
Jonge padvindertjes moeten verplicht met homo-akela's in één tent slapen. Vrouwen krijgen volledige vrijheid om abortus te laten plegen, ook al staan ze op het punt te bevallen. Gezondheidszorg wordt beschikbaar voor iedereen, met lange wachtlijsten tot gevolg. Naakt op televisie mag zolang het maar artistiek is. Alleen soldaten en agenten mogen nog wapens dragen. Scholieren mogen 's ochtends niet meer hun
trouw aan de Amerikaanse vlag beloven. Er worden aanslagen in 4 verschillende Amerikaanse steden gepleegd met honderden doden tot gevolg. Terreurverdachten krijgen een gewoon proces voor een Amerikaanse rechtbank en hebben dezelfde rechten als 'normale' verdachten. Iran gooit een kernbom op de Israëlische stad Tel Aviv en Rusland herovert alle Oostbloklanden, VS grijpt niet in. Alle bewindslieden uit het kabinet Bush die betrokken waren bij de oorlog in Irak worden vervolgd. Nee, een stem voor
hoerenloper Obama is een
ramp voor de VS.
Reaguursels
InloggenIk kijk ernaar uit.
Even kijken...
Mijn 2e comment weggejorist, terwijl dit een excuses was voor comment 1?
Juist.
Joris +1
Lekker objectief
Je hebt reageerders, en je hebt reaguurders... en die eerste groep snapt er helemaal nix van. Ik lees net: "GS trapt iedere keer in republikeinse propaganda"... trek die man z'n reaguur vergunning in. Zoveel domheid trek ik echt niet...
En nu ga ik in de file staan. Over en uit.
hallo het gaat om het geld wat de kandidaten krijgen.. democratie? ?gewoon luisteren en napraten wat je donoren willen.. waarom praat Obama over protectionisme? Hollywood droeg een centje bij aan zijn campagne.
Laten we beginnen met te herhalen dat stemmen op een Amerikaan sowieso een ramp is. Amerikanen zijn simpelweg te puberaal en te onderontwikkeld in bewustzijn om zo'n 'grote' rol te spelen in de wereld. 'Grote' tussen aanhalingstekens omdat dat kleine kudtlandje met 4% van de totale wereldbevolking wel een erg grote bek heeft en steeds meer lijkt op 'een grote mongole broer die je ook niet verteld dat hij mongool is'.
Maar goed, mochten ze dan moeten stemmen, laat dit na 8 donkere jaren dan weer eens zijn op iemand met nagenoeg geen militaire indoktrinatie... ow sorry, 'ervaring'.
Zo, en kunnen ze nu opdonderen van m'n TV?
stockton is een naar persoon. een soort haatbaard maar dan anders. btw: wat is mis met gebruik maken van de oudste tak der dienstverleners? U is Engelse inteelt I presume?
Obama scoort alleen zo goed omdat hij zwart is, want hij heeft nog geen flikker bereikt als politicus en komt niet verder dan "change"
Het is ook nooit goed hè...
Ah, altijd mooi zo`n gebalanceerd stukje van onze christelijke medemens.
stockton praat peop
The_Challenger | 01-11-08 | 19:51
Osama = Dr M King, ?
-
Wat een vieze tiefusracist ben jij man, hoe werkt dat racistisch kopje van jouw eigenlijk. zwart=zwart dus Obama=Dr M King.
--
Ik geloof niet dat King as Christian ongeboren babies laat sterven. Voor Sicko Obama en de rest van dat socialistsich muslimfapslikkend tuig kan je het ergste wel verwachten.
klinkt me als muziek in de oren
Jullie hebben vaak gelijk, maar dit is echt gelul. Wat hebben die Rukkende Republikeinen ons gebracht. Oorlog en een kreditecrisis.
--
huh? Die verlaksing van de controle op hypotheken komt toch echt van Carter en Clinton.
--
Typische "linkschmensige" geschiedvervalsing.
Infidel Castro | 01-11-08 | 14:46 :"... En dan zou het dus president Biden worden, daar zit je op te wachten?..'
--
Oh ja, das die vent die ene internetgestapo wil. Goed man
De VS is (of zijn, mij een worst) oerconservatief.
--
Typische putmeur van en door 30 jaar lang NOS drek gehersenspoelde gemiddelde Nederlander.
(conservatief is tegenwoordig gelijk aan 'racist','islamofoob' etc etc, waar ken ik dat van.... Wilders kom er maar in)
beetje zielige vertoning, geenstijl
De enige die zich door een hoer laat bedienen is McCain. Die heeft tenslotte Paris voor zijn karretje gespand............
Jullie hebben vaak gelijk, maar dit is echt gelul. Wat hebben die Rukkende Republikeinen ons gebracht. Oorlog en een kreditecrisis. Wat een dom stelletje daar op dat platteland in Amerika. Geen flauw idee wat er in de wereld gebeurt. Er zijn wat mij betreft twee landen ter wereld waar linkse politici aan de macht moeten zijn: USA en Israel. Daar zijn de linkse politici rechtser dan de rechtse politici in Europa.
fockin hilarious, Palin pranked! www.tindeck.com/audio/filestore/w/wwdo...
Wat een slechte topic.
Eens te meer is het weer het kiezen van de minste van twee kwaden...
Lol, de helft van de punten die Stockton noemt zijn juist positief. Tenminste, als ze waar zouden zijn.
The_Challenger | 01-11-08 | 19:51
Barak Husein Obama vergelijken met Ds Luther King is een gotspe. King had een boodschap die mij zeer aanspreekt.
You need no brain to vote for McCain. Lees vaak negatieve artikelen over Obama op GS. GS is pro McCain? Zo ja, had wel wat meer intellect verwacht van GS.
Heet nieuws: Sarah Palin is gebeld door Sarkozy (althans, dat dácht ze):
politicalwire.com/archives/2008/11/01/...
Palin Fooled By Prank Phone Call
"A Quebec comedy duo notorious for prank calls to celebrities and heads of state has reached Sarah Palin, convincing the Republican vice-presidential nominee she was speaking with French President Nicolas Sarkozy," according to the Canadian Press.
"In the roughly six-minute telephone interview released Saturday, Palin and the pranksters known as the Masked Avengers discuss politics, pundits, and the perils of hunting with Vice-President Dick Cheney."
Update: A Palin spokeswoman released this statement: "Gov. Palin received a phone call on Saturday from a French Canadian talk show host claiming to be French President Nicholas Sarkozy. Gov. Palin was mildly amused to learn that she had joined the ranks of heads of state, including President Sarkozy, and other celebrities in being targeted by these pranksters. C'est la vie."
koek koek
www.nu.nl/news/1813795/2030/Nederlande...
obama,
wie was dat ookweer?
die gast van de KRO??
Allememachies Stockton, wat kun jij slecht tegen je verlies.
@ krimpson | 01-11-08 | 18:59
de link geeft het al aan: psychologie is geen wetenschap - dus het is niet meer dan een leuk verhaal om op verjaardags-indekringzit-gesprekjes over na te 'filosoferen'. Sinds wanneer zijn informatie-overdrachts- en luistertechnieken ineens alleen bedoeld ter manipulatie bijvoorbeeld?
-weggejorist-
Beetje jammer dat stukje.
Domme khankormongool.
Geen stijl hoort de opinie te hebben die ik wil lezen, slaap ik goed van, niet dit soort vervelend gebrabbel van rechtsdragende zaadloze bijna-columnisten. Zeau!
Ik mis 1 ding in dit stuk, intelligentie
a Wat boeit het als rusland wat inpikt?
b Wat boeit het als israel nu eindelijk eens platgegooid wordt?
c Wat is er erg aan dat mensen vervolgd worden die oorlog zijn begonnen zonder toestemming van het 'congress' (wat illegaal is)?
De rest is wel erg.
FilmQuoteQuiz-[javascript:disable_google()]
'No need to panic. I'll just lash together a few raw facts, a little bit of Negro wisdom, and this nightmare is over.'
?
Bizar Stockton, ik ben even de weg kwijt. Wat wil je nu precies zeggen? Dat het met McCain aan het roer helemaal hosanna zal gaan? Verduidelijk jezelf eens, in plaats van je in een quasi-paranormale bespiegeling op wat komen gaat te hullen.
De kans dat de patatboer overlijdt tijdens zijn presidentsschap is 1 op 3
De kans dat de reïncarnatie van martin luther king gemold word tijdens zijn presidentsschap is 1 op 2.
De kans op een burgeroorlog door de dood van de patatboer is nihil. Daarentegen is de kans op die burgeroorlog bij Obama 80%
-weggejorist-
wat, een, UNzin-artikel
Wat een onnozel standpunt een of ander filmscript nemen als zijnde de nabije toekomst van Amerika om een karaktermoord te plegen. tis geen stijl
Maar wij hebben vogelaar, bos, balkie, spee, klink en al die andere klootzakjes die ons land naar de kloten helpen, is obama niks mee, kan hij wat van leren
zak_arme_turf - IPR staat bovenaan bij iedereen in de VS.
but:
"he voted in July against a controversial bill that legalized President Bush's warrantless wiretapping program"
.
"The ACLU gives him a 86% lifetime score, and a score for the 110th congress of 91% based on his voting record"
.
Maar goed hij is idd meer een foreign policy expert
.
Weet je dat hij trouwens in de 80s zijn speeches heeft gekopieerd? Volgens mij van Labour Love Kinnock
krimpson | 01-11-08 | 18:59
Als ik les geef, spreek ik ook langzamer en articuleer ik ook beter (tenminste dat probeer ik)
Inhoudelijk bijzonder sterk stuk, waar haal je de inspiratie vandaan?!
@
En da's alleen copyrights, verder vindt hij ook dat Amerikaanse bedrijven op jouw machine ff hun vermeende schade mogen verhalen (doei HD), en de VS geheime diensten overal toegang moeten hebben, uiteraard sowieso alles wat via MSN/Google etc gebeurt moet direct toegankelijk zijn.
zak_arme_turf | 01-11-08 | 18:57
veel dank *opent links en gaat er goed voor zitten*
Wat ik ook maar mag nalezen in deze reacties, er is één artikel dat mij met de meeste verbazing én vraagtekens heeft achtergelaten:
www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?g...
Bukoswski | 01-11-08 | 18:42
"Back in 2002, Biden also authored a controversial anti-counterfeiting bill that was amended to include a draconian provision that would have made it a de facto crime to replicate a digital-rights management under any circumstances. Critics decried the idea because they said it would crimp individuals' ability to play their media on devices of their choosing. Violators of the law would have faced prison sentences of
up to five years and civil penalties of up to $25,000."
blog.wired.com/27bstroke6/2008/08/obam...
thomas.loc.gov/cgi-bin/bdquery/z?d107:...
Ik ben het met alle standpunten eens. En nu?
zak_arme_turf | 01-11-08 | 18:40
bron?
Met Biden kun je het vrije internet ook wel gedag kussen, trouwens. Dat is een van de fellere supporters van de Amerikaanse versie van Stichting Brein, en niet zo'n klein beetje ook. Zoek maar op, hij vindt dat iedere vorm van piracy 5 jaar in de bak verdient.
frenkie4allll | 01-11-08 | 18:16
Ja, al sinds 18 April 2008. And if so, waarom loop je het dan te ontkennen?
.
En jij kent een politicus die niet liegt? *proest* Ik ken mensen die van Bana college hebben gehad en met hebben gediscussieerd en ik vertrouw op hun mening over deze Hussein. Cain en Paling (5 jaar voor een BA... journalistiek) hebben geen politieke opleiding gevolgd. Biden en Bama zijn beiden Dr (politics or related). Iedereen zo zijn variabelen.
.
Maar goed, jij weet alles beter dus de rest "maakt natuurlijk niet uit".
Bijstandskoning | 01-11-08 | 18:20
Weet jij hoeveel bekende liedjes er sinds 9/11 geen airplay meer krijgen in de States? Verbieden, neuh - hoeft ook niet, als niemand ze hoort, toch? En Johnny and Annie in de VS moeten beschermd tegen Juan, tel uit je winst. Verschillen zijn marginaal, eigenlijk.
(Do you know the way to ban José, lalalalalalala).
Ik zag alleen louter positieve punten in je opsomming, Schokbeton ...
Eingenlijk hoop ik stiekem toch ergens dat Obama gaat winnen. Nu loopt de hele wereld te mekkeren over de VS omdat Bush er zit en dus niks fout kan doen. Maar met Obama, de nieuwe messias, aan het roer KAN de VS nooit meer iets fout doen de komende 4 jaar. Dus alle anti-Bush gasten kunnen dan gewoon de kop houden over de VS.
zak_arme_turf | 01-11-08 | 17:46
Amerikaans extreem-rechts is weer niet gelijk aan Europees extreem-rechts. Die eerste zal nooit een boek als de Koran verbieden, die laatste heeft meer socialistische trekken (Mohammed mag geen uitkering van Sjonnie en Anita inpikken).
@stockton, editor, jaap de paap, vipernl, kartoffel en aussi :
www.taalcentrum-vu.nl/index.html?/tvr/...
Stelletje allochtonen.
Ik stem toch op Obama. Dat ik geen amerikaan ben interesseert mij niet.
Mijn briefje met stem gaat direct naar het Amerikaans stembureau.
Help, een moslimneger aan het roer van de VS. Vlug, breng Geert in veiligheid in de Limburgse mergelgrotten. De CIA is vast al undercover geïnfiltreerd :o
@ Bukoswski | 01-11-08 | 17:54
Kom je hier nu pas achter? Dit is toch al zeer lang bekend. En nu geef je zelf toe dat die Obama een grote leugenaar is en toch steun je hem. Een academicus die liegt, maar dat maakt natuurlijk niet uit.
Iemand zich wel eens gerealiseerd dat de VS al sinds de tijd van Napoleon, wel met IEMAND in al-dan-niet officieel verklaarde staat van oorlog zijn? Obama gaat daar geen MOER aan doen.
Bukoswski | 01-11-08 | 17:54
-andere
frenkie4allll en andere Cainers.
De politiek correcte linkschers maken een fout in het kiezen van Obama op punten die hij niet inneemt, maar de Nederlandse Cainers kunnen er ook wat van. Cain is niet rechts, tenminste niet zo rechts als de linksche media hem portretteren.
.
*proest*: voteview.ucsd.edu/Clinton_and_Obama.ht...
.
Bama zegt wel dat Cain Bush is, maar daar klopt geen pietje puk van. Bama en Cain zijn bijna gelijk in hun liberale idealen.
Ja, met die macbekijkhetmaar gaat het helemaal goed komen. Vriendje van die zuiperth.
Als je dat leest is het eigenlijk best wel begrijpelijk dat gristenen dan ook in de bijbel kunnen geloven, wat een waan.
De VS is een regelrechte ramp voor de wereld aan het worden - wie er president van wordt, zal weinig uitmaken. Voor niet-Amerikaanse begrippen extreem-rechts of nog extremer rechts, dat is zo'n beetje het enige verschil tussen de 2.
Op die eerste na, zie ik niks slechts in de genoemde punten.
frenkie4allll | 01-11-08 | 17:39
Zeker! Google scholar eens.
Kan je nagaan wat er gebeurt als die McCain aan de macht komt. De usa blijft in Irak, valt Iran, N-Korea en Syrie aan. (Terreur)verdachten worden gemarteld. Van de toch al beperkte privacy blijft niks meer over. Wapenbezit wordt alleen maar uitgebreid, dus nu elk half jaar een slachtpartij op een school door een doorgedraaide ex-leerling. Alleen de rijken komen nog in aanmerking voor zorg en goede scholing, en de onderkant en zelfs de huidige middenklasse niet.
Niet dat die Obama zo geweldig. Hij zal die 600 miljoen campagnegeld toch ergens vandaan hebben gehaald, en zal daarvoor ook bepaalde mensen een plezier voor terug moeten doen, of dat nou de olieinustrie is de wapenindustrie of welke industrie dan ook.
Mijn advies, Nederland en de rest van europa moet breken met de usa. Opgetieft met die yankees.
@ Bukoswski | 01-11-08 | 17:37
Gezellig!
frenkie4allll | 01-11-08 | 17:35
"proest mee"
keizeradmiraal | 01-11-08 | 17:23
Vrije markt?
"Any movement toward a North American Union diminishes the ability of average Americans to influence the laws under which they must live... The administration needs a strong message from Congress that the American people will not tolerate backroom deals that threaten our sovereignty.
.
Ron Paul = "America first", tegen WTO, tegen NAFTA. Maar, je hebt gelijk dat hij vaak paradoxaal overkomt omdat hij in wezen een libertarian is.
@ Bukoswski | 01-11-08 | 17:24
Een academicus die Obama en McCain "links" noemt..... *proest*
@keizeradmiraal
Damn zoveel fouten in zo een klein stukje tekst. * kijkt nog eens naar mijn glas*
treser.info | 01-11-08 | 17:06
De belangrijkste reden dat McCain een betere keus is dan Obama, is dat McCain genoeg persoonlijkheid heeft om zelf president te zijn. Obama is het afgelopen jaar een puppet geweest van anderen, en dat zal zo blijven. We nemen een enorm risico met Obama, als we Tarpley mogen geloven.
Weet je nog hoe de Clintons kapot werden gemaakt door de republikeinen? Clinton was een echte tegenstander van ze. Obama zit weliswaar ook bij de Democraten, maar hij legt de heren oorlogsindustrielen straks geen strobreed in de weg.
frenkie4allll | 01-11-08 | 17:09
grappige is dat dezelfde media dat beeld waarschijnlijk zelf hebben geschapen. Maar goed, hetzelfde kan gezegd worden over Cain. Zoals ik al eerder zei, ze zijn beiden "links". De VS is al zo lang personality politics. Echte conservatieven doen trouwens Paul. De keuze voor Cain binnen de GOP lijkt het resultaat te zijn van het geringe talent binnen de partij. Maar goed, ik doe Bama, omdat het een academicus is, soort zoekt soort.
@ BUKoswski
Ron Paul is geen conservatief maar een , vrije markt kun je moeilijk conservatief noemen.
Daarnaast was Ron paul tegen de oorlogen, en tegen de macht van lobbyisten in Washington. Het is niet voor niets dat de republikeinen hem liver uit de partij zetten. Hij heeft zich ook nooit een voorkeur voor Mccain of Bush uitgesproken.
Daarnaast is Paul een groot voorstander van burgervrijheden en niet van toenemende macht van de overheid(zeker in de states).
www.campaignforliberty.com/
Mensen begrijpen niet dat zowel Cain als Obama "links" zijn.
.
Cain kan de VS pijn kan doen:
He is Pro Nafta
Pro Illegal Immigration
Pro Undeclared and endless war, which will raise Taxes and doet de Amerikaanse burgers pijn.
.
Echte conservatieven doen Ronnie Paul
@ keizeradmiraal | 01-11-08 | 17:12
Dat hebben we inderdaad in 2002 gezien.
@frenkie
Absoluut een punt, maar amerikanen hebben zelf totaal geen flauw idee waar een politicus voor staat. Dat krijg je van FOX,ABC en al die andere troep.
Moddergooien dat is pas democratie!
@ Bukoswski | 01-11-08 | 17:04
Inderdaad erg simpel. Dat blijkt wel weer uit het onderzoek van deze week, want men weet totaal niet waar men op stemt. 30 jaar het volk dom houden heeft zijn uitwerking niet gemist.
Uit het onderzoek van EenVandaag: Liefst 78 procent ziet in Obama een tegenstander van de doodstraf, terwijl hij vóór is.
er zijn trouwens genoeg redenen te verzinnen waarom Cain linkser is dan Bama.
Obama wordt een ramp voor de VS, maar niet om de redenen die Stockton noemt. Obama wil meer strijdkrachten in Afganistan, en gaat nieuwe conflicten brengen in Oost-Europa en de Kaukasus.
Sommige linksen zijn zo enthousiast over zijn huidskleur dat ze straks niet eens door zullen hebben dat ze grif bedrogen zijn.
www.amazon.com/Obama-Postmodern-Making...
@Van Dal en Cojones
Ik teken helemaal niks als ik geen volledig toegang tot mijn dossier krijg en er zelf naar hartelust in mag wijzigen, m.a.w als ik de eigenaar van dat dossier ben. Zolang dat niet het geval is kunnen die registreernazi's aan het gas wat mij betreft.
natuurlijk zal Obama geen vredelievend en voorbeeldnemend land van Amerika maken.
Het zit nu eenmaal in de genen van alle Amerikanen om zich wereldwijd te misdragen.
Maar wanneer je beide lieden op de weegschaal dropt moet je al heel blind en dom zijn om niet te zien dat Obama nog altijd een beter alternatief is dan Mccain frietenbakker.
@frenkie4allll | 01-11-08 | 16:48
Klopt. Komt er op neer dat de ondervraagden het -gematigde conservatisme- of het -progressivisme- automatisch koppelen aan negers... Wel erg racistisch als je het mij vraagt, er zijn zat oer-conservatieve negerTs namelijk.
''Ik ben voor die negerT, want die zal wel niet conservatief zijn''
/
Maar goed. In de VS vinden ze Europa te links, en wij vinden de VS te rechts.
We vormen samen het westen, wanneer laten wel elkaar eens met rust, en strijden we voor een gemeenschappelijk doel; De eeuwige wereldheerschappij van Europa en Noord-Amerika.
*met smart wacht op reacties...*
frenkie4allll | 01-11-08 | 17:01
je denkt toch niet dat de VS een kandidaat kiezen die tegen de doodstraf is? Dat is net zoiets als er een kiezen in NL die openlijk voor de doodstraf is (dit was in Polen zelfs een probleem). Beetje simpel allemaal.
bottehond | 01-11-08 | 15:42
Exact. Reken je niet rijk met die Obama. De ervaring leert dat men in Europa altijd hopeloos optimistisch en enthousiast is over Democratrische kandidaten tewrwijl die zelden tot nooit de linkse Europese idealen waarmaken. Maar men wil graag zien wat men wil zien he ?
Obama wil het leger vergroten. Leuk nieuws voor al die pacifisten hier.
Tijdens een rede in Chicago in 2007 bepleitte Obama een uitbreiding van de strijdkrachten. Hij stelt voor om het leger en de mariniers met bijna honderdduizend man te versterken.
@ Bukoswski | 01-11-08 | 16:56
Obama vindt dat de doodstraf te vaak en dikwijls inconsistent wordt toegepast. Toch blijft hij voorstander van de ultieme straf in die gevallen waarin de gemeenschap in zijn recht staat om uitdrukking te geven aan haar extreme woede. En dus is hij gewoon een voorstander van de doodstraf.
CoJoNes | 01-11-08 | 15:34
Maat, tussen de volledige vrije markt en wat ik voor sta zit weliswaar een groot verschil maar niet zodanig dat ik in Noord-Korea zou willen gaan wonen.
Dat weet je best.
frenkie4allll
Obama in de "The Audacity of Hope": "While the evidence tells me that the death penalty does little to deter crime, I believe there are some crimes - mass murder, the rape and murder of a child - so heinous, so beyond the pale, that the community is justified in expressing the full measure of its outrage by meting out the ultimate punishment."
.
"I believe the death penalty is appropriate in certain circumstances. There are extraordinarily heinous crimes - terrorism, the harm of children - in which it may be appropriate."
.
Hypothese: waarschijnlijk minder doodstraffen onder Obama + media moeten beter hun werk doen.
GeenStijl... het nieuwe Fox Nieuws van de Lage Landen ?
Obama is de meest frisse presidentskandidaat, maar economen zijn het meest gerust bij John McCain. De Republikeinse presidentskandidaat heeft het meest afgewogen, zij het minst gedetailleerde economische programma. Zijn recept is een mix van vrije markt denken en fiscaal conservatisme, zeg maar het programma waarmee Bill Clinton in 1992 het Witte Huis binnenwandelde. Zeker, nu de kredietcrisis aanhoudt en het begrotingstekort nog steeds niet is weggewerkt, lijkt John McCain de beste kandidaat voor de komende vier jaar.
managementscope.nl/scopist/3-wereld/mc...
Met McCain wordt het leuk... Valt na 3 jaar om, Palin aan de macht. Nice. NOT!
Deze week heeft EénVandaag een onderzoek uitgevoerd onder 21.000 leden van het EénVandaagOpiniepanel over Obama. En de uitkomst is precies wat ik dacht. Men weet niet waar Obama voor staat. Progressieven die Obama als heilige zien, terwijl hij zo conservatief is als de pest.
En dan erger ik me ook nog aan de irritante indoctrinatie door de media. 90% van de jeugd zou op Obama stemmen volgens het jeugdjournaal. De reden waarom weten ze niet. Ik wel. * Mompelt iets over DDR praktijken *
Hier nog wat uitkomsten uit het onderzoek.
"De Democratische kandidaat voor het Amerikaanse presidentschap heeft heel wat conservatievere standpunten dan velen voor mogelijk houden. 62 procent denkt dat Obama voor het homohuwelijk is, maar hij is tegen. Liefst 78 procent ziet in Obama een tegenstander van de doodstraf, terwijl hij vóór is.
De meesten dichten Obama de opvatting toe dat burgers geen wapens mogen bezitten. Ook dat klopt niet. Bijna de helft van de ondervraagden denkt abusievelijk dat Obama aan het begin van de oorlog vóór de invasie in Irak was. Driekwart denkt dat Obama het aantal Amerikaanse militairen wil verlagen in Afghanistan, waar hij juist méér militairen heen wil sturen. En dat de uitspraak Wij zullen Osama bin Laden doden van Obama is, kunnen negen op de tien niet geloven."
www.depers.nl/binnenland/256967/We-wet...
@ bottehond 15:42
Kijk eens aan, we zijn het zowaar eens. Jij hebt dus ook gehoord dat Obama een protectionistische lulhannes is. Grappig, dat daar zeer weinig aandacht voor is in de nl media.
(maar het is me dan weer onduidelijk waarom jij denkt dat Obama de vrije wereld aan de rand van de afgrond brengt)
ViperNL | 01-11-08 | 16:37
pdf is wel grappig, heb hem nu uit.
*zegt
@bottehond | 01-11-08 | 16:14
Geef het maar op. Ze snappen dit artikel gewoon niet en denken dat Stockton pro-McCain is. Laat ze maar lekker, is wel vermakelijk om te zien hoe ze in paniek raken zodra ze het gevoel hebben dat iemand iets over hun held Obama zeggen. *is zelf anti McCain overigens*
dit is het betere journalistieke werk dames en heren:
"Obama's Kenyan half-aunt in Boston illegally"
edition.cnn.com/2008/POLITICS/11/01/ob...
*Doet PDF open en gaat even kort lezen en analyseren* Leest u mee?
.
"{f}ar-left segments of the Democratic Party gain control of the White House" (1)- als dat al "far left" is, wat is de NL SP dan? "not-from-this-planet-left"?
.
"Many of these changes, if they occur, will have significant implications for Christians. This letter is addressed particularly to their concerns so they will be aware of what is at stake before the November 4 election" (1)- Sluit PDF en kotst zijn jodendom er even uit om verder te lezen.
.
"I get tears in my eyes and a lump in my throat" (2) - Opnieuw toiletbezoek om het laatste beetje omelet naar buiten te werken.
.
"[T]the far-left had the highest prize: complete control of the Supreme Court" (2) - Aaaah, the same court that granted Bush in 2000 his illegal presidency, great! The same court that decriminalized homosexual sex (the Christian's next point). And finally this is the same fockin court with seven of the current justices chosen under a Republican presidents, while only two appointed by a Democratic president. Wat voor democratie, Jesus piece?
.
"The most far-reaching transformation of American society came from the Supreme Courts stunning affirmation, in early 2010, that homosexual marriage was a constitutional right" (2). Wel, de Lawrence v. Texas case was al in 2004 en gaf ruimte voor same-sex samen zijn. Huwelijk is een logisch vervolg daarop. Same-sex marriage is al mogelijk in drie staten: California (Republican), Massachusetts (Republican, zie Brian Lees, and Connecticut (12 Republicans and 21 of the 24 Democrats voted for the bill).
.
Dit is pagina 2 en ik weet al genoeg. Dank Stockton, dit was weer aardig sarcastisch en amusant. haha.
Killswitch | 01-11-08 | 16:16
Hoezo ben jij niet links? Ik vrees dat er een gesublimeerde jeaudenhaterT achter je nick schuil gaat, gezien je comment.
Overigens ben je buitengewoon slecht geinformeerd. McCain is beslist geen sockpuppet van de Bush clan. Sterker: hij staat bekend om zijn tegendraadsche opvattingen tov de GOP.
Flikker eens op met die kudnokiabanner.
.
Geenstijl heeft zeker ook centjes te kort.
als ik in amerika woonde zou ik gewoon voor obama stemmen hoor..
wat moet je dan.. die opa?
en wat is precies het probleem als iran israel platgooit dan?
zijn die joodse mensen daar ook niet gewoon naar binnen gelopen met boek in de hand en roepend: ophoeren.. dis van ons.. staat in dit boek!
en nee ben geen linksch mensch maar hoef nou ook geen opa die zich als rambo voor gaat doen en precies gaat doen wat bush zegt.
omaba for president!
spaniard | 01-11-08 | 16:07
Geen gevoel voor humor, dus. Is de Azijnbeaude.nl niets voor je?
Obama is tenminste 1000x beter als de bejaarde cowboy van mcCain. De Republikeinen laten de economie draaien op wapens en olie. Dit zijn dan ook de twee grote sponsoren achter deze partij. Gevolg is geen inovatie en wel oorlog. Daar is de wereld niet mee geholpen. Opzouten met die gasten. We moeten nu eerst de hele teringzooi van de afgelopen 8 jaar omruilen.
En eehh o ja, ik ben zeker niet links maar hou wel van een gezonde wereld.
bottehond | 01-11-08 | 16:07 neemt niet weg dat JD er tot zijn ellebogen inzit.. alleen is de getuige al weg, die chauffeur wiens verdachte dood nooit opgehelderd is en wordt.
CoJoNes | 01-11-08 | 16:02 en als je nog vragen hebt.. een telefoonnummer: 10 cent per minuut.. bellen met de overheid over iets wat de overheid graag wil.. zo'n campagne verdient zichzelf terug.. en meer.
Hoewel ik als rechtse harrie veel topics zeker gevat vind hier, getuigd dit bullshit verhaal helaas van het tegendeel. Is de rechtvaardiging van rechts niet dat de kut allochtoon die crimineel is mag worden benoemd, maar ook dat de allochtoon of kleurling die zich gedraagt wordt gerespecteerd als ieder ander????
Dit verhaal ruikt wat mij betreft naar racisme. Jammer aangezien geenstijl zijn geloofwaardigheid hiermee verkwanselt, en een duidelijk geluid uit de rechtse hoek is juist net wat we in deze tijd nodig hebben.
van dal | 01-11-08 | 16:00
Het gaat, naar verluidt, niet alleen om JD, dat verklaart een en ander.
@van dal | 01-11-08 | 16:05
Kijk, dit zijn dus dingen waar ik me in ga vast bijten. Ik betaal jack-shit, daar zorg ik wel voor.
CoJoNes | 01-11-08 | 16:02 gaat je 13 euro kosten, dat bezwaartje..
@Korreltje Zout
Hoe kom je erbij dat het een Christelijke site betreft? Ik heb helemaal niets met het Christendom of welke religie dan ook. Integendeel.
CoJoNes | 01-11-08 | 16:02 en kopieën van identiteitsbewijzen meesturen en je burgerlulnummer invullen... terwijl de brief op zich niet eens fatsoenlijk geadresseerd is.
@van dal | 01-11-08 | 15:55
Deze is ook mooi:
"Kinderen tussen de 12 en 16 jaar zijn verplicht dit formulier samen met u te ondertekenen."
Waarom in godsnaam? Zodat er een goede campagne gevoerd kan worden op de staatsscholen? Bovendien moet je godverdomme als ouders een uitreksel uit het geboorteregister meesturen. M.a.w. als je bezwaar hebt, moet je dokken. Werkelijk ongehoord dit.
@ Karel: Jay-Z for president!
epic-downloads.info/index.php?q=jay-z&...
Hova!
bottehond | 01-11-08 | 15:57 de azijnbode viel deze week al eerder door de mand van de vrije nieuwsgaring, op pagina drie (!) afgelopen dinsdag een klein postje, want een artikel kon je het niet eens noemen, over een topambtenaar die niet vervolgd gaat worden wegens kinderpr0n... géén naam, alleen dat het verzoek tot vervolging was gedaan door een turk die in zijn eigen land een straf uitzit..
ook bij de azijnbode mag de naam joris demmink niet meer gedrukt worden kennelijk.
Chili Palmer | 01-11-08 | 15:46
Uiteraard niet. Volgens mij was het slimmer geweest om Mitt Romney te nomineren. Bovendien zag ik liever Hillary C. als democratische kandidaat.
Alles beter dan Obama.
@ Blue Leader | 01-11-08 | 15:57
Kort en krachtig betoog!
@ R.B.Scott | 01-11-08 | 15:53
Hoe weet jij dat je zus thans geen lul heeft?
@Stockton
Die kant zou het best wel eens op kunnen gaan met Obama. En dan staat hij met zijn rug tegen de muur. Kaboem.
stuyterkuycken | 01-11-08 | 15:31
Moewhahaha.... inderdaad... www.azijnbeaude.nl..... huh?
Het is hemeltergend eng op die site.
Daar hangen een paar zwakzinnigen rond die ronduit toegeven op : fascisten en racistenjacht" te zijn om de Azijnbeaude puur en bloedgroepzuiver te houden.
De internetredactie daar heeft goeie ideeen en timmert aan de weg. Jammer voor die gasten.
@ st0mpie | 01-11-08 | 15:53
Ik zie het niet, maar vanaf nu zal ik goed opletten. Bedankt voor de tip!
R.B.Scott | 01-11-08 | 15:53 en dan had jij 'r toch geneukt? wat is je punt?
Als ik het goed begrijp worden (wordt) de US of A onder Obama een land van hoeren, flikkers en nikkers. En Commies. Maar Archie Bunker en de zijnen zullen er wel voor zorgen dat het zover niet komt. Dus kunnen we rustig afwachten tot het echt mis gaat.En dan zijn we allemaal radio-actief.
CoJoNes | 01-11-08 | 15:52 maar goed, op eigen kosten nog maar zo'n formulier drukken/printen want er zat er natuurlijk maar één in.. en wij zijn met z'n twee.. zoals heelveel deuren gedeeld worden..
typisch overheid : aan de bewoners van dit adres...
maar bezwaar wordt er gemaakt hier. echt wel.
Ja,en als m'n zus een lul had dan was het m'n broer geweest.
Nog meer nieuws?
ben ik nou de enig die ziet dat die hele obama elke week wat blanker wordt?
denk nog een jaartje en ze kunnen zn neus gaan vastzetten
@van dal | 01-11-08 | 15:51
Eens!
Toen ik hem openmaakte, wist ik dat je op die brief doelde. Maar geloof me, 99% van de bevolking zal het een prima idee vinden.
CoJoNes | 01-11-08 | 14:59 kijk, dáár was ik zo benieuwd naar, eerder vandaag. en het is gewoonweg schandalig dat het je door de strot geperst wordt tenzij je bezwaar maakt. dat is verkeerd om. je zou middels een formulier toestemming moeten verlenen.
wat zal mij het nu m'n anus oxideren welke lampuhlul daar de macht krijgt!!!!
beter onze eigen politiek op z'n donder geven!!!
dus gaarne meer info over onze eigen nietsnutten aub.
@redactie
begin me ondertussen af te vragen of jullie daar en masse zitten de fappen op McCain en die machtsmisbruikene VP die hij in zijn schaduw meeneemt.
Krijgen we straks net als op Amerikaanse sites ook hier citaten uit de Openbaringen van Johannes voorgeschoteld en moet ik echt gaan geloven dat het kaballa getal van Barack **Husain** (*boeh!*) Obama 666 is?
Voor het evenwicht nog iets kritisch te melden over Old Man John? Bijvoorbeeld dat z'n halve partij hem heeft laten vallen en dat ie bussen met schoolkinderen moet laten aanrukken om zijn bijeenkomsten nog iets te laten lijken?
www.huffingtonpost.com/2008/10/30/mcca...
Inderdaad, Stockton is zo vreselijk conservatief dat ie allemaal vreselijke dingen in z'n artikel zet die ook nog eens helemaal niet waar zijn. Wat wil je dan Stockton? McCain, tsjongejongejonge.
Hier een beetje suggereren dat Obama voor het aborteren van voldragen kinderen is, wat denk je wel niet?!
Waardeloos stukje dit, Geenstijl, echt waar, jullie laten je weer vreselijk kennen met je nietlinksnietrechtsmaarrechtdoorzeeapartheids topics!
Dus zoals in Mattheus 6:13 staat te lezen blabla, is GS plots f***ing reli geworden? Overigens, ALLES wat er ogenschijnlijk zou staan te gebeuren is echt niet af te schrijven op de conto van 1 president, dat is wel erg kortzichtig en grenzend aan het intelligentie niveau van een mongolide zeekomkommer.
Nou zijn er hier mensen dit dit een zwart humor stukje vinden, en ik geef ze gelijk. Maar GS gaat er aan voorbij dat de gemiddelde interesse-boog van haar reaguurders 10 minuten is en dan al heel graag weer verder willen met hun eigen leventje. Dus in die betreffende 10 minuten zal meer dan de helft hier enig geloof aan hangen en dit meenemen in hun vertroebelde perceptie op de wereld, dientengevolge de boel nog meer op de rem te zetten door angsthazen mentaliteit te genereren ipv keiharde doorzetters te creeeren. Beetje hoog NU.jij gehalte krijgt het zo.
bottehond | 01-11-08 | 15:42
OK, maar McCain is ook geen Kissinger.
Bottehond, uw beroemde multiple-posttechniek sorteert te weinig.
harl | 01-11-08 | 15:34
Hij zegt het goed.
Haha heerlijk hoe jullie toch in je broek schijten voor verandering. Alles wat vreemd is.........
@ harl | 01-11-08 | 15:36
jij haalt een Gristelijke bron aan om iets duidelijk te maken. En dat is altijd lachen! De grootste Obama haterts zijn Gristenen. Bank voor de donkere medemens. Bang voor verandering. Bang voor het afschaffen van hun privileges. Bang voor homos.
nou nou, een beetje Obama zwart maken....., ohnee dat is hij al.
Voor alle Obama rukkertjes:
Obama is naar de nederlandsche verhoudingen een aartsconservatief waar menig CDA=erT zich voor zou schamen.
Bovendien, en dat is veel relevanter: Obama staat een protectionistische politiek voor. Lekker voor andere landen, vooral die landen die geen sou te makken hebben en uitvoeren naar de States.
En waarom ik van ganser harte hoop dat deze Rattenvanger van hameln niet gekozen wordt: zijn plannen met het Midden Oosten kunnen de Vrije Wereld aan de rand van de ondergang brengen.
Ik zou zeggen: careful what you wish for.
CoJoNes | 01-11-08 | 15:34
Het dorp zal uitlopen. Zegt het voort; een Europeaan.
Obama > McCain. I go for the lesser of two evils.
@ harl | 01-11-08 | 15:36
ja mooi he? Mijn kapsel is wel veel werk maar bijna niemand vindt het mooi.
Craptain | 01-11-08 | 15:32
Geen gevoel voor humor, dus. Is de Azijnbeaude.nl niets voor je?
@Korreltje Zout
Ik zie de relevantie niet. Blij met je nieuwe jas?
@Bigi Bana Boy
Als jij zo voor het einde van de vrije markt bent, zou ik gewoon lekker naar Noord Korea verhuizen.
@vagehond
nl.youtube.com/watch?v=4Bxrn1HBbnA&...
Even doorspoelen naar 5:50
ps: volgende topic wordt een cursus sarcasme voor het hele gezin?
60CX | 01-11-08 | 14:52
Geen gevoel voor humor, dus. Is de Azijnbeaude.nl niets voor je?
Bigi Bana Boy | 01-11-08 | 15:28
Dewey beats Truman....
Echt zielig hoe Geenstijl keer op keer de republikeinse propagandamachine gelooft.
@ bottehond | 01-11-08 | 15:29
Ik zie 'm het adres als intikken en de grap er niet van inzien. Maar dat heb je met die azijnzeikerts.
harl | 01-11-08 | 15:25
Wat heb jij een kijk op campagnetechniek joh. Probeer eens WC-eend.
Bwoehoe.. lekker boeien... Alsof die 'citizen (mc)caine' zo'n goed alternatief is. 'T werd weer 's tijd voor wat nieuws, na jaren 'ku klux klan-poppenkast' te hebben gehad. Misschien moeten we eerst maar 's zien wat er gebeurd, voordat we de boel gaan zitten afzeiken, nietwaar?
Oh ja en het einde van de vrije markt kerk niet te vergeten. Het leven si sosms vriendelijk voor de mensen.
@ harl | 01-11-08 | 15:25
en God zuigt piemols
www.redkid.net/generator/punk/newsign....
Het is vandaag | 01-11-08 | 14:23
Geen gevoel voor humor, dus. Is de Azijnbeaude.nl niets voor je?
Ik vind het altijd een beetje een sneu gezicht zo'n achterhoede gevecht van mensen die weten dat ze verloren hebben. Dus GS, doe een sop houden en neem je verlies. Een linkse negert for president hehehe * sardonisch lacht * de komende vier jaar.
ViperNL | 01-11-08 | 15:20
Daar kun je je niet helemaal achter verschuilen, alsof dat onderhuidse boodschappen mandaat zou verlenen.
Obama is een gevaar. Hij is een narcissist die leeft voor macht en aanbidding. Hij voelt zich verheven boven iedereen. Hij heeft charisma en geeft sublieme toespraken. Echter houden deze toespraken niets concreets in. Hij zegt orkanen te kunnen stoppen. Hij vindt zichzelf de man waarop heel de wereld heeft moeten wachten. Zijn aanhang verheerlijken zijn persoon zonder te weten waar hij voor staat.
Hij ontkent, liegt en verdraait. Obama is een gevaar.
www.faithfreedom.org/obama.html
-weggejorist-
@CoJoNes | 01-11-08 | 15:15
Nu ja, die kinderen zijn er dan niet, maar ook als stel of individu zit je niet te wachten op een dossier dat tegen je kan worden gebruikt. Aan de andere kant is de gedachte dat ziekenhuizen en behandelaars niet over de informatie van de huisarts, mocht er iets ernstigs voorvallen, beschikken onverkwikkelijk. Daar speelt de overheid uiteraard op in. Lastig...
Moet eerlijk zeggen dat ik nog twijfel tussen Obama en McCain.
Bij Obama hoorde ik dingen die naar Amerikaans protectionisme rieken, en dat is niet goed voor onze handel (denk even aan Corus en eerdere conflicten met de VS over staal en landbouw). Sowieso is protectionisme in crisistijd geen goed idee.
Ook over zijn buitenlandsbeleid heb ik de nodige vragen. Obama ziet bijv Europa nog als een instituut dat aan de leiband moet lopen van de VS, terwijl de Georgische crisis en de kredietcrisis toch duidelijk het tegendeel bewijzen. Verder wil Obama een dialoog met Rusland, maar hij kan de Russen niks bieden. En verder gaat meneer ervan uit dat Amerika de enige supermacht is, terwijl elke wetenschappelijke publicatie over de toekomst [sic] toch spreekt van een tripolair wereldsysteem. Ik vraag me dan ook af, of Obama wel leeft in "het echte Amerika" of slechts in een achterhaalde droomwereld.
McCain lijkt mij beter op de hoogte te zijn van de machtsverhoudingen in de toekomst, maar ja, hij is gewoon een oude seniele ziel.
Cojones, Wouter Pijzel van de nederlandse orde van uitvnders zou je graag spreken.
@CoJoNes | 14:59
Nee.
Maar wij hebben dan ook een deurstickerT met:
" Geen post van de overheid ".
Koos Spee kan ons niet vinden.
PT Als Rutger nu voorbij vliegt in een Cessna ipv voorbij rijdt en je maakt een foto heb je dan meteen gewonnen?
Zo te zien hangt die nu rond bij luchthaven Lelystad.
www.geenstijl.nl/trackntrace.html
Alle bewindslieden uit het kabinet Bush die betrokken waren bij de oorlog in Irak worden vervolgd''
Alleen al om die reden zou Obama een betere president als Mccain zijn.
Blijft jammer dat Ron Paul geen kans heeft gekregen.
Jammer dat bijna niemand het sarcasme ziet die letterlijk van het artikel afdruipt.
@ Stockton: Het wil nog niet zo vlotten met de Gonzo journalism zie ik. Op zich wel een aardig stukkie huisvlijt maar dat is het dan ook wel. Er staan ook wel een paar aardige voorspellingen in maar jouw naamgever - de enige echte Hunter S. Thompson - zou zich omdraaien in z'n graf als 'ie ziet wat een slap aftreksel van zijn briljante werk voor Gonzo door moet gaan.
Dusss, blijven oefenen en niet opgeven.
CoJoNes | 01-11-08 | 15:01
Goed dat je 't zegt. Ik gooide de (huis-aan-huis)enveloppe reeds op de kerkkoor-dagje-uit-papierstapel
Lekker belangrijk; in de eerste alinea wordt de bijbel al aangehaald als serieuze bron van informatie. De christenhonden van de VS schijten zeven kleuren terwijl christensocialist Ballin in Nederland mensen in naam van god het gevang in wilt flikkeren.
@J.N. de Kabelpen | 01-11-08 | 15:02
Natuurlijk moet je bezwaar maken, zeker voor je kinderen. Als de overheid een ding bewezen heeft, is het wel dat ze dingen niet kan beveiligen. Het meest belachelijke is natuurlijk dat de staat op dit moment bij 3 verzekeraars een direct belang heeft. De vraag is: Vertrouw jij de staat en ze nee, hoe kun je het ze zo moeilijk mogelijk maken om al je gegevens in een grote database te bewaren?
Lucht dat op stockton? Om je eigen zielige gefrusteerde leven te compenseren met het 'zwartmaken' van Obama.
Anders vragen we tog gewoon of God president wil worden van de US of A
Die lost alles zo ff op
Wat een irritant stukje GS. De humor is ver te zoeken. Mag aannemen dat jullie toch niet echt voor McCain de Ouwe bok zijn?
Flikker toch op met je US Elections, GS.
Na de eerste paragraaf van de pdf al gegeten en gedronken. Geschreven door een figuur die zichzelf geleerd heeft dat Oslo de hoofdstad van Zuid-Afrika is.
Als de schrijver het zou oplezen begint hij met: Hi y' all cottonpickin' bastards.
Wel buitengewoon grappig tussen het stofzuigen en het boodschappen doen in.
Ik mis het stukje in de geschiedenis dat Obama tijdens zijn inauguratie heen en weer aan het rennen is op het podium. 10 rednecks op een dak met springfields roepend: "He won't stand still !!!"
Geachte van de duivel bezeten Stockton.
Lever Bin Laden nou maar op, misschien hebben je republikeinse dames dan nog een kans.
@CoJoNes | 01-11-08 | 15:01
Mooi hè, viel vandaag in de bus, twijfel nog over bezwaar maken.
ps 2 2008 elections moet zijn 2000..
@ seven | 01-11-08 | 15:00
lekkere copy paste layout
ps 1x democrats staat er nog, nou ja, you get the point
Ook wel handig zo'n Elektronisch Patient Dossier, als je als staat zelf 3 verzekeringsmaatschappijen bezit. Wat een grap.
@ViperNL
Ik heb neer symphatie voor Obama dan McCain, al is het alleen maar dat hij zo snel mogelijk de oorlog in Irak wil beeindigen, en McCain is een oude vent die het goed zou doen op de plaatselijke klaverjasvereniging, maar ik zie hem niet het belangrijkste land besturen.
@Miretra
Hier pagina 2 maar dan met enkele kleine aanpassingen.. 2012 verandert in 2008
liberal en left veranderd in conservative
en Obama in Bush verder niets, zo klopt het veel beter.. Voor de duidelijkheid in capitals..
Dear friends,
I can hardly sing “The Star Spangled Banner” any more. When I hear the words,
O say, does that star spangled banner yet wave
O’er the land of the free and the home of the brave?
I get tears in my eyes and a lump in my throat. Now in October of 2008, after seeing what
has happened in the last four years, I don’t think I can still answer, “Yes,” to that question. We
are not “the land of the free and the home of the brave.” Many of our freedoms have been taken
away by a CONSERVATIVE Supreme Court and a majority of Democrats in both the House and the Senate,
and hardly any brave citizen dares to resist the new government policies any more.
The 2008 election was closer than anybody expected, but BUSH still won. Many
Christians voted for BUSH – younger evangelicals actually provided him with the needed
margin to defeat GORE – but they didn’t think he would really follow through on the far CONSERVATIVE policies that had marked his entire previous career. They were wrong.
Jammer dat Bill Hicks dood is. Wat hadden we dan een lol gehad. Beste sta op komiek ever.
Zo... Iemand de informatie over het Electronisch Patient Dossier ontvangen?
Als je NIET wilt dat gegevens worden uitgewisseld, moet je dat aangeven.
Ongelooflijk.
@ 60CX | 01-11-08 | 14:52
Er zijn best wel GS lezertjes met stemrecht in de US hoor,en reken maar dat die zich enorm laten leiden door dit soort artikels.
Je kunt amerika niet eens meer in komen zonder geregistreerd, gecontroleerd en gestrip-searched te worden, telefoons worden afgeluisterd, mensen zonder bewijs vastgehouden en gemarteld en duizenden, zoniet tienduizenden staan op straat en leven in tenten, allemaal in 8 jaar republikeinse overheersing.
En nu maken de amerikanen zich zorgen om hun vrijheid?
Omdat homo's, zieken, armen en zwakkeren wellicht eens een duwtje in de rug krijgen?
De amerikanen zijn doodsbang gemaakt voor collectieve gezondheidszorg, maar de waarheid is dat de meeste mensen die nu zouden stemmen tegen gezondheidszorg in Amerika het niet eens kunnen veroorloven zich te laten opereren. Alleen weten ze het niet.
Amerikanen zouden zich eens moeten realiseren dat "Land of the Free" betekent dat alle inwoners vrij zijn. Ook homo's. ook zwarten, ook latino's en ook moslims.
Het absurde idee dat Amerika bestemd is voor blanke modale christenen moet eens afgestraft worden door de gezamenlijke minderheden, die samen een goede meerderheid vormen.
Deze belachelijke brief van een ongetwijfeld doorgedraaide christen die de basisregel vergeten is in zijn(/haar?) waanzin:
Heb uw naaste/vijanden lief.
De haat en angst die van deze brief afdruipt is helaas typerend voor het "christelijke" amerika heden ten dage..
Ik vind beide kandidaten helemaal niets maar als ik zou moeten kiezen, dan maar McCain.
@60CX | 01-11-08 | 14:52
Lees anders de links ook even. Dan snap je dat dit een sneer is naar het zoveelste doemdenken/afzeiken van die achterlijke republiekeinen/gristelijken.
Oh, dus GeenStijl staat wel een onderbouwing met bijbelteksten toe als het hun even goed uitkomt... aha...
Christians we cannot believe in
seven | 01-11-08 | 14:48
Leitmotiv volgende verkiezingen: "de democraten hebben de belastingen verhoogd"
Winnaar: Read my lips nr.zoveel.
Next.
Gelukkig hebben wij geen 2 partijenstelsel.
@Infidel Castro | 01-11-08 | 14:46
De kans dat jij binnen nu en tien minuten overlijdt, bestaat ook. Lul 'ns niet zo dom.
Djiezus, hebben die lutsers niets beters te doen?
wat een hoog jomanda gehalte dit topic
kan ff iemand uitleggen wat het doel is van dit topic
wil de opsteller van dit geneusel werkelijk nog een periode van 4 jaar oplichterij van de gehele wereld.
Pro Life Christians for guns and the death penalty. hahahaha.
Valt me op dat het de laatste tijd steeds meer dom gebabbel op GS is, Obama of McCain is mij om het even, maar deze laffe vage insinuaties vallen niet lekker bij mij. Maakt verder geen fuck uit want zowel ik, als deze meneer die onder het pseudoniem Stockton opereert, als de rest van de GS lezers hebben geen stemrecht in de VS.
Pon | 01-11-08 | 14:23
Dat het alleen maar rotzooi oplevert die de EU op mag ruimen van onze belastingcenten.
@Karel Kruizenruiker | 01-11-08 | 14:45
U is McCain aanhanger, begrijp ik?
Bah, wat zijn die gristenen toch eng
Miretra | 01-11-08 | 14:42
Geen samenvatting, maar als je de woorden Obama vervangt voor Bush en McCain voor Gore en 2012 voor 2008 dan klopt het verhaal nog beter en hoef je niet eens in de toekomst te kijken..
Maar wat is hier nou mis aan dan?! Lijkt mij alleen maar vooruitgang!
@bwahaha | 01-11-08 | 14:20
Sterke actie!
@J.N. de Kabelpen | 01-11-08 | 14:36
De kans dat Obama komt te overlijden bestaat anders ook. En dan zou het dus president Biden worden, daar zit je op te wachten?
Dit is nu niet bepaald het sterkste topic van GS. Wel voorzichtig zijn want de naam van Stockton staat er onder en als je daar iets van zegt krijg je Pritt Stift achter je aan. Ik spreek uit ervaring.
Obama en de economie:
nl.youtube.com/watch?v=ADdgmfVWAkM
seven | 01-11-08 | 14:36
We zijn niet allemaal zo ijverig als jij.
Samenvatting?
Bovenstaand stukje kan het niet zijn, Obama is net zo anti homo en en pro wapenlobby als elke preskandidaat.
De VS is (of zijn, mij een worst) oerconservatief.
bwahaha | 01-11-08 | 14:20
PWND! Sorry, moet even op zaterdagmiddag.
@Dundunbanza | 01-11-08 | 14:30
Niets is minder waar. Heb me eerst georiënteerd en kwam bij McCain uit. Toen nam hij mevrouw Palin erbij en liet hij enige, naar Alzheimer riekende steken vallen. Ook in de debatten vond ik Obama sterker. De druppel was echter de krankzinnige verdachtmakerij van afgelopen weken. Weg met die oude man. Trouwens, president Palin -de kans dat grandpa McCain gedurende vier slopende jaren sterft, is aanwezig- daar wil een mensch toch niet aan denken...?
Wat lezen de reaguurders toch snel alle 16 pagina's uit de pdf. Cursus snellezen gehad?
Even een stukje recente geschiedenis, democraten aan de macht:
lvb.net/item/5868
Goh.., welke serieuze reaguurder kan deze site nog serieus nemen..?
"Wat een slap geouwehoer. Bron? Oh ja een fictief hersenspinsel uit de toekomst. O ja geenstijl... lol"
Het is vandaag | 01-11-08 | 14:23
Best wel ernstig als je hier de ironie niet van inziet.
Misschien is deze site iets meer voor jou, daar staat tenminste geen slap geouwehoer *kuch*.
www.pvda.nl/renderer.do/clearState/tru...
Dom gelul
Ik ben een beetje moe van al die publiciteit over die succesnegert en die patatboer, pleurde net de tv aan ik staar weer recht in die kop van Obama.
IS tactiek van de republikeien , met mccain verliezen ze zeker, kan Obama de kredietcrisis en Irak en nog wat van die dingetjes op gaan lossen , wat hem niet zal lukken.
Dat klinkt altijd nog beter dan Bush.
Hey, Stockton is lekker op stoom geraakt
ik ben bang dat een betoog dat in de derde zin al een bijbelquote nodig heeft om een punt duidelijk te maken het niet waard is om verder te lezen
@J.N. de Kabelpen | 01-11-08 | 14:26
Prutser, jij laat je lekker inpakken door de linkse media.
jammer dat er geen doemscenario's waren over de verkiezing van Bush ("door God gezonden") in 2000. O wacht eens even die zouden allemaal uit zijn gekomen. Nooit meer republikeinen aan de macht lijkt me het paradijs. Tot de macht de democraten corrumpeert, zie het CDA in Nederland :-)
@bwahaha | 01-11-08 | 14:20
www.onzetaal.nl/advies/vs.php
Een Hawaïaan als president lijkt mij wel leuk. Leuker dan een bejaarde held met een dom wicht als backup.
Hmmm, als ik die brief lees dan lees ik eruit dat Obama gewoon een soort Nederland van de VS wil maken.
Helaas hebben wij hier een Ernst Hirsch-Stalin die van Nederland een Amerikaanse biblebelt wil maken.
Wat een boel ongefundeerd opgekropt negativisme.
Ik ga dat paranoide betoog niet lezen, zonde van de tijd en moeite. Feit is wel dat we geen flikker opschieten met een president Obama. Yes, we can, riep een zekere Bob de Bouwer toch altijd? Dat weet je eigenlijk al genoeg.....
Na de schandalige zwartmakerij -oink oink- van republikeinse zijde, hel ik over richting Obama. What the fuck, sterker, laat die man alsjeblieft president worden. Alles beter dan een geriatrisch geval, met een goed geklede buikspreekpop in z'n kielzog, aan het roer.
RexMundi | 01-11-08 | 14:22
Dapper hoor!
Beste tekst die je hebt?
Ja, wij gaan nog weinig lol aan Oboema beleven!
Alsof Obama liberaler dan Ernst Hirsh O'Ballin is. Ik dacht het niet.
jajaja.. en je punt stockton..?
Wat een slap geouwehoer. Bron? Oh ja een fictief hersenspinsel uit de toekomst. O ja geenstijl... lol
Het is en blijft een negert...
Obama is toch die gast van 't PLO?
bwahaha | 01-11-08 | 14:20
Kloteweek achter de rug, Bwa?
VS grijpen, niet grijpt. EIKEL
-edit- www.onzetaal.nl/advies/vs.php
kthxbai
REAGEER OOK