Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Trosgeneratie bedreigt er op los

trospicca.jpgEn wij maar denken dat die Tros-kijkers keurige brave Nederlanders waren. Van die Opel-rijders, die met de hele familie winkelen bij V&D, op zaterdag de Focus door de wasstraat halen, gehaktballen braden in Blueband, liever naar Koningin Julianatoren dan naar Disneyland gaan. Vriendelijke Jan Smit- en Thomas Berge-fans, die met de hele straat knutselen aan een knotsgekke machine voor deelname aan Te Land, Ter Zee en In de Lucht. Gemoedelijke mensen, die hard moeten lachen om de Hirsi Ali-grapjes van Jan-Jaap van der Wal en elke week trouw afstemmen op Radio Online voor het laatste computernieuws. Maar nee. Kijkers van het consumentenprogramma Tros RADAR zijn onfatsoenlijke gemene verbaalterroristen. Zo is Marco Verhagen, de sympathieke presentator van Astrotijd VIPS met de dood BEDREIGD naar aanleiding van de berichtgeving op de digitale schandpaal TROS Radar. Belachelijk natuurlijk. Marco had naar eigen zeggen helemaal niets met het programma te maken. Hij presenteerde het alleen maar!

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

.srD .rI retalF | 15-09-08 | 20:43

We mogen natuurlijk niet vragen uit welke hoek van de samenleving de bedreiging komt..
laat me raden: bedreigd door een Friese Boeren dochter. Een echte hollandse die zich zorgen maakt over de verloedering van de nederlandse maatschappij..
stigmatiserend..

Tam Tam | 15-09-08 | 11:12

eenzaam_aan_de_top | 14-09-08 | 21:41 Pffff, eenzaam anoniempje, er zijn anders wel heel véél mensen die met elk been in een andere cultuur staan. Niet iedereen lijdt daaraan. Sommigen ontberen er helemaal geen vriendjes door, maar hebben er twee keer zo veel. Lijkt me nou niet cultuur-relativistisch dat me dat gewoon een kwestie van persoonlijkheid is. Wie inside out en outside in de zaken kan bekijken heeft een groot voordeel, want die kan zichzelf ook een spiegel voorhouden én zichzelf in anderen verplaatsen. De sleutel is: Delen, overbrengen, plezier hebben in de bruggen te bouwen en gelukkig gaat niet iedereen onbegrepen in een hoekje zitten kniezen wat dat betreft.
Druiloor!

campion | 14-09-08 | 22:01

Stel je voor dat je echt (volledig ongewild) met één been hier en één been ergens anders bent geboren, zodat je meer ziet dan alle andere mensen om je heen? Zodat je als kind al lijdt, omdat geen enkel vriendje je begrijpt? Zodat je in een hoekje schuilt en je afvraagt of de wereld is gek geworden? En vervolgens op GS leest dat iedereen jou gek vindt?

Geloof me dat ik uit eigen ervaring weet dat de meeste mensen die echt een extra ontwikkelde gevoelighed hebben dit graag kado doen aan anderen. Het is een ramp. Aan de andere kant begrijpen zij 100 keer meer van het leven als heel kabinet Balkenende bij elkaar en kunnen dit, indien sterk genoeg, aanwenden om mensne te helpen.

Kanttekening; deze mensen staan niet in de kant, lopen er zeker niet mee te koop, zijn niet op een standje op de kermis te vinden en komen niet op TV.

't is eenzaam aan de top.

eenzaam_aan_de_top | 14-09-08 | 21:41

Had een van die astrologen hem niet van te voren kunnen waarschuwen of deze negatieve energie postief kunnen beïnvloeden?

henriette | 14-09-08 | 21:31

@BroodenSpelen | 14-09-08 | 17:11 Wat een dijk van een reactie. *"Hij had toch in de sterren (kunnen) zien"*. Lees eerst eens. Deze man presenteerde het programma alleen maar. Dit is voor velen een opstapje in de televisiewereld. De enige vraag die bij sollicitatie wordt gesteld is: "Heeft u affeniteit met het onderwerp van het programma"? Als je in tv land wil werken zeg je uiteraard: "Ja".
Kortom, hij presenteerde het programma, hij was zelf niet paranormaal begaafd, heeft geen readings gedaan en dat soort onnozelheden. Punt 2 is 80 % van het volk wat op dit soort programma's afkomt buurtmensenvolk. Die hebben een mentaliteit van : "Hé, jij fokken met mij, ik zal je es ff". Dit volk heeft dan ook niet het inzicht dat niet dat gezicht op tv de boosdoener is maar die dure jongens daarachter.

Ovideandfriends | 14-09-08 | 19:23

marco moet blij zijn dat ie niet 100 jaar eerder is geboren... dan had ie, samen met zijn mede-heksen, op een brandstapel terecht gekomen...

goeiemoggel! | 14-09-08 | 18:50

Dat had die eikel toch wel aan zien komen neem ik aan?

hero_of_heaven | 14-09-08 | 17:56

Hij kan toch in de sterren zien, of hij die bedreigingen serieus moet nemen. Misschien heeft Harry M. nog een plaatsje voor in zijn programma. De Astroverwachtingen voor de beurs, is best een topic.

BroodenSpelen | 14-09-08 | 17:11

*Nog nooit van Opel Focus gehoord heeft*

Prof. Cor Rupt | 14-09-08 | 15:57

Morgen hebben jullie in 8voud een aanklacht in de bus, verdoemme..

DeRick | 14-09-08 | 15:56

LOL Astrotijd...... dan vraag je er toch om???

Danoontje | 14-09-08 | 15:43

Een Focus waar een TROS-lid in rijdt is een trosfocus.Dat er per ongeluk opel focus staat is niet zo erg. Een trosfocus is correcter.Tros mensen zijn van die lui die op zaterdag in de Gamma rondlopen en zwart klusjes opknappen. En na het klussen voor de buis met een pijpje bier op de buik.

Wat is er verd.. mme mis met een Focus?!

datzegik69 | 14-09-08 | 15:23

weest blij dat joelie nog nooit een opelfocus hebben gezien
het schijnt vreselijk te zijn!
ogen zullen branden

Ton Plofkop | 14-09-08 | 15:17

@GS
Niet in de vijver van je baas pissen..

Ad Rectum | 14-09-08 | 15:17

"Van die Opel-rijders, die met de hele familie winkelen bij V&D, op zaterdag de Focus door de wasstraat halen,"

Jullie mogen ze dan saaie burgerlijke mensen vinden, ze hebben volgens jullie anders wel een Opel Focus. En die is èrg uniek. Ik heb er nog nooit een gezien.

chr!!s | 14-09-08 | 15:11

@campion | 14-09-08 | 14:34: Ik ben tegen geweld, maar een beetje de druk opvoeren kan geen kwaad. Het is inderdaad vooral een kwestie van acceptatie maar ook veel liefde voor het 'slachtoffer'. Iemand die zijn eigen familie maar een beetje irritant vind en dat ook laat merken krijgt wat hem toekomt. Char is een succes omdat ze zo vre-se-lijk gehyped (?) is. Ze komt op en de trommels roffelen en de engeltjes springen van het beeldscherm. Dat doet wat met sommige mensen, niet de meest intelligente mensen, maar toch het doet wat. Zou er graag wat dieper op ingaan maar ik moet nu even weg. Misschien later nog....

Fleauxe | 14-09-08 | 15:00

Ali Fal Salarm | 14-09-08 | 14:56
Even handje drukken?

Kartoffels | 14-09-08 | 14:58

Sorry hoor?.. marco verhagen??? who the fuck?

Ali Fal Salarm | 14-09-08 | 14:56

ik heb me zojuist aangemeld voor de tros gids. Staan vast geyle plaatjes in...

overVecht | 14-09-08 | 14:56

vanrechtsheeftvoorra | 14-09-08 | 14:36
We moeten nog niet teveel aan het hoofd hebben op deze mooie zonnige zondag?

Kartoffels | 14-09-08 | 14:49

@[email protected]:45
Geen idee, ik zapte even n.a.v. een krantebericht over 755 miljoen euro die vanuit Den Haag naar de publieke Omroep gaat.

fuckje | 14-09-08 | 14:48

@WaitingLine | 14-09-08 | 14:37

Inderdaad! Afgeven op "LPF volk" en voorts niet kunnen spellen; priceless!

KaiserSoza | 14-09-08 | 14:47

fuckje | 14-09-08 | 14:35

En op de commerciëlen?

Sikkeneur | 14-09-08 | 14:45

Opel Focus? Astratijd?

*autovrij door de binnenstad met motor verder rondrijden doet*

KaiserSoza | 14-09-08 | 14:45

Dundunbanza | 14-09-08 | 12:36
Wanneer leer je nou dat het 'ik word' is?

WaitingLine | 14-09-08 | 14:37

Typisch zondagmiddag topic.

vanrechtsheeftvoorra | 14-09-08 | 14:36

Zie ik op ned.2 Vogelaar na zonsondergang schranzen bij een familie in Nieuwegein, op 3 zit de EO te evangeliseren, op 1 werpen ze speer.
Geen Tros, maar wel geen stijl, die PU!

fuckje | 14-09-08 | 14:35

Fleauxe | 14-09-08 | 14:25 Heel naar geval. Maar dat is een andere situatie, dat is niet het format Char waarbij e.e.a. zich in het 'publieke oog' afspeelt. Dit klinkt idd naar uitstel van afscheid waar een of andere teek zich ingezogen heeft. Enorm frustrerend om mee te maken voor mensen er om heen. Dit soort verhalen heb ik vaak gehoord. Er zit wel vaak een andere kant aan. Ws niet in dit geval (ouders die hun kinderen overleven is sws hors categorie van alles, dat zou verboden moeten worden bwvs) maar neem de situatie: Eenzame weduwe. Mist man. Hele omgeving al uitgeput van daar over hebben,of 'wil niet zeuren'. De omgeving is vaak in het begin blij met de 'afleiding' of 'verwerking' die zij heeft in het begin van het contact met een 'medium'. Als het duidelijk is dat het medium zich heeft vastgezogen in de rouwende en die uitmelkt, is het voor de omgeving te laat om in te grijpen. Komen we toch weer terug op mijn overtuiging dat men er toch in gelooft dat de wat je noemt trancendente breedbandverbinding geen one-way traffic is, dat in het medium toch ook een soort 'tovenaar' steekt die tevreden gehouden moet worden om de rust van de overledene niet te gaan verstoren. Overigens ben ik van mening dat de enige oplossing in zulke gevallen is als de omgeving zich toch over het idee heenzet dat ze zich er niet mee mogen bemoeien omdat de verbinding aan het medium 'eigen keus' of 'vrije wil' is, ofzo, en de beste actie is om zich zonder dat het slachtoffer dit meekrijgt van de teek te ontdoen door te dreigen met een flink pak slaag als hij zich er ooit nog bij in de buurt ophoudt, of het daadwerkelijk doen. Gebeurt veel te weinig.

campion | 14-09-08 | 14:34

@campion | 14-09-08 | 14:01: Bij hypnose is het inderdaad zo dat mensen een vrijbriefje krijgen om eens 'lekker gek' te doen. Bij dat parnormale gedoe weet ik het zo net nog niet. De moeder van mijn ex verloor haar dochter toen deze 15 jaar oud was. Die kon er totáál niet mee omgaan en besloot een 'medium' in te schakelen. Die zwevende lul kwam aanzetten met een 'beertje in de kist', en oh oh oh toen was het raak. Want "dat kón hij niet weten" en dus was het gouden bewijs geleverd voor het bestaan van paranormaal contact met haar overleden dochter. Dat zou op zich niet zo erg zijn ware het niet dat de man kennelijk heel veel geld moest betalen voor zijn transcendente breedbandverbinding, en dat kwam natuurlijk weer terug in de factuurtjes. Op een gegeven moment begon ze spulletjes te verpanden om maar met die oplichter in contact te blijven komen.
-
Ik wil daarmee maar aangeven dat het niet boven elke twijfel verheven is of de mensen die een paragnost bezoeken ook weten dat het nep is. Wellicht het merendeel dat weet, maar die kleine groep die dat niet weet heeft toch echt hulp en bescherming nodig.

Fleauxe | 14-09-08 | 14:25

Marco Verhagen is gewoon een rubberen lul, die graag met zijn hoofd op TV komt.
Maakt hem niet uit wat hij moet doen, goedkope hoer!

laardepul | 14-09-08 | 14:20

bij coffeepatch te blijven, he. Freudiaanse verspreking, ofzeau.

campion | 14-09-08 | 14:15

Overigens, om bij coffeepatch te werken, heb ik ook eens gehad dat een beller aan mij bekende ooit een moord gepleegd te hebben, n.a.v. de kaarten. Daar moest ik wel even van bijkomen. Ik heb hem geadviseerd zich aan te geven, maar vraag me nog steeds af of het waar was of lucht aan een wensdroom. Het klonk wel authentiek allemaal.

campion | 14-09-08 | 14:14

blinde kip | 14-09-08 | 14:03 Het interessante aan de Astrotijd kijkers/bellers is dat je zelden ergens vindt dat zo'n totale doorsnee van de bevolking is. Mensen uit alle rangen, standen, bevolkingsgroepen, leeftijden en ga zo maar verder die even klemzitten of zich vervelen bellen een Astrolijn.
De variatie is werkelijk eindeloos en dat is tegelijk het enige leuke eraan. Ik zou er ook niet op neerkijken.

campion | 14-09-08 | 14:10

Keurige brave Nederlanders worden ook beschreven in www.koudbloed.nl/ met gedigten van P. Kouwes voor degene die Joris D niet zo interessant vinden.

CoffeePatch | 14-09-08 | 14:09

Die Astrotijd VIPS-kijkers zijn zeker ook de 19.1% reaguurders die in de kernenergiepoll 'nee, bedankt' hebben ingevuld?

blinde kip | 14-09-08 | 14:03

Fleauxe | 14-09-08 | 13:53 Ja, ik weet wel hoe het werkt, boy, do I know, maar het succes van Char daarin is merkwaardig, want ze is gewoon helemaal niet zo goed.

Als je je afvraagt of die mensen zich 'diep in hun hart' ook voelen dat er niks van klopt, het antwoord is: Niet eens zo diep. De meesten weten ter plekke dat het onzin is, maar faciliteren Char (of willekeurig welke andere cold reader) uit een automatische hulpvaardigheid om háár niet te laten falen: In feite stellen ze Char tevreden met hun bevestigingen dat het klopt wat ze zegt. Dit omdat de wens om alles (spiritueel) 'rustig' te houden rond de overledende onbewust prevaleert. Maw. waar de persoon ook is, die is gebaat bij positieve benadering en bespreking door het 'medium'. Het is in feite hetzelfde effect als bij podiumhypnose: Mensen zijn niet onder hypnose en weten heel goed dat ze een hond nadoen, of whatever, maar het is need-to-compliance: Zeggen 'nou ik voel niks en volgens mij slaat dit nergens op' maakt je afwijkender dan als je doet alsof je onder hypnose bent en een hond nadoet. Dus doe je het maar en is de 'hypnotiseur' tevreden en ben jij geslaagd als normaal persoon.
Dat is wat de zigeuners noemen de 'hokkano baro' aan dit soort dingen.

campion | 14-09-08 | 14:01

Ik moet eerlijk zeggen dat tegen de tijd dat ik in een Opel Focus rondrij, ik waarschijnlijk ook lid ben geworden van de Tros. Dat dan weer wel.

Juan Queso | 14-09-08 | 14:01

ziekebroeder | 14-09-08 | 13:51 Daar zal de VK dus wel zijn voordeel mee doen voor de RVDJ.

campion | 14-09-08 | 13:53

[email protected] | 14-09-08 | 13:45: Nou ik snap het wel hoor, héél erg goed zelfs. Familieleden met onverwerkt verdriet vanwege dierbaren, uit het leven gerukt door ziekte, moord of zelfdoding, hopen vaak op die manier het definitieve afscheid van de overledene uit te kunnen stellen. Heb je nooit die hoopvolle blikken van die arme lieve mensen gezien? Char hoeft maar één keer iets te zeggen dat ook maar eventueel iets met de betrokkene te maken zou kúnnen hebben en ze springen welhaast op van vreugde. Ik vraag me soms af of deze mensen ook niet in het diepst van hun hart voelen dat er niets van klopt, maar omwille van het enorme verdriet dat ze ervaren kiezen om er in te blijven geloven. Ik kan me echt kwaad maken om die manier van werken. Geld verdienen is leuk en lekker, maar nóóit over de ruggen van gebroken mensen die in jou de uitweg zien van hun verdriet. Dat is abject en als ik het voor het zeggen had strafbaar.

Fleauxe | 14-09-08 | 13:53

Wacht even, "Trosgeneratie bedreigt er op los". Uit niets blijkt de massaliteit van de bedreigingen, zodanig dat ze beeldvormend zijn voor die "generatie", voor zover die al in concreto bestaat.

ziekebroeder | 14-09-08 | 13:51

ulk | 14-09-08 | 13:43 Waarbij Pritt zeer herkenbaar is als het verwende jongetje dat thuis alleen maar extreme redelijkheid kent, en dat dus roodhoofdige driftbuien krijgt bij piepkleine zandbakconflicten, apart gezet moet worden door de bovenmeester, door stomme kinderen stoer en door normale kinderen engig bevonden wordt, waarna zijn bemiddelde ouders trachten leukere vriendjes dan de gebruikelijke domme of angstige meelopers voor hem te kopen door klasgenootjes mee te nemen naar pretparken e.d.

campion | 14-09-08 | 13:50

Fleauxe | 14-09-08 | 13:37 van het succes van Char snap ik niks. Hoewel ik bewondering heb voor haar lef, alleen al om zichzelf 'Char' te noemen met een achternaam als Latan.

campion | 14-09-08 | 13:45

@R.B.Scott | 14-09-08 | 13:40: "Yomanda' is de erfgenaam van haar vaders horeca-imperium. Ik denk dat zei jouw eten eerder zou betalen dan jij dat van haar.

Fleauxe | 14-09-08 | 13:44

R.B.Scott | 14-09-08 | 13:40
Jaloers?

verger | 14-09-08 | 13:44

haha die pritt toch weer, roept eerst in een uberlaf stukkie
een Berufsverbot voor Lotte Asveld af, krijgt onverwacht veel
commentaar van de gezonde hollandsche burgerachterban-vriendjes,
(van wie hij had gehoop dat ze allemaal ook Lotte zouden opwachten
na schooltijd) en staat nu maar ergens achter de bosjes in zijn eentje te
huillie-schreeuwen dat hullie allemaal nog veel ergere schandpalen zijn.
Op het schoolplein worden alle rollen al verdeeld, doe je niks meer aan.

ulk | 14-09-08 | 13:43

@Scott 13:40 Nou nou

Rammstein | 14-09-08 | 13:42

Astro-tv is alleen geloofwaardig als import-Volendamse Yomanda Kabeljauw van Clitberge het presenteert.
Een béétje Trosser gelooft deze schaamteloze golddigger in sletteslip op haar woord,en ze ziet er nog uit als Mephistola ook.

R.B.Scott | 14-09-08 | 13:40

Ja, de nieuwe Opel Focus... Daar zie ik vaak reclame's van op televisie.

onlyin | 14-09-08 | 13:39

Opel Focus. Ik snap 'm wél.

Rammstein | 14-09-08 | 13:38

@campion | 14-09-08 | 13:34: Oh, dus als jij Char alle letters van het alfabet ziet afwerken om tot te conclusie te komen dat er 'iets' is met een verloren familielid dan geloof jij dat niet? Ketter!

Fleauxe | 14-09-08 | 13:37

Fleauxe | 14-09-08 | 13:34 Hihi.

campion | 14-09-08 | 13:37

leuke referenties... Bassieproducties.

die komt er wel!

superjan | 14-09-08 | 13:36

overVecht | 14-09-08 | 13:31 Haha, ik heb altijd plezier gehad met hoaxbellers op de lijn. Die betalen toch ook, no problem.

"Kunt u voor mij de kaart leggen, mijn Tom tom is kapot".
"Jahoor, van Boerenlullenradeel naar Stampersgat, zeker he"

campion | 14-09-08 | 13:36

@overVecht | 14-09-08 | 13:31: Ik ben ooit mijn pincode vergeten, dus ik bellen. Wat denk je? bedrijfsfeestje in het hiernamaals, geen hond die me even wou helpen.

Fleauxe | 14-09-08 | 13:34

Arie Pastafari | 14-09-08 | 12:54 Nou, het merkwaardige is dat het omgekeerde wereld is in para-land, ben ik achtergekomen. Je zou denken, dat is op de meeste plekken zo, dat schade veroorzaakt wordt door de 'oplichters' althans de profi's die er zelf niet in geloven, t.o.v. de 'echte paragnost' die er wel in gelooft. Not.

Paragnosten die werkelijk in hun metafysische gave geloven, die zijn het grootste probleem. Immers: Alles komt van boven en zij zijn niet verantwoordelijk, zij hebben een 'gave' waar ze zich niks bij af hoeven te vragen en hun 'ingevingen' zijn geen hersenspinsels, maar de gift der waarheid van gene zijde.

De profi waarzeggers weten hoe ver ze kunnen gaan (en vooral niet) en brengen veredeld entertainment met een vleugje huis-tuin-en-keuken-hulpverlening met popi psychologie en cold reading.

Alle helderzienden, heldervoelenden, en andere spiri piskijkers zouden er subiet uitgegooid moeten worden daar. Er zitten werkelijk psychopaten tussen die zich jezus wanen. Astro is Astro, dus gewoon de astroloog met de laptop met de hemelstand, en kaartleggers etc. Waarzeggers, net als vroeger op de kermis, niks mis mee. Maar niet al die spokenpraters.

campion | 14-09-08 | 13:34

"... tot nu toe heeft Marco weinig geluk gehad met zijn programma's..."
.
ja lullo, wees dan ook wat selectiever met uitzoeken van je nieuwe werkgever!

weedo | 14-09-08 | 13:32

@stekelige
vervelend he, die generalisatie .... doen gs-ers anders noooooit.

Kerby | 14-09-08 | 13:32

@Fleauxe
Dankuwel! Ik ben weer allemaal nieuwe grapjes aan het verzinnen!!

Heb overigens een keer gebeld naar astro TV met de vraag of ze zich konden voorstellen dat ik me kapot irriteerde aan ze..... maar dat konden ze dan weer niet.... amateurs...

overVecht | 14-09-08 | 13:31

Ik heb wel veel betere foto's gezien van Govert de Roos....

Gromule | 14-09-08 | 13:31

@Sikkeneur 13:26 Ik ben niet anti-PO, de PO is anti-mij.

Rammstein | 14-09-08 | 13:29

Die jongen begon bij de ranzigste en cheapste zender van NL (RNN7) en heef zich nooit aan het uitschot vd tv-programma's kunnen ontworstelen. Ander vak gaan zoeken, zou ik zeggen...

JamesHuntLive | 14-09-08 | 13:28

Joost Maghetweten | 14-09-08 | 13:02 Begrijpelijke vergissing, anders.

campion | 14-09-08 | 13:27

Verwarrend allemaal.
De meeste reaguurders zijn anti-PO, dus mag je m.i. gevoeglijk aannemen dat ze frequent de commerciëlen bezoeken voor (niet linkse) info, herhalingen en fortune telling...

Sikkeneur | 14-09-08 | 13:26

@overVecht | 14-09-08 | 13:21: Als ik mijn leesbril op heb wel. Ik zag trouwens ook al in de sterren staan dat jij terug zou komen. Fijn. Ik wist dat een redactie, zélfs onder leiding van de chef propaganda van de VARA, je weer terug zou laten komen. Welkom!

Fleauxe | 14-09-08 | 13:25

AndereHazes | 14-09-08 | 13:08
.
Ik volg je niet. Zou dat moeten ofzo ?

Niet voor Jan | 14-09-08 | 13:25

-weggejorist-

iCQ | 14-09-08 | 13:23

@Fleauxe
U weet altijd erg goed wat er in de sterretjes staat geschreven :P

overVecht | 14-09-08 | 13:21

@Rammstein | 14-09-08 | 13:05: Misschien moeten wij dan maar een kaartje voor Marco leggen. En dan maar hopen voor hem dat we de fiscus-kaart niet trekken.

Fleauxe | 14-09-08 | 13:10

"Van die Opel-rijders, die met de hele familie winkelen bij V&D, op zaterdag de Focus door de wasstraat halen". Opel Focus?
Enneh, sinds wanneer heeft een presentator van een astro programma iets te vrezen? Krijgt toch gelijk van de deskundige naast hem te horen what's up?

JumboXL | 14-09-08 | 13:09

Is de Rooms-Katholieke Kerk als eens behandeld bij Tros Radar? Of de Islam? Of..

AndereHazes | 14-09-08 | 13:08

@verger | 14-09-08 | 13:02
Heb nu een paar van jouw comments gelezen, babyface, ben niet onder de indruk. Ga je moeder plagen.

stekelige | 14-09-08 | 13:06

[email protected] 13:04 Hij had nét die oplichter te pakken.

Rammstein | 14-09-08 | 13:05

Dit had hij toch kunnen voorzien, lijkt mij?

Kartoffels | 14-09-08 | 13:05

Doodsbedreigingen horen bij de cultuur, dat bedoelen ze niet zo kwaad.

voldemort | 14-09-08 | 13:05

Hee, een hyves-pagina! *Drukt op 'dit is niet OK'
Niks persoonlijks hoor, maar dat Hyves is gewoon helemaal niks. En zolang Volendam de hoofdstad is van de TROS vind ik de TROS ook niet OK.

OoO | 14-09-08 | 13:05

Hij zou die bedreigingen gewoon moeten zien aankomen, dat is wat ze daar doen of zie ik dat verkeerd?

Fleauxe | 14-09-08 | 13:04

Opel Focus... yeah right. Mevr. Pritt heeft topic geschreven?

stuyterkuycken | 14-09-08 | 13:03

Altijd fun om seniele broekpissers als stekeltje te jennen....

verger | 14-09-08 | 13:02

@Mercator | 14-09-08 | 12:34,
Oei oei oei. Pritt een stagiair? Kan wel merken dat je nieuw bent. Biedt maar snel je excuus aan want oei oei oei...

Joost Maghetweten | 14-09-08 | 13:02

Terecht!

a.n.alvabeet | 14-09-08 | 13:01

stekelige | 14-09-08 | 12:58
Dat komt aan.

verger | 14-09-08 | 12:59

@verger | 14-09-08 | 12:55
Je bent echt wel een man van de wereld he? Nitwit.

stekelige | 14-09-08 | 12:58

Verhagen is ok. Gewoon een grappige gast die aanpakt wat ie aan kan pakken. Niks mis mee. Ophitsers als Hertsenberg, bah, die zouden ze moeten opsluiten. Wat een eng wijf. Urenlang onder een koude douche zetten, kijken wat er dan nog over is van dat Tokkie-geblèr van die trut.

patat - generatie | 14-09-08 | 12:57

Nee dus! | 14-09-08 | 12:53
Ja dus,TROS tokkies stemmen SP.

verger | 14-09-08 | 12:55

@--neus-- | 14-09-08 | 12:48
Je vergist je schromelijk. De GS-populatie heeft geen flikker te maken gehad met de verkoop van GS aan de Televaag. Integendeel.
Lees de comments bij het topic die over de versjaggering van GS handelt. Zal je de ogen openen.
Beetje erg goedkope aktie van je.

stekelige | 14-09-08 | 12:55

Snap de hele ophef sowieso niet. Er werden mensen aangenomen die geen ervaring met spirituele zaken hadden. Alsof het iets uit maakt of je opgelicht wordt door een ervaren of een onervaren charlatan.....

Spiritualisme, religie en het paranormale dient slechts een doel: het exploiteren van de domme, bange, wanhopige massa voor geldelijk gewin en/of macht.

Arie Pastafari | 14-09-08 | 12:54

Domme kansloze paupers zijn het die er nu pas achter komen dat ze belazerd zijn ......
En dat terwijl ieder weldenkend mens weet dat je keihard genaaid wordt door naar zulke uitzendingen te bellen maar helaas zijn er hier in Nederland nog genoeg idiote bankliggende werklozen die van verveling maar naar deze onzin gaan kijken/bellen.....

Hobbykip | 14-09-08 | 12:54

-weggejorist-

Nee dus! | 14-09-08 | 12:53

herstel: ass to moet astro zijn.

Rammstein | 14-09-08 | 12:53

Oh, en voor de toekomst: alle spelletjes, asto stuff en andere jolijt waar voor gebeld moet worden à vele euro per minuut, hebben een missie om op te lichten.
Echt, ik kan er niet bij dat Leute er in stinken.
Maar ik snap ook niet dat mensen bij Tell Sell kopen, of meedoen aan de quiz voor die kekke DVD serie met nano i-pod weet ik wat.
Maar ach, ik snap zoveel niet.

Rammstein | 14-09-08 | 12:52

Dundunbanza | 14-09-08 | 12:36
laten we blij zijn met elkaar!

preston spears | 14-09-08 | 12:52

De Tros is trouwens net zo links als de AVRO, KRO en NPS.

verger | 14-09-08 | 12:51

@verger | 14-09-08 | 12:45
Maar wel begrijpelijk.

stekelige | 14-09-08 | 12:51

Dat had hij aan moeten zien komen in zijn glazen bol of in de kaarten.
Bewijst maar weer eens dat dat astro-gedoe oplichterij is.

René from the Café | 14-09-08 | 12:48

Tros is telegraaf volk is geenstijl volk

--neus-- | 14-09-08 | 12:48

Zal niet moeilijk zijn om uit te vinden welk van de tien astro tv kijkerts het heeft gedaan...

overVecht | 14-09-08 | 12:47

CoJoNes | 14-09-08 | 12:37
Flauwe beschuldiging.

verger | 14-09-08 | 12:45

Dat Radar er aan te pas moet komen om duidelijk te maken dat het oplichterij is ...... Nederlands is zo vermoeiend af en toe.
Je wéét toch dat je in de zeik wordt genomen ?

Rammstein | 14-09-08 | 12:45

Dundunbanza | 14-09-08 | 12:36
Volgens mij zijn het allemaal linksch grün menschen die naar astro tv kijken en die flauwekul geloven.
Boomknuffelaars, dolfijnkussers en zweef miepen.

überbrain | 14-09-08 | 12:41

Ik denk dat Marco met deze 'bedreigingen' aan het solliciteren is naar een nieuwe job.

Dundunbanza | 14-09-08 | 12:38

Waarschijnlijk is dit geen lid van de grootste familie van Nederland geweest, maar een liud van de 7e dagadventisten van `Koffeman, Hertsenberg en Thieme.

*Dit is het einde, het is weer voorbij
Het was een programma
voor jou en voor mij
nog heel even wachten en je bent er weer bij
je moet bij de tros zijn*

CoJoNes | 14-09-08 | 12:37

Allemaal LPF en TON-publiek. Wordt daar heel verdrietig van!

Dundunbanza | 14-09-08 | 12:36

Geweldig, die uitspraak.

Onbegrijpelijk dat een de geestelijke volksgezondheid bedreigend programma als astrotijd uitgezonden mag worden trouwens...

Elec | 14-09-08 | 12:35

Is de Opel Focus een nieuw model, zijn alle doorsnee TROS kijkers tegenwoordig in het bezit van een tweede auto, of is de stagair nog niet helemaal wakker?

Mercator | 14-09-08 | 12:34

Opel Focus??? Autovisie gaat kopen....

Fimbulvetr | 14-09-08 | 12:34

De Tros is de publieke omroep in Nederland die het dichtst haar oor naar de commercielen laat hangen. En als zodanig van mij met hun hypocrisie mogen oprotten van het scherm - je bent of publiek, of je bent het niet.

Niet voor Jan | 14-09-08 | 12:34

Boo-fekking-hoo!

CoJoNes | 14-09-08 | 12:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken