Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zwaar weer voor Linkse Lente

ook een roos, soort vanSlecht nieuws voor de Bos Marijnissen Halsema-combinatie. November 2006 wordt slachtmaand voor de linkse oppositie. De economie van Nederland is namelijk gigantisch aan het plussen. En dat komt electoraal niet goed uit, zo met de verkiezingen voor de deur. Zelfs als we de honderdduizenden Polen meerekenen hebben we de minste werklozen van de EU. De groei van het BNP stijgt dit jaar met 2,6 procent. En dat is te merken ook. Journaal-presentatoren lopen gigantisch binnen, in de MediaMarkt zijn weer meer klanten dan dieven, Shell draaide nog nooit zo'n goed jaar en ouwe kudtmercedessen worden ingeruild tegen hippe Japannerts. De huisvrouwtjes laten het vrachtwagentje van Albert.nl vrolijk aanrukken voor één (1) Twix. Kortom; 0031 zeepbelt er weer vrolijk op los. Het IMF plugt daarom een vette veer in het rompkabinet van Balkenende. Bindender kunnen stemadviezen niet zijn.

Reaguursels

Inloggen

@presley 03-08-06 @ 15:30
Volgens mij was dat al voordat Balk aan de macht kwam. Een of ander paars kabinet met de PvdA volgens mij?

-=PyP=- | 03-08-06 | 15:32

Dankzij Balkjes wanbeleid was de jongste recessie de diepste van de afgelopen decennia. Dat we er nu weer bovenop zijn danken we aan conjuncturele golfbewegingen. Wanneer neemt Balkje zijn eigen verantwoordelijkheid?

presley | 03-08-06 | 15:30

Valpa.tk-Meister 03-08-06 @ 13:19

joris?

Maaier | 03-08-06 | 13:28

-weggejorist-

Valpa.tk-Meister | 03-08-06 | 13:19

Mister President 03-08-06 @ 11:25

nogmaals: daar was de vvd iedere keer bij. (op lubbers 3 na)

Maaier | 03-08-06 | 12:58

@ ME 47

100% gelijk! Als we allemaal in dit land eens zo helder dachten, zou Nederland er een stuk fijner hebben uitgezien!

Mister President | 03-08-06 | 11:28

de PVDA heeft er jaren en jarenlang één grote bende van gemaakt in Nederland, en nu de 'rechtse coalitie' het land weer op de rit heeft gekregen, hebben ze nog praatjes ook...

Wie kan er in godsnaam serieus over nadenken om op dit soort partijen te gaan stemmen?!?!??!

Mister President | 03-08-06 | 11:25

Als de economie onder een rompkabinet al beter gaat, dan gaat-ie helemaal zonder kabinet waarschijnlijk helemaal fantastisch

brrkah | 03-08-06 | 10:14

Als je ons idioot grote aantal WAO'ers mee zou rekenen hebben we ineens de hoogste werkeloosheid. Zo'n pak 'm beet 800.000 mensen op een beroeps bevolking van 7 miljoen zijn 'te ziek' om te werken, yeah right.

ledroledro | 03-08-06 | 09:49

@rosalie 02-08-06 @ 21:41
Bij rijksambtenaren wordt de AOW al van hun pensioen afgetrokken.
VB pensioen 2000 euro AOW 700 voor twee werknemers
1 werknemer multinational pensioen 2000 en Aow 700 = 2700 euro
2 ambtenaar pensioen 2000 - 700 euro + 700 euro = 2000 euro

Weisse rose | 03-08-06 | 09:11

Ik hoop op een meerderheid van CDA en VVD, wat mij betreft mogen ze het karwei afmaken. Dat de laatste 2 kabinetten zijn gevallen heeft naar mijn idee zoveel te maken met Balkenende, maar meer met de LPF & D66 die hun eigen profileringsdrang boven het landsbelang stelden. Ondanks dat er met deze partijen geregeerd moest worden is er toch nog een hoop bereikt. Met het CDA & de VVD zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet. Hopelijk geeft het nieuws over de economie het laatste zetje dat ze nodig hebben voor een meerderheid.

puthôake | 03-08-06 | 00:24

ja je lulverhalen pas rekenen en je onzin verhalen rechtlullen, dat is wat dit kabinet onder leiding van meesteroplichter gerrit Zalm doet. of is iedereen al genezen van het euro kost u niets verhaal,laat je toch niet bedonderen,meeste van de gecreeerde werkplaatsen zijn gesubsidieerd voor de opvang van soos wao en ww en daarna roep je heel hard kijk een wat de cijfers mooi zijn .blijven slapen
jongens.

knut | 03-08-06 | 00:07

Kijk, dat die 65+ers AOW-premie betaald hebben en dat hun pensioen daar op is berekend, ok. Dat moet dus veranderen. Iedereen betaald premies voor sociale uitkeringen; sommigen maken er gebruik van als het nodig is en zo moet het ook met AOW-uitkeringen gaan. Mensen die na hun 65e bijv. 2x meer aan pensioen-uitkering krijgen hebben dus dan geen recht op meer op een AOW-uitkering. Tja, dat Pensioenfondsen daar minder gelukkig mee zijn, dat zij zo. AOW-premies betaalt iedereen toch al sowieso voor de 65+ van nu en niet voor zichzelf.

rosalie | 02-08-06 | 22:38

Lees dit maar eens: www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/webl...

Weg met de SP en andere Linkse prut...

Effect van regeren zie je pas naar 4 jaar:

Dus toen het slecht ging in Nederland kwam dit van onze fijne linkse regering (kom maar binnen allemaal in Nederland er is genoeg... ja.. hoor er is voor iedereen een uitkering... geen probleem en we gedogen alles.. no problem.. en voor een inbraak hoef je niet zoals bij jullie een jaar in de gevangenis... ben je gek joh... dat is toch helemaal niet leuk... twee dagen is meer dan genoeg)

Nu gaat het goed....... met dank aan onze rechtse regering..

Weg met Marijnissen en zijn gejank.

ME 74 | 02-08-06 | 22:37

@rosalie 02-08-06 @ 21:41,
ok, dan ben ik het met je eens.
*Drees draait zich om in graf*

vander F | 02-08-06 | 22:02

prof.dr.ir.clavan 02-08-06 @ 20:55
Goh zijn ze in jouw buurt geweeat ?
Tuurlijk komt de Sp in arme buurten, in graaibuurten in Wassenaar zit niet echt hun electoraat

bakoenin | 02-08-06 | 21:58

Ik bedoel dus gewoon: mensen die een hoog pensioen krijgen hoeven geen AOW-uitkering: daar was de AOW niet voor bedoelt door Drees toendertijd. Een klein pensioen levert niets op, erger, die oudjes lopen zelfs vanalles mis aan subsidies. De hoge pensioenen, ver boven 2x AOW, daar moet de AOW voor afgeschaft worden. Zelfs koningin Beatrix heeft recht op AOW...get my point?

rosalie | 02-08-06 | 21:41

vander F 02-08-06 @ 21:08

Ik dacht ong. 1100 euro per stel? Maar het gaat mij om de uitkering (sociaal gezien). Als de pensioen uitkering sowieso al hoger is dan de AOW-uitkering dan is die laatste niet meer nodig. Zelfde principe a.h.w. als bij bijstand-uitkeringen.

rosalie | 02-08-06 | 21:12

@vander F 02-08-06 @ 21:08
nee 700 euri alleenstaand

Weisse rose | 02-08-06 | 21:10

@rosalie 02-08-06 @ 21:02,
een AOW doet tegenwoordig toch een 1400 euro per maand?

vander F | 02-08-06 | 21:08

[email protected] 02-08-06 @ 20:56

Iedere 65+ die een pensioen geniet wat boven de AOW uitstijgt, heeft geen AOW nodig. Lijkt me sociaal gezien heel logisch.

jaaaaa maak me maar af..

rosalie | 02-08-06 | 21:02

@ botte
Nee, ik drink geen alcohol. Mag niet van de Imam. Heb je ook BeiroetCola in de koelkast staan?
Een mensenleven is meer dan alleen maar economie en geld verdienen. Zelfs als het zo moge zijn dat rechts beter is voor de Nederlandse economie, dan vind ik links nog steeds een beter alternatief.
(karikaturen zijn de bom, zonder zou mijn leven geen zin hebben)

King of controversy | 02-08-06 | 20:56

Het domme van Bos is dat hij zich heeft 'vergrepen' aan de AOW. Onder de noemer van 'daadkracht' en 'helderheid' heeft hij zichzelf in een mijneneveld begeven waaruit geen ontsnappen meer mogelijk is. Niets geleerd dus van Eelco Brinkman. Bovendien is de financiering van de AOW nu en in de toekomst geen enkel probleem, zoals de 'luis in de pels van de PvdA' Mercel van Dam terecht keer op keer in zijn colum in de Volkskrant uitlegt. Ook het statement dat er 'rijke' ouderen zouden zijn die wel wat kunnen missen is in feite a-sociaal. Want wiev bepaalt of een 65-plussers rijk of arm is: meneer Bos? Dacht het toch niet. Respecteer daarom ons verzekeringstelsel voor de Algemene Volksverzekeringen. Als Balkie dat wél door heeft (ik ben geen fan) dan wint hij de verkiezingen glansrijk.

SP probeert in de aso buurten met veel publicatieborden stemmen te vinden, nogal logisch.

prof.dr.ir.clavan | 02-08-06 | 20:55

rosalie 02-08-06 @ 20:53

Niemand hoort aan een leiband, maar wat jij wilt, natuurlijk. Ga je gang.
"Felix! Er is een vrouwspersoon die met je wil buitenspelen!"

bottehond | 02-08-06 | 20:55

@bottehond,

neu....maar Felix hoort aan de L(a)eiband

rosalie | 02-08-06 | 20:53

rosalie 02-08-06 @ 20:49

Wil je neuqen?

bottehond | 02-08-06 | 20:50

King of controversy 02-08-06 @ 20:44

Uiteindelijk komt het er allemaal op neer waar je het meeste heil in ziet om zoveel mogelijk mensen het zo goed mogelijk te laten hebben. Een kleine overheid die minder regelt is m.i. beter voor leefbaarheid en economie. Ik heb een hekel aan karikaturen. Links is goed en rechts is slecht. Dat soort gedoe. Maar what do I care. Ook een tequila? En dan ga ik mijn favoriete film weer eens kijken.

@ Felix Laband

Ken jij www.foxmovies.com/fightclub/ ??

bottehond | 02-08-06 | 20:49

Toch wel geinig om te zien dat @bottehond, @Felix heeft weten af te richten...Een echte prestatie botte!

rosalie | 02-08-06 | 20:49

@ bottehond 20:27
Je moet niet kijken naar de lijken die al gemaakt zijn, maar welke partij beloofd de minste lijken te maken. Links is meestal pascifistisch ingesteld. Kijk ook maar weer naar de SP, die tegen elke oorlog zijn, omdat moorden altijd verkeerd is. Dus alweer een reden om voor de SP te stemmen (niet dat ik ervoor wordt betaald hoor ;) )
En nu even inhoudelijk. 90% van de ambtenaren eruit flikkeren lijkt mij geen goed idee. De overheid is geen bedrijf waar zo efficient mogelijk gewerkt moet worden. Ons landsbestuur is geen winstgevend bedrijf. Het moet dus ook niet zo willen functioneren. Ik ben voor verplichte verveling van ambtenaren. Waarom? Omdat het de eerste taak is van de overheid om haar burgers te dienen. Ambtenaren die een volledige dagtaak hebben, hebben dus geen reservetijd om af en toe iets voor de burger uit te zoeken. Des te minder ambtenaren, des te minder tijd ze hebben om jouw en mij te helpen. Daarom zeker niet minder ambtenaren.
En 10% goed voor de minderbedeelden? Voor mensen die geen inkomen hebben maakt het helemaal niets uit of ze over dat inkomen 10 of 30% moeten betalen.

King of controversy | 02-08-06 | 20:44

Felix Laband 02-08-06 @ 20:41

Pak aan! Een passend zoenoffer. * hik *

bottehond | 02-08-06 | 20:42

@ Bottehond

Ieder z'n ding. Mijn ego is groot, maar niet zo groot om me van achterlijk geouwehoer niets aan te trekken.

Tequilla alleen will do.

Felix Laband | 02-08-06 | 20:41

Felix Laband 02-08-06 @ 20:30

Weet je wat heilzaam is? Je ego leeg laten lopen. Serieus. Heb ik geleerd. Met pijn en moeite, toegegeven, maar het maakt het leven wel een heel stuk simpeler en maakt je vrijwel onkwetsbaar in discussies. Anyway... let's stick to the ice... tequila on the rocks doen?

bottehond | 02-08-06 | 20:34

King of controversy 02-08-06 @ 20:29

Talent dient immer voorrang te krijgen, ongeacht de leeftijd. Ik ken die rare kwiebus, Driek dinges zijdelings. Mooie stunt, zo'n jong pikkie in de 1e kamerT... hahahaha... Die gozerT werd zelfs een gearresteerd toen hij liep te demonstreren. Tenalady inzamelactie voor Sudan of zeau.... hahahaha... Op welke plaats achter oom Jan had U zich gewenst?

bottehond | 02-08-06 | 20:31

@ Botte

De ijsjes doen wonderen, ik zit.

Maar bespaar me je stijlmiddelen. Je schrijft geen column hier, noch een boek. En arrogantie is alleen de moeite waard wanneer ze niet misplaatst is. Tot zulke grote hoogte reik je echt nog niet, hoeveel omslachtige woorden je ook gebruikt.

Zeg gewoon wat je te zeggen hebt. Dat gelul altijd.

Felix Laband | 02-08-06 | 20:30

@ bottehond 20:27
... Maar ik ben nog te jong om me verkiesbaar te stellen ;)

King of controversy | 02-08-06 | 20:29

King of controversy 02-08-06 @ 20:20

Dank voor de wijze les, O Grote Swami. Maar dat lijk onder dat tapijt is en blijft een voorwaarde voor mij. Voor de rest is het allemaal arbitrair en zeauuuuu mainstream. Geen lol aan, aan die polletiek. Geen visie, geen doorzettingsvermogen. Allemaal middle of the road. Konden we maar kiezen tussen een partij die het ambtenarenapparaat decimeert en de inkomstenbelasting op 10 % vaststelt (da's pas goed voor de economie en de minderbedeelden) en 1tje die van 0031 een soort Kolchoze maakt.

bottehond | 02-08-06 | 20:27

Felix Laband 02-08-06 @ 20:16

Dude, ga rustig zitten. Ik heb nog steeds geen beef met je. Vat het niet zo persoonlijk op. Arrogant doen is een stijlfiguur. Hoewel ik dat natuurlijk in het echt ook ben. Neem een biertje en lekker chillen.

blikjegrolsch 02-08-06 @ 20:16

Hij kreeg een beetje te veel tegenwind van een groeiende groep reaguurders. Dát was 'ie niet gewend. Arme hij.

bottehond | 02-08-06 | 20:23

@ Koerbagh

Met dat weemoedige gemijmer over ijsjes van vroeger kan ik niet lang pissig blijven, dat kan toch nooit de bedoeling zijn?

Felix Laband | 02-08-06 | 20:22

@ Botte> Ja heb ik. En naast de kranten ook eens in de wereld om me heen gekeken. Vandaar mijn comment.

Kyokushinkai | 02-08-06 | 20:20

@ bottehond 20:07
Deze draad gaat niet over de armoede in de wereld, maar over de groei van de Nederlandse economie. Het gaat er dus ook niet om of een vrije markt goed is voor de arme landen, maar goed is voor de Nederlandse economie. Aan de ene kant wel. Als de arme landen meer gaan produceren zullen er dus meer goederen verscheept worden, en de grootste haven van Europa zal daar dus wel flink van profiteren. Echter, de grote presidenten en bedrijven komt dat protectionisme verdomde goed uit, dus het is niet realistisch om een volledige vrije markt op korte termijn te verwachten.
Deze draad ging niet alleen over de Nederlandse economie, maar ook over waar je beter op kunt stemmen, links of rechts. Als je alleen kijkt naar wat goed is voor de Nederlandse economie, dan zul je het met me eens zijn dat links eerder maatregelen gaat nemen die goed zijn voor Nederland.
Bovendien, links is zoveel meer dan alleen economische plaatjes. Bij links vind je nog een stukje menselijkheid, gevoel, idealisme, compassie (en dan niet alleen met de eigen bankrekening). Daarom Stemt SP!!
Overigens is die internationale solidariteit er ook wel, ook met de Polen. Maar ik geef toe dat de SP dat af en toe wel wat duidelijker mag laten blijken.

King of controversy | 02-08-06 | 20:20

@bottehond 02-08-06 @ 19:57:
Breek me de bek niet open... Ik kan de ijskaart van de kiosk in het bos alhier nog zo voor de geest halen. Toen een Solero nog gewoon Sinas-split heette en 45 cent kostte. Een raket koste een kwartje. En al had je maar een stuiver op zak, kon je er altijd nog een dropstengel van kopen (je weet wel met die rooie veters erom heen die je er eerst voorzichtig afpulkte om ze heel te houden en die eerst opat.) Nostalgie. Toen ging het ook slecht met de wereld maar had je daar niet zoveel weet van.

koerbagh | 02-08-06 | 20:19

Vertel me dan eens Botte Hond, omwille van mijn rauwe aars, op basis van welke argumenten je de minder bedeelde geestelijke toestand van iemand op internet meent te moeten bepalen?

Felix Laband | 02-08-06 | 20:16

Veest van Pim... Waar istie eigenlijk?

blikjegrolsch | 02-08-06 | 20:16

blikjegrolsch 02-08-06 @ 20:03

Hey, blikmans. Je gaat me toch niet vertellen dat ook jij de methode veest van pim gaat imiteren? Dat is toch heeeeel ver beneden jouw waardigheid? Mensen die dat doen hebben een chronisch gebrek aan steekhoudende argumenten. En daar zit jij zelden om verlegen, ook al deugen ze niet vaak. Hhehehehehe.....

bottehond | 02-08-06 | 20:09

King of controversy 02-08-06 @ 19:59

Je bewogenheid is wederom roerend. Ik ben, zoals je weet, bereid om op oom Jan te stemmen. Moet hij wel dat lijk uit de jaren '80 onder het tapijt vandaan trekken. Mooie uitglijder trouwens, over hezbollah... voor de rest durf ik de stelling wel te verdedigen dat een echte vrije markt ook goed uitpakt voor arme landen. Het is juist het protectionisme dat het die landen veel te moeilijk maakt om hun goedkoop geproduceerde goederen aan rijke landen te verkopen. Ik neem aan dat je dat wel met me eens bent. Anderzijds vind ik het wel weer flauw van de SP dat juist zij zich protectionistisch opstellen t.o.v. de peaulen. Waar is dát stukje internationale solidariteit toch gebleven?

bottehond | 02-08-06 | 20:07

Niet de gezaghebbende Botte Hond bashen, blikjegrolsch.

Dat past niet in z'n zelfgecreerde wereldje vol met gelijkgezinden.

Felix Laband | 02-08-06 | 20:07

Ik heb moeite met kiezen: Sterretje of Rosalie? Wie o wie zal ikde komende 158 weken eens gaan bashen?

blikjegrolsch | 02-08-06 | 20:03

Die goeie economische vooruitzichten gelden zeker alleen voor de Randstad?
Hier gaan er nogal wat fabrieken dicht of worden met sluiting bedreigt, de laatste tijd.

Lieve Meneer | 02-08-06 | 19:59

@ Botte

Nee, jij vindt jezelf blijkbaar nogal belangrijk. Met je georeer over je weergaloze eigenschappen.

En sterretje? Je bent in de wetenschap dat je achter een computer zit? Toch?

Felix Laband | 02-08-06 | 19:59

@ bottehond 19:02
Het gaat uitstekend hier, dank je wel.
Maar lees even terug naar boven, er staat daar zoveel onzin, geleuter, en prutspraat (dit keer niet alleen van jouw hand), werd ik even moedeloos van.
Iemand had het belachelijke idee bijvoorbeeld om de Nederlandse economie te gaan vergelijken met die van de Aziatische tijgers. Nou klopt het inderdaad dat die economie daar harder groeit. Vind je het gek als alles wat in een Europese staat verboden is, daar wel gebeurd. Ik noem kinderarbeid, hongerloontjes, 12 uur per dag werken. Dan ben ik blij dat Nederland de concurrentie verliest.
Maar nog liever zie ik dat de vrije markt vervangen wordt door een eerlijke markt. Europese regeringen moeten dezelfde voorwaarden stellen aan het arbeidsproces daar en hier. Kortom, een product gemaakt met kinderhanden komt Europa niet in. Een product waarbij horigen (en ja, die bestaan nog steeds, alleen heten ze tegenwoordgi Chinezen) worden gebruikt, komt Europa niet in.
Het belangrijkste voordeel daarbij is natuurlijk dat het voor fabrikanten niet langer rendabel is om in het verre buitenland te gaan produceren, en fabrikanten zullen terugkeren naar de randen van de EU. Scheelt Nederland dus weer Polen, wat ook weer in Nederland werkgelegenheid zal opleveren. En een extra stimulans zal beteken voor de "outer" EU, waardoor er minder ontwikkelingsgeld hoeft vanuit die EU. Scheelt Nederland dus nog een keer geld. Je begrijpt, dat alleen een links kabinet dit soort maatregelen kan nemen. Daarom is het dus zo ontzettend belangrijk dat we met z'n allen op de SP stemmen.

King of controversy | 02-08-06 | 19:59

koerbagh 02-08-06 @ 19:55

Hahahaha... een feest van herkenning. De eerste raketjes... en die wonderlijke peren-ijsjes..... en natuurlijk jujubes en die geweldige dropsnoepies met een witte en een grijze kant... ken je die nog?

bottehond | 02-08-06 | 19:57

@Felix Laband 02-08-06 @ 19:44:
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ook jij bent vermakelijk. Ach, heel Geen Stijl is vermakelijk. Toch?

@bottehond 02-08-06 @ 19:51:
Jaaaa... de drie musketiers! Geweldig! En Caramac... ook zo'n verslaving. Dolfijn zwart-wit... zucht... En dat kon je allemaal kopen voor minder dan een gulden bij de kiosk van het openluchtzwembad.

koerbagh | 02-08-06 | 19:55

snijden in jeugdzorg, ziekenzorg, thuishulp en broodnodige ambtenaren nodig voor veiligheid, criminaliteitspreventie etc.
-

Kyokushinkai 02-08-06 @ 19:35

Heb jij de voorbije jaren eigenlijk kranten gelezen?

Felix Laband 02-08-06 @ 19:39

Sjonge... je vindt me nogal belangrijk, zeg. Wat een eer. Je gaat me een hele maand volgen. Nou, nou... brrrr.... ik word al bang. Bon... ik weet het goed gemaakt: ik sta jou toe dat je mij een maand stalkt en daarna is jouw bruine sterretje van je oom Botte! Deal?

koerbagh 02-08-06 @ 19:40

Ken jij die dingen die ze vroegah drie musketiers noemden en nu twister of zo iets, maar dan anders? Die waren vroegah eauk lekkerder. En die dolfijnzwart- wit?

bottehond | 02-08-06 | 19:51

@ Botte

'Ik zeg namelijk dingen die mensen tegen hun zin tot nadenken stemmen'

Hoe weet je dat Botte? Krijg je brieven thuis waarin wanhopige reaguurders de gedachtes beschrijven waartoe jij ze zeer tegen hun zin in inzicht in hebt gegeven?

Of zou het misschien zo zijn dat al dat weergaloze zich voornamelijk in je eigen hoofdje afspeelt?

Felix Laband | 02-08-06 | 19:50

ut enigste wat ik af en toe zie groeien is mijn penis... maar dat staat los van politiek.. alhoewel! ik zou die Örgü van de VVD best wel een keer een spuitorgasme willen likken!

OT: Ja mooi! dat gegroei van de economie!

Stamp | 02-08-06 | 19:50

@ Koerbagh

Een virtuele tokkie op GS als Botte Hond is inderdaad vermakelijk. Zelfs ookal heeft ' ie soms een punt.

Maar als meneer hoog op geeft van z'n superieure eigenschappen hoef ik m'n mondje toch niet te houden?

Felix Laband | 02-08-06 | 19:44

@Felix Laband 02-08-06 @ 19:23:
Nee, Geert Wilders is pathetisch, Geert Wilders adepten zijn gewoon sneu.
Maar dat neemt weg dat bottehond best wel vermakelijk is en heus niet alleen maar onzin beweert, al vliegt hij wel eens uit de bocht.

@Chileen:
Niemand heeft je grapje nog op waarde geschat dus dan doe ik het maar...
ÉÉN twix? Ik dacht dat twix altijd in verpakkingen van twee stuks komen?
Hahahahaha... (hij was best wel leuk hoor!)
Overigens ben ik nog uit de tijd dat Twix nog gewoon Raider heette. En de Euro nog een Gulden heette, en je voor 1 Gulden heel veel meer kon kopen dan voor 1 Euro, ook al schijnt die Euro twee keer zo veel waard te zijn.

koerbagh | 02-08-06 | 19:40

@ bottehond

Ach gut, moet er tegenwoordig al een grondslag zijn om te reaguren? Ik reageer op je door die onmetelijk achterlijke comment van je waarin je je superieure talent voor redeneren uiteenzet.

En weet je? Ik ga mijn eigen bussiness gewoon eens niet fokking minden. Nee, ik ga eens een maandje die hemeltergende kutcomments van jouw van commentaar voorzien.

Ongevraag welteverstaan. En irriteert je dat? Gotya! Lutser!

Felix Laband | 02-08-06 | 19:39

(ik was nog niet klaar)

- te wachten op hoogconjunctuur die altijd plaatsvindt na economische neergang

en dan net doen alsof het door mij komt. En hele volkstammen trappen er in.

Kyokushinkai | 02-08-06 | 19:36

Ik kan ook een economie van een land weer in de plus krijgen door:

- ouderen, zieken en mensen onder modaal kaal te plukken;
- snijden in jeugdzorg, ziekenzorg, thuishulp en broodnodige ambtenaren nodig voor veiligheid, criminaliteitspreventie etc.
-

Kyokushinkai | 02-08-06 | 19:35

Felix Laband 02-08-06 @ 19:22

Pleassssse, dude.... don't even try. Jij bent van geen kanten partij voor mij. Ik ben echter beleefd genoeg om je te vragen: Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Heb ik een beef met jou? Nee. Mind your own fokking bussiness dus. Verder valt me op dat je wel erg veel over mijn posts weet te vertellen. Zelfs googelen doe je om me te volgen. Weird. Vanwaar die interesse? Don't worry. Het overkomt menigeen. Ik zeg namelijk dingen die mensen tegen hun zin tot nadenken stemmen. Iets dat jij gezien je goedkope kwalificaties aan mijn adres (Wilders adept... hahahahahaha, je moest eens weten) kennelijk nog onvoldoende gedaan hebt. Je conclusie over mij toont dat aan.
Zo. Ik heb het beschaafd gehouden. En nou verder uit mijn buurt blijven. Op stalken staat tegenwoordig gevangenisstraf.

bottehond | 02-08-06 | 19:32

koerbagh 02-08-06 @ 19:04
Mijn punt is dat de partij van de achterlijken zijn achterban verraden heeft door 12 jaar vvd beleid uit te voeren om op het pluche te kunnen vertoeven.
bottehond,laat je niet gek maken,go!

de honden blaffen... | 02-08-06 | 19:32

En de houding van een Geert Wilders adept is niet irritant, die is gewoon pathetisch.

Felix Laband | 02-08-06 | 19:23

@ botte hond

Je potsjes zijn vermakelijk leesvoer en allemaal goed terug te vinden via google. Daaruit valt een heel redelijk beeld van de internetpersoonlijkheid op te maken die Botte Hond heet.

Maar gelijk heb je. Ik ken je niet. Maar jij kent Zwelinzima ook niet en toch meen je hem in te moeten delen in het kamp van de 'geestelijk minder bedeelden'.

Is dat weer een van die superieure eigenschappen van je?

Felix Laband | 02-08-06 | 19:22

Felix Laband 02-08-06 @ 19:08

Dat pleit dan weer niet voor je. Jij kent mij niet en kunt in de verste verte geen oordeel over mij en mijn posts vellen. Irriteert mijn houding? Goed zo. Gotya! Lutser.

bottehond | 02-08-06 | 19:16

koerbagh 02-08-06 @ 19:04

De VVD heeft net zeauveel boter op de kokosnoot als de pvda en het cda. Die lui hebben ons allemaal in de kou laten staan terwijl zij sliepen. Daarom is het niet verwonderlijk dat de landverraders van weleer het nu opnemen voor de kakkerlakken die zij de keuken binnengelaten hebben. Wiegel, lubbers, van Agt..... Die mensen horen in de gevangenis. Voor mij on-be-grij-pe-lijk dat er überhaupt nog mensen op 1 van die drie land-slopende partijen stemmen. Toegegeven, ze beheersen de media in hun verrotte 1- 2tjes. Ze doen ongeneerd een jaarlijkse greep van vele miljoenen om hun agitprop te bekostigen, want leden hebben ze absoluut onvoldoende. Nog geen 3 % van de 0031-ers vind die partijen zo de moeite waard dat ze lid willen zijn. En ze spelen in op de altijd aanwezige latente angsten onder het volk, dat kennelijk liever zelfbegoochelend knecht is dan vrij man die zijn verantwoordelijkheden kent en neemt. Dat mag aangevoerd worden als verzachtende omstandigheid. Verder niets. Ieder weldenkend mens moet toch vervuld worden van een vernietigende razernij als je hier over nadenkt? Bedenk dat als u in november in het stemhokje plaatsneemt.

bottehond | 02-08-06 | 19:15

@ Botte Hond

'superieure redeneringsvaardigheden'

MOEHAHAHA!! jij hebt het hoog in dat bolletje van je! 99% van je posts bestaan uit eng conservatief geblaat dat op duizend andere fora al reeds te bezichtigen is. Verder redeneer je vanuit je eigen blinde vlek kom je niet verder komt dan dwarsverbanden leggen die er niet zijn, conclusies trekken die niet bestaan en het voortdurend in de mond leggen van woorden van anderen die ze nooit uitgesproken hebben.

Dat alles in heeeeel veel omslachtige woorden, dat wel ja.

Hoe kom je er overigens bij dat Zwelinzima alom genegeerd wordt? Ik - en anderen met mij- zetten geregeld een boompje met 'm op.

Felix Laband | 02-08-06 | 19:08

@de honden blaffen... 02-08-06 @ 18:52:
*Ahem* daar deed de VVD ook vrolijk aan mee... En daarvoor onder Lubbers ook. De asielzoekersstroom is al veel langer aan de gang. Die 2e en 3e generatie kutmarokkaantjes waar we nu zo'n last van hebben zijn hier niet onder paars gekomen. De grenzen waren al veel langer open. De Euro is ingevoerd na het verdrag van Maastricht, door CDA-er Lubbers in elkaar geknutseld en VVD-er Zalm uitgevoerd.
Het onderwijs is al sinds de mammoetwet naar de kloten geholpen en de gezondheidszorg is naar de klote geholpen door de door de VVD zo vurig gewenste marktwerking en privatisering van de ziekenfondsen - of liever het toestaan dat de ziekenfondsen door private verzekeringsboeren werden overgenomen. Het is allemaal niet fraai, maar om de PvdA daar alleen voor verantwoordelijk te stellen is dom. door die dooie kale relnicht een beetje na te blaten heb je nog geen gelijk. Get your facts straight.

koerbagh | 02-08-06 | 19:04

Dauphin of controversy 02-08-06 @ 18:49

Ongeïnspireerde prietpraat. Gaat het wel goed met je?

bottehond | 02-08-06 | 19:02

Comrade Enver Hoxha 02-08-06 @ 14:35
Daar kun je dus mooi zien dat voor het eerste kabinet Balkenende de pvdachterlijken 12 jaar regeringsverantwoordelijkheid heeft gedragen.In die tijd is de sociale woningbouw geprivatiseerd,heeft een ongelofelijk aantal "asielzoekers"hun heil in ons land gezocht,zijn de hsl en de betuwelijn aanbesteed,is de euro ingevoerd(zonder de bevolking te raadplegen),zijn de grenzen opengegooid,het onderwijs en de gezondheidzorg naar de kloten geholpen(en zo kan ik nog wel een poosje doorgaan)dit alles resulteerde in de bekende "puinhopen van paars".Ik vraag mij werkelijk af welk weldenkend mens met deze wetenschap nog op die partij kan stemmen,tenzij je allochtoon,ambtenaar,journalist ofuitkeringsgerechtigde bent.

de honden blaffen... | 02-08-06 | 18:52

Logisch dat het goed gaat met de economie. Dit kabinet is even demissionair geweest. Het kon nog veel beter gaan als dit kabinet ook demissionair was gebleven.

King of controversy | 02-08-06 | 18:49

Mooie samenvatting van de hoogtepunten uit de Spits en Metro, Chileen. ;)

Co Rupsie | 02-08-06 | 18:35

Misschien toch even een paar itempjes verder kijken en dan toch maar weer op Balkie stemmen?

===NIEUWS - Minister Veerman (Landbouw, CDA) heeft afgelopen vier jaar privé misbruik gemaakt van zijn dienstauto en ten onrechte privé-vliegkosten gedeclareerd bij het ministerie. Ook de ambtelijke top van het departement overtrad de declaratieregels.

Fritzzel | 02-08-06 | 18:31

Zwelinzima Vavi 02-08-06 @ 16:38

Dat schoolmeestertoontje baseer ik op mijn superieure redeneringsvaardigheden en op het feit dat ik een goed hart heb en geestelijk minder bedeelden als U gaarne de oren was. Het werd tijd. U wordt alom genegeerd en dat roept empathie op bij ondergetekende. We kunnen natuurlijk ook volstaan met een fistf*ck a la bottoise. Kies maar.

bottehond | 02-08-06 | 18:30

Ow, het gaat goed, ik merk er anders fucking NIKS van

Daisy Bouterse | 02-08-06 | 17:51

Met een veer in het rompkabinet zal het tenminste goed de lucht in springen zijn.
Nu maar hopen dat dit kabinet ook weer goed op zijn pootjes terechtkomt, nietwaar?!
Lijkt me echter moeilijk als een rompkabinet automatisch inhoudt dat er geen handen en voeten zijn.
Dat wordt dus weer stuiteren geblazen.

BSE rundfunk | 02-08-06 | 17:44

Wat Zwelinzima zegt, Botte Hond. Dat arrogante, autoritaire toontje van je begint mij ook de keel uit te hangen.

Je lijkt goedver Melkert wel die de hersenspinsels van Nawijn oplepelt.

Felix Laband | 02-08-06 | 17:07

... Pekilanenslurf..... Hoe zou dat er uit zien? Feauteau?

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 16:49

Ik ben nog bezig met dood gaan.

Nelis | 02-08-06 | 16:47

Nelis; krijg de pekilanenslurf!

sAner | 02-08-06 | 16:45

sAniker, het gaat niet om de jas die je draagt, het gaat erom hoe je hem draagt.

Nelis | 02-08-06 | 16:44

Nederlands was trouwens zeker niet jullie goetste vak?

sAner | 02-08-06 | 16:41

Links, ga eens dood!

sAner | 02-08-06 | 16:40

Geen linkse lente? waar hebben jullie het over.. nederland wordt allang geregeerd door commisies en commitee's die elkaar benoemen..:
www.werv.nl

JensDensen | 02-08-06 | 16:39

@bottehond 02-08-06

Het feit dat je de durf hebt om je mening te verkondigen is inderdaad heel goed van je, vooral ook omdat het getuigd van totaal geen creativiteit en het enige wat je doet is het klakkenloos napraten van elke populaire flap-flap-drol.

Ik heb helaas geen tijd om elk puntje van je debiele lijst met "oplossingen" te behandelen en zal me dus beperken tot 1 of 2.

"snoeiharde aanpak van de straatjihaddisten, desnoods met inzet van het leger"

Wat een geweldig idee, we zetten nederland even stil en gaan dan street battles voeren met ontspoort straattuig. Denk je nu echt dat dit ook maar iemand zal bewegen tot verandering ?

"doodstraf herinvoeren voor moord met voorbedachten rade"

Nog z'n fantastisch idee, kijk naar een Amerika wat een bijzonder streng rechtssysteem heeft en nog steeds grote criminaliteits problemen heeft, meer dan nederland. Ze executeren daar regelmatig de verkeerde en denk je dat er ooit iemand ter dood is gebracht met 1 miljoen op zijn rekening ? Dacht het niet dus.

Zoals gezegt, helaas geen tijd om alles te behandelen maar laat ik je een tip geven : Er is in nederland minder mis dan dat jij denkt, en de dingen die fout gaan kunnen niet opgelost worden door het soort van "eenvoudig denken" dat jij voorstaat. Een probleem los je op door te kijken waar het vandaan komt en een oplossing voor z'n probleem te bedenken. Ga nu niet mij afzeiken over het feit dat dat dit op het moment niet gebeurt in Nederland, dat is niet mijn schuld.

Ps. waar haal je dat belachelijke schoolmeester toontje vandaan ? "je meester Botte" ???? Je bent zielig !

Zwelinzima Vavi | 02-08-06 | 16:38

pinokkio 02-08-06 @ 16:17

dus daaruit blijkt dat de VVD totaal irreleant is, immers, mét vvcd zowel op en neergaand ecoonomie, streng en zacht asielbeleid, actief of minder actief milieubeleid. Ze doen er niet toe.

Maaier | 02-08-06 | 16:34

Als de samenleving rijk is, dan neemt de vraag naar rechtse programma's toe. Bekende onderwerpen zijn dan veiligheid en het te voeren immigratiebeleid.

Klinkt logisch toch? Minder logisch is dat, hoe tegenstrijdig het ook klinkt, juist dan door de overheid wordt geïnvesteerd; beide onderwerpen kosten geld in het uitvoeren ervan.

speedfreaxs | 02-08-06 | 16:33

@ bottehond 02-08-06 @ 16:26

LOL!

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 16:27

pinokkio 02-08-06 @ 16:17

De VVD is dan ook geen rechtse partij, net zo min als de pvda links is en het cda rechts. Allemaal onzin. Het establishment laat ons kiezen uit bos 1, bos 2 en bos 3 (indien gewenst is de naam bos te vervangen door tRutte of balkenende).

Comrade Enver Hoxha 02-08-06 @ 16:21

F*ck. You just blew my cover!

bottehond | 02-08-06 | 16:26

@aars, in september 56 hoor!

trabant | 02-08-06 | 16:25

@ pinokkio 02-08-06 @ 16:17
Hear! Hear!
I rest my case.

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 16:22

Aars 02-08-06 @ 16:14

Lezen, poepdraaideur. Alleenstaande moeders vrijgesteld. In gezinnen met twee ouders met kids onder de 12 mag er dus 1 thuisblijven.
Bossen zat. Daar gaat het ook niet om. Voor mijn part is aspergesteken, appels plukken etc etc ook goed. Maar dat zou niet slim zijn, want met dat soort werk verdienen ze meer. En het is dus de bedoeling dat de bijstand zo onaantrekkelijk wordt dat mensen leiver gaan werken tegen een minumumloon dan steun trekken. Snap je?

bottehond | 02-08-06 | 16:21

@ bottehond 02-08-06 @ 16:10

Heeeee...... herkennen wij hier niet De Klare taal van van As? Den Trotschen voorvechter van de LPF???

En alles in De Geest van Pim, dat spreekt. Huldeh Huldeh geef die man een Guldeh! :-(

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 16:21

@blikbier

3x hoezee

Aars | 02-08-06 | 16:20

@Comrade Enver Hoxha,

En als je nu een rechts kabinet beschouwt als een kabinet waar de VVD wel in zit en een links kabinet beschouwt als een kabinet waar ze niet in zitten, waarom kom je dan op uit? Volgens mij heeft de VVD maar een paar jaar NIET in de regering gezeten de afgelopen decennia.

pinokkio | 02-08-06 | 16:17

Luistert benedenmodaaltjes, jullie armzalige salarisjes voor zover het die titel al mag hebben gaan achteruit en die van die mensen in de villawijk verderop gaan er weer eens op vooruit. Die 52 euro aansluitkosten die je dit jaar terug krijgt is alles wat er gaat komen. Je rechtse vriendjes van de geenstijl zitten er bij de telegaaph vuistdiep in dus die zijn niet echt betrouwbaar qua stemadvies. Ik zou zeggen stem op iets waardoor je er zelf op vooruit gaat en niet de meneer met de drie onderkinnen die je van de snelweg probeert te drukken in de SUV. De rukkerts van de Geenstijl hebben van de telegaaph een paar ton in hun reet geschoven gekregen dus ik herhaal nog maar eens; niet betrouwbaar qua stemadvies. Probeer je eigen benevelde hersentjes eens te laten werken inplaats van zinloos rechtse retoriek te herhalen in de comments.
mvg.

blikbier | 02-08-06 | 16:14

@Bottehond
Afschaffen van de bijstand, behalve voor alleenstaande moeder met kinderen jonger dan 12 en vervangen door het verstrekken van eenvoudige huisvesting en voeding in ruil voor hard werken in bv. de bossen.

(dit is toch waanzin)
-welk bos?
-wie zorgt er voor de kinderen?

Aars | 02-08-06 | 16:14

Ja en als er eenmaal weer zo'n [email protected]#$%^&*&^%$ kabinet zit zullen de "cijfers" weer tegenvallen!
Stelletjes schoften... Kunnen ze weer kinderen van 12 die hier geboren zijn terug sturen naar Sudan om alsnog besneden te worden...
Jammer dat die idiologen van links niet één keer hun minimale verschillen kunnen bijleggen, voorbij hun ego en machtswellust kijken en hun krachten bundelen.
Het is niet dat links geld verdienen vies vindt maar willen dat in tegenstelling tot rechts gewoon niet over de ruggen van zwakkere doen.
Het beste zou nog zijn om een kabinet te vormen van links EN rechts maar dat is natuurlijk weer veel te vooruitstrevend....

Oxazepammetje | 02-08-06 | 16:11

Zwelinzima Vavi 02-08-06 @ 16:03

Ja. Kennelijk ontbreekt het jou aan het voorstellingsvermogen en de geestelijke durf om oplossingen te bedenken. Anders had je ze wel tegenover die van mij gezet. Laffe zak. Kom maar met WERKENDE alternatieven. I double-dare you, motherf*cker! Anders kun je beter je klap dichthouden tegen je meester Botte. Zwijg en leer. Vooral als je zelf niets te melden hebt. Neo- calvinistische azijnpissende policorslaaf.

bottehond | 02-08-06 | 16:10

@bottehond
Probeer dan niet persoonlijk te worden. Dat is ook al zo populistisch.

Aars | 02-08-06 | 16:08

Aars 02-08-06 @ 15:53

Mijn profetie populistisch gewauwel? Wat jij wilt. Alsof het mij een rats' ass kan schelen wat een gehersenspoeld excuse for a MAN daarvan vindt. We shall see, my young padewan, we shall see.....

bottehond | 02-08-06 | 16:07

trabant 02-08-06 @ 15:50

Dan kun je best meer verdienen, lijkt mij. Vestig je zelfstandig, als het je wat lijkt. Voor een tientje bruto antillianen aan het werk krijgen. Man... laat ze es berekenen wat zo'n antilliaan eigenlijk kost aan de samenleving in tien jaar tijd. Deel dat door twee en voor iedere geslaagde (re????)integratie krijg jij 40 %.

bottehond | 02-08-06 | 16:04

Fijn , wel toevallig he al deze positieve berichtgeving over de economie zo vlak voor de verkiezingen.
Allemaal 10 euro er bij en een aai over het bolletje van Zalm en een paar forse uitspraken van Rita, en dan gaan we weer op de zittende macht stemmen.
Kunnen we ons weer prettig laten naaien de aankomende 4 jaar.

COOL

bakoenin | 02-08-06 | 16:03

De vraag is dus een beetje is het de taak van de overheid IEDEREEN aan een baan te helpen.
Mooie ideologie, maar vrije marktwerking maakt dat erg lastig. Er is altijd een groep die je bij niet één werkgever kan dumpen en ik vind niet dat het de taak is van de overheid om iedere kansloze lutser in zijn levensonderhoud te voorzien.
Ik garandeer bij deze dat ik nooit een uitkering zal aannemen omdat ik werkeloos ben geworden. (tenzij natuurlijk ik 2 benen mis o.i.d.)
Iedereen moet tot een bepaalde hoogte voor zichzelf kunnen zorgen, kun je dat niet, dan is het niet echt mijn probleem, dacht ik zo.
Trouwens als je in een land als nederland geen baan kan krijgen ben je erg slecht bezig.

Aars | 02-08-06 | 16:03

plebs is het

blawablawa | 02-08-06 | 16:01

de kiezer zal zijn keuze niet slechts op onze economie baseren! links kabinet is dus zeker nog een reëel gevaar.

Frans Witglas | 02-08-06 | 16:00

@OokVaag 02-08-06 @ 15:54
Op dezelfde manier zoals het pleps nu de belasting betaalt voor mensen met dikke hypotheekrenteaftrek. Alleen dan andersom.

blawablawa | 02-08-06 | 15:59

@ koerbagh 02-08-06 @ 15:55

.. ik moet De Grondwet de schuld geven?
Zullen we er nu maar mee ophouden? Straks zien onze reguurders daar weer een links complot in... Het is hopeloos.

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 15:59

@trabant,
rustig, rustig, denk aan je hart. Al bijna 50 toch?

Aars | 02-08-06 | 15:59

@botte hond 15:51

Heb je het gelezen allemaal? Niks onderaan beginnen onderaan eindigen!

trabant | 02-08-06 | 15:55

@Comrade Enver Hoxha 02-08-06 @ 15:24:
De grondwet.
Maar bij gebrek aan beter: Treble.

koerbagh | 02-08-06 | 15:55

@Hurmiespurmie 02-08-06 @ 15:48
Gewoon links belachelijk maken. Net zoals dat met de Joden gebeurde in de 2e wereldoorlog en met de intellectuelen in het China van Mao. Gewoon dingen verzinnen om de vrijheid van anderen te beknotten en hen te dwingen om zich te onderwerpen aan jouw mening. En flink liegen. Bijvoorbeeld zoals Zalm doet over de hypotheekrenteaftrek. Je bent niet voor niks rechts! Wel een beetje creatief zijn, hoor!

blawablawa | 02-08-06 | 15:54

@blawablawa 02-08-06 @ 15:22
Hoe wil je anders al die uitkeringen van die SP- en PvdA-stemmers betalen..?

OokVaag | 02-08-06 | 15:54

@bottehond,

Goed verhaal, er zitten helaas punten in (zoals de doodstraf en andere populistisch gewauwel) waardoor ik me helaas genoodzaakt voel je lapje tekst toch als bullsh*t te betitelen.

Aars | 02-08-06 | 15:53

@bottehond,

Goed verhaal, er zitten helaas punten in (zoals de doodstraf en andere populistisch gewauwel) waardoor ik me helaas genoodzaakt voel je lapje tekst toch als bullsh*t te betitelen.

Aars | 02-08-06 | 15:53

O sorry, het is ik word niet ik wordt!

trabant | 02-08-06 | 15:52

trabant 02-08-06 @ 15:41

Moeilijk he? Onderaan beginnen. Een mens heeft geen RECHTEN, behalve mensenrechten (tenzij hij die verspeelt). En al helemaal geen RECHT op veel geld, een lekker wijf of levensgeluk.

bottehond | 02-08-06 | 15:51

O ja commisaris klootzak, ik ben zo,n loser met een ID-baan (ex-melkertbaan) En ik wordt 56 jaar in september en moet met kansloze Antillianen in een reintegratie traject proberen weer aansluiting te vinden in de gewone wereld! Ik ben geboren in 1950 en ben zo blank als een pak volle melk! Met heel gewone ouders geboren in Rotterdam! Mijn paspoort vermeld dat ik de Nederlandse nationaliteit bezit.

trabant | 02-08-06 | 15:50

Hulde! Amen! Hoera! Partij van de Anus kan opzouten! Probleem: hoe zorgen we dat zoveel mogelijk mensen dit aan het verstand gepeuterd krijgt? Anders krijgen die gekke Balsema, Boslim en Maranussen nog stemmen ook...

Hurmiespurmie | 02-08-06 | 15:48

Onderstaande reclame klets van GS mag ik altijd weer graag doorlezen bij dit soort onderwerpen.
Vooral de uitdrukkingen positieve discussie, kritische doelgroep en geen reclame voor leenproducten, online gokken of camgirls.
Dit gaat over de mensen achter de zojuist gelezen reacties? Jullie dus?

Misschien moeten die adverteerders die hier zijn toch maar eens meer gaan meelezen.

===================

Adverteren op sites als GeenStijl is niet eenvoudig. Onze doelgroep wil u niet, heeft een hekel aan reclame, banners en gelikte marketingboys. De doelgroep is kritisch. Wanneer een advertentie hen niet bevalt, dan horen we dat via de mail, voicemail en in de reacties. Slaat de uiting daarentegen aan, reken dan gerust op een grote betrokkenheid van de bezoekers bij het geadverteerde product.

Een extreem hoge CTR, naamsbekendheid, positieve discussie en een virale werking. Adverteren bij NewsMedia is dan ook op 'invite only'. Op onze portalen dus geen banners voor leenproducten, online gokken of camgirls. A-adverteerders bieden wij graag een A-omgeving.

Fritzzel | 02-08-06 | 15:44

Ik verdien nog steeds € 10,04 bruto per uur,dus al de welvaart is mijn deur voorbij gegaan!

trabant | 02-08-06 | 15:41

@ blawablawa 02-08-06 @ 15:22
Je bent vorig jaar zeker blijven zitten in groep 2?

Korreltje Zout | 02-08-06 | 15:38

Mij is geheel ende onduidelijk waarom zo'n bericht vrolijk zou moeten stemmen. Procentje hier, procentje daar... dát is waartussen U moogt kiezen. Toegegeven, ook oom Botte beschouwt het verloop van de "strijd" tussen "links en rechts"(kuch kuch) als amusant. Zoals ik naar een aardige voetbalpot kan kijken tussen, laten we zeggen, groningen en twente. Maar meer impact op de échte problemen in 0031 hebben ook deze verkiezingen niet. Grenzen dicht voor importhuwelijken (waarom is dat goffedomme nou nog niet geregeld?); snoeiharde aanpak van de straatjihaddisten, desnoods met inzet van het leger (of denkt u dat de jonge islamieten het terrein dat zij als het hunnen zijn gaan beschouwen zomaar op zullen geven?); een verbod op de fascistenleer, de islam (kan iemand mij uitleggen waarom een leer die oproept jeauden te doden en andersdenkenden te onderwerpen of te vernietigen toegestaan wordt in 0031?), afnemen van de (dubbele) paspoorten van islamieten met een uitkering of criminele antecedenten en deze luiden linea rectaal terugsturen; doodstraf herinvoeren voor moord met voorbedachten rade, (kinder) (groeps) verkrachting, eerwraak, en een strafstelsel zoals dat elders ook vigeert: three strikes out, dat wil zeggen: derde veroordeling voor een misdrijf betekent levenslang of vrijwillig ballingschap. Afschaffen van de bijstand, behalve voor alleenstaande moeder met kinderen jonger dan 12 en vervangen door het verstrekken van eenvoudige huisvesting en voeding in ruil voor hard werken in bv. de bossen. Zo maar een greep uit de hoge hoed. Er zijn nog vele punten te bedenken. En dat gebeurt ook. Praat maar met mensen op straat of in de kroeg. Idiote suggesties? Uhu..... Wait and see.

bottehond | 02-08-06 | 15:35

Ieder zinnig denkend mens zou nu besluiten in november NIET voor links te kiezen........ De grootste reden waarom ik denk dat Links gaat winnen :(

George Eikel | 02-08-06 | 15:27

@ koerbagh 02-08-06 @ 15:03

Volledig mee eens. Maar goed, gezien de Allergie voor de PvdA bij sommige reaguurders, dacht ik: laat ik die kabinetten nu maar als links beschouwen. Dan kom ik nog uit op een meerderheid van rechts beleid! Maar dat is juist de bedoeling want zoals het de laatste jaren gaat in Nederland zo kan het niet langer... of hoe zit dat nu? Wie moet ik nou goedverdoeme de schuld geven van de Staat van Nederland de laatste 30 jaar?

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 15:24

Het gaat juist hartstikke goed met links. VVD/CDA heeft inmiddels een prachtige Mao economie gecreeerd waarin vijftien en een half miljoen Nederlands 40 uur per week en tot hun 67ste met behoud van uitkering of met minimumloon goedkoop plastic speelgoed voor de Mc Donalds in elkaar zet om de belasting van de ministers en andere vermogende Nederlanders te betalen via de hypotheekrenteaftrek.

blawablawa | 02-08-06 | 15:22

Ach wat sneu zo vlak voor de verkiezingen. MUAHAHAHAHA....

bad to the bone | 02-08-06 | 15:19

ns=geprivatiseerd....... goh wat een vooruitgang. Ziekenhuizen=gefuseerd, goh wat een vooruitgang, energie=geprivatiseerd, goh wat een vooruitgang. Ach ik hou maar op, want de lijst is veuls te lang. Leve de marktwerking dat we nog maar lang teveel mogen betalen voor op zijn best ondermaatse dienstverlening. (gelukkig dat de belasting nog niet geprivatiseerd is, hoewel? Ze doen qua incompetentie niet echt onder)

openluchtgevangenis | 02-08-06 | 15:10

@Comrade Enver Hoxha 02-08-06 @ 14:53,
1 antwoord mogelijk,
CDA,
oftewel de KVP.
Paapse dictatuur.

vander F | 02-08-06 | 15:04

@Comrade Enver Hoxha 02-08-06 @ 14:53:
Paars I en II kun je daar rustig vanaf trekken, want hoewel de PvdA daar inzat waren het toch wel rechtse kabinetten. Het was de tijd van het grote privatiseren, de natte droom van rechts Nederland. Niet dat de overheid daardoor kleiner of efficiënter van is geworden, of de belastingen daardoor omlaag konden. Nee, overheidsdiensten zijn geprivatiseerd, mochten winst gaan maken, maar ze verkopen maar 1 produkt aan eh... de overheid (wij dus) en die betaalde uiteindelijk dus meer voor hetzelfde produkt. Om de controle en uitbesteding te regelen moesten er zelfs ambtenaren bij. Mooi man, die privatisering!

koerbagh | 02-08-06 | 15:03

Godzijdank, moet er niet aan denken als die huilbaby van groen links het hier voor het zeggen krijgt.

Maaghond | 02-08-06 | 15:00

Mr.D. 02-08-06 @ 14:15 Een hoop dingen moeten en kunnen inderdaad beter in Nederland.Maar dat Azie het zo goed doet is ook een beetje overdreven,wat zou het gemiddelde inkomen daar zijn?Als je begint met een grote achterstand heb je al snel een economische verbetering natuurlijk.

Yammie | 02-08-06 | 14:59

Als we een links kabinet beschouwen als een Kabinet waar de PvdA in zit, en een Rechts kabinet beschouwen als een Kabinet waar ze NIET inzitten is de stand vanaf 1977: 14 jaar WEL, en 15 jaar niet. Grofweg. Waar is het dan zeau fout gegaan?

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 14:53

jij = hij

peppievankokkie | 02-08-06 | 14:49

Lachende Scheerkwast 02-08-06 @ 14:46
Ja idd; Weg met Wouter! Wij willen Stalin (en het kwartje van Kok!)

Roberto Fransisco | 02-08-06 | 14:49

@Lullende Zweerkat, als Stalin zag hoe vrijpostig jij je mening gaf had jij je zeker laten kapotscheuren met een tuinslang en petroleum

peppievankokkie | 02-08-06 | 14:48

nou gelukkig dan maar... blijft ons een links kudt kabinet bespaart.. ik moet er niet aan denken Wouter Boslim als MP... BBBRRRRRR of nog erger Jantje UNOX als minister van Justitie... hahahahahahaha... de grapjas... Nee geef mij dan Stalin maar die ouwe ijzervreter..., die ruimde ten minste op....

Lachende Scheerkwast | 02-08-06 | 14:46

Wat is dit voor een bolsjewieken bolwerk hier? Opeens gaan alle linkse steuntrekkerts in hun woonwagens en kraakpanden meereaguren op GS.

Korreltje Zout | 02-08-06 | 14:44

Lol. Nemen we dan ook de kritiek mee van het IMF van 2002, 2003, 2004 en 2005? Toen vond Jeroen het allemaal niet zo goed...... Uiteraard scoren we nu goed, maar het zo verdorie ook belachelijk zijn als dat niet zo was. Vier jaar bezuinigen en dan ineens geld over... tsja.

MrWorf | 02-08-06 | 14:41

@Roberto Fransisco 02-08-06 @ 14:36

Prrrrrecies! Daar krijgen we namelijk geen limp dick van!

KaiserSoza | 02-08-06 | 14:41

Links Liegt ZWIJNEN

pvda.nl/renderer.do/menuId/200006406/r...

Help onderklasse aan werk

02.03.2006 | Dossier Werk en inkomen | Redactie

De werkloosheid is enorm toegenomen. (...) Het kabinet heeft de situatie alleen maar verslechterd door de bezuinigingen op bijvoorbeeld ID-banen of afdrachtskorting voor werkgevers.

peppievankokkie | 02-08-06 | 14:40

Homepage GroenLinks. Alleen maar Israel. Beetje tuffen op joden, op Verdonk en op mensen die werken.
Het is stil aan de overkant...
Een welgemeend sliepuit aan Femke

Jahoor | 02-08-06 | 14:39

@Der Icebear 02-08-06 @ 14:28:
Dat verklaart veel van het slappe geouwehoer en beroerde redeneren van veel webfora en weblogs. Feitenkennis is beroerd en het ongecontroleerd nablaten van flauwekul op obscure websites viert hoogtij. Als dat "leren om je dingen eigen te maken" is, dan bewijst dat exact mijn punt.
Ik weet helaas maar al te goed hoe het onderwijs tegenwoordig gegeven wordt en ik ben er geen voorstander van. We leveren mensen af op de arbeidsmarkt die weinig tot niets weten, weinig kunnen, geen idee hebben hoe de wereld in elkaar zit en daarbij ook nog eens beroerd vreemde talen spreken.

koerbagh | 02-08-06 | 14:37


Het gelul over Femke Halsema en Wouter Bos. Ik zit toch liever met mijn hoofd nog bij de topic van gisteravond; Shakira wil het liefst naakt door de tuin huppelen.

Roberto Fransisco | 02-08-06 | 14:36

Het rechtse najaar is in aantocht.

..zapper | 02-08-06 | 14:36

@ Hakbarrr 02-08-06 @ 14:02

ondanks mijn naam ben ik toch ook wel voor zweedse modellen, lekkere krekkerhoeren, hmmmm

rechtselente | 02-08-06 | 14:35

Waarom moeten wij nou altijd het braafste jongetje van de EU zijn?

spelen | 02-08-06 | 14:34

ik geloof dat ik al zoeits heb gezegd in meerdere posts, maar dan als in niet op pvda stemmen... heel goed dat degene die ons dit heeft teruggebracht na het debacle paars nu ook zou kunnen cashen... fijn dat dus een beleid ook eens effect heeft op de korte termijn! (8 jaar dan)

d'n Turfsteker | 02-08-06 | 14:34

Ik neem aan dat dit nieuwsfeit niet op de Staatsomroep van Hans Laroes en zijn 'links lullen, rechts vullen' commentatoren te zien zal zijn. Ik verwacht vanavond gewoon weer dezelfde steunreportages aan de Libanese Hezbolla en vervolgens Clairy Polak die kritische vragen stelt over het Israelische oorlogsbeleid. Nee belangerijk nieuws over onze economie zal niet getoond worden! Zeker niet als het tegenstrijdig is met het beeld dat die PVDA kliek die NOS-journaal heet, over het kabinet Balkelende probeert te vormen.

Folkert Meinhof | 02-08-06 | 14:33

Gelukkig gaat het zoet naar Gonny: hoeven we daarover verder geen ruzie te maken.

gezontverstant | 02-08-06 | 14:31

... voor al die vrinden die zo bang zijn voor Links: Hoe lang zit de VVD OF het CDA al in de regering? Een jaar of 20? 30? Dus hoe bedoelen jullie: LINKS? Marginale buigingen naar links en rechts... met de voetjes stevig MIDDEN in de Hollandse Polderklei.... En Zie: Economie is alle kanten opgesprongen deze jaren.

Comrade Enver Hoxha | 02-08-06 | 14:31

@Multikuli idd de maandstond van Femmy. Zou ze rood of toch gewoon groen van ellende bloeien?

peppievankokkie | 02-08-06 | 14:29

@pala pala 02-08-06 @ 14:16

de helft maar? wat mij betreft AL-LE-MAAL.

wu wei | 02-08-06 | 14:29

Balkenende en zijn zooitje is ook links. Dat is iedereen die van een ander plukt zonder diens toestemming. En in Nederland wordt nog ontzettend veel van ons geplukt en gegeven aan nietsnutten en die kl**tzakkerige bestuurders en hun vriendjes.

peterk | 02-08-06 | 14:29

Maargoed, wat maakt het allemaal ook uit. Het is kiezen tussen behelpen en de totale ondergang van de vrijheid van meningsuiting.
.
[Cato mode on] Een pedopartij mag geen bestaansrecht hebben. [Cato mode off]

Barbapoeppa | 02-08-06 | 14:29

Alsof we het aan de politiek te danken hebben dat de economie opleeft. Iedereen wordt 4 jaar lang genaaid en vindt het nu nog mooi ook. Balkenende, ongezien de typhus.
.
(Niet dat Achtertuyn Links gaat stemmen, dat dan weer niet)

Achtertuyn | 02-08-06 | 14:28

koerbagh 02-08-06 @ 14:22
Er wordt tegenwoordig juist heel goed lesgegeven. Hoeveel van het curriculum heb je nu nog wel eens nodig? Juist meneer, vrijwel niets. Wat belangrijk is, is de vaardigheid om je dingen eigen te maken. Naast een smalle basis, leer je te leren en dat je voor de rest nog wat kennis opdoet is mooi meegenomen. Het gezeur dat vroeger alles beter was, is van alle tijden.

Der Icebear | 02-08-06 | 14:28

Godallemaggie peppie, volgens mij is er iemand haar maandelijkse ding. Halsema weet biegot niet meer waar ze over moet janken.....

Multikuli | 02-08-06 | 14:28

WAHAHAHA
www.groenlinks.nl/2ekamer/nieuws/Nieuw...

Halsema: Kabinet geeft land niks om trots op te zijn
21 september 2005
'Premier Balkenende, u wilt het vandaag niet over de cijfertjes hebben, maar over onze nationale trots. Dat begrijp ik best, gezien de beroerde cijfers. Maar helpen doet het u niet, want met onze nationale trots gaat het even slecht. Wat geeft u het land nou om trots op te zijn?'

peppievankokkie | 02-08-06 | 14:25

Willem van Oranje, Piet Hein, Karel Doorman, Drees, troelstra en....... ja hoor hij is t toch geworden Jan Peter balkenende. Allemaal stuk voor stuk hollandse helden.

gigi gorgonzola | 02-08-06 | 14:25

De overheid heeft op wel meer tuuren geen invloed.
Laat regilio het maar niet horen dat jullie zo over zn neefje praten

Aars | 02-08-06 | 14:25

Ik stem ongezien toch al niet op links

doskabouter | 02-08-06 | 14:24

Links heerst

Aars | 02-08-06 | 14:23

Go Harry Potter Go

Tomahawk33 | 02-08-06 | 14:23

@sjaakdeslinksesul 02-08-06 @ 14:16:
Dat was bij mij toch les 1 toen ik op de middelbare school economie kreeg. De overheid heeft geen invloed op de conjunctuur. De overheid gaat er over hoe de belastinggelden over de balk worden gesmeten en de invloed van de overheidsuitgaven op de conjunctuur is marginaal. Maar dat schijnt niet meer tot het standaard curriculum te horen. Je hoeft tegenwoordig niets meer te leren, want je kan alles opzoeken. Helaas wordt daar ook zo beroerd tot helemaal geen les in gegeven.

koerbagh | 02-08-06 | 14:22

In het kader van Goed vs Slecht nieuws voor het Kabinet Balkende, staat het nu dus 1 tegen 28.341. En och och wat zijn we blij. Laat Links eens 4 jaar bomen knuffelen en kijken wat zij er terecht van brengen. Maken we daarna de balans op. En, zeiken moet je niet, want over 4 jaar zit jij toch nog steeds bij deze baas met hetzelfde salaris, dezelfde uitgezakte vriendin, dezelfde rot-auto en met diezelfde allochtoonse buurman. Dus wat nou links of rechts, paarde-n-zuigerts?!

JudgeJuly | 02-08-06 | 14:22

hahaha die Walter Bos, jan Maoreijnissen, Agnes Cunt, famke Halsemaar, Bert Koenders, Harrie van Bommel en vele ander slinkse lutserlulletjes toch......

Ga eens collectief dood !

QB (ja die.....) | 02-08-06 | 14:22

Links, rechts, het afgelopen kabinet was toch recht door zee? En waar zijn die wonderbaarlijke banen vandaan gekomen? Ik zie alleen maar Peaulen onze banen inpikken

Claude Jacques | 02-08-06 | 14:20

@koerbagh 02-08-06 @ 14:12
Aha, jij snapt dus wel hoe de economie in elkaar steekt. Precies wat je zegt.

sjaakdeslinksesul | 02-08-06 | 14:16

Dat verklaart ook waarom deze linkse partijen zo graag eerder verkiezingen hadden.
Dan hadden zij allerlei leuke dingen kunnen aankondigen en lekker makkelijk kunnen scoren.

Morrizz | 02-08-06 | 14:16

is goed nieuws, nu nog even de helft van de ambtenaren uit het systeem snijden en we zijn echt op de goede weg

pala pala | 02-08-06 | 14:16

Zullen we Wouter in de komende jaren zien veranderen in een oude man? Zonder dat hij ooit het zoet van de macht heeft geproefd? Een loopbaan lang JP de MP tegenover je. Oh boy, must be some nigthmare in Amsterdam-Noord.

Jahoor | 02-08-06 | 14:15

@nuckin*futs 02-08-06 @ 14:11

Ja klopt, marginaal, net als die 8jaar Kok, die liep ook te zeiken dat "de economie toch goed ging" toen men hem kritischer begon te benaderen.
De economie, dat is het MKB, oftewel het melkkoetje van ons mooie Rijkje!
Zie o.a. die oerwouden vol trieste regelgevingen, afschaffen grijs kent. etc etc. De economie valt en staat bij de gewapende conflicten in de wereld dus wees maar blij met die jeauden, die weten altijd weer hoe je geld moet maken, toch? Ach, ik kan er ook weer eens naast zitten..

gigi gorgonzola | 02-08-06 | 14:15

-verborgen werkloosheid
-vergrijzing
-matig opleidingsniveau
-hoge belasting op werk en inkomen
-overmaat aan subsidies
-.....
Nederland mag het op EU niveau wel aardig doen, op wereldschaal vallen we bijvoorbeeld in het niet bij de aziatische tijgers.

Mr.D. | 02-08-06 | 14:15

@gig&libertas

Maatschappelijke verhouding, scholing, gezondheidszorg, integratie problematiek. Zijn dat niet stuk voor stuk dingen die op termijn zorgen voor een goede stabiele economie?
Is het dan niet zo dat men in eerste instantie naar deze zaken moet kijken, ipv je blind staren op korte termijn groei van de economie. (die toch over 2.5 jaar weer instort)

Aars | 02-08-06 | 14:15

@ koerbagh 02-08-06 14:12
Het maakt wel uit.
Rechts of Links stemmen komt neer op: zelf naaien of genaaid worden.

Korreltje Zout | 02-08-06 | 14:15

@monaco
Ik hoop dat je alleen thuis woont dan

kruisridder | 02-08-06 | 14:14

Waar staat die banenfabriek van Balkenende toch?

Felix Laband | 02-08-06 | 14:13

Ik stem Bos met mijn heele familie.

monaco | 02-08-06 | 14:13

Wouter Bos, Wouter Bos, wat ben je toch een bokkelul. LalalalaLALALA!

Korreltje Zout | 02-08-06 | 14:13


Ja Aars, economische groei is heel erg belangrijk. Anders kun je alleen maar zeggen 'he wat kut voor je' bij de voedselbank, ipv een maaltijd weggeven.

Multikuli | 02-08-06 | 14:12

Ja, leuk hè conjunctuur. En zijn er daadwerkelijk mensen die werkelijk geloven dat de overheid daar invloed op heeft? Indien Balkenende II er invloed op had was het toch voornamelijk een remmende. Maar goed, of we nu genaaid worden door PvdA of CDA maakt niet zoveel uit.

koerbagh | 02-08-06 | 14:12

Aars 02-08-06 @ 14:09

= belangrijk. Terwijl mogen streven ook belangrijk is.

LibertasSimplex | 02-08-06 | 14:12

heeft nog steeds half nederland een melkertbaan dan?

Commisaris Klootzak | 02-08-06 | 14:11

jammer dat de invloed van het regeringsbeleid op de groei van de economie marginaal is. volgens het CPB. Laten we ons wel aan de feiten houden aub

nuckin*futs | 02-08-06 | 14:11

@Aars 02-08-06 @ 14:09

Ja natuurlijk, had jij liever een daling gehad dan?

gigi gorgonzola | 02-08-06 | 14:11

Zo paak aan vieze reauie en groene rakkerts..

Kaboutert Bosnympf zeg tulek dat het altijd beter kan...

Cas Ferrot | 02-08-06 | 14:11

Is economische groei nou echt het allebelangrijkste?

Aars | 02-08-06 | 14:09

Hoera, wie weet toch geen Woutertje Bos in november. Hoef ik toch nog niet te emigreren (of ben ik nou erg optimistisch?)

Rudolfinski | 02-08-06 | 14:08

Pff, gelukkig. Was mn rooie boekje kwijtgeraakt (me reet mee afgeveegd en maar weggeflikkerd- wat moet je met een bruin boekje), maar hoef gelukkig niet volgend jaar naar een heropvoedingskamp.

LibertasSimplex | 02-08-06 | 14:08

hahahaha, zojuist kwam dit punt naar voren in Stand.nl, u weet wel, dat oh zo objectieve lulprogramma(lees: linkse reclameblokje). En wie mocht dat dan verdedigen/afkraken? Juist, zo'n SP-maoistje die werkelijk alleen maar cliches kon opratelen. Frohlich, wat ben je toch eigenlijk sneu, jij als grootverdienende kapitalist iedere keer bij dit soort punten steevast de oppositie uitnodigen terwijl juist jij de "bezuinigende regeringspartijen" nodoig hebt! Hoe dan ook, lekker allemaal deaudgaan daar op die linker vleugel.

gigi gorgonzola | 02-08-06 | 14:07

@zondernaam

De achterban van links bestaat uit ambtenaren, allochtonen en uitkeringstrekkers (en ik en met mij een boel andere Socialisten en anti Amerikanen), die allemaal bij links te winnen hebben en wie gezamelijk groter zijn dan de nog overgebleven groep arbeiders en werkgevers in de markt.

Aars | 02-08-06 | 14:07

Helaas voor het kabinet ben ik de ellende van de drie jaar ervoor nog neit vergeten. Ook ben ik geen ondernemer of een vieze gristenhond. Ik ben dus wel genoodzaakt links te stemmen en dat terwijl ik best egocentrisch ben en helemaal niet solidair. :-(

TeenEnKaas | 02-08-06 | 14:07

Hulde idd aan rechts, links zou toch gelijk al het geld wat nu opgespaard is weer uitgeven aan allerlei zinloze dingen, zodat over 4 jaar rechts de bende weer kan gaan repareren....

Nikos | 02-08-06 | 14:06

waar is die link naar Famke's prius bij de "Hippe jappanertjes"

DJmarco | 02-08-06 | 14:06

Het enige dat dit betekent is dat Bos en de zijnen straks meer geld hebben om over de balk te smijten. De achterban van links bestaat uit ambtenaren, allochtonen en uitkeringstrekkers, die allemaal bij links te winnen hebben en wie gezamelijk groter zijn dan de nog overgebleven groep arbeiders en werkgevers in de markt.
Ik heb me er al lang bij neergelegd dat er een hele lange linkse winter komt.

ZonderNaam | 02-08-06 | 14:05

een economische groei van 2.6%..... gaat dat niet een beetje te hard? Dadelijk raakt de economie weer oververhit....

Btw al die mooie werkloosheid cijfers mot je met een korreltje zout nemen, want ze gebruiken allerlei verschillende manieren voor het berekenen van de beroepsbevolking

......Duiveltje... | 02-08-06 | 14:04

Wat heeft November 2007 hier nu weer mee te maken???

Wittesaus | 02-08-06 | 14:04


Goed zo Balkje :) Raar kapsel maar ruggegraat heb je galore!

Multikuli | 02-08-06 | 14:03

Marijnissen for president!

Aars | 02-08-06 | 14:03

@ Chileen
De verkiezingen zijn toch echt in november 2006..
Of heb ik iets gemist?

BroncO | 02-08-06 | 14:03

@systemgo, heb jij dan geld gekregen van die goeie rechts regering (zakkenvullers), ik nog geen cent.

herc | 02-08-06 | 14:03

En we mogen niet vergeten dat een stem op de SP/GL/PvdA een stem is op Hezbollah/Hamas/Abu Jaja.

Barbapoeppa | 02-08-06 | 14:02

@bookie 02-08-06 @ 14:00

Lees dat NRC artikel eens door...

Zweden bv profiteert helemaal niet van der aantrekkende wereldeconomie, terwijl Wouter de Boslim naar het Zweedse model heen wil :S

Hakbarrr | 02-08-06 | 14:02

een economische groei van 2.6%..... gaat dat niet een beetje te hard? Dadelijk raakt de economie weer oververhit....

......Duiveltje... | 02-08-06 | 14:01

tja alles gaat weer ietsje beter, maar gelukkig is de finse bevolking weer woedend aan het worden. Spijker de Wwnkels op het Rokin maar vast weer dicht.

www.elsevier.nl/nieuws/cultuur_en_tele...

superjan | 02-08-06 | 14:01

Ja en de NAVO, waar puur toevallig de op geheel eigen kracht en zeker niet via vuistneuqen tot aan de schouder bij Bush, terechtgekomen Braak de Hoopstront Beffer zit, is ook zeer in de nopjes met de gereformeerde volgzaamheid......

laardepul | 02-08-06 | 14:01

In de jaren 70-80-90 is besloten de werkweek te verkorten om meer mensen aan het werk te krijgen en nu zit iedereen de halve dag geenstijl te f5-en, kortom je hebt twee keer zoveel mensen nodig voor dezelfde hoeveelheid werk. Goed bezig geenstijl

Mach10 | 02-08-06 | 14:00

@systemgo 02-08-06 @ 13:56,
maar dan ook niet klagen als het nog immer groeiende leger daklozen je huis komt leeghalen he?

vander F | 02-08-06 | 14:00

De invloed van een regering op de economische groei is gering leerden wij op school.

bookie | 02-08-06 | 14:00

Jammer dat ik er niks van merk van die plussende economie..... doe toch iets verkeerd... *zucht*

herc | 02-08-06 | 14:00

-weggejorist-

Bloodzone | 02-08-06 | 13:59

Hulde aan rechts!
Hopen dat JP het nog 4 jaar mag gaan doen! Je moet er toch niet aan denken dat links in November het voor het zeggen krijgt! Dan gaat al dat harde verdiende geld van nu ff naar een knuffel potje hier en dan hebben we hier nog een zak geld voor wat dakloze daar! Grr nee gewoon doorzetten dit kabinet!

systemgo | 02-08-06 | 13:56

komt allemaal van links, rechts is vergeten dank je wel te zeggen

Mellorenz | 02-08-06 | 13:56

Lang leve rechts ! Maar die linkse figuren hebben vast wel weer iets te klagen. Ik zie ze al weer blaten over dat de economie nu inderdaad goed loopt maar dat dat ten koste gaat van de sociale stemming, minderheden, koeien, 3 grassprieten en 6 testapen!

Stijlvol stijlloos | 02-08-06 | 13:54

Beetje voorbarig om te stellen dat dit de verdiensten zijn van Bakellende 1, 2 , en 3. Er zijn genoeg ander oorzaken op te noemen waardoor "het beter"
gaat.En het zoet komt heus niet , en als dat zo is in ieder geval niet voor iedereen.

broodjemaagwand | 02-08-06 | 13:54

Deaud aan al die boomknuffelaars...

MastaBation | 02-08-06 | 13:52

Linkse partijen. Mhoehahahahahaha!

Armageddon | 02-08-06 | 13:51

zo wordt Balkie in ieder geval de MP die de meeste kabinetten geleid heeft, zou leuk zijn als ze ook eens de 4 jaar vol maken, het lijkt italie wel hier, volgens mij zijn de laatste 3 kabinetten voortijdig ten onder gegaan

BroerKonijn | 02-08-06 | 13:51

Wat zijn linkse partijen?

Kale Karel | 02-08-06 | 13:50

Doen de linkse partijen uberhaupt nog wel mee in november?

marlinn | 02-08-06 | 13:50

Kom maar hier met het zoet

UncleBenz | 02-08-06 | 13:49

Inderdaad, dat wordt SP stemmen.

Nyg | 02-08-06 | 13:49

Ongezien de tiefus voor links!

Hodja | 02-08-06 | 13:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken