Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

"Rita Verdonk was minnares Wijnand Duyvendak"

ritaaaa100.jpgNog meer hete info over het actieverleden van Rita Verdonk. Terwijl heel Nederland in stomme verbazing achterover slaat over mevrouws lidmaatschap van de PSP kunnen wij u melden dat er nog veeeeel meer aan het handje is. GeenStijl heeft de hand weten te leggen op een Afgekeurde Verkiezings Affiche uit 1981. CHECK DAN. (Zie HIERRR de uiteindelijk oké bevonden poster.) Hoe dieper we peuren hoe smeriger het wordt. Rita Verdonk was in haar rode jaren niet alleen een kraakmeisje uit Nijmegen, het gaat verder. Verdonk onderhield een geheime relatie met Wijnand 'Onkruit' Duyvendak. Rita Verdonk is tevens een achterkleindochter van Vjatsjeslav Molotov (bedenker van de gooiflesbrandbom-red). Rita was daarnaast de eerste vrouw in Nederland met een Che Guevara T-shirt. En we wachten nog op de definitieve DNA-match Verdonk/Volkert, maar we kunnen nu al melden dat de contra-expertise ook positief zal uitvallen. Moeder & Zoon! Verder hebben we ontdekt dat Rita Verdonk de ontwerpster was van het allereerste linnen tasje, en dat zij achter de bar stond in het Amsterdamse kraakcafé Molli waar Marcel van Dam er de huisdealer was. Meer onthullingen volgen. Stay tuned! (Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door John de Mol, Harry Mens, Sylvia Toth, Chris Thünnessen en Willem Zegwaard. Concept & Tekst: Kay van de Linde. Chef productie: P. Stift ©Trots Op Nederland 2008.)

Reaguursels

Inloggen

zonder "heb"

bottehond | 25-09-08 | 02:32

@ spooky

Ik sta achter iedere handeling en keuze die ik deed heb in het verleden.
Dát is integriteit. En daar valt Verdonk door de mand.

bottehond | 25-09-08 | 02:30

* zit vol spanning te wachten op bewijs van overduidelijke familieband tussen M. van Dam en Adolf Hiler*

WeirJack | 24-09-08 | 22:06

-weggejorist-

Jokkebrok | 24-09-08 | 20:21

.... en chapeau voor de kerel die hem stijf houdt bij Rita...!

Fimbulvetr | 24-09-08 | 15:09

Rita die een bukake sperma cocktail ontvangt om de ultime 'Linker Mensch' te maken, brrrr.......

Fimbulvetr | 24-09-08 | 15:09

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 12:08
Verdonk heeft geen misdaad gepleegd! Zie je het verschil nu?!

überbrain | 24-09-08 | 14:59

spooky | 24-09-08 | 13:41
Nou maak je het nog ingewikkelder. Afkeuren, afstand nemen, ontkennen en herroepen zijn allemaal verschillende handelingen. Naar mijn idee ontkent ze, en zou ze mogen herroepen. Botte heeft het over afstand nemen, jij over afkeuren.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 14:51

Nou en, zoveel mensen zijn tijdens hun studententijd links. Op het moment dat ze meegandoen aan de echte samenleving, en moeten gaan betalen in plaats van dat ze krijgen, draaien ze bij en vormen ze een echte mening.

Ik roep dan ook op tot een nieuwe pol:

Was u vroeger ook links?
o Ik ben nog steeds links
o Ja, maar nu gelukkig niet meer
o Ik ben nooit links geweest

Bolkestein | 24-09-08 | 14:32

Rita is een heleboel gebakken lucht waar niks van klopt. Het is wachten totdat Kay zijn hand uit deze handpop haalt - en zij slap neerdwarrelt, want zonder inhoud. Kwestie van een paar weken, schat ik, en dan is deze non-politica ook weer verleden tijd.

De Ware Vrijheid | 24-09-08 | 13:55

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 12:31
Een standpunt herroepen vanuit voortschrijdend inzicht heeft imo betrekking op handelen nu en naar de toekomst gebaseerd op anders kijken naar normen en waarden. Maar je handelen vroeger deed je indien nadenkend wel naar beste inzicht toen, met de normen en waarden die je toen had ook gebaseerd op de tijdgeest van toen en niet die van nu. Met terugwerkende kracht je eigen handelen afkeuren omdat je anders bent gaan denken is jezelf verloochenen. Lees ook spooky | 24-09-08 | 11:48 eens.

spooky | 24-09-08 | 13:41

klompenmeissie | 24-09-08 | 10:58
Staat er in de geschiedenis boekjes ook iets over Fortuyn's Marxistische verleden, zijn mening over pedofilie en waarom hij gechanteerd werd?

laardepul | 24-09-08 | 13:34

Rita heeft dus tijdig wat aan haar links zijn gedaan........ Zie artikel Links zijn is biologisch bepaald....

bartje_niks | 24-09-08 | 13:16

En dan te bedenken dat op DEZELFDE server als GeenStijl het volgende DNS te vinden is: www.ritaverdonkfanclub.nl ? Wat zijn die malle jongens nou weer van plan...

Escovan | 24-09-08 | 13:12

bottehond
Mja. De publieken zijn van nature linksig, net zoals de de meeste privaten/commercielen rechtsig zijn. Ik vind het niet erg. Anders was het nu wel heel erg telegraafgroep als enige aan de macht en de karaktermoord van iedereen die zij weer vervelend of gevaarlijk vinden.

Roer | 24-09-08 | 13:09

O, door overdrijving en humor proberen we de (terechte) aantijgingen tegen onze Rita te neutraliseren. Wij docenten Nederlands noemen dat een (Geen) stijlfiguur.

Flippo | 24-09-08 | 13:00

En de ton die viel in duihuigen.

wiers | 24-09-08 | 12:55

@bottehond | 24-09-08 | 12:11
Een uitspraak van een talkshowgast als spelletje van de publieken zien gaat ook wel ver.

-edit | 24-09-08 | 12:53

De Molotov cocktail dankt zijn naam aan de Russische minister van buitenlandse zaken, Vyacheslav Molotov. Dit was de schertsende naan gegeven door de Finse soldaten aan hun geïmproviseerde brandbom gedurende de Winteroorlog. De meneer zelf vond ze niet uit.
Zie ook Molotovs broodmanden toen Molotov doodleuk vertelde dat Russische vliegtuigen voedsel hadden afgeworpen boven Finse steden terwijl het toch echt bommen waren.

Zo nu weet u dat ook weer.

Agent Orange | 24-09-08 | 12:46

@Sidi Tammentis | 24-09-08 | 12:04
Dat zal ongetwijfeld, maar dan weet de kiezerT nog steeds niet wie achter de centen zit. En daar gaat het nou juist om. Ben zelf niet zo'n voorstander van soepsidies, maar als kiezer weet je op zijn minst van wie de centen afkomstig zijn. Ben ook geen tegenstander van giften aan politieke bewegingen. Maar dan wel in alle openheid. Want: wie betaald bepaald. Dat geldt overal en ik zie niet in waarom de politiek daarop een uitzondering zou vormen.

-edit | 24-09-08 | 12:45

Rita klaagt dat ze steeds over haar linkse verleden wordt aangesproken en niet om haar goede punten in het daglicht te stellen. Tis me wat hè?! Maar wel de Duyvendaks aanvallen, dat wilde Rita wel. Detwee goede punten waarmee Rita nog enigszins voor de dag kan komen zijn wellicht haar borsten, voor de rest veel gebakken lucht.
Quivive | 24-09-08 | 12:34
Texas schijnt heel mooi fatsoenlijk rechts te zijn, Nieuw Zeeland mist een stukje ozon, maar is wel zonnig met een gunstig belastingklimaat, wat dacht je van Alaska, hoewel je maar moet afwachten wie daar de nieuwe gouveneur wordt, maar jij vindt vast wel een voor jou geschikte verweggiestan om niet langer trot op Nederland te zijn.

Artois Arnhem | 24-09-08 | 12:43

Zo Rita,dat kost je weer een paar zetels,je bent niet alleen een oude lelijke heks,je bent nog dom ook,een leugendetector zo bij jou ontploffen

kees2790 | 24-09-08 | 12:40

En zo valt ook Rita door de mand. . . "Ik ben recht door zee. . . . ". er zijn steeds minder argumenten om een trotse Nederlander te zijn. Ik denk er hard over te emigreren.

Quivive | 24-09-08 | 12:34

Maaier | 24-09-08 | 12:17
de meeste klompenmeissies zijn geen huilers maar doe-erinnen.

klompenmeissie | 24-09-08 | 12:33

@Maaier | 24-09-08 | 12:17
Van Baalen mocht terugkeren in de moederschoot van de VVD, nadat niet bewezen kon worden dat de brief authentiek was. Als dit wel zo zou zijn, was het over met z'n politieke carrière. Hij was tijdens de 'onthullingen' al uit de fractie gestapt om politieke schade te minimaliseren.

Zware Guy | 24-09-08 | 12:33

er zijn mensen die pritt stift onvoorwaardelijk volgen en alles geloven wat hij opschrijft

klapvee | 24-09-08 | 12:32

bottehond | 24-09-08 | 12:22
Snap even niet wat je met 'afstand nemen' bedoelt. Het is ieders moreel recht volgens mij om een vroeger standpunt te herroepen. Het is dom om dat vroegere standpunt te ontkennen en te veinzen een heel leven lang 'recht door zee' te zijn geweest.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 12:31

bottehond | 24-09-08 | 12:15
ik wou dat ze eens schreven over het ammoniacverhaal www.degezonderoker.nl/amonia.html
zo, ik ga nu weer aan mn 14/7 mantelzorg. want uiteindelijk moet ook de onbekende huivrouw werken.

klompenmeissie | 24-09-08 | 12:31

bottehond | 24-09-08 | 12:22

Nee hoor, ik voel mij op geen enkele manier verantwoordelijk voor Fortuyns dood en laat me dat ook niet aanpraten door linkse-kerkroepers. Natuurlijk is de moord op Fortuyn een zeer belangrijke politieke gebeurtenis geweest. Maar ik heb een hartgrondige hekel aan Pim-roeperts, omdat dat nou eenmaal voorbij is. Helaas, maar waar. Zo heb ik ook een hekel aan Den Uyl roeperts. Is niet meer.

Maaier | 24-09-08 | 12:27

@Schoorsteenveger | 24-09-08 | 12:11
Stimmt, maar aan haar missen we geen groot talent: haar debatkunsten spelen zich af op het niveau Zaterdagamateurs Tweede Klas, hoewel politiek incorrect angehaucht, speelt ze in op een onbenullig TROS gevoel om stemmen te winnen, en doorziet ze de werkelijke problemen met massa-migratie maar op beperkte wijze. Ze dient als toevluchtsoord voor stemmers die de correcten zat zijn, maar Wilders te fel vinden klinken.

Haar zwanenzang dwingt haar potentiele stemmers hopelijk wat dieper na te denken over de richting waar we met Nederland naartoe moeten.

Zware Guy | 24-09-08 | 12:27

@ MaaierT

Hoezo? Is de executie van Fortuyn door een fellowtraveller van jou niet uiterst ingrijpend geweest voor de samenleving? Eerst doodschieten en dan doodzwijgen? Nee, vrind. Dat jeukend lidteken zal iedere linkse kerkganger blijven achtervolgen.

@ schoorsteenvegerT

Wie afstand neemt van zijn politieke keuzes van weleer is niet alleen immoreel, maar ook nog eensch dom.

bottehond | 24-09-08 | 12:22

bottehond | 24-09-08 | 12:11
Aanval over links, maar schot voor open doel. Mevrouw laat zich wel erg gemakkelijk vangen. Daar is weinig coördinatie voor nodig.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 12:17

klompenmeissie | 24-09-08 | 12:09


Ga ergens anders huilen om Pim.

Zware Guy | 24-09-08 | 12:08

Nee geen doodzonde, want van Baalen wordt gewoon lijsttrekker bij EU-verkiezingen.

Maaier | 24-09-08 | 12:17

Rita was typisch een gevalletje "linksch lullen, rechts zakkenvullen"

Soepzoeker | 24-09-08 | 12:16

@ klompenmeissie

Volkert van der G is een leuke vent met wat doorgeschoten kattenkwaadaardige ideeen, waar de schrijver van dat laatste boek best mee zou kunnen sympathiseren. Hij streed voor het goede, aldus deze Vollidiot.

Tsjek de draad van gisterenavond. Ik stelde wat onbeantwoorde vragen dienaangaande.

bottehond | 24-09-08 | 12:15

Zware Guy | 24-09-08 | 12:08
Ze heeft het gewoon heel dom gespeeld, heel dom. Had 'mea culpa' moeten spelen.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 12:11

Verdonk gaat er met boter en suiker in.
Gisteren een gecoordineerde aanval vanuit de Publieken.
Dat die zich volledig ten dienste stellen van de zaak die ze samen met de rest van het establishment in stand willen houden kan niet meer betwijfeld worden. De Publieken ontmaskeren zichzelf nadrukkelijker dan ze Verdonk ontmaskeren.
Verders beweert Toth dat de VVD intelligenter is dan Pauw denkt.
Slip of the tongue? Dit spelletje zuigt big time.

Ik zie Verdonk als een sta in de weg voor de echt wezenlijke problemen.
Ik zal geen traan om haar laten.
Maar dat de Publieken middels belastinggeld partijpolitiek bedrijven gaat veel en veel te ver.

bottehond | 24-09-08 | 12:11

@-edit

Ha Ha. Harry Mens als de ultieme lakmoesproef voor crimineel en faut Nederland. Zo had ik er nog niet naar gekeken. Werkt beter als opsporing verzocht. Hulde voor die man! Dus zondagochtend Harry Mens kijken is verplichte kost voor Bromsnor vanaf heden?!

drOetker | 24-09-08 | 12:11

klompenmeissie | 24-09-08 | 11:22
het begint te lopen: ze zijn met 3 blz's al op 2 minuten over 9 aangekomen qua reacties
(maar dat bericht over de geschiedenisberichtgeving over Fortuyn bestemd voor onze kindjes staat nog steeds op 28 reactie's! al sinds half 6 vanmorgen. rara. )
www.telegraaf.nl/binnenland/2001725/__...

klompenmeissie | 24-09-08 | 12:09

bakoenin | 24-09-08 | 12:00
Ach, zoals de wind waait waait het GS-hoedje. Duyvendak moest kapot en oprotten, maar met Rita ligt dat natuurlijk anders.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 12:08

@Maaier | 24-09-08 | 11:07
Nee, lidmaatschap van pseudo-soosjalistische partijtjes is uiteraard geen zonde, maar een briefje aan Glimmerveen blijft nog steeds een politieke doodsteek bij de In Orde gedachtenpolitie. Van die selectieve schandpaal door de politiek-correcten moeten we af in Nederland.

La Verdonk had trouwens gewoon kunnen toegeven dat haar roots nogal donkerrood zijn, maar dat ze geleerd heeft van alle links-extremisten die het Nederlandse politieke spectrum bepaalden. Dancing with the Devil...

Zware Guy | 24-09-08 | 12:08

@-edit | 24-09-08 | 11:53
Dank voor je plezierige reacties, -edit.
Waar het om gaat is niet "marokko spioneert".
De kern van de zaak is "overheid stopt spionage in de doofpot".
De spionage is al maanden geleden ontdekt. Alle hoge heren wisten ervan, Verhagen, Balkenende, Meijboom, Wondolleck, om er een paar te noemen. Niemand vond het nodig om het volk in te lichten. Weg met die bobo's! *out*

Lewinsky | 24-09-08 | 12:07

Maaier | 24-09-08 | 11:50
Of gooit computer weg en begint met leven, is ook een optie :) Nee ik stel slechts vast dat ik geen nieuwe dingen lees over Verdonk, dat deed ik 27-8 en 28-8 wel. Het enige wat nieuws blijft is dat ze maar blijft ontkennen en ontwijken en zich en helemaal in vastdraait nu.

spooky | 24-09-08 | 12:07

-edit | 24-09-08 | 11:57

Maar er vindt wel degelijk een financiële controle plaats, namelijk via de belastingdienst.

Sidi Tammentis | 24-09-08 | 12:04

@ Brynnar | 24-09-08 | 11:39
Vogelaar Cramer Bos Hamer Samsom. Leg mij eens uit, waarom zitten er in de PvdA altijd van die politieke onbenullen.

me,myself and IK | 24-09-08 | 12:03

Heeft rita met wijnand gedopt?

succesvol | 24-09-08 | 12:03

ahh downplayen.... erg doorzichtig pritt.
telefoontje gehad ?

bakoenin | 24-09-08 | 12:00

@Sidi Tammentis | 24-09-08 | 11:52
Nee. Klopt. Ze doet wettelijk gezien ook niets fout. Maar moreel, etisch zou ik denken dat het gepast is dat deelnemers aan verkiezingen (gesoepsidieert of niet) openheid van zaken zouden moeten geven vwb hun financiën. Zodat je als kiezer inzicht krijgt wie er achter zit. Terhorst melde gisteren bij P&W dat een wijziging van de kieswet hiertoe al in de pen zit. En dat lijkt me prima.

-edit | 24-09-08 | 11:57

@Maaier | 24-09-08 | 11:55 Leg uit! Welk links complot?

Lewinsky | 24-09-08 | 11:56

Rita is een van de dochters van Benno.
De suffe pers schrijft wel over een spion in Estland. Lekker ver weg. Maar niks over de spion om de hoek. www.ad.nl/buitenland/2637378/Estse_spi...

Lewinsky | 24-09-08 | 11:55

Lewinsky | 24-09-08 | 11:51

Die spionnenzaak is door NOVA bekendgemaakt. Daar zit dus een links complot achter. Of is NOVA dan wél te vertrouwen?

Maaier | 24-09-08 | 11:55

@Lewinsky | 24-09-08 | 11:51
Ah, ok. Ik ken niet alle ins- en outs van de zaak, dus dank voor de toelichting. Onderzoeken dan maar. En passende maatregelen nemen, lijkt me. Want als dit allemaal blijkt te kloppen, dan zou de man een groot probleem moeten hebben indeed.

-edit | 24-09-08 | 11:53

@Pritt Stift: meestal kan ik de galbittere humor van Geen Stijl best wel waarderen, maar dit vind ik een misselijk stukje. Overdone.

AbuTelfan | 24-09-08 | 11:52

-edit | 24-09-08 | 11:34,

Indien een politieke partij of een andere instelling subsidie ontvangt, dient daar verantwoording voor worden afgelegd.
Dat dan ook de neveninkomsten in de jaarrekening moet worden vermeld mag duidelijk zijn. Er dient toch een accountantsverklaring te worden overlegd.

Maar een club die geen subsidie ontvangt, hoeft dat niet.

Sidi Tammentis | 24-09-08 | 11:52

@-edit | 24-09-08 | 11:47
Hij heeft de zaak niet alleen links laten liggen, hij heeft actief meegewerkt de zaak in de doofpot te krijgen. Marco Pastors noemde Lemhaouli een vriendje van Meijboom. Maar het is omgekeerd. Meijboom is een spionnenmaatje.
Waar blijven de vragen in de Rotterdamse gemeenteraad?
En, -edit, toen nova vorige week de zaak bekendmaakte, liep er geen enkel onderzoek in deze zaak. Niets. Dus dat is geen excuus.

Lewinsky | 24-09-08 | 11:51

spooky | 24-09-08 | 11:48

Alles heeft al op GS gestaan?

* gooit computer weg en is klaar met z'n leven*

Maaier | 24-09-08 | 11:50

Lewinsky | 24-09-08 | 11:18
Gisteren heb ik daar ook al iets over geroepen. Je hebt volkomen gelijk.

Vigil | 24-09-08 | 11:50

Het zal me allemaal aan mijn reet roesten dit, behalve het feit dat ze ontkent! En ook niet van ja ik was links bla bla jeugdzonde. Ze zat in de vrouwengroep met een doel, in de arrestantengroep met een doel en demonstreren ook. Doing the right thing zoals ze in de VS zeggen.

Dat deed Rita met volle overtuiging al die jaren en daarbij past GEEN SPIJT. Denk nu eens 10 jaar verder, Verdonk op TV die ontkent dossiers over vluchtelingen gestuurd te hebben naar schurkenstaten, ontkent Hirschi-Ali genaaid te hebben, ontkent ooit recht doorzee geweest te zijn laat staan Kay te kennen omdat dat verleden niet meer past bij de waan van de dag over tien jaar. Verdonk is een windvaan, verderlicht en rechtdoorzee amehoela! Ze stuurt om elke hobbel heen, maar ze kan niet zo goed sturen als teflon EHB dus is ze net een botsauto. Botsauto's blijven hun hele leven rondjes doen, komen nooit van de kermis af.

Dit topic toont overigens wel aan dat nu een maand terug alles ook op GS al stond en we nu aan het herkauwen zijn.

spooky | 24-09-08 | 11:48

@Lewinsky | 24-09-08 | 11:42
Zijn kop moet rollen wanneer blijkt dat de korpschef de zaak links heeft laten liggen. Want hij hoeft niks te melden aan het volk. Zeker niet als er nog onderzoeken lopen. Kan me zo voorstellen dat ze de man een tijdje hebben gevolgd om te onderzoeken met wie hij contacten heeft. Vrij gebruikelijk bij dit soort issues. En dan is transparantie wel het laatste wat je moet doen. Ik vind het vooralsnog wat te kort door de bocht. Maar dat laat onverlet dat het inderdaad een ernstige zaak is. Dat klopt.

-edit | 24-09-08 | 11:47

Over 20 jaar:
zuivering van het pre-middeleeuwse 2.0 schandpaalgedrag.

[Wordt er gejaagd op iedereen uit de GS-kliek. Tegen die tijd zit een deel van de reaguurders in het establishment en ontkent andere mensen willens en wetens te hebben gesloopt via hetzes voor eigen parochie.]

Roer | 24-09-08 | 11:46

maar is ze nu mijn moeder, of niet?

rara | 24-09-08 | 11:45

Aad Meijboom heeft de spionage verzwegen, de spion laten lopen, de rijksrecherche niet ingeschakeld en de spion een baantje bezorgd bij vriendje Wondolleck. En de pers zwijgt. Stay tuned. www.rotterdam-airport.nl/nl/generalmen...

Lewinsky | 24-09-08 | 11:45

@drOetker | 24-09-08 | 11:31
Harry Mens heeft wel een zeer nuttige functie. Velen die bij hem aan tafel hebben gezeten zijn óf deaud, of zitten in de bak, of hebben een schijn van belangenverstrengeling over zich heen hangen. Harry is de onbedoelde, maar o zo effectieve indicator als het gaat om integriteit. En da's best handig.

-edit | 24-09-08 | 11:43

@-edit | 24-09-08 | 11:34
De zaak van brigadier Lemhaouli is zeer ernstig. Er moeten koppen rollen. Een voorbeeld. Korpschef Aad Meijboom dient oneervol ontslag te krijgen. Hij heeft de kwestie stilgehouden. Als er bij de Rotterdamse politie een spion ontdekt wordt, en nog wel een die al negentien jaar in dienst is, dan moet de korpschef dat melden aan het volk.
Dat doet hij niet. Wel schrijven ze over "Dronken automobilist rijdt tegen boom" maar niet over "Brigadier spioneert al negentien jaar voor Marokko". Stay tuned. www.politie-rijnmond.nl/

Lewinsky | 24-09-08 | 11:42

-weggejorist-

Brynnar | 24-09-08 | 11:39

Lewinsky | 24-09-08 | 11:26
De Nederlandse journalistiek is niet alleen ziek, maar ook een manipulatieve propagandamachine geworden. Gisteren was er NIETS in de staatsjournaals te zien van de scene met Cramer. Bij Nova en Pauw en Pauw ook NIETS. Ook niets over Middelkoop. Maar wel smerige journalistiek mbt tot antilinks zoals Verdonk.
Bij Pauw kan Ter Horst zo goed als ongehinderd filosoferen over het invoeren van een soort concentratiekampen of psychiatrische/pedagogische inrichtingen voor onmaatschappelijken. De Sovietunie is er niets bij.

Vigil | 24-09-08 | 11:36

@Lewinsky | 24-09-08 | 11:1
Jawel. Maar daar kan je toch alleen maar over schrijven als het heeft plaatsgehad? Of volg ik je niet helemaal? Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk. Op grond van spionage kan je zijn paspoort afnemen en uitzetten. Klaar. Zoiets zal er wel gaan gebeuren, vermoed ik. Spionage is niets nieuws an sich.

Maar over Rita: dat linkse verleden van haar zal mij worst wezen. Hoewel velen er hier anders over denken is daar niet zoveel mis mee. Niet elk (voormalig) linkschmensch heeft onwettellijk gehandeld. En voor zover we weten heeft Rita dat ook niet gedaan. Dus wat is het probleem?

Een groter probleem vind ik de geldschieters en met name die ene onbekende buitenlandse storting van 100.000 euro. Politici moeten elk kado van boven de 50 euro (dacht ik) melden. Maar dergelijke giften aan een achterliggende stichting zijn (nog) toegestaan. En dat is vreemd. Het zegt iets over de zelf verklaarde transparantie van Rita.

-edit | 24-09-08 | 11:34

Iedereen in Nederland weet nu onderhand toch wel dat iemand die bij Harry Mens op tv komt PER DEFINITIE een oplichter is en volledig onbetrouwbaar. Rita was er laatst ook en daarmee is alle bewijs geleverd dat wat ze vertelt nooit waar kan zijn. (Als ik er zo over denk verbaast het mij dat nog niet alle politici al eens bij Harry op schoot gezeten hebben.)

drOetker | 24-09-08 | 11:31

vast goed | 24-09-08 | 11:03
In mijn ogen is de moord op Pim een aanslag op de democratie geweest. In een klap konden tig mensen niet meer stemmen op degene waar ze op stemmen wilden.
Het vervolg, dat de moord op Fortuyn door een pvda rechter beoordeeld werd als een moord door een enigzins gestoorde/warrige man en het hele politieke aspect buiten de veroordeling gelaten werd is nog een aanslag op ons bestel geweest, naar mijn mening.

klompenmeissie | 24-09-08 | 11:31

Waar was Rita op 22-11-1963! Nu wil ik ook alles weten voor ik weer ga overmaken.

T@ Riest | 24-09-08 | 11:30

Ik krijg net belangrijk nieuws over de telex binnen dat Rita regelmatig werd gegangbanged door Roel van Duijn en Mient-Jan Faber. Het is vrijwel zeker dat Rita hiervoor werd uitbetaald in zakjes eigen kweek uit de linksdraaiende volkstuin van Roel.

Biff Eagleburger | 24-09-08 | 11:29

@ Sjakie Snel

Hoe bedoelt u dat ?

Tyler-Durden | 24-09-08 | 11:27

Het maakt allemaal niet zoveel uit. Als je draait en niet de goede mensen om je verzamelt, als je verkeerde financiele aanbestedingen doet dan blijft er maar een conclusie voor een voortvarende politieke carriere: Hou je rug recht Rita!

Einde van de Domheid | 24-09-08 | 11:27

@Onderbuik | 24-09-08 | 11:20 Klopt, de nederlandsche journalistiek is ziek. Hersendood om precies te zijn.

Lewinsky | 24-09-08 | 11:26

Als de Kay/Rita combinatie een lange termijn strategie heeft dan wordt het hoog tijd dat die helder gemaakt wordt anders raakt Rita toch echt alles kwijt.

Persoonlijk denk ik dat Geert het beter zal doen omdat Geert vooral het publiek voortreffelijk bespeelt en de renegades in de 2e Kamer en bij de media vooral gebruikt als spelers in een triest politiek theaterstuk.

Geert groeit in elk debat beter in zijn rol van een politiek leider met een heldere toekomstvisie. Hopelijk wordt hij een groot leider die een enorm basisprobleem, het kankergezwel van de parasitaire industrie met al zijn uitzaaingen, bij de wortel zal aanpakken en daarna via directe praktische oplossingsvoorstellen de samenleving wil verbeteren en die veel minder dan nu te richten op hen die nadrukkelijk willen meedoen en investeren in zichzelf en de samenleving.

De mensen die vooral zwart willen werken, de kantjes eraf lopen en die, ondanks hun nog aanwezige capaciteiten vooral zielig achterover willen leunen, die moet hij de dwingende keuze bieden dit land en deze samenleving te verlaten of via buitenlandse heropvoedingskampen te motiveren om, ondanks eventuele beperkingen, toch een waardevolle medelander te willen worden.

Hans Anders | 24-09-08 | 11:25

Las ik laatst niet iets over genetisch bepaald.....:/

borderliner | 24-09-08 | 11:24

@ Schoorsteenveger | 24-09-08 | 11:11
Ondanks dat ze nu voor zichzelf denkt, is ze niet erg intelligent. Zoals je al eerder zag bij bv de affaire rond Ayaan en haar paspoort. Dat getuigde van bar weinig inzicht.

me,myself and IK | 24-09-08 | 11:22

Als je in Nijmegen hebt gestudeerd - zeker in die tijd - is het vrijwel onmogelijk om niet links te zijn geweest. Nog steeds loopt Nijmegen voorop met linkse fratsen als het wegpesten van mensen met grote auto's.
Maar pleit het niet voor Rita dat ze nadrukkelijk kennis heeft genomen van links, heeft gezien dat het niets voortbrengt en op basis van ervaring kiest voor een andere koers?
Deze hele mediakermis dient alleen om af te leiden van waar het om gaat: misstanden door Finnen (ook in Nijmegen!) moeten worden verzwegen, dat het generaal pardon miljarden kost moet worden verzwegen en alle aandacht voor minima en zogenaamde misstanden van Verdonk

Peerkepeer | 24-09-08 | 11:22

maar dat bericht over de geschiedenisberichtgeving over Fortuyn bestemd voor onze kindjes staat nog steeds op 28 reactie's! al sinds half 6 vanmorgen. rara. www.telegraaf.nl/binnenland/2001725/__...

klompenmeissie | 24-09-08 | 11:22

@Lewinsky | 24-09-08 | 11:13
ja klopt, en zo zijn er nog wel veel andere zaken die belangrijker zijn, maar de Nederlandsche Journalistiek is ziek, heel ziek...
weg met die eenzijdige propaganda.

Onderbuik | 24-09-08 | 11:20

Molotov? Rita is de oneigenlijke dochter van Stalin. Echt waar.

ExtremeExtremist | 24-09-08 | 11:20

En wat Rita betreft, die heeft het geweaun te druk met haar garderobe. Stay tuned. www.trotsopnederland.com/

Lewinsky | 24-09-08 | 11:20

@-edit | 24-09-08 | 11:15
Dat valt me tegen van je, edit. Er zou nieuw nieuws moeten zijn over de spionnenkwesties. De regering heeft een brief beloofd. De Tweede Kamer zou deze week een spoeddebat houden. Gebeurt dat allemaal niet? www.tweedekamer.nl/vergaderingen/plena...

Lewinsky | 24-09-08 | 11:18

me,myself and IK | 24-09-08 | 11:10
ik was lid van de pvda rode vrouwen. heb in 1983 per brief met uitleg over mijn motieven mijn lidmaatschap opgezegd. -nooit antwoord op gehad overigens-.
klompenmeissie | 24-09-08 | 09:23

klompenmeissie | 24-09-08 | 11:18

Flauw.

Bosdavid | 24-09-08 | 11:16

@Lewinsky | 24-09-08 | 11:13
Da's oud nieuws. Tenzij je elke dag daarover hetzelfde verhaal wilt lezen.

-edit | 24-09-08 | 11:15

Zo druk als het is bij ritakwesties, zo angstwekkend stil is het aan het spionnenfront. Behalve Ellian negeert de nederlandse journalistiek de zaak van de brigaderende spion compleet. Komop pers, grijp die Lemhaouli. Stay tuned.

Lewinsky | 24-09-08 | 11:13

als iemand op jonge leeftijd links heeft gestemd is dat toch niet zo erg?
Wel hijgerige hoernalistiek bij Nova, die Twan Huis of hoe heet die zak, die zelfs een briefje uit de binnenzak van zijn colbert tovert, alles om Ijzeren Rita te beschadigen...

Onderbuik | 24-09-08 | 11:13

Het echte nieuws is natuurlijk dat Rita een she-male blijkt te zijn. Gelet op haar stem verbaast me dit niet echt....

Jaap Knasterhuis | 24-09-08 | 11:11

Ja, Rita dit en dat en zus en zo. Allemaal heel fijn maar hoet staat het met de Marokkaanse spionage? Stay tuned.

Lewinsky | 24-09-08 | 11:11

vast goed | 24-09-08 | 11:03 ik werk o.a. in finland. bekijk de boel op een afstandje. maar ook dan kun je een mening hebben.

klompenmeissie | 24-09-08 | 11:11

me,myself and IK | 24-09-08 | 11:05
Rita is zwaar fout wanneer ze meende te moeten rondbazuinen dat ze nooit lid is geweest en wanneer ze nu volhardt in ontkennen als de bewijzen gewoon daar zijn. Dat is waar het over gaat.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 11:11

@ klompenmeissie | 24-09-08 | 10:58
Goeie link, die goed laat zien hoe onze schooljeugd door links geindroctineerd wordt. Net als Rita toen ze nog studeerde. Gelukkig heeft ze inmiddels voor zichzelf leren denken.

me,myself and IK | 24-09-08 | 11:10

Grappige pastiche op Kleintje Muurkrant. Wrang dat zij in de problemen zitten. Stay tuned. www.stelling.nl/kleintje/

Lewinsky | 24-09-08 | 11:09

Rita Verdonk is een aanfluiting voor alles wat rechts een warm hart toedraagt. Ze verkwanselt de potentie.

titsme | 24-09-08 | 11:09

Die afgekeurde foto is duidelijk gefotoshopt.
Rita heeft veel grotere cohonas.

Lifecanbesimple | 24-09-08 | 11:08

@ patat - generatie

Dûh?! De ene na de andere linkse politicus wordt hier aangesproken op zijn of haar verleden, waarom zou je Rooie Rita dan niet tegen het lamplicht houden voor de lijken uit de kast rollen als ze door 'Het Vrije Volk' op het pluche is getild?

JeMoeder!!! | 24-09-08 | 11:08

* T-shirt 'Wees wijs met de Waddenzee' weer uit de kast haalt*......

MichieldeMuiter | 24-09-08 | 11:08

Het is niet erg dat Verdonk lid is gewest vande PSP, wel dat ze erover blijft liegen. Maar in een klimaat waar zelfs een lidmaatschap van een legale politieke partij al nieuws is, of een handtekening onder een steunbetuiging zo ongeveer het leggen van een bom is, snap ik wel dat Verdonk alles doet om dit nieuws tegen te houden.

De meningenpolitie die GS heet veroordeelt zo ongeveer iedereen die vroeger links is geweest. Nu ben ik helemaal vóór het veroordelen van Verdonk, maar niet omdat ze vroeger ergens lid van was.

Maaier | 24-09-08 | 11:07

-weggejorist-

Brynnar | 24-09-08 | 11:07

Rita is zwaar fout, want was ooit lid van een ligitime linkse politieke partij. En alle mensen die ooit lid waren of zijn van zo een partij zijn zwaar fout. Elke goeie Geenstijl bezoeker weet dit al langer. Gelukkig wordt de rest van Nederland nu ook wakker. Times they are a changing...

me,myself and IK | 24-09-08 | 11:05

ROFL @ sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 10:31

Biff Eagleburger | 24-09-08 | 11:04

Volgens mij zou 80% van links Nijmeegse jeugd/jongeren stemmen op PSP, PPR of voor de onzekere types: PvdA. Ze hadden vaak alleen nog geen stemrecht. Die paar VVD-ballen met Windows-broeken en LaCoste-polo werden doorgaans met tomatenketchup belaagd. Beetje hetzelfde idee dat elke puberjongen tegenwoordig een Bjorn Borg onderbroek draagt. *Gaat neutronenbommenstickers plakken*

OoO | 24-09-08 | 11:03

LOL@vast goed | 24-09-08 | 11:03

sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 11:03

@klompenmeissie: hoeveel knuffelbeertjes heb jij naar de lijkwagen van Pim gegooid?

vast goed | 24-09-08 | 11:03

het schijnt ook dat rita tijdens haar bewind als grenswacht cq minister vaker gebruik heeft gemaakt van pardom regelingen en zo dan wie ook voor haar....

frozenhenk | 24-09-08 | 10:59

ha.... ha....

grappuggg

Schele Japie | 24-09-08 | 10:54

@brutus68, ik begrijp precies wat je bedoelt.

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:53

@ your service... of toch niet?

SwaY | 24-09-08 | 10:52

Bukoswski | 24-09-08 | 10:47
Mozes had dat 'recht door zee' beter geregeld. Rita gaat kopje onder, ook zonder stijging van de zeespiegel.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 10:52

@Niet voor Jan | 24-09-08 | 10:42:

Uitzonderingen bevestigen de regel, da's altijd al zo geweest. Je bent voorlopig dus geëxcuseerd. Gelukkig gaat het ook niet om jou maar om Rita, en die is volgens mij door de jaren heen wel wat realistischer en vooral ook rechtser gaan denken.

Reinaert | 24-09-08 | 10:50

Gatverdamme, wat een smerige hetze, eerst Pim , daarna Wilders en nu Rita!

sterretje | 24-09-08 | 10:49

Wanneer leren kiezers en politici nou eens als types als Harry Mens en ander vastgoedmaffiosi de politiek financieel steunen, dat het tot mislukken gedoemd is? Of leren we nou nooit van de geschiedenis...

-edit | 24-09-08 | 10:49

@ Tyler-Durden | 24-09-08 | 10:27
jij wordt liever in je reet genaaid dan in je gezicht?

Sjakie Snel | 24-09-08 | 10:48

@Koud flesje Alfa 10:46

Dat is nog best wel lastig. Ik vind ze allebei wel lekker.....

brutus68 | 24-09-08 | 10:48

@psycho_ab | 24-09-08 | 10:47 hoezo, jaloers op Volkert, had je het liever zelf gedaan? Kan ik best inkomen hoor.

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:48

Gerlukkig is GS er voor mijn vermaak en hoef ik ze niet zerieuz te nemen ...

Eelcontrast | 24-09-08 | 10:47

Rita verdwijnt recht in de zee

Bukoswski | 24-09-08 | 10:47

Op de GS pollindex is ze inmiddels al een paar tiende punten gezakt sinds deze berichtgeving..

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:47

Och, och, leefde Pim nog maar.

psycho_ab | 24-09-08 | 10:47

@brutus68 | 24-09-08 | 10:32 sinds ze zich door Kay laat adviseren was voor mij meteen duidelijk dat er iets niet deugt. Als het zo doorgaat zie ik me nog genoodzaakt op Agnes Kant of Marianne Thieme te stemmen.

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:46

Rita= over en uit. Kopje thee iemand?

hannes de boender | 24-09-08 | 10:45

Ik wist het! Rita is gewoon een slapende linkse cel! Zodra ze aan de macht is gekomen komt haar ECHTE politieke agenda aan het licht!! AIAIAIAIAIAIAIAI

Pablo's ijscocar | 24-09-08 | 10:43

Voor een beter volgbare (beetje NSFW) historie van het Molotov drankje check dit: www.youtube.com/watch?v=UGjfnt4gw5A. Deze Russin legt het je effe uit.

zedong | 24-09-08 | 10:42

Reinaert | 24-09-08 | 10:37
.
Ik ben altijd jong gebleven.

Niet voor Jan | 24-09-08 | 10:42

Duidelijk een linksdragert op die poster...

Inert | 24-09-08 | 10:42

sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 10:35
.
Nee, het zijn gewoon boeren die er niet tegen kunnen dat er mensen zijn die om de hoek van een appie happie wonen, en die dus niet om de week hun bus vol hoeven te laden met voer dat op vrijdag bedorven is. Weet je hoeveel sterker zo'n linnen tasje is dan zo'n plastic zak ? Het is de kift, ik zeg het je !

Niet voor Jan | 24-09-08 | 10:41

Ach, dikke Riet dat jij je door Wijnand hebt laten afwerken... dieptriest. Goeverdegoever, ik twijfelde vanmorgen nog tussen jou en Geert maar het is me nu wel duidelijk.
Trouwens, toen Fem ons vertelde dat Wijnand integer is, toen wisten we natuurlijk ook allemaal wel dat hij haar neuqte. Mijn hemel, ik heb die prutser wat af zien scharrelen rond d'r kantoor op de kade.

Mout van Amstel | 24-09-08 | 10:40

Zo helpt Rita eigenhandig TON vakkundig om zeep... kunnen we weer naar de orde van de dag...

Prof_Bukmaar | 24-09-08 | 10:40

Nog even en Rita Verdronk... Toedeledokie! Ben ik blij dat ik geen potloden heb opgestuurd...

doediema | 24-09-08 | 10:39

Kei geinig

veel vaak en vet | 24-09-08 | 10:39

@Jeremia - Hoe dat zo?

Opa Bangepoep | 24-09-08 | 10:38

"Als een man geen socialist is tegen de tijd dat hij 20 is, heeft hij geen hart. Als hij nog steeds socialist is tegen de tijd dat hij 40 is, heeft hij geen hersens"

En dat geldt dus ook voor Rita. Wie jong is hóórt linkse idealen te hebben. Daarna kom je er vanzelf wel achter dat de wereld iets anders in elkaar steekt dan je met al je prachtige jeugdige idealen had gedacht. Klaar.

Reinaert | 24-09-08 | 10:37

Als Rita nou eens gewoon zegt dat ze door haar fouten in het verleden inmiddels bij zinnen is gekomen komt ze geloofwaardig over. Glashard ontkennen heeft geen zin omdat er toch wel van alles boven komt. Doe dit eens adviseren Kay, moet jij toch weten.

Bier-Sexueel | 24-09-08 | 10:37

Opa Bangepoep | 24-09-08 | 10:34
Pechtold? Die zie ik meer als de broer van Herman Finkers.

Jeremia | 24-09-08 | 10:36

Niet voor Jan | 24-09-08 | 10:35
De snordragende volkskrantlezer die er aan vast zit meestal.

sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 10:35

Overigens, heeft GS al aandacht besteed aan het nieuwsfeitje dat Linksch Rotterdam bezig is om onze prachtige havenmetropool een zusterstad te maken van de met islamofascisten en zware criminelen afgevulde Gazavuilnisbelt? Stond gisteren op de voorpagina van de televaag.

Jeremia | 24-09-08 | 10:35

Wat hebben jullie toch in godvredesnaam tegen linnen tasjes ?

Niet voor Jan | 24-09-08 | 10:35

@ Jeremia: one man show? En Pechtold dan?

Opa Bangepoep | 24-09-08 | 10:34

LOL@pica

Offtopic: laat dat spoeddebatje nu maar beginnen...

Boris Poepnagel | 24-09-08 | 10:34

Rita doet het met Leen.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 10:34

@ Schoorsteenveger: Ons achter de oren krabben doen we wel weer als we ergens van opkijken. Dat Rita veel blundert en weinig inhoudelijks te melden heeft lag wat mij betreft geheel in de lijn der verwachtingen. Al vind ik het wel heel vermakelijk om iemand waar ik totaal geen vertrouwen in heb zo door de mand te zien vallen.

Opa Bangepoep | 24-09-08 | 10:33

Eigenlijk is dit bericht een dieptepunt.

Roer | 24-09-08 | 10:33

Rita Verdronk tijdens de Algemene Beschouwingen in de one man show van Geert Wilders. Dus beste parochianen van de linkse kerk, de meeste stemmen van Tante Rita gaan naar Geert bij de komende verkiezingen.

Jeremia | 24-09-08 | 10:32

gevonden bij "onbekende schoot Fortuyn dood" nu al sinds 5.30 uur 28! reacties.
Laten we eerlijk zijn: op het moment dat de onbekende man op Fortuyn afliep, op het moment dat hij hem doodschoot, maar ook op het moment dat hij werd overmeesterd, was het nog een onbekende man. Dus er staat niets verkeerd in dat boek.Maak je toch niet zo druk hierom.Oh ja, ik ben ook links.
rabo, almere | 07:25 | 24.09.08 www.telegraaf.nl/binnenland/2001725/__...

klompenmeissie | 24-09-08 | 10:32

Verdonk is toch zo "recht door zee"??? Ik vond het al een ongeloofwaardig mens met d'r lege TON en foute vastgoedvriendjes en ander gespuis, maar dat gelieg en gedraai over haar verleden is simpelweg dodelijk. Als ze gewoon (figuurlijk, letterlijk, laat maar) met haar billen was bloot gegaan, was dat een stuk oprechter overgekomen. Je werd niet zo maar lid van de PSP als je toevaliig een keertje op een "vrouwenavond" aan kwam aanwaaien, zoals Rita ons wil doen laat geloven. Als ze gewoon ferm had gezegd, ja, ik was ooit lid van de PSP, dan komt dat een stuk symphatieker over dan dit gelieg en sneaky gedoe.

brutus68 | 24-09-08 | 10:32

In 1987 is Rita incognito een frettenfarm binnengelopen en heeft ze 38 fretten in haar tuinbroek verstopt en naar buiten gesmokkeld. Slechts 35 zijn er teruggevonden.

sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 10:31

@ Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:28

Ik ben schoolmeester met secretaresse, alleen voor mij doet juf Marianne bukken.

DubbelzouteSalmiak | 24-09-08 | 10:31

Rita waait met alle winden mee en als ze al een standpunt inneemt heeft ze enkel en alleen haar eigen belang (de absolute macht) in het oog, en niet het landsbelang.

Jaap Knasterhuis | 24-09-08 | 10:31

@sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 10:27

Nee, ze heeft het afrika - korps bij El-Alamein in de pan gehakt toch?

bello | 24-09-08 | 10:31

Yeah right.
Balkenende blijkt familie van Harry Potter te zijn.
Het IQ van reaguurders blijkt toch hoog te zijn.
Pritt blijkt de vergeten broer van Bassie & Adriaan te zijn.
En ik? Ik kom uit de toekomst en kan vliegen. Aaaaaaaaaahhh! *splut*

ZDEV | 24-09-08 | 10:30

Verder schijnt Leen een dochter van Rita te zijn.

vast goed | 24-09-08 | 10:30

@ Teen

Milieuvervuiler dat je bent !
In het kader van het consuminderen zou iedereen niet meer moeten kopen dan hetgeen je kunt dragen in je armen en onder de snelbinders van je fiets mee kunt nemen. Niks geen tasjes nodig.

Tyler-Durden | 24-09-08 | 10:29

Links strikes back. Na Duyvendak wordt er snel werk gemaakt met het opdiepen van jeugdzondes van de concurrentie. Jammer dat Rita niet gewoon bekend heeft. Wie maakt er geen rare beslissingen in zijn jeugd. Nu is het hele voorval alleen van belang om te laten zien wat een politiek lichtgewicht Rita toch is.

1oog | 24-09-08 | 10:29

@juf Marianne DubbelzouteSalmiak | 24-09-08 | 10:27 doe us bukken, dan ga ik ook cijfertjes geven.

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:28

Ben ik de enige die RIta wel eens flink zou willen beffen? Ik vind haar wel geil enzo..

Tijdbom | 24-09-08 | 10:28

Rita heeft eigenhandig de Amerikanen Vietnam uit geschopt.

sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 10:27

Straks wordt er nog onthuld dat Rita wél een partijprogramma heeft, dan zijn de rapen pas echt gaar!

Typische PSP-groente trouwens: rapen.

*wist het altijd wel*

vast goed | 24-09-08 | 10:27

Schoolmeester controleert stukkie voor cijfer.
Vlijt: 8
Gedrag: 6
Taal: 3
Advies: Prittje moet huiswerk beter maken en beter opletten in de les.
U wordt a.s. vrijdag om 10:41 verwacht bij de mentor voor een gesprek. Mede omdat het vak godsdienst ook slecht gaat.

groet,
Juf Marianne.

DubbelzouteSalmiak | 24-09-08 | 10:27

Ach - eigenlijk is het heel simpel.

Rita is de overtreffende trap van Wouter Windvaan Bos.
Daar waar we Wouter nog soms kunnen betrappen op een consistentie, daar is het Rita die de-grootste-draaikont-van-Den-Haag-trofee in ontvangst mag nemen. Ze durft zelfs hardop te zeggen dat ze het programma laat afhangen van hetgeen de kiezers willen.

Leuk hoor, maar het gros van de kiezers heeft geen flauw benul wat het wil. De nederlandse samenleving barst zowat uit zijn voegen van mensen die overal op tegen zijn, overal over mopperen, maar geen flauw idee hebben wat ze dan wel willen en hoe dat dan te bereiken.
Doe mij Rutte maar, daar kan ik in ieder geval nog om lachen.

Tyler-Durden | 24-09-08 | 10:27

*vanavond in NOS Journaal, geheugenvannederland.nl doet aangifte tegen GeenStijl wegens DDos aanval*

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:27

Het schijnt dat Rita ook de eerste vrouw in Nederland was die besloot om geen BH meer te dragen. Er wordt gezegd dat dit uit puur praktisch-anatomische overwegingen was, maar dat is nog niet bevestigd.

Biff Eagleburger | 24-09-08 | 10:26

Ik ben benieuwd hoe lang het bashen doorgaat. Mijn vrees is een beetje dat straks alleen Jan Peter B eb André R overblijven in den Haag. Verder is er over iedereen wel iets op te merken en te ontdekken.

Markant overigens dat (zowel op GS als elders) vermeend onfatsoen steeds vaker moet worden bestreden met ander onfatsoen. Dat kennen we al langer uit dossiers die handelen over (min of meer) onbekende personen en bevolkingsgroepen. Nu is deze werkwijze bon ton in de volledige breedte.

Langzaamaan rolt deze beschaving zich op.

Cookie v. eigen deeg | 24-09-08 | 10:26

Hey GS, dat jullie die marokkanen knuffelaars van een linksmensen schoffelen, helemaal goed, maar tante Rita...???

Danoontje | 24-09-08 | 10:26

Ik mis nog ergens de onverwachte klap in de nek en een mirror voor het woordje hierrrr. Heb Rita overigens ook wel eens gespot met opengeschroefde mobieltjes bij Vrankrijk, volgens een anonieme getuige die zich nog niet gemeld heeft was dit aanleiding voor een vechtpartij.

Koud flesje Alfa | 24-09-08 | 10:25

Nog even en ze heet Ritalin Verdonk...

MichieldeMuiter | 24-09-08 | 10:25

Zoiets heet een pastiche... En dat Rita inderdaad af en toe niet al te handig in de media optreedt is toch ook al lang geen geheim meer.

aad van der naat | 24-09-08 | 10:25

Rita is ook de uitvinder van de legging.

T'o Malaak | 24-09-08 | 10:25

EXIT RITA.

1sokkie | 24-09-08 | 10:24

Opa Bangepoep | 24-09-08 | 10:14
O, dus jij krabt je ook een keer achter de oren. Zag gisteren de tenenkrommende poging tot damage control van mevrouw Verdonk. Dat mens is bezig zichzelf in rap uit te hollen. Was al een hol vat (holle ton - haha), maar de galm wordt nu wel oorverdovend. Dat gaat Kay niet meer volstorten.

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 10:23

Ik ben dol op linnen tasjes. Eigenlijk vind ik dat iedereen linnen tasjes moet gebruiken ipv een plastic boodschappentas. Het is een kleine moeite en het is voor een goede zaak.

Teen | 24-09-08 | 10:23

Geen melk in de koffie aub...

sjaakdeslinksesul | 24-09-08 | 10:22

grappig. Lijkt op een sarcastisch stukje, maar goed, Rita is toch van haar voetstuk gevallen. Ze heeft niet de waarheid gesproken aangaande haar verleden. Een politieke doodzonde. En zo erg zou dat ook niet geweest zijn, zo'n PSP verleden. Het gaat erom wat ze vandaag de dag vindt. Iedereen kan van opvatting veranderen. En dat is wat ze had moeten zeggen, dat ze vroeger anders dacht dan nu.

Pietje Pukje | 24-09-08 | 10:20

Service Unavailable

Alco | 24-09-08 | 10:19

Maak het maar belachelijk Pritt, voorlopig heeft La Donk wel glashard staan liegen over haar verleden. Het lidmaatschap van de PSP zal mij m'n virtuele reet jeuken, maar we kunnen wel vaststellen dat dat rechtdoorzee motto zo de prullenbak in kan.

Reuzelbek | 24-09-08 | 10:19

Arme Rita.. Ze moet er niet tegenin gaan maar er een schepje bovenop doen... Dan komt alles goed!

Tijdbom | 24-09-08 | 10:17

Breaking: Rita betrapt in intiem gezelschap van F. Halsema en M. Thieme.

ramses snaptnie | 24-09-08 | 10:17

GS vriendje van Kay?

Roer | 24-09-08 | 10:16

Die poll kan natuurlijk ook anders. Nu weten we nog niet hoeveel procent reaguurders stemt op Geert of de VVD. Zou ook interessant zijn...

Meautie | 24-09-08 | 10:15

Rita Verdonk was ook Neerlands Hoop. Hoe ze het voor elkaar kreeg om zowel het typetje Bram áls Freek tegelijk op de planken te spelen weet alleen Hans Klok.

Jeremia | 24-09-08 | 10:15

Service Unavailable......?

Taartschep | 24-09-08 | 10:15

Zo te zien gaat Rita langzaam maar zeker roemloos ten onder. Het lijkt de PvdA wel.

Eucalyptas | 24-09-08 | 10:14

Pim. kijk je mee ? Alles in de herhaling!

Onderduiker | 24-09-08 | 10:14

Rita liegt, dat is duidelijk...

da wizard | 24-09-08 | 10:14

Beetje flauw.
Over naar echt nieuws graag.

Dostranamus | 24-09-08 | 10:14

@schoorsteenveger: nee. De lijst geldschieters TON is uitgelekt, dat is het nieuws. Pritt Stift hier wil lollig wezen maar het komt niet echt uit de verf.

Opa Bangepoep | 24-09-08 | 10:14

Rita = Kay. Ik heb ze nog nooit samen gezien.

prachtig | 24-09-08 | 10:14

hoe laat begint dat spoeddebat eigenlijk?

jimKorn | 24-09-08 | 10:13

@ Schoorsteenveger | 24-09-08 | 10:12: Let's do it! Komtie: "Zij WAS een beetje dom". Graag gedaan, geen dank.

_ILT_ | 24-09-08 | 10:13

Wat is je punt Pritt? Mogen we Rita nergens op aanspreken en Wijnand overal op aanspreken of zo?

Schoorsteenveger | 24-09-08 | 10:12

Pak die linksen maar eens aan, dat durven jullie niet.

patat - generatie | 24-09-08 | 10:11

Rekensom van de dag:

Als je 1 gedeeld door Leen doet, krijg je Rita.

Tyler-Durden | 24-09-08 | 10:10

Logisch toch dat je communistische sympathieën hebt, als je het formaat "russische kogelstootster" hebt.

Alliekwallie | 24-09-08 | 10:10

Kunnen we niet beter Eimert van Middelkoop gaan bashen als lafbek?

Walt Disney | 24-09-08 | 10:10

Oeh, ik wacht op de volgende poll-uitslagen van De Hond

Klukkluk | 24-09-08 | 10:09

Rita is nu live op radio 1.

fuckje | 24-09-08 | 10:09

In scribententermen, een hyperbool. Beetje lauwtjes wel.

_ILT_ | 24-09-08 | 10:09

Kay schijt z'n broek vol :'D

jimKorn | 24-09-08 | 10:08

Hoe kan rechtse riet nou zoveel banden onderhouden met extreem links?

Omega | 24-09-08 | 10:08

Ik heb Rita altijd al gevaarlijk links gevonden

Chriet Titulaer | 24-09-08 | 10:08

Toevoegen aan het rijtje: Volgens mij is Rita ook de kleindochter van Hanneke Groenteman en de mede-uitvinder van de Atoombom

Beau ter Ham | 24-09-08 | 10:07

Geef mirror voor de goedgekeurde poster, please :)

Venetia | 24-09-08 | 10:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken