Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Radio 1 wordt spelletjeszender

lingo.jpg De luisteraars hollen weg/sterven uit bij gaapzender Radio 1, en dus moet er iets vooruitstrevends bedacht worden. De gezaghebbende nieuws- en sportzender krijgt een quiz! En alle tien bejaarde dames, twaalf beroepswerklozen en duizend psychiatrische patienten met bezigheidstherapie die luisteren mogen meedoen! Het moet allemaal vooral leuk en luchtig worden. Bij die verderfelijke commerciële omroepen noemen we dat gewoon belspelletjes, maar dit is natuurlijk allemaal op hoog niveau. Wie vier keer goed heeft geraden hoe de grindpaden uit Kameroen klinken, kan 100 euries verdienen. Dus verslaafd kan je er niet aan raken. En nu niet denken dat dit allemaal ten koste gaat van de live reportages vanuit koeienstallen in Lutjebroek en het nieuws over bomaanslagen in Oost-Groenland, de verkiezingen in Takkie Takkieland en de alsmaar dreigende monetaire crisis op de Galapagos eilanden. Dat blijft allemaal. Alleen maar wat korter. Het enige goede nieuws is de presentatie: Ghislaine Plag. Maar ja, dat zie niet op de radio...

Reaguursels

Inloggen

Er zijn geen koeienstallen in Lutjebroek.

chr!!s | 29-07-08 | 13:33

*Heeft net Ghislaine Plag gegoogled en Google toonde foto's van Ghislaine plus een breed grijnzende Sjors Frohlich.*
*Heeft geen trek meer in Ghislaine*

MrPeach | 29-07-08 | 13:08

Wie voor z'n plezier naar de radio luistert, heeft ze niet allemaal op een rij. Oeverloos gezeik of reclame gelardeerd met steeds dezelfde nummers, meer is het niet.

Murdockyoufool | 29-07-08 | 11:19

Radio 1 en BNR zijn een van de weinige zenders die het luisteren waard zijn. Wat is er op de rest? Een enorme hoeveelheid commerciele kutmuziek en een stel popiejopiedj's waar de honden geen brood van lusten. Radio 1 is erg vaak langdradig en BNR herhaalt teveel. Dat zouden ze beter moeten doen en het mag van mij wat minder LAP (Links Allah Plasterk).

cailleach bheur | 29-07-08 | 10:52

Radio 1 is een van de weinige plekken in de ether waar men het niveau onderbroekenlol en kutmuziek nog weet te ontstijgen.

Lash | 29-07-08 | 10:14

Borghesia | 28-07-08 | 21:40
Je zegt dat de PO een weerspiegeling is van het volk maar daar ben ik helemaal niet mee eens. Het gaat erom dat de kwaliteit van de programma's en dan bedoel ik dus niet het onderwerp maar puur hoe het gemaakt en in elkaar gezet is. Dat is gewoon de schuld van de middelmatigheid die in Nederland bij de PO werkt. Wij hebben geen vakmensen bij de PO, we hebben kermisvolk bij de tv werken. Dat is heel sneu.

überbrain | 29-07-08 | 09:29

De Geenstijl lezers zetten liever 538 of FunX op begrijp ik.

Mason | 29-07-08 | 09:13

zo, wat een lelijk wijf...... lekker op de radio houden

Kapitein Kansloos | 29-07-08 | 08:53

Als je het hebt over het meest linkse gedeelte van de linkse publieke omroep (en die linkse Boris van der Ham gaat mij er niet van weerhouden de Beesten gewoon bij hun signatuur te noemen) dan heb je het over Radio 1:

onder het mom van "nieuws" continue je linkse mening aan de doelgroep (linksmensen) opdringen en preken voor eigen parochie, ook vrouwtje Plag in Stand.nl kan er wat van, een ex-kraakster als er al zoiets bestaat, zo van de linkse School voor Journalistiek (en propaganda) geplukt.

The Evil One | 29-07-08 | 07:55

ik heb altijd B5 aktuell op, de rest zuigt net zoals de andere media in nederland. (ps: ik ben geen duitser)

ganzo | 29-07-08 | 02:45

Kappen met reaguren, gun die kalende vette kneus geen cent, kappen met reaguren svp! Als je nergens talent voor hebt, ga dan putjesschpen óf onder de grond liggen. Dijkshoorn -1000

borderline | 29-07-08 | 00:43

Vraag 1: Wat heeft Plag met Mokkel overeen ?
Denk daar maar eens over na....
Welterusten.

Onderduiker | 29-07-08 | 00:17

Inderdaad Oberst ! Alleen Radio 1 is het aanhoren waard. Voor de rest is het alleen maar achterlijke spelletjes / showbiznieuws / en ander SBS6 gelul. Laat de Albert Verlindes van deze wereld niet overwinnen ! Behoud Radio 1 en het verstand !

Keeshond31 | 28-07-08 | 23:49

Bah, radio 1 is de enige zender die ik nog de moeite waard vind.

Hoen | 28-07-08 | 23:04

Doei, radio neen

Peter_S | 28-07-08 | 22:57

Zij van Plag, zij moet naar de logopedist, om die vreselijk Gooise rrrjjjjj kwijt te raken.

JumboXL | 28-07-08 | 22:19

Als ik voor in straat in mijn broek schijt, staan de heren en dames van SBS, RTL4,5,6,7,8,9,10 usw, net45 en waarschijnlijk nog enkele andere zenders binnen 30 seconden voor de deur. Gevolgd door Piet Paulusma die uit gaat leggen welk een klimaatverandering deze broekschijter met zijn gassen gaat veroorzaken.
Het enige wat een beetje ergerniswekkend is aan radio1 is de herhaling van hetzelfde nieuws. Te weinig nieuws, zelfs in drukke tijden. Jammer dat al enige jaren dat TROS discussieprogramma verdwenen is op zondagavond. Buitengewoon vermakelijk. Maar goed, komt er na het rectale probleempje een reporter van radio1 op mij af, dan weet ik dat ook radio1 naar de kloten is. Nederland houdt nu eenmaal graag van poep. Niet mijn poep, maar poep in het algemeen

Oberst | 28-07-08 | 22:16

Off topic; Audiocolumn: Nico Dijkshoorn over dingen.

Hoewel de gratis backstage kaarten voor de Lee Towers-fuif me al niet wisten te motiveren is het me nieteens gelukt Nico's artikel helemaal te lezen, laat staan tot het einde van zn podcast te blijven luisteren. Tegenwoordig lees ik alleen de eerste en laatste zin van zijn artikelen om te bepalen of ik de rest ook wil weten, ik heb sinds die tijd alleen zijn eerste en laatste zinnen gelezen en dat bevalt goed.
Raoul, deaud Nico aub

ren-forrest-ren-e | 28-07-08 | 21:57

@überbrain, ik moet je gedeeltelijk gelijk geven. De PO is niet meer wat het is geweest. Het wordt steeds moeilijker om mooie en intelligente programma's aan de man te brengen, dat wordt niet meer geaccepteerd. Er gaat veel geld in de PO, de resultaten daarvan zijn een weerspiegeling van het volk, helaas. Zodoende dreigt een kopiëring van de programmering van de commercielen, zoals heel BNN dat bijvoorbeeld is. Pulp pulp en nog eens pulp. Maar gelukkig is de BBC vaak nog een savehaven voor af en toe een goed programma. Radio 1 is ook zo'n savehaven, ik heb daar veel reportages beluisterd die mijn oren hebben doen klapperen. Dat is een verademing als je per ongeluk afstemt op zenders die beheerst worden door twintig jingle machines, met DJ's die het Pepsi Max gevoel tot het hoogste hebben verheven, elke luisteraar zulk een ongevoeligheid bij brengend dat kenmerkend is bij serie moordenaars.

Borghesia | 28-07-08 | 21:40

Die Villeine plag is nog zuurder dan de volkskrant in zijn zuurste dagen. En dat ze nu met spelletjes komen op een serieuze zender laat maar weer eens zien hoe ze in Hilversum/Amsterdam over het publiek denken en stand.nl gehalveerd (dus nog minder dan een kwartier). De luisteraar zoet houden en vooral niet te serieus nemen.

waskuip-admiraal | 28-07-08 | 21:37

@ superjan
Ja super dat Arrows ,lekker tegen dat oeverloze gezeik van die Curry aan luisteren iedere ochtend .
Dat hou je ook niet lang vol.

maar dan heel anders | 28-07-08 | 21:34

Ach, ze moeten toch wat met die subsidie centen die wij met z'n allen ophoesten voor de PO. Dikke salarissen zijn veel belangrijker als programering.

oxided | 28-07-08 | 21:29

@Kees Kogel : "en we gaan nu een scooter weggeven"-radio 538 is lekker snel? btw, de nos zendt uit tot 9 uur, je hebt gelijk, buiten de nos-uren holt het tempo ineens achteruit.

bebe | 28-07-08 | 21:25

@Motor> Arrow classic Rock is tegenwoordig cool. Is een beetje de GS van de radio aan het worden.

superjan | 28-07-08 | 21:18

Radio1 en BNR, zo'n beetje elke morgen in de auto tussen 9 en 10.
Maar ik weet niet hoe ze het flikken bij Radio1, maar ze krijgen het voor elkaar om alleen maar schijndooien uit te nodigen, het is allemaal zo trraaaaaggggggg.

Kees Kogel | 28-07-08 | 21:14

Als Ghislaine ( of hoe je dat ook schrijft) het enige positieve is, dan is het wel het slechtste radio programma van de afgelopen 2 eeuwen...

VeelTeSteil | 28-07-08 | 21:10

Radio 1 en BNR zijn anders wel de enige radiozenders die dieper gaan dan:

"hey! we gaan lekkerrrrrrrrr suipeeeeeuuhhh dit wieeeekeeeeent!"

MoToR | 28-07-08 | 21:07

Argos
vroege vogels
tros kamerbreed
tros nieuwsshow
met het oog op morgen
langs de lijn
nachtvluchten
nachtdienst
casa luna

Agent327 | 28-07-08 | 20:38

Eerst Hilversum 5 vermoord,nu radio 1.Gaat lekker zo.

kees2 | 28-07-08 | 20:37

@überbrain | 28-07-08 | 19:52
Ik weet wel een paar goede programma's op radio 1

Agent327 | 28-07-08 | 20:35

@überbrain en @Pa Cartwright.
Kopje koffie?

koffiemuts | 28-07-08 | 20:31

Pa Cartwright | 28-07-08 | 20:20
Ok maakt me niet uit. Back on topic dan nu of blijf je afleiden?
Nogmaals de vraag aan jou:
Noem me nu dan even die kwalitatieve programma's van de PO waar de BBC jaloers op is qua niveau.

überbrain | 28-07-08 | 20:27

@ überbrain | 28-07-08 | 20:13
Op 19:16 tik jij 'dom lul verhaal'. Dit haalde ik op19:20 slechts aan.
Ander gescheld kan ik niet terugvinden – aldus valt er bijzonder weinig aan om te draaien.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 20:20

Pa Cartwright | 28-07-08 | 20:10
En waarom heb jij het steeds over future weapons?! Heb ik het nooit over gehad.
Of heb je dat nodig om je gelijk te krijgen?
Discovery heeft meerdere kanalen. Moet je even opzoeken. Praten we daarna weer door.

überbrain | 28-07-08 | 20:14

Pa Cartwright | 28-07-08 | 20:10
Ha, ha, mooi hoe je het weet om te draaien.
Maar goed, ben blij dat je het beledigen en schelden even aan de kant hebt gezet.
Maar noem me nu dan even die kwalitatieve programma's van de PO waar de BBC jaloers op is qua niveau.

überbrain | 28-07-08 | 20:13

OK, Kunststof afgelopen, nu weer even tijd om eens op GS te kijken.
Radio 1 journaal is al tijden vast ritueel 's morgens in de auto. Tegen de tijd dat ik op m'n werk ben heb ik al het nieuws gehoord. En vaak wel twee keer.

habbekuk | 28-07-08 | 20:11

@ überbrain | 28-07-08 | 19:52
Scheldpartijen? Waar? Staat me niets van bij – dat jij je doorgaans slechts van plattitudes weet te bedienen daarentegen wél.

Maar enfin, de programmering van de BBC is soms ronduit om te huilen, die van de Nederlandse PO op slechte dagen eveneens. Maar gelukkig komt om 23:00 op Discovery Future Weapons weer voorbij. Ditmaal over een nieuw anti-tank wapen – moge het uw agressie ietwat louteren.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 20:10

e=i sorry voor foutje.

überbrain | 28-07-08 | 20:03

koeienstallen in Lutjebroek ??? die zijn daar echt nie.

docker | 28-07-08 | 20:03

Elisabeth2 | 28-07-08 | 19:58
Ben ik niet met je eens. De BBC krijgt ten eerste geen reclame inkomsten wat goed is. Het is of of lijkt me. En de programma's van de BBC zijn veelal zelf bedacht en zeer goed en grondig uitgevoerd. Ook doen ze als ze reportages doen veel en goed onderzoek naar het onderwerp waar ze zich mee bezig houde. Als je kijkt naar de PO in Nederland is het allemaal een beetje kliederwerk, veelal gejatte ideeën/programma's uit het buitenland en dan heel slecht na gedaan.
De meeste programma's van de PO hebben een denegrerende ondertoon en pretenderen veel wat ze niet kunnen waarmaken.
Ook qua research komen ze niet verder dan maar weer een buitenlandse docu die overal al op tv is geweest in te kopen omdat het hen onbreekt aan talent zelf zoiets te bedenken en te produceren.

überbrain | 28-07-08 | 20:02

Maar had radio 1 ook niet dat aardige programma van Hanneke Groenteman: "Zeg Groenteman, wat eten wij vandaag?" Vond het wel sneu voor haar man dat hij altijd moest bedenken wat er op tafel zou komen. Was 's avonds geen verrassing meer.

koffiemuts | 28-07-08 | 20:02

Ik stem wel af op BNR als ik Radio 1 wil horen.

superjan | 28-07-08 | 19:58

Is dat niet de vriend van Barbara Barend?

Peter_S | 28-07-08 | 19:58

überbrain | 28-07-08 | 19:52
De BBC bakt er ook niet veel van. Panorama is vaak goed en Top Gear natuurlijk en af en toe een goede reportage. Maar dat ze eeuwenoude series, bij voorkeur Cagney and Lacey, blijven herhalen is een schande.

Elisabeth2 | 28-07-08 | 19:58

En qua spelletjessuggestie; ik wil Kees Schilperoort terug met De Stemband!
"Ah, mag ik het nog éééén keer horen, meneer Schilperoort?"

JamesHuntLive | 28-07-08 | 19:56

Borghesia | 28-07-08 | 19:35
Ik reageer maar op u omdat ik weet dat Pa Cartwright weer geen inhoudelijk antwoord zonder scheldpartijen kan geven.
Ok die paar programma's die u aangaf. En dat vind u genoeg? Buiten het feit dat ik die programma's ook niet van een dusdanige kwaliteit vind om serieus te nemen als goede tv.
Een publieke Omroep die 700 miljoen subsidie per jaar krijgt en daar bovenop 200 miljoen aan reclame inkomsten?!
Maak me asjeblieft niet wijs dat er dan 10 (wat uw kwaliteitsnorm is) goeie programma's uit zouden komen?!
Stel er zouden 20 top programma's gemaakt worden, dan slaat het nog steeds nergens op.

überbrain | 28-07-08 | 19:52

Ken ik die man niet ergens van? Zat die niet eens in Lingo? Ach wat n vermaak en hoog tijd dat dat kwalitatief hoogstaande vermaak eindelijk eens de radio komt opfleuren. Ik wacht ze met open armen op en zal voor t eerst in jaren eindelijk weer radio ipv cd's in de auto kunnen luisteren! Wat n heerlijk nieuws!

jeroener | 28-07-08 | 19:49

Zou goed zijn voor een deel van de reaguurders (eigenlijk vooral die bij zusje SN) als ze af en toe eens Radio 1 luisteren. Steek je nog eens wat van op!
En die Ghislaine lijkt me buiten beeld meer mensen te trekken. Waar is je smaak Raoul?

JamesHuntLive | 28-07-08 | 19:45

@Uberbrain... wat dacht je van Zomergasten, Noorderlicht, Van Dis in Afrika, Klootwijk aan Zee etc...

Borghesia | 28-07-08 | 19:35

Pa Cartwright | 28-07-08 | 18:31
Lieve jongen toch.
Je hebt gelijk, ik brand de PO ook af in mijn 'postje' en daar kun je dan ook absoluut inhoudelijk op reageren. Wil graag de discussie aangaan met je maar doe dat dan ook en begin niet meteen dingen te roepen die ik niet heb gezegd.
Maar jou kennende is een discussie ver gezocht.
Maar het is het proberen waard: Dus vertel eens Pa Cartwright, wat is nou een kwalitatief goed programma dat volledig door de PO is bedacht en gemaakt?! Waar een PO als de BBC jaloers op kan zijn?

überbrain | 28-07-08 | 19:29

gadverdammegadverdammegadverdamme Raoul. Eerst die pica van Boulanger met de geplastificeerde testikel van z'n vriendje in zijn muil en dan linken naar Plag...

necrofiele stouterd dat je daar bent.

vraagstaart | 28-07-08 | 19:28

kwalitatief uitermate teleustellende fapmaterie, die Ghislaine

Jan de Slager | 28-07-08 | 19:22

@ überbrain | 28-07-08 | 19:16
In één postje fik je de PO af en pleit je vóór de BBC. Da's pas een dom lulverhaal. En dan de nick überbrain aannemen – dat heet dan zeker zelfspot of zo.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 19:20

belspelletjes mochten niet op teevee foetsie
op de radio nog wel toegestaan door fuhrers

Junkie Jantje | 28-07-08 | 19:19

Pa Cartwright | 28-07-08 | 18:31
Waar heb ik een bewering gemaakt dat de BBC geen publieke omroep is?
Of ga je weer net zo'n dom lul verhaal ophangen zoals we van je gewend zijn?

überbrain | 28-07-08 | 19:16

1000 psychiatrische patiënten met bezigheidstherapie?

Raoul heeft daar ook een tijdje tussen gebivakeerd?

Sikkeneur | 28-07-08 | 19:15

@Elisabeth2
Kusje?

pensionado | 28-07-08 | 19:11

@ Mr Bad Guy | 28-07-08 | 18:59
Dat probleem ondervind ik altijd met Harmke Pijpers op BNR.
Ik kan niet naar haar luisteren. Wat ik ook probeer; die ontevreden zure, roodgestifte mond blijft voor mij opdoemen.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 19:09

pensionado | 28-07-08 | 18:59
Zo is dat maar net. Dat betekent weer eens een keer beleg op het brood.

Elisabeth2 | 28-07-08 | 19:09

Ik leg de kabel van radio er niet voor aan vrees ik.

Canis Spurcus | 28-07-08 | 19:08

goed idee, dan vertrekken ook de laatste luisteraars. Wat heb je aan een nieuws en actualiteiten zender als men pas na een uur of zeven/acht begint met nieuws uit te zenden, dan zit ik al op kantoor.
En als ik savonds naar huis rij hebben ze ook niets, dan is er een uur lang een gast met wie men non onderwerpen bespreekt.

Pietverdriet | 28-07-08 | 19:06

Bij een klein pensioentje is 100 euro toch mooi meegenomen!

pensionado | 28-07-08 | 18:59

die mevrouw is niet leuk, vrouwen op de radio zijn sowieso niet leuk
irritant eerder
spelletjes ook

Mr Bad Guy | 28-07-08 | 18:59

Inderdaad iets voor urinebejaarden.

azijnseikerT | 28-07-08 | 18:58

idd wat een spook

Abugreip | 28-07-08 | 18:53

Gelúkkig zie je Plag nie!

HaggH | 28-07-08 | 18:47

Raoul weet waarschijnlijk iets over Ghislaine wat ik niet weet.

Mr Dixit | 28-07-08 | 18:44

42 | 28-07-08 | 17:28
Nee, op de marifoon. Maar je moet wel de morsemodule hebben aangesloten.
Met Steen van Rosette plug-in, maar dat hoef ik je natuurlijk niet te vertellen.

Knuckle Sandwich | 28-07-08 | 18:38

@ überbrain | 28-07-08 | 18:25
De BBC is – kuch – eveneens een publieke omroep.

En Discovery? Rides? Dat gejengel over van die onsmakelijke hotrods, of liever over chopperts? Beetle crisis, nog zo een pareltje. Junkyard Wars, ronduit hilarisch natuurlijk. Vergat ik bijna Future Weapons; want wie wil nou niet op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op wapengebied, toch?

Pa Cartwright | 28-07-08 | 18:31

www.watbenjedan.nl | 28-07-08 | 18:18
Een nieuwe nick.. brutaal doch slinks heb ik de streepjes het Grondeltjuh
aangemeten.
Maar goed, ik ga paalkamperen.

-Strotgrondel- | 28-07-08 | 18:30

Wanneer kappen ze nou eens met die publieke omroep? Voor goede tv programma's met diepgang kun je terecht bij de BBC, Discovery, etc.
De PO heeft niets anders dan nagemaakte meuk die het niveau van een gemiddeld audio visueel klasje niet eens halen.

überbrain | 28-07-08 | 18:25

Ik zag het toen ik op 'verstuur' klikte: ik wil haar HELEMAAL niet fukken... Een MIDLF, Mother I don't like to fuck...

DeLuxe | 28-07-08 | 18:21

@ -Strotgrondel-
hij bestond ooit maar alas.. :( Ik kan wel een nieuwe nick aanmaken maar das ook weer zo'n gedoe

www.watbenjedan.nl | 28-07-08 | 18:18

Mevrouw heeft haar intelligentie goed in bedwang, zo te zien.

count von ziegenpuss | 28-07-08 | 18:17

@ Borghesia | 28-07-08 | 17:54
Bovendien spijtig dat onderwerpen als wetenschap en onderzoeksjournalistiek worden weggestopt in de spelonken van het nieuwe schema, want ’s avonds luisteren er veel minder mensen naar Radio 1 – ik evenmin.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 18:14

Nou,wat een goed nieuws... mevrouw plag is ook een goor oud verlopen wijf zeg...

Behangdelul | 28-07-08 | 18:14

@ watbenjedan.nl
Leuke site. *proest*

-Strotgrondel- | 28-07-08 | 18:13

Misschien heeft DeLuxe een pesthekel aan kleine kinderen. Kan toch?

Elisabeth2 | 28-07-08 | 18:10

@ koerbagh
oh u was me al voor..

www.watbenjedan.nl | 28-07-08 | 18:09

@ DeLuxe
U gebruikt het woord MILF alsof het negatief is?

www.watbenjedan.nl | 28-07-08 | 18:08

@ koerbagh
Ik ga binnenkort m'n schoonmoeder opzoeken. /Geyl/

-Strotgrondel- | 28-07-08 | 18:04

@DeLuxe | 28-07-08 | 17:43 :
Jij weet niet helemaal wat MILF betekent hè?

koerbagh ® | 28-07-08 | 17:57

Radio 1 is een geweldige zender, jammer dat de vervlakking ook hier toeslaat. Nederland wordt een eenheidsworst, waar je maar enkele honderden woorden onder de knie hoeft te hebben om iets te kunnen volgen. Zijn dat er meer, dan wordt het al snel irritant.

Borghesia | 28-07-08 | 17:54

@ El Gouda | 28-07-08 | 17:47
Klopt. En dan gaan ze soms ook nog plaatjes zitten draaien – iets waar BNR in het verleden behoorlijk schamper over deed richting Radio1.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 17:52

Goh zeg, Ghislaine Plag.
Op een doordeweekse regenachtige dag, zie je op de lapjesmarkt in Roelofarendsveen mooiere vrouwen.

Boze Buur | 28-07-08 | 17:51

Ghislaine Plag? Veenplag, zaadplag, korstplag, ribbelplag, peukplag, lachplag, pinpasplag, paprikaplag.
Een verzuurd jongenshoofd heeft ze.

-Strotgrondel- | 28-07-08 | 17:49

Ik heb mijn radio altijd op 1 staan, dit om in geval van een teroristische aanval op ons land door die geitenneukers, direkt informatie te krijgen, de hele dag wordt er op 1 gelult over zaken die mij voor 75 % totaal niet interesseren, Als je naar die zender luisterd wordt je vanzelf racist, werkelijk elke asielzoeker is al eens geintervieuwd door 1, zeker zoals in die keer dat er zo een spleetogenhoer verkeerde informatie had gegeven, en dat haar hoerenjong terecht door verdonk achter tralies werd gezet, mijn god, als er zoiets gebeurt staat de radio bol van de linkse kerk en de geitenneukende vriendjes, en de verslaggevers weten altijd de linkse idioterie naar voren te brengen als de waarheid.
als ze nu de eventuele informatie bij een islamaanval op ons land gewoon door blijven geven, kan de tussentijd opgevuld worden met belspelletjes, daar luistert toch geen hond naar, het is alleen zonde van het belastinggeld, maar ja daar hebben ze in den haag toch genoeg van.

J.P.Kotallah | 28-07-08 | 17:49

Een quiz! Dat zal vast veel meer luisteraars trekken.

Elisabeth2 | 28-07-08 | 17:48

BNR? Deze onsamenhangende zender mikt schijnbaar op de Alzheimer gemeenschap, want buiten kantooruren en in het weekend is het herhalingen only.

El Gouda | 28-07-08 | 17:47

wij eisen livestream!!

eddietjuh | 28-07-08 | 17:46

gewoon radio1 eraf tyfen en kinkfm erop pleuren (in de ether dan).

perchloorazijnpisser | 28-07-08 | 17:45

@ Raoul | 28-07-08 | 17:26
'De luisteraars hollen weg/sterven uit bij gaapzender Radio 1'

Het luistertijdaandeel – het percentage van het totaal aantal radioluisteraars – van Radio 1 is gedaald. De daling wordt voornamelijk veroorzaakt door het feit dat mensen minder lang naar de zender luisteren. Het totaal aantal luisteraars daalde slechts héél licht.

Aldus is jouw openingszin feitelijk onjuist.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 17:43

Radio 1 heeft genoeg goede programma's...

da wizard | 28-07-08 | 17:43

Raoul, saai stukje, en dat mens is een MILF. Bah!

DeLuxe | 28-07-08 | 17:43

Ghislaine Plag, die is net zo zuur als een pot rolmopsen die 8 maanden over tijd zijn, bah.

RechtsTuigje | 28-07-08 | 17:41

Nou, noem dat maar goed nieuws... :-(

Drommelsch | 28-07-08 | 17:41

weinig aan die Chislaine. magoed, zoals raoul zei: dat zie niet op de radio...

www.watbenjedan.nl | 28-07-08 | 17:41

Prachtige uiers op die een na laatste foto.

Laat die Plag verder maar zitten trouwens.

juicy fruit | 28-07-08 | 17:39

ik voorspel dat veel oudere mensen mee gaan doen met die spelletjes op NED1

deafhaalchinees | 28-07-08 | 17:39

@ the paus | 28-07-08 | 17:33
Een luistertijdaandeel van circa 7% vind ik aanzienlijk.

Pa Cartwright | 28-07-08 | 17:38

Van Ghislaine word ik nou niet echt blij... eerder het tegenovergestelde.

fjodor | 28-07-08 | 17:38

Bingo is toch leuk?

snuifert | 28-07-08 | 17:36

Nou, dan wordt het echt tijd om te emigreren.

de Boesselaere | 28-07-08 | 17:36

Radio1 en BNR, ik luister toch altijd graag ff naar het nieuws als ik naar huis rijd van werk.

Afgelopen weken was het echter alleen die Tour de France, constant, wanneer ik het ook maar aanzette. Flikker op met dat kutfietsen.

Atheisme.nu | 28-07-08 | 17:36

Ghislaine Plag (de naam alleen al) heeft tieten als natte theezakjes. Maar die naam, stamt ze af van de Klingons of zo ?

Dirrek | 28-07-08 | 17:36

@Haagse Hufters | 28-07-08 | 17:34

In ieder geval niet haar naam...

Vote/View | 28-07-08 | 17:36

Wat is er lekker aan Ghislaine Plag??????

Haagse Hufters | 28-07-08 | 17:34

Voor Langs de lijn zet ik m altijd eventjes op radio 1 , ik bedoel ehh

Tilburger | 28-07-08 | 17:34

luistert er ooit iemand naar radio 1?

the paus | 28-07-08 | 17:33

Als ik me verveel ga ik met m'n ballen spelen.

-Strotgrondel- | 28-07-08 | 17:33

'Raoul' zou willen dat ie het niveau had om bij Radio 1 te werken... gaaaaap

hooiwagen | 28-07-08 | 17:32

Radio 1? Zit dat op de middengolf?

42 | 28-07-08 | 17:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken