achtergrond

Geenstijl

Commerciële Hanneke Groenteman zegt SORRY!

koopdit.pngKlein achterbanprobleempje voor Hanneke Groenteman. De altijd integere, echtheid minnende en oprecht goed bedoelende grachtengordelcoryfee heeft ooit, lang geleden in een vlaag van acute geldnood eens wat reclamespotjes ingesproken. Voor Triodos Bank en Libris om precies te zijn. Hierin schreeuwt Hanneke heel erg hard 'Koop dit product! Kopen mensen! Breng uw geld naar dit bedrijf! Hebben hebben hebben!' en soortgelijke reclameteksten. Platter dan plat natuurlijk, en eigenlijk is zoiets ook absoluut not done in de kwalitatieve kringen waarin Groenteman zich begeeft. Het feit dat die spotjes toch bijna nooit uitgezonden worden trokken haar destijd over de streep. Maar nu dreigen dingen opeens helemaal mis te gaan. Naast de steunbetuigingen voor Martin Simek ontvangt Hanneke ook bakken scheldmails in haar inbox. Woedende mailtjes zijn het, met teksten als "Ik vond u altijd een tof wijf, maar nu kan ik u wel doodschieten...". En dit keer zijn het niet de GeenStijl reaguurders die haar lastigvallen, maar Hanneke's eigen achterban. Wat blijkt? Ze hebben de uitzendfrequentie van Han's commerciële avontuurtjes verhoogd. Het is alleen nog maar Hanneke Groenteman wat de klok slaat, nog even en ze is de nieuwe Johan Vlemmix. En dus staat er vandaag een verklaring op haar weblog. "Vanochtend hoorde ik een STER-blok waarin alleen maar mijn stem te horen was. AFSCHUWELIJK!!! En ik ben er niet eens rijk van geworden...."

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.