Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weer nummertje trekken bij Chinees

kokss.jpgProfiteer ervan nu het nog kan. De plaatselijke Chinees is nu nog een geoliede machine die uw nummeltje deltien binnen een bieltje heel efficient in een plastic tas verpakt. Staatssecretaris Albayrak gaat uw zondagse pleziertje zo vlak voor Studio Sport flink vergallen. China heeft een boze brief gestuurd: waarom zijn die 750 opgepakte illegalen eerder dit jaar niet gewoon teruggestuurd? Die groep koks en kelners hoopte op amnestie en had zich bij asielcentra gemeld. Uiteindelijk zijn ze op honderd man na allemaal vrijgelaten. Diplomatieke contacten geven Albayrak nu de overtuiging 'dat sprake is van een veranderde opstelling van de Chinese autoriteiten', zo formuleert ze het zelf. Het land heeft iedereen keihard nodig om alle ovens weer op te stoken als de paralympische vlam is gedoofd. Er is al genoeg achterstand opgelopen. De eerste in Nederland opgepakte Lee zit al op het vliegtuig, maar waar is de rest? Limburg zal moeten wachten...

Reaguursels

Inloggen

Hoelang is een chinees...?

De Helliemonder | 17-09-08 | 14:07

Geef de chinees een generaal pardon. Je hebt echt wat aan deze lieden geen probleem welkom zijn ze. 1000 chinezen erin 1000 bontjes eruit.

Proost

Veldwebel | 17-09-08 | 12:05

chinezen trappen geen meisjes van haar fiets.chinezen stelen geen tasjes.chinezen rijden niet zwart.chinezen terroriseren geen buurten.chinezen voeden hun kinderen goed op.chinezen werken hard.chinezen vallen niemand lastig. zolang chinezen niet in china wonen is 't allemaal goed. china is echter een kut land. alles wat loopt,zwemt,kruipt,vliegt of glijd heeft wel een medicinale werking volgens hun. iedereen kent de filmpjes van ''galblaas beren'' enz.enz. een tijger penis doet weinig voor me als ik verkouden ben. ook als ik niet verkouden ben trouwens. en dan hebben we tibet nog. google eens op documentaires als je geen fuck te doen hebt. tibetanen worden zwaar onderdrukt. nu is 't tijd voor een nummertje 69.

schijtbak | 17-09-08 | 11:33

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:56

Dat herken ik helemaal, zo zijn ze! Mag ook wel eens gezegd worden!

ziekebroeder | 17-09-08 | 10:49

Als ze Lee Towers willen hebben zou ik zeggen geef hem zolang ze nog niet van gedachten zijn veranderd!

TijnZ | 17-09-08 | 10:35

Oei, Lee... dat is een Koreaan. Ze moesten Li hebben...

Adriaantjeeeeeuh | 17-09-08 | 08:38

Een nummertje trekken bij de Chinees, typisch weer zo'n vergrijp van ons passiefterroristische linksmensen! Typisch rechts: een nummertje trekken bij de spermaBANK.

Artois Arnhem | 16-09-08 | 23:23

Erg goed nieuws. Nu de rest zonder hulp van de sjinezen buiten houden. Hard nodig.

bottehond | 16-09-08 | 23:22

hero_of_heaven | 16-09-08 | 22:02
Doe even niet zo dom. Dan hadden ze mijn handtas gejat. Maar ze begeleidden mij heel lief naar de auto. Niets aan de hand mevrouw, gaat u nu maar lekker naar huis.

Elisabeth2 | 16-09-08 | 22:39

Belachelijk! Chinezen werken keihard, zijn vriendelijk, zorgen nooit voor overlast en zijn niet gelovig - althans, je merkt er nooit niets van. Vergelijk dat eens met Marokkanen... Dom, irritant, intimiderend, op het criminele pad, of juist zó gelovig (en stuitend dom) dat het óók een bedreiging voor de Nederlandse samenleving vormt. Een wereld van verschil! Als je dan toch zo graag wil uitzetten, drop dan een stuk of tienduizend van die irritante geitenneukers ergens in de Sahara... Lost tal van problemen in één klap op.

Neushoorn | 16-09-08 | 22:30

En tóch vind ik het zielig voor Elisabeth2 of hoe heet ze ook alweer

Water en Dysprosium | 16-09-08 | 22:13

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:56

Lekker boei... die psycho was waarschijnlijk in hun roversgebied, concurentie niet gewenst!

hero_of_heaven | 16-09-08 | 22:02

Damn en ik maar denken dat het aan mijn ISP lag. Dat of die bontkraagjes hebben daarna alsnog d'r tas gestolen ;)

liggend_streepje | 16-09-08 | 21:16

@Dr.Spin. 20.56 Ik sprak voor mezelf. Wat die buschauffeurs en ambulancebroeders is overkomen is afschuwelijk.
@ Elisabeth2.20.56. Ja, gelukkig wel! Het was een ouwe taaie tante.

koffiemuts | 16-09-08 | 21:13

En toen werd het stil, heel stil

Water en Dysprosium | 16-09-08 | 21:12

@Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:56
En toen?

liggend_streepje | 16-09-08 | 21:03

koffiemuts | 16-09-08 | 20:46
Jee, is het weer goed gekomen met je teckel? Arm klein dier.

Het geval wil, dat ik vanmiddag werd lastgevallen door een of andere psycho toen ik naar mijn auto liep. Twee bontkraagjes op een scootertje stopten om te zien waar de commotie over was. Zij begonnen meteen te schreeuwen "jij laat die vrouw met rust". Dat vind ik dan weer een strakke actie.

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:56

Tja, misschien is angst een slechte raadgever.....
koffiemuts | 16-09-08 | 20:46

Misschien wel ja... alleen: hoe leg je dat uit aan een buschauffeur in Gouda of een ziekenbroeder in Amsterdam?

dr.spin007 | 16-09-08 | 20:56

Zo, dan ga ik nu bouwen.
Toedeledokie
*dikke stift pakt*

dr.spin007 | 16-09-08 | 20:46

Elisabeth 2. 20.29.
Het is een beetje als met pitbull's. Ik ben gek op alle honden, maar nadat mijn teckeltje er een door een gegrepen is, wantrouw ik ze, al schijnen de meeste heel lief en goedig te zijn. Tja, misschien is angst een slechte raadgever.....

koffiemuts | 16-09-08 | 20:46

@dr.spin007 | 16-09-08 | 20:34
Ja daarom komen er ook 2000 man opdagen bij een demonstratie tegen het hoofddoekjes verbod en +200k voor de seculiere staat. Verhoudingen liggen daar nog steeds in het voordeel van de secularisatie.

liggend_streepje | 16-09-08 | 20:41

Haten hoeft niet maar je mag het wel benoemen ;-) Kijk, als we die laffe klootzakken er uitflikkeren, dan helpt dat al enorm ten behoeve van de beeldvorming over de goedwillenden. Als daarbij de goedwillenden ook nog een handje helpen bij het opruimen van het gespuis dan verdienen de goedwillenden extra kudo's. Zo kun je het ook bekijken. Het zelfreinigend vermogen van de gemeenschap is te mager en het kordate optreden van de linkse kerk laat te wensen over.

dr.spin007 | 16-09-08 | 20:41

Zo zo. En nu een oranjebitter.

koffiemuts | 16-09-08 | 20:39

dr.spin007 | 16-09-08 | 20:35
Dat is ook weer zo. Dus vanaf nu moet ik ook haten, omdat hele groepen in steden en dorpen het voor de goedwillenden verzieken?

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:37

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:29
Heel af en toe is niet voldoende. De lat mag hoger.

dr.spin007 | 16-09-08 | 20:35

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:59
Turkije is best wel seculier ja, op papier.

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:00
Aardige? Ja. Betrouwbare? Nee.

koffiemuts | 16-09-08 | 20:24
good thinking ;-)

dr.spin007 | 16-09-08 | 20:34

nattebever | 16-09-08 | 20:07
Ik vroeg het omdat het me een beetje tegenstaat dat er alleen maar negatieve berichten over Marokkanen zijn. En die berichten zijn maar al te waar. Die roofjongeren en hun slonzige ouders in hun ghetto's waar het vuilnis op straat geworpen wordt of maandenlang op het balkonnetje in de wacht gezet wordt. Maar heel af en toe kom je juweeltjes tegen.

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:29

Nogmaals, hou Limburg vrij van een overdosis samenlevingverziekers oftewel moslims.

