
En dan gaan we nu live over naar Den Haag alwaar Ayaan Hirsi Ali live een persconferentie zal geven inzake de commotie rondom haar persoontje. De verwachting is dat Ayaan met onmiddellijke ingang haar Kamerzetel zal neerleggen. De vraag is echter ook: mag ze gaan, of moet ze gaan.
Gaat ze op wachtgeld of zijn het de boekenroyalties en spreekbeurten die haar op de been gaan houden? Vragen, vragen en nog eens vragen dus. De persconferentie is
live via internet en op Nederland 2 en RTL-Z te bewonderen. Pak de zak chips er maar bij, live meecommenten kan uiteraard hieronder.
Reaguursels
Inloggen--10--OPEN BRIEF AAN VERDONK
---------------------------------------------------------------------
BEGIN TOCH VERDONK EEN TOF WIJF TE VINDEN
------------------------------------------------------------------------
Verdonk maakt eerlijk bekend wat een paar gevolgen van de wet zijn voor Ayana, die ons formidabel opgelicht heeft. Daar kan Verdonk niets aan doen. Dat is een automatisch gevolg van de wet. Maar er is nog meer dan de nationaliteit. Verdonk drukt tenminste geen stinkende hoop op onze rechtstaat. Dat heeft Ayana wel gedaan, officieel ons belazerd met een valse naam, geboortedatum en vooral een vals verleden. Ons kiezers zo belazeren en zich als parlementslid laten behandelen zonder dat officieel te zijn, daar staat maximaal levenslange gevangenis straf op. Moet ze toch hier blijven, in de gevangenis dus, tenminste als het OM en de rechtspraak hun werk doen.
------------------------------------------------------------------
Waarom Ayana poeslief niet aanpakken terwijl de gewone burger die klem zit keihard vermorzeld wordt?
-----------------------------------------------------------------
Passen jullie klit maar op. Als jullie nog steeds stinkende corrupte hopen op ons Nederland laten drukken, straffeloos door Ayana en zulks. Straks een nieuwe partij die met 43 zetels het record van de LPF verplettert.
-------------------------------------------------------------------
Vond eerst Verdonk een neppert met een grote mond over een paar duizend nepasielanten, terwijl de deur wijd open gaat voor miljoenen Polen die de gewone werker van hier kapot maken. Logisch dat de Polen hier voor vier Euro per uur willen werken, en nog een miljoen Oekrainers die voor drie Euro willen. Maar hier kan daar niemand met een gezin minimaal van leven. JA, POLEN BELAZERT ONS OOK. Ze hebben meer dan een miljoen Oekrainers binnen gelaten om te gebruiken voor een halve Euro per uur. Die zijn dan langer dan vijf jaar in Polen verpest en mogen dan ook hier werken. Vooral daarvoor laten ze zich vijf jaar in Polen gebruiken. We kunnen beter zoveel Oekrainers als nodig zelf direct een tewerkstellingsvergunning geven en de Polen voorlopig daar laten. Zo dat het hier geen puinhoop wordt.
----------------------------------------------------------------
DUS VERDONK, EERLIJK BLIJVEN. Als ze Verdonk er nu nog uit werken ziet iedereen WAT EEN KOHRBALLEN TENT het is. Daar heeft BIJNA IEDEREEN EEN PESTHEKEL AAN. Als Verdonk daarna voor zichzelf begint, ZEKER DAT VERDONK NIET 23 MAAR 43 ZETELS HAALT.
-----------------------------------------------------------------
PietervanHolland 16-05-06 @ 21:56
je bedoelt een nooitgeweest zijnde/momenteel toch zijnde/onderzoekafwachtende/onbekende/wel bekende bijzondere nederlander?
crixus 16-05-06 @ 20:07:
natuurlijk, ik voel mij vereerd :)
Ik schaam me dood voor Nederland, hoe kan je zo'n bijzondere Nederlander als Hirsi Ali zo behandelen..... WEG MET RITA!!!!
ze is eindelijk wakker,ga zo door rita !!!!!!!!!
Gij,die allen zonder woorden zijt,nooit een storm hebt doorleeft,Kleinschalige Kruipdieren,gij moogt niks dan enkel aanwezig zijn,zo makkelijk gaan de woorden niet,de wolken gaan om ons heen,niet de seizoenen,Aan allen,die dwalen in Avondschemering:Voor een Dierbare Dode die ontwaakt in laatste Schemering... Then We will meet Macbeth
Ga dan onderhand eens na een zuipen en gore friet eten naar huis,en geef commentaar waar der mensen nog iets aan hebben,gij hulpeloze coffeeshoplosers,M E E T M A C B E T H
Verdonk ligt in de opiniepijlingen bij de VVD aanhang achter. Ze zal wat moeten doen. Waarschijnlijk gaat ze huilen als AHA het land verlaat. Geen tranen huilt ze maar ijsklontjes. Dat heb je als als ijskoud te boek staat.
<font size=13>test</font>
@wintergreens 16-05-06 @ 18:31:
Mag ik dat prachtig stukje huisvlijt doorposten? Uiteraard met credits aan u...
@Lof der Zotheid 16-05-06 @ 17:39
I agree. Ware het niet dat de feiten omtrent de identiteit van AHA al reeds een aantal jaren bekend was en door haar zelf openbaar gemaakt. Waarom is er toendertijd niet onderzoek ingesteld en nu opeens een voorlopig besluit in pak hem beet 2 dagen?
Ik snap het niet zo goed, er is kritiek als we gelukszoekerts 5 jaar laten wachten met uitlsuitsel over hun asielaanvraag.... en er is kritiek van Zalm dat het nu te snel is gebeurd.... het is ook nooit goed. Velen zullen moeten wennen aan dit rechtlijnige keurige beleid waar ik al jaren op zit te wachten... duidelijkheid en helderheid boven alles, streng maar rechtvaardig. een document als het paspoort van nederland mag je nooit krijgen door maar wat bij elkaar te liegen en verzinnen....
Ik ben zo vrij geweest mijn creativiteit op dit nieuws-item los te laten:
img.photobucket.com/albums/v489/mascot...
Nou om mijzelf maar weer wat te kalmeren ga ik maar weer even naar de EO kijken :) Heerlijk zalvende oud-hollandse lulligheid die mij zo overbekend voorkomt over mij heen laten gaan ... o ja .... en daarna nog even JENSEN om weer helemaal geintegreerd morgen te kunnen funktioneren.... ik snap niet hoe mensen uit den vreemden het nog steeds zo aantrekkelijk vinden om hier naar ons toe te komen... laat ALLAH aub. dit land met zijn zwaard der gerechtigheid treffen... laaat alle HAKBARS maar loos gaan ... laat die koppen maar rollen jongens... toe maar hak maar af..... maar begin in den Haag aub. zodat ik het nog via het JOURNAAL mag meemaken voordat mijn kop eraf gaat.
Geweldig wij beschikken over zoveel politiek talent dat wij wel iemand als HIRSI ALI kunnen missen . Wij hebben al zoveel duidelijke POLITICI dat wij dit wel kunnen verwerken .
@lof der zotheid
Dat is idd juist. Ik ben er dan ook voor om specifieke gronden op te nemen in de wet op basis waarvan iemand een verblijfsvergunning wordt verstrekt. Zaken als bekering in islamitische landen, uithuwelijkingen en aanverwante zaken. Dan krijgen we dat gezeik ook niet meer wanneer iemand wel of niet mag blijven.
Wat hier aan de hand is ... is het onvermogen van een MAVO minister om te kunnen metacommuniceren dwz. dat zij had kunnen afwijken van haar rigide standpunt dat zij haar fantasie had kunnen gebruiken .... maar deze vaardigheden mist zij volledig !
Weg met VMBO-ministers... oprotten ! weg met de domheid onder onze leiders . Ik word hier kots en kots ziek van
Gutentag Holland, mein kleines viertes Reich mit Kleingeschäftsmentalität.
Ein schwarzer Frau darf nicht Lügen. Ein weißer Frau darf es.
Verdonk "immer gerade aus durch das Mer"
Jawohl, frau Ministerin.
Wordt het niet eens tijd voor een goede immigratiewet?
De geimmigreerde Riff-apen en herrieschoppers moven en types als Ayaan, Taida en Gümüs gewoon liefdevol opnemen omdat ze wat kunnen betekenen voor dit land? Of kan dat niet? Ik zou me daar wel heel sterk voor willen maken. Niet omwille van individuen, maar omwille van een rechtvaardig immigratiebeleid. Gezinsvorming en -hereniging? Nee!
Mensen die hier hun toekomst willen bouwen? Ja!
Hoeft niet moeilijk te zijn.
controle 16-05-06 @ 17:23
Persoonlijk vind ik de inhoud van deze zaak niet zo interessant. Heb ook eigenlijk geen mening over wel of niet intrekken van NL nationaliteit van AHA. Het proces an sich intrigeert mij daarentegen mateloos. Van de planning van de uitzending van Zembla tot en met het huidige spoeddebat.
.
De vergelijking met Taïda gaat wellicht niet op, omdat die niet direct vergelijkbaar is. Wat wel opgaat is het feit dat vorig jaar van een aantal Iraniërs het paspoort en de bijbehorende nationaliteit is ingenomen, vanwege (precies!) leugens bij het asiel- en naturalisatieproces. Door de lijn waar Verdonk zelf en bewust voor heeft gekozen, moet ze die lijn nu doorzetten nu het partijgenoot AHA betreft. Nogmaals, de inhoud doet er niet meer toe, Verdonk zou zich onsterfelijk belachelijk maken als ze nu een andere beslissing nam. En daarmee zit ze met een ongelofelijk dilemma!
.
Want omgedraaid, hoe kun je verkopen dat je enerzijds kamerlid kan worden met leugens, terwijl je anderzijds ook uitgezet kunt worden naar Iran als straf voor een vergelijkbaar vergrijp. Ik heb het al eerder gezegd, om wisselgeld te creëren had Verdonk tenminste één zaak op humane gronden anders moeten beslissen. Dan had ze daar nu weer op terug kunnen vallen.
Wat is die Verdonk voor mij door de mand gevallen zeg !
Wat een matennaaier (hoe zeg je dat mbt. vrouwen onder elkaar eigenlijk?).
Wie kun je hier kwa leiding en bestuur nu nog werkelijk vertrouwen in dit moerasland ? We zakken hier met z'n allen per uur een meter dieper weg in de stront.
Hoorde zojuist de door mij eens zo verguisde Femke Halsema haarscherp het gevoel verwoorden dat zich van mij meester heeft gemaakt .
Ik verkeer in complete verwarring.
Woede is nog zacht uitgedrukt ... zou een tbs maatregel ook op mij van toepassing kunnen zijn ? Dan zou ik nog goed wegkomen als ik uit zou voeren wat ik nu voel .
@De Intrigant
Ik blijf bij mijn huidige werkgever.
Zal ook zolang mogelijk blijven werken, 67-70 jaar geen probleem.
.
Dan AHA
Geheel volgens de traditie/beperking van deze site.
.
Een VL(r)eselijk lekker wijf
Mensen met een moeilijk liggende maar onderbouwde mening worden blijkbaar kapot gemaakt. Ik kan dit soort personen alleen maar steunen want dit gaat verder dan partij-ideologische onzin.
Geert Wilders, je hebt er een stem bij, onafhankelijk of ik het eens bent met je programma.
@lof der zotheid
Ayaan heeft toch meer grond voor een verblijfsvergunning dan taida? Over haar uithuwelijking heeft ze naar mijn weten de waarheid gezegd. Als de wet zegt dat iedereen die ook maar 1 leugen vertelt uitgezet dient te worden zonder de andere gronden (wel waar) in acht te nemen, dan klopt die wet niet.
Leachen www.superlachen.nl/viewpic.html?pic=12...
@Jodocasus
Ik zie het al. Een echte ras-VVD-er :-)
Ik zal je bij de Geus aanbevelen als keuringsarts.
Kan je ook lekker vanuit je luie stoel doen en iedereen
over 1 kam scheren.
Maar goed, we hadden het uiteindelijk over AHA die eigenlijk geen
AHA is. Geen lijk geen zaak dus waar praten we nog over.
@/\/\addog 16-05-06 @ 15:21
Verdonk is in deze kwestie immer al de onderliggende partij geweest. AHA was en is slechts een middel.
.
controle 16-05-06 @ 15:31
Ik neem aan dat je doelt op mijn reaguursel van 15.19? Drieluik noemt iedereen facist en technocraat als je voor intrekken van NL nationaliteit bent. Terwijl dit gewoon de uiterste consequentie is van gelijke behandeling. En gelijke behandeling is per definitie juist niet fascistisch. En waar je vandaan haalt dat ik vind dat AHA voortaan niet meer beveiligd hoeft te worden is mij een raadsel. Zelfs als ze statenloos is, vind ik dat NL verantwoordelijk is voor haar veiligheid. Overigens moet je hier niet uit concluderen dat ik het met Verdonk eens ben. Alleen kon uit haar beslissingen en motivaties in het (recente) verleden geen andere beslissing volgen dan deze.
kinderopvang?
tja, je moet gewoon kiezen. OF je bent cariëre vrouw, OF je bent moeder. Maar niet eerst zonder rubber ketsen en vervolgens maar van de overheid verwachten om op je koters te passen zodat jij centjes kan gaan verdienen. (gedwongen gevallen zoals alleenstaande ouders uitgezonderd of deze groep een uitkering geven zodat ze niet hoeven te werken)
@Shareholder 16-05-06 @ 16:38
van welke kant hoeft het dan niet meer? Nederlandspaspoort is wel zo handig als je naar het buitenland wilt gaan werken.
@De Intrigant
Het is voor de volle 100% een kwestie van mentaliteit.
De slepdeken heeft gelijk (sorry ik kijk nooit naar LINGO).
Zeuren over te lage bedelpenningen is Nederland op zijn breedst.
Als de geest niet wil, is het lichaam bijna dood.
De kinderopvang is een probleem voor kapitalisten (twee verdieners).
@swift dat is typisch femke, in aksie komen als het van twee kanten niet meer hoeft.
@Jodocasus 16-05-06 @ 16:25
Dat het jou lukt om vanuit een benarde positie toch nog inkomsten te genereren wil niet zeggen dat dat voor iedereen telt.
Dan neem je je eigen situatie als uitgangspositie als zijnde hoe het is
of hoort te zijn in de wereld.
Zo heb ik bijv. ook eens die moeilijk lopende slepdeken van LINGO horen zeggen dat mensen met een beperking niet moeten zeuren
maar net als zij gemakkelijk zelf hun geld kunnen verdienen.
Nederland op zijn breedst zal ik maar zeggen.
Dus er kan ook wel de mentaliteit zijn om te werken maar als het lichaam niet wil houdt het op.
En daarbij.
Los jij ook even het probleem van kinderopvang op dan?
En linkse bal de intrigant, waar zijn de linkse nu om dit arme illegaaltje straks te helpen? Hypocriete bende.
Reez 16-05-06 @ 14:53
ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij probeert femke, die van groenLINKS, nog iets te doen zodat ayaan nederlander mag blijven
@De Intrigant 16.07
Omstandigheden ????, ik noem je een paar.
Ik was linkser dan links (jaren 60, PSP).
Ik was zo links, dat ik blij was de kans te krijgen in het (toen communistische) Oostblok te gaan werken.
Daar heb ik snel geleerd dat communisme een soort veretterd facisme is.
Na 3 jaar werken was mijn politieke voorkeur veranderd naar, hoe rechtser hoe beter (grens VVD, geen zakken als Wilders etc.).
Na 25 jaar werken kwam ik in de WAO terecht, doordat mijn domme linkse mening was veranderd van "nu hand ophouden" naar "werken met je luie sodemieter", werk ik nog steeds.
Het eigen perspectief heeft heel veel te maken met mentaliteit.
Doorzetten of lulhanessen.
BV, bijstandsmoeders geen stuiver!
een lekker gezellig celletje op de boot in rotterdam
in afwachting van het vliegtuig naar huis
@Jodocasus 16-05-06 @ 15:48
Wat een gezever over wie op wat stemt.
Wat bepaalt het stemgedrag van een mens denk je?
Volgens mij de situatie waarin men verkeert.
Werk je, dan stoor je je aan de lamzakken en stem je bijv. VVD of op ander rechts tuig. Jij komt thuis terwijl een ander de hele dag op het zwembad gelegen heeft. Werken kan ook afstompend werken.
Als je vervolgens iets overkomt en afhankelijk wordt van een uitkering en ziet hoe belabberd het in dit land is stem je bijv. SP of op ander links tuig.
Toen je nog werkte geloofde je niet dat de situatie zo is in Nederland.
Daar betalen we onszelf tenslotte scheel aan belasting voor dacht je toen.
En dat klopt ook wel.
Helaas gaat het overgrote deel op aan salarissen van al die meevreters die de regeltjes moeten uitvoeren en controleren. Je weet wel, die mensen die jou dan voor dief uitmaken.
Dit alles stamt uit het gegeven dat je alleen vanuit je eigen perspectief kan denken. Dat tracht ik de gehele tijd uit te leggen met wat er nu in de VVD gebeurt. Alleen... nu gaat het botsen daar.
Je moest overigens eens weten hoeveel mensen ik ken, met een slecht betaald kutbaantje, die VVD stemmen. Puur omdat ze elke werkeloze als uitvreter zien. Dat waren voorheen de PVDA meelopers.
@Reez 15.38
Bijna gelijk, mijn kant van het verhaal.
Ik verkeer in een "buitenlanders" circuit.
De buitenlanders die zich rot werken, hebben geen enkel begrip voor buitenlanders die een uitkering krijgen.
Ze zeggen dat Nederlanders stom zijn om dit te accepteren.
Ze zijn zo rechts, dat ik probeer ze te remmen.
Werkende buitenlanders stemmen NIET links.
@Bubka
Maar de VVD is de enige partij waar ik me in de standpunten kan vinden. Helaas is het in de praktijk altijd iets anders. Maar geen enkele partij ligt mij 100%
VVD trekt mij nog het meest.
@windoosiksp 16-05-06 @ 15:32
ik schaam me nederlander te zijn.
edition.cnn.com..
------------
Ik dus NOOIT!!!
@Quintus
Als een Nederlander een uitkering krijgt is hij een parasiet.
Als een Nederlander werkt, kankert hij alleen maar op buitenlanders.
Kortom laat het werken maar aan buitenlanders over.
Dhr. Weinglas sprak net prachtige woorden,
@Quintus 16-05-06 @ 15:33
Lekker kortzichtig gebracht weer. Wat voor type ben ik dan?
Ik ben een liberaal, ik sta open voor globalisering en werknemers uit andere landen die hier hun heil zoeken. Zolang ze zich maar gedragen en zich houden aan de regels is er niks aan de hand.
Helaas verpesten wel vele het voor zichzelf, dat kan je niet ontkennen.
Nou dit had ik nou nooit verwacht!
www.telegraaf.nl/binnenland/42398621/M...
@Jodocasus Zo zie je maar weer, Brutusjes heb je van links naar rechts, een ding hebben ze gemeen, eigenbelang...
@Reez Als de vvd nou echt liberaal was, kon ik een end met je mee, maar dat hebben ze lang geleden van zich afgeschud en de laatste jaren vind ik het vreemdelingenbeleid juist antiliberaal
@ Lekker Belangrijk
"... terwijl ze de roestige wissels richting Westerbork..."
Lekker gemakkelijk om weer eens een keer WO2 erbij te betrekken....
Van de Linkse Kerk soms?
@De Intrigant
Integendeel: ik was in mijn voorgaande post het woord intelligentie vergeten..
@Reez:
Ik vermoed zo dat een immigrant het voor jou (en vele mensen alhier) het toch nooit goed kan doen.
Is de immigrant werkloos en krijgt hij een uitkering, dan is hij/zij een 'parasiet' die misbruik maakt van de voorzieningen.
Heeft de immigrant werk, dan steelt hij/zij banen.
Kortom, als immigrant doe je het nooit goed voor types als jij.
@ Lekker Belangrijk
"... terwijl ze de roestige wissels richting Westerbork..."
Lekker makkelijk om WO2 erbij te betrekken... terwijl ze de roestige wissels richting Westerbork. Ben je van de linkse kerk soms?
@dasweiblein
Trek je jezelf voor?
nicecotedazur.blogspot.com/
ik schaam me nederlander te zijn.
edition.cnn.com/2006/WORLD/europe/05/1...
eeh: bovengemiddelde intelligentie
wat zegt dat over de mijne?
@lof der zotheid 15:14
Gelijke behandeling voor gelijke gevallen. Denk niet dat je ayaan en taida kan vergelijken. Wil je haar nu zonder beveiliging op straat sturen?
@bubka 16-05-06 @ 15:17
Nee, de vara dacht helemaal niet na (...), ze hadden gewoon trouw gelezen:
www.volkskrantblog.nl/bericht/50831
@Reez
Ik moet zeggen dat ik er ook wel voorstander van ben mensen met een bovengemiddelde voor te trekken..
Maar vind het het niet dom van Rita nu zo plots op oude info in te gaan? Daar wordt ze heus niet wettelijk toe gedwongen.
Ik moet nog wel even kwijt dat AHA wel een bijzondere intelligente vrouw is.
Het Nederlands zo snel beheersen in de jaren dat ze hier is en dat
nog tot in de hoge moeilijkheidsgraad. Ik snap soms zelf niet eens wat ze zeveren die politici. Ik heb begrepen dat ze eigenlijk voor Bush gaat werken.
Die knuppel heeft toch in feite de oorlog aan de islam verklaard.
Dan zal het wel heeel erg gevaarlijk worden om zulke standpunten uit te dragen zoals AHA die voorstaat. Zonder een flauwe grap over de klit te willen maken moet ik wel stellen dat het een vrouw met ballen is.
Ik word lid van een tennisclub. De toelatingseis is: je moet minstens 6 jaar oud zijn. Eigenlijk ben ik pas 5, maar ik word zonder gezeur toegelaten. Ik speel jarenlang voor die club, word een van de beste spelers en sleep een aantal trofeeen in de wacht. Al snel schrijf ik in het clubblaadje dat ik eigenlijk te jong was toen ik mij aanmeldde, maar daar komen geen reacties op. Na 14 jaar deelt een gefrustreerd lid van de club pamfletten uit waarin ik word beschuldigd van oplichting. De clubleiding besluit onmiddelijk om mij het lidmaatschap te ontnemen.
Van zon club wil je niet eens lid zijn.
@dasweiblein
Dat eerste snap ik niet, ik steun Ayaan juist. Dus wat bedoel je ermee?
Dit is niet de schuld van Verdonk. Ze moet de wet uitvoeren en helaas heeft Ayaan een fout gemaakt die helaas zwaar bestraft wordt. Ik vind het jammer, je zou een uitzondering voor dat soort begaafde mensen moeten maken.
Ik zie liever al die NATOS vertrekken.
@Bubka
En die 26.000 bleken er maar een handjevol te zijn waarvan de meesten ook nog een fraude pleegden!
Van dat laatste, nee dat denk ik niet. Maar helaas wel veel. Ik kan mezelf gewoon veel beter in het liberale antwoord vinden dan het socialistische gedachtengoed.
@bubka 15.17
Nee hoor, er is altijd nog Marcel van Dam
Opgevangen uit het (s)linkse-lente-kamp: Nu alleen die Rutte nog. Waar zullen ze hem mee pakken? Iemand een idee'tjuh?
Ik zat er in mijn post van 13:49 niet ver naast, Verdonk gaat ook aan het gas...
@Reez
oh, ik dacht dat rechts 'mensen steunt die werken, leren en zich goed gedragen'. Ik had toch het idee dat AHA in die categorie viel, maar jij denkt daar blijkbaar anders over.
Trouwens: nu niet doen of Der Rita (duidelijk mannelijk) zo consequent is: mevrouw zei eerst dat AHA niets te vrezen had, kreeg daar vervolgens commentaar op en veranderde daarop op van mening en 'hield haar rug recht'.. dat mens is een oppertunistische waaiboom
De politiek incorrecte meningen worden de mond weer gesnoerd.
Zie dat www.dutchdisease.com er nu ook uit ligt. weer een winst voor de pro-onderdrukkers, linksen en moslimfundamentalisten
@drieluik
Bedoel je dat je fascist bent, wanneer je gelijke behandeling in gelijke gevallen voorstaat?
@Reez De vara maakte zich druk om 26000 schrijnende gevallen, nota bene die gevallen die de eerste grote rechtse held een verblijfsvergunning in het veruitzicht had gesteld, onder Verdonk viel daar niet over te praten, die moest (ik word gek van dat woord) rechtdoorzee zijn. Toen dacht men, hee, wat gek, en Hirsi dan? Dat lijkt me een verdomd goede reden, aangezien Hirsi ook nog eens bij de partij van Verdonk zit
By the way, dacht je nou echt dat links alleen maar klaplopers in huis had?
Wanneer (en voor hoeveel kudo's?) staat de clidtpiercing van Ayaan in een geel kadertje rechtsboven?
@Jodocasus 16-05-06 @ 15:14
Jij moet je eerste volzin in dit topic nog schrijven...
Beetje laat, maar ook nog even voor degenen die hier ronddwalen:
16:45 uur
www.tweedekamer.nl/applicaties/livedeb...
Zo, genoeg gespamt.
@Reez:
Maar dat heeft Verdonk nou juist al die tijd niet gedáán, de wet uitvoeren! En dat gaat haar de kop kosten, en dáárom was Zalm zo pissig! Die ziet die 7 a 8 zetels winst in de peilingen alweer in rook opgaan... Verdonk minister, hoe lang nog?
@Reez
De ontstane sitiuatie in dit land is:
Als je niet werkt ben je een lul of uitzuiger. Zonder er bij stil te staan wat de reden is waarom iemand niet kan werken. Elke vluchteling is per defenitie
een uitzuiger die hier komt omdat als je je mond opendoet de gebraden kippetjes in je mond vliegen. Als het volk dan om een scherp asielbeleid schreeuwt en je bent het er mee eens moet je ook niet janken als er een slachtoffer in je eigen gelederen valt.
It`s all in the game.
The Dutch Disease noemen ze het in het buitenland ... "Islamcritici worden in Nederland de mond gesnoerd door ze het land uit te zetten". Prima actie van Verdonk. Staan wij even voor lul.
@Drieluik
Ik vind je (G) Stijl niet geweldig.
Je conclusie dat facisten en tecnocraten hetzelfde zijn is terecht.
@Lekker Belangrijk© 16-05-06 @ 15:07
Als op dit moment iets de VVD niet uitkomt is het deze ellende wel. De VVD was er veel meer bij gebaat als AHA op relatief stille wijze ergens in de komende zomer verdwenen was naar de US. Dankzij Zembla is die kans verkeken. Overigens geloof ik niet dat Zembla dit item gemaakt heeft in opdracht van of in overleg met links. Ik denk dat het een sterk staatlje timing is van de Zemblaredactie zelf. Binnen de VVD zal Rutte hiervan profiteren. De VVD an sich kan het alleen maar stemmen en aanzien kosten ipv opleveren. Ik heb al eerder gesteld en zal blijven herhalen: Deze hele zaak heeft géén betrekking op AHA, maar op Verdonk. AHA is collateral damage....
@lekker belangrijk
van Aartsen heeft al gezegd het te betreuren. Ik denk alleen dat Het orakel uit Diever hier blij mee is. Verdonk twijfel ik, ze moet de wet uitvoeren, persoonlijk denk ik dus echt wel dat ze het jammer vindt.
@Lekker
Hans W(orst) en Verdenk, Ja.
Joshua loopt alleen maar rondjes
@JackTheR 16-05-06 @ 15:01
Jij bent die rukker die in het andere topic schreef 'Ayaan is fout dus moet ze eruit'. Ditmaal komt er nog minder uit. Je denkvermogen staat model voor een groot deel van de fascisten en technocraten die hier vandaag hun primitieve gevoelens uitbraken.
Niet Rita bedankt, Cohen bedankt en helaas ook Hirsi Megan. Ze heeft zelf de fout gemaakt door te liegen, de schuld niet op Verdonk afschuiven.
@Reez 16-05-06 @ 14:58, Zembla heeft vrijwel niets nieuws toegevoegd maar door de zaak Taida Pasic zo op te blazen werd het m.i. een inkoppertje voor open doel.
Voor zekere lieden binnen de VVD (Het Orakel uit Diever, Verdonk, van Aartsen) was dit de uitgelezen mogelijkheid om AHA eruit te knikkeren.
Jodocasus 16-05-06 @ 14:58
3x rechts is links: maar dan zwem je wel tegen de stroom in!
De scholen zijn hier blijkbaar net uit:
Er liep net een klasje schattige multi-cultie kindertjes zingend langs: 'weg met Hirsi Ali; weg met Hirsi Ali''
Rita bedankt?
@de intrigant
Recht door zee?
Rechts staat voor de vrijheid van denken, doen en handelen. Het rechts zoals links het afschildert is crap, ze doen net alsof elke rechtsdenkende een racist en fout is.
Geef mij maar geen benamingen als links en rechts, maar communistisch, sociaal, liberaal of libertarisch. progressief of conservatief.
Het is zo wijdverbreid.
"en we zwaaien met z'n allen naar ayaan"
Ik ben niet links of rechts Reez.
Alles heeft zijn goede en slechte kanten.
Ik kan het net zo goed met sommige dingen eens zijn die van rechts komen.
Dit zou anderssuggereren dat rechtse ballen geen hart hebben en dat gaat mij te ver. Ze hebben wel degelijkeen hart. Zie het pleidooi dat AHA moet blijven.
Ze zullen de beste juristen er tegenaan gooien voor haar.
Net als voor al die anderen die dat niet kunnen betalen uiteraard.
@Bubka
Links stimuleert liever gelovigen, niet-werkenden en criminelen. Terwijl rechts liever mensen steunt die werken, leren en zich goed gedragen.
De hele linkse media heeft dit circus georganiseerd en gestart.
Wat heeft rechts nou weer te maken met volksstammen over de grens willen flikkeren?
@Bubka
Ze (AHA) zei "Femke" bedankt.
Hoe rechts kun je gaan ?
3x rechts is links.
Prachtig... Ayaan moet weg en kuddes criminele illegalen lopen hier al jaren ongestoord vrij rond. Call me sentimental, maar ik zie een analogie met Jezus en Barabas.
@DT71:
Ehhh nee... Er is een réden waarom Zalm pissed off is en die heeft minder met Hirsi Magan te doen. Het probleem is nu dat de kern van het Nederlandse immigratiebeleid door deze juridische puinhoop op de helling staat.
Want gezien de snelheid waarmee de IND en Verdonk konden bepalen dat Magan's Nederlanderschap niet legaal was, wisten zij kennelijk al jáááren dat het niet klopte. Alleen nu, dankzij de ophef, geven ze het toe: Hirsi Magan had 3.5 jaar geleden niet alleen geen Nederlanderschap gekregen wegens leugens, maar was zeer waarschijnlijk zelfs het land uitgezet.
Echter, dit werd vermóedelijk onder de pet gehouden. Er werd iig niet naar gehandeld.
.
Dat levert dus wel de situatie op dat er in die 3.5 jaar tijd tientallen, wellicht honderden mensen zijn geweest wiens gevallen níet onder de pet zijn gehouden en *pof*, allemaal werden uitgezet. Laatste gevalletje was Taïda Pasic.
.
Juridisch gezien is het onder de pet houden van Hirsi Magan's illegale status (want dat was het) nu een flinke kernbom geworden die tikt onder de immigratiewetgeving. Dit is ook de reden waarom zoveel prominente VVD'ers - en dus ook Zalm in de pc van zonet - zo enorm pissig zijn.
Er is namelijk verhuld, gelogen. En dan niet door Hirsi Magan, want zij heeft al meerdere keren aangegeven dat ze eigenlijk illegaal het Nederlanderschap heeft gekregen.
.
Nee, de IND heeft - wellicht onder politieke druk, dat zal nog moeten blijken - 3.5 jaar geen actie ondernomen, terwijl ánderen wel werden uitgezet, etc. En wie is verantwoordelijk voor de IND? Juist - Rita Verdonk.
.
De kans is levensgroot dat Hirsi Magan haar beroep tegen het intrekken van haar Nederlanderschap wint. En dat betekent dat dat Iraakse gezin, dat uitgezet werd, en mensen als Taida Pasic in principe ook weer aanspraak kunnen maken op Nederlanderschap.
.
Kortom: zeg maar 'dahaaag!' tegen Rita Verdonk...
Jodocasus 16-05-06 @ 14:48
Waarom, o waarom, rechtse vrindjes en vrindinnekes, moet links zich schuldig voelen, antwoord geven, reageren op van die typische rechtse probleempjes als onverdraagzaamheid, mekaar een oor aannaaien en hele volksstammen de grens over willen flikkeren, vertel!
IK word totch wel wat moe... Die ene zoekert die het zo lekker doet op tv of in de krant mag/moet blijven, de rest moet weg want dat zijn uitvreters?!?
Ik snap het niet meer en trek me terug in mn schellepie... Als je recht hebt om te blijven en je bent eerlijk en correct, dan mag je blijven. Als je geen recht hebt of je liegt of doet andere onacceptabele dingen, dan moet je terug...
Lekker simpel en soms wat hard, maar dan is het wel eerlijk!
En linkse bal de intrigant, waar zijn de linkse nu om dit arme illegaaltje straks te helpen? Hypocriete bende.
Verdonk heeft trouwens meer verblijfsvergunningen gegeven dan haar voorganger + bij aantreden toen ze net zat iedereen die langer dan 5 jaar in procedure zat een kaartje gegeven. Dus wat nou streng?
Ik heb het niet over ze maar over alle rechtse ballen in het geheel.
Niet dat ene lieve meisje, de rest wel.
Enige mogelijkheid is pleiten voor een generaal pardon of jezelf
belachelijk maken.
Het eerste is toegeven dat je beleid sucks en dat doet pijn.
Effe verder kijken naar het spartelen.
Heerlijk!
@De Intrigant 16-05-06 @ 14:43
Ik ben een rechtse bal en het toch met je eens. Is dat ook een mogelijkheid? Op humane gronden toegeven aan Kalou (zou maatschappelijk geaccepteerd zijn) of aan Taïda (uiteindelijk ook genoeg maatschappelijk draagvlak), zou Verdonk nu een motief voor humaan handelen gegeven hebben. In die andere gevallen wilde ze het niet. Nu kan ze het niet (als gevolg van haar eigen en eerdere keuzes).
Wat is Wouterje stil, zeker het Bos ingestuurd.
Ook PrinseMarijnissen heeft geen commentaar.
Moeilijk hoor, ben je voor akhbar of tegen AHA
Rietdekker 16-05-06 @ 14:39
Dit geval kon de IND niet onderzoeken, aangezien ze een partijgenote van de grote baas was. Zou mooi wezen, moet jij eens proberen om de compagnon van je baas zwart te maken, moet je echt gauw naar monsterboard
... enne, FF ter aanvulling:
Natuurlijk alle respect/egards voor koleretyfuslijertjes als Mo B en SamirA...
Damn! Kunnen we dit soort schijtertjes niet het ook het land uittrappen.? (met bwahaha als kofferdrager!)
Kunnen jullie je voorstellen dat het buitenland STOMVERBAASD toekijkt?
@De Intrigant 16-05-06 @ 14:43
Volgens mij is het nog steeds de wet Cohen die ze uitvoert.
Het blijft pijnlijk om te zien hoe Verdonk nu geconfronteerd wordt met haar eigen consequent-zijn. De absolute hardliner willen spelen komt nu rechtstreeks terug in haar gezicht. En dat nét wanneer de verkiezingen spelen voor het lijstrekkerschap van de VVD. Jammer voor AHA, maar zij is in deze zaak slechts collateral damage. En Rutte de lachende derde.
@Rietdekker
omdat de Minister vaststelt of iemand het nederlanderschap heeft, en niet de IND.
Hoeveel finnen werken er bij zembla?
De beste vraag die ik net hoorde is:
Is de VVD niet in hun eigen zwaard gevallen met hun scherp asielbeleid?
Ja dus. Zoals iedereen die vindt dat buitenlanders eruit moeten willen ze altijd een uitzondering voor die ene aardige persoon die ze dus persoonlijk kennen. De rest zal ze worst wezen.
Dus roept u hier maar rechtse ballen!
3 down, 2 to go. 3-0 voor het establishment.
Ies heel fijn, weten we ook meteen hoe de IND functioneert. Ik neem toch aan dat daar nu ontslagen gaan vallen. Het was al jaren bekend dat Ayaan niet de waarheid verteld had, dus waarom deden ze daar niets aan. Dat geldt trouwens ook voor de ministers/staatssecretarisen voor immigratie. Ik wil wel ns weten van Cohen en Nawijn waarom zij zo opzichtig gefaald hebben.
@Ahasveros 16-05-06 @ 14:35, met als kroon op het werk straks de westermoskee! toedeledoki! enfin, je weet wel waar je vrijdagsmiddags je gestolen scooter weer kan terugvinden.
@Generaal Pardon. Aan de ene kant vind ik het ook wel een beetje jammer, maar het valt allemaal erg snel op het uitzetten van die Taïda, en dan wordt het toch wat moeilijker uitleggen.
kvond die opmerking van zalm wel goed dat alle achterstand weg is als verdonk doorgaat met binnen 48 per geval een goed onderzoek en conclusie te voltrekken.
Een nieuw leven en loopbaan in Amerika klinkt zoooooo sixties... www.mcdonalds.ca/en/careers/restOpp_gr...
Ahasveros 16-05-06 @ 14:35
Shit ja! En die Milli Gorus lui komen ook nog eens uit Duitsland... Bea, blaas je boot op!
Ook ik was een van de onwetenden... Zalige onwetendheid.
Dit verhaal was allang bekend? Nou en? beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald zei mijn oma altijd!
Ayaan Hirshi Magot, helaas, het doek valt...
** Kruipt terug onder z'n steen**
trouwens, als AHM nu weer een nederlands paspoort krijgt, zou Kalou ook een paspoort moeten krijgen. Beiden willen immers met hun paspoort naar het buitenland (AHM naar de states, Kalou naar Chelsea).
@bwahaha 16-05-06 @ 14:22
-Fortuyn de pijp uit,
-van Goch de pijp uit,
-Ayaan virtueel vermoord
-ALLE ruimte voor Milli Gorus!
Tevreden? Koekje erbij?
Stelletje negativo's! Haatverslaafden! Ze is altijd open geweest over haar verleden, waarom is iedereen zo blij dat ze weggaat?
Is het nou echt zo erg dat iemand de strijd aangaat tegen wanpraktijken die onder het mom van religie hier in het 'vrije' westen plaatsvinden? Na Fortuyn en van Gogh moeten we dus ook deze criticaster van de Islam missen.
Ik snap niet dat zoveel mensen zo negatief zijn. Het is dus echt zo dat je in Nederland niet met je kop boven het maaiveld uit moet steken. Zelfs de reacties hier op GS zijn bekrompen.
@ quutje: CTRL-V
@tobi
ECHOO!, dat jij niet kan lezen betekent niet dat het er niet stond
Moet zijn: ..., dat jij niet KUNT lezen...
ECHOO!, dat jij niet kan lezen betekent niet dat het er niet stond
www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d11...
Tijd voor een feauteaufuck!!!
ff of topic:
hoe plaats je een hyperlink in een post?
Toch knap dat de VVD het met mij zo lang heeft uitgehouden. Dijenkletserrrrr!!!
=)
@boze buur: En? Niet besneden, he ?! Ik zei het je toch ?!
Gerrit: "je hoeft alleen maar de eerste zin van haar boek te lezen... toont aan dat dit allemaal al bekend was in 2003"
Ja, alsof ik niets beters te doen heb dan het boek van Ayaan te lezen... En blijkbaar velen met mij, want veel mensen wisten het schijnbaar niet.
@bwahaha
ik heb wel de hele uitzending gezien en volgens mij heeft ze dat niet gezegd.
www.cnn.com/2006/POLITICS/05/16/immigr...
Amerika, land van de onbegrensde mogelijkheden
"hiernieuwde naturalistatie? wth, het is geen strikdiploma waar je 20 keer voor mag falen."
daskapitalist 16-05-06 @ 14:00
Day Ayaan! Vergeet je niet alle "allochtone" vrouwen uit te zwaaien wiens positie jij zo hebt.... ehhh.... ehh.. verslechterd?
Rita kan het echt vergeten dus..... Lang leve Rutte.
Zalm: de IND is nooit zo snel. Briljant!
www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/...
Even reageren/.
"... Je bent een liegbeest , een jokkebrok Van acht 'ren en van voren Maar ga d'r asjeblieft mee door Want 't is zo grappig om te horen ..." neuride IJzeren Rita zachtjes terwijl ze de roestige wissels richting Westerbork nog van een flink scheutje kruipolie voorzag..
ondertussen bespreekt men de salarisverhoging van kamerleden: streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cg...
*KOTS* ze heeft gelogen en moet nu opstappen. Maar ineens is het dat ze weggeduwd is door haar bedreigingen. *KOTS*
Ze heeft toch ZELF gelogen?!
We zijn weer terug live! *pakt vlaggetjes , zak chips en ploft weer op bank neer*
Oh,ik hoor net dat we ook kunnen reageren op de site van de NOS.Wat het fuckje doen we hier dan nog ?
"U kunt reageren op onze site www.geenstijl.nl"
Hoe ik heet?
Ik heel heet!
alsjeblieft zeg.... ayaan rot toch op gewoon....
@mohammed B
da's genieten he; al die Gs reageerdertjes die roepen dat Ayaan toch maar een gevaar was voor onze maatschappij.
gefeliciteerd je hebt blijbaar toch gewonnen.
Teletubbies, nog een keertje!
Bye bye.... zwaai zwaai....
ZO mijn zelf gemaakte vlaggetjes kunnen weer de kast in .Was wel een heel sterk einde
Goh... niet alleen heeft Ayaan nog steeds niet door waarom ze uitgezet wordt, maar ze zou het zonder meer precies hetzelfde doen als in 1992 !!!!
_
Dat kind heeft écht een betonnen plaat voor haar kop !
_
Daar ben ik dan weer verbijsterd over...
bwahaha 16-05-06 @ 14:15
Je zapt net in??
man je hebt wat gemist.Ze liet d`r deausje zien .
Hmm. Naar Nederland gekomen. Gelogen. En nu zegt ze in beroep te gaan.
Waar ken ik dat van :) ?
Wat jammer nou afgelopen :(
-edit doei. ban-
...... Duiveltje... 16-05-06 @ 14:09
denk je nou echt dat de heele wereld op aryaan zit wachte
ze wil niet zeggen waarom ze gelogen heeft.........
Nee, natuurlijk niet, dan stort haar kaartenhuisje in elkaar.
-edit: een echte reaguurder heeft geen hoofdletters nodig
Ik zap net in, ... Ze wil/kan/mag ook niets zeggen :)
hmm,, ze begint nu al met haar uitburgering,, ze gaat al moeilijker praten =P
Als AHA een goudzoekster zou zijn geweest was ze wel een uitkering gaan trekken. Ze zegt wat ze vindt en draagt daarvoor moedig de gevolgen. NL schenkt liever nog een kopje thee dan dat ze er voor zorgt dat politici hun werk kunnen doen.
Jemig! De meeste journalisten zijn toch wel vieze vuile gore zwijnen! Hulde voor Ayaan hoe ze zich staande houdt!!!
@3y3b4ll
btw..
Al 25 jaar van school af en dan met zo`n naam aankomen????
Hang jij ook rond op het meisjesforum enzeau?
Zembla ies Ennesbee!
3y3b4ll 16-05-06 @ 14:09
Mwoah.. Theo had op den duur toch wel een kogeltje gekopt me dunkt.
Subshizzlemission was het druppeltje op dat moment.
Vind Ayaan al heel lang een peop wijf en mag haar absoluut niet. Oproerkraaier die het hele land in gevaar brengt!
Maar moet zeggen dat ik dit een erg penibele kwestie vind. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden. De zelfde mensen die haar met veel heisa in de partij hebben opgenomen staan nu in de rij om haar weer buiten te trappen. En die partij, daar hoor ik ook bij.
Voor mij is Ayaan een Nederlandse. Zonder twijfel. Ze is genaturaliseerd en dat daarbij door de overheid fouten zijn gemaakt is niet de schuld van Ayaan. Hadden de overheid maar beter op moeten letten. Dat ze gelogen heeft is al heel lang bekend, dus waarom is er toen nix mee gedaan?
Met pijn in mijn hart moet ik bij deze mijn helddin, Rita, terugfluiten. Hier kun je niet aankomen Rita, dit is "off limits" wat mij betreft.
Niet getreurd, opgepleurd! Nu nog die beveiligde flat en die 10 jaar 4 bodyguards (24/7) en die auto met chauffeur en dat onterecht ontvangen salaris als kamerlid terugbetalen.
@Morrizz 16-05-06 @ 14:05
Wat zijn de halve waarheden van Zembla, wat is de propaganda, wat zijn de oncontroleerbare feiten.
Wat is het toch dat zodra "rechts" een keer een fout maakt, het door "links" opgezet is.
Het was toch niet NOVA die haar kandidaat stelde en tot troetelallochtoon maakte?
Ze valt zo hard vooral omdat de top van de VVD zich zo heeft in laten pakken. Alle privileges, voor AHM geen fractie-discipline etc etc.
-
Veel VVD leiders vonden het prachtig, die scheldende onruststoker in de gelederen.
Nu een andere schuldige voor dit debacle proberen te vinden is vooral nogal het ontlopen van de eigen verantwoordelijkheid.
Pfff... die Zalm maakt wel een aantal opmerkingen onder de gordel... vooral m.b.t. de IND
@BrEeZaHb4ll
De media geilt op haar, ze doet alleen haar verhaal.
Als ze heeft gelogen vind ik ook dat alle asielaanvragen vanaf 1994 bekeken moeten worden, wedden dat er 100.000 mensen vertrekken.
Hirsi heeft meer voor Nederland betekend dan de gemiddelde krakert.
@3y5ut5i
je hebt gewonnen: nog nooit zoveel borrelpraat-onzin in één comment gezien.
Een opzetje waar straks het hele kabinet over zal struikelen,klare zaak.
Gelukkig hebben we over een paar weken het W.K... pffff.
Ik blijf erbij; dit land lijkt steeds meer op Quidam Quidam.
Hierbij nomineer ik Zembla voor de "dr. Joseph Goebbels Preis" voor de best manipulerende reportage.
Zalm: feiten waren al jaren bekend
Jawohl?
Ik keur labtecs woordkeus af maar de achterliggende motivatie is wat mij betreft goed te begrijpen.
Ik hou niet zo van goudzoekerts en potverteerderts.
Niet als het van mijn belastingcenten betaald word.
@Boze Buur
Ik kots van die media geyle Ayaan. Wat een zielig hoopje mens is dat. OK die kettingzaag is wellicht niet subtiel maar al deze ophef is gewoon 'zum kotzen'. Dat wijf heeft gelogen en ze moet gewoon oprotten.
Als die leugenaar in 1992 weer op het schip richting hakbarland was gezet had Theo van Gogh misschien nog wel geleefd. Sta je daar wel bij stil ?
nb: huiswerk is voor mij al meer dan 25 jaar geleden.
De mensen die nu het hardst roepen dat ze op moet rotten, waren destijds maar al te blij dat er andere mensen dan henzelf waren die hun mond durfden open te doen over mistanden in de islam.
kom op waar blijft CNN. Dit is wereld nieuws! :x
Waarom gaat ze niet naar Canada, haar man volgen, ze moet toch doen wat haar man zegt?
@ Boze Buur 16-05-06 @ 14:07 hahahahahahahah ik denk dat ook. Gek mens
@Labtec
Ga eens dood vuile facist, communist, racist.
@ z44db4l en alle andere eencellige balonnenvouwers
In de wetenschap dat AHA in een dode haarpunt meer verstand heeft dan jullie bijelkaar, is het vermakelijk te zien dat stuitende domheid nog altijd vaak met misplaatste arrogantie gepaard gaat.
Zet 'm op jongens & meisjes !!
Ik durf te wedden dat labtec een achterlijk geloof heeft.
Dahaaaag kabinet!
@ labtec 16-05-06 @ 14:04....... je hebt geen leuk leven of wel?
Pritt Stift 16-05-06 @ 14:05
Die horen eigenlijk onder een steen.
waarom hier over je moeder beginnen, labtec?
labtec, krijg zelf even een heel verschrikkelijke ziekte.
Hierbij nomineer ik Labtec voor de Darwin-Award 2006
Mensen als AHA zijn de krenten in de Nederlandse pap die Balkenendebrei heet...
"ik heb geen spijt gekregen van kost naar nederland,,"
dat is nou jammer
NOS Achterin?
Een ieder die het voor Ayaan opneemt en Rita verkettert trapt in de val die door ZEMBLA gezet is.
Een meesterlijke zet van Zembla.
Halve waarheden, insinuaties, oncontroleerbare feiten en een beetje waarheid zijn de mix van dit propagandistische stuk dat op het juiste moment gelanceerd wordt.
De VVD is in debat over het lijsttrekkerschap en stijgt in de polls.
Wat een geweldige timing.
Zij durfde als niet-nederlander trouwens wel haar smoel open te doen tegen mensen waar de meeste échte Nederlanders te schijterig voor zijn.
Sinds lange tijd ben ik weer eens blij om Zalm te horen. Lekker vinnig en ironisch. Alle respect [weet je wel] voor Ayaan in deze en tijd om Rita 'de os' Verdonk uit te wijzen naar Wit-Rusland ofzeau
-weggejorist-
3y3b4ll 16-05-06 @ 14:01
Ze mag van mij ook oprotten ,trutje.Als je de moeite neemt om es wat posts door te lezen had je dat opgemerkt.
Het gaat me om die ooh zo geweldige "even-een-grap-tussen-mijn-huiswerk-door"-opmerking..
"Laat je fijn besnijden met een kettingzaag"
Goh.. ruw hoor.
ah joh der gaat helemaal niks gebeuren. Vanaaf wordt der beetje gestresst. Misschien stappen der een paar op, maar komt weer helemaal goed joh.
Colt een gevaarlijke naam? Doet mij denken aan een lelijke Japanse auto...
lelijk + Japanse auto = pleonasme
@Iko Nal
Ik maak gebruik van openbaar vervoer dus ze flitsen maar zoveel als ze kunnen. Zal me totaal niet boeien !!!!
Enne.... waar is balkenende nu??? Die verwacht je toch minstens even in beeld met een mening. Al vannaf dat ayan der ding doet hier.. weet ik gewoon zeker dat ze iemand daar in de states bij de ballen heeft,,,mevrouwtje weet iets.. nu slijmen ze allemaal.. hopend dat ze niet uit kwaadheid der bekkie open trekt..
gelukkig is het recht niet bedoeld voor vergelding. dit gaat wel goed goed komen.
en huilt ze al? En zalm dan?
Exit Verdonk? Hmm... Lijst Verdonk/Wilders?
Goud man. Puur goud.
Oude wijn in nieuwe zakken, ik voel een linkse lente waaien, de stank begint me reeds te bereiken...
Ze gaat in beroep, de goudzoeker.
@3y3b4ll: lekker tactvol, eikel!
Zalm die publiekelijk een collega minister en partijgenoot afvalt. Exit Verdonk ... dat lijkt me duidelijk. Hulde aan Gerrit, Ayaan, Mark Rutte en Femke Halsema!
Kabinet gaat vallen... Allemaal de schuilkelders in.
ik was in de saint jermaint de pres in parijs
Zalm loves Verdonk
Exit Verdonk, let maar op.
COLT 16-05-06 @ 13:59
oeh.. gevaarlijke naam .
Wie heeft gelijk?.. Even voor de duidelijkheid erbij zetten op welke post je doelt.
Het bijzondere is nu juist dat ze het al jaren lang niet meer geheim houdt. Door Zembla zijn koude kliekjes opgewarmd als nieuws en daar schiet Verdonk van in de strress.
@Boze Buur
Zolang parasieten zoals Ayaan dit land verpesten kan geen enkel normaal denkend mens gelukkig zijn in deze bananen republiek.
Ga jij nou maar fijn de struisvogel spelen en steek lekker je kop weer in het zand !!!
flauw het is nie eens op CNN
Ik zeg dat Ayaan om 14:22 gaat huilen!
warom al die trubel
en ze gaat in beroep
"ik ga in beroep"
En dat zal helpen? Donder toch op maak het je zelf nou niet nog moeilijker en ga weg
Tegen Verdonk
Neutraal tov Ayaans vertrek
Negatief over deze manier van doen.
Belachelijk voor Nederland.
@Miss Dushi 16-05-06 @ 13:54
Het duurt nu niet lang meer....
paola 16-05-06 @ 13:59
ik vraag me af welke school jij genoten hebt.
Gerrit rules!
@achterlijke buur : hij heeft wel gelijk
Kom op janken janken janken
-edit en nu ben ik je zat BAN BAN BAN BAN BAN. Als je je basisschool diploma kan laten zien mag je er weer op-
Terechte kritiek van Zalm op de termijn waarop nu opeens iets moet gebeuren.
De stem van Zalmpje trilt nogal, straks rollen de tranen over zijn wangetjes...
@ 3y3b4ll:
Nou ook niet gaan huilen als jij geflitst wordt omdat je 1km te hard reed hè?
Goddamm wereld uitzending heb er gewoon een lamme rechterhand van !
De vellen hangen er aan maar we houden vol , werelds ! :)
Zalm heeft het ook moeilijk hoor hahaha geweldig dit, geef mij maar wiegel
De mensen die zich drukmaken over geld. Ga je eerst maar eens zorgen maken over alle onnodige subsidies en uitkeringen en ga daarna maar deaud, stel links hypcriet tuig.
Ooh wat lief van Zalmpie.. Gouwe kerel zeg.
Kan ie niet met `r meegaan ?
Zalmbal bij?
Ze doet me opeens denken aan dat aapje wat gister werd opgevreten door die hongerige lipbeer !!!!!!!!
-edit: Juist. Inderdaad.
Respect for AHA! Go Girl!
Iek Viend Moeilijk
AHA! Rita nu zie je waar ze zit. Pak d'r paspoort af en zet haar op een vlot voor Tenerife...
nouja meeste asielzoekers mogen toch een voorbeeld aan zo'n vrouw nemen, al is het alleen al het spreken van nederlands.
ze was uitgehuwd in canada en nu gaat ze terug naar de verenige state
dus niet ver van haar ex
ik zit hier ook de F5-en op mijn werk. Huilt ze al?
Hopelijk is dit een van de laatste keren dat ik dat geblaat aan hoef te horen.
Je zou bijna medelijden met haar krijgen... NOT!
Onrechtmatig in Nederland? Opzouten!
hoe heet ze nou? Ayaan dingus dingus nog wat?
-weggejorist-
Waar blijft nou die hakbar die Nederland live op tv een belastingsvoordeel presenteert ?????
-weggejorist-
Kan een snelle typer niet effe een beetje samenvatten die hap, zit hier verstoken van beeld en geluid
Lol @ "Femke, bedankt"
-weggejorist-
Doet ze nou net alsof het haar eigen keus is weg te gaan?
Gaat madame nu uitleggen dat het allemaal een (s)linkse strategie is?
Zo van: eerst de zaak Kalou laten escaleren (Rooibossers geven nl.niets om voetbal). Verdonk een beslissing afdwingen, die onder druk natuurlijk altijd de verkeerde is, vervolgens de (s)linkse media het leugen balletje op laten gooien en dan dus altijd minimaal een doelpunt inkoppen: of AHM eruit of Verdonk. En als we nu niet gauw tot rust komen dan kost het Verdonk ook nog haar kop (overdrachtelijk gesproken, dat dan weer wel). Bekijk het eens vanuit kontol Bos' perspectief: is dat briljante campagnestrategie of niet?
En dan ff off-topic: Kay, kom 'r 's in en doe 's rita hellepuh....
Ze gaat een middag en avond vullend programma geven, met filmpjes en geluidsfragmenten?
Het blijft een media-geile MILF hè?
KUTTTTTTTTTTTTTT, ik moet dadelijk naar mijn werk! Kan het niet afkijken!
Ze heeft het er wel moeilijk mee. Sterkte Ayaan.
Wie is Ayaan Hirsi Ali nu weer in godsnaam?
En nog WACHTGELD vangen OOK zeker???? Die B%tch heeft al GENOEG GEKOST met alle beveiliging en rotzooi! Wegweze
pizza met melk hier, show us your titties ali
Ga lekker de VVD bedanken mens!
@Iko Nal
tja je moet toch iets hebben om gebrek aan hersens te compenseren.....
och dit gaat gezellig worden =P **zet tv aan en pak een fles cola**
Oh nee ze gaat haar levensverhaal vertellen... Hier Wc-kip en Duiveltje... tissues.
Verdonk mag dan een manwijf zijn, Hirsi heeft tenminste ballen.
ik vind dat altijd moeilijk om naar te kijken.. van die kleine zwartjes met zo'n bol buikje en overal vliegen op hun hoofd... dus ik denk dat ik maar niet kijk..
Alive? Voor hoe lang nog?
*duwt duuvel opzij*schuif es op! =)
ahhh ze gaat nu echt praten! *PAKT ZAK CHIPS PLOFT NEER OP BANK*
REAGEER OOK