Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hans Dinges over MijnStijl of zoiets

hansdinges100.jpg“De katholieken! Dat is het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk! Maar die naaien er op los! Die planten zich voort! Als konijnen, ratten, vlooien, luizen. Die emigreren niet! Die blijven wel zitten in Brabant en Limburg met puisten op hun wangen en rotte kiezen van het ouwels vreten. [...] De katholieken zijn de vijanden van dit land, altijd geweest." Daar, beste lezers, moesten wij vandaag aan denken toen we Hans Dinges op de televee zagen. Hans Dinges, babyboomert en thans CDA-senator was te gast in Business Class van Harry Mens. Hans Dinges mocht even fulmineren over alles wat mis is in dit land. Uiteraard is het allemaal de schuld van MijnStijl. Nou ja. We deden het graag. At your service. En doe de groeten aan die twee ouwe kontknijpers Lubbers en Balkenende.

Reaguursels

Inloggen

leuk filmpje.
Is absoluut niet naar te luisteren brrr wat een zelfingenomen eng figuur is dat.

Vitayalin | 27-10-08 | 12:13

Harry Mens, de Bob Woodward van de Nederlandse journalistiek.

LJBrinkhorst | 27-10-08 | 10:57

Er is maar een woord voor die lui. gristenhonden!!!

dikkegek | 27-10-08 | 08:54

'Hans dinges of MijnStijl ofzoiets': hahahaaaaa, prachtige, treffende, zeldzaam mooie kop!

Bartelds | 27-10-08 | 08:35

En huppekee weer een megalomane moskeet erbij in Duitschland, ditmaal in Duisburg dankzij o.a. zusterpartij van Hillens CDA de CDU en CDU-Parteichef und Ministerpräsident van NordRheinWestfalen Rüttgers die bij de opening aanwezig was.
En geen enkel protest van de autochtonen, daar de meeste inweauners reedsch van Turksche afkomst zijn.
www.tagesschau.de/multimedia/video/vid...

wachtmeester de bruy | 27-10-08 | 08:22

Wat hij ook zegt, is dat alleen mensen die ergens iets vanaf weten, er iets over mogen zeggen. Zoals die lieden van mijnstijl. Ofzoietsdergelijks. En dan niet snappen, dat hij zichzelf daarmee eindeloos diskwallificeerd; en het volk nog verder van zich vervreemd...

kan iemand mij uitleggen, waarom wij automaisch lid zijn van de staat? ik heb nooit iets getekend! en waar betaal ik nou precies belasting voor?

ik vind, dat de staat zijn monopolie maar eens moet prijsgeven. Als iemand het beter denkt te kunnen: gewoon doen! en een staat in de staat beginnen. Laat de mensen KIEZEN bij welke staat ze willen horen, en zie! de 'oude' nederlandse staat volstaat niet meer: wij eisen een staat, die sneller dan 7 jaar doet over een eenvoudige rechtszaak. Die snapt, wat het internet is. Die niet, overal 20 jaar achteraan hobbelt. Dat stemmen, dat is bullshit. 30 kruisjes, is that all? en o ja,

VERGEET EUROPA, wij worden dus GEEN provincie, van een superstaat!

omdat wij maar een staat hebben, valt er niets te kiezen. Omdat de staat al ons geld afpakt, en er niets voor teruglevert, is de staat in weze de grootste criminele organisatie ter plaatse hier aanwezig.

dat kan je ook zien, aan het feit, dat de overheid ons land kado doet, aan zowel moslims als europa: iets kado doen wat niet van jouw is, is gewoon diefstal. Deze overheid vertegenwoordigt het land niet, het KNECHT en BESTEELT en levert dit land UIT.

OM! met deze 'regering'! WEG ermee! Laat u niet langer naaien! niemand kan u DWINGEN lid te zijn, van NIETS! verscheur uw paspoort! betaal geen belasting meer! KOM IN VERZET!

hammerbrain | 27-10-08 | 08:01

Dit is nu precies het soort dikke vette volgevreten hypocriete mannetjes waar dit, eens zo mooie, land aan kapodt is gegaan. Alle actuele problematiek gaat aan ze voorbij, omdat ze er eenvoudigweg niet mee geconfronteerd willen worden. En een probleem wat in HUN ogen niet bestaat, bestaat niet. Ze hebben hun comfortabele leventjes ingericht zonder files, vervelende kansenjongeren, pensioenzorgen enz. Ze zorgen zeeeeeeeeer goed voor zichzelf en zo af en toe treden ze in de echtemensenwereld door spreekbuizen van dat kleaudtjesvolk van belastingbetalers (mijnstijl) zwart te maken.
Lekker oprodten, maatschappelijk blinde KVP-lul!

pennestront | 27-10-08 | 07:48

Wat hij dus zegt is dat politici automatisch respect zouden moeten krijgen in plaats van dat ze het respect moeten verdienen...

Slaat nergens op.

tele2 | 27-10-08 | 07:39

Dat is het grote nadeel van vele politici. Ze krijgen bijv. -geenstijl- te horen en herhalen dan -mijnstijl.- De ongeïntereseerdheid druipt ervan af. Daarom gaat er ook zoveel mis/krom in Den Haag.

Treurig varken | 27-10-08 | 07:25

Meneer weet niet eens, hoe deze website heet, maar denkt toch een kans te maken, in een discussie waarin ARGUMENTEN de strijd moeten winnen? treurig...

meneer mag geen oordeel over ons vellen, zoals wij geen oordeel over de islam mogen vellen. Wij mogen pas kritiek hebben op de islam, zodra wij de koran kennen. Dit heerschap mag pas kritiek hebben op geenstijl, als ie doorkrijgt hoe een muis werkt.

Dinosaurier! Sterf eens uit! tijd, voor de nieuwe tijd! weg met de oude plucheplakkers!

hammerbrain | 27-10-08 | 06:46

'met nul argumenten' mijn aars, meneertje, als iemand NUL argumenten heeft, is het wel het clubje landveraders dat zich 'volksvertegenwoordigers' noemt:

discussieprogramma met wilderianen? zou wel eens een argument te horen kunnen zijn, dus VERBOTEN, de nos, zo links als de pest, zo links, dat van 'nieuws' geen sprake meer is, maar meer van 'staatspropaganda'.

de overheid liegt bedreigt, meet met 2 maten, en doet ons land kado aan moslims. Maar van ONS zul je nooit een 'argument' horen, wij willen alleen maar ROEPEN!

WHAAAAAAAAAA! ik word GEK! Waarom zouden wij de helft van ons inkomen als 'beschermingsgeld' storten aan een criminele organisatie (de nederlandse staat), als die ons vervolgens TOCH niet beschermt? dan kunnen wij dat geld beter zelf houden, en ONSZELF beschermen, of is dat nou een argument, waar men zo bang voor is?

de media doen er ALLES aan om de argumenten van wilders UIT de media te houden: het zou het volk wel eens op ideeen kunnen brengen.

overheid tegen media: 'hou jij ze dom, probeer ik ze hun geld af te pakken'

hammerbrain | 27-10-08 | 06:37

Volgende week zondag tegeneauver Harry Mensch in die reaude versleten zetel bij dat kampvuur:
The world according to G.B.J. Weesie van MijnStijl.

wachtmeester de bruy | 27-10-08 | 05:34

Zou onze bigamistische Harry trouwens weten dat het krijgen van enkel dochters niet aan zijn echtgenotes ligt, maar aan hemzelf? Man bepaalt het geslacht. Is echter bij veel mannen blijkbaar reden om het elders te proberen, wereldwijd.

zak_arme_turf | 27-10-08 | 01:25

Hans Hillen is eng maar Harry Mens is nog veel enger.
Heeft iemand zijn administratie ooit gecontroleerd?
Als makelaar heeft hij goed geboerd maar ik ben benieuwd of er wat onderwereldfiguren op zijn klantenlijst staan, het zou me niets verbazen.
Overigens vreemd dat er veel reaguurders goed op de hoogte zijn van die uitzending, heeft men niets beters te doen op Zondag (kater wegspoelen, neuqen of sport kijken)

necrosis | 27-10-08 | 01:01

@ Luso | 26-10-08 | 23:06
Wat een achterbaks geouwehoer is dit weer! Ik wil de statistieken wel eens zien dat katholieken zich voortplanten als moslims, kunt u dan ook in al uw "wijsheid" even verklaren waarom de kerken op een gewone zondag zo leeg zijn?
Nee, weet je wat eng volk is, die protestanten, en zeker de types die zondags twee keer lopend ter kerke gaan, die moet je in de gaten houden!

Spaansche Griep | 27-10-08 | 00:18

Hans Dinges, Harry Uhhhhhh, Mijn stijl, pottedikkie het wordt nog leuk in Nederland.

Dosina | 27-10-08 | 00:12

Het CDA is de oplossing niet. vroeger was het misschien een burgerpartij maar nu is het verworden tot een relekwie van oude, falende politiek die ver weg bleef bij de problemen van de grote stad. Wanhopig wordt er nu aan touwen getrokken vanuit boerderijen die op het punt staan te verzuipen om harlekijnen als Hans op de tv krijgen teneinde stemmen te trekken. Maar het is te laat om deze volgevreten senator in te zetten als joker. Het gaat al lang niet meer goed in de steden en oplossingen heeft het CDA niet. Ze willen fatsoen en stabiliteit maar zijn er niet toe in staat met dit kabinet. Veel mensen zijn op dit moment veel geld aan het verliezen op de beurs maar net als Bos schoffeert hij deze mensen door dit een misdadig systeem te noemen. Alsof het criminelen zijn. En ja Hans, een beetje openheid van onze bestuurders kan geen kwaad. In heel veel democratische landen moeten ze met de billen bloot wil men ze vertrouwen. En ik wil daar ook naar kunnen vragen! Op bestuurders zitten we niet meer te wachten, die gaan maar het bedrijfsleven in waar het grote geld zit. Politici met een verhaal en met elan, dat is wat we willen. Weer ergens bijhoren. Goede industrie. Veilige samenleving. Gezond verstand. Kernenergie. Geen geldverslindende knotsknettergekke provinciale politiek die nog geen weg kan laten aansluiten.

cosmosluller | 27-10-08 | 00:01

Haha die hondekop is ook meer dood dan levend zeg tegenwoordig!

Je-Zus Redde | 26-10-08 | 23:50

bottehond | 26-10-08 | 23:15
Hun religie biedt alle rechtvaardiging om als volslagen autisten door de wereld te hobbelen. En dat doen ze doorgaans dan ook, niet tot groot genoegen van andere volkeren, zoals zij al zo dikwijls hebben mogen meemaken.
Ze scoren hoog qua intelligentie, maar in wezen is dat niet 'des Pudels Kern'. Ik ben nu te gaar om er verder op in te gaan. Kom er bij gelegenheid nog wel eens op terug. Een begrip als 'collectieve geschiedenis' is niet veel meer dan een excuus, het betekent in feite niks. Tenzij je jezelf in de eerste plaats definieert als lid van een collectief. Dat doen joden, en da's erg onnozel. Er nog van afgezien dat ze verzonnen hebben dat een moorddadige psychopaat hen heeft uitverkoren uit alle volkeren. Je moet er maar op komen.
As said, ik kom er nog wel op terug. In dat rijtje van jou horen die idioten niet, of jij er nou wel of geen (direct merkbare) last van hebt.
Wij spreken, welterusten.

nattebever | 26-10-08 | 23:38

... die uitgestreken, schijnheilige misdienaarskop...

Spokofski | 26-10-08 | 23:34

Je WEET gewoon dat de man enorm zondig zal sterven.

Rollins | 26-10-08 | 23:32

Kijken jullie van GeenStijl naar dit soort programma's?
Jullie moeten je schamen!!!

stinkdiertje | 26-10-08 | 23:22

nattebever | 26-10-08 | 22:30

Zaken niet omdraaien, beverT. Dat jeauden de intelligentste Menschen zijn speelt zonder meer een rol en ook hun collectieve geschiedenis zit er voor een en ander tussen.

bottehond | 26-10-08 | 23:15

Katholieken planten zich voort net als moslims. Protestanten daarentegen creeren een geweldige samensmelting van alle volken wat heeft geleid tot een site als geen stijl waar iedereen zijn gal kwijt kan!

Luso | 26-10-08 | 23:06

bottehond | 26-10-08 | 22:15
Denk je nou werkelijk dat de joden zich niet met jou bemoeien? Nee, ze staan niet met scootertjes voor je deur te kloten, maar bepalen wat jij te zien krijgt, among other things.
Zie verder www.jewwatch.com/jew-controlledpress-f...

nattebever | 26-10-08 | 22:30

De onwelkome behoefte zich met mij te bemoeien?
bottehond | 26-10-08 | 21:51
Correct. Het jodendom was na de ervaringen met de zogenaamde 'godvrezenden' (zeg maar groupies, waaronder de eerste christenen) he-le-maal genezen. Het boeddhisme is ook niet helemaal smetvrij, in Zuid-Oost Azie zijn heel wat oorlogen gevoerd met boeddhistische symbolen op de vlaggen. Verder zijn de meeste 'afhoudende' religies van de weeromstuit zo racistisch/sectarisch als de neten geworden, maar dat is geen 1-op-1 relatie. Vraag aan een moslim ook niet of je met z'n zus kan trouwen, en dan denken dat je dat als niet-moslim gaat lukken. Orthodoxe joden zullen ook gruwen van het idee alleen al, en ook een overtuigd hindoe-vader zal waarschijnlijk met zijn ogen gaan rollen.
Dus de afhoudendheid is gedeeltelijk afkeer. Alleen de Islam en de Rooms-Katholieken combineren beide volop, schat ik zo. Missie/zending, en tegelijkertijd sectarisme.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 22:30

inquisitra | 26-10-08 | 16:33

GS (als personificatie van de zich emanciperende Vrije Burger) krijgt kritiek en aandacht omdat ze een bedreiging is voor het establishment. Kijk naar de criticasters en je weet tot welke kaste ze horen of zich rekenen.

bottehond | 26-10-08 | 22:20

nattebever | 26-10-08 | 22:13

Dat mag zou zijn, het jeaudendom bemoeit zich niet met mij. Dat hebben, lijkt me, de aangeduide religies wel gemeen. Tweederde tamme.

bottehond | 26-10-08 | 22:15

religie is de oorzaak van oorlogen

basset hound | 26-10-08 | 22:13

bottehond | 26-10-08 | 21:51
Het joodse geloof vind ik even ziek en zwakzinnig als de islam en al evenzeer niet veel meer dan een vermolmde vorm van groepsegoïsme, en allebei monotheïstisch, wat in wezen vijandschap impliceert jegens alle andere godsdiensten of, op z'n best, volmaakte onverschilligheid.
Dat zie je ook, zij het veel milder, bij het gristendom, en al helemaal niet of stukken minder dan bij de andere door jou genoemde religies, die overigens veeleer levensfilosofieën zijn dan religies. De abrahamitische godsdiensten met hun universele waarheidsclaim zijn zo ongeveer, met het communisme, het slechtste wat de wereld ooit is overkomen.

In jouw rijtje heeft het jodendom dus niks te zoeken.

How 'bout that, halve tamme (blijf ik leuk vinden, dat 'halve tamme')?

nattebever | 26-10-08 | 22:13

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 21:32

Hoevaak heb ik je gezegd dat je vol vooroordelen zit?

**

zak_arme_turf | 26-10-08 | 21:32

De onwelkome behoefte zich met mij te bemoeien?

bottehond | 26-10-08 | 21:51

bottehond | 26-10-08 | 21:17
buddhisme, jeaudendom, hinduisme en taoisme?
Quizvraagje: wat hebben deze godsdiensten gemeenschappelijk NIET (iig op dit moment)?

zak_arme_turf | 26-10-08 | 21:32

bottehond | 26-10-08 | 21:17
OK. Ik wist niet dat je andere religies het 'licht in hun ogen' gunde.

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 21:32

Er moet weer normaal bestuur komen en we moeten respect hebben voor die achterlijke makrelen in Den Haag.
Nee,wie hebben we de laatste 30 jaar aan de macht gehad dan.
Lazert op.De MIJN STIJL generatie komt nu.

Dreesbouw77 | 26-10-08 | 21:23

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 16:57

Lekker overzichtelijk, dat kleine zelfverzonnen universumpje van je, lijkt me.
Als je mij in een post noemt gaarne bij de feiten blijven. Wie heeft er moeite met buddhisme, jeaudendom, hinduisme en taoisme? Halve tamme.

bottehond | 26-10-08 | 21:17

Ach die Onmens haalt ook elke rotzak voor de Camera..
En dat die MONGOOL afgeeft op geen stijl laat zien dat dit fossiel die weggebonsjourd is
uit de tweede kamer helemaal niet van deze wereld is.

Boem is liev | 26-10-08 | 21:04

kaasfondue | 26-10-08 | 20:21
W.F. Hermans kloothommel. Ben ik nou de enige met een hoogbegaafde leraar Nederlands op een openbare scholengemeenschap in een ver verleden?
('Gij zult lezen, lezen zult gij!')
Wat een vent was dat...

Horzel | 26-10-08 | 21:03

oeps verekeerd topic

MichieldeMuiter | 26-10-08 | 21:02

Hans Hillen- Ave Maria

MichieldeMuiter | 26-10-08 | 21:01

Ebert de R | 26-10-08 | 19:41
Ik zal het je nog sterker vertellen, zelfs de direct betrokkenen kennen 'alle nuances' niet. Als de wereld daar op moest wachten, dan stond alles stil, want zo kan je aan de gang blijven.
Een goed verstaander heeft aan een half woord voldoende, dit soort wikis lees ik wel vaker, en kan best door dit soort consensus-teksten heen lezen inmiddels. En een oorverdovende stilte op het parlementair CV spreekt ook boekdelen.
Hoe dacht jij dat een HR-manager trouwens tegenwoordig een CV leest? Zelfde manier. Dwars door de BS heen, als je tenminste een goeie hebt.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 20:59

-edit demmink boeit me voor geen meter, die kudtsite wel. volgende keer ban -

rapunzelklokje | 26-10-08 | 20:46

verdraaid, alweer een kans misgelopen om te suggereren dat je naar de rechter wil of naar de raad van de journalistiek......

DubbelzouteSalmiak | 26-10-08 | 20:28

Hans Hille alias de Harige Hoer uit Hilversum bakt ze weer eens mooi bruin. Kan iemand die seniele oude dwaas definitief wegbidden aub. Stiekeme jongetjes waren ze en stiekeme jongentje zullen ze zijn.

widtvoet ® | 26-10-08 | 20:22

van wie is het citaat?
reve ... bomans... someone living?

kaasfondue | 26-10-08 | 20:21

@ Blue Leader | 26-10-08 | 16:23
waar baseren al die partijen hun programma's dan op?
op iets wat zij goed achtten, toch?
NOU DAN!!!

brain damage | 26-10-08 | 20:19

relatief | 26-10-08 | 17:19
Ga es deaud?

Blue Leader | 26-10-08 | 20:08

Wat een stijlloze arrogantie wordt hier weer tentoongespreid. Minachting voor de hardwerkende burger, die voor achterlijk wordt versleten. Maar de gewone mensch trapt hier gelukkig al lang niet meer in, mede dankzij internet. Een lulhannes, dat is het.

koffiemuts | 26-10-08 | 20:07

-edit hou so die kudtsite te spammen -

rapunzelklokje | 26-10-08 | 19:57

De regenten zijn niet dood; zij zijn boven ons gesteld en zitten in de eerste kamer.
Hillen is één van de vijfenzeventig levende bewijzen dat dit deel van het parlement morgen kan worden opgeheven.
-
Iemand die in 1947 is geboren en denkt als Colijn - of zou het gewoon aan zijn voorzitterschap van de VIP (Vereniging van Nederlandse Importeurs en producenten van gedistilleerde dranken) - een van zijn zes(!) voorzitterschappen en zeven(!) commissariaten- liggen dat de man geen maat weet te houden?

azoturie | 26-10-08 | 19:50

Oh Pritt Stift, wat een typisch zondags blogje. Een konteknijpert bij Hans Ergerjeniet, poetisch.

hindipop | 26-10-08 | 19:48

@zak_arme_turf | 26-10-08 | 19:36

Maar je kent de nuances gewoon niet, en die zul je niet op internet vinden. Daardoor is het te simpel om te zeggen dat die twee gegevens die je vindt exact op mekaar aansluiten.

Ebert de R | 26-10-08 | 19:41

Mooi porno ads erbij.
Ow nee, het is een dating site...

RubberDucky | 26-10-08 | 19:37

Ebert de R | 26-10-08 | 19:30
Wel dus, want ik lees heel snel.
Wiki:Hij hield zich in het parlement bezig met defensie, buitenlandse zaken, mediabeleid en rijksuitgaven. Tevens was hij secretaris van zijn fractie (vanaf 1998).Hij had een goed gevoel voor publiciteit en schuwde het doen van harde uitspraken niet. Sommige katholieke partijprominenten zagen in hem een toekomstige leider van de partij. Dat werd hij echter niet.
== (is exact gelijk aan)
Party-whip (ideaal vakkenpakket), maar niet genoeg gewicht/draagvlak voor het leiderschap.
Dat zal 'm zeker pijn gedaan hebben, zo net voor de finish, plat op de bek.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 19:36

@zak_arme_turf | 26-10-08 | 19:20
wiens werk is dat nou tegenwoordig niet, hoef je echt geen GS elite voor te zijn hoor. Ik heb al verteld dat hij conservatief is, natuurlijk is een partij als het CDA slim genoeg om intern een balans te hebben. Maar wat ik beweer is, dat jij niet kunt weten dat hij in '02 op moest rotten omdat hij te bijdehand werd, dat vind je niet binnen 10 sec.

Ebert de R | 26-10-08 | 19:30

De misplaatste arrogantie van dit *kuch* politieke dier is schrijnend. De goeie ouwe tijd..... Wake up meneer Hillen......
.
De intellectuele onderschatting van het GS-publiek is een veel gemaakte fout. Een dikke plofkop en een batterij ere baantjes 'does not place you above the law' .
.
Onze politiek kent geen leiders. Die kent slechts angsthazen en politiek correcte lichtgewichten. Geef daar eens commentaar op.

FreshClash | 26-10-08 | 19:29

overVecht | 26-10-08 | 19:04
Ja maar intelligentie kan meneer Mens niet ontzegd worden toch? Hij had natuurlijk ook z'n tijd mee als babyboomer, huizen door 2/3 delen, en daar worden dan hypotheken op los gelaten voor beginnende stelletjes.

Horzel | 26-10-08 | 19:22

Ebert de R | 26-10-08 | 19:13
Grapje, toch zeker? Ik vind zo'n beetje ALLES binnen tien seconden. Is zowat mijn werk, potdulleme. Hans Dinges heeft geweaun carriere zitten maken, en als ik een party-whip zou hebben moeten uitzoeken, zou hij mijn ideale keuze geweest zijn, op papier. En net voor hij te bijdehand werd, wippen. Oh, dat is ook gebeurd. Sorry.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 19:20

frenchy | 26-10-08 | 19:10

Je zou eens opde Azijnbeaude de comments moeten bekijken onder het opinie artikel van Duns Ouray. De "dom" kaart spelen is de nieuwe Godwin.
Het enige verweer van de zich weldenkend wanende kaste. Leer er maar mee leven, dude. De Vrije Burger emancipeert zich en die laat zich niet tegenhouden door dergelijke diskwalificaties. Zuur stuk stront. Jullie tijd is voorbij. Punt.

bottehond | 26-10-08 | 19:20

Wel frappant dat het enige schrijfsel dat hij ooit gebakken heeft, samen met die andere journalist-wannabe-politician, Charles Schwietert is geweest. Volgens mij hebben die nog met elkaar gewed, wie het verst zou komen.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 19:16

@zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:52

Ik vind niet dat je dat van hem zou kunnen zeggen nadat we allebei eventjes op hem gegoogled hebben en zn site hebben bekeken. Natuurlijk zullen er politici zijn die meer ijver hebben in het werk dat ze doen, maar dan nog noem ik zijn staat van dienst 'goed'.

Ebert de R | 26-10-08 | 19:13

@frenchy
Ik ben anders erg blij dat er een medium is waar ik gewoon legaal mijn domheit kan tonen.......


*André van duin aanzet om een hilarisch avondje te hebben*

/sarcasme uit...

overVecht | 26-10-08 | 19:13

Hans Geitewol wil de -donnerts- jaren 50 terug. Dat had hij ook wel via de televaag kunnen melden,me dunkt.

lichtpunt | 26-10-08 | 19:11

kwark001 | 26-10-08 | 16:23
Precies ja de Moslims zijn de nieuwe Katholieken.
Zij planten zich voort als konijnen.
(kut-religies)

Horzel | 26-10-08 | 19:11

al die commentaren bewijzen het gelijk van Hans Hillen.
Geenstijl was leuk - tot ze vervelend werden met die vrouwen uit Staphorst en daarna nog een paar keer het doel voorbij geschoten. Allemaal Paul de Leeuw gehalte- dommer dan dom en dan in een land dat claimt een KENNISLAND te zijn.
allemaal een pot nat- lager kan je niet terechtkomen.

frenchy | 26-10-08 | 19:10

Ik vind die Harry overigens ook maar een onmenselijke tyfushond...

overVecht | 26-10-08 | 19:04

Slakkenman | 26-10-08 | 18:18

Tja, vanuit het oogpunt van zijn brezaah misschien wel, maar daar hadden en hebben zijn kinderen weinig aan natuurlijk...

Jean Bal-zac | 26-10-08 | 19:01

GeinPonempie | 26-10-08 | 18:15

Ja, ik merkte het later ook, deeplinken vanaf "Mijnstijl" (hehe) hebben ze schijnbaar onmogelijk gemaakt om niet teveel reacties van de reaguurders alhier te krijgen.....

Jean Bal-zac | 26-10-08 | 18:58

@Jan

Uiteraard is het overbodig te vermelden dat nergens terug te lezen valt dat er hier iemand probeerde een polemiek te winnen.

Zinloze discussie verder, dunkt me.

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 18:56

ow ow ow,, wat vindtie zichzelf toch perfect, onze hans

gekke gerrits | 26-10-08 | 18:56

Maar jij en ik weten allebei niet wat hij nog meer heeft uitgespookt.
Ebert de R | 26-10-08 | 18:47
In dit tijdsgewricht kan ik van VEEL minder prominente mensen heel wat meer vinden. Ook tussen zijn 'gelijken' valt hij uit de toon qua politiek tastbare creativiteit. Echt een mensen-manager, zo te zien - een beroeps-ouwehoer.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:52

Mens!en betalen om bij Harry Mens in de uitzending te zijn, dat is algemeen bekend. Dus wat ze daar zeggen is vooral propaganda voor henzelf.

Zuster01 | 26-10-08 | 18:51

Fimbulvetr | 26-10-08 | 18:36
Beraad zich.

boeglul | 26-10-08 | 18:50

Hans dinges praat poep net als de rest van die flapdrollen, ik zou het op prijs stellen als hij zichzelf van het leven zou beroven.

romax | 26-10-08 | 18:50

Verdorie Geen Stijl, dat citaat hebben jullie aan mij te danken, met m'n verwijzing ooit naar W.F. Hermans. Wanneer kan ik solliciteren?

Horzel | 26-10-08 | 18:49

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 18:34
"Retegrappig!"

Foute reactie Izzy Lytshaw wat mij betreft. Ik heb helemaal niet gelachen vanwege 'dolgedraaide wang-hamster'. Wat ik jou probeer duidelijk te maken is dat je nooit een polemiek wint als je slechts schampert. Mijn bedoeling was goed net zoals mogelijk die van Hans Hillen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-10-08 | 18:48

@zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:24
np. Maar jij en ik weten allebei niet wat hij nog meer heeft uitgespookt. Twaalf jaar tweede kamer, nu in de eerste kamer. Daar kom je niet zomaar, ik noem het een daarom goede staat van dienst.

Ebert de R | 26-10-08 | 18:47

Hans Hillen vindt maatschappijvisie ook niet zaligmakend. Die stapte tenslotte uit de Burke-stichting, nadat de baas zich bij de PVV aansloot. Inhoudelijk veranderde er niets, partij-politiek uiteraard WEL. Wilders was nu eenmaal besmet, ook al had die jarenlang de harde speeches voor Bolkestein geschreven, toen die nog bij de VVD zat. Daar zal je hem nooit over horen, want dat zijn vriendjes.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:46

wat een enge man. hoop dat ie zijn geld netjes in aandelen heeft belegd.

sjoerdploert | 26-10-08 | 18:41

Ik heb hier een Maria beeldje in de kamer staan. Ik ben blij dat het er staat.
Met het CDA heb ik verder niks.

masyna70 | 26-10-08 | 18:40

@Inert | 26-10-08 | 16:31 Blue Leader | 26-10-08 | 16:23
"Ahhh, meneer denkt dat de zuivere rede de grondslag is voor gezonde politiek. Ik geef u niet geheel ongelijk, maar waarom hebben we dan niet alleen maar wetenschappers in de tweede kamer en de regering... zou iets met idealen en maatschappijvisie te maken kunnen hebben wellicht? En ja, de christendemocratie is net als de sociaaldemocratie, het socialisme, het liberalisme etc. een ideaal, een maatschappijvisie."

Heer of mevrouw Inert, ten eerste weet u niet of Blue Leader een man is. Ten tweede: macht is lekker om zichzelf. Ongeacht welk vehicle ze gebruiken.

Wingwoman | 26-10-08 | 18:38

boeglul | 26-10-08 | 18:29
Oye, ik ben op zoek naar goed gebekte debaters die willen investeren in een diepgaande kennis van de nederlandse onderbuik. Ik bied 7k per maand en een goede oprot premie mocht er vuile was uit het verleden buiten komen te hangen...

Fimbulvetr | 26-10-08 | 18:36

@Jan Joris

Maar als "dolgedraaide wang-hamster" bij jou wel enige lachprikkels doet opborrelen, mijn excuses.

Dolgedraaide wang-hamster? Retegrappig!

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 18:34

Geweldig, mijnstijl lol, klok klepel, maar geen idee waar die toren is waar hij in hangt.
Anyhoo gewoon blijven doorgaan, niets leuker dan politicie sarren. Volkvertegenwoordiger heeft zijn inhoud al een jaar of 30 verloren.
De huidige generatie volksvertegenwoordigers leeft tegenwoordig op het internet, dat het nog maar lang zo moge blijven.

Isser | 26-10-08 | 18:34

Fimbulvetr | 26-10-08 | 18:09

Dat gaat weer lachen worden bij de zendtijd voor politieke partijen.

members.lycos.nl/detegenpartij/

boeglul | 26-10-08 | 18:29

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 18:16
Als je te diep zoekt vind je de bodem niet, loop door en je valt.
Maar je bent best liev, lamme kaakkraker.

-Strotgrondel- | 26-10-08 | 18:27

@Jan Joris enz.

Ik zie het eerder als een vriendschappelijke, collegiale aanduiding. Niet als nick-fucken.

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 18:27

Ebert de R | 26-10-08 | 18:20
Vorige was verkeerd gekopieerd en geplakt, excuzens daajvooj.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:27

Teeuwen | 26-10-08 | 16:37

Zo kijk je ook het nieuws?? Wat ben je toch goed op de hoogte, zeg!!
Ik heb Wilders niet genoemd, ofwel?? Omdat al die regeringen banken steunen is bos goed????

wouter bos doet het zeker niet goed!! Omdat hij geld leent en dat hij aandelen koopt die niemand wil hebben?? Is dat goed werk?? Oja en dat de nederlanders hun spaargeld niet zullen verliezen. De mensen voelen nog niks in hun knip, maar wat een paniek is er!! Als hij het zo goed doet waarom is er dan zoveel paniek??
Ga maar lekker denken dat bos het goed doet, want hij is inconpetent op vele vlakken het niveau Ellen Vogelaar.

General.Lee | 26-10-08 | 18:24

@zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:05
Zei ik toch, geen ruk uitgevoerd. 12 jaar kamerlid, 1 wetsvoorstel ingediend wat het tot wet heeft weten te schoppen, en moest gelijk naar meneer vernoemd. Nou nou, poeh poeh. Keijhajd wejken, hooj.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:24

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 18:16
*@Strotmans*

Oeps, nickjefucken is een teken van zwakte. Als je serieus wilt overkomen alhier dan laat je zulk 'polemisch hoogstandje' beter na.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-10-08 | 18:22

@zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:05
kijk eens verder dan wiki, niemand wil voor een eerste kamerlid een uitgebreide wiki-pagina maken. Voorbeeldje: www.parlement.com/9291000/biof/02886

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-10-08 | 18:09
Hij krijgt ook geen zuurverdient topic op Geenstijl omdat ie teveel zou handelen naar de ideologie van zijn partie of eigen gewin. Hij krijgt alleen maar een plekje hier omdat GeenStijl op deze manier weer in de media komt. Wat je over Europa zegt ben ik trouwens met je eens

Ebert de R | 26-10-08 | 18:20

Bijstandskoning | 26-10-08 | 16:54
Je bent een vies mannetje. Altijd de islam verdedigen en dan katholieken beschuldigen van kinder neukerij.
Ga toch eens naar school, reis eens wat en lees eens wat. Zwakbegaafde onderknuppel.

überbrain | 26-10-08 | 18:20

De protestanten en calvinisten is het enge volk. Dat is het CDA en linksch Nederland tegenwoordig.

überbrain | 26-10-08 | 18:18

@ Jean Bal-zac | 26-10-08 | 18:04

Ach je kan het ook van de zonnige kant zien, die man zit zo lekker in zn stoel, gewoon ervoor blijven zorgen dat er een sigaartje in de buurt ligt en dan hoef je niet eens bang te zijn dat hij uit zijn stoel, laat staan bij je in bed komt.
Of je wacht een jaartje tot hij deaud is.

Slakkenman | 26-10-08 | 18:18

@Strotmans

Ja, maar, dat is dan eigenlijk ook het punt. Wat is een scheldwoord?

Onlangs, nu ja, al weer een tijdje geleden, hoorde ik een populair media-figuur (uit de soap-hoek, volgens mij) iets zeggen als "dan zit je erbij als een soort van dolgedraaide wang-hamster .."

Een dolgedraaide wang-hamster. Is dat een scheldwoord? Een polemisch hoogstandje? Of is dat slechts meerennen met een trend en zelf ook nog een welliswaar mislukte poging doen tot dijenkletsende humor?

Lijkt me in ieder geval geen verruwing van taal, of het normaliseren van scheldpartijen. Wel het verneuken van humor. Of het ondefineerbaar maken daarvan.

Overigens wil ik hiermee niet zeggen dat jouw scheldwoordenlijst slecht is. Althans. Je hoort het me niet zeggen.

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 18:16

@ Jean Bal-zac | 26-10-08 | 18:04
Wat een, als een door een loverboy afgeschermde hoererende schijt site is dat Maghreb.nl toch, om vervolgens exact het zelfde stukje tekst te bevatten als van die tweede link van jou naar vrouw.nl.
Moet je weer moeiliijk gaan zitten doen met copy/paste etc. om er toch te komen, maakt het al meteen verdacht PC.
bah!!!

GeinPonempie | 26-10-08 | 18:15

Heerlijk, het volk is dom, moet dat vooral blijven en de regenten kunnen weer vet en vadsig worden. Lul, nitwit. Gewoon je best doen en respect verdienen. Als iedereen zxegt dat je een rukker bent, dan zal je dat ook wel zijn. Misselijke regent. Zeker veel geld verloren op de beurs.... en terecht.

Kingeef1975 | 26-10-08 | 18:15

Elisabeth2 | 26-10-08 | 17:58
U uitschelden doe ik zelden of nooit.

-Strotgrondel- | 26-10-08 | 18:14

Eurotokkie | 26-10-08 | 18:08
Respect moet je verdienen.

Blue Leader | 26-10-08 | 18:10

Jean Bal-zac | 26-10-08 | 18:04
Wat die vrouwen in dat sompige mannetje zien... Geld natuurlijk, Maar ik zou nog liever in een lekkend tuinhuisje wonen dan die griezel over de vloer en in bed te hebben.

Elisabeth2 | 26-10-08 | 18:09

Ebert de R | 26-10-08 | 17:59
'je zal maar met je inzet in het openbaar willen werken ...'

Als de bevolking zou menen dat die inzet ten gunste is van de samenleving en niet van ideologie of persoonlijk gewin of partijpolitiek, dan zou zo'n solide politicus niet worden afgezeken. Hans en de zijnen hebben hun PR niet op orde en dat krijgen ze ook niet zolang 'Europa' iedereen door de strot geramd moet worden

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-10-08 | 18:09

Gaat de OP (Onderbuik Partij) oprichten zoekt de volgende potentiële kandidaten voor de volgenden kennisgebieden:
-anti-christenhonden: diepgaande kennis van alle allergiën van katholieken en gereformeerden
-anti-groene khmer: bashen van dierenbevrijders, globalwarming fetishisten, milieudefensie, greenpeace, natuur&milieu enz.
-anti-socialisen: alles onderuithalen wat naar een verzorgingsstaat riekt
-anti-monarchisten: t is een mooi sprookje geweest, olifant, grote snuit, uit
-anti-lobbisten: hard optreden tegen dat tuig
-anti-overig

Fimbulvetr | 26-10-08 | 18:09

Hans Hillen , van de Wet Hillen , die wet is een zeer respectabele en logische, door hem gegenereerde wet , dat hij van een ongrijpbare amorfe partij is , tja , eigenlijk jammer

de heer ooievaar | 26-10-08 | 18:09

Waarom zou je respect tonen voor een kabinet dat ouderen en chronisch zieken
aan hun lot overlaat ,respect moet je verdienen en tot nu toe hebben ze ook
niets gedaan wat hierop lijkt.
MR.. Dinges leeft als zovelen uit politiek in een andere wereld en zijn
steeds verbaast waarom burgers zo negatief over het kabinet denken.

Eurotokkie | 26-10-08 | 18:08

zak_arme_turf | 26-10-08 | 17:24
Blijkbaar. Geeft te kennen wat de gemiddelde kiezer dus is.
Een Frans Bauer liefhebber?

Blue Leader | 26-10-08 | 18:08

Dat noem ik nou populistisch lullen.
Hij gad pedopriester moeten worden.

Boomschade | 26-10-08 | 18:07

Ebert de R | 26-10-08 | 17:59
Goede staat van dienst? Is zijn wiki daarom zo kort? Hij is gewoon een journalist die aan de andere kant van de interviewtafel is gaan zitten, en dat was het dan wel weer. Inzet? Niets meer dan waar hij voor betaald werd, en geen enkel initiatief.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 18:05

"Mensen in de samenleving weer snakken naar gewoon fatsoen...."

LOL, en dat moet Hans vooral zeggen tegen "moraalridder" Harry die jarenlang z'n vrouw en kinderen bedroog door er in het geniep een tweede gezin op na te houden. Inmiddels overigens zijn beiden gezinnen vriendelijk de rug te hebben toegekeerd, door nu samen te hokkken met een veel jongere Breezah....
Moet ie overgens allemaal lekker zelf weten, maar breek me de bek dan niet open over moraal

www.maghreb.nl/2007/07/16/harry-mens-d...

vrouw.nl/site/list_messages/8759

Jean Bal-zac | 26-10-08 | 18:04

En er gebeurt nu precies wat Hans Hillen hekelt; 'je zal maar met je inzet in het openbaar willen werken en dan hier afgezeken te worden, met argumenten nul'.

Dit is gewoon een solide politicus, met een goede staat van dienst en een inzet voor Nederland in het openbaar. Conservatief, maar die moet je ook hebben. Waarom hem nou weer op zijn katholieke identiteit pakken?

Ebert de R | 26-10-08 | 17:59

Hoopt op een type-Wilders die katholieken gaat bashen....

Fimbulvetr | 26-10-08 | 17:59

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 17:49
De strotgrondel kent geen terughoudendheid op het gebied van schelden. Je zou hem moeten horen als hij bemerkt dat ik hier reageer.

Elisabeth2 | 26-10-08 | 17:58

Dus die geflipte Jezuiet, Harry Mensch, die ooit voor de Katholieke Volks Partij in de gemeenteraad zat, herkent zich niet in het CDA? En omdat hij zendtijd verkoopt aan iedereen die in een Bentley voor komt rijden, moet je helemaal niet naar die zooi kijken! Laat staan er aandacht aan besteden.

JeMoeder!!! | 26-10-08 | 17:58

'Als je je wilt inzetten voor dit land' - hij bedoelt uiteraard de functies waar hij zo hard voor heeft lopen hoeren en snoeren, liegen en bedriegen - daar wil hij natuurlijk wel rustig van kunnen genieten. Hij doet het voor alsof het een soort bevlogen roeping is, politiek. Ja, Hans, natuurlijk, Hans. Val ff dood, Hans.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 17:56

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 17:49
Niks hoor! Dan ken je grondel nog niet. Geef een onderwerp en braak een scheldwoord.

-Strotgrondel- | 26-10-08 | 17:55

Mories | 26-10-08 | 17:51
Wat lul je nu eigenlijk? Geenstijl is weldegelijk iets (want gelezen door een stuk of 125k mensen per maand, dacht ik). Dinges, dat is niks. Kende u hem hiervoor? Ik niet.

Met die kritiek valt het trouwens ook wel mee, hij weet er nulkommaniks inhoudelijks over te vertellen en demonstreert alleen dat hij z'n bronnen niet goed op orde heeft.

Nietvoordekat | 26-10-08 | 17:54

Hans Dinges demonstreert nogmaals waarom de scheiding tussen kerk en staat in ons land niet ver genoeg doorgevoerd is.

Nietvoordekat | 26-10-08 | 17:51

-edit dag trol -

Mories | 26-10-08 | 17:51

MijnStijl heeft gelijk, want aanzien, macht, gezag moeten nog steeds verdiend worden, en altijd opnieuw. Een beetje dreigen met het aanzien, de macht en het gezag dat je meent te hebben, moeten gauw doorgeprikt worden, door GS bijvoorbeeld. Falsificeren heet dat.

Ron de Weijze | 26-10-08 | 17:50

Cazi | 26-10-08 | 17:47
Dat zei Harry ook, denk ik - de meesten betalen om bij hem te mogen lullen.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 17:50

Beste Hans Hillen,

Je verwacht meer waardering van ons voor het bestuur en leiderschap van het land. Helaas voor jou zijn we bijvoorbeeld het verraad vanwege het terzijde schuiven van de uitkomst van het referendum in 2005 over de toekomst van Nederland en Europa nog niet vergeten. Het is mede daardoor nogal lastig om jou en je trawanten nog hoog te achten.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-10-08 | 17:50

Ik kijk eerder naar de rest van zijn relaas. Dat alles weer moet worden zoals vroeger, en dat de belans tussen het bedrijfsleven en het maatschappelijkk stelsel hersteld moet worden.

Koopman en Dominee? Pappen en nathouden moet weer kunnen volgens hem.

En meningen geven zonder argumenten? Argumenten zowel sociaal, als wetenschappelijk verantwoord.

Mijn argument tegen meneer zijn relaas,

Beste Hans, als het aan u was sloot men internet af, kranten en tv censureerde men, u kan niet accepteren dat wij inzage hebben tot wat u en de rest van de rijksambtenaren club niet alleen kunnen inzien wat u met ons geld doet, maar ook dit landelijk openlijk aan elkaar kunnen duidelijk maken, informatie hierover kunnen uitwisselen, en verhaal komen halen. Mogelijk beinvloed het inderdaad ons kiezersgedrag dat als er iemand zijn vuist op tafel slaat die zijn belasting omhoog ziet gaan terwijl de straten vol zwerfvuil liggen, zijn grootouders bespuugd en kinderen bedreigd, door wat wilden die hier gesubsidieerd de boel leeg lopen te plukken, en die we dan gratis van voedsel, onderdak, een mooi gebouwtje om in te tapijtknuffelen zodat ze rustig blijven en u de andere kant op kan kijken.

-Kroontjespen en rol perkament zoekt, dit opschrijft voor hand dingens en op zoek gaat naar paardrijdende LARP-imbeciel die het ff komt overhandigen en in oudnederlands aan Hansje gaat voorlezen-

Ploertendodert | 26-10-08 | 17:49

"Uitgekronkelde strijkplank"

....

... tja, Strotmans. Eventueel zou ik het als een beledigende verwijzing kunnen opvatten. Verwijzend naar het plank-zijn. Met de bijbehorende stijfheid.

Toch vind ik "uitgekronkeld" vrij positief. Een plank, uitgekronkeld, dat dan weer wel.

Heb je deze termen allemaal zojuist bedacht, of stonden ze al enige tijd muf te wezen in een bijna vergeten wordbestandje?

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 17:49

ach ja Alan Greenspan dat is anushaargrabbelaar no.1

Eurotokkie | 26-10-08 | 17:48

Ik heb wel respect voor die man, mits hij me €100 betaalt voor elke seconde dat ik naar 'm moet kijken en luisteren.

Cazi | 26-10-08 | 17:47

CoJoNes | 26-10-08 | 16:36
Het zijn allen ideologien en ook in de naam van liberalisme zijn totalitaire regimes ontstaan (Franse Revolutie p.e.). Liberalisme in de zuiverste vorm kan niet bestaan. We zijn nu eenmaal gedwongen samen te leven in dit drukke land en dus ook ons deels te onderwerpen aan regels van het collectief. De vrijheid van de individu wordt mede begrensd door het welzijn van de maatschappij als geheel. Het belang van de individu immer boven dat van het collectief stellen leidt tot anarchisme. En anarchisme zuigt.

Inert | 26-10-08 | 17:46

CoJoNes | 26-10-08 | 17:35
En dat op de dag van de bekentenis van Alan Greenspan.

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 17:44

Zelfcorrectie: het was W.F. Hermans, foutje bedankt.

Graaf Tel 1978 | 26-10-08 | 17:44

@ CoJoNes | 26-10-08 | 17:35
Die vaak ellenlange epistels, die ongeacht de lengte altijd te lang zijn worden gelukkig altijd afgesloten door zijn alles verlossende pseudoniem: dat er daarna bijna altijd wel iets intelligenterders op volgt.
Mijn devies: gewoon negeren!!!

GeinPonempie | 26-10-08 | 17:44

Mijnstijl is dat zoiets dan zijnstijl ?

Eurotokkie | 26-10-08 | 17:43

Is het begin van het artikel niet een citaat van Gerrit Komrij?

Graaf Tel 1978 | 26-10-08 | 17:43


Is dit niet op het reclame kanaal van ramvaste investerders & makelaarslieden zoals Palm Invest en Endstra?
Altijd zeeeeeer betrouwbare mensen die daarin verschijnen...

MarK321B | 26-10-08 | 17:40

harl | 26-10-08 | 17:23

Goed, satire van rechts. Is ook leuk.

boeglul | 26-10-08 | 17:40

sjaakdeslinksesul | 26-10-08 | 17:37
Wat is Menno dan wel?

zak_arme_turf | 26-10-08 | 17:39

En ik ben een atheistische mennoniet.

sjaakdeslinksesul | 26-10-08 | 17:37

Huichelachtige christelijke looser! Ga vrijwillerswerk doen ipv van mijn belastingcenten verspillen aan onkostendeclaraties, nutteloze debatten, snoepreisjes, bureaucratie etc

zilla | 26-10-08 | 17:36

Ik geef scheldwoorden weg!

uitgekronkelde strijkplank
zwevende blafbal
doodgedraaide knopkopf
uitgemaaid buxuxhoofd
uitgerekt zaaddraadje

-Strotgrondel- | 26-10-08 | 17:35

Hans wie? Hillen... oh die man is senator voor de NSB toch?

sjaakdeslinksesul | 26-10-08 | 17:35

@Einde van de Domheid | 26-10-08 | 17:27
Mac & Maggie?
Wanneer was jij voor het laatst buiten?

Maar goed, het begont me een beetje de keel uit te hangen dat jij constant een generaliserend vingertje wijst naar reaguurders hier, zonder een spoortje van zelfkritiek en met dat pedante, verheven gelijk van de linksmens. Ik zal maar voor je antwoorden dan, aangezien je er zelf duideljk te laf voor bent:
Jij bent van een buitencategorie ruggegraatloze, humorloze, zelfkritiekloze misantropen. Je geeft in je post al aan: De wereld bestaat uit kllootzakken maar ik probeer daar buiten te staan.

Nieuwsflits: De wereld bestaat helemaal niet uit klootzakken, af en toe komt er een voorbij en die draagt altijd een ideologisch vlaggetje. Net als jij.

CoJoNes | 26-10-08 | 17:35

Vroeger in de politiek lulde ie ook altijd foute dingen.

ikweethetbeter.nl | 26-10-08 | 17:35

ouwe lullen moeten weg?

Patrick Zweedsey | 26-10-08 | 17:33

Dan vraag je jezelf toch af of het niet beter is om gewoon je neus te snuiten voor een intervieuw

randemiel | 26-10-08 | 17:33

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 17:27
Ik hoop nog steeds dat een van de genoemden reageert.
*wacht*
*wacht*
Waarom zijn ze er niet als je ze horen wil?

(R)evolutie | 26-10-08 | 17:32

zak_arme_turf | 26-10-08 | 17:29
Interweb, dacht ik..

plastic zakje | 26-10-08 | 17:30

Mijnstijl, dat is toch dat gedoe met computers en modems en zo, op hoe-heet-dat, interrail?

zak_arme_turf | 26-10-08 | 17:29

Wat kostte 10 minuten blaten bij Ome Harry ook al weer?
-
een bekende kontknijpende CDA-ert zei: 'regeren is vooruitzien!'.
.. en hij bladerde in de bijbel om te zien wat de toekomst zou brengen..

lichtpunt | 26-10-08 | 17:29

Toch allemaal wel een vrij pijnlijke lading. Een fenomeen verkeerd benamen. Dus waarschijnlijk vecht hij tegen een voor hem onbekende vijand. De ergste vijand.

Verder heeft de beste man het, hoe goed bedoeld ook, natuurlijk finaal mis, wat betreft het zogenaamde snakken naar minder taalverruwing.

Schelden is min of meer een basisbehoefte geworden. Het is een manier van voor jezelf op een prettige manier uiten. Hard, duidelijk, herkenbaar. Iets wat je er de komende tachtig jaar niet uit kunt kweken.

Izzy Lytshaw | 26-10-08 | 17:29

(R)evolutie | 26-10-08 | 17:19
Dankjewel, ja ik heb er even mijn best voor gedaan, de waterscheiding is overal waarneembaar (Mac & Maggie VS C&A etc.)
Natuurlijk kom ik uit een van die groepen maar poog erbuiten te staan.
(Dat doet natuurlijk ook iedereen.)

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 17:27

Auke | 26-10-08 | 17:16
Een woord:
positieve discriminatie.

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 17:24

Een land kan je niet regeren op een gevoel.
Blue Leader | 26-10-08 | 16:23
Onzin, gaat prima, is net fietsen met losse handen. Kijk nou naar een Balkenende, of een Aboutaleb in Marseille.

zak_arme_turf | 26-10-08 | 17:24

Wat een mossel. Terug maar weer naar de jaren 60. REVOLUTIE!!!!!!!

helderejan | 26-10-08 | 17:23

@boeglul
Ja, een beetje jammer als ik dat uit moet gaan leggen. Ik vond het er zelf nogal dik bovenop liggen.
Over het beleid van Bos en hoe hij hierdoor weer vertrouwen in de PvdA weet te krijgen kan ik alleen verwachten van de kiezers dat zij ook blij als een kind zijn wanneer ze hun auto uitlenen aan Bos, Bos deze volledig total-loss rijdt, maar na het thuisbrengen zet hij hem wel even in de was. Hulde!

harl | 26-10-08 | 17:23

@Blue Leader | 26-10-08 | 16:23
Right, Blue Leader, religie hoort niet binnen politiek. Sturen met gevoel kan gelukkig wel in een fighterjet. Break.

Wingwoman | 26-10-08 | 17:21

Hopelijk eentje van een uitstervend ras. Dit soort beterweters zorgt ervoor dat we straks allemaal aan het zeewier hangen.

jvy_007 | 26-10-08 | 17:20

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 16:57
*denkt na*
En tot welke groep behoort u?

(R)evolutie | 26-10-08 | 17:19

Heer, vergeef de geenstijlers, want ze weten niet wat ze zeggen.
En verder wens ik ieder vrede en alle goeds.

relatief | 26-10-08 | 17:19

Wat doet Wouter Bos eigenlijk anders dan andere ministers van financien in Europa? Behalve wanneer vergeleken met de Belgen is Bos niet onderscheidend bezig. Of het moet de ook voor buitenlanders openstaande garantieregeling zijn. Het terughalen van ABN is meer de verdienste van Wellink. Bos is nu vooral zo populair omdat hij gewoon aan het werk is en dingen doet die bij zijn functie horen. Doet dus wat burgers opzichzelf niet kunnen. Dan ben je al snel een held, vooral als het ook nog eens in het algemeen belang is. Om het nog maar niet over alle bijhorende glamour te hebben; Brussel, New York, persconferenties, grapjes met bravoure en overal met een Blackberry. Bos gaat mee in de maalstroom van de crisis en vaart daar electoraal wel bij. Zeer wel: want de burgers zijn meteen weer zo dom om daardoor alle andere pvda-ellende direct te vergeten: de islam-klasjes van Marcouch, de burgemeesters benoemingen en 'referenda', Luuk Blom, de man van het verraad van Lissabon, die nu de Zeeuwse dijken door wil prikken, de Goudse toestanden, und so weiter, und so weiter..

waskuip-admiraal | 26-10-08 | 17:19

@ Pritt Stift | 26-10-08 | 16:13
lol
Ben heeeeel erg benieuwd of dat echt een 'quote' is? En zo ja, waar je die nou weer vandaan gejorist hebt?!?! Kan je misschien nog ff een update maken bij je artikeltje, mocht je dit niet uit je eigen stiffie gezogen hebben.

GeinPonempie | 26-10-08 | 17:18

@Auke | 17:16
Dat gevoel heb ik ook bij Jacq. (C)Kramert. Die was hoogleraar.....

fuckje | 26-10-08 | 17:18

Auke | 26-10-08 | 17:16
Wat dacht je van Balkenende? Die minkukel heeft het zelfs tot minister-president geschopt..

plastic zakje | 26-10-08 | 17:18

MijnStijl zijn idd oproerkraaiers......... GeenStijl das pas leuk.

wat een lutser die Hans Dinges van lullestein

Gemeen Mosje | 26-10-08 | 17:18

Die Hillen was verleden jaar toch overleden?
Was dit zijn geest of zo op TV ?

mick jagger | 26-10-08 | 17:17

@Einde van de Domheid | 26-10-08 | 17:10
Snap niet dat zo'n man met van die waanzinnige slechte stukjes het tot hoogleraar in Leiden kan schoppen. Zegt wel weer iets over de verloedering van ons onderwijssysteem.

Auke | 26-10-08 | 17:16

Zijn stijl bevalt me niet. En Harry Untermensch mag onderhand ook wel stilletjes met pensioen naar een onbewoond eiland. Wat een kwal.

cognitieve dissonant | 26-10-08 | 17:15

@ eMILF | 26-10-08 | 16:18
liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.

The Teflon Don | 26-10-08 | 17:14


Ella | 26-10-08 | 17:07
Vervelende man die Elian.
Geheel off-topic overigens....

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 17:10

Financiële crisis .. het is allemaal de schuld van die dekselse Mijnstijl... Zijnstijl... Rijstijl.. Zeikstijl... kom Dinges we gaan brunsen.. Wat is brunsen ook al weer?

@Teeuwen | 26-10-08 | 16:43
Ooit gehoord van sarcasme?

liggend_streepje | 26-10-08 | 17:07

@harl | 26-10-08 | 16:39
Google even op "De wind uit de zeilen nemen"
Of was het satire?

boeglul | 26-10-08 | 17:04

Ach als die leiers in Den Haag ook iets meer respect voor de bevolking hebben en ze niet besodemieterd dan komt het wel goed meneer Dinges
En Wouter Bos minister van financiën die het zo goed doet nou nou,zou een andere minister niet het zelfde gedaan hebben. Wat is daar nou zo goed aan, het is zijn werk ! Het blijft PvdA mensen dus denk na bij de volgende verkiezingen.

wocky | 26-10-08 | 17:03

Bijstandskoning | 26-10-08 | 16:54
Ja vooral als ze zo'n witte halsband om hebben en zo'n zwarte soepjurk aan.

Ella | 26-10-08 | 17:03

Zoals ik al eerder jullie wees op deze heer in mijn eerdere bijdrage vandaag is dit stukkie van Pritt Stift weer leuk. Alleen... hij vergeet te vermelden dat Hans Gillen (of zoiets) ook nog zei dat de politiek dicht bij het volk stond omdat het heden ten dage zo ordinair was. Wij zouden allen terug verlangen naar de ouderwetse degelijke staatsmanschap. Eigenlijk zijn wij het volk allemaal maar minderwaardige schepsel was de conclusie die wij aan het einde van het verhaal mochten trekken. Hahahahaha wat gaat Hansch Billen (of zoiets) vreemd opkijken als zijn huis fikt... gewoon omdat het kan!

vraaghetmijdanniet | 26-10-08 | 17:02

Hans Hillen had vast en zeker pindakaas tussen de billen. (S5 - dienstplicht)

plastic zakje | 26-10-08 | 17:01

Het stukje dat geciteerd is over katholieken spreekt mij aan. De rest was verspilling van mijn kostbare tijd.

Cidel Fastro | 26-10-08 | 17:00

OK, dan maar even over de onderhuidse godsdienstoorlog die al eeuwen in dit lan als een veenbrand woedt.
Protestanten (en atheisten van P afkomst) domineren het land.
(Zie W. v. Oranje en Ierland, oranjemarsen etc.)
Afknijpers, zeikers, schraalhanzen, verborgen decadenten.
Katholieken zijn groot onder de rivieren, not to say: they own the place....
Hypocrieten, achter de ellebogers, draaideurzondaars.
Het land is nog steeds haarfijn in die twee groepen in te delen.
Geen wonder dat er zo'n moeite is met andere universele religien, immers; het gaat altijd ten koste van een van de twee.
(Voor atheisten die nu hard gaan roepen; cultureel hoort U bij een van beide groepen, Botte en Flooxe zijn radicale katholi's etc. Koer en Cojo het toppunt van prots.)

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 16:57

frenchy | 26-10-08 | 16:48
Wat zeg je ? Ik versta je niet. Kun je dat herhalen, vervelio.

-Strotgrondel- | 26-10-08 | 16:56

@(R)evolutie | 26-10-08 | 16:51
rita is over haar hoogtepunt heen....

Auke | 26-10-08 | 16:55

Wie gooit het filmpje eens in de mix?

(R)evolutie | 26-10-08 | 16:54

Die katholieken doen altijd iets met hun leuter als er kinderen in de buurt zijn, die pedofielen zijn niet te vertrouwen.

Bijstandskoning | 26-10-08 | 16:54

Hans Hillen, ooit als parlementair journalist voor de NOS in de kamer gewerkt. Daar zichzelf ingelikt bij het CDA omdat het toch wel makkelijker is om in de politiek je zakken te vullen dan als journalist. Betweter van de eerste categorie maar zal nooit wat bereiken omdat hij alleen maar uit zijn nek lult.

BiBroZaLo | 26-10-08 | 16:53

De sexuele frustratie spat er weer van af.
Camiel kreeg een beurt in de 2de kamer.........
............ in het openbare debat keihard gepakt.

(R)evolutie | 26-10-08 | 16:51

Jaap de Paap | 26-10-08 | 16:39

Bij de paters Capucijnen kon je in die tijd een paar slingers van dat geknoopte touw krijgen wat rond hun middel hing!


DANNY3960 | 26-10-08 | 16:49

@neemjemoederindemali | 26-10-08 | 16:33
ik zal es polshoogte gaan nemen...

Auke | 26-10-08 | 16:48

ik kijk nooit naar dit soort uitzendingen maar de potsierlijke tekst van pritt stift en het lage niveau van commentaar van het merendeel van de reaguurders geven mij toch aanleiding het eens te zijn met Hans HILLEN, die overigens een uitstekend politicus is geweest in de 2e kamer -zeker vergeleken met het stelletje naievelingen dat er nu zit.

frenchy | 26-10-08 | 16:48

Alle gasten bij Harry moeten flink betalen voor dit grote reclame programma. Daarom is dit programma zo verneukeratief, je denkt te kijken naar een informatief programma, maar het is alleen maar bedoeld als zakkenvuller voor Harry M.
Wie betaalt voor het optreden van der Dick Hans ? Het CDA of de restanten van de KVP, of de Katholieke Kerk??

bijtertje | 26-10-08 | 16:47

Beetje vervelende man maar hij heeft helemaal gelijk.

Einde van de Domheid | 26-10-08 | 16:47

Religie, het zou verboden moeten worden.

Dostranamus | 26-10-08 | 16:47

@Hippocrates | 26-10-08 | 16:19

Lubbers is een paap, Balkenende een ketter!

Alquin | 26-10-08 | 16:45

LOL @ MijnStijl

Proxifier | 26-10-08 | 16:44

I did it MijnStijl

Tobi | 26-10-08 | 16:43

Geenstijl! Jullie doen het ook elke keer weer. Steeds maar die onkunde en verspilling van ons kabinet aantonen. RESPCET moet je hebben voor onze gekozen leiders die zich toch weer elke dag uit da naad werken om ons, de belastingbetalers en het overig gepeupel de wind uit de zeilen te nemen. Wanneer leren wij nou eens dat als je niets aardigs te zeggen hebt maar beter je mond kunt houden?
Door dit soort kritiek gaat onze samenleving kapot!

harl | 26-10-08 | 16:39

Geen Stijl heeft namelijk niet door dat ze hun eigen bestaansrecht via hun eigen achterdeur aan het vernietigen zijn.... dat dringt nog niet tot ze door

Teeuwen | 26-10-08 | 16:43

Zolang het flagrante eigengebrek aan normen en waarden bij deze heilige hypocrieten normgevend moet zijn voor de samenleving kunnen ze erop wachten, daar keer op keer op afgerekend te worden. Vade retro en begin wat anders. Babelinvest of zo. Mag je volgende week weer bij dat Mens uit de ballenstreek terugkomen.

De Binnenhofnar | 26-10-08 | 16:42

Daar gaat de maatschappij aan kapot

ir. K. Via | 26-10-08 | 16:42

Hans Hillen knijpt liever in tieten dan in billen.

punter | 26-10-08 | 16:42

Hans Hillen is overigens een warm pleitbezorger voor de publieke omroep. Volgens hem kan er niet genoeg belastinggeld naar de staatsomroep gaan. Als Hillen het NOS Journaal ziet, moet hij altijd kwijlen. Het NOS Journaal is volgens Hillen, in tegenstelling tot "MijnStijl", een absoluut "kwaliteitmedium". Dat vindt overigens ook Journaal-baas Hans Laroes, die zich in een recente blog vol zelfgenoegzaamheid in zijn eigen uitwerpselen wentelt. Zie: weblogs.nos.nl/hoofdredactie/2008/10/2... . Your taxes at work.....

Sir Galahad the Pure | 26-10-08 | 16:41

Wilders had namelijk banken niet geholpen en in deze situatie had elke gezonde bank onder Wilders zijn beleid het loodje moeten leggen,dat krijg je namelijk als aandeelhouders in paniek al hun aandelen gaan verkopen.Dan valt elke bank om.

Teeuwen | 26-10-08 | 16:40

Inderdaad, dit soort volgevreten, zelfvoldane, kapitalisten die zich nog navolger van christus durven noemen doen het geloof geen goed.

punter | 26-10-08 | 16:39

misswhateverdude | 26-10-08 | 16:22

Ouwel is het spul dat aan je interne hemel blijft plakken na de kerkdienst.

zovoklets | 26-10-08 | 16:39

DANNY3960 | 26-10-08 | 16:32
Kreeg jij ook altijd een koetjesreep nadien?

Jaap de Paap | 26-10-08 | 16:39

Geenstijl! Jullie doen het ook elke keer weer. Steeds maar die onkunde en verspilling van ons kabinet aantonen. RESPCET moet je hebben voor onze gekozen leiders die zich toch weer elke dag uit da naad werken om ons, de belastingbetalers en het overig gepeupel de wind uit de zeilen te nemen. Wanneer leren wij nou eens dat als je niets aardigs te zeggen hebt maar beter je mond kunt houden?
Door dit soort kritiek gaat onze samenleving kapot!

harl | 26-10-08 | 16:39

@danny
Daar waag ik me niet aan.

waskuip-admiraal | 26-10-08 | 16:38

-edit Ga eens deaud roepen omdat het kan ook. Bij deze. Lutser -

Groot Mufti | 26-10-08 | 16:37

waskuip-admiraal | 26-10-08 | 16:30

Wanneer m'n oma zaliger iemand "verdomme" hoorde zeggen was haar antwoord steevast : " Je moet niet verdommen, maar verslimmen."

DANNY3960 | 26-10-08 | 16:37

Eindelijk iemand die zegt dat W.Bos de tol nog wel gaat betalen! Inplaats van dat gelul dat Bos het zo goed doet, want hij doet het niet goed!

Geloof is achteruitgang dat dan weer wel.

General.Lee | 26-10-08 | 16:28

Dat zegt hij helemaal niet op die manier... goed interpreteen is voor velen moeilijk blijkt maar weer

Wereldwijd steunen overheden banken... dat is tijdens deze kredietcrisis ook nodig omdat er hoe dan ook financieel verkeer zal moeten blijven plaatsvinden.
Men zal daarmee blijven doorgaan totdat het niet meer nodig zal blijken te zijn.
Wouter Bos doet het prima en zal dat ook blijven doen.
Je moet er toch niet aan denken dat zo iemand als Wilders nu Nederland zou moeten leiden.... Nederland was dan allang failliet geweest en geen enkele bank had hier dan nu nog bestaan.

Teeuwen | 26-10-08 | 16:37

@Inert | 26-10-08 | 16:31
Het liberalisme past niet in het rijtje. Het socialisme en de door religie bepaalde politieke stromingen willen hun idealen opdringen door repressie en wetgeving en stellen het collectief boven het individu. Hun collectief, wel te verrstaan.
Het (pure) liberalisme wil dat het individu zelf beslissingen kan nemen en stelt haar boven ieder collectief.
Kies maar.

CoJoNes | 26-10-08 | 16:36

Alle dieren zijn katholiek; vooral vogels. Vrij naar Reve.

Jaap de Paap | 26-10-08 | 16:36

Van het Christelijk democratische peer toch. Waarom respect voor leiders van deze kleptocratie, ze zijn bang inhalig en lui. Met uitzondering van de vlammende mozart.

Multikuli | 26-10-08 | 16:35

Harry Mens liet ook Wolbers opdraven om te laten vertellen dat EasyLife zulke leuke solide beleggingen hadden. Daar wil je als fatsoenlijk mens toch iegenlijk niet meer gezien worden. Geeft die CDA senator het gemiddelde IQ van het CDA lid weer?

Ulle Ruttelflut | 26-10-08 | 16:35

Bukt u even, excellentie?

gentle giant | 26-10-08 | 16:34

of is het onder de mijnstijl gordel als ik openlijk bekend maak dat zowel hans dinges als harry m hoerelopers zijn?

sorry dan heb k niks gezegd en is het niet waar (papillon in abbenes elke vrijdag avond)

neemjemoederindemali | 26-10-08 | 16:33

istawa @ 16:26 is nogal onnozel. Zo beweert hij bijvoorbeeld dat Geert Wilders katholiek is (waarschijnlijk denkt hij als volgt: Limburger = katholiek), terwijl Wilders meerdere malen heeft aangegeven atheïst te zijn.

Sir Galahad the Pure | 26-10-08 | 16:33

Dit is bijna een pleidooi voor verregaande secularisatie... ben blij nooit CDA gestemd te hebben, wat een kruiperig volk. Beetje afgeven op dit machtsmedium.. tsss.... katholieken hebben het gewoon een beetje moeilijk de mensne niet meer in het gareel te hebben. Dit voor zover het CDA dogma: Bid, werk, zeg Amen, houd verder u bek, maak kinderen en laat ze communie doen met de overkindvriendelijke pastoor. Neh... uit welk donker hol hebben ze Hans weer tevoorschijn getoverd? Religie is het intrument van de duivel.......

inquisitra | 26-10-08 | 16:33

Heu zeg, ik ben nog misdienaar geweest.

DANNY3960 | 26-10-08 | 16:32

Blue Leader | 26-10-08 | 16:23
Ahhh, meneer denkt dat de zuivere rede de grondslag is voor gezonde politiek. Ik geef u niet geheel ongelijk, maar waarom hebben we dan niet alleen maar wetenschappers in de tweede kamer en de regering... zou iets met idealen en maatschappijvisie te maken kunnen hebben wellicht? En ja, de christendemocratie is net als de sociaaldemocratie, het socialisme, het liberalisme etc. een ideaal, een maatschappijvisie.

Inert | 26-10-08 | 16:31

Zolang mensen als Kamiel Eurlings nog hoge functies kunnen bekleden vormen katholieken een reëel gevaar. Grauwe engerds zijn het, allemaal. Het verraderlijke van Eurlings is dat hij doet alsof hij de joviale daadkrachtige westerling is. Is hij niet. Net als alle andere katholieken uiteindelijk alleen maar bezig met macht en familie. Tot zover mijn nuance voor vandaag. Verdomme.

waskuip-admiraal | 26-10-08 | 16:30

Is de url 'zweefstijl' al geregistreerd ?

-Strotgrondel- | 26-10-08 | 16:30

Dit is echt een Piet Römertje. Zijn S klinkt als een L, dat er op duidt dat mijnheer in kwestie iets te veel jenevertjes voor de uitzending door z'n strot heeft gegoten. Of de gepofte aardappel van gistermiddag zit nog vast in z'n strottehoofd. In elk geval weet hij totaal niet waarover hij het heeft, lult een eind uit z'n boord en vouwt z'n handen alsof hij net uit een kerkdienst is gestapt. Maar z'n familie zal hem thuis wel weer applaudiserend uit de taxi tillen.

OoO | 26-10-08 | 16:30

Eindelijk iemand die zegt dat W.Bos de tol nog wel gaat betalen! Inplaats van dat gelul dat Bos het zo goed doet, want hij doet het niet goed!

Geloof is achteruitgang dat dan weer wel.

General.Lee | 26-10-08 | 16:28

respect voor onze zwakke knieen, belast het gepeupel maar voor onze hobbies, en dergelijke die leiders bedoel je?

azijnsnuivert | 26-10-08 | 16:28

mis nog wat katholieken in dit rijtje Fortyn Wilders Haider Berlusconi De Winter zie ineens dat ze nog meer gemeen hebben

istawa | 26-10-08 | 16:26

Pritt Stift u bedoelt:

Belazerende en besodemieterende!

Een Soort Iets | 26-10-08 | 16:26

Gezien alle bedwettende pisn00bs was detiefus niet eens een slechte naam geweest.

CoJoNes | 26-10-08 | 16:26

Pritt, vermeld dan even de bron van dat prachtig citaat; W.F. Hermans

Tobi | 26-10-08 | 16:26

WF Hermans is da bomb.

G-unite | 26-10-08 | 16:26

Hij zegt Kameel Eurlings toch?

Colin O | 26-10-08 | 16:25

die volgevreten hansworst wauwelt, neuqen doet ie alleen tegen betaling in een dure hoerekast, net als Harry M.

neemjemoederindemali | 26-10-08 | 16:24

Gezien alle bedweterige boeroepertjes hier was mijnstijl niet eens een slechte naam geweest.

Flipse66 | 26-10-08 | 16:24

"Respect hebben voor de leiders van Nederland." CDA-ers zijn de laatsten die respect van mij krijgen. Ruggegraatloze pluchekleverts.

Aussie | 26-10-08 | 16:24

Religie hoort niet in de politiek. Dat is iets gevoelsmatig, religie. Een land kan je niet regeren op een gevoel.

Blue Leader | 26-10-08 | 16:23

Katholieken? Die bestaan vrijwel niet meer.
De moslims zijn de nieuwe katholieken.

kwark001 | 26-10-08 | 16:23

Jaja kritiek mag niet belasting betalen en mond houden. Ot wat zijn ouwels?

misswhateverdude | 26-10-08 | 16:22

Ja wat moet je hier nou van zeggen,bull shit meer zat er niet te lulllen.

arob/zwart | 26-10-08 | 16:21

Ik heb ook een hekel aan dat katholiek gespuis en protestants of moslims. allemaal een pot nat, maar wat hebben Limburg en Brabant daar mee te maken......

//\//\attie | 26-10-08 | 16:21

Gelukkig is er ook heel goed nieuws vandaag: De R5 van PUKKA van Burn after Reading is uit. Kijk! Wordt het toch nog een leuke dag.

CoJoNes | 26-10-08 | 16:21

@eMILF | 26-10-08 | 16:18
amen!
euhh
ben het met je eens?

nopedope | 26-10-08 | 16:20

De stijl van Hans Hillen - mijnstlijl - is gevaarlijk voor de maatschappij, maakte ik op uit zijn praatje. Fijn dat Harry Mensch hem wat reclametijd geeft.

Inert | 26-10-08 | 16:19

Die twee kontenknijpers zijn niet katholiek, en de rest van het stukje heeft ook geen niveau.

Hippocrates | 26-10-08 | 16:19

Religie maakt meer kapot dan je lief is

eMILF | 26-10-08 | 16:18

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken