
Zoals bekend gooit burgemeester Cohen het Amsterdamse kraakpand 'Vrankrijk' eindelijk
dicht. Aanleiding was een geweldadige afrekening binnen de krakerscene. Slachtoffer Yoghurt (nickname) trekt nu eindelijk zelf zijn mond open:
"Carlo, Flo, Guus, Jakob, Jeroen macho, blonde Sanne Meisje, Sanne Hippie, Sanne Punk, Lieuwe, WalterP5′, de Vrankrijk en nog een stuk of wat, jullie hebben mij en Harmjan kapot geslagen en/of stonden erbij te kijken. Ik ben nu invalide, dankzij jullie. En HarmJan is een wrak. Jullie kunnen liegen, negeren, praten en mensen zwart proberen te maken tot jullie een ons wegen, dan nog ben ik invalide". Ex-Kraker Yoghurt doet op de website van
Keesjemaduraatje haarfijn uit de doeken welke idealisten van krakersbolwerk Vrankrijk hem vorig jaar met een steigerpijp de vernieling in sloegen. Sinds het Parool complete citaten zonder bronvermelding van Keesje aan het over nemen is, lijkt de geest voor de krakers uit de fles. De omerta is doorbroken. Op Indymedia is men hopeloos verdeeld. Jarenlang leefden de krakers in het pand boven de wet en de gemeente kneep een oogje dicht. Dat is nu eindelijk voorbij. Dus nu het al te laat is, maanden na de bewuste slachtpartij besluiten de gewelddadige krakers eindelijk eens met een verklaring naar buiten te komen. En wel via de spreekbuis van activistisch nederland
Sargasso.
Reaguursels
Inloggenvergeet de oorlogen in de wereld, vergeet armoede, vergeet honger in Afrika, vergeet AIDS... DIT zijn de dingen die het leven pas echt zwaar maken!
Wij niet-krakers (en daarom rechtse 'hyenas', zoals ik net las) weten niet hoe verschrikkelijk het moet zijn om in een huis te wonen waar je 0 voor betaalt omdat je tegen het systeem wil schoppen.
Wij betalen voor onze woning, wij werken er hard voor.
Wat een luxeleven leiden wij.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist en opgerot-
Henk jr,
Als je door pure frustratie niet meer uit je woorden kunt komen, post je gelul dan ergens anders.
ethan_joy | 24-01-09 | 22:36
Laatste bericht daar van campion is van 8 jan 2009. Wellicht dat zolang de zaak in onderzoek is bij de politie en wellicht later rechter en ze een alibi moet verstrekken ze zich rustig houdt.
ethan_joy | 24-01-09 | 22:40
www.nu.nl/internet/1901813/virus-voor-... ?
@ethan_joy | 24-01-09 | 22:36
Aha. Bedankt. Ik zie het. Campion is druk bij de buren. En ze is iemands alibi.
@ethan_joy | 24-01-09 | 22:40
Wel verdoemme. Wat een ellende. Hoe kan dat.
Veel sterkte. Ik hoop dat het te repareren is.
Lewinsky | 24-01-09 | 22:36
mn bios (klok verzet), mn mail doet raar.
botte's laptop is ook gehackt en waarschijnlijk de e-mail van cap orange.
sargasso.nl/archief/tag/geenstijl/
kwam hier uit via één van de links in de post. Mooi stukje, mss nieuwe schrijver voor GS? Beetje kritiek kan nooit kwaad en hij heeft een punt!
Lewinsky | 24-01-09 | 22:14
Niet echt: keesjemaduraatje.web-log.nl/keesjemadu...
@ethan_joy | 24-01-09 | 18:48
Is je e-mail gehackt? Of je pc?
@seven | 24-01-09 | 22:18
Het kan zijn dat campion bedreigd wordt door de krakers.
PS Als ik Yoghurt was had ik allang beslag laten leggen op het pand als zekerheidsstelling voor de schadevergoeding. Anders vang je van die krakers echt geen substantieel bedrag. Zou het ook snel doen want voor je het weet is het pand al verkocht en zijn de daders gevlogen.
Misschien dat ze met de speculatiewinst op Vrankrijk wel wat meer geld kunnen betalen aan invalide Yogurt. Kopen van de oude eigenaar voor een zeer zacht prijsje omdat het al gekraakt is! en nu leeg! te koop aan bieden. Hartje Amsterdam dat brengt wel wat op. Zou niet de eerste keer zijn als een groep krakers zo rijk wordt.
Krakers. De verveelde, verwende kindertjes van de links-bourgeoisie die ook een paar jaar spannend willen leven. Dit voordat ze hun zakken gaan vullen bij een vet gesubsidieerde NGO. Mediocrate linkse huftertjes.
Lewinsky | 24-01-09 | 22:14
Ze lijkt vast te zitten tussen haar verleden en haar geweten.. Lijken wel een soort Johava's getuigen of Scientology, eens een kraker altijd een kraker zelfs als je inziet dat het verkeerd was.. Ontsnappen of kritiek geven is zonder schade en uitsluiting en altijd achterom kijken *(keesje manduraatje, Peter Siebelt) niet mogelijk.
Campion is opvallend stil.
Der Baader Meinhof Komplex - Trailer nl.youtube.com/watch?v=WAyCi4cObmI
HAHAHAHA stan wil dr ook wat over kwijt www.standejong.nl/2009/01/24/vrankrijk...
Kraker = Extremist
Alsjeblieft Redaktie GS, niet meer linken naar Sargasso... kommer en kwel brengt het... is niks.
ALSJEBLIEFT..
Dankjewel (?) (een van de vroege gs en powned lid en bovenal Sargasso bezoeker, dat is m'n plek, van U weet ik het niet maar ik heb m'n pakweg 5 euri aan U gestort om dat te bezien)
@ m@rcus 19:48
Ik weet niet welke bakfiets jij bedoeld, een beetje PC Hoofdtrut heeft zo'n trendy ding in A'dam voor de deur staan (de nieuwe versie welteverstaan) en die kosten meer dan een bijstandsuitkering.
Wat is je punt?
home.hetnet.nl/~c.brendel/Bourzik.htm
De vrienden van El Moumni houden open huis, Marokkaanse organisaties naar herdenking Auschwitz www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...
@ m@rkus
nl.youtube.com/watch?v=RmmgVFByeaI
En kijk ns "the persuit of happiness"
Uiteindelijk verzinnen we allemaal zelf onze eigen particuliere wereld waarin we leven.
m@rkus | 24-01-09 | 18:35
Gutgut, laten we weer eens 'Linksch krakerstuigh' gaan bashen... Het begint nu een beetje zielig te worden. ..
---
héél vaag .. .
-edit meerder IPs NH -
meerdere personen of 1 van div ip's? (wardrive of hacked)
m@rkus | 24-01-09 | 19:48
jij bent vaag ...
Ik vind overigens wel dat de hele kraakbeweging een dinosaurus is, en dat hele Vrankrijk niet meer dan een hangout voor fashionable-alternatieve kinderen van bakfietsouders...
@m@rkus | 24-01-09 | 19:38 ,
mis ik iets of was er toen geen (nog diepere) crisis?
Ik zat er middenin hoor.
Jongeren waren toen nog veel meer verwend en decadent, voorzover ik nu kan bezien.
(eeuwig studeren, vette uitkeringen zonder sollicitatieplicht)
Een beetje (veel) crisis is zeer gezond, even een realitycheck enzeau.
m@rkus | 24-01-09 | 19:38
De huidige crisis komt door links, met hun keynesiaans economisch beleid. Als je goed hebt opgelet (niet op school want daar geven ze alleen keynes), weet je dat alle bubbels door de lage rentes van de centrale bank worden veroorzaakt, en niet door het "o zo vrede" kapitalisme.
Hoe vaak ik het verhaal ook lees, het blijft mij verbazen dat krakertjes het opnemen voor de Vrankrijks loosers. Wat willen ze graag een vrijstaat zijn, wat kijken ze neer op de rest van de maatschappij, maar zodra ze zelf tot barbarij vervallen en iemand invalide slaan is het door de maatschappij gerealiseerde hospitaal die het slachtoffer mag oplappen en lukt het ze niet op een fatsoenlijke wijze het slachtoffer schadeloos te stellen en moet de maatschappij maar zien hoe ze de schulden van het slachtoffer gaan verhalen. Beste klootzakjes, iemand neerknuppelen is laf, iemand invalide slaan is laag en iemand dan aan zijn lot overlaten laat één ding duidelijk zien: terecht dat Cohen jullie aanpakt. Smoelen dicht en accepteren dat de maatschappij het niet langer pikt dat jullie parasiteren, je zelf buiten het systeem plaatsen, de beschaving schofferen en eigen rechtertje spelen. Meedoen met de maatschappij, goedschiks of kwaadschiks, de keus is niet meer aan jullie, het heeft lang genoeg geduurd.
@ VanderF... 'Rechts' heeft onze welvaart opgesoupeerd en verkwanseld. Dor wie komt de crisis waar we nu heel hard op af stevenen? Niet door links!
De huidige generatie jngeren is verwend en decadent... Veel plezier in de crisis die komt! Veel plezier thuis bij je ouders! Want woningen? Die zijn er niet voor jullie! En banen? Nog wel... Op jaarbasi... en jaarbasis... en jaarbasis...
@koreapassie | 24-01-09 | 19:15 ,
klopt, en maar zeuren dat er geen werk was,
was toen gewoon een kwestie van een uitzendbureau instappen en niet zeuren,
werk zat, kudtwerk, dat wel, maar daar zijn me toen weldegelijk betere banen aangeboden als een werkgever m'n werk ethos had had bekeken.
Ik ben gaan wereldreizen, van m'n eigen verdiende centjes.
Ik kwam ook wel van die linkse rakkers tegen in Egypte en India,
die lieten in Nederland iemand hun blauwe uitkeringskaart tekenen,
lekker reizen op kosten van de belastingbetaler.
En dan ook nog klagen over kapitalisme zus-en-zo maar zich niet afvragen waarom we geen Cubanen en Russen ontmoetten in den verre.
@m@rkus | 24-01-09 | 19:12 ,
ach, er is niets verandert wat dat betreft,
ook dat 'links' ons land rustig uitlevert aan anti-humanistische ideologieën.
Uit een misplaatst soort schuldgevoel.
'Rechts/links' was toen nog zeer verbonden aan WOII,
de huidige generatie jongeren hebben daar geen 'last' meer van.
Wel een groot verschil,
er is tegenwoordig vrijwel geen goed muziekprogramma meer te vinden,
zeker niet op tv.
m@rkus | 24-01-09 | 19:12
Nee, we zijn nu rechtser aan het worden, omdat we nu weten dat links eigenlijk maar stom was.
Wie op zijn 18e geen socialist is, heeft geen hart. Wie op zijn 30e nog steeds een socialist is, heeft geen hersenen. (Churchill)
m@rkus | 24-01-09 | 18:35
Toen hadden ze nog geen internet, en hebben ze dus alleen het linkse geluid van de tv gekend. Dat is nu niet meer, omdat mensen nu op internet kunnen lezen dat niet alles wat op tv wordt gezegd waar is. En als ik dat filmpje kijk, zie ik ook hetzelfde fenomeen wat ik al eerder beschreef hier. koreapassie | 24-01-09 | 17:41
Ze zijn gewoon bang om te falen, om werkeloos te worden, en stoppen daarom maar met school. Dit is een typische vluchtmentaliteit.
@ VanderF: Daar gaat het niet om. Het gaat om het 'idee' wat er toe heerste... De gratuite hekel aan 'rechts'. Dezelfde hekel die nu tegen 'linksch' hier hoogtij viert. Lekker makkelijk allemaal.
G-unite | 24-01-09 | 19:03
Daar had jij het ip adres van gepost toch?
een adres uit Haarlem?
-edit meerder IPs NH -
ethan_joy | 24-01-09 | 18:48
Tis steeds dezelfde trol, of ie nou yeahyeahbaby, ChainZ, lord Leto, RenJoodRen, Keesb, etc heet.
ik ken ook krakers en ook al ben ik het niet eens met het feit dat ze aan andermans spullen zitten, zijn sommigen best ok. Maar dan heb ik het duidelijk niet over die mongeaulen in de Vrankrijk, daar zitten mensen met geen greintje fatsoen. En over het algemeen heb ik niet zoveel met communistische idealen.
@m@rkus | 24-01-09 | 18:35 ,
gratuit gelul,
25 jaar geleden was er werk zat voor wie wou werken, ik bijvoorbeeld,
ik had liever een kruiskroket in de tuin dan een Rus in de keuken en dientengevolge idd bang voor de Bom en oorlog, door de Communisten that is.
Ik was bang voor pacifisten en doorgedraaide socialisten die de Sovjet Unie en Cuba verheerlijkten.
Wonen was niet zo'n probleem, goedkope kamers zat.
Het grootste probleem en gevaar was toen 'links',
en dat is het nog.
@ Cockroach: het gaat me er om dat het zo lekker makkelijk en gratuit is om een makkelijk doelwit als 'de kraakbeweging' te bashen. Het is allemaal zo het afreageren van frustraties. Alsof er niks beters is om kritisch over te zijn...
-edit gelul -
Welke hoek dan G-unite? En hoe moet ik die rare dreigementen opvatten?
Botje Hondje
Ethan Joy
Houden uw email adresje in de smiezen
Better beware
buggeroff | 24-01-09 | 03:42
En dan inderdaad gehackt zijn ook
m@rkus | 24-01-09 | 18:35
toen was toen en nu is nu, en nu is t zo dat veel krakers gewoon uitschot zijn.
Gutgut, laten we weer eens 'Linksch krakerstuigh' gaan bashen... Het begint nu een beetje zielig te worden.
Aan de geenkans-redactie: Het feit dat je het tijdens je studie (als je al in Amsterdam bent gaan doorleren bent blijven hangen in Ubertreurige studeerplekken als Rotterdam, Groningen of Wageningen) niet verder geschopt 'Amsterdam in' hebt dan Uilenstede is zielig, maar niet ERG. Wel ERG is de hekel aan 'De Linkschen'. ZO Telegraaf! Brrrrrr!
Aan de reaguurders: Check eens hoe men er 25 jaar geleden over dacht... (bang voor de Bom, bang voor geen baan en bang voor RECHTS...)
nl.youtube.com/watch?v=Lnwo4OiR134
Zij hedden net als jullie ook een eigen kamer en lieve ouders en waren ook overal bang voor...
doskabouter | 24-01-09 | 17:25
Nee, mij ook niet, vind het allemaal best zolang ze maar een voorbehoedmiddel gebruiken en ons niet opschepen met een generatie nieuwe krakertjes.
Pretoria | 24-01-09 | 17:10
Nee, krakers zijn mensen die bang zijn te falen in de echte wereld, en daarom in dit fantasiewereldtje zijn gegaan, om hun eigen falen te kunnen afschrijven aan de maatschappij. Daarom zitten er zoveel kunstenaars in dat wereldtje, omdat ze eigenlijk niet kunnen leven van hun "net niet kunst" en ze daarom de rest van de wereld maar de schuld ervan geven, omdat ze zichzelf de schuld niet kunnen geven, omdat ze dan hun eigen falen moeten erkennen.
Alsof het mij boeit wat die kutkrakers met elkaar doen.
Die krakers zijn net van die ouwe hippies, zo uit de tijd, zoooo jaren tachtig. Nu opheffen dat tuig.
@Einde vande Domheid
Het is dante, niet Dante. Een kleinigheid maar toch een wezenlijk verschil.
Kraakpanden zien zichzelf altijd als een soort broedplaatsen voor onbegrepen intellectuelen en andere levenskunstenaars. Persoonlijk vind ik dat er eigenlijk altijd een soort van negatieve energie om die gekraakte pandjes hangt. De meeste huizen worden uiteindelijk toch niet opgeknapt, maar een beetje uitgewoond. Incidenten zoals in Vrankrijk zijn toch een beetje het bewijs dat de hele krakerswereld toch ook een soort sekte is. Best wel jammer, want ze hebben toch allemaal zo goede bedoelingen.
@necrosis | 24-01-09 | 16:23 ,
het IP adres van de aliens.
Eindelijk opgerot met dat tuig, slopen dat pand en woningbouw graag!
@widtvoet ® | 24-01-09 | 15:59
Ik zie uit naar de audio, wil wel eens weten waar die man zoal over praatte.
Even serieus, hoe debiel is kraken? Ik werk, ik heb geld verdiend, ik koop een huis of een pandje en wat ik ermee doe is toch mijn zaak ofniet?
Als ik een auto koop en ik rij er niet genoeg mee, mag iemand anders hem dan van mijn oprit afpakken?
Nu komen jullie met huisvesting bladiebla, er is een Ov Jaarkaart, blijf lekker bij je ouders wonen of zoek een andere school , De eigenaren van die panden hebben dit waarschijnlijk ook moeten doen.
Als je echt een statement tegen huisvesting wil maken, zou je met heel jullie werkloze stonede bende een pand moeten gaan bouwen in 1 of ander bos, of zoals ze in bv tilburg hebben gedaan met units ( dit zijn die bouwvakker hutjes) een heel dorp bouwen, inplaats van andere mensen hun panden in te nemen.
Als ik een pand had en ik zou zien dat het vol zat met dat kraak tuig, zou ik zelf ook met mijn honkbal knuppel mijn eigendom ""cleanen"" want op steun vanuit de gemeente kun je niet meer rekenen , die heb het te druk met vergunningen uitgeven over welke boompjes er wel en niet gekapt mogen worden, en of mensen hun 4 voeters wel aan de riem hebben.
Zuivelweetje: van linksdraaiende yoghurt met jam kun je geen staande yoghurt meer maken.
Ik ben een aantal jaar terug ook eens wezen kijken in de vrankrijk, ff wat bier gehapt daar (wat overigens naar uylenzeil smaakte). Ik raakte daar aan de praat met éénofandere hans worst die actie ging voeren tegen de McDonalds en op 't Leidseplein broodjes pindakaas uit ging delen om ervoor te zorgen dat mensen niet bij de Mac naar binnen stapte.. . En nog meer van die onzin. Dat was de laatste keer dat ik zin had om te praten met de Vrankrijk Clan. Mongeaulen.
Ik vind dat Sjeens tekort wordt gedaan. Zoals hij het postte had het toch meer ritme, Framoes
Ad Hominem | 24-01-09 | 15:16
ze heeft dr yeahhuilbaby's ook maar weer van stal gehaald als ik, duidelijk inmiddels uit welke hoek die trollen hier van de laatste tijd vandaan komen.
-edit gelul -
Einde aan deze discussie maken en Vrankrijk zsm platgooien. Heb me altijd afgevraagd hoe de gemeente het bestaan van dit zootje kan verantwoorden ten opzichte van andere horecazaken die al een vette bekeuring krijgen als de terrasstoelen een halve meter buiten de lijnen staan.
Belachelijk, doet alleen aangifte om geld te beuren. Zelf geen belasting betalen en vervolgens mijn geld afpakken via het schadefonds.
Prachtig,
Krakers die elkaar tot moes slaan,
hahaha
Kun je een rolstoel ook kraken trouwens of noem je het dan gewoon jatten?
Die ChainZ is vast geen spamhoer maar buitenaards leven dat wilde weten hoe ze lid konden worden van PowNED!
Zou kunnen toch, en waarom is de reactie van 14:03 niet geheel -gejorrist-, er staat namelijk een getal (83.136.-----)
Dat zal toch niet....? nee toch!
Einde van de Domheid | 24-01-09 | 16:18
zoveel is het leven in de ogen van krakers een kraker waard.
Ha Dante, ben jij die advocaat?
Voor het leven invalide? Dan een levenslange schadevergoeding ter hoogte van een minimumloon plus ziektekosten. Helder toch?
als de toegetakelde kraker straks zijn schadevergoeding krijgt uit de overwaarde van dit halfgestolen pand met speciale wetten en regels... dan zal recht pas zegevieren.
zolang die kraker maar wel lid wordt van powned... zouden meer krakers moeten doen met hun hang naar verniewing.
necrosis | 24-01-09 | 15:58
Gejat van Deelder. Schoot me te binnen.
nou kom op!
allemaal even een reactie plaatsen op de site van "saragasso"
met z'n allen even... krakertje pesten
Er zit een luchtje aan die verklaring op Vrankrijk.org. Alles wordt tot in detail beschreven, behalve het meppen zelf. En als je dan inderdaad besluit het probleem met die twee dronken lorren zelf op te lossen - ipv de politie te bellen - neem dan ook je verantwoordelijkheid voor de schade die je aanricht. Autonoom is autonoom. Niet de hele rotzooi in de schoot van de burgermaatschappij gooien zodat je overal vanaf bent.
(Met Joris' welnemen nog steeds.)
@Framoes 15:30
Wilders kreeg vooral de kat voorafgaand aan de preek van Yasin van een, zoals Dinnetje dat zo mooi zei, Gestoppelde Bekeerling. Yasin de i-phone Mossel hield werkelijk zijn schaapskleren aan en bleek uiterst voorzichtig. Voorafgaand aan zijn optreden bedankte hij trouwens de AIVD voor de aanwezigheid en zeek de pers even kategoraal af. Dat dan weer wel. Maar om nou te zeggen dat ik werkelijk harde noten gekraakt heb horen worden... njet. Of het moeten mosselnoten zijn geweest: Mekka barst van de hoeren en de zuiverste heroine is er op tien loopminuten te verkrijgen. Moezlims die menen dat ze in Arabische landen een leven als God in Frankrijk zouden kunnen leven: denk nogmaals! Binnen een week komt u met de staart tussen de benen teruggerend naar het Westen. Wees dankbaar voor de ruimte die u hier krijgt en geef wat terug. Geef veel terug. U bent geen Arabier (meer). U bent Nederlander. Stop eens met dat gezeik over diskrimidinges: vreet die kogelT, pas u aan en leef met de mores en wetten van uw land. (Zolang ze de Hogere Wetten maar niet tegenspreken. Dat dan weer wel.)
Maar laat ons Joris niet verder tarten nu. Dat linkje naar die integrale preek komt er wel. Deo Volente.
OK crusher:
Het pand uit rossen en dan inderdaad verplicht WERKEN in een kamp, dan zijn ze zo dood.
@Q-Unite
Waarom kon ik ineens niet meer reaguren tijdens de "grote schoonmaak"(ik kreeg het stofzuigerscherm), ik schrok me lam, ik dacht dat IK een ban kreeg.
Voor straf eis ik een nieuw scrollwieltje (de oude staat te roken)
@LibertasSimplex 14:37
U is Rotterdammer? iets met gekookt hart....
@ dante | 24-01-09 | 15:39.
Je pakt ze harder als je ze in werkkampen opsluit.
Schitterend. Ik heb het feitenrelaas gelezen van die mafkezen op hun eigen site. Let wel, dat is ook nog eens hùn knat van het verhaal!! Ik zie zo al VIER strafbare feiten met maximum straffen tot negen jaar!! Haha, wat een sukkels. We zijn in NL toch zo langzamerhand echt stapelgek geworden dat we dit gedrag als redelijk normaal beschouwen! Stok in gezicht, stokslagen op lichaam, nadrukkelijk niet tegen het hoofd (nee, maar dus WEL op het lichaam, OOOOOO DAN MAG HET WEL!!! NOU GOED!!), elleboogstoot vol in het gezicht met blijvende invaliditeit als direct gevolg (MAAR DAT KWAM DOOR DE STOEP!!!, begrijpen deze sukkels dan helemaal NIETS van het recht!)
En nou eens géén thee drinken, poot stijf en het pand uit rossen dat tuig!
@vander F | 24-01-09 | 15:29
Ze hadden of geen referendum moeten houden (stemmen ook veel idioten) of betere informatie moeten verstrekken. Nu probeerden ze door middel van dom houden en bangmakerij mensen over te halen. Blijkbaar even vergeten dat Nederlanders nogal stug zijn en dan juist er tegenin gaan.
www.youtube.com/watch?v=JeDSQsanrc8&am...
@widtvoet ® | 24-01-09 | 15:24
Mooi dat zoiets in 0031 kán? Hij is er dus blij mee dat we hier ook al vrijheden aan het inperken zijn. Hoort natuurlijk wel bij de Islam, hoe je het ook wendt of keert.
Van horen zeggen lijkt me trouwens geen basis om überhaupt iets mee te kunnen.
@Framoes | 24-01-09 | 15:23 ,
ik heb daar in Brussel ook al eens gestaan bij een verboden demo,
was iets met Islamisme enzo.
Dus dit verbaast me niet.
Wel belangrijk is het om dit aan de grote klok te hangen
www.youtube.com/watch?v=2JJlI9swbsA
Ben ik de enige hier die van mening is dat religie (Sheik Yasin) zich niet met politiek (Geert Wilders) moet bemoeien, of hebben we scheiding tussen kerk en staat inmiddels op de vuilnisbelt gemikt ?
Bovendien gaat het ook niet aan dat een ingezetene van een ander land zich inhoudelijk gaat liggen bemoeien met het democratische proces én de rechtsgang in een ander land. Of is die kerel ook nog lid van Amnesty of HRW ?
@Framoes 15:00
Nou... heb 't er niet uit kunnen halen. Wel een soort van juichbede dat de overheid hier de vervolging gestart is maar dan gelijk weer expliciet gevolgd door een "interesseert verder niet of hij veroordeeld wordt, mooi dat zoiets in 0031 kán en wees daar als moezlim dankbaar voor". En afmaken of geselen oid. hoefde ook al niet want "Iedereen verdient een tweede kans."
Als de PVV beschikt over de integrale "preek" vraag ik me terdege af waarop zij volgende week dan precies die Kamervragen gaan baseren. Van horen zeggen lijkt me niet zo sterk hier.
@koffiemuts | 24-01-09 | 15:21 ,
ook, ik wil dat zelf wel eens horen, wat hij nu gezegd heeft.
*out*
@vander F | 24-01-09 | 15:20
Dat is toch echt compleet idioot. Antirokers en farmaceuten krijgen het voor elkaar om een conferentie tegen verboden te verbieden?
Mensen met meer rechten:
- Gelovigen
- Anti-mensen
Heb Framoes | 24-01-09 | 15:19 gelezen.
@Framoes | 24-01-09 | 15:19
Een aardige samenvatting van de "bijdrage" van Sjeens !
Well done.
vander F | 24-01-09 | 15:09
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
In de zeer nabije toekomst, denk ik zo.
Kudt, paar uur weggeweest alles vanChainZ gemist. Iemand in staat om zijn verhaal duplo gecomprimeerd te vertellen.
Over vrijheid en een mening uiten gesproken,
de EUSSR is ook weer lekker bezig
www.vrijspreker.nl/wp/2009/01/schandal...
@Jean | 24-01-09 | 15:17
Ik neem aan dat je niet hebt gezien wat hij postte? Het bestond uit ASCII art en berichten met 300x "yeah yeah yeah baby yeah yeah". Niet bepaald een toegevoegde waarde.
Kan die ChainZ ff teruggejorist worden? Hoe kan ik de discussie nou volgen met al die censuur hier?
Ik zie op dat weblog van Maduraatje dat de kritiekloze kraakgroupie Campion haar mishandelende vriendjes ook weer opzichtig in bescherming neemt. Die maakt zich geloof ik drukker om de PR-schade dan om een mede-kraker die kreupel is geslagen. Echt, al die krakers vallen zo verschrikkelijk door de mand. Bijna 25 jaar lang doorzeiken over Hans Kok en nu schichtig wegkijken wanneer er rotzooi in eigen kring is.
De schrijver van dat "gedichtje" bij het filmpje van die kale kraker hoort ook vervolgd te worden.
antispruit | 24-01-09 | 15:02
Juist we moeten ze gewoon in hun waarde laten, met andere woorden zij hebben geen enkele waarde en zijn het dus derhalve ook niet waard om enig woord aan te spenderen. Helaas hebben de heren en dames nietsnutjes een nog al negatief effect op alles waar ze mee in aanraking komen( zelfs onschuldige stijgerpijpjes lopen deukjes op door dit soort lieden)
Als ze "die yoghurt iets langer hadden laten liggen, hadden ze hem gelijk een armeluis begravenis kunnen geven, iets wat de gemeenschap een aanzienlijke hoeveelheid geld had gescheeld, helaas die (volgens hun) verotte maatschappij heeft te veel last van morele waarden en zo, dus het anarchistische tuig is weer uit de goot opgeraapt en op een ic bed weer enigzins beter gemaakt. Maar zelfs nu heeft die verdomde lutser met zijn hersen beschadiging( blijft de vraag of die beschadiging er niet al was voor de mishandeling) het in zijn zotte kop om die zelfde maatschappij, die zijn leven heeft gered, tegen zichzelf in het harnas te jagen. Dan hebben we het nog geen eens gehad over de andere kant van dit idiote verhaal. Vrankrijk en ieder ander gekraakt pand gewoon aanmerken op een van de kaarten van het idf onder de naam terroristisch pand en we zijn van de hele bende af lijkt mij.
een proces kan niet he, dat is in de basis reeds een contra-revolutionaire gedachte, en anarchisten voor de buitenstaander cq de rechter brengen is nu eenmaal, vanuit anarch oogjes gezien, not done .
Daar ging Job 100% in mee en zette z'n handtekening als hoofd-politie onder het papiertje dat de politie er niet naar binnen mocht.. een giller ... dus eigenlijk is hij mede verantwoordelijk voor wat daar plaatsvond, incl het opruimen van bewijs door de ineens wel poetsende krakertjes, terwijl hun kornuiten de politie buiten lieten wachten tijdens dit zichzelf reinigende proces. Er bestaan immers geen beklaagden waar enkel eigen-rechters zijn en dat er per ongeluk een slachtoffertje valt.. ach, die veeg je dan gewoon naar buiten.
@VanFrikschoten | 24-01-09 | 15:03
Je klinkt als robot Marvin uit the Hitchhikers guide. We (ik) zijn hardstikke blij dat U er nog zijt.
@widtvoet ® | 24-01-09 | 15:05 ,
laat me weten waar je het parkeert,
ik ben wel benieuwd.
We gaan in de nabije toekomst waarschijnlijk nog meer van deze man horen.
Goed om hem eens te horen in den lijve.
@vander F 14:51
Zet 'm van de week wel ergens neer. Voor de goede verstaander zit er best wat scherps in maar het klonk op het eerste oor overwegend (ik neuq je niet) positief. Best gevoel voor humor ook die roodbaard, inklusief zelfspot en shit. Heb me vanochtend vroeg (heel vroeg) het leplazerus moeten spoelen om wat enge kwootjes van die Yasin te vinden.
Mooi dat Vrankrijk dicht gaat. Jammer dat ze de krakers laten leven....
Facistisch clubje hersenloze, luie, vieze, achetrbakse teringmongolen dat het er zijn....
@Framoes | 24-01-09 | 14:54
Is het niet vreselijk...?
@G-unite | 24-01-09 | 14:58: Het leven is een lijdensweg, ik weet het....
Laat die krakers toch eens in hun waarde. Het is zo makkelijk om je denigrerend uit te laten over deze idealistische nietsnutten die vaak ook nog lelijk zijn en geen talent hebben.Hoe zou jij je voelen? Of wordt het nu erg persoonlijk
fijn weekend
@G-unite | 24-01-09 | 14:58
Maar dan komt er morgen misschien iemand spammeren. Ik zou maar gewoon 24/7 hier gaan zitten loeren, je hebt een gemiddelde van 10 min. te verdedigen (onderzoek RTL).
Zo cafe vrankrijk is dicht en blijft dicht, nu het pand nog onteigenen zodat deze terroristische kliek definitief de stad uitgerookt word.
@ GU
Dank voor het wegjorissen
@widtvoet ® | 24-01-09 | 14:57
"De omstreden sjeik zou hebben gezegd dat Geert Wilders met een geseling bestraft moet worden voor zijn stelselmatige beledigingen van moslims en de islam."
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
@ Tobi / 14:58
Mooi is dat, zelfs dat lukt al niet
Fleauxe | 24-01-09 | 14:52
Ach, de rest van de mods en de redactie waren er ook. Voortaan ff beter plannen. Die balletjes zijn er morgen ook nog wel.
't Is het ritme. Je hoort hem gewoon met zijn voorhoofd tegen de muur slaan. Misschien moet iemand hem uitleggen dat je een paddo niet in je neusgaten duwt.
@widtvoet ® | 24-01-09 | 14:47
Als hij idd zo fundamentalistisch is als gezegd zal hij zich wel even rustig houden, er is tenslotte al genoeg slecht nieuws over Moslims in het nieuws geweest de afgelopen paar weken.
widtvoet ® | 24-01-09 | 14:57
lol.
Mooie actie though.
-weggejorist-
@LibertasSimplex 14:48
Best hoor, ze heeft het alleen op zo'n vooroorlogs ding opgenomen zodat het dalijk eerst weer drie uur duurt alvorens het digitaal staat. Verder had Dinnetje er zwaar de tyfus in dat ze haar eigen plekje niet kiezen kon. Vrouwen moesten (uiteraard) apart zitten en toen ze een vraag wilde stellen na zijn "lezing" kon dat alleen per briefje. Vrouwen werden niet geacht hun stem te laten horen nl. De opnames worden hier en daar dus verstoord door wat half binnensmonds Arabisch gevloek.
Gewoon Cartman er op af sturen
www.southparkstudios.com/episodes/
Het CDA | 24-01-09 | 14:53
Dat dan weer wel, maar als je het duizend keer achter elkaar in een tegeltje plempt en dat een keer of vijf, dan wordt het een beetje vervelend.
@Drnitro | 24-01-09 | 12:38
op·ka·le·fa·te·ren kalefaterde -, h -gekalefaterd enigszins herstellen; oplappen (dus niet oprotten). Voor de rest niks inhoudelijks te melden over je post.
@VanFrikschoten | 24-01-09 | 14:31
Onkel Frick, du lebst!
@ Het CDA / 14:53
Oh, wat heeft het dan?
G-unite | 24-01-09 | 14:50
Skruv egna servrar i varandra?
Yeah baby yeah yeah yeah
Yeah baby yeah yeah yeah
Yeah baby yeah yeah yeah
Je kunt zeggen wat je wilt, maar toch heeft het wat.
@ G-unite
Mooi dat je terug bent
Die nsb knopjes achter chainz zitten los of waren direct doorgebrand door veelvuldig gebruik
Niks is soms lekkerder dan F 5 en maar neuqen blijf ik er toch gewoon bij doen!
@G-unite | 24-01-09 | 14:50: Ik snap je wel, lekker op zaterdagmiddag een fel rood gelakte Björn met een bijzet Fropskeland scoren. Alleen jammer van die gore balletjes in rode saus, doe dan niets zou ik zeggen.
@widtvoet ® | 24-01-09 | 14:47 ,
hmmm, maar goed, in de gaten houden dit soort types,
zeker deze gast,die, zoals je al zegt, verstandig genoeg is om in het openbaar niet het achterste van z'n tong te laten zien.
Zeg... ik moet ook wel eens naar de IKEA..
Heerlijk dat ons 14 jarige versteerdetje ,naar ik hoop gelijk een permaban heeft.
Dat zal naar ik aanneem het komende half uur blijken.
Zie je wel, gewoon een auto van de zaak en Joris is alweer aan de slag. Nou, veel plezier ermee, Joris. Het is je van harte gegund, klootzak.
Te snel gesproken, Joris is weer terug van de koffieautomaat.
Ah, de grote banvogel is ook weer uit zijn nest getrapt.
widtvoet ® | 24-01-09 | 14:47
Was alles wel te verstaan?
The return of the Joris.
Ouwe Jedi
@ Joris
Late lunch achter de rug?
Tja, misschien is het mosterd na de maaltijd, kreupele Yogurt, maar rechtsdraaiend is nog altijd beter dan linksdraaiend in het geval van Yoghurt:
www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction...
Heb het altijd al gezegd....
Wat nu zonde... ons speledingetje is weg...
Joris gaat wel heel ver om omslag te krijgen. Veeg die grijns van je smoel, Joris, en schroef je eisen omlaag. Je kunt ook ontslagen worden, hoor!
Nou, vooruit dan, wel een auto van de zaak, maar eerst een kleintje, om te beginnen: www.hmcbrommobiel.nl/
De wekker van Joris stond kennelijk afgesteld op 14:35 u.
Tobi | 24-01-09 | 14:45
Of het is Joris himself die zit te narren.
@vander F 14:35
Nope. Zaal was zwaar uitverkocht en de reservelijst telde zoveel namen dat er op z'n halals een soort van loting plaats vond. Bedoekt dinnetje van me kon alsnog naar binnen, ik niet. Heb zijn speech gisterennacht nog wel volledig zitten afluisteren trouwens (Leve de ruimte onder een pinguinpak!) maar op wat sneertjes hier en daar en een enkel "Hoezee! Wilders wordt vervolgd." na moet ik toch in alle eerlijkheid zeggen dat er weinig radikaals is gewisseld. Als deze Yasin zo extreem is als uit andere bronnen kan blijken is hij mi. dan ook levensgevaarlijk. Volledig gehuld in schaapskleding.
@Joris
Laat gisteren zeker?
Joris is terug !!!
Zo te zien heeft Sjeens net een krakersvriendje met een steigerpijp de hersens ingemept en zijn modem weer teruggestolen.
@ JosVerbeek
En vast een goed vriendje van Joris
want anders was hij al lang -weggejorist-
ChainZ | 24-01-09 | 14:39
"YeahYeah Yeah Yeah Baby"
Them is fighting words!
ChainZ | 24-01-09 | 14:39
Waarom gebruik je 7281 woorden als je met zeven woorden (-->Yeah Yeah Yeah YeahYeah Yeah Yeah Baby) ook duidelijk kan maken wat je bedoeld?
Spamhoer, dat ben je.
-weggejorist-
nl.youtube.com/watch?v=cO9GB_KUAQI
Voor Sjeens.
-weggejorist-
Limerick tune - en allemaal inhaken graag:
-
If my libido would say maybe,
I'd write on an blog a 'yeah baby'
For I am a dork, can't eat with a fork
And my dog is my only lady...
.
Laaaaaaaalalalallaaaala Laaaaaalalalalaaaala
Waarom hadden de mafkezen van vrankrijk niet al maanden geleden met die verklaring kunnen komen? Dan zou het namelijk wel geloofwaardig zijn. Nu hebben ze gewoon maanden een scenariootje in elkaar gezet en iedereen verteld wat ze moesten zeggen...
\|/krakers!
@ widtvoet ® | 24-01-09 | 14:37
ROFL
- weggeSjeensT-
Misschien helpt het Chainz als u allen bij Keesje het goede voorbeeld geeft. Ik zal openen....
Lord Leto is een beetje boos vanwege een ban?
-weggejorist-
@Teun van het Tuinpad | 24-01-09 | 14:36: Dit is zijn vriendin, Volkert verspilt geen 'foute' stroom aan iets kapitalistisch als internet.
-
@LibertasSimplex | 24-01-09 | 14:35: Zit vast in een Urker visnet.
@ChainZ | 24-01-09 | 14:31, no.
Chainz heeft steekje los en het niveau van zijn geenstijl nick.
Maar goed. Om ook het verhaal van vrankrijk rechtstreeks te verlinken (Geenstijl redactie heeft alleen maar grote bek, verder geen principes zoals hoor en wederhoor maar dat is al langer bekend, als het maar geld opleverd gaat alles (behalve 50.000 gekken bij elkaar krijgen (die weddenschap staat nog steeds he botte? 3000 leden in de laatse 2 weken, zoals ik toen al zei: halen ze gelukkig nooit, hoezeer ze het ook pushen en pushen en pushen)
Hier het verhaal van vrankrijk:
indymedia.nl/nl/2009/01/57270.shtml
Geen mening van mij, maar wel de andere kant van het verhaal. Weet dat de meeste mensen die Powned -lid zijn daar geen boodschap aan hebben, maar er zijn vast ook mensen met een hoger iq als dat van een aardappel en die zou het wel kunnen interesseren....
lol @ widtvoet ® / 14:37
@ChainZ heeft een goed hart. Het moest alleen gekookt op z'n rug hangen.
widtvoet ® | 24-01-09 | 14:37
ghe.
Toch heeft @ChainZ wel een punt. Jammer dattie 'm niet in z'n oogbol ramt alleen.
Fleauxe | 24-01-09 | 14:33
Ik wist niet dat VolkerT internet had.
wow...65 jaar en dan al zooooo slim en tegen rondlummelen: je hebt zeker niet veel vrienden onder je leeftijdgenoten...
:-)... sorry moest er even uit!
@Widtvoet,
ben je nog binnen gekomen bij meneer baard en aanhang?
ChainZ je bent wel al lid hoop ik?
Waar is de grote zeejoris als je hem nodig hebt. Bezig geteld te worden natuurlijk.
Als het geen kraker is, dan hoop ik dat zijn ouders gauw doorkrijgen, dat hun zoontje van 9 stiekem zit te internetten.
Hé, wat zie ik nu? Pokemon is op televisie. Oooooh... wat mooi. Die Pikachu, wat een deugniet. Nou, ik ga vlug kijken. Tot ziens.
ChainZ | 24-01-09 | 14:30
U begint in herhaling te vallen. Ik zal het u niet kwalijk nemen, want dat komt vaker voor bij alzheimerpatiënten.
Joris, kom eens achter je vogelverrekijkerT vandaan.
d=t
Nou heb ik mezelf helemaal niet goed ingelezen in de achtergronden van dit liquidatieverhaal. Is er nog iets uit het pliesie-onderzoek gekomen?
Want ik mag toch aannemen dat met een internetverklaring van degenen die erbij waren dat ie zich zo misdroeg dat ie zelf met zijn hoofd de stoeprand opzocht de kous niet af is.
Je plemp een waslijst aan herhalingen, je wacht even en het is weer weg.
Spannend he ChainZ! Je hebt het hier nooit met argumenten kunnen winnen, zelfs doen de josti-band ingelogd was, ook toen faalde je. En nu 'pak je gs terug' met dit werk, arme ziel.
ChainZ
zit er een kraker in je rectum ? je doet zo vreemd ?
ChainZ | 24-01-09 | 14:27
Nu weten we wel wat je tegen je geit zegt als je je laarzen aan hebt.
@ChainZ | 24-01-09 | 14:30
Wil jij wel eens even een keertje met Ome Frik een kop koffie drinken bij de vroom en dreesman...?
@spanarchist 14:21
Désanne skoort dan toch minder blijkbaar. Sanne Punk, dat geloof je toch niet. Heeft ze kromme pinken ofzeau?
-weggejorist-
GVD Wat is dit hier voor 14 jarig kinderachtig internet geleuter,
De enigste oplossing is wat Joyrider zegt 12.34 uur Alle krakers voor straf naar Gaza en opbouwen daar in plaats van hier wat rondlummelen voor straf wat schoffelen .
En als ze klaar zijn met Gaza vijf jaar naar afganstan en niet eerder terug dan dat ze daar de Taliban hebben verslagen .
Eerst daarna gaan we ze weer intervieuwen en vragen wat ze geleerd hebben en of hun kijk op de wereld enigzins is bijgedraait zoniet beginnen we weer overnieuw met de opvoeding.
Dit commentaar is van een 65 jarige geenstijl fanaat en POWNED LID .en nou jullie weer.
En niet meer van die rare internet stippies ja ik bedoel inderdaad Pies.
Diegene die dit gedaan heeft verdient ogenblikkelijk een permaban!!!!!!
superjan | 24-01-09 | 14:25
Gevaarlijk. Zulks verwacht je minder.
@ ChainZ
nl.youtube.com/watch?v=3O60xDhBWxU
Sjeenz is een rock-and-roll fan.
-weggejorist-
-weggejorist-
ChainZ | 24-01-09 | 14:26
U is een vervelend mannetje. Doet u eens oprotten naar fok, sargasso of indymedia. Anders krijgt u van Von Loghausen een dreun met een stuk steigerpijp.
What the fuck, tief op ChainZ!
Kijk aan, sjeens heeft zijn modem teruggestolen
Kastro, Jasper Baksteen, de Schaar, Joanna Schilfer, Joanna III, Pluis, José Ketting, Ontstoppie, Frenkie de Finger, Petman, Ans Paddesteel...
*namen opdiept uit een ver verleden rondom de Oude Binnenweg*
-weggejorist-
en kan diegene nog een keer slaan?
Vooruit vertel:
Wie heeft die Sjeens met een loden pijp K.O geslagen?
-weggejorist-
-weggejorist-
Die steigerpijpen baren mij meer zorgen, waren er uitbreidingsplannen ofzo?....
@libertassimplex> mijn linkse lange hoek is sterker dan mijn rechter.
Die rolstoel stond al een jaar leeg.
@Mikey70 14:19
haha!! Knap! Zou ie de boodschap ontvangen?
@Chainz
Hier is het antwoord:
nl.youtube.com/watch?v=KC9FtLQJoGM
Dus als ik het goed begrijp hadden Yoghurt & Harmjan een baan ?? En door dit akkefietje niet meer.......... Hangen moeten ze die gasten van Vrankrijk !!
Mooi, laat ze elkaar maar afmaken.
De verklaring bevestigt wat met stukjes en beetjes al eerder naar buiten kwam; het is gewoon Yoghurts eigen schuld. Dikke bult, lekker puh.
widtvoet ® | 24-01-09 | 14:18
Drie Sannes. Zegt veel over de kringen waaruit deze meisjes afkomstig zijn.
@chainz: tyfes ff op of heb je al een ip ban....
jehebthetnietvanmij! | 24-01-09 | 14:12
Hij is als ik het goed begrijp dus ook bekend onder de naam 'bukake' ?
@ Mikey70 | 24-01-09 | 14:19.
LOL
-weggejorist-
Nou niet echt originele krakerTsnicks trouwens: Yoghurt, Carlo, Flo, Guus, Jakob, Jeroen macho, blonde Sanne Meisje, Sanne Hippie, Sanne Punk, Lieuwe, WalterP5, de Vrankrijk...
Moet toch beter kunnen.
Zeg op, wie heeft het nsb-knopje achter ChainZ ontkoppeld
@ chainz: er staan een paar spellinksfouten in je reactie van 14:03
ChainZ | 24-01-09 | 14:03
Je kan tegenwoordig gewoon met letters boodschappen versturen. Ga eensch gauw fietsen.
LOL @ Het CDA | 24-01-09 | 14:13
@Het CDA | 24-01-09 | 14:11
Hou op, hou op, ik heb de tranen in de ogen van het lachen :-D
Dit wordt een leuk topic zo !
Even voor Wilders,
Dit is een politiek proces dat is bedoeld om ons, het volk, u en ik dus, de mond te snoeren m.b.t. alles wat, in dit geval de multiculti terroristen, niet welgevallig is.
Doe daarom allen een donatie op rekening 670472344 Stichting Vrienden van de PVV.
Bovendien vraag ik de PVV en Geert Wilders nog eens goed na te denken over hun standpunt, getuige deze tekst op hun websites:
De Partij voor de Vrijheid is de enige partij in de Tweede Kamer die subsidie weigert en is daarom helemaal afhankelijk van donaties van betrokken burgers zoals u.
Nu de staat, waar het OM en de rechtelijke macht onderdeel van uitmaken, besloten heeft tot een politiek proces, moet de staat ook maar meebetalen aan dat politieke proces. Dus accepteer nou vanaf nu die subsidie totdat het hele proces voorbij is en de kosten zijn betaald. In zekere zin pas je dan de regel toe: If you cant beat them, join them. Dat is tactisch gezien een heel goede strategie.
Is die trol nu hierheen verhuisd?
@jehebthetnietvanmij! 14:12
Zijn jongere broer zat ook in de skene. Die noemden ze Melk. Vandaar.
Welnee, die teller is gemanipuleerd. Geenstijl doet alsof ze het net niet halen en als de tegenstanders beginnen te juichen, komt Geenstijl met het bericht naar buiten, dat ze bijna aan de 150.000 zitten. Maar voor de zekerheid maak ik straks ook mijn volwassen zoon alvast lid.
Die gast heet yoghurt omdat?
Zijn tanden bij een eerdere gelegenheid zijn verwijdert?
Hij een junk is?
Hij zich overal aftrekt?
Ruggegraatloos is?
Neen!
Hij laat zichzelf graag onderyoghurten!!!!!
neemjemoederindemali | 24-01-09 | 14:10
Arie hep gelijk; de vijfentwintigduizend volgende week woensdag pas...
Opeens is Sjeens stil. Vermoedelijk heeft een andere kraker zijn modem gejat.
@ranqneuzeKleinburger | 24-01-09 | 14:06
ROTFLMAO !
laten we het een keer over iets anders hebben dan krakerts, ik stel voor dat we ff over PowNed gaan lullen.
Btw. ledenwerving gaat niet echt lekker
@VanFrikschoten 14:06
Geen kunst hij spreekt gewoon een andere taal: vrans.
O, het is geen braille, maar morse!
Ook goed. Hier is mijn boodschap voor Sjeens:
..-. .-.. .. -.- -.- . .-. - - - .- -.
UwFouteOpa | 24-01-09 | 14:08
lol.
@ ChainZ
Sterf en ga es snel deaud
Hebben die krakers toch nog eens wat goeds gedaan. Eindelijk moet die Yoghurt eens belasting betalen!
Nou moet GS het dus ook ontgelden. Keiharde aktie van ChainZ aka. Walnoot. Een krakerT 2.0: tegen negentig euro kostgeld per maand een kamer in z'n ouderlijk huis gekraakt, heel tegendraads Eddy Wally uit de speakers, nikotinekauwgompje nonchelant achter z'n oor en de zestiendelige Fuck Gezag!-ency op z'n zelf getimmerde nachtkastje.
Ik heb ook eens een ex-krakersmeid gekend. Wat een aso was dat. Iedereen beliegen en manipuleren. Alles oplichten: de belasting, dr werk, de woningbouw, de UWV en de subsidieverstrekker, want ja ze kreeg subsidie. Want ze had natuurlijk overal recht op maar plichten? Ho maar.
ChainZ | 24-01-09 | 14:03
Nogmaals, je bent verdwaald, dit is wat je zoekt: http:www.relatieplanet.nl/
-weggejorist-
Chainz=kunst!
Wacht, laat me raden. Ik ken geen braille, maar ik zal het toch proberen.
ChainZ | 24-01-09 | 14:03
. . . .--. .
\ / | | ) |
: .-. .-. |--. |--: .-. |.-. . .
|(.-'( ) | | | )( ) | )| |
' `--'`-'`-' `-'--' `-'`-'`-' `--|
;
Hmmm... Ik ben zo'n waardeloze kraker en ik doe lekker wat ik altijd doe, een volslagen nutteloze bijdrage leveren aan de discussie. Als mensen maar last van mij hebben, dan ben ik blij. En wat die babyface betreft, hoe weten jullie dat ik nog een kind ben?
Nou, had ik het goed?
Lieve joris, schop die Chainz er voor eens en altijd uit !
Kan Joris de Lognazi ene Chainz even een permabannetje cadeau doen ? Mijn muiswiel is hier aan het verslijten.
Dank !
Eindelijk gaan word dat gewelddadig krakers tuig een aangepakt.
83.136.1.138
-weggejorist-
Kudthippies. Ga hier eens aan hangen
nl.youtube.com/watch?v=j8cgF08UWfA
die lord-leto (Chainz) is een aandachtshoer!!
en ik vind dat de graphics zuigen;
JORIS!!!!!!!!!!
Hé, braille! Wat lief, dat men ook aandacht aan de blinde lezer besteedt.
Ook errug opvallend is, dat dat uitvretende tuig uiteindelijk alleen maar kan bestaan bij de gratie van diefstal van diegenen waar ze tegenaanschoppen. En als ze dan in de stront zitten, is het eerst wat ze doen een beroep doen op de "rechten" die ze menen te hebben op voorzieningen van precies die maatschappij die ze jaren bestolen hebben.
Dus het zijn net PvdA-ers; principes zijn er als ze dat in de kraam te pas komt, zo niet, dan blijken die principes boterzacht te zijn.
Ik geloof dat iemand van de PVV eens deze term heeft gelanceerd: een ruggegraat van pudding.
@ChainZ
Ik vind u vrij langdradig. Een helder en transparant woord is meer gewenst.
Een kraker is iemand die geen huur betaalt. De rest is niet interessant. Als ik geen huur betaal, moet ik mijn woning verlaten. En als ik mijn huurwoning wil kopen, kan dat, maar dan betaal ik iets minder dan de marktprijs. Ik krijg het niet voor een prikkie, zoals sommige krakers.
Waarom is dat zo? Omdat in een bepaalde periode de waan heerste, dat links goed was en rechts fout. Aangezien krakers beweerden links te zijn, werden ze gesteund door verdwaasde bestuurders.
Nu is links op zijn retour. Het is daarom niet vreemd, dat de krakers onder toenemende druk komen te staan. Dat vinden ze niet leuk. Natuurlijk niet. Een kind dat beschermd opgroeit en tot de ontdekking komt dat hij zelf zijn kost zal moeten verdienen, kan daar moeite mee hebben. Het is dan even doorbijten, maar je wordt er wel een volwassen en verantwoordelijkheidsbewust mens van.
De laatste tijd zitten er nogal wat buitenlanders in gekraakte panden, heb ik begrepen. Het rare is, dat zij dit een tijd lang hebben mogen doen. Ongetwijfeld omdat een kraakpand als vanzelf uitsluitend linkse, dus goede mensen opneemt.
Dat er gewoon tuig in woont, schorriemorrie, illegalen en lui die weigeren op te groeien, komt de huidige bestuurders als een verrassing voor, maar echt, de doorsnee burger had hier al langer een vermoeden van.
Het gaat steeds beter in Nederland, vinden jullie niet? Oud Links valt van zijn voetstuk, als een beeld van Stalin of Hussein, de gevestigde partijen worden hoe langer hoe zenuwachtiger, de eerste ratten... overlopers zijn al gesignaleerd en een neo-socialist als Danen verandert daar niets aan. We ARE changing. Yes, we can.
ChainZ | 24-01-09 | 13:56
Laat me raden. Die tegels stonden leeg en ze kosten niks.
-weggejorist-
@Chainz
Is het niet huizeleto@gmail.com, oh, woesteling?
Kan die hondenkop van een ChainZ weg?
ChainZ | 24-01-09 | 13:53
Je kan elders terecht voor contactadvertenties.
@Professor 13:54
Tuinvogels aan het spotten waarschijnlijk.
*1 gans Anders bijturft*
-weggejorist-
@ de Paardendokter | 24-01-09 | 13:20
Zeg
hou daar
eens
mee op
krakers altijd -1
slaapt Joris?
Er moet meer boven de wet geleefd worden. Veel wetten zijn de kleinburgerlijkheid zelve. Wat onze wetgever helaas niet altijd begrijpt is dat de vrijheid van het individu pas daar ophoudt waar deze inbreuk maakt op de vrijheid van een ander. Zo'n mishandeling mag dan ook zwaar bestraft worden, zeker als deze blijvend letsel tot gevolg heeft.
-weggejorist-
@spanarchist | 24-01-09 | 13:50
Sterker nog, hiermee proberen ze de suggestie te wekken dat het de schuld van "de smeris" was en dat díé uiteindelijk de schade van die gast hebben veroorzaakt.
Vuile hypocriete hufters. Allemaal oppakken en in een werkkamp stoppen en nooit, nooit, nooit meer een cent aan uitgeven; geen uitkeringen, geen soepsidie, niks, nada noppes.
@ChainZ | 24-01-09 | 13:50
Tyf ff op met je spam.
@Chainz
Jij weet hoe je vrienden maakt...
ChainZ | 24-01-09 | 13:50
Zeg stel je eens voor aan de groep en wat wil je hier mee zeggen..?
lono | 24-01-09 | 12:46
daarop viel het onderscheid niet te maken.
JAroen | 24-01-09 | 13:24
dank je voor de link
@redactie
De Uitgangspunten van Keesjemaduraatje
- Vrijheid is ondeelbaar
- Links en rechts bestaat niet meer
- Globalisering is van alle tijden
- Het leven is wél leuk !
- Vrijheid is voor iedereen weggelegd
- Tegen elke diktatuur
deze ex-Bluf!fer kan zo met PowN3d meedoen!
-weggejorist-
@Brandbrief | 24-01-09 | 13:41
De meeste krakers van de afgelopen vijftien jaar zijn inderdaad geen idealisten met een hart van goud, maar doorgesnoven uitvreters. Lui die een politieke draai aan hun mislukte leven geven. Heb ook al mogen meemaken dat ze, uiteraard voor hun gekraakte deur hangende, me letterlijk voor de voeten spuwden. Stinkende tyfuslijers.
-weggejorist-
Delenda est Sargasso !
Wat een min volk, meer letters type ik niet.
"Een agent gooide de deken weg en schudde Yoghurt ruw door elkaar met woorden in de strekking van: hé jongen wakker worden."
Geweldig. Die Yoghurt is net zijn hersens ingeslagen door het eigen groepje maar toch moet er in de verklaring nog even een sneer uitgedeeld worden aan die fascisten van de politie.
Dat ze hem zelf invalide hebben geslagen, dat is een onderonsje van gelijkgestemden waar buitenstaanders zich niet mee hebben te bemoeien, maar een deken weggooien en ruw door elkaar schudden, dat mag niet.
HERSENKRAKER
Gezellig waren ze
en sociaal bewogen
maar nu kraken ze hersens
geef mij maar een Hell's Angel
@Brandbrief | 24-01-09 | 13:41
Haha, misschien dat het pontificaal op de bar leggen van je BMW sleutels met "My other car is a Ferrari" op de sleutelhanger er ook iets mee te maken had.
LOL@koerbagh ® | 24-01-09 | 13:18
@ LibertasSimplex | 24-01-09 | 13:39.
Als ik die linkse rattekop zie van die gast gaan m'n handen spontaan jeuken.
Wat een gelul met die krakers, er zijn er 2 van in elkaar getrapt met waarschijnlijk blijvend letsel. Wat denken die krakers wat er gebeurd als je van een metertje of 15 hoog met bakstenen staat te gooien en je krijgt er eentje op je pan!!
Niet zo zielig doen.... jullie waren allemaal 1 tegen de grote boze maatschappij, maar nu er problemen zijn wel terug vallen op die maatschappij en het recht ( waar je altijd zo graag tegen aan schopte ).
De gemeente Amsterdam kan ook zijn hand in eigen boezem steken om een vrijplaats zoals Vrankrijk gewoon open te laten, ze pakken alles aan, de Wallen, de Angels noem het maar op maar een broeiplaats als Vrankrijk laten ze open.
win win situatie.
mussolini was in zijn jeugd ook een krakert, soort zoekt soort blijkbaar.
Krakers zijn Heuameaux.
Autonomen die de politie bellen. Rookverbod. Autonomen die hulpverlenerts bellen.
Bewakingsdienst. Eisen dat een hypotheek moet worden afgesloten op een kraakpand.
EN zo gaat het nog een tijdje door.
Het moet toch niet gekker worden.
Tuig...!
Ben vorig jaar nog na sluiting van de kroegen op de Nieuwezijds beland in het van buiten zo puik beschilderde Vrankrijk, maar van binnen werd ik aangekeken alsof ik solliciteerde naar een pak rammel. En dat zou toch niet alleen gelegen hebben aan mijn Gucci-shoenen en Armani-armbandje..?
Krakers, trap ze vol in hun gezicht. Zo simpel is het.
Lekkere jongen, die Walter P5.
Je kan de dumpert niet aanzetten of hij komt met die speedkop je beeldscherm verbouwen.
KrakerT = Fout
Zo simpel is het mensen, zo simpel is het...
Ach gut, een hyves om vrankrijk open te houden.
vrankrijkmoetblijven.hyves.nl/
Vooral niet reageren en verzieken jongens! Niet doen hoor!
@mezelf: oops, dat was @ JAroen | 24-01-09 | 13:24
@Radioheader | 24-01-09 | 13:26
Uhuh, daar had GS in eerste instantie naar moeten linken. Mijn gut feeling zegt dat het zo wel ongeveer gelopen moet zijn. Maarja, aan gut feelings heb je geen reet natuurlijk. Afgezien van het constateren van een imminente stoelgang.
@JAroen | 24-01-09 | 13:24:
Lees deze zin dan; "Achteraf gezien kan geconcludeerd worden dat de keuzes die gemaakt zijn negatieve consequenties hebben veroorzaakt voor Yoghurt"
-
Waarvan akte zou ik zeggen :-)
Halve zachten... echte anarchisten hadden allang de Spuistraat gebarricadeerd en zouden vechten tot de laatste man... maar nee, we gaan stukjes miepen op het internet...
QB (ja die.....) | 24-01-09 | 13:27
Iets om niet krijgen of, voor weinig, kopen maakt uit voor de hoeveelheid overwaarde. Niet of er overwaarde kan zijn.
Geweld, fascistische ideologieën en dan hebben we het hier over Gutmenschen die de wereld willen veranderen. Lekker.
Een steigerpijp van links? Das nog mazzel voor die gast, meestal is het een kogel uit die richting. Mooie principes van mensen die als het fout gaat opeens handje ophouden bij de instanties die ze normaal zo verachten. Parasieten hou je toch, in welke vorm van maatschappij dan ook, maar wat een tuig zit er tussen...
[kwoot]Hiervoor kan zonder problemen een kleine hypotheek afgesloten worden op een pand dat zo'n waanzinnige overwaarde heeft als de Vrankrijk.[/kwoot]
Ik niet begrijp doen...., hebben dat pand dan ooit gekocht of gewoon geschonken gekregen ?
Walter p5 begint een bekende te worden op GeenStijl.
www.geenstijl.tv/2008/08/duyvendak_get... hier ook te zien vanaf 3.15.
Dat Yoghurt joch is gewoon gevallen....
keesjemaduraatje.web-log.nl/keesjemadu...
niets aan de hand mensen gewoon doorlopen!
ja waar dat geld vandaan is gekomen voor de aankoop van het pand is ook nog steeds een apart verhaal waarschijnlijk heeft de gemeente Amsterdam daar ook wel een bijdrage aan om het zooitje koest te houden , jongens zoek het eens uit! er is in ieder geval geld genoeg in omloop bij onze globalisten werkschuwen leve de anarchie
GEKRAAKTE KRAKER OP STRAAT
Ja
uitsloven
met weblogs en zo
en daar liggen
we dan
hyena's van rechts - whahaha - de woningeigenaren, de ophoesters van jouw uitkering, de hardwerkende. Sorry vertaling is even nodig, dat 'vak'jargon is onverstaanbaar.
de Paardendokter | 24-01-09 | 13:11
Heb je een schop voor je mond gehad tijdens het vernieuwen van de hoefijzers?
De wereld van Campion en Volkert van der G bestaat, ondanks alles, nog steeds uit bloed en geweld. Lekker die vredelievende hippies, NOT!
Tot zover het dorpsnieuws van 020. Wordt vervolgd.
Tuig is het.
'tuurlijk Kingeev, ga je gang. Zag trouwens dat ik wat spelvoutjes gemaakt heb.
Mag ik even hardop lachen?
In een forig lefen was de Paardendokter van fan de krakerswereld. Krakers waren symphatieke mannen en vrouwen (jongens en meisjes soms) die uit woningnood een woning kraakten. En daarmee de huizenspeculanten aan de kaak stelden.
Maar fan die idealen en motiefen is nu niets meer ofer. Met als triest hoogtepunt de avrossing van Yoghurt en het te huur (!) zetten van kamers in een kraakpand.
Cohen heevt gewoon groot gelijk door die tent dicht te knallen.
Zeau, dat is er uit.
Groeten fan De Paardendokter
-weggejorist-
Krakers zijn vies, het wordt tijd dat er eens goed schoongemaakt gaat worden, en al die panden met die subsidie parasieten worden gesloten, pleur ze maar gewoon op straat, maar ja als je met een regering zit waar de helft ook in dat ranzige wereldje heeft rondgelopen dan maak je natuurlijk weinag kans.
Krakers zijn hippies zonder boom.
Ik vind al jaren dat krakerTs stinken. Nu blijkt waarom, nu dit riool wordt opengetrokken. Vies links tuig... eat your heart out.
Een huis én vervoer. Krakers hebben altijd geluk.
@drnitro
Ga es deaud!
Ogenschijnlijk pacifistisch, onredelijk, oordelend en blijkbaar gewelddadig.
Zal nog niet meevallen, iemand met links invalide slaan.
Vraag ik me af.
Is een krakerleven in een rolstoel minder waard?
De krakerfeestjes waren voorheen altijd erg leuk.... Dat waren hotspots voor nieuw talent, nu een broedplaats voor aanstaande politieke moordenaars
Die invalide moet niet zeiken. Kraakt ie toch een bejaardenflat met lift en/of eist een parterre weauning?
Allemaal smerige Duyvendakjes.
Waarom trekt dat spul niet in bij hun soortgenoten langs de grachtengordel?
Geef ze anders een emmer en een schepje en zet ze in Gaza neer. De meesten hoeven zich niet eens om te kleden.
De kille discussie met, over en tegen de tot bitterkoekjes geslagen krakert Yoghurt spreekt ijskoude boekdelen op die site van maduraatje. Wat een technokratische harteloze egoistische figuren die reaguurders daar.
Allemaal nog wat pep mensen, Tja No No's heah
Rico Tampeloerus | 24-01-09 | 12:31
Terschelling is zonde. Stuur ze maar naar de Gazastrook.
knevelandries | 24-01-09 | 12:45
Het is Vrénk Rijkaard, vriend!
Het reizend vlooiencircus vindt vast wel weer een nieuw plekkie.....
@drnitro
Ga lekker bomen knuffelen en laat de hardwerkende nederlander met rust op zijn of haar vrije zaterdag.Hier ziet men onderlinge krakersruzies vooral als entertainment
Vrankrijk is altijd een fascistisch bolwerk geweest. Het linkse labeltje deed wonderen in het dorp aan de Amstel. Daardoor werd het onthutsend lang gedoogd.
In het citaat van yoghurt(rot op met je hoofdletter wtf) mis ik Sanne met de soa.
Overigens. Heeft Vrank Rijkaard al gereageerd?
sargasso.nl/archief/2008/01/06/pvda-am...
leuke link op sargasso, (laat ze maar in leven).
want dat zelf genomen ontslag van de chef rekenkamer hebben we op GS gemist. meen ik?
.. ja, krakers zijn criminelen, dat weet iedereen die met open ogen over straat mag. Omdat krakers geen (erkende) religie zijn of van een herkenbare kleur mag dat zelfs gezegd worden zonder in het gevang te moeten.
Jammer dat linksmenschen de realiteit nog niet zien als die hun kop met een stijgerpijp inslaat.
Dat Geenstijl nog geen melding heeft gemaakt van de in beslag name van de servers van indtmedia....
De "liberté, égalité en fraternité" is ver te zoeken in het Vrankrijk van tegenwoordig.
Op AT5 leest de verklaring net even wat makkelijker dan op die vervelende indymedia pagina's:
web.at5.nl/achtergrond/
Het zooitje noemt zich autonoom, dat is wel een beetje een misplaatste term voor tuig van de richel dat zich voornamelijk in leven houdt ten koste van uitkeringen, diefstal van onroerendgoed, subsidies en daarmee eigenlijk alles behalve autonoom is.
Het Frankrijkgajes is niet alleen maar niet autonoom, het is een continu negatieve bijdrage aan Amsterdam en hoe eerder ze geruimd worden hoe beter.
Yoghurt door een rietje is toch ook prima te doen.......
Niet vergeten een screenshot te maken Brusselmans, straks is het artikel op Sargasso *opeens* verdwenen.
Ik zeg gesubsidieerde crystal meth voor alle krakers, dan houdt het geweld vanzelf op.
Moest jij niet eens opkalefateren naar de Telegraaf Brusselmans? Daar is men namelijk ook vol van krachttermen. "Járenlang", "Eindelijk voorbij", "terwijl de gemeente een oogje dichtkneep", "slachtpartij" en niet te vergeten de associatie "gewelddadig" en "krakers". Ik adviseer iedereen de link te volgen naar Sargasso en Keesjemaduraatje en zélf een Fair & Balanced oordeel te formuleren. Van de heer Brusselmans hoeven we het niet te verwachten. Jammer dat men hier niet meer weet wat een kwalitatief goed stuk is.
geyl
criminelen slaan criminelen. Wat is nou het probleem dan?
De verklaring zal de gemoederen binnen de kraakbeweging waarschijnlijk sussen. Juist, en Yoghurt zal daardoor spontaan niet meer verlamd zijn.
Een hele originele comment dit keer.
Opzouten met dat linkse tuig, allemaal op een boot naar Gaza, kunnen ze daar hun staatje gaan stichten.
Ik ben voor verhuizing van alle krakers naar Terschelling! Laat ze daar maar hun zaakjes uitvechten.
krakersfascisme! gelukkig heeft het merendeel van de krakerts niets met deze machtswellustelingen.
REAGEER OOK