Het_leuke_zuiden | 16-09-08 | 20:25

@ Dr.Spin 007. 19.59 . Ja, dat moet je wel zeggen, anders ben je volgens [email protected] een pussy.....

koffiemuts | 16-09-08 | 20:24

Ontmoet ook weleens aardige Duitsers, maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar vrolijk een braadworstje mee ga knabbelen.

Het is helaas voor de weldenkende en goed geintregeerde Marocs te laat.
Bedankt voor alle goede inzet maar toedeledokie.

Ook ik heb veel vrienden/ kennisen van Marokkaanse komaf, als de grote gedwongen uittocht begint zal ik ze missen.

hero_of_heaven | 16-09-08 | 20:19

Om nu elke zondag aan de shoarma te gaan zitten nou nee!
ik zeg 1 chinees ruilen voor een turk

wij blij
En de chinezen eten ook wat anders dan de hele week chinees

Nicknameless | 16-09-08 | 20:15

@Elisabeth2: staak je pogingen meid, en onthul nu maar dat je eigenlijk Hella Vogelaar bent, of Femke. En nee, ooit twee Marrokanen ontmoet die me zonder reden gelijk gingen lastig vallen. Ik gun het je niet, maar als je zoiets zou overkomen dan piep je wel anders en haat je dat tuig, allemaal!!!

The Evil One | 16-09-08 | 20:14

@Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:00
Ja hoor. Ik rookte hash met gasten op de middelbare school. En ze waren in mijn dorp opgegroeid. Een mini-enclave met ongeveer 4 Marokkaanse gezinnen. Ik zie die gasten nog steeds en spelen wel eens een potje poker met elkaar. Als ik met die jongens over de NL problematiek praat zeggen ze hetzelfde: uitzetten dat tuig of iig met de harde hand erover heen. Allemaal erg nette jongens, spreken perfect Nederlands en hebben een goede baan.

liggend_streepje | 16-09-08 | 20:11

Hebben ze in China niets aan onze Finnen? Lijkt mij een fair deal, wij houden de Chinezen en zij leren onze Finnen dicipline, want het blijven onze Finnen.

ADHDtje | 16-09-08 | 20:08

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:00
Ooit twee, academisch opgeleid, geestig, maar te lui om ook maar 1 poot uit te steken. Wel de hele dag ouwehoeren.
Uiteraard werden ze na een jaar ontslagen.
Verder alleen maar negatieve ervaringen, en zelfs het voorgaande vind ik niet pleiten voor 'de' Marokkaan.

Chinezen daarentegen zijn altijd vriendeliijk. Zo vriendelijk dat je er soms van moet kotsen. Dat cultuurverschil vind ik alleszins draaglijk.

nattebever | 16-09-08 | 20:07

Sorry, het ging over Chinezen. Joris, vergeef me.

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:01

@Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:00
NEE

kutjemuf | 16-09-08 | 20:01

Vraag aan alle Moslim-negatieve reaguurders hier en ik verwacht een eerlijk antwoord. Hebben jullie nu nog nooit aardige Marokkanen ontmoet?

Elisabeth2 | 16-09-08 | 20:00

@dr.spin007 | 16-09-08 | 19:46
Die uiteenzetting zou de discussie vervuilen en het zou te langdradig worden. Waar het om ging was dat jij Turken en Marokkanen onder dezelfde noemer scheert terwijl er grote verschillen in cultuur, politiek, nationale identiteit en in mindere mate toepassing van de religie bestaat. Dat laatste is het zwakste punt want de Islam is uiteraard volmaakt: de enige ware religie *kuch* en enige twijfel is ketterij. De Turkse staat is in ieder geval nog seculier en het leger verdedigt dat met hand en tand waarvoor mijn respect in ieder geval. In tegenstelling tot die laffe honden in de EU die hier een einde aan proberen te maken.

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:59

Sikkeneur | 16-09-08 | 19:46
En Joris brodeloos maken? De stakkerT! Ik zou er in elk geval geen cent aan uitgeven.

nattebever | 16-09-08 | 19:55

Koning mohamed van marrokko, wij wachten met smart op je brief, gaarne willen we het hele zooitje wat wij hier hebben retour sturen.
Betaalt de staat de reiskosten wel.
p.s. We hebben ook nog antillianen in de aan bieden, ook graties.

kutjemuf | 16-09-08 | 19:53

Overigens vind ik het kind van marceau maar een kutkind.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:52

@dr Rechts | 16-09-08 | 19:48
Chinezen draaien onze harige huisgenootjes tot babi pangpang. Als ze daar eens mee ophouden word ik misschien fan van ze.

Lets Kuttekrap | 16-09-08 | 19:52

Sikkeneur | 16-09-08 | 19:08
Windvaantjes? Dat kun je alleen maar staande houden als je alle 'allochtonen' op 1 hoop gooit.
Dat doen sommigen, de meesten niet. Het nieuwe credo luidt dan ook 'Benoemen en Uitzetten' en dan mag jij raden welke allochtonengroep met stip binnenkomt op nummer 1 van de Uitzetlijst.

Denk zelfs dat ze de eerste tien plaatsen zullen bezetten als je de top 40 zuiver getalsmatig zou opstellen.

Wat dacht je zelf?

nattebever | 16-09-08 | 19:52

Ik zit hier gosternokke niet om policor te zijn. Dat doe ik wel elders.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:51

Tactloosheid kan een geweldig goed instrument zijn marceau en om het allemaal wat op scherp te zetten: niemand kan er trots op zijn een Marokkaan te zijn.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:49

Eindelijk een groep hardwerkende allochtonen en dan worden ze uitgezet! Wie hoort ooit van een Chinees die een ambulancemedewerker bedreigt, enz.

dr Rechts | 16-09-08 | 19:48

@dr.spin007 en liggend_streepje
Geweld is dan wel nooit de oplossing, soms is het gepast. Als je mijn kind zou uitschelden voor een kutkind zou ik je een dreun verkopen. En wie dat niet zou doen, is eerlijk gezegd gewoon een pussy...

En @dr.spin007 | 16-09-08 | 19:37
Is goed, niks mis mee, maar dan tactloos iemand turk noemen terwijl je niet zeker weet of het wel een turk is, is vrij lullig. Mensen zijn normaal wel een beetje nationalistisch, niks mis mee, en zoals liggend_streepje zei, willen de meeste nederlanders ook geen belg worden genoemd. Iedereen is trots op zijn identiteit (hoop ik)

marceautje | 16-09-08 | 19:47

@dr.spin007 | 16-09-08 | 19:41
Net zoveel als woorden van iemand die zich "Dr. Spin" noemt?

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:47

maar goed liggend_streepje, deel jouw wereldbeeld eens met mij, wellicht wordt ik er wijzer van.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:46

nattebever | 16-09-08 | 19:31

Er wordt gebroed op een GS *disclaimer* . Instapprijs is thans punt van onderhandeling tussen directie en achterban.

Sikkeneur | 16-09-08 | 19:46

Alle PVV-ers zijn toch tokkies?

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:45

@dr.spin007 | 16-09-08 | 19:37
Prima, jouw simplistisch wereldbeeld dus en ik heb dat ene woord inderdaad verkeerd gelezen. Mijn analyse klopt echter wel degelijk: je bent geen haar beter dan linksmenschen die alles wat rechts is gelijk kaalkopjes noemt of alle PVV-ers tokkies.

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:45

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:39
Ik vraag me af of een dreun van een liggend_streepje echt indruk maakt.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:41

@dr.spin007 | 16-09-08 | 19:33
Excuus: spreekwoordelijk dreun!

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:39

Pa Cartwright | 16-09-08 | 19:37
dat zie je goed.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:39

@ dr.spin007 | 16-09-08 | 19:32
Wellicht. En Verdonk blijft een megalomane, incompetente en populistische kampbewaarder.

Pa Cartwright | 16-09-08 | 19:37

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:30
Ik zeg niet dat ik het onderscheid niet kán maken, ik zeg dat ik het onderscheid niet wíl maken. In analytisch opzicht mis je nog het een en ander.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:37

Rutte legt even uit hoe de massa media werkt op Staats TV III

Rammstein | 16-09-08 | 19:35

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:30
agressie is geen oplossing

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:33

Pa Cartwright | 16-09-08 | 19:28
Minimaal. Het blijft een mohammedaan

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:32

Albayrak moet gewoon de gezinshereniging met ingang van morgen stoppen. Dat gezeik over die paar Chinezen (die nog werkerTs zijn ook) vertroebelt en perverteert alleen maar het hele probleem rond de ongewenste en vrijwel onzichtbaar gemaakte instroom van haar kansloze inteeltbroeders en -zusters.

NL heeft niets aan nog meer ongeschoolde islamieten. Een 'geschoolde islamiet' is een cit, een 'ongeschoolde islamiet' ook, maar ach, een kniesoor die daar op let. Ik ben een zeer groot voorstanderT van discriminatie naar goddesdienst, in het bijzonder als het gaat om de islam. Alsnog Ministerie voor Remigratie- en Oprotzaken oprichten.

Wilt u daar wel goede nota van nemen, meelezende mafketel van het MDI? Ook dat ik afstand neem van alles wat ik in het verleden etc. (de u welbekende Duyvendak-toverformule)?

nattebever | 16-09-08 | 19:31

@mememe | 16-09-08 | 19:23
Dus goudzoekers per definitie = enkeltje retour vanaf Schiphol hoe zielig de leefomstandigheden thuis ook zijn. En de andere helft is vaak (halve) oorlogsmisdadiger die het te heet onder de voeten is geworden. Zeker die uit conflictgebieden. Die 1% wetenschappers weten we er zo wel uit te filteren door wat moeilijke vragen in eigen taal voor te leggen. Ik zou zo bij de IND kunnen gaan werken maar ja die hebben het niet voor het zeggen he?

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:24
Dat moet je zelf weten en je schoonmaakster ook als ze dat pikt. Maar als je mij pertinent een Belg noemt terwijl ik een Nederlander ben en je daar nog eens meerdere malen op wijs kun je toch echt een dreun verwachten. Laten we wel de zaken benoemen zoals ze zijn, in dit geval nationaliteit. Dat jij dat onderscheid niet weet te maken zegt genoeg.

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:30

Ik heb wat op de regel van gezinshereniging gevonden. Daar moet nog een regel verschijnen, dat wanneer buitenlanders in de fout gaan, ze teruggestuurd mogen worden en dat hun gezin herenigd hoort te worden. Op dezelfde wijze waarop ze hier zijn binnengekomen. Met een roeibootje.

mememe | 16-09-08 | 19:29

-weggejorist-

Handy-Harry | 16-09-08 | 19:29

nummer 13 met witte rijst?

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:28

Natuurlijk, de hardwerkende mensen zijn wéér de lul

WaaromOokNiet | 16-09-08 | 19:28

@ dr.spin007 | 16-09-08 | 19:14
Dan heb ik tóch die Albayrak wat hoger zitten.

Pa Cartwright | 16-09-08 | 19:28

Zouden we niet met z'n allen nummer 13 boycotten n.a.v. de inval in Tibet?

progressief | 16-09-08 | 19:26

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:21
Ik zie het verschil niet... Mijn schoonmaakster noem ik een turk en die komt uit Marokko. Ik discrimineer niet, wat dat aangaat.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:24

Als ze hier zijn aangekomen, kan de riedel van gezinshereniging beginnen.
Bij geloofwaardigheid voor het verstrekken van een verblijfsvergunning, kan hun hele regio (dorp) asiel aanvragen.

mememe | 16-09-08 | 19:23

Liggend_streepje... buitenlanders die hun zakken gevuld hebben worden meestal gesponsord door hun hele familie. Zijn lekker gemaakt door mensenhandelaars, dat ze hier gouden bergen kunnen vergaren. Als dit niet zo blijkt te zijn, staat hun daar wat te wachten.

mememe | 16-09-08 | 19:21

@dr.spin007 | 16-09-08 | 19:14
Nederlandse-Turk nitwit.

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:21

Nooit problemen gehad met een chinees, buikloop daargelaten.

Multikuli | 16-09-08 | 19:21

@mememe | 16-09-08 | 19:13
2 miljoen per dag vind ik nogal wat voor de baan van JDHS en toekomstige baan van JPB.

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:20

Heeft ooit iemand last van een chinees gehad? Behalve dat ze af en toe de kroepoek vergeten? Nee?
Deze immigranten weten immers wel wat werken is!

Danoontje | 16-09-08 | 19:15

Eigenlijk van de zotte dat een Marokkaan bepaalt wie ons land uitmoet... Maar goed, het zijn nationaal-socialisten hè? Die hebben nu eenmaal het alleenrecht op deportaties. Als Rita dit gedaan had, was het land te klein geweest.

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:14

Afghanistan kost Nederland geen drol. Wat ze hier aan het knallen zijn, kunnen ze daar ook knallen. Hier heet het oefenen, daar aanvallen.

mememe | 16-09-08 | 19:13

@mememe | 16-09-08 | 19:02
Misschien heb je daar een punt maar ik denk dat de gemiddelde Nederlander toch iets nuchterder is. Iemand met een gele/bruine/zwarte huid wordt gezien als een niet westerling. Wat klopt. Op het moment dat ze de taal niet spreken vragen we waar ze vandaan komen, of ze op vakantie zijn en wat ze van Nederland vinden. Terechte vragen denk ik. Als je als reactie een sissend antwoord krijgt of "iek ben Marokkaan/Turk/vul hier je etnische minderheid in" plus bijkomend asociaal gedrag: dan weten we genoeg. Blijf het wel vreemd vinden dat wij niet-Europeese vluchtelingen op nemen. Mensen in donker Afrika bijvoorbeeld kunnen echt niet naar NL komen zonder dat zij eerst daar de zakken gevuld hebben. Wat dat betreft is enig wantrouwen ten opzichte van alles wat verder dan 2000km vandaan is gekomen terecht. En zeker als ze geen paspoort meer hebben. Oplossing is simpel: return to sender. Bij mijn weten is er momenteel geen enkele staat die zijn burgers verplicht zonder paspoort het vliegtuig op zet.

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:12

@Sikkeneur 19:08 Man, wat doe je je nick de laatste tijd eer aan. Als je lacht ben je knapper.

Rammstein | 16-09-08 | 19:11

Van Chinezen heeft niemand last; hooguit werken ze zichzelf dood. Chinezen stemmen echter ook niet, en de PvdA staat op instorten. Nieuw stemvee uit islamitische landen is daarom meer dan welkom. Ergo: oprotten naar China voor een enkeltje nekschot. Nebahat heeft het zo gewild!

cultheld | 16-09-08 | 19:11

Voor economische vluchtelingen is hier geen plaats. Waarom niet, ze horen zelf hun land op te bouwen en niet weg te vluchten voor hun problemen. Dan horen we meer te doen aan ontwikkelingshulp, zoiets vind ik meer verantwoord dan zeggen dat ze hier allemaal maar heen moeten komen. Als daar iets mis mee is, dan investeren we al die miljarden in onze defentie zeker voor nops.

mememe | 16-09-08 | 19:11

Wat een windvaantjes hier ineens...

Sikkeneur | 16-09-08 | 19:08

F. von Zeikhoven | 16-09-08 | 18:54
Ja, dat is zo. Dat gaat op voor vluchtelingen die met een goede reden hier gekomen zijn. Die moet je ook niet terugsturen. Vaak zijn dat ook de mensen die in een ander land wel willen werken en de taal en gewoonten willen leren. Het probleem zit hier in de Riffers. Marokko wil ze nog niet eens terug om te folteren.

Elisabeth2 | 16-09-08 | 19:06

medelievend... mooi woord...

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:03

Ik vind dat onze overheid laks is en dat ze de regels eens horen te hanteren inplaats van andersom.

Als China moeilijk doet over paspoorten, dan mogen wij makkelijk zijn in het terugsturen van illegalen. Nederland is er totaal niet op ingesteld om dat soort volk binnen te halen.

Wat Albayrak doet is zoooo medelievend zijn voor echte vluchtelingen, ze heeft niet door dat ze het aan het verprutsen is. Wij zien op een gegeven moment allemaal vuil op straat lopen en kiezen buitenlanders eruit. Echte vluchtelingen krijgen zo geen kans.

mememe | 16-09-08 | 19:02

Chinezen zijn koel, een van de weinige immigranten stromingrn waar je dus totaal geen omkijken naar heb.

Laat ze blijven en de loempia's worden weer betaalbaar
nl.youtube.com/watch?v=5SsOeWin2l4&...

hero_of_heaven | 16-09-08 | 19:01

@F. von Zeikhoven | 16-09-08 | 18:54
Saddam was daar verdomde sneaky in. Zo heeft hij wat neven (volgens mij) ook met belofte van amnestie terug weten te lokken. Om ze daarna aan de honden te voeren. Als je het mij vraagt verdien je dat ook als je daar intrapt.

Als ik een Chinees was ging ik NO FOKKING WAY terug en zeker niet als ik als politiek vluchteling binnen was gekomen. Een Marokkaanse spion, hoeveel Chinese spionnen denk je dat hier zitten?

liggend_streepje | 16-09-08 | 19:01

jhonnyblaze* | 16-09-08 | 18:48
doe es nie zo slim doen

dr.spin007 | 16-09-08 | 19:01

stekelige | 16-09-08 | 18:42
integendeel

dr.spin007 | 16-09-08 | 18:59

Pa Cartwright | 16-09-08 | 18:53
Iemand die eerst het nieuwbericht daadwerkelijk zèlf leest en niet op de automatische piloot iedereen nakaffert die zijn onderbuikgevoelens voedt. Kwa mongeaulgehalte lijkt het soms net de paralympics hier.

jhonnyblaze* | 16-09-08 | 18:57

We kunnen natuurlijk ook Finnen gijzelen, vermommen als Chinezen en die op het vliegtuig naar China zetten... Tegen de tijd dat de Chinezen het door hebben zitten die lui al lang en breed in het stadion aan een nekschot. Zij wat vermaak, ons probleem opgelost. Of denk ik te simplistisch?

liggend_streepje | 16-09-08 | 18:56

Maar ik moet zeggen, lekker naïef van Albayrak... Een oude vrind van me was in het verkeerde uniform in Koeweit-stad in maart '91. Hij kwam in zo'n Arabisch desert-resort terecht en na een week of wat zandkorrels determineren riep Sadam H. (wie kent hem nog?) dat alle in krijgsgevangenschap geraakte Iraakse [x] ongeschikten weer rustig terug mochten komen naar het land van Eufraat en Tigris. Hoefden nergens bang voor te zijn. Dus dat was terminus campus Saudi Arabirus. Dacht ook hij. Eenmaal over de grens van het moederland wachtte hem en zijn kornuiten het transport naar de gevangenissen van Uday. Nou is een krijgsgevangene geen asielzoeker, maar veilig terugkeren naar een dictatuur zit er gewoon nooit in. Ook niet als je burger bent. Want dan heb je met je asielaanvraag je moederland belachelijk gemaakt. En dat gaat zomaar niet...

F. von Zeikhoven | 16-09-08 | 18:54

@ jhonnyblaze* | 16-09-08 | 18:48
"klootjesvolk"

En wat maakt jou dat humzzz?

Pa Cartwright | 16-09-08 | 18:53

Nederlands is een taal die moeilijk is te begrijpen voor het klootjesvolk hier.

'De Raad van State zei op 5 september niet te verwachten dat er op korte termijn Chinezen kunnen worden uitgezet naar China.'

Verder is het volslagen idioot dat je uit een mededeling dat er 'sprake is van een verandering van de feiten en omstandigheden'. Kunt afleiden dat alle Chinezen maar het land uit moeten.

jhonnyblaze* | 16-09-08 | 18:48

Trouwens, onze Leen gaat toeren in China?

F. von Zeikhoven | 16-09-08 | 18:43

Ow.... het gaat om Chinezen? Dan heb ik niks gezegd! Mijn hele leven heb ik me nog nooit geïrriteerd aan Chinezen! Ik zou zeggen: WELKOM!! (en alle Finnen sturen we naar 020 GAZA)

Henkieeee | 16-09-08 | 18:43

hahaha, ja, stuur gewoon een vliegtuig Finnen naar Suzie Wann. Lijkt me dat Connexxion graaaaag de touroperator wil zijn... Onur Air vliegt ze wel.

F. von Zeikhoven | 16-09-08 | 18:42

@dr.spin007 | 16-09-08 | 18:41
Is 't daarom minder laf?

stekelige | 16-09-08 | 18:42

En dan is het toch weer Lee die voor ons de kolen uit het vuur gaat halen in China

@ mastro d'anus: Zie jij een andere oplossing? Albayrak moet ruimte scheppen voor een nieuw cohort rifapen.

dr.spin007 | 16-09-08 | 18:41

Later kom ik hier op terug, eerst even eten, zolang het nog kan.

fuckje | 16-09-08 | 18:40

chinezen werken allemaal hard! Nog nooit problemen mee gehad.
Je hoort ze ook nooit in het nieuws. Weleens gehoord dat een Chinees een oma heeft overvallen?

DNA | 16-09-08 | 18:40

@ Albayrak:

Flikker eens even lekker op met je asielzoekers.... ik woon nu nog lekker rustig en VEILIG in Limbo-land!

Henkieeee | 16-09-08 | 18:40

@Fleauxe | 16-09-08 | 18:02
Kopietje van de brief naar Marocco, waarin tevens de negatieve optie dat wanneer de postkameel niet binnen 8 dagen terug is, zij accoord gaan.
In de tussentijd: alle ballen verzamelen.

stekelige | 16-09-08 | 18:40

@ Elisabeth2 | 16-09-08 | 18:30
Eens. Die mensen werken zich – soms letterlijk – dood alhier. Circa 15 uur per dag, 7 dagen in de week schijnt eerder regel dan uitzondering te zijn voor vele (illegale) Chinezen in NL.

Pa Cartwright | 16-09-08 | 18:38

@Elisabeth2 | 16-09-08 | 18:30
Inderdaad ontzettend laf.

stekelige | 16-09-08 | 18:37

Neeeee niet de Chinezen terug sturen! Moslims Albayrak, moslims! Maar ja dubbele agenda, gespleten tong, muur, plank... moet ik nog even doorgaan?
*gaat verder met wodka drinken en bajonetten slijpen*

liggend_streepje | 16-09-08 | 18:31

Laat die Chinezen toch lekker hier. Het zijn harde werkers, ze koken lekker en ze hebben nog nooit bontkraagjes-gedrag vertoond. Maar ja, waarschijnlijk is deze groep voor onze regering beter te behappen dan het losgeslagen riftuig.

Elisabeth2 | 16-09-08 | 18:30

De omgekeerde wereld.
Degene die wèl willen werken en totaal geen overlast veroorzaken moeten het land uit en de lamstralen mogen blijven.
Wel eens gehoord van chinezen of chinese groeperingen die om subsidie vragen ?
Nou dan.

Dostranamus | 16-09-08 | 18:29

@mezelf
+ m ergens

ww(verleden tijd)-GO | 16-09-08 | 18:28

Babi pangang nog aan toe!
*stapvoet*

ww(verleden tijd)-GO | 16-09-08 | 18:27

Wel opvallend, net nu al die limbo's in Lourdes zitten.

DonQ. | 16-09-08 | 18:23

romax,ondanks je newbee in dit verband is het opgeluimd staat netjes!

oldboy | 16-09-08 | 18:21

Immigranten met een goede cuisine mogen blijven... lijkt me een fijne stelregel.

Pilsvogel | 16-09-08 | 18:21

Ik vind dat we al die chinezen gewoon moeten houden. Iedereen zou een kelderchineesje moeten hebben!

marceautje | 16-09-08 | 18:19

sturen we toch alles die kant op, opgeruimd staat netjes.

romax | 16-09-08 | 18:18

Lieve China,

Het is eigenlijk vrij simpel: Albayrak wil gewoon ruimte maken voor haar neven en nichten , die komen wel uit Azie, maar niet uit China. Ergo: Ophoepelen.

alpha_mannetje | 16-09-08 | 18:13

En wat mot ik nou op zondag?!

Pa Cartwright | 16-09-08 | 18:13

China heeft toch ook hele goede connexies in Afrika ?

cram | 16-09-08 | 18:11

Wil die flossende spleet menu,of eerst eten?

R.B.Scott | 16-09-08 | 18:08

Laat die Chinezen lekker blijven zèg! Ze werken en maken zich immers zelden tot nooit schuldig aan tasjestrekkerij en ander gewelddadigheden.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 16-09-08 | 18:08

Albayrak weer zo een knuffel-infiltrant.

solidstate | 16-09-08 | 18:07

Arme Lee. Arme Kouwes.

DonQ. | 16-09-08 | 18:06

Waarom stuurt Marokko nooit van dat soort brieven?

Fleauxe | 16-09-08 | 18:02

China gewoon negeren.

DarkBever | 16-09-08 | 18:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken