Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bejaarden willen af van Pedo-spoelworm

zuijdtwijk, leiden. Toen het nog leuk wasJe zou toch denken, die kleuterneuqer zit daar goed tussen de bejaarden. Maar nee. De oudjes in verzorgingstehuis Zuidtwijck te Leiden willen toch een PERMABAN voor die schichtige spoelkeuken medewerker Marthijn Uittenbogaard. De opa's en oma's daar in Leiden vonden het al zo raar dat de kleinkinderen niet meer op bezoek wilden komen. En ze weten nu waarom. De directie van het sterfhuis beraadt zich nu of Uittenbogaard nog wel gehandhaafd kan worden nu bekend is geworden dat zorginstelling Zuydtwijck onderdak biedt aan de zwaar omstreden pedeau. Overigens was het NRC Handelsblad die uit de school klapte dat de oprichter van de pedopartij bejaardenbordenwasser te Leiden was. Dus nou niet ons de schuld geven. Marthijn heeft het voor zichzelf verpest. Iemand Goebbels noemen, dat doe je niet. Update: de spoelworm is inmiddels op non-actief gesteld.

Reaguursels

Inloggen

zeg, als pedofielen een sexuele afwijking hebben, dan hebben homo's dat ook. wanneer worden die weer eens fijn afgebrand? kom op dannnn! durfff eens

janjoker | 04-08-06 | 16:28

geenstijl beroept zich vaak op het recht van de vrije meningsuiting, maar owee als een geboren en niet actief pedofiel dat doet.

grappig, gs is het populaire jongetje van de klas dat de meelopers (wij dus) opzet tegen het minder populaire genetisch afwijkende jochie. zoooo makkelijk!

janjoker | 04-08-06 | 16:26

Ik had seks op m'n 12e. met een buurmeisje van 15. Moet ik me nu gaan aangeven? Het was niet uit vrije wil. Moet ik haar nu aangeven?

{00EF2092-6AC5-47c0- | 04-08-06 | 15:04

@marth 03-08-06 @ 18:24
Ik lieg nooit en justitie heeft er de geluidsopnamen van alleen heb ik die niet wettelijk gekregen
Ik weet het beter gemaakt ik kom eerdaags wel in 071
En Ventilatorje 03-08-06 @ 20:26
En neem maar van mij aan dat ik niet roomser dan de paus ben en misschien ben ik ook wel een zieleknijper nodig.
Ik kan je 1 tip geven . laat je niet verkrachten als 4 jarig ventje door een buurman, knal hem dan wel op je 14e af (ben je met 18 vrij)

de 4e koning | 03-08-06 | 22:35

@marth 03-08-06 @ 18:24, mij zou het niets verbazen, eerlijk gezegd. Evengoed is bewijs gewenst in deze! Laster was het toch, Gerwin? Iets met advocaatje leef je nog? Evengoed wens ik dat jullie beide een afspraak maken met een psychiater, op zeer korte termijn. /groepsknuffel

Ventilatorje | 03-08-06 | 20:26

Had-ie nou maar z'n waffel gehouden over waar hij werkte...

Co Rupsie | 03-08-06 | 19:54

Marth, er is nog een uitweg. Erken dat je een probleem hebt en zoek hulp. Het word vanaf nu alleen maar erger op deze manier.

gevallenverstand | 03-08-06 | 19:44

@ yurp
De wet heeft er niets mee van doen!
jij en ik weten dat sex met kinderen niet normaal is omwille van het kind
ook als de wet morgen wordt afgeschaft.
Wat de vrijheid van meningsuiting betreft dat is maar betrekkelijk
bv als jij vind dat sex met kinderen wel mag en je kunt het nergens verkondigen wat is dan de waarde van die mening?
Er zijn heel veel meningen die je niet zegt of kan zeggen
Zo vind ik dat mijn buurvrouw eruit ziet als een hoer maar ik zeg dat niet
dit heeft niets met respect, maar met angst voor de buurman te maken.
Als jij de wet aan wilt passen door sex met kinderen mogelijk maakt,
vinden jij en ik nog dat het niet normaal is.
Het feit dat er wetten niet deugen en veranderd kunnen/moeten worden ben ik met je eens.

OpenMind | 03-08-06 | 19:09

Ik gerwin heb een paar maandjes terug Marth gebeld en vroeg hem om een meisje van ca 12.
Hij waarschuwde mij maar het viel wel te regelen!
Dan ben je volgens mij ziek.
En zal ik kortzichtig zijn maar dit nooit.

de 4e koning 03-08-06 @ 15:47
---
Dit Lieg je.

marth | 03-08-06 | 18:24

@OpenMind

Je plakt weer mening en actie bij elkaar: "Ook al vind jij dat dieren niet te mishandelen zijn omdat ze niet over het concept pijn en lijden kunnen nadenken ... en je geeft een hond een schop.." Volgens de huidige wet mag ik die hond geen schop geven. Strafbaar dus. Ik mag wél vinden dat ik die hond eigenlijk(!) een schop had mogen geven. Dat is een mening en niet strafbaar.
Wat ik vind dat niet mag is mijn mening. Ik vind bijvoorbeeld dat bepaalde mensen geen kinderen zouden mogen krijgen. Omdat de kans dat ze verwaarloosd of mishandeld worden te groot is. Mijn mening. Andere mensen hebben een andere mening en dat is hun goed recht. Zolang jij, ik en de meeste andere Nederlanders vinden(!) dat dierenmishandeling en pedeau's niet normaal zijn zullen de wetten nooit aangepast worden en blijven die dingen gewoon strafbaar. Van mening zijn dat de wet moet worden aangepast niet.

yurp | 03-08-06 | 17:55

Gerwin, Ik begrijp je strijd heel goed. Begrijp mij niet verkeerd. Wat dat aangaat zitten we enigzins op één lijn. Alleen ik ga niet lopen dreigen vanuit emotie. Dat je inmiddels meerdere mails + (telefoon)gesprekken hebt gevoerd zal allemaal best. Desondanks blijft mijn advies aan je staan: Maak een afspraak met een psychiater. Op 41-jarige leeftijd ontlasting verliezen, door een ingrijpende gebeurtenis in je jeugd is niet goed te noemen. Take care.

Ventilatorje | 03-08-06 | 17:16

@yurp
beste man/vrouw
neem een pen en maak een lijstje met alles waar van jij vind dat niet mag
( hierbij niet alleen aan jezelf denken)
Ook al vind jij dat dieren niet te mishandelen zijn omdat ze niet over het concept pijn en lijden kunnen nadenken ... en je geeft een hond een schop.. dan is de kans groot dat je de vraag gestelt word of je niet helemaal lekker bent? Normaal doen normaal denken is moeilijk in deze verwarrende tijd....... ga nu niet een heel betoog houden over "wat is normaal" juist daar door raken duizenden mensen de weg kwijt.
Dieren mihandelen in niet normaal PUNT
Met kinderen sexen is niet normaal PUNT
Naakt lopen door de PC Hoofd in niet normaal PUNT (wel lachen)
Iemand neersteken omdat hij zijn ipod niet afgeeft is niet normaal PUNT (ook niet lachen)
Mensen die daar de nuance van ter discussie stellen ( hij heeft een moeilijke jeugd gehad, een dier voel geen pijn, god bestaat of het kind wilde zelf) maken van labiele mensen debielen..... lijstje al klaar?

OpenMind | 03-08-06 | 16:16

Ik gerwin heb een paar maandjes terug Marth gebeld en vroeg hem om een meisje van ca 12.
Hij waarschuwde mij maar het viel wel te regelen!
Dan ben je volgens mij ziek.
En zal ik kortzichtig zijn maar dit nooit.

de 4e koning | 03-08-06 | 15:47

op het moment dat dit soort mensen getolereerd worden met werk , voeding of onderdak door de overheid ga ik emigreren.

hemaworstje | 03-08-06 | 15:37

@openmind

ja en dat vind ik juist zo verwerpelijk. Vooral omdat het mensen zijn die zo hun mond volhebben over vrijheid van meningsuiting. Als ik zou vinden dat dieren niet te mishandelen zijn omdat ze niet over het concept pijn en lijden kunnen nadenken dan zou dat mijn mening zijn. Als ik zou vinden dat de wet daarom moet worden aangepast is dat ook mijn mening. Als ik echter een dier zou mishandelen dan overtreed ik de wet en moet ik worden gestraft.

yurp | 03-08-06 | 15:36

ik begrijp z'n ID niet....
Kinderen onder de 15 chatten toch alleen op msn met bekende vriendjes/vriendinetjes.... wat doen die in een chat box?.... waar zijn de ouders?
een oplossing is misschien een gesprekgeshiedenis op eigen pc...
ouders kunnen dan elke avond even checken... en kontact opnemen met desbeteffende site.

OpenMind | 03-08-06 | 15:24

@Ventilatorje 03-08-06 @ 15:06
Ik kan hier maar 1 ding op zeggen , we zijn al een tijdje bezig met martijn.org.
En ik dus ook een afspraak heb gemaakt met de PG en OVJ.
En probeer mij maar te geloven , ik wordt regelmatig misselijk.
Oja ik heb dus bij de OVJ getekend dat al mijn internetverkeer opgeslagen wordt.
Neemdt niet weg dat ik ook wel eens vervelend ben, maar ik zit nooit aan kids

de 4e koning | 03-08-06 | 15:22

@de 4e koning 03-08-06 @ 13:31, tot op een zekere hoogte ben ik voor het inbvoeren van deze ID. Mijn 'angst' is in hoeverre ze dit willen (kunnen) doorvoeren. Jij als beroepsquerulant zou toch enigzins huiverig moeten zijn hiervoor. Voor chats, waar kinderen plezier willen maken, vind ik dit een prima initiatief.

Ventilatorje | 03-08-06 | 15:06

Je verliest ook heel wat, als je als spoelkeukenmedewerker bij een bejaardenhuis wordt ontslagen. Hoe vind je opnieuw zo'n topbaan? Deze jobs zijn namelijk uniek. En denk eens aan de financiële gevolgen. Ben je toch zo'n 1000 euro per maand kwijt. Een regelrechte ramp.

Murdockyoufool | 03-08-06 | 14:46

Kan hij niet gwoon gaan fappen met kinderplaybackshow in de vcr

Drika99 | 03-08-06 | 14:42

@yurp
Richt morgen een partij op voor het mishandelen van dieren (PVMVD)
en kom met naam en toenaam in de media ...... en let op wat er gebeuren gaat.... kzou zeggen verhuis maar vast

OpenMind | 03-08-06 | 14:30

Ik denk dat ik eerdaags maar even naar 071 reis en logeer bij kennissen.
Podverdomme de directeur heeft mij verzekerd dat hij ontslag krijgt, kort geding op rekening van de burgers.
Moeten wij dus weer betalen net als hun 3 agenten bewaking.
Ad zit al lang niet op een camping is ook wel bekend.

de 4e koning | 03-08-06 | 14:18

@openmind

maar je mag wel een politieke stroming oprichten die vindt dat de wet moet worden aangepast wat betreft stampend gas geven. Bijvoorbeeld de maximum snelheden afschaffen. Of een partij die vind dat het opeten van andermans voedsel niet meer strafbaar moet zijn... Dat is heel erg menselijk juist.

yurp | 03-08-06 | 14:15

als je een of andere rare afwijking hebt, bv eten zien en alles opvreten.... of in een auto zitten en je voet kan alleen maar stampend gas geven..... of kinderen zien en met jezelf willen spelen...... Daar hoef je toch niet aan toe te geven..... dan zijn we toch gelijk aan beesten.
Bovendien heeft deze pedo een hezbolla probleem (we gooien een bommetje op israël.. en kijk nu wat zij doen) hij maakt zich bekend in de media... en nu kotst iedereen over hem heen... dat kun je ook niet vantevoren bedenken..... raar hé

OpenMind | 03-08-06 | 13:55

Neon 03-08-06 @ 11:33
Pedo's zijn geen Untermenschen, het zijn kakkerlakken, spoelwormen. Waar is de DDT???

brrkah | 03-08-06 | 13:36

@Ventilatorje 03-08-06 @ 13:11
Die id- kaart mogen ze wereldwijd invoeren, we zijn het niet op veel punten eens maar ik denk op deze wel.

de 4e koning | 03-08-06 | 13:31

@marth 03-08-06 @ 12:48
Accepteer je ontslag gewoon dan kom je er nog genadig af.

de 4e koning | 03-08-06 | 13:25

Marth, die wetgeving is niet voor de flauwekul aangepast. Welzijn van kinderen, iets wat je wel begrijpt... toch? En uit welk jaar citeer je Len Rempt? 1985/ '86? Juist... Meerdere jaren vóór de wet werdt aangepast.
www.martijn.org/info/OK1_1.html

Het volgende al gelezen? (algemeen). "Virtuele id-kaart houdt pedofielen buiten de deur"
www.nu.nl/news/794698/50/Virtuele_id-k...

Ventilatorje | 03-08-06 | 13:11

iemand goebels noemen kan natuurlijk niet
noem het dan mussert tuig

steineken | 03-08-06 | 13:05

iemand goebels noemen kan natuurlijk niet
noem het dan mussert tuig

steineken | 03-08-06 | 13:05

@de arme student. Probleem is dat ze er zelf meestal niet echt van overtuigd zijn dat er iets mis met hen is, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld depressievo's.
@Marth. Als het iets uitmaakt. Van mij had je borden mogen blijven wassen in het bejaardentehuis. Niks mis mee, beter dan in een kinderziekenhuis.

gainsteel | 03-08-06 | 13:02

Oja Zuidtwijck zit er naast.. de kinderopvang zit in Rijn en Vliet.. ook bejaarden.

ChillyWilly | 03-08-06 | 13:01

ik heb net een uur naar een plaatje van Donald duck gekeken...
en inderdaad een kleine opwinding...........
ik heb hem maar gelijk preventief geruimttttt

OpenMind | 03-08-06 | 12:52

@maaier, ik heb nu geen tijd om naar de bron te zoeken, maar ik zo te horen, zal jij het sneller vinden dan ik... Daarbij volgt uit de DSM-IV classificatie van psychiatrische stoornissen dat pedofilie inderdaad meer een fetish is dan een aangeboren psychiatrische afwijking. Ik zeg daarmee niet dat alle psychiatrische aandoeningen en aangeboren afwijkingen met behandeling opgelost kunnen worden, maar ik zeg wel dat pedofilie goed behandelbaar is.
Hier even een (niet zo goed wetenschappelijke link):
www.katholieknieuwsblad.nl/actueel19/k...
en hier een wetenschappelijk onderbouwde link:
www.human-being.nl/Bibliotheek/asb_nl....

DeArmeStudent | 03-08-06 | 12:50

Marth heeft binnenkort toch een nieuwe baan als Minister-President?
Mailman 03-08-06 @ 10:59
-

Inderdaad, dat zou goed zijn voor het land.
Wat betreft de afspraak; men wilde niet dat ik zei waar ik werkte. De naam heb ik nooit genoemd, die heeft iemand gelekt maar dat hou je nooit tegen met 600 mensen die daar werken. Daarna zou een nieuw gesprek volgen. (Die heeft inmiddels plaatsgevonden.) Dat er dan ontslag zou volgen heb ik niet aan de NRC-verdraai-journalist verteld (was ook nooit gezegd op voorgaande gesprekken; ben langer actief in de media) en de Telegraaf neemt dit weer over zonder eerst even mij te vragen hoe en wat. Zeer veel journalisten - we doen veel interviews nog steeds, binnenkort Italië en Finland en Argentinië et cetera - vragen waar je werkt. Ik heb in een Frans interview met de krant Liberation gezegd dat ik in een spoelkeuken in een verzorgingstehuis werk. Dat had de NRC-journaliste gelezen en vroeg daarnaar. Ik zei dat ik liever had dat ze dat er niet in opnam omdat er dus anders een gesprek zou volgen en je weet maar nooit in dit land voor je het weet heb je ontslag, iets in die trant. Altijd verzwijgen wat je doet kan ook expliciet worden gemeld door inquisitie-journalisten. En dan gaat er ook iemand lekken op GeenStijl zoals nu gebeurd is. En dat het als inquisitie bedoeld was; er stond ongeveer: twee hebben er al problemen gekregen; Ad camping en Norbert Uni, Marthijn nog niet; hij werkt ongeveer daar en wordt ontslagen (als 'feit' stond het in het te veel gelezen blaadje; door anderen krant genoemd) als het uitkomt.
- Men wil het op een nette manier regelen middels een ontslagprocedure. Die zou ik aangetekend krijgen; wacht daar nog op. Echter heb ik al aangegeven het geen nette manier te vinden en zeer waarschijnlijk (99,99% kans) er niet op in te gaan. Dan volgt automatisch een kort geding. Tenzij men zich bedenkt en zegt; ach we houden hem aan als werknemer. Want de argumenten van bedrijfsrisico en goede naam betekenen dus dat ik nergers ter wereld zou mogen werken? En dat niet alle 600 collega's op de PNVD gaat stemmen weet ook iedereen. Dus dat ze duidelijk maken naar buiten niet achter ons gedachtengoed te staan is wat vreemd. Trouwens onze controversiële zedenstandpunten waren allemaal wet tot een paar jaar terug! Hier nog een van de vele voorbeelden: Len Rempt (VVD): 'Wij zijn altijd voor het verlagen van die leeftijdsgrenzen geweest'. (martijn.org/info/OK1_1.html)

marth | 03-08-06 | 12:48

DeArmeStudent 03-08-06 @ 11:32

dat zou wel heel mooi zijn, als alle psychiatrische aandoeningen, aangeboren áfwijkingen' en alles wat we niet zo leuk vinden in deze wereld opgelost zou kunnnen worden met wel/niet kijken naar plaatjes. Overigens is het wel een hele goede bronvermelding: (was een kleine documentaire over). Ik weet niet wat je studeert, maar een cursusje annoteren en wetenschappelijke methode zou mischien een aanrader zijn.

Maaier | 03-08-06 | 12:31

Brutus, heb je al hulp gezocht?
.
Verder denk ik dat Pedofiele gevoelens inderdaad meer weg heeft van een fetish dan van werkelijke sexuele geaardheid. En als het dus niet te behandelen is... sja, dan weet ik nog wel een andere oplossing.

Mosi Bendt | 03-08-06 | 12:27

@campion,
Het kan verkeren. Onder invloed van therapeuten kan zo'n herinnering omgebogen worden naar een traumatische gebeurtenis. Dit is denk ik al heel vaak voorgekomen.

Treger | 03-08-06 | 12:04

campion 03-08-06 @ 11:44
13 - 26 jaar ... je geeft aan dat je het zelf wilde, maar bij sexuele interactie tussen een 26 jarige en 13 jarige gaan er bij mij toch lampjes branden, zeker als je daarna ook nog aangeeft dat ie nog steeds erg jonge vriendinnetjes heeft. Hij zal inmiddels wat ouder zijn (bijv. 30) en dan nog steeds 13-15 jarigen als vriendin, ik krijg er een rare smaak van .
db

DenBolle | 03-08-06 | 12:03

@DeArmeDommeStudent 11.48

Ja, dat denk ik. Ik denk niet dat iemand bewust voor een bestaan als pedo kiest, het is wel degelijk een afwijking. Je wordt niet bij toverslag pedo bij het zien van een aantal zieke plaatjes van een stelletje kids. Er is dan wat grondig mis met je, en dat kan op de een of andere manier aangeboren zijn.
En een fetish is wat anders dan pedosexuele gevoelens koesteren. Verder is het natuurlijk baarlijke nonsens om te stellen dat als je een pedo niet meer zou blootstellen aan bepaalde afbeeldingen, dat dan -kug- de fetish over zou zijn, was het maar waar.

brutus68 | 03-08-06 | 12:02

@Brutus68, dus jij denkt dat pedo's geboren worden als pedo's? wie is hier nu niet goed op de hoogte, jij of ik? Ik denk dat je zelf nog veel moet leren, brutus... maar verwijt je eigen stupiditeit niet aan een ander...

DeArmeStudent | 03-08-06 | 11:48

En die oma's maar denken dat het door de spoelpedo kwam dat de kleinkinderen niet meer langs wilden komen.

schele henk | 03-08-06 | 11:46

Toen ik dertien was ben ik, hoe heet het netjes, gedefloreerd door iemand die toen 26 was. Ik wou het zelf en heb hem nooit iets kwalijk genomen. Toch vraag ik mij af of ik het onder andere omstandigheden zou moeten zien alsof ik misbruikt ben. Of ik misbruikt ben, eigenlijk, want tja, wat weet een dertienjarig nou. En hij heeft nog steeds heel jonge vriendinnetjes.

campion | 03-08-06 | 11:44

@Yurp. Inderdaad.

Yellowflower | 03-08-06 | 11:43

@DeArmeStudent 11.32

Doe jij eens verder studeren, voordat je allerlei onzin zit te kakelen hier, alsof dat de oplossing is...

brutus68 | 03-08-06 | 11:39

"Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten." dat was toch de quote van Voltaire die Fortuyn gebruikte? Zover ik kan zien heeft de PNVD een voor velen (ook voor mij) abjecte mening. Het blijft echter een mening. Zij vinden dat de wet moet worden veranderd, de rest van Nederland is hier tegen. Case closed, niet meer over zeuren. Alleen merk ik in de comments van GS vaak een roep om vrijheid van meningsuiting als het de eigen mening is.

yurp | 03-08-06 | 11:38

Na al die oudjes molesteren wil hij natuurlijk wel eens wat anders...

Oxazepammetje | 03-08-06 | 11:35

Uit het NRC-artikel: „Ze denken: pedo’s zijn Untermenschen. Dat zeggen ze niet, maar dat denken ze wel.”
.
Huh? Hoezo "dat zeggen ze niet"? Maar een béétje gelijk heeft ie wel. Ik zeg niet dat het Untermenschen zijn. Want daar zit het woord "mens" nog in. En pedo's zijn vieze beestjes, dat weet een k... eh iedereen

Neon | 03-08-06 | 11:33

Uit behandelingsresultaten (was een keertje een kleine documentaire over) is gebleken dat als pedo's niet meer worden blootgesteld aan kinderporno, dat hun sexuele gevoelens aangaande kinderen afnemen. Hieruit blijkt dat pedofilie gewoon een fetish is, dat goed behandelbaar is. Het heeft dus niets te maken met 'zo geboren zijn' en het zou een helehoop ellende schelen als deze pedo's uit zichzelf hulp gaan zoeken voordat zij misdaden begaan. DEZE MENSEN HEBBEN DUS GEEN PARTIJ NODIG, MAAR BEHANDELING!

DeArmeStudent | 03-08-06 | 11:32

Okay. Vrouwen zijn weird, maar mannen met hun ballen zijn eng. Sommigen zelfs weten vanwege persoonlijkheidsstoornissen, moederlijke frustraties, communicatiekronkels, gebrek aan opvoeding en/of scholing niet meer wat ze met hun piemel moeten doen. Laat staan waar ze hem in moeten stoppen.
July roept dan ook al jaren in court: Afsnijden die handel! Maar je moet wel heel erg veel ballen met opgekropt zaad hebben om met deze stoornissen een politiek partij op te richten. En dan ook nog klagen dat de hele wereld je uitkotst en je liever naar een andere stelsel torpedeert. Door deze partij wordt 0031 door andere landen bijna zelfs geboycot!! We zijn echt hard op weg om een bananenrepubliek te worden. Doet Gonny het niet, dan deze lutsers wel.

JudgeJuly | 03-08-06 | 11:31

OK 4e koning,
Begrijpelijk. Lijkt me geen pretje,
Over deze club gesproken: Er is iets paradoxaals aan de hand, hoe meer weerstand zij ontmoeten des te meer zij overtuigd raken van hun gelijk.

Treger | 03-08-06 | 11:25

@Treger 03-08-06 @ 11:14
Nee hoor ik ben zelf vroeger misbruikt en zal nooit zulke beesten hun gang laten gaan.
Op maatschappelijke gronden heeft hij ontslag, dreigen met geweld klopt niet.
Ben ik met je eens deugd niet.
Soms kan je niet anders.
Maar ik zie hem toch liever met een korting bij de soos lopen dan dat hun misschien de centen voor hun partij bij elkaar krijgen.
En ik denk na meerdere tips hier gekregen te hebben dat ik het heel netjes opgelost heb.

de 4e koning | 03-08-06 | 11:22

@Treger 11.14

Waarschijnlijk is er nu wel een reden voor een ontslag, aangezien de exacte locatie waar Marthijn werkt nu bekend is. Verder kan hij een bron van onrust zijnop de werkvloer, aangezien figuren als 4e rangs koning het nodig vinden om met geweld te dreigen, en dat is wel het laatste waar een werkgever op zit te wachten. En natuurlijk is dat partijtje kansloos..., en als ze verstandig zijn nokken ze ermee, voordat er echt ongelukken gaan gebeuren...

brutus68 | 03-08-06 | 11:20

@ quutje: het is me wel is gelukt maar inderdaad lastig. je heb gelijk

AlCapsones | 03-08-06 | 11:17

Pedo's werken graag in een zorginstelling omdat de bewoners weer kinds worden!

corvanderlaak | 03-08-06 | 11:15

lekker fris hoor 4e rangs koning. Dreigen met geweld om iemand nog verder de vernieling in te helpen. Ik denk dat er geen ontslaggrond is en dat hij een mooie afkoopsom meekrijgt. De rechter had hem al gelijk gegeven dat ze het recht hebben om een partij op te richten om langs democratische weg voor hun belang op te komen. Laat ze toch gaan. Ze zijn bij voorbaat kansloos.

Treger | 03-08-06 | 11:14

@Ventilatorje
Idd beter zoals hij het nu aanpakt toch? Hoeft er tenminste niemand in dubio te zijn over de vraag of er een stille tocht moet komen voor een pedeau.
Doet eens lief :-)

DiagnosisTyphus | 03-08-06 | 11:13

Marth gaat zijn baantje kwijt en krijgt strafkorting van de soos.
Mag ik leip zijn zonder de wet te overtreden, beter toch?
En er komt een aantekening achter zijn naam.
De directeur was het eerst niet met mij eens alleen toen ik hem vroeg wat hij er van zou vinden , wanneer een aantal mensen Marth door de spoelkeuken zouden trappen, was de boodschap duidelijk.
Jammer dan moeten wij zijn strafsoos als maatschappij maar dokken.

de 4e koning | 03-08-06 | 11:07

De internationale poot van NS presteert dit jaar uitstekend. Dit onderdeel was jarenlang een kostenpost, maar komt dit jaar mogelijk uit de roze cijfers.

Attila23 | 03-08-06 | 11:06

Kan de stichting Soelaas niet in hoger beroep?

Attila23 | 03-08-06 | 11:03

Marth heeft binnenkort toch een nieuwe baan als Minister-President?

Mailman | 03-08-06 | 10:59

Als de hoofdredacteur van je krant Volkert Jensma heet, heb je als journalist een behoorlijk pak boter op je hoofd om anderen aan de schandpaal te nagelen. Dat belerende toontje van de NRC, is toch redelijk failliet.
Marth moet niet zeuren uiteraard.

CoJoNes | 03-08-06 | 10:58

Treger 03-08-06 @ 10:54
Dat is een gevaarlijke opmerking. Als .... Whatever dat leest... Ik neem aan dat je weet wie ik bedoel.

Mexicano | 03-08-06 | 10:57

@ AlCapsones 03-08-06 @ 10:45

Een doordeweeks avondje met 3 meiden thuis, waarvan 2 tieners noem ik een succes.

quutje | 03-08-06 | 10:55

dat is een mexicaanse pedosextoerist mexicano

Treger | 03-08-06 | 10:54

Treger 03-08-06 @ 10:51
Wat is nu weer een peSoseKSueel??? Iemand die seks bedrijft met een vreemde munteenheid?

Mexicano | 03-08-06 | 10:53

@kaiser,
inderdaad!

Treger | 03-08-06 | 10:53

@Treger 03-08-06 @ 10:33

Dat bedoel ik maar! Al begeeft hij zich wel op het scherp van de snede van een democratie, is het prettiger om dit soort gevallen bovengronds te houden, zodat er met minder inspanning toch een oogje in het zeil gehouden kan worden.

KaiserSoza | 03-08-06 | 10:52

de 4e koning, oh ja, je neef die dood is en waarvan de klemtoon net iets anders werd uitgesproken... of zoiets. Al een afspraak bij een psychiater gemaakt joh?

Ventilatorje | 03-08-06 | 10:52

@alcapsone,
Neen dat niet maar er is wel onderscheid tussen pedofielen en pesosexuelen.

Treger | 03-08-06 | 10:51

@Onderbuik 03-08-06 @ 10:18
Nee hoor die stichting is door een andere Marthijn opgericht in Hoogeveen en zijn door de christelijke gemeente er netjes uitgestuurd.
In de begin jaren 1970.
@Ventilatorje 03-08-06 @ 10:38
Jij haalt 2 verschillende gerwin's door elkaar.

de 4e koning | 03-08-06 | 10:49

pedo partij wacht op donatie's....
ik doneer 5 strandstoelen... en geen zaagje

OpenMind | 03-08-06 | 10:48

Die gast zal inmiddels best wel spijt hebben van zijn politieke amibities

Suspension Goose | 03-08-06 | 10:47

@ Treger: Marthijn ?

AlCapsones | 03-08-06 | 10:47

@ quutje : welk succes ik heb ( gelukig) jodi al een tijdje niet horen zingen !

AlCapsones | 03-08-06 | 10:45

Misschien kan tie bij Jody B. In het achtergrondkoortje zingen. Garantie voor succes (en goede secundaire voorwaarden).

quutje | 03-08-06 | 10:43

Geen nood! Ik hoor net dat Marthijn kan solliciteren bij de NS. Het schijnt dat er een functie is vrijgekomen op de afdeling Externe Communicatie...

Pijken Likker | 03-08-06 | 10:39

@DiagnosisTyphus 03-08-06 @ 10:05
Klopt en ben ik trots op mvg gerwin

de 4e koning | 03-08-06 | 10:38

@DiagnosisTyphus 03-08-06 @ 10:05, dus de ene gestoorde zorgt voor het ontslag van een andere gestoorde?
Ach, altijd nog beter dan 'de persoon met vele identiteiten' hem dood maakt. Of gaat dat nog komen, Gerwin? Is je vriendin al terug trouwens?

Ventilatorje | 03-08-06 | 10:38

brutus68 03-08-06 @ 10:30
Nou... als je er van uitgaat dat Adje niet in een huis wil wonen maar rustig zijn leventje in een luxe staancaravannetje wil doorbrengen, is dat toch wel een onprettige ervaring voor hem. Waar kan hij nog terecht? dat zal moeilijk zo niet onmogelijk worden.
Verder ben je erg mild tegenover die 2 jongeren. Dwangarbeid oké, maar dan in Siberie.

Mexicano | 03-08-06 | 10:36

@Treger , dat springen was al opgelost door mij en Mexicano op 03-08-06 @ 10:28... dus.

HyBriD VorTeX | 03-08-06 | 10:35

Hij moet zich zowiezo beter gaan profileren, want als kleuterneuqer in een bejaardentehuis werken staat erg slecht op het CV van een voorzitter van een pedopartij!

Master Matty | 03-08-06 | 10:34

of, wie weet zelfs wel het parket poetsen, niet meester Joost ?

hondelul | 03-08-06 | 10:33

Het tragische is dat deze jongen waarschijnlijk nog nooit een kind aangeraakt heeft. Hij heeft een bord (!) voor zijn kop en meent werkelijk dat hij zijn fantasieen in werkelijkheid mag omzetten nadat zijn partij de boel gelegaliseerd heeft. Trouwens hoe is het mogelijk dat pedo's elkaar IRL leren kennen? Bij-effect van plaatjes ruilen via internet?
IIG het lijkt me niet slim deze jongen op te jagen. In een bejaardenhuis kan hij weinig kwaad en je weet: een kat in het nauw maakt rare sprongen...

Treger | 03-08-06 | 10:33

-weggejorist-

AlCapsones | 03-08-06 | 10:33

misschien mag 'ie nu de billen gaan poetsen van een zekere officier van Justitie..

hondelul | 03-08-06 | 10:31

@Mexicano

Yep. Kijk, voor Ad is dat verder niet zo'n ramp, die zit waarschijnlijk in de WAO en over niet al te lange tijd vangt die niksnut AOW. Voor die twee andere patienten wordt het lastig. Beide heren vangen een uitkering, en zijn jong en in ieder geval fysiek gezond, en zullen dus aan het werk moeten worden gezet. Maar welke werkgever zit op deze twee malloten te wachten?
Tis jammer dat we hier geen dwangarbeid hebben, je weet wel, iets metsteengroeves enzo, ouderwetsch handwerk...

brutus68 | 03-08-06 | 10:30

@ianz... en straks is het ianz.

HyBriD VorTeX | 03-08-06 | 10:28

Iedere zorginstelling krijgt de kleuterneuqer die het verdient.

Ongeletterde Boer | 03-08-06 | 10:27

nu is het een pedo
vroeger was het een jood

ianz | 03-08-06 | 10:26

@Mexicano
Daar is een oplossing voor...

HyBriD VorTeX | 03-08-06 | 10:24

@ Professor Plons 03-08-06 @ 10:22

Gaat de Katholieke Universiteit Twente dan niet steigeren? Ah boeie, kleuterneuqen is hot en vooral happening in de bible belt.

ShadowBMX | 03-08-06 | 10:24

Ze hebben allemaal de reikwijdte van hun ondoordachte beslissing niet goed ingeschat. Het resultaat is dat ze alle drie zelf met een vet stempel het woorde "PEDO"op hun voorhoofd hebben gezet. Ze zullen nog lange tijd als paria door het leven moeten gaan.

Mexicano | 03-08-06 | 10:23

zijn we onze martijn nu niet te veel aan het demoniseren...

alfa-man | 03-08-06 | 10:22

Ze zijn weer dringend aan een nieuwe naam toe voor de partij.
Partij voor Pedofielen, Werkeloze bordenwassers, Gesjeesde studenten, Caravannomaden, Ranzige Que Si Que Non zangers en andere engerds is echter een wel erg lange naam. Ik stel dus de volgende naam voor:

K.U.T. - Kleuterneuqers en ander Uitgekotst Tuig!

Professor Plons | 03-08-06 | 10:22

@ Vlindertje 03-08-06 @ 10:16

Nou, wat ik in hun richting voel ligt verre van medelijden :)

ShadowBMX | 03-08-06 | 10:22

Zeau... de oudjes voelen zich ineens jong, sja... in het begin brabbel je maar wat inconsequent, de rest van je leven vaak ook, en daarna alweer... omdat je het niet meer weet. Zelfde met zindelijkheid, eerst niet... dan alleen als het makkelijk is (maar vaak niet), en dan weer niet omdat het niet meer werkt. Komt zeau een pedow daar voor zelfbescherming... IS HET WEER NIET GOED!

HyBriD VorTeX | 03-08-06 | 10:22

Vroeger, heb ik wel eens gelezen, werden gekken ook tegen hun zin opgesloten. Zonder dat ze strafbare feiten pleegden. Helaas richten ze tegenwoordig gewoon een politieke partij op.
Als die pedeaux nou écht van kinderen zouden houden, zouden ze zich wel levenslang onder behandeling stellen.
Ik heb nl. nog nooit een kind van onder de 16 horen zeggen: ik zou nu wel eens lekkere sex met een oude vent willen hebben.

Grasgriezel | 03-08-06 | 10:22

@brutus68 03-08-06 @ 10:15 Gezien de resultaten verdient dit initiatief navolging. Partij van de Tasjesrovers, Partij van de Dierenbeulen enz. Kom uit de schaduw en in het licht van de schijnwerpers zou ik zo zeggen.

Shani | 03-08-06 | 10:20

In een bejaarden tehuis? Geen afkickverschijnselen?

bad to the bone | 03-08-06 | 10:19

is de stichting martijn nou genoemd naar deze martijn, lijkt me nogal ijdel zelfs voor een pedo...

Onderbuik | 03-08-06 | 10:18

@brutus68 03-08-06 @ 10:15 Klopt, je krijgt bijna medelijden met ze. Bíjna.

Vlindertje | 03-08-06 | 10:16

Uittenbogaard moet niet gaan lopen huilen dat ie z'n topjob gaat verliezen, hij heeft het er zelf naar gemaakt, zeker na dat interview in de NRC.
Maar net als met Ravoo en z'n mislukte experiment, is ook het experiment van de pedo's aardig op weg te mislukken. Komt Ravoo nog wel ergens aan de bak, met medeneming van een aardige gouden handdruk, zijn de gevolgen voor de pedo's wat ernstiger.., Adje trekt als een zigeuner door het land met z'n Kip, Norbert is van de universiteit getrapt, Marthijn zometeen spoelworm in ruste..., haha, hoe bedoel je sociaal zelfmoord plegen...

brutus68 | 03-08-06 | 10:15

@ Aars 03-08-06 @ 10:03
Borden wassen dus!

Ongeletterde Boer | 03-08-06 | 10:12

Trouwens, liever alle pedo's in bejaardentehuizen dan zoals nu het geval: basisscholen, gyminstructeurs, huisartsen, etc.

bwahaha | 03-08-06 | 10:12

@Vlindertje
Of beter: vlieg er eens uit.

DiagnosisTyphus | 03-08-06 | 10:11

Waar is dat onbehandelbare overaggressieve kindsoldaatje uit Liberia gebleven? Ik zou zeggen koppelen die twee...

Wooz | 03-08-06 | 10:11

Erg fout van het NRC om zijn werkplek te noemen.
Maar goed, dekleinkinderen kunnen weer met een gerust hart komen.
En de nieuwe bordenwassert wordt geleverd door het ROC heb ik ook al vernomen.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/013599.h...

De Intrigant | 03-08-06 | 10:11

Dat kleuterneuqers niet deugen (lees op de brandstapel moeten, gevierendeeld, kielhaald, etc.) wisten we al.
Maar laten we nou niet persoonlijk richten op één persoon. Dat is zo ongeveer de messenger shooten.

bwahaha | 03-08-06 | 10:11

Nou marth, kom er maar in..

Vlindertje | 03-08-06 | 10:07

Kleuterneuquers moeten deaud

great bay | 03-08-06 | 10:06

Dit ontslag wordt mede mogelijk gemakt door: harry de leype / de 4e koning.

DiagnosisTyphus | 03-08-06 | 10:05

Ach, je probeert eens wat he?

laffe haas | 03-08-06 | 10:05

Uittenbogaard: „Ze denken: pedo’s zijn Untermenschen. Dat zeggen ze niet, maar dat denken ze wel.” (interview NRC)

Het zijn Untermenschen! Zo, is dat ook weer gezegd. Nou niet meer huilen, en hup weer aan de afwas!

smart S | 03-08-06 | 10:05

handig, nu gaat hij gewoon bij de kinderdagopvang werken. Slim gedaan oudjes

rosj | 03-08-06 | 10:05

Wat doet een pedo eigenlijk in een bejaardentehuis?

Aars | 03-08-06 | 10:03

Chemisch castreren & opsluiten. Dat is het enige alternatief voor die kleuterneuquert...

MastaBation | 03-08-06 | 10:02

Fijn ook die pasfoto van Mathijn. Fijne blik in je ogen, pik!

Traag | 03-08-06 | 10:02

die ouwe lui moeten niet zeau zeuren. Of je reet nou gewassen wordt door MudB of door Patrick Kluivert... als ie maar gewassen wordt

Juan Zaque | 03-08-06 | 09:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken