
Wat nou linksdragend actualiteitenprogramma? Nova is hard bezig het stoffige imago van zich af te schudden. Zo heeft het met onmiddellijke ingang de Raad voor de Journalistiek (RvdJ) op een
zijspoor gezet. Ja, u leest het goed: Nova heeft haar buik vol van dit onbeduidende adviesorgaantje bestaande uit bobo's van derde en vierde signatuur. En daarmee is het na GeenStijl en Elsevier het derde medium dat dit volstrekt non-existent orgaan niet langer serieus neemt. Nova is sowieso bezig met een opvallende metamorfose. Alsof zij zich
de kritiek omtrent hun enigszins onevenwichtige verslaggeving van de republikeinse conventie ten opzichte van de democratische evenknie stiekem toch een beetje hebben aangetrokken. Wist u bijvoorbeeld dat zuurbekje Clairy Polak in het geniep een aanhanger is van Geert Wilders? Wij ook niet, maar gelukkig hebben wij in dit land nog mensen die
LUISTEREN naar de naam Faizel Enait...
Reaguursels
Inloggen@der Mann | 23-08-08 | 22:24
en vergeet daarbij niet dat zijn achterban voor een groot deel bestaat uit, misschien best goedwillende, onderdrukten die door de sociale controle steeds minder tegengeluid af durven geven. Kijk maar eens naar alle oproepen die al jaren worden gedaan aan moslims om gebruik van geweld te bekritiseren. Je hoort ze nooit
@ jawadde
Niet helemaal met je eens. Wie het kwaad niet herkent zal er door vernietigd worden. In de openbaarheid ermee. Daarom reaguurdertjes, voordat deze draad verdwijnt: grasduin eens in de stukken van mr. einat waar naardeklote | 21:11 naar linkt. Als deze griezel zijn achterban echt vertegenwoordigt gaat het nooit meer goed komen.
Geef dit soort fundi terroristen toch geen podium!! Zet al die gelovige weirdo's, ook SGP en Christen Unie nu toch eindelijk eens terug waar ze horen in een seculiere staat nl. terug in de prive sfeer. Schaf het bijzonder onderwijs af; weg met die moslim- joodse en christelijke scholen. Enkel openbaar onderwijs.
Geen geld naar moslim of christelijke omroepen of organisaties. Als je dat soort engerds een podium biedt hoor je wat voor wereld ze voorstaan. Als je een politieke factor van belang zouden worden komen we langzaam te leven in maatschappij van een geloofsdictatuur en zal van alles en nog wat verboden worden. Weg met al die griezels!!
Totaal weird bizar. TBS longstayniveau. Einat spreekt namens de moslims in het algemeen als hij het heeft over muslim rights. Hekel aan burqa zou volgens zijn verknipte geest bewijs zijn van intolerantie van de witte man. Die wordt vergeleken met Hitler die zijn jodentolerantie verloor toen hij er een in kaftan zag. Maar zou het voor Einat onmogelijk zijn te bedenken dat de witte man een hekel heeft aan de burqa omdat het een van de vele uitingen is van intolerantie? Gebrek aan de wil tot integreren, tot normale interactie met Nederlanders, zeker met mannen? En aangezien hij over moslims in het algemeen spreekt is het ook aardig zijn betoog te plaatsen tegen het perspectief van de moslimwereld in het algemeen. Hoe tolerant zijn moslims eigenlijk voor christenen in moslimlanden? Hoeveel kerken vind ik in Saoedi-Arabië? Hoe gaat het met Christenen op sommige Indonesische eilanden? Met vrouwen in Afghanistan? Eerwraak? Geslachtsdelen van somalische meisjes? Wat vinden Moslims zelf over Israël en Joden? Waarom moet geloofsafvalligen zelfs in Nederland onderduiken? Kortom, hoe de neuk durft deze spraakwatervallende malloot het woord tolerantie eigenlijk in zijn mond te nemen?
Wat we nodig hebben in Nederland is een militante Muslim Rights Movement die vecht voor moslimas in burqa, die de barricades opgaat voor moslimas in burqa, die vecht om rechten te doen effectueren en die vecht om rechten voorzover ze er nog niet zijn via sit downs, via one million man marches, via the ballot or the bullet, te doen scheppen in de juridisch-normatieve werkelijkheid, zoals die vigeert in Nederland. Bent u een tolerante Nederlander? De lakmoesproef van uw tolerantie zal blijken wanneer u die moslima in burqa tegenkomt. Misschien in het onderwijs of op straat. Of misschien als kleuterleidster of als rechter in uw rechtssysteem. Ik weet zeker dat er ook bij u dan een zware strijd tussen het gevoel en het verstand zal woeden. Hoe u als tolerante Nederlander zal reageren? De annalen van de geschiedenis zullen het optekenen.
M.F. Enait
www.mirsab.nl/home/2008/06/13/jood-in-...
Enait is zelfs advocaat (????) dit jaar op 1 augustus beedigd!!!! Zie hier voor alle info (www.alleadvocaten.nl).
De heer mr. M.F.A. Enait
Gegevens Advocaat:
Naam: De heer mr. M.F.A. Enait
Beëdigd: 01-08-2008
Gegevens Kantoor:
Naam: Advocatenkantoor Jairam
Bezoekadres: Middellandplein 2 a
3021 BR ROTTERDAM
Postadres: Middellandplein 2 a
3021 BR ROTTERDAM
Telefoon: 010-4250280
Fax: 010-4250281
Aangesloten bij: Gratis kennismakingsgesprek
Rechtshulp op maat
Geschillencommissie Advocatuur
E-mail: info@advokaat.net
Website: www.advokaat.net
Raad van Toezicht: Rotterdam
als dom lullen pudding was geweest had Faizel Enait, zeker dr. oetker geheten
Steek zijn baard in de fik
Ik denk dat we inmiddels gerust vast kunnen stellen dat het verbale geweld altijd van rechts komt en het fysieke uitsluitend van links (of niet Volkert?). Dat Dhr. Enait nu zo op de teentjes van links gaat staan lijkt me, in een tijd dat Groen Lvllig net een fikse draai om de oren heeft gekregen, niet echt slim. Voor je het weet raakt er weer zo'n Volkertje in paniek en dan is het niet meer dhr Enait maar dhr genaaid
@ Redactie
Doe de volgende keer es deze pica:
www.women-inc.nl/ctree/womeninc2/files...
@ der Mann
Jaja....
@ spooky | 22-08-08 | 17:55
Wat ik hier kom doen? ik geef mijn mening net als iedereen, als het je niet zint moet je hier niet reaguren!
@ handsomedevil
een relnicht
@ bottehond
Oude of nieuwe ethiek ik weet niet of die uiteindelijk in de tijd van de wolf nog heel belangrijk zijn. Ik dacht lang dat een burgeroorlog een plotselinge onverklaarbare explosie van geweld en tegengeweld is. Veroorzaakt door een kwade genius zoals een Hitler. Is niet zo. Het gaat stapsgewijs en bouwt zich langzaam op volgens een patroon, zoals in de Spaanse burgeroorlog die een aanloop van meer dan twintig jaar had. Of het Duitse fascisme waarmee heden den dage zo graag te pas en te onpas geschermd wordt. Ruanda, Joegoslavië, Ierland. Haat bouwt zich op en ooit wordt de rekening ruckzichlos vereffent. Is een vast patroon. Essentieel daarbij is dat er een zwijgende meerderheid ontstaat- door mij de weldenkende Nederlander genoemd- bij wie het geduld op is. Fortuyn voelde dit al feilloos aan. Politiek is doods en doodsbang dat de geest een keer uit de fles komt, zie hysterische optreden tegen gregorius nekschot en anderen. Voor een explosie heb je brandstof, zuurstof en een vonk nodig. Je stelt dat er veel ethiekslaven zijn. Maar gedachte-experimentje- denk je dat de ethiekslaven nog bezig blijven met de oude ethiek als de vonk erbij komt, bijvoorbeeld als Wilders wordt omgelegd? Dit is trouwens geen goedkeuring of oproep tot geweld ik signaleer alleen iets dat ik zie gebeuren.
Stel, ik zou Enait (even los van het feit óf ik zo'n 'minderwaardig mens' überhaupt wel een hand zou geven: ik ben namelijk een vrouw) een hand geven, dan zou ik het volgende denken en allicht ook zeggen: "De eerste hoop stront die ik een hand geef".
Terug naar het land waar je vandaan komt... waar je eigen 'Aboriginals' zitten (wat een verschrikkelijke belediging voor deze mensen!)
Nog een vraag: iemand enig idee aan welke universiteit dit figuur studeert?
@bottehond | 22-08-08 | 23:49: ik dacht dat ik toch wel bij was, maar wtf is een polstashysterica/cus? Een pool met adhd?
@ Bilridder
Way to go, dude. Een weldenkende die het begrijpt én ook wil handelen. Je bent vast vader. En wat ga je nu DOEN? Behalve gefrustreerd schreeuwen, zeg maar? Dát zijn relevante vragen, meneer de polstashyesterica.
bottehond | 22-08-08 | 23:26
Het faillisement van partijen als de PVDA zit hem niet alleen in de islamkwestie. Over de hele lijn deugt er weinig van. Ik zie het niet gebeuren dat een linkse partij de islam gaat verketteren.
Laten we het hopen ja...
Nederland is inmiddels helemaal klaar met dit soort geitjes.
En Bottehond, je mag dan wel heeeeel intellectueel klinken met je advocatentaaltje, maar dat haalt geen flikker uit.
We zijn er gewoon klaar mee. Het is een kwestie van tijd dat het politiek incorrecte imago van anti-moslim meningen verdwijnt en de meerderheid opstaat. Democratie is de dictatuur van de meerderheid.
Opsodeflikkeren met died iepseksueel gefrustreerde in kindergenitaliën snijdende niet tot enige culturele, democratische, intellectuele of maatschappelijke bijdrage leidende leugenachtige agressieve malloten!!!
@ Jokkebrok
Ik heb ooit gesteld dat de eerste linksche partij die de islamkaart speelt een grote toekomst wacht. Ik denk dat zulks de reddingsboei van de pvda zou kunnen zijn en men is in hoge peilingsnood. Ik acht de pvda in staat om de islam binnenkort te gaan verketteren.
@ Der Mann
Dank voor de correctie inzake Judeau.
Verders een uitstekende post die ik goed kan volgen. Ik bedacht vanavond dat de discussie inmiddels zou kunnen gaan over gematigde vs niet gematigde islam.
Of die waterscheiding terecht is of voorkomt uit onvermogen de absurditeit van de islamfrage onder ogen te zien. Volgens mij voelen veel Nederlanders zich eigenlijk overrompeld door die islamfrage.
De weldenkende kan zich ook af gaan vragen of onze oude ethiek volstaat om adequaat te kunnen handelen.
De weldenkende kan namelijk wel inzicht hebben, maar wordt dan stante pede geconfronteerd met de hogere ethiek zoals vastgelegd in de grondwet, die hem degradeert tot een ethiekslaaf. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus dat de weldenkenden het inmiddels snappen zegt mij nog geen ene reet.
@bottehond
Bottehond uw verhaaltje over judo klopt niet. De essentie van de meeste judo technieken is de kracht van de aanval van een tegenstander over te nemen. Is eigenlijk een interessanter onderwerp dan den moslimman. Is immers helder. Als der Mann de stemming in de lage landen goed aanvoelt is het ongeveer als volgt: wij zijn totaal klaar met deze diepseksueel gefrustreerde in kindergenitaliën snijdende niet tot enige culturele, democratische, intellectuele of maatschappelijke bijdrage leidende leugenachtige agressieve malloten die onder het motto u vraagt er een en krijgt er veertig volkomen zat. Point of no return is voor de weldenkende Nederlander al lang bereikt.
Jokkebrok | 22-08-08 | 22:37
links/rechts en hun van oudsher vermeende kwalificaties zijn mijns inziens ook vaak niet meer van toepassing. Progressief /conservatief, tsja dat zegt mij weinig. Wat mij wel duidelijk is dat partijen die zichzelf progressief noemen het spoor volkomen bijster zijn.
Ikzelf ben goed te spreken over de PVV. Die zich dan wel als rechts profileert en door andere partijen zo gezien wordt maar in feite gewoon pragmatisch eigenzinnig de zaken benoemt zoals ze zijn zonder zich te laten belemmeren door oude politieke links/rechts structuren.
@bottehond
Percies, ik roep dit al jaren: de schande dat het nationaal-SOCIALISME in de schoenen van rechts is geschoven. Hitler was links, extreem-links, in hart, nieren, ideologie en uitwerking ervan. Extreem-rechts zou moeten zijn: extreem asociaal, egoistisch, maar dat is iets heel anders dan nationaal-socialistisch. Als ik dit uitspreek, zit iedereen meestal brullend van verontwaardiging op de kast. De linkse kerk heeft ons met nogal wat dogma's opgezadeld...
Deze man zit gewoon verschrikkelijk verlegen om aandacht. En hij weet hoe hij het moet krijgen. Die hele rechtszaak (waar betaalt hij het van?) aangespannen, al drie jaar speelt dit, allemaal om te provoceren. Want hij zou best een baan kunnen vinden waarbij je helemaal geen handen van vrouwen hoeft te schudden. Dat zijn zowat de meeste banen, namelijk. Iemand solliciteert voor striptease-danseres, maar wil uit principe niet uit de kleren. Eh...?
Het is deze haatbaard alleen om provocatie van de westerse normen en waarden te doen - en voor een groot publiek zijn idiote ideeen te verspreiden. En dat lukt hem dus. Deaudzwijgen, bij deze.
www.elsevier.nl/web/nederland/cohenhee...
ach ja...
@Martinello | 22-08-08 | 22:18
Mee eens , links toont schaamteloos haar ware gezicht in deze. Het failliet van deze stroming is evident maar de duur van haar stervensproces duurt mij veels te lang. Het is tijd voor een nieuw links noch rechts geluid ! Hier is grote behoefte aan. Het recht door zee gelul kan mij niet nog niet bekoren. De jaren 80 kunnen wat mij betreft onverwerkt achter ons gelaten worden als een onbeduidende decadente periode. Waar vind ik mijn heil als mens met hart en hersens... als je moet kiezen tussen de hongerdood van rechts en de wurgpaal van het links gelijk?
bottehond | 22-08-08 | 21:52
Wat mij erg stoort is de term "rechts-extremist" , daar worden dan de neo-nazi's mee bedoelt. Dit is een onjuiste benaming, neo nazi's zijn socialisten.
Daarbij is het erg vreemd dat gristenen en gristendom bekritiseerd kunnen worden zonder het stempeltje "rechst extremist" opgeplakt te krijgen maar als het de islam betreft duwt de linkse elite je in de neo-nazi hoek. Ik vind dit zo schandalig
Daarbij zwaaien neo-nazi's zelfs rond met iraanse en palestijnse vlaggen... en was Hitler goede vriendjes met de Grootmufti in Jeruzalem en had hij een eigen Moslim SS divisie in Bosnie.
Fleischbaum, Fleischbaum, wat ben je toch een zieligerd...
Zei hij nou echt 'wittemanscultuur'? DIESCRIEMIENASIE!
home.hetnet.nl/%7Ec.brendel/Hamito.htm...
Carel Brendel, Neerlandsch beste linkswatcher, zet het allemaal nog eens op een rijtje.
@ Witglas 1346
Ik vind Clairy Polak bepaald do-able. Heel vrouwelijk ook en beste boobs. En zij is bepaald niet de meest verstokte polikoradept als je het mij vraagt.
OT
Wat in deze beweegpica duidelijk naar voren komt is dat islamisten een judotechniek toepassen om hun positie te versterken. Ze gebruiken de zwakte van de tegenstander. In dit geval de angst om met Wilders geassocieerd worden. Wie als buitenstaander (en dat zijn ze, uit Vrije keuze) naar het gedrag van de Nederlanders onderling kijkt beseft dat iemand voor Wilders adept uitmaken inderdaad werkt. Dat wil zeggen: iedereen die islamkritisch is wordt zo genoemd door de zogenaamde weldenkenden. Deze islamist heeft van zijn vader geleerd dat de diskriminatiekaart spelen heel lang heeft gewerkt. Die kaart wordt ook vaak genoeg gespeeld, maar de veroordeling: Wilders adept maakt veel Nederlanders ook kopschuw. Van de week nog bij het eeuwige Kunststof, waar een schrijver kwam babbelen over zijn weerzin tegen gristenpolitiek. "U zegt niets over de islam omdat U niet gezien wilt worden als Wilders of Verdonk aanhanger en
U wilt de rechts-extremisten ook geen munitie geven". "Inderdaad", neuzelde de geinterviewde. Zulke zaken lijken triviaal maar zijn het bepaald niet. Ik zeg het steeds: de meeste Nederlanders onderschatten de islamisten en hun strategisch vernuft. Dat Faizel dit keer een blufkaart op tafel gooide die te absurd was voor woorden doet in dit verband geheel niet ter zake. Tsjek de modus operandi van de islamisten en je begrijpt wat ze doen en waarom.
"We will use your democracy to destroy your democracy."
Sheikh Omar Bakri Mohammed, Londen, Juni, 2000
Duidelijk, de mussels hebben massaal geklaagd via de rvdj , de Nova zegt fuck you.
En terecht.
zoveelste diskwalificatie van islam. en wat een enorme lul met vingers, en dan heb ik het niet alleen over polak. nogmaals, ben er klaar mee, help de islam europa uit, om te beginnen uit nederland.
haatbaard per direct retour en ongezien de tyfus.
Hulde voor Clairy Polak in de uitzending van NOVA, mag wel eens gezegd worden.
Ach, achter elke flauwekul een sanibroyeurlul, za'k maar zeggen.
dus een man in een jurk, wil een vrouw geen hand geven ?
Geweldige vent,
ik erger me werkelijk aan die narcist,
en dat gebeurt niet vaak.
Islam is geen religie maar een politieke beweging die anderen zijn wil opleggen. Mensen pas op want voor je het weet hebben die schapenneukers het hier voor het zeggen.
@-edit | 22-08-08 | 19:19
Heh heh beste man "Een zwaluw maakt nog geen zomer "!
Ik snap niet dat Clairy die vieze gore geitenneuker een hand wil geven.
Vind het wel grappig al die +1tjes voor Polak. Alsof ze voor het eerst iemand het vuur na aan de schenen had gelegd. Maar kennelijk leende het onderwerp er zich dan niet voor om pluimen te steken. Maar goed: maar weer wachten op het volgende topic dat de PO alleen maar voor een klein groepje multikulfanaten uitzendt. Kunnen we weer ouderwetsch NOVA-bashen.
Dit was een zeer stipulerende uitzending van NOVA. Het optreden van deze schurk Enait zou veel mensen wakker moeten schudden ware het niet dat allerlei links calvinistische restricties dit beletten. Excuses overigens voor mijn "dure" taalgebruik maar ik doe voor het gemak maar even mee met de schurk Enait.
Je hoeft niet rechts te zijn om een bloedhekel aan moslims te hebben die te ver doorschieten. Iedere halve zool die zichzelf links noemt en dit hekelt weet niet waar hij/zij het over heeft. Rechts heeft niet het alleenrecht op kritiek en bestrijden van de satanistische moslim.
Hiermee wil ik geenszins zeggen dat ik links ben overigens noch rechts.... stupide en contraproductieve indeling als je het mij vraagt.
aquosus | 22-08-08 | 18:21
Het is maar dat je het weet, maar die vetklep komt uit Suriname. Kun je ook horen trouwens. Zo zie je maar weer, niet te snel oordelen, niet te snel duiden.
Faizel = het stereotype allochtoon uit het midden-oosten. Heb je goed gedaan jongen. Maak je volk maar lekker zwart. +1 voor Faizel.
@jij neukt schaap
Weet je wat nu zo goed was aan Polak, zij deed het veel sneller dat afmaken dan jij nu. Als hij nu meeleest op GS en dat doet hij, krijgt hij een stijve van zoveel aandacht voor zijn persoon. Polak was meteen met de bijl erin, en direct; wat komt u hier eigenlijk doen....
Overigens... Clairy Moet Blijven !
(treedt uit zichzelf)
'tweede en derde... signatuur' = ... garnituur (toch?)
Deze debiele schapenneuker wil geen vrouwen de hand geven, prima dat is reeds 1e discriminatie. Zijn straf hierop is het niet bevredigd worden door de gemeente in de functie waarop hij gesoliciteerd heeft. + 1 voor de gemeente.
Schapen neuker spant rechtzaak aan tegen de NL overheid waar de mafkees gelijk krijg - 1 voor gerechtigheid in dit land. - 1000000000000000000000000000 voor de schapenneuker die nog maar eens een aanval doet op de gemeente. Verliest deze +1 voor de gerechtigheid! Zoiets hoort niet in een funktie als deze! uberhaupt geen enkele in onze overheid!
Word het uitgenodigd bij Nova, mevrouw blijft zeer netjes en citeert uit brieven die het ontvangen heeft van de gemeente blijft het alleen maar onbeschoft en oneerbiedig naar mevrouw toe. Het blijft dwars door haar heen blaten.
Ook probeert hij zowel in het radio interview als bij nova zeer moeilijke advocatuur taal te blaten alleen merk je dat het taal gebruik slechter wordt en wordt hij steeds onbeschofter en dan merk je dat dit schaap op geen enkele manier thuis hoort in welke funktie dan ook want het heeft geen enkele goede manieren en discrimineert er op los. ALS IEMAND SPREEKT DAN LAAT JE DIE UITSPREKEN, ALS JE IEMAND ONTMOET DAN BEGROET JE DEZE MET EEN HAND. Deze lessen zitten allemaal in het BASIS pakket van de opvoeding, pas je je hier niet aan dan lazer je maar lekker op naar je eigen land!
"ALLAH en elke andere god " verwacht dat je je gedraagd zoals het hoort volgens de regels en wetten, ook wordt er van je verwacht dat je je aanpast op de lokatie waar je bent en dat je niet zelfs regels verzint en hier vervolgens achter gaat verstoppen uit de naam van de heilige! Als je niet kunt lezen of spreken: Daar zijn instanties voor die hier graag educatie in geven. Als je een handicap hebt in het goed begrijpen van een geschrift, prima , dan zijn er andere instanties die graag de helpende hand willen bieden.
Kun je je nog steeds niet aanpassen dan hoor je hier niet thuis en ga je maar retour afzender: Op schiphol staan genoeg bedrijven klaar die tickets naar je vaderland brengen, uiteraard zijn deze op eigen kosten want geen enkele nederlander wil betalen voor je uitzet. Of er is een grote Noordzee waarin je 2 keuzes hebt: Zwemmen of varen. Uiteraard is het laatste ook behoorlijk voor eigen kosten.
Najib, het was grappig, doe nu je baard maar weer af
blijft de vraag: Waarom zijn de Nederlanders zo verslaafd aan poppenkast?
Wel toevallig dat in dezelfde week van het taartincident bij Gertjan Duyvendak, deze mijnheer opduikt bij NOVA. Of is het geen toeval?
de ondervoorzitter | 22-08-08 | 16:32
Ze moeten 'm permantent tot sidekick maken. De EO tapt tenslotte uit hetzelfde vaatje: de mens wikt, God beschikt.
Go Clairy! (nooit gedacht dat nog eens neer te pennen)
Waarom kunnen programma's als Knevel, DWDD niet een dergelijke weirdo bij hun lijstje van tafelgasten voegen ? Het is toch altijd kostelijke tv als er zo iemand bij zit.
Polak een Wilders-aanhanger en dan zeggen ze dat moslims geen gevoel voor humor hebben.
Aha Faizel je leest dus af en toe mee (zie link 16:18), je spreekt niet voor minderheden of allochtonen lul. Geen surinamer, chinees, seculiere turk of antilliaan waarvoor jij spreekt. En ik wéét dat jij die baan niet gaat krijgen, omdat JIJ het bent die mensen discrimineert. Art 1 van de grondwet luldebehanger.
Dit klassiek stukje dumpert audio hoort in dit topic thuis.
dump.geenstijl.nl/mediabase/5205/51838...
sjaakdeslinksesul | 22-08-08 | 15:01
Got it.
We mogen hopen dat de neutrale toehoorder voldoende geestelijke bagage heeft om te doorzien welke retorische spelletjes gespeeld worden. Het voortbestaan van de democratie hangt mijns inziens nauw samen met het vermogen van Jan Publiek om te horen wat er echt gezegd wordt en de bereidheid om te blijven luisteren. Dat valt niet altijd mee.
Goede reklame voor de moslims deze man. NOT.
Kostelijk die haatbaarden op tv.
Meer, meer, meer!
Dat deed Clairy erg goed. Rutger kan nog wat van haar leren.
Schoorsteenveger | 22-08-08 | 14:54
Ik hanteerde @14:40 de redeneertrant van Faizel. Waarbij je iedere discussie die in je nadeel dreigt om te slaan onmiddelijk pareert met een aanval, zodat je nooit hoeft in te gaan op de argumenten van je tegenstander. En dat werkt om een discussie te rekken en misschien zelfs om je achterban tevreden te stellen, maar de neutrale toehoorder hoort en ziet iets anders.
Mmmm. Ik vind dat NOVA hier een aantal steekjes laat vallen. Nova weet wie deze man is. NOVA weet dat deze man respect en onderdanigheid verwacht van vrouwen. Deze man ziet vrouwen absoluut niet zijn gelijke. Als je dan toch "haantje" Clairy met deze man laat discusseren mis je duidelijk iets. Conclusie NOVA -1.
Clairy+1.
sjaakdeslinksesul | 22-08-08 | 14:40
Vertel mij maar wat er imperialistisch is aan het argument, en waar ik beweer dat de democratie niet ter discussie mag worden gesteld. Als ik goed ben geïnformeerd is het bestaan van democratie juist te danken aan de bereidheid, te allen tijde, om de discussie aan te gaan. Dat is exact wat ik voorsta. Laat de discussie maar gevoerd worden, keer op keer, en het zal duidelijk worden waar er bereidheid ligt op een open gesprek aan te gaan en waar die bereidheid niet bestaat.
En inderdaad, een samenleving die godsdienstvrijheid mogelijk maakt en mogelijk wil houden zal er willens en wetens op toe moeten zien dat niet één van die godsdiensten de gehele openbare ruimte gaat innemen. Dan krijg je, om dezelfde vergelijking maar even te trekken, processen zoals zich die in Duitsland voltrokken in de jaren '30.
Ik ben het trouwens helemaal met die baard eens. Ik heb ook helemaal geen behoefte om moslims (m/v) een hand te geven. Je blijft bezig met handen wassen.
*zucht* @ Faizel Enait
Restepc voor Clairy
Schoorsteenveger | 22-08-08 | 14:33
Wat een boel wittemansargumenten in één reactie. Verlichtingsimperialisme noem ik dat, alsof de democratie in dit land niet ter discussie zou mogen staan. Nee, als de treinen weer naar het Oosten gaan rijden, dan moet u nog eens goed nadenken over wat u nu net gezegd heeft.... en op die wijze en toon ga je vast ieder openbaar debat winnen. Omdat Allah zag dat het goed was.
Wat ik zo waardeer in deze man,
is dat hij zijn ware gezicht laat zien.
Onbedoeld doet hij meer voor de goede zaak als de film Fitna.
sjaakdeslinksesul | 22-08-08 | 14:16
Helemaal juist. De discussie niet uit de weg gaan en de heren haatbaarden uitnodigen, elke keer als ze weer vinden dat ze op hun geloofspik zijn getrapt. Op den duur wordt het patroon steeds duidelijker en wordt steeds zichtbaarder hoe beperkt het register eigenlijk is. Je kunt wel hoog van de toren blazen, maar als het elke keer weer diezelfde valse toonjes zijn, dan wordt het overduidelijk, ook voor links, dat het altijd maar weer hetzelfde liedje is, het liedje van de verongelijktheid.
Godsdienstvrijheid is niet equivalent aan het ongebreideld naar eigen goeddunken opdringen van de eigen geloofsartikelen, dwars tegen de geldende fatsoensnormen en alle democratische beginsenen in.
Echt prachtig. De ultra-linkse clairy wordt in de hoek van de rascisten geschoven met haar wittemanscultuur :-) Deze baard heeft de beste reclame gemaakt voor het behoud van de nederlandse cultuur. Als je zelfs Clairy niet meer als aanhanger hebt, kun je beter verhuizen naar de bergen van afghanistan. Goh, clairy hoe valt dat nou als zwaar geminachte, onreine vrouw?
@Cindy1974 | 22-08-08 | 14:27
je moet hem gewoon ongevraagd een vuurtje geven ook al heeft hij geen sigaret in zijn mond, want dat kun je immers niet zien door die bos haar.
Ik had mij ook absoluut niet in kunnen houden, Clairy heeft het erg goed gedaan. Ik zou óf zijn weggelopen óf ik zou heb mijn hand hebben opgedrongen in de vorm van een vuist op zijn kaak. (bah, vies idee trouwens die haren op je knokkels)
Gisterochtend op Radio1 zei hij ( voor zover ik het dan kon verstaan, hè?!) ook nog zoiets als: Er is ook handgeefdiscriminatie, want burgemeester Opstelten had hèm alleen een hand gegeven, en Rita Verdonk kreeg van de burgemeester een hand èn twee zoenen.
HUH? Een vrouw geen hand willen geven maar wel gekust willen worden door een man? Ik begrijp er ècht niets meer van.
Maar wat heb ik gelachen om dit nikserige mannetje met zijn gewichtige praat. Jurist... tuuurlijk!
Faizal toont feilloos aan, dat integratie niks met de beheersing van de Nederlandse taal te maken heeft.
Paul en Witeman komen hopenlijk nooit meer op de buis.
Dan is gefrustreerde haatbaard weer een mooie en kloppende omschrijving
oh, hier trouwens cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara...
2 jaar geleden zat ie nog bij pauw en Witteman. Wat een contrast tussen de kritische Polak en allemans vriendjes Pauw en Witteman.
Je hoort de baard nu ook inderdaad andere argumenten opvoeren, wat Polak terecht opmerkte.
Murdockyoufool | 22-08-08 | 13:57
Als Vogelaar roept dat er een harde discussie mag zijn.... We hebben Teeuwen met de Halals gezien, en Faizel nu met Polak en dat is dus de discussiemores van de orthodoxe moslims: 'wij zijn de nieuwe joden en jullie tonen geen respect' en veel verder komen ze niet. Laat die discussie dus maar komen.
nattebever | 22-08-08 | 14:06
De meest geharde misschien niet, maar ik denk dat bv alle moslim kamerleden zich wel twee keer bedenken om zich achter deze mongool te scharen. En die scheiding van kerk en staat komt er sowieso, of de meeste moslims dat nou leuk vinden of niet. Kwestie van tijd. Je kunt niet blijven discussieren en traineren met debiele argumenten als de tegenpartij jouw dure hobby moet bekostigen. Dat houdt vanzelf een keer op.
nattebever | 22-08-08 | 14:06
Ja zeg hallo. Onze waterwegen hebben nog enige funcie, die moet je niet vol gaan lopen proppen met zuurstofverpillers. Zeker niet met deze, dat kun je de zoetwaterkreeftjes toch niet aan doen?
sjaakdeslinksesul | 22-08-08 | 13:43
Ik vrees dat de door jou genoemde 'meest geharde moslim' toch eerder zal luisteren naar een imbeciel van dezelfde haatcultus dan naar de redelijkheid. Je bent niet straffeloos moslim - in feite heb je je dan al ondergeschikt gemaakt, en neem je een Faizel voor lief. Hij is moslim, dus een broeder.
Ik begrijp je verhaal over de scheiding kerk-staat niet. Er is geen moslim die dat nastreeft, een enkele intellectuele moslim (wenn es sowas gibt) misschien uitgezonderd.
Achterdocht | 22-08-08 | 13:48
Hij hoeft van mij niet meer aandacht te krijgen. Vrees echter dat hij zo blijft doorzuigen dat de media er wel weer op af komen. Hoe hij dat zal doen, weet ik niet, maar ik zou nergens van opkijken, zelfs niet van een zelfmoordaanslag o.i.d. Hij is er precies gek genoeg voor.
Enfin, laat ik er geen woorden meer aan vuil maken. Afzinken die hap in de Nieuwe Waterweg.
Schijt aan Clairy, maar ik zat gisteren met kromme tenen naar die baardaap te kijken. Hulde voor Clairy dat ze zich zo inhield. Ik had als ik haar was zijn beide handen geschudt en op zijn kop gepoept
ani·mo·si·teit (dev)
1 geprikkelde stemming tegenover iemand anders
Baardmans is een lutser. Probeert inderdaad als een intellectueel te praten. Deze poging is echter zo lachwekkend, dat ik vrees dat hij Donald Duck voor intellectueel heeft aangezien en vervolgens als voorbeeld heeft genomen. Ik ben er van overtuigd dat de arme man nog nooit de moeite heeft genomen om een keer te luisteren naar een geschoold persoon, want dan had hij wel beter geweten.
Dus, baardmans, mocht je dit eventueel lezen: je bent een lutser. Overigens is deze diagnose niet gratis, gaarne even 1000 euries overmaken.
Achterdocht | 22-08-08 | 13:53
Zie de link boven je, toch een VVD'ster. Maar zelfs bij de PvdA en GL gaan ze huiveren bij de gedachte dat ook de eisen van zo'n Faizel worden ingewilligd en dat ook zij er dus mee te maken gaan krijgen. Drie uur godsdienstles als je je kind naar de openbare school stuurt, waar een imam ze dan komt vertellen dat ongelovigen als honden leven om achteraf te zeggen dat hij het zo niet zo bedoelde. Dat is het toch allemaal wat minder Kader Abdollah en wat meer Faizel.
Clairy Polak +1.
Clairy, vrouwen hebben in dit land veel te verliezen, vind je niet? Supertip voor jou en alle linksvrouwkes: Carel Brendel. Of, al bekend zeker? Wijze man, hè? Waar alle vrouwen van zouden moeten houden. Beter dan Cohen (home.hetnet.nl/~c.brendel/Cohen.htm ).
wow. Nou ga ik voor het eerst in mijn leven iets positiefs zeggen over Clairy Polka.
...*zucht*
... goed gedaan Clairy.
@sjaakdeslinksesul | 22-08-08 | 13:43
De strijd is nog lang niet gestreden als het gaat om de fnuikende invloed van koeltoer. Natuurlijk wordt deze Vazal weggezet als zeldzame dwaas, en dat is hij ook, maar naast -of samen met- de islam leven de ongeschreven regels van de Marokkaanse en Turkse gemeenschappen. De verplichting om een partner uit de eigen gemeenschap dan wel het moederland te halen, het ontkennen van homofilie, de strijd tegen de zogenaamde losse zeden in dit goddeloze land, het letterlijk en figuurlijk insnoeren van vrouwen, de verachting voor alles wat te veel riekt naar Nederland. Ook de zeepbel van koeltoer moet worden doorprikt.
@ dikke meneer met (haat)baard en zwart mutsje: leer eerst eens fatsoenlijk nederlands spreken, hierna kan u deaurgaan naar les 2: moeilijke weaurden.
Dank U
Je zou zo'n man als Faizel Enait maar een hand moeten geven... de gedachte alleen al!
sjaakdeslinksesul | 22-08-08 | 13:43
Loop ik net te opperen dit sujet te negeren verder, kom jij met zo'n goed beargumenteerde reden om hem vooral op de buis te houden... De twijfel slaat toe, je wordt bedankt.
-weggejorist en opgerot-
Het was een vermakelijk gesprek tussen een feministe die zich beledigt voelt omdat deze mijnheer haar geen hand wil geven. Heeft dus niets te maken met een draai van nova naar rechts. En idd, trap die baard aub terug naar zn eigen stenen tijdperk.
wat een bloedzuiger die kerel! Ik zou nooit door zo'n walgelijke man willen worden geholpen, waar dan ook, iell
nattebever | 22-08-08 | 13:26
Van mij mag het wel weer over zijn, gewogen en grappig genoeg vederlicht bevonden. Die gozer mag van mij best zijn malle waandenkbeelden promoten en denken dat hij met al zijn vage zelf opgelegde beperkingen in aanmerking zou komen voor een overheidsbaan. Vervolgens krijgt ie volkomen terecht het deksel op zijn neus. Dat hij nu nog meer aandacht gaat zoeken is zijn zaak, ik zie niet in waarom die wens vervuld moet worden. Niet in het minst vanwege zijn taalniveau.
Nu moeten we alleen nog af van het idee dat trouwambtenaren homo's niet hoeven te trouwen. Dat valt mijns inziens in hetzelfde straatje.
Murdockyoufool | 22-08-08 | 13:39
Jaja, de 'schurende kant' van multikulti-nederland wordt steeds zichbaarder, en Oma Groenteman juicht dat stilletjes toe. We mogen hopen dat ze een keer écht gaat schreeuwen. Het is een emotioneel mens dat zo nu en dan volkomen ongenuanceerd uit de hoek kan komen, dus wie weet. Sonja Barend, die moet ook nog om.
Ik zou Clairy liever uitzwaaien dan een hand geven
nattebever | 22-08-08 | 13:26
Deze figuren zijn erg bruikbaar. Moet je met subsidie zo vaak mogelijk op TV laten verschijnen en het woord schenken. Of opperhoofd van alle moslims maken. Totdat zelfs de meest geharde moslim met het schaamrood op de kaken moet erkennen dat scheiding van kerk en staat misschien toch niet zo gek is, omdat Faizel het tegengestelde zegt.
Murdockyoufool | 22-08-08 | 13:28
Volgens mij is de strijd allang gewonnen, door alle aandacht voor dit soort abjecte figuren met dito eisen (boerkini's, tegen kindjes zeggen dat ongelovigen als honden leven, rechts bezuinigen en links geld geven aan polderislam enz). Nu ziet zelfs links wat voor een mongolen ze jarenlang gesteund hebben en kunnen ook zij niet meer zeggen dat er geen conflict is, of dat dat conflict verorzaakt is door de opstelling van Wilders. Misschien is dat wel zijn grootste verdienste geweest:, omdat hij als roeptoeter fungeert moet men wel nadenken over wat hij zegt om hem te bestrijden ipv alleen tegen hem in te gaan. En dan ontkom je er niet aan om ook dit soort gevallen onder ogen te zien en daarin keuzes te maken.
Faizel de zuiger, kan zo bij Smit-Tak aan de slag.
Waarom gaat hij trouwens niet op het departement van Vogelaar aan de slag?
Wordt ie toch niet geweigerd.
Ik lag vanuit mijn bed te zappen en heb het wel een hele minuut vol gehouden.
terecht dacht ik:'Daar zal GS wel wat over schrijven morgen.'
En ik ging vredig slapen.
@Schoorsteenveger | 22-08-08 | 13:35
Oud nieuws, toch even. Hier laat tante Groenteman zich in de kaarten kijken.
www.dumpert.nl/mediabase/211301/a8eea7...
Benoemen en handelen.
Wooehooo, YEAH. Fuck the RvJ!!!!!!
Polak polak?? Klinkt joods. Dat zal Falsass ook gedacht hebben dus vandaar de wilders vergelijking.
Wat een sukkel.
@BoBu
Daar zit een liedje in...
misschien dat Clairy en Hanneke sámen een presentatie-duo kunnen vormen, met zijn tweeën moet het toch lukken...
*Pet heel diep afneemt voor wat de schoorsteenveger zei om 13 uur 1*
Ahhh... kan alsjeblieft dat stukje waarin geytebaard Faizel het had over een VASTGOEDPROEF (sic) doorstaan, ook op de dumpert worden gemikt?
Dat was echt de ultieme klok-klepel uitspraak van de stakker in casu.
Nog een stijlloze tv-tip: Moslims met humor in Het Uur van de Wolf a.s. vrijdag 29 augustus. sites.nps.nl/jerome/templates/uurvande...
Murdockyoufool | 22-08-08 | 13:28
nattebever | 22-08-08 | 13:26
Precies. Die vetklep moet beseffen dat figuren als Clairy Polak gevaarlijke tegenstanders zijn als ze zich écht genomen voelen, en daar leek het hier sterk op. Zij kan héél goed de rol van martelaar spelen, en ik denk dat ze dat véél beter kan dan die zak aardappelen. En inderdaad, als Oma Groenteman overstag gaat, dan wordt het echt leuk. Dan begint het bij links echt lekker te schuiven.
Mmmm. Vond wel dat mevrouw Clairy deze meneer ietsje tactvoller had kunnen benaderen. Hij heeft ten slotte niet met haar op school gezeten. Dat worden minimaal twee klachten. (Lol)
Clairy Polak is volgens mij een vrouw, en m.i. probeert zij (en mening ander feministe) zich mánnelijk te gedragen. Zo ook gister bij die dikke moslimpad, die pad was een man, en had een grotere bek dan Clairy. Misschien tipje voor Clairy om volgende keer vrouwelijk raffinement in de strijd te gooien.
Verbaal is het erg moeilijk om te winnen van iemand die geen fatsoensnormen heeft, zoals die dikke pad.
Ik zou eerlijk gezegd zo ook niemand bij Nova weten die genoeg ruggegraat heeft om die dikke moslimpad op zijn plek te zetten, dat pleit voor Clairy...
Terecht hoor om de RvJ niet serieus te nemen. Maar waarom dan wel bij dit non-existent orgaan een klacht tegen de Volkskrant indienen wanneer die iets lelijks over de GS-generatie heeft geroepen? Beetje principieel blijven jongens!
@Schoorsteenveger | 22-08-08 | 13:21
Inderdaad, was ook mijn eerste gedachte na het zien van dit fragment. Onderschat de rol van Gutweiber niet bij het in stand houden van multiflauwekul. Zelfs als ze zich moeten onderwerpen uit naam van een zandgeloofje, gaan ze pal achter baarden staan. Maar wanneer zelfs vaandeldragers van de polikor gelijk Clairy en Hanneke (howel ze het niet zal toegeven) gaan twijfelen....
Zelfs de meest doorgewinterde Sjakie kan het niet ontgaan dat deze gast hier niet thuis hoort. Enkele reis Euro-Lines naar een land met veel bermbommen a.u.b.
Achterdocht | 22-08-08 | 13:19
In soepjurk komen vertellen dat je vrouwen geen handen geeft en dan tegelijk denken dat je klantmanager kunt worden - dan ben je het noorden toch serieus kwijt.
Die Faizel is echter niet gek, hoewel zijn pseudo-intellectuele en ook voor een jurist bespottelijke taalgebruik wel wijst op een niet al te hoog IQ.
't Is een navolger die het voor zichzelf nog net kan beredeneren en daarmee een uitstekende kandidaat is om hoe dan ook martelaar te worden. Wij hebben het laatste woord of de laatste daad van deze man nog niet gehoord/gezien.
Rare naam voor een man : Clairy.
Volledige interview Nova cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/id/NPS/...
Goed voor de lachspieren..
Ik meende wel iets van geknor waar te nemen en ook maakte ik op uit het licht opgetrokken neusje van Clairy dat ze nogal last had van de zachte natte scheten van Enait.
Murdockyoufool | 22-08-08 | 13:11
Dit interview zou wel eens een van de eerste tekenen kunnen zijn van een kentering ja. Die domme dikzak speelt met vuur als hij linkse/linksige persvrouwen als Clairy Polak wil kapittelen en in de hoek trappen, in de hoek van Wilders nog wel. Dan ben je de poten onder je multiculti-stoel aan het wegzagen.
nattebever | 22-08-08 | 13:12
Wel een poldervariantje dan, met zijn sollicitatie bij de gemeente als 'aanslag' op onze samenleving.
@Wingwoman | 22-08-08 | 13:03
Dat je gelijk hebt. Ik kan wel 10 redenen verzinnen waarom Fapsel Enait met z'n opgeblazen ego geen baan moet hebben waar hij met mensen in contact komt. Vent is hooguit geschikt voor een baantje als ballastgewicht. Tijdens een ballonvaart.
zoo je hoort hem nog net niet knorren..
Server bedankt, mijn excuses.
VVD slaat linksaf, Clairie Polak is Wilders aanhanger. Er is duidelijk iets gaande in het land...
Het stukje op de webzijde van NOVA is ook wel interessant. Die zogenaamde Raad voor de Journalistiek (grapjassen) heb ik al niet hoog zitten, maar met dergelijke uitspraken kom je wel op een niveau 'comissie gelijke behandeling' hoor. Dat het al problematisch is dat een veels te groot deel van de journalisten die naam al niet waard is, gaat dat orgaan zelf ook nog eens de boel verpersten.
Ik geloof al met mate wat er in kranten (of weblogs, ja ook hier) geschreven wordt en nou mag ik ook nog oprecht gaan twijfelen aan rectificaties. Gefeliciteerd hoor.
Het stukje op de webzijde van NOVA is ook wel interessant. Die zogenaamde Raad voor de Journalistiek (grapjassen) heb ik al niet hoog zitten, maar met dergelijke uitspraken kom je wel op een niveau 'comissie gelijke behandeling' hoor. Dat het al problematisch is dat een veels te groot deel van de journalisten die naam al niet waard is, gaat dat orgaan zelf ook nog eens de boel verpersten.
Ik geloof al met mate wat er in kranten (of weblogs, ja ook hier) geschreven wordt en nou mag ik ook nog oprecht gaan twijfelen aan rectificaties. Gefeliciteerd hoor.
Huh tegenspraak bij NOVA ? moet die vent gedacht hebben .. Nou dan zijn jullie allemaal voor Wilders . Schitterend !
Dat zelfs Clairy Prozac het niet met de baard eens was zegt genoeg over 's mans ridicule standpunten. Afvoeren die gek.
@vleesboom
"En daarmee is het na GeenStijl en Elsevier het derde medium dat dit volstrekt non-existent orgaan niet langer serieus neemt."
Na Elsevier, HP/De Tijd en GeenStijl ook Nova in die volgorde.
Wel jammer dat je als journalist of nieuwsmedium van alles naar buiten mag brengen maar dat men in de verdediging schiet wanneer er tegengeluid klinkt.
Clairy Polak is wel een puntje gestegen in mijn waardering, ze staat nu op -99999 op waarderingslijst.
Ze liet dat vieze vette islam varken zichzelf mooi voor lul zetten met het verkeerd gebruik van dure woorden, Clairy Polak is een Wilders aanhanger, nah als dat zo is dan ben ik Ella Vogelaar :-)
Faizel Enait.....
De lachwekkende haatbaard, denkt indruk te maken door zoveel mogelijk moeilijke woorden in een zin te gebruiken, de sukkel heeft kennelijk zelf niet door dat hij op die manier als een dronken -rechtenstudie- koorbal klinkt en overkomt, zelden zo'n mongool gehoord danwel gezien.
sjaakdeslinksesul | 22-08-08 | 12:46
Ik vind dat je met je kwalificatie 'autistische mongool' Faizel veel te veel credit geeft.
Hij is een typisch voorbeeld van de WTC-invlieggeneratie.
Eigenlijk is het nu tijd om door te pakken. Dezer dagen moeten de ogen van een groeiende groep mensen zijn geopend. De dagelijkse voorbeelden van islamintolerantie en de onhebbelijkheden van het christendom in het debat over embryoselectie doen hun prettig vernietigende werk. Duw die relitroep uit de openbaarheid!
Dit manneke zou ik niet eens op mijn hamster laten passen, laat staan dat ik hem met uitkeringstrekkerts zou laten werken! Wat Clairy betreft: ik dacht dat zij, als weldenkende progressieveling, wel mee zou gaan in die viespeuk zijn mening. Kennelijk is het anders als het jou zelf overkomt...
Ook als hij wel handjes had willen geven, lijkt die man me niet geschikt voor welke klantgerichte functie dan ook. Je zult je ziel en zaligheid maar aan zo'n griezel moeten voorleggen.
Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou posten:
Clairy Polak +1
Zeer amusante televisie..., en respect voor Clairy Polak....., dat ik dat ooit nog een keer zou tikken..., het moet niet gekker worden....., want betreft die bebaarde mafketel: hoe is het bij de baard van Allah toch mogelijk dat die slecht formulerende, met moeite de Nederlandse taal beheersende idioot een studie heeft afgerond....., en dat wilde klantmanager worden???
Ik ben de draedt kwijt. Ik geleauf dus dat GS eerst de RvJ niet erkende want toen werden we gedaagd maar gingen niet en toen weer wel want toen daagden jullie de stalinkrant. Maar vandaag nemen we ze dus weer niet serieus. Nou ja goed ik ben een pragmatisch mens dus whatever. Maar wat a.logger zegt is wel zo. En willen jullie Obama geen Hussain meer noemen. Zeau triest.
Clairie versus haatbaard gaf me een leuk klein stukje verbaas televisie.
@ pastoor Lanckohr 13:03: Niet zeiken, zeer eerwaarde.
oeps moest d staan.
En die baardmans had Klantmanager willen zijn? Dit drammerige ventje was niet eens geschikt geweest al had hij wel handen geschut!
wat bedoelt men met persvrijheid als je nog niet eens mag wildplassen?
Als ik Clairy Polak was geweest had ik dit griezeltje een "handdruk" gegeven door hem eens flink in z'n gezicht te slaan... Maar zij was, Wilders fan of niet, zo fatsoenlijk haar frustratie (redelijk) te verbergen. Haar geduld heb ik dan ook bewonderd.
Clairy, je hebt méér ballen dan alle handenschudweigeraars bij elkaar. Wees blij dat die zak vol pissige verongelijktheid je geen handen wil schudden, want dat zijn héél vieze, vunzige, smerige handjes. Dat zijn handjes die beduimelde bladzijden omslaan van enge boeken vol met enge waarheid die zich over de wereld verspreid heeft als etterende pus. Telkens als zo'n betweter zijn stinkende bek open doet is het alsof er wéér een zwerende wond wordt opengereten en het stinkende vocht over ons wordt uitgesproeid. De adem van die vadsige zelfingenomen arrogante fundamentalist stinkt honderdmaal erger dan de gier van duizend varkensstallen.
Mooi om te zien hoe moslimflikkers als Vazal een scheiding aanbrengen tussen goed en slecht. Ze verwachten bijstand van kruipers uit de linkse hoek, media, partijen als PvdA, GL en CDA, instanties, en schrikken hevig wanneer ze tegengas krijgen. Stiekem, heel stiekem, deelden ze Nederlanders reeds in: moslims, dhimmi's en ter dood veroordeelden. Pats. The tables have turned.
Jaap, uit de Gouden Kooi, met een Ena Sharples dingetje op...
* het wereldtelevisie vindt *
Toch wel fijn dat Clairy vermeldt dat 'ik als vrouw beledigd ben'. Je zou het bijna vergeten.
Wat een ongelooflijk infantiel welles-nietes gesprek is dit, mede door de beheersing van de Nederlandsche taal door die mo en de ''vrouwelijke trots'' van Clairy. Zou Polak eindelijk de koran gelezen hebben en de passages waarin wordt opgeroepen Jeauden en ongelovigen, apen en varkens over de kling te jagen?
jaap stobbe +1
overigens allerleibochtenwringende actie om fragment onder aandacht te krijgen
Je zal zo'n dorpsgek aan tafel hebben zitten. Ze liet hem zichzelf netjes voor lul zetten.
*doet net of ie hand geeft en brengt hem dan snel naar neus en wappert met de vier rechtopstaande vingers*
Wordt Clairy toch nog geyl!
voor de eerste keer: Respect voor nova!
Een goede ontwikkeling. Opvattingen worden meer naar hun kern toegebracht en verstommen minder in het Nieuwe Linkse Lente Gejuich, zodat zelfs Nova eens ziet waar je dan uitkomt. In een islamitisch land zou dit optreden niet misstaan. Des te meer hier. Laten we vooral doorgaan met het toebrengen van opvattingen naar hun kern.
Als de weledele heer Enait een echt geldig excuus wil hebben voor handweigeren, moet hij voor de grap eens een geit o.i.d. stelen in een islamitisch land.
Zou die mafkees niet naar een land gaan waar het beter is.
Dagblad De T. heeft zich nooit een aars aangetrokken van die pijprokende net-nietjournalisten. Nova is het vierde medium dus.
bakboord | 22-08-08 | 12:41
Nee, als je in het nauw gedreven wordt in een debat ga je meteen in de tegenaanval. Wanneer je tegenstander dan kwaad wordt doe je verongelijkt. Klassieke debattrucs, alleen uitgevoerd door een autistische mongool die niet doorhad dat Polak zich niet echt op de kast liet jagen.
Die kerel heeft denkt dat het strooien met moeilijke termen de indruk wekt dat je intelligent bent. Mwoahahaha, lutser.
Ah, duidelijk, een linksche omroep dus, want wet- en regelgeving bestond toch al niet voor die Duyvendakjes...
Pfff, waarom krijgt die man steeds weer gelegenheid om zijn gedachten uit te dragen?
Wat een lutser die Faizel. hahaha. En wat was die Clairy op d'r pik getrapt zeg. hahaha prachtige tv.
Gewoon doorlullen, niet luisteren, niet ingaan op inhoudelijke vragen, omtrekkende bewegingen. Het is wel duidelijk inmiddels. Heft zichzelf echt wel op zo hoor. Kwestie van tijd.
Hahaha die Faizel.. schattig..
Tip: gebruik alleen moeilijke woorden als je begrijpt wat ze betekenen.
Je betoog eindigen met 'als hem', bewijst wie je werkelijk bent: een domme pipo met een baard, die achter elke boom Geert Wilders ziet..
Kijk uit achter je!! Geert! Oh nee..
Tv moment vh jaar bij deze genomineerd!
Dat gezeur over het onevenwichtig verslag van democraten en republikeinen.. Amerikanen doen het zelf ook. Oboemah is gewoon veel interessanter dan die leipe ouwe.
"De persvrijheid gaat niet verloren onder druk van externe bedreiging, maar door gebrek aan interne kracht en weerstand; niet door gebrek aan vrijheid, maar door teveel." (Rijksleider voor Propaganda, Joseph Goebbels, 1936).
Er staat wel vaak DAT in mijn stukje, kan best minder.
Clairy Polak +1...
Oeh, Clairy! Gij rechtse deerne! Verleidster van alle moslimmannen! Onderwerpt u aan de almacht van Faizel Enait, onze hoeder van échte vrouwen!
De enige medewerker van Nova met gevoel voor humor is de kapper van Clairy Polak.
Ik heb de uitzending gezien, en moet toegeven dat Clairy zich kranig heeft gedragen.
Er zijn momenten geweest dat ik dacht, zodadelijk grijpt ze hem!
Wat betreft dat ding met de naam, Faizel Enait..., graag terug schoppen naar dat hol waar dat ding uitgekropen is.
Bah wat een engert is dat toch.
Bij een zuurbekje denk ik altijd aan dat verongelijkte gezichtje van Geert W.
Clairy verdient een perenijsje!
Geert Wilders is een loopjongen van de joodse staat. Polak is joods. 1+1=2
REAGEER OOK