Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jood schiet hakbar dood

leukerkunnenwehetnietmaken.jpgBrekend nieuws vanuit het Land van Melk & Honing. Zojuist kwamen DEZE en DEZE beelden binnen vanuit Jeruzalem. Een (mogelijk twee) Arabische Israëliër die met een Caterpillar-shovel een drukke winkelstraat cleansweept. Resultaat: 3 doden en zeker 30 gewonden. Een groep die zich de Brigadiers van de Bevrijding van Galileï noemt, eiste de aanslag via het Franse persbureau AFP op. Omstanders schoten direct op de man. Een IDF-soldaat in burgerkleding executeerde hem van dichtbij. Een Joodse Gele Kaart zeg maar..

Reaguursels

Inloggen

waarom is mijn reactie verwijderd ?
het was duidelijke taal zeker.

WAAROMIK | 04-07-08 | 22:27

IDF dude verdient een schouderklopje...

m'n moeder is as we speak koekjes voor 'm aan het bakken!

laat dit een waarschuwing zijn voor al die 'boeven', want ik weet zeker dat verse koekjes een betere motivatie zijn dan een stel uitgerangeerde zandhoeren.

Keep up the good work

Piedt-Panzerfaust | 04-07-08 | 14:23

@ketel1 | 02-07-08 | 19:48
Kan je mij het verschil uitleggen tussen een terrorist en een burger? Dat is namelijk het probleem met terroristen... het zijn ook burgers, maar dan met slechte bedoelingen. Deze kerel was burger toen hij in de shovel stapte en werd op slag terrorist toen hij de bus raakte. Als alle terroristen gewoon altijd hun alu hoedje op zouden zetten werd het allemaal een stuk eenvoudiger.
.
In de palestijnse gebieden lopen de terroristen (als je dan een idee hebt wie het zijn) graag tussen andere burgers die geen terrorist zijn. De realiteit is dus wat complex als je terroristen wilt uitschakelen voor ze iets doen. Je kan ze opsluiten, maar dan sluit je weer onschuldige burgers op want ze hebben nog immers niets gedaan. In de strijd tegen terrorisme doe je het dus bijna altijd verkeerd als je ze voor wil zijn.
.
N.b. ik ben ook tegen burgerslachtoffers door welke kant dan ook, maar zeker tegen het bewust maken van zoveel mogelijk burgerslachtoffers zoals bijna altijd het doel is van de terroristen.

Plaat-O | 03-07-08 | 23:13

@ Bottehond: Het geeft aardig weer hoe het met jou verstandelijk vermogen is gesteld als je niet verder komt dan of links, of rechts....
Een kaalkopje ben ik gelukkig nog niet. Ondanks dat ik de 40 gepasseerd ben heb ik nog genoeg haar.....
Met links heb ik verder ook niet veel op als is die term wel erg jaren 70......
Hou het er maar op dat ik extreem recht(s)vaardig ben.
Wel typerend trouwens dit soort opmerkingen. Het doet mij denken aan Israel op het moment dat je kritiek levert, dan ben je automatisch voor de gaskamers.....
Er is meer dan links of rechts en dat heet nuance.

ketel1 | 03-07-08 | 20:55

Joden zijn cool. Mochten wij NL'ers (van origine, dus minstens 1 van je voorvaderen heette Jan, Klaas of Piet) ook maar vrij met wapens rondlopen en naar eigen goeddunken misstanden aanpakken. Dan was de rust snel wedegekeerd en het gespuis verdwenen. Ach, toekomstmuziek.

Dr R. Clavan | 03-07-08 | 14:16

-weggejorist-

whothefuck | 03-07-08 | 13:33

Het was helemaal geen terrorist, maar een moslim met parkeerproblemen!!!!!!

whothefuck | 03-07-08 | 13:33

Minus 1 hakbar. Effe kijke... hoeveel moeten we er nog.... ?!

Snuf-van-snuitje | 03-07-08 | 11:50

Zouden meer Joden moeten doen.

Doc Faustus | 03-07-08 | 11:20

& in zwitserland etc zijn ook relatief hogere zelfmoorden door met name door geweren die veel ex-millitairen meekrijgen na hun dienstplicht, drm krijgen ze tegenwoordig geen munitie meer bij hun * afwzwaaien*

dhr.Pindakaas | 03-07-08 | 11:13

@ seth

ja leuk statistieken inderdaad maar vallen er niet meer doden in texas ?

dhr.Pindakaas | 03-07-08 | 11:10

[i]The Palestinian terrorist who killed three people in a stolen bulldozer in Jerusalem on Wednesday had been shot, but rallied despite his injuries, and launched a second rampage, taking the life of 33-year-old Bat-Sheva Unterman. [/i]
[url]http://haaretz.com/hasen/spages/998400.html[/url]

Voor de jankerds dat'ie niet doodgeschoten had hoeven worden. De hakbar was al neergeschoten maar stopte dus niet, dan moet er dus nog wat meer lood tegenaan. Logisch. Hadden ze hem de eerste keer al helemaal verrot geschoten was die moeder van een 5 maanden oude baby niet vermoord.

voordezeenekeer | 03-07-08 | 10:57

slaap hard!!!

vlammetjuh | 03-07-08 | 10:47

Welterusten.

100%JERZY | 03-07-08 | 10:25

Nog even en dan gaan we ene grote rookwolk boven Iran zien.
gematigde joden die twijfelden over het nut van een evt aanval op Iran, zijn dankzij deze achterlijke Palestijn ook over de streep.
Geen ene Arabier in de regio heeft echt een band met die Palestijnen ze worden daar als kakkerlakken gezien.
Voor veel Arabieren is "alle joden de zee in" een oplossing, maar ook "alle palestijnen de zee in" zou voor hun een optie wezen.

baggerboer | 03-07-08 | 06:34

staakt het vuren? wow.... mijn ejaculaties duren zelfs nog langer dan hun staakt het vuren.... en dan heb ik het hier wel over een paar seconden...

Import-Turk | 03-07-08 | 00:28

@ KakelKees

Dude, jij bent hetzij aandoenlijk naief dan wel doelbewust aan het stoken tegen Israel. Jij weet net zo goed als ik dat als je de islamistische sjawls NOOIT zullen stoppen voordat de laatste Jeaud de zee in is gedreven. Dat programma wordt mede mogelijk gemaakt door de LinkschMensch. Jeaudenhaat uit onnozelheid of overtuiging komt uiteindelijk op hetzelfde neer/. Linksch bewerkstelligt een Shoa in onze tijd als ze de haatbaarden blijft steunen.

bottehond | 03-07-08 | 00:16

-weggejorist-

KaKeL Kees | 02-07-08 | 23:59

Het schijnt dat de Partij voor de dieren nu ook helemaal achter de Palestijnen staat. Een woordvoerder verklaarde " Hoe wanhopig en boos moet je wel niet zijn om tot een dergelijke gruweldaad over te gaan ?" en " Als een beest wordt de palestijnse vrijheidsstrijder afgeknald.... zelfs wanneer hij al weerloos is krijgt hij nog 2 schoten te verwerken" en " Wij van de Partij van de Dieren vinden dit bij de beesten af". "De onverdroten inspanningen van het Palestijnse volk om van de hun resterende gebiedsdelen een florerende en een cultureel hoogstaande natie te maken hebben menig links politicus hun zijde laten kiezen" aldus een woordvoeder van de PvdA.

Jokkebrok | 02-07-08 | 23:57

Van Yahoo!: “ […] The three organizations that took responsibility for the attack included the Al Aqsa Martyrs' Brigade, […] the Galilee Freedom Battalion, which is suspected of being affiliated with Lebanon's Hezbollah guerrillas, and the Popular Front for the Liberation of Palestine, […]
Despite the Palestinian claims of responsibility, Israeli police chief Dudi Cohen said the attacker appeared to be acting alone. "It looks as if it was a spontaneous act," he said.
Israeli police said the man, a father of two children, was an Arab in his 30s from east Jerusalem and had a criminal background. Police spokesman Micky Rosenfeld said he had worked as a construction worker on the railway project. […] Friends of the family identified the attacker as Hussam Dwikat. They said the 29-year-old was a devout Muslim, but had no known ties to any militant groups. […] “
Zie (news.yahoo.com/s/ap/20080702/ap_on_re_... ); dat is nog eens journalistiek; een samenhangend verhaal, evenwichtig, en iedereen en alles met naam en toenaam bekend. In Nederland word dit soort details volkomen weggeANPd (= filteren en vertalen tot een policor-taaltje, een vorm van censuur m.i.).
---
" Brigadiers van de Bevrijding van Galileï " is, als de hemel zou bestaan, een hemeltergend slechte vertaling, een resultaat van het Nederlandse onderwijsstelsel dat door opeenvolgende kabinetten helemaal is kapotgereguleerd (nl.wikipedia.org/wiki/Commissie-Dijsse... ). De krakkemikkigheid toont een stuitend gebrek aan kennis en algemene ontwikkeling.
“Galilea Vrijheid Bataljon” ware beter geweest.
Galilea = een gebied in Noord-Israël.
Galileo Galilei (1564-1642) = een held in de context van zijn tijd. Die, voor zover dat toen kon, inging tegen de verwrongen denkbeelden van de toenmalige christen-fundi’s. Deze grote geleerde heeft uiteraard niets met terreur of shovels te maken.

Dorser | 02-07-08 | 23:00

Schiet die geuniformeerde pliesie nou nog een keer op dezelfde (voor de zekerheid) of schiet die een tweede 'bestuurder' dood?

killermiller | 02-07-08 | 22:28

Wanneer wordt hier de muur gebouwd en/of Thuislanden gecreëerd?
Zie geen wezenlijk verschil tussen de paupers daar en hier.
Dit land kan zoveel beter ....., zonder religieuzen.

Zarathustra1883 | 02-07-08 | 22:27

+1 voor de schutter.
Hopelijk komt er een dag dat we hier ook zulke addequate mensen in de kansenwijken krijgen.

abc_mentaliteit | 02-07-08 | 22:03

kijk hakbars, zo kan het ook!

BlijeKleier | 02-07-08 | 21:48

Volgens mij bleef het gaspendaal alleen maar hangen.

Niets aan de hand een gewoon ongelukje, niet kijken, doorlopen.
Dit zou de reactie in NL geweest zijn.

De Sjaaq | 02-07-08 | 21:36

@ ketel 1

Weet jij wat gesublimeerde jeaudenhaat is? Is common practice bij de Linkschmensch. Onverbloemde jeaudenhaat vindt men bij de kaalhoofdigen.
Welk van de 2 ben jij?

bottehond | 02-07-08 | 21:29

@ketel 1

Zonder steun van de U.S was het waarschijnlijk al deel geweest van het Groot Kalifaat.

Harde(s)Jankert | 02-07-08 | 21:21

Wat lopen jullie nou op te hemelen over Israel en zijn technologie ?
Zonder de steun van Amerika was dit land nooit zo ver gekomen, of zo diep gezakt.....

ketel1 | 02-07-08 | 21:15

knap, zie dat hier die vadsige parkeerwachter met haar dikke aars en d'r verlepte permanentje niet doen. cultuurverschilletje

Harde(s)Jankert | 02-07-08 | 21:11

Rechtvaardig nekschot (zonder Q)

BlaDiBla | 02-07-08 | 21:02

Col ha cavod gayal, bitzoea perfect!
(Respect soldaat, excelente uitvoering)!

LifeCatcher | 02-07-08 | 21:00

@ united provinces

Long time ago. Ik neem er genn letter van terug. Ik vraag me af wrom je dit überhaupt plaatst.

bottehond | 02-07-08 | 20:45

En de EUSSR blijft de haatbaarden maar sponsoren met fokpremies. Grotesk.
bottehond | 02-07-08 | 17:18

--
EUSSR? Straffe uitspraak van een communist

united.provinces | 02-07-08 | 20:42

yippy-caa-yay motherfucker

JINN | 02-07-08 | 20:34

Mocht ik in Nederland niks nuttigs meer weten te doen ga ik zelf nog eens op deze link klikken (IDF):
dover.idf.il/IDF/English/information/e...

Of eigenlijk liever bij de Golani...

RechtsGroen | 02-07-08 | 20:23

-weggejorist-

KaKeL Kees | 02-07-08 | 20:21

@ club662:

Goed gesproken!
Verbaasd mij ook altijd hoe een klein onder chronische stress zoveel weet te presteren. Heel veel hoogstaand medisch onderzoek wordt in Israel gedaan, valt mij ook altijd op. En heeft Israel niet 's werelds hoogste gemiddelde opleidingsniveau? Verbazingwekkend voor een land, decennia in oorlog.

RechtsGroen | 02-07-08 | 20:20

@ sjim panzee | 02-07-08 | 19:22
Jij bent geknipt voor een baan bij de Nederlandse pliesie. Maak je geen zorgen over de schietvaardigheidstest waarvoor je zal falen; mensen als jij vragen zo'n moordbaard beleefd met volgescheten broek of hij zich t.z.t. a.u.b. wil melden op het bureau (alleen als het hem schikt natuurlijk).

darmflora | 02-07-08 | 20:18

Op het NOS journaal gezien. Wat zou die agent in burger zich goed voelen.

Shovel op klimmen. Gun pakken, ff checken of alles goed zit. Beetje in de cabine hangen en de gun tegen de schedel, of misschien in de mond? Is helaas niet duidelijk te zien.

Het publiek staat achter je. Je weet wat je moet doen. Trekker over halen en nog een paar keer voor de zekerheid. Een paar spatjes bloed op je kleren en lichaam als bewijs. Wat een triomfantelijk gevoel moet dat zijn. Iedereen juichen.

Die actie van die soldaat met helm is dan weer minder. Sloppy seconds noem ik dat. En dan nog een beetje stoer doen voor de camera.

Spritzmeister | 02-07-08 | 20:08

trouwens, voor subsidiesponzen, hakbars, linkse theedrinkers en bijstandstrekkers + wat andere mensen die het niet zo snappen:

ik ben geboren en getogen in nederland en woon inmiddels een klein jaartje in israel, niks geen hek hieromheen en het ons hier laten uitvechten, israel is in veel opzichten beschaafder dan nederland. Je hebt gewoon gehandicaptentoegang in alle openbare gebouwen, openbaar vervoer is hier meestal WEL op tijd, ziekenhuizen zijn vele malen verder vooruit dan in nederland en israel staat in de IT net zo hoog aangeschreven als bijvoorbeeld silicon valley.

Zeker 99% van de reaguurders hier heeft gebruik gemaat of maakt gebruik van ontwikkelingen, technologieen en uitvindingen die in de israelische universiteiten zijn geboren.

Kan je nagaan voor een klein kutlandje met 6 miljoen man dat constant wordt bedreigd en aangevallen door alle buren.

Hetgeen de hakbars jullie hebben gegeven in de laatste jaren? Minder privacy, oorlogen, angst, minder veiligheid, meer misdaad.... goh ja inderdaad een complex vraagstuk...

oh ja, natuurlijk, vergeten, we verdienen het omdat we het lichtpunt van de menselijke cultuur, de palestijnen, insluiten omdat ze ons anders gaan proberen uit te roeien. Doe me een gigantische lol zeg...

Deze agent is in mijn ogen een held, elke idioot die het in zijn randdebiele kop haalt dat hij een onschuldig leven, expres, mag beeindigen mag van mij wel meer dan 3 kogels door zijn kop gejaagd krijgen. De wereld zal beter zijn zonder dat soort trieste randdebielen.

club662 | 02-07-08 | 20:03

Was dit niet een preview van GTA 15 san Jeruzalem?

de nakketikker | 02-07-08 | 19:55

Ik keur het doden van burgers voor 100% af, maar hij had van mij met dat gevaarte door een legerkamp mogen tuffen. Zeg maar wat de Joodse vrienden regelmatig bij de Palastijnse burgers doen.......

ketel1 | 02-07-08 | 19:48

Tsja, in dit gekkenhuis in NL vinden we dit dan weer schokkend. Ik zie alleen maar goed. Slaap hier heel goed van. Jammer dat zo weinigen de nagenoeg onbegrensde idiotie en haat jegens 'anderen', Joodse mensen voroop maar zeker niet als enige, niet zien of niet willen zien. Doodschieten als ze concreet moorden/verkeerd bezig zijn is eigenlijk een 'dure' oplossing maar wel de koninklijkste weg. Als je je die, en zolang je je die kunt permitteren...

NoMinister | 02-07-08 | 19:38

goh bijstandskoning opvallend afwezig op dit soort topics...

of zat hij vandaag toevallig een caterpillar te besturen?

club662 | 02-07-08 | 19:26

Niet eerst banden lek schieten of een spijkermatje uitrollen? Er is geen respect meer tegenwoordig...

sjim panzee | 02-07-08 | 19:22

Zou die haatbaard wel een jofel shofel rijbewijs gehad hebben eigenlijk?

brx | 02-07-08 | 19:20

Ja,wat moet je hiervan zeggen.
Dat je als Arabier Israel iets aan wil doen,daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
Laten we niet vergeten dat de Israelis ook geen lieverdjes zijn, en een groot gedeelte van het palastijnsse volk van hun grond verdreven hebben.
Maar val dan een legerpost aan of zoiets.
Maar het doden van onschuldige burgers die in meerderheid ook gewoon vredig naast elkaar wil leven is onacceptabel.
Dan is het lot wat deze bulldozer piraat getroffen heeft, waarschijnlijk het logische gevolg van zijn daad.

feuerfrei | 02-07-08 | 19:18

Tis misschien wel hard, maar Israel's heeft opzich wel gelijk met hun "Take no shit" attitude.

lord_reet_veter | 02-07-08 | 19:13

Pierre Moustache | 02-07-08 | 16:50

komt door de vele miljarden subsidie die ze van o.a. Amerika ontvangen

unbeliever100 | 02-07-08 | 19:02

Tobi | 02-07-08 | 13:57
Een Caterpillar is een rups en een merk van een motor/machine bouwer.
YSlieker | 02-07-08 | 18:17
*wacht met smart op de dag dat de Jordanesen genoeg hebben van hun Palestijnse bezetters*

miko | 02-07-08 | 18:54

En dan te bedenken dat ook ik altijd met een doorgeladen pistool in m'n korte broek door een winkelstraat loop....
Not.
Wat een vreemde cultuur daarzo, maar schijnbaar wel nodig.

H2O | 02-07-08 | 18:54

@Prze***walski | 02-07-08 | 18:11
@YSlieker | 02-07-08 | 18:17
Wees bij dat die IDF'er die hakbar ter plekke koudmaakte. Scheelt weer een peperdure vergeldingsactie!

Zeau zie je maar weer!
In een winkelstraat te Israel mensen doodrijden met een shovel is een levensgevaarlijk bezigheid.

Doe dat dan eauk niet...

Ahasveros | 02-07-08 | 18:37

YSlieker | 02-07-08 | 17:34
Dat 'verzet' van je was er al voor de bezetting.

LibertasSimplex | 02-07-08 | 18:33

Waar gehakbart wordt vallen spaanders.

Pittybrad | 02-07-08 | 18:26

Hulde aan de IDF soldaat die met gevaar voor eigen leven deze terrorist uitschakelt, voor dat hij nog meer slachtoffers veroorzaakt. Dit soort moorddadige volkeren verdienen geen eigen staat, ze verdienen het om nog generaties te slijten in de TBS kliniek die Gaza heet !

WaarDeWindWaait | 02-07-08 | 18:20

-weggejorist-

YSlieker | 02-07-08 | 18:17

De "held" had ook in de benen kunnen schieten maar koos 'shoot to kill'. Hij 'koos' daarvoor omdat hij als 'goed' soldaat getraind was om te denken in ontmenselijkte termen als 'neutraliseren'. Het begint allemaal met taal. Ammelaal.

Prze***walski | 02-07-08 | 18:11

-weggejorist-

YSlieker | 02-07-08 | 18:10

De NOS beelden waren vrij overtuigend. Een medaille voor die IDF soldaat.

lono | 02-07-08 | 18:08

En weer heeft Wilders gelijk, als je maar tegen een geconditioneerde zwakzinnige blijf aanpraten dat hij geen geit meer hoeft te pakken maar dat er 50 maagden op hem staan te wachten, dan gebeuren er zulke dingen. En zeg maar niks, in Amsterdam donker achteraf koran kamertjes worden dergelijke kinderjihadisjes al met de stok erin geslagen dat men vast moet geloven in allah's beloningsysteem.

da salvo | 02-07-08 | 17:51

YSlieker | 02-07-08 | 17:34
je mist het belangrijkste punt: de bezetting is pas gekomen na de 6 daagse oorlog waarin egypte, jordanie en syrie israel van de kaart probeerden te vegen

zwakste punt van israel is de westbank, met 1 goedgeplande tankaanval kan je israel daar in 2 stukken opdelen en dan kan je de rest zo oprollen, was in '67 ook bijna gelukt

niet zo vreemd dat israel de bezetting pas wilt opheffen na een blijvende vrede en erkenning door haar buren, teruggave zonder erkenning is zelfmoord en dat mag je van niemand verwachten

dat olmert het over bezette gebieden heeft bewijst dat hij deze gebieden niet claimt

pinkindian | 02-07-08 | 17:46

@YSlieker; Nederlands. Spreek je dat?

mr_atheist | 02-07-08 | 17:42

Te veel met geweldspiraaltjes gespeeld daar in de zandbak, met hun donkere oog-om-oogjes, hun wraak tot in het zevende geslacht et cetera et cetera.

Prze***walski | 02-07-08 | 17:41

@YSlieker | 02-07-08 | 17:35

Wat slik jij en waar kan ik het krijgen?

Envoorjehetweet | 02-07-08 | 17:40

'The terrorist yelled, "God is great." I grabbed Oron's handgun and fired three bullets.' Blijkbaar herkennen Israeliërs de tekst 'God is great' als een synoniem voor 'ik ga mezelf opblazen'. Dan is het beter te schieten dan de potentiële terrorist op het knopje te laten drukken. Jammer dat het zo moet, maar de eigen veiligheid gaat voor!

Envoorjehetweet | 02-07-08 | 17:36

-weggejorist-

YSlieker | 02-07-08 | 17:35

-weggejorist-

YSlieker | 02-07-08 | 17:34

YSlieker | 02-07-08 | 16:46
noem eens een palestijnse koning, laat mij eens een palestijnse munt zien? palestijnen zijn gewoon fake, ook het nep-opperhoofd arafat is geboren in egypte
er zijn volgens de vn 700.000 palestijnen uit israel gevlucht en 900.000 joden de arabische wereld uitgetrapt, de joden waren 6% van de arabische bevolking die nu 2% van het land hebben, bij een rechtvaardige oplossing zou israel dus 3 keer groter moeten zijn
maar arabieren leven graag met hun 1000 en 1 sprookjes

pinkindian | 02-07-08 | 17:20

Perfect gedaan. Standrechtelijke executie van zo'n haatbaard. De onnozelaars die denken dat Israel de oorzaak is van dit probleem: de enige democratie in de regio wordt belegerd door haatbaarden die maar één doel voor ogen hebben: het uitroeien van de Jeauden in Israel. Als Israel morgen de gaza en zuid libanon daisycutten stuur ik ze een felicitatie. Deze zaak wordt alleen opgelost als hetzij de "paletsijnsche" gebieden, dan wel Israel van de kaart geveegd is. En de EUSSR blijft de haatbaarden maar sponsoren met fokpremies. Grotesk.

bottehond | 02-07-08 | 17:18

Wel lullig dan weer voor de terrorist. Die dacht "mezelf opblazen, dikke lul! Ik doe het wel zonder te sterven".
Too bad peanutbutter.

Framoes | 02-07-08 | 17:13

TSAHAL 4 EVER! - het enige jammere aan deze situatie is dat het niet in NL is.

pks | 02-07-08 | 17:08

is toch wel met een zilveren kogel gebeurd? straks staat ie weer op uit de dood (na genoten te hebben van zijn 72 maagden)

Patrick Zweedsey | 02-07-08 | 17:06

YSlieker | 02-07-08 | 16:46
wat een lbo'er ben jij gossie...
"vrede en bezetting gaan nu eenmaal niet samen"
In geval van arabische emotionele wezens is het fysiek bezetten een goed middel de vrede te bewaren. Het beste zelfs, anders krijg je 1 keer in de drie jaar oorlog, ik refereer aan libanon en gaza, fysiek bezetten was een goede keuze.
Verder ben ik het met je eens dat de bevoling zijn leiders kiest, alleen beetje gek dat je nou net olmert kiest als keiharde havik, dat is hij namelijk niet. Sterker nog hij is de grootste duif die Israel heeft gehad na Rabin. Wat ik wel leer van jou beredenering is dat hoe pro-westers een arabische leider ook is hij is en blijft een vijand en moet uitgeschakeld worden... (of zoals jij dat beter verwoord: "het stemvee moet vermoord worden)

Moetzchak | 02-07-08 | 17:01

Proud to be Jew.... fuck die k*tsofties; kogel kwam van links of recht; gewoon er tussen in misschien?

zoek | 02-07-08 | 16:55

-weggejorist-

RechtsGroen | 02-07-08 | 16:54

@YSlieker | 02-07-08 | 16:46
u praat geweld goed?
Niet zeuren dan als er over 10 jaar geen palestijntjes meer zijn he!

baggerboer | 02-07-08 | 16:53

Omstanders schoten direct op de man. Een IDF-soldaat in burgerkleding executeerde hem van dichtbij.

en zo hoort dat toch?

regenfrakske | 02-07-08 | 16:52

Moi2 | 02-07-08 | 15:07
Zit ik nu toch weer in die VS wapendiscussie .... en daar had ik nu net geen zin in .. zucht. Maar goed, het is allemaal waar wat je zegt. Feit blijft lijkt mij dat wapens die er niet zijn ook niet gebruikt zullen worden.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 16:50

palestijnen kunnen het niet hebben dat Israelieten wel welvaart weten te genereren op een lapje grond dat zich voor hun komst nog in de middeleeuwen bevond. Als een ander met hard werken wel iets voor zichzelf weet te genereren, willen ze zich dat toe eigenen, geheel volgens eeuwenlange traditie.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 16:50

Wel crea bea aanslagje. Maar wat is een joodse rode kaart dan?

brx | 02-07-08 | 13:52

Een holocaust

unbeliever100 | 02-07-08 | 16:47

-weggejorist-

YSlieker | 02-07-08 | 16:46

Lang leve Israel, het enige westerse land met ballen.

RechtsGroen | 02-07-08 | 16:42

Nou das raar!?
Hij krijgt niet eens eerst een gele kaart!

satcom | 02-07-08 | 16:40

Hakbars kun je op verschillende beproefde manieren uitschakelen,....... en dit is er één van!

@xel | 02-07-08 | 16:39

-weggejorist-

YSlieker | 02-07-08 | 16:38

komt dat schot....

krem | 02-07-08 | 16:36

@Lebowski Achiever | 02-07-08 | 16:17
Tijdens het lezen van reacties waan ik mij af en toe in het jaar 1515. Grrrrrr!

@soy, nou is het goed, niet meer op ingaan, zo is het klaar.

soy | 02-07-08 | 16:33

Met slechts een ekele sleutel kun je alle caterpillar machines starten die er zijn.
Behalve natuurlijk als de eigenaar er een ander slot op heeft laten zetten.
Foei cat!.... pluimpje voor de schutter.

baggerboer | 02-07-08 | 16:21

soy | 02-07-08 | 15:56
Hoe zegt u?? Jij hebt het niet helemaal gesnapt schijnbaar. VMBO examen teveel van je gevergd?

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 16:17

Het aantal doden door vuurwapens komt niet door de wapens zie Canada Schwiss enz maar door de mentaliteit van degene die er mee rondlopen zie Amerika Israell

Vette pech voor de hakbar mazzel voor de jood dat ie geen bom om zijn middel had
hehe op 2:23 pompt zo'n andere dude er nog ff 1 in

Ben_online | 02-07-08 | 16:14

Nog altijd 3-1 voor de Palestijnen... dus verwacht binnenkort weer een bombardement op concentratiekamp Gaza, aangezien Israeliers erg slecht tegen hun verlies kunnen.

[-InFiDeLz!-] | 02-07-08 | 16:11

Vuilnis | 02-07-08 | 15:07

Jammer dat je rekenkunst een goed betoog onderuit haalt immers 3 x 0,20 = 0,60.

Hans Anders | 02-07-08 | 16:11

Mooi, het midden-oosten conflict is opgelost.
Zand erover.

Miretra | 02-07-08 | 16:10

Vrij vertaald.

Miretra | 02-07-08 | 16:03

MadDieu | 02-07-08 | 15:56
Als je ze uittelt win je met euthanasie?

Miretra | 02-07-08 | 16:02

@Fleauxe | 02-07-08 | 15:17
Alleen als je echt helemaal niks gewend bent.

AmTam | 02-07-08 | 15:58

If you outnumber them, you will win with suicide-combat.

MadDieu | 02-07-08 | 15:56

@Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:44
"aan de reacties te lezen waan ik me af en toe in het jaar 1515".

Alsof uit eerdere reacties blijkt dat jij je in 1515 waant? Alsof andere reaguurders vinden dat jij je in dat jaartal waant? Ik heb geen enkele voorgaande reactie gelezen waaruit dit blijkt. Jouw aanname dat andere reaguurders vinden dat jij je in 1515 waant is daarom echt onzin. Pfffff.. Veel te warm hiervoor.

soy | 02-07-08 | 15:56

Uitstekend. Eindelijk eentje met ballen. Nou gouw oprotten met die slappeling van een Olmert een een behoorlijk premier kiezen. Eentje ala Golda Meir.
Eentje die laat zien dat elke raket drievoudig zal worden terugbetaald.

Masturwasbeer | 02-07-08 | 15:55

@brx | 02-07-08 | 13:52 wat is een joodse rode kaart dan?

Is in 031 bekend als Darwin-award (tot in de 7e graad).

MadDieu | 02-07-08 | 15:49

Jeetje, wat buitenproportioneel weer

daniel565 | 02-07-08 | 15:49

<p>Job, had hem een kopje thee in de cabine aangeboden.</p>
<p>Job had dan wel boem gedaan.</p>

Prof. Drs. Klavan | 02-07-08 | 15:48

Gaan ze nou ook een staakt-het-platrijden afkondigen?

plaklul | 02-07-08 | 15:45

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:44
nou, precies... Joris had het ook al door. I rest my case.

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:45

soy | 02-07-08 | 15:42
nee. Doe jij maar. Of neem bijvoorbeeld de persoon die net voor jou heeft gereaguurd, dat getuigt natuurlijk van een intens moderne blik op het leven.

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:44

bloedjelink | 02-07-08 | 15:14
Lol, ook bekend van de uitspraak "palestijnen, wat zijn dat?"

Miretra | 02-07-08 | 15:44

Soms zit het tegen....

911=>InsideJob | 02-07-08 | 15:42

@Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:31
Doe maar even je eigen zin lezen.

soy | 02-07-08 | 15:42

-weggejorist en opgerot-

liger | 02-07-08 | 15:40

zaikert | 02-07-08 | 15:15
Die tweede die jij ziet staat ook buiten, achter de schutter.
Je ziet hem door de voorruit dus lijkt het alsof er 2 man in zitten.
Aan het eind wordt het lijk van die terrorist naar de deur getrokken.
-
Voor zover ik kan zien is er maar 1 persoon in de kabine.

Moi2 | 02-07-08 | 15:39

En nu is het genoeg! | 02-07-08 | 15:19
volgens mij zijn er toch 2 te veel overleden; goede dag?

hetluis | 02-07-08 | 15:39

Nou, hier had hij van mij ook rood mogen trekken. Góeiedag zeg!
Minimaal 4 aanslagen schorsing!

kuttekrap | 02-07-08 | 15:38

CATERPILLARS..... Weapons Of Mass Destruction????!!!!

potpindakaas | 02-07-08 | 15:38

soy | 02-07-08 | 15:04
begin maar even vanaf het begin te lezen.
.
Zeker_Niet_Links | 02-07-08 | 15:17
leek me hier toch niet het geval, he?
.
FreshClash | 02-07-08 | 15:08
O mijn god, ga 's even terug naar FOK!

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:31

@zaikert | 02-07-08 | 15:15
Als je de moeite zou nemen om de comments te lezen wist je het antwoord.
Bovendien, 1 of 2 van die klojo's dood. Maakt niet zo gek veel uit. Dood is dood en er zijn er nog genoeg van die idioten over die denken dat het allemaal helpt aan hun 'goede' zaak. de enige zaak die ervoor zorgt dat het ellende blijft in die regio.

Agent327 | 02-07-08 | 15:20

bloedjelink | 02-07-08 | 15:18
bloedjelink dus... ghehehe

Heageneesch | 02-07-08 | 15:20

De islamiet is blij, hij gaat naar zijn 72 sletten.
De Joden ook blij, want goede afloop.
Koel gedaan door die vent. Respect.
Dus: een goede dag.

En nu is het genoeg! | 02-07-08 | 15:19

*zucht, over reaguren, warm weer en werken gesproken*
edit: 1x FAL is natuurlijk FN-MAG

Heageneesch | 02-07-08 | 15:18

@Heageneesch @15:13

Als vrouw geen dienstplicht gehad dus mijn wapens zelf moeten aanschaffen.
S&W en Kimber. Will do just fine.

bloedjelink | 02-07-08 | 15:18

Holy fuck, heftige beelden zeg.

Fleauxe | 02-07-08 | 15:17

@zaikert | 02-07-08 | 15:15
Stimppffft! zag ik ook. Maar zag maar 1 schot, gevalletje 2 vliegen?

soy | 02-07-08 | 15:17

de Bree | 02-07-08 | 15:16
Daar zou ik dan zelf eens een kijkje nemen en daarna het filmpje nog eens bekijken

zaikert | 02-07-08 | 15:17

@ Lebowski Achiever 14:53: een kogel in de knieschijf en je kan nog steeds met je vinger het knopje van je bomgordel indrukken als je die omhebt...

Zeker_Niet_Links | 02-07-08 | 15:17

zaikert | 02-07-08 | 15:15
Ook bij jou is er vast een pearl in de buurt.

de Bree | 02-07-08 | 15:16

Ben ik nou de enige die ziet dat er 2 mensen in die cabine deaudgeknalled worden? Het verhaal klopt dus sowieso niet helemaal...

zaikert | 02-07-08 | 15:15

Jammer dat Golda niet meer leeft.
De politieagent had met haar een kopje thee mogen drinken en ze had hem onder dankzegging een lintje opgespeld.

bloedjelink | 02-07-08 | 15:14

bloedjelink | 02-07-08 | 15:02
Precies. Militaire dienstplicht met behoud van persoonlijke wapen, zoals in Zwitserland, is helemaal zo'n gek idee nog niet...
-
*zelf ooit schutter uzi, FAL, diemaco, glock17, FAL, FN- minini en .50 was*

Heageneesch | 02-07-08 | 15:13

Subsidiespons | 02-07-08 | 15:07
Wilders heeft hier niks mee te maken.
Dit gaat (weer) over doorgedraaide hakbars. Over terroristen. Moordenaars.
En dat ze in Israel dus wel weten hoe je daar doeltreffend op reageert.
Ik ben bang dat we hier nog heel veel ellende zullen meemaken voordat de koeltoerknuffelende theedrinkers wakker worden.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 15:12

@Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:
Zitten die zich nu niet te vervelen in de zgn AT teams?

Agent327 | 02-07-08 | 15:11

Kijk dit zijn nu schokkende beelden voor onze linkse hippes en cultuurrelativeerders, VNer's en de gemiddelde SP (vooral Anja staat te huilen dat er een Hakbar dood is)/GL/Pvda aanhang: een Jood die terugschiet en zich niet weerloos laat doodmaken. En hij schiet ook nog eens een knuffelmoslim dood, nog schokkender!

ExtremeExtremist | 02-07-08 | 15:11

@subsidiespons @15:07

Ben jij wellicht een Holocaustontkenner? Was dat ook een fabeltje?
Heb jij het historisch besef van een Pritt Pinda?
Wil je echt een olijfboompje over onderdrukking en vervolging gaan opzetten?

bloedjelink | 02-07-08 | 15:11

Brusselmans is ooit medewerker geweest bij ANWB?

Hyppo Kriet | 02-07-08 | 15:09

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:03

Dat verklaart veel, trekpop.

FreshClash | 02-07-08 | 15:08

Beste Job Cohen,
Je collega's in het jodendom snappen wel hoe je tuig van de richel moet aanpakken. Wanneer ga jij dit nu eens doen? Je ziet het, geen gelul geen gele kaart maar gelijk rood en voor eeuwig afvoeren. Kosten voor deze top bescherming:

1 x salarisje (middenmoot agentje zo een 2400 per maand bruto)
3 x kogel (0,20 cent per stuk als je ze duur koopt.)
Totaal: 2400,20

Nog altijd beter dan er weer eens 15 miljoen doorheenjagen aan een thee slurp hangplek voor het bevorderen van de handel in gestolen goederen.

P.S. Heeft iemand deze schutter zijn telefoonnummer? voor die 2400,20 mag hij de hele maand de troep voor mijn deur opruimen.

Vuilnis | 02-07-08 | 15:07

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:54
Voor het gemak vergeet je maar even dat USA een werelddeel is en wij een klein landje.
-
Verder vergeet je maar even dat die doden maar voor een heel klein gedeelte door legale wapens wordt gepleegd.
-
En je vergeet maar even dat USA geen sociaal vangnet kent waardoor veel arme mensen niet anders kunnen dan proberen met criminaliteit wat te verdienen.
-
Deze USA vergelijking wordt graag gebruikt.
Je vergelijkt appels met peren om een voor jouw gunstige uitkomst te krijgen.
Tja, wat moet ik daar nu op zeggen ?

Moi2 | 02-07-08 | 15:07

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:50
In dat opzicht lijk ik eigenlijk wel een beetje op Wilders. Geen schop in de richting van Geert trouwens, zeiden meer mensen maar gewoon wat ze van iets vinden in plaats van het bij hunzelf te houden.

Agent327 | 02-07-08 | 14:50
Ik zie het als niets meer dan een logische reactie op de onderdrukking door de joden. Als je gedwongen wordt tot het leven in zulke barre omstandigheden dan ga je vanzelf wanhoopsacties als dit uitvoeren. Ik snap wel waarom mensen de staat Israel willen steunen hoor, daar niet van, maar persoonlijk geloof ik niet in de fabeltjes van de Amerikaanse en in mindere mate Nederlandse media.

Subsidiespons | 02-07-08 | 15:07

@Lebowski Achiever | 02-07-08 | 14:53
Uit welke reactie blijkt dat jij je af en toe waant in het jaar 1515?

soy | 02-07-08 | 15:04

BANG, BANG And your out! Zo die mafkees ligt z'n maagden in het paradijs te verwennen.

klappervandeweek | 02-07-08 | 15:04

FreshClash | 02-07-08 | 15:00
Doe 's even deaud gaan, lutser.

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 15:03

@Seth @14:49

Iets te kort door de bocht. Er zijn in de USA grote steden zat waar je redelijk makkelijk aan een vuurwapen kunt komen en waar de kogels je om de oren vliegen. Kijk de statistieken in Detroit er eens op na.

In de Zuidelijke staten is er een andere mentaliteit tov law and order en zijn guns eerder een lifestyle dan een verdedigingswapen.

Ik ben het wel met je eens dat de meeste mensen onnodig angst voor wapens hebben. Zelf keek ik er als buitenstaander ook met argusogen naar. Nu ik in de States woon heb ik er een andere omgang mee. Mijn wapen is een investering in mijn veiligheid. Ik oefen regelmatig en inmiddels schiet ik toch makkelijk een volwassen vent van zijn brommer. Het geeft een 'powerful yet humble' gevoel.

bloedjelink | 02-07-08 | 15:02

Wel origineel van Hamasje, in plaats van een bommengordel om zijn lijf trekt die kerel gewoon een hele Catarpillar aan, hakbars originaliteit +1

DonGreco | 02-07-08 | 15:02

Moshe Dayan | 02-07-08 | 14:57
Uiteraard, maar dat is ook het hele punt. Mij lijkt dat er een verband is tussen het hebben van een vuurwapen en het gebruiken er van. Verder zijn statistieken natuurlijk altijd zo te manipuleren en te gebruiken dat je iedere stelling er mee kunt onderbouwen, dat geef ik toe.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 15:01

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 14:53

Vanwaar deze misplaatste arrogante toonzetting, lulletje?

FreshClash | 02-07-08 | 15:00

@Bigi Bana Boy: Niet dat ik het antwoord heb hoor, maar hoe hoog is het percentage Amerikanen dat per jaar om het leven komt door een misdrijf en hoe hoog het percentage Europeanen?
Zomaar met een getal smijten zoals jij doet geeft een vertekent beeld gezien je vuurwapen in de V.S. veel gemakkelijker kan aanschaffen dan in Europa.

Moshe Dayan | 02-07-08 | 14:57

bloedjelink | 02-07-08 | 14:48
"Veel wapens in goede handen en we kunnen de wapens in slechte handen de baas."
Precies.
-
In Zwitserland hebben de soldaten ook hun geweer thuis staan.
Ook daar gebeuren geen moorden met die geweren.
Dat legaal wapenbezit meer doden veroorzaken is gewoon een enorme hoax.

Moi2 | 02-07-08 | 14:56

@me
no=nog

300ZX | 02-07-08 | 14:55

Probleem in NL is dat de speciale vuurwapenteams van de pliesie enkle jaren geleden zijn opgeheven. Daarmee is een hoop gebundelde kennis helaas verdwenen.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:55

pang... leven over. best shocking, maar wel verdiend. Is dit nu echt dumpert / GS materiaal, of meer liveleak???

DasDude | 02-07-08 | 14:55

@ bloedjelink & Moi2
De cijfers wijzen anders uit. Ik heb geen trek in weer een keer die hele vuurwapens discussie (ik vind ze zelf overigens wel erg spannend, maar dit terzijde) maar kijk eens naar de harde cijfers en vergelijk de VS met landen in Europa. Gemiddeld 21:000 doden p/j in de VS door vuurwapens. I rest my case.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:54

-weggejorist en opgerot-

Moshe Dayan | 02-07-08 | 14:53

aan de reacties te lezen waan ik me af en toe in het jaar 1515
.
Twee volken die elkaar willen doodmaken, laat ze het lekker daar doen. Blijven wij wel primitief reageren.
.
Inderdaad is het oliedom deze mensen dood te knallen, geef je ze precies wat ze willen... schotje in de knieschijf werkt ook, hoor... maar goed. Pannekoek lekker verder.

Lebowski Achiever | 02-07-08 | 14:53

'Hulde voor de hakbar.'
-
Merkwaardig dat dit soort reacties toch altijd weer komen van parasiterend, uitzuigend, linksch geretardeerd addergebroed...

Heageneesch | 02-07-08 | 14:51

Miretra | 02-07-08 | 14:15
Ja, die Russen zijn ook altijd lekker subtiel in die dingen. Denk ook aan die gijzeling in die basisschool. Gijzeling beeindigd, alle gijzelnemers en de meeste gijzelaars dood.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:51

@Subsidiespons | 02-07-08 | 14:46
Als de hakbars daar stoppen met raketten af te schieten zou het m.i. allang vrede zijn in die regio.

Agent327 | 02-07-08 | 14:50

Subsidiespons | 02-07-08 | 14:46
Je hebt wel lef, zeg. Om je gestoorde opinie zo ongegeneerd te etaleren.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:50

"A civilian who was there fired the first shot," Mizrahi said. "I ran, and went up to the steps, and while he was crazed I fired two shots and neutralized him. This is what we were taught in the police force - to be professional and do our job in the best possible way," Mizrahi added.

Tja ach Moi2; het is algemeen bekend (onder meer intelligentere mensen die zich niet door een onderbuikgevoel laten leiden zoals 'wapens zijn eng!') dat een soepelere wapenwetgeving er juist voor zorgt dat burgers zichzelf kunnen verdedigen en dus minder snel het doelwit zijn van een misdrijf, simpelweg omdat de misdadiger zich wel een tweede keer bedenkt voordat hij een potentieel bewapend, terugvechtend slachtoffer aanpakt. Amerika is hier een prima voorbeeld van, helaas zal alleen de gemiddelde reaguurder dit argument niet snappen; "maar bij Law and Order schieten ze elkaar constant overhoop!". Even ter verduidelijking voor een dergelijke reaguurder (mocht deze het geduld te hebben gehad niet meteen een gepeperde reply te hebben getypt na het lezen van mijn eerste zin);

Plekken in Amerika met veel (vuurwapen)criminaliteit zijn doorgaans plekken waar er een strenge vuurwapen en zelfverdedigingswet geldt. De grote steden (Washington D.C., New York, Los Angeles, etc.) hebben doorgaans hele strenge wapenwetten wat het bezit van vuurwapen moeilijk maakt (tot op een bijna Nederlands niveau) en dat zelfverdediging daarmee je bijna een garantie geeft voor een gevangenisstraf of scadeclaim. Het resultaat zijn dat de mensen die zich toch al niks van de wet aantrekken (criminelen) zich tot de tanden toe bewapenen en gerust hun gang kunnen gaan. Vergelijk de gemiddelde grote Amerikaanse stad (zeg Washington D.C. of New York) met een staat waar juist hele soepele wapenwetten gelden (pak 'm beet: Texas), dan zul je hele interessante verschillen zien in de misdaadstatistieken.

Lang verhaal kort; goed ingrijpen van de IDF soldaat en we mochten willen dat de wapenwet hier in Nederland enigszins leek op die van Israël, Zwitserland, Zweden of Texas.

Seth | 02-07-08 | 14:49

potverdikkie zeg je zou maar landwerkerd zijn en per ongeluk een aanrijding veroorzaken rijdend in je shoveltje.

Wel een lekkere actie...1x waarschuwen geen resultaat? Dan zetten we het knopje gewoon op uit...

schnikkeltje | 02-07-08 | 14:49

@DavidC | 02-07-08 | 14:40
Je moet gewoon geen mensen doodmaken joh. Alleen wanneer het voorkomt dat er meerdere mensen dood gaan. Die knaap in die bulldozer had gewoon kortsluiting.... ja of z'n cruisecontrol, maarja pffff, dan heeft ie gewoon pech.

soy | 02-07-08 | 14:49

Subsidiespons is mentaal gehandicapt en vervreemd van enig besef?

Moshe Dayan | 02-07-08 | 14:49

@Moi2 @14:39

Mee eens.
The right to bear arms. Het zou ook in NL een grondrecht moeten zijn.
Gelukkig heeft het Amerikaanse Hooggerechtshof eindelijk een goede uitspraak mbt the 2nd Amendment gedaan.
Veel wapens in goede handen en we kunnen de wapens in slechte handen de baas.

bloedjelink | 02-07-08 | 14:48

Aan: Lewis | 02-07-08 | 14:11

Nee hoor op 02:23 maken ze wel zeker dat hij niet kan doorrijden, gewoon no ff stukje lood er achter aan.

300ZX | 02-07-08 | 14:47

Moi2 ik ook... Nederland is ontzettend onveilig, log en niet-functionerend...

Graftak | 02-07-08 | 14:46

-weggejorist-

Subsidiespons | 02-07-08 | 14:46

Volgens mij is die man in dat blauwe T-shirt er één van: '72 Virgins Dating Service' met hun: 'express delivery available'

Heageneesch | 02-07-08 | 14:46

Het was gewoon Koos Spee, dit is zijn nieuwe actie tegen wegmisbruikers.
Rode kaart gewoon en zo hoort het.....

Mossad.il | 02-07-08 | 14:46

-weggejorist-

Jinu | 02-07-08 | 14:46

leven de democratie! vechtend tegen de tyranny van terrorisme die in veel van de wereld heerst.

peace in the Middle-East

Amsterdam/geenkraker | 02-07-08 | 14:45

-weggejorist-

Varreke | 02-07-08 | 14:45

Nog 2 miljard en de gele/rode kaarten kunnen bij het oud papier.

Pikkestrijder | 02-07-08 | 14:45

En 3, 2, 1: Cue huilie huilie Greta Duisenberg.
Greta, kan de boehoe nog wat dikker?

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:43

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar moet een kogel in!

snotlapje | 02-07-08 | 14:43

shovels zijn schadelijk voor de gezondheid en kan de aanmaak van sperma abrubt beeindigen.

delete me | 02-07-08 | 14:43

Eens te meer blijkt een paar gram lood een fantastisch medicijn tegen islamitische terreur te zijn.

zum kotzen | 02-07-08 | 14:42

(C) Copywrong | 02-07-08 | 14:27
moet dat uitmaken dan? Als de chauffeur de bedrogen joodse minnaar van de buschauffeur was geweest en zo zijn frustratie wilde uiten, hadden ze hem mogen uitschakelen, als de bus vol zat met een Palestijnse schoolklas, idem. Het is hier nieuws omdat aan de ene partij een heel volk (met zijn (on)hebbelijkheden) wordt gehangen en aan de andere partij evenzo.

DavidC | 02-07-08 | 14:40

Vrijwel iedereen daar is IDF, je zit namelijk tot je 40ste of 45ste in dienst.
Gelukkig dragen in Israël veel mensen altijd een wapen, dus als je overvallen wordt hoef je niet lang op hulp te wachten.
Israël is een voorbeeld dat laat zien dat het dragen van wapens niet leidt tot meer doden maar vaak, zoals nu, juist tot minder doden.
In NL zou deze terrorist heel wat meer doden hebben gemaakt voordat de politie gearriveerd was. En dan ga ik er nog maar vanuit dat we praten over een agent die een wapen heeft en niet over een agent die geen wapen meer mag dragen omdat zijn schietlessen zijn wegbezuinigd.
-
Als bondkraag dragende aanwinst haal je het daar niet in je hoofd om een bejaarde of winkeltje te overvallen.
Dat is daar namelijk een zeer korte carrière.
-
Ik heb een jaar in Israël gewoond en kan je verzekeren dat ik me in Nederland veel onveiliger voel dan in Israël waar Godbetere het een oorlog aan de gang is.
Die wapenwetgeving van ons is slechts een schijnveiligheid.
Hier zijn alle criminelen tot de tanden bewapend maar het is de normale burger verboden zichzelf of zijn familie te beschermen.
De politie is dermate wegbezuinigd dat die ook niemand meer kan beschermen.
-
Je kunt in NL al worden doodgeslagen om een opmerking, maar dat tellen we maar niet mee omdat anders die beroemde veiligheid door onze wapenwet niet zo uit de verf komt.
En iedereen moet zich toch gerustgesteld voelen nu we de normale burger ontwapend hebben en alleen de criminelen nog bewapend rondlopen

Moi2 | 02-07-08 | 14:39

-weggejorist-

-BoRo- | 02-07-08 | 14:38

Ook in NL moet men ophouden met het vertroetelen van daders (zij genereren immers veel werk voor een complete kudde parasieten) en het mede schuldig verklaren van slachtoffers (waarom draagt u dan ook een schoudertas mevrouw?)

Het slachtoffer moet het onverkorte recht hebben om de dader en zijn/haar beschermers met elk middel direct te straffen. In Florida gaat het slachtoffer ook vrijuit als hij of zij een politieagent of omstander dood of verwond die tussenbeide wil komen tijdens een actie.

In de praktijk wordt er nauwelijks door slachtoffers opgetreden omdat de zielige daders doorgaans zich verplaatst hebben naar staten met een minder agressief beleid tegen daders. Florida heeft in 3 jaar tijd en tot grote frustatie van de eens zo machtige parasitaire industrie, een nagenoeg kosteloze cleansweep doorgemaakt.

Hans Anders | 02-07-08 | 14:37

Israelieten zijn zo lekker doeltreffend. Die geloven niet in thee. Wat zou het hier enorm opknappen met dit soort doeltreffende communicatie.
Pierre Moustache | 02-07-08 | 13:53
Correct!! Hier gaan ze eerst een lintje spannen en de straten ontruimen. Mensen hun huis uit en onderbrengen... en daarna het fameuze kopje thee drinken!

noobie | 02-07-08 | 14:37

Maar even terugkomend op eerdere comment, ik zie toch echt 2 lijken uit dat ding vallen, of ben ik nou malende?

Captain Orange | 02-07-08 | 14:35

@[email protected] | 02-07-08 | 14:33
Ze mag ook een rondje zwemmen.

Agent327 | 02-07-08 | 14:34

Prima actie van de man in het blauwe T-shirt, zeer behulpzaam eauk...

Heageneesch | 02-07-08 | 14:33

Captain Orange | 02-07-08 | 14:31
Het was alleen "toevallig" weer een hakbar.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:33

kan Greta niet een gratis rondje shofel aangeboden worden...

Hava!

verfsmijter | 02-07-08 | 14:33

@ DavidC | 02-07-08 | 14:29
Doe ff normaal man, ik zie een plaatje met twee arme rukkers die allebei het produkt zijn van een volkomen doorgeslagen situatie. Dat ik me met de ene iets meer kan identificeren dan de ander doet er geen reet toe. Zo, Europees genoeg voor je?

alpha_mannetje | 02-07-08 | 14:32

@NeoApocalypse8 @14:23

Schoften? Omdat het niet op de handjes blijft zitten als het vrijwel dagelijks de Palestijnse terreur moet ondergaan?
Moet je er begrip voor opbrengen dat het overgrote deel van de Palestijnen als ratten achter de Hezbollah vanger aan wenst te lopen? Niet nadenkt maar blindelings de terreur volgt?

bloedjelink | 02-07-08 | 14:32

De man bleek geen loonsverhoging te hebben gekregen.

ignatius34 | 02-07-08 | 14:32

Dat is weer eens wat anders dan een stoel bij Paul en Witteman, hulde.

Multikuli | 02-07-08 | 14:32

brx | 02-07-08 | 13:52
-
Publiekelijk ophangen!

lamoor | 02-07-08 | 14:32

NeoApocalypse8 | 02-07-08 | 14:28

Nee hoor, als het een belg was die een gestoorde hollander of weet ik veel wie in een shovel afschiet zou ik precies hetzelfde zeggen........

Captain Orange | 02-07-08 | 14:31

@DavidC: breidt dat maar uit naar wereldwijd. "De HelT". Jaja.. gewoon een terrorist.

Graftak | 02-07-08 | 14:31

NeoApocalypse: waarom mag jij wel Joden zwaar bashen maar als iemand een simpel feitje over een Sjlechte Moslim noemt is het een rasiest?!

Graftak | 02-07-08 | 14:30

Jood Schoot Rood Dood

Sulplise! | 02-07-08 | 14:30

@ Pierre Moustache 14:18

Joden gebruiken die dozers echt niet alleen voor vredelievende olijvenakkertjes hoor, ze spelen r ook aggressief landje-pik mee.
En nogmaals ik vond de comments niet 'kosjer'. Snap dat deze hakbar het r mss n klein beetje naar gemaakt had..

jeroener | 02-07-08 | 14:29

Zo gaat een gezonde maatschappij om met hakbarretjes.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:29

Graftak | 02-07-08 | 14:22
Niet slechts Nederlands: ik dacht dat er al een Europees giro nummer was geopend voor de nabestaanden van de chauffeur.

DavidC | 02-07-08 | 14:29

-weggejorist-

NeoApocalypse8 | 02-07-08 | 14:28

-weggejorist-

Graftak | 02-07-08 | 14:28

DavidC | 02-07-08 | 14:25
/wild guess mode on/
U is palestijn ?
/wild guess mode off/

(C) Copywrong | 02-07-08 | 14:27

Verdiende loon. Want zeau kan het eauck.

de Conciërge | 02-07-08 | 14:27

Shitttt... en ik maar denken dat de verkeerspolitie hier van die bastards waren.

alpha_mannetje | 02-07-08 | 14:27

"Bestuurder bulldozer pleegt zelfmoord."

..zapper [RIP] | 02-07-08 | 14:26

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden.

kapotte_stofzuiger | 02-07-08 | 14:26

Is de redactie er al uit of de kop: "Jood schiet hakbar dood" of "Aanslag met bulldozer in Jeruzalem" het best de slachtofferrol bij de juiste partij legt? Aangenomen natuurlijk dat de agent het ganse Joodse volk representeert en de Chauffeur het Palestijne (maar over zulke subtiliteiten maken we ons gelukkig niet druk)

DavidC | 02-07-08 | 14:25

Misschien ligt het aan mij, na 7 x genietend gekeken te hebben maar er worden toch 2 man afgeknald???
Of speelt euforie mij parten?

Captain Orange | 02-07-08 | 14:25

@prachtig
Kut, daar gaat mijn weekendje stappen met de Catterpillar...

dlseth | 02-07-08 | 14:25

Ziet eruit alsof die dat vaker heeft gedaan. Strakke actie!

JamesHuntLive | 02-07-08 | 14:24

@ Graftak | 02-07-08 | 14:22: Het is eerder een politiek correct cultureel neo-Marxistische reactie. Het gif en de kanker voor voorspoed en beschaving.

_ILT_ | 02-07-08 | 14:24

Super actie en moediger dan menigeen wil geloven; de meeste zelfmoordcommando's dragen immers een bommengordel die ze op hun moment supreme naar de 70 maagden brengt! Om koelbloedig zo'n baard van dichtbij te executeren vraagt dus nogal wat lef! +10 derhalve voor deze Sheriff

datzegik69 | 02-07-08 | 14:24

@Wim-Lex: Ik ben Palestijnen zo zat!

Moshe Dayan | 02-07-08 | 14:23

Ah jullie hebben de titel wat subtieler gemaakt...

Israel is zijn houbaarheidsdatum voorbij... Schoften

NeoApocalypse8 | 02-07-08 | 14:23

Een gele kaart???
Volgens mij is dit toch een typisch gevalletje van 'Sudden Death'!

Cavaco | 02-07-08 | 14:23

Een josti achtige samenloop van omstandigheden, met een uiterst penibel einde.

ouwelauwe | 02-07-08 | 14:23

@ soy | 02-07-08 | 14:21: 72 (gedroogde) druiven oftewel krenten, bedoel je?

_ILT_ | 02-07-08 | 14:23

Jood schiet hakbar dood?
Man elimineert terrorist!
Held!
Geen woorden maar daden!

bloedjelink | 02-07-08 | 14:22

@DavidC: dat is een niet meer dan typisch Nederlandse reactie..

Graftak | 02-07-08 | 14:22

Veel plezier met je 72 maagden, rukker!

soy | 02-07-08 | 14:21

Als ik coach Allah zou zijn, had ik `m laten wisselen. Uit voorzorg.

Boze Buur | 02-07-08 | 14:21

Als de beelden van de slachtoffers die hij vlak daarvoor maakte er nou ook bij komen te staan wordt het nog duidelijker waarom dit te verantwoorden is. Iets zegt mij dat deze shovels binnenkort in Nederland verboden zijn. Je mag ze dan in ieder geval niet meer gebruiken in cafe's en discotheken.

prachtig | 02-07-08 | 14:21

Dus je hebt iemand (identiteit nog onbekend) die 3 doden en vele gewonden heeft veroorzaakt. Deze persoon is nog in het bezit van zijn wapen (de shovel) en heeft er ook nog de controle over. Deze man wordt uitgeschakeld. En volgens een aantal reaguurders is het probleem de gene die hem uitschakelt, diens religie en diens landgenoten. Aparte redenering.

DavidC | 02-07-08 | 14:20

Bouwvakkers en spookrijden, what else is new. In A'dam doen ze niet anders.

-

Ben benieuwd hoe Anja Meulenbelt dit weer gaat downplayen

handsomedevil | 02-07-08 | 14:20

@ Murdockyoufool 14:11

Weest niet bevreesd, ben n stuk vredelievender dan de gemiddelde Gaza-Jood ;-)

jeroener | 02-07-08 | 14:19

wel een pak efficienter dan een wielklem !

(C) Copywrong | 02-07-08 | 14:19

jeroener | 02-07-08 | 14:10
Als hakbars een dozer zouden gebruiken om hun woestijn net als de joden in een akkertje te veranderen, zouden die walgelijke sprinkhanen niet zoals gewoonlijk een ander zijn zelf gecreeerde welvaart hoeven te misgunnen.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:18

Meteen kapotschieten die lui. Niks mis mee. TOET TOET!! Ahaha...

erp | 02-07-08 | 14:18

Ik snap wel dat je in zo'n situatie eerst schiet en dan kijkt wat de situatie was. Er blazen zich namelijk nogal wat mensen op in die regio..

Chow | 02-07-08 | 14:18

Iss koeltoer

M al Sahaf | 02-07-08 | 14:17

Sinds men daar de staat Israel gesticht hebben is het al een zooitje en het zal wel een zooitje blijven. Lekker onderling laten uitzoeken en niet meer mee bemoeien.

Agent327 | 02-07-08 | 14:17

Op een willekeurige universiteit in Virginia had de Hakbar nog vele kwartieren kunnen door schoffelen met z'n wagentje. Oftewel, het verbod op het dragen van een wapen zou het voor kwaadwillenden zeker veiliger maken. QED.

_ILT_ | 02-07-08 | 14:16

lol @ nieuwe plaatje...

hanskazan88 | 02-07-08 | 14:16

Als je het filmpje goed bekijkt zitten er 2 gasten in de cabine 1 met een licht shirt
en de driver met een donker shirt. Gaat niet helemaal goed.

paintitred | 02-07-08 | 14:16

Waar is Koosjer Spee ?....

MichieldeMuiter | 02-07-08 | 14:16

Lewis | 02-07-08 | 14:11
LOL @'eerst informeren wat de verdere plannen zijn'

Lijkt me in die regio niet de meest gangbare methode nee.

Achterdocht | 02-07-08 | 14:16

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:12
Ik vond de Russische opiumgranaat wel een goeie, afgezien van de onschuldige slachtoffers had het wel wat, die bomgordelboerka's gestikt in hun eigen braaksel.

Miretra | 02-07-08 | 14:15

Israel is nog steeds in staat van oorlog met de palestijnen, dan hoef je dus niet via de normale rechtsgang te handelen mr kan je gewoon schieten, bovendien bj zonde van het geld om dat tuig levenslang te geven

heinoo | 02-07-08 | 14:14

Haal alle buitenlandse media uit dat land, zet er een groot heras hekwerk omheen en over een jaar of 10 gaan we wel weer eens kijken hoe het daar is... Ik ben dat israel-gezeik zo zat!

Wim-Lex | 02-07-08 | 14:14

Agent327 | 02-07-08 | 14:08
Dat doen de meeste daar toch al zelf? Hoewel niet direct in het peopgaatje dan waarschijnlijk.

Achterdocht | 02-07-08 | 14:13

@LordBathory
Nee, dan was toch echt wel het hele leger ingeschakeld.

dlseth | 02-07-08 | 14:13

Ik vind het prima, terroristen zo aanpakken, je kunt ook niet zien of die terrorist hier een bom ofzo om zijn middel heeft hangen of een gun daar had liggen. Dan zouden ze hem in nederland ook doodschieten. Het is logisch dat ze in Israel wat rigoureuzer zijn, omdat ze wat meer hebben meegemaakt.

tjilptjilp1 | 02-07-08 | 14:13

-weggejorist-

Hertog van Alfa | 02-07-08 | 14:13

Hulde aan IDF-soldaat.

AmTam | 02-07-08 | 14:13

Hohammed Ben Zona!!

Pablo's ijscocar | 02-07-08 | 14:13

Kan er op die pica geen smous komen te staan ? Ik bedoel het zijn allemaal idioten in die regio wat mij betreft. Dus Hakbar, Smous en Pipa.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:13

2 x geel! Rood dus! taakstrafje via Halt niet meer mogelijk helaas...

Krekma | 02-07-08 | 14:12

Miretra | 02-07-08 | 14:10
Vooral als ze een niet ontplofte bomgordel om hebben.
Maar serieus, daarom mikte bijvoorbeeld de Londense pliesie op de kop van die Braziliaan.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:12

Is misschien politiek incorrect om te zeggen maar... opgeruimd staat netjes.

Zeker_Niet_Links | 02-07-08 | 14:11

Op het filmpje is niet de hele situatie duidelijk te zien, maar m.i. valt niet uit te sluiten dat die kerel nog verder kan rijden met dat ding - lees: nog meer dood en verderf kan zaaien. Ik kan me dus voorstellen dat de meneer in het blauwe shirt geen tijd heeft om eerst te informeren wat de verdere plannen zijn en dat hij het zekere voor het onzekere neemt. En ik vraag me dus af of 'executie' hier het juiste woord is.

Lewis | 02-07-08 | 14:11

@jeroener | 02-07-08 | 14:10
Mwah, ik vind ze juist smaakvol *Bang bang naar jeroen doet*

Murdockyoufool | 02-07-08 | 14:11

@zum kotzen | 02-07-08 | 14:08 :

Zeau lang het geen Bavaria malt is mag het. Ongelimiteerd.
Malt is voor Arabieriërs en andere wannabe-menschen.

Reinaert | 02-07-08 | 14:11

Je moet zelfmoordenaars natuurlijk nooit doodschieten.
Zes kogels in de onderbuik mikt veel makkelijker.

Miretra | 02-07-08 | 14:10

@ Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:03

Haatbaarden heb je daar aan beide kanten: joodse haatbaarden en palestijnse haatbaaden. Alltwee hersenloos kutvolk.

Milosz | 02-07-08 | 14:10

door al die cat bulldozers die al hun huizen platwalsen kwam deze shoveleterrorist op idee om ook maar eens een bulldozer te gebruiken
wie de bal kaatst . . . .

Junkie Jantje | 02-07-08 | 14:10

Wat zou het OM nou vinden van zon oplossing?

Eigenlijk moet die soldaat in burgerkleding zich wel even verantwoorden, oneervolontslag krijgen en te schande worden gemaakt.
*cynisme modus UIT*

flying dutchman | 02-07-08 | 14:10

Vind de comments redelijk walgelijk.
Maar mss had meneer de caterpillar beter kunnen inzetten om wat van die illegale-landje-pik-koloniën plat te walsen.
In die satellietstaat van de VS gaat t toch nooit écht gezellig worden met hakbars als buren.

jeroener | 02-07-08 | 14:10

Claude Balzac | 02-07-08 | 13:56
"Het was de cruise control".
Werkte voor Marco ook.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:10

Volgens mij was de schutter Woutertje Bos, de wegwerker reed op biobrandstof waar geen accijns over afgedragen was.

LordBathory | 02-07-08 | 14:10

waarom zie ik verschillende titels?

van "jood schiet hakbar dood" naar "aanslag met bulldozer in jeruzalem"

?

Torsion | 02-07-08 | 14:10

'k Mis Hahahaha 'Ziolutsers' Jargent op dit moment.

Murdockyoufool | 02-07-08 | 14:09

applaus voor de paus | 02-07-08 | 14:04

Grinnik.

C. W. Moss | 02-07-08 | 14:09

Als dit geel was wil ik wel weten wat een rode kaart is.
sneakez | 02-07-08 | 14:07

Met een aldi winkelwagentje 60 doden op je naam zetten?? Dat wil ik zien!! :)

piet de beuker | 02-07-08 | 14:09

Rode kaart is eerst een paar maanden gemarteld worden om alle info uit je te trekken...

ConfuZor | 02-07-08 | 14:08

Zo. Nu eerst een bavaria.

Of is dat niet kosjer?

zum kotzen | 02-07-08 | 14:08

mooi opgeruimd.

TheSuit | 02-07-08 | 14:08

@sneakez | 02-07-08 | 14:07
Staaf dinamiet in je kont (uiteraard met brandende lont)

Agent327 | 02-07-08 | 14:08

Zo hoort het, perfect. Laat de politie agent eens naar Nederland verhuizen...

Marux | 02-07-08 | 14:08

Wat nog veel erger is... Het regent!! En ik ben op de fiets vandaag!!

piet de beuker | 02-07-08 | 14:08

Hulde voor doortastend optreden IDF soldaat.

cram | 02-07-08 | 14:07

"De boel bij mekaar houden" Israeli style......
......... goed werk!

vliegende knorrepot | 02-07-08 | 14:07

way to go!

superjan | 02-07-08 | 14:07

Als dit geel was wil ik wel weten wat een rode kaart is.

sneakez | 02-07-08 | 14:07

Trots Op Israel.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:05

Joodse Gele Kaart Moehahaha.
+1 voor Brusselmans ondanks het gruwelijke van de hele gebeurtenis.

Bigi Bana Boy | 02-07-08 | 14:05

-weggejorist-

de Bree | 02-07-08 | 14:05

En voordat GroenLInks weer de kant kiest van een Islamitische terrorist: moet je eens kijken hoeveel diesel zo'n shovel zuipt.

applaus voor de paus | 02-07-08 | 14:04

morecowbell | 02-07-08 | 14:00
doch rechtvaardig

DenLangel*l | 02-07-08 | 14:04

Slechte mikkert.

halfbaked | 02-07-08 | 14:03

Op een wrange manier ook aangenaam om te zien dat die militair / zwaar bewapende plisie niet eens lijkt te overwegen om de IDF-meneer iets in de weg te leggen. Prachtige manier van communiceren met terroristentuig hebben die Israeliers toch. Een land om als inwoner trots op te zijn.

R.I.V. slachtoffers overigens.

C. W. Moss | 02-07-08 | 14:03

controle | 02-07-08 | 14:01
Op deze manier dus wel. In Israel weten ze gelukkig wel hoe je haatbaarden op betere ideeen kan brengen.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 14:03

Pierre Moustache | 02-07-08 | 13:57
Dat is jouw mening. De Israelische staat heeft misschien een streepje voor op een aantal gebieden, maar de inbedding van relifundi's is daar net zo verontrustend. Mensen creperen aan beide kanten daar, dat het aan de ene kant erger zou zijn dan aan de andere kant vind ik een perverse gedachte.

Dat die klootzak met zijn shovel tegen een kogel oploopt zul je mij niet over horen.

Achterdocht | 02-07-08 | 14:03

@dlseth | 02-07-08 | 14:01
jawel hoor, ten opzichte van bepalde groepen zeker.

Agent327 | 02-07-08 | 14:03

Stom dat hij het daar doet, in Amsterdam zou er onder het genot van een kopje Thee wel over te praten zijn.

Yokotsuno | 02-07-08 | 14:02

Treurige ellende daar.
*Dagdroomt over verre toekomst waarin de mensen dogmatische geloven en nietsontziende hebzucht achter zich hebben gelaten en zich verwonderen over de vervlogen barbaarse tijden waar we nu in leven.*

Flodder | 02-07-08 | 14:01

@pierre 13:57
En jij denkt dat beschaving het altijd wint van primitiviteit? Dream on.

controle | 02-07-08 | 14:01

zo moet dat!

DenLangel*l | 02-07-08 | 14:01

Zionistisch-fascistisch complot om onschuldige en vredelievende palestijnse vrijheidsstrijders een slechte naam te geven!
.
Duidelijk. Ik heb geen bewijs maar als je me niet gelooft ben je een racist en een moslimhater. Dat wil je toch niet zijn?

dlseth | 02-07-08 | 14:01

Hard

morecowbell | 02-07-08 | 14:00

Zionistisch-fascistisch complot om onschuldige en vredelievende palestijnse vrijheidsstrijders een slechte naam te geven!
.
Duidelijk. Ik heb geen bewijs maar als je me niet gelooft ben je een racist en een moslimhater. Dat wil je toch niet zijn?

dlseth | 02-07-08 | 14:00

En hij blies zichzelf niet eens op..... wat zullen die 020-Gaza-stakkers daarvan balen zeg.

inquisitra | 02-07-08 | 14:00

+1 voor de IDF soldaat; was blijkbaar wel een taaie die Galileir want hij schoot zijn hele magazijn leeg

darmflora | 02-07-08 | 14:00

-weggejorist-

ConfuZor | 02-07-08 | 13:59

kijk, daar is men op de hoogte hoe ze de koe bij de horens moeten vatten. Een echte verschil.

vlammetjuh | 02-07-08 | 13:58

nice job alleen jammer dat die klootzak nog zooi mensen meenam

uchman | 02-07-08 | 13:57

-weggejorist-

ymmv | 02-07-08 | 13:57

Achterdocht | 02-07-08 | 13:55
ehm pardon... het gaat hier om beschaving versus primitiviteit/debiliteit.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 13:57

Naar mijn smaak is voldaan aan het proportionaliteits- en subsidiariteitsbeginsel. Kunnen we niet een groepje invliegen voor de begeleiding van voetbalwedstrijden en ontruimingen?

Der Icebear | 02-07-08 | 13:57

@ Brusselmans
Een Caterpillar is toch een voertuig op rupsbanden ?

Tobi | 02-07-08 | 13:57

toch handig, mensen met wapens op straat.

eddy rebel | 02-07-08 | 13:57

Een medaille in Jeruzalem voor doortastend optreden tegenover minimaal 15 jaar in 020 voor deze bikkel.

lono | 02-07-08 | 13:56

Een Arabische sprekende man? Wat zei die Arabische dan?

Claude Balzac | 02-07-08 | 13:56

De Israelische rode kaart is dan de clusterbom in je geboortedorp?

Twee chagerijnige zandgeloven maken elkaar kapoet, succes verder he?

Achterdocht | 02-07-08 | 13:55

Het scheelt ook nog eens onmetelijk veel geld qua proces en gevangenis kosten.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 13:55

Weer de pinautomaat niet gehaald.

spinoza | 02-07-08 | 13:55

das geen bulldozer, das een shovel.
Lutsers

florist | 02-07-08 | 13:55

Ik weet nog wel een doelgroep. Wel twee ook.

Dr.Zeldenrust | 02-07-08 | 13:54

Prima actie van die commando. Terrorist moet snel kapot.

Murdockyoufool | 02-07-08 | 13:53

Idd einfach kapodt Schie&#946;en! Zou die gozer eerst de straat laten schoonvegen .. ohw nee, dat heeft hij zojuist gedaan.

Jan des Bouvrie | 02-07-08 | 13:53

Israelieten zijn zo lekker doeltreffend. Die geloven niet in thee. Wat zou het hier enorm opknappen met dit soort doeltreffende communicatie.

Pierre Moustache | 02-07-08 | 13:53

hé, een nekschot! Zal wel een standbeeld krijgen, ipv 30 uur ondervraging.

ikker | 02-07-08 | 13:53

Gele kaart? Gelukkig doen Israelische scheidsrechters niet mee aan het EK/WK... Mischien moet deze IDF meneer eens stage lopen in schotelstad. Hoeven die NL agentjes ook niet meer bij te houden wie wel en wie niet over de scheef is gegaan.

De Kannibaal | 02-07-08 | 13:53

Rare jongens die Galileirs

Meneer | 02-07-08 | 13:52

Waarom is dat geel? Ik zou zeggen goud!

applaus voor de paus | 02-07-08 | 13:52

Melk & Honing? Hebben ze zeker ook gejat.

Biff Eagleburger | 02-07-08 | 13:52

Wel crea bea aanslagje. Maar wat is een joodse rode kaart dan?

brx | 02-07-08 | 13:52

Toch kun je hiervoor ook best direct rood geven.

Lobo | 02-07-08 | 13:51

Kijk meneer Cohen, zo werkt dat!

Simon Sez | 02-07-08 | 13:51

bevrijders van galileï?
galliers dan toch zeker?

ibifa ho | 02-07-08 | 13:50

Semieten onder elkaar hè.

de Bree | 02-07-08 | 13:49

Hahaha, gele kaart!

bannibal | 02-07-08 | 13:49

mafkezen

Mootjuhs | 02-07-08 | 13:47

Je moet andere dingen verzinnen bij een staak-het-vuren, hè..

Deport | 02-07-08 | 13:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken