Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

[email protected]!

dikkefamilie.jpgZoals bekend zijn de kopieermachines aan de Basisweg een eigen omroep begonnen. Gisteren waren we bij de presentatie, net een verslaggever van de Telegraaf. Laten we eens kijken aan de andere kant van de muur. We quoten de kwijnende krant: Rutger Castricum van GeenStijl is ook van de partij. De druiven zijn een beetje zuur voor dit populaire en inventieve weblog, dat met de omroep Powned ook tot het bestel wil toetreden. Ons initiatief wordt ’Stakker Nederland’ genoemd. Er wordt een foto van De Tokkies bij geplaatst. Hier maakt GeenStijl de klassieke fout die vooringenomen tegenstanders van deze krant altijd maken. De 2,5 miljoen lezers van De Telegraaf zijn in hun ogen domme Tokkies. In werkelijkheid gaat het om het kader van Nederland. Van onderwijzer tot politieman, van verpleegster tot chauffeur. Paradijs zegt: „Dit is het kader van Nederland. Als zij massaal het werk stilleggen, ligt Nederland echt plat. Als er een omroepbestuurder met werken stopt, gebeurt er niets. Sterker, dat levert alleen maar geld op...Een medewerkster van GeenStijl probeert in het omroepkwartier de banden van de vrachtauto van De Telegraaf leeg te laten lopen. Ze kreeg het klaarblijkelijk benauwd en had lucht uit de banden nodig." Zo, nou. Die zit!

Reaguursels

Inloggen

Ach , televaag , stakker nederland , geenstijl, powned! tis allemaal 1 pot nat , Gs hoort bij televaag en op de powned! site staat er helemaal onderaan SBS broadcasting , conclusie: televaag en SBS gebruiken Gs en POWNED! om zo de publieke omroep te infiltreren , niet gaan zeuren als we dadelijk op alle kanalen shownieuws hebben wij laten ons gebruiken als mariojonetten!! en ze maken ons onderweg nog 5.72 afhandig ook ! de lutsers !
Ver gezocht ? ben ik gestoord >? waarschijnlijk , Maar bewijs maar dat ik ongelijk heb !

Spoorjijwel? | 19-02-09 | 21:19

walt | 18-02-09 | 23:28
quote:'Telegraaf is de krant van het volk, en dat mag niet van onze puberale wereldverbeteraars. Waarschijnlijk kunnen Telegraaflezers ook nog fatsoenlijk spellen, iets wat van de respondanten hier niet altijd gezegd kan worden!'
.
.
En jij noemt dit wel een fatsoenlijke zin?:'Gratis, want op onze kosten!'
.
Sodemieter op als je niets zinnigs te melden hebt.

WTFisFTW?! | 19-02-09 | 09:45

walt | 18-02-09 | 23:28
Respondanten? Op welk indoctrinatie-instituut heb jij dat geleerd?

N=1 | 19-02-09 | 04:08

kijk pauw en witteman ZUIGEN op het moment over de publieke omroepen

en ze zijn zow blij met al die nieuwe collega's... maar jammer dat er niemand uitgestuurd kan worden.

snelders NL | 18-02-09 | 23:28

-weggejorist-

walt | 18-02-09 | 23:28

Is het niet beter voor GS om vriendjes te bljven met de Telegraaf? Als die straks een omroep wordt, kan GS misschien een programma maken voor die omroep. Is een stuk gemakklijker dan op zoek te gaan naar nog 20.000 malloten die lid willen worden.

jeroentjegouda | 18-02-09 | 22:17

Nee de domme mensen zitten hier te reageren en deze crap nog geloven ook.

baca | 18-02-09 | 20:29

zo zo, flink op de donder gekregen. Probeer dit maar eens pareren als GS...

sapjes | 18-02-09 | 18:49

is het wel legaal wat de telegraaf doet.
korting geven op het abbo als je lid wordt?
neigt dit dan niet naar commerciel

jemoederkijktmee | 18-02-09 | 18:34

Fijn hoor, heel interessant.

*draait zich nog eens om*

Destrukto | 18-02-09 | 18:06

"De 2,5 miljoen lezers van De Telegraaf zijn in hun ogen domme Tokkies."------Dat klopt toch ook??

Tuig van de Richel | 18-02-09 | 17:50

Worden we nou massaal van achter genomen door TMG?

Meh!! | 18-02-09 | 16:42

Die Tokkies, dat is toch de redactie van de televaag??

flopje | 18-02-09 | 15:54

@Barbara Drijfzand | 18-02-09 | 15:36
dit is geen concurrentie, dit heet productdifferentiatie. verschillende etiketjes op hetzelfde bedrijf

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 15:49

GS en De Televaag lopen te zeiken en dat is toch niet fris? Gezonde concurentie het beste wat er is. De schaal hing iets teveel naar links daar in de Hilversumse dis, nu er dubbel tegenwicht wordt geboden knokt men elkaar de tent uit, alsof het een relnicht is. Dus samen er tegenaan! Laat ze een poepie ruiken, maar doe dat niet met de lucht uit die rijdende banaan!!

Barbara Drijfzand | 18-02-09 | 15:36

Als je je omroep Powned noemd vraag je er ook om om ZO gepowned te worden. Terug naar je hoek.

Woudloper | 18-02-09 | 15:35

@bottehond

Maar hoe zou jij nu staan tov. zo'n eventuele klacht bij het CvdM als door mij geopperd in de post van 13:03?

widtvoet ® | 18-02-09 | 15:29

GS, happen naar de hand die je voedt?
Met 2,5 meloen Tokkies en niet-Tokkies heb je natuurlijk wel slagkracht.
-
Eng wordt het als TMg twee omroepen heeft...(WakkerNL en PowNed, soort van TROS icm BNN icm Anti-EO-strijders.)

hfakker | 18-02-09 | 15:12

Het kwaad is toch al geschied. GS, en PowNed in het bijzonder zitten vast in de adem van de Telegraaf. Mensen die zich willen onderscheiden door lid te worden van de Telegraaf moeten dat vooral doen. Ik lig er niet wakker van.

Rekeozeb | 18-02-09 | 15:09

@bottehond | 18-02-09 | 14:20
Het licht dat nu schijnt op GS en Telegraaf lijkt een beetje op TLverlichting. Je ziet opeens heel veel etterende puistjes.
En dat 100% eigendom dicteert bijna dat GS alles doet voor shareholdersvalue (dit was mijn allereeste les economie op de universiteit, dat was de reden waarom ik uiteindelijk gestopt ben daarmee.) Alles draait om centen: waarheid, leugen, links af, rechts af,... je doet ALLES maar dan ook ALLES voor de eigenaar.

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 14:38

GS powned by de Telegraaf.. domme zet mannen. Ik word wel lid, maar toch..

Crowbar The Warrior | 18-02-09 | 14:35

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 13:19

Dude, dat denk jij en da's l;ogisch, maar het klopt niet.

bottehond | 18-02-09 | 14:20

Gisteren Sjoerd gezien.. volgens mij spoort hij niet helemaal... Ik bedoel sp.. spp.ooort...

links tuig | 18-02-09 | 14:15

Dreamert | 18-02-09 | 13:31
Lijkt me sterk aangezien veel GS-lezers en leden dan zullen afhaken, waaronder ik.

moesh | 18-02-09 | 13:51

pfff doorgestoken kaart dit!
.
Telegraaf is bang dat Geenstijl het niet gaat redden met Powned, dus mama grijpt in en start een publieke omroep waar iedereen wel iets in kan vinden.

Dreamert | 18-02-09 | 13:31

@WTFisFTW?! 13:19

Ben er ook nog steeds niet van overtuigd dat het hier geen een-tweetje betreft maar mocht @bottehond het bij het juiste eind hebben lijkt het mij welzeker een overwegenswaardige stap.

Overigens: als PowNed hier de handschoen laat liggen laat het zich best voorstellen dat een andere (aspirant) Omroep deze oppakt (knipoogsmiley).

widtvoet ® | 18-02-09 | 13:29

@WTFisFTW?! | 18-02-09 | 13:19

De enige manier voor GS om dat te weerspreken is om Widtvoet's plan uit te voeren. GS heeft een lange traditie van op 't randje wraak nemen op diegenen die hun 'pownen'. Keihard de bal terugkaatsen. Als dat nu uitblijft is wel duidelijk hoe de kaarten geschud zijn, en gaan PowNed-leden er met boter en suiker in, worden ze uitgehuwelijkt aan de Televaag.

Retaliate, GS!

Thomas Chatterton | 18-02-09 | 13:26

Thomas Chatterton | 18-02-09 | 13:10

Ik heb t idee dat we een stationnetje verder zijn. Tis een club. Als papa telegraag zegt tegen puppie GS: 'Spring,' zegt GS: 'hoe hoog.'

C'est tout!

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 13:19

@widtvoet ® | 18-02-09 | 13:03

Widtvoet, ik vind het niet minder dan briljant! Eerlijk waar.

Thomas Chatterton | 18-02-09 | 13:10

Henkie123 | 18-02-09 | 12:36

Dank je hartelijk voor dit college.
Wil je nu zeggen dat die dikke pad van deze club, alsmaar dikker wodt en heter van binnen en dan ongelofelijk begint 'oozen'? toch?

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 13:09

@bottehond 12:22

Wat GS dan mi. nu kan (moet) doen is een klacht neerleggen bij het CvdM ivm. de wijze van ledenwerving door de Telegraaf. Die konstruktie waarbij men de kontributie voor Wakker Nederland verrekent met het abogeld van haar geslacht houtlezers stinkt nl. een uur in de wind.

Evita Westfa (aanspreekpunt en woordvoerder van het CvdM in deze) vertelde mij net dat er welzeker een toetsmoment komt vwb. de wijze van ledenwerving maar dat dat toetsmoment principieel ex post ligt. However, wanneer er een klacht door een belanghebbende wordt ingediend (PowNed ís hier een belanghebbende) zal deze onmiddellijk in behandeling worden genomen en volgt er een uitspraak die er toe zou kunnen leiden dat de Telegraaf cq. Wakker Nederland haar gekonstrueerde verrekenkampagne direkt moet staken. Onlangs nog is er nav. Max' kampagne met die André Rieu cd met succes een soortgelijke klacht door de TROS ingediend.

Overigens herhaalde deze mevrouw Westfa dat het CvdM Wakker Nederland tzt. met name zal toetsen aan de regels mbt. de eventuele kommerciele verwevenheid met het Telegraafkoncern: "Nu reeds valt te voorzien dat in het bijzonder de commerciële onafhankelijkheid van de vereniging ten opzichte van de krant en de naamvoering punten van aandacht zullen zijn" (linkje in post hierboven).

Dus al is het altijd diskutabel in hoeverre je de hand moet (willen) bijten die je voedt: ga ervoor PowNed en leg een klacht neer bij het CvdM!

widtvoet ® | 18-02-09 | 13:03

Ruktor moet Shownieuws gaan doen en intervieuws overlaten aan iemand met kennis en diepgang. Tot nu toe is het allemaal een slap BNN aftreksel dat heel snel gaat vervelen.

Beperk je tot een nieuws/actualiteiten programma en een zuigend intervieuwprogramma en houd de 'lollige' dingen voor GS.

Fuckitol | 18-02-09 | 12:54

Televaag +10 natuurlijk. GS lijkt GVD Femke Halsema wel, tegenwoordig. Dit 'hoogopgeleide' tutje vindt de gewone man, cq arbeider ook maar een domme laagopgeleide TOKKIE....

Ik voel me aangesproken met me 2 jaar lagere school..

echt_links | 18-02-09 | 12:52

@bottehond

We zullen het zien, maar ik vind het frapant en net iets te toevallig.

mörser | 18-02-09 | 12:46

Wat een onderbroeken lol op GeenStijl tegenwoordig, liggen jullie nu helemaal in een deuk op de redactie na dit hilarische stukje van Hoxha?
Ik wilde in eerste instantie wel lid worden, maar ben al helemaal klaar met al die powned spam topics en ongein

Ronman2k | 18-02-09 | 12:45

Aapie | 18-02-09 | 12:34

Ik neem aan dat je niet gelooft wat ik schreef?

bottehond | 18-02-09 | 12:36

Tsja laat ik mijn mening ook maar geven, het is namelijk zo dat als een ster zijn waterstof in de kern heeft gefuseerd tot helium, de kern ineenkrimpen zal en daarbij heter worden, totdat het heet genoeg is om helium in koolstof om te zetten. Tegelijkertijd zetten de buitenlagen van de ster juist uit, en worden koeler. Sterren zoals de zon worden daarbij rode reuzen, nog zwaardere sterren superreuzen. Bij de allerzwaarste sterren (zwaarder dan ca. 40 zonsmassa's) treedt hierbij echter een probleem op: de enorme lichtsterkte van deze sterren zorgt voor een druk naar buiten. Als dergelijke sterren opzwellen, wordt de gravitationele aantrekking op de buitenste lagen bovendien minder, en op zeker moment zijn deze twee krachten met elkaar in evenwicht, waardoor de buitenste lagen feitelijk geheel niet meer worden vastgehouden, dit is de Eddingtonlimiet. Deze sterren vertonen kleinere helderheidsvariaties op een tijdschaal van enkele dagen, en grotere op een tijdschaal van jaren. Maar daarnaast zijn er nog perioden van ettelijke jaren waarin deze sterren extra opvlammen en grote hoeveelheden massa uitstoten. De bekendste dergelijke uitbarsting is die van η Carinae tussen 1837 en 1860. In deze periode was η Carinae ondanks een afstand van meer dan 8000 lichtjaar na Sirius de helderste ster aan de hemel.

Toch?

Henkie123 | 18-02-09 | 12:36

Sjee zeg, wat een toestand! Hoe KAN dat nou dat de moedermaatschappij hetzelfde gaat doen als het rebellerende dochtertje.... ehmmm... laat me denken?!
PUBLICITEIT! Beter op twee paarden wedden dan op een. Als een van tweeen er doorheen komt, mag de ander er lekker gebruik van maken. Wat een doorzichtige zooi.

Aapie | 18-02-09 | 12:34

En opeens zie je het:
POWNED=Publieke Omroep Wakker NEDerland

Tommygunner | 18-02-09 | 11:11

Dead wrong, tommygunner.

bottehond | 18-02-09 | 12:26

mörser | 18-02-09 | 12:20

Begrijpelijk dat je dat denkt, maar het klopt niet.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/02/...
Geen woord gelogen of anderszins manipulerend.
Moeilijk te geloven? Kan... maar de kwaadheid van Weesie is echt.

* Behead de Telegrof! *

bottehond | 18-02-09 | 12:24

Goed verzonnen, die fittie tussen Powned en WN om de potentiële leden voor beide omroepen wakker te maken...

Novius | 18-02-09 | 12:22

davdeboskabouter | 18-02-09 | 12:10

Ga er maar vanuit dat er een seaurt oorlog woedt tussen GS en de Telegrof door dit initiatief van de grote broer. Bepaald geen één tweetje.
Men heeft dus nóg een uitstekende reden om POWNED lid te worden.
Een lidmaatschap van POWNED is een lidmaatschap tégen de Telegrof.
Of laten U Uw volkomen gelegitimeerde wens op een tegengeluid op de staatsteevee over aan die krant van de wandelende tipi Pa Radijs?

bottehond | 18-02-09 | 12:22

@davdeboskabouter

Ik heb hier een theorie:
Geenstijl = Telegraaf

Geenstijl niet genoeg leden en stakker nl ook niet.
Dan gaan ze samen en dan hebben ze wel genoeg leden.

Op deze manier genereerd GS ook exposure voor stakker.nl.

Kortom marketing scam :)

mörser | 18-02-09 | 12:20

Uhm geenstijl is gewoon van de televaag, dus vraag me af waar dit artikel op slaat.

davdeboskabouter | 18-02-09 | 12:10

Het zijn net "Finnen" bij geen stijl.

Ze hebben ook al moeite om van andermans spulletjes af te blijven.

Wederom een kneuzenactie van de bovenste plank LOL

Sandmann | 18-02-09 | 12:01

rechts nederland ten voeten uit. Kinderpret...

reperman | 18-02-09 | 11:54

Broedermoord, wat leuk :)

Walter Rathenau | 18-02-09 | 11:54

Ultra Rebel | 18-02-09 | 09:17

zomg, iid, de dikke pad hield me voor t lapje met zijn uitspraak in dwdd met 'onze omroep is uniek, omdat t uniek is'. t is een glibberpad in een emmer snot. Hulde.
Ik koop niets meer van em als ik er bewust van ben. Stik maar in de 5 e-tjes die je me ontfutselt hebt.

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 11:54

Haha, gasten kap nou... houd ons niet langer in spanning, jullie hebben gewonnen! Stakker en Pow binnen een week vanaf nu 125.000 leden en klaar, mark my words...

Goeie Tijden | 18-02-09 | 11:52

Ultra Rebel | 18-02-09 | 09:17

omg je hebt gelijk!..

ICallSoWhat | 18-02-09 | 11:42

ik denk dat ik vanmiddag maar even met mijn private banker contact opneem om te overleggen wat we met die 5,97 Euro gaan doen die binnenkort weer op mijn rekening komt. Foris, Eagon, ING, Ahold..... ben er nog niet uit.

namensmijnhond | 18-02-09 | 11:34

Em. Telegraaf en geenstijl is van 't zelfde bedrijf. Dit slaat echt nergens meer op.

koreapassie | 18-02-09 | 11:32

Wat moet je met een buffer van 2000 leden als jer 20000 nodig hebt?

namensmijnhond | 18-02-09 | 11:23
Mensen laten denken dat je er niet aan komt maar het op je sloffen halen. Anders denkt men "Ah, die komen er wel aan."

Tommygunner | 18-02-09 | 11:29

@namensmijnhond | 18-02-09 | 11:23

da heet een halve waarheid, danwel halve leugen. das moeilijker te ontkrachten dan een volledige leugen

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 11:26

Die ongein met het leeglopen van vrachtwagenbanden zijn te kinderachtig voor woorden. Aan 1 zo een kutzender als BNN heb ik echt al genoeg hoor.

joopata | 18-02-09 | 11:26

Tommygunner | 18-02-09 | 10:59
Wat moet je met een buffer van 2000 leden als jer 20000 nodig hebt?

namensmijnhond | 18-02-09 | 11:23

1 APRIL! kikker in je bil...

leuke grap van de telegraaf.. :-/

flipske | 18-02-09 | 11:23

zooishettoch | 18-02-09 | 11:14
Joh...

Tommygunner | 18-02-09 | 11:17

@Tommygunner
Ja alleen zag jij het een dag later dan de rest.

zooishettoch | 18-02-09 | 11:14

@ Tommygunner

HET IS EEN COMPLOT!

Trumple | 18-02-09 | 11:12

En opeens zie je het:
POWNED=Publieke Omroep Wakker NEDerland

Tommygunner | 18-02-09 | 11:11

Het Niveau daalt hier met de dag, zijn het geen opzichtige virals dan is het wel powned spam.

Kees Kernraket | 18-02-09 | 11:11

@ Fleauxe | 10:11
Een good cop, bad cop opzet. Maar er moet inderdaad een doorgewinterd zwaargewicht bij.

Shalome | 18-02-09 | 11:07

Ohh gevonden, boet Lingo-bericht!

Trumple | 18-02-09 | 11:03

De Mediawet stelt heel helder dat Omroepverenigingen "hun leden geen op geld waardeerbare voordelen verstrekken zonder toestemming van het Commissariaat voor de Media".

Heeft de Telegraaf dan toestemming gevraagd én gekregen om die 5,72 kontributie voor haar nieuw Omroep te verrekenen met het abogeld van haar geslacht hout-leden? Kan het me niet voorstellen eigenlijk.

widtvoet ® | 18-02-09 | 11:03

Oke het bericht over Lingo dat hier net nog stond speelt verstoppertje. WAAR IS HET?

Trumple | 18-02-09 | 11:02

@namensmijnhond | 18-02-09 | 10:57
Alsof ze geen buffer van 2000 leden hebben ofzo. Die teller laat zien wat we moeten zien, niet wat er echt te zien is...

Tommygunner | 18-02-09 | 10:59

De Televaag is alleen te verteren als je op de terugvlucht van een langer verblijf in het buitenland even snel op de hoogte wil komen van de situatie in Nederland. Een column van Rob Hoogland, het Stan Huygensjournaal en de pagina van Wilma en je weet dat er nog niets is veranderd in Nederland. Sjuul -wat een slechte prater!- Paradijs mag janken over het bastion Hilversum, maar zijn eigen krant leeft ook bij de gratie van consumenten die niets nieuws willen.

LJBrinkhorst | 18-02-09 | 10:59

Het is net alsof de ING de Postbank loopt af te zeiken of Heineken de Amstel. Of Sony de Playstation. Het slaat nergens op.

zooishettoch | 18-02-09 | 10:57

Niet zeiken over Stakker Nederland maar hup naar buiten leden werven!! Die teller gaat angstvallig langzaam richting 50.000. Nog zo'n 19.000 te gaan en daar zijn nog maar ca. 40 dagen voor. Met dit tempo lukt dat niet dus bedenk iets. Geef desnoods de reaguurders de opdracht een lid in te brengen tegen een leuke surprise.

namensmijnhond | 18-02-09 | 10:57

@Fleauxe | 18-02-09 | 10:41
ik heb mijn harses al in een emmer cup-o-soup gestoken, dus ik ben een en al zen. Maar liegen blijft liegen imho.
Dus mijn argusogen ploppen er vanaf nu bijna uit, als een opgewonden chihuahua.

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 10:57

@ Fleauxe | 18-02-09 | 10:48

Ik ben aardig. Ik hoor artsen ook nooit zeggen: "hey, geef die kanker een kans, misschien ga je het wel waarderen". Ik hoor Shalome of Botte ook nooit zeggen "joh, geef die moslims een kans, misschien ga je ze later wel waarderen". Ik hoorde Teen wél vaak zeggen: "toe meisje, geef het een kans, misschien ga je de pijn later wel waarderen", maar dat terzijde.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 10:56

-weggejorist-

BlackNovember | 18-02-09 | 10:55

Powned begint vervelend te worden. Schaamteloos èèn-tweetje met de Telegraaf in de hoop op publiciteit.

Fatsoensrakker | 18-02-09 | 10:52

Tja, was natuurlijk ook niet zo'n sterke actie, banden laten leeglopen. Als dat de televisie van de toekomst moet worden, wens ik het commisariaat veel wijsheid toe.

UncleMeat | 18-02-09 | 10:49

Quizmaster | 18-02-09 | 10:47
Ja, Televaag ownt GS.

Steilloos ten Onder | 18-02-09 | 10:49

@kolonel klootoog | 18-02-09 | 10:45: Probeer nou ook een beetje aardig te blijven, ik weet dat je het kan. Er staan nog een paar afleveringen gepland, wacht die rustig af. Misschien ga je het wel waarderen. Het kan...

Fleauxe | 18-02-09 | 10:48

was GS niet onderdeel van de televaag?

Quizmaster | 18-02-09 | 10:47

Word lid van Powned!
Nu pas 31.081 leden!

Mr. van Scorel | 18-02-09 | 10:46

Dat gepauper en gemiezemuis om die luttele vijf Eureau tweeënzeventig begint mij bij de weg toch behoorlijk m'n zojuist voor de zo-veel-ste keer geschraapte *ahum* keel uit te hangen. Want denken jelui nu echt dat je daarvoor iets wezenlijks, duurzaams, laat staan waardevols mee kan kopen in de grotemensenwereld? Een uurtje je luxewaggel onder de Bee Hive parkeren, daar wordt dus dag in dag uit in comment na comment steen ende been over geklaagd - alsof er zojuist een brute amputatie heeft plaatsgevonden. Sommige mensen vragen gewoon om die zelfbedachte nepcrisis. Wie voor €5,72 geboren is, zal imho nooit een tientjeslid worden, of zoiets.

Krachtmeester | 18-02-09 | 10:46

@ Fleauxe | 18-02-09 | 10:41

"Elke club heeft leden waar een mens liever niet mee geassocieerd wordt."

Zo schaam ik me als eerstedags stijlloze bijkans de ballen uit de broek voor die blije padvinders van dat kutomroepje PowNed.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 10:45

@Tommygunner | 18-02-09 | 10:39: Uhu, dat vergt echter wel bijzonder kostbare technieken om dat in optima forma te realiseren. Toen powned nog een concept was hebben we (reaguurders) in de late uurtjes wel eens hardop gedacht over reaguren tijdens een talkshow. Dat valt te realiseren maar het budget moet uiteraard toereikend zijn. No Money No Honey.

Fleauxe | 18-02-09 | 10:44

De Telegraaf is natuurlijk het stripverhaal onder de kranten. Veel plaatjes en makkelijke koppen. De populairste kranten (Laatste Nieuws in Vlaanderen, Bild in Duitsland) werken allemaal volgens dit KISS (Keep It Simple Stupid) principe. Hier is op zich niets mis mee als je nieuws als snack ziet. Wees blij dat mensen niet alleen naar het staatsjournaal kijken en toch nog een iets rechtser geluid horen (lees: lezen).

Brakke Obama | 18-02-09 | 10:44

@WTFisFTW?! | 18-02-09 | 10:32: Rustig rustig, ga er nu gewoon maar van uit dat deze stunt niet voor jou bedoeld is. Sommige mensen trappen hier in en worden misschien lid. Elke club heeft leden waar een mens liever niet mee geassocieerd wordt. Vergeet het gewoon en beoordeel Powned op de volgende aflevering.

Fleauxe | 18-02-09 | 10:41

@Fleauxe | 18-02-09 | 10:36
Dat wel ja, maar gisteren had wel vrij veel raakpunten met Bart de Graaffff en het ingooien van een ruit bij het benzinestation. Ik ben nog steeds medestander qua Powned maar ben wel van mening dat er vanuit de topics bijgestuurd moet worden...

Tommygunner | 18-02-09 | 10:39

De Telegraaf geeft zelf toe, dat hun initiatief voornamelijk uit lucht bestaat. De zogenaamde steun die ze krijgen is gelogen. Hoe ik dat weet? Ga maar kijken bij de Telegraaf. Op geen enkel bericht over Stakker Nederland mag je reageren. Zoveel vertrouwen hebben ze in hun eigen lezers.

Het CDA | 18-02-09 | 10:37

[email protected] van het Tuinpad | 18-02-09 | 10:14: Die kleedt zich de laatste tijd wel opvallend vaak in stijlloos roze. Voorteken?
@Tommygunner | 18-02-09 | 10:17: Was wel een leuk meisje om te zien, ze kwam redelijk goed uit haar woorden en kwam op mij vrij 'oprecht' over. Powned moet natuurlijk wel een kans krijgen, als we het bij voorbaat tot op de grond toe afbranden zijn we dom bezig.

Fleauxe | 18-02-09 | 10:36

En dan te bedenken dat van 31.081 aanmeldingen er 25.000 van mij zijn omdat dat kwartje meer rente is dan ik bij een gemiddelde IJslandse internetbankier ophaal.

Iko Nal | 18-02-09 | 10:33

@CoJoNes | 18-02-09 | 10:16
100% ?! Je meent t?!

Weet je wat? deze teringonzin van georkerstreerde: 'wij vinden mekaar stom!' is een ouwe marketingtruc die ik totaal neerbuigend vind en een belediging aan het adres van ieder weldenkend mens.
@GS
geef me een verklaring of bij zo'n volgende truc wil ik mijn poen terug en ben ik geen lid meer. (want op dit moment voel ik me een aardig suffe lul.)

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 10:32

Wat ik wel mis is hetgeen mij van te voren werd voorgespiegeld.
1. Wilde "door beveiligingdoorloop acties" op het mediapark met als hoogtepunt een geweldadige arrestatie van Rutgert.
2. Pornobeelden met dampende housemuziek onder het mom van Kultur
3. Interview met "De UFO Piloot©"
4. Een interview á la Het Gesprek met Gurt Wielders
5. Het programma "Prachtwijk Bashing" of "Vloeken in de Moskee" ofzo...
*Biedt zich aan als meedenkend reaguurder*
Mag je trouwens reaguurders niet GRATIS lid maken als een soort naturabetaling voor hun "ondersteuning"?

Tommygunner | 18-02-09 | 10:29

2,5 miljoen lezers? Niet ieder gezinslid van een abonnee leest de krant en lezers op internet lezen slechts vluchtig wat hoofdlijnen. Het aantal lezers licht dichter bij de oplage.

Brakke Obama | 18-02-09 | 10:28

Balzakius | 18-02-09 | 10:19
Dat denk je zwitsal..

photto | 18-02-09 | 10:27

@Stevie_Ray_Vaughn | 18-02-09 | 09:57

Doe is ff normaal joh dwaas......

The Patriarch | 18-02-09 | 10:26

Telegraafpubliek: middenstanders, parkeerwachters, agenten, bankwerkers, Ajaxfans, babyboomers met financiële producten. Inderdaad, de familie Doorsnee. Blijft een ontzettende kutkrant natuurlijk.

J.N. de Kabelpen | 18-02-09 | 10:26

geenstijl moet niet zeiken en gewoon zorgen dat ze 50k leden halen.
ik vraag me wel af of de teller nou wel of niet goed staat, een tijdje terug vertelde geenstijl de reageurders nog dat er duizende sms stemmen nog niet bijgeteld waren, als dat toen waar was dan zou er sindsdien niemand meer lid zijn geworden?

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 10:14
100%

siske | 18-02-09 | 10:25

Het recalcitrante Telegraaf dochtertje GS start een niet-linkse populistische omroep. De Telegraaf pakt een paar weekjes later grootser uit. De doelgrorp van de Telegraaf kijkt TROS en SBS6, dus dit is een één-twéétje. Het leden aantal van POWNED lijkt minder snel te groeien dan gehoopt, de omroep zelf lijkt een nieuwe BNN te worden dat rond Rutger van Castricum ipv Bart de Graaf.

Fimbulvetr | 18-02-09 | 10:23

"De Telegraaf zijn in hun ogen domme Tokkies. In werkelijkheid gaat het om het kader van Nederland."

Uhmrz, dan klopt het toch...

OuweSchaterhand | 18-02-09 | 10:23

ROFLOL @ Sjaak.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 10:21

@Handige Harrie | 18-02-09 | 10:13
Nu ik dit zo achter elkaar lees heb je een punt. Ik ben wel van mening dat Powned het alleen recht op "rechts, belachelijk propaganderen" heeft...

Tommygunner | 18-02-09 | 10:20

'k Blijf erbij dat Wakker Nederland en P0wNed een leuk spelletje van dagblad De T. zijn. Jules kon gisteren bij Pauw en Wit geen onderbouwing geven.

J.N. de Kabelpen | 18-02-09 | 10:20

@photto
Wel fijn om te horen dat je gewoon lid blijft :)
je lijkt een beetje op die klagende smurf die toch de hele serie in het zelfde dorp blijft wonen.

Balzakius | 18-02-09 | 10:19

Ik ga de Telegraaf opzeggen, vind het niet kunnen wat ze doen met hun geld pakken van abbonees! ik word lid van Pwned en neem een abonnement bij dagblad van het noorden ;-)

Tek08 | 18-02-09 | 10:19

@Fleauxe | 18-02-09 | 10:11
Ik vrees dat Bernadette Breathless Bandenprik van gisteren de nieuwe she-Rutgert/presentatrice wordt... De Froukje Jansen van Powned...

Tommygunner | 18-02-09 | 10:17

rechtse televisie, wat is dat? harry mens die op zondag de verkeerde beleggers aanprijst? omdat hij er geld voor krijgt.. en zo'n bootjesprogramma waarin een of ander omhooggevallen tokkiestel een sloepje gaat kopen..

van dal | 18-02-09 | 10:16

@WTFisFTW?! | 18-02-09 | 10:14
100%

CoJoNes | 18-02-09 | 10:16

-weggejorist en opgerot-

Blonde is an attitud | 18-02-09 | 10:16

Opa -Buiswater?

winterpeen | 18-02-09 | 10:15

Zegt hierbij zijn lidmaatschap van PowNed op..
Ik verwacht 'recht toe, recht aan' jongs, dit gereuzel hoort daar niet bij.. Je kwartje mag je houden, je 5.72 ook.

photto | 18-02-09 | 10:15

Telegraaf zal met Henk van der Meijden op de proppen komen. Nou daar kun je Rutger wel op loslaten.

Stroopdoos | 18-02-09 | 10:15

Dat ie dikke pad van de telegraaf beweert dat zijn nieuwe omroeppie 'uniek is, omdat t zo uniek is.' is natuurlijk in en in triest. Dat je als commerciele organisatie geen omroep mag bezitten begrijp ik ook. Dus als je als papieren medium moeilijk overleeft en daarna je krant omzet tot not-for-profit club/programmablaadje en daarmee in een klap de grootste wordt, is wel briljant. Maar hoe gaan ze die zendtijd vullen? Ik zie t ze graag doen, dan kunnen we meteen een ander publiek bestel verzinnen, zonder die hele leden-onzin, die nog stamt uit de tijd van de verzuiling.
.
Kan iemand me trouwens zeggen hoeveel telegraaf eigenaar is van dit stukkie internet?

WTFisFTW?! | 18-02-09 | 10:14

Fleauxe | 18-02-09 | 10:06

We wachten af Flooks.

Als ze maar niet meer Mevr Polak aan komen zetten.

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 10:14

@van dal | 18-02-09 | 10:12
Ook het corporatisme zit in een revival.

CoJoNes | 18-02-09 | 10:14

Verdeel en heers. PowperNed of Pauperkrant, het maakt niet uit. We gaan donkere tijden tegemoet.

N=1 | 18-02-09 | 10:13

Toch he, zit het me niet lekker dat zo'n organisatie dan niet die 5.72 hoeft los te peuteren maar dat van reeds betaald geld mag doen. Ruikt naar oneerlijke concurrentie.

Xzae-lm | 18-02-09 | 10:13

PowNed, PopNed en WNL beginnen de rechtsgeorienteerde mens een beetje belachelijk te maken door hun manier van werken/promoten. Hoe kan 'rechts' op deze manier ooit serieus genomen worden? Ik denk dat rechtse politici als Geert, Rita en Mark niet blij zijn met dit imago dat door jullie gecreeerd wordt. Zoals Mark Rutte gister al bij P&W zei heeft hij liever een linkse journalist die kritische vragen stelt, zodat hij scherp kan blijven en goed uit de hoek kan komen, dan een rechtse rakker die het spelletje met hem mee speelt. Denk dat dit project maar eens afgeblazen moet worden..

Handige Harrie | 18-02-09 | 10:13

CoJoNes | 18-02-09 | 10:09 staatsbanken die zelfstandig ondernemers laten vallen.. allemaal werkvolk voor de staat in de toekomst.

van dal | 18-02-09 | 10:12

Lutserpraktijken, Powned is voor hosmo's

Prutswerk© | 18-02-09 | 10:12

@Shalome | 18-02-09 | 10:06: Powned is wel meer dan een herhaling van sex en Tel Sell. Nogmaals, op den duur moet er een presentator bij. Zijn we van alle problemen af.

Fleauxe | 18-02-09 | 10:11

_ILT_ | 18-02-09 | 09:57
... ach, de meeste ambtenaren waar in WOII fout en lazen de Telegraaf, grappig dat er na bijna 70 jaar geen bal vernaderd is....

Fimbulvetr | 18-02-09 | 10:11

Mmh ik denk dat PowNed op dit moment nog maar een bescheiden eigen budget heeft om op TV met wellicht iets meer op de proppen te komen dan nu. Niet dat dure special effects het allemaal beter maken, maar ik wil er eerlijk gezegd niet aan dat ik me zo erg vergist heb door meteen lid te worden. Ik ga ze ook nog niet afrekenen op de luchtballonnetjes die ze nu oplaten op Veronica van 20 minuten. Met straks 2 uur of zo kun je gewoon wat meer doen en ook wat diverser bezig zijn. Afijn ik blijf er nog in geloven, en we gaan het zien.

Mossad | 18-02-09 | 10:11

Ik vond het ook een erg zwakke actie van Geen Sijl om die banden leeg te laten lopen. Ben lid en zeg mijn lidmaatschap niet op vanwege deze 'misser', maar het geeft wel te denken voor het niveau dat ons te wachten staat.

RonTuijnman | 18-02-09 | 10:11

@Redactie
Hartstikke leuk dat de buitenwerled denkt dat er een rel is tussen De Telegraaf en GS/Powned maar schat de reaguurders a.u.b. wat hoger in...
[Obvious]_-=***Mediastunt***=-_[Obvious/] *Blaast op rolfluitje*

Tommygunner | 18-02-09 | 10:10

hoax

Jan F. (de) | 18-02-09 | 10:09

@van dal | 18-02-09 | 10:08
Yep, het Nationaal Socialisme is met een ijzersterke comeback bezig.

CoJoNes | 18-02-09 | 10:09

CoJoNes | 18-02-09 | 10:05 en er zijn méér signalen.. hitler liet in tijden van recessie veel wegen aanleggen, woonwijken bouwen, een redelijk goedkope auto bouwen...
en wat wil zeurlings? wegen, huizen... die volkswagen 21ste eeuw komt er ook nog wel..

van dal | 18-02-09 | 10:08

Wedden dat het commissariaat voor de media het niet gaat goedkeuren dat ze die vijftweeënzeventig van het abonnementsgeld af gaan halen? Ik zet een kissie hertog jan in. plus dat ik dan eindelijk lid ga worden van PowNed.

JaapStar | 18-02-09 | 10:07

@Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 10:01: Hallo, je hebt wel met Rutger 'Teleac' Castricum van doen. Leuke gozer maar de diepgang van een wc-rol. Er moet op den duur een presentator bij voor andere onderdelen. Iedereen weer blij.

Fleauxe | 18-02-09 | 10:06

Schud de hoge heren in pak in den haag maar wakker met hun linkse supsidies aan pauw, polak en paul de leeuw. Die homoos zijn niet leuk en ik heb niks tegen homoos want ik stemde op Pim. Maar geen negers op tv van mijn uitkering. En ik heb ook niks tegen negers want ik juich ook voor oranje. Mensen word net als ik lid van wakker nederland.

sjaakdeslinksesul | 18-02-09 | 10:06

Okay, ik weet niet GS, maar we hebben het al lang door. Waarom dan nog het "nieuws" vervuilen met marketing acties?

Dat filmpje van de Telegraaf, was dat ook bewust heel slecht gedaan? Denk het wel. Maar enfin, ik ben het behoorlijk beu nu.

ConfuZor | 18-02-09 | 10:06

@ Fleauxe
Nou, dat zou dan klote wezen. Ik ben niet bepaald lid geworden om Poont een herhaling te zien worden van SBS6 nachtprogrammering.

Shalome | 18-02-09 | 10:06

telegraaf, de campingkrant.

van dal | 18-02-09 | 10:05

Goede aktie van de Telegraaf. Zo vangen ze subsidiecentjes en krijgen ze de zo gewenste TV programmering in handen. Beetje overreaktie van Powned. Ik had wel iets creatievers verwacht.

koffieboer | 18-02-09 | 10:05

BreakingNewsOn AFP: The German government is set to adopt law allowing it to temporarily seize shares from troubled banks to prevent them from collapsing.

Dat heet met een mooi woord onteigening. Wilkommen zum Fascismus!

CoJoNes | 18-02-09 | 10:05

@krachtmeester; dat is inderdaad een duo om een voorbeeld aan te nemen!

verder ben ik erg blij dat ik niet in het begin met ogen dicht lid ben geworden. Ik zou me anders nu geschaamd hebben en me genaaid hebben gevoeld.
wat een telegraaf inteeltbende met niveau dat inderdaad tokkie-esque aandoed. alleen dan van GS-kant nu.

panadol | 18-02-09 | 10:03

Leuk. Waarom zijn hier nog geen 139.000.000 reacties op?
Of ben ik nu ineens een Televaag-reaguurder geworden.

E-cards | 18-02-09 | 10:03

@Shalome | 18-02-09 | 09:56: Gaat NIET gebeuren. De tuk-tuk laten wassen door drie babes in bikini, dát zie ik dan weer wel gebeuren. Zou trouwens wel lachen zijn wanneer de Telegraaf bij wijze van wraak de bandjes van de tuk-tuk liet leeglopen. Maar ook dat gaat niet gebeuren want het is een hoax.

Fleauxe | 18-02-09 | 10:02

En Aegon en ING, zij zakten lustig verder weg...
Het interview dat Bos aan Clairy Al Sahaf gaf gisteren, moet dat niet eens zin voor zin worden ontleed door Brusselmans of Pritt?

CoJoNes | 18-02-09 | 10:02

Fleauxe | 18-02-09 | 09:49

Laat dat nou 1 van de redenen zijn geweest om lid te worden van Poont.
Scherpte en debat.
Ik mis het voor als nog.

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 10:01

Ik vind het wel goed dat de Telegraaf een omroep begint..... het wordt tijd dat Frans Bauer en Jantje Smit vaker op tv komen.

OneandOnly | 18-02-09 | 10:01

@DaanMannetje,

Ja idd, voor echte stakkers is de Telegraaf zelfs te moeilijk. Zwakker NL is een betere titel!

Kommissaris Rex | 18-02-09 | 10:01

Als het al waar is dat de teller "nog maar" op 31.000 staat zou ik graag zien dat vanaf fucking NU er wat confronterend,uitdagend,prettig beledigend, spraakmakend en vals peper in de toekomstige topics gaat zitten.
Het werkelijke Powned-doel begint mega-troebel te worden.

R.B.Scott | 18-02-09 | 10:00

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:48
OK.
*jarretel weer in kast legt*

Schoorsteenveger | 18-02-09 | 10:00

De tegels in dit topic geven in ieder geval genoeg aanleiding voor een redactievergadering.
Kunnen ze het gelijk eens hebben over de verhouding komkommer-topics tov reaguurwaardige topics. Dat baart mij werkelijk zorgen de laatste tijd. Gisteren nog een tip gegeven over de oprichter van een goednieuwszender die z'n ex heeft onthoofd. Doodgezwegen bij de nederlandse media, want tja, het is een moslimzender. Hypocrisie aan de schandpaal. Daar is GS goed in. Of zou goed in moeten zijn, lately.

Iko Nal | 18-02-09 | 09:59

@Rammstein | 18-02-09 | 09:56
De meeste Telegraaflezers lezen die dode boom in de wachtkamer van het CWI.

CoJoNes | 18-02-09 | 09:57

"Van onderwijzer tot politieman, van verpleegster tot chauffeur."

Dit is wat Franse klassiek-liberalen al de Bourgoisie noemden. En dan niet de Marxistische versie van de middenklasse die vuistdiep in de productie van zaken zit die mensen willen en leiden tot welvaart en vooruitgang, maar de Bourgoisie die vuistdiep in ambtenarenfuncties zitten en zo de maatschappij laat creperen. Slecht voorbeeld dus Televaag!

(Wetende dat correct rechts/middenklasse de backbone van elke florerende samenleving is.)

_ILT_ | 18-02-09 | 09:57

1 april gaat het beginnen, laten we eerlijk zijn, ik ben lid, ik vond het een ludieke actie maar na enig nadenkwerk dacht ik:
Geenstijl is onderdeel van de mediagroep televaag. Waarom in godsnaam zou je scheiten op de plek waar je vreten vandaan komt?
1.) Het is menens, Powned krijgt het heet onder de voeten en is boos.
2.) Dit is een ludieke viral, iedereen denkt dat het oorlog wordt tussen bakker nederland en powned. Op die manier krijgt powned meer aandacht, waarom? Stakker nederland heeft een butpresentatie en een voorzitter die zegt 'ons werk is gedaan, gauw een broodje eten'. En eigenlijk wordt er gezegd en half toegegeven dat dit de nieuwe Tros moet worden. Geen hond die daar intrapt, maar er wordt wel heftig over gediscussieerd=gratiesh reclame voor Powned.
3.) Telegraaf gaat op 2 paarden wedden, mocht het ene niet lukken, lukt het andere wel = win-win situatie voor telegraaf.
4.) Telegraaf voegt de resultaten van de 2 omroepen samen tot 1 omroep, met zendtijd voor de "geenstijl doelgroep".
5.) Powned gaat niet van de grond komen, maar krijgt van de vrienden van veronica de optie om permanent één keer per week een programma uit te zenden met onze door andrelon gesponsorde presentator in de hoofdrol.
6.) Zoals Che_cuevera | 18-02-09 | 09:34 al zei: de leden zijn er allang.

Hoe het ook is, ik sta vierkant achter powned, al is het maar omdat het kan. Ik verwacht alleen meer filmpjes, ik vind het nogal mager de laatste tijd 1x per week een grappig filmpje? En komt er ook nog merch? t-shirts, posters, vestjes, sokken, petten, koffiemokken voor op kantoor???¿¿¿¿


Stevie_Ray_Vaughn | 18-02-09 | 09:57

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 09:43
Ja, en toch vond ik het wel een interessante discussie gisteren bij P&W. Want was het tot voor kort alleen het Blonde Beest, de gesel van weldenkend en fatsoenlijk nederland, die de publieken verweet nogal linksig te zijn, inmiddels is het bon ton om het thema aan te snijden. En die zelfgenoegzaamheid van vooral Pauw gisteren was toch een andere dan een tijdje geleden. Het smoel dat hij trok toen hij Paradijs en zijn geplande omroep hartelijk welkom hette in het bestel had in de verte toch iets weg van het smoel dat Melkert trok toen hij besefte dat Fortuyn nou toch echt het bastion was binnengedrongen.

Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:56

@ Fleauxe | 09:49
Maar je krijgt wel interessante tv als je Marcouch tegenover die andere PvdA-pichem plant die zich verzet tegen de islamisatie van A'dam Gaza dankzij Marcouch.
En de forte van Geenstijl is dat ze zich altijd goed informeren over stappen/uitspraken die beleidsmakers in het verleden hebben gedaan. Dan laten ze hun gespreksgasten niet wegkomen met gedraai, wat de Sstaatssomroep nu voortdurend doet.

Shalome | 18-02-09 | 09:56

..... " als zij het werk neerleggen " .... that will be the day !

Rammstein | 18-02-09 | 09:56

Opa-Buiswater | 18-02-09 | 09:52
Lulletje-Rozenwater, je hebt het nu over de commerciele zenders. Waar gaat PowNed ook al weer voor?? Oh jaaaa, helemaal vergeten. Nu weer fijn buiten spelen.

Lebowski Achiever | 18-02-09 | 09:56

... Lekker stout doen tegenover elkaar en dan stiekum samen gaan werken...
Opa-Buiswater | 18-02-09 | 09:52

Doen veel stellen eauk heaur, in de bedstede :).
Zie verder trouwens: de grote JP & WouterT Show.

Krachtmeester | 18-02-09 | 09:55

Opa-Buiswater | 18-02-09 | 09:52 psst, subsidie.. de door jou genoemde zenders zijn commercieel, ze willen een flinke hap uit de subsidietaart van de publieke omroepen, als het moet zelfs linksom.

van dal | 18-02-09 | 09:55

Toch blijf ik lid van Powned. Mijn hekel aan de linkse jongens bij de PO is groot genoeg om ze geld af te pakken via deze constructie van GS. En dat zouden jullie ook moeten willen. Je hoeft niet te kijken, als je maar lid bent.

Fleauxe | 18-02-09 | 09:54

Nou nou nou, jongens... ook heeeeeuuulemaaaal niet doorzichtig ofzo, dit spelletje binnen de TMG. Veel succes, jullie zullen het nodig hebben. Die 4 miljoen bemachtigen wordt toch niet zo makkelijk als gedacht, he?

Lebowski Achiever | 18-02-09 | 09:54

Ik moet nog zien dat de Televaag met een "Rutger" op de proppen kan komen.
Ondanks die Vara miskleun bleef PowNED overeind omdat het merendeel van het publiek die zielige vertoning doorzag als een naakte vrouw gewikkeld in huishoudfolie.
Rutgers interview met Vogelaar blijft het tv moment van het jaar.
Ik heb nog nooit een interview gezien met zo weinig woorden en zo verschikkelijk veel impact.
@alle reaguurders
Bent u nog geen lid van PowNED, doe het dan NU, wellicht uw laatste kans voordat EHB een wetsvoorstel indient om GS voorgoed uit de lucht te halen vanwege het "vergiftigen" van de ggggristelijke moraal.
Schelden mag van mij maar kom niet zeuren als de CU inquisitie u morgen aan het kruis nagelt in de naam van de heer.

necrosis | 18-02-09 | 09:54

juul paradijs voor de camera, op de achtergrond scheurt een meisje met een roze tuktuk voorbij, ze toetert.. rutger staat naast de cameraploeg die paradijs filmt...

de lutser, hij had zich als een 'wethouder hekking' tussen camera en paradijs moeten opstellen, beetje met de ellebogen duwen en zodra ie voor de camera is, beginnen met praten.

van dal | 18-02-09 | 09:53

Toneel. Iedereen ziet toch dat dit een één-tweetje is van de Telegraaf om in het publieke bestel te komen. Als mijn lidmaatschap straks wordt overgedragen naar de Telegraaf zeg ik pardoes weer op.

Dommelsch | 18-02-09 | 09:52

Ach wat enig, een zogenaamd " relletje" binnen de familie. Een komies duo a la de Gooyer en Kraaykamp, Abbot en Costello, Watt en Halfwatt, Peppi en Kokkie.....
Lekker stout doen tegenover elkaar en dan stiekum samen gaan werken. De Televaag zit natuurlijk al vuistdiep in de omroep: RTL, Net 5, de campingzender met de foutste nieuwsrubriek van het land, straks Powned en als het kan nog even met " Wakker Nederland" En maar miepen en klagen dat de televisie zo links is in dit land...

Opa-Buiswater | 18-02-09 | 09:52

@Shalome | 18-02-09 | 09:49: Die man is onuitstaanbaar, arrogant en schreeuwerig maar hij heeft wel grensverleggende televisie gemaakt. Geen mooie televisie, wel opzienbarend.

Fleauxe | 18-02-09 | 09:52

Kan de rudaksie voor dit soort copy paste wc-eendherhalingstopics ad infinitum wellicht niet beter een reuzehandige, maar toch vet kewle en hardstikku eigentijdse automatische samenvoeg- annex archiveringstool online plempen?
Een GS TopPicBundlerToel 1.0 of zeau, verzin maar iets. Want van al die mekkercomments zoals 'alweer??' en 'nee hè?' en 'tjongejonge' gaat het vertel- en luisterniveau niet echt omheaug hierzeau.

Krachtmeester | 18-02-09 | 09:51

het wordt nu allemaal wel erg kinderachtig.

Karlskrona | 18-02-09 | 09:51

hoe dan ook (rechtsom of nog rechtser om) de televaag krijgt de programmagegevens .....

oudere jongere | 18-02-09 | 09:50

Gaap

mayor_pickwick | 18-02-09 | 09:50

Jammer dat PowNed op zo'n manier (banden leeg laten lopen) in de publiciteit moet komen om nieuwe leden te werven. Dat moet toch origineler kunnen. Of is dat het niveau van de nieuwe omroep? Wat ik overigens nog betreurenswaardiger vindt, is dat de reguliere media nog op deze aandachttrekkerij inspringen ook.

Handige Harrie | 18-02-09 | 09:50

Kind, het is wat. En nu weer een paar items die niet over geenstijl/powned zelf gaan graag.

John Muts | 18-02-09 | 09:49

@ Fleauxe
Ik moet bij zulke tv telkens denken aan Willebrord Frequin.

Shalome | 18-02-09 | 09:49

@Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:40: Welnu, de interactie zou tot op heden zou toch een beeld kunnen geven van wat de bezoekers wensen te zien? Ligt ook enigszins aan ons. Wij zaten te hopen op een omroep die entertainment en gevoelige thema's voor zijn rekening zou gaan nemen. Maar dat gaat niet gebeuren. Powned zal misschien nog een beetje worden bijgewerkt maar dat is het dan wel. Ik zie jou en mij nog niet, onder leiding van Rutger, het debat aangaan met Marcouch en Cohen. Gaat niet gebeuren.

Fleauxe | 18-02-09 | 09:49

Kunnen jullie Stakker NL niet veranderen in Zwakker Nederland? Bekt toch wat beter en je hoeft alleen maar een Z toe te voegen op alle reclame.....

Het DaanMannetje | 18-02-09 | 09:48

Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:23
Mooi gereaguurd!

Fimbulvetr | 18-02-09 | 09:48

@ Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:43

Nee. Excuus. Ik bedoelde Shalome | 18-02-09 | 09:34

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:48

@ Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:40

PowNed is als een kuttopic waarop je niet mag reaguren. Een beetje zoals dat geneuzel van van Jeaule op zijn webkeldertje. Wel veel gepiewpiew naar die en die en dit en dat, maar een beetje monter om kunnen gaan met reaxies; ho maar. Alles wat ik tot nu toe van PowNed heb gezien is zonder uitzondering zouteloos, dom en kinderachtig. VMBO-Schooltelevisie.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:46

Powned blaft hard, maar bijt nog lang niet genoeg door. Kom GS, jullie kunnen het wel. Waarom laten jullie het nog niet zien?

Otman | 18-02-09 | 09:46

Fleauxe: en zo is het.
*proest nog na over de gedachte van een 'strak' boekenprogramma voor de gemiddelde GS/pwned aanhanger*

panadol | 18-02-09 | 09:46

Ow... die foto bij het bericht was van een Tokkie? Ik dacht dat het Sjuul Paradijs zelf was die op de foto stond, hij lijkt er wel op. Hetzelfde postuur en net zo'n dikke kop.

HuHu | 18-02-09 | 09:45

Haha! prachtig meisjes die banden laten leeglopen! hihi LOL!

Beertje Colargol | 18-02-09 | 09:44

Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:40
*iets met omarmen en monddood maken*

Je kunt je vijand maar het beste dicht bij je houden zal het credo wel zijn bij de PO.

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 09:43

Van dat stakker Nederland en tokkies is een vaag verhaal.
Met wie worden stakkers aangeduid.
En lezen Tokkies de telegraaf of zijn dat de users van Geen stijl?

winterpeen | 18-02-09 | 09:43

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:38
Bedoel je mij?

Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:43

Ik ben bang dat we met dit niveau eerder de tokkies aanspreken. De eerste tokkie die mijn banden laat leeglopen krijgt een stick in zijn nek. Doe eens gewoon verbaal pakken i.p.v. die sneue akties!

LTS__zwakstroom | 18-02-09 | 09:43

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 18-02-09 | 09:42

Dit is wel een hele grote omweg om straks dochter GS een goed excuus te geven.
En dat wakker NL gaat ook niet lukken, wat een domme man die meneer de eindredacteur gisteren in diverse interviews. "Het unieke aan wakker is dat we uniek zijn". Plaatsvervangende schaamte.

bakboord | 18-02-09 | 09:41

Ik denk dat de teller gewoon kunstmatig laag wordt gehouden, om meer leden te werven. LET MAAR OP MIJN WOORDEN

D3fix | 18-02-09 | 09:41

@ Poont:
Doe es ff beginnen te roeren..

LutserTs

brdstck | 18-02-09 | 09:41

Niet alleen GS veranderd maar ook de instelling van veel reaguurders, beginnen steeds meer op van die azijn zeikende Marcel van Dammtjes te lijken, het allemaal zo goed weten hoe het moet maar zelf geen pleures uitvoeren, en maar kankeren want ja waar moet je anders heen als frustie.....

RechtsTuigje | 18-02-09 | 09:41

Lying Dutchman | 18-02-09 | 09:39

Tot aan de ellebogen.

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 09:41

Als je het mij vraagt is het allemaal één dikke hoax. Ik denk sowieso dat het klagerige, zure en toetsenbordridderachtige karakter van GeenStijl geen aanvulling gaat zijn voor het publieke bestel. Wat mij betreft komen die 19.000 extra leden er niet.

schmenzo | 18-02-09 | 09:41

Fleauxe | 18-02-09 | 09:27
Nou, ik zou toch wel iets willen zien van een gedrevenheid, een taaiheid, een vechtlust zoals die dagelijks -nou ja, bijna dagelijks- op GS boven komt drijven.
Zoals ik al eerder zei, Poont mist de reaguurder als sparring partner, mist het dagelijkse gevecht dat hier wordt gevoerd. Dit gevecht bouwt de spanningsboog op die dat minimale gevoel geeft dat er écht iets gebeurt, dat er 'good vibes' zijn, dat er contact is.
Poont laat pijnlijk duidelijk zien hoe indirect, hoe gemedieerd de traditionele televisie is. De filmpjes met Rutger werden op GS aanvankelijk verguisd, en pas langzaam geaccepteerd. En waarom die acceptatie? Omdat die filmpjes gingen werken zoals de pennenvruchten van de redactie, als trigger. Wij, reaguurders konden vervolgens los. Dit directe verband tussen actie en reactie is moeilijk een twee drie door te voeren in Poont, dat snap ik ook wel, maar als we niet op de een of andere manier het gevoel krijgen dat ook bij Poont eenzelfde interactie mogelijk wordt, een interactie dus die de rechtstreekse inbreng van de reaguurder zijn plaats geeft, dan wordt het moeilijk. Dan komt het krachteloos over, en is het ontwrichtende element afwezig.
En je hebt gelijk, men begint al cirkeltjes te draaien rond Poont, men denkt het te kunnen plaatsen, te kunnen duiden en daarmee te kunnen ontkrachten. Dat is erg snel vind ik. De schrik is er al af.

Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:40

Banden leeg laten lopen is zooooooooooooo kinderachtig.

Berno | 18-02-09 | 09:40

@Fleauxe | 18-02-09 | 09:39
Peer pressure is een bijzonder fenomeen.

CoJoNes | 18-02-09 | 09:40

Als Sju-lul Paradijsvogel net zo schrijft als hij praat gaat er weer een tropisch regenwoud aan flarden om aan de papiervraag te kunnen voldoen.

R.B.Scott | 18-02-09 | 09:40

Lekker, koffie!

hanzebal | 18-02-09 | 09:39

Maakt mij allemaal niet uit, ik wil gewoon een omroep met een wat rechtser geluid... Dat GS en Televaag elkaar nu beconcurreren? Ach... Soms heb je een sparrings partner nodig om zelf vooruit te komen...

Man zonder jas | 18-02-09 | 09:39

CoJoNes | 18-02-09 | 09:32

het heeft idd een hoog Bart-gehalte.

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 09:39

@Shalome | 18-02-09 | 09:34: Heb jij je er nog niet bij neergelegd dat je een dergelijk concept in je reedt kan steken? Jammer, je had het bij de eerste uitzending al kunnen zien. Er is in politiek opzicht niets nieuws aan Powned. Misschien is de enige vernieuwing dat Wilders niet als een crimineel wordt neergezet. Alhoewel, een opmerking van Rutger als "hij heeft het maar weer voor elkaar" doet toch vermoeden dat Rutger zich prima heeft vermaakt aan de linkerkant van het vliegtuig.

Fleauxe | 18-02-09 | 09:39

De Televaag zat toch ook vuistdiep in SBS6?

Lying Dutchman | 18-02-09 | 09:39

@ Otman | 18-02-09 | 09:37

Kan je als nog intrekken. Ik zou zeggen; Doen. Gewoon, omdat het kan.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:38

Alles voor de kijkcijfers!!

Hobbykip | 18-02-09 | 09:38

31K leden, eerste twee weken 20.000, daarna in de weken erna nog maar 11000. Beetje tegenvallend

Het_leuke_zuiden | 18-02-09 | 09:38

@ Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:23

Ik gok zo maar dat er bij dat boeken programma, waar men het al matses knabbelend een dik uur gesubsidieerd eens gaat zitten zijn met elkaar, van jou geen plaats is voor een kek stukje lesbische comming of age fictie.

Toch jammer.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:38

Captain CAPS | 18-02-09 | 09:24: Precies, zo is het.

ordnungspolizei | 18-02-09 | 09:37

Ik kan me enigszins ook wel vinden in de mening van Schoorsteenveger. Ben al wel lid, maar dat is waarschijnlijk meer uit nieuwschierigheid geweest.

Powned 'confronteert' nog lang niet...

Otman | 18-02-09 | 09:37

Idd.. Kinderachtige actie met die banden leeg laten lopen. Geloof maar dat de gevestigde omroepen nu al bang worden! Die lachen zich toch scheef als blijkt dat de nieuwe 'aanstormende' omroepen nu elkaar al dwars gaan liggen. Ze staan erbij en kijken ernaar. Als je dan toch allemaal voor een rechtser geluid bent kan je misschien beter de krachten bundelen? Zit je meteen wat sneller aan het gewenste leden aantal

binkyco | 18-02-09 | 09:35

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat die 50.000 leden er al lang zijn.
Zie het tijdstip waarop de vaag met het bericht voor een nieuwe omroep komt.
Gisteren 30.500 leden vandaag plots 31.000 en dat was de dag daarvoor ook al zo. i
Ineens 5-600 erbij.
Ik denk dat het allemaal al lang voor mekaar is en dat de televaag nu ook met een omroep komt. 2 is beter dan 1 en, zeker als aspirant omroep, dubbele zendtijd haha
Goed gezien van beide.

Che_cuevara | 18-02-09 | 09:34

@ Schoorsteenveger | 09:23
Mee eens.
Ik blijf pleiten voor een strak boekenprogramma waarvoor gasten als Richard Dawkins, Walter Isaacson, Middelkoop/Koppelaar, en Hans Janssen worden uitgenodigd, en meiden die schrijven over het ontsnappen aan eerwraak en besnijdenis. Mensen die over onderwerpen hebben nagedacht waar de linkse omroepen liever met een boog omheen lopen.

Shalome | 18-02-09 | 09:34

Wat een arrogante bal die Paradijs. Maar ja, als HIJ staakt ligt heel Nederland op z'n gat dus ik zal mild zijn.

Ad Rectum | 18-02-09 | 09:34

Ga vooral zo door GS, dan kom je wel aan die 50k leden.

Steilloos ten Onder | 18-02-09 | 09:34

+1 voor de overspannen reacties van linkse presentatoren van p&w, goed smoggels nederland en andere linkse omroepen. ik ruik poep

Stijlvollemelk | 18-02-09 | 09:34

Vrees voor Telegraaf-TV dat ze het sowieso kunnen shaken; die constructie met het 'gratis' lidmaatschap gaat ze opbreken.

MorkieMork | 18-02-09 | 09:33

@Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 09:31
De uitvoering is zo vreselijk belabberd, dat het sneu wordt. Ik lees dit soort stukjes van Hoxha echt met plaatsvervangende schaamte.

CoJoNes | 18-02-09 | 09:32

Beetje Jammer dat Geenstijl nu de Televaag-zender gaat zitten virallen voordat zij zelf de 50k binnen heeft... Or do they ?!

bwahaha | 18-02-09 | 09:31

@Aardappeleter | 18-02-09 | 09:29: Suikeroom zou ik eerder zeggen.

Fleauxe | 18-02-09 | 09:31

Ik heb me maar ziekgemeld vandaag, dit is er bij mij zeau ontzettend hard ingehakt!

..zapper | 18-02-09 | 09:31

CoJoNes | 18-02-09 | 09:27
Je moet ze nageven, mooi in scene gezet.

Bij de oprichting van Poont lag dit scenario al op de planken.

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 09:31

Dikke vette Huldo's @ Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:23

Bovendien is het een kut idee, maar dat terzijde.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:29

houdt toch eens op met reclamehoaxen met telegraaf. alsof een hond geloofd dat die echt met jullie concurreren *wakker schudt* hallo ze zijn eigenaars van deze blog, who the hell arent you kidding?
De enige domme tokkies zijn mensen die alles als zoete koek oppeuzelen

panadol | 18-02-09 | 09:29

Net het stoute zoontje, dat stiekem de banden van zijn vader laat leeglopen.

Aardappeleter | 18-02-09 | 09:29

@Gezellig, trek eens aan mijn vinger

Fragony | 18-02-09 | 09:28

Het is toch wat, Hoxha. Die Telegraaf toch. En dat jullie dan de banden leeg laten lopen, stelletje schavuiten. Kom op zeg, dit gelooft toch niemand meer.

CoJoNes | 18-02-09 | 09:27

@Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:23

mooi gezegd!
*de KRO Studio weer gaat lezen*

relatief | 18-02-09 | 09:27

´n Beetje doen alsof toch, dit gedoe allemaal?

Dr. Mabuse | 18-02-09 | 09:27

@Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:23: *zucht*
Je moet wel bereid zijn de omroep te laten groeien, BNN heeft zijn vorm ook niet in twee weken gevonden. Maak me meer zorgen om dat geluid uit mijn 'rechter speaker'. Mijn pc is waarschijnlijk kapot, tijdens de pilot gaf mijn linker speaker alleen maar geluid voor van gezellige intermezzo's tussen Rut en linkse journalisten. Die beginnen Powned leuk te vinden, een slecht teken. :-(

Fleauxe | 18-02-09 | 09:27

Banden steek je gewoon lek, sneller en effectiever, dit is zo sneu....

laardepul | 18-02-09 | 09:26

ach ze halen beiden niet het aantal leden.
GS= telegraaf , dus tellen ze aan het einde alle leden op en heb je 1 nieuwe omroep. Geloof me, ook GS naait je als ze kunnen.

Dit is btw de reden dat ik GEEN lid wordt, ondanks dat ik al effe "lid" ben van GS.

jankerd | 18-02-09 | 09:25

Bitchfight!

Monsieur Boezz | 18-02-09 | 09:25

De reactie van GS op WNL was behoorlijk kinderachtig. Sinds GS meer en meer een 'gezicht' krijgt op tv, in kranten en via Rutger wordt het steeds meer een puberclub voor flauwe grappen. Ik dacht dat de doelgroep die tijd al lang heeft gehad...

Gezellig! | 18-02-09 | 09:25

Telegraaf zowel fout in de oorlog als na de oorlog.

Koningsluis | 18-02-09 | 09:25

31.000 leden nu. Precies het aantal leden dat Linkse Lutsers in die Natuur-Kutprogramma's (Llink) nog nodig heeft. HA-HA.

Trumple | 18-02-09 | 09:25

Ik zie een fusie aankomen. Mooi opgezet met vriendje Televaag.

Oyibo | 18-02-09 | 09:24

Vergelijking gaat natuurlijk volledig mank; als de hoofdredacteur van de Telegraaf zijn werk neerlegt, gebeurt er helemaal niets. Leggen de kijkers van de omroepen het werk neer, dan ligt het land plat.

MorkieMork | 18-02-09 | 09:24

GS: stop es met die flauwekul en doe gewoon weer waar jullie goed in zijn (waren?) Dit soort kinderachtig gedoe kan ik overal terugvinden en zit ik niet op te wachten.

BrainShake | 18-02-09 | 09:24

ordnungspolizei | 18-02-09 | 09:20: kauwgum voor de ogen met een chemisch smaakje... ik zeg het je!

Captain CAPS | 18-02-09 | 09:24

Redactie,

Even eerlijk. Why so serious? Waarom zo zuur en kinderachtig? Waarom zo triest en met dikke boehoe? Waarom jullie op zulks een flagrante laten kennen?

Ik ben er eigenlijk een beetje droef om. Verman je, ga weer leuke interweb dingen doen en doe eens lekker nokke met dat gekut op de treurbuis.

kolonel klootoog | 18-02-09 | 09:23

Ligt het nou aan mij, of is het werkelijk zo dat Poont wel erg veel moeite heeft om de vorm te vinden? Ik weet het niet, maar het vonkt niet echt, het spettert niet, het ontwricht niet, het destabiliseert niet, het port niet, het stelt niet aan de kaak, het brengt niet uit evenwicht, het daagt niet uit, het zet niet op het verkeerde been, het maakt niet onzeker, het stemt niet tot nadenken, het zet niet te kakken, het haalt niet onderuit, het ontmaskert niet, het triggert niet, het maakt niet los, het snijdt niet, het schrijnt niet, het schaaft niet, het beukt niet, het ramt niet, het zet geen voet tussen de deur, het dringt niet binnen, het bezet niet, het confronteert niet, het contrasteert niet, het is niet tendentieus, het is niet ongefundeerd, het is niet nnodeloos kwetsend.

Schoorsteenveger | 18-02-09 | 09:23

Hoewel ik de Telegraaf een kutkrant vind, Pownen ze Powned toch wel even.

Dat ligt natuurlijk ook aan Powned zelf, serieus... banden leeg laten lopen?

Powned = powned

Gewoon_Normaal | 18-02-09 | 09:22

Gisteravond was die stotteraar van een Paradijs bij Pauw & Witteman, beetje aandoenlijk was het wel, als hij aan het woord was.

Karel Kruizenruiker | 18-02-09 | 09:21

Zat gisteren het filmpje te bekijken en GS waren net een stel pubers. Het lijkt BNN wel.

ordnungspolizei | 18-02-09 | 09:20

Dat dit een één-tweetje is met de Telegraaf, dat is net als een open deur natuurlijk...

Uisstupid | 18-02-09 | 09:20

-weggejorist-

Cuypers | 18-02-09 | 09:19

De volgende stap is dat ze huilend roepen dat jullie niet moeten huilen in de hand die ooit voedde om verslagen te eindigen met, dat hun 'kinderen' hen voorbij gegroeid zijn. Mark my words: Sneu voor Dummies.

Rollins | 18-02-09 | 09:19

GS kappen met die banden geintjes, Rut had die vent van WN zelf wel een verbale pets kunnen verkopen......

hoe wist je van de vrachtwagen Rut?

Lejeune | 18-02-09 | 09:18

Als je het mij vraagt is het allemaal één dikke hoax. Ik denk sowieso dat het klagerige, zure en toetsenbordridderachtige karakter van GeenStijl geen aanvulling gaat zijn voor het publieke bestel. Wat mij betreft komen die 19.000 extra leden er niet.

schmenzo | 18-02-09 | 09:18

Extragratis tip voor PowNed: Ipv banden te laten leeglopen kun je ook echt laten zien waarom het bestel met een nieuwe omroep als PowNed gebaat is. Bv met onderzoeksjournalistiek waar het ingedutte journaille op het publieke net zich niet aan durft te branden. Krijg je niet alleen publiciteit mee, maar maak je ook duidelijk wat de meerwaarde is.

Iko Nal | 18-02-09 | 09:18

ik krijg ook echt de neiging mijn lidmaatschap op GS op te zeggen... wat zijn jullie flauw bezig zeg

Harde Hark | 18-02-09 | 09:18

deurwaarder | 18-02-09 | 09:12
Iets met merkposities afdekken. Tokkies willen zich miskend voelen, dus doet de Telegraaf een een-tweetje met GS om miskenning te realiseren. Zo kan de Telegraaf huilie doen: zie je wel, jullie worden dom genoemd! NU lid worden om tegen de linksheid te protesteren. Dat ze daarmee tegen hun eigen dochter ageren gaat veel Telegraaf lezers net een stap te ver.

¿Ya tu Sabes? | 18-02-09 | 09:18

-weggejorist-

Captain CAPS | 18-02-09 | 09:18

Als een puber foto's van een gesloopt bankje (of wat dan ook) op z'n Hyves zet, dan is het een schande! Als GS vervolgens ook aan andermans eigendommen zit, dan is het lachuh en stoeah. En dan mag ik ook nog aannemen dat we hier met volwassenen te maken hebben... knap hoor.

Uisstupid | 18-02-09 | 09:18

Dit was de druppel, vanmiddag word k lid van POWNED

MH026 | 18-02-09 | 09:17

Mensen kijk dat filmpje van gister nog eens. Let op de knipoog op 1:38! Duidelijk doorgestoken kaart.

Ultra Rebel | 18-02-09 | 09:17

Televaag-GeenStijl Guerrilla Marketing at its best! Twee media-kanalen die beide een doelgroep bedienen die Llink zat is. Gewoon goed. Ik zal het niet verder vertellen, maar volgens mij is dit allemaal voor PowNed.

Ook die gespeelde verontwaardiging van Weesie en Castricum over de beslissing bij de Telegraaf. Leuk gedaan.

Nee dus! | 18-02-09 | 09:17

als die lui hier een week zouden weken dan schiet het bij hun direct in hun rug, dan komen de vrouwen over om te masseren en hun kinderen moeten natuurlijk ook mee ! opzoute met die finne

en wie wil er nou in zulke huizen wonen, als je over straat loopt wordt je er al ieder moment aan herrinert dat er hier zoveel zijn (en niet werken) dan wil ik dat thuis zeker niet, dus dat wordt een finnen wijk, kansloos dus !

zo!dom!dit! | 18-02-09 | 09:17

Mooie stunt dat "stakker nederland" jongens!!! En nu maar hopen dat het lukt met die 17.000 leden voor Powned..

Pauperclown | 18-02-09 | 09:16

Wat een gemaakte ophef is dit.
Vestzak broekzak zeg maar.

Suspie | 18-02-09 | 09:15

Telegraaflezers ZIJN ook tokkies. allemaal, zonder uitzondering. serieus, als je dat stuk roddelblad-op-papier een krant noemt, verdien je die kwalificatie gewoon.

Ballenman | 18-02-09 | 09:15

Ik ben lid van PowNed en vind het jammer dat GeenStijl zich zo kinderachtig opstelt tegenover Wakker Nederland (waar ik ook lid van ga worden). PowNed zal best wel een leuke zender kunnen worden maar voor een rechtser geluid in de publieke omroep vertrouw ik toch meer op Wakker Nederland. Vooral als namen als Rob Muntz en Prem zich aan PowNed verbinden. En wat is er erg aan als er 2 nieuwe omroepen komen die wat minder links zijn ipv 1?

Dr. Pown3rt | 18-02-09 | 09:13

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 18-02-09 | 09:13

Tja, hoe je 't ook wendt of keert: de kwijnende krant heeft wél gelijk.
Als er iets is dat GS altijd aan de kaak stelt (of stelde....) is het de arrogante zelfingenomenheid van het establishment. Zo langzaamaan gaat GS echter ook die kant op....
Een beetje zelfreflectie zou ook GS geen kwaad doen.

Realo | 18-02-09 | 09:13

Ik hep ook abbonument op Telegraav, en soms lese ik um ook daadwerkeleik.
Benk nu dan ook een Tockie of so?

Fleauxe | 18-02-09 | 09:13

@ Marko Borsatan
Vreemd dat de Televaag GS notabene, als een bedreiging ziet.

deurwaarder | 18-02-09 | 09:12

Fittie in da house!


* grijpt zak borrelnootjes en springt in de comfy chair - bring it on!*

PS ik snap er ook niets meer van, of er zit een hidden agenda ergens, of iemand is vreselijk dom bezig.

Lt_Gruber | 18-02-09 | 09:12

EPIC WINNING LOL

paradoxical | 18-02-09 | 09:12

fuckje | 18-02-09 | 09:09

Beentjes in de lucht en ik doe mee.

Teun van het Tuinpad | 18-02-09 | 09:12

Ja is wle humor, maar ze gaan gewoon de leden bij elkaar doen, en dan hebben ze samen net genoeg.. :) Maar zodra ze dat doen ga ik me lidmaatschap per direct opzeggen... -zeg ik nu dan -.

*zet taart enhapjes neer voor de gatsen *
Hey joris waarom krijg ik gene verjaardasmail?

00000111000111001111 | 18-02-09 | 09:11

Fout in de oorlog? Ze kwamen gewoon uit voor hun mening!

Marko Borsatan | 18-02-09 | 09:11

Tja, GeenStijl kan het duidelijk slecht verdragen dat ze zelf de 50.000 niet gaan halen, en ze zijn bang dat een ander het wel lukt...

Requiescat in pace | 18-02-09 | 09:11

die banden actie heeft wel een positieve uitwerking op je leden.
gaat mega hard ik denk dat je in dit tempo de 35k zeker haalt.

SjakieV | 18-02-09 | 09:10

Nou ja, helemaal peop praten ze niet

Klukkluk | 18-02-09 | 09:10

Inderdaad, prima PR. En wat komt die voormalige opvolger van servettenvreter Lepeltak slecht uit de verf zeg.

Wickie de Fustviking | 18-02-09 | 09:10

Vreemd dat GS de Televaag notabene, als een bedreiging ziet.

Marko Borsatan | 18-02-09 | 09:10

Was ook wel een beetje flauw van die banden. Wat had die chauffeur daar nou mee te maken, die daar nu mee opgezadeld zat? GS ter plaatse gebrek aan woorden?

reddingo | 18-02-09 | 09:10

Okeej, ik ga plat! Wie doet er mee?

fuckje | 18-02-09 | 09:09

Allemaal afgesproken werk natuurlijk om in de publiciteit te komen.

harl | 18-02-09 | 09:09

Sure Hoxha, sure.

Fleauxe | 18-02-09 | 09:09

Hoe dan ook, nog ca 19.000 leden erbij in krap anderhalve maand.. dat gaat niet makkelijk worden.

Zijkweif | 18-02-09 | 09:09

Touché!

RobbieG | 18-02-09 | 09:09

Als banden leeg laten lopen het nivo van POWniet gaat worden, nou laat dan maar. Een BNN is meer dan genoeg.

bordewolf | 18-02-09 | 09:09

2,5 miljoen aanhangers van een NSB krantje. Zorgwekkend.

John McClane | 18-02-09 | 09:09

Behalve fout in de oorlog zijn ze nog een beetje dommig ook!

Zippy | 18-02-09 | 09:09

poe poe.

egelser | 18-02-09 | 09:08

Serieus.... ik begrijp er niks meer van.

AbuTelfan | 18-02-09 | 09:08

haha, de televaag haalt de 5,72 af van het abbonementsgeld, 700.000 lezers.. helaas, kom er maar in omroep stakker.

De Jood | 18-02-09 | 09:08

Jullie zijn toch een onderdeel van de televaag????

Dirkjan | 18-02-09 | 09:07

Goeie reclame voor Geenstijl weer :)

LifeCatcher | 18-02-09 | 09:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

LACHGAS VERBODEN