
Opnieuw is er bewijs opgedoken dat Troela Vogelaar er helemaal naast zat. Door zich zo op haar prachtwijken te richten heeft de voormalige minister van Schotels & Sauna's het échte probleem over het hoofd gezien: de Bible Belt. Nergens is tijdens de afgelopen jaarwisseling namelijk
meer schade aangericht dan daar. De grote steden waren oases van rust
vergeleken (pdf alert) met orthodox-Christelijke gemeenten zoals Hellendoorn en Oldebroek. En volgens de onderzoekers zijn de nieuwjaarsrellen geen incidenten, maar symptomen van een veel groter probleem:
"ambivalentie ten opzichte van het overheidsgezag." De Grefo's zijn daarin niet alleen. Naast de zwarte-kousen-dorpen was het vooral het Friese platteland waar oud & nieuw rampzalig is verlopen. Ook hier heerst het gevoel
"dat men van de overheid nooit veel kan verwachten." Zien we hier het begin van een plattelandsrevolutie? Gaat de
FNP ondergronds en moeten mariniers de kazematten in Kornwerderzand weer bemannen? Helaas is het Godwin-quotum voor deze maand al opgesoupeerd, anders zou je zo maar een vergelijking kunnen trekken tussen de regeringsdeelname van de ChristenUnie en een bepaalde verkiezingsoverwinning op 31 juli 1932.
Reaguursels
InloggenOvereenkomst Bible Belt en 020 GAZA: hoe geloviger de ouders, hoe crimineler hun kinderen.
abfabroyle | 22-02-09 | 10:10
U hoeft zich iig geen zorgen te maken over de crisis. Lieden die zich zo beschaafd en qua woordkeuze zo zorgvuldig weten uit te drukken zijn tat gevraagd voor hoge functies, zowel in het bedrijfsleven als bij de overheid. Is je dat ahw met de paplepel ingegoten? Ouders kunnen trots op je zijn!
Zou dat nou de bedoeling zijn geweest van de schepping, dat deze gelovigen zich zo moeten misdragen t.o.v. het normale volk? Of is dit, in het kader van het jaar van Darwin een soort natuurlijke selectie waarbij dit soort lieden verstoten, zoniet uitgeroeid moeten worden omdat zij het normale leven ernstig verstoren! Als er al sprake is van een schepping, dan is dit een behoorlijke fout mijnHeer, graag z.s.m. herstellen svp!
HAHA,
Site van REFDAG ligt er af op zondag :|
Weg bombarderen die chut christen bible belt schijnheiligen. F16?
@Stockton
Ga toch weer basketballen!
Kudt kop die je verzint!
Tuurlijk broeit het, anders waren er niet zoveel godsdienstwaanzinnigen met een druiper (als ze geen druiper hadden gehad was dat broeinest namelijk allang afgefikt, het blijft te vochtig).
Ik woon in de gemeente Oldebroek en bij ons zijn hooguit
3 prullenbakken 2 verkeersborden
een flitspaal en de brievenbus van m'n buurman kapot gegaan
met oud en nieuw
Gloria | 22-02-09 | 02:18
TV maakt de mensen pas echt gelukkig. Proficiat Gloria!
Die jongelui zien ook TV en worden wakker. Zij geloven ook niet meer zo in die onzin van de kerk en zo....
Jezus had genoeg aan wijn, zou jij ook niet zo verstandig zijn?
Qwink | 21-02-09 | 23:46
verlakker | 22-02-09 | 00:23
Allebei gelijk kom zelf uit Barneveld en het verhaal is weer eens bezopen opgeklopt.
De religieuzen liggen over het geheel genomen al lang op bed als het echte tuig begint te slopen.
-weggejorist-
Nou, nou, nou.. Dat vind ik wel een erg kromme vergelijking. Is er ook over nagedacht dat er in de grote steden veel meer inwoners zijn en de schade per inwoner dus relatief laag is? Als je dat kaartje bekijkt is het grootste gedeelte van de bible-belt licht roze, net als het grootste gedeelte van Nederland, dus waar gaat dit over. Ik ben zelf niet religieus o.i.d. maar ik hou helemaal niet van halfbakken onderzoekjes en daar stomme conclusies uit trekken.
Gchristen -bashen . Geenstijl kan niet zonder U! Elke 2e topic tegenwoordig. GAAAAAAAAAP.
Andries Knevel gaat nieuw cartoonprogramma presenteren bij de EO. Voorbeeld van een van de tekenfilms:
www.youtube.com/watch?v=ZmhFniUTQIE&am...
bennyvx78 | 21-02-09 | 18:54
De moeite waard misschien om eens uit te zoeken hoe hoog de %-ages uitkeringstrekkers liggen bij christenen en bij degenen die tegen christenen aan zitten te schoppen. Dan krijg je een duidelijk beeld wie ons land echt naar de kleauten helpen! Dat dan weer wel.
bennyvx78 | 21-02-09 | 18:54
"Errug jammer dat ze vuurwerk afsteken door burgers willen verbieden. Zo houden we geen vuurwerk meer over om die christenen nog ff lekker te bestoken met 't kruid. Anders halen we toch illegaal vuurwerk? Die extremistische fundementalistische christenen lopen nog steeds 't land te verkankeren met hun belachelijke, geesteszieke houding."
-
Ies wel lachen zekers als jij ten tonele verschijnt met je 'vuurwerk met KRUID' en anderen allemaal KRUIT gebruiken......
Sta je wel mooi voor lul! TOCH?
Youtube's Thunderf00t is gebanned.
OT RIP Socks
In de hele wereldgeschiedenis lieten volken zien dat ze hoogbeschaafd waren door de kunst te stimuleren.
De Friezen zijn mijn laatste hoop in de strijd tegen de Finnen. Vroeguh wisten die jongens van wanten. Het is nog maar 13 eeuwtjes geleden dat ze pater Bonafacius hebben opgegeten en nog maar 4 eeuwtjes dat ze de Hollanders conform hun eigen cultuur 'de voeten spoelden' (Hollandse krijgsgevangenen rug aan rug met een touw om hun enkels zo de Zuiderzee in). De laatste tijd doen ze zo aangepast!
www.youtube.com/watch?v=zlDSOm2FN9I
R.B.Scott | 21-02-09 | 19:30
t\m dinsdag.
Hiepokriete klojo's.
Kan je nagaan:Hun Katho-feestje is vandaag begonnen,dus al dat hypocriete gristengajes zet het t/m maandag op een zuipen,neuqen en vreemdgaan.
Amen.
Het gevoel "dat men van de overheid nooit veel kan verwachten."
Ze lezen zeker veel op GeenStijl, daar in de bible belt.
@muts
je zit in een andere tijdzone
licht me bij
bejaarde op brommer | 21-02-09 | 19:09
Doorrijden, bejaarde, zo komen we nooit in die bunker. @ Necrosis staat daar in de kou.
Isser
een verdiend vanwarmerdam moment
bejaarde op brommer | 21-02-09 | 19:09
RepsecT voor de bejaarde.
Ik dors 't niet an.
Starf*cker | 21-02-09 | 19:14
Dat klopt dan, ook missiewerk is vaak te laat.
@Isser Ik wilde toch nog wat missiewerk doen.;)
lol@bejaarde die hoi zegt op een brommer | 21-02-09 | 19:09
Isser | 21-02-09 | 19:07
Ja.;
Teun van het Tuinpad
hoi
Hè Star, bijna in je eentje aan het schreeuwen?
Kom op Wilders. FF spoeddebatje doen. Laat eens zien dat het je niet alleen om moslim-bashen te doen is. Aanpakken die gristen-fundi's.
@ koffiemuts | 21-02-09 | 18:32
*ahum* ach ja, ik mis wel 'ns wat... ;)
bejaarde op brommer | 21-02-09 | 18:45
= worst.
-weggejorist-
@ Necrosis.
Ik rij zo even achterop bij bejaarde op brommer naar een bunker in de duinen in het volgende topic. Ik zie je misschien daar wel. Neem een zaklantaarn mee. ;-)
Qua broeien in de Bible Belt... Dat hele gebied is de frontlijn uit de 80-jarige oorlog...
dood=paard
t=n.
Godvergeefse kloodTzak die je daar bent Teun.
Eigenlijk, besef ik me net, heb ik geen moeite met God of Alaaf enzo.
Het zijn meer de idioten die in ze geloven, die mijn zak doet jeuken.
Fleauxe | 21-02-09 | 18:32
en dat ligt niet aan die *kuch* God zelf.
Fleauxe | 21-02-09 | 18:32
Helaas heb je daarin helemaal gelijk, geschiedenis herhaalt zich.. een favoriete eigenschap van geschiedenis.
Woon zelf in de regio, maar het is natuurlijk volslagen belachelijk om hier met zijn allen te doen alsof het alleen de gristenen zijn die de boel slopen.
Ach en veel moslims wonen er ook niet. ;) Vandaar waarschijnlijk dat ik hier nog geen reacties heb gezien van Botte-woef-woef en zijn puppies. Het bewijst ook dat christen en moslim-fundamentalisten allebei even geschift zijn en in hun omgeving louter ellende cree-eren. Ali Baba of SGP: allebei geschift.
@Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 18:09: God en fascisme doen het goed in tijden van crisis.
F. von Zeikhoven | 21-02-09 | 17:47
Dank u voor de uitleg, beetje mosterd na de maaltijd, maar toch. Zie @ Isser 17.21. ;-)
Thuis zijn Grefo-hangjongeren engeltjes, net zoals die Marokkaanse jochies maar buitenshuis kunnen ze hun opgekropte frustraties botvieren door de boel te slopen en rotzooi te trappen..........
bejaarde op brommer | 21-02-09 | 18:20
Gelukkig heb jij daar gezien je leeftijd geen hoi meer voor nodig.;
van mening blijft dat iedereen die hoi zegt of dweept met logica zonder het te onderbouwen onmiddellijk een eeuwige doodsban moet krijgen
@ Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 18:12
Dan zal E2 het wel helemaal moeilijk krijgen onder het Nieuwe Beleid.
Pa Cartwright | 21-02-09 | 18:07
Ik mag geen hoi meer zeggen enzo.
-edit zeg er OOK ff bij dat je dat in elk topic deed.. tegen de halve GS populatie.. -
Pa Cartwright | 21-02-09 | 18:07
volgens G unite wel.
VanFrikschoten | 21-02-09 | 18:07
Nee geen onvrede, onmacht misschien
Fleauxe | 21-02-09 | 18:07
God is geestelijke crisis, dat is.
Braafje | 21-02-09 | 17:42 : Ik denk dat je eerder je eigen berichtgeving zou moeten aanpassen en je medewerker moet aanspreken op zijn manier van stukken schrijven.
Een uitstekend beeld van de professionaliteit en dagelijkse gang van zaken in de burelen van GeenStijl.
'n avond... heerst hier onvrede...?
Op welke punten zijn die aangepast dan?
@Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 18:01: Heb jij vandaag ook die anti-evolutie folder in de brievenbus gehad? Man wat een aperte onzin staat daarin zeg, dat moet dan 200.000E kosten. God doet kennelijk niet aan crisis.
Hé G-unite, goedenmiddag, komt er nog een topic over de aangepaste huisregels?
-edit nee -
-edit ik braafje -
Wat mot dat, in mijn tegel!;)
@Braafje 17:42
Doel je nu op die tegel met noer CAPS?
Braafje | 21-02-09 | 17:42
En niet schreeuwen helpt ook.
Ik ga morgen Gristenen hinderlijk volgen.
-edit ik braafje -
Die inteeltchristenen zijn een gevaar voor de maatschappij. Zet ze 't land uit!!
Dank voor uw moeite.
lol waar Fleauxe en TvhT zich druk om maken.
Braafje | 21-02-09 | 17:42
Tsjek de huisregels: "niet voor mietjes".
Fleauxe | 21-02-09 | 17:52
(wat Flooks zegt)2
Braafje
ik hou je nog steeds in de gaten jongetje!
Frederik Puntdroad | 21-02-09 | 17:45
Goh, voel je je aangesproken ofzo.
Frederik Puntdroad | 21-02-09 | 17:45
Gelovigen daarintegen kan je prima belachelijk maken, mocht je daar lol in hebben.
Met god ligt dat inderdaad anders, onmogelijk, bestaat niet.
@ geurtje | 21-02-09 | 17:21
Uiteraard kan dat. Wat menig ME-erster dan weer niet weet, is dat ook de Plattelandsvrouwen beslist voor, soms tijdens maar zeker ook nog na dit midwintervolksdansfeest hun mannetje staan... ;)
Isser | 21-02-09 | 17:43
Klopt, relios mogen niet doorslaan en hebben dit de laatste tijd aardig VEEL gedaan.
Ik weet alleen niet hoe ik de waanzin kan stoppen behalve mijn ongenoegen erover op internet te plempen. Het help zeker, maar voor wie? mijzelf. Daarom Powned!!!
Die gaan er op "journalistieke wijze" flink tegenaan schoppen en ik met ze (zonder geweld uiteraard). Geweld staat gelijk aan in een gelijksoortig bootje stappen maar dan met een ander kleurtje.
blackboard.lincoln.ac.uk/bbcswebdav/us...
@Braafje | 21-02-09 | 17:42: Zeiksnor.
bejaarde op brommer | 21-02-09 | 17:45
badge of honour
@niet nader te noemen medeguurder
www.youtube.com/watch?v=g0FSYKcV2Mk
en waar staat geschreven dat christenhonden kinderen nette kinderen zijn?
enige voordeel van die gasten is dat je er niet zo veel last van hebt.
koffiemuts | 21-02-09 | 17:17
Nee, die midwinterhoorn schalt hier alleen over de wateren van de ons omringende rivieren als het jaar wisselt. Maar dat zijn dan misthoorns van het voortkabbelend scheepvaartverkeer... Er was een jaar of tien geleden wel een gemengdschap gezelschap dat zich bequaamde in het Alpenhorn blasen. Of daar ook jodelen bij aan de pas kwam, is overigens ongekend.
@pa
nadat ik het plempte dacht ik meteen aan maximo, ben door haar ooit uitgemaakt voor vuile demagogische pisbejaarde
goet, kom maar op met die logica...
Lieden die zich dagelijks uitsloven om God belachlijk te maken moeten wel heel erg overtuigd zijn van het bestaan van die God, anders zijn ze wel heel erg dom bezig!!!
@Stroopdoos | 21-02-09 | 17:40
Nee hoor relios interesseren mij niet veel, en doen maar waar ze goed in zijn. Het is aan "ons" de waanzin te stoppen, als ze doorslaan dan hè.
Laag volk, die Grefo's. Schuiven hun verantwoordelijkheid net zo lang door tot ze dood zijn. Is het grote moment eenmaal daar dan geloven ze dat hun leven zó waardevol is geweest dat ze gespaard worden. Ja, god heeft vreemde kostgangers.
Ik geloof dat ik de zaterdag maar eens ga afpilsen.
Het is echt in en in triest.
Ik spreek de auteur aan op zijn vergelijking die kant noch wal raakt in verband met christenunie - 1932 - opkomst nazisme die hij maakt en mijn comment word weggejorist.
Lekker stelletje moderators heb je hier dan zeg...
Ik denk dat je eerder je eigen berichtgeving zou moeten aanpassen en je medewerker moet aanspreken op zijn manier van stukken schrijven.
Isser | 21-02-09 | 17:35
Ik geloof dat wel hier wel zo'n beetje op 1 lijn zitten en NEE zeggen tegen relios in welke vorm dan eauk. Fijn weekend allemaal.
@CoJoNes | 21-02-09 | 17:34
Het bizarre redeneren is mij niet vreemd, en bevalt uitstekend.
Vele manen geleden toen ik voor een bedrijf werkte werd ik vergeleken met een ongeleidt projectiel. Ik werd met rust gelaten omdat ik resultaten boekte.
Tja, je moet wat als zelfrespecterend christen. Alle aandacht gaat altijd naar de grote steden met hun multikul drama's.
@ bejaarde achter brommer | 21-02-09 | 17:38
Mot je?
*wacht op P=*
cjn
het kan aan mij liggen, ik hoop het van harte
@bejaarde op brommer | 21-02-09 | 17:30
Ga jij even fijn je carburateur schoonmaken? Ja? Mooi.
naar de hel met logica
Stroopdoos | 21-02-09 | 17:33
Nee hoor, u ook bedankt, volgens mij is hier sprake van een communicatiestoornis.
@Isser | 21-02-09 | 17:30
Ik reageer op je stelling waarop werd gereageerd.
Je redeneertrant is nogal bizar en in strijd met alle wetten van de logica. Vandaar.
Goede middag, overigens.
bejaarde onder brommer | 21-02-09 | 17:30
Dank u wel. Volgende keer help ik u zeker met oversteken.
Isser | 21-02-09 | 17:30
Hulp nodig?
widtvoet 17.25 uur.
Hulde. De agrarische bevolking is vrnl. van christelijke huize. Hoewel onze weilanden en akkers ( de vruchtbaarste van de wereld ) meer en meer worden omgeploegd om het bevolkingsoverschot van de derde wereld te huisvesten, zijn zij het die ons te vreten geven en in de misdaadcijfers amper voorkomen. Waarvan akte.
koffiemuts | 21-02-09 | 17:24
Tis inderdaad 1 van mijn beter foto's. Dank u.
CoJoNes | 21-02-09 | 17:23
ben jij het wel?
volgens mij beweert wasser het tegenovergestelde maar wie ben ik
CoJoNes | 21-02-09 | 17:23
Goeden middag.
Ik heb het even teruggelezen en in de 16uur30tegel reageer ik op Stroopdoos en drs. Gelul. Waar ik daar peop praat, is mij vaak niet vreemd, maar in dit geval mij volstrekt ondeuidelijk.
Onderbuik | 21-02-09 | 17:25
Daar krijgen ze een dikke huid van en dat merk je , kunnen
andere nog wat van leren.
(Beetje verlate reaktie bij de weg maar ook hier vraagt elk weekend wel een paar extra nummertjes...)
DieHard | 21-02-09 | 15:35
Uw onkunde op het gebied van religie is hiermee weer aangetoond.
Biechten is iets van de Roomsch Katholieken, dus meer Brabant en Limburg zullen we maar zeggen. Ga eens wat studeren ipv uw onkunde te etaleren op GS!
@Drs.. Gelul 15:33
Hmm. Nou hier in 010 is de kans dat je lieve moedertje op straat beroofd wordt door een Gristen, dat je nichtje aangerand wordt door een groepje opgeschoten Refo's, dat je de berm ingereden wordt door een EO'ert die zijn met bakpoeder versneden teringzooi aan je wil slijten, dat je onmiddellijk met geweld gekonfronteerd wordt wanneer je dwars door een stoepbreed optrekkend rijtje intimiderende Jezusfans banjert, dat je de deur van een gebedshuis opentrekt en direkt met haat, hel en verdoemenis te maken krijgt, dat je in het zwembad je buurmeisje van twaalf moet ontzetten daar zij door vier Bijbelgordeldieren tegen haar zin betast wordt etc. etc. nou niet zo vreselijk groot.
Hetgeen uiteraard niet wil zeggen dat je juist die door de bank genomen wat minder schreeuwerige Godvrezenden van eigen bodem niet in de gaten moet houden. Maar die lijken doorgaans toch net even wat toegankelijker. Zal er oa. wel mee te maken dat zij hier al eeuwen huizen en niets minder dan een belangrijk deel van ook mijn nationale kultuur hebben mede vormgegeven. Ook het feit dat zij hun zwaard lang geleden ergens begraven hebben zal een rol spelen.
Liever een ongewenste voet tussen de deur dan een mes tussen de ribben.
gristentje pesten is wel erg jaren '80, freekie en jan wolkers kom er maar weer in...
Isser | 21-02-09 | 17:21
Ach, wat een mooi verhaal! U staat ook goed op de foto. Dank U wel.
@Isser | 21-02-09 | 16:30
Jaja, dus als een neger moslim is, is het neger zijn een broeinest van religieus fanatisme. Wat een berg peop praat je, ben ik absoluut niet van je gewend.
DumpendeDenn | 21-02-09 | 17:19
idd zijn ramen wassen dan kan weer naar buiten kijken
en zien wat voor een puinhoop hij ervan heeft gemaakt.
Rammstein | 21-02-09 | 16:46
dag ramm, sta je weer stramm?
* over + out *
Eurotokkie | 21-02-09 | 17:17
Mijn ervaring? Die rook-wet is erdoor. die paddo-wet is erdoor, over het ongeboren leven nog maar te zwijgen, euthanasie etcetc. Ze willen alles bepalen en zodra ze aan de macht ruiken (zie GristenUnie, CDA) gaan ze los. Zodra deze mensen uit hun dorpen naar de grote stad komen om het evangelie uit te dragen ga ik naar Groenland. Een lekkere ijsbeer zoeken oid
F. von Zeikhoven | 21-02-09 | 16:50
wat een fijne streekroman! kan ik vast een plaatsje reserveren voor de nachste 3112? lekker weer eens tot de kern van mijn nederlanderschap komen. tot aan de enkels in de klei, omgeven door razende hormonen, met moeite geknecht door de heer.
en een kater in de morgen.
@koffiemuts 17:17
nl.wikipedia.org/wiki/Midwinterhoorn
Eurotokkie | 21-02-09 | 17:18
Dank, ik typ zoals ik copuleer.
God heeft meer te doen dan alleen beetje ons in de gaten houden.
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 17:12
nou ik vind jouw tekst ook wel mooi zo kort en krachtig.
Christen of Moslim, zolang je met de paplepel ingegoten krijgt dat god overal zijn hand in heeft, dat alles alleen gebeurt als god het wil, en dat hij de enige verantwoordelijke is het ook erg makkelijk om je daarachter te verschuilen. Dat is nu juist het probleem van alle geloof. Helaas heeft een groot deel van de bevolking op deze aardtkloot nog niet ontdekt dat geloof een middeleeuws gedachtengoed is. Ter verdediging van deze groep mensen moet dan nog wel even gezegd worden dat de meesten van hen ook echt nog in de middeleeuwen leeft. Daar zullen ze dankzij dit geloof ook weer niet snel uitkomen. Dankzij de vaak erg efficiente rolverdeling tussen kerk en staat; "You keep em poor, we keep em stupid"
F. von Zeikhoven | 21-02-09 | 17:13
Allemaal voor het zingen de kerk dus..
F. von Zeikhoven | 21-02-09 | 16:50
Even een serieuze vraag: wordt er bij u de midwinterhoorn nog geblazen? Wat houdt die traditie in? Nu we het toch over het platteland hebben.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 17:10
Dit is jouw ervaring maar ik heb geen last van deze mensen.
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 17:12
Precies, de macht van het getal. Daarom zijn condooms hier ook zwaar verboten!
@ taxus | 21-02-09 | 17:01
De roep om vuurwerkverbod 1.0 kwam van rare luyden die zich vereenzelvigden met mensen die getroffen waren door de finale vuurwerkdisplay van SE Fireworks te Enschede. Roep 2.0 kwam van groenlinksige en andere politiek korrekte grachten- en havendegenkrabben. Hier op het schijnheilige platteland zit men zondag in de kerk, alwaar menigeen zich de avond ervoor uitbundig aan Bachus laafde, al dan niet tijdens drive-ins in dorpshuizen of in uitpuilende agro-disco's. Millennia-oude volksstamtradities worden hier (en in landerijen elders op andere momenten ook, zie de paasvuren) tussen het kerken door nog volop vereerd.
F. von Zeikhoven | 21-02-09 | 17:04
Als je zoveel letter kan typen, moet je wel gelijk hebben.
Eurotokkie | 21-02-09 | 17:05
Probleem is dat we ons weldegelijk laten afleiden door Finse jeugd die zich zwaar misdragen in ons mooie publieke domein. Echter, deze etters zijn nauwelijks religieus te noemen en kennen afgezien van het handtasjesjattentrainingskamp geen organisatie graad. Gristenen zijn sneaky; je denkt dat ze aardig zijn, vredeleivend en de rest in hun waarde laat, maar dat is helega niet zo. Alles wat in hun benepen ogen verboden dient te worden, wordt op slinkse wijze doorgevoerd. Zie Roken, Paddo`s, vuurwerk, Games, leuke films etcetc. Boekverbrandingen etcetcetc. Die dringen ons echt dingen op en verneuken onze eigen verantwoordelijkheid. Zo... das eruit
Relios zijn linke loetjes aangezien ze een ander nodig hebben die ook in die onzin gelooft. Een lijder zoekt mede-lijders zeggen ze wel eens. De tabaksindustrie hangt van die truc af. Een roker zoekt een mede roker dus promoot het roken zonder dat ie daar zelf eigenlijk bij nadenkt. Gruwelijke menselijke eigenschap eigenlijk, nix aan te doen behalve het herkennen dan.
Ik stem tegen religie of overtuigingen die niet te onderbouwen zijn. Domweg ergens in geloven is gelijk aan een leven verspillen.
F. von Zeikhoven | 21-02-09 | 17:04 most ik ff 3x lezuh, maar ik denk dat je gelijk hebt. *grin*
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 17:01
jij ook veul liefs.
( maar laat dat:" Ik neuk je in je kont " voortaan maar achterwege)
Kus.
Ik woon op het friese platteland en dat viel best wel mee. Er waren een paar aso's en die kregen slaag van de ME maar het merendeel was heel normaal hoor. Er waren volgens mij 2 dorpen waar dat gebeurde.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 17:03
nou nou nu niet doorslaan he.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:59
LOL! ;-) Ik hoop (voor jou) dat je er wat aan hebt!
@ Isser | 21-02-09 | 17:00
Dank uwel! Qua veel alinea's, ik weet het... Excuus. Maar ja, tis de vloek van dat schrijftalent heej ;) Ik doe m'n best, minder is vaak meer als ook schrijven is schrappen.
taxus | 21-02-09 | 17:01
Eindelijk iemand die inziet dat georganiseerde Gristenen, minstens zo eng zijn als Finse lieden. Wellicht nog enger daar Finnen elkander ook nog schijnen te wantrouwen. Gristenen vertrouwen op het Woord van God. DOODENG!
Contra | 21-02-09 | 17:02
LOL, Marx zal je vergeven.
Isser@16.49 Klopt ik wilde het een beetje op loopafstand houden. Jammer.
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 16:57
Lieve Teun,
Sorry voor mn toon.
Veel liefs, jij geile donder
Vuurwerk is een stadse traditie, die in de achtergebleven christengemeenten niet echt begrepen wordt. En wat een christen niet begrijpt is ketters en moet verboden worden. Vandaar de oproep voor een vuurwerkverbod, die komt namelijk uit die hoek.
De christengemeenschap heeft met zijn hechte internetgemeenschap de oproep hiervoor de benodigde oproepen hiervoor de Tweede Kamer verkregen.
40.000X enter en het wordt door de Overheis serieus genomen; DOODENG !!!!!
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 16:55
Vuurwerk, vergeet het vuurwerk niet Sjaak!
@ Merlot | 21-02-09 | 16:48
Ach, die teruglopende kerkgang zag je in de jaren dertig ook. Je moet het zo zien, oorlog is een doeltreffend instument in de marketingmix van religie. In datzelfde Puttershoek waar ik in een tegel hierboven over schreef, moest in '44 een halve verdieping in de kerk ingebouwd worden omdat er geen stoelen meer in de gangpaden bij konden. Die verdieping was vervolgens in '50 alweer verdwenen.
F. von Zeikhoven | 21-02-09 | 16:50
Geinig verhaal. Extragratis tip. Alineaatje meer of minder is mooi meegenomen.
Stroopdoos | 21-02-09 | 16:57
ironisch genoeg heb je me overtuigd; lekker bezig!
Nix bijzonders !
Het aantal crimi's bij reli's is per definitie hoog.
Immers zij hebben altijd het gelijk en god ook al aan hun kant, met vergiffenis of via het simpele: "Van on-gelovigen mag je stelen" zoals den moslul schijnt te vinden en ook met de paplepel al krijgt ingegoten.
sjaakdeslinksesul@.55
schitterend
koffiemuts | 21-02-09 | 16:49
Dat word dan een etentje.
Scuzi.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:51
Met dat geile in die sms-jes zat het wel goed.
Je vergat de spekjes.
Enne, iemand vergelijken met Ella, da's wel heel makkelijk.
gigi gorgonzola | 21-02-09 | 16:51
Zo, Gigi, dat is krasse taal! De honkbalknuppel erover! En kun je even "Für Elise" voor me spelen? Krijg jij morgen van mij een nieuw recept, je weet wel.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:54
Idd, Wanneer je ervoor staat, lul je niet meer. Eenmaal vaardig, praat je er nooit meer over. Daarom zijn mensen die een ander ergens van willen overtuigen al bij voorbaat voor zichzelf bezig en niet voor een ander. Makkelijk trucje je niet te laten verleiden door anderen en liever het eigen zelfvertrouwen aan te spreken.
En niet te vergeten Yomanda, Char en Vincent op TV.
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 16:47
Ik 'geloof' het verder wel. Atheisme een vorm van communisme, blood for oil, er is meer tussen hemel en aarde...
De mens is complex, de wereld mogelijk nog complexer, maar alleen voor mongolen is het volgende bordje pap hét ultieme antwoord.
Gewoon iedere keer oud en nieuw op de nacht van zaterdag op zondag laten vallen.
gigi gorgonzola | 21-02-09 | 16:51
Ben blij dat de Verlichting ook in ruraal NL is doorgedrongen
Veel liefs uit 020
Stroopdoos | 21-02-09 | 16:50
DEEEP!
Rammstein | 21-02-09 | 16:46
Vergeet linksch niet met hun vrije kutopvoeding van hun teringkoters.
*seau dat lucht ff lekker op*
Ik geloof dat ik naar de WC moet en daar zijn aanwijzingen voor kijk
dat is nu een duidelijk geloof.
Gigi komt eauk uit boerenland en dit wist ik allang natuurlijk. Wij boeren weten meestal eauk wel raad met zgn amsterdamse branie. Die hebben bij ons dus echt nix te vertellen want.... klappen kunnen ze krijgen, zoveel ze willen. Haha!
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 16:47
Ga je nou lopen kijven , omdat ik geen hitsige smsjes meer naar je stuur? Dat verongelijkte, rancuneuze gejank! Je lijkt Ella wel, jankerd. Ga je Tuinpad harken oid
Grefo's richten steeds meer schade aan.Met het pistool op de borst heb ik liever met een PvdA kwal/lin te maken,als met een gespleten diftong van een schijnheilige Cu-er én CDA-jer. Maar alleen met een pistool op de borst dus,want beiden zijn gevaarlijke dwaallichten
....... ging verder in de verzoeking van de koran......
Topic van Stockton slaat de plank volledig mis. Dat er in de grote steden relatief minder schade was, komt omdat de pliesies er de afgelopen tien jaar keihard optraden tegen het stoken van de traditionele midwinterfeestvuren. Daarin schroomden ze er bijvoorbeeld in 070 niet voor om al te uitbundige feestvierders te straffen en het jaar erna een dag voor oud en nieuw tot en met de dag erna alvast maar op te sluiten zodat ze in ieder geval niks konden doen. Moet jij eens bij de pliesie aankomen dat je als burger bedreigd wordt. "Nee, sorry, pas als uw bedreiger u abgeknallt heeft, kunnen we wèl ingrijpen". Maar goed wat doen ze opt platteland? Heel simpel. De ME wil ook wel eens een feestje, dus die kiezen vooraf, bijvoorbeeld op 31 december 2006, het pittoreske dorpje Puttershoek als partyplace. Puttershoek, anderszins bekend van Kees Verkerk en Alcazar, ligt -inderdaad- opt Nationaallandschapseiland en is als Zuid-Hollandsch Eiland een rots in de branding van de BibleBelt.
Vanaf 20:00 uur staan de blauwe busjes pontificaal op de parkeerplaats in het dorpscentrum bij de winkels. Waarop er tussen 20:01 en 23:30 druk streeksms-verkeer ontstaat tussen ongebonden jeugdigen die zo beleefd zijn om aan de uitnodiging van de ME om mee te komen feesten gehoor te willen geven. Dan verstrijkt het middernachtelijk uur, er mag een half uurtje tot een uurtje vuurwerk verstookt worden en de ovens van de AVR wordt wat werk uit handen genomen, tot nut en vreugde van het algemeen. Maar dan vinden de heren en die ene, in een sexuele identiteitscrisis verkerende, stevig ogende dame van Ordnung Muss Sein het tijd voor het echte feest en gaat de beuk erin. Waarbij de toch met enige tientallen opgekomen regiojeugdigen zich niet onbetuigd laten en er in het heetst van het feestgedruis wat Schaufenster bij de klompendans niet blijken mee te kunnen geven en andere nagelvaste objekten tijdens de polonaise toch niet zo aan hun ondergrond gehecht blijken te zijn. In de volgende goeie anderhalf uur golft het volks-politiefeest wat oncontroleerbaar door het dorp over een afstand van een kilometer. Tenminste, dat is de volgende dag aan de achtergebleven onsamenhangende stille getuigen te zien. Twee dagen later schreeuwt de lokale Burgemeister Mord und Feuer en vergeet daarbij volkomen de planners van de politie-inzet te vergeten voor het mogelijk maken van het geweldige, of welddadige feest. Nee, die eer komt volgens hem volledig toe aan de losgeslagen (althans, daartoe deden de ME-ers bij wijze van afscheidsgroet een dappere poging) jeugd. En aan hun ouders, want die wisten natuurlijk weer niet waar hun kroost 's-nachts om twee uur (op nieuwjaarsnacht...) uithing.
En zo toert het ME-Midwinterfeest hier sinds een jaar of wat een beetje over het eiland, iedere jaarwisseling strijken ze weer in een ander dorp neer. Waar precies blijft dan altijd tot zo rond 20.00 uur een verrassing... Daar kan geen god of gebod iets aan doen.
Tering wat blijven die stukkies van Stockton toch saai
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:43
Je bent het al en je maakt er deel van uit. Meer kun je je niet wensen!
Het zien misschien, dit vereist totale controle van denken door niet te denken. Stopzetten van innerlijke dialoog wat je de hele dag met jezelf voert. Dat dialoog wat constant bevestigd wat je waarneemt en hoe of wat iets zogenaamd is. Ook wel interpretatie genoemd.
We vernueqen onszelf non stop en geloven er ook nog in, pfff wat een vloek..
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 16:46
Net als Plasterk die zit nu in de Politiek maar hij snapt er echt niets meer van , ghe
Contra | 21-02-09 | 16:40
De Revolutie begon in de meest agrarische staat allertijden: Rusland.
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 16:44
Vanmorgen geloofde ik nog dat er een cake door U zou worden bezorgd, zoals gisteren door U beloofd. Van dat geloof ben ik maar afgevallen.
Het vergelijk tussen biblebelt en islam gaat niet op.
Het gristenfundamentalisme vecht een achterhoedegevecht, vormt een minderheid binnen de samenleving, en is teruglopend qua aantallen (ondanks hoge geboortecijfers).
Maar het fundamentalisme binnen de islam is de vigerende norm/ machtigste stroming.
Dat maakt verschil, zie je.
zien = zijn.
Klojo dat je bent Teun.
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 16:46
Ga ik doen!
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 16:46
we konden dat al weten gezien zien Nick.
Gelul.
Alle orthodox/extremistisch gelovige mensen lijken hun kroost niet onder controle te hebben.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:41
Goh, jij moet eigenlijk leraar worden, jij snapt zoveel van de wereld en hoe dat allemaal komt zo. Maatschappijleer lijkt me wel wat voor je.
Isser | 21-02-09 | 16:30
Zie boven. Overtuigd zijn kan eigenlijk niet, het rationele denkvermogen is prachtig maar roept alleen nog maar meer vragen op dan dat het antwoorden geven kan.
Je bent! Daarvoor hoef je niemand iets aan zijn/haar neus te hangen. Het overtuigd zijn is een ziekte die anderen nodig heeft om zichzelf te bevestigen, onzinnig natuurlijk. Al dat geblablah levert uiteindelijk nooit iets op anders dan 1+1=2
Geweaun genieten dus...
Eurotokkie | 21-02-09 | 16:42
Klopt, geloven is het leven niet aan kunnen.
Stroopdoos | 21-02-09 | 16:41
Je hebt gelijk..... ik kap er mee. Laat ze dat Godenrijk maar stoppen waar ik niet wezen wil.
JanRap | 21-02-09 | 16:33
idd , je kunt ook in iets geloven zonder geloof , maar het is wel
handig om achter een geloof te schuilen als je zelf
geen verantwoording wilt nemen.
zovoklets | 21-02-09 | 16:39
We hebben shizzle nodig idd. Dat ontken ik niet. Maar om medemensen te slopen omwille van wapenhandel is wel wat cru. Lijkt me ook niet leuk als de Chinezen opeens het idee opvatten dat ze ons aardgas willen hebben en dan hier en route ook nog ff hun nieuwste speeltjes op ons komen uit proberen, toch? Doen wij wel namelijk in centraal azie.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:19
Geweaun ophouden iemand iets duidelijk te willen maken!! Daar ligt nl jouw overtuiging en die is net zo waardeloos als alle anderen. Mens ben je al, waarom daar nu nog een drama van maken.
@plaatje: grefo's zingen nooit met hun handen omhoog.
Mmmm. De revolutie begint niet op het platteland. Het afslachten van de elite, zo rond 1789, in Frankrijk begon gewoon in Parijs. De bevolking, ook op het platteland, was toen wel tot het bot uitgeperst qua belastingen dat weer wel.
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 16:35
Het schijnt dat in Soestdijk nog iets half leeg staat.
Isser | 21-02-09 | 16:16
Ook dat is een overtuiging, past dus geweaun in rijtje thuis.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:37
Denk jij dat grondstoffen voor niks komen aanwaaien ofzo?
Of ze acepteren je valuta du jour of je neemt het af.
That's it.
Isser | 21-02-09 | 16:30
Toch wel, ik stel vast dat vanuit het vermeend atheistisch kapitalisme er sinds de 16e eeuw erg veel terreur is gepleegd in de hele wijde wereld. Vraag het gemiddelde inwoner in Bagdad en het zal worden bevestigd. Nu hoor ik denken, maar dan zien ze je toch als Kruisvaarders? Wellicht, maar wij weten dat daar mensen worden kapotgeschoten om commodities veilig te stellen en handel te drijven (private veiligheidsbedrijven, wapens etc welke slechts een doel dienen: handel! Zie mijn betoog niet ter afbreuk uwer verhaal, maar als aanvulling. Ook onder de Kapi vlag wordt terreur gepleegd. KORTOM hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 16:23
Maar als een of andere kraker zich geroepen voelt om het Catshuis... enfin.
En het kapitalisme heeft alleen maar goeds gebracht! Woord!
Geloof maakt meer kapot dan je lief is.
Zelfstandig denken, eigen verantwoordelijkheid... ik wou dat ze het eens inzagen.
@Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:26
Ow ja en niet relevant, aangezien christenen kapitalisme afwijzen als het aanbidden van Mammon.
Pure verveling daar.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:26
ik reageer op stroopdoos die beweert dat "Alle terreur vind z'n oorsprong in bizarre overtuigingen en sinds de relios hier erg goed in zijn , sterker nog; ervan af hangen, zijn zij onherroepelijk een broeinest van terrorisme".
Waarop ik pareer dat Atheisme in de vorm van communisme exect hetzelfde doet.
Ergo, als je de hele draad had gevolg en even had teruggelezen, was je niet uitgekomen op de term kapitalisme.
Isser | 21-02-09 | 16:21
Als je naar een groot plaatje kijkt moet je wel met twee eaugen kijken. Geeft betere scherpte/diepte.
Begrijp me niet verkeerd. Er lopen veel te veel mensen rond met te diverse meningen en van mij mogen er een zooi afgeslacht worden. Geeft ruimte om weer volop vreten te verbouwen voor je eigen club. Beetje ruimen is af en toe nodig, dat wel. Als het maar buiten Nederland is.
Of het nou Grefo-boeren zijn of Friese boeren, stront komt er toch.
Isser | 21-02-09 | 16:23
Jij hebt het over commi`s toch? Als tegenhanger wijs ik je op Kapi`s, welke haar wortels heeft in het Protestantisme. In die zin weldegelijk relevant. Temeer daar Kapi`s strict genomen als seculier worden beschouwd, echter het CDA staat ook voor een VOC mentaliteit. Nu jij weer
mail cheauvinist pic | 21-02-09 | 16:11
God is al ruim 8000 jaar op vakantie dit komt neer op een weekendje
Center Parcs .
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 16:18
Een crisis vraagt om een crisis.
@Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:21
Je doet je nick eer aan, door een link te leggen, die er helemaal niet toe doet.
@zovoklets | 21-02-09 | 16:15
Je mag het bullcrap noemen, maar als je naar de bigger picture kijkt zijn al die west europese regeringen als de dood ook maar iets negatiefs t.a.v. de Islam toe te laten.
Nekschot wer opgepakt wegens het maken van cartoons die beledigend waren voor moslims. Ja of Nee.
De rellen tegen Denemarken door Moslims, was door een lullige cartoon over Mohammed (a t/m Z).
In Engeland werden de cartoons niet vertoond omdat men bang was van rellen door .......... juist Moslims.
En de lijst gaat door en door en door.
Isser | 21-02-09 | 16:16
Gelukkig heeft het Kapitalisme louter goede zaken voortgebracht, toch?!
ahum, hellendoorn is geen bible belt en ook niet orthodox christenlijk! hoogstens een degelijk cda bolwerk, maar ik kan me geen ultra refo kerken herinneren.
Stroopdoos | 21-02-09 | 16:14
Leg jij het ze uit dan? Volgens mij zijn Gelovigen voorzien van of verstoken van een bepaalde genmutatie die ketters/heidenen/kaffers, ook wel mensen genoemd, niet/wel hebben. Je kan het wel uitleggen, maar dan beginnen ze over: "je weet toch ook dat de wind bestaat, nou die zie je ook niet".... pffffffffffffff... van dat soort halstarrigen hoef je nix te verwachten.
Het schijnt dat er een crisis aankomt, moslims zijn de nieuwe joden en het politieke midden verliest terrein, dus...*rene damen-alert*.
Verschil met vroeger is alleen dat de fitties tussen links en rechts nu op internet en niet de straat worden uitgevochten (rechts heeft nl wel een baan) en de joden sinaasappels verkochten ipv ze te jatten.
Stroopdoos | 21-02-09 | 16:14
Atheisme is terror, denk communisme.
Isser | 21-02-09 | 16:14
Bullcrap.
Issie door een Islamitsche of Christelijke opdrachtgever ter verantwoording geroepen?
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:07
graag, met spekjes enzo.
Alle terreur vind z'n oorsprong in bizarre overtuigingen en sinds de relios hier erg goed in zijn , sterker nog; ervan af hangen, zijn zij onherroepelijk een broeinest van terrorisme. Islam=terror, Christendom= terror, hindoeïsme= terror, Jodendom (reli) = terror.
Wees nou geweaun mens, dan heb je hier geen last van.
@zovoklets | 21-02-09 | 16:12
Interessante vraag Zovoklets, als je de lijn doortrekt door een moslim. De uitvoerende instantie vertoonde dhimmiegedrag.
Stockton is boos op grefo's, dat is wel duidelijk.
*het zich voor kan stellen*
Isser | 21-02-09 | 16:10
Is Gregor N. door een moslim of een christelijke opdrachtgever uit zijn nest getrokken?
je zou bijna zeggen dat God de boel niet onder controle heeft.
Jawohl, white trailer trash is developing in YOUR country
Pim Pandoer | 21-02-09 | 16:04
Omdat het een makkelijke groep is om belachelijk te maken. Die gasten staan echt niet ten burele van geenstijl om ff verhaal te halen.
GS moet er voor oppassen niet de bully van het internet te worden.
De onderwerpen van Hoxha zijn de beste onderwerpen qua inhoud. Oldskool GS.
De nieuwe lichting posters zoekt het "in de makkelijk te scoren onderwerpen sector". Geen diepgang, geen nieuwswaarde, eigelijk helemaal niets.
DaDa San | 21-02-09 | 16:07
God denk je zelf.
Pim Pandoer | 21-02-09 | 16:04
Dat is dan weer de Agitprop van de moslimbashers die hun onverwerkte verleden projecteren op mosselammen en het monopoly op religierammen moeten gaan nuanceren omdat velen wel een christentje kennen.
"Ook hier heerst het gevoel "dat men van de overheid nooit veel kan verwachten."
-------------------------------
Joh?
Je meent het?
Hoe komen ze DAAR nou toch bij?
@zovoklets | 21-02-09 | 16:05: welke god?
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 16:02
Wil je geile smsjes van me dan?
Isser | 21-02-09 | 15:58
God heeft een onverwerkte toekomst.
Maar... als de biblebelt de kont in de krib gooit hebben we geen eieren en kippen meer uit Barneveld en Ederveen, geen aardappelen meer uit Groningen en Zeeland, geen vlees en melk meer uit Friesland, geen uien meer uit Rijnsburg, wat dan ??
Helemaal eens met Isser | 21-02-09 | 15:52:
"Afleidingstactiek van linkschmensen door met wijzende vinger naar de bijbelbelt te wijzen. De AgiProp begint zijn vruchten af te werpen. En GS trapt er met boter en suiker in. Ps. "Ongelikte Beer | 21-02-09 | 13:55 O jee, straks krijgen we de reaguursels van Weesie en consorten, die weer te hoop lopen tegen GRISTENEN."
Ieder flauwekul berichtje mbt christenen is voor GS kennelijk belangrijk genoeg om breeduit aandacht aan te schenken.
Waarom? Laat mensen toch gewoon in hun waarde.
Fijn om te weten, dat Leeuwarden ondanks onze hier woonachtige Antilliaanse en Marokkaanse vrienden een oase van stijlvolle Nederlanders is, in een poel van verderf, het Friese platteland......
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 16:00
Doe als Ella, dan heb je nergens geen last meer van.
Veel van die dorpen zijn complete achterstandwijken aangezien de dominee daar nog steeds: "hard werken" van de kansel preekt en intelelectuele ontwikkeling op het tweede plan komt. En bovendien wordt door teveel kennis de kudde ook steeds minder mak. De overheid is daarbinnen de representant van de boze buitenwereld. En dan krijg je zuke dingen.
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 15:57
Wat ik in het weekend op mn hoofd smeer en hoe en aan wie ik me hoereer gaat God geen mallemoer aan. Dien het alleen wel aan mezelf te verantwoorden helaas.
"Ambivalentie ten opzichte van het overheidsgezag" Kletskoek. Net alsof die vervelende draakjes daarover nadenken.
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 15:48
Van mij heb je geen last.
Ik wil eigenlijk helemaal niks van je weten.
Ik gun een ieder hier zijn eigen rol.
Dat is en niks meer.
@bejaarde op brommer | 21-02-09 | 15:56
Precies, en dat is verdomd jammer. Ik vermoed dat Stockton een ex-christen is met een onverwerkt verleden.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 15:52
Zonde, want wie een half uur lange donderpreek heeft meegemaakt, wil nooit meer iets anders.
Nooit opgevallen dat orthodoxe gelovigen geen make-up dragen? Lipstick, rouge en oogschaduw is het door u verlangde antwoord.
Afleidingstactiek van linkschmensen door met wijzende vinger naar de bijbelbelt te wijzen. De AgiProp begint zijn vruchten af te werpen. En GS trapt er met boter en suiker in.
Isser | 21-02-09 | 15:52
juistem.
gristenen laten zich al 40 jaar vernederen, makkelijke prooi
Heel simpel te verklaren. Als je nooit iets mag van god dan ben je voortdurend bezig allerlei zaken te onderdrukken. Net zo lang tot de ketel een keer ontploft en het er in geperverteerde vorm uitkomt. Werkt al eeuwen.
Bugsy Siegel | 21-02-09 | 15:17
Inderdaad, vroeger klitte de dorpsjeugd wat bij elkaar maar nu begint de revolutie daar!
Heb jij soms een vooruitziende blik of had je dit: <link>http://www.youtube.com/watch?v=-u6VIYJKs_c</link> net uitgebrachte rapnummertje van 'Kiddeville' al gehoord?
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 15:38
mid seventies in 020 geboren worden draagt niet bij aan een brede kennis van de Grote Fabelboeken idd. De fabeltjeskrant ken ik wel overigens
Afleidingstactiek van linkschmensen door met wijzende vinger naar de bijbelbelt te wijzen. De AgiProp begint zijn vruchten af te werpen. En GS trapt er met boter en suiker in.
Ps.
"Ongelikte Beer | 21-02-09 | 13:55 O jee, straks krijgen we de reaguursels van Weesie en consorten, die weer te hoop lopen tegen GRISTENEN."
in het onderwerp bij de benedenburen had dus helemaal gelijk, dat dan weer wel.
Ik vraag me af of het specifiek de greffo jongeren zijn, of dat het niet gewoon bij het platteland hoort...
Teun van het Tuinpad | 21-02-09 | 15:38
Dat is de donkere kant van e-notoriety (of e-obnoxiuosness), iedereen wil altijd van alles van je weten.
bejaarde op brommer | 21-02-09 | 15:47
lol
zovoklets
ik laat me rijden
bejaarde op brommer | 21-02-09 | 15:45
En brommerrijders verlangen naar een auto?
potenrammers zijn homo, gristenbashers geloven stiekem in god
Een bijbelriemmer of bomgordeldier die zegt dat hij een lekker wijf heeft of slimme kinderen geloof ik niet. Waarom dan wel in zijn idee van een god?
Ik geloof niet in geloof
Wat walg ik toch van die schijnheilige Gristenen..
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 15:32
Doktor Anders Geswaffel wil antwoord.
Drs.. Gelul | 21-02-09 | 15:36
U heeft blijkbaar geen protestants-christelijke achtergrond, anders zou ik me niet nader hoeven te verklaren.
sjaakdeslinksesul | 21-02-09 | 15:32
verklaar je nader svp
De foto met 'praisende' (met hand omhoog) jongeren past niet bij de bevindelijke refo's. Want ze zijn als de dood voor de evangelisatiebeweging met muziek en ze zingen alleen psalmen op hele noten.
Gewoon ff biechten en alles is weer in orde!
Religie = onzin
Ze hebben natuurlijk alleen maar gevraagd naar de schade voor de GEMEENTE. Dus niet voor al die mensen in de Randstad die hun auto's in vlammen op zagen gaan. Dahaag kutonderzoek!!!
widtvoet ® | 21-02-09 | 15:29
Van Gristenen denken we niets te hoeven vrezen vanwege hun vermeende vredelievendheid. Edoch, nu blijkt dat ze weldegelijk gewelddadig gedrag vertonen, de openbare orde verstoren etcetc. Wanneer zij zich en masse gaan mobiliseren en de misionaire gedachte boven komt drijven poep ik in mn broekje.
widtvoet ® | 21-02-09 | 15:29
Hij smeert zijn gezicht vol als de hoer van babylon.
Dus toch 1 keer per jaar gaan ze helemaal los daar.... geef ze is ongelijk
-Oud en Nieuw is geen christelijk feest;
-Oud en Nieuw is vaak op een doordeweekse dag.
De enige mogelijkheid voor de refo's (bevindelijken) om LOS te gaan is de Nieuwjaarsnacht (mits niet op zondag).
Omdat de regering 'bij de gratie Gods' is moeten ze zich op Koninginnedag ook netjes gedragen.
-weggejorist-
@Drs.. Gelul 15:28
In welk opzicht?
Ik vrees al dat Gristentuig meer dan mn Finse buurman.
De site van refdag.nl staat zondags niet online!
Tja, vuurwerk is bedoelt om boze geesten te verjagen. En aangezien de Heilige Geest ook een boze geest is..
Dus, er is meer grefo geweld door deelname van de CU in de regering, wat lijkt op de toename van geweld tegen joden door de verkiezingsoverwinning van Hitler? Stockton, zoek hulp!
Altijd nog beter een bijbel- dan een bomgordeldier.
Hellendoorn orthodox Christelijk?? Hahahaha het barst daar van de CDA'ers.
Heel Limburg is toch een paapse biblebelt?
Bugsy Siegel | 21-02-09 | 15:17
U zegt: op naar 020-gaza?
Geloof tast je rationele denkvermogen aan, dat doet maar weer blijken..
De revolutie begint met de opstand van het boerenproletariaat.
Christiansanity
God is boos!
REAGEER OOK