
De
koning president van Syrië, Assad de Tweede, heeft met de
BBC gepraat over het gedoe in Gaza. Assad zegt dat oorlog een mogelijkheid is, maar dat hij de
"effecten van oorlog" een groter risico vindt.
"Dit is het zaaien van extremisme in de regio, in de Arabische en de moslim wereld." Assad zou inderdaad wel gek zijn als hij omwille van de Palestijnen ten strijde zou trekken. Net zoals Mubarak in Egypte en al helemaal de kaftans in Riyaad heeft de Syrische president belang bij het status quo. Eventuele volkswoede over zijn beleid kan mooi richting Israël gekanaliseerd worden. Joden zijn per slot van rekening de ideale zondebok. Bijkomend voordeel is dat Osama en zijn vriendjes genoeg zijn afgeleid. Die kunnen ook lekker stampvoeten over het onrecht dat de Palestijnen wordt aangedaan, dus plegen ze geen staatsgrepen of halen ze andere strapatsen uit waar de Arabische leiders
last van zouden kunnen hebben. Over revolutie gesproken: volgende maand is het
feest!
Reaguursels
Inloggensjonnie
Je lult uit je nek losser.
Palestina was een provincie van het Ottomaanse rijk die samen de WO 1 zijn begonnen. Deze oorlog hebben die 2 verloren en de overwinnaars van deze oorlog hebben het Ottomaans rijk opgedeelt. Dat jij kleine ziel daar niet mee eens bent is jammer voor jou. Take a live.
Koerden strijden ook nog steeds omdat zij niets uit het Ottomaanse rijk hebben toebedeelt gekregen.
"Palestina werd verdeeld in een grotere arabische deel en een kleinere joodse deel, waarop de joden in HUN deel de staat Israel uitriepen."
Dikke kletskoek, de salvo.
Palestina was niet verdeeld, er was alleen nog maar een voorstel.
Zonder instemming van alle inwoners was er geen "hun deel" voor de zionisten (Joden wil ik ze niet eens meer noemen).
Om kort te gaan, Israel is een staat op in 1948 gekaapt land.
De meeste mensen vinden dat het hierbij mag blijven, en dat Israel zich niet hoeft op te heffen. Prima. Alleen vonden de Israeliërs het in 1967 nodig om nog eens oorlog te beginnen (hadden ze al ervaring mee, in 1948, en in 1956), om wat aan Lebensraum-uitbreiding te doen, en nederzettingen als menselijk schild tussen "de Arabische horden" en Tel-Aviv neer te kunnen zetten. Deze laatste gebiedsuitbreiding moet ongedaan gemaakt worden. Er is geen "fact on the ground" die niet met een goeie Caterpillar opgeruimd kan worden.
Zolang er Israelische nederzettingen aan de verkeerde kant vn de groene lijn staan, en de Israëlieës deze tot de laatste Palestijn wensen te verdedigen, moeten wij geen officiële contacten met dit Israel willen.
Zolang wij hier toestaan dat een Israelische ambassadeur ons zijn hasbara-sprookjes op de mouw blijft spelden, zijn we medeplichtig aan de puinzooi in het Midden Oosten.
Dan maar ruzie met de VS...
Nog maar een keer: VN resolutie 181 van nov. 1947.
Palestina werd verdeeld in een grotere arabische deel en een kleinere joodse deel, waarop de joden in HUN deel de staat Israel uitriepen.
De palestijnse arabieren samen met arabieren uit Egypte, libanon, Irak, syrie en transjordanie namen dit niet en vanuit HUN toebedeelde VN resolutie181 gebied vielen zij de net opgerichte staat Israel aan om alle joden afteslachten. Deze oorlog hebben zij op het nippertje verloren en de aanvallers zijn gaan rennen naar Gaza en Transjordanie, van angst dat de joden hetzelfde zouden doen dan wat zij wilden doen met de joden. Toch hebben deze arabieren veel joden afgeslacht, de prijs hiervoor is hun verloren land. Later zij de VN tegen Israel je moet het land teruggeven aan die slachtende oorlogzuchtige arabieren die zich vluchteling noemen. Daar had Israel begrijpelijk geen zin meer in, geen moordenaars als buren, ze hadden de kans gehad om een arabische staat op te richten op de door hun toebedeelde land VN resolutie 181, die hebben zij zelf verpruts door Israel aan te vallen. In 1967 hetzelfde verhaal. De slachtende oorlogzuchtige arabieren vielen weer Israel aan, verloren ook deze oorlog en Israel pakte het complete Jeruzalem, Gaza en West-bank.
Tja, Arabier uit arabie, als je een oorlog begint om land in te pikken moet je hem wel winnen, jammer voor u dat u verloren heeft en de rekening van het winnend Israel in de vorm van land op uw jihad diefklauwen heb gekregen.
Lang leve Israel, die dan in 2006 toch nog Gaza terug heeft gegeven aan die slachtende oorlogzuchtige arabieren. Het resultaat zien we nu live op de TV.
Jeruzalem is NOOIT een arabische hoofdstad geweest, en zal het ook NOOIT worden. gewoon een feitje, oja salaam sadiki's
Het schijnt dus nogal eens voor te komen dat entries die door hasbaristen als kritiek op Isael en dus anti-semitisme worden aangezien het niet erg lang redden op wikipedia....
In 1945 woonden er 300.000 joden en 5 miljoen palestijnen op een stukje land. Nu wonen er alleen joden op 9/10 van dat land en 1,5 miljoen palestijnen op 1/10 van dat land. Logisch dat je raketjes gaat schieten
Mafkees uit Assen | 15-01-09 | 13:54
Klopt geen zak van die cijfertjes van je.
1. "Tussen 1920 en 1945 vestigden zich volgens officiële Britse cijfers 401.149 mensen in Palestina, onder wie 367.845 Joden (91,7 %)." Dat is dus al meer dan 350.000 joodse immigranten voor de oorlog, dus die 300.000 van je kan onmogelijk waar zijn.
2. "De moslimbevolking nam toe van 589.177 in 1922 tot 1.143.336 in 1946. De belangrijkste factor was de daling van het sterftecijfer en de toegenomen levensverwachting." Er woonden dus ongeveer 1.1 miljoen moslims in Palestina in 1946.
Bron: nl.wikipedia.org/wiki/Mandaatgebied_Pa...
Net of Israel geen belang heeft bij het handhaven van de status quo. Als de zionisten die het voor het zeggen hebben echt vrede hadden gewild, waren er geen Israelische illegale nederzettingen geweest. Was er geen "afscheiding" grotendeels op niet-Israelisch grondgebied gebouwd. Hadden ze niet Gaza afgesloten en uitgehongerd, hadden ze geen inbreuk gemaakt op het staakt-het-vuren met Hamas. Etc. etc. etc. etc.
Israël is voorlopig niet onze vriend. Ons kabinet en de regeringsfracties zijn op dit punt volledig van de werkelijkheid losgezongen. Geenstijl blijkbaar ook.
arbanafal | 15-01-09 | 15:24
jij bent welkom in Nederland.
Goh geenstijl gaat echt serieus pro-Israel!
Jammer, nu gaan er toch veel mensen afhaken.
@ Karel Martel | 15-01-09 | 15:10
Zo waar een goed stuk uit de VK.
maar :
Quote
De komende jaren zullen Noord-Amerika en Europa sowieso tientallen miljoenen immigranten moeten toelaten om de vergrijzing te vertragen. Als ze van de 360 duizend jongens in Gaza die binnen vijftien jaar volwassen worden er 200 duizend opnemen, is dat voor hen een klein gebaar, terwijl het voor de vrede in het Midden-Oosten een gigantische stap voorwaarts is.
Unquote
Het lijkt er dus op dat het Westen het lokale probleem wat men daar heeft, moet gaan oplossen, door onze multicutli samenleving verder te multicultiveren ?
Correct me if I'm wrong : maar zitten wij daar op te wachten ?
Karel Martel | 15-01-09 | 15:10
Prima link! Had al eensch eerder zoiets gelezen ivm cyprus 50 jaar geleden, maar had er niet aan gedacht dat het hier precies zo werkt.
Variatie op de haatbaardenslogan in Rotterdam:
"Shalom, Shalom, gooi nog maar een bom"
Shalom, shalom, gooi nog m......
@solidstate | 15-01-09 | 14:46
Kan Geert nog een puntje aan zuigen aan die film.
Ook dat koude-oorlog artikeltje verraad de typisch Islamitsche denkwijze: Het is de schuld van iedereen behalve van ons. Mensen die met gevluchte christelijke Libanezen spreken zullen ook horen hoe het daar is gegaan: moslims bleven thuis, terwijl de christenen naar school gingen. Toen die kinderen volwassen werden riepen de moslims: hoe kan het dat de christenen rijken zijn dan wij? Gek genoeg staken zij nooit hand in eigen boezem.
Zo is het ook mijn familie in Irak vergaan. Joden en Christenen gingen naar school terwijl de moslims hun kinderen lieten werken in de zaak van pappa. Joden en christenen werden rechters, advocaten, artsen en politici, en de moslims claimden dat zij dat niet waren, omdat ze onderdrukt werden. 50 jaar later doen ze hetzelfde spelletje hier. Bah.
Israel dus
De arabische leiders wrijven in hun handjes, omdat de EU(50%) en de VS(31%) via de UNWRA in feite de hele 'overbevolkte' Gazastrip in stand houden. Er werkt daar vrijwel niemand, ze liggen allemaal aan het infuus dat vluchtelingenhulp heet. Vluchtelingenhulp die ze van vader op zoon onvangen. En fokken als konijnen natuurlijk. Elke overeenkomst met bepaalde buurten in NL is geheel *kuch*toevallig. De arabieren daarentegen betalen slechts 7% van die hulp. Daarmee bereiken ze dat Isael constant wordt bedreigd en getreiterd door een stelletje religieuze imbecielen. Zo houden ze tegen minimale kosten de eigen bevolking rustig. Want als Israel in de problemen is, is de muzelman blij. Een kinderhand is gauw gevuld.
extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/sho...
-weggejorist-
@ Mafkees uit Assen | 15-01-09 | 13:24
Ja mafkees uit assen je praat als een jihadi en verdedigt hamas maar je bent een gezonde hollandse knul.
Welke moslima heeft jou gepijpt?
En waarom houden wij ons telkens bezig met moslims ? Als we ervoor zorgen dat er geen nucleair "probleem" ontstaat kunnen we toch lekker verder in ons paradijsje ? Wel eerst even de bezem erdoor natuurlijk. Laat die idioten toch. Bij alle brandhaarden ter wereld zijn ze betrokken op zoek naar heerschappij. In Soedan wordt alles wat niet islamitisch is uitgemoord. Met steun van de Iraanse garde. Wat dacht je van de film: Mushroom over Teheran ?
synchronicity | 15-01-09 | 13:47
Deel de film met zoveel mogelijk mensen.
Blijf erop hameren dat ze er naar kijken.
Mensen zijn moeilijk te overtuigen maar toch moet het gebeuren.
Mensen die er niks vanaf weten blijven trappen in de moslim taqiyya tactieken.
Dit is een MUST SEE film voor iedereen die fatsoenlijk mee wil praten over de toestanden met de islam.
video.google.com/videoplay?docid=-8105...
@Bigi
Nou ik ben blij dat je het even aanstipt. Want het merendeel is toch Telegraaf-lezer hier dus een beetje bijscholing kan geen kwaad. Mensen: niet alles wat Jeauds is is goed hoor en niet alles wat moslim is is slecht ondanks wat je in de Telegraaf en op GS leest.
Fimbulvetr | 15-01-09 | 14:25
Helaas, net zoals de belangrijkste politic, historici en wie dan ook, heb ik ook geen oplossing. Ik denk alleen dat er al lang genoeg geprobeerd is om de zaak met geweld op te lossen.
Zolang er verschillende superheetgebakerde volken rondlopen waarin de fundies de baas zijn, allemaal met goddelijk gelijk aan de zijde, dan zie ik geen vrede.
Maar mijn oplossing? Jerusalem als een openlucht museum bestuurd door de VN.
Gaza naar israel. Gazanen naar Westbank, Libanon of land van keuze. Het midden-oosten is groot genoeg. Arabische landen erkennen israel en beloven vrede. Israel ondersteunt het hele plan met genereuze (technische) hulp om landbouw e.d. te ontwikkelen, zodat iedereen kan werken aan zijn eigen leven. israel bouwt kernmacht af. VN garandeert de nieuwe grenzen. Iedereen heeft dan land, welvaart en geen reden voor geweld. Als we dan 30 jaar verder zijn, groeien er tenminste kinderen op zonder haat.
Als ik gazaan was, woonde ik liever in jordanie in een leuk huis, leuke baan en veiligheid dan in betonnen doos in de gaza, zonder toekomst, omdat dat toevallig geboortegrond is.
Maar ja, als het zo simpel was....
Nog iets, weinigen beseffen dat officieële retoriek nog iets anders is dan de dagelijkse praktijk. Zo bestaan er sterke vermoedens dat de Syrische geheime dienst verdachten ondervraagt in opdracht van de CIA. Dit omdat de Syrieërs beduidend minder reserveringen en wettelijke obstrukties hebben om gruwelijke martelingen te gebruiken dan de VS. Ondertussen heet het land deel van de as van het kwaad te zijn volgens de Amerikaanse president. Zo zie je maar weer hoe smerig de werkelijkheid is. Waar twee landen dezelfde belangen hebben kunnen er zaken gedaan worden.
skogen88 | 15-01-09 | 14:35
Een laatste tip, laat u zich niet zo snel op de kast jagen.
Ik denk dat veel Nederlanders niet helemaal goed begrijpen dat het overgrote deel van de Arabische regimes helemaal niet zo blij is met islamisten als Hamas, Hezbollah en de Broederschap. Weliswaar is de realpolitik zo cynisch dat ze ongetwijfeld zo af en toe hand- en spandiensten zullen verlenen aan terroristen (ik noem de veiligheidsdienst van Pakistan en Syrië) als men dat in het belang van het land acht, maar feit blijft dat islamisten een gevaar zijn voor de meest regimes. Ik noemen verder als pregnant voorbeeld de haat die Saoudie Bin Laden voelt voor het streng islamitische Saoudische koningshuis. Moslimterreur en de regimes van Arabische landen zo maar op één hoop vegen is dan ook een teken van een gebrek aan kennis over de Arabische wereld.
Goed zo Eppo. Lijkt me heerlijk, 10 jaar lang geen schreeuwende trollen op TV.
Ben die lui meer dan zat. Laat de EU Guantanamo maar overnemen. We hebben nog wel wat palo-vriendjes in de aanbieding uit de 010-regio. Ik zie alleen maar allahuakbar dikke koppen met hoofddoeken en zwarte wallen onder de ogen met op de achtergrond het schreeuwerige geluid uit de minaraketten.
O.J. Pimpson | 15-01-09 | 13:51 Goed zo! U lijkt me niet zo'n fijn mens, u denkt door de andere kant op te kijken bij anti westerse en pro islamitische sentimenten u rustig hier kunt blijven door ademen. Dit dacht men in de jaren 30 ook al eens.
Toen was het alleen anti oosters en pro racistisch. Zie je het verband of blijf je ignorant.
Verder in dit vrij land heb ik het recht op de naam Skogen88 en ik laat me door een stel rechtsradicalen en linksradicalen deze vrijheid niet ontnemen.
@klompenmeissie
Wat een verspilling van ruimte ...
Ooit eens in de tora gebladerd ?? Misschien eerst ff doen...
domheid regeert | 15-01-09 | 14:17
Laat ik je omdraaien, wat is het alternatief? Israël ligt ingeklemd tussen vijandig gezinde regimes. Joranië en Egypte zijn noodgedwongen 'goeie' buurtjes en Syrië fungeert als een doorgeefluik van Iran. Libanon ligt al decenia in puin, mede door de sponsoring van het geweld van buiten af. In mijn visie, moet Israel wel van zich afbijten, een beschaafde opstelling gaat niet werken, de PLO is met geweld en door op te jagen op de knieën gekregen, bij Hamas wordt dezelfde strategie gevolgd, maar ik ben benieuwd naar jouw alternatief....
skogen88 | 15-01-09 | 14:14
Mooi zo, goed voor u dat u al die fijne waarden heeft, u lijkt me een warm mensch. Nu nog leren om niet iedereen met een andere mening het land uit te wensen.
En als laatste tip van O.J. > een andere nick zou ook wel helpen <
Hoeft u niet iedere keer zo de verdediging in te springen.
Volgens mij heeft Israel nog wat land tegoed van met name Jordania.
Het miniem stukje land wat ze nu over hebben is het resultaat van het zich laten afschepen door de hele wereld.
[url]http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/[/url]
Niet vreemd dus dat wat je nog hebt met hand en tand verdedigd.
Een nuke op de nucleaire ambities van Iran zou de operatie kunnen afronden om weer een tiental jaar rustig te kunnen leven.
@Willem de Reiger | 15-01-09 | 14:04 : het is een citaat! ik heb het niet bedacht...
Fimbulvetr | 15-01-09 | 14:07
Ik ben het op zich wel met je eens. Maar toch, een beetje jagen werkt niet. Zolang niet alle haat is gejaagd tot het is uitgeroeid (genocide), zal de haat zich vroeger of later weer tegen je keren.
Mafkees uit Assen | 15-01-09 | 13:54
Ik snap het helemaal. Dus over 10 jaar mag ik raketten op Amsterdam gaan afschieten? Of simplificeer ik de zaak misschien een beetje"?
O.J. Pimpson | 15-01-09 | 13:51
Ik laat me door jou niet tot een zwart schaap maken, te simpel hoor.
Ten eerste ben ik niet religieus, niet fascistisch noch extreem rechts.
Ten tweede hou ik van de westerse cultuur met al zijn negatieve facetten als mogelijkheden tot verbetering.
Mensen zoals jij, met de volkskrant op hun schoot en geletterdheid van de doorsnee journalist verschuilen zich achter de westerse welvaart.
Ga jij aub in Sanaa Ryaad Damascus of Teheran eens een paar typisch linkse leuzen roepen en kijken hoe gauw jij terug wilt naar het door jou zo verfoeide westen.
Of ga met je politiek correct gedrag je pc verkopen en daar gauw een paar Gaza kinderen financieel ondersteunen. Dan pas heb je recht van spreken.
En nog een advies, koop een spiegel kijk erin en zoek de rechtvaardiging van je bestaan hier in het westen.
@klompenmeissie | 15-01-09 | 13:58
3:106. Op de dag van het oordeel zal het gezicht van de ongelovige eruit zien als die van zwarte piet
Ze geloven dus ook in Sinterklaas.
En die is Chistelijk.
en voor de rest, tief toch op met dat tering lijstje
@ domheid regeert | 15-01-09 | 13:59
daar staat niet dat het verboden is
@liggend_streepje | 15-01-09 | 14:01
Dat weet dus niet iedere Palestijn, gezien het feit dat het overgrote deel analfabeet is (dat is het trieste van de hele zaak).
domheid regeert | 15-01-09 | 13:48
Volgens mij wordt Israël redelijk bekritiseerd en terecht, het geweld is buitensporig, fosfor op burgers is schandalig, maar dit is geen genocide en laten we eerlijk zijn, enige nuance is op zijn plaats. Hamas zijn een stelletje klootzakken, die de Palestijnse bevolking in kampen houdt en niet laat integreren. Die jongetjes recruteert als bomgordelterrorist Israëlische bussen met burgers op te blazen. Die dagelijks meerdere raketten op burgers afschiet en vervolgens gaat schuilen achter vrouwen en kinderen. Raketten worden vanaf schoolpleinen geschoten, wapens worden in Moskeeën verborgen. Hamas heeft draagvlak, omdat ze zelf een Palestijnse onderklasse in stand houdt. Hamas heeft een lange adem omdat ze zwaar gesponsord worden door Iran. Het Palestijnse zelfbestuur leeft nog steeds, omdat de UN en de EU zwaar sponsord. Dat alles draagt bij aan de situatie waarom Hamas niet met hangende pootjes vraagt om een oplossing en onderhandelt, maar gewoon door gaat met raketjes schieten en bussen opblazen. Hamas zijn klootzakjes. Op Hamas wordt terecht gejaagd.
klompenmeissie | 15-01-09 | 13:58
Geef eensch een link. Is beter.
@ synchronicity | 15-01-09 | 13:47
Jihad is niet het zelfde als mein kampf
Jihad is dat elke boerenlul een wapen krijg en naar een stad moet gaan om te vechten in Bin ladens naam. Ik bedoel Allahs naam.
De Chirstenen hebben dat ook maar die noemen dat een kruistocht.
klompenmeissie | 15-01-09 | 13:58
Doe eens niet!
roestvrijtaal | 15-01-09 | 13:42
En dan ook maar alle moslims uit het Westen terug naar de moslimlanden, want als er geen joden mogen wonen op "moslimgebied", waarom zouden er dan wel moslims mogen wonen op ons gebied?
Swaffelmans | 15-01-09 | 13:48
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Het Duitse volk heeft Hitler ook niet massaal ondersteund, het is dat hij wegen bouwde en de economie weer op gang hielp. Wat voor de rest zijn ideeën waren was compleet irrelevant. Iedere mongeaul, en Palestijn, weet wat het in het handvest van Hamas staat. Sorry voor de Godwin trouwens maar ik ben er vrij zeker van dat hij inmiddels al wel een keer gevallen is dus bij deze...
Pa Cartwright | 15-01-09 | 13:06 Dank voor u advies! Wat ik met mijn comment van 12.50 eigenlijk wilde zeggen is dat de VARA naar een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid morgen van uw aller belastinggeld een uurtje "linkse publieke opinie vormen" de lucht in gaat zwieren ten koste van de vaste programmatuur. Gewoon omdat dat volgens de VARA kan. Naar mijn mening hebben ze daar P&W en Nova al voor, maar dat is klaarblijkelijk nog niet genoeg.
Kreeg net een mailtje van Hamas. Ze zijn door de neplijken heen. Gaarne duizend nieuwe sturen asap. Liefst poppen van vrouwen en kinderen, hoeft niet per se met alle ledematen er aan.
expogt hâgenejs | 15-01-09 | 13:39
1. okee, dank voor uw inzicht. hebben CNN en Aljazeera in ieder geval genoeg 'breaking news' de komende jaren
2. uiteraard is de holocaust de grootste genocide. wil je dit record verbreken?
Swaffelmans | 15-01-09 | 13:43
overtreding van internationale wetten: ook maar gelezen in alinea 4
edition.cnn.com/2009/WORLD/meast/01/15...
-weggejorist en opgerot-
@TheStef
Kip en het ei. Hamas blijft raketten afvuren op Israel omdat zij Gaza blokkeren. Israel blokkeert Gaza omdat er anders wapens ingevoerd kunnen worden. Het gaat toch nergens meer over? Wie begon, wie eindigt, wie heeft recht op dit en dat soort gezeik. Opsplitsen die zandbak and let's move on. Maar laten we wel wezen daar heeft Israel natuurlijk helemaal geen trek in. Die maken al decennia een sport van vertragen, traineren, masseren, pappen en nathouden zolang er maar geen land ingeleverd hoeft te worden. Duidelijk.
zooishettoch | 15-01-09 | 13:42
+10
@ blinde kip
Je snapt de essentie niet. In 1945 woonden er 300.000 joden en 5 miljoen palestijnen op een stukje land. Nu wonen er alleen joden op 9/10 van dat land en 1,5 miljoen palestijnen op 1/10 van dat land. Logisch dat je raketjes gaat schieten
blinde kip | 15-01-09 | 13:44 "Lijkt me toch dat dat opvalt als je buurman zoiets op zolder in elkaar zet."
LoL. Zou er in Gaza ook zo'n actie bestaan in het kader van "Wat kunt u doen om terrorisme geen kans te geven" www.nederlandtegenterrorisme.nl/
Als er iets meer sociale controle onder de burgers van Gaza zou zijn, scheelt het al een slok op een borrel. Laten we daar nou eens ontwikkelingsgeld aan besteden.
@zooishettoch, hulde
expogt hagenesj @ 13:09
En het tweede slachtoffer is het oorspronkelijke aanvalsplan
skogen88 | 15-01-09 | 13:50
In ieder geval niet in het 88 kamp!
Het globe and mail artikel "Yes, 1989 was huge ... but it's 1979 we have to worry about" weet ook al weer dat het islamisme onze schuld is. Het schijnt dat alle problemen in de wereld de schuld zijn van het Westen. Heeft niks te maken met de ideologie van de islam.
GraagGedaan | 15-01-09 | 13:36
Ga lekker naast hem liggen, embryo.
@blinde kip,
Jezelf nuttig maken terwijl je ook onderhouden kan worden door het westen?
O.J. Pimpson | 15-01-09 | 13:42 Het is wel duidelijk in welk kamp jij thuishoort.
Palestijnen? Wat zijn dat? Ik ken alleen Mandarijnen....
@SteveChief2.0 | 15-01-09 | 13:32
Waarom de Palestijen op de Hamas hebben gestemd ?
Omdat Fatah een door en door corrupte partij is, geen geld naar de eigen bevolking.
Hamas heeft een aantal ziekenhuizen gebouwd en zorde vcoor wat geld voor het armste deel van de bevolking. Makkelijk zieltjes winnen (is Hitler ook niet groot geworden zo ?.
Het Palestijnse volk heeft helemaal niet gevraagd om de ellende die Hamas aanricht.
Als ik een vriend heb, die altijd in de problemen zit, nooit naar adviezen wil luisteren, nooit bereidt is om problemen op te lossen, maar wel altijd zielig zit te doen, dan houdt het een keer op met de vriendschap.
Ik pas normaal redelijk goed bij GS, alleen niet bij over dit onderwerp. Ik ben niet religieus, heb geen enkel belang bij de hele situatie. Ik erger me alleen aan de volstrekt eenzijdige berichtgeving over dit onderwerp.
Ik probeer me voor te stellen hoe ik zou zijn als ik was geboren in de Gaza, of in Sdrerot. In beide gevallen denk ik dat ik zou begrijpen dat je met "oog om oog" nooit blijvend vrede krijgt.
Israel denkt altijd dat je vrede kunt opleggen, en veel reaguurders denken dat kennelijk ook. Nou, ik hoop het. Zijn we in ieder geval van het eeuwigdurende gezeik af over een paar km2.
@solidstate | 15-01-09 | 12:28
Interessante film thx voor de link... Citaat uit de film (Godwin alert):
Jihad betekent: "Mijn Strijd"... net als: "Mein Kampf"...
Ander citaat: Islam is vrede.... nadat de hele wereld bekeerd is...
Toch knap dat die zielige palestijnen nog geld over hebben om al die 700 dollar kostende Qassam raketten te bouwen. Lijkt me toch dat dat opvalt als je buurman zoiets op zolder in elkaar zet. Misschien als al die ontwikkelingshulp stopgezet wordt, kunnen ze hun tomeloze energie steken in het opbouwen van zoiets als een economie. En als ze het heel netjes vragen, wil Israel vast hun strookje woestijn ook omtoveren in iets groens.
*pot Engelse drop leegvreet*
@Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:07
"Arme Palestijntjes"?
Stockton slaat de spijker op zijn kop, de Palestijnen zijn door de omringende landen Syrie, Libanon, Egypte, Jordanie als kop van jut gebruikt. Zolang Hamas aanslagen pleegt op Israel en Israel reageert is dit een zegen voor de totalitaire regimes in die landen, je hebt een vijand nodig om aan de macht te kunnen blijven. Vrede in het M-O zou een ramp betekenen voor die regimes.
Het hele "vluchtelingen"-probleem destijds zo'n 711.000 Palestijnen en 850.000 joden de andere kant uit, met het grote verschil dat Israel WEL bereid was deze mensen op te nemen, is mede veroorzaakt door deze landen omdat ze niet bereid waren deze mensen op te nemen, nadat ze ze hadden opgeroepen om te vluchten na de oorlog van 1948.
Men vergeet gemakshalve hoe deze landen zelf hebben opgetreden tegen de Palestijnen, want dat mag dat zijn immers "Broeders". Met zulke broeders heb je geen vijanden meer nodig. 1971 jordanie, in Libanon zijn Palestijnen tweederangs burgers en mogen niet alle beroepen uitoefenen noch mogen zij zich naturaliseren. Tijdens de bezetting van de Gazastrook door Egypte mochten Palestijnen geen Staatsburger worden, tevens hebben Palestijnen in Egypte minder rechten ze mogen bijvoorbeeld geen landbouwgrond kopen, voor een universitaire opleiding betaald men het hogere "buitenlander-tarief", dan is er nog Saoedi Arabië, waar iedereen zich kan naturaliseren BEHALVE palestijnen.
Maar nee, Israël is de grote boosdoener, want dat is lekker makkelijk en is aan de domme burger en meeloper uit te leggen want die treden immers militair op en dat wordt breed uitgemeten in de pers, natuurlijk wordt er excessief geweld gebruikt maar je moet wel naar het totaalplaatje krijgen.
De burger (Palestijn of Israelier) is de spreekwoordelijke klos.
(ps waar was je protest toen Hamas die 5000 raketten op burgerdoelen afschoot)
@ domheid regeert | 15-01-09 | 13:31
Welke intenationale wetten ?
Graag verwijzing
@liggend_streepje,
Maak van die 90 maar 100%
Alle Joden gratis en voor niks laten verhuizen naar bijvoorbeeld Amerika: (Hier: maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&...). Woont geen kip! En die er woont krijgt lekker flafel... De rest van de wereld gaat over op kernenergie! Hele probleem opgelost...
Dank
skogen88 | 15-01-09 | 13:36
Mijnheer de 'ik ben geen kaalkopje maar ik vind 88 nu eenmaal zo mooi klinken'
Domheid regeert stelt op zich 2 legitieme vragen, door er zo op te reageren bevestigd u inderdaad dat in uw geval domheid regeert!
@domheid regeert
Nou inderdaad ze kunnen bij GS wel Luca Prins uit Egmond vinden maar die witte fosfor op onschuldige burgers waarvan de beelden de hele wereld over zijn gegaan zijn ze ff kwijt. Fotorolletje overbelicht??
@Barbaar,
Je wordt steeds geloofwaardiger. Ahum. En je bent een lul. Je zegt dat je een geboren Brabander bent? Iedere debiel ziet aan je reaguursels dat je het liegt.
Misschien ben je het als je de nieuwste multiculturele uitleg volgt, maar ik ben ervan overtuigd dat je roots ergens anders liggen. En dat je een kleurtje hebt. Niet dat het wat uitmaakt, maar wel eerlijk blijven, hé?
Geboren Brabander...... de lul!
@ domheid regeert | 15-01-09 | 13:31
1) nee
2) zie wikipedia, n.v.t. dus. Overigens de bekendste genocide van de 20e eeuw is de holocaust, de moord op Europese joden door nazi-Duitsland
Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:22
Je klinkt oprecht maar ik stel je dezelfde vraag als aan al die andere zogenaamde Palestijnse supporters: waarom zoveel opwinding over een conflict met 1000 doden (als je die cijfers überhaupt gelooft) en niet over Darfur, Congo, LRA, Rwanda waar zoveel meer slachtoffers gevallen zijn. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Selectieve verontwaardiging noem ik dat.
Ik moet wel eerlijk bekennen, de schellen zijn van mijn ogen gevallen en ik ben niet echt blij met het resultaat want ik kan tot mijn eigen ongenoegen geen traan meer laten om de moslims. En dat vind ik erg, heel erg. Feit blijft dat (in mijn optiek) ze in 90% van de conflicten geen slachtoffers zijn maar juist de agressor. Er moet een hoop veranderen voordat dit beeld veranderd vrees ik en dit moet toch echt vanuit de moslimgemeenschap zelf komen. Op de eerste plaats door een serieuze (publieke) poging het extremisme met wortel en tak uit te roeien en de religie te hervormen tot een verlichte/seculiere Islam maar daar zijn ze, net als alle andere monotheïstische religies, nu net iets te verdeeld voor. Collectieve excuses hoeven van mij niet, hebben "wij" uit de naam van het gristendom ook nooit gedaan richting de zogenaamde heidenen maar het zou wel een mooi gebaar zijn. Tot die tijd, zolang deze agressie tegen het Westen en Israël aan blijft houden, zal ik de Islam altijd als vijand blijven zien.
domheid regeert | 15-01-09 | 13:31
Ik vraag u, als ik u een jaar lang dagelijks met kiezelstenen voor de kop heb gegooid, mag ik dan klagen als u een baksteen terug smijt?
domheid regeert ik vind de naam echt goed bij jou passen
domheid regeert jij hoort hier niet, jij snapt de westerse cultuur niet. Jij bijt de hand die jou voedt. Ga daarheen waar je je thuisvoelt.
Gallisch | 15-01-09 | 13:17
Inderdaad! Zo gaat dat, als de geest uit de fles is, zijn er altijd wel idioten die met het idee aan de haal gaat en uiteindelijk is de bedenker er van dan het bokje!
@SteveChief,
Voor de palestijnen die in die situatie zitten kun je je wel voorstellen dat het enige wat van belang is is te kiezen tussen een partij die misschien vrede kan bewerkstelligen en een partij die zeker geen vrede wil maar israel wil vernietigen. Dus als ze voor het laatste kiezen kunnen ze zich nu lekker uitleven op de vijand.
-weggejorist en opgerot-
@domheid regeert | 15-01-09 | 13:31: Israël gaat gewoon door en jij mag toekijken. Misschien moet je je vriendjes gaan helpen in plaats van hier te komen janken. Na 5000 QASSAM raketten is de maat vol, zielig misschien maar wel geheel de schuld van Hamas.
Ik blijf erbij: de Joden zijn begonnen. Met die Ene God enzo. Kennelijk heb ik iemand beledigd... Dan kan ik het cabaret van "Fimbulvetr | 15-01-09 | 13:13", waar ik op reageerde, toch beter waarderen. Voor hetzelfde geld roep ik: de Joden zijn begonnen, met Beschaving enzo. Waren ze iets minder beschaafd geweest, dan hadden we nu inderdaad minder last gehad van hun vijanden.
@ Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:22
RIAGG. Ken je dat?
Nou eh, ik heb t een paar weken aangekeken dat gezeik en het is niks meer en niks minder dan twee religies. Vecht t maar uit jongens om jullie 'heilige plaatsen'. Ik ben er klaar mee. En ga nou niet de superioriteit claimen jullie komen allebei uit die zandbak en zijn allebei een paar eeuwen niks opsgeschoten. Ik zeg het je: Joden en Islamieten het is allemaal kudtvolk. Geen enkel verschil. Zoek het maar uit. En verlaat Nederland alsjeblieft. En zeg allebei niet dat je Nederlander bent want jullie zijn allebei allochtoon. Pleur lekker op. Met je kudtgod en je kudtoorlog. Kom maar terug als je atheist bent.
@Dr. Pown3rt | 15-01-09 | 13:25
Nee dat is niet zo natuurlijk, maar hebben de Palestijnen echt alleen maar op Hamas gestemd vanwege het feit dat Hamas Israel wil vernietigen?
(tis geen retorische vraag ik weet het antwoord namelijk niet, mssn dat jij hier mij meer over kan vertellen)
De Israelische vriendjes van Geen Stijl zijn weer lekker bezig met witte fosfor aanvallen op een UN complex. Natuurlijk vindt GS dat israel dit mag doen.
De Wilders adepten, met hun gedweep voor israel, zullen het wel een strakke actie vinden.
Minister Verhagen zal het uiteraard bij voorbaat proportioneel en humaan noemen. Als een aanval door israel op een UN school toegestaan is, zal het opblazen van een UN opslagplaats uiteraard helemaal geen probleem zijn.
Volgens internationale wetten is dit gebruik van witte fosfor verboden.
Israel staat natuurlijk boven de wet en geeft de schuld bovendien aan een ander.
want israel is ZielluuugggG.
Vraag 1: is er een ondergrens aan het aantal doden waarbij israel wel de proportionaliteit uit het oog verliest? 1000? die zijn er al. 10.000? 1,5M?
Vraag 2: wanneer is er sprake van genocide? als de president, premier en stafchef gezamenlijk in de Knesseth verklaren dat er sprake is van genocide? Als Maxime verhagen het woord genocide in zijn mond neemt? of misschien toch al eerder? maar wanneer dan? En zelfs als er sprake is van genocide, dan is het toch nog proportioneel en binnen het internationaal recht. Toch?
@ Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:07
Ik ben een totale ongelovige en zeer wantrouwend tegenover linkschmenschen en hun fascistische religieuze aanhangers. En zolang je in een jullie vorm blijft schrijven zal je hier niks veranderen.
Er is nog iets wat niet veranderd.
Als een geyt in een koeienstal wordt geboren en opgroeit blijft het een geyt...
Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:22 Hopelijk hebt u een BOB...
Barbaar zal wel lief zijn, maar ook erg onnozel, onwetend en onontwikkeld
@Barbaar,
Als je wereldvrede wil dan kun je je beter inzetten voor het opheffen van de islam.
solidstate | 15-01-09 | 12:50
Hebt u een klein snorretje?
@SteveChief,
Heeft het westen de palestijnen ook verplicht op hamas te stemmen? Hamas die geen vrede wil en israel wil vernietigen. Daardoor kies je dus voor oorlog en moet je ook niet zeuren als je het voor elkaar krijgt.
@liggend_streepje,
Leuke fantasie :)
Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:22
Is het niet wat vroeg om ladderzat te zijn?
vooruitlopend op uitzending witteman morgen over excessief geweld door israel, zoals hij gisteren aan hamer vroeg: als u mij een klap voor m'n bek geef is het toch overdreven als ik u total loss sla? Nee lul, als ze je jaren achtereen voor je bek slaan niet
@Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:22
Nou dat is liev van je...
Moet je zo'n snotneus op de foto zien,zo iets dat geef je toch een knal voor zijn harses en schop je toch naar z'n ouwe moer!!
Gallisch | 15-01-09 | 13:17 Yeah right. En dat is dus het excuus voor 2000 jaar jodenvervolging motherfucker. Niemand hoor je hier zeiken over het feit dat moslims zich superieur voelen, alleen het feit dat ze dit in de praktijk wensen toe te passen door middel van verovering van andere gebieden. De joden hebben NOOIT zon politiek toegepast, en ja, wanneer je als volk al decennia lang vervolgd wordt dan ga je op een gegeven moment terug slaan. Ik had als ik de joden was de Egyptenaren al ten tijde van het oude testament een pak op hun donder gegeven maar dat heeft God dus voor ze gedaan als je de boeken mag geloven.
@Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:22 Ga je je nu van kant maken? Klinkt nogal finaal.
@ Solidstate
Je bewijst mijn punt nog maar eens. En nee, ik heet geen Youssouf, Achmed of Mohammed. Ik ben zo blond dat ik Hendrik had kunnen heten en ja, mijn moeder is 100 % Fries en mijn vader 100 % Deventer. Het is gewoon belachelijk hoe sommige mensen zich in allerlei rare bochten en kronkels wringen om het huidige onmenselijke joodse oorlogsbeleid te rechtvaardigen. Tuurlijk, Hamas doet het ook, maar zeggen zij dan dat zij het niet doen? Piss off
In Egypte zeggen studenten dat er massaal in Europa gedemonstreerd wordt tegen de oorlog hetgeen men in eigen land niet mag doen. Althans niet als daarbij de rol van Mubarak aan de orde wordt gesteld. Wat dat betreft zal het die dictators inderdaad niet zo slecht uitkomen dat er een conflict heerst. Ook weer een reden om het onder Obama nu echt op te lossen want dan kan de volkswoede in die landen zich eens richten op de eigen achtertuin.
Geloof het of niet Ik houd van Joden, niet dat dit wat uitmaakt!
Ik Haat terroristen!
Maar ze zijn echt te ver gegaan ik kan me mond niet meer houde, het doet zeer!
HET is gewoon een grote Klere Zooi! Ik laat jullie verder gaan en zal niet mer posten!
Wees alsjeblieft niet slecht doe gewoon normaal! Laat deze klere Zooi ophouden, ik wil gewoon een ... klein beetje vrede op aarde. Niet meer, en kan er niet tegen wanneer Naieve niets vermodende Polderlanders net zoals het Amerikaanse
volk wordt voorgelogen.
Ik houd veel meer van Nederland dan van de Palestijnen, en wil ons volk behouden van een tweede Schulprobleem nm Wir haben es nicht gewüst dat Israel genocide aan het plegen is. Ik wil ons Joden Nederlanders etc.. helpen omdat ik van ze houd verdomme!
Weet ik veel!
Captain Orange | 15-01-09 | 13:07
Die hysterische post van gisteren (DANS TIETENH... RT DANSSS) maakt alles goed.
hahahahahaha
*sorry kon het niet inhouden*
sam en moos grap
filistijnen palastijnen ,whats in a name
zionisme in nederlandse politiek ( ze weten niet eens wat ze doen)
Mijn mening:
Hele grote bommen op gaza zodat er een mega krater komt waar het ijs-smeltwater in kan lopen zodat Nederland niet onder water loopt.
Met het warmer worden van de wereld kunnen wij onze eigen palm Beach creeren.
Fuck gaza.
en elke palastijn die zich hier druk maak om gaza GA ERHEEN er is toch een jihad opgeroepen, nou wat let je, val hun lastig.
Ik heb gelezen dat als je tussen 13:00 en 16:00 aankomt je vliegtuig niet word beschoten.
de mazzel ( afgeleid van mazzeltov) :-) nog een woordgrap erbij
@Dr. Pown3rt | 15-01-09 | 13:13
Nam Hamas niet deel aan de Palestijnse parlementsverkiezingen onder druk van het Westen?
Beetje raar om dan nu te zeggen dat de Palestijnen het volledig aan zichzelf te danken hebben...
Een B61 op de Zwarte Steen, wat voor effect zou dat hebben op de gemoedstoestand van de hakbars? Puur hypothetische vraag uiteraard, niet dat ik hiervoor pleit of zo.
Fimbulvetr | 15-01-09 | 13:13
En de Joden moeten dus niet zeuren: hun eigen schepping, de monotheïstische religie, heeft zich tegen hen gekeerd.
Niemand in Gaza gehoord van een witte vlag? Scheelt een paar doden en je hebt weer eens een pak subsidie uit Europa.
@ Barbaar
Wat zou je zelf doen als je al 8 jaar lang raketten in je tuin krijgt geschoten ? Blijf je dan ook zeggen niet meer doen aub ?
Die arme Palstijntjes moeten hiervoor boeten omdat Hamas aan het bewind is.
Die crap van Hamas is geen crap , het is de trieste waarheid, waarom je dat niet wilt erkennen is voor mij een raadsel. Niks meer en minder dan feiten.
Wakker worden Barbaar , je heult met de vijand.
Ter aanvulling van Dr. Pown3rt:
www.youtube.com/watch?v=1b2QhQQpHck
Palestijnen zijn niet zielig. Hun kinderen wel.
Kom op mensen LID worden, vandaag over de 20.000 !!!
De Joden zijn ook overal de schuld van, als 6000 jaar geleden een stelletje schaapsherders en geitehouders het Jodendom niet hadden uitgevonden, dan hadden we nu niet zo veel last gehad van die geweldadige spin-offs als het christendom en de islam.
@ Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:07
Lul nou niet zo slap. Palestijnen krijgen gewoon datgene waar ze om gevraagd hebben. "Arme Palestijntjes"... rot es op... dat alleen al maakt duidelijk dat jij weinig begrijpt, ouwe hamas-aanhanger!
@Barbaar,
Palestijnen zijn niet zielig. Als ze dit niet hadden gewild hadden ze niet op Hamas gestemd. Palestijnen worden vanaf het moment dat ze verwekt zijn doordrenkt met haat. Helpt niks meer aan.
Vraag me af wie jullie zijn? De Biblebelt? gereformeerde Christenen? zwarte kousen? gewoon Israeliërs?
Barbaar8603 | 15-01-09 | 13:07
Gewoon even het GS archief raadplegen www.geenstijl.nl/archief.html en daarna kun je je hier aanmelden registratie.powned.tv/geenstijl/index...
@ Barbaar8603
Leuke teksten. Staat vast goed op je carnavalswagen in de optocht van Kielegat (?) volgende maand.
Hey barbaar, je ben toch niet z'n dreadlock hippie met een Che-shirtje?
Want dat zou je simpathie voor terroristen kunnen verklaren.
Barbaar jij hoort hier niet, jij snapt de westerse cultuur niet. Verder ben je ongeletterd, heb je op school niet opgelet bij geschiedenis en ben je al helemaal geen bereisd persoon. En zeker heb je nooit in een islamitisch land gewoond.
GeenStijl is niet rechts en niet links, zo!
O.J. denkt even terug, wanneer heeft hij dat vaker gehoord... hmmm. En hoe liep het daarmee af?
-----
Psst... Rita is ook niet rechts of links, maar recht door zee...
Een tegeltje, maar het is niet anders:
"Het eerste slachtoffer van iedere oorlog is de waarheid"
Vraag me af wie jullie zijn? De Biblebelt? gereformeerde Christenen? zwarte kousen? gewoon Israeliërs?
Hoe kan je het goedpraten? Israel heeft nu toch een staat? Ze hebben 300 kernkoppen en het sterkste leger in he M-O. Ze willen Palestijnen dmv etnische zuiveringen weg hebben.
Kom op dit is toch niet eerlijk beste Zionisten? Dit mag toch niet van Jaweh?
Ik vindt het verschrikkelijk wat de Joden is overkomen ten tijde van Hitler maar
snap niet waarom die arme Palestijntjes hier voor moeten boeten?
En stop aub met die Crap van Hamas bla bla bla... dat filmpje zegt alles!
Oef, excuses voor de FIPO, beetje recalcitrant vandaag...
Hee Van Dal, weer terug op GS?
Welkom back :)
@ Russ Meyer | 15-01-09 | 12:58
Probeer je nou een beetje aan die group pressure te onttrekken jongen.
Barbaar jij hoort hier niet, jij snapt de westerse cultuur niet. Jij bijt de hand die jou voedt.
Ga daarheen waar je je thuisvoelt.
Een prima analyse, dit zijn goede vingeroefeningen die straks van pas kunnen komen in PowNed 2 vandaag of PowNed 8er het nieuws.
Er bestaan geen bezette gebieden, behalve Gaza, dat is bezet door de Palestijnen en die helpen alles naar de Filestijnen. Veel eenvoudiger kunnen we het niet maken.
Als je geen deel uitmaakt van de oplossing dan ben je een deel van het probleem.
Barbaar8603
Zionistische lobby... schei toch uit. Je bedoelt te zeggen dat Israël z'n relaties wat beter op orde heeft dan de Palestijnen - zoals dhr. Stockton in zijn buitenland-collumn aantoont.
Mij dunkt overigens dat het feit dat de arabieren/moslims zichzelf gevangen houden in pervers hypocriete machtsverhoudingen niets af doet aan de wederzijdse misdaden in de oorlog tussen Israël en de Palestijnen. Wat dat betreft is GS boring eenzijdig. En dat is de Moeder Aller Misdaden.
@ Barbaar8603 | 15-01-09 | 12:59
*minzaam glimlacht en meewarig het hoofd schudt*
www.theurbangrind.net/?p=3844
Hoop dat ze dit ook moregn laten zien bij de Vara
@Barbaar,
Het lijkt me dat je een extreemrechtse ideologie aanhangt. Die heb ik wel es met palestijnse vlaggen zien paraderen. Als je nou es goed nadenkt begrijpt je dat moslims ook jullie de kop afhakken nadat de gezamelijke vijand (de joden) is uitgeschakeld. Dus ik zou er nog maar es over nadenken welke partij je beter kan kiezen.
VanFrikschoten | 15-01-09 | 12:53 door de duivel bezeten? taakje voor superdirkstra!
Gevoelige snaar, de waarheid zal regeren!
Ben een geboren en getogen Brabander! Een echte Kielegatter dus
don`t even go there. Overigends doet mij religie er niet toe dat is nm privè ; )
Maargoed merk wel dat mijn onbeduidend stukje veel stof doet opwaaien. Beginnend met beschuldigen zwartmakingen etc.
Hahah ik moet het jullie wel geven, de spindokters hebben jullie goed geinformeerd. Hebben jullie uitgedacht hoe die gruwlijke aanval in ons Pays Bas goed te praten? En hoe te handelen als er een tegenbeweging ontsaat? Hahah
bang worden jullie van de waarheid you clever little minks!
@ Perebolter 12:53 Waar leest u dat? Het antwoord op u vraag is nee. Kijk sowieso erg weinig PO.
blijf t moeilijk vinden als ze vn gebouw of ziekenhuis aanvallen wetende dat ze ook de verkeerde raken.
@Russ Meyer:
POWNED!
Briefje voor in de Klaagmuur:
Lieve HaShem,
Waarom heeft U ooit een Palestijn gemaakt?
Hij brengt ons toch slechts de Jodenhaat
en vormt een algemeen Arabisch containerbegrip
dat uiting geeft aan hun culturele evolutiedip?
Hij gebruikt ons om zijn eigen ellende in te vervatten
en wij zijn wederom de mondiale ratten...
DeNeus
@ solidstate | 15-01-09 | 12:50
Ehm... Omdat ik me afvraag waarom GeenStijl consequent partij kiest voor Israël ben ik pro-Hamas en wil ik alle joden dood hebben?
Trouwens: alle goden zijn nep en alle profeten hebben ongelijk.
Nu gaan ze denk ik Syrische producten boycotten, en de Syrische ambasades in de fik steken. Toch?
Ella Vogelaar heeft op het moment niet zoveel te doen, ze kan dus mooi naar de grootste kansenwijk ter wereld, Gaza, om daar al knuffelend en buurthuizend alle problematiek op te lossen. Eén telefoontje is genoeg meneer Olmert, ga ervoor!
Inspiratieloos topic, meer wil ik er niet over kwijt.
Een goeden middag allen trouwes
uit den bundel "goede" de gedigt"middag"
hallo
lunchtime!
@ Jan Passant | 15-01-09 | 12:52
behalve natuurlijk een prachtige nieuwe gebloemde hoofddoek op zijn tijd!
@van dal | 15-01-09 | 12:26
Zwaar weer op komst voor de Captain?... is nog fipo ook... wel lollig trouwens...
@Jan Passant | 15-01-09 | 12:52
"Behalve martelaarschap, oude ruines en een stoffige boek heeft de islam geen cadeautjes voor de gewone man."
-wel hoor, maagdjes zat in de aanbieding!
Keuzes he... oorlog of geen oorlog...
Op een of andere manier blijven die moslims altijd met geweld dreigen zodra ze het niet kunnen oplossen, vreemd volk die arabieren.
Russ Meyer | 15-01-09 | 12:50
U doet nog Vara kijken??????
ja. De islam kan niet zonder joden of een andere vijand die het allemaal gedaan heeft. Stel je voor dat de gelovigen gaan nadenken en zien waarom ze dom en pauper zijn.
Behalve martelaarschap, oude ruines en een stoffige boek heeft de islam geen cadeautjes voor de gewone man.
lol @ Swaffelmans | 15-01-09 | 12:48
Ich frage euch: Wollt ihr den totalen Krieg? Wollt ihr ihn, wenn nötig totaler und radikaler, als wir ihn uns heute überhaupt noch vorstellen können?
Alert !
De hamas verdedigings team is in dit topic gearriveerd.
nu gaan achmed, yousouf en mohammed met klinkende nicks als
de heilig lignoz
mafkees uit assen
en barbaar8603
ons allemaal overspoelen met insinuaties en hamas propaganda om ons vooral te doen in zien dat we maar dom zijn omdat we geen moslims zijn en alleen partij kiezen voor de jooooooden.
Het bestaan van het joodse volk toont
het ongelijk van mohammed en allah de nep god aan.
Daarom zijn die gekken uit op het uitroeien van de joooooden.
Morgen heeft de VARA een ingelaste uitzending van bijna een uur over de zogeheten Schande van Gaza. Dikke vette pech dus als u, als vaste kijker, na een week hard werken "De leugen regeert" of van "Met het mes op tafel" wilde gaan kijken.
www.nederland2.nl/actueel/13236/de-sch...
Stockton stijgt in aanzien.. lekker losjes geschreven,met een geheel eigen draai.
'Maar Anti heeft het wel een beetje gehad met woestijnvolkeren.. duhh.Letterlijk en figuurlijk.
Barbaar8603 | 15-01-09 | 12:40
Volgens mij zijn onze voorouders SAKSEN op een paar Friezen naar...
@ Barbaar8603 | 15-01-09 | 12:46
Eén vraag, of nee, twee eigenlijk.
1. Wie maakt er op deze Aarde de meeste ruzie; de westerling of de arabier?
2. Kun je wat aan je spelling doen. Dit is niet te lezen.
Adel verplicht beste Germanen!
Sam loopt op een dag langs de Amsterdamse grachten en kijkt naar de overkant van de gracht en denkt: ``hee, dat lijkt Moos wel aan de overkant. Moos loopt aan de andere kant van de gracht en kijkt ook naar de overkant en denkt: ``hee, dat lijkt Sam wel. Komen ze elkaar tegen op de brug van de gracht, wat denk je? Zijn het ze alletwee niet !!!
Met de billen bloot
Er is iets serieus verkeerd aan de hand ook in Nederland, je kan de Zionistische lobby in z`n volle glorie aan het werk zien in Nederland. De media, politieke partijen, zelf jongeren populaire intersites zijn omgekocht en niet objectief.
Grappen zijn leuk maar het is echt niet leuk om Arabieren te Nuken! Nog het vernederen van Palatijnen door smaakloze grapjes te maken over bommenregens op Arabieren ofzo.
Geenstijl wordt aub geen ondermaatse shit site! maar behoud je ludieke karakter en wordt niet Sinisch.
@ Barbaar8603 | 15-01-09 | 12:40
U is geen Hollander? Doe je hier dan? Nou?? Met een grote bek nog wel liefst... tjonge.
Gaat het filmpje over? Als al eerder in deze kolommen aangegeven ben ik aartslui & heb ik meer te doen.
Overigens is mislijden met "ei". Lijden is pijn hebben, leiden is een plaats (stad) in dit prachtige land waar iedereen kennelijk een plaats heeft en kan ook worden gebruikt om "sturing" mee aan te duiden.
En nou ongezien de typhus.
@ Barbaar8603 | 15-01-09 | 12:40
Berber.
Mocroflavor.
Toch vreemd: GeenStijl zegt zo ongeveer niet links of rechts te zijn, niet een bepaalde kant te kiezen, maar gewoon overal tegenaan te schoppen. Toch? Hoe kan het dan dat er tot nu toe toch onvoorwaardelijk voor de kant van Israël wordt gekozen? Of is dat omdat Palestijnen net even wat fanatieker in een god zouden geloven dan Israëliërs?
Stockton = zeker joods. Gaap
-weggejorist-
goed stuk Stockton.
De ideale zondebok inderdaad...
@ bwahaha | 15-01-09 | 12:35
Klopt. Goed hé! Partij fire-power man...
Nuken. Allemaal.
1) Niemand wil de Palestijnen. Echt helemaal niemand.
2) Niemand in de Arabische wereld trekt z'n bek open zonder sanctie van de geheime dienst - 'spontane demonstraties van volkswoede' bestaan niet.
3) Alles draait om clientilisme; leiders hebben geen behoefte aan charismatische woordvoerders die 'het verhaal' mooi kunnen brengen; dat zou maar concurrentie kunnen betekenen.
4) Vrije pers bestaat niet in de Arabische wereld, dus zijn er ook geen journalisten die 'het verhaal' goed zouden kunnen brengen.
5) Joden zijn de ideale zondenbok voor het eigen falen en graaien, en dat moeten ze blijven, anders kan ik mijn baantje niet aan mijn zoon of protege overdoen.
6) Iedere Arabische staat heeft kilo's boter op het hoofd als het gaat om groepen mensen gedwongen verhuizen, gevangen zetten en afslachten (Koeren, Polisario, Zoroastranen, Christenen, Druzen, fuck het houdt niet op).
"het status quo"??
Status quo is niet onzijdig.
Assad is een moslimextremist, die geloof je toch niet meer.
Hamas zijn smerige varkens en iedereeen die dat soort tuig in bescherming neemt is niet veel beter.
opdat wij niet vergeten: english.aljazeera.net/focus/arabunity/...
*Sjeikmodus* Jaja, moslimbroederschap inderdaad, jaja, allemaal samen tegen die vermaledijde Joden, bla bla, nee, we strijden met zijn allen, echt.. ik sta hier achter, ik heb mijn enkel verzwikt.. maar ik ben bij jullie jongens.
@ Captain Orange | 15-01-09 | 12:25
Zwitsal Truttekop is laat. Zeker de zelf-ingebrachte veren uit zijn kanaal aan het trekken...
Overigens stel ik voor - nog steeds - om het hele midden-oosten te asfalteren, danwel te agriculturiseren. Dat laatste is een geheel nieuw begrip, zojuist onder het genot van een broodje ontsproten aan Multi's brein.
Pahdon? Israëliers zijn eerder beul dan zondebok.
Ook moet maar eens duidelijk worden hoe het komt dat er onevenredig veel burgerslachtoffers (met name vrouwen en kinderen) vallen.
Het is een publiek geheim dat de palestijnse schuilkelders exclusief door hamas-jihadi worden gebruikt en dat vrouwen en kinderen aan hun lot - bewust als menselijk schild - worden overgelaten.
Hoe anders is het te verklaren dat "vaders" in ongeschonden staat met een kapotgeschoten kind door de straten lopen en het ontzielde lijkje aan de media tonen om daarmee de haat jegens de Joden op te stoken?
Ik trap er niet in. Elke dode palestijn is de verantwoordelijkheid van de misdadige terroristische hamasjunta.
Syrie handelt zeer doortredend als het gaat om moslimextremisten en eventuele opstanden, kan Israel nog wat van leren hoe ze moeten omgaan met moslims:
en.wikipedia.org/wiki/Hama_massacre
15.000 burgers afgemaakt en de moslimwereld, de linkervleugel en de VN waren stil...
elk volk krijgt de leiders die het verdient!
*iets met kastanjes en vuur* en ach.. who likes the paly's anyway?
Stockton, je bent een heel saaie redacteur.
Dit is in het kort (1,5 uur) wat er aan de hand met de islam
video.google.com/videoplay?docid=-8105...
Zowaar een kraakheldere analyse! Ik ben trots op jullie!
Oej, die regio is op zich best grappig, er gebeurt iets en de rest heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Dat, maakt voor hun echter helemaal nixz uit als ze maar oorlogje kunnen spelen... kansenlui!
Captain Orange | 15-01-09 | 12:25 eh.. caps...
palestijnen zijn ook in de omliggende arabierische staten niet gewenst..
-weggejorist-
REAGEER OOK