Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Terroristische dameskapper bijna vrij!

Dat is nog eens hoopgevend nieuws voor radicaliserende hakbars in spé. Zo heeft de Nederlandse bommenlegger/dameskapper Wesam al Delaema zojuist een deal gesloten met het Amerikaanse Openbaar Ministerie. Wesam, die in 2006 werd uitgeleverd aan de USA, bekende een bermbom te hebben ingegraven bestemd voor de Amerikaanse troepen in Irak. Naïef als hij was, besloot het zijn hele avontuur op video vast te leggen, hetgeen hem uiteindelijk een vliegticket over de grote plas opleverde. Daar besloot hij uiteindelijk eieren voor zijn geld te kiezen en het op een akkoordje te gooien. Het leverde de dameskapper 25 jaar zeepjes rapen op achter de tralies, dus meneer komt halverwege volgende maand op vrije voeten. Pardon GeenStijl, half maart?! Ja, want meneer mag zijn straf in Nederland uitzitten. Dat was een keiharde voorwaarde van de Nederlandse overheid voordat Wesam werd uitgeleverd. Bovendien wordt het Amerikaanse vonnis bij zijn terugkeer omgezet naar Nederlandse maatstaven. Pakken we even de jurisprudentie erbij: een straf van 10 jaar in het enge buitenland wordt omzet naar ongeveer 517 dagen gevangenisstraf in Nederland. Dan komen wij dus met aftrek van voorarrest plus vinger in de lucht uit op 15 maart. Wesam, gefeliciteerd met je superdeal!

Reaguursels

Inloggen

Als ik hem was zou ik wel oppassen want wie weet staan er als hij vrijkomt wel zwarte SUV's op de stoep...

ExtremeExtremist | 27-02-09 | 18:21

Deze knaap is gajes van de eerste orde. Hij is een combatant die zijn wapens heimelijk draagt en het oorlogsrecht minacht. Hij doet zich voor als tourist uit Nederland op familie bezoek en ontpopt zich aldaar als moslimstrijder tegen de Amerikanen. Inclusief neefje. Tja, en als je als combatant je wapens verborgen houdt en geen zichtbare merktekens draagt ben je een unlawful combatant. En verdien je een aparte behandeling. Een abughrabje in Cuba zeg maar. Deze Nederlandse klootzak die als Nederlander/irakees/moslimstrijder de terrorist loopt uit te hangen moet als terrorist aangemerkt worden door de Nederlandse regering. Dus beperken in zijn reizen, geen bankrekening en geen uitkering voor deze field.

cosmosluller | 27-02-09 | 15:10

-weggejorist-

ABURRIDO | 27-02-09 | 15:04

@BATTAL | 27-02-09 | 10:50

Wat een bullshit hier.. Ik ken die gast dus persoonlijk, ....
______________

Wat zegt dat..?
De aanslagplegers ( waaronder nota bene een onderwijzer en artsen) destijds in London werden ook door iedereen als vriendelijk en geintegreerd ervaren.

donjon | 27-02-09 | 14:44

En maar binnen blijven halen al die Lui uit Irak ,Afghanistan etc etc .In Boskoop woont ook zo Afghaanse Martelaar honderden heeft die er door heen Gedraaid mag gewoon lekker hier de krant bezorgen .Slaap verders allemaal weer Links blijven stemmen hoor .

liegende lippen | 27-02-09 | 13:29

Dameskapper? Wist niet dat ie homo was. Meestal zijn het homo's in die branche,hetzelfde als met mannelijke bloemisten

Nifelheim | 27-02-09 | 11:13

Wat een bullshit hier.. Ik ken die gast dus persoonlijk, die beelden die zogenaamd ontdekt zijn bij hem thuis had hij eerder aangeboden aan SBS en RTL als docu-materiaal. Hij werd door die gasten ontvoerd en gedwongen om te filmen. De reden dat hij moest "helpen" die bommen te leggen is omdat ze hem daardoor later konden chanteren. Waarom zou hij zijn filmmateriaal gaan aanbieden aan commerciele zenders als hij zelf schuldig zou kunnen worden bevonden? Zelfs m'n neef werd opgepakt omdat hij met hem mee ging naar een familiebezoek in Irak. M'n neef is nu het land uitgezet en is ongewenst vreemdeling terwijl zijn vrouw en kind hier zitten. Waarom hij het land wordt uitgezet is niet duidelijk, de rechtbank achtte de bewijzen tegen hem onvoldoende (viel ook niets te bewijzen), maar de staat gaat telkens in beroep, bang voor de schadevergoeding die ze moeten betalen voor het jarenlang onschuldig vasthouden van iemand. Je kunt niet zomaar elke moslim oppakken voor terrorisme. De enige reden dat Wesam heeft bekend is dat hij eindelijk naar huis mag (soort van). Kan niet wachten om hem te zien. Wesam, gab, hopelijk gaan we die tour over de boulevard binnenkort toch maken!

BATTAL | 27-02-09 | 10:50

WTF is dit nou weer voor gedoe?
Laat die gast daar lekker wegrotten in een cel ofzo,
wat moeten we met zo'n persoon in onze maatschappij?

Frappant | 27-02-09 | 10:27

de kans zou nog haast groter zijn dat er een turkish arlines toestel met 143 mensen aan boord neerstort waar wonder boven wonder maar 9 slachtoffers gevallen zijn, dan dat die hakbar naar irak word gestuurd....
he wacht is, was dat al niet gebeurd?

redpower | 27-02-09 | 09:54

Goed van onze overheid dat ze kostte wat kost deze terrorist zo snel mogelijk weer in onze maatschappij willen laten rond lopen. Hulde daarvoor!

Datniet | 27-02-09 | 09:43

Kan er tzt niet met behulp van z'n eigen: "Hoe plaats ik een bermbom"-handleiding zo'n ding half worden ingegraven onder z'n "Welkom Thuis"-kokosmat?

R.B.Scott | 27-02-09 | 09:41

op een of andere manier hebben wij lichtpunten bij de overheid werken die stellig overtuigd zijn dat onze maatschappij pas echt leuk is , als er dit soort idioten in losloopt .. vinden ze het gek dat er het vertrouwen in de nl overheid elke keer weer een beetje minder word

sparrow | 27-02-09 | 09:20

-weggejorist-

Razoorsharp | 27-02-09 | 09:11

Het zou eens tijd worden dat er wat verandert. Een NORMAAL land levert zijn eigen staatsburgers NIET uit. Nederland deed dat altijd zonder morren. Dit is een heel klein beginnetje. Dit staat dan los van het feit dat die bermbommenlegger wel gestraft moet worden.

JanVergoor | 27-02-09 | 08:20

ABURRIDO | 27-02-09 | 00:58 Er was er geeneen onschuldig. De Amerikanen zijn de bevrijders.

Frotklob | 27-02-09 | 07:54

-weggejorist-

ABURRIDO | 27-02-09 | 00:58

d=t

donjon | 27-02-09 | 00:16

Het VOORDEEL van lief zijn voor terroristjes is dat ze allemaal naar hier willen komen (aanzuigende werking heet dat) omdat ze hier hun gang kunnen gaan en er zo'n 'goeie' advocaatjes zijn die hun willen helpen zodat ze dat kunnen doen waar ze door allah voor geschapen zijn........ en dat het daardoor hier heel veilig wordt, want bijten in de hand die jou beschermd dat doe je natuurlijk niet.
.......... DAT DAN WEER WEL.
(....)

donjon | 27-02-09 | 00:13

Daar lekker laten wegrotten. Hij had het toch op Amerikaanse jongens voorzien? Nou , laat hun dan maar bepalen wat ze met 'em doen, daar zijn ze veel beter in dan die fatsoensrakkers hier! En die trut een Nederlander? laat me niet lachen. Vieze Irakese haatbaard is het, en die willen we hier helemaal niet hebben. Paspoort afpakken en terug naar de zandbak, Ali Baba! Vullis het land uit!

Stellingios | 27-02-09 | 00:11

Moet je wel weten dat de meerderheid van de zaken in de VS gedeald wordt, met een onterechte bekentenis.

---
t joch was naief, en geen hakbar.

2emeREP | 27-02-09 | 00:07

Wesam! Ik heb nog een advocaat nodig..

HOP | 26-02-09 | 23:50

Hear, hear. U heeft gezegd.

Henk1961 | 26-02-09 | 23:33

Wat hebben wij er nou weer mee te maken? Geef die kloodtzak zodra hij vrijkomt ook maar een verblijfsvergunning en uitkering, want hij is toch zooo zielug. Als ik het voor het zeggen had, zou hij heel lang lijden. Terroristen verdienen geen medelijden.

Nietvoordekat | 26-02-09 | 23:32

Don't shoot the messenger...

da wizard | 26-02-09 | 23:27

Hohi.. moet deze dwaas ook niet nog uitgeleverd worden aan Irak? Dan weet je iig dat je hem niet meer terug zal zien. Scheelt wel een terrorist binnen de grenzen, toch?

inquisitra | 26-02-09 | 23:19

Deze zogenaamde bekentenis zegt helemaal niets of hij schuldig is of niet.Die amerikaanse rechtspraak deugt voor geen meter;niet voor niets zitten er in amerikaanse gevangenissen per hoofd van de bevolking de meeste gevangenen.
Het is ongever 2% van de bevolking;dat is nog eens iets om trots op te zijn toch?
Waarschijnlijk is hij onder druk van onze vroegere "bevrijders" door de laffe nederlandse regering aan de VS uitgeleverd.
Als schoothondje kun je toch moeilijk nee zeggen,nietwaar

pielewaaier | 26-02-09 | 22:47

Geef 'm maar even aan mij.
Doet ie het echt nooit meer.

Merlot | 26-02-09 | 22:06

Terwijl de smeerlapperijen van DonnerT in deze zaak botweg links blijven liggen.

De dubieuze uitleverpraktijken van den regeering moeten eens gefileerd worden,
niet het gestuntel van een dameskapper.

vander F | 26-02-09 | 21:55

Anna_karenina | 26-02-09 | 21:24
Ik viel ook zeker je punt niet aan. Vroeg me alleen af waarom niemand vraagtekens stelt bij het feit dat de verjagers van Saddam hem eerst aan de macht hebben gebracht.

Bar_Type | 26-02-09 | 21:51

-weggejorist-

funzy | 26-02-09 | 21:48

Werkelijk geen hond hier die deze zaak vanaf het begin gevolgd heeft,
nitwits.

vander F | 26-02-09 | 21:47

Het zal wel blijken dat hij gewoon gemarteld is, en daarom heeft bekend.

koreapassie | 26-02-09 | 21:33

Bar_Type | 26-02-09 | 21:12

Dat was niet mijn punt, het ging over een opmerking dat wasabi al-d. een verzetsheld zou zijn. maarja, verzetten waartegen? Maar als je het toch wilt weten; Nee, niet raar. Eerder logisch. of ik het er mee eens ben, das wéér een ander verhaal.

Anna_karenina | 26-02-09 | 21:24

Kun je dat óók ff vertalen hoxa?, snap er geen moer van

bijbal | 26-02-09 | 21:22

Als Zwarte Kip het stukje had geschreven, had ik het geloofd.

Ion Susai | 26-02-09 | 21:16

Uitkering, dat is.

JosVerbeek | 26-02-09 | 21:16

VanFrikschoten | 26-02-09 | 21:10
Johoo, ik hebt brandmelders gekocht, twee jaar geleden al en die liggen nog op een plank in de boekenkast. CO2 doen wij niet aan, geloof ik. Moet even de kat vragen die heeft daar meer verstand van.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 21:13

gentle giant | 26-02-09 | 21:06
Dat wordt 240 uur plantsoenen schoffelen en daarna een huis met uitkeren. Kan niet missen.

JosVerbeek | 26-02-09 | 21:13

waarschijnlijk is hij voor het saddam-regime gevlucht, juist datgeen wat de amerikanen omvergeworpen hebben.
Anna_karenina | 26-02-09 | 20:48

Je vind het dus net als de regering niet raar dat een dictator verjaagd word door degenen die hem op de troon hebben gezet?

Bar_Type | 26-02-09 | 21:12

VanFrikschoten | 26-02-09 | 21:05

Blijft inventief volk.

zovoklets | 26-02-09 | 21:12

@Elisabeth2 | 26-02-09 | 21:06
Denk ook aan brand en CO2-melders...

VanFrikschoten | 26-02-09 | 21:10

@Rammstein | 26-02-09 | 20:59, was wel een beest.

gentle giant | 26-02-09 | 21:08

Rammstein | 26-02-09 | 20:59
Ja, ik zag het. Naar. Zij speelde ook mee in de East Enders.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 21:08

VanFrikschoten | 26-02-09 | 20:49
Ik heb hier aan voor en achterkant pensloten en grendels. De Rooie wordt wat ouder en wil gelukkig graag binnen zitten bij de verwarming. Dat is niet te zeggen dat hij nog helemaal wild wordt als er onverlaten in de buurt zijn.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 21:06

www.nieuwsbladtransport.nl/nieuws/id24...
Somalische piraten, ook zo'n verhaal, dat je denkt van:
het kan toch niet zo zijn dat, ....
Terwijl je gewoon weet, yep, here forever .......

gentle giant | 26-02-09 | 21:06

Ook OT: My favourite Seabiscuit did a hell of a job today.

*Morgen maar weer bij kopen, jongens en meisjes*

On topic. Schandalig! Dat die man hier überhaupt nog moet zitten en niet gelijk een half miljoen van Wouter Bos krijgt - dàt zou pas een gebaar zijn naar de moslimwereld. Kunnen we goed gebruiken na al dat gelazer over Fitna, die cartoons van Nekschot en het werkelijk onverteerbare feit dat NL nog steeds niet geheel geïslamiseerd is! Nogmaals, schande!

*Allah weet het best*

Berserker Nr. 1 | 26-02-09 | 21:04

VanFrikschoten | 26-02-09 | 21:01

'selbstschussanlagen'
Help me even VanFrikschoten o.a.mijn Duits is kaput.

zovoklets | 26-02-09 | 21:04

Rammstein | 26-02-09 | 20:59
Welke miss Brahms? Ik ken een componist die Brahms heet, maar die is al heel erg lang deaud.

JosVerbeek | 26-02-09 | 21:03

Rammstein | 26-02-09 | 20:59
Ja, ik las het. Echt van genoten destijds. Was nog jong ook. 62 of zo.

Jaap de Paap | 26-02-09 | 21:03

TIP i.v.m. het spoedig vrijkomen van Wietse van Dalema
Uw lokale pliesie heeft mensen (soms ex-pliesies die als vrijwilliger optreden)die bij u thuis komen om u van advies te voorzien inzake beveiliging.
De gulden regel is: beveilig uw huis in zo verre dat u zich veilig voelt.
Zo hebben we in Das Institut inmiddels naast cctv o.a. selbstschussanlagen...

VanFrikschoten | 26-02-09 | 21:01

Rammstein | 26-02-09 | 20:59
Gecondoleerd Rammstein.

zovoklets | 26-02-09 | 21:01

Anneke83 | 26-02-09 | 20:49

Eens proberen? Zetten we wasabi al-D er op, komt er ook weer eens iets grappigs in de dumpert.

Anna_karenina | 26-02-09 | 21:00

@Phoq 20.45
Zo is het maar net.

TFM | 26-02-09 | 20:59

Off topic: miss Brahms ist tot.

Rammstein | 26-02-09 | 20:59

Het extreem islamitisch verzet heeft een verfijnd oog voor ironie: US lanceren Operatie Big-ass Permanent Bombing en zij vergelden dit met een "Up-yours"-Prikactie van een homofiele dameskapper. (uit Holland nota-bene) die zijn bermbom in een hol begraaft en in het gezicht van de vijand laat exploderen.
Villein maar zeer effectief.

TFM | 26-02-09 | 20:54

Mooi,
ik kan me hier wel in vinden.

vander F | 26-02-09 | 20:54

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:36
Die slotenverkoperTs moeten toch ook eten? De politie wil daar graag een steentje aan bijdragen, ze zijn tenslotte je beste vrienden.
VanFrikschoten | 26-02-09 | 20:49
Rooie katers zijn uitstekende autobeveiligers, volgens mij schrikt een inbreker zich een hartverlamming als hij opeens door zo'n kudtkat wordt aangevlogen.

JosVerbeek | 26-02-09 | 20:53

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:47
ghe.
Groeten aan de Rooie.
Fijne avond.
*out*

Teun van het Tuinpad | 26-02-09 | 20:53

@Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:36
Ik zou het maar doen. Uit geheime politie statistieken blijkt dat als het dievengilde ergens succesvol heeft toegeslagen dat ze dan weer komen. Let op langdurig geparkeerde auto's met iemand er in en hou de Rooie binnen...

VanFrikschoten | 26-02-09 | 20:49

Zou je haar leuk gaan zitten van zo'n bermbom?

Anneke83 | 26-02-09 | 20:49

Phoq | 26-02-09 | 20:45

Lijkt mij dat een Nederlander niet zonder toestemming in een buitenlands leger dienst mag nemen.

zovoklets | 26-02-09 | 20:49

Zylom | 26-02-09 | 20:41

Dat Bush een mongeaul is, staat niet ter discussie. Dat is waarheid. Maar Wesam een verzetsheld? dat meen je toch niet werkelijk? Ten eerste moet hij maar eens een keus maken; wat is zijn land? aangezien hij retour Nederland komt neem ik aan dat hij hier zijn staatsburgerschap heeft. Nederland is niet bezet..... Als hij "zijn" land had willen helpen had hij in eerste instantie daar moeten blijven en niet naar NL moeten vluchten. Hij had er feitelijk niets te zoeken. waarschijnlijk is hij voor het saddam-regime gevlucht, juist datgeen wat de amerikanen omvergeworpen hebben.

Anna_karenina | 26-02-09 | 20:48

Teun van het Tuinpad | 26-02-09 | 20:44
Dat is ook weer zo natuurlijk. Hij ligt de hele dag op zijn stoeltje de boel in de gaten te houden, en wee degene die in zijn klauwen terecht komt.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:47

Irak
F. von Zeikhoven | 26-02-09 | 19:28

Waarom moet die criminele piemol dan in Nederland vrijgelaten worden? Laat hem berecht worden in het land van herkomst...

Bijstandskoning | 26-02-09 | 20:46

Zylom | 26-02-09 | 20:43

Zo ken ik mensen met een Frans klinkende achternaam die toch Nederlands zijn en de daarmee gepaard gaande rechten genieten.

zovoklets | 26-02-09 | 20:46

Volledig terecht dat deze man binnenkort al vrijkomt. Misschien dat julllie het gemist hebben, maar het is oorlog in Irak. In een oorlog gebeuren zulke dingen als het begraven van bermbommen enzo. Dat is geen misdaad waar iemand 25 jaar voor zou moeten zitten, in dat geval mag je elke militair die iemand vermoord ook opsluiten. Het lijkt mij dat deze man gewoon het recht heeft om zijn land te verdedigen, dat maakt hem geen crimineel of slecht mens.

Phoq | 26-02-09 | 20:45

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:36

Maar die mensen weten niet dat jij de Rooie hebt.

Teun van het Tuinpad | 26-02-09 | 20:44

Toch maar goed dat ons belasting geld in deze armoedige tijden van recessie toch nog voor goede doeleinden ingezet kan worden...
Stel je voor dat we hier criminaliteit tekort zouden hebben!

Charly_Trippo | 26-02-09 | 20:44

Zylom | 26-02-09 | 20:41
Illigale oorlogen bestaan niet. Als je maar wint.

zovoklets | 26-02-09 | 20:44

zovoklets | 26-02-09 | 20:40
En zitten daar dan ook / kuch private belangen bij / . Ik zeg maar wat, hoor, weet het natuurlijk niet zeker.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:43

-weggejorist-

Zylom | 26-02-09 | 20:41

Zylom | 26-02-09 | 20:39
Door wie zijn wij laatst binnengevallen dan?

zovoklets | 26-02-09 | 20:41

Uuuuuuuuh, als ik mocht kiezen, dan wist ik het ook wel.

hanzebal | 26-02-09 | 20:40

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:36

Bij ons stuurt de politie brochures van private beveiligingsbedrijven.

zovoklets | 26-02-09 | 20:40

-weggejorist-

Zylom | 26-02-09 | 20:39

Hohx prima topic. Omdat we het toch nergens over hebben. Wij kregen laatst een brief van de politie in de bus, dat de inbraken hier in de buurt mega opgejests zijn. En daar meteen het advies bij om het hang- en sluitwerk aan te passen met daarbij een paar linkjes van bedrijven die dat kunnen vderzorgen?

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:36

Heeft die straf omzetting ook iets met de dollarkoers te maken?

Dr. Snuggels | 26-02-09 | 20:31

Vraagt nu niemand zich af wat er nu de beweegredenen van zijn van onze politieke leiders om toch maar zoveel mogelijk van dit soort mongeaulen hierheen te halen? Gaat er eens een keer een weg omdat een ander land hem liever heeft dan ons, halen wij hem weer terug! Dat krijg je toch niet verzonnen? Je zou haast denken dan de "heren" in den haag allemaal met een kutwijf getrouwd zijn. Proberen zij de invoer van de sharia te bespoedigen zodat ze thuis ook weer eens wat te vertellen hebben?

Anna_karenina | 26-02-09 | 20:30

Colin O | 26-02-09 | 18:58

Inderdaad, laat hem lekker in Amerika rotten. Kost het ook geen geld. Nu gaat die stinkerd hier weer van een uitkering genieten.

anti-hangtiet | 26-02-09 | 20:29

Jokkebrok | 26-02-09 | 20:22
Volgens mij heeft het Amerikaanse OM ingestemd, ofnietdan?

zovoklets | 26-02-09 | 20:27

Als je Carlo om je nek hebt gehad, ben je tot alles in staat.

Teun van het Tuinpad | 26-02-09 | 20:25

Krokoklaas | 26-02-09 | 20:19

Genezen?
Die man heeft jaren aan dameskapsels staan frunniken en terug staan schreeuwen naar de hoofden onder de droogkap.

Ik vind het nog netjes dattie zijn woede uitlating in Irak ging doen.

zovoklets | 26-02-09 | 20:25

Nu maar hopen dat wesam al-di op weg hierheen ook nose first het weiland in pleurt!

Anna_karenina | 26-02-09 | 20:24

-weggejorist-

Truttekop | 26-02-09 | 20:23

www.youtube.com/watch?v=s2Zd_25oAuA
De held van deze daad halen wij vrolijk weer naar NLD.
wat een fijne overheid hebben wij toch... iedereen rustig gaan slapen en morgen gezond weer op (vrij naar Sonja Barend, VARA).

Jokkebrok | 26-02-09 | 20:22

Deal?!?! Wat deal...? Afschieten in een scudraket... de kleautmongeaul!

Roedenko | 26-02-09 | 20:20

En is hij nu genezen ? of gaat hij binnenkort weer gewoon vrolijk verder met bermbommen maar dan in Nederland

Krokoklaas | 26-02-09 | 20:19

Eigenlijk heeft dit topic totaal geen nieuwswaarde... same old story..
Kudt-overheid!

Kapitein Oranje | 26-02-09 | 20:15

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:12

lol.
Vind je het erg dat er overlevenden zijn?

zovoklets | 26-02-09 | 20:13

ZDEV | 26-02-09 | 20:11

Amerikaanse toestanden. Wat ik je brom.

zovoklets | 26-02-09 | 20:12

mooi he dat NL

Leaque of Morons | 26-02-09 | 20:12

Ik zat hier net naar het Journaal te kijken, naar een paar overlevenden van die crash. Wat erg. Ik schiet helemaal vol.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 20:12

Nederland watjesland...

ZDEV | 26-02-09 | 20:11

@funkyd
Typhus.

en teruggerot | 26-02-09 | 20:11

@Remington
Doetie anders nooit?

en teruggerot | 26-02-09 | 20:10

-weggejorist-

funkyd | 26-02-09 | 20:09

OMFA!
Een knipnicht met stoere verhalen.

en teruggerot | 26-02-09 | 20:05

Waarom mag je als Nederlander in Irak eigenlijk geen bermbommen doen van Amerika?

Zelfde als Irakees in Amerika geen wapen mag dragen van Nederland.

zovoklets | 26-02-09 | 20:04

Remington.223 | 26-02-09 | 19:58
Jaha, de dader is achteraf eigenlijk ook wel vreselijk geschrokken van wat hij wilde doen, en heeft er nu best wel een beetje spijt van. Hij zal het nooooit meer doen, heeft ie zelf gezegd.
*geytwolsokmodus uitzet*

JosVerbeek | 26-02-09 | 20:01

Maar verder wonen er helemaal geen radicale hakbars in ons land hoor.
Tis echt maar een incidentje.

Remington.223 | 26-02-09 | 19:58

IED's plaatsen ging hem belabberd af dus hij zal wel weer gewoon dameskapper worden. Misschien wil Carlo hem ook nog wel een keer in een show hebben.

- teruggejorist - | 26-02-09 | 19:57

koffiemuts | 26-02-09 | 19:55
Met slagroom. Yumpie!

Elisabeth2 | 26-02-09 | 19:57

Elisabeth2 | 26-02-09 | 19:35
Doe dan maar een flesje, Elisabeth.

koffiemuts | 26-02-09 | 19:55

Eikel. Oprotten.

koennn | 26-02-09 | 19:55

Kam je haar met een handgranaat!

JosVerbeek | 26-02-09 | 19:55

Nou das kort zeg, dan moet gedetineerd nederland echt nummertjes trekken om hem als sex slaaf te kunnen gebruken.

Beëlzebul | 26-02-09 | 19:53

wat wel vreemd is.. kappers zijn over het algemeen heaumeaux, dus een moslim kapper is op zijn minst opvallend.

Misschien heeft hij nu spijt van zijn deal want zeepjes laten vallen vind ie o zo leuk.

ps. die foto is ook ghey

Joffri | 26-02-09 | 19:53

Doet es ff heel snel lid worden dan, www.geenstijl.nl
en stem tzt op Wilders.

jean claude d'Hommel | 26-02-09 | 19:52

Ik zou hem voor straf het haar van "oom Geert" laten wassen en watergolven

boeit niet | 26-02-09 | 19:50

Hier straf uitzitten vooruit dan maar............

Maar daarna wel DIRECT OPROTTEN RICHTING IRAK!!!!

G. Patton | 26-02-09 | 19:48

al Delaema, alweer zo'n enge Frysk...

VanFrikschoten | 26-02-09 | 19:46

Gadverdamme. That is all.

Verloren Zaak | 26-02-09 | 19:46

laten we een bermbom op hem testen. Bij onvoldoende resultaat nog één. En desnoods nog één.

Joffri | 26-02-09 | 19:44

Hij bezorgt iedereen tenminste een explosief en uniek kapsel.

Klapband | 26-02-09 | 19:40

Kereltje Pechtold mag Obama nadoen. Twee minuten gratis zendtijd om Wilders dwars te zitten 25 zetels .... dat wordt link!

Onderduiker | 26-02-09 | 19:39

En ja hoor ... Kereltje Pechtold bij DWDD. De rising star, volop in het nieuws.

Onderduiker | 26-02-09 | 19:37

Dus Ayaan wordt niet wereldwijd beschermt door NL, maar islamitische bermbommenleggers wel. Duidelijk waar dit heen gaat...

tipo | 26-02-09 | 19:37

Nou goed om te weten hoe de omrekeningstabel tov. het buitenland eruit ziet. Wij in NLD kiezen er kennelijk voor om de slachtoffers van criminelen flink in de koude te laten staan. Niks geen genoegdoening en bescherming tegen de heersende roofdiermentaliteit gewoon sitting duck spelen hier in NLD.
Goed hoor linkse elite ! Chapeau !

Jokkebrok | 26-02-09 | 19:36

Het ergste is nog dat je als normale NL-er wel overal op aangepakt wordt. Maar komt waarschijnlijk omdat we geen grote bek opzetten en geen blik advocaten kunnen opentrekken.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 19:35

We zullen ook even de ouders van onze omgekomen bermbommen soldaten vragen hoe die er over denken om deze ............ naar de Nederlandse maatstaven vervroegd vrij telaten.

langeleugenaar | 26-02-09 | 19:34

Hollandhatesgod | 26-02-09 | 19:31
Lekker draaideuren. Deden wij vroeger op de kleuterschool ook, kan ik me nog herinneren. Alleen heette dat toen 'stoelendans'.

Krachtmeester | 26-02-09 | 19:32

Toontje Larger | 26-02-09 | 19:22

Loop jij voorop bij de fanfare?

zovoklets | 26-02-09 | 19:32

ik vraag me toch echt af wat al die criminelen in de gevangenis doen met ons na-5-dagen-weer-de-straat-op rechtsysteem

Hollandhatesgod | 26-02-09 | 19:31

@ Bijstandskoning | 26-02-09 | 19:25
Irak

F. von Zeikhoven | 26-02-09 | 19:28

Uit welk land komt Wesam al D.? Klinkt niet als een geboren Nederlander, Oewesam.

Bijstandskoning | 26-02-09 | 19:25

Wastie er niet toe gedwongen ofzo? Maar wat anders, je kunt in Nederland niet twee keer voor hetzelfde veroordeeld worden, grof gezegd, maar hoe verhoudt zich dat tot een in de VS uitgesproken straf? Want waar is hij in de VS precies voor veroordeeld, en is er in het Nederlandse strafrecht niet nog iets anders te vinden waar hij dan hier op veroordeeld kan worden? Een beetje creatieve OvJ kan er toch wel wat mee? Ik bedoel, je moet toch niet willen dat zo'n ervaren bommenleggert hier vrolijk met z'n explosieve ervaring weer kan gaan meedraaien in de maatschappij?

F. von Zeikhoven | 26-02-09 | 19:25

Bubba tegen W.: 'Wesam, open u!'

Krachtmeester | 26-02-09 | 19:23

The Dutch! The biggest pussies in the universe!

Toontje Larger | 26-02-09 | 19:22

Lees ik het nou verkeerd in het stuk van de TROUW???

Ten eerste:
"In ruil voor de bekentenis krijgt hij 25 jaar cel opgelegd en hoeft hij geen boete te betalen."

Daarnaast ook nog:
"Eind vorig jaar werd bekend dat Al D. zich ook moet verantwoorden voor zijn veronderstelde deelname aan een oproer in de Amerikaanse gevangenis waar hij vastzit.".... en verder...."kreeg Al D. hiervoor achttien maanden cel, terwijl er maximaal tien jaar op staat. De achttien maanden cel mag hij uitzitten als onderdeel van zijn celstraf van 25 jaar"

Dus wel mooi 25 jaar zitten, niks in maart al vrij. Voor mij mag ie naar een onbewoond eiland om er nooit meer vanaf te komen.

flim | 26-02-09 | 19:20

Ik zal de ambassade es ff bellen, ik wil wel dat ze weten waar ik zit. Als ik dan aangehouden word omdat ik te hard rij, dat ze d'r dan voor zorgen dat ik Nederlands bekeurd word.

RaerWijf | 26-02-09 | 19:20

Dezenaamhier | 26-02-09 | 19:15
Jij snapt er geen ruk van. Niet betálen voor parkeren is erger dan moord. En drie kilometer te hard rijden ook, hoor.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 19:20

Voorspelling:



Over twee jaar krijg je in Nederland een klap op je vingers als je iemand hebt omgelegd, en een publieke vierendeling indien je "God" beledigd............

Tyler-Durden | 26-02-09 | 19:19

Kan hij mooi weer verder gaan met klapjes uitdelen.

Kartoffels | 26-02-09 | 19:18

Zijn wij nou zo dom, of is hij nou zo slim?? Laat maar, ik weet t al....

te-echt | 26-02-09 | 19:18

straks komt heel gitmo naar europa toe, alleen maar omdat politici hier een crush op obama hebben.

daskapitalist | 26-02-09 | 19:16

Dus poging tot moord/doodslag/zware mishandeling door explosieven is effectief nog geen 3 jaar cel waard.
Gefeliciteerd jongen!
En natuurlijk ook felicitaties voor het nederlanse rechtssysteem.
Fout parkeren is erger dan (poging tot) moord.

Dezenaamhier | 26-02-09 | 19:15

Met dit soort straffen snap ik niet waarom de Amerikanen hun burgers niet uitleveren.

Als zo'n yank in de USA 30 jaar celdelen met Bubba in het vooruitzicht heeft en hij kan hier wegkomen met 2 uur creatief macrameeën, dan is de deal toch snel gemaakt ?

Tyler-Durden | 26-02-09 | 19:14

GU zit achter de knoppen nu, langzame lezerT.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 19:14

Ben ik blij !
Stel je voor dat die man écht 25 jaar zou moeten zitten, dat is toch niet leuk.

Chefnick | 26-02-09 | 19:14

ik zeg: koop de filmrechten nu!

RaerWijf | 26-02-09 | 19:09

Hmm. Lijkt me een 200% gevalletje om na in Nederland z'n straf te hebben uitgezeten, z'n nederlanderschap te ontnemen en'm het vliegtuig naar Irak te zetten. Maar ik vrees dat dit niet zal gebeuren. Het zou een mirakel zijn.

Thoth | 26-02-09 | 19:09

Gelukkig wordt dat altijd door de jongens onderling opgelost met een paar kogels zo her en der in Den Nederlanden.

Elisabeth2 | 26-02-09 | 19:07

Grappig toch?

Inpakker | 26-02-09 | 19:06

Ik heb die video destijds nog op tv gezien. Kwam meer over als een niet zo handige toerist die voor de spanning die kant op ging dan dat hij zelf een hakbar was. Half Nederland was in rep en roer toen hij de plas over ging en werd gedropped in de VS. Maar ach tijden veranderen.

petros666 | 26-02-09 | 19:05

Interessante ontwikkeling
Door Donner uitgeleverde, volgens de yanks drugshandelende en middels -hier illegale- uitlokking, niet-hakbarretjes moeten doorgaans lang brommen in de 'good old' USA

Tobi | 26-02-09 | 19:03

En waarom moeten wij die straf voor hem betalen? Kan Irak dat niet veel beter doen?

fuckje | 26-02-09 | 19:03

De haat tegen de nederlandse samenleving is in ieder geval vast wel afgenomen na deze laffe actie van onze rechtsmacht...

Tommygunner | 26-02-09 | 19:02

Krijg toch de... oh nee, dat mogen we niet meer. Succes, RAT!

Herr Erik | 26-02-09 | 19:02

-weggejorist-

BierBier | 26-02-09 | 19:02

Hij werd pas radicaal nadat Carlo van zijn sterretje een rondje maakte.
De homosensuele zelfhatert.

-Strotgrondel- | 26-02-09 | 19:02

Hij verpest het voor de rest. Dit was de laatste deal met de USA

Koets | 26-02-09 | 19:01

-weggejorist en opgerot-

Het merk Adolf | 26-02-09 | 19:01

Magtie ook weer een vliegtuigje Iraq pakken :P

Rosbief | 26-02-09 | 19:01

Was die bom wel echt? Is dat ding getest?

zovoklets | 26-02-09 | 19:00

Wesam al Delaema moest binnenkort maar eens handjesschudden met Marco Kroon.

Otis B. Driftwood | 26-02-09 | 19:00

Waarom eist de Nederlandse overheid zoiets.
Kan ons het schelen waar die criminelen moeten zitten.
Als ze maar niet lekker zitten.

Colin O | 26-02-09 | 18:58

Kannie weer lekker permanenten voor Pasen...

MichieldeMuiter | 26-02-09 | 18:58

Dus 16 maart werkt hij bij de ABN? Iemand die zulke deals sluit moet je hebben.
Wel even zijn camera afpakken.

zovoklets | 26-02-09 | 18:58

Dat zijn nog eens straffen! Zouden ze hier ook eens moeten aandurven.

tocqueville | 26-02-09 | 18:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken