Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Aaf Brandt Groenteman: die Rutger is een pestkop!

aaflacht.pngIdeale schoondochter Aaf begint zich aardig te ontwikkelen tot een tweede Hanneke Groenteman. De geplaagde NRC-columniste haalt vandaag weer *kuch* snoeihard uit en wat blijkt? Qua leeftijd heeft ze nog een lange weg te gaan, maar opinie-technisch gezien zit Aaf helemaal in de Hanneke-hoek. Zo luidt haar meest recente poezenmening: Rutger van GeenStijl is een pestkop! In haar laatste column brengt Aaf Ella Vogelaar-gate terug tot proporties die iedereen kan bevatten, namelijk de gang van zaken op een middelbare school. Daar heb je zielige, gepeste meisjes en gemene maar populaire jongens. Welnu. (U voelt hem misschien al aankomen.) Ella is het gepeste meisje. Met rode kabouterlaarsjes en een 'etnische ketting' om, een politicus zoals Aaf ze het liefst ziet zo bekent ze. Jort Kelder, Heleen van Royen en onze Rutger zijn in dit verhaal de pestkoppen. Wouter en Mariëtte zijn de meelopers die het zielige kind uiteindelijk uit hun groepje hebben gezet, en Clairy Polak is de hoofdonderwijzeres bij wie Ella uit mag huilen. Zie hier een politieke rel omgevormd tot proporties die in het universum van Aaf passen: schoolpleinherinneringen. Maar het leukste is wel de blinde haat die Aaf voor Rutger koestert. 'De dweil van GeenStijl' noemt ze hem meerdere malen. Of 'een overjarige puber met een webcam'. Ga zo door Aaf! Aan jou gaan we nog heel-veel-lol beleven.

Reaguursels

Inloggen

drie keer raden wie de schoonmama van aaf is!

pompompidom | 18-11-08 | 13:14

Ohh.. pest Rutger jou? Zou het maar gauw gaan vertellen aan de meester..

koessie, koessie, koessie..

lens_uit_de_struik | 18-11-08 | 08:37

Aaf is echt een verschikkelijke randtrol, opzouten met dat wijf

Vaagstra | 18-11-08 | 00:54

Er zijn èn blijven mensen die gewoon 100% geloven in de multi-culti samenleving. Kan wellicht ook wel, alleen niet in NL: wij krijgen het geteisem dat graag de hele hand neemt als je een vinger geeft. Ella Vogelaar dus gaarne onder lijn 10, en Aaf mag bij mij langskomen voor wat 'strafwerk.'

Goldfinger | 18-11-08 | 00:47

Weer zo’n godvergeten onnozele doos met een
” mening “ en ondertussen kolommetjes vullen met VIVA geneuzel in de ruimte.
Mevrouw geeft met dit kolommetje ook aan dat ze het niet echt begrijpt en een tamelijk vreemde kijk op de werkelijkheid heeft.
.
Als ik aan een Vogelaersch denk op een middelbare school denk ik aan een onooglijk trutje in een jaren ’50 outfit met jampotglazen als bril die enkel opvalt door haar onaantrekkelijkheid.
Iemand die op geen enkele manier verder opvallend is en ook niet over ook maar enige begaafdheid of vaardigheid beschikt
Iemand die helemaal onderaan de pikorde staat, die als laatste wordt gekozen bij gymles.
Iemand die als ze geluk heeft totaal wordt genegeerd door de andere meiden en anders dienst doet als pispaal en boksbal.
Kortom een sociale “outcast”

said_fred | 17-11-08 | 21:27

LIFE: you fail it!

Meister Jäger | 17-11-08 | 20:56

hahaha achterlijk wijf

skaffz | 17-11-08 | 20:19

Dweil van Geenstijl is toch geniaal?

Blake Bier | 17-11-08 | 20:18

Aafje. Grappig verhaal. Ik geef het toe. Maar je zit er een beetje naast. Ella was niet het gepeste klasgenootje, maar de directrice van de school. Een mevrouw die autoriteit moet uitstralen, die goeie dingen doet, die zich niet van de wijs laat brengen. Maar deze directrice was totaal niet geschikt voor haar vak; ze zat niet op 1 lijn met het overige bestuur van de school, door haar softe aanpak maakten sommige scholieren er een zootje van, en communicatief was het ook al niets. Als verstandige incompetente directrice hou je de eer aan jezelf en ga je wat anders doen; bloemschikken of demente bejaarden verhaaltjes voorlezen ofzo. Maar als je dat verstand niet hebt, dan word je geholpen, door de overige bestuurders, door de ouders, en door sommige leerlingen. Want we willen natuurlijk niet de hele school naar de knoppen laten gaan. En nu maar hopen dat de nieuwe directeur de schade nog kan herstellen. Ella neerzetten als gepest klasgenootje is wel heel denigrerend zeg. Een beetje meer respect had je gesiert ;-)

Rest In Privacy | 17-11-08 | 19:36

cugel | 17-11-08 | 14:43
Ik bedoel Vermeylen:
scholieren.samenvattingen.com...
Daar heet hij trouwens Ahasverus, maar ja, Belg he.

@cugel | 17-11-08 | 14:49
Als joe het maar weet!

*zijn kreaun opzet*

Ahasveros | 17-11-08 | 19:29

Miretra | 17-11-08 | 19:01
Hmm. Was ook te leuk geweest. En te makkelijk. Je hebt me wel weer laten lachen, dat vind ik helemaal fijn. Droogkloterin dat je d'r bent.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 19:20

Jaap de Paap | 17-11-08 | 18:36
neuh...

Miretra | 17-11-08 | 19:01

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 17:23
zet dat beperkte hokjes denken ns overboord en doe een poging
.
ow en vermeende pacten tussen Islam en linkse partijen: home.hetnet.nl/~c.brendel/Kristallnach...

ethan_joy | 17-11-08 | 18:57

ethan_joy | 17-11-08 | 12:41
Heb de link bekeken. Het lukt me niet (ok slechts kort dan) om naar Muntz te kijken.
Sorry.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 18:49

toon661279488070 | 17-11-08 | 17:48
Nou hop! Er heen. Hier is niets te halen voor je nu.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 18:37

Miretra | 17-11-08 | 17:44
Je bent gewoon jaloers.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 18:36

knerf | 17-11-08 | 17:59
Nou, dat is dan sluitend bewijs....
Barbara Barend heeft zich jarenlang op eigen kracht opgewerkt bij wellicht onbetaalde programma's op AT5. Daar toonde ze zich ter zake kundig en de enioge vrouw die met andere voetbalprofessionals een enorme feiitenkennis en spelinicht had (en heeft)
Toen mocht ze een kinderprogramma presenteren, zapsport (leuk toch een meisje dat dat doet.) Lijkt me een normale carrieregang.
Was ze lesbo?
I guess that makes you Finnish?

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 18:33

Die trut heeft zich via het studentenblaadje Folia en vooral door de bekendheid van haar vader, de stotterende vakidioot Hugo Brandt Corstius, omhoog gewerkt.
Had in Folia al niets te melden maar ja, kruiwagentje hè....
Komt wel vaker voor dat dochters en zonen hun bekendheid aan Pappie en/of Mammie te danken hebben. Zie bijvoorbeeld de dochter van Ed van Thijn die ooit een hoofdrol in een film kreeg en dat was vooral te danken aan "de dochter van" enz. wat tot in den treure werd herhaald. Daarna nooit meer iets van vernomen.
Ook lesbo Barbara Barend kon lekker meesurfen op de bekendheid van Pappie die er wel voor zorgde dat dochterlief het voetbalwereldje kon binnendringen.

Aafke wordt ook niet gehinderd door enige vorm van talent, maar achter de schermen wordt veel geregeld. Dus "is mevrouw nu iemand" en dient daarom vanwege dat nepotisme en het gebrek aan talent, zoveel mogelijk en ten alle tijde, te wordfen afgebrandt.

knerf | 17-11-08 | 17:59

jaap de paap
waar ben ik mee bezig.mijn lief ligt in martini gr.
tot schrijvens jaap

toon661279488070 | 17-11-08 | 17:48

Deze afscheidsroutine duurt pas1uur en 40 minuten.
Dat kan beter!

Miretra | 17-11-08 | 17:44

op rutger's bureau: de dweil van geenstijl

mossels | 17-11-08 | 17:42

*out*

vraagstaart | 17-11-08 | 17:42

@toon661279488070 | 17-11-08 | 16:41 Ow kudt die had ik gemist. Sterkte allebei bro. Skip m'n plemp van 17.28 maar. biertje?

vraagstaart | 17-11-08 | 17:40

Ik vind "De dweil van geen stijl" best leuk bedacht. Kan ik daar 0,54 kudo voor geven?

Rest In Privacy | 17-11-08 | 17:39

De nada. You're welcome.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 17:38

Jaap de paap
dank je.

toon661279488070 | 17-11-08 | 17:35

@toon661279488070 | 17-11-08 | 12:42 Hey tonnie!

sorry schat, ik was even een paar uurtjes weg. Maar met die impo valt het wel mee hoor. En met de hersenverweking ook. Ik heb ff wat van je plempsels gelezen maar eerlijk gezegd: wat wl je nou eigenlijk overbrengen?

LucasDeLinkseLul was in zijn mindere dagen echt veel beter. Blijf oefenen jongen!

vraagstaart | 17-11-08 | 17:28

Einde van de Domheid
Welke bedreiging?

Miretra | 17-11-08 | 17:27

ethan_joy | 17-11-08 | 12:41
Het realiseren van de Arische mens is een heel ander doel dan het realiseren van het socialisme. Ik zie de vergelijking geheel mank gaan, al is er iets te zeggen over de slangenkuil verhalen van mensen die bij links als journalist te gast zijn. (Simon Carmiggelt ea.) www.youtube.com/watch?v=XdsTx9vseUw&am... is een twaalfdelige serie hierover.
Ik lees met belangstelling de verhalen over Eurabia en de al of niet vermeende pacten tussen Islam en linkse partijen.
Ieder scenario mag van mij worden doorgerekend en in zoverre gerespecteerd worden dat de realisatie van negatieve perpectieven een halt word toegeroepen.
Maar -en hier de essentie van al mijn betogen- dient te focus te liggen op zelfverbetering en groei in plaats van kritiek op de ander. Dat heeft twee voordelen. Je versterkt jezelf, je gaat niet lijken op je tegenstander (je word al gauw een betuttelende Moellah op die manier) maar vooral verzwak je dus het eventuele gevaar.
Kortom, Hitler had een andere agenda, en jezelf versterken en verdiepen is het krachtigste middel tegen welke bedreiging dan ook.
Tenslotte: Er zijn tal van bedreigingen, het is raar en vermoeiend als er alleen en steeds maar gekeken word naar een van die bedreigingen.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 17:23

Kunnen jullie ook een fapbare foto van haar plaatsen, of zorg er i.i.g. voor dat onze reaguurdersgilde aan het retoucheren slaat. Doe iets aan haar verschijning.

ADHDtje | 17-11-08 | 17:10

Jaap de paap
Van me af lullen heeft weinig zin ,laat me maar even.
jazeker, beroerder gaat niet. En nou uit .
Ik doe even niet meer mee.

toon661279488070 | 17-11-08 | 17:02

ethan_joy | 17-11-08 | 12:41
Ik weet dat het populair is op geenstijl om het nazisme als een tak van de sociaaldemocratie te benoemen.
Maar Hitler wilde niets, hij wilde de boel gewoon stuk hebben, helemaal stuk.
Het beste bewijs daarvoor is raszuiverheid. Een leuke theorie op papier maar in de praktijk een garantie voor de totale inteelt.
Ik heb niet de indruk dat de mensen direct om hem heen daar heel erg veel vanaf wisten. Goebbels dagboek laat vooral een bevlogen idealist zien. In al die teksten word geen enkele keer melding gemaakt van vernietigingskampen.
Hier een filmpje over de relatie tussen Tibet en nazi's.
www.youtube.com/watch?v=CdVeodXcpPE
Delft dieper voor deel II van reactie op vreugdevolle Ethan.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 16:59

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 13:08

Ja, en?!

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 16:55

Ik ben geen liefhebber van haar columns, dat eeuwige gemiep over haar katten en trendy dingetjes, maar gelijk heeft ze wel wat Rutger betreft.
Rutger? Je weet wel; dat is die gaylord, die kruising tussen Hans Kraay jr. en Robert Jensen?

leo de pejo | 17-11-08 | 16:53

toon661279488070 | 17-11-08 | 16:41
Sterkte toon, dat is beroerd nieuws. Als je het hier eens van je wilt af lullen tegen een totale vreemde zonder opleiding, zoals jaap; welkom. Hou jullie haaks.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:48

cugel | 17-11-08 | 16:39
Cu, en tot later dan.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:47

toon661279488070 | 17-11-08 | 16:41
Je bedoelt wat je mij vroeg @ 16:15 ?
Dat is erg heftig en als dat zo is wens ik jou en je din alle sterkte.

cugel | 17-11-08 | 16:45

jaap de paap
Het is niet iets van de oplosbare soort man.

het gaat om mijn partner, en het gaat niet goed.
Groeten, en succes met GS.

toon661279488070 | 17-11-08 | 16:41

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:30
Ik denk dat GU aan het eind van een topic wat milder is vwb slowchat, maar ik moet hier op mijn werk ook de boel nog afronden en niet al te laat naar huis want ik moet nog boodschappen doen. We hebben elkaar enigzins leren kennen. Een volgende keer in een ander topic komen we elkaar wel weer tegen.

cugel | 17-11-08 | 16:39

Slowchat is soms zoooo lekker. Maar enniewee cugel, je hebt wel gelijk.

On topic maar weer.
Beter de dweil van GeenStijl dan de slet van het internet, toch?

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:30

Artois Arnhem | 17-11-08 | 16:22
Misschien kun je haar troosten na het bezoekje van "de dweil van GeenStijl" :)

cugel | 17-11-08 | 16:28

Artois Arnhem | 17-11-08 | 16:22
Thanks Artois, voor je antwoord. En verkering met Aafke: dat moet volgens mij te regelen zijn. You go! Succes, ik hoop dat het je lukt. En laat het even weten als het gelukt is, als je wilt.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:26

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:17
Klopt.

cugel | 17-11-08 | 16:25

toon661279488070 | 17-11-08 | 16:20
Dan wens ik jou sterkte toon: ik hoop dat 'heftig' niet 'ernstig' betekent en dat het van oplosbare aard is. Ik lees je later graag nog eens.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:24

Aaf is going down!

Rik me Leet | 17-11-08 | 16:23

Aaf is niet knap maar wel leuk. En ze kan schrijven.

ivangabrich | 17-11-08 | 16:22

toon661279488070 | 17-11-08 | 16:15
Daar heb ik geen ervaring mee, jij wel? En ik heb inderdaad een vrij ruime ontwikkeling voor iemand van mijn generatie, maar die verouderd snel, omdat ik alleen via mijn zonen en mijn werk iets van de nieuwe generatie weet.
.
Dit is trouwens slowchat:
themepark.nl/faq/slowchat.htm
en daar kunnen we maar beter mee stoppen voor we ook weggejorist en opgerot worden. Aangenaam kennis te maken. Spreek jullie weer bij een ander topic. En beter on topic dan.
Zoals bij:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/...

cugel | 17-11-08 | 16:22

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:15
'.. ik ben gewoon benieuwd naar hoe mensen aan hun nickname komen.'
Voor de goede orde, moi is de talentloze Arnhemse volksdichtert Artois, maar dat ter zijde. Ik wil verkering met Aafke!

Artois Arnhem | 17-11-08 | 16:22

Jaap de Paap
Als neerlandicus zou het me wel moeten lukken, dat goed en begrijpend lezen.
Hier in huis is er even iets heftigs gebeurd. Nou ff niet.

toon661279488070 | 17-11-08 | 16:20

cugel | 17-11-08 | 15:41
Yep. Ik weet niet of mensen er ooit helemaal van loskomen. Verzet of afkeer betekent eerder binding dan loslaten natuurlijk. Dat zie je hier ook veel: hoe harder er gescholden wordt, hoe meer interesse het verraadt. Blijft hoe dan ook boeiend.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:17

Aaf = *vul hier de titel in van haar restaurantgidsjes*. Ah, nee, da's flauw... Wat mij betreft kan ze beter in een onbenullige glossy blijven schrijven dan in iets wat pretendeert een krant te zijn.

Mr Dixit | 17-11-08 | 16:15

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:43
Goed en begrijpend lezen toon; dat lukt jou best als je dat wilt, volgens mij. Dan zie je iets anders in mijn antwoord aan cugel staan dan wat je veronderstelt.
Voor wat betreft je naam: nee, hoef je niet te vertellen. Zoals ik al zei: ik ben gewoon benieuwd naar hoe mensen aan hun nickname komen. Interesse in de medeguurders, hun beweegredenen, wat ze hier hopen te vinden. dat werk. Ik ben ook in jou geïnteresseerd, vandaar mijn vraag. Maar je goed recht om die al dan niet te beantwoorden, of course.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 16:15

cugel
je wilt jezelf noch niet etaleren als iemand met een ruime algemene ontwikkeling?
En ik ben niet op de hoogte van jouw generatie, maar wat mij betreft maakt het niet uit.Japie de paap en jij wisselen nogal wat gegevens uit.
Hoe voelt het dan b.v. om een partner te hebben met kanker?

toon661279488070 | 17-11-08 | 16:15

tenenkrommend elke dag die stukjes van Aaf in mijn krant, en dan doet ze ook nog even DWDD, ook zo hemelschreiend!

moe de loos | 17-11-08 | 15:56

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:49
Mij hoef je ook niets te vertellen: Jaap was ge interesseerd. En Jaap weet wel waar mijn nick vandaan komt: algemene ontwikkeling of dezelfde generatie. Zie hierboven.

cugel | 17-11-08 | 15:54

cugel
waarom zou ik jou iets vertellen over mijn naam?
Alleen moet ik er maar niet aan denken dat er mensen zijn die cugel heten.
Klinkt als een raar soort hondebrokje.

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:49

Jaapdepaap
Misschien is het wel gewoon mijn naam, of mijn tweede naam,
weet jij veel,ik vraag toch ook niet naar de jouwe.

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:47

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:43
He, Toon, heb je Jaap al verteld waar "Toon" op slaat? Of is dat je echte naam?

cugel | 17-11-08 | 15:45

jaapdepaap
Gelovig?Tochnog?
Kijk een even om je heen in deze wereld, gewoon, met het denkwerk aan.
Tevreden?Vraag je dan aan hummie die dat zogenaamd allemaal gemaakt heeft wat hij zich daarbij dacht? Of zeg je gewoon:

goed gedaan jochie?
Dacht het niet toch.
Maar wie er in geloven wil die mag hoor.

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:43

Jaap de Paap | 17-11-08 | 15:35
Ik dacht dat er weinig Katholieken in Nederland nog zo verweven waren met het oude erfgoed. Maar ik zie het ook bij mijn vrouw. Ze denkt wel dat ze afscheid heeft genomen van de kerk, maar het is nog dicht onder de oppervlakte aanwezig.

cugel | 17-11-08 | 15:41

cugel | 17-11-08 | 15:33
Dan weten jij en jouw lief precies wat ik bedoel. Het is hemelschreiend, maar ook zo omvattend. Ik ben er nog niet uit, wat het precies doet. Wel dat het veel doet, al zo lang. Dat boeit me dan weer.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 15:35

Aaf Rules, ze schrijft best grappig.

StijlSchrijver | 17-11-08 | 15:33

Jaap de Paap | 17-11-08 | 15:25
Ik getrouwd met een Ierse die afscheid heeft genomen van wat zij ook als hypocrisie zag. Civ 4 heeft Gregoriaans: inderdaad heel mooi.

cugel | 17-11-08 | 15:33

I (L) Aaf!

Sailster | 17-11-08 | 15:32

Ahasveros

Wat zuipen jullie toch veel.

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:30

OoO
Dat heb ik helemaal niet nodig, slapen overdag. Er moest ff geld verdiend worden.

toon661279488070 | 17-11-08 | 15:28

cugel | 17-11-08 | 15:16
Yep. Haat/liefde met rooms. Hypocrisie is walgelijk, maar Gregroriaans gezang heerlijk. Dat dus meer.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 15:25

Jaap de Paap | 17-11-08 | 15:03
De hemelklievende spetterlicht. klopt, maar ga ik niet over kletsen, heb ik al vaker gedaan met mensen die het kenden.
en.wikipedia.org/wiki/Dying_Earth
Jaap de Paap: rooms? grapje?

cugel | 17-11-08 | 15:16

Vind het wel een grappig stukje, van Aaf.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 15:06

cugel | 17-11-08 | 14:41
Koel. Mooie boeken. Cu in Sadlark ;)

Jaap de Paap | 17-11-08 | 15:03

Ella lag er bij mij al uit, ver voor dat geenStijl-filmpje.
In haar eerste interview, had zij heel veel begrip voor tasjesrovende ,,hangjongeren''
en kondigde zij heel ,,bescheiden'' aan de problemen met de islam, te gaan oplossen.
Toen dacht ik al. Wat voor pillen zou zij slikken?

Ploos van Amstel | 17-11-08 | 15:01

Waar het hoofd van vol is loopt de pen van over. En het is duidelijk meisje meisje wil terug naar de middelbare school en je kan er de donder opzetten dat meisje meisje destijds ook al vlutterdevlut stukjes schreef waar de naíeviteit van afdroop en ach, wat waren de leraren trots op meisje meisje. Zo, en nu opdonderen bij de NRC met die prietpraat en zoek een baan als kleuterlerares in Zeeland, doei en vergeet je rode laarsjes en etnische ketting niet.

Herrbirk | 17-11-08 | 14:56

@toon661279488070
Ga slapen. Om elf uur is het weer nachtdienst, en kun je weer lekker door-F5'en.

OoO | 17-11-08 | 14:49

Het leven is zo simpel. Leuk opstel .

hero_of_heaven | 17-11-08 | 14:45

Ahasveros | 17-11-08 | 14:36
August Vermeijlen, heeft die niet een boekje over je geschreven?

cugel | 17-11-08 | 14:43

@ mooie meneer

Zo ben jij ff origineel?

OT: tja je moet rutger gewoon niet serieus nemen en als een kind zien, wordt alles helder

superrmooi | 17-11-08 | 14:43

quote uit haar tekst: "Ineens was ze weg, mijn favoriete minister en de enige persoon die ik goed kan imiteren: Ella Vogelaar."

Nee zeg, da's moeilijk. Gewoon je klep houden en weglopen. Waarom imiteer je haar nu dan niet? Waarom loop je niet weg met je klep dicht? Had Rutger nu ook niet plannen hoeven te maken om je te pesten.

tadnecty | 17-11-08 | 14:42

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:19
In 1 keer goed!

cugel | 17-11-08 | 14:41

@Aaf: Rutger plagen is om rotzeaui vragen...(Vraag maar aan Ella)
@mezelf: moet 'Calvinistische' zijn

Ahasveros | 17-11-08 | 14:38

'De dweil van GeenStijl' noemt ze hem meerdere malen. Of 'een overjarige puber met een webcam'."

@Rutgert:
Normaal kan ik je eauk niet luchten of zien, maar in dit geval geef ik joe 100% toestemming de jacht op Socio-Cavinistische linkse KUDThippies te eaupenen.

Grrrijp ze!

*doet Cornershot in de weekaanbieding*
www.israeli-weapons.com/weapons/small_...

Bezoek de online-store voor accessoires!

Ahasveros | 17-11-08 | 14:36

krop slaap | 17-11-08 | 14:31
Jaja, dat wordt een rijtje, ik voel het al.
Het is groen, het kwaakt en plakt: een sticker.
Nee, dat is het niet helemaal, lees ik zo terug... ik oefen nog even ;)

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:33

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:29
Het vliegt, is geel met zwart, maar net niet helemaal..................... Maja de Bijna.

krop slaap | 17-11-08 | 14:31

krop slaap | 17-11-08 | 14:27
zo iets als: rood en onnatuurlijke uitgang - stomaat? Ik verzin maar wat.
.widtvoet dat is ook zo'n seriewoordenaar. Ik hou daar erg van.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:29

Jacobus Matamoros,
Laat maar, we wisten het al.
Ik ben er weg van.

Fortunate Son | 17-11-08 | 14:29

krop slaap | 17-11-08 | 14:26
Ondanks baard vind ik 'm nog steeds leuk.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:27

Het is groen en kijkt door het sleutelgat...... bespionazie.

krop slaap | 17-11-08 | 14:27

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:23
Neuh...
Het is de kloe van een oud grapje:
Het is groen en heel moe......
Net als:
Het is groen een heel licht....... andrijvie.

krop slaap | 17-11-08 | 14:26

is dat het meisje dat door de nrc bij dwdd is ingekocht en voor spek en bonen aan tafel zit als tafeldame voor spek en bonen zonder bijdrage of mening?

klapvee | 17-11-08 | 14:25

krop slaap | 17-11-08 | 14:21
Ja, vind ik interessant. Het zegt iets over mensen, denk ik. Alleen weet ik natuurlijk nooit zeker wat dat is. Vandaar mijn vragen. Er is zo enorm veel uit teksten te halen, en volgens mij ook wel een en ander uit nicks (niet niks dus). Soms is het gewoon aliteratie, dan een woordspeling, ironie: ik vind het prachtig. En bij joe? Krop slaap klinkt als woordspeling voor mij: klopt dat?

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:23

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:19
Jij bent op zoek naar het verhaal achter de nick?
Grappig!

krop slaap | 17-11-08 | 14:21

cugel | 17-11-08 | 14:17
Sorry, ik lees je verkeerd. Je zei provider waar ik redactie zei. Te snel... bloos.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:21

Zeg Morendoder (stoere naam, hoeveel heb je er al dood gemaakt?),
wat een ironie dat je nickname een jood was.
Los daarvan: ga je nog proberen antwoord te geven op mijn vragen, ze gingen over essentiële punten in je argumentatie?

Fortunate Son | 17-11-08 | 14:20

cugel | 17-11-08 | 14:17
I know, cugel. Maar ben benieuwd naar de nick. Ook naar de jouwe trouwens, je schreef daar net iets over. Iets met Jack Vance te maken?

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:19

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:15
cijfers zijn vanwege zijn provider.

cugel | 17-11-08 | 14:17

cugeltje
hopelijk ben je nog ff bezig.

zeker, en dat was mijn bedoeling, dat was wat ik zocht, de discussie
op deze site.
Het meeste wat hier zie is geen gedachte waard, soms lees ik iets van een iets intelligenter persoon, maar over het algemeen:
discussie

toon661279488070 | 17-11-08 | 14:17

toon661279488070
Me too, als het ook van jouw dokter mag :) Helemaal goed hier, fijne mentaliteit ook. Heeft je nickname nog een bepaalde betekenis? Ik weet dat je de cijfers erbij aangeraden kreeg van de redactie. Maar vanwaar toon?

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:15

Prutsger, Dweil van Geen Stijl, de man die de gevestigde orde van de Vaderlandse Journalistiek een ferm poepie liet ruiken door Ella Vreemde-Vogelaar te ontmaskeren als een onbekwame, verongelijkte tuttebol, te licht zelfs om achter het gemeenteloket te zitten voor de uitgifte van loze beloften in bijvoorbeeld Tietjerkkutteradeel.

Aaf-ben-je-wel-zo-braaf kan een mooie toekomst in de spot-light tegemoet zien! Het lijkt me praktisch om haar vast om te scholen, voor de Dweil-van-Geen-Stijl ook haar functie in het putje van de vergetelheid wegzwabbert.

Plebsies | 17-11-08 | 14:14

Nou, vindt het allemaal wel meevallen. Is die Rutger toch niet net zo'n watje geworden als de gemiddelde Marinier tegenswoordigs hoop ik? Beetje incasseren kan geen kwaad als je zelf stoer bent, dus.

Wim Franken | 17-11-08 | 14:14

toon661279488070 | 17-11-08 | 14:06
Oke, veel succes dan met die carriere. Er is 1 voordeel: mensen als jij, die veel provoceren, worden meestal na een tijdje weer ge-un-banned omdat ze zorgen voor discussie: zie Bijstandskoning, zolang je ten minste wel enigzins fatsoenlijk reageert. En daar had ik mijn twijfels over. En ik niet als enige als ik eerdere reacties op je schrijfsels zag. Ik ben even bezig, maar kijk hier later wel weer.

cugel | 17-11-08 | 14:13

Jaap de paap
Nooit zo happy geweest als in grunnen.
Wil ik voor eeuwig blijven, als dat van mijn dokter mag.

toon661279488070 | 17-11-08 | 14:13

fortunate son

Zou ik wel willen, veel te grote spieren in een roze t-shirt.
Soort Miss Piggy.
Helaas.Het heeft niet zo mogen zijn.

toon661279488070 | 17-11-08 | 14:12

Aaf Brandt zal zelf vroeger ook wel veel gepest zijn.

kleurling | 17-11-08 | 14:11

krop slaap
Nou al te veel op?

toon661279488070 | 17-11-08 | 14:10

Ella Vogelbeest communiceert uitstekend. Ook in het gesprek met Rutger. Door te zwijgen geeft haar intense minachting weer voor autochtone Nederlanders.
Die Vogelbek communiceert als de beste.

Lewinsky | 17-11-08 | 14:09

toon661279488070
Integendeel, niets mis mee. Groningen/Noorden: fantastisch. Een plezierige omgeving om te wonen, vind ik.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:09

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:53
Ga s deaud, schat!
Stomme kudt-troll.
Jou comments lees ik maar niet meer.

krop slaap | 17-11-08 | 14:08

Heleen is lief.
Aaf is stom !

Miretra | 17-11-08 | 14:08

Groenteman geeft op haar log ruimte aan de gewelddadigheid van een vk-mannetje: "En als Ella Vogelaar die Rutger van GeenStijl nou eens zó’n gemeen hard knietje had gegeven dat de ballen achter z’n dooie ogen waren geschoten?"
Kennelijk spreekt deze tekst haar aan.
www.hannekegroenteman.nl/archive/2008/...

Lewinsky | 17-11-08 | 14:08

jaap de paap.
Jawel.In het Noorden.Is daar iets mis mee?

toon661279488070 | 17-11-08 | 14:08

cugel
je bent braaf.
Jij gaat over de bannetjes,begrijp ik?

grote jongen.

En jullie willen graag met respect worden behandeld, begrijp ik.

respect moet je verdienen hoor. komt niet vanzelf.

Ik zit verder niet te wachten op een gs-carriere.
Ik ben goed in staat mijn eigen carriere te regelen.

toon661279488070 | 17-11-08 | 14:06

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:59
Geef toe, je klonk wel een beetje als iemand met grote spieren in een strak roze shirt en paardenstaart...

Fortunate Son | 17-11-08 | 14:06

toon661279488070
En je woont in het Noorden, Groningen, zoiets? Als je daar niet op antwoordt, begrijp ik dat uiteraard. Het is slechts belangstelling, en niet mijn bedoeling iemand uit de anonimiteit te lokken.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 14:03

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:59
Ik voorzie een korte carriere voor je hier. Een bannetje na een paar weekjes van dit soort ongein zit er al gauw in.

cugel | 17-11-08 | 14:02

-weggejorist-

bucephalos | 17-11-08 | 14:01

@toon661279488070 | 17-11-08 | 13:53
.
"Voortaan ff uitleggen, niet iedereen heeft de hele dag de tijd, sommige mensen werken.
groetjes schat, en de ballen
toon661279488070 | 17-11-08 | 13:44 "
.
In tegenspraak met je eerdere comment: daarin suggereer je dat je hard aan het werk bent.
En ga vooral door met denigrerende opmerkingen als Moppie en Schat. Verraadt je niveau.

cugel | 17-11-08 | 14:00

fortunate son
Yes man, zo loverboyyish als maar kan, natturlijk, ondanks het feit dat ze vast zitten
Blaat niet zo'n onzin. Wanneer je niets fatsoenlijks kunt vertellen, hou dan je
kop.

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:59

toon661279488070
Ah, dank voor je reactie: is duidelijk. En mooi dat je dat af en toe ziet, dat gezonde verstand.

Jaap de Paap | 17-11-08 | 13:57

Eigenlijk slaat Aaf de spijker op z'n kop met die kwalificaties van Rutger.
Wat een dweil inderdaad. Als het niveau van GS niet allang Ground Zero was, zou Ruter het nog verder naar beneden halen.

kameroen | 17-11-08 | 13:57

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:53
Murat? Mehmet? Zijn jullie alweer vrij?

Fortunate Son | 17-11-08 | 13:56

-weggejorist-

de goochelaar | 17-11-08 | 13:54

cugeltje, moppie
Sommige mensen hoeven niet overdag te werken.

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:53

jaapie de paapie

Denk je dat ik de hele dag bezig ben met deze wondervolle site?
Sommige mensen hebben belangrijker dingetjes te doen.
Geld verdienen ofzo.Zodat je niet de hele dag in je neus moet grutten
en GS-en.
Hoef je ook je hand niet op te houden aan het eind van de maand.
En wat ik hoop te vinden?
Gezond verstand, en zo heel af en toe zie ik dat, zelfs op deze site.

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:52

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:44
Dit topic:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/...
Ctrl F op cugel en je ziet een heleboel argumenten waar jij alleen maar geleuter tegenover stelt. Bovendien ben ik je schat niet en ben ik alleen hier begonnen te reaguren toen ik dezelfde onbenul van gisteren hier weer zag blaten. En ja, dat gaat over jou. Jij werkt ook niet erg hard zo te zien.

cugel | 17-11-08 | 13:51

cugel
Het zal me jeuken.
Van waarschuwingen trek ik me niet zoveel aan.Ik vond het alleen zelf een beetje te lastig om het hele verhaal iedere keer te schrijven.

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:48

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:40
Enig idee waar mijn nick vandaan komt? Niet wat jij denkt maak ik uit je reactie op.

"-edit toon zonder zijn provider blijft staan -
toon661279488070 16-11-08 | 18:51 "

"-edit en zonder cijfertjes als sluitpost -
toon661279488070 | 16-11-08 | 19:00 "

Dat lijken me toch een paar waarschuwingen waar jij je vanaf dat moment aan gehouden hebt.

cugel | 17-11-08 | 13:46

toon661279488070
Had het al onder een ander topic gevraagd, maar just benieuwd: wat hoop je te vinden op GS?

Jaap de Paap | 17-11-08 | 13:46

cugel.
geen idee over welke argumenten je het hebt, ook niet over welke topic het gaat.
Voortaan ff uitleggen, niet iedereen heeft de hele dag de tijd, sommige mensen werken.
groetjes schat, en de ballen

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:44

meertenzor | 17-11-08 | 13:34
Ach, laat die jongen ook eens makkelijk scoren, daar doetie altijd zo zijn best voor. Het is voor de verandering eens niet over de rug van anderen, noch agressief middelmatig (hoewel nog steeds behoorlijk middelmatig).
Er heeft zich zelfs een interessante discussie ontwikkeld onder M`s schrijfwerkje.

Fortunate Son | 17-11-08 | 13:43

Markje aviaantje heeft zich ook weer gemeld.
Billemaatje van rutgertje?

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:41

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:37
Je bent nooit op mijn argumenten in het vorige topic ingegaan en ook nu zie ik slecht onderbouwde meningen (zie mijn eerdere post) en een ad hominem.
Droevig typje. Terug naar Indymedia. Ksst.

cugel | 17-11-08 | 13:40

o,ja, en cugeltje, nog wat
wat heb jij een leuk naampje bedacht voor jezelf.
Overigens was het geen vermaning, schatje, van GU, want ik heb (gelukkig) niet zoveel contact met ze.
Een vermaning zou me, derhalve, geheel aan m'n kont roesten.

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:40

@captainobvious
Het gaat mij er namelijk om dat ik altijd mijn mening mag geven, ongeacht de inhoud. Ga dus even voorbij aan de inhoud (niet belangrijk) en accepteer de individuele verantwoordelijkheid die ik draag voor mijn woorden. Ik schep er plezier in om geitenneukers, haakneuzen en christenhonden te beledigen, hou mij maar eens tegen.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 13:38

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:25
Wat een onzin. Rutger is de eenoog in het land van de blinde journalisten. Heb je Clairie of Pauw of Witteman wel eens zien doorvragen bij een linkse gast? Bijvoorbeeld tegen Ella: "waarom loog u tegen Rutger dat u geen spindokter had?"

Mark d'Aviano | 17-11-08 | 13:37

cugel
je bent een zakje, maar gelukkig een heelkleintje

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:37

Aafkede paafke Femjedepempke, Hannekedepanneke, preitaartje, nootjesthee en wèg. Niet meer schrijven. Leest geen hond. Wereldbeeld: zóó 1960. Rot op.

grote haas | 17-11-08 | 13:35

Tja mutsaerts... zo kom je wel errug makkelijk aan je quota voor deze week... eventjes een columnpje samenvatten en we zijn er weer klaar mee voor vandaag!
Kom eens met iets boeiends zeg.

meertenzor | 17-11-08 | 13:34

@captainobvious
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen mij neerhalen ze onder enige vorm van argumentatie. Ik zou u dan ook willen vragen mij te bedienen van een onderbouwde repliek, ter ondersteuning van uw eerdere belediging. Het schijnt mij toe dat u de intentie van mijn schrijven niet volledig hebt begrepen. Niet dat ik u dat kwalijk neem, erg duidelijk was ik niet, maar mij de overtreffende trap van dom toedichten vind ik op zijn beurt niet getuigen van veel intelligentie.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 13:33

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:55
toon661279488070 | 17-11-08 | 12:58
Toontje weer met zijn goed onderbouwde beweringen en zijn ruzie met zijn provider (hoewel hij dat nu niet meer noemt na een vermaning van GU)

cugel | 17-11-08 | 13:33

Juf hij plaagt me. Ik hoor het al weer, die heeft binnen een jaar relatie met Rutger en schrijft stukkies alhier.

zak_arme_turf | 17-11-08 | 13:30

@captainobvious
Je hebt kort door de bocht en kort door de bocht, maar de hele bocht missen is ook een kunst.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 13:29

antizanic
wat verfrissend.
eens even geen neonazi-geluiden
ik steek er van schrik nog eentje op

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:29

@ Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:11
Je hebt dom en dom,maar jij scoort toch net weer een puntje hoger.

captainobvious | 17-11-08 | 13:27

marrekje daviaan
En wat speelt ons rutgertje dan zoal klaar ik bedoel: wat doet ie meer dan zijn eigen minieme egootje bevredigen?
Niets in het hoofd, maar wel een veel te grote bek.
Dat wordt winderig daarbinnen.
Dattie Ella perongeluk op een ongelegen ogenblik te pakken had was niets meer dan een trappie voor open doel, dat had niets met kwaliteit te maken, dat was iedereen wel gelukt op dat moment.
Toevalstreffer.
Niks met journalistiek te maken.
Mazzeltje

toon661279488070 | 17-11-08 | 13:25

Robert Nozick heeft hier ooit een leuke hypothese over bedacht. Uit mijn hoofd was het zoiets:

De linkse intellectueel was in zijn jeugd populair en geliefd bij zijn leraren. Die wisten zijn verbale begaafdheid, ijverigheid en gehoorzaamheid te waarderen. Op het schoolplein werd hij echter flink gepest. Daar gelden namelijk andere regels. Dominantie, intiatief en het kunnen onderhouden van sociale contacten is daar meer van belang.

De linkse Intellectueel heeft daarom een hekel aan de schijnbare wanorde van het schoolplein en de vrije markt. Het liefst ziet hij een grote taak weggelegd voor de overheid als brenger van orde en rechtvaardigheid.

Marcel Proust | 17-11-08 | 13:24

Overjarige puber met camera... klopt daar iets niet aan dan? Niet dat er wat op tegen is ofzo...

Opa Bangepoep | 17-11-08 | 13:23

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 13:05
Ik zat een beetje te anticiperen en had, afhankelijk van je reactie, willen schrijven dat de joden altijd een opvallende, zichzelf binnen een maatschappij onderscheidende groep zijn geweest (het enkele slot). Daarmee waren ze kwetsbaar voor agressie van religieus intolerante groepen (de dieven) die hen in moeilijke tijden aanwezen als de schuldigen voor de malaise.
Met deze redenatie ga ik wellicht kort door de bocht, vooral omdat de historische discussie hierover nog lang niet gesloten is.
-
Nu ik je reactie lees, is mijn geplande weerwoord niet afdoende. Ik kom alleen maar tot vragen, zoals: definieer `opportunistisch`? Kun jij bewijzen dat joden ten tijde van alle vervolgingen in de landen immigranten waren? Definieer 'ongewenst gedrag'?
-
En ja, ja, ik snap dat het gaat om je mening, daar heb je volgens de wet recht op.

Fortunate Son | 17-11-08 | 13:23

Ron de Weijze | 17-11-08 | 13:13 ja voor eigenwijs, tegendraads, taboedoorbrekend, en spraakmakend kun je tegenwoordig niet meer bij de vpro terecht, en das best triest als je dr goed over nadenkt

ethan_joy | 17-11-08 | 13:21

Schoolpleinverhaaltje +1

Tjeesus | 17-11-08 | 13:18

Rutger is ook een pestkop. Vooral doorgaan Rutger, Ella is pleite en zie hier het volgende slachtoffer.

Pikkestrijder | 17-11-08 | 13:18

ed antizanic al die linkse mensen hier die in weerwil van hun nick, van dat dommige gezanik neertypen

ethan_joy | 17-11-08 | 13:16

ethan_joy | 17-11-08 | 12:41
Dank voor die link! Had de uitzending niet gezien, of moet die nog komen? Fantastisch dat de RVU dit wil uitzenden. Lijkt GS wel!

Ron de Weijze | 17-11-08 | 13:13

Oh oh wat een muts! Hier gaan we inderdaad veel lol aan beleven. Laat dr janken als zoals we op het schoolplein deden bij dat soort ganzen!

femkemoeteenbeurt | 17-11-08 | 13:09

@Hyppo Kriet
Je valt in herhaling. Er is geen 'en', slechts mijn conclusie rest. Kijk maar wat je ermee doet, je zoekt het maar uit.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 13:08

Aaf, who the f£$"£ck is aaf, op die foto lijkt ze op een stuk vochtig toilet paper waar ik net me hol mee heb afgeveegd.

Duderoo | 17-11-08 | 13:07

Nou - is Rutger best wel een beetje een pestkop natuurlijk.
Hij zat niet voor niks eerst bij RTV Rijnmond.
Daar zijn het allemaal zuigtorren.
Meest linkse zuigtorren- 't is een supsiedietoko.
Drol en vliegen, je weet tog.
Rutger zet zijn zuigtorrentalent tenminste nog in tot Heil der Menheid - sinds hij bij GS zit dan.

Merlot | 17-11-08 | 13:05

@Fortunate Son
Wat een belachelijke vergelijking. Een bevolkingsgroep die het voor zichzelf verpest en daardoor het mikpunt wordt van vervolgingen, is dat hetzelfde als je fiets met 1 slot afsluiten en dat hij dan gestolen wordt?
Ten eerste ging het me niet om de inhoud van de mening, maar om het recht deze mening te verspreiden. De joden interesseren me verder helemaal niets.
Als je het dan toch ergens mee vergelijkt, doe het dan zo: Een bepaalde groep opportunistische immigranten blijft onophoudelijk ongewenst gedrag vertonen. Het is dan logisch dat daar een reactie op volgt.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 13:05

Tja, de bruinhemden van geenstijl hebben we weer een nieuw haatdoel nodig. Stel je voor dat iemand een beetje beetje andere ideeën heeft. Dat mag niet van de NSB vereniging hier.

antizanic | 17-11-08 | 13:05

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:55

Rutger speelt ten minste nog iets klaar.
Wat hier in Nederland officieel journalist heet, is niet meer dan een stroopsmeerder.

Mark d'Aviano | 17-11-08 | 13:05

Iemand maar over na gedacht, dat het geval "Vogelaar" met "GS" helemaal niets te maken heeft (Daarom "TV moment van het jaar" dat is een grapje, hoop ik). Misschien heeft het meer te maken met machtspolitiek, lokale bestuurders en heel veel (of heel weinig) geld van woningbouwvereniging?

doehetlichtuit | 17-11-08 | 13:03

@ Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:59

Ja, en?!!!

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 13:03

Ella en Aaf, aardig maar te soft, veiliger om uit het politieke maaiveld te blijven.

cugel | 17-11-08 | 13:02


Einde van de Domheid
Natuurlijk gaan we Maxima niet met betonblokken op 50 m.heaugte in zee geauien we zijn grienpiess niet.Al lijkt de gedachte aantrekkelijk of zeau.

bijtieakumaai | 17-11-08 | 13:02

@Hyppo Kriet
Geen en, dus... wat jij zegt is onzin waar je niet goed over hebt nagedacht. Ga je schamen.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:59

tante eulalie
wat is er zo goed aan cliteur, behalve z'n naam dan

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:58

dit meisje zou eens op wikepedia moeten kijken hoe haar eigen vader carrieres kapot gepest heeft

klapvee | 17-11-08 | 12:57

@ Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:40

Ja, en?

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 12:57

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:11
Je drijft even af, maar toch...
Jou idee dat de joden het helemaal aan zichzelf te wijten hebben dat ze massaal vervolgd zijn, valt zeer goed te vergelijken met de redenatie dat degene die zijn fiets maar met één slot vast zette op de gracht, debet is aan de diefstal.
-
Terug naar de discussie: Grijs Jr.lijkt de realiteit door haar vergezochte metaforen te verliezen. We hebben het hier niet over een klas maar over een landsregering, waarbij incompetentie niet wordt gecreëerd door verschillende media, maar wordt afgestraft (mooi hè, democratie, wie had het ooit nog voor mogelijk gehouden). Arrogantie overigens ook.

Fortunate Son | 17-11-08 | 12:56

Dweil is wel erg toepasselijk, maar leuker zou ik het vinden als Rutger zijn 'pesterijen' nu door zou voeren, te beginnen met Aaf.

FrankTheBurned | 17-11-08 | 12:55

Markje
Je wilt toch niet zeggen dat ons rutgertje een JOURNALIST is?
Schei toch uit, daarvoor heb een in elk geval een MINIMUM aan hersencellen nodig
en ik betwijfel of die in die lillike kop zitten.

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:55

Alle 3 niks, Ella, Aaf en Rutger.
Aaf is vele malen onbenulliger en veel minder gevaarlijk dan Battus, haar vader. Hoe die te keer mocht gaan in Vrij Nederland in de jaren 70 en 80 is beneden alle peil. Destijds werd zijn boekje Opperlandse taal- & letterkunde beschouwd als geniaal door de hele linkse kerk. Raar, je hoort er nooit meer iets over. Hugo is een walgelijke, racuneuze, kleinzielige machtsgeile burgerman, die nooit zijn ongelijk in de zaak Buikhuizen heeft willen of kunnen toegeven, terwijl hij weet dat hij B's carriere heeft gebroken. Ook Cliteur (te liberaal, te fatsoenlijk) die zich terugtrok omdat hij zich bedreigd voelde, heeft hij opzettelijk beschadigd. Dit kan niet genoeg herhaald worden.

Tante Eulalie | 17-11-08 | 12:53

ik zou haar best wel willen doen....

kritische consument | 17-11-08 | 12:51

Rutger van GeenStijl is toch ook gewoon een pestkop?

jackindebox | 17-11-08 | 12:49

Aafke: "Maar Ella had thuis geleerd: als ze je pesten, niet op reageren.". Dit is weer de gebruikelijke linkse verdraaiing en leugenarij.

Vanwege haar absurd slechte communicatie had Ella voor veel belastinggeld een spindokter in dienst genomen. Ze werd niet gepest, maar ter verantwoording geroepen, door één van de weinige kritische journalisten van Nederland. Ella ontkende tegen Rutger dat ze een spindokter had. Rutger liet zich niet stoppen door deze hondsbrutale leugen. Hij herhaalde zijn vraag. Ella besefte dat haar leugen nu keihard op video stond, en besloot dan maar verder te zwijgen. Een zieligheidspose die bijna werkte, want Rutger kreeg medelijden.

Ella was minister; dat betekent "dienaar". In plaats van te dienen, heeft ze zeldzaam respectloos gelogen en verantwoording proberen te ontlopen. Gelukkig is ze nu weg door dit TV moment van het jaar.

Mark d'Aviano | 17-11-08 | 12:45

Aaf was dus het Huilmeisje op het schoolplein. Type heel erg lelijk, op het Oost-Duitse af. Die heel goed was in Nederlandse les. Bij een 9- zeuren om een 9 en op het schoolplein in het groepje met andere lelijke huilmeisjes lekekr fantaseren hoe het zou zijn om met een type Murat het fietsenhok in te duiken.

Wat ik nog het meest schrijnend vind, is het tot schooldirectrice benoemen van die linkse overjarige pindakaaspottensnuffelaar met hangende aardappelzakken. Zie je maar weer hoe de Spits voor hogeropgeleide azijndrinkers zich in de markt zet.

en natuurlijk is Rutger een instapmodel Jort, maar dat geeft het nog wat echec. huilie dubbele achternaam zou zich eens in de doelgroep moeten verdiepen.......

Draakovic | 17-11-08 | 12:45

Wat ik wel leuk vond aan Ella's toedeledoekie-speech is dat ze zei dat de PvdA niet wilde inzien hoeveel problemen je binnenhaalt met het toelaten van grote aantallen allochtonen. Gezond rechts standpunt nietwaar?

JanRap | 17-11-08 | 12:43

vraagstaart
je bent een zoetje, zo fit nog en toch al een vorm van impo.
Kan dan niemand je helpen, of was jij een van die loverboys die zijn gepakt?
Zal toch niet.Zelfs loverbiys moeten IETS kunnen.

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:42

*Schrikt van heftigheid om dom punt Moellah bottehond te bewijzen en logt uit..*
Ethan, ik hoor je nog wel. Het is interessante materie en verbreed het nogal. Kom eens uit dat kleine denken.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:42

Je bent toch wel heel erg tragisch als je het opneemt voor de nog tragischer Ella Vogelaar. Je snapt echt niet hoe die Vogelaar-muts ooit bij de Raad van Commisarissen van Unilever terecht is gekomen in een functie hoger dan koffiejuffrouw. Het verslag van het "slecht nieuws gesprek" dat Vogelaar bij Nova gaf, liet duidelijk zien hoe tenenkrommend naief die muts is. Ze had er nog voor gepleit om haar werk te mogen voortzetten. Zie je het gebeuren, Wouter die zegt:
.
"Ja Ella, als je het zo bekijkt, tja... misschien moeten we je er toch maar niet uitmikken! Jammer dat we net voor morgen een afspraak hebben ingepland met Trix om je opvolger aan haar voor te stellen. Die moeten we dus even afzeggen... Sorry dat we je hebben latne schrikken, hoor."

Brouhaha | 17-11-08 | 12:41

@Ed van domheid
Wat de socialisten van TOEN en NU gemeen hebben met elkaar is dat ze met hun mystieke superieure hersenspinsels in een vlaag een "goddelijke" psychose ons hun utopische visioenen proberen aan te smeren in een tolerante, samenhangende en in weerwil met de menselijke aard, goed functionerende maatschappij.
waar dit toe leidt herdenken we al 63 jaar inmiddels. zorgwekkend is dan: dat de msm daar stelselmatig omheen schrijft en deze misdaden consequent in de schoenen van rechts schuift, en zich weer op het hellende vlak van drammerig utopisme begeeft
( en mn link zeker niet gekeken? video.google.nl/videoplay?docid=-33660..., jammer jou een beetje kennende denk ik zeker te weten dat jij deze aflevering van normen en waarden wel weet te waarderen)

ethan_joy | 17-11-08 | 12:41

@Hyppo Kriet
Dat was een reactie op jouw 'zielig hoor'. Helemaal niet zielig, dit is nou de ware guerillajournalistiek. Gewoon een keer het woord geenstijl laten vallen en je aantal lezers vertienvoudigd binnen de kortste keren.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:40

Aaf heeft gewoon een goede beurt nodig. En het NRC is een vod dus who cares?

ExtremeExtremist | 17-11-08 | 12:39

Ik heb nooit helemaal geweten wat je nou van NRC of NRC-lezerts moet denken.
Maar dat een vrij simpel Vogelaar-verhaal in Jip- en Janneketaal overgebracht moet worden maakt van de NRC lezerts wel puberale lutsers.

JanRap | 17-11-08 | 12:37

Wat ik nog het mooiste vond, en daarin heeft Vogelaar wel degelijk gescoord, is dat zij nogal laconiek over de hele affaire deed, terwijl Bos in het 'Gesprek met de minister-president' NA het interview met Vogelaar en Polak, er van alles aan deed om ons te laten geloven dat het een zeer moeilijke keuze was geweest vab de partijbonzen en dat er volop werd gesproken over de (on)mogelijkheden. kortom, u kent dat wel, gewoon om de hete brei heen kletsen met veel bombarie en toeters en bellen. En dat constateer ik als politiek links georienteerde reaguurder! Bah!

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 12:37

Kom op Moellah Bottehond.
Wie gaat Maxima boven de Noordzee met een blok beton aan de voeten in zee storten. Jij of ik?

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:35

@ Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:22

Ja, en?

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 12:33

Ik vind het knap hoe Rutger mensen voor het blok voor hun eigen kop weet te zetten. Dat het als plagerig, kwajongensachtig overkomt, ipv lakei-knipmessend voor de EU-NOS-VARA ruif, dat is alleen maar briljant, want het vereist een vooraf doordenken van elke beweging, elke timing, elk woord, op een goudschaaltje. Chapeau!

Ron de Weijze | 17-11-08 | 12:33

bottehond | 17-11-08 | 12:31
Dus Maxima...
Kinderen op hun ouders beoordelen?

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:33

@ Lets Kuttekrap | 17-11-08 | 12:29

Dat betekent dat ze niet eens op eigen kracht bij de krant is gekomen... Sjemig, wat een Kudtkrant!

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 12:32

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:23
Moet je ook vooral blijven doen.
Lachen is gezond!

krop slaap | 17-11-08 | 12:31

@einde van de domheid
zou je willen adviseren je nickname te wijzigen in begin van de domheid. zelden heb ik een dergelijk comment gelezen vol prietpraat en gelardeerd met mooie en dure woorden. Jouw hoge cijfers op school mede je wollig en door je zelf niet begrepen taalgebruik doen een klein complexje vermoeden.

meerendonk | 17-11-08 | 12:29

Dochter van Malle Hugo. Ze is duidelijk het product van haar vader.

Lets Kuttekrap | 17-11-08 | 12:29

Ach, wat doet de NRC er nou nog toe.
Minikrantje voor de pisarrogante politiek-correcte pluchzitterts.
't Krantje wil eigenlijk ook úw geest in het door hun gewenste modelletje slijpen.
Maar dat laat een beetje intelligent persoon, die niet lijdt aan links lemminginstinct, natuurlijk gewoon helemaal niet gebeuren.

Gewoon negeren.
Ze brallen zichzelf, en hun elitair/totalitaire ideologie met kunstmatige zeehondjessmaak vanzelf naar de kelder.

Merlot | 17-11-08 | 12:28


@Hinzy 12:12
Het was Ella Plop met kabouterlaarsjes.

bijtieakumaai | 17-11-08 | 12:27

@toon661279488070 | 17-11-08 | 12:10 Ja. het is bijna zo fijn als neuqen, wat ik me daar tenminste nog van herinner. *zucht en steekt sigaret op*

@Mark d'Aviano | 17-11-08 | 12:18 Exact. Ik vind en vond het werkelijk onbestaanbaar dat dit soort lieden het voor elkaar krijgt dat kwaliteitscolumnisten als Paul Cliteur zich terug moeten trekken uit het openbaar debat.

So much voor "tolerant" links.

vraagstaart | 17-11-08 | 12:26

Het beleid van Vogelaar was niet meer dan dweilen met de kraan open!

Rutger gedraagt zich misschien als een dweil, maar waarmee kan je alle (politieke) viezigheid beter mee verwijderen, dan met een dweil.

Lang leve het dweilorkest Geenstijl!

Prins Pils | 17-11-08 | 12:26

Ze wilden er zo graag bijhoren; bij de ‘harde lijn’, bij Wilders, bij rechtdoorzee, bij ‘wat het volk denkt’
-
dat zijn natuurlijk ook verwerpelijke ideen vandaag de dag aaf, hard optreden,..., eerlijk zijn en luisteren naar de meerderheid...

ed.. | 17-11-08 | 12:26

die aaf brandt korstius heeft het uiteindelijk puur over haarzelf, laat ze eens ophouden met Rutger te pesten, wellicht is een stukje traumaverwerking meer op zijn plaats.

Onderbuik | 17-11-08 | 12:25

@Einde van de Domheid
Jouw nickname insinueert ook een bepaalde wenselijkheid de hele schepping te vernietigen.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:24

krop slaap | 17-11-08 | 12:20
Wat humor maken betreft heb je een punt.
Maar ik lach wel veel.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:23

Tip voor Aafke: Scheer je oksels en kudt eens, de jaren 60 zijn al bijna 50 jaar voorbij...

Eagle_Eye | 17-11-08 | 12:23

Rottenberg legde het mooi uit bij DWDD, de PvdA is een slangenkuil, krabbelt op in de peilingen nu Bos wat banken heeft gekocht om spaarcentjes te redden, Vogelaar is een brekebeen gebleken en die wordt nu gewipt, iedereen wist het behalve Vogelaar en dat is waarschijnlijk ook precies de reden die haar de kop heeft gekost. Ze stond alleen in een partij, die zijn oude arrogantie aan het herpakken, werd op haar portefeuille overschreeuwt door vriend en vijand en was niet in staat haar visie en beleid te (laten) communiceren, gewoon, omdat dit er niet is.

Fimbulvetr | 17-11-08 | 12:23

... ach, ik vind t wel een lekker kittig dingetje hoor, Die Aafje. Ze mag gezellig bij me op schoot.

Comrade | 17-11-08 | 12:22

@Hyppo Kriet
Zielig ja? Is geenstijl de laatste tijd niet juist hét medium bij uitstek geblek voor schaamteloze zelfpromotie en ego-virals?

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:22

ethan_joy | 17-11-08 | 12:16
OK Ethan, even jouw momentje.
Hitler wilde de hele schepping vernietigen.
Hij verdiepte zich daarvoor in het Tibetaans Boeddhisme en werkte met hypnotiseurs. Het word een beetje saai om alles vanuit het perspectief van hedendaagse pleiners (niet bagatelliserend bedoeld) te benaderen.
Check even welke leraar Hitler in de gevangenis had, die hem rassentheorie bijbracht en occulte spiritualiteit.
Mooi dat je mij dat niet gaat aanwrijven.
Lees eens wat voordat je bruine websites copy-paste.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:22

.. naieve mensjes zijn wel lief. Jammer wel, als ze voor de pvda gaan schrijven of in de polletiek gaan. Vooral dat laatse is niet best, daar worden ze cynisch van en nog kwalijker. Kijk maar naar zo'n schaamteloos mensch als herfkens.

Jan Passant | 17-11-08 | 12:21

Volgebde keer schrijft ze over haar bizarre herinneringen in het fietsenhok, met meneer Spaargaren... wat die allemaal kon met zijn ... fietspompje...

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 12:21

Ik heb dit uit de eerste hadn mensen: Aafje schrijft over GS omdat ze, zo bleek bij de wekelijkse evelauatie, te weinig lezers scoort op Internet. Door nu over GS te schrijven hoopt ze mee te zeilen op het suck6 van GS.

Erg zielig, vinnuooknie?

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 12:20

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:17
Misschien komt dat omdat je geen humor hébt, of in ieder geval niet veel.
Dat bedoel ik ook met zuur, een weinig humorvol.
En dat geeft ook helemaal niet, daar kan jij ook niks aan doen.
Maar soms denk ik wel s sjongjonge, weet je wel?

krop slaap | 17-11-08 | 12:20

Dreuzel | 17-11-08 | 12:13
Mijn tegenantwoord heb ik al gegeven in het laatste halfuur dus je moet de comments lezen.
Daarnaast is jouw reactie is typisch een GS-achterban zelfbevlekkingsargument. Als jullie het met z'n allen blijven herhalen vergeten we het idd nooit

Pilsvogel | 17-11-08 | 12:19

De Geus | 17-11-08 | 12:14
Precies. De abo's laten ook altijd de krant tot 7 uur 's avonds uit de brievenbus steken zodat iedereen in de buurt denkt dat je dure woorden kan lezen. En bij het oudpapierinzamelen ligt ook de NRC bovenop, boven de uitgelezen LIDL- en ALDI-folders.

OoO | 17-11-08 | 12:19

vraagstaart | 17-11-08 | 12:09

Pappa Hugo was/is inderdaad een cryptonazi.
Rond 1980 waren bezuinigingen flink nodig. Minister van financiën Ruding deed een halfzachte poging.
Hugo Brandt Corstius vergeleek hem toen met Eichman.
Een vergelijking werkt twee kanten op. Ruding gelijkstellen aan Eichman is ook Eichman gelijkstellen aan Ruding.
De hele holocaust was volgens Piet Grijs dus niet erger dan een bezuiniging van de overheidsfinanciën.

Mark d'Aviano | 17-11-08 | 12:18

Waarom leggen linkse meisjes de schuld van Vogelaars aftreden bij Heleen van Rooyen, Jort Kelder en Rutger van Castricum? Dus 5 lullige media optredens met wat gevatte popie-jopies halen een minister onderuit? Al dat geweldige werk achter de schermen van Vogelaar, al die successen die ze aan het boeken is met het plukken van de woningcooperaties, het optuigen van de prachtwijken, de geweldige stappen die gemaakt worden met de integratie, al die fantastische resultaten betekenen minder voor de PvdA dan een keertje dichtklappen bij GeenStijl en verdwaasd kijken naar Jort Kelder en Heleen van Rooyen, yeah right...

Fimbulvetr | 17-11-08 | 12:18

Nou ben ik geen principieel voorstander van pesten van losers, onderknuppels, nerds en figuren die toevallig niet meedeinen in de grijze massa. En ben ik wél een principieel voorstander van het treiteren, sarren en lastig vallen van personen die denken de waarheid in pacht te hebben, regentesk zijn, machtsspelletjes spelen en zichzelf vermeend verheven voelen boven enige kritiek. Volgens mij behoort Ella tot de tweede groep.

Spinal Fap | 17-11-08 | 12:18

krop slaap | 17-11-08 | 12:13
Iemand als moellah bottehond die hier zeker 10 keer zoveel post als ik heb ik ook nog nooit op humor betrapt. Proportionele opmerking hoor.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:17

naar manneke

Hou je maar aan dat idiotentaaltje van je.Ook handig wanneer je nog eens wilt solliciteren. Hoef je je hand niet meer op te houden bij enge types als Bos en Ella

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:16

@Toon661279488070
Nee, tegen een dood paard schoppen daar houd ik toch ook niet zo van. Maar het uit zijn lijden verlossen van een ziek paard dient wat mij betreft slechts toegejuichd te worden.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:15

... het nrc is toch echt iets groter/belangrijker dan geenstijl.
Grote Nerd | 17-11-08 | 11:54

Zo groot is NRC niet hoor. Veel capsones, dat wel. Problematiek schrijven als je probleem bedoelt. Thematiek als je onderwerp bedoelt. Volumptueus voor dik. Enzovoort. Dan denkt iedereen dat je erudiet en beschaafd bent. Maar qua oplage en bereik is het een bescheiden krantje.

De Geus | 17-11-08 | 12:14

@ toon548453464351 als in 12:10 dan he..

hurmie | 17-11-08 | 12:14

Jammer dat ze zo bang is voor Moslims...

echt_links | 17-11-08 | 12:14

doodt of deaud maakt me niet zo veel uit, als je maar gaat

mooie meneer | 17-11-08 | 12:14

Wat een zielig mens zeg.
Linkse lutser tegen rechtse Rutger.

Remington.223 | 17-11-08 | 12:13

LOl @ toon661279488070^^

hurmie | 17-11-08 | 12:13

hurmie
Goed man, laten we ons eens bezig houden met mensen die echt uit de bocht gevlogen zijn

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:13

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:07
Oh ja, en ik heb je ook nog nóóit op humor betrapt.

krop slaap | 17-11-08 | 12:13

Pilsvogel | 17-11-08 | 11:32
Voor het TV moment van het jaar gaat het helemaal niet om hoogstaande journalistiek. Het gaat om beelden die via de tv aan de mensen wordt geschonken, waar je jaren later nog over praat. Daarin is Rutger zeker geslaagd. Van mij mag hij de trofee winnen!

Dreuzel | 17-11-08 | 12:13

Aaf +1

Saxon | 17-11-08 | 12:12

Kabouterlaarsjes... hahahahaha!

Hinzy | 17-11-08 | 12:12

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:07
Ik lees wel vaker, maar wel steeds minder, je comments.
De zuurheid is onmetelijk bij tijd en wijlen.
En Flooks reageert daar weer aveRechts op, niks mis mee allemaal.
Maar blijf dr nou niet over doorzeuren.

krop slaap | 17-11-08 | 12:12

@Einde van de Domheid
En dus? Ik heb gister geopperd dat de aanhoudende pogroms in de europese geschiedenis geen toeval kunnen zijn, de joden zullen het zelf wel uitgelokt hebben.
Misschien niet echt een politiek-correcte of sociaal wenselijke uitspraak, maar het blijven mijn woorden. Het veroordelen van zo'n mening lijkt me toch echt getuigen van een hoogontwikkelde dhimmitude of christenfascistische inslag, niet echt iets om trots op te zijn.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:11


- Je sublimeert de satyre tot levenskunst.
- Je negeert alle grammaticale codes.
- Je adoreert Finnen die van geiten en kamelen houden.
- Je stuurt een reporter met verkeerd kapsel, verkeerde blouse en roze micro op pad.
- Je noemt jezelf Geen Stijl en onnodig kwetsend.
En dan word je ineens "serieus" genomen !
"Het moet hier niet knettergekker worden" zei Mozart en blondeerde zijn haren.


Mr. Bator | 17-11-08 | 12:11

Laat dat mens nou maar gewoon met rust, jongens. Dit truukje kennen we al van jullie. Bij een Vogelaar is het leuk en prima, maar een onbetekenend columnistje het leven zuur maken en tegelijk haar 100 x groter maken dan ze is, is echt zonde van je tijd. Ga maar iemand anders uitzoeken om te zieken. Geert Wilders, Marc Rutte (!! wat een incompetente man is dat zeg), of weet ik wat voor politiek leider die geen reet kan of uitvoert. Veel leuker, veel meer rendement!

hurmie | 17-11-08 | 12:11

vraagstaart

FF lekker uitgeleefd hé?

Klaargekomen waarschijnlijk
Ja, je moet wat als de rest niet meer zo goed wil.

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:10

Moet een dolle boel geweest zijn voor Aaf op dat Vossius. Zou ze daar al die tijd ook zo op haar teentjes hebben moeten lopen?

widtvoet ® | 17-11-08 | 12:10

Lol toch heeft ze wel een punt met overjarige puber, maar als ik haar goed begrijp is iedereen die rechts is een pestkop en iedereen die links is een zielig maar lief persoon. Hoezo iedereen is gelijke en socialisme..

laazje | 17-11-08 | 12:09

jaconus matamorus

He, he
eindelijk spreekt er eens iemand een duidelijk woord.
Natuurlijk was ons ellaatje niet de top.
Maar het voortdurend aantrappen tegen een allang dood paard heeft niet zoveel
zin hé? Of kicken de reaguurdertjes daar op.
Kan natuurlijk
Vreemd volkje dus.

toon661279488070 | 17-11-08 | 12:09

I said it before and I'll say it again:

Blij constateer ik dat het addergebroed van piet grijs, aka Hugo Brandt Corstius, aka Stoker, aka Goebbels, hier een koekje van het door vader gebakken deeg krijgt.

Paul Cliteur, Wouter Buikhuisen en al die anderen die deze verbale gifmenger, deze rabiate rasploert, deze gore holmaat van Marcel van Dam zonder enig moreel besef heeft beschadigd: jullie zijn te groot voor leedvermaak, maar ik niet.

Kijk, Hugo. Kijk. Dit is wat jij wilde. Als er één is waar Aaf haar woede op zou moeten uitkotsen, dan ben jij dat.

Vieze proleet met je nazi sympathieën, vermomd als columnist. Zodra het ook maar lijkt dat anderen jouw geliefkoosde wapens gebruiken (wat Rutger overigens bij lange na nog niet doet), wordt er moord en brand geschreeuwd. "Juf! Pietje slaat terug!"

Aaf heeft het van haar vader geleerd: spreek de tegenpartij niet aan op inhoudelijkheden, maar val ad hominem aan. Smerigheid blijft beter plakken.

Nou Aaf, hoer van het vrije woord, voor jou en die emotiepooier van een vader van je geldt wat mij betreft het volgende: types als jullie, bruin in alle facetten, trek ik iedere ochtend door.

Met plezier, en ik kijk niet om.

vraagstaart | 17-11-08 | 12:09

Een klein beetje kritiek op geenstijl en gs zakt weer weg in de oude 'hullie mogen ons niet'-reflex. Rutger is ook pesterig en een dweil, daarom heeft GS 'm en zo gebruiken ze 'm ook. Dat is prima, maar dan moet je daar niet over gaan huilen.

Maaier | 17-11-08 | 12:08

krop slaap | 17-11-08 | 12:04
Wat maakt mij zuur en iemand als Fleauxe niet.
Verklaar je nader.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:07

toon661279488070=Jan936359370 en zo komen we de dag wel weer door.

OoO | 17-11-08 | 12:07

... het nrc is toch echt iets groter/belangrijker dan geenstijl.
Grote Nerd | 17-11-08 | 11:54

Groter ja; belangrijker nee.
Eerst Duyvendak; nu Vogelaar; straks EHB en Tineke Hibbeldribbel, snappie?

Mark d'Aviano | 17-11-08 | 12:06

Aaf, beware cause you're next!

wao-ertje | 17-11-08 | 12:06

@Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:02: Dat zei ik niet maar blikjegrolsch. Ik ben in principe helemáál niet anti-Spekman. Sterker nog, ik mag hem ergens wel. Het is alleen jammer dat ze zo snel tot de orde worden geroepen als ze eens iets controversieels (edoch constructiefs) zeggen inzake het integratiedebat.

Fleauxe | 17-11-08 | 12:06

ga eens deaud

volautomatische_aard | 17-11-08 | 12:06

G-unite
Gisteren heb je mij een NSBer genoemd.
Vond ik vermakelijk.
Maar na drie uur laten staan heb je toen alsnog een aantal reacties verwijderd.
Reacties waarvan je eerder vond:
'Joden Joden
1-0.'
G-unite | 16-11-08 | 12:59
Wat makt mij dan een NSBer?
Dat ik jou de kans heb gegeven je straatje te vegen?
-edit zijn wel meer mensen met een jorisknopje..-

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:05

Handen af van Aaf hoor.

Jan936359370 | 17-11-08 | 12:05

@Einde van de Domheid | 17-11-08 | 11:40

De val van Vogelaar (Net als Aaf) toeschrijven aan een mislukt media-optredentje bij Geenstijl is een buitengewoon goed voorbeeld van prehistorische struisvogelpolitiek waarbij de politieke kleur belangrijker is dan het daadwerkelijk functioneren van die persoon. Wake up and smell the coffee.

Iko Nal | 17-11-08 | 12:05

@toon661279488070 | 17-11-08 | 11:59:
Leer jij nou maar foutloos te schrijven, heb je je handen meer dan vol aan, als je dat onder de knie hebt mag je voorzichtig commentaar leveren op anderen.

@mooie meneer | 17-11-08 | 11:59:
doodt = deaud

nare man | 17-11-08 | 12:05

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:02
Wat ben jij een zuur zeikwijf zeg.
Nooit is het goed.
Altijd maar zeuren.
Om kotsmisselijk van te worden, bah!

krop slaap | 17-11-08 | 12:04

@toon661279488070
Je mist het punt helaas volledig. Het is in deze volstrekt irrelevant of Rutger een pestkop is of niet. Rutger bedient zich inderdaad op vrij irritante wijze van een onderontwikkelde vorm van guerilla-journalistiek. Het gaat hier echter om het falen van de incapabele minister Vogelaar, niet om de journalisten die dat falen aan het licht hebben gebracht. Ik neem aan dat je zelf ook begrijpt dat de manier waarop zij Rutger in de kaart speelde niet echt getuigt van de voor een ministerpost benodigde communicatieve vaardigheden.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 12:03

Wen er maar aan Aaf. De nieuwe journalisten zijn niet meer de vrouwvriendelijke, linksige bohemiens van weleer. Adieu Aad van den Heuvels, Paul Wittemannen en Ferry Mingelens, vermomde lakeien van de macht. Kom er maar in, échte luizen in de pels. Heel verfrissend. Rutger, dank voor het effectief wegwerken van mummie Vogelaar.

De Geus | 17-11-08 | 12:03

ConfuZor | 17-11-08 | 11:39
Tobi | 17-11-08 | 11:41
Satan Loves You Too | 17-11-08 | 11:39
Ok, hoogwaardige journalistiek neem ik terug. Maar ook op humoristisch vlak vind ik hem de meeste tijd een infantiele koorknaap. Die troep met Ella zei veel over Ella, maar ook op de makkelijke wijze waarop Rutje punten scoort bij het grootste gedeelte van de achterban hier. Schril contrast met Hans afgelopen jaar.

Pilsvogel | 17-11-08 | 12:03

Fleauxe | 17-11-08 | 11:45
In aanmerking genomen dat je gisten een van de grootste lolbroeken was:
Fleauxe | 16-11-08 | 12:44 (Na een klacht over slechte moderatie van een Joods persoon)
'Als iemand zich slecht kan concentreren: dan weet ik nog wel een nuttig zomerkamp...'
Hetvolgende.
De Utrechtse PvdA politicus Hans Spekman heeft een voorstel gedaan om de trots op, en het prestige van gevangenisstraf te breken.
Dit voorstel komt overeen met onderzoek naar oorspronkelijk gedrag in het Rif gebergte. (VB, mannetje in overtreding bij papa en mama thuisbrengen, maar tussen twee politiemanen in.) Waar is je steun dan?
mooie meneer | 17-11-08 | 11:43
Prettig kennis met u te maken.
Had U al eens iets geschreven hier of heeft mijn post tot uw eerste reactie geleid?
ethan_joy | 17-11-08 | 11:46
Het blijft lastig om een bevolkingsgroep te noemen, die liefst uit te willen zetten en mensen die daar effectiever en budgetvriendelijker en sociaal coherenter over nadenken nazi's te noemen.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 12:02

Grote Nerd | 17-11-08 | 11:54
jahaa die vinden zichzelf heel belangrijk, zo belangrijk zelfs dat zij denken te moeten bepalen wat jij wel en niet hoeft weten kijk maar: video.google.nl/videoplay?docid=-33660...

ethan_joy | 17-11-08 | 12:01

Aaf moet naar de feiten kijken ipv weg te dromen naar een schoolplein waar ze ergens heel lang geleden haar eerste kusjes kreeg. Los van de val waar GS mogelijk een rol in heeft mogen spelen heeft Ella haar waterloo grotendeels aan haar haarzelf te danken, ze is totaal ongeschikt voor een dergelijke functie.

Bluto Blutarsky | 17-11-08 | 12:00

@toon661279488070
Leuk. Weer iemand die 10minutemail.com heeft ontdekt.

OoO | 17-11-08 | 11:59

@ nare man | 17-11-08 | 11:51

Ga doodt met je voetbal gelul en je radio 2 aan op 't werk. HABU

mooie meneer | 17-11-08 | 11:59

nare man
Heb je vaker last van zwitsalletjes?
Of heb je gewoon geen werk?
geen wonder

toon661279488070 | 17-11-08 | 11:59

eus
eusje, je slaat wartaal uit.
waren het paddo's of wiet, of ordi zuipschuiterij?

toon661279488070 | 17-11-08 | 11:57

@toon661279488070 | 17-11-08 | 11:51
Als je van dat zwitsalletje afwil, leer dan eerst fatsoenlijk Nederlands.
Zijken = zeiken

nare man | 17-11-08 | 11:56

troked 23
Gelukkig.
Er zijn nog denkende mensen aanwezig op deze site.

toon661279488070 | 17-11-08 | 11:55

wat een verschrikkelijke infantiele columns schrijft die muts. alsof je een 12 jarige over de vloer hebt.

kentika | 17-11-08 | 11:55

De naam corstius zou in geen enkel colofon meer mogen vòòr komen. De schande van haar vader is over haar gekomen. Haar vader was fout in de het tweede deel van de vorige eeuw. Een schandalig zwijn dat de biologische psychologie om zeep heeft geholpen. Zij, Aapke, bewijst juist de biologische psychologie. Erfelijk belast zet ze zich in om onze Rut te beschadigen. Ze heeft wel de mindset van haar vader, maar niet de wapens. Er zit geen gif in haar toetsaanslag.
Ze is gewoon een Aapke Kut Corstius

eus | 17-11-08 | 11:55

@leefbarbaar | 17-11-08 | 11:45

Ik wil je digitale wereld beeld niet verpesten maar het nrc is toch echt iets groter/belangrijker dan geenstijl.

Grote Nerd | 17-11-08 | 11:54

mutsaerts
Kereltje toch, ben je zo dolletjes op rutgertje.
Heerlijk, leef het uit knul.
Jammer dattie nog even in Para etc zit, maar strakjes kan je weer ff lekker
vanjeweetwellen.

toon661279488070 | 17-11-08 | 11:54

@ CoJoNes | 17-11-08 | 11:36
Waarbij ze weer de hele tijd lopen te zeuren dat het allemaal niet eerlijk is.

Teen | 17-11-08 | 11:53

Dat Aafje weet niet waar ze aan begint..

Kop Koffie | 17-11-08 | 11:51

Kijk, wat aardig nou weer.
De reaguurders hadden even niets om tegen aan te zijken, maar gelukkig is er weer iemand opgedoken in de media die niet tegen slachtoffers die op de grond liggen wenst aan te trappen.Nou, daar hebben de klepzijkertjes weer wat!

gefeliciteerd ventjes,
hebben jullie weer wat te doen
hoeven jullie eventjes niet in de neus te wrikken

toon661279488070 | 17-11-08 | 11:51

Even OT:
Hier staat tijdens het werk radio 2 aan en net hoor ik die droeftoeter, daniel dekker aka voorzitter van de ajaks supportersklup, roepen dat amsterdam de Voetbalhoofdstad van nederland is.... Wauw, ajaks heeft ook een keer gewonnen en meteen heeft ie een vochtig plekje in z'n broek.

nare man | 17-11-08 | 11:51

Rutger is toch ook gewoon een journalist van niets; en hij is vrij tot zeer irritant. Dus daar heeft ze gewoon gelijk in...

troked 23 | 17-11-08 | 11:51

Capt. Iglo | 17-11-08 | 11:24

De werkwijze van Rutger toont aan dat de doorsnee hedendaagse journalist vaak niet meer is dan het hersenloze verlengstuk van de policor en grachtengordel meuk. Het links journalistiek geteisem zou immers nooit op een dergelijke wijze met een linkse politicus omgaan, want dan dreigt zondermeer ontslag en intrekking van de perskkaart.

De linkse partijen konden daardoor straffeloos zelfs mongolen of vrouwen zonder benul tot Fractievoorzitter, Minister of Staatssecretaris benoemen want er is immers toch geen enkele "journalist" die hem of haar krities zal durven te bevragen.

Rutgers werkwijze zal hopelijk tot de opheffing van het "links journalistiek geteisem" als beroepsgroep leiden waardoor Nederland mogelijk Kabinetten van talenten ipv idioten zal krijgen.

Hans Anders | 17-11-08 | 11:49

Oh ik vergeet de vara. Nou ja in dat scenario weet niemand meer wat dat ookweer was.

Ron de Weijze | 17-11-08 | 11:48

Ik hoop de dag nog mee te maken dat er een publieke 'tegenhangende' omroep komt, even weldadig gesubsidieerd, met Rutger als vaste programmamanager. GSTV. Met nieuwsrubrieken direct na, en met commentaar op, eenvandaag, netwerk en nova plus alles wat er offspint in de nps, ikon en wat dies meer zij.

Ron de Weijze | 17-11-08 | 11:47

Heren redactie, als jullie zo graag columns van Aaf willen iedere dag kunnen jullie haar ook gewoon vragen om voor GS iets te schrijven. Dan hoeven jullie niet iedere keer een stukje er over te schrijven.

De dikke vandaal | 17-11-08 | 11:47

@ Bernhard, wat is fail? :-)

En Rutger ligt zeker nog ergens in de jungle van Suriname te dweilen.
Voor Rutger geld nu alle verloven worden ingetrokken en zo snel mogelijk Aafje eens flink doorzagen! Wat denk die trut wel.. onze dweil een beetje afzeiken is ze nu helemaal van god los.

Karel Kruizenruiker | 17-11-08 | 11:47

En vertel eens slinkse dweil, wie in die democratie school zouden de macht moeten hebben ?
A. De twee kinderen op het schoolplein die gepest worden.
B. De kinderen die in niet naar school gaan omdat ze liever de buurt terroriseren.
C. De kinderen die op school allemaal min of meer hun best doen om iets te maken van hun leven.

in de slinkse kerk is het C moet betalen voor B en continue zijn excuus aan bieden tegenover A en B. B mag doen en laten wat het wil en krijgt daar slechts meer geld voor. A mag bepalen wat er nog wel en niet gedacht mag worden.

OpenDeur | 17-11-08 | 11:46

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 11:40
joh jij zou het goed doen als spin docter die de sterke punten van een kabinet wel voor het voetlicht krijgt, bijv in het socialistische kabinet van deze man: www.libertarian.nl/NL/archives/000610....

ethan_joy | 17-11-08 | 11:46

Om in dezeflde allegorie te blijven van Aaf Brandt Corstius:

Aaf zelf was de grappigste van de hele klas. Ze kon gekke bekken trekken, en met wat gefriemel met 'r schaamlipje leek het dat ze een stijve piemel had tijdens het gymen. Jammer voor haar dat ze al twee keer was blijven zitten, maar ja, in die tijd had je nog geen scholen voor zeer speciaal onderwijs...

Hyppo Kriet | 17-11-08 | 11:46

@Einde van de Domheid | 17-11-08 | 11:40: Ik geniet van je comment. Waarom? Omdat niets mij zo goed doet als de gefrustreerde linkschmensch in de ochtend. Mocht Eberhard met oplossingen aankomen die de problemen daadwerkelijk aanpakken dan zal je niemand hier een lelijk woord over hem horen zeggen. Het probleem is dat jij te veel aan projectie doet. In jou geval is alle rechts slecht dus denk je dat dit bij ons ook wel zo zal zijn. Onzin, maar daar kom je nog wel eens achter hoop ik. En dat hoop ik oprecht.
-
Wat betreft de Joden, doe niet zo jankerig. Bijna alles wat ik daar het geschreven is weggejorist, dat accepteer je en je gaat gewoon weer lekker door met lafjes anoniem reaguren, ok?

Fleauxe | 17-11-08 | 11:45

Het NSB-Handelsblatt?? Die willen gewoon net zo populair worden als GS en daarom roepen ze maar wat. De sukkels hebben nog steeds niet door dat ze wel altijd schrijven voor de allochtonen, maar dat allochtonen geen nederlandse kranten lezen, niet adverteren en nimmer een abonnement zullen nemen.
En Vogelaar is natuurlijk terecht afgeserveerd: excuustruus in het kwadraat. Het communisme is over, terecht dat communisten zoals Ella dan ook hun boeltje pakken. Ga maar lekker naar Noord Korea met vlaggetjes wapperen en laat ons met rust.

leefbarbaar | 17-11-08 | 11:45

Ze leren het ook nooit die linxen. Keihard zeiken op GS levert toch alleen maar meer aandacht op. Zo'n klootzak als die rutger sla je of op zijn bek, of je negeert hem. Aangezien we hier in 2008 leven en de oude media geen noordafrikanen zijn, wordt dat dus negeren.

granaatwerper | 17-11-08 | 11:44

Ze is qua schrijven in ieder geval vooruit gegaan ten opzichte van Folia en haar eindeloze getrut. Gek hoever je kunt komen als dochter van.

Schrijfstijl wordt beter, nu nog inhoud. You've got a long way to go.

Verloren_onschuld | 17-11-08 | 11:44

Laten we haar villen zoals dat stuk tuig van een vader Buikhuizen afmaakte in VN.

eus | 17-11-08 | 11:43

@ Einde van de Domheid | 17-11-08 | 11:40

mondje toe! Je lult te veel!

mooie meneer | 17-11-08 | 11:43

Ook weer zo'n linkse streek,over de rug van een ander op Geen Stijl komen.

Victor Meldrew | 17-11-08 | 11:42

Bij dat sgool-rEpsTc-praatje is ze kennelijk in een permanente staat van regressie geschoten. Ik heb met haar te doen. Zielug!

knutsel | 17-11-08 | 11:42

Als ik zo'n neus had, dan werd ik ook gepest.

Niertje | 17-11-08 | 11:41

@ Pilsvogel | 17-11-08 | 11:32
Niemand beweert geloof ik dat Rutger-Ella een voorbeeld is van hoogstaande journalistiek
Het gaat om dat feit2 wat je al zegt

Tobi | 17-11-08 | 11:41

Aaf heeft natuurlijk volkomen gelijk. Een stel atheistische toetsenbordenrevolutionairen met weinig carrierekansen bij elkaar sprokkelen is natuurlijk geen sinecure maar het is natuurlijk een eitje vergeleken bij wetenschap en diplomatie bedrijven. Ruther is een kazig, pestiger zuigend mannetje die geluk had bij de meppende rechter. Het relatieve succes bij Ella Vogelaar is te wijten aan het feit dat PvdA altijd wel een paar afbrand-politici inhuurt en deze (dus) niet beschermd.
GeenstijlTV is een gemiste kans. Jullie hadden Peterr de Vries naar de kroon kunnen steken, de slappe happer van Nieuwkerk (die jullie nu vol-ko-men ingepalmd heeft) en een nieuw stem kunnen zijn in het TV landschap.
Verder zijn de Jodenmopjes van gisteren niet vergeten. Inclusief de tuigreacties van 'als je er melding van maakt ben een een verrader, klikspaan, NSBer.
(Of in het geval van de redactie, huillie huillie etc.)
Het is geenstijl gelukt om de PvdA bang te maken en har de politiek voor te schrijven die Wilders/GS voorstaat. Hard, hard en hard.
Als het zou werken (Maar het is een PFortiun, penny wise poud stupid oplossing) zou ik het met jullie eens zijn.
Eberhard van der Laan zou jullie (en de PvdA) nog versteld kunnen laten staan want dat is iemand die zich niet laat piepelen, kinderen heeft (unlike most of you) en in een grote stad woont. (unlike most of you.)
Bos zou zich daaraan wel eens kunnen vertillen.
Het antwoord is eenvoudig.
"Siege, aber triumphiere nicht."
Consolideer en investeer als je op winst staat.

Einde van de Domheid | 17-11-08 | 11:40

Volgens mij is ze stiekem verliefd op Rutger.

aquarius | 17-11-08 | 11:40

@ pridsdivd | 17-11-08 | 11:38
'goedkope' viel weg voor 'hoer'.

pridsdivd | 17-11-08 | 11:39

@Pilsvogel : hey serieuze koorknaap, dat heet geen hoogstaande journalistiek, dat heet humor. Ik heb niemand dat horen beweren, dus waarom gaan mensen dat tegenspreken als het niet gezegd is?

En TV moment van het jaar heeft niks met hoogstaande journalistiek te maken, het moet opvallend zijn, noemenswaardig en in ons geval, humoristisch. Hoogstaande journalistiek is toepasselijk, als je vooral geen humor wilt. En er moet meer gelachen worden in deze grijze maatschappij.

ConfuZor | 17-11-08 | 11:39

Ik heb een pesthekel aan Polak (die ongefatsoeneerde wenkbrauwen, dat getuitte mondje, die pseudo-lieve oogopslag, dat schuinhouderige van heur hoofd) maar inzake haar optreden jegens Vogelaar valt toch werkelijk niemand iets te verwijten, ook Klerrie niet. Mijn god, ze heeft die Ella zelfs na haar desavouement* nog zitten redden... Iedere andere journalist had met plezier het deurtje weggetrokken voor die klaarhangende waterlanders, het vogelvrouwtje nog wat meer touw toegevierd om zichzelf aan op te hangen, heel Nederland zat immers aan de buis gekluisterd te wachten op zo'n menopauzerig zakdoekmomentje, maar nee hoor, het werd allemaal keurig afgewikkeld.
Het is natuurlijk OK dat Aaf haar meisjesboeken nog niet heeft weggegooid, maar hier ligt wel een taak voor de NRC hoofdredactie om de reputatie van vrouwelijke journalisten te beschermen. Hup Brigit, ingrijpen!

* desavouement (Fr.) ouderwets woord voor fail

Bernhard Bang | 17-11-08 | 11:39

Je zult maar een pa hebben die onder 40 pseudoniemen de Nederlandse mind evenzovele jaren heeft mogen magnetiseren onder linksch applausch. Dan val je als dochtertje natuurlijk met je neusje in de roomboter en dan mogen parvenu's zoals Rut natuurlijk niet parbleu aan de hekken van dat paleisje komen rammelen.

Ron de Weijze | 17-11-08 | 11:39

@habu | 17-11-08 | 11:18

Je hebt inderdaad wel wat weg van Vogelaar.

@Pilsvogel | 17-11-08 | 11:32

Wie idiote antwoorden en situaties wil hebben smoet idiote vragen stellen, maar dan wel op een idiote manier.
De schrijvende pers stelt even idote vragen als Rut, het wijfje van GS, maar hij suggereeert daarbij niet echt serieus te zijn. Daardoor geeft hij de ondervraagden de kans er zich met een lach vanaf te maken. Aleen de idioten gaan met een plu slaan of weigeren principioeel te antwoorden. Goed dat Vogelaar weg is. Nu Rouvoet nog. Beiden:
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt

Satan Loves You Too | 17-11-08 | 11:39

Misschien heeft Aaf nog wel gelijk ook. Maar dat telt natuurlijk weer niet. Voorts ben ik van mening dat rutger een hoer is en heleen te viesss om naar te kijken.

pridsdivd | 17-11-08 | 11:38

Zo zeg, nu moet ik mijn mening wel bijstellen hoor. 100 uur per week werken, dat is geen lachertje. Zou ze de zaterdag erbij gepakt hebben en dan 16.5 uur per dag gewerkt hebben? Of misschien ook de zondag en dan iedere dag een uurtje of 14.5?
Ja, dat moet bijna wel, want met een werkweek van 5 dagen kom je aan 20 uur per dag en 4 uur rust is wel erg weinig zo doordeweeks.

Jacobus Matamoros | 17-11-08 | 11:38

ze heeft toch gewoon gelijk?

Dirkmans | 17-11-08 | 11:38

Piet Grijs, Piet Grijs, Piet Grijs zijn naam is... grijs.

J.N. de Kabelpen | 17-11-08 | 11:36

@Teen | 17-11-08 | 11:31
En tegenwoordig worden ze allemaal cabaretier...

CoJoNes | 17-11-08 | 11:36

Mensen die pesten zijn er op uit een reactie uit te lokken bij degene die ze pesten, als deze dan zo reageert geeft dit weer aanleiding om verder te gaan met pesten. Een groep heeft altijd een leider (zoals Aaf ook omschrijft) als je die gelijk aanpakt is de lol eraf voor iedereen en is het pesten gelijk afgelopen. Als Ella frontaal de tegenaanval had ingezet tegen Rutger en hem op z'n nummer had gezet had niemand haar ooit meer lastig gevallen op die manier, hadden al onze monden open gevallen. Het feit dat ze reageerde zoals ze deed gaf alleen maar meer aanleiding om haar op haar ongeschiktheid aan te vallen... Pesten is absoluut niet goed te praten maar je dan opstellen als de zielepoot lokt het alleen maar uit...

Capt. Iglo | 17-11-08 | 11:35

@ brutus68 | 17-11-08 | 11:30

serieus? je voelde je ongemakkelijk.....? Wat een habu ben jij!

mooie meneer | 17-11-08 | 11:35

@Teen
Biologie-NERD!

kapotte_stofzuiger | 17-11-08 | 11:34

Aaf heeft wat onverwerkte tiener trauma's.
Rutger weet ze errrug goed te omschrijven, dat dan weer wel.

Dorian Gray | 17-11-08 | 11:34

Ik dacht dat haar achternaam Blokker was...

Leuk hoor, voor zielige (ex) ministers opkomen, maar "If you can' t stand the heat, get out of the kitchen!"

Rico Tampeloerus | 17-11-08 | 11:34

Wacht maar dat jouw handtasje geroofd wordt.

Bertus Bolknak | 17-11-08 | 11:33

Rutger is ook een over het paard getilde student met infantiele maniertjes, iedereen die dat hoogstaande journalistiek vond, en het TV moment van het jaar waard vindt is van meer dan een betreurenswaardig niveau.
Maar feit 2 is dat Ella al veel eerder uit haar lijden verlost had moeten worden. Zo incapabel overkomen is echt een prestatie en ongelofelijk meelijwekkend...

Pilsvogel | 17-11-08 | 11:32

Ik moet haar eigenlijk gewoon gelijk geven. Rutger gedraagt zich inderdaad regelmatig als een dweil.

Razige Oude God | 17-11-08 | 11:32

Voor mensen die twijfelen over het niveau van Rutger, hij heeft zelf een aantal lijstjes opgesteld met favoriete boeken, films en muziek.

CoJoNes | 17-11-08 | 11:32

Als 'Jort Kelder, Heleen van Royen en onze Rutger' fatsoenlijke nederlanders zijn, wat maakt onze 'cultuur' dan nog de moeite waard. Kan je net zo goed de finnen de boel laten overnemen. Grote bek krijg je toch wel.

master potter | 17-11-08 | 11:32

Mensen die gepest worden zijn een mislukking van de evolutie. Vroeger waren ze eenzaam en jong gestorven. zodat de groep sterk bleef. Helaas is er iets mis gegaan.

Teen | 17-11-08 | 11:31

Eerlijk is eerlijk, ook ik voelde me ongemakkelijk bij het bekijken van het bewuste filmpje. Maar ook Rutger kon niet weten dat Vogelaar zo vreemd zou reageren, dus dat je hem nauwelijks kwalijk nemen. Natuurlijk is ze niet alleen afgerekend op het beruchte filmpje, maar ook voor tal van andere dwaze acties..

brutus68 | 17-11-08 | 11:30

All for one and one for all, right Muts?

Sikkeneur | 17-11-08 | 11:30

OT: (maar niet helemaal) Ik was gister in de Montmartre en daar was de broer van Hanneke Groenteman. Zijn oog viel op een arrestatie van een dronken Ajax supporter. Hij vond het eng en zei toen "tuig kun je niet hard genoeg aanpakken". Ik dacht, aha dus als je er zelf last van hebt zijn de Groentemannetjes niet zo links meer.

Fleauxe | 17-11-08 | 11:29

O ja.. bijna vergeten... maarrr..!toen ik die rode kabouterlaarsjes zag bij Ella kreeg
ik bijna medelijden.....
Aaf,Jort&Heleen... moeten gewoon onder leiding van Rutgert eens een paar weekjes optiefen voor een survival cursus in Suriname.........

grapjasz | 17-11-08 | 11:29

* doet emo-oogschaduw op en verft haar voor de helft roze *
Leave Ella alone!

tripwire | 17-11-08 | 11:29

Klets nou niet, Aaf
Rutger is gewoon een aardige knul, nix mis mee
Dat je wat weinig vleselijke liefde ontvangt moet je niet direct afreageren op alle mannen

Tobi | 17-11-08 | 11:28

Da's de Ella-gate mooi samengevat hoor. Al vind ik Aafje een omhooggevallen vaderskindje, ze heeft in dezen wel degelijk een punt. Alleen was het bij mij op school zo, dat de populaire meisjes pestten. Vooral mij. Daar zat vast ook wel zo'n proto-Aafje tussen, al bid ik elke dag dat ze allemaal op hun negentiende zwanger zijn geworden van een Joegoslaaf, en dat ze hun hele verdere leven ongelukkig zijn geweest. En dat ik ze dan op zo'n reunie tegenkom. En ze negeer. Haha ! Ja, daar kan ik me mezelf helemaal wezenloos bij rukken; onderin mijn moeders kelder.

Niet voor Jan | 17-11-08 | 11:28

habu | 17-11-08 | 11:18

en schijnbaar is het nog steeds niet goed gekomen met u. Pappa fume une pipe et mamma est dans le jardin, moehahahaha

neemjemoederindemali | 17-11-08 | 11:28

Ze heeft wel een punt. Als je Rutger zijn benen bij elkaar bindt, kun je hem als een dweil gebruiken, met dat kapsel.

Maar inhoudelijk klopt er iets niet aan haar verhaal. Ella Vogelaar is de incompetente lerares. Die terecht van school wordt gepest.

mail cheauvinist pic | 17-11-08 | 11:27

@ habu,

zie je wel twee mooie meneren die toevallig precies op het zelfde moment vinden dat je een nerd bent. Nou dan zal het wel zo zijn toch? Met je peen-en-uien-gezicht. Bril!

mooie meneer | 17-11-08 | 11:27

Het engste is wel dat deze trut wel commentaar loopt te spuien maar geen gelegenheid geeft tot reageren op haar gezeik. En dat is jou zwaktebod Aaf.Looserts zoals jij leggen uiteindelijk net als Vogelaar het loodje.

Walt Disney | 17-11-08 | 11:26

Alleen jammer dat het vergelijk van Den Haag niet opgaat met de middelbare school. Den Haag is (mag je hopen) een bewuste keuze, de middelbare school moet je naar toe. Dat proces heet "opgroeien".

pwman | 17-11-08 | 11:26

"Ella had makkelijk kunnen uitweiden over Wouters valse praktijken."
.
uit·wei·den weidde -, h -geweid langdurig praten over bijzaken
.
En daar zitten we op te wachten. Snapt zo'n ABC'tje dan echt helemaal niks? Of is dat zo'n type die in het Vondelpark vlinders achterna springt?
Maar we zetten de vergelijking maar weer even door. Aafje is dan het meisje dat achter de rug om het gepeste meisje imiteert, pakt de pen en schrijft een briefje in de schoolkrant. Iedereen die het meisje gepest heeft, wordt teruggepest met woorden als slangenkuil, dweilen, geesten en zelf gaat ze in de pauze in een stil hoekje zitten om de koetjesrepen en boterhammetjes met gekleurde hagel naar binnen te smikkelen, om daarna aan de hand van de meester een rondje schoolplein te lopen om te laten zien dat ze belangrijk is.
.
Maar wat gebeurt er tegen haar verwachting in...? <wordt vervolgd>

OoO | 17-11-08 | 11:25

Ze heeft toch wel een beetje gelijk maar dat is juist de stijl van rutger en GS, het doorbreken van de (ongeschreven regeltjes) en zeggen wat andere journalisten niet zeggen. Tuurlijk gedraagt Rutger zich af en toe behoorlijk "respectloos" maar de kunst voor iemand als bijvoorbeeld Ella Vogelaar is juist om daar goed mee om te gaan. Mensen die niet geschikt zijn voor het werk wat ze doen of die een niet te verkopen verhaal willen verkopen moeten zich idd zorgen maken als Rutger er aan komt en dat is ook net de bedoeling.... Als je je precies gaat gedragen zoals de ondervraagde wenst of je aan alle door hun gestelde (ongeschreven) regeltjes houdt heeft zo'n interview ook niet zo veel zin, kan je beter degene die ondervraagt moet worden een stukje laten schrijven...

Capt. Iglo | 17-11-08 | 11:24

@ habu.

Een tien voor Frans en aardrijkskunde....? NERD! Met je bril, want je hebt een bril, dat weet je zelf ook wel....

mooie meneer | 17-11-08 | 11:24

@habu
NERD!

kapotte_stofzuiger | 17-11-08 | 11:24

Als je een stuk infantiele dommigheid als Rutger niet aan kan, ben je niet gescihkt als minister. Dan kun je daar als kloeke broodschrijfster nog zo ehm.... 'scherp' over schrijven, een ferme prik of slag met een plu op een gevoelige plek (niet de camera) is vele malen beter.

Drs. Voorbips | 17-11-08 | 11:23

En wie is Arnon Grunberg dan? De loverboy die met zoete praatjes en een ernstig gemankeerd uiterlijk de lieve vertelster op haar rug praat?

alpha_mannetje | 17-11-08 | 11:22

Rutgert is ook de dweil van geenstijl
Geef hem een maand en de 2de kamer is leeg en schoon van al het vuil wat zich er nu dagelijks verzamelt

macwereldburger | 17-11-08 | 11:22

Eerlijk gezegd vind ik Aaf en Rutger een beetje van hetzelfde niveau.

CoJoNes | 17-11-08 | 11:21

habu | 17-11-08 | 11:18
jij wordt tegenwoordig op kantoor ook veel gepest, je verkneukelen verraadt je

ethan_joy | 17-11-08 | 11:21

*gaat met de rug naar aafje zitten en mompelt, dit is mijn stijl*

neemjemoederindemali | 17-11-08 | 11:21

Aaf is de WC-eend in levende lijve.

fuckje | 17-11-08 | 11:21

Die Aaf is een uitstekende kandidaat om binnenkort stukjes in de Tina te schrijven.

patat - generatie | 17-11-08 | 11:20

Boehoe, ze pesten me. GS dan.

Oud_en_wijs? | 17-11-08 | 11:19

Haar stukjes in het blaadje van de UvA waren ook altijd al van het nivo middelbare school krant. Ze moet eens opgroeien.

BigBabou | 17-11-08 | 11:18

ik werd vroeger op school ook veel gepest. Sorry, ik haalde weleens een 10 voor frans, of aardrijkskunde. In gym was ik toevallig heel slecht. Dit zijn precies de specificaties om als lulletje van de klas, of beter, van de hele school neergezet te worden. En welke collega-scholieren namen daarbij het voortouw? Jawel, de Rutgers van deze wereld. Vanuit de grond van mijn hart wens ik dus dat deze Rutgers zichzelf nog eens tegenkomen. Dat er iets relativerends gebeurt in hun leven of in het leven van hun naasten. Ja dat wens ik hen toe. ter hunner lering en mijner vermaak.

habu | 17-11-08 | 11:18

Aaf is de spreekwoordelijke Pisang

StijlvolRechts | 17-11-08 | 11:17

De dweil die grondig reinigt.

kapotte_stofzuiger | 17-11-08 | 11:17

Sinds wanneer worden de kneuzen klassenvertegenwoordigers? Uhh. Ok. Maar dat waren niet de kneuzen die gepest werden.

Arie R. | 17-11-08 | 11:17

Nou, hiermee werkt ze het wel in de hand, kom er maar in Rut! Inkoppertje! Deze Vogelaar aanbidster heeft duidelijk een piemol nodig.

Syk | 17-11-08 | 11:16

Volgens mij heeft ze rutger vrij goed omschreven. Ik hoop wel voor haar dat ella haar favoriete minister was omdat het zo lekker makkelijk is columns over haar te schrijven.

Grote Nerd | 17-11-08 | 11:16

Jongens, maak Rutger even wakker en stuur hem per direct die kant eens op.

Sputtermuts | 17-11-08 | 11:15

Dat wordt een ABC-tje voor GeenStijl!

Het lijkt me beter voor dit meisje dat ze weer de schoolbanken ingaat alvorens een mening te hebben en deze te spuien. Gewoon, om haar tegen zichzelf in bescherming te nemen.

stuyterkuycken | 17-11-08 | 11:15

De nieuwe lutser is gevonden.

Ik EIS een interview, vermaak ons :)

ConfuZor | 17-11-08 | 11:14

Of 'een overjarige puber met een webcam'. 'De dweil van GeenStijl' noemt ze hem meerdere malen.

Hahaha ik moet er toch wel om lachen, toch rake bewoordingen.

PornoVerslaafde | 17-11-08 | 11:13

dweil, da's wel een mooie typering voor het vreselijke kapsel van die man

a_tomba | 17-11-08 | 11:13

Go Rutger Go ik kan bijna niet wachten

tjeemig | 17-11-08 | 11:13

Meer "de hogedrukreiniger van GeenStijl" die net een stuk aangekoekte stront van het Kabinet heeft losgespoten.

widtvoet ® | 17-11-08 | 11:12

"Ineens was ze weg, mijn favoriete minister en de enige persoon die ik goed kan imiteren: Ella Vogelaar". Met andere woorden: je kunt dus goed of nog beter niks zeggen!
.
Wat een inkopper.

OoO | 17-11-08 | 11:12

Ik gun het Rutger vanaf nu hartelijk om Aaf te gaan pesten....

Bier-Sexueel | 17-11-08 | 11:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken