Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

MDI geeft alsnog toestemming Iran te nuken

bombbombbombiran.jpgDe postbode heeft het er maar druk mee, want zojuist ontvingen wij voor de tweede keer deze week een schrijven van het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI). Een teleurstellend briefje welteverstaan, want we mogen weer niet voor het hekje verschijnen. Het wordt zo langzamerhand een beetje frustrerend. Wekelijks worden we door alles en iedereen gedreigd met gerechtelijke stappen, maar wanneer wij dan vervolgens de uitdaging aangaan, blijkt de soep toch niet zo heet gegeten te worden als dat ie werd opgediend. Aangifte nummertje 40 is dus van de baan. Sterker nog: MDI-directeur Niels van Tamelen gaat volledig door het stof en geeft toe dat zijn organisatie fout zat in de bewering dat de oproep tot het platgooien van een land strafbaar is volgens art.137d Sr. En dat is natuurlijk goed nieuws voor presidentskandidaat John McCain, die net als reaguurder Grote Haas op SpitsNieuws, pleitte voor het platgooien van Iran. Van Tamelen: "De betreffende uiting is veel te generiek om strafbaarheid op grond van art. 137d op te leveren. Anders was dit geweest als werd opgeroepen om Iran plat te gooien omdat er moslims wonen, of om Israël te bombarderen omdat er joden wonen. Van zo’n toevoeging was in dit geval geen sprake en daarom is er een inschattingsfout gemaakt." Foutje bedankt dus. Iran platgooien heeft nu ook de goedkeuring van het MDI. Laat de B-2 Stealth bommenwerpers maar opstijgen. Hierbij de coördinaten: 32° 29' 46" N, 54° 17' 42" E Bomb bomb bomb, bomb bomb Iran...

Reaguursels

Inloggen

@Iran: Njah t wordt tijd dat het is escaleert, hoe langer ze wachten hoe groter de oorlog wordt.

@topic: Naar mijn mening discrimineert het MDI zelf en zijn ze niet objectief.

MajorPain | 08-09-08 | 16:48

FIRE IN THE HOLE!!!!!

PsychoPedro! | 07-09-08 | 22:31

@ Fleauxe (flex?)

Jij rouleert hevig in deze draad. Indrukwekkend.

bottehond | 06-09-08 | 19:41

Nee van Tamelen. Hier red je jouw fascistoide Gedankenpolizeiklupje niet uit.
Dit "incident" is namelijk tekenend voor jullie megalomane attitude. Toegegeven: jullie gesnuffel, gespioneer en geklik bij de pliesie is inmiddels geinstitutionaliseerd en enige tegenwind hebben jullie nooit gehad. Niet gek dat je dan gaat geloven in je eigen almacht.
Maar: zoals ik zei: je kunt nu likken en kruipen en proberen je machtspositie te behouden door één luizig "foutje" in de slikken, het is eenvoudigweg niet genoeg.
Jullie zijn een gevaar voor de maatschappelijke cohesie. Jullie goede bedoelingen leiden slechts naar de hel, zoals dat altijd gaat met de beste bedoelingen.
Niemand trapt in deze doorzichtige poging tot verzoening. Niemand.
Ik begrijp heel goed dat jullie ook niet een tandje terug kúnnen schakelen, al suggereer je dat wel door deze ongeloofwaardige knieval. Wat zouden jullie dan willen bieden als zoenoffer.... niet meer klagen? Geen aangiftes meer doen?
Dat is onmogelijk omdat het het hart van jullie onzalige en achterbakse werken is. Daarom: jullie hebben de Vrijzinnigheid de oorlog verklaard en er is geen enkele reden om te stoppen nu de Vrije Burger EINDELIJK terugvecht.
Ik zou heel rap een andere baan zoeken, meneer de directeur.

bottehond | 06-09-08 | 19:40

HA-HA-HA.. wat is MDI dat toch een sneu'e organisatie.. Laat ze eens gezellig plaatsnemen in elke moskee in NL en ze hebben in één week voor een jaar werk.. Ow, dat is natuurlijk weer stigmatiserend en niet in het belang van de linksche multi-culti-pornobende.. MDI, weg ermee. bespaart geld waar we vast wel iets nuttigs mee kunnen doen. Asvalt leggen ofzo ;)

Tam Tam | 06-09-08 | 13:29

B-2 Spirit, Fleisch. Ken je Wiki.

Wegwerpaansteker | 06-09-08 | 09:11

MDI is bedacht door mensen die de essentie weer eens missen. Omdat ernstige discriminatie vraagt om ingrijpen gaan we op alle slakken zout leggen met het idee dat dat helpt, dat de maatschappij maakbaar is. Daarbij kan uiteraard maar een beperkt aantal 'bronnen' gemonitord worden, met nul garantie dat dat de gevaarlijke zijn. Resultaat: verspilling van middelen en geen noemenswaardige verbetering, maar wel iemand die ergens kan roepen 'wij hebben ons best gedaan'.

Het Oude Rijden | 06-09-08 | 02:29

Kan de MDI ook even genuked worden? Nu?

deropofderonder | 06-09-08 | 01:22

Als ik de staatsloterij win, gooi ik persoonlijk Iran plat. Niet omdat er Moslims wonen, of omdat ik Joden vet kewl vind (NOT!) gewoon omdat het kan (toch? wat kost zoiets eigenlijk?)

kolojoeris | 06-09-08 | 00:25

I love McCain. Iran is net als Gaza, waar religeuse waanzin baardapen dagelijks ongeleide rakketten afschieten in een door hun in 1948 zelf begonnen en verloren oorlog tegen Israel. Wij mogen van het MDI wel zeggen bomb Iran, maar men mag weer niet zeggen Bomb die religuese waanzin baardapen in Iran. Maw. iedereen mag deud in Iran maar alleen als u niet bedoelt alleen de religuese waanzin baardapen want dat is DI. Het zijn juist die baardapen in Iran die McCain wilt platgooien, precies wat de Neo-DDR MDI wilt verbieden. Nogmaals het MDI zegt alles of niets mot deud.

da salvo | 06-09-08 | 00:11

Fleischbaum, neuq je wel genoeg? Volgens mij komt het testosteron je neusgaten uit...

klauwkikker | 05-09-08 | 23:52

Laat ik nou niet flauw doen en pleiten voor 'platgooien omdat er moslims wonen'; ik krijg dat ook gewoon niet echt uit me strot. Maar laat ik wel deze ruimte gebruiken om nog eens te hameren op het feit dat artikel 137 dient te verdwijnen; niet om een leeg gat achter te laten, maar om vervangen te worden. Artikel 137 is te generiek, te breed, en kan te hard misbruikt worden door (politici/politie/mensen met een appeltje te schillen) om jan en alleman voor het hekje te krijgen. Ja, ik ben tegen discriminatie, maar alleen als die uitgevoerd wordt 'in daad in een ongelijke machtsverhouding'. Dus niet als Piet Snot om een uur 's nachts in het cafe roept dat alle negers lui zijn. Maar wel als een werkgever een lesbo weigert te spreken voor een sollicitatie. Hufterigheid is niet fijn, maar moet ook niet strafbaar zijn in dit land.

Niet voor Jan | 05-09-08 | 23:38

Als het MDI het goed vindt.... doe dan maar. Kan het MDI misschien ook meteen regelen dat we het live op televisie kunnen volgen?

OneandOnly | 05-09-08 | 23:11

Van een probleem af zijn en alleen effe een keer sorry zeggen klinkt wel aantrekkelijk...

Dr.Zeldenrust | 05-09-08 | 22:50

Eerst doen en dan denken schijnt mode te zijn.
Daarna gewoon sorry zeggen da's de Balkenende-norm.

Peter_S | 05-09-08 | 21:55

Dit is een oproep tot geweldadig handelen jegens smurfenland en zijn inwoners, in dit geval smurfen.

henkdekanarie | 05-09-08 | 21:33

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:02
Je weet het wel mooi te vertellen, alleen klopt er geen reet van...
Ten eerste zijn moslims vaak niet tegen het westen omdat wij zogenaamd bepaalde despoten steunen en je kan je bijvoorbeeld afvragen waarom precies de moslimbevolking de kans op een mooie democratie in Irak niet met beide handen aangrijpt... En als je boos bent op je baas (regering dus) ga je blijkbaar in het verweer tegen het westen? Komt waarschijnlijk niet in je op dat veel moslims anti westers zijn, omdat de westerse denk en leefwijze volkomen strijdig is met de islam?
Maar jij plaatst moslims weer eens in de slachtofferrol... ochochoch, wat worden ze toch weer achtergesteld...
Mag ik je er ook fijntjes op wijzen dat juist veel dictators de zuivere islam onder de duim houden, niet alleen om niet zelf afgezet te worden, maar ook om de totale oorlog met het westen en ondergang van het land te voorkomen?
En ik zeg het nog maar een keertje, Iran met kernwapens is een gevaarlijk gegeven, omdat Iran de zuivere islam volgt. Er is geen grotere legitimatie voor een totale vernietiging van Israel dan het volgen van de islam.

ZSU-23-4 | 05-09-08 | 21:21

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:02
Ach, de islam is wel degelijk een katalysator voor geweld tegen Joden, vooral als die Joden een eigen staat hebben opgeeist middenin islamitisch gebied.
Waarom ik daarom dan weer een idioot ben volgens jou is me een raadsel...

ZSU-23-4 | 05-09-08 | 21:07

Fleauxe | 05-09-08 | 17:07
Prachtige uiteenzetting!
Maar zou het niet beter zijn om eerst onze aandacht en energie te wijden aan de problemen met onze eigen 'dienaren des volks' die het pluche in Den Haag berijden?

Frederik Puntdroad | 05-09-08 | 20:59

Eerst gedaan, daarna gedacht
Heeft al veel verdriet gebracht!
-
Maar gelukkig zitten we in de 'duikelweken' van de C1000!

Frederik Puntdroad | 05-09-08 | 20:46

"Iran platgooien omdat er moslims wonen" mag dus niet.
Maar is de term "Iran platgooien omdat er Iraniërs wonen" dan strafbaar?
Of mag je dat land alleen platgooien als er terroristen wonen?

Doet me denken aan dat liedje van een aantal jaar geleden "Bomb SAddAM"

Cheshire Cat | 05-09-08 | 20:45

stelletje zieligen bij het MDI

Erik2k4 | 05-09-08 | 19:47

Geitennukers?

Patrick Bateman | 05-09-08 | 19:38

'Iran platgooien omdat er moslims wonen!!' Dit is slechts een kwoot er staan aanhalingstekens!

de modelburger | 05-09-08 | 18:55

Iran mag dus. Maar dan kan Noord Korea dus ook. Zijn er meer landen die op de nominatie staan? Libie? Platgooien, kernbommen moeten toch eens opgeruimd worden...
Van sportief is geen sprake: MDI wist toch wel dat ze geen kans van slagen hebben. Dus dit is meer voorkoming van schade voor hen.

sapjes | 05-09-08 | 18:47

Ies koeltoer.

monaco | 05-09-08 | 18:42

Nuken dat MDI, en gauw.

Nekspek | 05-09-08 | 18:37

Ik vind die hele antidiscriminatiewetgeving gemuggezift, oproepen tot het bombarderen komt er het zelfde op neer als een volk willen uitmoorden, daar vind ik dat het MDI wel gelijk in heeft, maar dat het nu in een keer wel zou kunnen omdat het anders is geformuleerd vind ik gemuggezift.
www.dutch-democratic-republic.com/Plan...

DL3B | 05-09-08 | 18:34

@peter.co.uk | 05-09-08 | 18:08: Hahahaha, je bent grappig!

Fleauxe | 05-09-08 | 18:31

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 18:27

platgooien die handel en gauw

frietgeur | 05-09-08 | 18:21

"Niels van Tamelen, bla, bla, woest aantrekkelijk en gezegend met een enorm grote en trillende liefdesdolk"
Das toch ook gewoon discriminerend jegens Japanners, chinezen, etc? Bovendien twijfel ik sterk aan de juistheid en rechtmatigheid van deze bewering... Dit schreeuwt om onderzoek!

Tabula Rasa | 05-09-08 | 18:12

@ Ommezwaai; als ik dat wist dan hadden we iets minder problemen, maar ik heb andere kwaliteiten.

CyrusII | 05-09-08 | 18:12

Geef elke Nederlander een MDI team kado, zodat de bestrijders van discriminatie, al discussiërend over de vraag wanneer iets discriminatie is en wanneer niet, de burger kan begeleiden bij het behoeden van discriminatoire uitingen.

Angelica | 05-09-08 | 18:09

Opdoeken dat MDI. MDI staat voor mij weer gewoon voor methyleen diophenyl 4,4'-diisocyanaat. U weet wel, waar Huntsman dan weer polyurethaan van maakt...

Randall Flagg | 05-09-08 | 18:08

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 18:08

@peter.co.uk | 05-09-08 | 17:57: Hogere straffen zijn inderdaad gewenst.
@Laura Ingalls | 05-09-08 | 17:56: Het zou inderdaad wel eens een slechte invloed kunnen hebben op de Republikeinse verkiezingsuitslag. Daar heb je een punt. Het natuurlijk wel zo dat als Israel een aanval doet de VS ze direct van steun zal voorzien.

Fleauxe | 05-09-08 | 18:05

@peter.co.uk | 05-09-08 | 17:59
dat lijkt mij inderdaad veel aannemelijker.

Laura Ingalls | 05-09-08 | 18:01

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 18:00

bombardeer het MDI omdat er moslims en niet-moslims werken. Dit mag je wel zeggen.

peter2789 | 05-09-08 | 18:00

@peter.co.uk | 05-09-08 | 17:55: Als je art.1 schrapt staat de weg open naar een wetsartikel dat ziet op het onderscheiden van burgers met één nationaliteit en burgers met twee. Bijvoorbeeld dat mensen met twee nationaliteiten geen deelname kunnen hebben in het bestuurlijke besluitvormingsproces of de politie/leger opdrachten kunt geven speciaal gericht op bepaalde bevolkingsgroepen. Er is héél veel mogelijk, het is vooral een kwestie van politieke wil.

Fleauxe | 05-09-08 | 18:00

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:59

@peter.co.uk | 05-09-08 | 17:57
wij hebben hier geen onbehaaglijke gevangenissen. dat is nou net een deel van het probleem.

Laura Ingalls | 05-09-08 | 17:59

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:57

@Fleauxe | 05-09-08 | 17:50
je denkt toch niet dat hij het duo mccain/palin voor de voeten gaat lopen? die richten zich nu op de zwevende kiezers, en daarvan is een groot deel helemaal zat van de oorlog in irak/afghanistan. dan begint bush echt niet een nieuwe militaire operatie waarvan niet te voorzien is hoe die zal aflopen.
het zou mìj in ieder geval hoogst verbazen als er vanuit de vs een actie komt.

Laura Ingalls | 05-09-08 | 17:56

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:30
Overigens ben ik het eens met ".. Zijn je ouders Moslim, dan is er een 99% kans dat jij ook Moslim bent..". En dat betekent dat er wellicht ook een genetische factor speelt bij de overmatige aggressie en oorlogszuchtigheid die je meer dan gemiddeld vaak bij moslimlanden ziet.

Je ziet het ook op lager niveau, zoals bij moslims in 0031. Zoals iedereen weet en bijna iedereen zegt is bijvoorbeeld de -gemiddelde- marokkaan een ongelooflijke kl**tzak.
Zijn daar ook uitzonderingen op? Is niet interessant, het gaat om het gemiddelde. En of het nu betreft Ede (zojuist maatregelen tegen marokkanen ingesteld) of Amsterdam: dit land zou zeer veel leefbaarder zijn zonder deze lui.
Daar helpt geen jongerenwerker tegen; zolang er marokkanen zijn zullen er problemen zijn.

Schout-bij-nacht | 05-09-08 | 17:55

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:55

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:51

@Laura Ingalls | 05-09-08 | 17:42: Ik hoop dat hij toch nog enige vorm van actie gaat ondernemen.
@peter.co.uk | 05-09-08 | 17:47: Nee dat niet direct maar wel onderscheid mogen maken bij het uitzetten van individuen.

Fleauxe | 05-09-08 | 17:50

CyrusII | 05-09-08 | 17:07
Doe ook maar een voorstel hoe de machthebbers dan wel weg te krijgen...

Ommezwaai | 05-09-08 | 17:49

Twijfel er persoonlijk nog aan of Iran werkelijk platgegooid moet worden, breng je die twijfel buiten haakjes, krijg je toch echt iets als dit:
Als Iran platgegooid moet worden is het omdat er moslims wonen en vooral omdat een bepaald soort moslim er de overhand heeft. Vanuit welke andere gestoorde geloofsovertuiging komt men er anders toe Israel met totale vernietiging te bedreigen??
Nou Nielsje, hier dan je zoo gewenste reden tot een gerichte aanklacht.
Iran moet plat omdat er moslims wonen die hun geloof in praktijk dreigen te brengen, daarom en om geen enkele andere reden dan dat er moslims wonen moet Iran plat.
Wat denkt zo'n Niels nou eigenlijk?

ZSU-23-4 | 05-09-08 | 17:47

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:47

@Fleauxe | 05-09-08 | 17:37
op de uitslag van de presidentsverkiezingen? die zit nou zijn tijd wel uit, hoor!

Laura Ingalls | 05-09-08 | 17:42

Komisch. Er staat: Zo’n inschattingsfout kan natuurlijk voorkomen.
Dat moet natuurlijk zijn: Zo’n inschattingsfout kan natuurlijk worden voorkomen.
Typefoutje.

juicy fruit | 05-09-08 | 17:42

'Generiek', ik haat dat woord. Het betekent 'algemeen' maar iedere idioot die professioneel wil overkomen neemt het in de mond.

JP Balkenbrij | 05-09-08 | 17:39

Iran heeft nu wel genoeg waarschuwingen gehad om gespaard te blijven. Het kan binnen 24 uur gedaan zijn, waar wacht Bush nog op?

Fleauxe | 05-09-08 | 17:37

Netjes om een fout openlijk toe te geven. Zouden meer van dergelijke "toezichthouder"-engerds moeten doen.

PauldeMan | 05-09-08 | 17:37

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:30
In het kader van denkfouten: zonder er nu iets aan af te doen mag je mijn comment logischerwijze lezen in het licht van dit topic.

Schout-bij-nacht | 05-09-08 | 17:35

@CyrusII | 05-09-08 | 17:07, We zijn het eens, Israel mag gericht ingrijpen.

gentle giant | 05-09-08 | 17:33

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:30

@peter.co.uk | 05-09-08 | 17:24: Ik ben ook voor het schrappen van artikel 1 uit de Nederlandse grondwet dus dat probleem lijkt me snel opgelost.
@Miretra: Ben ik met je eens, echt een warme man ja.

Fleauxe | 05-09-08 | 17:27

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:24

Het komt goed uit dat het generiek moet zijn.
Dit plan moet namelijk zeker niet tot slechts één specifiek land worden beperkt. Want weldenkenden snappen namelijk onmiddelijk dat je ten behoeve van het bevorderen van de wereldvrede álle moslimlanden moet platbombarderen, omdát er vóór het bombarderen nou eenmaal moslims wonen. En daar moet dus wat aan gedaan worden. Gewoon omdat de realiteit nu eenmaal is dat moslims en wereldvrede niet samengaan.

BTW: hartelijk dank voor het meedenken in deze discussie, van Tamelen!


Schout-bij-nacht | 05-09-08 | 17:22

@Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:54: Vooral een beschaafde man, dat trekt mij wel aan.
@Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 17:02: Dat is echt een verhaal uit de koker van iemand die geschiedenisles heeft gehad van sujetten op sandalen. Mensen die wel eens op vakantie gaan naar de states en dan denken dat ze het allemaal wel weten. Of erger nog, die leraar klakkeloos geloven. Natuurlijk zijn er in Amerika gelovigen die er wat strenger op toezien dan anderen. Maar die mentaliteit is behoorlijk platelands, net zoals je in kleine 'durpkes' in Nederland ook niet echt een bijzonder sterke drang ziet naar atheïsme en gay-cafés. En in de randstad moet je uitkijken dat multi-cultureel Nederland je niet even komt uitleggen hoe vies en haram je bent. Nee, vroeger kon Nederland ons nog wle de les lezen op dat gebied. Nu moeten ze gewoon hun bek houden en eerst hun eigen straten eens veilig maken alvorens kritiek te leveren op de USA.
-
Pro-guns is iets wat ik ook ben, dus daarin zie ik geen argument. Het maakt een land veilig en religieuze indoctrinatie door vreemdelingen onmogelijk. Ik bedoel, ik vraag me af of moslims hier net zo'n grote mond zouden hebben als ze wisten dat elke Nederlander een wapen mocht dragen.
Pro-Life is een keuze die mensen zelf moeten maken. Binnen de republikeinse partij is het geen schering en inslag van radicale anti-abortus mensen. Het is niet zo als in Nederland dat je tussen duizend en één partijtjes kunt kiezen voor je standpunten. Je sluit je dus aan bij links of rechts en daar tref je soms mensen met andere standpunten. Zo zitten er bijvoorbeeld ook genoeg pro-life gay mensen bij de rep part. En die houden elkaar in evenwicht bij de stemmen in het congres en senaat. Dus mocht je ooit voor de andere kant kiezen, weest niet bang ook in Republikeins Amerika ben je van harte welkom!

Fleauxe | 05-09-08 | 17:19

Fleauxe | 05-09-08 | 17:07
Ik kan er nog 1 noemen; de oude man komt verdomd sympathiek en integer over.
Denk dat ie gaat winnen.

Miretra | 05-09-08 | 17:15

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:09

@ Ommezwaai & iedereen: Wie heeft er voor gezorgd dat de Islam aan de macht kwam in Iran? Doe maar researchen. Doe ook meteen researchen wie de grondlegger van mensenrechten is. De huidige situatie is inderdaad klote, maar hopelijk kan iedereen begrijpen dat niet heel Iran genuked moet worden maar enkel de machthebbers, de mensen willen net zo graag dat het land weer 'normaal' geregeerd wordt.

CyrusII | 05-09-08 | 17:07

@-edit | 05-09-08 | 16:51: Ik heb gekeken en zag en hoorde vooral een bijzonder integere man die het beste voor heeft met zijn volk en vaderland, en de veiligheid daarvan. Obama is, hoe charismatisch ook, niet veel verder gekomen dan 'hope' and 'change'. De Democrats zijn zoals gewoonlijk helemaal in hun element met hun nieuwe pronkstuk en zijn in alle euforie even vergeten dat ze een beleid voorstaan waarin mensen gelijkwaardig zijn. Al die ophef om Obama geeft maar weer eens aan dat ze daar zelf ook niet echt in geloven. En dan de zwarte bevoling, die kan ook nog steeds niet bevatten dat 'one of them' president kan worden. De wet heeft het nooit verboden dus dat geeft maar weer aan hoeveel vertrouwen in de eigen soort er binnen die gemeenschap heerst. Een warm nest zou ik het niet willen noemen.
-
Obama wil de belastingen omhoog gooien onder het veelgehoorde argument dat de rijken wel wat meer kunnen missen. Maar hij gaat vooral de middenklasse treffen en die staan er in sommige staten al niet zo best voor in verband met de economische malaise. De vraag is die voor een man willen kiezen die incasseren in plaats van opereren. De energievraagstukken beantwoord hij bijzonder onbevredigend als je kijkt naar de beloftes die hij er tegenover stelt. En dan is er nog de veiligheid, die is bij McCain zeker in betere handen. Obama en de zijne kirren als een kind zo blij dat zij Osama wél zullen achtervolgen. Maar de vraag of hij ook klaar is om Pakistan binnen te vallen heeft hij tot nu niet maar even opzij geschoven. Aan lastige vragen heeft Obama een broertje dood. En zo zijn e nog vele zaen op te noemen waarom die oude man een veel betere kandidaat is dan Obama. Maar dan wordt de tegel wat te lang.

Fleauxe | 05-09-08 | 17:07

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:06

Zeg van Tamelen,
Snapt jouw guppenkop wel dat er straks een stevige ruk naar rechts wordt gemaakt, waarschijnlijk ZO erg naar rechts dat jij ook in Iran mag gaan wonen en daar eens mag trachten het christendom en de atheisten van islam vuilbekkerij te beschermen. Is dat al tot de linkerhelft van die pinda daarboven doorgedrongen?

Ik plaats je met alle liefde voor mijn land direct boven aan de landverraders lijst die door Doekele Terpstra in zijn onbezonnen moment van 10 minutes fame op het internet heeft gegooid. En er komt een dag dat een frisse (niet naar kikker erwten stinkende) wind in deze regering die doekele lijst eens gaat afwerken.
Want omdat multicul kankergezwel uit Nederland te krijgen zal men eerst de kwakzalvers er uit moeten gooien. Het toeval treft dat het MDI nu net zo een zelf verklaarde burger moraal kwakzalver is.

Vuilnis | 05-09-08 | 17:06

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:04

Contra-produktief..

Ommezwaai | 05-09-08 | 17:04

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:04

-weggejorist-

peter.co.uk | 05-09-08 | 17:02

@Gewinflipt | 05-09-08 | 16:57

Ben weer een stuk geruster. Dank u.

Ommezwaai | 05-09-08 | 17:02

Fleauxe | 05-09-08 | 16:51
Heb jij eigenlijk wel een goed beeld van waar redneck Christian smalltown America voor staat ? Wat een benepen achterlijken dat zijn die de vergelijking met moslims goed zouden doorstaan, met hun pro-life, pro-guns, pro-Jezus, en anti-gay gelul ?

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 17:02

@CyrusII | 05-09-08 | 16:58
Voorlopig hebben ze al weer een historie van 30 jaar narigheid te pakken.
Hoe verhoudt het zich dan dat er zoveel vluchtelingen uit Iran in Europa asiel hebben? Omdat het een land is met zo'n fijne historie, ja. Daar heb je wat aan... historie.

Ommezwaai | 05-09-08 | 17:01

Nederlanders in het algemeen hebben een verkeerde kijk op de Democraten en verwachten er steevast te veel van of, en dat voor het rechtse volksdeel, betichten die partij er ten onrechte van "links" te zijn. Beide is niet waar. Kijk naar de harde cijfers (bijvoorbeeld in de begroting) en naar het beleid en trek dan je konklusies. "links" in de VS is nog altijd iets heel anders dan links in NL. Wat in de VS voor links (of goddamned liberals) doorgaat staat nog altijd ver rechts van de VVD.

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:58

@ Ommezwaai: historie blijft
@ gentle giant: mede daarom

CyrusII | 05-09-08 | 16:58

@Ommezwaai
Tegen die tijd wonen er alleen in de periferie van Nederland nog wat autochtonen, en die gebieden lopen niet onder, so don't worry.

Gewinflipt | 05-09-08 | 16:57

-edit | 05-09-08 | 16:51
Ja, Obama is beter qua vorm. Net waar je belang aan hecht.
En toen? Stemmen op een inhoudsloze demagoog, die zichzelf trouwens ook nog eens de hele tijd aan het oppompen is? Hij kan beter in Hollywood een baantje gaan zoeken. Wie weet wordt hij nog eens gouverneur van Californië.

nattebever | 05-09-08 | 16:57

Het is wel ons kent ons daar bij het MDI! TYPE BIJ GOOGLE: balder holland hatespeech.
Klik onderaan de pagina ook eens op de vlaggen van de USA, Britain en Frankrijk. Geeft een mooi overzicht van de zgn. Anti Defamation League en de critici v.h. vrije woord.

proleet mo | 05-09-08 | 16:56

@CyrusII | 05-09-08 | 16:51, hier wonen veel moslims!

gentle giant | 05-09-08 | 16:55

Ik geef géén toestemming. Het gaat dus niet door.

de visser | 05-09-08 | 16:55

Fleauxe | 05-09-08 | 16:28
Het zal er waarschijnlijk om hangen. Mij is het lood om oud ijzer, want ik heb niet zulke enorm hoge verwachtingen van Obama zoals zoveel Nederlanders. Dat gezegd hebbende heb ik sowieso een kijkje op religieuze Yanks en daar vallen zowel McCain als Obama onder. Wél lijkt McCain mij een redelijke en vriendelijke man voor zo ver dat mogelijk is op dat niveau in de Amerikaanse poltiek-

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:54

Wel als je speciale kamelentrapjes levert.

Dr.Zeldenrust | 05-09-08 | 16:54

Amsterdam west en Finland platgooien omdat er Finnen wonen.

Gewinflipt | 05-09-08 | 16:54

@CyrusII | 05-09-08 | 16:51

Die historie is bij het vertrek van de Sjah vaarwel gezegd...

Ommezwaai | 05-09-08 | 16:54

En stel nu dat je oproept om een dodelijke SOA te ontwikkelen die alleen overdraagbaar is tussen mens en schapen, geiten of kamelen? Ben je dan anti moslim?

Remington.223 | 05-09-08 | 16:53

@Gewinflipt | 05-09-08 | 16:49

Die is toch al plat?
Het enige wat je dan bereikt is de steiging van de zeespiegel versnellen.
Dit heeft tot gevolg dat er weer bepaalde delen van Nederland onderwater lopen.
Uiteindelijk wordt het doel dan toch weer bereikt, dat dan weer wel...

Ommezwaai | 05-09-08 | 16:52

We mogen toch wel zeggen dat we Iran moeten nuken omdat er terroristen woon/werkzaam zijn? (is ook generiek, is in de meeste boevenstaten in het midden oosten het geval)

MDI bite me! Lutsers, doe eens beter je best ofzo!

Martinus_van_Oranje | 05-09-08 | 16:52

Ik hoop dat NL wordt genuked binnenkort, niemand zal het missen en da's veel leuker dan een land te nuken met zo'n rijke historie.

CyrusII | 05-09-08 | 16:51

@Hans Anders | 05-09-08 | 16:44: Nou inderdaad! Obama belooft een paar windmolens, een zonnepaneel en meer olie uit het buitenland. Ook belooft hij over tien jar onafhankelijk te zijn van Islamitische landen. Hoe vraagt u? Dat weet niemand, maar het wordt gezegd door een 'zwarte Kennedy' dus dan zal het wel kloppen. Dat Kennedy een staatsgeheimen lekkende pini-up girl neukende goedlachse idioot was lijkt niemand iets te kunnen schelen bij die vergelijking. Ach ja, en al die linksen hier maar weer raar opkijken als McCain wint. Daar helpt geen, door de publieke omroep betaalde propagandashow tegen.

Fleauxe | 05-09-08 | 16:51

@Fleauxe | 05-09-08 | 16:28
Ik luisterde vanochtend naar zijn speech op de radio. Ik stemde er op af toen de speech al een tijdje gaande was. Het is dat ze er later bij verteld hadden dat het McCain was. Want als je hem zo zonder vooraankondiging beluisterd, luister je toch naar een slechte acteur, met een foute, veel te hoge anti-charismatische stem die totaal niet geloofd wat ie zelf zegt. Moet je eens proberen, voor de gein. Echt tenenkrommend, los van de inhoud.

-edit | 05-09-08 | 16:51

Nee, niet de noordpool, daar wonen ook ijsberen tenslotte.
En eskimokinderen trouwens. Die maken nog geen walvissen dood.

Dr.Zeldenrust | 05-09-08 | 16:51

Ach, wtf, drijf dat MDI toch de Noordzee in. Kunnen ze mooi als een soort basaltblokken door Greepeace worden opgepikt en gedumpt. Cradle to cradle, meneer.

nattebever | 05-09-08 | 16:50

Bij roep ik eenieder op de noordpool plat te gooien omdat er eskimo's wonen.

Gewinflipt | 05-09-08 | 16:49

.. mooi, er wordt ruiterlijk toegegeven dat de moslims op de postkamer een inschattingsfout maakten ter zake. Ik hoop voor de MDI dat zu nu niet interne dieskrieminaziklachten krijgen.

Jan Passant | 05-09-08 | 16:48

Roger that MDI commander, 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ...

de ondervoorzitter | 05-09-08 | 16:47

Sorry, maar gisteren weer even een staaltje moslimlogica gezien. Omdat het ramadan is, veel jongeren laat op straat en maar lekker de buurt terroriseren. Die baardapen zitten intussen in hun moskee te blaten of thuis hun vrouw in elkaar te slaan. Waarlijk een verrijking van onze cultuur. Het woord multicultureel klinkt inmiddels als een vloek in mijn oren.

Dr.Zeldenrust | 05-09-08 | 16:47

Ik zou trouwens nooit oproepen om het gebouw van het MDI te versieren met wat molotovcocktails en ook niet om de medewerkers van het MDI een nekschot te geven.
Dat soort dingen gaat gewoon te ver. Net als het bestaan van het MDI in the first place.

nattebever | 05-09-08 | 16:46

Fleauxe | 05-09-08 | 16:28

Vraag: Waarom zijn democraten sympatieker dan Republikeinen?

Antwoord: Er is geen persmuskiet met economische scholing die een linkse belover of democraat echt aan de tand voelt over hoe hij/zij de gedane verkiezingsbeloftes gaat betalen. Linkse belovers of democraten kunnen ongestraft de meest domme en dwaze verkiezingsbeloftes doen en het links journalistiek geteisem weigert daar als een vakman/-vrouw op in te gaan.

Hans Anders | 05-09-08 | 16:44

jachtbitter | 05-09-08 | 16:36

Dat mag helemaal niet gezegd worden :o!

Dexie | 05-09-08 | 16:44

"De betreffende uiting is veel te generiek om strafbaarheid op grond van art. 137d op te leveren. Anders was dit wellicht geweest als werd opgeroepen om Iran plat te gooien omdat er moslims wonen, of om Israël te bombarderen omdat er joden wonen. Van zo¡¯n toevoeging was in dit geval geen sprake en daarom is er een inschattingsfout gemaakt."
Te generiek.. mmh, dus als ik in een hypothetisch geval vriendelijk het verzoek indien om Slotervaart e.d. in as te leggen is het gezien de bevolkingssamenstelling ook te generiek om art. 137d op m'n nek te krijgen?
Dat is fijn om te weten.

koen_c_s | 05-09-08 | 16:40

Ik pleit voor het nuken van Iran en de hele islamitische wereld, juist omdàt er moslims wonen. Wel goed letten op de windrichting ivm fall-out. Uiteraard eerst alle medewerkers van het MDI op transport zetten naar hun beloofde land, Iran, zodat ook zij kunnen genieten van die prachtige paddenstoel.

DisclaimerT: Ik neem afstand van alles wat ik hiervoor gezegd, gepost en gedaan heb, inclusief het oproepen tot haat jegens andersdenkenden, behalve dan ten opzichte van de moslims omdat ik die verder geen noemenswaardige gedachten toedicht. Voor verdere informatie rond de afstandnemerij verwijs ik de lezerT naar Duyvendak c.s.

nattebever | 05-09-08 | 16:40

waarom noemt die pishomo Van Tamelen Israel? Dat land has niets met het bericht te maken. Die grafzeiker is zeker bang voor de grote boze moslims.

Isser | 05-09-08 | 16:40

@-Strotgrondel- | 05-09-08 | 16:34: Liever iemand aan het einde van zijn leven dan een kneus die naar haatkerken gaat waar hem geleerd is dat het blanke ras moet worden onderdrukt. Obama en Osama, héél veel verschil is er niet.

Fleauxe | 05-09-08 | 16:39

Kom op zeg, dit gaat echt te ver hoor.

Teen | 05-09-08 | 16:39

Ok, de Irakezen hebben destijds Jezus Christus vermoordt, maar om nu een atoombom op het land te gooien gaat wat ver. Er wonen namelijk ook kinderen...

Bakito | 05-09-08 | 16:36

Luiter eens eventjes, nu snel Iran plat gooien want er wonen daar moslims, en neem ook gelijk Israël maar mee want daar wonen joden.

jachtbitter | 05-09-08 | 16:36

Hoera..... bier

Jeetje Post! | 05-09-08 | 16:36

Wat mij betreft dan toch maar omdat er moslims wonen. Gewoon omdat het kan.

Dr.Zeldenrust | 05-09-08 | 16:36

Fleauxe | 05-09-08 | 16:28
Echt? Republikeinse rakker diejje-d'r ben. Die ouwe lul ziet eruit alsof 'ie binnen twee jaar 't loodje legt. Ik hou van McCain, als het maar friet is.

-Strotgrondel- | 05-09-08 | 16:34

Iran platgooien; heb ík dat gezegd? Iran van de kaart vegen zei ik! Wie roept dat nog meer over Israël? Lapzwansanie toch?

grote haas | 05-09-08 | 16:33

Er is geen organisatie zo intolerant en discriminair als de islam. En wij worden gedwongen belasting te betalen om een stel puisterige werkschuwe groenlinksers het paard van Troje de beschaving binnen te loodsen. Google godverdomme eens op islam en ongelovigen om te zien wat deze verrijking van onze ongelovigen-gristelijk-joodse cultuur met ons voorheeft. De verhuur van hoogwerkers zal explosief stijgen. En het vermaak op het marktplein zal een nieuwe dimensie krijgen.

oplichter | 05-09-08 | 16:32

Jamaar, jamaar, ik had net die MIG gekocht en er met tie wraps en duck tape wat bommen onder geknutseld en nu mag het! Dan is het toch niet leuk meer?!?

Biersmurf | 05-09-08 | 16:32

niet eens (woede doet typo's veroorzaken)

Fleauxe | 05-09-08 | 16:29

@Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:17: John McCain is een held van een niveau waar jij nog iets eens aan mag ruiken. Hij gaat het worden, mark my words.

Fleauxe | 05-09-08 | 16:28

Mocht ik de sterke overtuiging hebben dat het bombarderen van Iran een hoop ellende in de wereld kan voorkomen, omdat men daarmee in 'één klap' een 'grote klap' toebrengt aan één van de grootste fundamentalistische moslim brandhaarden in de wereld, mag ik dat dan plaatsen? Deze fundamentalisten hebben de stellige overtuiging dat ik, als niet gelovige, dood moet en het toebrengen van ernstige schade aan deze extremisten kan wellicht voorkomen dat het land waarin ik mij bevind in de toekomst plat gebombardeerd zou kunnen worden.

Als ik daar meteen aan toevoeg dat het mijn stellige overtuiging is dat alle rechts-extremistische kaalkoppen per direct afgevoerd moeten worden en door middel van een nekschot ter dood dienen te worden gebracht zou dit dan discriminatie zijn op grond van haardracht? Iemand een adres waar ik deze vragen kan stellen?

ox | 05-09-08 | 16:28

Het MDI platgooien omdat Niels daar werkt mag niet maar bombarderen omdat het een subsidiespons is mag toch wel?

veelpleger | 05-09-08 | 16:27

En toch wil ik er nogmaals op aandringen het MDI plat te bombarderen. Ik heb geen idee welke bevolkingsgroepen er aanwezig zijn binnen het MDI, maar dat interesseert me ook geen hol. Mensen die zo lopen te mierenneuqen verdienen het niet een stem te hebben in de maatschappij. Bah! Get a real job ofzoiets.

DouweDabbert | 05-09-08 | 16:26

De oppijperij van eigen sneue conflictjes met sneue instanties.... GS is er groot mee geworden.

DeRedelijkheidZelve | 05-09-08 | 16:26

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:17
Verschrikkelijk, alsof ik aflevering 1 van Idols zat te kijken zo genant.

Pilsvogel | 05-09-08 | 16:25

"De betreffende uiting is veel te generiek om strafbaarheid op grond van art. 137d op te leveren. Anders was dit wellicht geweest als werd opgeroepen om Iran plat te gooien omdat er moslims wonen, of om Israël te bombarderen omdat er joden wonen."

Nou, wie zegt het?

Gooi Iran plat omdat er moslims wonen.

76738e GS lid | 05-09-08 | 16:24

Niels heeft WelStijl.

tafkaFM | 05-09-08 | 16:22

Ik bedreig hierbij enkele mensen met de dood. Ik zeg natuurlijk niet welke, dat geeft enkel gezeik en gepleur.

-Strotgrondel- | 05-09-08 | 16:21

Zo plat als een dubbeltje.

1st Male Lesbian | 05-09-08 | 16:19

@Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:17
Nope, sorry. Ik gaf juist dochterlief Palin een veeg.

De Eeuwige Pessimist | 05-09-08 | 16:19

Nuken is gewoon een soort stenigen maar dan anno 2008.
Leg het zo maar uit aan Iran.

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:19

Ik lees de comments op spitnieuws nooit.
De reaguurders zijn daar zoo minderwaardig ten opzichte van die op GS.

Teen | 05-09-08 | 16:18

Het verraden van je eigen soort om hogerop te komen is in de genentheorie geen slechte eigenschap. Gevoelsmatig ligt dat natuurlijk anders.

oplichter | 05-09-08 | 16:18

Ik hoop voor McCain dat zijn luchtmacht niet bestaat uit piloten van hetzelfe kaliber als hijzelf want anders komt er geen één bommenwerper boven het doel.
Dat gezegd hebbende vond ik de passage waarin hij refereerde aan zijn eigen oorlogsverleden en littekens tijdens zijn speech op de conventie zeau genant dat ik mij achter mijn kussen verscholen heb uit plaatsvervangende schaamte. Heeft iemand dat gezien vanmorgen ? Tenenkrommend slecht geacteerd, vooral dat gespeelde lachje erbij.

Bigi Bana Boy | 05-09-08 | 16:17

Een inschattingfout of zo'n uitspraak discriminerend is gaat schadeloos voorbij, door "bij nader inzien" van gedachte te veranderen
Een inschattingsfout of Iran ons ooit Nuked zal helaas geen "bij nader inzien" kennen.

hekkesluiter | 05-09-08 | 16:15

Ja maar, de reden dat het moet worden plaggegooid ís toch juist omdat er van die enge moslimfundamentalisten wonen met kernwapens?

Fleauxe | 05-09-08 | 16:14

Nuke alle niet-ongelovigen everywhere! te beginnen in Iran!
*lange neus naar MDI maakt*

ranqneuzeKleinburger | 05-09-08 | 16:13

Joris, joris maar: Einde van de Domheid | 05-09-08 | 16:08

Einde van de Domheid | 05-09-08 | 16:11

Zulks mag dus gezegd worden, mits het maar ongefundeerd is. En terecht! Ik vind het MDI bijvoorbeeld ook gewoon kudt. Punt uit. Niet omdat er MDI-ers werken, maar gewoon, kudt.

De Eeuwige Pessimist | 05-09-08 | 16:11

En wéér een oproep om Iran te 'nuken' op de redactiepagina van GS! Dit is niet lollig meer!! Weten jullie wel waar je toe oproept, eigenlijk?

JeMoeder!!! | 05-09-08 | 16:10

Oops wrong topic.. excuus!

Einde van de Domheid | 05-09-08 | 16:09

Klassieker in het outen, namen en shamen is de paardenfluisteraar, verdacht als kuilengraver van Helden, met naam en toenaam: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/08/...

Einde van de Domheid | 05-09-08 | 16:08

Soms word je aangenaam verrast...

Joost Maghetweten | 05-09-08 | 16:07

Linkse euthanasie, zo'n MDI.

bijtertje1001 | 05-09-08 | 16:07

Google de combinatie "islam" en "Ongelovigen" eens MDI. Of is dat slecht voor de grijze subsidiestroom uit het midden-oosten? Ik als Ongelovige wordt permanent bedreigt door de islam. Doe daar eens wat aan. Als vreedzame Satanist wordt ik in ernstige mate beperkt in mijn ongeloofsbelijding.

oplichter | 05-09-08 | 16:06

Hulde trouwens, met terugwerkende kracht, voor de moffen. Die het lef hadden om, zonder goedkeuring van het MDI, 010 plat te gooien. Enkel en alleen omdat er van die KK kakkerlakken wonen. Dat ze daarna een beetje over the top zijn gegaan doet daar niets aan af.

kolonel klootoog | 05-09-08 | 16:06

Netjes dat ze hun fout toegeven. De betreffende medewerker die de inschattingsfout maakte, krijgt die nou een cursus begrijpend lezen aangeboden van zijn werkgever aangeboden?

brutus68 | 05-09-08 | 16:06

Hoeveel subsidie gaat er naar het MDI?!?!?
Niels van Tamelen, doe is echt werken!

Cyberjoi | 05-09-08 | 16:06

"Zo’n inschattingsfout kan natuurlijk voorkomen"

Dat zei ik onlangs ook tegen de Inspecteur Belastingen... Nadat ik te laat betaalde.
Ik dacht dat het wel los zou lopen.. Not.

Ommezwaai | 05-09-08 | 16:06

Netjes van het MDI. Ik had verwacht dat ze deze koe verder gingen melken, tegen beter weten in.

Sangoni | 05-09-08 | 16:05

+1 voor de conclusie dat Iran van het MDI platgegooit mag worden. Muhahaha!

-edit | 05-09-08 | 16:05

*middelvinger heft*

Ik vind dat we iedereen bij het MDI dood moeten knuppelen met een natte bullepees juist omdat het mensen *kuch* zijn die bij het MDI werken. De tyfus voor ze. Ga een echte baan zoeken.

*plop*

Wat ben je toch een über trieste droeftoeter (ja JIJ ja! ik weet dat je mee leest, loser) als je comments gaat lopen beoordelen op Spitsnieuws.

kolonel klootoog | 05-09-08 | 16:04

Superior Bastard | 05-09-08 | 16:01
*Investeringsfondsfoldertje bij SuBa in de bus doet, aangezien hij snel rijk man is*

Pilsvogel | 05-09-08 | 16:04

Oke Iran mag plat !!
Wel lekker ruim gooien daar, ook de kantjes kapot. En als de jongens wat over hebben de buurtjes ook : )

Grenadier | 05-09-08 | 16:03

Grote Haas het licht staat op groen. ik herhaal: Grote Haas het licht staat op groen.

kneuterzak | 05-09-08 | 16:03

Nou, mijn weekend is weer gered.

Biff Eagleburger | 05-09-08 | 16:02

Gelukkig mag je toch nog wel wat zeggen van het MDI. Ik heb al heel vaak te horen gekregen dat je eerst moet nadenken voordat je wat roept. Misschien een tip voor het MDI? Mag ik dan weer even zeggen dat ik toch echt liever Obama heb dan MCcain, het is best stoer om te roepen dat je Iran wil platgooien, maar misschien heb je dan straks een probleem. Ik denk dat MCcain ff vergeet dat niet alleen Amerika dan een probleem heeft, maar de gehele westerse wereld.

Madddell | 05-09-08 | 16:02

Teen | 05-09-08 | 16:00
*Aangifte doet namens alle bastards*

Superior Bastard | 05-09-08 | 16:01

Het MDI bombarderen omdat er MDI-ers wonen mag dus ook niet?

die ene van daarzo | 05-09-08 | 16:01

Stel, ik zeg stel! Stel je zou zeggen: gooi de Veluwe maar plat, want daar wonen Christenen. Zou MDI daar op reageren?

John McClane | 05-09-08 | 16:01

van Tuimelen dus.
*Wacht rustig tot er een keer een echte rechtzaak komt*

Superior Bastard | 05-09-08 | 16:00

"De afgelopen maanden zijn vele tientallen uitingen op verzoek van het MDI door GeenStijl of spitsnieuws verwijderd. Maar ook een foute beoordeling moet toegegeven kunnen worden."
Toch netjes!

Innocenti | 05-09-08 | 16:00

Ik ben het met het MDI eens en ben blij dat zij ook op eerder ingenomen standpunten durven terug te komen. Hulde MDI en tot snel/

Now nuke the bastards!!

Teen | 05-09-08 | 16:00

Interessante uitkomst.
Maar mag men nu wel roepen,
Platgooien omdat daar schapenneukers wonen?
Of moet het per sé om geloofsbelijders gaan wil het discriminerend zijn?
Al valt niet uit te sluiten dat alle schapenneukers onder een bepaald geloof vallen, zou het toch uitermate stigmatiserend zijn en dat is dan ook weer discriminatie.
Dus om niet te discrimineren mag ik niet stigmatiseren en moet ik nu schrijven:
Platgooien omdat daar schapenneukers wonen.
Of klopt er iets niet in mijn redenering?

humper | 05-09-08 | 16:00

fouten toegeven is chique.

Ballenman | 05-09-08 | 15:59

hulde: hiermee stuwt het MDI het draagvlak voor de eigen organisatie weer omhoog. kan de subsidieaanvraag voor 2009 ook weer de deur uit.

Contento-Limbo | 05-09-08 | 15:58

Misschien zit er nog wel een klein zaakje laster/smaadschrift in voor Geenstijl jegens het MDI? Het 'opzettelijk iemands eer of goede naam aanranden, door tenlastelegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven'. Als men dan weet dat het niet waar is, wat ze hier hadden moeten weten (voorwaardelijke opzet) dán kan er ook wel een laster inzitten....

Beau ter Ham | 05-09-08 | 15:58

oplichter | 05-09-08 | 15:54
Als je alleen in jezelf gelooft ben je dan vatbaar voor die speciale nukes?

lelijkeaap | 05-09-08 | 15:57

Sjeeziz wat is links toch in totale paniek zeg. Ts gewoon genant

Ales | 05-09-08 | 15:57

Dus als je het voorstel doet om finland plat te gooien omdat er finnen wonen, is dat wel strafbaar? Of moet het per se religieus zijn en dan dus ineens discriminerend?

CrazyBertje | 05-09-08 | 15:56

Maar waarom dan, Beau ter Ham?
Omdat er MDI-ers werken?

pollens | 05-09-08 | 15:56

aaaaaaannvalllluhhhhhhhh...... laat de leeuw niet in zijn hempie staan......

Ivodka | 05-09-08 | 15:55

Beau ter Ham | 05-09-08 | 15:51
Dat mag niet, dat is te specifiek.
Fuck it ook, Platgooien die van Tamelen!

Pilsvogel | 05-09-08 | 15:55

Het MDI zit wel erg te slijmen bij mama Geenstijl...

ProW | 05-09-08 | 15:55

En Iran platgooien met 'speciale nukes' die onschadelijk zijn voor Moslims en alleen Ongelovigen doden. Mag dat wel?

oplichter | 05-09-08 | 15:54

Platgooien die MDI!

Beau ter Ham | 05-09-08 | 15:51

REAGEER OOK