Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Medewerker Justitie: Mohammed was oorlogshitser

jusitie.pngDikke pret op het ministerie van Justitie, want ze mogen weer op Wikipedia! Na een bescheiden relletje in 2007 besloot de ministerie-Joris de encyclopedie per direct DICHT te gooien voor alle ambtenaren, met het verzoek a.u.b. weer gewoon aan het werk te gaan. Online vandalisme kan leuk zijn, maar de toevoeging dat Theo van Gogh op het moment dat hij vermoord werd 'met zijn lul uit zijn broek' op de fiets zat en dat de bijnaam van Lousewies van der Laan 'Losse Wip' luidde was toch niet zo goed voor het imago van de werkgever. Maar dat was toen. Inmiddels is kennelijk besloten de boel weer open te gooien. Tja, Wikipedia, wie kan er niet zonder hè. Reden voor de raamabtenaren om weer lekker ouderwets los te gaan. Eerst maar even de entry van het ministerie bijwerken met de toevoeging "Op 17 oktober 2008 besloot de leiding van het Ministerie van Justitie dat Justitie-ambtenaren geen gebruik meer mogen maken van de wikipedia-site." Ja, is toch zo? Zo'n disciplinaire maatregel hoef je heus niet geheim te houden. Maar er is meer. Zo hebben ze op het ministerie ook een mening over de Islam. Dat is geen godsdienst, maar een 'cult' zo vindt men. En Mohammed een profeet? Laat ons niet lachen! Een oorlogshitser was het, een fantast die onschuldige mensen doodde! Logisch, want de islam is ook gewoon een moorddadige ideologie. Aldus een medewerker op het ministerie van Justitie. Officiële reactie uit Den Haag volgt morgen.

Reaguursels

Inloggen

bottehond | 11-01-09 | 18:05

/ Als je mijn comment leest Einde van de Domheid | 11-01-09 | 16:48 dan weet je dat ik de Islam een authentieke Godsdienst vind en de Profeet een authentieke Profeet. Ben ik Islamiet? Nee. Maar dat maakt niet uit. /
* Ik geloof niet in profeten en ook niet in monotheistische "religies". Daar begint het fundamentele verschil al
/Mensen als jij en Wilders (overigens je eerste redelijke reply sinds jaren, erg psychologisch geslepen ook, hulde!) ontkennen de Islam als religie en Mohammed als Profeet. Als zodanig heb ik geen boodschap aan jou en jij niet aan mij.
Ik kom natuurlijk wel in het geweer als jij op een fundamentalistisch Islamiet begint te lijken, in dat geval noem ik je Moellag./
* Ik wil een ander niet voorschrijven wat hij moet denken en hoe hij moet leven. Mij met een islamofascist vergelijken raakt kant nog wal. Het gaat om de inhoud en niet om de vorm. Dat ik net zo fanatiek voor onze Vrijheden knok is de enige overeenkomst. Daarom restecpeer ik hen ook, hetgeen jou altijd ontgaat, al heb ik dat vaak genoeg uitgesproken. Wat dat betreft reageer je nogal selectief op mij. Jammer.
/ Je verruilt dan de ene gedankenpolizei met de andere en dat is nutteloos. Als zodanig ben je iets gematigder geworden maar je kunt ook op veel opgebouwde flames voortbouwen terwijl je alleraardigst doet (of zou doen.)/
* Zie boven. Het verschil: ik heb geen enkele (sic) ambitie een ander wat dan ook voor te schrijven. Dit is een pseudo ongewikkeld thema, maar imho voer voor filosofen.
/ Waar jij en Wilders van zouden kunnen profiteren is van de tweespalt in de Islam. Het letterlijk moeten nemen. Maar daar heb je dan weer wat theologische kennis voor nodig en dan weer niet de Farizeische. /
* de islam beschouw ik haar kern als een intolerante en intrinsiek gewelddadige sekte, die we religie noemen vanwege haar omvang. Het letterlijk moeten nemen hoort daarbij en helaas lijk jij steeds te vergeten dat er oiv oa de moslimbroeders al decennia een grondige herislamisering aan de gang is. Over de Ahmaddiyeh en Sufies heb ik me nog nooit negatief uitgelaten. Verders is die strijd hun eigen strijd. Niet de mijne. De onytwikkelingen overziend zoekt het hele westen naar lichtpuntjes. Ik staar me er niet blind op. Het grote plaatje ziet er slecht uit.

/ Alternatievelijk zou je je wat kunnen matigen en uebder consequenticus op deze post reageren met 'ambtenaren moeten werken, geen wiki's editen.' /
* Deze ambtenaren beschouw ik als Vrijheidsstrijders.
/ Dat zou je sieren en je geloofwaardigheid verstevigen. (Precies op dit gebied vanl ik je integriteit aan. Het is namelijk een keuze om voor de edits van de ambtenaren te kiezen omdat ze in je straatje passen. Zelfs geenstijl zou dat niet doen./
* Integriteit ... dat is een lastige. Ik hecht daar persoonlijk wel aan maar niet als hoogste "waarde". Far from it. Wat jij ervaart als "in mijn straatje passen" klopt maar is negatief neergezet. Zelf beschouw ik hun gedrag als volstrekt te rechtvaardigen afgezet tegen de bejegening van de islam door het establishment. Menschen die de islam (of in jouw begrippen: het huidige gezicht van de islam onder de islamisten) wantrouwen, onverzoenlijk achten met onze Vrijheden en menen dat zij uit is op dominantie en haar om die reden bekritiseren worden in Nederland semi- gecriminaliseerd. Leef je eensch in in anderen. Jij was toch zo goed in empathie?
/ Enfin je gaat hier wellicht een puntje uitlichten en dat dan ridiculiseren. /
* als jij serieus comment doe ik dat ook.
/ Stropoppen. Je staart je blind op een hypotetisch gevaar./
* we verschillen kennelijk van mening over dat "hypothetische". Vooralsnog val je vandaag met je neus in de boter (Marcouch)
/ Het is te laat voor fascisme of Islamofundametalisme om nog greep te krijgen op de hele wereld. /
* You wish. Het tegendeel zou wel eensch waar kunnen zijn. Technologisering schept terzake eindeloze mogelijkheden. Misschien denk jij dat islamisten te dom zijn om een adequate strategie te ontwikkelen? Dat zou kunnen. Wellicht is het omdat ik de islamisten an sich restecpeer in hun streven en jij niet dat ik daar heel anders over denk.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 19:39

bottehond | 12-01-09 | 21:54

Prakkie
Mo heeft dus in feite een slimme, complexe uitvoering bedacht van de aloude bedrijfsregels:
Regel 1) De chef is altijd de baas
Regel 2) In geval van twijfel geldt regel 1

SOD | 12-01-09 | 18:15

-weggejorist-

rosebud | 12-01-09 | 15:25

wachtmeester

nice one , brullen , ik ga ze allemaal bekijken.

hammerclam | 12-01-09 | 10:19

@ hammerclam | 12-01-09 | 05:23
Gelukkig zijn er aan de eauverkant van de plas Jeauden alsch Lewis Black met een eigen visie op het Oude en NieuweTestament.
Hilarisch.
www.youtube.com/watch?v=EWqtpqQjNug&am...

wachtmeester de bruy | 12-01-09 | 06:13

Moet je eens naar de Amerikaanse christelijke bijbel kanalen kijken. Verschilt niets met een Hamas kanaal alleen in plaats van Mohammed is het Jesus. Elk stukje bijbel wordt er bijgehaald om te laten zien dat de Europeanen zonen van de duivel zijn . Als deze christenen aan de macht komen ben je als Europeaan ook de lul.

hammerclam | 12-01-09 | 05:23

Nu heeft het christelijke geloof alleen blijdschap in de wereld gebracht.
Daar is nog noooooooooit in de naam van het geloof iemand vermoord.

hammerclam | 12-01-09 | 05:16

-weggejorist-

De Meppende Rechter | 11-01-09 | 23:31

@Harry Dillema | 11-01-09 | 18:10 onderbouw toch maar even

Volledig eens met bottehond (11-01-09 | 16:46): 'vrijheid en waarheid ondergeschikt gemaakt'. Het kan niet genoeg gezegd worden dat bedreigers (de gemiddelde imam) van de vrijheid van meningsuiting juridisch drastisch harder moeten worden aangepakt in plaats van de meningsuiters (zoals Nekschot). Het beschermen van meningsuiters en criticasters zou niet nodig moeten zijn in onze wereld: laat de dreiging voortaan maar andersom voelen, that is my policy.

Doctorandis | 11-01-09 | 23:02

repulse | 11-01-09 | 22:33
Zou op veel plekken een goed tegenwicht zijn tegen dit kabinet dat nu ook de koopzondag aan wil pakken.

Roer | 11-01-09 | 22:44

Het moet niet gekker worden, na al die jaren blijken er in eens wel mensen met een vorm van intelligentie op het MvJ te bestaan. Deze persoon zal wel snel zijn ontslag krijgen, we kunnen het niet hebben dat ambtenaren daadwerkelijk gaan nadenken en zo...

repulse | 11-01-09 | 22:33

Dus als je een scriptje schrijft die de wijzigingen 'scant' van IP-range (159.46.X.X) weet je precies wat ze op het MinJus uitvreten:

inetnum: 159.46.0.0 - 159.46.255.255
netname: JUSTNET
descr: Ministerie van Justitie

Andrós | 11-01-09 | 22:14

@Harry Dillema | 11-01-09 | 21:26 : De gelijkenis is inderdaad treffend, ja. Toendertijd deed men in Rome hetzelfde: "WIJ bepalen wat goed voor u is en vooral wat u moet denken. Doet u dat niet, dan bent u dood."

prakkie | 11-01-09 | 22:13

IP address: 159.46.248.102
Reverse DNS: [No reverse DNS entry per ns1.minjus.nl.]

Hmm...

Andrós | 11-01-09 | 22:11

@prakkie
Hij lijkt de toenmalige paus van rome wel.

Harry Dillema | 11-01-09 | 21:26

Beetje non-nieuws dit, want dat De Grote Pedo een oorlogshiters was, weten we al een paar eeuwen. Is niets nieuws en ook niet bijzonder, want die vent moest een wilde horde rovers, moordenaars, verkrachters en plunderaars bijeen zien te houden. Mo zelf was uiteraard geen haar beter dan de rest en had op zijn hoogtepunt meer dan 100 oorlogen op zijn naam staan. Om het wilde zootje onder de duim te houden, bedacht die slimmerik een geloof wat die bende bang moest maken: de islam. Op straffe van de dood en vele andere martelingen die toen heel gangbaar waren, werd de wilde horde angst aangejaagd en zo kon hij ze onder de duim houden en laten doen wat hij wou. Uiteraard was bloedvergieten op grote schaal bij de toenmalige vijand geheel toegestaan en werd zelfs beloond door allah. Niemand kon toen vermoeden dat zijn truukje eeuwen later een paar miljard mensen onder de duim zou houden...

bron: historische documenten en islamwatch

prakkie | 11-01-09 | 21:24

Overigens na die schandalige en gewelddadige pro-palestina demonstratie in Rotterdam, hier nog wat antisemitische propaganda van moslimfundamentalisten: www.informationclearinghouse.info/inde...

Harry Dillema | 11-01-09 | 21:21

@frenkie

We moeten dat demonstratierecht beperken tot voorstanders van Israel. Laatst was er ook al zo'n ophef over toen Harry van Bommel mee liep in een pro-palestina demo. Hoe durft die vlerk. En openbare geweldpleging en zinloos geweld graag alleen wekelijks bij voetbal.

Harry Dillema | 11-01-09 | 21:07

@Harry Dillema | 11-01-09 | 20:26
liever je moeder in bikini

kippeNeukert | 11-01-09 | 20:28

Zo zie je maar weer:
Politie en Justitie zijn zo corrupt als de neten!

Boris Poepnagel | 11-01-09 | 20:26

@kippeneukert

doe anders nog een kip ofzo

Harry Dillema | 11-01-09 | 20:26

.. harry billema

kippeNeukert | 11-01-09 | 20:25

@libertarian

We geven geen functies. Ze (de ratten) geven de functies.

Harry Dillema | 11-01-09 | 20:16

@Harry Dillema | 11-01-09 | 20:03
soms?
de man was een lopende politieke encyclopedie!

kippeNeukert | 11-01-09 | 20:06

Harry Dillema | 11-01-09 | 20:00
Als we de ratten herkennen voordat 'we' ze de functie geven heb ik hoop.

Libertarian | 11-01-09 | 20:04

@kippeneukert
Theo van Gogh kon een aardig lijntje meesnuiven en daarmee soms geniale stukjes schrijven.

Harry Dillema | 11-01-09 | 20:03

@Bijstandskoning | 11-01-09 | 19:53

Ik had het over Theo, heb Pim niet genoemd hoor..
.. volgens mij was theo juist geen populist maar bedient u zich momenteel van populistische prietpraat.
Theo was tegendraads als de pest. En wat betreft de politieke link tussen Theo en Pim die u trekt, weet dan dat Theo zich inderdaad geroepen voelde het voor hem -publiekelijk- op te nemen, echter liet ook weten zelf NIET op hem te stemmen!

En geen hond wou hem?
volgens mij was hij behoorlijk succesvol en werd hij bewondert door velen om zijn diverse kwaliteiten.

kippeNeukert | 11-01-09 | 20:02

@libertarian
Uiteindelijk komen de oude ratten en het oude geld vanzelf weer bovendrijven.

Harry Dillema | 11-01-09 | 20:00

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 18:50
"... Of je kunt wachten tot de staat vanzelf ophoudt..."
Ik denk dat wij het omvallen van enige staten in de wereld wel gaan meemaken. Elke staat zal omvallen. Waarom? Omdat het inherent het systeem 'Staat' is. A la USSR. Of DDR. Wat er daarna gebeurt, weet ik niet. Maar meestal beginnen 'we' weer opnieuw. History repeating.

Libertarian | 11-01-09 | 19:53

Waarom +10?
Er is er geen een waardig genoeg van dat zooitje om ook maar de naam van Theo uit te spreken!
kippeNeukert | 11-01-09 | 14:40

*proest* Theo was een big, en 'profeet' Pim... Tja zijn partijtje is heel snel weer in rook opgegaan. Kenmerk van alle populisten: ze zeggen allemaal namens het hele volk te spreken, maar geen hond wil hen.

Bijstandskoning | 11-01-09 | 19:53

We zijn allemaal libertariers gevangen in een web van calvinistische losbandigheid.

Harry Dillema | 11-01-09 | 19:45

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 18:50
"... Dus je hebt ooit een dwangbevel gekregen en daarom ben je maar libertarier geworden?..."
Nee... hoor. Al voor die tijd was ik libertarier. 't Is niet zo traumatiserend geweest als je misschien denkt. Maar ik denk dat er maar heel weinig mensen niet-libertarisch zijn. Sterker nog ik denk dat jij ook libertarisch bent. In wezen zijn we het allemaal. Maar er zijn uitzonderingen. De wereld is niet perfect en wordt het ook niet.

Libertarian | 11-01-09 | 19:44

@kippeneukert
Gebeurt al. D'r zit 19% BTW op de internetaansluiting.

Harry Dillema | 11-01-09 | 19:41

bottehond | 11-01-09 | 18:05

Als je mijn comment leest Einde van de Domheid | 11-01-09 | 16:48 dan weet je dat ik de Islam een authentieke Godsdienst vind en de Profeet een authentieke Profeet. Ben ik Islamiet? Nee. Maar dat maakt niet uit.
Mensen als jij en Wilders (overigens je eerste redelijke reply sinds jaren, erg psychologisch geslepen ook, hulde!) ontkennen de Islam als religie en Mohammed als Profeet. Als zodanig heb ik geen boodschap aan jou en jij niet aan mij.
Ik kom natuurlijk wel in het geweer als jij op een fundamentalistisch Islamiet begint te lijken, in dat geval noem ik je Moellag. Je verruilt dan de ene gedankenpolizei met de andere en dat is nutteloos. Als zodanig ben je iets gematigder geworden maar je kunt ook op veel opgebouwde flames voortbouwen terwijl je alleraardigst doet (of zou doen.)
Waar jij en Wilders van zouden kunnen profiteren is van de tweespalt in de Islam.
Het letterlijk moeten nemen. Maar daar heb je dan weer wat theologische kennis voor nodig en dan weer niet de Farizeische. Alternatievelijk zou je je wat kunnen matigen en uebder consequenticus op deze post reageren met 'ambtenaren moeten werken, geen wiki's editen.' Dat zou je sieren en je geloofwaardigheid verstevigen. (Precies op dit gebied vanl ik je integriteit aan. Het is namelijk een keuze om voor de edits van de ambtenaren te kiezen omdat ze in je straatje passen. Zelfs geenstijl zou dat niet doen.
Enfin je gaat hier wellicht een puntje uitlichten en dat dan ridiculiseren. Stropoppen. Je staart je blind op een hypotetisch gevaar. Het is te laat voor fascisme of Islamofundametalisme om nog greep te krijgen op de hele wereld.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 19:39

@Harry Dillema | 11-01-09 | 19:30
ze zouden je gezeik moeten belasten

kippeNeukert | 11-01-09 | 19:38

Zelfs pissen kost geld. Op straat betaal je een boete. Thuis heet het rioolrechten.
Pissen is in Nederland belast.

Harry Dillema | 11-01-09 | 19:30

Harry Dillema | 11-01-09 | 19:24
Dat zal dat dwangbevel dan geweest zijn.

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 19:29

@sjaakdelinkselul

Yep, hij heeft een vergunning voor straatmuziek of hij krijgt een boete. In beide gevallen betaalt hij geld.

Harry Dillema | 11-01-09 | 19:24

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:52
Denk jij dat de straatmuzikant op de hoek belasting betaalt? Of copyright? Als hij nu nog gitaar leert spelen of een ander kunstje, kan hij volbloed libertarier worden.

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 19:21

@nicko

Waar stond bij die fotoserie van dat joch en die truck dat ie moslim was of dat de act een product van de islam was?

D'r worden in NL regelmatig mensen afgetuigd. Is dat calvinisme?

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:54

@sjaakdelinkselul

Als die mensen geen IB betalen, dan betalen ze vermogensbelasting. Of ze ontduiken belasting. Nog meer opties?

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:52

Libertarian | 11-01-09 | 17:21
Dus je hebt ooit een dwangbevel gekregen en daarom ben je maar libertarier geworden? Je reactie klinkt me nl net iets te verongelijkt in de oren.
Nogmaals, ik ken mensen die geen belasting betalen en niets met de staat te maken hebben, buiten het feit dat ze een NL paspoort en rijbewijs hebben. Het kan dus wel itt wat jij jezelf aanpraat. Het betekent alleen dat je (financiele) offers voor je vrijheid moet brengen. En voor je idealen ben je toch bereid offers brengen?
Of je kunt wachten tot de staat vanzelf ophoudt met bestaan en tussentijds jezelf voorhouden dat omdat je geen vrienden hebt je een soort van John Galt ben. Dat kan natuurlijk ook.

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 18:50

@harry, leuke act, gotfer, was er bijna ingetrapt en ik maar denken
dat islamitische doctrines en het Westen lijnrecht tegenoverelkaar stonden.
Thnx, kan ik weer door Transvaal met keppeltje op.

nickoo4ever | 11-01-09 | 18:44

@bottheond
Nee jij argumenteert lutser. Was jij het niet die die directeur van het rode kruis bij p&w een jodenhater noemde omdat ie twee gevallen noemde waarin het israelische leger op vn en rk medewerkers schoot? Dan gaat geen normaal mens meer met jou argumenteren hoor.

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:34

@kippeneukert
1 compu met internet, de rest zonder. een goed verstaander...

Ook wat ze op de plee doen is hun eigen zaak. Maar we zitten tenminste niet de hele dag te msnneen en porno te surfen zoals bij veel andere bedrijven. En bedrijven hebben zichzelf ermee. De overheid heeft de burger ermee. Maar gewoon goedvinden joh, lekker zo doorgaan...

En eerlijk gezegd: wat moeten al die ambtenaren verder doen dan porno surfen de hele dag? Werken? Moet er wel werk zijn...

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:30

@bottehond | 11-01-09 | 18:23
mooi maar diep triest tegelijk.
laten we hopen dat het ze de kop gaat kosten.

kippeNeukert | 11-01-09 | 18:30

@nickoo4ever

Van dat joch met die legertruck was een act. Een soort kermisattractie. Beetje macaber maar laat me die verbrijzelde arm maar eens zien, goedgelovige zot. En waar was dat voorval? In Loosdrecht? Nee. Dus niet jouw probleem. Jouw probleem is dat jouw overheid in plaats van voor jouw veiligheid te zorgen achter de computer zit te rukken.

Als jij en de rest van de dubbele hypotheeklullo's nou eens net zo intolerant jegens de eigen corrupte regering zouden zijn als jegens moslims, dan zou het land er waarschijnlijk een stuk prettiger uitzien.

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:26

@Harry Dillema | 11-01-09 | 18:21
tekenen zonder computer? das ouderwets?
maar goed, dan niet in hun eigen tijd maar tijdens werk op de plee..
shocked?

kippeNeukert | 11-01-09 | 18:24

kippeNeukert | 11-01-09 | 18:14

Is je nooit opgevallen dat de islamwatcher- haterTs zelden tot nooit argumenteren? Die Menschen zijn simpelweg verwend. Decennialang hadden ze geen oppositie van betekenis. Sinds de Burger en masse het Internet ontdekt heeft en zelf onderzoek doet en bronnen raadpleegt is de hegemonie van de politiek correcte kerk gebroken. Hun gemakzucht heeft ze lui gemaakt. Inhoudelijk zwak en als resultaat daarvan uitsluitend schelden en afkraken.
Deze draad toont dat weer aan. Mooi, he?

bottehond | 11-01-09 | 18:23

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:00
... Doordat mensen zoals jullie zich in Nederland vrij voelen is het hier zo'n teringzooi geworden...

een gotspe, uitgebraakt door iemand die met weemoed terugkijkt op het strakke
vezelkoord waar de islam zich zo graag van bedient.
Gelukkig voor jou zijn er landen waar het stelen van een brood door achtjarige
jongetjes bestraft wordt met een trefzekere verbrijzeling van het foutje armpje
door er met een legertruck overheen te rijden.

nickoo4ever | 11-01-09 | 18:22

@Kippeneukert
Nee ik werk bij een tekenburo. En wat mijn collega's in hun eigen tijd doen boeit me niet. Al keepen ze voor Ado.

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:21

@bottehond

Ik ga helemaal niets onderbouwen. Geloof maar lekker wat je zelf wilt.

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:10

Dat antwoord lijkt me duidelijk genoeg. Ergo: QED.

bottehond | 11-01-09 | 18:19

@Harry Dillema | 11-01-09 | 18:10

ah, je staat aan de lopende band.. je wilt niet weten wat voor een porn-rukkers er naast je in de sociale werkplaats staan hoor

kippeNeukert | 11-01-09 | 18:14

@kippeneukert

Op mijn werk hebben we geen internet. Er is een compu met e-mail en that's it.
Zouden ze bij jou op je werk ook moeten doen.

@bottehond

Ik ga helemaal niets onderbouwen. Geloof maar lekker wat je zelf wilt.

Harry Dillema | 11-01-09 | 18:10

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:16

Uit islamsterdam nog wel? Heb ik nooit gewoond.
Verders is het verschil tussen jou en mij dat jij nooit met analyses komt, maar altijd met stellingen zonder een begin van onderbouwing. Kennelijk vind jij dat niet nodig, maar ik denk dat je eigenlijk geen afdoende weerlegging van mijn mening en analyses hebt.
Je kunt je ergeren aan me, het lijkt me tijd worden dat je je eensch serieus af gaat vragen waarom dat is en vervolgens mijn mening nog eensch te bekijken. Daarvoor verwijs ik je naar het open riool.
Gaarne naar aanleiding daarvan discussie, dat is altijd goed.
Jij beperkt je helaas tot ad hominems om mij te bestrijden. Vreemd, heel vreemd. Jij bent niet eerlijk, gaat fundamenteel debat op basis van feiten uit de weg en verzandt in machteloos tandengeknars. Best pathetisch.
En verre van constructief.
Als je er zoveel belang aan hecht dat islamwatchers als ik ophouden met wat jij gestook noemt lijkt het me bepaald niet voldoende om door te gaan op dezelfde weg. Overtuig me dat ik het verkeerd zie op basis van argumenten, feiten en analyse. Je zult het wellicht niet geloven, maar ik ruil mijn mening zeer gaarne in voor een betere.
Kijk: daar ligt een uitdaging voor je waarmee je kunt bijdragen aan de door jou kennelijk als juist beoordeelde situatie.
Kom maar op: ik ben er klaar voor.

bottehond | 11-01-09 | 18:05

@bottehond/kippeneukert

Doordat mensen zoals jullie zich in Nederland vrij voelen is het hier zo'n teringzooi geworden. En maar kankeren op de islam, terwijl je dagelijks genaaid wordt door je eigen overheid. Wie is er nou dom?

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:00

Je stelt twee zaken waar ik gaarne een onderbouwing bij zie.
* types als kn en b voelen zich vrij en veroorzaken daardoor de teringzooi
* men kan beter kritiek leveren op de overheid dan op de islam

Dat zijn gepeperde stellingen, maar eigenlijk one- liners.
Waar baseer je die uitsprakern op?

bottehond | 11-01-09 | 17:51

Helemaal juist. Religie, en zeer in het bijzonder de Islam, is de ergste ziekte van de mensheid. Erger dan de pest en aids gecombineerd. Heeft meer doden veroorzaakt dan TBC keer Hitler. Religie dient met wortel en tak te worden uitgeroeid.

oplichter | 11-01-09 | 17:50

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:40

en ben jou op het werk heeft nog nooit iemand zich afgerukt?
beetje naif niet, ik heb geen hoge pet op van ambtenaren, maar porno surfen gebeurd overal vrind.

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:43

Ik vind het wel grappig en opmerkelijk dat tot Mohammeds eerste volgelingen 5 stuks 2 koopmannen zaten. Volgens wikipedia.
Die zagen waarschijnlijk wel financieel gewin in het verhaal.

Vandaag de dag worden onbekenden zo ook gepromood tot bekenden die dan geld gaan opleveren.

mcclone "wars" | 11-01-09 | 17:42

Ik ga zuurkool eten!

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:40

@kippeneuker

Op je opmerking dat je liever 10 pornosurfende ambtenaren had! Zoals jij denken er veel, zodat we inderdaad complete departementen van ambtsrukkers hebben.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:40

Je vraagt je trouwens af, als justitie een afspiegeling is van een samenleving waarin porno en drugs welig tieren, of de heren van het recht zich nu uitsluitend zouden beperken tot het downloaden van porno, of donwloaden ze af en toe ook een snuif coke?

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:39

"Dat deed ik. Tien kippeneukerts en we hebben groen licht voor een departement van 100 rukkende ambtenaren''

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:32

????
waar slaat dat op?

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:37

Nou dan moet defensie maar de taken van justitie overnemen en de poitie gewoon ingelijfd worden bij de belastingdienst. Dan kan Jan Kees de Jager een parental control op die pc's van justitie zetten gedurende de tijd dat het nodig is om dat overbodige ministerie van justitie op therapeutische wijze uit te faseren. Wellicht kan met de normalisatie van de wallen een aantal justitieambtenaren omgeschoold worden tot staatspooier.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:37

was natuurlijk voor Harry Dillema

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:36

En het hilarische is dat we ook de internetverbinding van dat gajes betalen + de teveel gedownloade mb's aan rukvoer.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:34

@kippeNeukert | 11-01-09 | 17:30

Ik ben gGEEN fan van de huidige regering/danwel haar beleid, heb dat ook nooit gezegd, begrijp dan ook niet waarom u dat weer aanhaalt.

Wat dat betreft schaar ik me achter uw koers, troepen uit afganistan en hier het zooitje opruimen, het is al een klerebende genoeg!
(waar was het leger vw in utrecht?)

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:34

Uw ware vijand is de abmtenaar die u het bloed onder de nagels vandaan haalt.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:33

@kippeneukert 18:30

Dat deed ik. Tien kippeneukerts en we hebben groen licht voor een departement van 100 rukkende ambtenaren.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:32

(Zonder af en toe achterom over hun schouder te kijken wie ze naait)

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:31

@inde van de domheid

Ik zie gewoon mensen die voorovergebukt zich van achter laten naaien terwijl ze aan het klagen zijn over de islam.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:30

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:25
nee,
lees mijn voorgaande comments..

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:30

@Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:18
het genoegen was geheel wederzijds!

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:29

Harry, verlaag je niet met je taalgebruik.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:27

*out*

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:27

Mietjes, een beetje met elkaar zeveren over dingen waar je echt geen verstand van of begrip voor hebt.... En als er dan iemand tegenin gaat geen shred tegengas.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:26

@kippeneukert 17:18

Vrij vertaald:

Kippeneukert: "Overheid, neuk mij nog maar een tijdje in mijn reedt, ik betaal wel belasting zodat jullie lekker je gang kunnen gaan."

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:25

@kippeneukert

Laat ik het anders verwoorden. Het zal mij worst zijn dat achmed elke dag het gebit van zijn vrouw uit de hengsels slaat. Dat is niet mijn probleem, maar van justitie. Ik stem op die regering om voor veiligheid te zorgen. En wat doen ze? Ze gaan oorlogje voeren in Kamelistan en hier de hele dag op het departement aan hun pik trekken. En ik moet me druk maken om de islam? Laat de islam maar lekker nog een paar eeuwen achter blijven. Is helemaal prima. HEt probleem is dat onze cultuur in allerlei opzichten morele en economische barsten begint te vertonen. En met een stelletje wankers op justitie blijft dat dus nog wel een tijdje zo. Tenzij de bezem er bij justitie top-down doorheen gaat.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:23

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 16:23
"... Wie dwingt jou om belasting te betalen?..."
De overheid. Wel eens een DWANGBEVEL IN NAAM DER KONINGIN op da mat gehad? Nee, heh? Ik wel hoor!!!
sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 16:23
"... terwijl je te laf bent om het in de praktijk te brengen".
Het is voor mij als individu onverstandig en absoluut niet praktisch om mijn belasting niet te betalen. Dat heeft niets met lafheid te maken. Maar op lafheid kom ik later terug.
sjaakdeslinksesul "... Daarmee wil je zeker wachten, totdat WIJ MET ZIJN ALLEN net zo wijs zijn geworden als jij en besloten hebben om de staat af te schaffen?.."
Wie zijn WIJ MET ZIJN ALLEN?
Ik houd mij geen illusie voor de staat te kunnen afschaffen. Zelfs een bekende libertarier(althans in Amerika) als Ron Paul zal dat NEVER NOOIT lukken. Het zou mooi zijn als het lukt maar al 300 jaar proberen liberatriers dat, met als resultaat dat de staat nog nooit zo groot is geweest als NU. Nee hoor, die hoop heb ik al opgegeven. Niet zo heel lang... maar jah... een mens ontwikkeld zich, toch? Tenminste, sommige mensen.

Libertarian | 11-01-09 | 17:21

@Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:18

beter 10 porn surfende ambtenaren als 1 geest-in-de-fles-houder zoals jij!

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:21

En dit is dan een goed moment voor Koerbagh om binnen te vallen.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:18

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:16

volgens mij ben alleen jij hier maar uit op substitaire genoegdoening.. botte is nergens te bekennen hoor en jij blijft maar door blaffen stumpert!

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:18

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:14
Donder toch op. BH heeft zich Amsterdam uit laten pesten en zoekt substitair genoegdoening.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:16

Wwet je bottehond, er zou niets beters kunen gebeuren dat dat jij een programma of een column bij Powned krijgt. (De populairste reaguurder van GS!) Je afgang zou totaal en definitief zijn. Ritaverdonkair in het kvadrat!

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:15

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:13
je schat jezelf wel hoog in he.. (botte eet je op!)

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:14

@kippeneukert

naja ik houd me even bij het topic...

klagen over de buitenlanders etc. terwijl n.b. het instituut dat misdaden moet bestrijden porno zit te downloaden de hele dag (voorbeelden ten over), is focussen op het verkeerde probleem.

Eerst moet onze justitiele apparaat worden bevrijd van het corrupte tuig dat er zit.

Justitie is nu niets meer dan een pornodownloadend verlengstuk van de fiscus.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:13

Kijk en op zo'n moment geeft bottehond even niet thuis.
Hij komt straks wel weer terug als EvdD weg is en er weer zieltjes kunnen worden geronseld voor zijn ontevredenheidsmachine.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:13

@Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:10
was geen grapje

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:13

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:09
met de islam valt het niet mee mijn inziens

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:11

@mijzelf 17:09

... dan kunnen ze wat meer tijd besteden aan het bestrijden van islam gerelateerde misdrijven, zoals b.v. het stelen van handtasjes.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:10

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:07
Jemig wat leuk, een grapje, een woordspeling over mijn nick.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:10

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:07

misdaden worden aangepakt natuurlijk, al weten we dat dat veel te weinig gebeurd. zie alleen de link niet met onze islam vete..
(ik heb het hier niet voor de bewuste ambtenaren opgenomen)

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:09

@kippeneuker

Mooi, als we nou met zijn allen regelen dat die k*tambtenaren aan 't werk gaan, in plaats van de hele dag porno surfen, dan valt het misschien het het grooote gevaaar van de islam ook mee.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:09

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:03
De anti Islam beweging is net zo perfect als het alcoholisme (zie Barfly)
Er is namelijk geen oplossing, het is alleen en voortdurend azijnzeiken op basis van een oncontroleerbare aanname en een niet oplosbaar axioma.
Kortom een volmaakt excuus om altijd met een verongelijkte kop in de tweede kamer te gaan zitten en alle andere verongelijkten aan te trekken. (hoi botehond!) Het probleem (dat imaginair is) word nooit opgelost dus, de aannames kunnen nooit worden bewezen (behalve dan als het Laatste Oordel zich zou voltrekken)
En zo schjleppen we voort.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:09

@Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:01

wanneer komt er een einde aan jouw domheid?

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:07

@kippeneuker
Betaal je belasting zodat justitie wikipedia kan editen en porno kan downloaden?
Of zodat de misdaden worden aangepakt?

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:07

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:04
net als u: veel te veel. (and that pisses me off!!)

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:07

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:03

totale bullcrap, de (zoals door u betiteld)anti-islam beweging heefd geen hoge pet op van de huidige regering en verwijd haar dan ook veel!!

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:05

@kippeneuker
betaal je belasting?

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:04

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:00

De islam is net als de regering een vorm van macht. en die DIENT altijd bekritiseerd te kunnen worden, is dat niet het geval is er sprake van dictatuur!

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:03

Je zou bijna gaan denken dat die hele anti-islam beweging er alleen maar is gekomen om de aandacht van de corruptie en het falen van het eigen systeem af te leiden.

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:03

bottehond | 11-01-09 | 16:46
Moellah BH
U gaat voorbij dat ambtenaren in werktijd een beetje flierefluitend zitten te internetten. Lieden zoals U want ze hangen dezelfde waanvoorstellingen aan en delen dezelfde bewustzijnsvernauwing..
U wijt geen letter aan het feit dat ze hier niet voor zijn ingehuurd. Sterker nog: U vind het wel prima dat ze een beetje hun paranoia hobby door de belastingbetaler laten sponsoren. Valt me een tikje tegen van de Heer die zichzelf 'integer' noemt' (u dus..)

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 17:01

@Harry Dillema | 11-01-09 | 17:00

Ho, wie zegt dat ik mijn overheid omarm???

kippeNeukert | 11-01-09 | 17:01

@bottehond/kippeneukert

Doordat mensen zoals jullie zich in Nederland vrij voelen is het hier zo'n teringzooi geworden. En maar kankeren op de islam, terwijl je dagelijks genaaid wordt door je eigen overheid. Wie is er nou dom?

Harry Dillema | 11-01-09 | 17:00

@Einde van de Domheid | 11-01-09 | 16:55

gelukkig dat een derde van de wereld niet blindelings mozes volgt..

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:59

@bottehond | 11-01-09 | 16:52
Ja, wat ik me altijd afvraag: wat maakt hen zo/wat zorgt voor de oogkleppen?
angst? indoctrinatie?
Het gekke is dat al die mansen wel Churchill en Erasmus als grootdenkers erkennen, terwijl wilders hun standpunten omtrent islam alleen maar herhaalt..

zoals van gaal zegt:
ben ik hier nou zo slim, of zijn jullie gewoon dom?

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:57

Ik heb de 10 Geboden (2006) gezien. (Niet dat die bestaan want God bestaat niet en de Tien Geboden zijn natuurlijk ook maar verzonnen etc. maar daar gaat het niet over. Mozes trok met het Joodse volk de woestijn in.
In de woestijn werden zij aangevallen door woestijnvolkeren, zij roofden en doodden en stalen vee.
Mozes organiseerde een leger om zich te verweren tegen die aggressieve woestijnvolkeren.
Opo een gegeven moment vielen ze een stad aan waar de woestijnvolkeren zich ophielden.
Mozes vond dat de Joden zichzelf moeten beschermen.
Dus achterlijke papiervliegtuiggooiende ambtenaren. In Uw visie is Mozes ook een oorlogshitser.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 16:55

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:46

Harry dillema is er zo één die de feiten liever niet onder ogen ziet en die liever inpast in zijn eigen wankele bouwsel. Ik heb hem vooralsnog niet kunnen betrappen op voldoende inzicht in het dossier.
Zulke Menschen wijzen altijd op verschijnselen die zij hoopvol achten, maar waarvan ze de werkelijke betekenis niet kunnen (en willen) doorgronden.
Het toont aan hoe zwaar de verantwoordelijkheid is die de MSM dragen voor het decennialang verzwijgen en bagatelliseren van de ontwikkelingen.
Je kunt het zo iemand niet euvel duiden. Uitsluitend zij die ofwel dieper in de materie duiken ofwel luisteren naar hen die zich de relevante kennis en analyses eigen gemaakt hebben zijn serieus te nemen. En dat wijt ik voor de volle 100 % aan media en politiek.

bottehond | 11-01-09 | 16:52

Mohammed is een Profeet en jullie zijn oorlogshitsers, intriganten, landverzuurders, draadjesvleeszympathisanten, dikketettenledenaantrekkers, provincialisten, negentienvijftigers, pimfortuinverzuringpromotors, tweedeoorlogverzetskapers en erlkonigediters.

Einde van de Domheid | 11-01-09 | 16:48

@Harry Dillema | 11-01-09 | 16:36
ach ja , tuurlijk.. de islam heeft zoveel "verlichte"geesten voortgebracht.. net zoals dichters/kunstenaars/zangers/zangeressen..

individuele vrijheid kennen ze niet, vandaar dat het individu in de islam nooit uit zal bloeien..

en wat betreft de rechten van vrouwen? oh dat zit wel goed want er bekleden in een heel werelddeel een "paar" vrouwen hoge posten.. moehahaha
stuk onbenul, loop het eerste beste blijf van me lijf huis in en herhaal je stelling nog eens.

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:46

Onder de Burgers heeft het besef dat er iets grondig mis is met de islam stevig postgevat, zoveel is zeker.
Het probleem is dat de SStaat daar niet aan wil, waarschijnlijk vanuit de (ijdele) heaup dat de islam zich wel zal schikken in een niet dominante rol. Een misvatting, dat spreekt. 1400 jaar kolonisatie door de islam tonen dat onweerlegbaar aan.
De SStaat wil natuurlijk het liefst dat iedereen haar (ijdele) hoop deelt. Islamwatchers worden uitsluitend om die reden zo bizar hard aangepakt, terwijl de SStaat de islam met fluwelen handschoenen aan blijft pakken.
En zo verdedigen 070 en de MSM hun onhoudbare stellingen. Niet tegen de oprukkende islam, maar tegen haar criticasters. Daarbij is van een open maatschappelijk debat of eerlijk feitenonderzoek geen sprake.
Men zet voor de volle 100 % in op het pacificeren van de islam en álles is daaraan ondergeschikt gemaakt. Zelfs onze Vrijheden én de waarheid (bv. 31 november). Daardoor is de situatie ontstaan dat de SStaat zich nadrukkelijk tegen de eigen Burgers keert.
En zo krijgt de islam alle ruimte die ze zich kon dromen om haar infrastructuur te versterken, lauwe moslims terug te drijven in de kudde en zich te nestelen in de juridische- en onderwijswereld, media en politiek.
De islamisten zouden uiteraard wel gek zijn om zich nu van gewelddadige methoden te bedienen om haar basis te versterken. De AIVD heeft dit expliciet benoemd in haar laatste rapportage. De relatieve rust na Fitna wordt door de dommeren onder ons bejubeld als het ultieme bewijs dat de islam helemaal niet zo is zoals criticasters zeggen, wijzend op de trackrecord van de islam overal ter wereld. Het geeft aan hoe slim de islamisten inspelen op de omgeving. Voor wie het nog niet wist (bv Pechtold, die eea aanvoert om de strijdwijze van Wilders te veroordelen): alle leidende islamisten, van Marcouch tot Rabbae en Fawaz Jneid riepen net als de moskeebesturen en islamitische organisaties op om de kalmte te bewaren na het verschijnen van Fitna. Niet om een dikkere huid te kweken bij hun kudde en aldus integratie te vergemakkelijken, zoals oliebolletje Pechtold beweert, maar omdat geweld op dit moment uiterst contraproductief geacht wordt (zie o.a. AIVD rapportage) nu men na de grote steden ook de middelgrote steden aandoet met groepjes missionarissen die de kudde ter plaatse herorganiseren.
Zoals ik schreef: ondanks de aantoonbaar verkeerde en uiterst riskante strategie van de SStaat jegens de islam kan de SStaat binnen de spelregels, zoals zij die aan zichzelf oplegt en die tenslotte ooit wél goed functioneerden, in feite niet anders dan ze doet.
Desondanks weet de Burger beter. Zoals blijkt uit de beoordeling van mohamed (zmok) door deze justitiemedewerker.
Kijk om U heen, vraag het Menschen. De kloof tussen Burger en SStaat komt op weinig essentiele dossiers zo sterk tot uiting als op het islamdossier.
Hulde voor deze verzetsstrijderTs.

bottehond | 11-01-09 | 16:46

@triest

Nou genoeg vrouwen die in islamitische landen hoge posten bekleden en wel uit hun woorden komen...

Harry Dillema | 11-01-09 | 16:36

@tisnix
Commenten doen raamambtenaren maar in hun eigen tijd, niet in de mijne.

Harry Dillema | 11-01-09 | 16:35

Harry Dillema | 11-01-09 | 16:25
Je bent nu appels met peren aan het vergelijken.

mohammed was een vriendelijk bloemenmeisje op het perron van Roozendaal
en de islam is een comite opgericht in 1922 ter bevordering van laxerende theesoorten.

nickoo4ever | 11-01-09 | 16:30

Ons dhimmi-kabinet zal hiervoor morgenvroeg stamelend haar verontschuldigingen uitspreken bij de machthebbers van de islam.

TiSNiX | 11-01-09 | 16:28

(R)evolutie | 11-01-09 | 14:32
Sorry voor late reactie, druk bezig met examens en zo.

Worden die schoonmakers en stagiairs niet van ons geld betaald om hun werk te doen, dan? Ik ruik een boel verspild belastinggeld, daar mag best eens wat aan gedaan worden.

Nietvoordekat | 11-01-09 | 16:27

@triest
Niet meer of minder uitgebuit dan de gemiddelde niet-moslim door de belastingdienst en zijn werkgever. Of heb jij op je werk gelijke rechten?

Harry Dillema | 11-01-09 | 16:25

Libertarian | 11-01-09 | 15:58
Geinig, begint je net over keuzes die jijzelf waarschijnlijk wel kan maar niet durft te nemen.

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 16:25

Libertarian | 11-01-09 | 15:17
Wie dwingt jou om belasting te betalen? Buiten wat BTW op voedsel en accijns op benzine, drank en tabak is er niemand die jou dwingt om inkomstenbelasting te betalen, mits jij zelf in je onderhoud kunnen voorzien. Ik ken wel mensen die dat doen hoor, en het zijn geen criminelen.
Het betekent wel dat je naar je opdrachtgevers moet gaan (voor zover je niet werkeloos of arbeidsongeschikt bent, gek genoeg komt het vaak voor bij idealisten dat praktijk en idealen ver uit elkaar liggen) en je diensten zwart moet aanbieden. Het betekent ook dat je nergens ingeschreven staat, zodat je zelf je portemonnee moet trekken als je naar de dokter gaat en je ook geen recht hebt op allerhande douceurtjes van de overheid hebt.
Dus wat let je? En als je dan ook nog een moestuintje begint, je auto ombouwt zodat ie op slaolie kan rijden, zelf je alcohol stookt en tabaksplanten kweekt, betaal je helemaal geen belastingen meer. Nooit!
In wezen loop je maar een beetje te koketteren met je gedachtegoed, terwijl je te laf bent om het in de praktijk te brengen. Daarmee wil je zeker wachten, totdat wij met zijn allen net zo wijs zijn geworden als jij en besloten hebben om de staat af te schaffen?

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 16:23

Harry Dillema | 11-01-09 | 16:20
Correctie Harry: "alle vrouwen worden vanuit de Islam uitgebuit"!

@libertarian

Niet alleen moslima's worden verkracht hoor, dat kan jou ook gebeuren. En in ieder geval worden er vanuit de islam een stuk minder vrouwen als temeier uitgebuit.

Harry Dillema | 11-01-09 | 16:20

Wikipedia editen, wat bijvangst ritselen, even langs het park een wippie doen... allemaal op kosten van de belastingbetaler. Just another day at the department of Justice.

Harry Dillema | 11-01-09 | 16:18

Heer Bommel: Mohamet zwelgje, spuug die jood uit!

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:07

achmed Pluk-gooi-een-homo-van de pettenflat!

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:06

Alfred J. kwak en Hamas -Dolf !

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:05

@JosVerbeek | 11-01-09 | 15:28
laatse smurf standing: oh profeet gargamel verlos mij!

kippeNeukert | 11-01-09 | 16:03

Mr.SunTzu | 11-01-09 | 15:22
Wat u zegt meneer SunTzu is dat een slaaf de keuze heeft te vluchten dus dat ie niet moet zeuren dat ie als slaaf gehouden worden. Wat u zegt meneer SunTzu is dat een moslima niet moet zeuren als ze verkracht wordt omdat ze toch keuzevrijheid heeft. M.a.w. de mogelijkheid om geweld te ontvluchten is het excuus om geweld te gebruiken. Als er u ooit eens wordt overvallen en u moet uw geld afgeven terwijl u in een loop kijkt, denkt u dan ook"... Goh wat een lastige keuze heb ik nu. Maar goed ik heb een keuze!!!"

Libertarian | 11-01-09 | 15:58

grote regelneger | 11-01-09 | 15:44
Net als Ali Baba met wel veertig co-auteurs die het boek 'Eerlijk zullen we alles roven' op de internationale bestseller lijst bracht.
Of de heer P.E. Toet, 'Hoe richt ik mij naar Mekka in een detentiecentrum'.
*iets met schoonfamilie enzo = out*

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:52

Envoorjehetweet | 11-01-09 | 15:46

LOL :)

PwnD | 11-01-09 | 15:47

grote regelneger | 11-01-09 | 15:30
RoboNijntje slaat mocro's tot mocromoes.
Nijntje krabt wip schoon met tanden van Witzier

Mark my words! Wikipedia wordt het slagveld voor de 3e intifada en de 3e wereldoorlog.

Envoorjehetweet | 11-01-09 | 15:46

-weggejorist en opgerot-

PwnD | 11-01-09 | 15:46

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:37
Inderdaad, denk aan de bestseller auteur Osama Bin laden met "Daar komen we samen wel uit"

grote regelneger | 11-01-09 | 15:44

Ik begrijp niet hoe mensen hier het christendom ook als een verderfelijke kotsdienst kunnen zien. Je moet niet naar het gedrag van de mensen kijken, je moet naar het gedrag van de leider kijken. Kijk eens hoeveel geweld, moorden, verkrachtingen mohammed gedaan heeft en kijk eens naar Christus; hij heeft van dat al niets gedaan. Straks gaan mensen hier nog verklaren dat Boedha of Ghandi ook geweldadig zijn. Geweldig zijn ze wel, maar niet geweldadig. Maar goed, back to the topic, het klopt natuurlijk wel, lees de koran en kijk naar het leven van mohammed. Je kunt dan alleen maar concluderen dat de islam een verderfelijke ideologie is. Vergelijk het maar met het fascisme. Dus al die mensen zoals de zwarte weduwe mevrouw Duisenberg, Harry van Bommel en Doekle Terpstra zijn dezelfde mensen die in 40-45 achter de nazi's aanliepen. Het zijn gewoon NSB'ers.
Dus geen ruimte in Europa voor de Islam!!!

salonsocialist | 11-01-09 | 15:43

@JosVerbeek | 11-01-09 | 15:37
Gretta & Harry en de Integere Intifada

Dwaaas | 11-01-09 | 15:40

Waarom zijn alle moslims ook al weer slecht?

(R)evolutie | 11-01-09 | 15:38

grote regelneger | 11-01-09 | 15:30
Lezenswaardig is ook 'Heer Bommel en de grotestke grootmoefti', of 'Donald duck als imam'. Er is genoeg geschikt leesvoer voor de moderne jeugd, als je maar goed zoekt.

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:37

Weer een paar vacatures vrij bij MinJus na aanstaande maandag :p

De Plæbæër | 11-01-09 | 15:34

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:28
"Pino snijdt een Jood open", "Bert en Ernie kapen een vliegtuig", "donald duck bombadeert een kiboets"

grote regelneger | 11-01-09 | 15:30

grote regelneger | 11-01-09 | 15:22
Nee, maar wel 'De Kameleon killt de kafirs', en 'De hadj van Pietje Bell'.

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:28

PwnD | 11-01-09 | 15:01
Ehm maar wat zou zij met het bovenstaande topic te maken hebben?

(R)evolutie | 11-01-09 | 15:25

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:13
Heb jij "Jip en Janneke stenigen een ongelovige" dan niet gelezen? En "Dikkie dik pleegt een zelfmoordaanslag?" Of "Nijntje pluis onthoofd een ongelovige"?

grote regelneger | 11-01-09 | 15:22

Libertarian | 11-01-09 | 15:17
Een mens heeft keuzevrijheid. Punt. Ik gaf aan dat het vaak erg lastig gemaakt wordt. Een moslim kan afvallen van zijn geloof. Consequenties kunnen er zijn, maar het gaat erom of hij zelf afvalt. En die keuze kan hij maken. Simpel.
Ik moet als inwoner belasting betalen. Ik kan de keuze maken dit niet te doen. Te verhuizen. Een Panama-route te volgen en een trust opzetten. Keuze genoeg. Maar makkelijk is anders.
Maar je bent niet per definitie een gevangene. En dat is wat jij beweert. Dat is echt kolder. Liberatarier, doe beter je best je goede ideeen voor het voetlicht te krijgen.
En als je nu niet gaat schaatsen, dan hoeft het niet meer.

Mr.SunTzu | 11-01-09 | 15:22

Deze medewerker van het ministerie van Justitie heeft zijn donderdagmiddag in ieder geval nuttiger besteedt dan zijn collegae van BuZa

pezzo di merda | 11-01-09 | 15:21

Wat ontbreekt in dit filmpje, is het begin van deze worsteling.

Ploos van Amstel | 11-01-09 | 15:19

Mr.SunTzu | 11-01-09 | 14:55
"Kijk als zij zich onderwerp aan een religie is dat een keuze, en ook als ze zich onderwerpen aan welke vorm van overheid boven zich".
Een keuze? EEN KEUZE? Jij moet als moslim de Islam de rug toe keren. Dan merk je hoe fijn die keuzevrijheid is. Jij moet is fijn je belasting niet betalen. Niks van keuze bij. Nogmaals: Zak hooi!

Libertarian | 11-01-09 | 15:17

joris strooigoed | 11-01-09 | 15:09
ow jij vind dit wel ok: www.radioislam.net/nederlands/nederlan...
en je vraagt je niet af waar dat geschreeuw om hitler vandaan komt
ff scrollen kun je mein kampf downloaden

ethan_joy | 11-01-09 | 15:15

joris strooigoed | 11-01-09 | 15:09
Ja, en wanneer leren we nou eindelijk eens dat als een of andere psychotische idioot met "Mein Kampf" onder de arm ongein uithaalt het nog niet automatisch betekend dat "Mein Kamp"zelf zo verderfelijk is....

grote regelneger | 11-01-09 | 15:14

joris strooigoed | 11-01-09 | 15:09
Je hebt blijkbaar niet door dat de 'psychotische idioot' waarover je rept precies doet wat de koran hem opdraagt? Jip en Janneke-boeken bevatten geen oproepen om kerken in de fik te steken, maar de koran staat bol van de teksten in de trant van 'doodt de ongelovigen waar gij ze ook tegenkomt'.

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:13

@ joris strooigoed
gaan we ook annie mg schmidt vervloeken als een tbs'er met een jip en janneke onder z'n arm een kerk in de hens steekt?

Als dat dagelijks gebeurt, en dat boek oproept tot dood van ongelovigen.

Dan vervloek ik haar inderdaad..

FantaBoy | 11-01-09 | 15:13

@ joris strooigoed
gaan we ook annie mg schmidt vervloeken als een tbs'er met een jip en janneke onder z'n arm een kerk in de hens steekt?

Als dat dagelijks gebeurt, en dat boek oproept tot dood van ongelovigen.

Dan vervloek ik haar inderdaad..

FantaBoy | 11-01-09 | 15:13

-weggejorist-

O1 | 11-01-09 | 15:11

en zijn volgelingen zijn oorlogs ophitsers ..

twijfeld aan gehele evolutie en vraagt zich af of die bom van 6 augustus 1945 niet uitgevonden is om 17% van de mensheid te redden van de andere 83%

Ach wie ben ik, een simpele jongen die op teletekst, NOS & rtl verschiet van het verraad jegens zijn volk/bloed. Racistisch ofwat?? Hahahahahah (kijkt vlug naar Harrieke van bommel en valt terug op zijn mening)"

Want harrieke had t wel geweten, die had het liefste de hele joodse generatie in de history gesmeten.

FantaBoy | 11-01-09 | 15:10

Justitie kan er een 'cold case' team opzetten.

Atheistic | 11-01-09 | 15:10

@ Berserker Nr. 1 | 11-01-09 | 13:38
zo zo, jij bent er ook zo een bij wie de poep in alle kleuren dun langs de benen loopt alleen al bij het vallen van de term 'islam', 'marrokaan' of iets wat daar maar in de verste verte mee te maken kan hebben...

wanneer leren we nou eindelijk eens dat als een of andere psychotische idioot met een koran onder de arm ongein uithaalt het nog niet automatisch betekend dat die koran zelf zo verderfelijk is... gaan we ook annie mg schmidt vervloeken als een tbs'er met een jip en janneke onder z'n arm een kerk in de hens steekt?

laten we het misbruik van godsdienst aanpakken, niet de godsdienst zelf aub. dat zou al een hoop gezeik schelen...

joris strooigoed | 11-01-09 | 15:09

[OT] Fittie tussen Maxime de GladjakkerT en Dienstweigeraar Van Polsbreuk aanstaande? www.nrc.nl/binnenland/article2117517.e... Berichtje wordt morgen pas geschreven trouwens. [/OT]

widtvoet ® | 11-01-09 | 15:09

@PwnD | 11-01-09 | 15:02: Neuj, maar om het nou ten overstaan van een verdachte te doen.

Fleauxe | 11-01-09 | 15:08

PwnD | 11-01-09 | 15:02
Als je sjorder bent zal je waarschijnlijk wel moeten zelfs...

JosVerbeek | 11-01-09 | 15:07

Achja. Is dit alles. Dat zou ik ook wel gedaan kunnen hebben.
doen ze hier zo moeilijk over. En het is ook nog eens waarheid als een koe. (Dit geval schaap)

neqschotje | 11-01-09 | 15:06

Allahu Akbar

Silence I Kill You! | 11-01-09 | 15:06

@Fleauxe | 11-01-09 | 15:00

Niks mis met rukken onder werktijd.

Toch????

PwnD | 11-01-09 | 15:02

@eppy | 11-01-09 | 14:33
Jouw logica klopt niet helemaal: "... islam is geen godsdienst maar net zo iets als ..."<BR>
Dat had moeten zijn: " ... islam is een godsdienst en dus net zo iets als .....".
Het scheelt weining en je had het dus bijna goed.
<BR>
<BR>
We zullen de islam nooit goed kunnen bestrijden als wij niet eerst het christendom goed bestijden. Religie moet worden uitgebannen.

Satan Loves You Too | 11-01-09 | 15:02

-weggejorist-

PwnD | 11-01-09 | 15:01

Libertarian | 11-01-09 | 14:45
Ze zijn ook erg belezen die moslims, zo kan je hier Mein Kampf aanbevolen:
**********
"Mein Kampf Deel 1 Adolf Hitlers boek in een Nederlandse html uitgave
Het boek wat schijnbaar zo gevaarlijk is dat het achter slot en grendel gehouden wordt.
Waarom? Zit er dan misschien toch een kern van waarheid in de uitspraken van Hitler over "Het Uitverkoren Volk".
Hoe dan ook, Hitler voorspelde al dat Israel een broeinest en toevluchtsoord voor criminele Joden zou worden.""
"http://www.radioislam.net/nederlands/nederlands.htm

ethan_joy | 11-01-09 | 15:00

-weggejorist-

PwnD | 11-01-09 | 14:59

@Mauguio | 11-01-09 | 14:47
Ha, da's een goeie.

JosVerbeek | 11-01-09 | 14:57

Libertarian | 11-01-09 | 14:45
Nu neem je een merkwaardige afslag ten opzichte van je eerste stelling. De miljoenen (wat is jouw gangbare informatiebron? Al Jazeera is daar nog mild bij) moslims die zijn omgekomen door Amerikaanse soldaten staan er los van. Kijk als zij zich onderwerp aan een religie is dat een keuze, en ook als ze zich onderwerpen aan welke vorm van overheid boven zich. Dat geld overigens voor eenieder. Hoewel verzet niet altijd makkelijk is. Maar je punt is niet meer helder. De schaatsen al onder gebonden?

Mr.SunTzu | 11-01-09 | 14:55

@Mauguio | 11-01-09 | 14:47
reeds gedaan!

kippeNeukert | 11-01-09 | 14:54

Libertarian | 11-01-09 | 14:45
Uit wat voor hol kom jij nou weer kruipen? Als moslims al bij miljoenen worden afgemaakt gebeurt dat in de regel door hun eigen geloofsgenoten. Amerikanen hoeven geen miljoenen om te brengen om hun doelwit te pakken te krijgen, zij kunnen aardig goed mikken...

JosVerbeek | 11-01-09 | 14:53

Ze hebben blijkbaar niets beter te doen daar. Stelletje wankers.

bennyblancobronx | 11-01-09 | 14:53

Die rare Doekle heeft iig. net als menig (ander) ambenaar ook tijd te over als toch niet onredelijk bezoldigd Staatsdienaar. Je zou zomaar gaan denken dat alles binnen het huidige HBO op rolletjs loopt.

widtvoet ® | 11-01-09 | 14:52

wlodek | 11-01-09 | 14:48
Ehm ja maar je/jullie filmpje is hier de laatste tijd favoriet om te plempen.

(R)evolutie | 11-01-09 | 14:52

-weggejorist-

PwnD | 11-01-09 | 14:52

Jammer dat het een jaar te laat is -.- (17 januari 2008?)

Kwinten | 11-01-09 | 14:52

-weggejorist-

PwnD | 11-01-09 | 14:50

@Mauguio | 11-01-09 | 14:47
Zeer waardevolle link . heb mn stem uitgebracht

st0mpie | 11-01-09 | 14:50

grote regelneger | 11-01-09 | 14:45
Bij mensen zoals terpstra zitten waarschijnlijk een of meer steekjes los. Vergelijk het met een zeer slechtziende achter het stuur van een 40-tonner, dat gaat ook gegarandeerd mis.

JosVerbeek | 11-01-09 | 14:48

Libertarian | 11-01-09 | 14:45
Je bedoelt die miljarden moslims die door de amerikanen zijn gedood? Of die tientallen miljarden?

grote regelneger | 11-01-09 | 14:48

dat is toevalig,donjon

wlodek | 11-01-09 | 14:48

@(R)evolutie 14:44

Een soort van omgekeerde ambtenaar hooguit: het hele jaar wél wat uitvoeren en daar dan dik voor betalen aan de overheid.

widtvoet ® | 11-01-09 | 14:47

Go ministerie!

Death to the believers!

Jezzol | 11-01-09 | 14:47

@winterpeen | 11-01-09 | 13:49
En ambtenaren van BuiZa zijn niet integer. Dus waar hebben we het over. Ik denk dat de DirGen van BuiZa heeft gedacht: 'dat zootje is niet te besturen of aab het werk te houden, laat ze maar gaan schaatsen. Misschien zakken ze door het ijs, dan zijn we ook daar mooi vanaf.' <BR>
Weg met religie en weg met ambtenaren...

Satan Loves You Too | 11-01-09 | 14:46

dikkegek | 11-01-09 | 14:41
Toch ongeloofelijk he? Dat je op zo'n beetje ieder onderwerp de plank volledig kan misslaan.

grote regelneger | 11-01-09 | 14:45

maar goed, blijft de intrigerende vraag of Theo hem echt uit zijn broek had hangen, is dat inside information waarover het ministerie beschikt?

tismaareenmening | 11-01-09 | 14:45

Mr.SunTzu:"... Je leven geven of op zijn minst over hebben voor een ideologie of slechts je uit goede orde aan wat wetten en regels houden is een wereld van verschil."
Dat moet je die Moslims in heel het Midden-Oosten uit gaan leggen! Jij had die miljoenen Moslims die omgekomen zijn door Amerikaanse soldaten uit moeten leggen dat ze DAT deden uit goede orde en omdat zij zich alleen maar aan wetten en regels houden. Zak hooi!

Libertarian | 11-01-09 | 14:45

@ethan_joy | 11-01-09 | 14:14 ,
wat is het toch ook een lekker volk...

vander F | 11-01-09 | 14:44

widtvoet ® | 11-01-09 | 14:42
Dus U bent ambtenaar?

(R)evolutie | 11-01-09 | 14:44

grote regelneger | 11-01-09 | 14:33
Zolang wij er nog zijn om kritiek te uiten op Doekie Tepelstra is er nog hoop, niet waar?

JosVerbeek | 11-01-09 | 14:44

En niet alleen ambtenaren kan ik je vertellen.

grote regelneger | 11-01-09 | 14:44

@Bijstandskoning 14:36

Veel ambtenaren hebben om de een of andere reden een obsessie voor genitalien. Niets nieuws onder de zon. Misschien dat als mensen je de hele dag een oetschorseneer noemen je een speciale voorliefde voor schorseneren ontwikkelt.

widtvoet ® | 11-01-09 | 14:42

@rote relneger
En hij krijgt er meteen flink van langs in de eerste de beste comment.

dikkegek | 11-01-09 | 14:41

Als Bijstandskoning geen trol is dan is Beatrix een vrouw die hard voor haar centen werkt.

Fleauxe | 11-01-09 | 14:40

@Bijstandskoning | 11-01-09 | 14:36

Waarom +10?

Er is er geen een waardig genoeg van dat zooitje om ook maar de naam van Theo uit te spreken!

kippeNeukert | 11-01-09 | 14:40

Bijstandskoning | 11-01-09 | 14:36
Wat is daar zo grappig/vreemd aan?

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 14:38

ROFLOL!! Schreven die ambtenaren echt dat Van Gogh met zijn lul uit zijn broek rondfietste?! +10

Bijstandskoning | 11-01-09 | 14:36

@(R)evolutie | 11-01-09 | 14:32
Inderdaad, ambtenaren zijn om 8 uur niet op hun werk en zéker niet op maandagochtend.

Vaffanculo | 11-01-09 | 14:34

islam is geen godsdienst maar net zo iets als de nazi's een groep mensen die haat en verderf zaait, en nu ook al hier in nederland omdat onze linksche mensch dit onder het format cultuur schoof...
had Jan maat toch in veel dingen gelijk......
niet dat ik met die mafkees eens ben, maar toch!

eppy | 11-01-09 | 14:33


Libertarian | 11-01-09 | 14:23
Slimmerik, er is nogal een verschil tussen onderwerping en onderwerping. Je leven geven of op zijn minst over hebben voor een ideologie of slechts je uit goede orde aan wat wetten en regels houden is een wereld van verschil. Tevens slaat de vergelijking met God en Balkenende ook volledig de plank mis.
Libertarisch gedachtengoed is prima. Maar jij bent niet de persoon om dit uit te dragen want met zulke grote onzin zal je niemand kunnen overtuigen. Ga schaatsen nu het nog kan.

Mr.SunTzu | 11-01-09 | 14:33

Zijn er nog geyle foto's van Lousewies gelekt ?

Kets22 | 11-01-09 | 14:33

Nietvoordekat | 11-01-09 | 14:28
Misschien was het geen ambtenaar maar de schoonmaakster of een stagair?

(R)evolutie | 11-01-09 | 14:32

De ambtenaar (naren) in kwestie heeft (hebben) hier gewoon gelijk, natuurlijk. Dat er een paar baardapen zijn die hysterisch beginnen te loeien zodra je iets slechts over hun opperbaardaap zegt, betekent niet dat het verleden zonder slag of stoot aangepast mag worden. Mohammed was één van de grootste kloodtzakken die ooit op twee benen gestaan heeft, een vieze geest die vele vieze geesten na hem geïnspireerd heeft. Wat dat betreft heeft de ambtenaar groot gelijk dat hij dit toevoegt.

Maar hebben die ambtenaren niks beters te doen?

Nietvoordekat | 11-01-09 | 14:28

*net knopjes verwisseld heeft zodat hij vanaf nu gaat F4'en*

widtvoet ® | 11-01-09 | 14:23

Islam betekent onderwerping. In dit geval aan Gods Wil en Wetten. Wij(Nederlanders) onderwerpen ons ook. Namelijk aan Balkenende's Wil en Wet. De Amerikanen op hun beurt aan Bush/Obama. De vraag is of 'het onderwerpen' wenselijk is of dat God/Balkenende/Bush/Obama wenselijk is. Denk daar maar eens over na.

Libertarian | 11-01-09 | 14:23

LifeCatcher | 11-01-09 | 14:06
Van Bommel?

sjaakdeslinksesul | 11-01-09 | 14:15

Ies tog vrede? Ikke niet begrijp.

Kartoffels | 11-01-09 | 14:15

@ethan_joy | 11-01-09 | 14:04: Nu wel. Het verbaasd me niets wat daar staat. Ramadan zou, als hij de kans kreeg, gister nog een Nederlands Kalifaat stichten. En Luyendijk? Die is bevangen met het Arabische virus, hij 'is er geweest' en meent dat een ieder met een kritische mening over de islam geen recht van spreken heeft indien hij er 'nooit is geweest'. Triest geval die Joris.

Fleauxe | 11-01-09 | 14:13

lol

EPluribusUnum | 11-01-09 | 14:12

Welke profeet heeft trouwens op 19 november 2007 voorspeld wat er op 17 oktober 2008 zou gaan gebeuren?

Vaffanculo | 11-01-09 | 14:11

Dus er zijn ook ambtenaren mèt verstand...
toch wel weer een soort van opluchting

BigFoot | 11-01-09 | 14:11

@fuckje
Zelfs schaatsen kunnen ze niet zonder brokken :/

dikkegek | 11-01-09 | 14:10

Hij vergeet te vermelden dat mohammed een pedofiel was.

Verder heeft hij gelijk.

solidstate | 11-01-09 | 14:10

Nee Islam is geen oorlogszuchtige godsdienst Islam is vrede

protonplof | 11-01-09 | 14:06

Nee ik word geen LID

K.jongerensponsor | 11-01-09 | 14:04

Moslim: Bush is een oorlogshitser.

Libertarian | 11-01-09 | 14:04

>>Sjezus, ik had hier wel een leuk en smerig verhaaltje over Anita Witzier verwacht.

Tot nu toe radiostilte vanuit GS over (bijna) alles wat met gisteravond te maken heeft. Ik ben benieuwd of er nog iets gaat komen.

engeltje_ | 11-01-09 | 14:02

fuckje | 11-01-09 | 13:56
Volgens mij doen ze ook niet veel anders met al dat ijsvrij.

grote regelneger | 11-01-09 | 14:01

Is toch leuk??

lens_uit_de_struik | 11-01-09 | 13:59

Nu staat er tenminste de waarheid.
Wedden dat die linkse media dit bericht heel snel overnemen nu het over de islam gaat.

DGNAT | 11-01-09 | 13:57

De kernvraag is hier natuurlijk of Mohammed te vergelijken valt met Darwin...

PAAL! | 11-01-09 | 13:57

Lekker actueel ook. Januari 2008?

Vaffanculo | 11-01-09 | 13:57

Ambtenaren zijn niet aan het werk. Ze zijn bezig. Het ministerie van Justitie is geen werkgever maar een overheidsinstantie.

Libertarian | 11-01-09 | 13:56

Die ambtenaren kunnen beter gaan schaatsen.

fuckje | 11-01-09 | 13:56

Ik hoop dat het een medewerker van het CJIB was.
Het hele CJIB MOET afgeschaft om dit soort Wiki-vervalsing te voorkomen en een duidelijke aanwijzing naar die vele her-distribuerenden!

zovoklets | 11-01-09 | 13:54

@Fleauxe
Dat heb je he met die bezitterige handtasjes.

Anyhoo, 1 amtenaar maakt nog geen Haagse lente.

Isser | 11-01-09 | 13:53

Mohammed.. dat is toch die beruchte Arabische pedofiel, waarvan zijn fans moslims heten?

mememe | 11-01-09 | 13:52

Iets met integer handelen en Bedrijfscode.
Maar het ministerie van Justitie is geen bedrijf.

winterpeen | 11-01-09 | 13:49

@Berserker Nr. 1 | 11-01-09 | 13:44: Ik dacht het niet, dat hebben we eerder geprobeerd. Rutger lijkt maar niet te kunnen accepteren geen onderdeel van de participerende partijen te zijn. Jammer is dat.

Fleauxe | 11-01-09 | 13:46

Een ambtenaar in de ww kost minder dan één die werkt.

henriette | 11-01-09 | 13:46

Fleauxe | 11-01-09 | 13:41/Miretra
Bellen jullie Rutger even, als dah moment daar is? Zou het graag zien in de DumperT.

De schokkerige beelden neem ik dan wel voor lief.

Berserker Nr. 1 | 11-01-09 | 13:44

Tja, ambtenaren zijn soms net mensen.

hoteldebotel | 11-01-09 | 13:43

ik vind het infaam en abject van de betrokken personen om op deze grove wijze veranderingen door te voeren met als doel puur en alleen om te shockeren. BAH!!
LifeCatcher | 11-01-09 | 13:27
Dhr.J.Demmink bedoelt u ? Daar hoor je bij de plublieke al weinig over laat staan bij een toekomstige plublieke.

publicitaire hitman | 11-01-09 | 13:41

@Miretra | 11-01-09 | 13:39: Je weet dat ik geen nee kan zeggen.

Fleauxe | 11-01-09 | 13:41

@Fleauxe | 11-01-09 | 13:34
De Islam is een verderfelijk geloof?

Framoes | 11-01-09 | 13:40

Fleauxe | 11-01-09 | 13:34
je bent ziek en verdorven.
neuqe?

Miretra | 11-01-09 | 13:39

nee, je zal Anita Witzier heten

Klukkluk | 11-01-09 | 13:38

En zo is het maar net! Stelletje gekken, die gelovigen. Als je niet eens normaal met je medemens kan omgaan (lees: gelijke rechten voor iedereen) dan verdien je geen 'god'.

Ben Zine | 11-01-09 | 13:38

Geh, en sommige mensen moet je dat nog uitleggen, zelfs alhiero, dat de islam een verderfelijke ideologie/godsdienst is die met wortel en tak moet worden uitgeroeid en die geen centimeter ruimte in NL/Europa moet krijgen.

Ja, dat betekent ook dat iemand als Aboutaleb, die de islam niet heeft afgezworen, uit z'n functie zou moeten worden gezet en vervolgens het land uit. Toedeloe hè!

*Overigens van mening is dat Turkije onder geen beding lid mag worden van de EU, hoezeer die EU ook een verderfelijke organisatie is - de maffia hoef je ook niet groter te maken dan-ie al is*

Berserker Nr. 1 | 11-01-09 | 13:38

Slimme ambtenaren doen dit soort dingen gewoon thuis, of zetten een PHP proxytje via een webhoster... (als je dat goed doet wordt zo'n proxy er niet uitgepikt door een content filter). Zo kan ik ook fijn op marktplaats vanaf m'n werk, en niemand die er achter komt waarvanaf ik werkelijk aan het computeren ben :-).

Kommissaris Rex | 11-01-09 | 13:37

okay, en nu de bijbel...

DaDa San | 11-01-09 | 13:36

aha, het zullen vast niet de enige zijn. Het zijn net mensen daar op justitie en afgezien van de theo van gogh opmerking zie ik niet veel onwaarheden in de aanpassingen...

Watcher | 11-01-09 | 13:36

Dit is zeker geen non-topic. Van justitie mogen we een 'zekere' objectiviteit verwachten. Ik zou als nicht ook niet gelukkig zijn wanneer justitie-ambtenaren zouden schrijven dat ik ziek en verdorven ben. Het hoort gewoonweg niet.
-
Neemt niet weg dat ze gelijk hebben. Natuurlijk is het zo dat alle religies een zinloze exercitie zijn voor de aanhangers ervan, de islam is net een tandje erger. Dat zit 'm in subtiele en minder subtiele details. Wie daar iets over wil weten zegt 't maar.

Fleauxe | 11-01-09 | 13:34

Het wachten is op de eerste imam die een fatwa uitspreekt over medewerkers van Justitie.

patrizio | 11-01-09 | 13:32

Als men nou had geschreven dat Theo van Gogh 'met zijn klabanus uit zijn broek' fietste wisten we waar Spitsnieuws redacteuren in hun vrije tijd werken.

kapotte_stofzuiger | 11-01-09 | 13:31

word een beetje moe van Mo.

Remington.223 | 11-01-09 | 13:29

@topic-title: waarheid als een koe
@ambtenaren: ga eens wat echt-nuttigs doen

FredFlinstone | 11-01-09 | 13:29

Dat is nou lullig, toen ik als uitzendkracht bij de overheid zat heb ik wikipedia zo ongeveer uitgelezen.

Framoes | 11-01-09 | 13:28

Ik overweg mijn lidmaatschap voor PowNed weer op te zeggen wanneer GS ons met dit soort onzinverhalen probeert bezig te houden.
Ik wil gewoon vanuit de heup schieten op alles wat met VARA of Witzier te maken heeft. Give us the tools, Mutsaerts! You can do it! Of gaan jullie opeens de nette staatsomroep uithangen? Lafaards!

Dundunbanza | 11-01-09 | 13:27

zinvolle aanvullingen over die zogenaamde profeet!

moe de loos | 11-01-09 | 13:27

Krijg een algehele nare bijsmaak met de gedachte aan justitie.
Zal wel met die andere Joris te maken hebben.
Daar nog nieuws over?

LifeCatcher | 11-01-09 | 13:27

Ze zijn bij justitie niet echt snugger bezig dus handige harry's

MUGGELPISTEN | 11-01-09 | 13:23
Zie rode aangepaste teksten.

(R)evolutie | 11-01-09 | 13:27

eerst een witzier bash topic graag

st0mpie | 11-01-09 | 13:26

Theo van Gogh vermoord?

kidtwist | 11-01-09 | 13:26

Tja wat hij over de islam zegt is ook gewoon waar, maar hetzelfde geldt ook voor het christendom.

dikkegek | 11-01-09 | 13:25

Justitie-ambtenaren? Dat kan dus ook gewoon de tiep-miep zijn.

Fleauxe | 11-01-09 | 13:25

Vreemd. Ik voel opeens sympathie voor ambtenaren. Het moet niet veel gekker worden.

Het CDA | 11-01-09 | 13:25

een ambtenaar die gelijk heeft, wonderlijk

pleistertje | 11-01-09 | 13:24

Joris, die ledenteller staat stil. Hopelijk is 'ie kapot. Even testen: mensen, allemaal lid worden!

Nee dus! | 11-01-09 | 13:21

-
Even tegenaan tikken dan loop tie weer

vvL | 11-01-09 | 13:23

Wat is er mis met die aangepaste wiki?

MUGGELPISTEN | 11-01-09 | 13:23

Joris, die ledenteller staat stil. Hopelijk is 'ie kapot. Even testen: mensen, allemaal lid worden!

Nee dus! | 11-01-09 | 13:21

Dikke vette w00t!

Nee dus! | 11-01-09 | 13:20

Mohammed? Witzier? Ken ik niet...

Bascii | 11-01-09 | 13:20

Sjezus, ik had hier wel een leuk en smerig verhaaltje over Anita Witzier verwacht.

Dundunbanza | 11-01-09 | 13:19

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken