
Goh, hoe verrassend weer. De stuntende brommer-rappers
(-1) van de Utrechtse formatie 3D zijn stuk voor stuk
OPGELEID door de gemeente Utrecht. Welzijnswerk heeft de jongens de afgelopen jaren de fijne kneepjes bijgebracht van het rijden op je achterwiel. Zo werd de wheelie met
160 kilometer per uur door een drukke winkelstraat volledig bekostigd door de gemeente Utrecht. Evenals
het tochtje over de A2 naar Amsterdam. Een gewone burger zou allang zijn rijbewijs kwijt zijn, maar de risicojongeren werd geen strobreed in de weg gelegd. Want, zo luidde de redenering, op zon moment kunnen ze geen ramkraak zetten. Wij citeren even de wervende foldertekst:
"Een uniek project! Een project ook dat als doelstelling heeft een groep van 50 zogenaamde risicojongeren op basis van hun talent op te leiden tot stuntvrouw/man om zodoende hun zelfvertrouwen en zelfrespect te stimuleren. Op die manier betreden zij namelijk zelfbewust de arbeidsmarkt dan wel maken zij een bewuste keus voor een aansluitende opleiding." Wervende teksten, waarmee je in geytenwollen sokken land scoort. Sterker nog: het project verdronk in de subsidies,
WAAROVER LATER VANDAAG MEER. Voorlopig rouwen wij *kuch* om de 19-jarige Boy. Deze risico-jongere boorde zich in een Ford
Transit Focus omdat hij net iets teveel risico nam. Boy is dan weliswaar dood, maar het
project Stuntmatic daarentegen is springlevend! Onderzocht wordt onder meer waar de jongens zijn terechtgekomen die meededen aan het traject. Op basis van de evaluatie beslist de gemeente of er een doorstart komt...
Reaguursels
Inloggenlouis farrakhan | 13-09-08 | 14:56
Dat soort ariers kunnen we missen als kiespijn.
Chillen met de mocros doen toch alleen de lutsertjes die al hersendood zijn.
Iedere rechtgeaarde Nederlander laat zich niet in met die kansloze types.
En je kan je beter maar niet te veel hechten aan dat volk, voor je het weet en de verkeerde keuzes hebt gemaakt zit je ook met een enkeltje op zak richting zandbak van herkomst.
En mark my words: Die dag komt steeds dichter bij, en ik kan niet wachten tot de eersten gedwongen terug gaan.
Met dank aan Geert en Rita .
-weggejorist-
Kijk, dat is nu dus een soepsidie die wel goed besteed is.
Verdient zich zelf terug op deze manier.
Scheelt weer een levenslange uitkering celruimte en een paar tiener zwangerschappen .
Next.
Eindelijk een nuttige subsidie. Ze moeten juist nog meer prachtjongeren stimuleren om zichzelf aan gort te rijden.
Bomen knuffelen snap ik *kucht*
Maar de kentekenplaat van een Fordje happen? Lullig vond de vent, maar Darwin krijgt stukje bij beetje meer gelijk.
Hopelijk ook de laatste stunt van de verantwoordelijke wethouder.
Effe raduh: PvdA?
Welk een beerput!
De bisschop van Utrecht draait zich om in zijn net opgegraven paleis.
@tommygsi | 12-09-08 | 18:33
Doet es stunten!
er word gezegt dat die op zijn achterwiel ree wat niet zo
er is niet te hard gereden want hij keerde net
en als er andere maloten zo graag aan hun handrem willen trekken doe dat dan niet de openbare weg
lees maar over een paar dagen het utrechtsnieuws blad dan doen wij ons verhaal
... en naar van dal zwaait... sampai jumpa lagi!
kudt, moet natuurlijk @ Fimbulvetr | 12-09-08 | 14:41 zijn.
@vraagstaart | 12-09-08 | 14:38 Dader had niks. Verweerde zich met "dat hij dat vaker deed en er gebeurde nooit wat". Strekking: kind had beter moeten opletten. Straf weet ik niet meer exact , maar het was iets van max 6 maanden. Hij leeft nog. Helaas. En ik ga biljarten - met de motor. Lators!
vraagstaart | 12-09-08 | 14:38
De dader heeft het zeker overleefd? Ik kan mij voorstellen dat die vader de wheeliecoureur zelf naar de andere wereld helpt en dan dagelijks de bloemen op zijn graf gaat bewateren, vers uit de blaas....
100%JERZY | 12-09-08 | 14:39
iemand die filmmmmms maakt.
vraagstaart | 12-09-08 | 14:38 doe maar geen moeite.. trio do is altijd tegen, wat je ook zegt.
Wat is een føcking 'flimmmaker'?
zeg, dat 'kanaleneiland'... dat is niet écht een eiland hé?
@Trio_do | 12-09-08 | 10:01 In Geldrop werd nog niet zo heel lang geleden een klein kind doodgereden door zo'n wheelies trekkende klootzak. En ja, op het graf van dat soort hufters sta ik te dansen. Maar als ze jou kind kapotrijden, jij natuurlijk niet. Want jij bent niet manipuleerbaar met je policor unieke gelijkje. Sterkte. Met. Jezelf.
Net als je denkt: gekker kan het toch niet worden..... kan het dus wel. Wat wordt het volgende? Gesubsidieerde cursus roofovervallen? Ook goed voor je zelfrespect, al die kruipende huilende slachtoffers. Kom je veel zelfbewuster binnen op je sollicitatiegesprek ook, zeker als je die lul van een kaasjes-werkgever even een doorgeladen pipa in zijn muil duwt. Heb je gelijk het probleem opgelost van niet aangenomen worden, bij "nee" knal je 'm af en er zijn gelijk TWEE vacatures. Kassa! En extra kudoos van je begeleider natuurlijk: je hebt geleerd niet alles te pikken.
Maar natuurlijk wel erg veel respect en verdriet om deze te vroeg naar Allah vertrokken prachtwijk-biculturele kansenjongere. *not*
@Trio_do | 12-09-08 | 10:01
*doet nog een extra dansje*
Als die gozert normaal met 2 handjes aan t stuur en beiden wielen op t wegdak had gereden had 'ie waarschijnlijk zelf nog kunnen dansen.
Zoals KwaZt eerder al aanstipte, die kortzichtige stunt-herder had wel 'n kind kunnen doodrijden met zn aanstelleritis.
Zie die Finnen van n jaar of 10 bij me in de straat t al op hun fietsjes proberen.... ies kultuur of zoiets.
Als je de zetelverdeling in de gemeenteraad in 030 ziet, dan is dit project natuurlijk niet meer dan logisch. Net als de gesoepsidieerde koersoesj Arabiesj van vorige week. De linkschen hebben het al decennia in de grote steden voor het zeggen hebben en dat kan weleens een chronische ziekte worden gezien de jaarlijke aanwas van kansenvolk uit Berberistan enzo.. Gevolg is dat je dit soort projecten tot in lengte van jaren blijft je dit houden.. T.R.I.E.S.T
En de linkschmenschen hier op GS maar blaten dat we toch zoveel rechtse kabinetten hebben gehad en dat die dus schuldig zijn aan het instandhouden en bevorderen van de moeltikoelturele samenleving.... Zolang op locaal niveau de politiek en welzijnswerk en de rest van de shit in handen van de linkschmenschen blijft zal er geen sprake zijn van nuttig besteed belastinggeld!
nou, waar kan ik geld storten zodat ze vooral stevig blijven subsidieeren ???
Opeens weetje het, ik word stuntman.
Ondertussen........, in Zeeland:
www.pzc.nl/regio/walcheren/3699926/Sco...
twee dagen na dit:
www.pzc.nl/regio/walcheren/3695091/Rac...
messentrekkerssoepsidie voor circusact,kilers op csi cursus,schier oneindig veel kansen op succes en ze zijn zo gemotiveerd!.. misschien ook een crossmediale L.E.F.lounge van 5 miljoen om hun visie op de nederlandse maatschappij vanuit een andere invalshoek te laten zien........
Woods | 12-09-08 | 12:29
Hij is op zo'n aparte manier deaud gegaan dat het Kunst is. En daarvoor krijg je subsidie.
Doe eens die beelden van die crash dumpen...
DenLangel*l | 12-09-08 | 12:18
Nee, ik zat met tranen in de ogen te denken aan een Gristen gemeente, of iets in het buitenland, Grun ofzow.... Waar ze niet wonen heb je ook geen last, snik, dag Dom!
Ok Hansje, haal de vinger maar uit de dijk, en laat Den Haag maar onderlopen.
Rotjeknor, kansloos,
GODVERDOMME, ga eens kontschoppen stelletje mietjes!
www.nu.nl/news/1741309/12/Rotterdam_wi...
Die gast is natuurlijk een imbiciel en op een stompzinnige manier dood gegaan en al die subsidie voor dit soort onzin is natuurlijk ook niet (altijd) goed te lullen, maar blijft 't niet toch altijd een beetje triest dat er iemand nodeloos dood is?
Danoontje | 12-09-08 | 11:37
goed idee.... naar een niet door de partij van de allochtonenknuffelaars geregeerde gemeente waar men nadenkt
ik bedoel natuurlijk DIENSTPLICHT
en er is maar 1 oplossing, MILITAIREDIENST
in mijn tijd voldeed 12 maanden om een fatsoenlijke vent van je te maken dus misschien moet het nu iets van 36 maanden plus worden
Als geboren Utrechter moest ik huilen bij het lezen van dit bericht. En nee, ik huilde niet om die jongen.
Van dit soort berichten word ik zo schijtziek. Na faillisement van een werkgever probeer ik als zelfstandig ondernemer met helemaal niets en zonder steun of subsidie er wat van te maken, daarnaast vrijwilligerswerk te doen. Dat lukt allemaal maar nauwelijks of misschien wel niet omdat ik eigenlijk geen ondernemer in hart en nieren ben. Dit soort klootzakken worden aan alle kanten in de watten gelegd en geknuffeld om maar vooral door te kunnen gaan.
Hebben jullie trouwens nooit dat als je vrienden en kennissen in het buitenland dit soort dingen verteld ze je niet geloven.
*Gaat maar inpakken om te verhuizen uit Utrecht, naar een gemeente waar rechts heerst*
wtf is er mis met dit kudtland?!?!
ik betaal me als student kapot aan kamerhuur/collegegeld/boeken etc voor m'n eigen toekomst en geweldadige, nutteloze pubertjes met een grote bek krijgen geld en "opleiding" van de gemeente om zich maar koest te houden?!?!?! te gek voor woorden
Is er dan geen enkele reaguurder die een leipe ouwe kan vertellen van wie die muziek op die stuntmatic-site is?
Boris Poepnagel | 12-09-08 | 10:44
Ook toen was het al een één-tweetje tussen opvoerkitten verkopende brommerboeren en de plaatselijke wouten. De brommerboeren werd niks in de weg gelegd, van de klantjes werd de brommerT in beslag genomen, die de voornoemde brommerboer dan voor een prikje op kon kopen...
koffiemuts | 12-09-08 | 11:21
Bloed aan de Focus.
en dan nog 1 ding, ik vraag me werkelijk af hoeveel mijn belaasting premie omlaag gaat als we ons geld eens fatsoenlijk gaan uitgeven.
Zoveel geld gaat er naar mensen die niet willen werken maar een betaalde hobby willen hebben.
Ik zou dat hele koopkracht plaatje in klap fixen, tenminste dat van de werkende en premie betalende burger.
Het land van klaplopers is dit.
zo most er ff uit, ben het allemaal beetje beu iedere dag weer te lezen wat 1 of andere ik wil niks, ik kan niks, ik ben zielig figuur met mijn zuur verdiende belasting premie aan het uitvreten is.
Goed het was dom, lachen gieren brullen. Maar goed ik heb eauk wel s wat doms gedaan. Die jongen had ook een moeder zal ik maar zeggen.
@patat
Misschien moeten we wat eilanden inrichten
Texel - criminelen
Ameland - linksmensen (geitenwollensokken, millieuterroristen ect ect)
Schiermonnikoog - finnen
sta open voor meer suggesties
@ witwas: haha, ja sorry. ik ben af en toe iets te kriptisch met mijn posts denk ik. ik woon zelf in 020 en ben na dit bericht erg blij dat ik niet meer in 030 woon.
Edit: het gastenboek werkt niet, sorry.
Wisten jullie trouwens dat het rapclubje een site met gastenboek heeft?
dsm3d.write2me.nl/
Rifracer.
Barack @ 11.07
Nou, je kringspier bespreken we nog wel een keer. Er is nu andere stront aan de knikker.
StonedTrooper | 12-09-08 | 11:15 StonedTrooper | 12-09-08 | 11:15
2 keer hebt u gelijk!
patat - generatie | 12-09-08 | 11:14
Een hele provincie? PvdA staat op 15 zeteltjes met neergaande trend! Maasvlakte 2 moet voldoende zijn.
Bovendien moet dat een keer fout gaan en gelukkig is het zo'n kansloze zelf ipv een onschuldig kind dat van SCHOOL af komt en toevallig de straat over steekt.
Nou kom ik noot bij het GAK of hoe dat tegenwoordig ook heet, maar kan mij toch niet echt voorstellen dat er veel vacatures zijn voor stuntmannen.
maar dat kan aan mij liggen natuurlijk
Kunnen we ajb niet een provincie opofferen om alle geitewollensokken de baas te laten zijn en de rest van Nederland weer eens vanuit gezond verstand te laten regelen? Ik zeg Limburg of anders Zeeland.
arie-vlug | 12-09-08 | 11:08
Dat houdt je wel van de straat.
ik stel als subsidie project voor om een cursus te starten: Hands-on bermbommen onschadelijk maken in Afghanistan
Ben ook erg benieuwd ook naar de politiek correcte mening van Nico Dijkshoorn.
Als ik hem goed begrijp had dit iedere brommerrijdende nederlander, 'oorspronkelijk' of 'nieuw', zomaar kunnen gebeuren. Heeft niets met dat stuntrijden te maken.
www.nu.nl/news/1739261/1203/Onze_held:...
koffiemuts | 12-09-08 | 11:00
Het enige wat gesprongen is, is mijn kringspier.
@ kWazt Ik bedoelde je opmerking "020 de gekste". Volgens mij hebben we het hier over 030.
Dan toch maar weer een rapgroepje?
Ik had liever gezien dat ze de subsidie aan (gezinnen met) jongeren met het syndroom van down gaven dan aan deze stel mongolen.
Maar ja, wat weet ik, als gewone student, nauw van politiek, toch?
HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA !!!!
@filmbulvetr en @ Barack.
Interessante discussie. Wat betreft de stank: glazuur nog van de tegels gesprongen?
-weggejorist-
Inderdaad,
als ik al las in veel comments,
zelden zag ik beter besteed subsidiegeld.
GA ZO DOOR!
worden er toch geweldige oplossingen verzonnen voor de structurele problemen in dit land. Straks valt er een onschuldig slachtoffer en kijken de betrokkenen weer gezellig met zijn allen de andere kant op en wordt er weer 1 of ander slap verhaaltje opgehangen over moeilijke opvoeding, gebrek aan kansen blah blah.
Ga gewoon eens naar school gaan en leer een vak....
Maar... maar... er kunnen toch veel meer stunterts op één brommer?
Fimbulvetr | 12-09-08 | 10:45
Ja, dat is het enige goede aan zo'n harde. Weinig werk erna.
Hoe zit dat met de rechtspraak, waarom is een ambtenaar niet verantwoordelijk voor beleid, en als een ambtenaar het niet is, wie dan wel, een gemeenteraad, een wethouder of gewoon niemand? Pikmeerarrestgeleerden, kom er maar in.
Stunten moet altijd onder begeleiding van wát dan ook???
En als ze dan zo nodig met hun scooties over de snelweg moeten sjezen, waarom dan niet onder Pliesiebegeleiding???
Peop!
*gaat rond met de collectebus voor Stuntteam Bos And Lommer*
www.ad.nl/utrecht/2604948/Stunters_zij...
"De politie Utrecht zegt stuntende jongeren op scooters maar moeilijk te kunnen aanpakken."
Bekend verhaal. Maar als de politie iets zou uitvoeren, maakte dat nog niets uit want er is nog altijd de rechtelijke macht.
Nonnes | 12-09-08 | 10:43
Ik hou meer van een natuurlijke bevalling. Doe het ook graag in bad. Is toch een meer vertrouwde omgeving voor de kleine he.
Een "stuntschool" die gevestigd is aan de Brailledreef in Utrecht? Dat is natuurlijk vragen om brokken!
BarackOsama | 12-09-08 | 10:39
Hmmm gisteravond een döner, vanochten had een Theo Maassen gevalletje - dat was geen afvegen, het was uitsmeren....
Godverdomme!
Toen ik 16 jaar was werd de ene brommer na de andere me onder mijn reedt uitgetrokken, omdat 'ie te link zou zijn. En ik maar boetes betalen.
Ik wist echter niet dat Achmed en Ali mijn zuur betaalde centjes diezelfde dag weer bij het gemeenteloket kwamen ophalen...
Ik zeg: Sterf achenten, sterf!!!
@BarackOsama | 12-09-08 | 10:39
Hier www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2008/... kunt u meepraten over pijnbestrijding bij de bevalling.
Fimbulvetr | 12-09-08 | 10:37
Dat had ik vanochtend nog. Zo'n harde keutel dan, op het moment zelf ben je liever dood hoor.
witwas | 12-09-08 | 10:22
U mag wel "je" zeggen hoor. Verder snap ik de opmerking niet helemaal. Toevallig had ik m'n moeder gisteren nog aan de lijn maar dat heeft er verder weinig mee te maken geloof ik. Care to enlighten me?
sjaakdeslinksesul | 12-09-08 | 10:16
Ik denk dat dood gaan een beetje voelt als een harde keutel tijdens het poepen, maar dan erger...
kolonel klootoog | 12-09-08 | 10:29
Ironie is een schoone saeck
het schenkt de menschheid veel vermaeck
... "Onderzocht wordt onder meer waar de jongens zijn terechtgekomen die meededen aan het traject. " ...
Nou van deze is het duidelijk: het uitvaartcentrum dus.
heerlijke begrafenismuziek overigens
Ik snap de enkele politiek correcte reacties ergens wel, er is een jongen dood en dat is triest, de jongen reed te hard en stond bekend als een notoire verkeersovertreder en heeft daarmee dit ongeluk min of meer zelf opgezocht. Daarbij overheerst bij het gevoel van opluchting dat hij zelf en niet iemand anders slachtoffer is geworden.
Als ik dan ook nog eens lees dat deze jongen gesubsidieerd stuntlessen kreeg, dan overheerst bij mij de ironie, uit angst dat iemand rottigheid uithaalt krijgt hij van de staat stuntlessen, om dan te sterven wanneer hij rottigheid op de openbare weg aan het uithalen is.
Als ik dan ook nog eens verneem dat men overweegt door te gaan met het subsidieproject dan overheerst het sarcasme. Samengevat in dumperttaal dood -1, opluchting, ironie, sarcasme +3.
@ Stanoniem | 12-09-08 | 10:25
Hou jij anders ff je guppebek, kutje.
LOL @ Sjaak!
Leer ze "stunten" met taal, schrijven, normaal praten, normaal gedrag, normale omgangsvormen, leer ze stunten in het vlekkeloos opgaan in de Nederlandse manieren. En dwing het af! Anders............. vlieg terug naar de zon
risicojongeren opleiden tot stuntman?
wat een fucking briljant idee zeg.
En hoeveel stuntmannen dacht men dat een land zonder filmindustrie zoals nederland nodig heeft?
Verder lijkt elk woord dat erover gezegd wordt al teveel maar hoe kom je erbij risicojongeren een vak te leren waar niet alleen geen markt voor is maar dat er gewoon op neerkomt dat ze nóg asocialer gaan rijden omdat ze er les voor krijgen, op kosten van de staat. Ja ons belastinggeld wordt weer goed besteed.
DeKeet | 12-09-08 | 10:23
Er liggen nog andere plannen voor de club op de plank. 't komt goed!
En die Chabi nog met droge ogen in dat krantenartikel beweren:
"Dit is dus precies wat ik bedoel. Er is geen begeleiding meer van de stuntschool en de jongens gaan zelf aan de gang. Heel gevaarlijk, Oftewel kom maar door met die subsidie. WHAHAHA en de doelstelling van dit alles: zelfvertrouwen en zelfrespect bijbrengen??? Zo te zien is daar niks mis mee bij deze gasten als ik die videoclips zo zie.
PS mijn "talent" is om vaak iets te hard naar mijn werk te rijden, alleen kost dat mij vaak geld in de vorm van boetes. Kan daar nou niet eens een project van gemaakt worden??? Ik bedoel lijkt mij wel dik leip om -betaald- met slippende banden als een stuntman langs een flitspaal te rijden.
Zo, krijg je ff flink oogkanker van die Stuntmatic site. Lage resolutie pica's in combinatie met lage resolutie taalgebruik. Kunnen alleen maar lage resolutie jongeren verzinnen. Dat dat "gers" of "gaaf" is. Of hoe dat heden ten dagen. Gemotoriseerden op twee wielen zonder schaamhaar moet je trouwens gewoon dood mogen slaan. De maatschappij, dat ben jij!
@Sjaakdelinkselul. ga erbij huilen
projectje russische roulette. de overlevenden kunnen mooi in casino aan de slag
Ligt wat rommel op de weg he
Nog maar 1? Duh, dat schiet ook niet op he, dacht je een effectieve opruimactie gevonden te hebben is het resultaat een belabberde 1-op-50....
@ kWazt U heeft zeker weinig contact met uw ouders en zusje? In ieder geval niet telefonisch.
Hoorde dat er een reconstructie gedaan moet worden door de overige leden van 3D, of nu natuurlijk 2D. Mochten deze leden voor de politie niet genoeg zijn om de oorzaak te achterhalen dan zullen ze andere kansenjongeren gebruiken. En ook hier is nog wel ergens een soebsidiepotje voor te vinden natuurlijk.
Van wie is dat lekkere muziekje bij de site van stuntmatic?
@brutus68 | 12-09-08 | 10:14
Gewoon eerst kijken hoe zij zich redden uit zo'n situatie. Vraag ze hoe het kan dat er misschien een vicepresident aantreedt die (onder andere) seksuele voorlichting op scholen wil verbieden. Daarna red jij je wel.
C. W. Moss | 12-09-08 | 10:10 is op dreef!
mijn ouders en zusje wonen vlakbij zowel de nobelstraat als het griftpark :-( gelukkig verhuizen ze binnenkort naar het wilhelminapark maar dan is de nobelstraat nog steeds een doorgaande weg voor hun als ze het centrum in willen. ik hou serieus mijn hart vast; ben hier erg van geschrokken. dat ze geen ramkraak kunnen zetten is leuk maar ze kunnen mooi wel mijn peuterzusje doodtrijden, en dan? een ramkraak is tenminste slachtofferloos! ik snap niet dat dit goedgekeurd kan en mag worden. ik rauw, niet om die dooie puber, maar voor de inwoners van utrecht die geen kwaad in de zin hebben en dit toch allemaal mee moeten maken. 020 de gekste!
@Trio_do@10:01
Dûh.
@Hellsmurfje | 12-09-08 | 10:10 in de tempel van de heilige verontwaardiging is er geen plek voor humor. Why so serious? (gister gezien MOET gewoon even een Dark Knight quote plaatsen)
Natuurlijk is het zuur voor de ouders, maar het enige goede aan dit alles is dat hij het enige slachtoffer is, voor hetzelfde geld, had hij iemand anders meegenomen met zijn stuntwerk. Eigen schuld, dikke bult. Hopelijk een les voor de rest.
Met zo'n gedrag is het gewoon wachten op het eerste slachtoffer, gelukkig is dit gevallen aan de kant van de stunters, maar als je ziet hoe onverantwoord ze bezig waren, had dit net zo goed een buitenstaander kunnen zijn.
Wat tommygsi zegt. Wat een laag volk zijn jullie om een ander dood te wensen. Ik hoop dat jullie ook allemaal doodgaan dan weet je hoe het voelt.
Beste GeenStijl. In oktober krijg ik familiebezoek uit de VS. Echte Amerikanen, die reuze nieuwsgierig zijn naar ons doen en laten in Nederland. Hoe moet ik dit aan ze uitleggen, of kan ik dit beter maar stil houden?
@tommygsi | 12-09-08 | 10:04
Ook ik rijd wel eens te hard, door rood, en vroegah wel eens beide en dan ook nog op m'n achterwiel. Maar NOOIT met subsidie. En daar gaat het om. Een van m'n beste maatjes heeft ook het leven gelaten met dit soort stunts, triest maar risico's horen bij dit soort kunstjes.
tommygsi | 12-09-08 | 10:04
let in het vervolg op je interpunctie, dat leest wat prettiger.
Trio_do | 12-09-08 | 10:01
Taarten zijn toch meer voor linksmensen als jij?
Op naar de nul zetels!
LOL@geenstijlsteengeil 09:23
tommygsi | 12-09-08 | 10:04
Beetje uit kunnen huilen bij moeders gisteren?
tommygsi | 12-09-08 | 10:04
Kijk tommygsi, het gaat om de belachelijke subsidie die de dood tot gevolg heeft gehad. Natuurlijk is het in en in triest dat de jongeman het leven heeft gelaten maar een idiotere, op de toekomst gerichte vrijetijds besteding kan men moeilijk verzinnen. Het zei misschien met een dubbele flikflak van de domtoren springen en proberen weer op de pootjes te landen. Wijs met uw vingertje naar de echte schuldigen.
Trio_do | 12-09-08 | 10:01
Hoor ik daar de hooghartige toon van een linksmens? Zelf ben ik er als meningloos kuddedier nog niet helemaal uit wat gevaarlijker is: mijn meegaandheid met demagogen als de geenstijlredactieleden, of jouw pedante neiging tot het opvoeden van volwassen medeburgers.
@Trio_do | 12-09-08 | 10:01
Begrijpend lezen is klaarblijkelijk niet je sterkste onderdeel. Dat geeft niks, alleen wordt cynisme en sarcasme begrijpen dan ook wel erg moeilijk.
@tommygsi | 12-09-08 | 10:04
Te vroeg van sgool gegaan, en een gesubsidieerde stuntschool gedaan, zeker?
Vind trouwens wel dat er veel op die Ford wordt gefocust.
*Koopt Focus* *Stelt TomTom in op Nachtegaalstraat*
"Bring it on!"
+1000 voor de Focus rijder, die zijn auto opofferde voor een hoger doel
@Trio_do | 12-09-08 | 10:01
Ach, ach, ach vanuit jouw bevoorrechte positie is het allemaal volkomen duidelijk, natuurlijk, verlichte geest die je bent.
@Trio_do img.photobucket.com/albums/v494/Fragon...
erg slecht van geen stijl dat deze uitspraken toegelaten worden maar is goed zo het enige dat ik hoop dat ze het zelf meemaken
en net of jullie nooit te hard rijden of wel is door rood rijden
1 ding is zeker jullie zijn zo zielig allemaal
@ Bazooka Joe
*links doordenkt*
Dan moeten alle auto's vanaf 6pm blijven staan tot de volgende ochtend en verplicht parkeergeld blijven doorbetalen. In die tussentijd is het domein aan de skooties.
Trio_do | 12-09-08 | 10:01
Kan het zijn dat u iets niet hebt begrepen?
@Trio_do | 12-09-08 | 10:01
Vonden ze de pizza niet lekker dan?
Ik kan je reactie verder wel waarderen trouwens.
*Cognac door de koffie gooit en met spanning Feischs' deel 2 afwacht*
@Shalome
Dan loop je weer parkeeropbrengsten mis.
@ Bazooka Hoe | 10:00
Of de binnenstad autovrij maken zodat zij zonder gevaar hun 'skills' voor een florissante toekomst kunnen opdoen.
De hier te lezen enthousiaste reacties op de dood van een jongen van 19 jaar zijn best wel veelzeggend. GS danst vrolijk op zijn graf en de grotendeels hersen- (en mening-) loze reaguurders volgen, zoals gebruikelijk, de nieuwe Goebbelsjes/gedachtenpolitie van de redactie.
Die marketingprijs verdient GS zonder enige twijfel. Maar dan wel omdat jullie kans zien het makkelijkst manipuleerbare deel van de bevolking aan je te binden.
Vergeet niet een taart naar de ouders van die jongen te sturen.
Vraag me af of hij nog in leven zou zijn geweest als het niet een fordje maar een opeltje corsa was geweest, waar hij tegenaan gekluunt was.
Mogelijk binnenkort alleen nog maar toegang tot de binnenstad van Utrecht voor brommobielen en corsaatjes om de scootersubsidianten de beschermen.
B & W van Utrecht moet toch hun investering veilig stellen.
nm:s | 12-09-08 | 09:58
Combinatie van beide.
Maar ja, het is toch beter dan het Communisme, want daar is iedereen de lul.
James Lastig | 12-09-08 | 09:57
Grootspraak! Ik denk dat achter uw nick de naam Balkenende schuil gaat.
Shalome | 12-09-08 | 09:58
Met Faizel als advocaat
@ Prof. Cor Rupt | 12-09-08 | 09:54
socialisme bedoel je?
Ideetje:
Er zijn vast wel gebouwen in Utrtecht die leegstaan. Als je daar nou eens tafeltjes en stoelen inzet, dan kunnen die jongens daar leren lezen en schrijven en kun je ze misschien wel een vak leren!
Dat is hartstikke goed voor het zelfrespect en -vertrouwen, volgens mij. Bovendien is er een gebrek aan goede timmerlui en electriciens. Kunnen ze dezelfde talenten gebruiken die ze aanwenden als bij een agressieve vechtpartij, zoals doorzettingsvermogen, incasseringsvermogen, tegenslag en uithoudingsvermogen.
Hoe ik er op kom? Ach, het is een gave.
Next: ouders van jongen dienen miljoenenclaim in omdat zijn dood voorvloeit uit een gemeenteproject.
-weggejorist-
Ik vind dit bij ver het beste gesubsideerde intiatief voor finse jongeren.
Octavianus | 12-09-08 | 09:55
Wat dacht u van putdeksel koppen?
Ben benieuwd met hoeveel mijn WOZ omhoog gaat om deze onzin te bekostigen.
Leuk ... Iedereen klaagt weer over de Nederlandse subsidiespons cultuur. Maar straks weer gewoon CDA stemmen hè jongens. Dan verandert er tenminste niets.
Zit toch niet te zeiken. Het NL volk wil helemaal niks anders. Iedere keer als er verkiezingen zijn en er dus iets veranderd kan worden gebeurt er niets.
Als je het zat bent dat je bakken belasting betaalt voor dit soort onzin, vertrek dan gewoon uit dat achterlijke land. Dat heb ik 18 jaar geleden ook gedaan en ik heb er geen dag spijt van gehad (en al een paar ton aan overgehouden).
Geen wonder dat de politie een oogje toeknijpt. Het moet van Wolfsen want het gaat hier om een gemeentelijk project.
Beetje erg veel zelfbevlekking op de site "project Stuntmatic" voor de initiatiefnemer Didier Chabi.
Grasgriezel | 12-09-08 | 09:55
Het idee is goed, maar het kan stukken goedkoper. En sneller.
@fuckje | 12-09-08 | 09:55
Slapstick met twee mannen. Ik had het Pans willen zien doen.
voorstel voor meer gesubsidieerde projecten voor kansenjongeren:
- cursus zweefvliegen
- cursus dompteur
- cursus parachutespringen
- cursus infiltrant
- cursus 'hoe wordt ik georgier'
etc...
Ik vind het een gevalletje voorbedachte rade. Volgens mij wil Utrecht gewoon van die kansenjongeren af en dit is wel een mooie 'legale' manier.
Bazooka Joe | 12-09-08 | 09:53
Ik dacht meer aan woeste akela's maar ook de de wilde beesten natuurlijk.
@Nonnes@09:45
Ik herinner me nog dat * kuch * referendum in Utrecht, op Nova, onverstaanbaar en vaag. Ook als justitiewoordvoerdert van de PvdA vond ik hem slap aangedraaid.
Spinal Fap | 12-09-08 | 09:53
En de hardwerkende burgerT is de lul. Welkom in de wereld van het kapitalisme.
Tip: In Zwolle worden vechtsporttrainingen voor randgroepjongeren gesubsidieerd. Leer ze Nederlands, solderen of desnoods punniken, maar niet vechten. 'Ja, dan kunnen ze hun energie kwijt en hebben we grip op ze.' Ga dan desnoods dansen of voetballen, maar maak er geen vechtmachines van.
Kamervragen graag, over de Utrechtse waanzin.
Bazooka Joe | 12-09-08 | 09:51 D van Dal, niet te verwarren met D van Dale, want die is heel dik.
Zucht. Wat is dit ook een kudtland hè. Het is ongelofelijk, maar het klopt nog steeds: de brutalen hebben de halve wereld, en de geitenwollensokken zijn nog steeds aan de macht.
@T@ Riest
Met alle wilde dieren die je tegenkwam op het vinden van de paden.
C. W. Moss | 12-09-08 | 09:45
tja, als je iederéén met de fort naar huis stuurt is de kans wel groter dat zo'n brikje bij een aanrijding betrokken raakt.
De overheid is totaal de weg kwijt!!!!!!!
Vroeger had je de padvinderij... Ook best gevaarlijk.
Zelfs ons aller vrind Darwin had dit 150 jaar geleden niet kunnen bedenken. Maar ja, de Scootahjugend was toen ook nog niet uitgevonden.
@van dal
Ohhhh dan is U Dominique van Dal ?
@C. W. Moss | 12-09-08 | 09:45
Volgens mij komt dat letterlijk uit het pvda-manifest.
Bazooka Joe | 12-09-08 | 09:49 m'n broer..
Gheghe @ van dal | 12-09-08 | 09:47
C. W. Moss | 12-09-08 | 09:45
LOL - maar uhm - ik werk thuis vandaag....
C. W. Moss | 12-09-08 | 09:45
Mooi! lol
@van dal
Aleid van Dal ?
Overigens: normaal zijn dit type jongeren genegen om alle bestuurlijke lagen die er maar zijn de schuld de schuld te geven als er één van hen wat overkomt. Maar als ze dat nu zouden doen, kon hun dat wel eens hun subsidie kosten. Mooi man, die selectiviteit.
mennie | 12-09-08 | 09:47
Zodat ook wij gevaar lopen? Nee, er zijn veiligere manieren. (voor ons dan)
Nonnes | 12-09-08 | 09:45 echte mannen heten 'aleid' of 'dominique'....
Geenstijl is zeer goed bezig de laatste tijd. Schop maar lekker die deksels van al die linkse beerputten af; het zal even stinken maar uiteindelijk klaart de lucht altijd op. Niemand anders durft het of is er simpelweg slim en sluw genoeg voor.Geen wonder dat jullie die Marketingsprijs verdienen, en het zou me niks verbazen als er in andere landen allerlei Geenstijl look-a-likes uit de grond schieten of er al zijn. Jullie noeste arbeid vind ik van onschatbare waarde: ga zo door!
Zie nu het filmpje op de Nobelstraat.
Daar heb ik door zo'n motormarokkaan nog iemand aangereden zien worden, precies op de Nobelstraat. Ongeveer 2 jaar geleden, met iets van EK/WK/Koninginnedag weet ik ut, iedereen was oranje. Die jongen kwam uit het cafe daar op de hoek en wou oversteken. Hij vloog zo voor me neus door de lucht. Hij deed helemaal niets meer behalve au hebben, kwam geen woord meer uit, geen beweging.
Laten we meer van dat soort dingen steunen met subsidie.
van dal | 12-09-08 | 09:44
LOL
Misschien een idee voor Batavus om daarop in te spelen?
Elke serieuze wetenschapper in de sociologie gaat er tegenwoordig vanuit dat crimineel / deviant gedrag door jongeren niet wordt veroorzaakt door een tekort aan zelfvertrouwen / zelfrespect, maar door een OVERSCHOT eraan. Lees eens de resultaten van het TRAILS onderzoek (RU Groningen) of iets van Gabriël van den Brink.
Maar nee, de linksche geytenwollen sokken zijn zoooo doodsbang hun bestaansrecht te verliezen dat ze tegen beter weten in hardnekkig blijven vasthouden aan de 'zielige jongeren zonder self esteem' hypothese. Smeerlappen.
achja, zo gaat het toch overal? Met een grote rugzak vol gemeentesubsidie gaan de welzijnswerkers hier workshops airbrush geven aan randgroepjongeren. Ontdek je eigen talenten, want kunst is ook een vak! Vervolgens spuiten die gasten de stad vol graffity...
U was een normaal kind zonder problemen? Geen Marokkaanse ouders die gevangen zaten tussen 2 culturen, waardoor u gedwongen was andermans bezittingen te slopen en complete woonwijken te terroriseren? U heeft uw school keurig afgemaakt en valt nooit andere mensen lastig? Dan mag u de rest van uw leven de helft van uw inkomen inleveren, en voor de rest gaarne uw bek houden. En nee, niet commentaar gaan leveren op populistisch websites. U bent gewoon niet begaafd genoeg om te snappen dat subsidie aan scootertuig niets minder dan absolute rechtvaardigheid is! En nu naar huis. Fort.
@fuckje | 12-09-08 | 09:39
Nee hoor, niet geergerd. Maar je zou de enige niet zijn die op het verkeerde been wordt gezet door de naam.
KaiserSoza | 12-09-08 | 09:44
Dat ontging uw professor uiteraard niet. Maar de burka is uitgevonden ter camouflage van deze bovenlip-bezem.
Ik zeg: gemeente Utrecht aanklagen voor dood door schuld! Pauper pappa en mamma krijgen een dikke schikking uit de subsidiepot, hoeven ze ook niet meer naar de voedselbank!
Bottom line; wat mij betreft is er hier geen reden tot nuance of r-a-s-p-a-c-t. Duidelijk gevalletje: eigen schuld dikk.....
@van dal
roflol
Hellsmurfje | 12-09-08 | 09:43
We kunnen voorstellen dat castratie een verplichte stap is in het proces.
@Prof. Cor Rupt | 12-09-08 | 09:42
Nee, ik doelde meer op die processierups op d'r bovenlip.
Prof. Cor Rupt | 12-09-08 | 09:42 en een damesfiets is per definitie een snorfiets..
Als dat project een 100% "ga eens deaud" garantie heeft dan is er eigenlijk niets mis mee. De subsidie die wordt gebruikt om dit tuig op te ruimen, weegt niet op tegen de kosten die de maatschappij anders zou hebben.
In het geval dat ze blijven leven, zorgt dat tuig hun hele leven lang voor ellende en als ze dan ook nog eens kudt koters op de wereld zetten is het cirkeltje rond en blijven we last houden van dat soort ettertjes.
KaiserSoza | 12-09-08 | 09:41
Dus de uitspraak 'je kale moeder op een snorfiets' mag algemeen als racistisch worden ervaren?
Okay, iedereen met parkeerboetes in Utrecht weet nu wat ze te doen staat: weiger te betalen!
@Prof. Cor Rupt | 12-09-08 | 09:39
Nee, die heeft moeders thuis al...
Als de gemeente op deze manier indirect verantwoordelijk is voor de dood van deze jongen, hoop ik dat dit tot een rechtszaak leidt. Misschien leren ze dit soort grappen dan eens af.
Ik roep iedere reaguurder op om een klachtenformulier in te vullen op de site van de gemeente Utrecht. Niet dat het iets zal helpen, maar we kunnen wel een signaal afgeven:
eformulierenutrecht.overheid.nl/eform...
Vroeger ging je gewoon hard werken om een Honda MT te kunnen kopen.
Tegenwoordig is alles beter en krijg je daar tenminste gewoon subsidie voor.
What's neXt? Vijftig risicojongeren zonder zelfvertrouwen of respect op basis van hun 'talent' en op kosten van de samenleving een cursus op een schietschool aanbieden...?
*Godsamme...*
Is het niet goedkoper om ze te leren treinsurfen net voordat de trein de schipholtunnel inrijdt ?
1 deaud, nog 49 te gaan! Kan ik geld bijleggen voor bijvoorbeeld een sprong over 40 auto's of een te lang bunjeejumptouwtje?
KaiserSoza | 12-09-08 | 09:38 dick en wanker mompelen dan iets van: "hee, een rijbewijsje", en zetten de achtervolging in...
@Nonnes
@Extravaganza
Ik weet ook wel dat Aleid een slap aangedraaid mannetje is, maar ik kon het rijmen niet laten, sorry dat ik jullie heb geërgerd.
Ik snap het niet.... waarom 'ze' lekker maken voor dat luxe wat ze toch niet en nooit kunnen betalen...
Duurt wel lang als je er op deze manier van af wilt komen en kost ook nog geld!
Ze hebben in Utrecht toch ook een fraaie toren waar ze af kunnen springen?
Overheid heft zo veel beschermingsgeld dat ze van gekkigheid niet weten wat ze er mee moeten doen, enige wat ze weten is dat ze het willen hebben.
Tja, snorfietsfin klinkt ook niet hè.
Hele project als de wiedeweerga van tafel, die gestoorde filmpjes die we de laatste dagen zagen (160km bij winkels, wheelies op de A2) werden dus geinspireerd door deze club. Daarmee zijn ze mede verantwoordelijk voor de dood van deze jongen vind ik.
Niet alleen leren ze de hangjeugd hoe gevaarlijke stunts te doen, het lijkt bijna wel alsof de organisatoren aan de kant van de snelweg staan te applaudiseren als er weer een op z'n achterwiel iemand rechts, over de vluchtstrook inhaalt, ik bedoel trek je calculator te voorschijn en reken uit wat die prent gaat worden als wij dat doen.
Sometimes truth is stranger than fiction...
Ach, zand er over.
Geniaal nieuws. Briljant verzonnen ook. T kost wat geld en wat tijd, maar uiteindelijk rijden ze zich allemaal tot rifaapgehakt.
Dit is echt van de zotte! Die kansenjongeren nog de gelegenheid te geven om hun asociale gedrag te perfectioneren ook. Straks klagen ze de gemeente aan omdat zij dit veroorzaakt hebben. lol
Prof. Cor Rupt | 12-09-08 | 09:28
Sorry Joris. Ik kom straks wel een kopje thee drinken. Zal ik koekjes meenemen?
Waar de jongens terechtkomen? Nou gewoon op het kerkhof.
Maar het sluit prima aan op de arbeidsmarkt.
De vacaturebank staat ook bol van de openstaande vacatures, als koerier, pizza en vooral drugsbezorger en tasjesdief.
Als drugsbezorger en tasjesdief scoor je het beste, want dan heb je die opgedane ervaring wel nodig om de politie voor te blijven.
Wel goed opletten op achteruitrijdende dames.
"... In 2003 was hij getuige van een agressieve vechtpartij in de metro van Berlijn. Hij realiseerde zich op dat moment dat de jongeren in die vechtpartij dezelfde talenten en vaarigheden gebruikten als hijzelf in zijn werk als stuntman."
Tsja.
ghe.. die site van ze, klik ik even op 'nieuws', het laatste nieuws is van 16-01-06... dat schiet lekker op.
In Oosterse wijsheden word ook vaak van een boef een militair gemaakt.
Anders krijg je van die bromfietsclub oost verhalen (de huidige hells angels) .
Het begint met wat stoer gedoe en op een gegeven moment worden topcriminelen lid en willen ze miljoenen van de gemeenschap.
WAAROVER LATER VANDAAG MEER ??
Ik ben bij voorbaat al treurig gestemd.
Het programma werkt dus! Zo raak je ze wel kwijt. Nu alleen zorgen dat de rest snel volgt! Opruiming in Utrecht +1
Trouwens,begreep dat ze nog een stuntman zoeken voor De brief voor de koning II, waarbij deze op een scootert over de brandende slotgracht moet springen en de schromende jonkvrouw red. ,,pppst meisje!"
Links maakt eerst altijd van daders slachtoffers. Dan komt de subsidievretende linkse mafia met projecten voor die slachtoffers (vlinderreisjes, stuntmannetjes maken, smulbos). Uiteraard helpt dit niet, en zie daar de afkeer door de meerderheid van de Nederlandsers van links en allochtoon (de arme slachtoffers....).
Wat is dan de oplossing? Stop met de import van kansloze allochtonen en kap met subsidies. Gewoon lekker aan het werk.
fuckje | 12-09-08 | 09:12
eerst de feiten kennen, dan de mening graag.
Kunnen die lui niet gewoon meedoen in een gesubsidieerde pornofilm?
@fuckje | 12-09-08 | 09:12
Aleid, meid?
De website is niet springlevend. Open dag op 14-01-2006.
Ik ben benieuwd naar het 'later op de dag meer'. Verbaas ons, Fleisch.
Deze burgemeester is van de PvdA, en de vorige was ook van de PvdA.
Onder Vonhoff ( VVD ) was dit nooit gebeurd.
Ze mogen in Utrecht blij zijn dat een ambtenaar voor zulke fouten niet persoonlijk gestraft kan worden. Ik ben bang dat de arbeidsinspectie niet eens hoeft te controleren of het allemaal wel aan de ARBO-regels voldeed.
Zelfrespect en zelfvertrouwen hebben ze toch al? Of is het gedrag dat ze vertonen het product van onzekerheid?
Het is GODDOEMME toch niet te geloven hoe dit linkse welzijns geteisem, dit subsidie-ongedierte, want dat is het, belastinggeld over de balk smijt.
Wat een klote land, wat een ontzettende incompetende bestuurders . Wat een drama voltrekt zich hier!
Gewoon té grappig en té triest tegelijk dit, in zoveel verschillende opzichten.
En toch: als meer subsidie voor deze club lijdt tot meer dode kansenjongeren, ben ik er niet heel rouwig om. Het moet alleen niet mijn auto zijn waar ze Ali de stuntkabouter uit de grill moeten peuteren natuurlijk, dat dan weer niet.
Voor de rest roerend een met der Wunderhund @ 09:26.
Gaat subsidie aanvragen voor het geven van een cursus bommen ontmantelen.
Ligt nog genoeg oorlogstuig om mee te spelen, the ultimate kick.
Waarom houden we al die hulpverleners / welzijnswerkers aan het werk? Risicogroepen zijn werkverschaffing voor deze mensen die geen normale baan willen hebben.
-weggejorist-
zonde van die focus
@Dr Nobel Preiz | 12-09-08 | 09:25
Dat zou dan een soort afvalrace worden, uiteindelijk blijft er 1 over. In de trant van de voetbalkampioenschappen. 1 tegen 1 enz..
De zetelverdeling in de Utrechtse gemeenteraad is:
14 zetels Partij van de Arbeid
8 zetels GroenLinks
5 zetels VVD
4 zetels CDA
3 zetels SP
3 zetels D66
3 zetels Leefbaar Utrecht
2 zetels Groep Mossel
2 zetels ChristenUnie
1 zetel Burger en Gemeenschap
Dus 25 van de 45 zetels voor "revolutionair" Links. MAW: Geen wonder dat dit soort geldverslindende projecten bestaansrecht hebben. Ondertussen in een bejaardentehuis mag mevrouw van Dijk van 81 jaar maar 1x in de 2 dagen gedouched worden. Lekker sociaal!
Ander onderdeel van de Cursus: 9. Hanteren van verschillende Wapens.
.
Nou lekker dan, een tokkie met een stok is al erg genoeg, gaan ze hem ook nog leren die effectief te gebruiken....
gevalletje 'natuurlijke selectie', gewoon doorlopen, niks aan de hand.
Boy? Is dat niet eigenlijk gewoon engels voor "Jongen"?
*stelt zijn Cayenne ter beschikking voor nog 40 van dat soort mennekes*
"Sterker nog: het project verdronk in de subsidies, WAAROVER LATER VANDAAG MEER. "
Ik begreep gisteren dat filmpje ook al niet dat ze insinueerden sponsoring te krijgen van Yamaha.
* aan reedt krabt en hoofdschuddend wegloopt *
Hoe gekker het project, hoe meer subsidie je krijg. Dus doe er je voordeel mee.
"Het liefst zou ik gewoon weer doorgaan met de stuntschool, zodat meer hangjongeren onder dak zijn en gestructureerd hun energie kwijt kunnen."
Onder dak zijn en gestructureerd je energie kwijt kunnen, heet dat niet werken? Of zit ik hier helemaal mis en klopt de beeldvorming niet? Toch maar eens naar die gezellige programma's van de NPS gaan kijken, om de beeldvorming wat in te kleuren.
He, Stunmatic.nl is van CLAP Productions...
Hij reed eerst met zijn brommer tegen een vangrail, sloeg toen over de kop en knalde tenslotte tegen een Ford focus
Toen verloor hij de macht over het stuur
Zoek het tot de beaudem uit GS, ik wil wel weten waar al mijn geld blijft heengaan.
En volgaarne wil ik weten welke linkse hufters zichzelf rijk hebben gesubsidieerd in naam van die kansloze criminele kudtjeugd.
Mooi zo, stelselmatig uitfaseren, die agressieve wenkbrauwen!
Opeens heb je het, je krijgt subsidie.
Ik begrijp dat er een plekje vrij is?
p0rn0 daar maak je zeker een punt hehehe .
Maar ja dat kan ook alleen maar in Nederland he .
Tijdbom als u wat uitvreet heb je kans dat je dan meteen max gestraft word .
Geef je ze een kans, rijden ze zich dood...
Goeie opleiding !
Wat een non-nieuws!
Ik heb ook een project: Ik ga twintig seriemoordenaars opleiden tot pedo. Want als ze seks hebbben met peuters kunnen ze tegelijk ook niemand vermoorden. Iemand?
Creatieve manier om het probleem op te lossen. Volledig legaal ook.
*Vermijd in de toekomst winkelstraten.*
Dus je leidt ze met subsidies op voor iets waar geen vraag naar is. Daarom subsidieer je maar een nutteloze film, omdat anders de eerdere subsidies weggegooid geld blijken te zijn.
*Gaat stil in een hoekje zitten huilen*
Geen flitsende wc's van Ome Koos Plee in de buurt zeker? Ik ben wel jaloers hoor. Werd zelf in HOOFDDORP bekeurd omdat ik 3 km te hard reed. Qoud licet Jovi non licet Bovi. Vrij vertaald: Wat aan een uitkeringstrekkende allochtoon geoorloofd is is niet geoorloofd aan een brave belasting betalende autochtone burger met een verklaring van goed gedrag! Tja, 't is te hopen dat de Islam hier snel de overhand krijgt in dit land, want dan zijn er geen verschillen meer!!!!!
Mensen die Whielies trekken, ik geloof niet dat mijn baas dergelijke vaardigheden zoekt. Het probleem is dat dat degene die met deze budgetten in de weer gaat zelf ook via zo'n traject een baan gekregen hebben. Dus zonder studie, zonder ambities en zonder verstand wel de toegang tot een flink budget.
-weggejorist-
Ach ja, de film industrie in Nederland is dan ook ge-wel-dig booming op het moment, zwaar te kort aan stuntmannen m/v.
de website is in ieder geval niet meer springlevend.
doorgaan met dat project
het kost je een focusje, maar scheelt daarna 60 jaar uitkering
Wie een wheelie maakt voor een ander....
Mooi initiatief! Geef de risicojongeren een middel om zichzelf uit de samenleving te werken!
Nu nog de bontkraagjes, iemand ideeen om die een meer nuttige toekomst te laten krijgen?
Als ik Intermediair opensla staat het ook vol met vacatures voor stuntmannen en -vrouwen. Leidt die gasten verdorie op voor een normale baan, net als iedereen. Daar krijg je ook zelfvertrouwen van.
Wat een geweldig initiatief..... overal graag dit soort probleemoplossende projecten opstarten.... alleen wel grag in een gecontroleerde omgeving, voordat er 20 nozems tegen mijn Ferrari worden gelanceerd. Ik zeg:"Soepsidie!"
"verassend"?
hebben ze 'm alweer gecremeerd ofzo, Fleischbaum?
@uchman | 12-09-08 | 09:07
Eerder: Je bent een rund als je met subsidies stunt..
Probeer die "kansloze" jongeren nou eens met 40 km. per uur tegen een betonnen muur te laten rijden! Da's pas een stunt. Doe ik als ondernemer al jaren!!!
* mwoooaaahhhhhhhh....... butsssssss *
1 down, 49 to go!
Oh, dat vinden er meer zie ik. Gek zeg!
Wie is daar BurgermeesterT?
Is dat niet een zekere Aleid Wolfsen?
Altijd vol plannen, alles moest anders, en nu?
" Aleid, meid, ga je diep schamen!"
Oja, je bent van de PvdA?
Dan is het goed.
Tsja, had het al gelezen. In stilte ween ik...
kost wat centen maar de resultaten zijn veelbelovend!!!
als één schaap over de dam is.....
Ben ik eigenlijk wel een normale burger? Moet ik mij gewoon klote gedragen en de crimineel uithangen zodat al die linkse sokken zeggen: Ahhh gut wat een zielig geval. Snel veel geld geven en doodknuffelen.. Lijkt er op dat ik vrij extreem ben omdat ik werk, belasting betaal en handen geef aan vrouwen. Nog even en ik moet de bak in omdat ik me TE normaal gedraag. Wereld op z'n kop hiero, maf land met debielen aan de touwtjes. *Werkt weer hard verder om belastig op te kunnen hoesten voor dit soort subsidie trekkende ratten..
Heel Den Haag, bom er op! (en dan een hele zure!!)
-weggejorist-
Zo kom je ook van die "kans-jongeren" af he!
Leer ze stunts, geef ze zelfvertrouwen; dan just sit and watch en hopen dat het fout gaat!
Opruiming via de achterdeur.
-weggejorist-
Utrecht subsidieerde dood stuntrijder
Doen ze toch nog iets nuttigs.
Kost geld . Maar als het probleem zich daarmee vanzelf oplost heb ik er geen probleem mee.
Dit is zo grappig, dit kan gewoon niet verzonnen zijn....
je krijgt wat je verdient
postbus 51 je bent een rund als je met brommers stunt
Neem me niet kwalijk, Fleisch, maar dit overigens goed geschreven artikel kan niet waar zijn...... of toch wel?
+1 voor creatief uitgevoerde doodstraf voor jeugdige criminelen.
En de Darwin Award van 2008 gaat naar :
Lekker dan, ik wil ook stuntman worden. Bij welk loket kan ik me melden??
REAGEER OOK