Ik vecht voor groenten die niet voor zichzelf kunnen vechten. Als ik klaar ben, zal de groentenafdeling van de Appie nooit meer dezelfde zijn en zit ik met minstens DRIE zetels in het parlement. De eerste soapies hebben zich al bij mij gemeld.
P.S: Bonuspunt. Itt meisje Thieme ben ik niet lid van een enge relisekte.

Zeddegeizot | 12-03-09 | 08:10

Hé..., hebben we dat ventje op die roeptoeterfoto niet eerder gezien??!!

tojoboy | 12-03-09 | 06:46

meestal ben ik het niet zo met gs eens, maar in dit geval meer dan. men vroeg zich al af of het echt klopte dat ze 45 minuten spreektijd had aangevraagd waar andere fracties 10 tot 15 minuten hadden. maar het was waar. tot en met te terrorismewetgeving werd erbij gehaald, terwijl het een wijziging van de gemeentewet was om overlast in wijken en voetbalvandalisme beter te kunnen aanpakken, wat je er verder ook van mag vinden.

@websenior: stabijen zijn leuk, maar duitse staande langharen zijn leuker ;-).

muse | 12-03-09 | 02:14

@Fleauxe
Friese Stabij is een geweldig hond.

websenior | 12-03-09 | 01:23

Die Ouwehand, is die toevallig familie van dat dierenpark? Zal wel heel erg zijn.
Who cares eigenlijk.... Ik moet poepen, dat is wat ik nu ga doen.

Loggy | 12-03-09 | 01:01

@bottehond | 12-03-09 | 00:07
@Canis Spurcus | 12-03-09 | 00:00
@schnauzertje | 12-03-09 | 00:00

Niet echt kies om met zulke nicks hier te reaguren.

Leo* | 12-03-09 | 00:47

ik ben voor geweld als iemand daar dieren mee kan redden.
iemand een nazi noemen doe je niet zomaar, erg dom van mevr van de dieren . en niet serieus te nemen het maakt zo,n discussie dood
.. word er gezegt dat de joden het altijd over de oorlog hebben.
volgens mij heeft iedereen het over de oorlog behalve de joden zelf

Pearly | 12-03-09 | 00:24

Geenstijl ziet het verschil niet eens tussen dierenactivisten en dierenextremisten. Dom, dom, dom.

Kyokushinkai | 12-03-09 | 00:08

Canis Spurcus | 12-03-09 | 00:00

US of A. Halal slaughter, dude.

bottehond | 12-03-09 | 00:07

Nertsen!
alleen in noord canada en siberie komen de nertsen nog in het wild voor!
Als de z.g. dierenliefhebbers de dieren laten ontsnappen richten ze een grote ravage aan. mensen die kippen hebben/konijnen of een voiliere met vogels kunnen er van mee spreken wat een nerts aanricht als hij er in of bij komt! Een nerts heeft een territorium van ongeveer 30 vierkante kilometer, ze zullen hun vrijlating niet overleven!
Zolang amerikaanse Rappers ( halfgoden) nog jassen dragen van purple mink zal die industrie blijven bestaan. Kan de PvdD niet even als het einde van de Ramadan is bij onze islamitische allochtonen gaan protesteren of "ingrijpen"als die hun schapen
volgens de voorschriften van allah slachten.
Ik ben een absolute dierenliefhebber, maar blijf wel met beide benen op de grond staan
Weet de dame van de PvdD wel zeker of haar lippenstift niet eerst is getest op chimpansees, ze draagt toch ook schoenen een leren horlogebandje een riem, of zou dat allemaal van kunsttof hebben. Als ik niets zou gebruiken waar geen dierlijke stoffen in zaten was ik over een maand peiger!

the wanderer | 12-03-09 | 00:06

bottehond | 11-03-09 | 20:34

Gadverdamme kan dat niet wat sneller? Weet jij waar dit op deze manier gebeurT?

Canis Spurcus | 12-03-09 | 00:00

*slaat iets te fanatiek de 'o' aan*

schnauzertje | 12-03-09 | 00:00

@seven: een koe gaat pas op haar derde jaar melk geven? Een jonge vaars wordt soms al met de 15 maanden voor de eerste keer geinsemineerd. Ze krijgt dan rond de 24 maanden haar eerste kalf en gaat dan dus oook melk geven.

schnauzertje | 11-03-09 | 23:59

hey, die kerel op die feauteau is die gast met die kleine piemol.

Schlagreaumtaerdt | 11-03-09 | 23:43

Het gevaar van one issue partijen is dat er mensen op stemmen en dat ze geen visie hebben over wat buiten hun ludieke stalletje gebeurd. Je hebt er ook niets aan als er massaal op gestemd wordt.

Die anderhalve paardenkop van zo'n partij zal dan bij overmatige populariteit ineens allerlei halve zolen moeten aantrekken om in de tweede kamer zitting te nemen.

Halve zolen in de tweede kamer moet je niet willen.

Canis Spurcus | 11-03-09 | 23:38

banedelen

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 23:34

-weggejorist-

bennyvx78 | 11-03-09 | 23:32

Ben blij dat er dieren activisten zijn.Zolang er nog zoveel mensen zonder enig etisch moraal zijn hebben wij ze hard nodig.En dat gewouwel over recht en links ze zijn allebei eng.

Tommaso | 11-03-09 | 23:28

Deze dame zit al 833 dagen in de kamer. Haha, die krijgt maandelijks een salaris voor dit soort uitspraken, en komt daar nog mee weg ook. Fijn dat belastinggeld weer zo goed besteed wordt.

Oerkoendoe | 11-03-09 | 23:28

-weggejorist-

lexdura | 11-03-09 | 23:17

bennyvx78 | 11-03-09 | 22:58

Dat kan zijn. Maar dat hij de islamisering weerstreeft is waar het om gaat.
Gelukkig zijn er vandaag de dag ook echte Linksche Menschen die de kritiek van Wilders delen, maar anders verwoorden.

bottehond | 11-03-09 | 23:11

bakoenin
idd een fraai gezelschap

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 23:08

Kudt-linksen moeten kudt-linkse vergelijkingen maken als ze iemand attaqueren. Met Stalin en Mao. Dat zijn de wereldrecordhouders in het massamoorden en het vervalsen van de geschiedenis.

Waaligator | 11-03-09 | 23:07

-weggejorist-

bennyvx78 | 11-03-09 | 23:00

-weggejorist-

bennyvx78 | 11-03-09 | 22:58

Die partij is gewoon één grote grap.

n0hh | 11-03-09 | 22:58

O ironie. In het Darwin-jaar zouden die dierenactivisten er goed aan doen hun kennis over de evolutie-theorie weer eens op te frissen.

Leo* | 11-03-09 | 22:57

Streaker mannetje is autistisch

Erectus Enormus | 11-03-09 | 22:56

-weggejorist-

bennyvx78 | 11-03-09 | 22:52

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:43
corporatist, net als Bush, Mussolini, Franco, niet de beestjes door elkaar halen.

bakoenin | 11-03-09 | 22:29

Heerlijk zelfde als P.E.T.A. die steunt oa A.L.F. die aanslagen heeft gepleegd. Allemaal doorlichten en opsluiten. Werkschuw tuig.

www.youtube.com/watch?v=l9ijLulwUTY

nrg256 | 11-03-09 | 22:19

Mijn konijn is rechts..... :(

vanVeurdeDuivestijn | 11-03-09 | 22:04
ons konijn is op.

coho | 11-03-09 | 22:09

topic hierboven gaat over israel heb ik me laten vertellen

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 22:04

Mijn konijn is rechts..... :(

vanVeurdeDuivestijn | 11-03-09 | 22:04

blah, een stelletje discriminerende eikels zijn het...
Doen voor dat konijn alles, maar die bloemen worden harteloos de kop afgebeten door die beesten.
Waarom is er nog geen partij voor de planten? doen die soms niet mee ofzo? janken ze niet hard genoeg als je er met een mes in zit te kerven?
ik vin`t gewoon een stelletje kortzichtige idioten.
-.-
En op serieus vlak, vindt ik dat die hele kamer gewoon nog steeds bezig is met zinloze debatten. Wanneer gaan ze weer eens een serieuz onderwerp aan pakken zodat de cabaretiers weer eens iets politieks hebben om grappen over te maken. Dat lachen om de incompetente bezigheden van de kamer begint oud te worden.

Charly_Trippo | 11-03-09 | 22:03

Ze moeten zich schamen! Op veel plaatsen op deze aarde sterven de kinderen bij bosjes door allerlei wantoestanden. Daar hoor je de "dierenactivisten", w.o. Marianne Thieme, niet over. Wat doen ze hier in het Westen? Zeiken over dierenleed. Het is Godgeklaagd dat dit tuig "gehoord" wordt.

coho | 11-03-09 | 22:00

Fleischbaum, je bent je mojo kwijt. Ga nou eerst eens kijken wat voor krachten er hier allemaal in het spel zijn. Een tip: iets met vleesindustrie en vinger in de pap.

Yoman | 11-03-09 | 21:52

bennyvx78 | 11-03-09 | 21:06

Teef? Mijn ballen zijn zo groot als jouw hoofd.
Ter zake: dat laatste ben ik uiteraard wel geheel met je eens.
Kijk: we hebben al een gemeenschappelijke basis gevonden.

bottehond | 11-03-09 | 21:49

Bijstandskoning | 11-03-09 | 21:41
het is algemeen bekend, hitler was een socialist, net als joop den uyl

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:43

-weggejorist-

Dr. Geertsema | 11-03-09 | 21:42

-weggejorist-

DeJaVu5225 | 11-03-09 | 21:41

hitler was een socialist
bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:20

Ja en Wilders die een religie en boek wil verbieden, is voor vrijheid van meningsuiting. Lolz mongool

Bijstandskoning | 11-03-09 | 21:41

De PvdD zal blijven! Ik overweeg serieus om de volgende keer geen GL maar PvdD te stemmen. Ik eet verder gewoon vlees, maar ben wel tegen het uitbuiten van dier en Aarde. En daar mag best hard actie tegen ondernomen worden, voordat de graaiende mensen alles naar de klote helpen. De tijd van soft pappen en nat houden is voorbij!

Bijstandskoning | 11-03-09 | 21:40

ledental gaat als een raket omlaag of zo

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:39

kamerleden ontslaan
hahahaha

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:27

Wat een achterlijke trut. Afgezien van het feit dat die doos blijkbaar geen flauw idee heeft wat Goebbels heeft uitgespookt, zou iedereen in de politiek die weer eens de cliche-matige Nazi vergelijking uit de kast haalt per direct ontslagen moeten worden.

Toontje Larger | 11-03-09 | 21:26

Laat de oorlog dan maar echt naar haar toekomen. Arrestatie team beuk die deur maar in.

Jezweetzelluf | 11-03-09 | 21:24

Quacka
hitler was een socialist

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:20

maaruh hitler was toch een vegatarier?
En vegatariers zijn in de ogen van de pvdd toch goed?
Dus hitler was goed in hun ogen. Het vergelijken van de minister met een nazi-minister is dus eigenlijk een soort van compliment. Alleen dan wel een compliment welke wij normale mensen niet willen krijgen.

Quacka | 11-03-09 | 21:16

sorry schat...

_- ViXXeN -_ | 11-03-09 | 21:14

_- ViXXeN -_ | 11-03-09 | 21:08
moet zijn EN ik wil haar nagels in mijn rug
dus mag ook…

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 21:12

Zucht… Marianne Thieme… Haar tanden in de Dierenwelzijnsnota, haar billen op het pluche, haar ogen op de cover van een magazine, haar voet tegen het zere been van de bio-industrie, haar hart bij alle dierenleven… Maar ik wil haar nagels in mijn rug…

(kopie)

... lol

_- ViXXeN -_ | 11-03-09 | 21:08

@ Fleauxe | 11-03-09 | 21:04
Duct-tape doet wonderen tegen blaffen en bijten!

RaerWijf | 11-03-09 | 21:08

-weggejorist-

bennyvx78 | 11-03-09 | 21:06

Als je het oude artikeltje leest, kunnen PvdD & SGP goed verder praten over Evolutietheorie en Darwin
... een interview van Marianne Thieme in De Telegraaf. Daarin zegt zij dat Adam en Eva in het paradijs vegetariërs waren. Pas na de zondeval vergrepen zij zich aan vlees.. (volgens Genesis 18:7 ofzo)
Meer.. www.nrc.nl/opinie/article1786905.ece/D...

zusje 'Wakker Dier' zijn ook relnichten
www.rtl.nl/components/actueel/editienl...

_- ViXXeN -_ | 11-03-09 | 21:04

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 20:57
aha een groninger dus

Isser | 11-03-09 | 21:04

LOL@Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:29
@VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:30: Nee. Het meer voogdij. Z' n moeder heeft ' m na 18 weken uit het ouderlijk nest gezet. Eigenlijk ben ik een soort Lenie ' t Hart.
@Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:36: Luisteren behoort niet tot de eigenschappen, ze bijten en blaffen aan een stuk door. Voor de rest is het een schat van een hond.

Fleauxe | 11-03-09 | 21:04

En hiermee is zelfs voor de meest domme figuur definitief aangetoond dat dieractivisten de Nieuwe Nazi's zijn!
En de PvD is de NDSDAP.

Eikenhout | 11-03-09 | 20:58

rabarberke

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 20:57

ow Leon, das de broer van.....

Isser | 11-03-09 | 20:56

Isser
geen idee, hoopte dat jij het wist, leon
*randje*

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 20:55

Och, ik jaag net zo graag op dierenactivisten als op dieren zelf...
*Dubbelloops jachtgeweer schoonmaakt*

Mona Sax | 11-03-09 | 20:54

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 20:46

Drukke dag is goed, maar wie de neuk in Monique.

Isser | 11-03-09 | 20:53

bennyvx78 | 11-03-09 | 20:45

piss off met je gekunstelde poging om Wilders er aan de geblondeerde haren bij te slepen.

bottehond | 11-03-09 | 20:51

-weggejorist-

funkyd | 11-03-09 | 20:48

Isser | 11-03-09 | 20:27
hoi monique.
over decadentie gaan we snachts nog wel eens bomen, drukke dag geweest

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 20:46

Nee, da's een Neo-NSB'er.
Da's weer wat anders, btw.
Maar dat snapt die druif toch niet.

Zo jammer! | 11-03-09 | 20:45

-weggejorist-

bennyvx78 | 11-03-09 | 20:45

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:37
Teun heeft ooit een Mevr Teun gehad die de andijvie kookte alvorens te stampen.
Culinaire porno, dat is.

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:41

Ik heb vandaag ook weer mijn voer uit een weiland geschoten. Niks mis mee.

Lets Kuttekrap | 11-03-09 | 20:40

@ LoopseTeef | 11-03-09 | 20:33
Helaas wel. D'r zijn dus maar een paar adressen waar ik vlees koop, sommigen op anderhalf uur rijden afstand. En niet in de supermarkt, die verkopen stralend E-colli gehakt. Overigens bekommer ik mij nauwelijks over al dan niet scharreltechnisch verantwoord. Ik vind de smaak en kwaliteit het belangrijkste. Dat het dan vaak voorkomt dat het vlees biologisch dynamisch verantwoord rondgescharreld heeft zal mij aan de reedt gebakken zitten.

RaerWijf | 11-03-09 | 20:38

hey, waar is dat andere topic nu/

Raven | 11-03-09 | 20:38

RaerWijf | 11-03-09 | 20:35
Met rauwe andijvie ies erreg lekkers.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:37

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:32 als je hulp nodig hebt.;
RaerWijf | 11-03-09 | 20:35 iets met peen en uien?

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:37

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:30
Sssst. Flooks heeft een Friese Stijfkop als hond. Vreeeselijke beesten... Hij zal het er moeilijk genoeg mee hebben zonder jouw kattige comment.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:36

-weggejorist-

botte hark | 11-03-09 | 20:35

@ Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:28
Oh, gehaktballen!!! Jaaa, die ga ik maken. Lekker. Ik hou niet van andijvie. Hmm, daar verzin ik nog wel wat anders voor. Wat het ook is, met een kuiltje jus :-)

RaerWijf | 11-03-09 | 20:35

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:32
Ruilen tegen een achterbout van een jonge reegeit? (goed bestorven)

coho | 11-03-09 | 20:34

RaerWijf | 11-03-09 | 20:30

Das allemaal goed en wel. Biefstuk is biefstuk. Krijg de indruk dat je je niet erg bekommert over kwaliteit???

LoopseTeef | 11-03-09 | 20:33

trillend
vlees
borrelend
randje
zwelvet
ja
doe
eens

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 20:33

-weggejorist-

botte hark | 11-03-09 | 20:33

@ Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:29
Jij moet een andere voetenmevrouw. Een masochistische is trouwens wel leuk.

RaerWijf | 11-03-09 | 20:32

@Fleauxe | 11-03-09 | 20:27
Oh, hou jij een hond gevangen in je huis...?

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:30


Fleauxe is een dogknapper. Die zijn gevaarlijk. Voordat je het weet evoleert Fleaux naar een Frikknapper.

Isser | 11-03-09 | 20:32

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:28
Yumpieeeee. Oh, ga ik morgen ook maken! Diepe gelukzalige zucht slaakt bij voorbaat.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:32

Die uitgehongerde nertsen hangen nu te drogen aan de balk in de schuur, mevrouw... Of je nog pantoffels nodig hebt...

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:32

Van PvdA tot PvdD is niets niks nada.
Gewoon op de boot zetten naar Enge land daar wonen, sorry verblijven nog meer van die nietsnutten.

linkgrafzooi | 11-03-09 | 20:30

@ LoopseTeef | 11-03-09 | 20:26
We hebben hier natuurlijk wel heeeeel veeeeel vlees. In grote hoeveelheden. Even een biefje bij de slagert = no go. Gewoon een grote doos met anderhalve kilo. Huppekee, bbq aan en fikken die handel. Geen idee waar het vandaan komt of wat erin zit. Volgens goed gebruik: d'r staat biefstuk op, dus het is biefstuk.

RaerWijf | 11-03-09 | 20:30

seven | 11-03-09 | 20:25
Mijn broertje rijdt op de RMO en werkt wekelijks bij boeren en ik ben vroeger ook vaak bij de boer geweest dus ik weet waar je het over hebt.

(R)evolutie | 11-03-09 | 20:30

@Fleauxe | 11-03-09 | 20:27
Oh, hou jij een hond gevangen in je huis...?

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:30

Fleauxe | 11-03-09 | 20:26
Ja, ik ken dat geknaag met handen en voeten, zit ik de volgende dag weer bij het nagelmeisje en de sadistische voetenmevrouw.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:29

Fleauxe | 11-03-09 | 20:26

Chablis is natuurlijk niet echt zoet. Dan kun je beter iets Spaans of Italiaans gaan zoeken. Of een Riesslinger Spätlese

LoopseTeef | 11-03-09 | 20:28

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:22
zo af en toe, makkelijk eten in Huize Teun.
Vandaag schafte de pot rauwe andijvie-stamp met een bal gehakt.
Zo zie je maar.;

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:28

Na iedere "bevrijding" hebben wij hier een week later totaal uitgehongerde nertsen over het erf strompelen... Is dat de bedoeling, ja?

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:28

@Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:25: Thnx!
-
*hond uitlaten gaat*

Fleauxe | 11-03-09 | 20:27

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 20:20
LOL

Daarnaast hebben we het over dieren. D i e r e n. Who give a flying fuck.
Wat Botte zegt. Geeft de decadentie van een samenleving aan.

Isser | 11-03-09 | 20:27

RaerWijf | 11-03-09 | 20:24

das dan jammer....................... hier staat op elke 40 koeien wel een huis.

LoopseTeef | 11-03-09 | 20:26

@LoopseTeef | 11-03-09 | 20:21: Als het maar zoet is.
@Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:22: Het is echt om je vinger bij af te likken.
Probeer het gewoon eens.

Fleauxe | 11-03-09 | 20:26

Blijf en zal altijd een minderheid blijven zooitje ..... Zeker maar dan ook heel zeker zijn er meer manieren om dingen op te lossen en door het vrijlaten van een paar dieren bereik je zoals ze weten heel erg weinig! Het is gewoon water naar de zee brengen of zoals onze buren het zeggen wasser nach das meer bringen LOL

Dutchwanderer | 11-03-09 | 20:25

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:24

Nee Frick.............. gedood worden met muziek erbij is al helemaal Buchenwald 1943

LoopseTeef | 11-03-09 | 20:25

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:24
Van The Sound of Music gaan ze vanzelf al dood.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:25

(R)evolutie | 11-03-09 | 20:17
Ik ben opgegroeit op een boerderij mijn broer is melkveehouder. Ik doe zijn admin/belastingen.. Er is geen beroepsgroep die meer dwarsgezeten wordt in dit land als zij.. En maar 24 h per dag aanwezig zijn op de boerderij 7 dagen per week. Mooi huis / mooi wonen, daar niet van maar echt werk, geen ziekmelden als je een mindere dag hebt enz.. geen wao , staatspensioen enz.. Hard aan het werk als zelfstandige ondernemer om maar betaalbaar voedsel op de tafels van de dierenrechtenactivisten te kunnen zetten.. en 14 controleamtenaren die verwachten dat de boer een betere bureaucraat / papiertijger is dan zijzelf zijn..

seven | 11-03-09 | 20:25

Everybody is a hitler nowadays.

elhombrebailando | 11-03-09 | 20:24

@ LoopseTeef | 11-03-09 | 20:19
Verrek, nou je het zegt... geen koe te bekennen hier. Nou heb je hier meer huizen dan weilanden, dat kan een oorzakelijk verband hebben, maar ik heb al in geen tijden een koe gezien.

RaerWijf | 11-03-09 | 20:24

Wat willen ze godverdomme dan...? Dat de koeien eerst "The Sound of Music" krijgen te zien en daarna in het ziekenhuis euthanasie krijgen onder begeleiding van een kamerorkest..?

VanFrikschoten | 11-03-09 | 20:24

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:17
Betalen jullie echt € 15 p.p. voor botjes met een beetje vlees? Ik heb elke dag een stoommaaltijd mét groente voor 3 of 4 euries.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:22

Fleauxe | 11-03-09 | 20:19

ik zou er een lekkere frisse Chablis bij doen.

LoopseTeef | 11-03-09 | 20:21

seven | 11-03-09 | 20:16
Met alle respect seven. Het is mijn zaak niet. Ik heb daar niets mee te maken.

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 20:20

*algeheel Fleisschverbot overweegt*

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 20:20

Seven, wat zit je toch te lullen over vlees en koeien. Hier in 0033 staan de koeien gewoon het hele jaar buiten. Behalve de drachtige koeien. die worden in de winter lekker verzorgd in een schuur en kunnen daar werpen. Daarna gaat de hele familie weer naar buiten. Pa stier, alle koeien en kalveren. Later worden dan alleen de stierkalveren gescheiden omdat die moeders willen bespringen. Ik zie hier niks als speelsheid en vrolijkheid in de weiden. Ik heb dan ook geen enkel probleem om deze diertjes aan het eind van hun leven op te eten. PS het zijn hier wel allemaal vleeskoeien en dus geen melkmachines.

LoopseTeef | 11-03-09 | 20:19

@Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:17: Sweet ribs met een gepofte aardappel.
Had je nog een wijnadvies? (wit graag)

Fleauxe | 11-03-09 | 20:19

dat opdringerige, dat stampvoetende, dat zogenaamd als het goed uitkomt pacifistische, dat moreel superieure....... je krijgt er gewoon een natuurlijke afkeer van.

azijnseikerT | 11-03-09 | 20:19

@Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:14: ROFLOL. Daar zou ik toch nooit over beginnen!? Ik vertrouw erop dat je een comfortabel zadel op je motor hebt.
-
PS: Heb jij (of anderen) ook last van die ellendige aanvallen op het emailadres van je nick? Ik lig al een paar weken onder ' vuur' . Ze zullen mijn tegels toch niet lezen?
*potje typex pakt*

Fleauxe | 11-03-09 | 20:17

Fleauxe | 11-03-09 | 20:12 raak.
NB: die pasta-salade is goed te doen, evenals de sate.
*twijfelt nu of het wel komt van de banner*

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 20:17

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:11

Scusi, schrijffout. Je kunt in Nederland gerust diervriendelijk (haha!) vlees kopen als je een dikke beurs hebt. Niet voor arme mensen, dus. Ik bedoel dus dat ik het allemaal prima vind, maar dat gedcwing van die dierenterroristen over dat vlees of liever nog: geen vlees doet zo langzamerhand mijn bloed koken.
Zo beter?

bottehond | 11-03-09 | 20:17

seven | 11-03-09 | 20:11
Volgens mij heb jij het toch mis, mijn broertje heeft er verstand van maar die kan ik het nu niet navragen.
www.debeurs.nl/economie/166059/Koe-te-...

(R)evolutie | 11-03-09 | 20:17

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 20:10
Ik gun je je biologische elitaire vlees hoor, gun mij het normale diervriendelijke en betaalbare ja? oké?

seven | 11-03-09 | 20:16

superjan | 11-03-09 | 19:56

Haha! Vegetariërs missen bv carnitine en dat heeft gevolgen voor je hersenfuncties. Ze hadden die Pin executeur beter door een biochemicus dan door het PBC kunnen laten onderzoeken.

bottehond | 11-03-09 | 20:15

Fleauxe | 11-03-09 | 20:12
Dit ontlokt mij een schaterlach, hoest, proest, had de "edit" niet gezien. Boeven!

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:14

Een paar weken geleden nog een ree geschoten.
t'Beestje heeft een heerlijk vrij leven gehad en altijd het meest natuurlijke voer gegeten. Heeft het schot niet gehoord. Biologischer vlees is er niet. Heerlijk.

coho | 11-03-09 | 20:14

Ein großes Lob für Frau Gemüsemann - einfach, weil es kann!

Krachtmeester | 11-03-09 | 20:12

Gianni A | 11-03-09 | 20:01
Natuurlijk moet dat kunnen!

koffiemuts | 11-03-09 | 20:12

@Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 19:22: Het zijn atheistische moslims.
@Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:23: Net toen je dat schreef werden mijn spare-ribs gebracht. Sorry. Heb je nog enig leed kunnen voorkomen? En heb je aan de achterhammen gedacht?

Fleauxe | 11-03-09 | 20:12

Wordt tijd om de PvdA verboden te maken, gevaarlijk volk...

Ok_Insanity | 11-03-09 | 20:11

bottehond | 11-03-09 | 20:09
Wilt u zo vriendelijk zijn een analyse van uw eerste zin te geven? Ik snap hem namelijk niet.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:11

(R)evolutie | 11-03-09 | 20:05
Dat cijfer bij wikipedia is gelogen.. een koe gaat namelijk pas melk geven na 3 jaar en de productie daarvan loopt pas ver na het 12e levensjaar terug.. Eerder stoppen met melken is zelfs financieel onlogisch omdat je altijd een koe eerst 3 jaar oud moet laten worden voordat hij melk begint te geven..

seven | 11-03-09 | 20:11

seven | 11-03-09 | 19:49
Je lult uit je speknek. De enige die ontsnapt is is onder ons.
Liza. Lisááá.

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 20:10

Gianni A | 11-03-09 | 20:01
Absoluut, maar als je GS wat vaker leest snap je ook wel dat je sommige dingen met een korrel zout moet nemen.

(R)evolutie | 11-03-09 | 20:10

superjan | 11-03-09 | 20:06

Elitaire snobistische mening, maar die mogelijkheid on decadent vlees heb je al in 0031. Arme sloebers motten vlees bij Arie de Knaller kopen.
De obsessie met dieren is een teken van decadentie en verval van een samenleving.

bottehond | 11-03-09 | 20:09

Die foto? Is dat niet die vegastreaker van Paul de Leeuw?

spooky | 11-03-09 | 20:07

Ik vind dat het ethisch besef van de pinda hier schromelijk onderschat wordt en derhalve is de vergelijking buitengewoon beledigend voor de pinda. Pinda's hebben ook gevoel.

RaerWijf | 11-03-09 | 20:07

De dwingelandij van die lui hangt iedereen de keel uit.
Ik mag ze niet.

bottehond | 11-03-09 | 20:07

Vlees is overigens veel ste goedkoop. die beesten hebben geen leven. Ik betaal liever een tientje voor een biefstuk die een mooi leven heeft gehad. Dat een kiloknaller van een euro waterkip die nooit het daglicht heeft gezien.

superjan | 11-03-09 | 20:06

AHW | 11-03-09 | 20:00
Meestal wel, en waar het niet gebeurt komt het door strenge milieu-emissienormen..
"Uit een onderzoek in 2006 bleek dat bij 87 procent van de melkveehouders de koeien in de zomer naar buiten gaan. www.zuivelonline.nl/?PageID=722

seven | 11-03-09 | 20:06

@seven volgens mij woon jij in de koeien hemel want koeien hier in NL worden lange na geen 12 tot 14 jaar oud.
Een Leeuw of een andere jager doodt wat hij nodig heeft dit doet de mens al lang niet meer.
nl.wikipedia.org/wiki/Koe_(rund)

(R)evolutie | 11-03-09 | 20:05

seven | 11-03-09 | 20:00
Dat zal ik in het vervolg ook doen. Maar what about het AH Greenfields vlees van Ierse runderen? Ach, allemaal een beetje gezeik, zolang je je vlees maar niet koopt bij de kiloslager want dan krijg je echt troep.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 20:05

superjan | 11-03-09 | 19:56
Het zwarte woud schijnt mooi te zijn. Ga es roze stickers op bomen planten.

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 20:05

Zo dan, DWDD krijgt steeds vaker verzoeken om de gedigten van Dijkshoorn op de site te zetten. Hup Niceau!

bottehond | 11-03-09 | 20:05

Hmm, nou die vergelijking met Nazi's is echt idioot. Maar dat voorstel van Ter Horst slaat ook helemaal nergens op trouwens. Een gewelddadige dierenactivist met een klein beetje gezond verstand zet gewoon zijn handtekening, om vervolgens gewoon lekker door te gaan. De aandacht verschuift tenslotte naar de groepen die zo dom zijn het niet te ondertekenen.

Fulgrim | 11-03-09 | 20:05

AHW | 11-03-09 | 20:00
Hoe kom je erbij dat deze dieren angst en pijn hebben. Waarschijnlijk zullen ze even angst hebben op 't moment dat ze sterven/geslacht worden. Maar ook de meeste mensen zijn op dat moment bang, daarom hebben ze nog geen onwaardig leven gehad.

T61 | 11-03-09 | 20:04

seven | 11-03-09 | 20:00
En ondanks dat is er nog bijzonder veel mis in de vleesindustrie. Zo veel dat ik vanwege mn eigen gezondheid en vanwege het dierenleed niets uit deze industrie op mn bordje wil hebben. Sowieso is 'industrie' belachelijk als het gaat om levende wezens.

Gianni A | 11-03-09 | 20:03

Errata: landen / .. er geen land is waar de boeren.. /

seven | 11-03-09 | 20:02

superjan | 11-03-09 | 20:00
Zolang je niet over ovens begint, heb ik er geen moeite mee.

Isser | 11-03-09 | 20:02

(R)evolutie | 11-03-09 | 19:58
Ik steun passief en actief groepen die via niet--criminele en niet-aggresieve manieren opkomen voor dierenrechten.
Kan toch?

Gianni A | 11-03-09 | 20:01

@isser> sorry zo bedoelde ik het niet.

superjan | 11-03-09 | 20:00

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:53
Als ik vlees koop kijk is altijd of de code NL erbij staat.. Ik denk dat behalve landne als Denemarken enz geen land die boeren verantwoorder erop letten hoe dieren gehouden worden dan hier.. www.janmarijnissen.nl/2007/05/08/fout-...

seven | 11-03-09 | 20:00

seven | 11-03-09 | 19:38
Ik woon in een dorp dat ten eerste.
En i.d.d. dat een leeuw een antilope opvreet dat is natuur ja, daar zal je mij niets over horen zeggen. Het gaat er mij om en dat heb ik al eerder gezegd, wij zijn ons bewust van het feit dat dieren pijn hebben en angst kennen.
En je mooie verhaal over koetjes in de wei, soms wel ja, meestal niet, vraag maar aan een kalfskroket.

AHW | 11-03-09 | 20:00

superjan | 11-03-09 | 19:56
Hij was ook uiterst charmant volgens de zusjes Mitford. Waarom haat iedereen zo'n lieverd.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:59

superjan | 11-03-09 | 19:56
Een deel van mijn familie zou het daar niet mee eens zijn, mochten ze leven.

Isser | 11-03-09 | 19:59

Gianni A | 11-03-09 | 19:56
Wat doe jij als dierenrechtenactivist dan?

(R)evolutie | 11-03-09 | 19:58

over Hitler... die was zeer dier en kindvriendelijk en zijn hond heette Blondi

superjan | 11-03-09 | 19:56

de overloper = mooie nick

Isser | 11-03-09 | 19:56

De enige reden dat Vogelaar op het boekenbal was, was haar achternaam.
Maar dit terzijde.
Tjielp Tjielp.

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 19:56

En ja hoor, daar gaan we weer, stelletje Geen Stijl-lutsers. Gewoon weer lekker alle dierenrechtenactivisten over 1 kam scheren. Nou heren en dames, ik ben ook een dierenrechtenactivist, maar mij zul je nooit een auto zien opblazen of een wetenschapper zien bedreigen. Er zijn net zoveel smaken dierenrechtenactivist als er politieke voorkeuren zijn. En kom maar op met de grappen over smaak....

Gianni A | 11-03-09 | 19:56

marianne is lievvvvvvvvvvvv

bejaarde op brommer | 11-03-09 | 19:55

seven | 11-03-09 | 19:49
Mooi verwoord, helaas leven we in een wereld die vergeven is van propaganda en die verdisneyfiseerd wordt.

Isser | 11-03-09 | 19:55

de overloper straks op dwdd.

superjan | 11-03-09 | 19:55

Toch raar dat de links"mensen" altijd personen beschuldigen van sympathie voor Hitler en nazi's.
Hitler was namelijk een socialist.

TietLikker | 11-03-09 | 19:54

seven | 11-03-09 | 19:45
Die veehouders hier in NL en de hele EU moeten dan maar eens een goede campagne opzetten om terug te vechten tegen het slechte imago dat ze hebben. Ik kan b.v. ook niet exact zeggen waar ik dat vandaan heb maar het is als een Chinese torture druppel voor druppel op onze hoofden geplenst om vlees te wantrouwen. Het enorme BSE schandaal b.v. in Engeland.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:53

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 19:46
Al het vlees is biologisch.. En ik heb het over de normale boer. Niet de linksdraaiende biologische hobbyboer die net genoeg vlees produceerd voor die 1% die duurbetaald in de schappen van de wereldwinkel ligt.. maar daarvoor wel alle subsidie ontvangt..

seven | 11-03-09 | 19:49

seven | 11-03-09 | 19:38
Hoeveel gelijk ik je ook wil geven, je denuanceert. Op het platteland zal 't wel mooi zijn. Je hebt 't vast over 'biologisch vlees'.

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 19:46

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:40
Het vlees wat resten van medicijnen bevat is meestal afkomstig uit verre landen, die andere normen hebben.. Juist daarom vind ik dat je de paar agrariërs die de EU nog overheeft niet zo moet plagen..

In de EU en helemaal in NL is het medicijngebruik van dieren minimaal. Sterker, ze worden bijna steriel groot.. Zelfs bij een epidemie mag er niet tegen ziektes ingeënt worden.. Zo bang is NL om de export kwijt te raken, want medicijnresten worden niet geaccepteerd door de afnemers..

seven | 11-03-09 | 19:45

kein Tierchen so froh wie ein Spermatozo

Kim Yoo Suk | 11-03-09 | 19:45

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:40
In Nederland wordt er goed gecontroleerd op restanten van medicijnen ea. in vlees. Geimporteerd vlees laat ik ook liever liggen.

T61 | 11-03-09 | 19:44

seven | 11-03-09 | 19:38

en dat was de finale klap.
Game, set and match

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 19:41

seven | 11-03-09 | 19:30
Ja, daarin heb je helemaal gelijk, wat betreft de ruimte. Dat zal ook allemaal wel goed (over)geregeld zijn, maar geldt dat ook voor het voedsel wat dieren in de massa industrie te eten krijgen en de medicijnen, voornamelijk antibiotica, die erin gepropt worden? Niet dat die dieren daar last van hebben, maar wij zijn de eindgebruikers.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:40

AHW | 11-03-09 | 19:30
Je woont in de stad? Ik woon op het platteland en zie regelmatig hoe het werkelijk is. De verhalen die jij hoort zijn extreem overtrokken. Neem een koe, die gaat circa 12 tot 14 jaar van weiland naar weiland en in de winter zitten ze lekker binnen puur omdat het buiten te koud is en er geen gras meer groeit. Ik zie ze elke keer als ik het raam uit kijk. Op het eind van hun leven worden ze binnen enkele tiende van secondes gedood.. ipv dat ze door een leeuw langzaam worden opgegeten. Wil je de dieren in Afrika ook gaan verbieden om bv een antilope op te eten? Dat is ook jammer voor de antilope, maar wel de natuur.. Zonder voedsel ga je uiteindelijk dood. De mens heeft een darmstelsel wat dichter bij vleeseten staat dan puur plantaardig voedsel.. Een koe kan overleven op gras alleen, maar die heeft dan ook 4 magen..

seven | 11-03-09 | 19:38

Partij Vóór Dode Dieren

Sr. Pescador | 11-03-09 | 19:37

Laat vergelijkingen van dat kaliber maar aan mevr. Groenteman over

Gravira | 11-03-09 | 19:37

Ter Horst is inderdaad een nazi, ze discrimineert op ras en geslacht.
Ze is een mannenhater en ik denk een perverse lesbiene.

vhuigelaar | 11-03-09 | 19:35

seven | 11-03-09 | 19:30
+1

T61 | 11-03-09 | 19:35

seven | 11-03-09 | 19:12
Dat lammetje, ah! Net gegeten en nu alweer honger.

progressief | 11-03-09 | 19:34

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:23
motor met zijspam.

Isser | 11-03-09 | 19:32

Dierenactivisten helpen geen dieren maar zijn wel een plaag voor de mensheid.
Onderkant van de samenleving, nutteloos en niet in staat om op een normale manier hun gelijk te halen.
"Moet even naar de keuken om mijn vlees om te draaien"

robert39 | 11-03-09 | 19:31

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:17
Het is bijna onmogelijk om nog enigzins betaalbaar verder te gaan met de welzijnsregels. Dit heeft weinig te maken met onwil, maar de dieren hebben het volgens diverse onderzoeken al goed. Het zijn groepsdieren, en zitten ruim en droog en krijgen hun natje en droogje op tijd.. Of mensen nu meer gaan betalen of niet. Er zijn namelijk heel veel mensen en maar een beperkte oppervlakte om datgene te produceren wat deze mensen nodig hebben om te overleven. Die paar uitzonderingen doen daar niets aan af.. Er is niet genoeg oppervlakte of boeren om op die manier dieren te houden. Daarbij komen de enkele misstanden die er zijn eerder voor bij onprofessionele kleine dierenhouders of hobbyboeren dan bij de grotere..

seven | 11-03-09 | 19:30

@seven:
Even over die evolutie. De mens is nu zo ver in de evolutie dat wij ons bewust zijn dat dieren pijn en doodsangst moeten doorstaan als ze worden geslacht.
Waarom dit nog door laten gaan als het niet nodig is? en ik heb het nu vooral over de bio industrie. Ik doe er niet aan mee.

AHW | 11-03-09 | 19:30

De vergelijking die Ouwehand maakt met de nazi's is wel een hele erge Godwin en niet proportioneel. Toch vind ik dat het beleid van Ter Horst tegen dierenactivisten wel degelijk een gevaarlijke ontwikkeling. Er wordt de politie namelijk veel ruimere bevoegdheden gegeven, die niet alleen gebruikt kunnen worden tegen activisten die zich schuldig maken aan misdrijven, maar ook tegen het vreedzame deel van de activisten. Activisten die wel degelijk nodig zijn voor de democratie, omdat ze het maatschappelijke debat bevorderen. Als we deze mensen gaan vervolgen is dat zonder meer slecht voor de democratie.

Doldwaas | 11-03-09 | 19:29

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:26
Les 1: voor het wassen van je kleding, eerst de eventuele zakken ledigen.

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 19:29

superjan | 11-03-09 | 19:27
Je zit niet stiekem te lachen, hè?

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:29

@elisabeth2>pluisjesalert!

superjan | 11-03-09 | 19:27

"De vergelijking met Goebbels schoot SP-Kamerlid Jan de Wit in het verkeerde keelgat. Ouwehand gaf daarop toe dat de vergelijking 'wel wat ver' ging. "Maar er bekroop me een erg onaangenaam gevoel toen de minister dat zei."

Weird, bij de SP zitten heel veel Nazies. En hoe de Partij voor Dieren opereert is uitermate fascistisch te noemen.

Isser | 11-03-09 | 19:27

Aan de PvdD kun je zien, dat er ongeveer 119.500 dierenrechtenterroristen zijn in Nederland.
En 500 debielgoedgelovige BN-ers.
Samen 2 zetels.

Merlot | 11-03-09 | 19:26

Gvd weer een tissue meegewassen op de kookwas. Wanneer komt de volgende GS huishoudles?

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:26

Fleauxe | 11-03-09 | 19:20
*Trekt motorjas aan en start de motor met zijspan om zoveel mogelijk knuffelige knorretjes te redden*. Wil jij er dan ook een paar?
-edit noteer mij voor 4 achterhammen -

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:23

grote regelneger | 11-03-09 | 19:05
oeps.
Fleauxe | 11-03-09 | 19:11
*Flooks recht aankijkt*
Kijk, ik ben ook maar een mannetje van het Tuinpad.
En ben zeer begaan met de diertjes, echt.
Maar met hetgeen wat ze doen, slaan ze de plank volledig mis.
Mijn idee is dat ze een nobel doel misbruiken om te doen wat ze doen.

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 19:22

AHW | 11-03-09 | 19:11
Dieren eten elkaar ook op, dat is de natuur. Als je door talloze verhalen daar los van te staan komt ontken je de werkelijkheid. De mens is een dier die aan de top van zijn voedselketen staat. Zo is de werkelijkheid. Marianne Thieme gelooft dat niet want die is van de zwarte kousenkerk.. (Zevende-dags Adventisten, net zoals Antoinette Hertsenberg die vanwege haar religieuze overtuiging dierenactivisten eo onderwerpen regelmatig een gesubsidieerd podium geeft in bv tros radar..)

seven | 11-03-09 | 19:22

Als jij bewijs van spreken per ongeluk op een hamster gaat staan dan mag, herstel, moet jou hele familie van Volkert en aanverwante aspergeridioten dood. En dan heb je ook nog van die natuurliefhebbers die vinden dat als een groep leeuwen een nijlpaard levend probeert op te vreten dat dit onder zinloos geweld valt. Milieufreaks...

Jeremia | 11-03-09 | 19:20

@Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:17: Daar hebben we het al eens eerder over gehad. Gaat niet gebeuren. Verbieden die hap, een andere oplossing is er niet.
Tot die tijd is het even doorbijten voor die lieve Knorretjes.

Fleauxe | 11-03-09 | 19:20

Hmm, wilde volgende keer nog wel partij voor de dieren stemmen. Moeten ze toch flink door het stof voor deze idiotie. Kap nu eens met die godwins. Laat dat over aan die blonde nar uit Venlo.

Flodder | 11-03-09 | 19:18

Onkel Adi H. was ook vegetariër en (en dat weet bijna niemand) ook fout in de oorlog.

koerbagh ® | 11-03-09 | 19:18

seven | 11-03-09 | 19:14
Als iedereen wat meer voor een goed stuk vlees zou willen betalen van de slager, dan zouden er geen misstanden meer zijn zoals in die massale dierkwekerijen.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:17

Dieren? Dat is toch voedsel?

radiohoofd | 11-03-09 | 19:16

Goebbels was ook een beest... beetje voute vergelijking dus...

VanFrikschoten | 11-03-09 | 19:15

ps ze zitten nu binnen omdat het buiten donker en koud is..

seven | 11-03-09 | 19:14

Dat woord bioindustrie is ook een verzonnen woord.. Puur om angst aan te jagen.. Dit houdt het werkelijk in.. www.schapenonline.nl/ webcam..

seven | 11-03-09 | 19:12

Verzamel van iedere groep die je op de korrel wilt nemen allerhande feiten, begaan door individuen door de jaren heen, schreeuw er hard genoeg over, en whoppa, je hebt genoeg stof om oneindig te stigmatiseren.
Het is toch diverse malen voorgekomen dat een scholier zijn mede scholieren naar het hiernamaals hielp, dus , alle scholieren zijn massamoordenaars .
Of alle brildragende zonderlingen zijn moordenaars.
GS, zo lust ik er nog wel een paar.
Oja, en hou op met dat toneelspel over ledenwerving, die 40.000 hebben jullie allang, maar het ziet er leuker uit om net te doen of je op de valreep de eindstreep haalt.
Spannend.....

bakoenin | 11-03-09 | 19:12

Stelletje varkens op weg naar het slachthuis in een truck op de a16.

Je Verzint Het Niet | 11-03-09 | 19:12

LoopseTeef | 11-03-09 | 19:02
Bio-industrie is absoluut onnodig echter voor het ontwikkelen van medicijnen zullen helaas dierproeven gedaan moeten worden.
seven | 11-03-09 | 19:02
Ze laten een auto ontploffen, geen mensen, doen hakbars wel en vaak.
Ben ook niet voor geweld maar kan me ergens voorstellen dat het mensen boos maakt.
grote regelneger | 11-03-09 | 19:01
Ik ben werkzaam in de horeca, en nee niet in een non-profit organisatie!

AHW | 11-03-09 | 19:11

@grote regelneger | 11-03-09 | 19:08: Geeft niet hoor. Er zitten vast meer in de kring die het niet begrijpen, maar die zijn bang om het toe te geven.
*Teun schuin aankijk*
GOED:
"Hallo meneer. Ik heb hier een petitie, om meer geld voor alternatieven te vinden. Samen staan we sterk."
FOUT:
"Als ik je te pakken krijg trek ik die kop van je romp"

Fleauxe | 11-03-09 | 19:11

Waarom wordt iedereen tegenwoordig met goebbels vergeleken? Die gast wordt met de dag populairder.

Ze noemen me Henk | 11-03-09 | 19:10

Voor elke boer die zo welzijnsvriendelijk als mogelijk dieren houdt en die uit NL verdreven wordt door dit soort activisten komen er vele terug uit landen waar het woord welzijnsvriendelijk niet eens in het woordenboek staat.. De diepvriesschepen varen dagelijks Rotterdam binnen met vlees uit verre landen waar welzijn voor dieren niet eens bestaat.

seven | 11-03-09 | 19:09

Dieren-actievisten rattenvolk!
Lees Econostra van Peter Siebeld en huiver!

ONS | 11-03-09 | 19:09

AHW | 11-03-09 | 18:59
Laat je niet afzeiken, joh. Je had een goed plempsel. Helemaal met je eens.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:08

Fleauxe | 11-03-09 | 19:07
Ik begrijp het verschil niet.

grote regelneger | 11-03-09 | 19:08

seven | 11-03-09 | 19:04
Dus dierenactivisten zijn eigenlijk ergens in de evolutie blijven hangen? Aannemelijke gedachte.

grote regelneger | 11-03-09 | 19:07

@AHW | 11-03-09 | 18:59: Er is een subtiel verschil tussen opkomen voor diertjes en huizen in de fik steken. Do you feel me? Snap je het verschil? Nogmaals: "Ik ben niet blij met de bio-industrie, dat moeten we verbieden." is GOED. "Als jullie nu niet stoppen pak ik je kinderen en steek ik je goudvis in de fik" is FOUT.
-
Einde cursus, deel 1.

Fleauxe | 11-03-09 | 19:07

Wordt tijd dat Esther Ouwehand ff op transport wordt gesteld en met haar al die nertsenknuffelaars. Dit mens en haar vriendjes vormen een reeel gevaar voor Wilders.

knight03 | 11-03-09 | 19:06

Mijn retriever snapt er allemaal niets van.

websenior | 11-03-09 | 19:05

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 19:03
Wat vreselijk bot Teun (+ 100)

grote regelneger | 11-03-09 | 19:05

Tijdens de evolutie maakte de mens de overstap van noten en zaden naar de jacht op klein wild. De hoeveelheid voedsel per geïnvesteerd uur nam toe en er was meer tijd voor belangerijkere zaken, zoals reaguuren op GS.. ;) ehh herstel het maken van kunst en gereedschap. Later kwam het idee naar voren om een hek om dat wild te doen en bepaalde beesten te gaan houden als veehouder en bepaalde gewassen te verbouwen. Nog meer tijd over voor nog meer reaguursels op GS ehh herstel nog meer tijd om te zwetsen dat het zielig is.. eet smakelijk , en vraag ook aan de leeuw die voor je staat in Afrika hoe aardig hij je vind dat je zelf geen zoogdieren eet.

seven | 11-03-09 | 19:04

Kim Holland wil graag een stapeltje PowNed stickers: tinyurl.com/d3dev8
O, en de opbrengst van haar ledenwerfactie gaat naar een opvanghuis voor 'poesjes'.

Jaja...

Check voor het echte werk www.kimholland.nl

Nee dus! | 11-03-09 | 19:03

AHW | 11-03-09 | 18:59
Je bent het nu kwijt.
Doei.

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 19:03

AHW | 11-03-09 | 18:59

wat genuanceerd nu weer. Tegen bio-industrie en vóór dierproeven? maak eens een keuze.

LoopseTeef | 11-03-09 | 19:02

AHW | 11-03-09 | 18:59
"het vergelijken van dierenactivisten met hakbars vind ik niet kloppen, ik heb nog nooit een bomgordeldierenactivist zichzelf zien opblazen in een slagerij, for example"

Exact hakbars sterven zelf nog bij zo'n een actie. Dierenrechtenterroristen laten de bom op afstand ontploffen..

seven | 11-03-09 | 19:02

@AHW | 11-03-09 | 18:59
Onzin. Muizen en knijnen kunnen anders flink bijten, hoor...

VanFrikschoten | 11-03-09 | 19:02

AHW | 11-03-09 | 18:59
Waar werk je dan? in de weggeefwinkel?

grote regelneger | 11-03-09 | 19:01

-weggejorist-

Dave1307 | 11-03-09 | 19:01

Kittekatje | 11-03-09 | 18:49
Er wordt al enorm veel gedaan aan dierenleed, maar dan meestal door mensen die geen extremistische fratsen uithalen en dat ook niet nodig hebben.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 19:01

Mulimans | 11-03-09 | 18:57

Of die hond zit er niet in, of er zit echt dure Sheba in dat bakje. Ik zou hem als reclamespot gebruiken

LoopseTeef | 11-03-09 | 19:00

@schoptkont | 11-03-09 | 18:59
Eenzaam ook en met betraande trouwe bruine oogjes... zet dat er ook maar bij....

VanFrikschoten | 11-03-09 | 19:00

Heerlijk hoe iedereen hier alle 'dierenknuffelaars' af loopt te zeiken. Ik werk gewoon hoor en lees Geen Stijl/ Spitsnieuws dagelijks. En vind het allemaal goed en leuk behalve met dit soort onderwerpen.
Ik stem PvdD ja, en waarom? Omdat er voor mij geen partij is waarin ik mij kan vinden. Te links, te christelijk, te pro bio-industrie etc.
Ik vind het walgelijk dat in een land als Nederland zoiets bestaat als de bio-industrie om nog maar te zwijgen over het Halal slachten, ongelovelijk dat daar nog niets aan gedaan wordt. En dierproeven moeten in sommige gevallen gewoon, het zij zo, kan niet anders...
Ook het vergelijken van dierenactivisten met hakbars vind ik niet kloppen, ik heb nog nooit een bomgordeldierenactivist zichzelf zien opblazen in een slagerij, for example. Die mensen nemen het op voor wezens die niet voor zichzelf kunnen opkomen. Ik moest het even kwijt.

AHW | 11-03-09 | 18:59

ja, wij carnivoren eten konijnen natuurlijk lekker op. Maar bij ons is het tenminste één spuitje en klaar. Die boomknuffelaars vreten de worteltjes van de konijnen op, waardoor ze een langzame en pijnlijke dood sterven!

schoptkont | 11-03-09 | 18:59

Ja, waarom zou je zonder reden werkschuwe wortelknagels achter de tralies zetten, Fleischbaum?

Horror Skopie | 11-03-09 | 18:57

In de ogen van dierenactivisten zijn alle mensen slecht (nee erger nog: minder dan dieren!), tenzij ze zich inderdaad hun hele leven kwellen met een wortel-dieet en onthouding van verder alles wat niet nodig is om in leven te blijven. Terwijl beesten het vaak niet zo nauw nemen hoor met hun vrijheid
www.dumpert.nl/mediabase/427861/34ee42...
,om over zichzelf dus maar te zwijgen.

Mulimans | 11-03-09 | 18:57

jezus wat type ik weer slecht vandaag. Of toch een ander keyboard?

LoopseTeef | 11-03-09 | 18:56

IK vind de vergelijking van ter Horst met een Nazi nog niet zo verkeerd. De PVDA doet dingen waarvan ze weten dat heel veel - zo niet miljoenen - mensen ze NIET willen. Het is een clubje met enkele tienduizenden leden die een heel volk zijn knuffelmoslims door de strot wringt, achter de schermen baantjes verdeelt etc. Daarvoor bedriegen ze zelfs zonodig hun eigen achterban en het achterste van de tong bewaren ze voor hun incrowd achter gesloten deuren. Samen met de konkelaars en medebaantjesverdelers van het CDA behoren zij ethisch gezien tot de meest normen- en waardenloze politieke galbakken van dit land. Een bijltjesdag zou zeker op zijn plaats zijn. Moet ik meteen aan Saving Private Ryan denken: don't shoot, let them burn.

SOD | 11-03-09 | 18:56

Einde van de Domheid | 11-03-09 | 18:53

daar ben ik voor. Hoe vaker men dat doet, des te meer vervaagt het begrip 2e wereldoorlog en naz-duitsland. Moet men wat anders gaan bedenken

LoopseTeef | 11-03-09 | 18:55

De koran met het nazi-regime vergelijken is een schande, maar een onzer geliefde ministers vergelijken met een nazi is gewoon toegestaan.

frietgeur | 11-03-09 | 18:55

We kunnen natuurlijk ook allemaal met elkaar afspreken dat we elkaar allemaal nazi's vinden, elkaars literatuur mein kampf noemen en verder elkaar knettergek noemen. Zijn we toch weer leuk aan het polderen.

Einde van de Domheid | 11-03-09 | 18:53

Kittekatje | 11-03-09 | 18:49
Uit betrouwbaar onderzoek is gebleken dat 78 % van de reaguurders werkzaam is in de bio-industrie.

grote regelneger | 11-03-09 | 18:53

Zo zuur als een ferme slok Vinaigre Balsamique de Modène... kan me er helemaal in vinden, Fleisch. Dit soort staats ondermijnende one issue partijen moeten verboden worden! Raus mit euch!

VanFrikschoten | 11-03-09 | 18:51

Kittekatje | 11-03-09 | 18:49

de eerste trol is weer binnen zie ik???? Ouwehand zelve???

LoopseTeef | 11-03-09 | 18:51

-weggejorist-

Lowlife | 11-03-09 | 18:51

Ik vind de Partij van de Dieren wel erg tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.

Marcus Porcius Cato | 11-03-09 | 18:50

De meeste reaguurders hebben geen enkel idee van de realiteit in de bio-industrie. Net als 90 van het volk. Tja, daar doe je niets aan. Besef moet uit jezelf komen, dat kun je mensen niet aanpraten. Er zal de komende 50 jaar wel niet zoveel veranderen. En neen, ben ook geen fan van de agressieve manier van actievoeren, maar het komt uit een goed hart. Het vlees (of een ander dierenproduct) ligt vredig in de schappen; je ziet het dierenleed niet. Ben ook geen fan van militair ingrijpen in Irak en Afghanistan; maar men zegt ook daarvan dat het een hoger doel dient. Tja. Ik heb liever dat die dierenrechtenactivisten er wel zijn; anders zou het nog erger gesteld zijn met dierenleed in de samenleving.

@Stuyterkuycken. Er is al het een en ander bereikt de afgelopen jaren. Ik zou zeggen; abonneer je eens op de nieuwsbrief van de PvdD ofzo en weet wat er reilt en zeilt. Je vertelt onjuistheden.

Kittekatje | 11-03-09 | 18:49

Ieder die een huppelend hangoorkonijn ook maar een pluisje uit 't staartje trekt, krijgt een schot hagel. Wee u!
Zo ik heb gezegd.

-Strotgrondel- | 11-03-09 | 18:47

Ik wordt onderhand echt bloedpissig van die links-idealistische mooipraters die, zodra zij het gelijk tijdens het debat niet aan hun zijde hebben, meteen vergelijkingen gaan lopen maken met de Tweede Wereldoorlog. Mafkezen.
.
Vandaag las ik ook weer een interview met Wouter Bos, waarin hij weer de typisch linkse en vermoeiende zinsnede "want we kunnen van de geschiedenis leren waar dit toe leidt" gebruikt. Kop dicht Wouter, we zijn nu 60 jaar verder, er is godverdomme een Europese Unie, zo ongeveer het tegenovergestelde als wat tijdens De Oorlog het geval was! Iedereen die zulke flauwekulvergelijkingen verzint plaatst zich al bij voorbaat uit het debat.

The Green*Machine | 11-03-09 | 18:47

Nieuws over dierenactivisten is al erg genoeg maar moet er dan ook weer een foto van die missing link bij?

- teruggejorist - | 11-03-09 | 18:47

Muxje | 11-03-09 | 18:43
Ik acht dierenactivisten daar niet capabel voor.

De Eeuwige Pessimist | 11-03-09 | 18:44

Dus naar dit soort discussies gaat mijn zuurverdiende belastinggeld? Wanneer houdt die overdrijving in de politiek nu eindelijk eens op? Het is toch van de gekke dat politci op dit vlak vergelijkingen met het nazi-tijdperk trekken? Wat mij betreft helemaal in de lijn van de politic die over van alles en nog wat "verbijsterd" zijn.

grote regelneger | 11-03-09 | 18:44

Je herder Blondi noemen is zoooo 1942...

Vote/View | 11-03-09 | 18:43

@seven 18:41: Tja verdacht is het allemaal wel... Typisch gevalletje van: ik geloof niet dat er een complot was, maar als zou blijken dat er wel een complot was, dan zou me dat ook niet verbazen. In het geheel niet.

Muxje | 11-03-09 | 18:43

Mevrouw Esther Ouwehand is geboren in Katwijk. Daar is Ouwehand ook een (verdacht) veel voorkomende naam www.familienaam.nl/. Er is dan ook sprake van de 'Katwijkse ziekte'; van die lui van 30 die al in n rolstoel zitten na een hersenbloeding van de inteelt te hebben gehad. Gezien dit soort afspraken heeft Vrouwe Ouwehand er ook al haar eerste attack opzitten.

Ion Susai | 11-03-09 | 18:43

*Iets met the enemy of my enemy Guusje is my friend mompelt
En die Thieme, ik zou haar doen, op een met bont afgezet ameublement

Tobi | 11-03-09 | 18:42

Een vergelijking maken met het nazi-regime, wat origineel! Blijkbaar rest linkschmensen en dierenactivisten niets anders dan het rotte lijk van het nazisme opgraven als ze door de normale argumenten heen zijn.
*dierenactivisten stompzinnige randdebielen vindt*

JosVerbeek | 11-03-09 | 18:42

Strijkt de vegan striker nog?

Bos Hout | 11-03-09 | 18:41

Muxje | 11-03-09 | 18:34
Part of the deal, jij legt Pim om wij zorgen voor een geschikte rechter....
Laat de JSF, EU enz maar komen.
Een keer raden welke filmmaker na het maken van een film over de moord op Pim Fortuyn nog voor de film klaar omgelegd was?
Exact Theo van Gogh met 06 05 . Trailer video.google.com/videoplay?docid=77337...

seven | 11-03-09 | 18:41

Terwijl Hitler nog wel zo'n dierenvriend was....., maar een wat dommige vergelijking en niet zo nette vergelijking van Ouwehand (familie van overigens?)

brutus68 | 11-03-09 | 18:38

Voor die dierenactivisten heb ik een oplossing een hogeboom met een kort touw. Succes jongens.

Tinustuinwortel | 11-03-09 | 18:38

Waren de Duitse Herders fout in de oorlog ?

websenior | 11-03-09 | 18:37

ter Horst moet direct aangifte doen wegens belediging
Dan moet er nog aangifte tegen ter Horst wegens ernstige discriminatie
En tegen Pechtold vanwege die eeuwige debiele grijns. Dat moet ook niet mogen.

jan-lul-de-behanger | 11-03-09 | 18:35

Ohhh Esther deed een Hanneke.

G-unite | 11-03-09 | 18:35

@stuyterkuycken 18:32: Volkert had ook het passief kiesrecht moeten verliezen. Maar ja, de voorzitter van dat rechtscollege was ook een dierenactivist (en is gek genoeg niet gewraakt). De hele gang rond dat proces heeft een nogal nare smaak bij mij achter gelaten...

Muxje | 11-03-09 | 18:34

De laatste keer dat er verplicht ondertekend moest worden was in de Nazi-tijd. Nou, de laatste keer dat ik iets verplicht moest ondertekenen was bij mijn belastingaangifte, de aanvraag van mijn paspoort....................... nog iemand ideeën?? raar wijf die Ouwehand. Hoop niet dat ze van dezelfde familie is als die haringinmakers en rolmopsen

LoopseTeef | 11-03-09 | 18:34

Walgelijk, de manier waarop die mensen schijnen te vinden dat het doel de middelen heiligt. En zo mogelijk nog walgelijker is Ouwehand, die er maar een nazi-term tegenaan flikkert om haar woorden zogenaamd kracht bij te zetten. Een prima staaltje priming!

De Eeuwige Pessimist | 11-03-09 | 18:34

dieren :')

SaNDR | 11-03-09 | 18:33

Lekker origineel. Geert was eerder met WO2 erbij halen!

Absolutisme | 11-03-09 | 18:32

Zodra Volkert vrijkomt komt 'ie meteen op de PvdD lijst te staan. Verachterlijk fascisten zijn het.

stuyterkuycken | 11-03-09 | 18:32

Ik dacht dat het vergelijken met nazi's PVDA patent was, blijkbaar is het besmettelijk.

naai de PvdD, neem een bontjas mee!
bestellen doe je hierrr www.pelsland.be

Vrij_Onverveerd | 11-03-09 | 18:31

Sneue mensen die met hun voorstellingsvermogen niet verder komen dan hun knuffeldier. Als je nou echt begaan bent met de natuur zet je dan in voor behoud van de biodiversiteit (tegengaan van uitsterven van diersoorten), dat is wat belangrijker dan het comfort van een individuele kip. Kippen zijn echt totaal onbelangrijk.

Robert Irving III | 11-03-09 | 18:31

Wat ik wel bijzonder vind is dat Thieme cs nu al een paar jaar wegkomen met nietsdoen. Iedere andere partij die niets van zich laat horen wordt aan de schandpaal genageld maar de dierenpoezen - oh zo knuffelbaar - blijven in de luwte van de kritische aandacht van de polderlandse pers .

stuyterkuycken | 11-03-09 | 18:31

Ik koop geen bont. Ik heb een hekel aan bontkraagjes. Maar verder kan ik het afpersen en doordrammen van zogenaamde NGO's maar moeilijk verdragen.
Ik kan sowieso slecht tegen [x]ongeschikte mensjes die denken dat dingen verboden moeten worden of zijn.

datzitzo | 11-03-09 | 18:31

.. vervelend volk, linkse beterweters. Niet zelden de nieuwe lichting fascisten bovendien, met hun banale en/of gewelddadige axies.

Jan Passant | 11-03-09 | 18:30

kunnen we i.p.v. proefdieren geen PvDD stemmers gebruiken?

brouwmaster | 11-03-09 | 18:30

+1. Die dierenshit draait veel te ver door

Papkoek | 11-03-09 | 18:29

@ mezelf
-
"slaap lekker verder"

LaMeR | 11-03-09 | 18:28

Pim Fortuyn +1

Jan-Joris-Jaap-Joop | 11-03-09 | 18:26

@Fleauxe 18:23: Zo zijn er wel meer, en niet de minsten: een van de mensen die proefdiergeteste medicijnen gebruikt\ met precies datzelfde kutargument, is lid van het bestuur van PETA.

Muxje | 11-03-09 | 18:26

Briljant een Godwin argument in de 2-e kamer, ze gaat nog heel ver komen deze mevrouw. 3 zetels bij de volgende verkiezingen en Georgina in het parlement?

faz | 11-03-09 | 18:26

"Zo vergeleek PvdD-Kamerlid Esther Ouwehand vanmiddag het voornemen van het kabinet" . . . dat zou ouwehand van de p v/d d moeten zijn lijkt me. verders oprotten met lui die dieren hoger inschatten dan menselijke waardigheid. ook na de dood. zieke geesten die gasten

LaMeR | 11-03-09 | 18:26

"Biff Eagleburger | 11-03-09 | 18:24

Bitte sofort melden bij de PVdD

Kingeef1975 | 11-03-09 | 18:25

PvdD altijd -1000000

GS Jeweetzelluff | 11-03-09 | 18:25

Als je geen inhoudelijke argumenen hebt, haal je gewoon WO2 erbij.
Naar goed links-gebruik.

Teun van het Tuinpad | 11-03-09 | 18:25

@dr. Alban | 11-03-09 | 18:20

op liegen staat in nederland dan wel weer een veel zwaardere straf.
wat dat betreft dus wel weer slim..

pau-lee | 11-03-09 | 18:24

en=er
*plop*

Fleauxe | 11-03-09 | 18:24

Dierenactivisten zijn doorgedraaide knuffelbeestfetishisten. Inderdaad, nertsen loslaten die zich geen raad weten in de grote boze wereld, of inbreken in laboratoria en daar proefdieren vrijlaten die dan binnen een halve dag onder afgrijselijke omstandigheden doodgaan. Rare dierenliefde.

Elisabeth2 | 11-03-09 | 18:24

Er loopt wel eens een Duitsche Staander bij mij door de straat en je ziet die rechterpoot iets meer omhoog gaan dan de linker. Kan toeval zijn, maar ik houd 'm in de gaten.

Biff Eagleburger | 11-03-09 | 18:24

Hoe je het wendt of keert, het is natuurlijk wel een groot compliment aan het adres van ons aller Guusje. Onterecht weliswaar aangezien Guusje in intellectueel opzicht een geestelijk gehandicapte microbe is in vergelijking met Goebbels, maar dat hou je toch.

Er is gelukkig nog wel een overeenkomst tussen Guusje en Dr. Joseph: beiden wend(d)en hun geestelijke vermogens op een totaal verkeerde manier aan: contraproductief. En dan is het dus eigenlijk maar goed dat Guusje slechts over een beneveld brein beschikt.

* Fles Aardappelgenever richting Guusje passt .... *

Reinaert | 11-03-09 | 18:24

Wat is erger:
A) PvdA Stemmers
B)PvdD Stemmers

(R)evolutie | 11-03-09 | 18:24

Hear Hear!!!
Wat de partij voor de dieren er niet bij zegt, is dat ze hiermee medisch onderzoek onmogelijk maken. Onderzoek dat van levensbelang is voor zo ongelofelijk veel mensen in de wereld. Als mevrouw Thieme en haar achterban zich aanbieden als proefkonijn laten we vandaag nog alle proefdieren vrij. Deal?
Waarschijnlijk niet. Kan iemand zich nog een uitzending van rondom 10 over dit onderwerp herinneren? Daarin zat een activiste met een chronische ziekte. Om het leven dragelijk te maken slikt(e) ze dagelijks medicijnen. En raad eens hoe die pillen zijn ontwikkeld? Maar daar zat mevrouw dan weer niet mee. Want, zo redeneerde ze, op die manier kon ze langer leven en voor de dieren opkomen.
Conclusie: Het gebruik van proefdieren is walgelijk en inhumaan. Wie er van afhankelijk is kan de rambam krijgen. Tenzij de ethische wegwijzers zelf iets mankeert, dan heeft het diertje even pech. Op zo' n moment moeten en prioriteiten worden gesteld.

Fleauxe | 11-03-09 | 18:23

Het ziet er naar uit dat de crisis overgeslagen is naar individuele politici, wat een zooi allemaal in die kamer. Mensen doen maar wat.

Stroopdoos | 11-03-09 | 18:23

Nog nooit was het gezegde... Slaat als een tang op een varken.... zo goed van toepassing.

Kingeef1975 | 11-03-09 | 18:22

Hoopt dat de mensen die PvdD gestemt hebben volgende verkiezingen uitgesloten worden om ooit nog te kiezen.

just and only me2 | 11-03-09 | 18:22

*Had altijd al dierenvriend willen worden*

(R)evolutie | 11-03-09 | 18:22

Koop bont en steun de bio-industrie.

stadsjongen | 11-03-09 | 18:22

Het is ook een belachelijk voorstel van Ter Horst. Lijkt me als je het durft om een moord te plegen, te intimideren etc. je ook wel durft te liegen bij het ondertekenen van een manifest.

dr. Alban | 11-03-09 | 18:20

Ik heb toevallig net ook een stukje live gezien over haar betoog (weer eens te laat voor het spoeddebat, though), en het was te zien dat iedereen die daar nog aanwezig was (waren er niet echt veel) zich afvroeg of ze niks zinnigers te zeggen had in deze moeilijke tijden, dan een populistisch praatje te houden voor een paar activisten die waren opgepakt omdat ze niet op een fatsoenlijke wijze konden demonstreren.

Uomo Universalis | 11-03-09 | 18:19

Dierenactivisten hebben een terreurnetwerk waar de gemiddelde hakbar jaloers op zou zijn. Aanpakken dus.

Zeddegeizot | 11-03-09 | 18:19

triest

baspet | 11-03-09 | 18:17

Ze heeft het op aandringen van de SP overigens wel weer ingetrokken. Het blijft smakeloos, maar toch.

Thermoskan | 11-03-09 | 18:17

Primal | 11-03-09 | 18:13 aai poesje aai, Lievvv

Stroopdoos | 11-03-09 | 18:17

Ik stem niet want Hitler is eauk democratiscch gekozen. Mij te Llink.

zovoklets | 11-03-09 | 18:17

Ik zou het niet beter gezegd kunnen hebben

tha_tux | 11-03-09 | 18:16

Mooi, dat is dan ook weer gezegd.

Bixier | 11-03-09 | 18:16

Mevrouw de dierenactivist zou toch wel weten dat de standpunten van haar partij angstaanjagend dicht bij die van de NSDAP komen? En weet ze ook dat Hitler ook een vegetariër was?

TV Dominee | 11-03-09 | 18:16

Kudtoorlog lijkt wel dichterbij te komen ipv in de verre geschiedenis te verdwijnen.
Dit gaat trouwens wel enen berisping opleveren voor de dierenpartij, *foei!, af, zit"

Stroopdoos | 11-03-09 | 18:15

-weggejorist-

Uomo Universalis | 11-03-09 | 18:14

Auf wiedersehen!

coho | 11-03-09 | 18:13

Ik aai mijn vriendins poes.

Primal | 11-03-09 | 18:13

Word zo moe van al die types die gelijk de oorlog erbij halen. Geen aandacht aan besteden aan dat soort idioten. Dat de PvdD stemmen trekt is al erg genoeg.

KapiteinClaus | 11-03-09 | 18:12

Ik schop mijn kat
geenstijlsteengeil | 11-03-09 | 18:11
+783613478952367564012479023864235648274

ApexAlpha | 11-03-09 | 18:12

eensch

keeskooskaas | 11-03-09 | 18:11

-weggejorist en opgerot-

Blaaskaak | 11-03-09 | 18:11

Ik schop mijn kat

geenstijlsteengeil | 11-03-09 | 18:11

-weggejorist-

Blaaskaak | 11-03-09 | 18:11

Ik hou van naties...

WybWyb | 11-03-09 | 18:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken