Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Overstappen is WEL eng

Jammer, het had zo leuk tussen ons kunnen zijn...Wie kent ze niet, UPC. Maar voor wie het niet weet, leggen we het even uit... UPC is een facturatiebedrijf dat in randstedelijke gebieden wat experimenteert met televisie, telefonie en internet. Wat we werkelijk van UPC vinden, bewaren we nog even voor later. Want we weten best wat we van UPC vinden natuurlijk. Dat we niets negatiefs zeggen en nog even geen moeite doen de beurskoers van het bedrijf omlaag te lullen heeft UPC allemaal te danken aan slechts een vrouw. Nee, niet die zak hooi van de reclame, maar aan Gina (fictieve naam) onze gewaardeerde hoofdredactrice van NieuwNieuws die al anderhalve maand wacht op UPC. Hoe dat kan? Check gesprek bij de 'lees verder' Hoxha: He, Gina (fictieve naam), wat kijk je sip. Wat is er loos? Gina: Zit nu al anderhalve maand te wachten op UPC, voor zowel bellen, internet als televisie. En elke avond zie ik op NL 1 t/m 3 die teef over dat 'overstappen is niet eng'. Ze liegen gewoon! Vervolgt: Elke keer als ik bel zegt die helpdesk: ja mevrouw, kan nog even duren en lachen ze wat dom. Hoxha: haha, iedereen weet toch dat alleen gekken en dwazen UPC hebben. Waarom neem je het dan in godsnaam? Gina: Ik dacht, al die kritiek, dat iedereen op feestjes op het werk, in de kroeg, wildvreemden op straat zeggen dat UPC zuigt, hoeft toch nog niet te zeggen dat het zo is toch? Gewoon zelf uitzoeken zo iets. Meestal is de soep niet zo heet meer als je 'm eet. Hoxha: eeh nee. Maar na anderhalve maand zeg je toch: de tiefus met je kutinternet, ik neem iets dat werkt bij een andere aanbieder. Ze leveren niet op tijd, ies contractbreuk ofzo. Moet ik ff aan onze advocaat vragen, heb 'm toch net aan de lijn. Gina: Scheen dat UPC leuke dingen ging doen met interactieve televisie en HDTV, ik wil graag bijblijven en heb daar ooit onderzoek naar gedaan voor m'n studie. Hoxha: Ja maar dat HDTV van UPC is een grote hoax! Trouwens, ik neem aan dat de facturatie van UPC naar behoren werkt? Gina: Ja hoor, heb de eerste rekening al binnen... Hoxha: Ok, dat is duidelijk. We gaan een maand lang UPC kapot maken. Joris met de digicam naar kantoor, speciaal UPC-forum. 1,6 miljoen unieke bezoeker per maand weet je! Wij hebben meer lezers dan UPC klanten heeft. Registreren we www.overstappenisweleng.nl en vragen we sales of ze er een KPN, Xs4all, Zonnet of Sonera bannert bij knallen, is iedereen blij. Vervolgens geven we onze bezoekers een maand lang de tijd om over te stappen, daarna bannen we alle UPC-ip's. Ik heb het nu nog maar over de eerste 24 uur van ons sloopwerk... Gina: Ach, het duurt nu al anderhalve maand, ik wacht nog wel even. Hou de boys en jezelf nog even in bedwang. Hoxha: aahhh, komop, ik krijg er zin in. Zullen we UPC dan nog een 48 uur geven als ultimatum? Gina: Nou, wacht nog een week. Dan ben ik door de UMTS-datalimiet heen. Hoxha: ok dan :-| is jouw internet. Ik maak even iets neutraals voor op GeenStijl Gina: Is goed. Hoxha: ok, doei Gina: later!

Reaguursels

Inloggen

En ik wel wel geyle neucqseqs met die nieuwe dame van de upc... wat een liefje.. Maarja.. die leest vast geen 3 meter blogreacties... helaas.

klulmaarwat | 08-08-06 | 00:22

He hoxha! als je Geyle Neuqsecs met Gina wil.. dan vraag je dat toch gewoon.. Een bloemetje maakt ook indruk...

klulmaarwat | 08-08-06 | 00:20

4 jaar geleden na een meningsverschil een schotel gekocht. Toegegeven een turken-wok in je tuin is niet alles en de investering was het dubbele van het bedrag waarover het meningsverschil ging maar dat mag de pret niet drukken. Een slordige 500 kanalen, digitaal en nooit gezeik.

Kortom: integreren begint in je eigen achtertuin.

Tjeppie | 07-08-06 | 23:15

Klinkt allemaal heel herkenbaar. We hebben thuis ook alles van UPC, telefoon en internet liggen regelmatig plat. Om gek van te worden!!! Laat ze maar gauw optiefen dat kudtbedrijf

Mr. K | 07-08-06 | 21:11

achja zullen wel allemaal Linux gebruikers zijn die zeuren die zeuren namelijk altijd,over joepeecee alles werkt hier prima !!!

De Bok | 07-08-06 | 20:15

En dan nog te bedenken dat ik bij upc heb gewerkt. Ik weet hoe het er gaat maar ja, alle kabel bedrijven hebben wel iets wat niet goed gaat.
voorbeeld: een vriend van mij is nu al 2x afgesloten bij @home met de reden dat hij een bedrag open had staan van 0,00 euro. Oh ja, UPC zit niet alleen maar in de randstad dus dat is misschien een foutje van prof. hoxa.

SpecOpsCrusher | 07-08-06 | 19:09

ik zie die reclame altijd op talpa troues

Valpa.tk-Meister | 07-08-06 | 19:08

Hoxa is verliefd op Gina

soy | 07-08-06 | 13:40

Het is niat alleen UPC.
Heb op 2 maart Internet + Bellen aangevraagd bij HETNET (waar ik al klant was). Wordt vandaag (7-8) aangesloten.
Heeft maar 5 maanden geduurd. Best knap van die jongens van HETNET!!

haemorrhoid | 07-08-06 | 09:29

@ Drs-C 05-08-06 @ 22:01 Das nu idd een redelijke prijs, maar ga er maar van uit dat je daar een naheffing over krijgt.
Wat ook kan is dat de vorige bewoner op jouw adres nog steeds (wrsch automatisch :p) betaalt voor zn tv. OF dat signaal gaat er af, of je krigjt een naheffing...

Toeterdude | 07-08-06 | 09:17

Heb voor de keuze gestaan om UPC te nemen of Wanadoo. Als alle verhalen die ik over Wanadoo had gehoord voor 1% waard waren was het nog een aan Bin Laden gelinkt bedrijf. Lekker bij Wanadoo dus...

Kingeef1975 | 07-08-06 | 08:05

UPC is walgelijk. Ga toch lekker naar een degelijke club die je wel te woord staat en niet eerst de deurwaarder (intercedent indecent) stuurt om daarna pas haar ongelijk te bekennen. Wal-ge-lijk.

Dame Tuleche | 07-08-06 | 07:35

Heb TV, Digitale TV, telefoon en Internet Classic van UPC: totaal geen probleem. Heb (bijvoorbeeld) meer problemen met de cassieres van de supermarkt in de buurt die het belangrijker vinden over hun zaterdagavondbesteding te hebben dan over mijn besteding bij de supermarkt.

Jawel | 07-08-06 | 07:17

UPC is niet alleen in Randstedelijke gebieden bezig, maar deze blinde vlek zij jullie vergeven.
Waar ik me altijd weer over verbaas m.b.t. deze amerikaanse firma is het feit dat dit bedrijf dat op jaarbasis miljarden verliest en wanprestaties levert gewoon door kan blijven gaan. En kom nu niet met de dooddoener van amerikaans opportunisme, want dan gooi ik er de NL nuchterheid tegenaan, die ik overigens in de aanpak van deze kabelboer wel mis...

QZNYWRLD | 07-08-06 | 00:57

Ik heb UPC er net uitgetoedeliedokied. Van het afgelopen jaar heb ik in totaal 4 maanden geen internet of telefoon gehad door storingen. Er is tot 3 keer toe een afspraak met mij gemaakt om een monteur te laten komen kijken, en drie keer heb ik voor niks zitten wachten. Dit is echt het grootse kudtbedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. Nou heb ik lekker KPN, ies vertrouwd en die doen gewoon wat ze beloven. Dan maar meer betalen.

Bostroljager | 07-08-06 | 00:30

@Whitehouse 06-08-06 @ 19:24
Ze moet niet zeiken, ze heeft d'r geld toch gehad.
Had ze maar moeten nadenken voor zich te verlagen tot "cora mora" niveua.

Kenny013 | 06-08-06 | 23:45

Ik moest UPC producten verkopen over de telefoon. Heb nog nooit zoveel pissige mensen gesproken in 1 maand.

Framoes | 06-08-06 | 23:15

Ik heb casema tv , digi-tv en internet... geen probleem. Ik heb oxxio voor gas en licht.... ook geen probleem... dat UPC slecht is is toch al jaren bekend, waarom dan toch overstappen ?...

Plonk | 06-08-06 | 20:56

ik heb upc gehad, internet was fantastisch !
telefoon zwaaaaaaaaaaaaaaar kudt
Helpdesk gebeld,
UPC : wat voor telefoon heeft u ?
ik : die ik van jullie erbij heb gekregen !
UPC : ja die werkt ook niet goed erbij
waarom ze die dan verstrekten wist ze ook niet
komt een monteur kijken (onderwijl konden we niet meer gebeld worden)
ja het signaal is te goed, we gaan er meer ruis opzetten
ik : ja dikke voor je mooi niet dan wordt mijn internet slecht
en toch doen he...
gevolg :
ik : ik haal nog maar de helft van mijn snelheid
UPC : ja u kunt kiezen of de helft van uw snelheid en bellen of goed internet

toen maar internet plus bellen van KPN genomen

nog nooit problemen gehad.....

Woensdag Gehacktdag | 06-08-06 | 20:34

UPC is gewoon goed hoor, ik heb het al jaaaren en nooit storing dus.......

milfie seis | 06-08-06 | 18:19

Als je UPC een drama vindt, probeer Tele2 eens dan weet je pas echt wat drama is.

RuQje | 06-08-06 | 18:05

potverdikkie jongens... ik ben niet op zoek naar een ban of zeau, maar ik moet afkloppen als ik zeg dat ik al 1,5 jaar géén storing heb: Zullen we het houden op de uitzondering die de regel bevestigd?

ericbfrl | 06-08-06 | 16:37

waar moet het kratje pils heen wanneer UPC deaud is?
Heineken, Hertog-Jan, Amstel? zeg t maar...

Qlit | 06-08-06 | 16:06

Die eikels bieden je nu ook (verplicht) een digitale decoder aan. Ik kreeg pas zo'n brief waarin oa. staat: We moeten met onze tijd meegaan... bladieblabla. Ik ben zelf digitale televisie specialist en vermaak mij nog steeds erg goed met de analoge kabelteleviesie. Ik wil helemaal geen digitale tv, gaat dead UPC!!! Doe eens luisteren naar de koning (klant is koning??) shure.

Cateringmannetje | 06-08-06 | 16:02

UPC terroriseren prima, zorgen jullie dan wel even voor een passend alternatief voor de 1,6 miljoen mensen komen die van hun services *kuch* gebruik denken te maken?

Co Rupsie | 06-08-06 | 15:54

UPC, UPC, die doen toch in uitvaarten?

Correcte eikel | 06-08-06 | 15:03

In de oertijd had ik een abonnement bij TIP. Geen problemen.
Daarna bij Tiscali, geen problemen.
Ik zit nu al weer jaar en dag bij Chello en heb nog nooit problemen gehad.
Hoe zou dat toch komen?

duimdrop | 06-08-06 | 14:46

uhm... 3 dagen geleden gebeld dat ik dit weekend ga verhuizen en zie nu... mijn internot doet het toch? Natuurlijk is het ene kutbedrijf, maar ze leveren wel :-)

Raven | 06-08-06 | 14:32

UPC staat in België in de top 5 van snelste internetabbonementen www.speedtest.nl. Enkel in twee steden te verkrijgen Brussel en Leuven. Wel duur.

a la flamande | 06-08-06 | 14:07

Een woord: XS4ALL

Ondehwezah | 06-08-06 | 12:34

Alles werkte bij prima en in één keer, tot vorige week: internet langzaam als dikke stront, telefoon kraakte onhoorbaar en alle extra zenders via de mediabox gaven aan ''geen abonnement''. Nu gaat het wel weer maar die mediabox gaat retour, niks extra's je moet alleen meer bijbetalen terwijl je via de gemeente ook kan eisen dat meer door het vaste kabelnet komt ipv. nu mensen mediabox door de strot duwen. Let op: MEDIABOX wordt CENTENBOX!

Jan Boel | 06-08-06 | 11:39

Als UPC stuk is, zal ik ook mijn kratje bier sturen naar de redactie.

UPC is echt een baggerbedrijf. Als UPC de infrastructuur in Nederland moest aanlegen.. Waren we nog steeds bezig met rooksignalen.

Eddo | 06-08-06 | 11:30

koop toch gewoon een schotel en een mobieltje.

Euroboerrrt | 06-08-06 | 11:07

"Ok, dat is duidelijk. We gaan een maand lang UPC kapot maken"

Klinkt wel erg puberaal *geeft Hoxha een stapel sudoku puzzels*

Bushokje | 06-08-06 | 10:56

Ik heb nu alles bij UPC (eerst Chello, toen VoIP nu DTV). Die DTV werkt na wat kinderziektes prima. Ik geloof best dat het vroeger allemaal kut was maar de laatste tijd alleen maar goede ervaringen. Ook met de beruchte helpdesk. Daarbij zonder concurrentie was er nooit zo snel internet tegen een lage prijs gekomen.

Shock Me | 06-08-06 | 10:39

XS4ALL

Lekker Belangrijk© | 06-08-06 | 10:23

Uniek Pedeau Cadeau, alleen voor Ad & Martijn.

JudgeJuly | 06-08-06 | 10:22

@ Henkiemaardannietgek 06-08-06 @ 09:46

Yep, ik weet het. In de buurlanden is het internetten veel goedkoper dan bij ons. Wij zitten met een duopolist. Belgacom die alles in handen houdt via de telefoonlijn en Telenet die de kabel in Vlaanderen in handen heeft.
-
Jullie mogen echt niet klagen zulle. Abb zijn echt goedkoop. Belgacom heeft zelfs de uitrol van ADSL 2+ volledig begraven. Ze doen wel de uitrol van hun VDSL net maar dat is stinkende duur.

a la flamande | 06-08-06 | 10:03

@a la flamande
4000kb download en 500kb upload kost hier maar 29,95
werkt altijd en zoals je zelf al hebt gezegt wij hebben geen limiet.

Henkiemaardannietgek | 06-08-06 | 09:46

Beste bovenburen,
De kans dat er op de kabel bij jullie concurentie komt zit er dik in. Telenet zou (als de onderhandelingen met de Waalse kabelbedrijven afspringen) zijn oog op Nederland laten vallen. Voor internet via de kabel (10mbits down - 256 up) betalen we hier standaard 41,95 Euro (een gowone adsl lijn van 4 mbits kost 39.95 Euro), het enige grote nadeel hier is dat we nog met limieten werken, wat bij jullie reeds afgeschaft is. UPC die in Belgie werkzaam is in Brussel en Leuven is nog stukken duurder dan ADSL en Kabel (Telenet).
Voor onbeperkt 24/24 bellen (Freephone 24) is dat 17,15 Euro.
De digitale televisie die door Telenet wordt aangeboden is een ander verhaal. Ook veel panne's, traagwerkende digiboxen e.d.
-
www.telenet.be
www.belgacom.be

a la flamande | 06-08-06 | 09:40

Ik word nu gefactureerd voor een modem die ik nog nooit heb uitgepakt, laat staan besteld heb. En dat na 5 euro telefoongesprek dat ik die modem niet wil en dat ze hem maar moeten komen halen.

Antira | 06-08-06 | 09:31

Als ik dan toch moet kiezen uit kudt, kudter, en kudtst, kies ik voor KPN. heb nu sinds april Internet plus bellen, gewoon een anderhalf megabit abootje, maar het werkt goed. Heb storing gehad, wel internet maar geen telefonie, maar KPN heeft een gratis helpdesknummer (0800-0403). De telefoon werd binnen 5 seconden opgenomen, en nog geen 5 minuten later werkte alles weer. Dus al die lutsers hier die tientallen euries aan helpdeskkosten zeggen te hebben, zijn volgens mij te stom om voor de duvel te dansen. En de adressen van de callcenters staan ook nog eens gewoon op Internet (Rotterdam, Capelle, Zwijndrecht, Eindhoven, Groningen, Enschede). Nee, UPC krijgt mij nooit meer terug, al zou ik voor de rest van mn leven een gratis 100mb abo krijgen.

Motor-Muis | 06-08-06 | 09:05

upc, ik was ooit binnen 5 minuten aangesloten. KLant worden? geen probleem. TOTDAT ik harder, sneller internet via kpn kon krijgen. Dus ik opzeggen bij upc. Telefonisch. Dat kon, zei het mannetje. Geen probleem. Maand erop: rekening. Het begin van een lijdensweg. Ik weer bellen. Je kan niet opzeggen per telefoon. Wel per email. Dus ik emailen. Maand erop: rekening. Ik weer emailen/bellen. Maand erop: weer rekening. Dus ik brief schrijven met opzegging. Maand erop: weer rekening. Dus ik aangetekende brief geschreven met opzegging. Maand erop: weer rekening. Dus ik bellen. Met de slip (het bewijs dat de ontvangende partij de brief heeft ontvangen) in de hand, durfden ze NOG te ontkennen dat ik opgezegt had. Maand erop, weer rekening. Uiteindelijk heeft opzeggen bij upc me ZEVEN maanden gekost, inclusief de grap dat ik alleen kon opzeggen als ik alle onterechte rekeningen had betaald, anders kon het niet. UPC, als je niet betaald sturen ze 10 dagen later een aanmaning. Toen ik eindelijk opgezegt was, kreeg ik nog 45 euro van ze terug, dat vertelden ze me zelf. Ik wacht, nu anderhalf jaar later, er nog steeds op.
.
maar ik ben blij, heel blij, dat ik EINDELIJK verlost ben van de criminele organisatie UPC.
.
ik heb nog NOOIT in mijn leven meegemaakt, dat een bedrijf simpelweg opzeggingen NEGEERT: bij UPC is dat NORMAAL.
.
overigens had ik om op te zeggen een uur of 8 aan de lijn gehangen (0900) om ze duidelijk te maken dat ik toch ECHT wilde opzeggen.
.
UPC geeft de term 'oostindisch doof' nieuwe inhoud.

brullioo | 06-08-06 | 08:42

UPC=CHELLO that sucks

Sneeuwbataljon | 06-08-06 | 04:11

Fuck UPC! Voor de mensen met schotel of de mensen die er naar over willen stappen, het is maar een tip...
www.hutsefruts.nl

Axnozum | 06-08-06 | 03:57

@opawimpie: val dood, Joost Ravoo van de upc.

bwahaha | 06-08-06 | 00:44

Ik zit al sind 1998 bij chello met internet, en zind 3 jaar ook bellen via de kabel. 2x probleempjes gehad en allebei binnen 2 werkdagen verholpen. Ook nooit problemen met de klantencervice, oftewel ik ben TEVREDEN over upc!

opawimpie | 06-08-06 | 00:32

ik meld mij aan voor de anti-upc jihad. vrijwillig en graag zelfs.

bwahaha | 06-08-06 | 00:29

zit voor me internet al meer dan een jaar bij Speedlinq, nooit trubbels. Onlangs me telefonie ook naar Speedlinq overgezet, werkt ook fabeltastisch. Aansluiten van telefonie duurde wel vrij lang, daar ze wat moeite hadden met het omzetten van een (nu ex)-isdn-lijn. Eenmaal aangesloten geen enkele storing gehad. Top!

poktor | 06-08-06 | 00:22

Waar blijft die website nu?

Henk de Denktank | 06-08-06 | 00:15

'k Doe goed luisteren naar de kop; "Overstappen is WEL eng".
Zit al jaaaren bij zeelandnet zonder trubbels dus ga lekker nergens anders heen. Bij treinen en bussen gaat overstappen ook altijd mis....

Fappelsap | 05-08-06 | 23:43

UPC jaren geleden al een BAN gegeven (na TIP en WOL). Ik sta nu op het punt om Wanadoo zwaar een permaBAN op te leggen en weer terug te gaan naar Demon/XS4ALL (was een maandje of 2 geleden overgestapt, maar nu blijkt weer waarom kwaliteit geld kost).
Die H*pht#rs van Wanadoo blokkeren standaard poort 25 zodat je geen externe smtp-servers kunt gebruiken. En daar kom je dus pas achter nadat je eerste factuur al geïncasseerd is en je voor 30 Euri aan heldesk-lutsers ('u moet de pc even rebooten!" of "typt u even in ipconfig /renew" of "ja, maar u moet onze smtp servert opgeven om uw mail van een andere servert op te halen hoor!") aan de lijn hebt gehad.
Dit alles nog los van het feit dat ze me afgelopen januari al zouden aansluiten en ik pas in juni jongstleden over een 2400 baud verbinding mocht beschikken.
Met weemoed denk ik reeds terug aan Demon. Werkt altijd, lekker snel, betrouwbaar. Wel wat duurder dan de rest, maar ja....

Chiant | 05-08-06 | 23:30

@ bogie, wel lachen dat adres -KABELWEG -

inderdaad!

castor | 05-08-06 | 22:49

Sterf UPC sterf !!!!!! ha ha ha !!!!!!

drbukkake! | 05-08-06 | 22:48

@koerbagh 05-08-06 @ 22:23
Heb inderdaad niet alles gelezen, maar zo zie je maar weer, een niet zo'n erg vreemd plan.
Kunnen we de VIVI niet op de agenda van de 2de kamer krijgen via een petitie?

Kenny013 | 05-08-06 | 22:40

@Kenny013 05-08-06 @ 21:54:
*Ahem* ... Zie mijn post @ 14:57.

koerbagh | 05-08-06 | 22:23

Gelukkig is overstappen van nu naar nn minder eng, het scheelt ook slechts een enkele letter.

..zapper | 05-08-06 | 22:13

Had hier vroeger in 010 Quicknet totdat UPC dat over nam. In het begin weinig problemen maar binnen het jaar veranderde dat enorm. Internet ging op een gegeven moment trager dan een telefoonmodem (ik heb dat toen daadwerkelijk getest met 2 PC's naast elkaar) en de monteur die toen kwam was niet veel bijzonders; heel de wijk ineens zonder TV (!?).
De toen al dure helpdesk gebeld, opvallend dat als je klant wilt worden je 0800 mag bellen en daarna niet meer trouwens, en die vertelden mij doodleuk dat ik een online (!) formulier moest invullen... uhm, met internet deaud?
Jaren later idd gedacht dat ze iets geleerd hadden en een poging gedaan om digitale TV te testen; gelukkig 2 maanden proeftijd zodat ik dit snel weer weg kon doen... die hele box had meer vastlopers per dag dan mijn PC in jaren.
Dat KPN digitaal (overigens gewoon Digitenne hoor) had ik bij iemand anders gezien... bij een beetje onweer heb je totaal geen beeld, en als het regent (doet het nogal veel in dit land) heb je storing in je beeld, heb het dus niet eens overwogen.
Kortom, ben er ook niet enthousiast over, en dan zeg ik het nog netjes.

The_Smiley | 05-08-06 | 22:12

Ik vind UPC een prima bedrijf.

Ik heb al 3 jaar lang kabel-TV van UPC, heb nog nooit storing gehad en nog nooit een cent betaald. Dat noem ik service voor een redelijke prijs :D

Drs-C | 05-08-06 | 22:01

@castor

heb ik ook gedaan na problemen, gewoon langsgaan, staan een paar potige kerels voor de deur, schijnbaar komen er vaker mensen langs. met een smoesje binnengekomen dat ik een afspraak had met de customer care directeur en dat ik van een call centre was. Eenmaal binnen rustig doch zeer duidelijk mijn verhaal gedaan en binnen een dag was alles geregeld. Met daarbij wel de mededeling dat men daar een telefoonnummer voor had en dat het niet gebruikelijk is langs te komen....

Adres
Kabelweg 51
AMSTERDAM
1014 BA
Nederland
Tel: +31 20-7700777

bogie | 05-08-06 | 21:58

@koerbagh 05-08-06 @ 19:20
De VIVI (Vrij Internet Voor Iedereen). Doel: Gratis glas tot in iedere "huiskamer" voor elke Nederlandse burger. Niks geen marktwerking, gewoon door moedertje staat, zonder beperkingen.
Dat is pas investeren in de kennis economie.

Kenny013 | 05-08-06 | 21:54

Nou nou zak hooi, tis best n leuk vrouwke hoor van die reclame!

Ion Susai | 05-08-06 | 21:47

had internet chello, weinig problemen. Digitale televisie sucks bigtime. Nu kpn, dacht dat dat betrouwbaarder zou zijn. NOT..... in 1 week tijd anderhalve dag niet kunnen bellen en internetten. Zegt zo'n lul van de helpdesk dat het nog een nieuwe techniek is dat voip.Maar mijn internet lag er ook uit!!! ADSL nieuwe techniek?????? praat toch geen poep man. Doodziek word je van dat geneuzel.
Ga mijn 56k6 modem maar weer eens onder het stof vandaan halen!

poepoeh | 05-08-06 | 21:27

Upc.. ach 't valt mee. Factu is oke en af en toe kabeltje
uit het modem fappen en je bent weer online. TV kan
beter dus kreeg ik vorige week ongevraagd een digi-
pakket aangeboden via TNT. Gewoon geweigerd.....
't blijven tenslotte amerikanen he

deaardeisplat | 05-08-06 | 20:57

@mercy 05-08-06 @ 19:08:
Verstandig! Heb ook al meer dan een jaar schotel en wil NOOOIT meer iets anders! Beeld en geluid ALTIJD perfect! En het mooie is: het is het goedkoopste van allemaal! Enige drempel is de hoge eerste aanschaf, maar die heb je na max. 2 jaar terugverdiend. TIP: Neem een Dreambox! Lees je maar ff in op dreambox.sjerom.com.

poktor | 05-08-06 | 20:48

dat klopt tv is kut, zit nu telkens weer op de normale kabel ipv die digitale tv shit... `

een opel ashtray is nog beter

Pilshaas 861 | 05-08-06 | 20:42

Jan lul etc. Vier maanden ???? Nee, das pas 'neutraal'.

Deense Postbode | 05-08-06 | 20:42

niks mis met chello, internet is geweldig, adsl is dr niks bij.
UPC met digibox is echt te jodelijk voor woorden...
kudt signaal, zijn in 2maand 8 "monteurs" langs geweest en nog steeds geen resultaat.

GinoSanti Stringman | 05-08-06 | 20:38

Even voor de duidelijkheid de bedragen die automatisch worden afgeschreven van je rekening kun je middels een storno terug halen. Maar dan nog blijft het uitermate vervelend. Is gewoon pure diefstal en fraude van UPC en HETNET.

Rechtse_Rukker | 05-08-06 | 20:37

@Hannalore 05-08-06 @ 20:17:
Ja, maar van wie huurt Tele2 het lijntje van jouw huis naar hun server? De KPN.

koerbagh | 05-08-06 | 20:36

@ jan-lul-de-behanger 05-08-06 @ 20:30:

:( Treurig verhaal Jan....

Bries | 05-08-06 | 20:35

telefoongesprek met KPN tussen kerst en nieuwjaar. Ja Ja, er zijn er meer.

kpn. Helpdesk. bedankt voor het wachten (27 minuten!)
ik, Hallo, ik heb 4 weken geleden adsl aangevraagd en hoor niets.
kpn: Ik zoek het even uit, momentje graag
kpn. bedankt voor het wachten (15 minuten!). Dat klopt, uw aanvraag is afgewezen
omdat op uw locatie geen ISDN mogelijk is.
ik. Ik heb en wil geen ISDN. ik heb een normale verbinding
kpn. Dat klopt. Dat staat hier ook
ik. Waarom is er dan ISDN aangevraagd.
kpn. Ik heb geen flauw idee. Als u over twee weken terugbelt dan vraag ik het
direct opnieuw aan. Dat duurt een dag of 10.
ik. waarom hoor ik niet dat de aanvraag is afgewezen?
kpn. Dat is niet gebruikelijk. Meestal bellen de mensen wel, net als u.

drie weken later.
kpn. Helpdesk. bedankt voor het wachten (20 minuten)
ik. Hallo. ik heb..... etc
kpn. Klopt. dat is nog niet aangevraagd. Komt door de feestdagen. He? Belt u
over een week of twee terug?

drie weken later.
kpn. Helpdesk. bedankt voor het wachten (>20 minuten)
ik. Hallo. ik heb..... etc
kpn. Dat klopt. Uw ISDN aanvraag is weer afgewezen, maar er staat
geen reden bij.
ik. IK WIL GEEN ISDN.
kpn. klopt. Dat staat hier ook. Waarom vraagt men dat dan steeds aan?
ik. DAAR BEL IK JUIST VOOR!!!!!
kpn. Ik heb geen flauw idee. Als u over twee weken terugbelt dan vraag ik het
direct opnieuw aan. Dat duurt een dag of 10.

drie weken later. (totale doorlooptijd inmiddels 2,5 maand)
kpn. Helpdesk. bedankt voor het wachten (20 minuten)
ik. Hallo. ik heb.....
kpn. Uw aanvraag is toegekend. Er komt binnen 4 tot 6 weken een monteur.
ik. Wat moet er dan gebeuren.
kpn. Eigenlijk niets. Want alles zit er al. Op dat adres was al eerder
een ADSL verbinding. Er moet iets geregeld worden in de computer.
Maar het standaard dat er een monteur langs moet komen.

Eind maart.
De ptt staat voor de deur met een modem. 30 minuten later draait alles

Totale doorloop: Bijna 4 maanden.
De monteur moet trouwens nog steeds komen...

jan-lul-de-behanger | 05-08-06 | 20:30

Is nog niks... ik wacht bij @home al sinds maart op een decoder. En het enige wat medewerkers bij de kantenservice als skill hebben is doorverbinden naar een willekeure afdeling waar ze meteen roepen dat ik niet bij hun afdeling moet zijn en ze me moeten doorverbinden.

sjeng1978 | 05-08-06 | 20:25

@koerbagh

Gelukkig heb ik in al die jaren (hééél) weinig problemen gehad met mijn verbinding. En trouwens, die lui van Tele2 bieden tegenwoordig ook internetdiensten aan. Of dat succesvol is weet ik niet. Maar dat is een andere zaak.

Hannalore | 05-08-06 | 20:17

Het probleem zit m erin dat de nederlandse wet t mogelijk maakt dat dit soort bedrijven hiermee weg kunnen komen. Zodra het contract is afgesloten kom je er niet meer vanaf, zelfs als de provider nx provide. Ik hoop dat gs inderdaad upc de grond in boort, maar de andere zijn net zo erg. Ik zou graag willen zien dat gs zoveel herrie gaat maken dat die sukkels in denhaag wakker worden en een wet aannemen die de klant het recht geeft niet te betalen als er nx geleverd wordt. GS is dit een passende uitdaging voor jullie?

nubreektmnklomp | 05-08-06 | 20:03

Mooi gesprek, echt. UPC is gewoon kut. punt.
Waarom ze in godsnaam is overgestapt? slechte move.

Ik heb al jaren bij XS4all internet gewoon syn en geen gezeik. Heerlijk. Waarom UPC?

Osaka | 05-08-06 | 20:00

UPC zuigt,kan me nog de VPRO cover herinneren met Jaws op de voorkant.

braadlap | 05-08-06 | 19:49

mhmm buuten de randstad werkt het anders best fijn, heel af en toe problemen en als het wel zo is kan je lekker die helpdesk afzeiken... tis hier alleen een zooitje als er net een monteur is geweest

Pilshaas 861 | 05-08-06 | 19:47

Ik hoor het al, blijf gewoon bij mijn ADSL abbo'tje... Heb op het moment, behalve dat in de eerste paar maanden af toe het beeld bleef hangen en een enkele keer te telefonie er uit lag... Heb ik nu geen enkel probleem meer met Verstatel, GS is ook prima uit de lucht te pikken... Ennuh nieuwsgroepen zijn wel k*t

Fernando88 | 05-08-06 | 19:39

@Hannalore 05-08-06 @ 19:06:
Het punt is, Hannelore, dat je niks over te stappen hebt. Je kunt naar de kabelboer in je regio. Dat is een monopolist. Of je kunt naar een ADSL provider, maar dan zit je bij de KPN. Een provider is niets meer dan een factureringsbedrijf die jou een ip-nummer toekent en via zijn server laat internetten... en daarbij een paar e-mailadressen, webruimte en andere diensten waar je niks aan hebt verder, maar wel voor moet betalen. En dat allemaal via KPN, want ook al staat die maffiaclub niet op je factuur, als je lijntje het niet doet moet je wel gewoon naar de KPN bellen. Want de provider weet van niks en gaat er niet over. De KPN weet ook niets, maar die gaat er wel over. Voor je TV kun je nog naar de schotel. Maar ja, dan zit je aan Canal+ Digitaal vast. En dat is onderdeel van... UPC. Kortom, het is gewoon allemaal kut geregeld in dit land qua informatie-infrastructuur. Nou... SURFnet, dat deugt wel, maar da's alleen voor Universiteiten en Hogescholen. Zoiets voor alle particulieren en dan gratis. Als een volgend kabinet dat nou eens ging regelen. In 1 klap van dat gezeik van die monopolisten af.

koerbagh | 05-08-06 | 19:20

Voor wie wil overstappen: zoek eens naar een provider met lage ( of graties) helpdeskkosten. Dat geeft al aan dat men het niet erg vind gebeld te worden.
(Het omgekeerde is ook waar: hoe duurder de helpdesk, des te onprettiger men het vindt gebeld te worden door klanten.....)

Ceterum Censeo: UPC doet eens deaudgaan....

lekkurbelangrijk | 05-08-06 | 19:10

Ik ben naar een UPC gebied verhuisd en tot overmaat van ramp heb ik het hele UPC opgezegd en stap over op echte digitale tv, ... DE SCHOTEL......, ik wil mijn geld graag anders besteden dan aan een club van UPC doneren.

Rest In Privacy | 05-08-06 | 19:08

Als de service van U.P.C. zo slecht is, dan kun je op z'n minst verwachten dat de gedupeerde gebruiker overstapt naar een andere provider. Tenzij de gemartelde klant een ontspoorde vorm van masochisme aanhangt. Wie niet tevreden is, moet naar een andere provider uitkijken. Overstappen is zeker niet eng.!

Hannalore | 05-08-06 | 19:06

ik had echt een heel vakje volgeschreven met mijn afkeer over chello en upc, maar het lucht niet op, dus ik hou het kort
ik haaaaat ze

inderdaad eh..anders | 05-08-06 | 19:00

Ik zit bij speedlinq adsl via een isdn-lijntje van KPN. Pure luxe! Hoewel een weekje of wat geleden deed ie 't niet goed. En das klote, want speedlinq is alleen bereikbaar voor 0.70 euri/minuut. Bijzonder klantonvriendelijk dus, maar ze hebben het probleem wel opgelost. Dat dan weer wel!

eierdop | 05-08-06 | 18:59

Gina? Neuken?

3bier1melk | 05-08-06 | 18:54

Zit u bij een vriend of viendin te internetten? En wilt u ook een aansluiting? Volg de adviezen:
1. Kies een provider (NIET UPC);
2. ..... EINDE ADVIES.

Mexicano | 05-08-06 | 18:47

ze moesten eigenlijk voor al die bedrijven in elke stad een fysiek adres verplichten , kan je altijd daar heen met je klachten, met verplicht genoeg werknemers achter de balie ( percentage afhankelijk van abbonnees)wil je af laten sluiten ? , ga je gewoon ff naar hun pand in je eigen stad en afgesloten?aangesloten is kees.

nu moet je bellen , schrijven , mailen tot je een ons weegt en t helpt geen zier.

castor | 05-08-06 | 18:40

Deze maatschappij UPC verdient het om kaputtgemacht zu werden, wegens minachting van de consument. Ik vind dat dit soort belangrijke diensten weer door de staat moeten worden geleid.

Rubberen regenburka | 05-08-06 | 18:29

@Shareholder 05-08-06 @ 18:08
Hetzelfde bij digitale TV van Casema (4 stuks), kost alleen per maand 9,95 euro extra. Plus natuurlijk zoveel zenders dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Ook alle regionale zenders, behalve Zeeland. Ik schat in dat ik 100 zenders heb. Het beeld is overigens perfect. Zonder extra zenders betaal je bij Casema geen stuiver extra, maar dan krijg je de decoder niet gratis.. eenmalige aanschaf 98 euro.

Mexicano | 05-08-06 | 18:19

Valpa.tk-Meister 05-08-06 @ 17:04
Juist, jij heb um door:-)
Laat die gasteu hieroow maar lekker betaleu Woeahahaha.
*nerd stem* Uit onderzoek is gebleken dat al bijna 20% van alle 0031 huishoudens mobile only zijn.

Aan een goede Internet verbinding heb ik dus genoeg. Met Voipbuster kan ik overal ter wereld met mn vaste telefoon bellen. En in tegenstelling tot skype is dat vrijwel altijd gratis of spot goedkoop.

En breek me de bek niet open over de monteurs die UPC inhuurt. Vooral die van Cable one, die zijn ‘de beste’ in onkunde.
[ikkeu] Hoeveel demping zit er op het retourpad?
[cableone-monteur] *kijkt met glazige ogen en loopt rood aan* Hoe bedoeld u?
[ikkeu] Hoe lang doe je dit werk al?
[cableone-monteur] Al twee jaar. Hoezo?
[ikkeu] Zou je dan de demping niet eens meten als het modem telkens bij belasting offline gaat?
[cableone-monteur] En hoe zou ik dat moeten meten dan?
[ikkeu] *verheven verontwaardigde stem* Met een stelth bijvoorbeeld!
[cableone-monteur] Die hebben wij niet.
[ikkeu] Dan kan je de waarde in het modem toch als indicatie nemen?
[cableone-monteur] Dat hebben ze ons nooit verteld.

Ben toen verhuist. Casema [goto line one] *zucht*

Heb voor de grap eens A-DSL aangevraagd en ben nooit meer terug gegaan op kabel.

nl0raf | 05-08-06 | 18:18

@castor 05-08-06 @ 18:10:
Kut ligt bij mij ook altijd goed in de mond, zeker. Maar als het gaat om kabelboeren en de KPN is er niet zo veel verschil. Bovendien heb je geen keuze. Je bent of overgeleverd aan de zwijnenbende van de KPN of die van de kabelboer in jouw regio. Al zou ik naar UPC willen -wat ik dus NIET wil, for the record-, kan dat niet. Ik moet het van Essent afnemen. Of van de KPN.
Kom niet aan met versatel, Tele2, Scarlet en die zooi, dat moet ook allemaal via de KPN monopolie maffia.
Welke de minst slechte is, is lastig te bepalen want de tactiek van allemaal is hetzelfde. Geld afschrijven, moeilijk doen en niet of te laat of gebrekkig leveren.
Of het nu kut met peren is, of kut met breezer-ananas, het blijft kut.

koerbagh | 05-08-06 | 18:18

Oké, nooit UPC voor mij dus! al woon ik niet in de randstad :')

Dosvedanya | 05-08-06 | 18:10

@koerbagh

als ik dan toch moet kiezen tussen kut , kutter , kutst ..... dan kies ik dus voor kut... ligt me ook het lekkerst in de mond.

de minst slechte kiezen , dat is waar het om draait.

castor | 05-08-06 | 18:10

Gewoon lekker een schotelt op je dak zetten en bij Speedlinq aankloppen voor bellen en internetten. Iedereen blij.

Bert Graat | 05-08-06 | 18:09

[consumertalk]
Als het je om 24/7 ranzige porno te doen is, dan is KPN king. Zit er standaard bij.
[/consumertalk]

Shareholder | 05-08-06 | 18:08

@Cavorka 05-08-06 @ 17:55
Wat ik al zei. Ten onrechte afgeschreven bedragen kun je met één telefoontje naar je bank laten terugboeken. De bank vraagt niet naar de reden. De gevolgen van die terugboeking is dan een zaak tussen jou en de afschrijvende instantie.

Mexicano | 05-08-06 | 18:01

[terzijde]
Er moeten demonstraties om oa Ned 1,2,3 gewoon in de ether te houden.
Democratie mensen.. waarom kan een kudde niet nadenken ?
[/terzijde]

Shareholder | 05-08-06 | 17:58

Rechtse_Rukker 05-08-06 @ 17:43, ja man heeft een punt. je bent een achterlijke als je met automatisch incasso begint, geen polonaise met me centen, als der betaald moet worden regel ik dat zelf wel even. En der leeft geen pauper in deze keet.

..Whatever | 05-08-06 | 17:58

@Mexicano:
Ja, dat hoort idd zo te zijn!!! Bij mij schreef upc even 200 Euro teveel af. 5 keer gebeld dat ik het terug wil hebben, elke keer zeggen ze dat ze het in orde gaan maken maar gebeurt er weer niks. Blijkt later dat ze de credit wel in orde maken maar dat de boekhouding het niet goedkeurt omdat UPC niet terugstort maar het verrekent met toekomstige facturen. Even geschreeuwd dat ik daar absoluut niet mee akkoord ga. (Ga gvd niet 10 maanden vooruit betalen voor mn tv) Daarna zou het uiteraard alsnog in orde worden gemaakt wat weer niet gebeurt... Na 6 maanden bellen heb ik het maar opgegeven.... Je krijgt gvd je geld gewoon niet terug en je kan niemand aan de telefoon krijgen die het voor je kan regelen.... schoften en criminelen zijn het!

Cavorka | 05-08-06 | 17:55

koerbagh 05-08-06 @ 16:57, Hier hetzelfde, om bij de pr0n te komen moet je eerst door digital basic, dan digital plus, nog wat rotzooi, foreigner, en dan komen de 700,800 kanalen. .. Whatever heeft die andere rotzooi dus ook, hebben? Heb goedverdoemme Duitsers erop hangen om een beetje p0rn binnen te slepen, dan vraag ik je. Doe alles eens sluiten en gewoon die laatste 10 open. Godzijdank geen islamieten. Heb het nog met 1000 peso geprobeerd, doe eens alleen die 10 openen, maar daar ging het mokkel niet voor, facturatie klopt niet dan blablabla. Nog even bij ze geprobeerd om 200% te factureren dan trekt de belasting aftrek het wel weer recht, gingen ze ook niet voor. Nee we zijn niet te spreken over de kabel, lutsige heiligen.

..Whatever | 05-08-06 | 17:52

@ja man 05-08-06 @ 17:37
Ik denk dat de meeste providers dat verlangen. En op zich is daar niets mis mee. Ten onrechte afgeschreven bedragen kun je direct laten terugboeken. Welke provider heb jij?

Mexicano | 05-08-06 | 17:47

@Ja man
Mensen met geld kunnen dat, bij paupers zoals jij heeft dat geen zin als er toch steeds niks op je rekening staat, Lutser!

Rechtse_Rukker | 05-08-06 | 17:43

HOXHA!
Ik heb mot met Scarlet. Probeer al een maand mijn vaste verbinding op orde te krijgen. Dus het volgende onderwerp van Geenstijl aandacht voor dit soort zaken staat bij deze vast

G-unite | 05-08-06 | 17:40

whahahahahahahahah
dat er nog steeds mensen zijn die automatische incassos doen!

ja man | 05-08-06 | 17:37

whahahahahahahahah
dat er nog steeds mensen zijn die automatische incassos doen!

ja man | 05-08-06 | 17:37

Ik geloof dat ik erg blij mag zijn dat ik al jaren probleemloos bij Tiscali zit. Facturen op tijd, netwerk prima, alleen over de help-desk kan ik niets zeggen. Nog nooit nodig gehad.

Mexicano | 05-08-06 | 17:22

@ TM 05-08-06 @ 16:44

Das UPS fappert! :)

En best gedurfd van UPC, van hetgeen waar je het slechts in bent in je marketing een unique selling point maken... overstapgarantie *proest*

ShadowBMX | 05-08-06 | 17:16

HETNET is nog vele malen erger. Ik had mijn ADSl abo per 29 mei opgezegd en ze blijven tot op de dag van vandaag geld van mij rekening afschrijven. Meerdere malen hebben ze bedragen van 180 tot 200 euro afgeschreven terwijl het 5 euro per maand kost (zonder data limiet).
Inmiddels al 7 keer gebeld, 60 eurocent per minuut en 100 euro aan telefoonkosten verder en elke keer excuses en de mededeling dat ze het gaan oplossen maar gewoon geld blijven afschrijven.
Hetnet moet zo snel mogelijk sterven aan een afgrijselijke ziekte.
Ik herhaal de helpdesk kost 60 eurocent per minuut en gem. zit je 30 minuten aan de lijn.

Rechtse_Rukker | 05-08-06 | 17:09

ben blij man, wij hebbe niet eens UPC, wij hebbe @home, en we zitten al dikke 2 maanden zonder telefoon... dat kost beltegoed man! troues tipje: www.freecall.com, iesj gratiesj

Valpa.tk-Meister | 05-08-06 | 17:04

Als niemand UPC neemt, dan is er ook geen probleem

Joltcan | 05-08-06 | 17:03

@.. Whatever 05-08-06 @ 16:45:
Ik kan best een pakket voor mezelf samenstellen van ca. 30 kanalen waar ik met regelmaat naar zou kijken. Helaas biedt niemand dat specifieke pakket aan. Ik heb de keuze uit een aantal pakketten waarbij meer dan 75% van de kanalen kut is. Zelf mijn pakketje van 30 kanalen samenstellen uit de ca. 300 mogelijke?
"Nee meneer, dat kan niet. Wij hebben al een voorselectie voor u gemaakt."
- "Steek maar in je holletje dan, telefoondoos. En zeg niet steeds "wij", jij bent gewoon in dienst van het callcenter dat door de kabelboer is ingehuurd en leest de teksten voor van de lijst op je schermpje"

koerbagh | 05-08-06 | 16:57

Sterf UPC sterf

McCool | 05-08-06 | 16:56

dat zouden nog echt ballen hebben zijn .. mijn zegen heb je hoxa .. ook al heb ik upc .. gs die upc bant vind ik de mooist stunt sinds eeuwen ! en zorgt ervoor dat ik eens wegga bij die klootzakken ! en kom ik gratiees wel effe plaatjes leggen op zo'n borrel bij jullie !

Draaitafel Demagoog | 05-08-06 | 16:55

Doe mij dan maar gewoon Wanadoo. Al ruim 5 jaar trouwe dienst en zelden verzaakt. Beetje jammer dat het nu niet meer bestaat. Het heet nu opeens Orange of zo???

stretch | 05-08-06 | 16:53

Ik snap het niet overigens, een ieder zeiken over het te kort komen aan het eind van de maand, maar wel HD tv willen hebben. Ies toch net zoiets als een verlaging setje voor je Ferrari in de Sahara. Der is geen f*ck op welke tv te aanschouwen, hier niet op de 300+ kanalen en ik geloof er geen ruk dat het daar anders is. Zelfde als de aanschaf van een 3 meter plasma ding, dat is in plaats van vierkant kudt kijken 3 meter dezelfde kudt aan de muur. Schiet niet op. Bij blijven, dom mee huppelen noem ik dat. 60 pleurie voor een tv kaartje in je computerdoos en een maand later ben je genezen, kan die 60 pleurie in de bak en probeer je het met een jaar of 10 weer eens.

..Whatever | 05-08-06 | 16:45

UPC? Da's toch een pakketjesdienst?

TM | 05-08-06 | 16:44

Goede actie, al moet ik nog zien of UPC zich hier iets van aantrekt. Ze hebben per slot van rekening al vaker aangetoond maling aan hun klanten én hun klachten te hebben. Ik weet er alles van...
Recent heb ik dan ook afscheid van UPC genomen; scheelt weer 85 euri in de maand...

Mr. Art | 05-08-06 | 16:43

Ook leuk,we zijn er ook ingestonken bij Chello,Mevrouw/meneer U mag geheel gratis 6 maanden voor niks en niemendal de digitale tv zender uitproberen,als U de decoder hebt aangesloten kunt U direct digi-tv kijken
enne............ U doet automatisch mee met onze prijsvraag en weet U wat U kunt winnen een LCD tv,enne de trekking is maart 2006
nou UPC heeft nooit bekend gemaakt wie er heeft gewonnen.
Winnen nou nooit dus

doco | 05-08-06 | 16:31

UPC= Uiterst Professionele centenpikkers, Unsolvable Problem company etc..

Lutsers... wel allemaal ff bij UPC blijven he? krijg hier allemaal Casema-afkraak verhalen.... on topic aub!

Toeterdude | 05-08-06 | 16:31

Vervolgens geven we onze bezoekers een "MAAND" lang de tijd om over te stappen, daarna bannen we alle UPC-ip's. Ik heb het nu nog maar over de eerste "24 UUR" van ons sloopwerk...

Onze prof. heeft hem weer lekker geraakt gisteren me dunkt.

..Whatever | 05-08-06 | 16:30

UPC gaat eens deaud!

RDF10 | 05-08-06 | 16:30

Offtopic
Voor de mensen die AT5 kunnen ontvangen, humor die gay parade ! Je kunt SMS-sen naar AT5, zonder moderator. Er wordt zwaar gevloekt en Patty Brard wordt er vet doorheen gehaald. Lachen hoor, op die manier is het wel te pruimen.

Shareholder | 05-08-06 | 16:29

@TRS 05-08-06 @ 16:17

Yep, lees 't net.

bad to the bone | 05-08-06 | 16:20

@bad to the bone
staat trouwens ook gewoon in de colofon van nieuwnieuws.nl hoor, dus geen geheim

TRS | 05-08-06 | 16:17

@lekkurbelangrijk 05-08-06 @ 16:11

Zo'n ervaring heb ik gehad met de kpn.

pronto | 05-08-06 | 16:15

Gina was toch Racekever of ben ik nou in de war?

sammy de moraalridde | 05-08-06 | 16:15

[email protected] 05-08-06 @ 16:08

Welkom bij de nieuwe media Gina ter Elst. ;)

bad to the bone | 05-08-06 | 16:13

Zonnet en Versatel zuigen (bijna) net zo hard, maar toegegeven: UPC zuigt het veelst.
Aanmelden gaat met een mailtje, maar klachten kunnen alleen via dure, lang-wachten telefoonlijn en opzeggen kan alleen als je een notarieel ondertekend koninklijk besluit persoonlijk vastniet aan zo'n doos van de niet bestaande afdeling "opzeggingen".

Hoe eerder dit soort toko's deaud zijn, hoe liever....

lekkurbelangrijk | 05-08-06 | 16:11

@Omnivoor 15:39
Twee weken of tien werkdagen na ontvangst van de aangetekende brief is de gangbare praktijk. Je dient het dan wel in je brief te vermelden.

Achteraf kan ik er wel om lachen, maar ik heb nog een hele irritante briefwisseling met de elektronische helpdesk van UPC gehad (gehad, nu mag ik van mijn werkgever gratiez internetten!). Het kwam door een verhuizing en een door UPC foutief verstrekte servernaam voor inkomende mail. De ene na de andere oerdomme suggestie werd gedaan, totdat ze met absolute zekerheid wisten te stellen dat ik een spammer was. Nadat ik zelf de oplossing achterhaald had, heb ik nog een heel vilein mailtje teruggestuurd. Nooit meer wat van gehoord, maar zo eindigen al mijn briefwisselingen.

sjaakdeslinksesul | 05-08-06 | 16:10

Het is een meisje en we noemen haar Gina. Gina ter Elst is ook goed.
.
www.adfactor.nl/websites/sites/nieuwni...
.
Oh, ennu UPC zuigt idd. zwaar. Dus mijn zegen hebben jullie dames.

TRS | 05-08-06 | 16:08

Als UPC echt zuigt hoef ik geen fap fap fap meer te doen.

pronto | 05-08-06 | 16:08

UPC zuigt aan alle kanten, digitale televisie van UPC is dubbel kut. (Het enige voordeel is dat ik Fox kan ontvangen en Conan O brien op CNBC)

Uifeltje Gnuiffeltje | 05-08-06 | 16:05

Ik kreeg ook zo'n brief: "de MediaBox wordt nu snel gratis thuis bezorgd"
1: Hoezo? Ik mot die troep niet.
2: Snel? Brief is van 13 juli. Als alles zo snel is bij UPC...
3: Mocht die box bezorgd worden: die box wordt met licht geweld in het rectum van de bezorger geperst. Twee vliegen in één klap, want TNT zuigt namelijk ook.

Onatopp | 05-08-06 | 16:04

@Spaansche Griep : Da's ook niet zo raar, HetNet is van KPN evenals XS4all.. die helpdeks zit dan ook in hetzelfde gebouw gezellig aan het spoor in Amersfoort..

IgNOraNcE | 05-08-06 | 16:02

Gina laat lekker over zichzelf heen blaffen.

Vincent Vega | 05-08-06 | 15:52

@ tdk 05-08-06 @ 14:08
..
..
"Fictieve naam? Lafbekje!"
..
LOL! gelukkig heb jij de mazzel dat jouw ouders je vernoemt hebben naar een geluidsdrager van gebrekkige kwaliteit.

kolonel klootoog | 05-08-06 | 15:50

en nu het echte gesprek:
Fleisch: He hoxha, heb je die put opties upc gezien?
Hoxha: interessant, wordt geregeld!

marteltor | 05-08-06 | 15:49

@ simonsays 05-08-06 @ 15:32 en .. zapper 05-08-06 @ 15:34
.
Niet helemaal... over het algemeen zijn de algemene voorwaarden bij een overeenkomst helemaal in overeenstemming met de regelingen die van toepassing zijn op consumentenovereenkomsten. DWZ dat die voorwaarden zo'n beetje altijd hetzelfde zijn en de gebruiker daarvan zich meestal op de geldigheid kan beroepen. Van een leek hoeft uiteraard niet verwacht te worden dat hij alle juridische gevolgen van zoiets begrijpt, terwijl je daar bij een bedrijf sneller vanuit mag gaan. Er bestaan veel dwingende bepalingen die gelden boven AV, maar veel is regelend recht waarvan je bij overeenkomst kunt afwijken, de AV zijn daar onderdeel van.
Uiteraard bestaat er genoeg jurisprudentie over voorwaarden die niet zijn toegestaan, of zoals in jouw voorbeeldje hierboven, de voorwaarde niet redelijk is, maar zulke bedrijven gebruiken vaak gestandaardiseerde algemene voorwaarden en die zijn juridisch geaccepteerd... uitzinderingen daargelaten.

Omnivoor | 05-08-06 | 15:48

geweldig, ik kreeg bericht dat digitale TV van UPC bij mij mogelijk is. Volgende week sturen ze (ongevraagd) een decoder (voor de eerste 6 maanden gratis).
Ik laat dat ding lekker op het postkantoor staan.

Analoge TV doet het tenminste ook bij extreem weer (beetje ruis, maar verder goed te volgen). Die digitale meuk begint te haperen (blokken) en te stotteren (als het niet helemaal wegvalt). Probeer dan maar eens een voetbal wedstrijd te volgen.

-tig zenders... Nu zap ik ook maar tot max 12 kanalen. En films in DVD kwaliteit??? Die download ik wel via mijn XS4ALL/KPN internet pijp.

Op het moment dat ze HBO, ABC, SciFi Channel, etc. aanbieden ga ik er eens over nadenken. Tot die tijd kunnen ze de vinkentering krijgen.

Billy B | 05-08-06 | 15:47

Uuuh UPC, hebben die niet een helpdesk waar finnen (of andere niet NL praatende & niet afgemaakte VMBO) werken. Dat verklaart.

Grote Pier | 05-08-06 | 15:44

@Omnivoor maak er dan maar 5 werkdagen van :P.

..zapper | 05-08-06 | 15:43

@ Gijsie 05-08-06 @ 15:11 : Klopt inderdaad, ik kreeg ook ONgevraagd zo'n decoder thuis gestuurd voor digitale TV.
Kon ik GVD dat dure 0900 nummer van ze bellen van ze, om te vragen of ze dat kreng z.s.m. weer wilden ophalen!!

Gesprek met de 0900-mijnheer : Wat is dit voor gedoe van jullie, ik WIL helemaal geen digitale TV. * ach mijnheertje, over 2 jaar zult u wel moeten overstappen.
Oh ja ?, zei ik... dat zullen we nog wel eens zien, desnoods gooi ik weer die oude Ned-1 en 2 antenne op het dak of koop ik een schotel, net als de allochtonen.

Mazzeltov | 05-08-06 | 15:41

Art. 6:265 BW
1. Iedere tekortkoming in de nakoming van een van haar verbintenissen (ofwel de verplichting van de provider jou de gekochte service te leveren) geeft aan haar wederpartij (jij dus) de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.
2. Voor zover nakoming niet blijvend of tijdelijk onmogelijk is, ontstaat de bevoegdheid tot ontbinding pas, wanneer de schuldenaar (de leverancier dus) in verzuim is. (6:80, 81 en 82 BW)
.
Lid 2 geeft aan dat er verzuim moet zijn, en dat bereik je door de schuldenaar ingebreke te stellen; een brief te sturen, met een 'redelijke' termijn om na te komen. Ik heb geen idee of in dit geval 14 dagen redelijk is, dat hangt van het geval af. Als blijkt dat de leverancier nooit kán nakomen is dit niet nodig. Als je hier even op googelt vind je vast goede voorbeelden.

Omnivoor | 05-08-06 | 15:39

Internetten, bellen en TV kijken via UPC is een HOAX!

dot . | 05-08-06 | 15:39

Hier nog een mooie standaard brief tegen de criminele incasso bureau's, welke al een meute van mijn vrienden prima heeft geholpen om die tekkels van het been te rukken:
> Beste .. zapper,
>
> conform jouw verzoek tref je hieronder een standaardtekst aan, welke
> kan worden gebruikt als reactie op een vast percentage aan
> incassokosten (buitengerechtelijke incassokosten).
>

"In reactie op de door u geclaimde buitengerechtelijke kosten bericht ik u als volgt.
Allereerst betwist ik in het onderhavige geval dat ik buitengerechtelijke kosten aan u verschuldigd ben. Voor het geval ik onverhoopt wel gehouden zou zijn buitengerechtelijke kosten te vergoeden dan stel ik mij op het standpunt dat het thans in rekening gebrachte bedrag aan buitengerechtelijke kosten veel te hoog is. Immers, op basis van rapport Voorwerk II en het onlangs gewezen arrest van de Hoge Raad kunnen slechts de in redelijkheid gemaakte buitengerechtelijke kosten in rekening worden gebracht. Ik wijs derhalve de in rekening gebrachte buitengerechtelijke kosten hierbij uitdrukkelijk van de hand."

> Voor de volledigheid merk ik op dat het bovenstaande ook geldt ingeval
> bijv. in de algemene voorwaarden van de wederpartij een gefixeerd
> percentage (bijvoorbeeld 15%) aan incassokosten is opgenomen. Uit een
> onlangs gewezen arrest van de Hoge Raad vloeit voort dat ondanks een
> dergelijk beding in de algemene voorwaarden slechts in redelijk
> gemaakte kosten in rekening kunnen worden gebracht.
>
> Het arrest is terug te vinden op www.rechtspraak.nl. Het betreft een arrest van de Hoge
> Raad van 11 juli 2003 (NJ 2003, nr. 566). Het rapport Voorwerk II is te vinden op de
> volgende website: www.verenigingvoorrechtspraak.nl.

..zapper | 05-08-06 | 15:38

@Omnivoor dat is inderdaad waar grote organisaties zich achter proberen te verschuilen, business-to-business kun je daarmee wegkomen, maar business-to-consumer geldt de wetgeving en dienen de algemene voorwaarden daarbinnen te zijn opgesteld.

..zapper | 05-08-06 | 15:34

@Count Spatula 05-08-06 @ 15:28:
Hahahaha ... en dat valt altijd op bij de "Adult Friend Finder" banners op niet nader te noemen websites. "Find girls in Amersfoort" terwijl je heel ergens anders woont. Bovendien, wie wil er nu een meisje uit Amersfoort... van de Guido de Brès school zeker. Dat is meer iets voor Rogier Havelaar.

koerbagh | 05-08-06 | 15:33

En A de Waard uit wijnjewoude, die van www.photeks.nl gaat die overstappenisweleng.nl bouwen?
(vandaag geregistreerd)

de onschuldige passa | 05-08-06 | 15:33

@ Omnivoor

algemene voorwaarden staan altijd nog onder de wet, dus daar hoef je niet naar te kijken.

simonsays | 05-08-06 | 15:32

@ .. zapper 05-08-06 @ 15:20
Ik kan het wel even voor je opzoeken, er ligt hier nog een zooi wetboeken. Hoe het precies bij lopende contracten voor internet etc zit weet ik niet... ik ken de algemene voorwaarden namelijk niet. Daarin staat vast wel iets vermeld.

Omnivoor | 05-08-06 | 15:31

@Allen

Wil serieus overstappen advies graag.

bad to the bone | 05-08-06 | 15:30

UPC... mongeaulen! 3 jaar terug mn Kwello bij ze opgezegd, modem nooit opgehaald, jaar terug na verhuizing ff aangesloten, en werkte! Dus ook daar is het niet voor elkaar... Vriend van me belt omdat zijn internet het niet doet, krijgt te horen 'u heeft ook geen internet' -'uhm nee, daarom bel ik jullie ook, hij doet het niet' 'nee, u heeft helemaal geen internet bij ons' -'uhm, ping dit adres eens dan?' 'dat mag ik niet zomaar doen'

Die heeft tot op de dag van vandaag gratis ruk-internet van kwello... Enige positieve aan die typhus-decoders die ze versturen is dat het mijn werkgever geld oplevert :P Alleen een bus vol is wel weer irritant...

topbedrijf dat UPC... DEEAAUUUUDDDD!

ShadowBMX | 05-08-06 | 15:30

UPC had geweaun allang kaput moeten zijn met die tyfushoge miljarden schuld van ze.
Er hoeft maar 1 bank zijn centjes terug te claimen en het kaartenhuisch wat UPC heet donderd in elkaar.

Specht | 05-08-06 | 15:29

Ik werk naast m'n studie als call centre agent en verkoop energiepakketten van Essent. Als er inderdaad iets is wat me daar duidelijk is geworden... NOOIT overstappen! Lekker blijven bij de leverancier van inet, telefoon of electriciteit en gas als je daar gewoon tevreden over bent. Veel aanbieders claimen dat je zoveel geld kan besparen, maar meestal gaat het om slechts een paar tientjes per jaar. Nou dan drink je in dat jaar maar een paar biertjes minder, of je kookt een keer extra thuis ipv uit eten te gaan, want juist bij het omzetten van een contract gaat er van alles mis. Het is de besparing, als die er al is, echt niet waard.

Omnivoor | 05-08-06 | 15:28

@mellorenz: komt me bekend voor. Woon in alkmaar maar IP beweert dat ik in amersfoort zit.

Count Spatula | 05-08-06 | 15:28

@Balsaq 05-08-06 @ 15:17:
Het gaat om de lijntjes. Die diensten die ze aanbieden ... ach ... who cares. Voor de e-mail niet nodig, je kan wel een gratis gmail, hotmail of yahoo accountje nemen. Al die andere meuk, TV en andere "diensten", onnodig, duur, en overbodig. Welke aanbieder je ook voor ADSL hebt, ze moeten allemaal via de KPN maffia.

koerbagh | 05-08-06 | 15:28

UPC STAAT VOOR????

der_mirror | 05-08-06 | 15:27

Very tevreden met Wanadoo , na wat aanloop probleempjes . Helpdesk is wel vrij achtelijk . Als je een Mac hebt : XS4All de enige helpdesk die uberhaupt weet wat een Mac is ... zelfde geldt voor Linux .

Amoebe | 05-08-06 | 15:26

ik had sinds aller tijden filmnet, dat werd canal -, daarna vivendi, nu upc. Met angst beven zie ik mijn eerste foutieve rekening tegemoet.

openluchtgevangenis | 05-08-06 | 15:26

Inderdaad ook een akkefietje met Casema gehad. Wilde mijn abbo opzeggen, netjes een brief gestuurd, na 3 maanden wordt er nog steeds geld van mijn rekening geschreven. Ik bellen, hebben ze de brief niet ontvangen. Of ik opnieuw een brief wil sturen rekeninghoudend met 2 maanden opzegtermijn. Ik zeg tegen die jongen van de helpdesk dat ik dat niet ga doen. Dat ik een faxje met een kopie van de brief stuur en dat ik de incasso's ga blokkeren. Zegt ie knakker, ja is goed, doe maar. Half jaar later krijg ik op dezelfde dag 6 acceptgiro's in de bus. Vervolgens iedere maand daarna een brief van het incassoburo (omdat ik dat natuurlijk niet ging betalen) en tot slot tot 3 keer toe een deurwaarder aan de deur terwijl ik niet thuis was. Wordt ik gebeld door de klantenservice van Casema om een oplossing te zoeken voor dit probleem. Of ik even 300 euro wil betalen (half jaar abonnement) en dan krijg ik 1 maand gratis internet. Dat vond ik geen oplossing dus het gesprek wordt beeindigd. Krijg ik weer een deurwaarder aan de deur terwijl ik niet thuis ben, wordt ik een maand later weer gebeld door de klantenservice met het voorstel dat de hele boel gecrediteerd wordt en dat mijn modem wordt afgehaald. Dat dan weer wel!

McCool | 05-08-06 | 15:25

Och, ik heb pas 3 incassoburos, 1 faktuur, 30 pleuro aan belkosten naar die kudthelpdesk en 17 onterecht afgeschreven rekeningen last bij UPC gehad... Is toch standaard bij die hufters???

Axnozum | 05-08-06 | 15:21

@ Murdockyoufool 05-08-06 @ 14:25

Ik heb ook zo'n briefje gekregen. Vandaag voor Jan Lul naar het postkantoor gefietst en dat voor decoder die ik nie wil? Haal ik 'm lekker niet op eauk.

schele henk | 05-08-06 | 15:20

@Omnivoor volgens mij geldt een juridische periode van 14 dagen, wellicht dat Zwarte Kip daar nader op in kan gaan.

..zapper | 05-08-06 | 15:20

Hoe zou het toch komen dat ik nooit problemen heb UPC-achtige instanties of de overheid? Ik wil ook wel eens mopperen, maar ik weet niet waarover.
Als je de schrijnende comments hier, of in de Telegraaf leest ben ik echt jaloers. Heb nu al jaren UPC classic, maar nooit een probleem. OK 1 keer, bleek mijn modem verouderd, maar men kwam binnen een uur gratis een nieuwe modem brengen en aansluiten. Heerlijke jongens en meisjes daar bij UPC. Toen ik mijn telefoon bij hen opzegde omdat ik alleen nog mobiel en via de PC bel. was dat meteen geregeld. De juiste factuur kreeg ik meteen via een e-mail binnen. Nou jongelui, begin dan maar weer te zeuren en dergelijke.

ffulpen | 05-08-06 | 15:20

KPN zuigt, maar mijn internetplusbellen en digi-tv doen het uitstekend. TV vrijwel storingsvrij en scherp, itt wat anderen zeggen. Kwestie van antenne goed plaatsen. Nergens last van. Internet heeft er nog nooit uitgelegen en m'n telefoon doet het ook prima. Alleen een akkefietje gehad met voicemail. Boeie. Kabel eruit en bel gratis naar vaste lijnen. Ben veel goedkoper uit dan daarvoor. Leve KPN! :P

Rest In Privacy | 05-08-06 | 15:19

@ Balsaq 15:17
Je bedoelt dat ze jouw NAW gegevens niet weggeven als jij illegaal pr0n zit te downloaden ;-)

Omnivoor | 05-08-06 | 15:19

Ach op mijn steun kunnen jullie in ieder geval rekenen als jullie alle arrogante grote bedrijven van Nederland op het hakblok gaan zetten, inclusief de criminele incassobureau's welke denken boven de wet te leven.
Allemaal de grond in nuken en dan nog zijn we te mild. Van mij mag er best een bom ontploffen als vergelding op het hoofdkantoor van een Shell, een UPC, een Casema. Dat geeft wellicht een rationeel beeld op welke wijze ze het bloed onder de nagels van de bevolking uittrekken. Maar dan gaat er weer een Volkert de cel in en dat is het natuurlijk niet waard.

..zapper | 05-08-06 | 15:19

Overstappen = sowieso veel problemen, wie je ook kiest. Ben 3 jaar geleden verhuisd en kon Wanadoo internet via Casema meenemen. Altijd goede verbinding gehad. Ben daarna toch gezwicht voor de aanbiedingen, heb Versatel geprobeerd tijdens hun voetbalaanbiedingen (na 1 maand nog geen aansluiting, dus meteen eruit gepleurd), terug naar Wanadoo, lukte opeens ook niet meer en toen op hoop van zegen gekozen voor Chello Extreme + Internettelefonie. Telefonie werkte direct, nooit problemen gehad. Met Chello ging het in het begin niet lekker, maar heb er strak bovenop gezeten. Heb daarna zelfs nog tegemoetkoming/korting gekregen in de vorm van 1 maand gratis abo; dit ivm vele telefoontjes naar de helpdesk. Koste me wel 2 aangetekende brieven en veel dreigementen, maar het kan dus wel!
Ofwel: blijf lekker zitten waar je zit, als je geen problemen hebt. En anders: veel succes...

Stang65 | 05-08-06 | 15:18

Wat zapper voorstelt om het contract te ontbinden na verzuim + ingebrekestelling werkt waarschijnlijk best wanneer het inderdaad al maanden duurt. Maar zoiets kun je niet al gebruiken na een weekje, of 2. Het verzuim van UPC (of welke provider van wat dan ook) moet namelijk wel de ontbinding 'rechtvaardigen'.

Omnivoor | 05-08-06 | 15:18

@koerbagh:
Dat kan zijn, maar ik heb nog maar 1 keer een probleem gehad, en dat was zo'n beetje landelijk. Hierna uitgebreid excuses van XS4ALL.
Verder is XS4ALL ook een fatsoenlijk bedrijf als het om P2P gaat

Balsaq | 05-08-06 | 15:17

Tuig over UPC: hoe dichter bij de nul, deste strakker om de lul.

Tuig | 05-08-06 | 15:17

NS kapot maken of UPC kapot maken? Best wel lastige keuze toch.

blikjegrolsch | 05-08-06 | 15:16

@Balsaq 05-08-06 @ 15:11:
Ook XS4ALL heeft de kutlijntjes van monopolist-uitzuiger-maffiaclub KPN nodig.

koerbagh | 05-08-06 | 15:15

lijkt me een prima plan! zoiets stelt misschien een voorbeeld, want UPC is naar mijn ervaring niet de enige louche internetboer... in dit land schijnt iedereen zich maar achter wazige voorwaarden en dure 0900 nummers te mogen verstoppen

zenden | 05-08-06 | 15:14

Kunnen jullie niet beter Youp van 't Hek inhuren om er iets over te zeggen in de volgende oudejaarsconference?

Omnivoor | 05-08-06 | 15:14

Nooit problemen met UPC gehad. Geen foutieve rekeningen, zelden storingen. En helpdesk was altijd deskundig en snel te bereiken.

TCB | 05-08-06 | 15:13

Kudt UPC, de diensten zijn niet eens zo slecht maar probeer eens vanaf te komen.

Het contract wordt stilzwijgend met 1 jaar verlengd. Ik ga nu op kamers wonen waar al internet is, toch moet ik Chello en Digitale TV blijven betalen. Belachelijk.

Igorus | 05-08-06 | 15:13

Ach, ik stap ieder jaar over naar een andere provider, zonnet, casema, wanadoo, planet, versatel 20mb, orange 20mb, er is overal wel wat al moet ik toegeven dat orange me tot nu toe de beste service verleent alleen wordt ik zwaar geknepen op de nieuwsserver van orange dus ben ik verplicht er een payserver van 7,50 per maand er bij te nemen.
Ik durf het alleen niet aan om mijn telefoon abbo om te zetten omdat ik bang ben dat als ik wil switchen ze daar moeilijk over gaan doen (werkende telefoonlijn voor adsl)
Wat wel irritant is, is dat je in een overgangssituatie van die vage brieven krijgt waarin ze vermelden dat je lijn gedeactiveerd zal worden en suggereren dat je zonder internet komt te zitten, maar ja, gewoon een kwestie van negeren en alles gaat goed.

McCool | 05-08-06 | 15:13

/me beindigde UPC abbo wegens emigratie. Altijd keurig betaald. Kreeg vervolgens brief thuis waarop stond dat ik wegens wanbetaling afgesloten was en dat ze het modem zouden komen halen.
Ach ja...................

Vogelbeest | 05-08-06 | 15:13

@salonsocialist
als ik SP stem krijgen we nooit glasvezel, want het maakt jou (en de SP fractie) niet uit hoe iedereen internet krijgt, de postduif werkt immers ook nog steeds goed. Innovatie is nou niet een van de sterkste punten van de SP of de overheid in het algemeen. Nee, laat dan die commerciele jongens elkaar maar helemaal gek maken..

DeDerdeKamer | 05-08-06 | 15:11

Goede tips van .. zapper op 14:54, maar ik zou daar aan toe willen voegen dat je in het algemeen nooit moet bellen met de helpdesk als je ergens een klacht over hebt. Altijd schrijven, het liefst aangetekend maar als het niet anders kan mailen, zodat je de briefwisseling zwart op wit hebt. De linkerhand weet vaak niet wat de rechterhand doet in deze bedrijven, zodat altijd wel een van de medewerkers waarmee je contact hebt toezeggingen doet of foutieve informatie verstrekt. Kan later altijd van pas komen.

sjaakdeslinksesul | 05-08-06 | 15:11

Het schijnt dat UPC ook massaal ongevraagd zomaar dingen toestuurt en je dan na 6 maand "uitprobeertijd" ineens aan een extra digitaal TV-abonnement vast zit.

Helemaal legaal lijkt me dat niet.

Gijsie | 05-08-06 | 15:11

Goedkoop is duurkoop. Het is heel simpel: wil je het goed geregeld hebben, dan moet je het bij een specialist doen. Het kost dan iets meer, maar dan heb je ook wat.

Er is in Nederland maar één (1) internetprovider:

XS4ALL

en de rest zijn prutsapen die een achternamiddag cursus hebben gedaan.

Balsaq | 05-08-06 | 15:11

al die bedrijven moeten weer trug bij vadertje staat.maar neen,dankzij dat koedt europa moet gepirvatiseerd worden... wat interesseerd het mij van wie ik internet krijg of den telefeun.. het moet het gewoon doen... dus stem SP en alles momt weer terug bij den staat.... nuts,openbaer vervoer(incluis NS), odnerwijs en gezondsheidszorg... nog leuker kunnen we het niet maken,nog makkelijker wel..... dus stem goed in november!!!

salonsocialist | 05-08-06 | 15:08

Bot, jij vuile hond dat je er bent !

DeDerdeKamer | 05-08-06 | 15:07

Botje pakt er een pilsje bij en geniet van zijn glasvezel-verbinding. Proost, stelletje proleten!

Ben Bot | 05-08-06 | 15:07

Het kapitaal moet naar de kloten, de regels naar de hoeren lalalalala.
O god ik heb weer zo een bui, net even te lang bananen gevreten denk ik.

..Whatever | 05-08-06 | 15:06

@Mellorenz
dus jij hebt ook als dns hostname staan: apenheul.chello.nl ? ;)

DeDerdeKamer | 05-08-06 | 15:05

Neehee .. Zapper, 500 peso, ergens moet het beginnen. Ik zeg lekker als burgers onderling een beetje schuiven met de centen, laat die nutsbedrijven maar de tyfus krijgen en de regering en iedereen eigenlijk. Op den duur werkt het prachtig en goedkoop, de politiek heeft de voorzet al gegeven de afgelopen jaren, het is aan de gewone man om het op te pakken. Corruptie is fijn, corruptie is lekker, als je er zelf aan mee doet, alhoewel ik het met de pliesie in de NL nog even op een sudderen zou houden hehe.

..Whatever | 05-08-06 | 15:04

UPC is een boevenbende. Zelde categorie als bijvoorbeeld OXXIO, ENECO, VERSATEL etc.

Lees maar is hier: http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=22

En hier: http://forum.trosradar.nl/viewforum.php?f=23

Ben je gelijk genezen.

doskabouter | 05-08-06 | 15:02

maak ze maar kapot, die oplichters van UPC

mitch | 05-08-06 | 15:00

Na de finnen, gristenen, vmbo'ers, en weet ik welke bevolkingsgroep nog meer, nu... de UPC-medewerkers..

Mag ik het eerste doelpunt maken?

Sterf, UPC-medewerker, sterf!

wN.Dani | 05-08-06 | 15:00

upc mijn vrienden ook ik heb alweer heel lang een ip adres wat hoort bij Apeldoorn moehahahahahaawaaaaa Apeldoorn ik wil der niet deaud gevonden worden. Wat was daar ook al weer oh ja de Apenheul

Mellorenz | 05-08-06 | 15:00

UPC zuigt, [email protected] zuigt, Casema zuigt, KPN zuigt... Alle kabel- en telefoonboeren zuigen. Het is de keuze tussen kut, kutter, kutst. Het enige dat die lui allemaal perfect kunnen is facturen sturen en incassobureaus inhuren.
Ik zeg: Glasvezel voor elke woning in Nederland en gratis internet voor alle huishoudens. Nederland Kennisland, nietwaar? Kom op dan Minister Verhoeven: put your money where your mouth is!
Een internetlijntje is anno 2006 net zo onontbeerlijk als riolering. Wat die kut-factuur-bedrijfjes dan willen aanbieden aan tv-diensten en zooi, laat ze maar hun best doen.

koerbagh | 05-08-06 | 14:57

Na 4 jaar ellende, slechte Chello verbindingen, foutieve rekeningen, spookafsluitingen, verhoging op verhoging van de kabel TV tarieven heb ik sinds 3 jaar een Satelliet ontvanger voor digitale TV a 7,45 Euro per maand en Telefoon en Internet via Versatel (TeleII) Beiden P R I M A !!!

Conclusie die KUTbedrijven en die zuigers van UPC en KPN heeft niemand meer nodig.
waag de stap en verlos je van UPC & KPN !!!

O ja, ik woon in Almere, de plaats waar de UPC kabel het duurste is in NL omdat de een of andere geile wethouder (Frits Huis) precies gedaan heeft wat UPC wilde

keesss | 05-08-06 | 14:54

Overigens @iedereen die het zat is, stuur eerst een brief waarin je de leverancier in gebreke stelt en hij 14 dagen de tijd heeft deze op te lossen, indien na 14 dagen de gebreken niet zijn opgelost kun je met verwijzing naar de ingebreke stelling veelal je contract per direct beeindigen, bel je bank op om gedane betalingen te storneren voor toekomstige periode's en automatische incasso te laten blokkeren, laat je vervolgens niet bangmaken door incassobureau's en wacht tot het bij de deurwaarder komt. Hou alles netjes bij in een archiefje en overhandig een kopie aan de deurwaarder. Waarschijnlijk komt vervolgens nog eenmaal een ander deurwaardersbureau op de stoep, hem geef je ook een kopietje en je refereert naar de vorige deurwaarder van wie je niets meer hebt vernomen.
Als je apparatuur in bezit hebt, stuur deze naar een door hun bekendgemaakt adres op en zorg dat je een ontvangstbewijs hebt. Als ze geen adres bekend maken voor retournering leg dan vast dat ze het met een koeriersdienst op kunnen laten halen.

..zapper | 05-08-06 | 14:54

NS kapot maken of UPC kapot maken? Best wel lastige keuze toch.

blikjegrolsch | 05-08-06 | 14:52

Bananenland structuur, niets betalen wachten tot er een gereedschap lutser langskomt, 500 peso in de hand drukken “doe eens niet afsluiten vriend, blikkie cola bij?” en klaar.
Ook in het geval telefoon, Electra, water, gas etc. En daar de voedselbanken al hoogtij dagen beleven in den Holland, gaat het daar ook gewoon werken.

..Whatever | 05-08-06 | 14:52

Ook ik zit hier met UPC, woon dan ook achteraf waar ADSL geen mogelijkheid is (of een sloom abbotje)... Een hele tijd terug allemaal verbindingsproblemen, laatste maanden ging het eindelijk goed, maar wat denk je?? Sinds 2 weken ligt internet er weer bijna elke dag uit, dan wel niet meerdere keren per dag!! En nee ik ben niet de enige, veel mensen hier in de buurt hebben hetzelfde euvel... Wat doen ze ertegen? Niks.. Paupers! KUT UPC!!

Unexist | 05-08-06 | 14:52

muhahaha, ik heb thuis nog een paar van die gratis simkaarts van upc liggen 8-) met 3 euro d'r op.

Hertog Joris | 05-08-06 | 14:51

@frut666 05-08-06 @ 14:24

Kan je schoonmoeder ook al achter de webcam?

grun | 05-08-06 | 14:49

UPC is ten dode opgeschreven. Men komt geld te kort en zet steeds dingen in de markt die niet genoeggetest zijn. Dat was met telefoon zo (of niet 055) dat was met DTV zo, en nu ook weer met dat digibox verhaal.
Training voor de mensen van de klantenservice is er nauwelijks, en de voormannen roepen: gooi maar op, als klanten lastig worden.

@redactie: koers van de aandelen omlaag praten?? die zit al op 3 eurocent of zo, daar is weinig meer mee te scoren.

Toeterdude | 05-08-06 | 14:48

@.. zapper 05-08-06 @ 14:41
Strakke actie! Maar gezien mijn ervaringen met Casema, zou ik niet gek opkijken als u over anderhalf jaar een dreigbrief krijgt betreffende het opsturen van dat modem. U zult er dan eerst zelf wel over moeten bellen met Casema, want onthouden doen ze weinig.

HY78 | 05-08-06 | 14:46

kheb al 1,5 jaar digi van kpn. En probeer al 1,5 jaar de upc-kabel bijdrage van mijn factuur (eneco) te crediteren.
Wordt aan gewerkt, meneer.

iksik | 05-08-06 | 14:46

Ik heb het chello classic pakket met telefoon en digi tv. Totaal geen problemen hoor! Alleen sterft het hier van de kastjes in huis. En zo'n stoeptegel aan de muur.

OoO | 05-08-06 | 14:45

UPC is toch wel de nummer 1 als het om kut bedrijven gaat,

frozenhenk | 05-08-06 | 14:44

Moet ik ff aan onze advocaat vragen, heb 'm toch net aan de lijn. hehehehe ;-)

..Whatever | 05-08-06 | 14:43

@plofkonijn, ik denk dat ze blij mag zijn dat ze met UPC en niet met Casema van doen heeft.

..zapper | 05-08-06 | 14:43

Bedrijven als UPC, maar ook Casema en Shell moeten gewoon keihard de grond in worden genuked. Kunnen we ze niet verplichten hun hoofdkantoor naar Beiroet te verhuizen? Ik ben zelf nog hard uitgelachen door een Casema medewerker afgelopen week, nadat ze niet op mijn opzegging hadden gereageerd en ik dat aan zo'n telefonische verkoopmongeaul duidelijk had gemaakt:
"Baarn 3 augustus 2006
Betreft opzeggen abonnementen
Klantnummer *blaat*

Geachte heer, mevrouw, leden van de directie,

Op twee mei jongstleden heb ik u aangeschreven met het verzoek tot stopzetting van de kabel breedband internetverbinding per één juli en mij te informeren over het retourneren van uw apparatuur.

Op dit verzoek is niet gereageerd. De brief bevatte tevens vraagtekens over een onterecht afgeschreven factuur, ook daarover ben ik niet verder geinformeerd. Bij telefonische reklame bij een uwer ‘spam’-verkopers digitale telefonie, werd ontvangst van mijn schrijven bevestigd en werd ik tevens door de betreffende medewerker zeer arrogant behandeld en zelfs uitgelachen.

Gezien deze houding en het feit dat communicatie door toedoen van uw organisatie niet mogelijk blijkt, beëindig ik bij deze al mijn contractuele verbindingen met Casema, te weten per één juli jongstleden mijn kabelinternet abonnement en per direct mijn abonnement kabeltelevisie.

U kunt uw apparatuur hier op laten halen door een koeriersdienst.

Met vriendelijke groet,"

..zapper | 05-08-06 | 14:41

GS in KPN nieuwe sponser gevonden??

twents neuqkevertje | 05-08-06 | 14:40

k zit in
ben pas in Drachten komen wonen, daar zit dus upc ook.

ik heb direct ADSL genomen van XS4all en het gaat al 3 jaat perfect, heb trouwens wel tv van upc en dat werkt ookal 3 jaar perfect.

castor | 05-08-06 | 14:39

Tja mijn excuses UPC TV had ik al (kwam met het huis), gelukkig heb ik wel een betere internetprovidert...

En ik heb ook maar even dat UPC digitale TV geprobeerd (Ies eerste half jaar extragratis probieren). Het zuigt. mijn tv laat alles alleen in het rood zien, en ik heb geen geluid, terwijl de tv het gewoon normaal doet.
Je heb inderdaad meer dan 50 tv stations maar ik had er al 30 en zapte toch nooit verder dan 12. Nu nog steeds niet dus.... En je kan ineens radio luisteren met je tv (terwijl er ook tmf,mtv en meer shit is), wow, allemaal buitenlandse radio zenders. Dan zet ik mijn gewone radio wel aan.

En je kan spelletjes spelen. Van die jaren 80 spelletjes (tetris, snake enzo) die het ook op een mobieltje van 5 jaar geleden doen. Kan ik beter de computer aanzetten, windows3.1 mijnenveger is nog nieuwer dan die spelletjes...

Oh ja en extra filmkanalen! Met allemaal extragratis films uit de jaren 20 enzo in het zwartwit....
En die mega "Settopbox" (die grotendeels leeg is en niks weegt) waarom moet die zo groot zijn als een videospeler uit de jaren 80? Die gaat dus leuk retour afzendert......

schaep | 05-08-06 | 14:38

@ frut666 05-08-06 @ 14:24
Helpdesk van HetNet adviseerde mij ooit om bij problemen met m'n ADSL de Homepage van XS4All te raadplegen, ik werk namelijk met een Mac en ze hadden bij HetNet er namelijk weinig verstand van, en bij XS4all staat namelijk ook uitgebreide instrukties voor de Mac.

Spaansche Griep | 05-08-06 | 14:35

Ik wil ook zulke vrienden! Wedden dat ze binnen no time UPC ultra breedband heeft plus een gratis breedbeeld TV, Gigabit Internet aansluiting& een weekje vakantie voor 2? UPC kan dan niet klantvriendelijk zijn, de media [lees: GS] bespelen ze als een viool.

mokum | 05-08-06 | 14:34

Ben ooit bij Goldmine (Eindhoven) op kabel gegaan. Dat is overgenomen door UPC en ik heb nooit problemen met ze gehad. Van wat ik hoor zijn Eindhoven en Leeuwarden zo de enige 2 gebieden waar UPC een beetje normaal werkt (ze kochtten een goed werkend kabelaarke op)

Nu zit ik een jaar bij onsneteindhoven. Projectje van de overheid, 10 Mbit full duplex glasvezel gratis aangelegd en een jaar lang gratis gebruik van 1 aug 2005 tot 1 aug 2006. Werkte perfect. Een jaar.

Je raadt het al. Ik betaal nu sinds 5 dagen en het is KUT. Onstabiel als de pest, pingen gaat traag of niet sites blijven op onderdelen hangen met "connecting to" en al dat soort bagger.

Guus Muisarm | 05-08-06 | 14:33

@Rubberen regenburka 05-08-06 @ 14:28
Daarom heb ik nog steeds een telefoon met varkensnuitaansluiting. Geen afhankelijkheid van stroom.

Murdockyoufool | 05-08-06 | 14:33

@ShinDeluxe : je zegt het zelf al; bezorgd... dat moet je zijn.

HyBriD VorTeX | 05-08-06 | 14:32

Heu.. Ja, ik heb tot begin januari kabel van upc gehad. 4 jaar ofzo niets te klagen gehad. Maar toen is mijn verbinding zeker anderhalve maand bagger geweest en monteurs (toch zeker 4 langs geweest) konden het probleem ook maar niet verhelpen. Heb het contract laten ontbinden en ben overgestapt op Wanadoo. Jaarcontractje afgesloten onder het motto van, veel beroerder dan dit kan het toch niet. Toch wel. Deze verbinding valt gemiddeld 5 keer per dag weg en standaard nadat er gebeld is moet het modem ook nog opnieuw gestart worden. pr0n filmpje leechen is nog net te doen. Per volgend jaar maar weer terug naar upc.. je zou toch zeggen dat ze het in een jaar wel hebben kunnen fixen. Krijg binnen een paar dagen ook nog digitale TV bezorgd, ben benieuwd...

ShinDeluxe | 05-08-06 | 14:31

Ik vind haar wel cute eigenlijk...

globius | 05-08-06 | 14:30

Nee, Casema dan, das wel een feestje...

Plofkonijn | 05-08-06 | 14:28

Als je telefoon bij UPC uitvalt (dat schijnt regelmatig te gebeuren)moet je met je mobiel bellen naar de helpdesk en dat kost je dan minimaal 15 belminuten voordat de storing is opgeheven hoorde ik van een kennis. Ook een hoop gelazer met ondoorzichtige rekeningen. Ik blijf gewoon bij de oude vertrouwde kpn met adsl, misschien een paar euro duurder maar het blijft een waarheid als een koe, goedkoop is duurkoop.

Rubberen regenburka | 05-08-06 | 14:28

@frut666
Ik had geen keus, want die kneuzen van kpn en bbnet hadden geen lijnen hier destijds... @#^$#^$^$%&@$^#&$#&$&#$ deaud deaud deauddeauddeauddeauddeauddeauddeauddeaud!!! en overstappen... spaar me, ik ga liever gewoon deaud deaud deauddeauddeauddeauddeauddeauddeauddeaud!!!

HyBriD VorTeX | 05-08-06 | 14:25

Moet bekennen dat Chello van UPC tegenwoordig goed werkt (na twee jaar continu met storingen gekampt te hebben). Hun verkoopmethode is nu de grootste bron van irritatie. De geweldige actie om een gratis decodert te sturen, spant de kroon. Ga je naar het postkantoor omdat er een blaadje in je breivenbus ligt, ontdek dat UPC ongevraagd troep verzendt. Het postkantoor, althans het tabakszaakje wat dienst doet als postkantoor; leve KPN, stond er letterlijk vol mee. Tot aan het plafond gestapelde UPC-dozen.

Murdockyoufool | 05-08-06 | 14:25

Tja, als je zo dom bent om uberhaupt aan UPC te denken is het ook je verdiende loon om volledig afgesloten te worden. Had je maar xs4all moeten nemen. Nergens last van, werkt altijd. Zelfs mijn schoonmoeder kan ermee overweg. (Nu de rest van de computer nog)

Dus, iedereen die ook maar een beetje verstand heeft, UPC eruit. Zal ze leren.

frut666 | 05-08-06 | 14:24

Bij mij heeft het 2 maand geduurt voor ik internet had, en 50 euro aan helpdeskkosten. Kortingen die ze beloven worden ook niet doorberekend op de factuur :S

Henk de B | 05-08-06 | 14:23

@binnengewoon UPC digital, zoals vele 'digital' spullen, zuigt. Het kraakt, het is langzaam, het is onbegrijpelijk... het net zoals als Windows wat steeds crasht... iedereen vreet het gewoon. KPN digital haalt de kwaliteit van een casette recorder uit 1980 nog niet eens, gras is groen... maar sprietjes zie je niet. UPC weet het elke keer te verstieren door decoder updates, wegvallende delen van het beeld, hakkige beelden en altijd tijdens spannende moment. Nee... BRRRRR... deze man heeft een godsgruwelijkemegatiefushekel aan haperende audio en beeld. Ik word daar zwaar ontoerekeningsvatbaar van... ook met dvd's hoor... het moet werken, en goed... en anders @#^$#^$^$%&@$^#&$#&$&#$ deaud deaud deauddeauddeauddeauddeauddeauddeauddeaud!!!

HyBriD VorTeX | 05-08-06 | 14:21

Ik ben een gek en ik ben een dwaas... Over UPC niks dan goeds... KPN met hun pleuris ADSL dat ZUIGT PAS!!!! KPN Helpdesk over mijn langzame verbinding: "U zit in een risico gebied meneer" - Ik: "Ies het oorlog dan hier?" - Helpdesk: "Nee, u zit te ver van de wijkcentrale..." - Ik: "Had je dat niet eerder kunnen zeggen, stuk onbenul?" - helpdesk: "Nee, want dan was u bij UPC gebleven". INDERDAAD, uitbuiters.. leugenaars en bedreigers... allemaal opzouten met jullie kudt ADSL... LEVE UPC- LEVE DE KABEL!!!

Lachende Scheerkwast | 05-08-06 | 14:20

ach ze moeten nu wel hun best gaan doen, nog even en ze zijn het kleinste kabelbedrijf van nederland.
Als de verkoop van de essent kabelonderdelen doorgaat

DeeDee | 05-08-06 | 14:20

UPC? Is dat weer zo'n hollands koedt bedrijf??

salonsocialist | 05-08-06 | 14:20

Kabel kan een ellende zijn , en UPC is hier een uitstekend voorbeeld van . Maar afgezien van het "technische" verhaal , is er ook nog eens zoiets als KLANTVRIENDELIJKHEID , en daarin scoort UPC lager dan de N.S. en de belastingdienst , om maar eens wat fijne "vrienden" te noemen .
Maak ze maar kapot , ligt met die N.S.-lul ( hoe was z'n naam nou ook alweer ??? ) toch ook al lekker op schema ??? LOL

Amoebe | 05-08-06 | 14:19

Werkt die facturatie ook met fictieve namen? Handig. (Overigens leuk dat jullie elkaar in de wandelgangen aanspreken met fictieve namen. Is er al een Dominique? George Baker? Gonny?)

gezontverstant | 05-08-06 | 14:19

Als onschuldige UPC gebruiker in de Flevopolder kan ik het beamen: UPC zuigt.
Mijn 1e ervaring van UPC was dat ze me voor 2 aansluitingen factureerden. Toen ik belde dat ik er maar 1 had, werden prompt de dubbele facturen gestopt, helaas sloten ze ook de kabeltv af. Vervolgens bellen dat ik mijn tv terug wilde. Je raadt het al; ook weer dubbele facturen. Mijn aansluiting is 3 * aan en uit gegaan voordat ik die 1e slimme helpdeskmedewerker tegenkwam die het wel goed regelde.

Sinds een jaar digitale tv. Deze doet het nu redelijk. Af en toe blijft het beeld hangen of stottert het geluid.

Concluderend: UPC was totaal waardeloos, maar heeft zich opgewerkt tot alleen maar slecht.

binnengewoon | 05-08-06 | 14:16

sorry, sadomasochistische, ik heb daar weinig mee... vandaar.

HyBriD VorTeX | 05-08-06 | 14:15

Ze hebben mij eens een keer gebeld en ik zag het niet zitten om over te stappen. Dat zag ik niet zitten omdat ik geen zin had in een heleboel gezeur. En jawel, ik zie dat ik gelijk heb. Heb wel kabel via dat wereldbedrijf. En tot op heden geen last moet ik zeggen.

Barbapoeppa | 05-08-06 | 14:14

Mijn chello extreme met digi TV digi telefonie werkt prima.... geen problemen met UPC.
En oh ja, ik vind Gina best een lekker wijf

Ik vind het een heel erg leuk, altijd werkend, posifief en geweldig bedrijf met geweldige service, aardige mensen en zeer goede techniek. Ze proberen het echt. Maar ja, loonslaafjes blijven gewoon debiel denken en alleen voor 9 en na 5 en is de hersenactiviteit iets hoger dan het gemiddelde (waar het gemiddelde op 45% ligt voor met name primaire functies zoals, koffiedrinken, pissen, pr0n en GS lezen). Dus... wat verwacht ze nou? Dat de ene sado sadomasochismische loonslaaf tegen de andere wat zegt en zelfs feitelijk iets vraagt... dat er dan ook ineens op geacteerd wordt? HAHAHHA!

HyBriD VorTeX | 05-08-06 | 14:13

heb ik nooit last van, en, UPC heeft meer dan 1,6 miljoen klanten.
en, bij mij liep ik die winkel binnen, neem n pakketje mee, en n uur later zat ik op internet.
nu heb ik zelf op verschillende helpdesks gewerkt, en de ergste is écht niet UPC, maar degene die erger is zeg ik nog even niet (moet er nog wel een paar maandjes werken)

popo | 05-08-06 | 14:13

UPC moet dood. ik zit al eeuwen zonder kabeltv sinds ik een conflict over het internetabbo met ze heb. Heb nu ADSL van KPN doet het prima.

Count Spatula | 05-08-06 | 14:12

De facturatie werkt inderdaad goed daar.. Nadat ik chello had opgezegt
bleven ze gewoon netjes iedere maand het abonnementsgeld afschrijven,
en toen ik ze blokkeerde gingen ze nog dreigen ook.

Haloef | 05-08-06 | 14:11

Da's ook voor het eerst dat ze op de redactie met fictieve namen werken.

Ongeletterde Boer | 05-08-06 | 14:11

Komt me bekend voor allemaal.
UPC zuigt!
Ik had digitale tv aangevraagd en pas na 2 maanden konden ze het leveren, terwijl ik overal las dat mensen ongevraagd zo'n decoder thuis kregen bezorgd.

Hodja | 05-08-06 | 14:10

Prof, niet gewoon Gina negeren en stiekem toch UPC kapotmaken??

PhD | 05-08-06 | 14:10

Nou, ben errug benieuwd of GS UPC/Chello idd kapotmaakt. Als dat lukt, stuur ik n kratje bier naar de redactie

Problemsolver | 05-08-06 | 14:08

hmmm heb digitale televisie van UPC voor maar 3 pleuro extra en helemaal geen last.... in tegendeel goede service etc... iedereen zijn eigen verhaal

Fictieve naam? Lafbekje!

tdk | 05-08-06 | 14:08

Ja godeverdomme, ik zit hier wel effe met een peperduur 'Chello Classic' (welk een prachtnaam voor afzetterij) abonnement van UPC te spammen. Eën verkeerd woord en de stekkert gaat eruit. *Hoest* UPC zuigt *hoest*

Murdockyoufool | 05-08-06 | 14:07

Owja, was ik even vergeten, UPC, ga eens deaud!

Tom1337 | 05-08-06 | 14:06

-edit: doe eens normaal-

janjoker | 05-08-06 | 14:06

haha, herkenbaar van Gina.
Zo ben ik er ook ingestonken.
Kleine tip:
Neem een telefonie abbo erbij! dat kost maar 50 cent extra in de maand, en hierdoor MOETEN ze op dezelfde dag je storing verhelpen.
Ook al is de stroing het TV signaal.
En kan er een poll bij:
" De eerste keer bij installatie werkte het niet omdat:
- de monteur nog geen eens IVMBO heeft
- " De Schakelaar" uit stond.
- Ze bij de buren bezig waren
- Ze een KPN signaal gebruikt hebben

Weeraanmelden | 05-08-06 | 14:06

Ik vind dat hoaxa prima ideeen heeft.. kudtbedrijf.. iedere week lig ik eruit.. en dat is dan met internet en tv.. kpn zuigt overigens net zo hard.. die deed het 6 maanden niet.. beste advies van de helpdesk.. ja dan moet u even (?!) uw laptop helemaal opnieuw installeren.. aangezien ik met die schootverwarmer mijn brood verdien is dat idd een reuze handig plan... kortom.. ZE ZUIGEN ALLEMAAL

de_grote_roerganger | 05-08-06 | 14:05

En dat werkt op de nieuwsredactie???
Meteen ontslaan...

da wizard | 05-08-06 | 14:04

Dat wijf is enger dan het overstappen iig..

Tom1337 | 05-08-06 | 14:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken