Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

180+ over A6. Ambulance wil graag dood.

ambulantio100.jpgHier op GeenStijl hebben we het vaak voor ambulance-personeel opgenomen. Die moedige mensen, die levens redden. Die petjes-dragende automobilistjes van het asfalt moeten schrapen of uit een boom moeten peuteren. Klotewerk, maar iemand moet het doen. En dat vaak onder zeer zware omstandigheden. Want tokkies van allerlei ras & kunne worden nog al eens boos op de broeders en zusters als de aanrijtijd weer eens drie in plaats van twee minuten is. Lekker reanimeren is dat, met zo'n horde woedende Hunnen in je nek. Gelukkig is ook ambulance-personeel af en toe gewoon tuig. Want we hebben beelden van zo'n gele jongen, die op de A6 bij Lelystad met 180+ richting Emmeloord jakkert. Zonder bijzondere signalen uiteraard. Te gek voor woorden.

Reaguursels

Inloggen

Dus we hebben hier een een of andere nageboorte die met een cameraatje in zijn hand achter een ambulance aanrijdt met 200 km/uur om daar vervolgens met 180 km/uur achteraan te sukkelen. Daar levert hij dus commentaar bij, voorzien van diverse vormen van afkeur, terwijl hij zelf het vijfvoudige aan gevaar op de weg veroorzaakt. Neqschodt en dit filmpje van de Dumpert aub.

NLCircle | 18-08-08 | 15:37

goh is dit nog steeds actueel?

The Patriarch | 18-08-08 | 13:43

vandaag overigens toch te druk.

cugel | 18-08-08 | 09:51

Ja, kan van werk reaguren: ander IP adres want op ander netwerk. Hopelijk zit de sukkel die het netwerk een ban bezorgde nog op het oude netwerk.

cugel | 18-08-08 | 09:51

test

cugel | 18-08-08 | 09:49

Wij zijn allen broeders!

Dr R. Clavan | 18-08-08 | 04:48

Lekker bijdehand er met 200 achteraangaan:s
Had ie cker ook graag in zo'n snelle ambulance willen liggen ;)

Oja alarmdiensten zowel politie hebben, zonder enig optische signaal dan ook, vrijstellingen..
- binnen bebouwde kom mag er MAXIMAAL 20 km/u te hard worden gereden
- buiten bebouwde kom mag er MAXIMAAL 40 km/u te hard worden gereden
- bij achtervolgingen of bijzondere omstandigheden mogen bovenstaande limieten overschreden worden mits goedgekeurd door de officier/meldkamer
- verkeerspolitie mag zelf handelen en kan bovenstaande limieten overtreden zonder officier/meldkamer in te schakelen.

itme | 17-08-08 | 22:52

Smerige zuignap... één handje aan het stuur en dan 200 rijden.

zoutwatercavia | 17-08-08 | 17:33

Pffft.. Niet bepaald voorpagina-waardig dit hoor. Dat die nazi achtervolgert zichzelf maar om een boom vouwt ofzo...

Geronimous | 17-08-08 | 14:59

"Te gek voor woorden." Uiteraard refereer ik hier aan het zieke kind dat het filmpje heeft gemaakt. U weet wel, de losert die hierboven al ettelijke malen volkomen terecht is afgefakkeld.

Ik begrijp echter niet helemaal waarom de redactie hier klakkeloos en kritiekloos meegaat met de sneue filmert en slechts rept over de resultaten van de waarneming en niet over de methode waarop deze tot stand is gekomen. Opereert GS vanuit een referentiekader waarin de volstrekt foute werkwijze van de sneue filmert helemaal niet opvalt? Het lijkt er sterk op.

sjoerd zwoerd | 17-08-08 | 14:07

Wat een gezeik, van 180 km/p/u ga je echt niet dood. Laat die Ambulancejongen zich lekker uitleven. Fatsoensrakkers, op de trein met julllie. Freie Fahrt für Alle !!! Jawohl.

StrumaHond | 17-08-08 | 14:00

Werelds ... Dit moet ik vaker zien. Een ambu wat 180 knalt over Neerlands wegen. Heerlijk. En die filmpauper moet ff normaal doen ..

Luliezer | 17-08-08 | 11:36

blik op de weg, blik op de weg, blik op U gezicht ja!
Kruip lekker terug in je muffe stoffige kantoortje en ga weer lekker stofzuigers verkopen!
Die lui rijden zo hard om moraalridders als jou zo snel mogelijk met je botte gezicht uit je airbag te pulleken als je met je leasebak in de sloot langs de A6 bent geknald. Wed maar dat die gozer in die gele F1 bak WEL twee handjes aan het stuur heeft.

BTW: Beetje kansloos als je eruit gereden wordt door een ambulance en het dan ook nog gaat filmen... zou ik niet echt trots op zijn, wel?

Methadon | 17-08-08 | 00:39

Weer zo'n door Spee geindoctrineerde landverrader. Kijk nou eens lul, 180 op een lege snelweg! In Moffrika doen ze dat iedere dag. Nix spannends. Maar ja, voor een echte Nederlandse kliklijnridder is 180 natuurijk verschrikkelijk.
Welkom in dit bruinhemdenland!

Gerrit_Galbak | 16-08-08 | 22:50

Wat een stakker om achter zo'n ambulance aan te gaan jakkeren. Een ambulance hoeft toch alleen maar zijn signalen te gebruiken om aan te geven dat hij door rood gaat rijden en dat je hem erlangs moet laten? Als hij gewoon door kan rijden zijn signalen toch optioneel? Lijkt me niet dat die ambulance iets fout doet. Die randdebiel in zijn auto erachter uiteraard wel. Rijbewijs innemen en hopen dat als die mongool zelf een ambulance nodig heeft dat deze dan eerst even een koffie pauze gaat houden.<p>
Eikel.

fappefras | 16-08-08 | 21:54

zielepiet

trekzalf | 16-08-08 | 21:07

Ja, volledig onverantwoord van die bestuurder van de ambulance. De volgende keer wat vroeger vertrekken. Dan hoeft ie zich niet zo te haasten!

geenhalvefinale | 16-08-08 | 18:06

Een ongelooflijk dom en onverantwoorde knul om zelf de achtervolging in te zetten. Misschien heeft het ambulancepersoneel zelf de auto achter hen ook opgemerkt en het kenteken genoteerd.

ZouteZeeuw | 16-08-08 | 16:44

sjeesus laat ze, die lui schrapen de lijken van de straten en bomen,
als ze met 180 over de snelweg willen kachelen (wat perfect wil met zo'n ambu en onze snelwegen.
geenstijl wordt een beetje zeikerig laatste tijd

piekartz | 16-08-08 | 15:28

css.... | 16-08-08 | 08:33 het was een Mercedes-Benz Sprinter 318 CDI, met een Chevy van een paar ton rij je niet zo comfortabel 180 . Gewoon met een 3,0 liter dieselmotor, zuinig maar toch snel zoals we kunnen zien. Wat kunnen die Duiters toch motoren bouwen...

Shaw88 | 16-08-08 | 13:13

De filmert is een aso!!
Ambulances doen expres geen toeters en bellen op de snelweg ivm. zulke mafkezen als die filmert.-100 kudo's voor de filmert,klootzak!!!!

René from the Café | 16-08-08 | 12:56

Ik hoop voor de filmer dat als hij ooit met spoed een ambulance nodig heeft, dat ze dan ook 180 km/h rijden; achteruit!!!
Wat een boehoe-kijk-eens-wat-ze-doen-kneus zeg!

datzegik69 | 16-08-08 | 12:01

Vooral met 200 achter gaan rijden dan.

Ariel | 16-08-08 | 11:59

Misschien kan die 'klever' dit artikel (Okay, gaat over Politie. Maar ook een hulpverlenings Instantie) eens lezen en het dan nog eens proberen. Kijken of tie dan nog zo'n grote bek heeft.
.
www.politie.nl/haaglanden/nieuws/meer/...
.
Vaak wordt er geen toestemming gegeven om optische en geluid signalen te gebruiken. Er wordt er dan wel fijntjes bijgezegt; "Maar rijd U wel door". Over een goed verstaander gesproken!

4links1rechts | 16-08-08 | 11:24

zielig figuur..
hij mag hard en ik niet en dat is niet eerlijk!!

arie1985 | 16-08-08 | 10:48

Mooi hé zo'n Chevy... weeg een paar ton en met gemak 180... wat is het leven toch mooi met zoveel power onder je kont.

css.... | 16-08-08 | 08:33

O JEE!! ga janken stelletje regelnichten

ginsletje | 16-08-08 | 04:26

Geenstijl, ga eens deaud
Ambulance hoeft geen signalen te voeren; filmer op dumpert is daarintegen een deaudgewone stumper.

MaximusBrood | 16-08-08 | 03:31

pritt spee - burgerlul

Jean | 16-08-08 | 02:31

Vorige week vrijdag werd mijn vader, met hartstilstand, van Bergen op Zoom naar Breda gebracht, slechts 49 kilometer, ambulance reed op dit traject ook met pieken van 180km/h, conclusie is dat het optijd in het goede ziekenhuis was en nu nog springlevend is, als we voor iemand respect moeten hebben zij het de ambulance medewerkers wel, ze zijn altijd als eerste aanwezig bij de eerste "shit" en helpen iedereen die het nodig heeft...
Dan komt er een loser die deze mensen wilt achtervolgen... Zoals in eerdere reacties al genoemd, ik hoop dat ze jou pa met 80 km/h naar het ziekenhuis zullen vervoeren, veel succes bij de DELA....

lepelstraat | 16-08-08 | 00:53

Afgewezen voor de politieacademie maar het uiteindelijk toch nog tot verkeersregelaar weten te schoppen, deze automobilist.

Wellicht dat zijn zucht naar aandacht hem ooit nog een eervolle vermelding op een site als district8.net oplevert. Jammer dat die ambulance niet z'n handrem aantrok.

Spritzmeister | 15-08-08 | 23:27

@ @vostro | 15-08-08 | 15:03
Wilde eigenlijk niet eens reaguren op dit topic aangezien deze held al aardig de grond in is gebasht maar jij.. jij lutser, Je zult verdoeme maar met een groene zeikvinger als jou een oorlog voeren... Boem, Boem... he waar is Rikkie nou?
"die is z'n geweer aan het halen, ligt aan het einde van het kamp. LUL!

Houtbar | 15-08-08 | 22:44

O ja, ik ben het met die 247 mensen boven mij ............ eens.

triple.pi | 15-08-08 | 22:29

Dus als de toeters en lampjes niet aan staan heeft ie geen haast?
Wie weet ligt er gewoon achterin iemand bijna dood te gaan, of hebben ze donororganen aan boord. Dat zie je aan de buitenkant toch niet.

Cookie v. eigen deeg | 15-08-08 | 21:51

btw, heeft iemand het email adres van de filmer? Ik heb namelijk zin om hem
3 pagina's lang z'n nsb-huid vol te kankeren.

von sokkenstopfen | 15-08-08 | 21:49

ik hoop dat iedereen die die ambulance veroordeeld, zichzelf morgen
met 150kmh om een boom krult, en dan niet op tijd het ziekenhuis halen
omdat hun ambulance het vertikt om harder te rijden dan de max. snelheid,
want het zou wel eens kunnen gebeuren dat het personeel in de haast niet
eens in de gaten heeft dat ze de reclameverlichting per ongeluk een keer vergeten zijn aan te zetten, en die gok kunnen ze dan niet meer nemen.

von sokkenstopfen | 15-08-08 | 21:45

En ik zie het probleem niet in die saaie lange suffe polder!!!!!

.grover | 15-08-08 | 21:21

Jammer redactie, zielig gezeik van jullie dit!!! Van dat sneue jochie ook!!!!!!!! Grote tegenvaller!!!!!

.grover | 15-08-08 | 21:20

Stomme prutsers.

Een ambulance rijdt alleen met licht en loei als het noodzakelijk is om de medeweggebruikers te waarschuwen. Niet continu.
Daarnaast is het voor patient ook niet altijd prettig om bijvoorbeeld bij ritje mestrich - grunning continu die loei boven zijn hoofd te hebben.

Ik zeg enkele reis groningen met ernstige brandwonden patient ?
Beating-heart-donor ?

CT Surgeon | 15-08-08 | 21:14

[quote]Hier op GeenStijl hebben we het vaak voor ambulance-personeel opgenomen. Die moedige mensen, die levens redden. Die petjes-dragende automobilistjes van het asfalt moeten schrapen of uit een boom moeten peuteren. Klotewerk, maar iemand moet het doen. En dat vaak onder zeer zware omstandigheden. Want tokkies van allerlei ras & kunne worden nog al eens boos op de broeders en zusters als de aanrijtijd weer eens drie in plaats van twee minuten is. Lekker reanimeren is dat, met zo'n horde woedende Hunnen in je nek.[/quote]
-
Tot hier toe was ik 't roerend met je eens, maar wat daarna kwam...
Je reinste NSB gedrag...
Foutje...

Bert M. | 15-08-08 | 21:12

na ... genereren , mist natuurlijk 'veilig te stellen'.

Shaw88 | 15-08-08 | 21:00

@Pritt Stift
Sjeeezzz, had jij ff een hersendode bui ofsow?! Ga gauw je bek spoelen lutser!

Post van Gnorfie onder dit klutfilmpje in de Dumpert:
Lijkt mij duidelijk hoe iedereen over dit nsb'ertje denkt. Permanente ban van de dumpert wat mij betreft. Even voor de duidelijkheid: ik doe ditzelfde werk en geloof me maar als ik zeg dat geen enkele ambu-chauffeur 180 rijdt zonder noodzaak. Hij kan trouwens WEL zijn lampen aan hebben gehad want de zwaailampen voor, zijkant en achter zijn meestal apart te bedienen. Heb ook weleens gehad dat een collega me attendeerde op het feit dat mijn zwaailampen achter het niet deden. De eerder genoemde black box klopt ook: alles wordt geregistreerd en uitgelezen bij een evt ongeluk. We rijden ook erg graag links, en mogen dat ook. Hebben bij A1 (spoed) en A2 vervoer (spoed zonder optische en geluids signalen) ontheffing van het verbod om links te blijven rijden. Het asfalt is ook vaak beter en levert meer comfort op voor de patient omdat we door kunnen blijven rijden en niet steeds van baan hoeven te wisselen.
Ondanks alles hebben wij ALTIJD te maken met Artikel 5 van de wvw: Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Wij mogen dus ook geen voorrang nemen maar we laten we zien dat we het graag willen hebben ;-) Ik hoop echt dat dit lutsertje zich DIEP gaat schamen en zichzelf eens onder de loep gaat nemen. Misschien dat ie dan ooit nog eens zijn mond leert houden als niet om zijn mening wordt gevraagd.
Ik heb gezegd,
Gnorfie.

Van8er_t_behang | 15-08-08 | 20:59

Paashaas1985 | 15-08-08 | 19:56 alarmlichten!? Dat doe je alleen als je op de vluchtstrook staat, als je erg snel rijdt zet je hooguit je linker knipperlicht uit. Btw, Koosje SSpee propageert slechts om de idioot rigide snelheidsbeperkingen op autoSNELwegen die veel inkomsten (en zijn veilige zetel) genereren, niet omdat veel snelheidsverschillen op autosnelwegen zo gevaarlijk zouden zijn. Op wegen waar rijbanen níét gescheiden kan je wel snelheidsverschillen van 160 km/h hebben op <-> 6m asfalt

Shaw88 | 15-08-08 | 20:58

met toeters en lampen rijden betekent slechts dat je een voorrangsvoertuig bent...

plicieman | 15-08-08 | 20:58

worden ze openeens roomser dan de paus. een ambulance mag van mij alles

klapvee | 15-08-08 | 20:27

Paashaas1985 | 15-08-08 | 19:56
Koos don't surf

President Babboe Bab | 15-08-08 | 20:26

Kenne we nu ook nog ff de naam, het adres en tel. nummer van persoon in kwestie ontvangen?

En inderdaad, op de A6 rijdt nooit een kop.. Laat staan de rest van bovenstaand uit wetboek, dat de feiten voorop stelt.

NLSteen | 15-08-08 | 20:17

Mag een ambulance zonder sirene wél 180 rijden en een pliesieauto niet?
Ik zou me ook doodschrikken wanneer een ambulance zonder sirene me met meer dan 60 km/h zou inhalen. Het blijft onverantwoord rijden van die ambu!

Dundunbanza | 15-08-08 | 20:17

Hey gast, jij mij een keertje filmen als ik op motor langsblaas? want hiervan springen de tranen in me ogen!

koffiebaas | 15-08-08 | 20:17

Hulde voor de broeders/zusters in de ambulance en een levenslange ontzegging van de rijbevoegdheid voor de filmerts... Wat een huilerts zeg!

McWelpie | 15-08-08 | 20:10

Ik weet niet wat jullie voor een volk zijn. Maar als jullie wel eens de campingzender bekijken dan horen jullie Koos Spee ook zeggen dat:

HET GEVAARLIJK IS OM MET EEN GROOT VERSCHIL IN SNELHEID ANDERE AUTO'S TE PASSEREN.

Ik vind wat die ambulance doet wel degelijk niet door de beugel kunnen. Als hij zo hard rijdt dan mag hij op zijn minst alleen de alarmlichten aanzetten. Ik ziet dit ook regelmatig in de avond uurtjes hier op de snelweg. Ambulance die rijdt van erg snel maar heeft wel zijn alarmlichten aan om aan te geven dat er iemand langs moet c.q. dat er iemand SNEL langs moet/komt.

Dus reaguuders, denk hier maar eens overna in de zin van Koos Spee. Hij zal het allicht met mij eens zijn als het gaat om de veilgheid op de weg. gegroet.

Paashaas1985 | 15-08-08 | 19:56

Gutte gut.. heel erg laag van GS om de ambulance-dienst te bashen, Nederland weer op z'n kleinst. Een ambu uit Groningen in de buurt van Lelystad.. goh, die hebben vast even een McDonalds opgezocht. Ze hebben vast geen andere reden waarom ze in die buurt moesten zijn.

Wapwap | 15-08-08 | 19:24

@ KlopKlop | 15-08-08 | 17:12
IDD zij hebben een speciale opleiding.
Zie hier tinyurl.com/6zj67u

Mongeaul | 15-08-08 | 19:14

Breeking nieuws???? Of was die ambulance onderweg naar de GS redactie met een doos of wat komkommers???

hero_of_heaven | 15-08-08 | 19:03

"Een echte vent, wordt geen agent.. ja, dat werd mij vroeg als kind al ingeprent, maar als je toch eerlijk bent.. dan hebben we allemaal iets van een oom agent". Tjonge man, ga Ton van de Meer liggen pijpen ofzo. Wat een idioten heb je op de weg tegenwoordig.

patat - generatie | 15-08-08 | 19:00


leipe shit ouwe! Zat LSO achter het stuur???

El Barto | 15-08-08 | 18:57

@ Weeraanmelden

ermm.. incuberen? zou rustig aan doen met dat zuipen..

stomas | 15-08-08 | 18:50

filmert/postert = NSB'ER..... ga lekker deaud ofzo!

(@ adje GS post het dan wel niet, maar ze kunnen het wel blokken en hoeven er zeker geen extra artikel van te maken!!! Is het gelijk weer duidelijk dat de telegraaf een aandeel heeft in GS)

Denis1337 | 15-08-08 | 18:39

Boeiend huil nsbeaguurder! Dikke boehoe zeg...
.
Laat die jongens ook eens even lekker stoom afblazen man... Schuif zelf anders even lekker een paar boomkleverts van de bomen af.

El_Tigre | 15-08-08 | 18:31

Trouwens, als die voorin reedt, zag maar die maar 1 broeder;
De bestuurder.
De verpleegkundige broeder zat achterin met 180 km/u een leven te redden/te stabiliseren.
Met 180 over de A6 redt je vering niet, dus doet het hem/haar maar na!
ff incuberen of levensreddend infuus plaatsen terwijl de bestuurder moeite moet doen om anderen te ontwijken.
Graag een lintje voor deze helden en een levenslang verbod voor deze NSB-er!
Zo. ik ga lekker zuipen, het is weekend.
Ik drink er eentje op onze broeders (m/v) !

Weeraanmelden | 15-08-08 | 18:29

gas erop

Latinaf*cker | 15-08-08 | 18:28

Kansloze boomklevert,
Achterlijke idioot om zo achter een ambulance aan te rijden.
Als ik dit soort dingen zie ben ik alleen maar blij dat ik er niet inlig.

Ambulancebroeders +100000000000000000
Kloodtzakje -100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Vladimir Kalasnicov | 15-08-08 | 18:20

inderdaad zoals Shaw88 al zegt: iedereen die een beetje 'weet hoe het er in het verkeer aan toe hoort te gaan' (nsb-type die volvorijdert) en iedereen die goed kan auto-rijden overdrijft wel eens zijn snelheid. Een overdrijving is nog altijd iets anders als iets falikant 'fout's zoals door rood rijden of over het verdrijvingsvlak rijden. Verhogen die maximumsnelheid, naar 160 km/h. Rijdt iedereen toch al op de linkerbaan. Gaat prima. Meer vrijheid voor verantwoordelijke automobilisten!

Joris de Koekebakker | 15-08-08 | 18:10

Olympische sporters rijden Volkswagen.
Een nieuwe sport misschien?

Bakfietsknuffelaar | 15-08-08 | 18:10

Ga eens ....
Graag de ip adres van de uploaden achterhalen, boete voor het vasthouden van de mobiel uitdelen, en nooit meer recht op hulp verlenen.
En rijbewijs innemen, want hij ging harder dan 50 km/u.
Ouwe NSB-er!

Weeraanmelden | 15-08-08 | 18:06

ps. GS plaatst deze filmkes niet, dat doen de losers zelf. Weet je nog? web 2.03 enzo

Adje_Online | 15-08-08 | 18:00

Vuige NSB'er... hope you die...

Plonk | 15-08-08 | 17:56

Helaas zijn er heel veel mensen die direct ambulance én andere hulpdiensten benaderen als mislukt 'moraalridders'. Het is zo dat ik begin dit jaar door een ambulance (met zeer veel spoed ivm een mogelijke herseninfarct) naar het ziekenhuis vervoerd moest worden. Door de heftige hoofdpijnen waar ik op dat moment last van had werd er, na overleg met het ziekenhuis, politie én meldkamer, afgezien van het voeren van geluidssignalen....

Ik ben blij dat de ambulancechauffeur zich toen niet aan de max. snelheid heeft gehouden... voor hetzelfde geld was het WEL een herseninfarct... (nu 'gelukkig' alleen maar een enorme fysieke uitval door langdurige blootstelling aan stress...)... maar toch...

Dus... filmert... je weet niet wat er aan de hand is als je ACHTER een ambulance rijdt... en zeker als je dan het lef hebt om ZELF alle(!) verkeersregels aan je laars te lappen...

momenteel kent ons land TEVEEL van jou soort... de mond vol van wat een ander WEL of NIET mag doen... maar totaal geen besef meer van hun eigen gedrag....

Verbeter de wereld én begin bij.... NEE... NIET DIE ANDER!!!, maar bij JEZELF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ursus Arctos | 15-08-08 | 17:54

Kan die titel trouwens niet anders? "180+ over de A6. Ambulance red leven, achtervolger wil graag dood?"

BitchSuperSoaker | 15-08-08 | 17:50

beeetje jammer hoor dit...
volgensmij zit de filmert toch echt zelf fout en die ambu mag het wel!

RudieBoy | 15-08-08 | 17:40

Er zijn hier altijd van die zielige figuren die denken dat 180 hard is en dat het onverantwoord zou zijn om zo snel te rijden. Flikker op man. Weet je wat gevaarlijk is? Dat zijn de medeweggebruikers hier in NL die stelselmatig niet in hun spiegels kijken en daarbij gewoon van baan wisselen. DAT maakt 180 rijden hier gevaarlijk. Op de A6 met droog weer en weinig verkeer kan je ook 250 karren, net zoals op de A31 in D. Weet je wat gevaarlijk is? Met 180 achter die ambu gaan rijden; je hebt dan geen overzicht wat er voor die snelle bus gebeurt lutser. Waarom GS dit topic post is mij een raadsel. Jullie rijden toch allemaal in een RS4? Dan weet je ook dat je in die kar pas bij 170 naar z'n 3 schakelt, en dat je binnen 2 seconden weer vanaf 170 op de 80 zit. Of rijden jullie stiekum toch in een seat ibiSS/SA?

BitchSuperSoaker | 15-08-08 | 17:39

@ BlueTec | 15-08-08 | 15:55
Ik snap dat je niet echt blij bent (zacht gezegd) met dergerlijke ambulance bestuurders. Maar daarom ze allemaal over 1 kam scheren gaat mij iets te ver. Helemaal na 14 jaar.

Sphere | 15-08-08 | 17:34

Ben dol op auto-toeter-de-toet topics. Waarom is er eigenlijk een maximumsnelheid op de A6? Je kunt er doorgaans zonder anderen te hinderen makkelijk > 200 km/u rijden. Dat geldt voor wel meer wegen buiten de Randstad en bovendien, ook in de Randstad kun je op veel tijdstippen ook gewoon doorplanken. Op de A4 zondagochtend - levert 250 km/u geen enkel gevaar op.

Maar nee, ambtenaren hebben een OV-jaarkaart en kunnen geen autootje kopen dat harder kan dan 130. Stelletje zeikerTs.

nattebever | 15-08-08 | 17:32

hmm.. een verrot golfiie die 4000 toeren maakt bij 200km/h. En zie die witte Daihatsu op het laatst die ze met 180 inhalen?? Volgens mij moet meneer gewoon eens naar zijn km teller laten kijken, klopt echt geen hol van. De auto's die ze inhalen rijden max 20km/h zachter dan die loser (en ambulance). Gewoon gelul van iemand die een apk afgekeurde bak rijdt.

Adje_Online | 15-08-08 | 17:21

Hahaha, ik zal achter die lullo aan,omdat ik vond dat hij weer te hard reed, maar mijn batterijen waren op van m'n gsm dus kan ik u de beelden niet laten zien, die overigens te gek voor woorden zijn!

Hyppo Kriet | 15-08-08 | 17:17

Nou? Is het al bekend wie die vuile tering Anton Mussert is?

Isser | 15-08-08 | 17:17

"De politie heeft altijd, dus ook zonder optische en geluidssignalen, vrijstelling van het Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens. De politie mag dus ook zonder optische en geluidssignalen de verkeersregels negeren."
 
Hetzelfde geld voor brandweer en ambulance.
 
achtergronden.district8.net/spoed-zwaa...

zedong | 15-08-08 | 17:12

En de dames en heren die de gele kanari besturen hebben in tegenstelling tot veel Audi, Bmw, Alfaromeo etc bestuurders, WEL een speciale opleiding en de ervaring, kennis en kunde om wel veilig over de Nlse polderstraten te kunnen scheuren...

KlopKlop | 15-08-08 | 17:12

@filmer
Zoek een baas, een leven of verzuip jezelf gewoon in een kanaal. Zoals al eerder genoemd die ambulance hoeft geen licht of geluid te hebben, bovendien was er ruimte zat en is er dus geen reden om andere weggebruikers te laten schrikken, rechts blijven rijden zal er ook wel mee te maken om de ambulance zo stabiel mogelijk te houden, misschien lag er wle iemand achterin. Jij daar in tegen moet gewoon het rijbewijs inleveren; wees een vent en doe het vrijwillig voor iemand je zouteloze stem herkend en je erbij lapt.

zedong | 15-08-08 | 17:07

Proberen de ambulancebestuurder te naaien door het kenteken en regio te vermelden... omdat ze MISSCHIEN zonder reden te hard rijden... en er zelf met 200 achteraan rijden om ze er maar bij te kunnen naaien.

Waar gaat het je dan om? Je vind dat te snel rijden gevaarlijk is? En daarom rij je zelf maar NET zo hard. Terwijl de ambulancebestuurder getraind is om snel te rijden en jij maar een achterlijke aap bent die denkt iets op het spoor te zijn...

Het gaat je puur om het erbij naaien, kut NSB-er

Reageerder | 15-08-08 | 17:07

Was die teller wel geijkt? Wie zegt mij, dat die ambulance wel 180 reed? Hij kan wel lekker zijn mobieltje telkens op zijn eigen snelheidsmeter richten, maar als die meter kapot is en ipv 100 deze 180 aanwijst, probeert ie er wel iemand in te luizen... Lutser ! Bemoei je met je eigen zaken !

reddingo | 15-08-08 | 17:01

En bedankt GeenStijl. Nu weet ik het echt zeker:
Jullie niveau is gedaald tot dat van een halve pinda.
Bedankt voor de eerste jaren, waarin jullie vernieuwend waren. Helaas hebben jullie het niveau niet weten te handhaven.
Bij deze worden jullie officieel verwijderd uit mijn iGoogle startpagina en was dit mijn laatste gereaguur.

Het ga jullie goed.

Met vriendelijke groet,

Enfant Terrible

Enfant Terrible | 15-08-08 | 16:57

Als er ooit een ambulance voor mij nodig is mag hij 250 km/uur rijden, met of zonder signalen.

James Lost | 15-08-08 | 16:56

@Harrie
en de comments....

ijsklont | 15-08-08 | 16:45

Geenstijl is 100% overgenomen door de Televaag en gelijk zie je het niveau van de berichten dalen!

Handige Harrie | 15-08-08 | 16:41

Waarschijnlijk ging het om een overplaatsing naar een ziekenhuis in een
andere provincie en zijn de chauf en pleeg onderweg terug naar hun eigen streek. Als het druk is in de eigen regio, in dit geval Groningen,
mag je onder een "prio A2" zo snel als mogelijk maar zonder spoed terug
naar de eigen regiogrens. Ook ligt er niemand achterin, het is onmogelijk
om zo hard te rijden mét een patiënt achterin.

Geen zweet mensen, rustig doorrijden. En vooral op tijd aan de kant gaan als we naderen!

HaanzonderkoP | 15-08-08 | 16:34

Ik dacht dat de NSB in 1945 was opgeheven? wat een rat zeg.

joopata | 15-08-08 | 16:26

K snap niet dat deze achtervolgende uberlutsert niet aan de schandpaal wordt genageld, hopelijk zal ie nooit met een hersentrauma ofzo in een ambu liggen. Dan wil je asap naar t ziekenhuis. Ik kan me voorstellen dat een gillende sirene boven je hoofd dan een overbodige *kuch* luxe is.

Kale Karel | 15-08-08 | 16:24

BloedendMaandverband | 15-08-08 | 15:26
Ineens is mijn mening over jou bijgesteld!
Zin om een keer een dienstje mee te gaan?
Drinken we daarna een stevige pint!

HaanzonderkoP | 15-08-08 | 16:22

Gevalletje a2-urgentie denk ik.... Ze mogen in veel gevallen niet eens de sirene gebruiken. Ze mogen echter wel doorgassen! Het is echt schandalig dat GeenStijl dit zo neerkalkt. Je zou je als redactie toch de ogen uit de kop moeten schamen!
En zoals eerder gezegd, wat een ontzettende vuile nsb'er die filmert!

freebert | 15-08-08 | 16:20

-weggejorist-

Blok aan je been | 15-08-08 | 16:16

Er zijn regels voor ambulances. Die moeten zonder 'lading' binnen zoveel tijd ook weer terug zijn. Ook daarom zie je ze wel eens langs files rijden. Verder weet die lutser niet wat er zich in deze auto bevindt. Donorhart of -nier? Op lange ritten staan de sirenes en zwaailichten ook wel eens uit. Ook mét patient er in. Vaak om de patient niet meer stress te geven: "we gaan hard en de sirenes en zwaailicht staan aan! Dan zal het wel foute boel zijn?!"

Gomer Pyle | 15-08-08 | 16:14

pritt en poster, één pot sneuig nat.
kzal de meldkamer inlichten dat ze zich bij jullie vervoer aan de regels moeten houden...

Kerby | 15-08-08 | 16:13

Von Schmallhausen, you are fired!

HerrOttoFlick | 15-08-08 | 16:03

Wel eens in een auto gezeten met sirene.
Een gesprek of contact met de meldkamer is onmogelijk, je vergaat van de herrie.
Heeft hij geen optische en akoestische signalen dan is het geen voorrang voertuig
en verder niets nieuws.
Maar ja als hij het mag en Nederlanders mogen het niet dan vinden we dat oneerlijk en dan moet hij ook een bekeuring krijgen van ome Koos.
Want eerlijk is eerlijk toch???? Jaaaaa.

Broadcaster | 15-08-08 | 16:02

BlueTec | 15-08-08 | 15:55
Sneu verhaal. Ken de feiten en omstandigheden van dat ongeval niet en kan dus ook niets zinnigs zeggen over dat ongeluk. Hier lijkt echter niets aan de hand. Licht en geluid alleen indien nodig...

Inert | 15-08-08 | 16:01

Wie appelen vaart wie appelen eet.

Raven | 15-08-08 | 16:01

Ik zou graag deze asfalt nsb'er genamed and shamed zien...

zaikert | 15-08-08 | 16:00

-1 voor Pritt voor het geven van aandacht aan dit lutsertje!

Inert | 15-08-08 | 16:00

@BlueTec: Leg eens uit dan waarom die ambu fout is dan? Lees ook effe mijn eerdere post...

casagrande | 15-08-08 | 15:59

Wat wil je dan? Dat die gele koektrommel constant zijn licht en geluid aanheeft op een weg waar vrijwel geen auto's zijn? Zo maakt ie nog slapende geitjes wakker. Laat die mensen lekker hun werk doen. *zoekt naar filmpje waar voorbijganger kenteken van uploadert opleest*

WaitingLine | 15-08-08 | 15:56

Allebei zijn zwaar fout. Maar ff voor de duidelijkheid, ambulance personeel hoort als geen ander te weten wat er allemaal fout kan gaan. Jammer genoeg zitten er ook enkele mislukte Schumachertjes achter het stuur van zo'n ambulance. Zo'n ambulance klootzakje heeft nl 14 jaar gelden mijn vriendin doodgereden.

BlueTec | 15-08-08 | 15:55

Op het moment dat ambulancebroeders met bier achter het stuur gaan zitten fappen terwijl ze 300 km per uur rijden gaat het te ver. Lekker laten gaan... zijn aan het oefenen voor als een van ons onverhoopt een hartaanvalletje krijgt.

ijsklont | 15-08-08 | 15:52

Had em dan ook ff ingehaald lützer, dan op je rem gaan staan, stoppen, uitstappen en vragend filmen waar zijn jullie mee bezig?! Dan hadden we kunnen genieten, voorlopig aan het aantal comments te zien blijft het populair om moraalriddert te spelen bij het afzeiken van asfaltnazi`s +1

The Patriarch | 15-08-08 | 15:49

Capacocha | 15-08-08 | 14:55

Als je over de A6 van Lelystad naar Emmeloord rijdt, rij je juist naar Groningen toe lamzak.
maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
Zeg dus verder maar niks meer droplul.

nuisz | 15-08-08 | 15:44

keek.skynetblogs.be/post/6023143/ouist...
Je zal als ambulance-personeel maar eens dit trapje op moeten voor iemand die deaud gevallen is daarboven... nee restecp voor die mensen...

BloedendMaandverband | 15-08-08 | 15:43

@Koud flesje Alfa: Dat is niet waar, toestemming vragen voor het voeren van optische en geluidssignalen moet wel in sommige regio's. De vrijstelling RVV geldt echter te allen tijde. Daar hoeft geen toestemming voor gevraagd te worden, dat is bij besluit (wet) geregeld.
Bij een snelheidsoverschrijding van meer dan 40 km/u BuBeKo / 20 km/u BiBeKo kan de meldkamer verzoeken af te breken. Maar de bestuurder blijft zelf verantwoordelijk. Hij kan in zo'n geval middels een status via de voertuigstatusbox een registratie laten opmaken (datum/tijd/voertuignr) en hij dient dan zelf middels een mutatie zijn beslissing te verantwoorden.

casagrande | 15-08-08 | 15:43

@Cas, In dat geval vind ik het wel minder schandalig.. maar toch.. schandalig genoeg om te zeggen: Hypocriet, al filmend 190 rijden om een ambulance erbij te lappen!

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:42

@Claude Jacque | 15-08-08 | 15:38
ik denk niet dat het 200 was hoor, meestal loopt een snelheidsmeterT 10% sneller dan de werklijke snelheid die het voertuig werkelijk heeft op dat moment gemeten...
dus in dat geval

Schandalig! Filmend 190 rijden om een ambulance erbij te lappen!

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:40

@Captain Orange | 15-08-08 | 15:38

ik kan hem nog wel een keertje doen hoor... zo ben ik dan ook wel weer..

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:38

Schandalig! Filmend 200 rijden om een ambulance erbij te lappen!

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:38

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:36
101... and counting

Captain Orange | 15-08-08 | 15:38

Hypocriete lul, zelf al filmend 200 rijden om een ambulance erbij te lappen, die wellicht gewoon toestemming heeft om zonder signalen deze snelheid te rijden.

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:36

@ van dal | 15-08-08 | 15:06

Jawel, voor het parkeren langs de weg waar een bord e61 geplaatst was
( algeheel verbod tot stil staan ) Maar die centjes heb ik terug gekregen na het indienen van bezwaarschrift, het bord stond namelijk alleen aan de linker kant van de weghelft en als zo'n bord aan beide kanten van de weg geldig wil zijn moet deze aan beide kanten geplaatst worden, de dienstdoende parkeerwacht dacht dat dit bord betekende dat aan beide kanten van de weg niet geparkeerd mag worden.

@ Agent327 | 15-08-08 | 15:10

Dan kunnen ze het voertuig ook op de parkeerplaats naast de snackbar zetten daar is altijd ruimte zat of precies voor de deur bij de snackbar is een laden en lossen plaats en dat is nog dichter bij, maar goed ze zullen er ook wel een reden voor hebben om met c.a. 60kmpu door de straat te rijden waar je 30kmpu mag voor het halen van lunch.

vostro | 15-08-08 | 15:36

Koud flesje Alfa | 15-08-08 | 15:32

Jezus man, je ben de 100ste al met exact hetzelfde comment.... i know ik ben traag van begrip maar er zitten hier ook intellichente menzen....

Captain Orange | 15-08-08 | 15:35

Nounounou wat een bijzonder sterk filmpje, je boodschap komt ook heel goed over!

paddo | 15-08-08 | 15:34

@casagrande | 15-08-08 | 15:26 klopt, alleen moeten ze tegenwoordig volgens mij wel toestemming hebben van de centrale voor eerstegenoemde.

Koud flesje Alfa | 15-08-08 | 15:33

Even voor mn begrip.. als die ambulance nou 180 rijd en ergens verderop rijden 2 auto's met een sneheid van 80 km frontaal op elkaar af... dan kan ie dus net iets eerder aankomen en het ongeluk voorkomen, cq alvast de brancard uitpakken.
Klopt dit nou?

Captain Orange | 15-08-08 | 15:33

Hypocriete lul, zelf al filmend 200 rijden om een ambulance erbij te lappen, die wellicht gewoon toestemming heeft om zonder signalen deze snelheid te rijden.

Koud flesje Alfa | 15-08-08 | 15:32

@ Captain Orange | 15-08-08 | 15:16

Als Leen gas zou geven zou de aarde sneller gaan draaien... (of langzamer natuurlijk).

stuyterkuycken | 15-08-08 | 15:30

-100 voor de zielige meneer die het filmpje gepost heeft

Herman286 | 15-08-08 | 15:30

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:28 ontmaagd....

van dal | 15-08-08 | 15:28

Captain Orange | 15-08-08 | 15:20

Dat vond ik wel een hele goede....

Aan het verschil in tijd te zien moest je daar lang over nadenken

Capacocha | 15-08-08 | 15:28

@BloedendMaandverband | 15-08-08 | 15:26 ongesteld?

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:28

Hoop voor de filmers dat ze niet onderweg waren met een nier voor hun 6 jaar oude zusje

StonedTrooper | 15-08-08 | 15:27

@Superior Bastard | 15-08-08 | 15:24 die vind ik persoonlijk nou net niet kunnen. Maar misschien werkt het bij onze newbie Capacocha.

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:27

zeker de broer van koos spee. wat een knorrige baas.

BjdeB | 15-08-08 | 15:26

Nog één keer dan:
1. Politie heeft (altijd, voor de uitvoering van de aan hen opgedragen taken) vrijstelling van het reglement verkeersregels en verkeerstekens (RVV).
Dit is ook het geval ZONDER zwaailicht en sirene!
2. Zwaailicht i.c.m. sirene maakt alleen maar van voertuigen VOORRANGSvoertuigen. Dus ook elke burgerauto met zwaailamp en sirene, zelfs een Fiat Panda waarvan de geloofwaardigheid van het zijn van een politievoertuig laag is, is dan een voorrangsvoertuig.
3. Alléén zwaailampen dient slechts als attentiesignaal en maakt van een voertuig géén voorrangsvoertuig. Denk aan het beveiligen van een ongevalsplek. Het voeren van alleen zwaailampen is nooit verplicht om bepaalde voorrechten te verkrijgen.
4. Alléén sirene (zonder zwaailamp) is technisch niet mogelijk.
Zodra de sirene ingeschakeld wordt gaan automatisch de zwaailampen aan.

Dus:
De politie/ambulance hoeft geen zwaailamp en sirene te voeren om het rode verkeerslicht te negeren of de verkeersregels te overtreden! Het geeft hen slechts de voorrangsstatus wat wel zo handig is in geval van het betrokken raken bij een ongeluk.
Ook als het zwaailicht en sirene na de kruising uitgaan zegt dit niets over de rechtmatigheid van het gebruik op de kruising.

casagrande | 15-08-08 | 15:26

Mensen moeten eens hun vetklep dicht houden over ambulance-personeel.
Deze mensen redden levens.
En ja, soms maken ze ook eens een fout waar ze niets aan kunnen doen.
Te laat komen, ditjes en datjes.
Maar wie maakt nooit een fout?? Serieus, hou jullie vetklepjes dicht over dit werk en wees blij dat er nog iemand deze job wil doen.
Ohja, aan het tuig zoals de capuchons, finnen en andere bakken stront, als het aan mij lag mag het ambulance-personeel dienst weigeren als er heibel ontstaat. Ik hoop voor jullie dat ik nooit aan de macht kom...

BloedendMaandverband | 15-08-08 | 15:26

@ Patrick Bateman | 15-08-08 | 15:22
LOL, daar zal de redactie blij mee zijn. Das pas een kop. Telegraaf ontslaat 425 echte journalisten om GS te bekostigen.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 15:24

die hofstadtgruppe | 15-08-08 | 15:23 als ie op de vlucht was voor iets had ie op de vluchtstrook moeten rijden, die is daarvoor.

van dal | 15-08-08 | 15:24

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:21
Of sterf aan je aanval van accute verbale spuitpeop.

Superior Bastard | 15-08-08 | 15:24

van dal | 15-08-08 | 15:18
Nou ja, 'gek'. Zo hard is 170 nou ook weer niet op een rechte, rustige weg. Maar wel als je dat met een ding van drie ton op twee meter van je voorganger doet. En hij slingerde nog ook als een malloot.

Generaal P. | 15-08-08 | 15:23

"180, op de linkerbaan"
Wat dan, moet ie 180 op de rechterbaan gaan rijden?

die hofstadtgruppe | 15-08-08 | 15:23

Patrick Bateman | 15-08-08 | 15:22 en terecht, mee-eters hadden ze al genoeg.

van dal | 15-08-08 | 15:23

Wat een eersteklas loser en moraalridder zeg, die filmer.

MarV | 15-08-08 | 15:22

@ van dal | 15-08-08 | 15:14
Het zal aardig wat opgeleverd hebben, de Televaag moet 425 mensen ontslaan om het te bekostigen...

Patrick Bateman | 15-08-08 | 15:22

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:21 oh ja, die hoort er dan ook bij... lol!

van dal | 15-08-08 | 15:22

Zo hoor je over de snelweg te rijden! Het is een SNEL weg! Laat deze helden eens met rust sneu figuur!

Martinus_van_Oranje | 15-08-08 | 15:21

@van dal | 15-08-08 | 15:17 kan.. maar je kan ook gewoon 'ga eens deaudt' zeggen.

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:21

@achaius | 15-08-08 | 15:19
als je toch je koggie gaat pakken doe mij maar een hajeetje
en dan is het weer goed hoor
*aait achaius over zijn kruintje*

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:21

bloedjelink | 15-08-08 | 15:20 lees: van dal | 15-08-08 | 15:15

van dal | 15-08-08 | 15:21

Capacocha; heeft je moeder de nageboorte gehouden en per abuis de baby aan de hond gegeven?

Captain Orange | 15-08-08 | 15:20

Auto, rijbewijs en achtervolger in de shredder a.u.b.

Superior Bastard | 15-08-08 | 15:20

@Capacocha @15:16

Ik heb het over jou, wezeltje.
Met je verwijzingen naar Mussert, Auschwitz, Treblinka en wat dies meer zij.
Met je *kuch* ludieke beeldspraak.
Met je doorzichtige kort door de bocht stijl die nog niet goed genoeg is om een advertentie op Markplaats mee te vullen.
Daar heb ik het over. Als je lijkt op een loser, schrijft als een loser en denkt als een loser, ben je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een LOSER.

bloedjelink | 15-08-08 | 15:20

het is dus gewoon die enkele langzame.. die 130 rijden daar, die zijn het gevaarlijkst.

van dal | 15-08-08 | 15:20

@Cas Ferrot
lol
ja lekker doe maar koffie 1 klonje suiker graag

achaius | 15-08-08 | 15:19

Generaal P. | 15-08-08 | 15:18 dus daarvóór reed nog zo'n gek met die snelheid?

van dal | 15-08-08 | 15:18

Rij daar dagelijks te hard, is heel goed mogelijk op de ter plaatse rustige A6 (ter hoogte van Emmeloord (Nagelerweg)

Je bent een stakker als je zelf met 200 km gaat achtervolgen en dan filmen, oh ik hoorde ook bij jou geen sirenes en zag geen lichtsignalen.

Wellicht volgt er nog filmpje waarin iemand jouw kenteken even oplepelt. Stakker zoals je zelf al zegt "te gek voor woorden" jouw actie..

Ga er maar vanuit dat deze ambulance niet voor de lol van Lelystad met 180km p/u naar Groningen rijdt. By the way meeste ambulance chauffeurs hebben extra rijtraining gehad.

Camiel Zeurlinks | 15-08-08 | 15:18

Dat is nog niks. Ik zat een eindje verder achter diezelfde ambulance, ter hoogte van Almere Buiten, toen was hij met diezelfde snelheid aan het bumperkleven. Stug dat ik het nu hier terug zie...

Generaal P. | 15-08-08 | 15:18

bloedjelink | 15-08-08 | 15:14

Onder een nieuwe Nick? Waar heb je het over kneus

Capacocha | 15-08-08 | 15:16
houdt jij je nog even in totdat je fontanellen dicht zijn...

van dal | 15-08-08 | 15:17

@Capacocha | 15-08-08 | 15:16

Ga eensch terug naar fok.

a.n.alvabeet | 15-08-08 | 15:17

"op de A6 bij Lelystad met 180+ richting Emmeloord jakkert ... Te gek voor woorden" Overdrijven is ook een vak, de geoefende GS lovert wéét dat dit de GeenStijlStyle is. Mijn mening: iemand die goed kan auto-rijden, ambulance-bestuurders kunnen dat vrij goed, tot heel goed, rijdt ook wel eens 'te' hard. Ambulancepersoneel weet namelijk ook wel dat er vrijwel nooit een oorzakelijk verband lag tussen 'overschrijding van de neerlandse snelheidslimieten op autosnelwegen' met het ontstaan van een ongeval. Ook weten de meeste mensen niet dat de A6 bij Lelystad een kaarsrechte goede autoSNELweg is, en 180 hier eerder 'per ongeluk' bereikt wordt dan dat het JAKKEREN is.
-1000 aan het bijdehandje in de volvo (hoezo stereotype) die zelf 200 doet om op de 180 km/u kruisende ambulance in te kunnen rijden... Wie heeft er nu verstand van 'hoe het in het verkeer, een irritant volvorijdertje of een getrainde ambulance.
Moraal van dit verhaal: op kaarsrechte autoSNELwegen met verkeersdichtheid en weersomstandigheden zoals in de video MOET de maximumsnelheid eindelijk eens verhoogd worden naar 160 km/u. Signaleringsborden hebben we al boven bijna al onze snelwegen, dus wanneer het niet kan snelheid naar beneden bijstellen. Respekt voor regels kan niet zonder respekt voor automobilisten. Meer vrijheid voor verantwoordelijke automobilisten!

Shaw88 | 15-08-08 | 15:17

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:15
nou, hoe was het ook alweer? ongezien de tiefus of zoiets...

van dal | 15-08-08 | 15:17

@achaius | 15-08-08 | 15:13
volgens mij heb je dorscht...

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:16

stuyterkuycken | 15-08-08 | 15:12
Leen staat gewoon stil de aarde draait onder hem door...

Captain Orange | 15-08-08 | 15:16

bloedjelink | 15-08-08 | 15:14

Onder een nieuwe Nick? Waar heb je het over kneus

Capacocha | 15-08-08 | 15:16

@bloedjelink je mag hem ook straffeloos deaudtwensen hoor!

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:15

Leipe shit ouwe?

Superior Bastard | 15-08-08 | 15:15

bloedjelink | 15-08-08 | 15:14 hee schat, denk om je hart, je bloeddruk en je goede humeur...

van dal | 15-08-08 | 15:15

Ik ben het met iedereen eens die die Lutser afzeikt! Dikke L bovenop zijn petje plakken. Daarnaast inderdaad heeft LonelyRanger | 15-08-08 | 15:10 een punt.

d'n Turfsteker | 15-08-08 | 15:14

Als je een vent bent, noem je eigen kenteken ook even.

zonique | 15-08-08 | 15:14

"Te gek voor woorden" klinkt het dan ook nog gesmoord. Ga lekker janken joh!

Dr.Zeldenrust | 15-08-08 | 15:14

@Capacocha @15:04

Wat een held ben je toch he? Trollen onder een nieuwe nick, je Jodengrapjes uithalen en fijn de concentratiekampen in analogietjes verwerken.
Je bent een grotere loser dan degene die het filmpje in dit topic heeft gemaakt.
Ik ga niet wensen dat je spoedig in een ambulance komt te liggen maar ik hoop wel dat je je binnenkort eens heel vervelend verslikt en dat dat mag leiden tot een zeer oncomfortabele hoestbui.

bloedjelink | 15-08-08 | 15:14

@stuyterkuycken Denk je dat hij zich met dat soort pietluttigheden gaat bezighouden? Die wegen zijn voor hem aangelegd!

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:14

Patrick Bateman | 15-08-08 | 15:10 audi's en plezierjachten... feli's boys, met het succes.

van dal | 15-08-08 | 15:14

Zo op z'n teller te zien is het maar net 170 en dan geeft de gemiddelde teller ook nogal wat teveel aan bij zo'n snelheid. Op het moment dat hij 200 rijdt, loopt hij in op de ambu en als hij er dan bij is, luidt zijn stompzinnige commentaar: "Nu doet hij iets rustiger aan". Nee prutser, je klokt eindelijk de juiste snelheid. Zelfs Koos Spee zou hem dus niet aannemen!

Dr.Zeldenrust | 15-08-08 | 15:14

@Cas Ferrot
wie let er nu niet op
jij stelt de vraag niet ik
ik zeg dat hij volgende keer hands free moet filmen
en jij komt met is dit wel hands free
in het filmpje is duidelijk te zien dat het niet hands free is

achaius | 15-08-08 | 15:13

Kan die hufter niet beter meteen doorrijden naar Duitsland? Daar zullen ze em waarschijnlijk meer waarderen.
Ik hoop dat als deze boerennazi zichzelf een keer tegen een boom parkeert dat de ambulance heel rustig, zich correct aan de verkeersregels houdend, aanrijdt.

Tsaar Guus | 15-08-08 | 15:13

'eindelijk ben ik er bij'

Wie de neuk ben jij om ook 180 te gaan rijden?

Domme boer dat je er bent! Nog een nsb boer eauk!

a.n.alvabeet | 15-08-08 | 15:13

Als je 160+ rijdt met zeaun bus die toch wel een tonnetje of 3.5 weegt en je moet hard remmen... wens ik de bestuurderT veel plezier met het oprapen, bij elkaar zoeken en of uitknippen van de personen waarvoor hij moest remmen...

Mocht het een sproetje zijn geweest, toch ff lampies aan dan is het risico aanvaardbaar dat je iemand de tyfus rijdT

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:13

En nu het echte nieuws graag. Ga bommen vangen in Georgie ofzo.

Birdstrike | 15-08-08 | 15:13

@ Claude Jacque | 15-08-08 | 15:00

Volgens mij legt Leen z'n snelwegen al 220 rijdende real-time zelf aan... Aan Leen danken we de A4, A13, A12 en de A2 (over de volledige lengte).

stuyterkuycken | 15-08-08 | 15:12

Vleesboom & Pritt houden zich immer aan de maximum snelheid.
Als u dat maar weet!

-Strotgrondel- | 15-08-08 | 15:12

OT:
De verkoop van GS in de Azijnbode:
http://www.volkskrant.nl/multimedia/article1056175.ece/Verkocht_GeenStijl_blijft_volledig_onafhankelijk

Patrick Bateman | 15-08-08 | 15:10

@vostro | 15-08-08 | 15:03
Zij dienen ALTIJD dicht bij hun voertuig te zijn. Op het moment dat er alarm is, gaat hun patatje oorlog of wat dan ook de vuilbak in en gaan ze. Hoe dichter bij hun voertuig hoe eerder ze ergens zijn waar ze nodig zijn.

Agent327 | 15-08-08 | 15:10

Pritt Stift, belachelijk dat je dit zo post, of ik heb even de cynische toon gemist van het verhaal. Deze ambulance rijdt gewoon zonder licht/sirene aangezien dat overbodig is. Is vervelend voor de patient en is vervelend voor verkeer aangezien ze dan in paniek raken.
Daarnaast 180 over de snelweg kan prima, alleen de borden/overheid moet nog veranderen.

LonelyRanger | 15-08-08 | 15:10

Flodder | 15-08-08 | 15:07

Klap-klap. Helemaal gelijk, Pritt zit in zn vrijdagmiddag fun.. NOT

Captain Orange | 15-08-08 | 15:09

Hmmmm, ze doen die licht- en geluidssignalen vaak uit als het niet echt nodig is. Hoewel je dan ook officieel niet harder mag dan toegestaan, is het natuurlijk wel aardig ivm geluidsoverlast enzo.

Robert Irving III | 15-08-08 | 15:09

Ondertussen rijd meneer ook 200 nee dat is lekker verantwoord. Misschien waren ze zwaailichten wel kapot weet jij veel. Mij zal het in ieder geval jeuken.

Geenstijler99 | 15-08-08 | 15:09

@achaius | 15-08-08 | 15:01
auw auw auw je doet me pijn.. *kuch*

als je goed leest en je kijkt naar de beelden zit het antwoord al in de vraag... tutje

Cas Ferrot | 15-08-08 | 15:08

Alleen het laagste van het laagste vullis zeikt over hulpdiensten die te hard rijden of een rood lichtje meepikken zonder bijzondere signalen te voeren. Die jongens hebben ook wel eens haast zonder dat ze mensen willen laten schrikken/alarmeren/etc. met een hoop licht en kabaal. Je bent wel een erg gefrustreerde mierenneukert als je je hier over opwindt. Ga lekker zelf bij de politie/brandweer/ambulance of zoek het circuit op, maar vervuil niet de omgeving met zielig geklaag. Dank u.

Flodder | 15-08-08 | 15:07

Onze M.B. Sprinters halen dat niet hoor..

HaanzonderkoP | 15-08-08 | 15:06

vostro | 15-08-08 | 15:03 jij weet hoe het hoort, nooit een bon gehad?

van dal | 15-08-08 | 15:06

Het is inderdaad rustig genoeg om geen signalen te hoeven voeren. Als ik de meeste ambulancerijders ken, dan voeren ze gewoon signalen als ze ergens niet direct langs kunnen.
-1 voor commentaar, duikel de verkeersregels maar weer eens op!

Sphere | 15-08-08 | 15:05

bloedjelink | 15-08-08 | 15:01

Ik kan het ook over de seksuele escapades van je moeder hebben dus je mag het zeggen...

Het verschil zit hem in kamp of kramp

Capacocha | 15-08-08 | 15:04

Welke zielige stagiare denkt dat dit soort dommigheid breeduit op de voorpagina hoort?
Of moet er na het duyvendak geleuter weer een nieuwe rel ontketent van de televaag?

captainobvious | 15-08-08 | 15:04

Serieus ongezien de tyfus voor deze loser die zelf even hard gaat rijden om een leuk flimpje te maken. Het is echt opmerkelijk hoe achterlijk sommige mensen kunnen zijn en hier wil ik de heer P. Stift voor deze keer ook bij betrekken vanwege deze idiote post. Tut, tut, Geenstijl...

Art Vandelay Ultor | 15-08-08 | 15:04

Ze moesten even lunchen zeker, dat doet de brandweer hier ook regelmatig.
Als een gek door de straat om vervolgens ook nog eens op de stoep te parkeren en een patje te gaan eten bij de snackbar, en ondertussen krijgt meneer de burger die er ook (fout) achter of er voor staat geparkeerd van de parkeerwachters een boete wegens fout parkeren maar de brandweer wagens blijft altijd prentloos ook al is het niet noodzakelijk dat ze daar 20 minuten fout geparkeerd staan. Oh ja als mijn geheugen mij goed serveert, heb ik meneer Spee ooit eens op tv horen zeggen dat deze lui bij wet een uitzondering hebben om tijdens het uitoefenen van hun beroep de verkeers regels te overtreden, het geven van signalen, sirene of licht is hierbij niet verplicht en wordt dit aan de bestuurder van het voortuig overgelaten of hij deze voor gebruik nodig acht.

vostro | 15-08-08 | 15:03

@Capacocha @14:55

Je plaat blijft hangen. Steeds maar weer die fijne concentratiekamp-analogietjes.
TROL.

bloedjelink | 15-08-08 | 15:01

@Cas Ferrot
aan het dementeren oldie ?
jij kwam met een vraag
"is dit wel hands-free gefilmdT?"

achaius | 15-08-08 | 15:01

Wat een loser die gast. Waarom zou die ambulance zijn sirene moeten aanzetten? Het is hardstikke rustig op die weg, levert dan alleen maar extra afleiding van de weg op. Kansloos ook om er dan met 200 achteraan te blazen, een filmpje te maken en aan GS te sturen.

Abacadabracourcix | 15-08-08 | 15:01

Lekker belangrijk!

Ik vindt dat je zo hard mag rijden als je wil.. als je het maar verantwoord doet.. dus niet roekeloos.

Wat dat betreft heeft Duitsland het beter voor elkaar

-BARNI- | 15-08-08 | 15:01

@stuyterkuycken Als Leen al met de auto gaat! Maar dan wordt de snelweg ook vrijgemaakt voor hem!

Claude Jacque | 15-08-08 | 15:00

Leen rijdt met twee vingers en z'n gouden microfoon in z'n neus 180 in z'n achteruit... en dan doet 'ie het ook nog eens rustig an.

stuyterkuycken | 15-08-08 | 14:59

Laaaaaat ze.

Schreeuwbuis | 15-08-08 | 14:59

Ach, brave hendrik/GS-lovert... Sterf!!!

pridsdivd | 15-08-08 | 14:57

geloof dat je volgens de GS huisregels niet mag reageren met: "'t is me wat" ?

Andreas B. | 15-08-08 | 14:57

Beetje een misser dit topic...
Met 180 een ambulance achtervolgen, te gek voor woorden

Rainmaker | 15-08-08 | 14:57

Mmmm. Héé Judas Lutser. Handjes af van onze ambulance jongens en meisjes.

Contra | 15-08-08 | 14:57

Rijbewijs inleveren voor de filmert en boete voor niet handsfree bellen.. Flutvent.. Of ik nou een reden had of niet, als ik ambulance zou rijden zou ik altijd door scheuren.

Daricho | 15-08-08 | 14:55

Aldus de kleinzoon van Mussert. Opvallend detail bij het commentaar is dat de wagen uit Groningen komt. Dit verklaart een hoop: Uit Groningen wegrijden is hetzelfde als plotseling merken dat de poort van Treblinka openstaat.... Dan ga je niet met de handjes in de zakken, fluitend richting het bos lopen maar dan zet je het op een rennen waarbij je je collega kampers zonder aanzien des persoons richting de grond werkt om de hijgende bewakingshonden wat afleiding te geven..

Capacocha | 15-08-08 | 14:55

@HitchHiker | 15-08-08 | 14:53

Nieuwe Telegraaf-richtlijnen misschien?

Dirk Tang | 15-08-08 | 14:54

@achaius that's what I already heb gezegd.. newbie

Cas Ferrot | 15-08-08 | 14:54

Laat deze man in deze auto eens even tegen een boos plakken.... Dank U wel!

Marux | 15-08-08 | 14:54

Grappige is dat feitelijk die ambu niks fout doet. Dit mag..

Voor niets het NSB'ertje gespeeld. De poster is de enige die wat fout doet door er achteraan de scheuren.

Les_enfant_terrible | 15-08-08 | 14:54

Ik probeer overal 180 te rijden. Lukt vaak ook wel. Alleen die hobbels op de woonerven zijn kudt.

Claude Jacque | 15-08-08 | 14:54

Kwestie van aanrijtijd verkorten, lijkt me een prima zaak.

MrFancyPants | 15-08-08 | 14:54

lieve mensen van gs. Dat dit op dumpert staat is al erg genoeg, maar waarom hier ook nog een topic aan besteden?

HitchHiker | 15-08-08 | 14:53

Het was leuk geweest als er ergens in een "lees verder" een fimpje/plaatje had gestaan van een aanhouding/proces verbaal van de losert die dit gefilmd heeft. Nu is het een kansloos topic.

findecano | 15-08-08 | 14:53

eey lullo volgende keer wel hands free filmen heh
met 200 kmh lopen kutten met je ladyphone

achaius | 15-08-08 | 14:53

@putasucio ik wist het... Fleauxe heeft jeaupen!

Cas Ferrot | 15-08-08 | 14:53

Beetje een loser die filmer... ga lekker zelf eens veilig rijden...
Ambulancebestuurders hebben een gedegen opleiding en moeten juist als het niet nodig is de sirene en lichten uit laten om gevaarlijke situatie te voorkomen.

Dirk Tang | 15-08-08 | 14:52

@Fleauxe
dank je. dat had ik nodig.

@Cas Ferrot
hoeft niet meer. ik heb zojuist mijn dagelijkse portie tieten gehad van Fleauxe.

putasucio | 15-08-08 | 14:52

Is dit filmpje gemaakt door het neefje van KooSS SSpee? Ook zo'n een NSB-er, zeg!

kommabijmebinnen | 15-08-08 | 14:51

Politie/Brandweer/Ambulance mag harder rijden, ook zonder signalen! Alleen als het gevaarlijk word voor andere weggebruikers dan moeten ze signalen gebruiken.

Zie je ooit op een rustige weg een politie met signalen rijden? Nee als ze een kruispunt naderen wel.

Kansloos persoon die dit opgenomen heeft...

MarkoAlmelo | 15-08-08 | 14:51

eerst even weten wat er in die auto gebeurt, voor je met je mening klaarstaat.
verdiep je eerst in het protocol.

superjan | 15-08-08 | 14:51

Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook wel eens 200 plus over een nagenoeg verlaten snelweg jakkeren, maar het schijnheilige commentaar van die zuignap, dat schiet mij in het verkeerde keelgat.

Dr.Zeldenrust | 15-08-08 | 14:50

Vrijwel zeker rijdt deze loser in een Volvo V70 of een S60 (vorig model) het gebeurd 's avonds om 18.25 u.
Moet toch lukken om deze mislukte Spee aanhanger in de openbaarheid te krijgen

Krokoklaas | 15-08-08 | 14:50

Opzouten met die achtervolgende ratten. +1 voor die ambulance.

Lafayette | 15-08-08 | 14:50

Sukkel. De A6 is de enige Nederlandse Autobahn. De gemiddelde snelheid op de A6 is 140KM/u. Inclusief vrachtverkeer dat 80 rijdt. Je kunt er makkelijk met de cruise control op 160 naar Friesland tuffen. Koos Spee heeft er een straatverbod.

ZDEV | 15-08-08 | 14:50

Criminelen. Misdadigers. De hoogste boom. Vierendelen. Etc.

/Televaag-mode

Biff Eagleburger | 15-08-08 | 14:50

Aanpakken die lui!
Ook mensen met een ehbo-diploma moeten zich aan de wet houden.

Teen | 15-08-08 | 14:50

Hier de tieten: www.twincitiesdiningguide.com/images/H... hebben we dat ook weer gehad.
-
Dit lijkt me een man die ook filmpjes naar de politie stuurt van zijn buurman die de vuilnis te vroeg naar buiten brengt.

Fleauxe | 15-08-08 | 14:50

Wat een sukkel. Als ie zo (en dat kan op deze manier niet lang diuren) een boom kopt gaat z'n familie lopen zeiken waar de ambulance zo lang bleef.

Serves him right!

Beetje zeiken tegen echte helden, ambulancebestuurders rouleren grote tijd.

/\/\addog | 15-08-08 | 14:49

@putasucio en putasucio, kunnen jullie niet lekker ergens op een parkeerplaats afspreken om daar elkaar even lekker te gaan paalliften en te diepkelen?

Cas Ferrot | 15-08-08 | 14:49

En met excuses aan de Leeuwarder, we praten verdorie wel over de A6 ja. Zo te zien midden op de dag. Dan begeeft zich daar op de weg anderhalve kip en een paardenkop. Geen reden voor the light show van een ambulance.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 14:49

Die nare vent | 15-08-08 | 14:44

Volgens mij zijn ze daar hard mee bezig via de achterban...

Sikkeneur | 15-08-08 | 14:47

@Pritt : Ambulance broeders zijn *nooit* tuig, wees blij dat ze er zijn en nog durven te rijden met die snelheden (Zeker op dit stukje waar Koos $pee elke dag flitst....)

webcrew | 15-08-08 | 14:47

@Jacob Creutzfeldt
Snel ander werk zoeken.

putasucio | 15-08-08 | 14:46

Trouwens als je met een schedelbasisfractuur achter in de Ambulance ligt is het niet fijn dat die toeter de hele tijd door je hersenpan jaagt. 200 rijden naar het AZG is dan wel fijn. Lutsert ga deaud.

Kennie Die | 15-08-08 | 14:46

Van 180 rijden ga je niet dood! Koos Spee laat ook al z'n sporen bij jullie achter... :')

Born-Hired-Disposed | 15-08-08 | 14:46

Het was netter van het ambulancepersoneel geweest als ze de geluids- en lichtshow hadden gegeven. Verder heb ik alleen maar bewondering voor ze.

Leeuwarder | 15-08-08 | 14:45

Lekker hypocriet...
eerst zeuren de mensen over te lange aanrijtijd.... rijden ze een keer door ergens naar toe.. ist weer niet goed

Gizzlina | 15-08-08 | 14:45

De cineast in kwestie was een goeie geweest in 40-45, "daar achter de boekenkast, daar zit er nog eentje, meneer de Duitser..." Wat een naar mannetje..

brutus68 | 15-08-08 | 14:45

NSB filmpje is bagger! zeikert ga eens deaud!

Syk | 15-08-08 | 14:45

@putasucio
Youtube hebben ze geblokkeerd om m'n werk... de hufters...

Jacob Creutzfeldt | 15-08-08 | 14:45

De nieuwswaarde van dit item is dus nul komma nul. Verder vind ik het hoogst bedenkelijk dat Geenstijl een podium biedt aan bradyfrenen die hun onverantwoorde acties filmen. Wat mij betreft direct verwijderen dit filmpje. Ondertussen wel allerlei andere (potentiele) moordenaars met hun kop op het net zetten maar in dit geval, waar de ambu zich gewoon aan de regels houdt, kiest Geenstijl kant van deze wegterrorist. Waarom nagelen jullie deze proleet niet?

Die nare vent | 15-08-08 | 14:44

Ambulance rijdt hard. Poehee.

Opa Bangepoep | 15-08-08 | 14:44

@Jacob Creutzfeldt
inderdaad. maarja. dan maar op youtube naar tieten zoeken. ghehe

putasucio | 15-08-08 | 14:43

*gaapt, hand weer in broek steekt en doorgaat met niksen*

His Goofness | 15-08-08 | 14:43

Kan deze wijsneuspubert even een bon krijgen voor te hard rijden met een camera (telefoon neem ik aan) 200 met 1 hand ophangen dit adhd wijsneustuig!
Ambulance +1

Kennie Die | 15-08-08 | 14:43

Zoals al eerder geschreven ambulance hoeft niet altijd lichten en signalen te voeren als hij haast heeft.... Is alleen voor gevaarlijke situaties. Als hij vrij 180 kan scheuren over de rijksweg dan kan dat ook zonder de poespas. Achtervolger daarentegen gaarne melden bij poltitiebureau om auto en rijbewijs in te leveren: met ruim 50km/u harder dan de toegestane snelheid gereden en bovendien niet handsfree een mobieltje gehanteerd. BOOMKLEVER/LUTSER!

Zuma | 15-08-08 | 14:43

Volgens mij is de achtervolgert al genoeg gebasht, maar ik doe er toch lekker nog een duitje bij in het zakje. Allereerst, wie zegt dat het nergens voor nodig was? Misschien waren de toeters en bellen van het ding wel defect en waren ze op weg naar een reanimatie. In ieder geval zelf 200 rijden om hem in te halen en dan heel hypocriet ach en wee te roepen is wel het toppunt van arrogantie. Ook nog eens met 1 hand filmen? Ga's effe snel deaud!

Dr.Zeldenrust | 15-08-08 | 14:43

Ik probeer het probleem te begrijpen... moet een ambulance altijd de sirene aanzetten als hij op een ongeluk afscheurt?

Dr. Mabuse | 15-08-08 | 14:43

Ik wist niet dat die busjes zo hard gingen!!! +1

Claude Jacque | 15-08-08 | 14:43

@putasucio
Ja, weinig tieten topics de laatste tijd.... terwijl dat altijd welkome onderbrekingen zijn van de dagelijkse werkzaamheden.

Jacob Creutzfeldt | 15-08-08 | 14:42

Wat een kansloze rukkert; alsof dit ook maar enigszins onveilig was... Laat die ambulance toch lekker rijden, jaloerserikken!

joozd | 15-08-08 | 14:42

Nee die filmerT rijdt lekker veilig, al filmend met 200 over de snelweg. Klikspaan, boterspaan.

Miss H.Z. Smith | 15-08-08 | 14:42

Dus ?

Onderduiker | 15-08-08 | 14:41

Wat een naaibeer zeg...

Fleauxe | 15-08-08 | 14:40

Treurig filmpje. Wat wil ie bereiken? Zelf 200 rijden met een telefoon in je hand. Filmer is een lutser. Zelf maar hetzelfde doen om zonodig een filmpje te maken voor dumpert is voor mij bewijs van een NSB-karakter. Wat een zeikerd.

Snikkeldrift | 15-08-08 | 14:40

@findecano
Op tijd thuiskomen is ook een goede reden. Stel je voor dat het eten koud wordt.

putasucio | 15-08-08 | 14:40

wie zegt dat er nix aan de hand is?
er wordt altijd vanuit een meldkamer bepaald of er sirenes aan moeten of niet.
dus als er geen sirenes aan mogen (om onnodig lawaai + paniek te voorkomen), betekent niet dat ze zich dan aan christelijke snelheden hoeven te houden

voorlopig hebben ambulance broeders meer + kudo's bij mij dan - kudo's

riotstarter | 15-08-08 | 14:39

een spee in nsb verpakking.. of een nsb-er in spee verpakking... of was het nou stazi... kgb ... cia ... nvd.... MI5.... big brotherrrrrrr

irename | 15-08-08 | 14:39

Tjonge jonge. Wat een gefrustreerde achtervolgert. Dat is pas the erg voor woorden.

bas2k | 15-08-08 | 14:39

Zoals ik al op filmpje posten -1000 geenstijl, wat worden jullie achterlijk.

Sjaaakie | 15-08-08 | 14:39

Wat een bemoeizuchtige nazi in die volgauto (-1). Wie zegt dat er niks aan de hand was. Moge die gozer zijn auto om een boom vouwen en dan wachten tot de ambulance met max 80 (want zwaarder dan 3500kg) eens aan komen sukkelen!

BennieB | 15-08-08 | 14:39

Loser eerste klas.
Waarom zou je ambulance personeel erbij willen lappen? Politie oke, maar ambulance personeel krijgt bij mij nog altijd een heel groot voordeel van twijfel. Ik ga ervan uit dat ze een goede reden hebben om zo snel te rijden. En dan niet om op tijd thuis te zijn.

findecano | 15-08-08 | 14:38

Een ambulance kan ook haast hebben zonder lichten? En lekker boeie, die drol die met 1 hand 200 rijdt mag wat mij betreft een amsterdammetje anaal ingebracht krijgen.

Meneer | 15-08-08 | 14:38

Duyvendak is al weg, gaan we nu door nsb-en?

BeertBest | 15-08-08 | 14:38

spannend zeg en ook zo lekker boeiend.

misswhateverdude | 15-08-08 | 14:38

Een Spee in spé; asfaltnazi

De Binnenhofnar | 15-08-08 | 14:38

Waarom hij zelf in een doodsimpele onopvallende auto (niet reflecterend geel) met één hand aan het stuur en de andere hand aan de camera/telefoon (verboten) gewoon 190 (hij was aan het inhalen) op de teller rijdt is me niet helemaal duidelijk.
Overigens is deze ambulance voorzien van track en trace dus heel simpel te achterhalen ook de snelheid.

Krokoklaas | 15-08-08 | 14:38

Signalen hoeven volgens mij niet perse, alleen bij gevaarlijke plekker (kruizingen enzo). Lutser die dit op film zet kan er wat mij betreft inkruipen, stemt waarschijnlijk Duyvendak en is frustrated

SODE | 15-08-08 | 14:38

@Jacob Creutzfeldt

dank u dank u. zullen we het maar over lekkere wijven hebben. Beter onderwerp dan dit geneuzel.

putasucio | 15-08-08 | 14:38

bemoeien met hulpdiensten -1
denken dat je je zelf niet aan de regels hoeft te houden om een punt te maken (dat is zeau Duyvendak) -1

LLox | 15-08-08 | 14:37

@putasucio
Het is ook een zeer sterke analyse waar geen afbreuk aan mogelijk is.

Jacob Creutzfeldt | 15-08-08 | 14:37

Klootviool! Ga iemand anders vervelen met je filmpjes.

NLSteen | 15-08-08 | 14:37

is dit wel hands-free gefilmdT?

Cas Ferrot | 15-08-08 | 14:36

De held had ook even zijn eigen kenteken moeten roepen... als-ie lef had gehad. Reed zelf 200 om 'm te kunnen inhalen... zak op wielen...

Meautie | 15-08-08 | 14:36

So what, met een beetje mazzel schept hij werk voor zichzelf.

JanRap | 15-08-08 | 14:35

zo. iedereen is er stil van, van mijn commentaar.
volgend onderwerp.

putasucio | 15-08-08 | 14:35

@ achtervolgert: pas maar op dat je pet niet veur je eaugen zakt.

kneuterzak | 15-08-08 | 14:35

Wel beetje NSB-er hoor om het kenteken nog een keer voor te lezen.
Voorlopig reed hij zelf ook zo hard!

putasucio | 15-08-08 | 14:33

Op zondagmiddag in Staphorst hoef je ook geen sirene aan te zetten.

DiNozzo | 15-08-08 | 14:32

Hij moest nodig poepen...

screamer | 15-08-08 | 14:31

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl