Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vanavond TOP GEAR!

Top Gear, het enige programma dat er echt toe doet is terug op de buis. Zometeen om 8.00 PM op de BBC, dat is dus 21.00 uur onze tijd. Terwijl de publieken nu al zijn begonnen aan hun herhalingscycli start Top Gear dus gewoon met een nieuw seizoen. Zo hoort het. In de eerste aflevering gaat het team op zoek naar de perfecte politieachtervolgingsauto (In het Engels: 'the perfect police pursuit vehicle'). Verder weinig aan toe te voegen. Als je dit tv-programma niets aan vindt val je maar lekker dood ofzo.

Reaguursels

Inloggen

Was weer super, veel spannonder dan dat getikketak van Tapas-Spaghetti.

Tobus | 23-06-08 | 10:50

Kan tussen de 600 netten alleen de 3 pr0n kanalen en de reguliere zenders vinden, dus jammer teveel moeite.

Mantis | 23-06-08 | 10:38

Top gear is LEUK.
DUS
SST.

claris7 | 23-06-08 | 10:00

*valt lekker dood*

jachtbitter | 23-06-08 | 08:26

@BSE rundfunk
Is het niet prachtig,de meest talentvolle mensen zullen we nooit op tv zien..
Owja,over top-gear gesproken nog even..'ik denk dat ze hier ook in de hoogste versnelling zitten -
www.youtube.com/watch?v=eHJgU7W2MCI&am...

de grote Anti | 23-06-08 | 04:53

Oh Wow! Top Gear!
Nou, Als Gordon of Patty Brard er niet in optreedt dan kijk ik niet hoor!

Rest In Privacy | 23-06-08 | 04:35

AntiSoof | 23-06-08 | 04:04
Best geyl. Volgende keer digten we samen.
.
Als
ogen
konden
spreken
en
spiegels
vormden
staan
zielen
in de
uitverkoop

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 04:28

Gedigt
Elk woord heeft zijn eigen betekenis
en een ieder kleurt hem anders in
kunnen wij de liefde dan niet vinden
in de verscheidenheid?

Want in het verschil
zit soms ook
de overeenkomst.

AntiSoof | 23-06-08 | 04:04

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:52
Jah, echt beter!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 04:01

trusten

AntiSoof | 23-06-08 | 03:53

Het zit er weer op voor vandaag... Slaap lekker@all (dat ben jij dus waarschijnlijk nog alleen AntiSoof) Fijn dat muziek hetzelfde met je doet, dat is een toegevoegde waarde van onmeetbaar belang.

Fleauxe | 23-06-08 | 03:50

@Fleauxe | 23-06-08 | 03:46
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik ben het dus met je eens :)

AntiSoof | 23-06-08 | 03:48

@AntiSoof: Ik ben geen echte connaisseur, maar van sommige klassieke muziek kan ik oprecht gelukkig voelen. Of, om het mooi te houden, het stelt me in staat zo dicht mogelijk te benaderen wat ik als geluk wens te ervaren.

Fleauxe | 23-06-08 | 03:46

@Fleauxe | 23-06-08 | 03:37
hmmm :)

AntiSoof | 23-06-08 | 03:42

ff wachten, dear Fleauxe, ik geniet nog ff van Glück.

AntiSoof | 23-06-08 | 03:40

@Fleauxe | 23-06-08 | 03:35
Jazeker, u en uw collegae zullen mij vaker aantreffen na twaalven des nachts. Maar ook wel overdag, zo af en toe.
Nog 3 uur en 5 minuten tot de wekkerT :

--- OUT ---

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:39

@Antisoof
Goede vraag jah.. omdat ik schijnbaar niet overal een potentiele neuqbeurt in zie?
Dus ik heb mijn seksegenoten nogal snel door meestal,ik keur hun gedrag vaak af.Maarja,wat doe je eraan.. pff.

Muziek:
youtube.com/watch?v=8v7EbdI4Xbk&am...

de grote Anti | 23-06-08 | 03:39

@de grote Anti | 23-06-08 | 03:27
Waarom verdedig je t vrouwelijk schoon dan?

AntiSoof | 23-06-08 | 03:35

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:31 : Aangezien we die wereld graag bij leven en welzijn zien verbeteren gunde ik mezelf de vrijheid het tegen je te zeggen. Edoch, jouw leven is jouw leven... Ik hoop dat je vuurdoop je goed bevallen is...

Fleauxe | 23-06-08 | 03:35

traan traan, zooo mooi

AntiSoof | 23-06-08 | 03:33

@Fleauxe | 23-06-08 | 03:23
Old enough to know.
Ik slaap al 20+ jaar tussen de 3 en 4 uur per etmaal. Slaap is zonde van de schaarse tijd die wij op deze ellendige planeet en in dit minstens zo ellendige land kunnen/mogen doorbrengen.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:31

@Fleauxe | 23-06-08 | 03:21
hmmm, die muziek is zeker niet te versmaden... (tnx)

AntiSoof | 23-06-08 | 03:28

Ja en..*kijkt tussen benen*..'ik ben ook een man.

de grote Anti | 23-06-08 | 03:27

@de grote Anti | 23-06-08 | 03:21
Lieverd, besef je het dat je tegen een man spreekt :)

AntiSoof | 23-06-08 | 03:24

Truste kudtnick, ik weet niet hoe oud je bent maar neem wel genoeg slaap he. Da's van groot belang...

Fleauxe | 23-06-08 | 03:23

@AntiSoof | 23-06-08 | 03:04
Ja 'tuurlijk is verkrachting iets anders dan op je rug liggen voor geld.. dus?
Maar mannen zijn sneaky bastards,sommige vrouwen hebben zelfs het geld gewoon hard nodig.. huur betalen enzo.

de grote Anti | 23-06-08 | 03:21

@de grote Anti: gheghe, mooi toch he, hoe muziek van dat soort prachtige herrinneringen tot in detail naar boven weet te halen...
@AntiSoof: Ik heb daar ook to-taal geen bezwaar tegen.
-
Muziek: youtube.com/watch?v=EjAoBKagWQA Dit moet je even op je in laten werken, je haat het of je zweeft in gedachten naar de mooiste plekjes in je geest...

Fleauxe | 23-06-08 | 03:21

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:19
Slaap érg goed, je hebt t nodig.

AntiSoof | 23-06-08 | 03:20

@3.13 Ah !! daar istie weer.
Over 3,5 uur gaat de wekker in huize Nick. Nu heb ik niet veel meer dan 3-4 uur slaap nodig, maar het begint nu toch tijd te worden.
Dus:

---out---

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:19

@Fleauxe @03:00
Radiohead heeft ergens nog wel een plekje vrij,sentiment,maar ze zijn soms wel droef zeg.. Dagenlang hebben (of was het een week?) stoned rondgereden bij onze zuiderburen in een audi gt.,cassette-bandjes vol met deze muziek,afgewisseld door drum en bass of ander soort instrumentale troep.
Als je ooit een fransoos,spanjool of italiaan hoort fluisteren over ene mysterieuze grijze audi die heel lang geleden mensen de stuipen op het lijf joeg en dan weer verdween,dan waren wij het..

de grote Anti | 23-06-08 | 03:18

@Fleauxe | 23-06-08 | 03:16
Dat vind ik dan weer fijn :)

AntiSoof | 23-06-08 | 03:17

@AntiSoof: Heerlijk!

Fleauxe | 23-06-08 | 03:16

@AntiSoof | 23-06-08 | 03:12
Dat zou kunnen, maar ja, als het alternatief is dat je wordt ontslagen dan ontstaat een lastig dilemma, vrees ik.

Zijn wij de enigen hier die nog wakker zijn ? Waar is Fleauxe bijv. gebleven ?

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:15

+e

Fleauxe | 23-06-08 | 03:13

Van prostitutie is sprake indien de verstandhoudingen duidelijk zijn. De prostitue is de baas en spreekt van tevoren met de klant af wat er gebeuren gaat tegen welk tarief. Dit moet van tevoren worden betaald en daarna kan het feest beginnen. Alles wat afwijkt van bovenstaande is niet wenselijk en neigt naar het onbetamelijke tot strafbare.

Fleauxe | 23-06-08 | 03:13

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:10
Zoals jij het formuleert zijn de dames niet alert genoeg misschien.

AntiSoof | 23-06-08 | 03:12

@AntiSoof | 23-06-08 | 03:08
Da's te hopen maar er kan sprake zijn van machtsmisbruik door het voornoemde mannelijk kader en hoe zit het dan ?

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:10

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:07
De grens bepalen de twee partijen toch voor zichzelf?

AntiSoof | 23-06-08 | 03:08

@AntiSoof | 23-06-08 | 03:04
Tja, maar waar ligt de grens in het kader van mijn comment @2.42 ?

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 03:07

@de grote Anti | 23-06-08 | 03:02
Verkrachting is iets heel anders dan vrijwillige prostitutie, of zie ik dat nu fout?

AntiSoof | 23-06-08 | 03:04

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:42
Ja,dat is soms/vaak verkapte prostitutie..'net als in de 'adult' filmindustrie,mag je je weleens afvragen tijdens een geyle pr0nfilm of die lul met ogen bovenop die meid niet toevallig haar gewoon besteld heeft,en in een ferrari rijdt...*ach,blabla*

de grote Anti | 23-06-08 | 03:02

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:56
Eens ;)

AntiSoof | 23-06-08 | 02:58

@AntiSoof | 23-06-08 | 02:52 : Inderdaad, maar soms is dat ook niet zo slecht hoor...

Fleauxe | 23-06-08 | 02:56

@all

Nog maar even een toepasselijke spreuk in het Oosterbuurs:
Eifersucht ist ein Leidenschaft die mit Eifer sucht was Leiden schaft.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:56

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:54
Bissous

piquant | 23-06-08 | 02:56

@AntiSoof | 23-06-08 | 02:53
Merci

piquant | 23-06-08 | 02:55

@piquant: Dank je, slaap lekker....

Fleauxe | 23-06-08 | 02:54

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:52
Nee , je hebt je mening ,heel netjes gegeven.
Blijf maar.

piquant | 23-06-08 | 02:54

Slaap ze, piquant.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:53

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:46
Inderdaad; Emotie beïnvloedt het denken.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:52

@-Strotgrondel- | 23-06-08 | 02:37
Jazeker:

Wie is hier eigenlijk wel aangepast ? en zo ja, waaraan ?
Heb ik iemand aangevallen ?
Questionmarks ? Which questionmarks ?

Zo beter ?

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:52

@all
slaap lekker en @ fleauxe. Zet hem op!

piquant | 23-06-08 | 02:51

@piquant| 02:48: gheghe, geniet er maar van zou ik zeggen...

Fleauxe | 23-06-08 | 02:51

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:46

Do'nt tell me.

piquant | 23-06-08 | 02:48

@Rabarberke | 23-06-08 | 02:42 : Ook, maar ook heel erg leuk...
@piquant: Daar twijfel ik ook niet aan hoor, het is alleen zo raar hoe er zoveel misverstanden kunnen ontstaan omtrent iets wat al eeuwen onder ons is. En wat jou betreft, soms doet afgunst men de meest bizarre dingen denken.

Fleauxe | 23-06-08 | 02:46

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:42

Een beetje van beide denk ik. Het is een soort ruilmarkt.

piquant | 23-06-08 | 02:46

@AntiSoof
das mooi en dat op gs kon je zo wel doen ma doe niemand onder de 30

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:46

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:42
Alles in deze wereld draait om t uiterlijk, op deze chat na dan, hè?

AntiSoof | 23-06-08 | 02:45

@piquant | 23-06-08 | 02:39
Dat ben ik dan weer wél met je eens, voor een ander denken? pfff, das zoooo vaut/

AntiSoof | 23-06-08 | 02:43

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:38

Neem maar aan dat ik als geboren en getogen Amsterdamse, die ook heell wat van de wereld heeft gezien. weet hoe de wereld ongeveer in elkaar zit.
Maar blijven ageren doe ik alleen als mensen vatbaar zijn voor andere ideeen.

piquant | 23-06-08 | 02:42

@fleauxe

goede bussiness dus!

Rabarberke | 23-06-08 | 02:42

Aan de andere kant hoor je wel eens over vrouwen die gedwongen worden tot / zichzelf aanbieden met vleselijke dienstverlening: omroep-wereld [Gooise Matras, niet voor niets genoemd...] en Modewereld teneinde een sprong voorwaarts in hun carriere te kunnen maken. Is dat verkapte prostitutie of is dat sexueel misbruik door het mannelijk kader, zo vraag ik mij dan wel eens af.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:42

@misswhateverdude | 23-06-08 | 02:38
Ik begrijp je mening wel hoor.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:42

@piquant

Ik zei 'als jullie denken'. Indien, wanneer... etc..

Rabarberke | 23-06-08 | 02:41

@ Rabarberke: ja. je praatte het goed. Ik ga niet al je comments copy-pasten.
Lees zelf maar terug.

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 02:41

@Rabarberke | 23-06-08 | 02:38: Sorry, maar daar moet ik je toch even tegenspreken. De vraag is enorm, en als er niet zoiets zou bestaan als taboe's dan was er geen houden meer aan.

Fleauxe | 23-06-08 | 02:41

@piquant

jawel hoor, dat suggereer ik wel.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:40

R@abarberke | 23-06-08 | 02:38

Stop jij nou maar met denken wat ik denk, want je slaat de plank weer mis en je geeft er je eigen draai aan/

piquant | 23-06-08 | 02:39

@piquant: Het is gewoon zo, mensen die leven met beeld van de trieste bijstandsmoeder met schulden heeft gewoon geen kennis van zaken. En niet elke vrouw met een mooi huis en een dikke bak is een hoer, maar dat zet je niet recht hoor. Kwestie van blijven ageren.

Fleauxe | 23-06-08 | 02:38

@AntiSoof
ik heb mijn egoisme verdient

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:38

@fleauxe / piquant

Ja in de economie is alles altijd een kwestie van vraag en aanbod.

Als jullie denken dat alleen de vraagkant het aanbod in stand houdt, dan moet ik je teleurstellen. Er is in de prostitutie altijd meer aanbod dan vraag geweest.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:38

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:20
Wat zeg je? Ik versta je vragen niet. Kun je dat herhalen?

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 02:37

@Rabarberke | 23-06-08 | 02:35

Je gaat nu toch niet suggereren dat wij het allemaal niet begrijpen en verkeerd lezen en dat jij consistent en duidelijk bent?

piquant | 23-06-08 | 02:37

@piquant | 23-06-08 | 02:36
Ik geloof u niet.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:37

@misswhateverdude | 23-06-08 | 02:34
Nou en, verdedig jij egoïsme, ok.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:36

@AntiSoof | 23-06-08 | 02:33

Ik vind het een mooie zen gedachte, maar neem van mij aan, dat het gevoel en de satsifactie echt verschilt.

piquant | 23-06-08 | 02:36

@piquant

Nee het gaat om de verbanden die jullie leggen. Jij dacht dat ik jou van prostitutie 'betichtte' terwijl ik slechts aan elisabeth meldde dat het pure feit dat iemand bepaalde materiele verworvenheden heeft, nog geen reden is om daarop jaloers te zijn.

Misswhateverdude dacht dat ik het over haar had.

Strotgrondel dacht dat ik een prostituee was...

En wij willen met zijn allen dat allochtonen Nederlands leren begrijpen?

Rabarberke | 23-06-08 | 02:35

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:32

he he, gelukkig. Ik stop ermee om die aannames die als feiten worden gegeven, te becommentarieeren. Blij dat jij nog even de zaak rechtzet, in deze.

piquant | 23-06-08 | 02:34

euhw volgens mij begrijpt men mij verkeerd.
ik heb niks tegen vrouwen die liggend hun werk doen, die moeten er ook zijn.
alleen is dat ander werk als ik doe.
wat betreft de dates ik bepaald of het tot sex komt of niet dat is het verschil tussen mij en de vakvrouwen, zou het nooit kunnen doen met iemand die ik nie lekker vind.

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:34

Of ik nou een patatje eet op Zandvoort, of in een chique restaurant een 4 sterren driegangen-diner eet, het gaat om hetzelfde gevoel, tevredenheid.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:33

Het is een misvatting te denken dat vrouwen zich liggende 'staande' moeten houden Rabarberke. Het is eerder een zaak van individuen die zich niet los kunnen maken van een luxe levensstijl.

Fleauxe | 23-06-08 | 02:32

@strogordel

Beste jongen, ik signaleer een aantal feiten en vel daarover geen moreel oordeel

Keur ik het daarmee GOED?

Rabarberke | 23-06-08 | 02:32

@Rabarberke | 23-06-08 | 02:28

Misschien zit hij in de mannen sector en ik denk niet dat iemand je hier tegenspreekt als we het hebben over het enorme aantal vrouwen dat hun diensten - betaald- aanbiedt aan de enorme aantallen mannen die dat nodig hebben.
Het gaat hier om de verbanden die je legt.

piquant | 23-06-08 | 02:31

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:28

AntiSoof | 23-06-08 | 02:31

Goed, ik heb de verworvenheden van piquant aan de bedrijstak van Fleauxe en aan de moraal van misswhateverdude gelinkt.

@Herman Flipsen

Dat was nou het probleem met die Aston Martin. Er kon geen kinderstoeltje achterin :(

Rabarberke | 23-06-08 | 02:30

Rabarberke | 23-06-08 | 02:19
Komop, 'het oudste beroep van de wereld' houdt in dat je op je rug ligt en allerlei
ranzige figuren/zwerverTs/mongolen je mogen aanraken/binnendringen.Smerig. Zou jij dat kunnen verkroppen? Ik lees jou hier al langere tijd, en ben verbaasd.

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 02:30

@Rabarberke | 23-06-08 | 02:24

Ook daarin verschillen we van mening,maar ik doelde op de prostitutie.

piquant | 23-06-08 | 02:29

@piquant: Ow nee hoor, dat denk ik niet. Het is bij mij of luxe eten of hard uitgaan. Het kan wel op ook al is het lekker hoor...

Fleauxe | 23-06-08 | 02:28

@misswhateverdude

Informeer maar bij Fleauxe hoeveel vrouwen zich liggend staande proberen te houden in deze maatschappij.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:28

@Herman Flipsen | 23-06-08 | 02:24

LOL
Maar ze stinken zeker niet naar rook!

piquant | 23-06-08 | 02:28

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:23

Wij gaan anders uit. Ik ben dat kwijt als ik luxe ga eten en nog een biertje in een kroeg ga drinken.
Verschil moet er zijn:)

piquant | 23-06-08 | 02:27

@misswhateverdude

Jij vindt het te ver gaan, maar kennelijk is dat onvoldoende om honderden duizenden vrouwen wereldwijd op andere gedachten te brengen.

Wat jij doet is uitstekend, maar vanwaar die dwanmatige projectie op wat anderen doen / zouden moeten doen?

Rabarberke | 23-06-08 | 02:26

@Rabarberke: Groot!

Fleauxe | 23-06-08 | 02:25

@piquant

Ja de synthese van het feminisme en het male chauvinist pig syndrome is de huidige versonjabakkering van de vrouw.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:24

@van dal | 23-06-08 | 02:21
Auto's met kinderzitjes moet je sowieso nooit kopen, die hebben meestal afgetrapte/beschadigde rugleuningen.

Herman Flipsen | 23-06-08 | 02:24

@misswhateverdude | 23-06-08 | 02:20: Als ik jou was zou ik er geld voor vragen, drink je nog eens iets anders dan mineraalwater.
@piquant | 23-06-08 | 02:20: Nee exclusief de maaltijd, maar al eet je een hapje bij Joop, het is nog altijd goedkoper dan uitgaan in een disco of kroeg in het centrum.

Fleauxe | 23-06-08 | 02:23

@Rabarberke
ik ontken niks maar vind het te ver gaan om te zeggen dat vrouwen sex nodig hebben om geld te verdienen.
ik werk voor mijn geld vanaf mijn 15 al en nee heeft nooit iets met sex te maken, leuk voor die mensen die dat wel doen( en nee heb ik niks op tegen).
maar heb ik nooit nodig gehad.

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:22

@fleauxe

Hoe groot is je bestand dan? (Nu snap ik die audi en die vriendinnen ook haha)

Rabarberke | 23-06-08 | 02:22

@Rabarberke | 23-06-08 | 02:19
Nu zeg je de waarheid. Strax zag je nog een verband met het feminisme.

piquant | 23-06-08 | 02:21

Herman Flipsen | 23-06-08 | 02:18 een leuke meid, in een vlotte auto.. zag ik. en ik zag ook de waardevermindering in de vorm van twee kinderzitjes op de achterbank...
nou kán het natuurlijk een geleende auto zijn geweest...
maar je zíet gewoon de onderhoudskosten toenemen... in het kwadraat.

van dal | 23-06-08 | 02:21

@piquant | 23-06-08 | 02:17
Dat begrijp ik. t adres vind ik evt wel.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:20

@Fleauxe | 23-06-08 | 02:15

Zonder luxe eten erbij, heel veel geld.

@misswhateverdude | 23-06-08 | 02:16
Ik let altijd op dat ik ongeveer evenveel weggeef, als dat ik krijg.

piquant | 23-06-08 | 02:20

@Herman Flipsen | 23-06-08 | 02:15
Ja, maar aan den lijve ondervinden is weer wat anders.
@-Strotgrondel- | 23-06-08 | 02:15
Wie is hier eigenlijk wel aangepast ????? en zo ja, waaraan ???????
Heb ik iemand aangevallen ???????????
Questionmarks ??? Which questionmarks ???????????????

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:20

@Fleauxe
drink altijd spa rood op dates en tja uiteraard is de sex voor niks he.

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:20

@misswhateverdude

Jij projecteert jouw persoonlijke moraal op de hele samenleving en ontkent en passant het oudste beroep van de wereld.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:19

@Rabarberke
Afschrijving, is dramatisch. Het is net als bij een Honda, geen enkele restwaarde bij verkoop.

Herman Flipsen | 23-06-08 | 02:18

@Rabarberke | 23-06-08 | 02:15 : Helemaal waar, klopt als een bus. Waar wachten mensen nog op? Wie de weg niet kent kan altijd bij mij terrecht, samen komen we er wel uit.

Fleauxe | 23-06-08 | 02:18

Rabarberke | 23-06-08 | 02:15 en het onderhoud ná het aflopen van de termijn, dat is nog duurder, heet alimentatie en er wordt niet voor geneukt.

van dal | 23-06-08 | 02:17

@AntiSoof | 23-06-08 | 02:09
Dit jaar voor het eerst verhuur ik het. Heb al 1x huurders gehad en in Augustus komt er nog een.
Maar ik mag niet spammen, anders had je de website kunnen bekijken.

piquant | 23-06-08 | 02:17

@piquant
moet eerlijk bekennen ik betaal altijd mijn eigen drankjes veel makkelijker.

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:16

@misswhateverdude | 23-06-08 | 02:09 : Inderdaad, daarom zeg ik: een gezelschapsdame of jongen is uiteindelijk goedkoper.
@piquant: Hoe ze die drankprijzen hebben opgebouwd weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik na een redelijk leuke avond stappen zonder problemen 250E mag neerleggen, en dat vind ik best veel geld eigenlijk.

Fleauxe | 23-06-08 | 02:15

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:10
U bent nog enigszins onaangepast hier. Loose the questionmarks! Voor de rest is aanvallen zonder kennis hier niet slim, u wordt aangepakt.

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 02:15

@van dal / fleauxe

Als je 't puur financieel-economisch bekijkt is vrijgezel met 1 a 2 x per week betaald insourcen aantrekkelijker dan een vast dienstverband met de kosten verspreid over tientallen jaren - zeker gezien de afschrijving en onderhoud tegen het aflopen van de termijn.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:15

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:10
Als je al anderhalf jaar meeleest, moet je dat toch wel weten..

Herman Flipsen | 23-06-08 | 02:15

@piquant | 23-06-08 | 02:12

Zekers, maar snel reageren gaat lastig want die lijn / server is traaaaaag.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:14

@Rabarberke
het feit alleen al dat je neuken en werken in een zin gebruikt is iets wat gewoon niet van toepassing is.
ik neuk als hobby en werk voor mijn geld.
het een heeft niks met het ander te maken.
zo duidelijk genoeg?

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:14

Is @Fleauxe nu echt aan het werk?

piquant | 23-06-08 | 02:14

Fleauxe | 23-06-08 | 02:07
neuken is altijd duur, sommigen noemen het echter "huishoudgeld" en dan valt het alleszins mee.

van dal | 23-06-08 | 02:13

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:10

JE komt toch wel de nachtploeg versterken?

piquant | 23-06-08 | 02:12

Naja, maakt me niet uit... voor de vastgoedsector maak ik graag een uitzondering.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:11

@misswhateverdude | 23-06-08 | 02:09

Dat is geen kopje thee of bier hoor en ook niet in de kroeg op de hoek.
IK zou er maar 1 durven nemen als iemand mij het zou aanbieden en meteen een teruggeven.

piquant | 23-06-08 | 02:11

@rabarberke:
Heb nog ff gecheckt en zowaar: mijn hoofd zat niet in mijn reet !!
Maar wat was het nou :

U is van het vrouwelijk geslacht ?? Een beetje chagrijnig vanavond ?? PMS ??
Overgang ?? Zwanger ??
U is van het mannelijk geslacht ?? Penopauze ?? Midlife ??

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:10

@piquant | 23-06-08 | 02:07
Geniet er dan maar van, zolang het kan.
En als je t huisje wilt verhuren hoor ik t wel.

AntiSoof | 23-06-08 | 02:09

@misswhateverdude

Nee jij snapt het niet. Ik stel dat materiele verworvenheden niets met hard werken te maken hoeven te hebben. Er is geen lineair verband. Dat verband willen jullie graag zien om je al of niet impliciete jalouzie te kunnen onderdrukken op wat iemand in materiele zin bereikt zegt te hebben.

Wat ik zeg is; mij kan het niet schelen hoe iemand aan zijn geld en zijn spullen komt. Of hij/zij het van hard werken, van de loterij of van 't bij elkaar neuken heeft betaald, ik vind het prima en ik gun diegene dat van harte

Zo duidelijk genoeg?

Rabarberke | 23-06-08 | 02:09

@Fleauxe
7 eurie per glas das veel nog een reden waarom ik nooit boven de rivieren kom.

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:09

He, het is hier echt heel gezellig, maar ga zo wel lezen en slapen. BTW om jullie wel even jaloers te maken. Ik zit nog steeds buiten in de stilte, 24 gr, en het ruikt hier zo lekker.

Over een paar weken weer wennen aan de stinkende uitlaatgassen, dat wel.

piquant | 23-06-08 | 02:07

Prostitutie is goed voor de economie!

Fleauxe | 23-06-08 | 02:07

@strotgrondel

Nee ik ben geen prostitutee, ik zeg dat ik er geen moreel oordeel over vel.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:05

@vandal: Je kunt inderdaad beter een gezelschapsdame/jongen bestellen, dan weet je maar van te voren hoeveel het kost en heb je de zekerheid dat er gesekst gaat worden. Neem nou het cafe, je moet er liters drank ingieten (a.d. 7eurie per glas) en dan alsnog kun je met slechts een zoentje worden afgescheept...

Fleauxe | 23-06-08 | 02:05

@van dal
Bovendien weet je van je vrouw nooit zeker of je de enige bent :)

Rabarberke | 23-06-08 | 02:03

Rabarberke | 23-06-08 | 01:49
@ laatste 3 zinnen. Meen je dat nou echt? Je bent toch geen prostituee?
Niet dat daar nu direct iets mis mee is, ieder zijn beroep, maar jezus..
En antwoorden hoef je niet hoor.

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 02:02

@Rabarberke
Snap je het nou echt niet? Of ben je gewoon seksueel gefrustreerd? wtf heeft werkende en succesvolle vrouwen met prostitutie te maken?

misswhateverdude | 23-06-08 | 02:01

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:56

Aardig comment van je. Ik hou van mannen die helder kunnen denken.
Het gekke is. dat het negatieve commentaar vrijwel altijd van vrouwen komt, terwijl il a;tijd blij ben als vrouwen succes hebben.
Ik was goed in wat ik deed9en doe af en toe nog een klus); heb altijd goed verdiend en goed geinvesteerd.
Neeeeee, ik heb geen Crysler, met auto;s heb ik echt niets.
In 020 gebruik ik hem zelden. Ik ga op de fiets en taxi's 's avonds vooral.

piquant | 23-06-08 | 02:01

@Wat een kudtnick

Ik zei tegen Elisabeth dat ze niet jaloers hoefde te zijn op materiele verworvenheden omdat die ook zonder noemenswaardige inspanning bereikt kunnen worden als het alleen daarom zou gaan.

Daarmee suggereerde ik niet dat piquant op die wijze haar geld verdiend zou hebben. Bovendien, als het al zo was, dan zou ik het ook niet veroordelen.

Je moet je hoofd eens uit je reet halen, dan kom je met voldoende IQ ook wel uit.

Rabarberke | 23-06-08 | 02:01

@Rabarberke
U is van het vrouwelijk geslacht ?? Een beetje chagrijnig vanavond ?? PMS ??
Overgang ?? Zwanger ??
U is van het mannelijk geslacht ?? Penopauze ?? Midlife ??

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 02:00

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:57
Probeer je toch maar van het idee af te zetten. Echt.

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 02:00

@Rabarberke: Ik ben meer een AH klant, alhoewel je daar ook geen A8 voor nodig hebt. Ik heb dat ding omdat het een droom van me was en gewoon omdat het kan.
@piquant: Ja dus echt wel he, alhoewel ik dit nu momenteel doe omdat ik omhoog zit met tekorten aan mankracht. Je zou denken dat een baantje achter de telefoon zo opgevuld zou worden, maar kennelijk hebben mensen liever vakkenvullen overdag dan lekker achter de telefoon in de nacht terwijl je nog meer centen vangt ook.

Fleauxe | 23-06-08 | 01:59

piquant | 23-06-08 | 01:50
Dat is helemaal lief van je Piquant. Ja deze maand komt mijn salarisstrookje binnen met de minus 35%. Net niet genoeg om ergens een uitkering van te krijgen. En dat is dus voor een ziekte waar je niets aan kon doen.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:58

O, wat een heerlijke discussie, dat hen ík weer zooo laat, hallo!

AntiSoof | 23-06-08 | 01:58

Rabarberke | 23-06-08 | 01:54 het verschil tussen hoeren en echtgenote's is dat je de hoer vooraf een duidelijk afgesproken bedrag betaald.
bij echtgenote's komt de vage rekening achteraf en herhaalt deze zich ook nog eens ontelbaar vaak.

van dal | 23-06-08 | 01:58

@bmv

Prostitutie is b.v. alomtegenwoordig in het bedrijfsleven. Met name in de detachering. Je laat je weliswaar niet letterlijk naaien voor wat geld, maar veel verschil is er nou ook weer niet.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:57

@piquant
Helemaal goed die twee huizen en belachelijke insinuaties hoe je aan dat geld gekomen zou zijn, zijn laag. Ook vrouwen kunnen goed verdienen en zeer zeker niet alleen op de geinsinueerde manier. Dankzij de emancipatie zijn de mogelijkheden vrijwel even groot als voor mannen alhoewel er toch nog steeds een glazen plafond bestaat.
On_topic: een van die auto's was een dikke Crysler ?? Meen ik ooit gelezen te hebben ??

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:56

@bmv
Of je nou je lijf verkoopt aan een willekeurige kerel of je ziel aan de duivel, veel verschil zal er niet zijn.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:54

@Fleauxe | 23-06-08 | 01:50
ja zeker en je houdt van een lekker leventje. Daar geniet je overigens meer van als je het z;ef verdient.
Ik heb werken altijd heerlijk gevonden. Mis nog de gein met collega's.

piquant | 23-06-08 | 01:52

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:49
Prostitutie is laag bij de grond, goor en betuigt van geen zelfrespect, luiheid en easy money. Kortom, vrouw zijn. (ja ik vind dit grappig en ben semi-serieus voor de zeurkousen)

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 01:52

piquant | 23-06-08 | 01:48
dat bedoel ik, vrouwen denken in concurrenten

hetluis | 23-06-08 | 01:51

@fleauxe

Wat doe je dan met die A8 Fleauxe, boodschappen bij de Aldi?

Rabarberke | 23-06-08 | 01:51

@Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:47

ik lees altijd wat je schrijft en ik onthou het ook.
Ik vind het K dat jij net in die versobering van de WIA valt, na al die jaren werken.

piquant | 23-06-08 | 01:50

@piquant | 23-06-08 | 01:47: Jazeker, het is welliswaar vanuit huis te regelen, maar wakker ben je toch. Soms heb ik het razend druk en soms zit ik de hele nacht voor jan lul te zitten, maar goed je moet wat doen voor je centjes of niet dan?

Fleauxe | 23-06-08 | 01:50

@piquant

Je hoeft je niet aangesproken te voelen. Ik reageerde slechts op de opmerkingen van elisabeth die zo vol bewondering opmerkte dat ze jaloers was. Ik vind het allemaal onzin. Er zijn genoeg mensen die zich uit de naad werken en met niets eindigen, er zijn er mensen die hard werken en een paar huizen kunnen betalen, er zijn er die niks gedaan hebben en helemaal binnen zijn. Niets om trots op te zijn of je om voor te schamen. En waaro zou je je geld niet met prostitutie verdienen? Is daar iets mis mee? Ook een van de verworvenheden van het feminisme...

Rabarberke | 23-06-08 | 01:49

@hetluis | 23-06-08 | 01:46

Je bent kampioen " jumping to conclusions" . Alhoewel je een concurrente hebt.

piquant | 23-06-08 | 01:48

@piquant
sommige mannen kunnen het gewoon niet hebben dat vrouwen het beter doen dus waarom zou je ze wijzer maken?
laat ze lekker. toch?

misswhateverdude | 23-06-08 | 01:48

piquant | 23-06-08 | 01:43
Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:43
Ha ha, wij deden een beetje aan kruisbestuiving.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:47

@Fleauxe | 23-06-08 | 01:44

Lekker is dat he? Ik ben een nachtmens dus een uitkomst dat GS.
Zit jij nu op je werk???

piquant | 23-06-08 | 01:47

piquant | 23-06-08 | 01:39
met een vette uitkering wat anders gevonden? niet schlecht

hetluis | 23-06-08 | 01:46

@piquant

En als je er niet hard voor gewerkt hebt, heb je het nog beter gedaan!

Rabarberke | 23-06-08 | 01:46

@piquant | 23-06-08 | 01:40 : Ik mag niet klagen. Maar ik werk met name in de nachten dus het heeft ook z'n schaduwzijde hoor. Maar goddank is er dan nog een site als GS vol met mensen die de nacht vrezen of net als ik achter een bureau zitten en zich vervelen...

Fleauxe | 23-06-08 | 01:44

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:42

Schiet het al op? of heb je last van decubitus.

piquant | 23-06-08 | 01:44

Piquant, ik gun het je van harte. Als je daar hard voor gewerkt hebt en nu kan rentenieren, dan ben je een toppert.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:43

@Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:34

dank elisabeth. Klinkt heel aardig en volwassen.

piquant | 23-06-08 | 01:43

@piquant
Ik ben niet jaloers, ik reageerde op elisabeth die quasi jaloers reageerde. Als je echt per se twee huizen wilt verdien ze je liggend zo bij elkaar... big deal.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:42

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:40

Rabarbeke heeft alleen een hoge pet van zichzelf op. of juist niet....

piquant | 23-06-08 | 01:41

@Fleauxe | 23-06-08 | 01:34
klinkt goed en verdient ook goed, als ik je zo lees.

piquant | 23-06-08 | 01:40

@piquant | 23-06-08 | 01:29
Moest wel, want rabarberke meende dat ik een soort Bijstandskoning was en dat moest ik even corrigeren.
@Rabarberke | 23-06-08 | 01:31
Inkomstenbelasting, BTW, Benzine- en tig ander accijnzen, 45% op een nieuwe auto [on-topic], gemeentebelastingen, wegenbelasting, verpakkingsbelasting, verhuisbelasting [6%] etc. etc. etc. etc. etc. Dus mijn 2/3 is vermoedelijk nog aan de krappe kant, vrees ik.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:40

@hetluis | 23-06-08 | 01:37
Kon dus wel beter onderhandelen, maar is ontslagen en zat heeeel lang zonder werk, Dus slim??

piquant | 23-06-08 | 01:39

@piquant

Tsja, Cees van der Hoeven kon 't werk ook niet aan...

Rabarberke | 23-06-08 | 01:38

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:33

Ik woon schandalig groot on 020 en hier heb ik ook een groot huis en ik zit en zat niet in de prostitutie.
Hoe jaloers kun je zijn?

piquant | 23-06-08 | 01:37

piquant | 23-06-08 | 01:35
dan is die kerel toch slimmer

hetluis | 23-06-08 | 01:37

-@Strotgrondel- | 23-06-08 | 01:33
Is zo. Ik heb een paar jaar geleden een man moeten begeleiden omdat ie zijn werk niet aankon. Wat bleek, hij verdiende 400 euro per maand meer dan ik!

piquant | 23-06-08 | 01:35

piquant | 23-06-08 | 01:32
Nou, het is je in ieder geval van harte gegund en geniet niet met mate.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:34

Ik zit in de facilitaire dienstverlening, dat klinkt zo mooi...

Fleauxe | 23-06-08 | 01:34

piquant | 23-06-08 | 01:08
Een heikel punt: vrouwen verdienen gemiddeld in gelijkwaardige betrekkingen beduidend minder dan mannen. Ze zouden het moeten aankaarten bij de CGB.
Desnoods in een (proef)proces kunnen vrouwen gelijke salarissen afdwingen.

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 01:33

@elisabeth

Ik ken genoeg vrouwen die heel klein wonen en werken in Amsterdam en zo een paar huizen in ZF kunnen kopen. Ze moeten alleen 2/3 van hun inkomen aan hun 'vriend' afstaan.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:33

@Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:31

Allemaal zelf vediend!!!
Nee, ik durf het bijna niet te zeggen en ik heb het ook nog nooit hier gezegd, maar ik rentenier min of meer.

piquant | 23-06-08 | 01:32

@Rabarberke
Hmm, een Mégane Grand Tour, was toch praktischer geweest.

Herman Flipsen | 23-06-08 | 01:32

Wist overigens niet dat je 66% belasting kon betalen in 0031

Rabarberke | 23-06-08 | 01:31

piquant | 23-06-08 | 01:18
Ach, ja, natuurlijk. Ik ben wel erg jaloers op je dat je dat voor elkaar krijgt, een huis in Zuid Frankrijk en één in Amsterdam. Doe jij iets freelancerigs?

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:31

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:26

Niet meteen over geld beginnen!! En jij bent niet de enige die dat doet, dus zo bijzonder is dat niet.

piquant | 23-06-08 | 01:29

@herman flipsen

ja, een Aston Martin V8 Vantage

Rabarberke | 23-06-08 | 01:29

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05 (gecopypasted)
dacht dat je in de nachtploeg werkte

hetluis | 23-06-08 | 01:29

@Rabarberke
Al een nieuwe auto uitgezocht?

Herman Flipsen | 23-06-08 | 01:28

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:25

Dat betwijfel ik voor alle partijen,. behalve de SGP.

piquant | 23-06-08 | 01:27

Is altijd wel leuk als er een nieuwe zich meldt. Wordt helemaal uitgehoord. Zet hem op Kudtnick.......

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:27

Ja of je tiept gewoon de nick... alsof de datum steeds verandert en het tijdstip er veel toe doet....

Rabarberke | 23-06-08 | 01:26

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:22
Inderdaad; Copy+Paste

@hetluis | 23-06-08 | 01:13
Om 1 uur des nachts ?? Ik ben toch niet getikt, zeker.

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:14
Ik geef al 2/3 van mijn INKOMEN aan de minder bedeelden danwel aan de kansarmen in onze geliefde *proest* samenleving.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:26

@Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:21

Een in 020 waar ik nooit mee rijd en een hier in Zuid Fr.

piquant | 23-06-08 | 01:25

@piquant

watje

ok het feminisme heeft ons veel goeds gebracht, maar ik betwijfel of de PvdA zonder het actieve kiesrecht voor vrouwen zo groot was geweest.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:25

Copy wat? Komen ze nu pas mee gvd...

Fleauxe | 23-06-08 | 01:24

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:20

Overvecht is van de dagploeg en hahaha ik heb dat overtikken ook maanden gedaan. Maar dat word je vast wel uitgelegd.

piquant | 23-06-08 | 01:24

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:20
"ff 2 vraagjes: waarom mot ik dat @xxx | 23-06-08 | 01.12 etc. helemaal met de hand intikken, of doe ik iets fout ???"

Copy/paste, is natuurlijk ook een mogelijkheid...

Herman Flipsen | 23-06-08 | 01:23

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:20
Copy paste noemen ze dat.
Het is net zo simpel als van eerste versnelling naar tweede schakelen. Als je een man bent teminste.

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 01:23

@piquant | 23-06-08 | 01:18: Dat is aardig van je maar ik kan het wel hebben eigenlijk hoor, GS is tenslotte niet voor 'mietjes'. Maar in het dagelijks leven kan een kleine revolutie geen kwaad, maar dat gaat ook op voor vrouwen. Die zijn in mijn optiek nog steeds niet gelijk aan mannen en dat is een grof schandaal.

Fleauxe | 23-06-08 | 01:22

@piquant | 23-06-08 | 01:22
verbetenheid

piquant | 23-06-08 | 01:22

@wat-een-kudtnick

Je vond je IQ toch voldoende?

Rabarberke | 23-06-08 | 01:22

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:19
ben toch bang dat je een paar dingen aan elkaar verbindt die als K op een gebakje slaan.
Ik ken je vasthoudende verbetebhied als je iets vindt, dus een verdere discussie hierover, zit er met mij niet in.

piquant | 23-06-08 | 01:22

piquant | 23-06-08 | 01:18
Wat doe je met twee auto's?

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:21

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05
Héé hallo! Kijk je wel uit, ze kunnen geméén zijn hier in de late uurtjes.
Als ik je post zo overlees, lijk je me wel liev.. maar je moet je nog bewijzen hè.

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 01:21

@piquant | 23-06-08 | 01:11
Klopt, behalve mijn leeftijd.
@Fleauxe | 23-06-08 | 01:09
Dat was ook de bedoeling.
@BMV | 23-06-08 | 01:11
Mooi, daarom zit ik hier ook.

ff 2 vraagjes: waarom mot ik dat @xxx | 23-06-08 | 01.12 etc. helemaal met de hand intikken, of doe ik iets fout ???
Where the hell is OverVecht gebleven ???

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:20

@piquant

Ik heb het wel begrepen. Het feminisme is hopeloos mislukt. We zijn nooit zo ver verwijderd geweest van wie we zijn en wat we kunnen. Alles wat ons vrouw maakt is gebaggateliseerd en gesubstitueerd. Veel vrouwen zijn vaak zo onzeker dat ze zich laten verbouwen, hun leven lang met gewichtsproblemen kampen, allerlei shit op hun huid smeren, hun haar met de grootste rotzooi verven en ga zo maar door.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:19

@Fleauxe | 23-06-08 | 01:13
Wenselijk is een understatement. Ik zie af en toe hier tenenkrommende posts aan jou. Het is noodzakelijk en ik zal jullie steunen!!

BTW. Ik ben in ieder geval mijn eigen vjsie op de positie van de vrouw, trouw gebleven en ben volledig selfsupporting en heb zelfs TWEE auto's!!!:)

piquant | 23-06-08 | 01:18

Was weer een leuke opening van het nieuwe seizoen. Volgende aflevering gassen in de nieuwe RS6, dus ook weer zeker de moeite waard :D

volautomatische_aard | 23-06-08 | 01:16

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:11

Of je hebt het niet begrepen ,maar daar ben je te slim voor, dus ik hou het op lullig doen.

piquant | 23-06-08 | 01:14

@kutnick

Je moet wel de helft van je uitkering doneren he.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:14

@piquant | 23-06-08 | 01:08: Nou, ik heb wel oprecht respect voor je als je hebt meegedaan aan de feministische golf, echt vrouwen naar mijn hart. Ik snap soms ook de vrouwen niet die de onderdanige zweem die altijd om vrouwen heen zal blijven hangen zo lang er mannen zijn trachten te cultiveren. Ik snap dat echt niet. Los daarvan voorzie ik binnen nu en 5 jaar een nieuwe feministische/roze revolutie. Als je kijkt naar de samenstelling van de nieuwe samenleving lijkt me dat even wenselijk als vermakelijk. Wat jij?

Fleauxe | 23-06-08 | 01:13

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05
moet je niet werken/

hetluis | 23-06-08 | 01:13

Dat begint al goed... valt gelijk een zin weg; wat een k*t-serverT:
Kudtauto's: alles wat doet denken aan een SUV / hoge gezinsbak met 8 stoelen etc. en uiteraard met Vmax kleiner dan 220 km/u en acceleratie groter dan 8 seconden.
Dat stond er met mathematische groter dan en kleiner dan symbolen, maar die laat de serverT kennelijk weg.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:12

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05

Welkom en je bent een heteroman van voor in de 40.??

piquant | 23-06-08 | 01:11

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05
Wat een kudtnick man, welkom.
Het zal een ongelooflijke rit worden hier in de coulissen van de reaguurwereld.
Vergelijk het met een ritje met een aftandse Renault.
Dingen die je gaat tegenkomen: sexuele frustratie, geirriteerde atheïsten, dictators, gekken en obese vrouwen die niet tegen kritiek kunnen. Nou veel plezier.

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 01:11

@piquant

Ja en de kroon op het werk van het feminisme is sonja bakker en honderdduizend lijnende koeien.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:11

Dat begint al goed... valt gelijk een zin weg; wat een k*t-serverT:
Kudtauto's: alles wat doet denken aan een SUV / hoge gezinsbak met 8 stoelen etc. en uiteraard met Vmax < 220 en amax > 8 seconden.

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:09

@Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05 : TIP: Je bent welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar je moet wel tegen polemiek kunnen, en wat je net hebt geplempt is natuurlijk wel een beetje munitie aandragen in optima forma.

Fleauxe | 23-06-08 | 01:09

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05
Gij zijt welkom.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:09

@Fleauxe | 23-06-08 | 01:01

Zo werkt het idd in het leven. Ik kan daarom ook niet goed tegen de negatieve commentaren van vrouwen over het feminisme.
Ik was erbij en weet wat er allemaal is bereikt, mede door het feminisme. Al hebben we het maar gewoon over pensioenen om maar eens iets onramantisch te noemen.
Maar diegenen die jonger zijn vinden het wel allemaal heel normaal wat er nu is en dat is het ook,maar dan gaan afgeven op de vrouwen die er indertijd voor hebben gestreden en al hun vrije tijd in hebben gestopt, doet best af en toe pijn.

piquant | 23-06-08 | 01:08

-weggejorist-

Wat_een_kudtnick | 23-06-08 | 01:05

@ Reez | 22-06-08 | 20:33

Kinderporno, oplichting, virussen, zwendel, heling, fraude, vrouwenhandel, illegale dierenfok, ja internet is helemaal de bom hoor! Jij begrijpt het.

Warhoofd | 23-06-08 | 01:05

@Rabarberke | 23-06-08 | 01:00: LOL! Ik snap je wel hoor, maar ik vind het mooi. Bayliner is op zich niet triest, het is meer dat de mensen die erin zitten denken dat dikke behaarde buiken mooi zijn zonder t-shirt en pas echt mooi uitkomen met een gouden ketting erop en een biertje in de hand.

Fleauxe | 23-06-08 | 01:04

LOL @Rammstein | 23-06-08 | 01:01:
Welterusten.

koerbagh ® | 23-06-08 | 01:03

Dat hele instituut huwelijk is nonsens. Echt iets voor homo's.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:03

piquant | 23-06-08 | 00:57
Ja, daarom is het nu goed dat homo's en lesbo's kunnen trouwen, om het legaal te maken. Het kon evengoed wel geloof ik met een notarieele akte. Maar je zal inderdaad maar zo'n dertig jaar samen hebben doorgebracht en alles opgebouwd inclusief een huis en dan komt de familie even alles claimen.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 01:02

@piquant | 23-06-08 | 00:57 : Ik ken die verhalen en ik ben ook oprecht blij dat het huwelijk is opengesteld voor homo's, ik zou het niet willen terugdraaien of zo hoor. Denk dat alstjeblieft niet. Mogelijk is het omdat ik wat jongen ben en in de luxe omstandigheid dat die strijd al gestreden is. Misschien zou ik het meer op prijs stellen als het recht nog verworven moest worden.

Fleauxe | 23-06-08 | 01:01

Beste bmv, 00.58 Zeau dat was hard. Ik ga mezelf nu in slaap huilen. Au.
Goodnite all.

Rammstein | 23-06-08 | 01:01

@fleauxe

Naja ik zal niet vragen wat voor tandenborstel je hebt, maar je snapt vast wel wat ik bedoel. En Bayliners zijn triest.

Rabarberke | 23-06-08 | 01:00

-@Strotgrondel- | 23-06-08 | 00:55
Het klonk ranzig idd, maar eerlijk gezegd , drukte ik te snel op verzenden want ik had het willen afzwakken.

Maar ik gun je een heerlijke nacht!!

piquant | 23-06-08 | 01:00

LOL @Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:49 :
Ja, de mijne was een Cooper. Wel een ouwetje (zoals gezegd: 6e hands ongeveer) hoor, gekocht voor 400 gulden. Niet mijn goedkoopste auto ooit, die kostte 2 kratten bier.

koerbagh ® | 23-06-08 | 00:58

@Rammstein | 23-06-08 | 00:52
Ja, als VanFrikschoten spreekt over zijn 56 persoonlijkheden en Hirco die borstmelk in de koffie wilt, is dat allemaal zeer leuk, entertaining en cool natuurlijk. Volledig normaal. En zeker geen gebasel. Of heb je gewoon iets tegen BMW-rijders?

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:58

@Rabarberke: Welnu, mogelijk heb je gelijk, maar ik snap toch niet wat er mis is met degelijk. Als ik ergens geld aan uitgeef dan wil ik zeker weten dat ik er lang plezier van mag verwachten. Mogelijk koop jij elke dag een nieuwe boot en/of auto, ik niet. Die sloep is zalig om mee over de grachten te varen en m'n vriendinnen willen altijd mee. Omdat hun mannen met van die Bayliners en Four Wings varen en alleen maar denken aan scheuren. Bovendien heb ik alles aan boord, koelkast, vrieskist, wasbakje, stromend water en een toiletje. Wat wil je nog meer?

Fleauxe | 23-06-08 | 00:58

@Fleauxe | 23-06-08 | 00:50

Je hoeft niet te trouwen,maar dat de mogelijkhied er is, vind ik zeer terecht.
Ik ken verhalen van homo's die dolblij zijn dat ze waren getrouwd voordat hun partner overleed. Anders hadden ze na jaaaaaaren samenwonen heel veel moeite gehad om te krijgen waar ze recht op hadden. Dan doel ik niet alleen op materieele zaken. Ik ken iemand die 27 jaar had samengewoond (en het laatste jaar getrouwd) en toen hij overleed, de familie de begrafenis ging regelen, incl kerk, wat hij absoluut niet wilde.Zij wisten niets van het huwelijk en zijn partner moest eerst met de huwelijksacte komen voordat hij zich ermee mocht bemoeien en ook een plaatsje vooraan kreeg.

piquant | 23-06-08 | 00:57

piquant | 23-06-08 | 00:36
Ik kan het ranzig beschrijven, niet? Maar de rode visite is ruim 24 uur geleden vertrokken, the pipe is clean. Ik ben niet 'n bloed-snuffelaar als bmv.
*grondelvrouwke kijkt me vast strax boos aan als ik haar cyclus hier bespreek*

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 00:55

@Rabarberke | 23-06-08 | 00:46:
Vergis je niet: belastingen en verzekeringen totaal kwam op ongeveer 60 gulden per maand toen, en dat was veul geld voor een student. Dat was toen toch bijna een weekend zuipen. (Ja, das war auch einmal...). En dan de wekelijkse tank vullen met 40 gulden benzine. Tsja...

koerbagh ® | 23-06-08 | 00:55

En een beetje doortypen want ik krijg slaap.

Rammstein | 23-06-08 | 00:55

@fleauxe

Dat moet dan wel weer de A8 van de sloepen zijn... het lijkt wel een omgevallen Biereco project.... neem eens wat sportievers, dan wordt er vast ook wel gezwaaid :)

Rabarberke | 23-06-08 | 00:53

Je zit meteen in Top Gear daar BMV, reaguur maar raak zou ik zeggen. Kan niet veel beter zijn dan dat gebasel wat je normaal al plempt.
Freak.

Rammstein | 23-06-08 | 00:52

@bmv
Precies, en dan neem je die vrouw mee naar huis, trekt de deur van je 'appartement' open en struikelt over de pizzadozen naar de slaapkamer waar je nog snel even de gekreukte Chicks uit de jaren 80 wegmoffelt en wat Old Spice spuit zodat ze niet ruikt hoe lang het geleden is dat je je bed verschoont hebt. Daarna sla je het voorspel over, valt vijf minuten later kreunend in slaap en vraag je je de volgende morgen af waarom je achterwerk zo pijn doet.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:51

@ ViperNL

ty, ik kon niet kijken

Don Jeffrenzo | 23-06-08 | 00:50

@Rabarberke | 23-06-08 | 00:44 : Een Intercruiser 27, van Interboat.
@piquant: Nou ok, mogelijk kwam die laatste post een beetje voort uit jaloezie op homo' s die er wel in slagen een paar te vormen en te blijven. Maar ik blijf er wel bij dat een groot deel van de homo' s probeert in alles op hetro' s te lijken. Ik bedoel, why the fuck zou je willen trouwen als homo zijnde? En dat soort dingen.

Fleauxe | 23-06-08 | 00:50

@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:43

Niet bedoeld om grof te zijn ,maar als jij zegt dat de vrouwen naar je kijken als je in je vaders BMW rijdt, is het niet zo gek dat ik zeg dat het anders wordt als je een eigen, wellicht bescheiden auto moet kopen.

piquant | 23-06-08 | 00:50

koerbagh ® | 23-06-08 | 00:43
Leuk, jij ook in een mini begonnen, weliswaar jij een Cooper. Ik ook maar dan gewoon Mini, was de goedkoopste auto die je kon krijgen. Heb ook nog een Mini Van gehad, toch nog eens eens een keer een hele grote ijskast mee vervoerd. En boompjes voor de tuin. Grote zakken grind en aarde heeft hij een keer niet getrokken, toen kwam de voorwielen van de grond.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:49

@Rimmstein | 23-06-08 | 00:46
Ik haat geen vrouwen. Mijn nickname is een aanklacht tegen maandverbandreclame. En waarom mag ik niet met vaders hoerensloep rijden? Jaloers?
Jezus zeg. De volgende keer zal ik gewoon weer keihard reaguren. Anders komen de gieren op je tegels zitten.

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:49

@Rammstein | 23-06-08 | 00:46:
Het is wel ernstig gesteld met ons Belgje inderdaad.

koerbagh ® | 23-06-08 | 00:49

@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:43:
Jij snapt vrouwen niet. En dat zal ook nog wel 20 jaar zo blijven als je zo dom blijft ouwehoeren. Je focust op de verkeerde dingen. Je moet letten op de vrouwen die bewonderend naar je kijken in als je in een aftandse 2CV met keiharde opera (Donizetti ofzo, Lucia di Lammermoor werkt erg goed) door de straat rijdt. Dat zijn de vrouwen die je wilt. Niet de meiskes die vallen op de lease-bak van je vader.

koerbagh ® | 23-06-08 | 00:48

herstel, rijdt. Ik slis een beetje.

Rammstein | 23-06-08 | 00:48

@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:43 : Lul niet, als mijn auto al parkeerhulp heeft dan zal dat ook wel op die 'dikke bak' van je vader zitten. Of je bent gewoon hopeloos op de weg.
-
Wat een stel verwende mensen hier zeg, mijn eerste autootje was een Opel Corsa uit de jaren 80, dat was pas een echte eerste auto.

Fleauxe | 23-06-08 | 00:47

@Fleauxe | 23-06-08 | 00:42

Dat bedoel ik. Als je jong bent zou je wel gek zijn om je te binden " voor het leven", want dat komt zelden uit.

Maar je gaat mij toch niet vertellen den als dat homo;s zo leven omdat ze naar hetero's hebben gekeken? Of begrijp ik je verkeerd?

piquant | 23-06-08 | 00:46

Een twintigjarige belgische mysoginist (vergeef mijn spelling) met een menstruatiecomplex die in de auto rijft van papa.
Een en ander wordt me duidelijk.

Rammstein | 23-06-08 | 00:46

@koerbagh

De maandelijkse vaste lasten voor een Mini? Een tientje verzekering en een 8 gulden wegenbelasting?

Rabarberke | 23-06-08 | 00:46

@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:43
Je bent net een plaat die blijft steken. Maar goed, misschien ben ik de enige die dat niet grappig vindt.

Nonnes | 23-06-08 | 00:46

@fleauxe

Een sloep is leuk. Wat voor eentje?

Rabarberke | 23-06-08 | 00:44

@piquant | 23-06-08 | 00:38
Lol. Nee hoor. Ik rijd er eigenlijk niet zo heel graag mee. Je moet daarmee eens parkeren... Om maar te zwijgen van reparatiekosten en tax.
Ik vind het eigenlijk wel grof wat je insinueert.
@Nonnes: Waarom heb jij zo een probleem met (grappige) kritiek op vrouwen? Dat is gewoon mijn soort humor. Ben je zo mishandelt geweest door mannen?

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:43

@piquant | 23-06-08 | 00:38 :
Ach... voor ik mijn eerste eigen auto had reed ik regelmatig in de Citroën CX van pa Nederland door, maar met die eerste eigen 6e-handse Mini-Cooper was het toch eigenlijk veel leuker. (Behalve de maandelijkse lasten dan... dat was een vieze tegenvaller aldoor...)

koerbagh ® | 23-06-08 | 00:43

@-Strotgrondel- | 23-06-08 | 00:33 : Good for you, enjoy the night...
@Rabarberke: Ik heb een sloep, alleen hij kan hard en dat is iets waar zeilers over het algemeen wat moeite mee hebben.
@piquant 00:34: Inderdaad, ik geloof niet in vastigheid op mijn leeftijd en al helemaal niet met mijn geaardheid. Homorelaties bestaan meestal uit mannen die zo goed naar hetro' s hebben gekeken dat ze het 'ik hou van jou ik blijf je trouw' liedje helemaal na kunnen doen.

Fleauxe | 23-06-08 | 00:42

Lol @piquant | 23-06-08 | 00:35
Ik was er wel even hoor.
@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:36
Wat heb jij toch vreemde ideeen. Heb jij de laatste 20 jaar soms in een kelder gezeten? Of zit jij er nog?

Nonnes | 23-06-08 | 00:41

rabarberke 00.30 ik dacht het in een interview te hebben gelezen, of hij zei het op tv, maar ik vind het een totale waarheid. Voor de langere relatie dan hè. Het stond in ieder geval niet in de laatste Top Gear.

Rammstein | 23-06-08 | 00:40

@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:36

Je wereld stort in als je zelf een auto moet kopen en je niet meteen zo;n dikke auto als je vader hebt.

piquant | 23-06-08 | 00:38

@bmv
BMW's zijn een soort Audi's voor vastgoedpenose en horecaondernemers.

@fleauxe
Ik zwaai ook wel naar motorboten hoor, tenzij het van die gestroomlijnde pooierjachten zijn.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:36

Ontbijt ..... dat regelt hij maar onderweg naar huis. Oh ja, en hij mag een heel eind weg wonen, als hij kinderen wilt zal hij ze al moeten hebben. `I like to fuck on hand and knee, so I can fuck ánd watch TV` (weet niet meer wie dit zei), losse shit, jawohl, maar nooit mijn eigen nest bevuilen !

Rammstein | 23-06-08 | 00:36

@-Strotgrondel- | 23-06-08 | 00:33

Gooooooooor

piquant | 23-06-08 | 00:36

@piquant | 23-06-08 | 00:32
Ja maar nog niet zo lang.
Maandje of 3.
Als ik met een mooi overhemd rondrijd met vaders BMW kijken de meisjes zeer geinteresseerd. Zeer leuk. Zegt natuurlijk veel over meisjes en hun doelen in het leven...

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:36

@Nonnes | 23-06-08 | 00:32

Je bent niet verwittigd omdat je het gisteravond hebt laten afweten en dan wordt je meteen gestraft.
Zo gaat dat hier.

piquant | 23-06-08 | 00:35

@Fleauxe | 23-06-08 | 00:31

Dat deden we (hopelijk) allemaal op jouw leeftijd en ben er heel lang mee door gegaan. Was leuk en spannend.

piquant | 23-06-08 | 00:34

Fleauxe | 23-06-08 | 00:10
Grondelvrouwke noemt 'm een 'gladjakkertje'.
piquant | 23-06-08 | 00:06
De maand'lijkse rode zee is net geweken, dus ik pomp er strax wat 'smeerolie' in
om de motor te laten spinnen. Langzaam en subtiel natuurlijk.

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 00:33

@piquant | 23-06-08 | 00:32
Je was me net voor.

Nonnes | 23-06-08 | 00:32

@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:31

Ben je al 20?

piquant | 23-06-08 | 00:32

Ow? Vrouwendraadje? Ik ben helemaal niet verwittigd.

Nonnes | 23-06-08 | 00:31

lol@piquant: Je hebt gelijk, maar toch... Ze heten niet voor niets de heilige koe.
@Rabarberke: gheghe, maar je bent dus een zeiler. Ik zwaai regelmatig naar zeilers, ze zwaaien alleen nooit terug, bekakt tuig.
@Rammstein: Je moet je gewoon storten in de wereld van de vluchtige contacten. Geloof me, dat is zaligmakend. Geen gelul, gewoon ontbijtje maken en weg zijn ze...

Fleauxe | 23-06-08 | 00:31

@Rabarberke | 23-06-08 | 00:29
Niemand durft alles.maar jij komt wel ver.

piquant | 23-06-08 | 00:31

@Rabarberke | 23-06-08 | 00:23
Toupet? Mens waar heb jij het over.
Ik ben 20 jaar. En af en toe rijd ik rond met men vaders dikke BMW. En nu lul ik niet.

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:31

@rammstein
"Vergeef mij de liefde" gelezen?

Rabarberke | 23-06-08 | 00:30

Rabarberke | 23-06-08 | 00:27
Oh, bliegh als je mijn tuinman zou kennen.... Nee, driewerf nee.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:29

@Rammstein | 23-06-08 | 00:28

hahaha, kort en to the point!

piquant | 23-06-08 | 00:29

@piquant

Ik durf niet alles echt niet.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:29

@Fleauxe 00:24 De verlanglijst is zeau uitgebreid dat ik het mezelf totaal onmogelijk maak. Het zit hem in de omgang vooral, om met Herman Brusselmans te spreken, dat je elkaar uit kunt staan en geile neuqsex. Die combi. Geen gepriegel, geen gejank, geen lange gesprekken.
En als hij Top Gear wilt kijken, is dat geen bezwaar. Dan gaat hij maar bovenop.

Rammstein | 23-06-08 | 00:28

@Rabarberke | 23-06-08 | 00:27

Jij durft ook alles!

piquant | 23-06-08 | 00:28

@fleauxe
Nou ik hou niet van boten, maar op het water zijn ze best handig.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:27

@Fleauxe | 23-06-08 | 00:24

Ik vind auto's zo onnozel dat ik wel OT moet praten.

piquant | 23-06-08 | 00:27

@elisabeth

Hoezo, heb je de tuinman in huis genomen, of bij de openbare bieb een of andere intellectuele tuinbroek opgepikt met een vibrator op biobrandstof?

Rabarberke | 23-06-08 | 00:27

@Rabarberke: Hou jij van boten?

Fleauxe | 23-06-08 | 00:26

Audi is qua auto wat een Bavaria is qua zeilboot.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:25

Rabarberke | 23-06-08 | 00:21
Nee, dank je. Ik heb mijn leven nu zo ingericht dat er geen plaats meer is voor een man.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:24

@piquant | 23-06-08 | 00:20 : Laat ook maar, is zelfs voor mijn doen te off-topic!
@Rabarberke: Audi is voor mensen met hart voor auto's en de knip...
@Rammstein: Dan weet ik het ook niet meer...

Fleauxe | 23-06-08 | 00:24

@bmv

Zorg dat je toupet niet afwaait.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:23

@Fleauxe 00:18 Auch nicht ! Dat is weer tè Neanderthalert.

Rammstein | 23-06-08 | 00:23

@BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:21
Toch brengt die Porsche je kennelijk niet wat je ervan verwacht, als ik je posts hier zie:)

piquant | 23-06-08 | 00:22

@elisabeth

Dan neem je een homo :)

Rabarberke | 23-06-08 | 00:21

@Rabarberke | 23-06-08 | 00:18
Ik rijd dan ook met een Porsche.
Neuken?

BloedendMaandverband | 23-06-08 | 00:21

@Fleauxe | 23-06-08 | 00:18

Hmm, het verschil tussen actief en passief????

Heeft imho niets met feminisme en/of Opzij van doen.

piquant | 23-06-08 | 00:20

Mannen zijn alleen maar leuk als ze met mannen zijn.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:20

Een man? Mannen moeten leuk met kinderen zijn en daar moeten ze zelf nog een beetje kind voor zijn. Mannen die serieus uit hun ogen kijken zijn onzeker en saai. En ja mannen die Audi rijden spelen op zeker en spelen op zeker is voor watjes.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:18

@piquant: Los van het affectie-liedje probeer ik het verschil tussen passief en actief te duiden. Meer niet, meer niet... *vreest klap met opgerolde OPZIJ*
@Rammstein: Doen we Kahn toch, de oude keeper van die mannschaft...

Fleauxe | 23-06-08 | 00:18

Fleauxe | 23-06-08 | 00:15
Ja, hij staat altijd op je te wachten om je naar huis te brengen.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:17

@Fleauxe | 23-06-08 | 00:15

pardon?? wat denk jij dat ik/wij verwachten van een man?

piquant | 23-06-08 | 00:16

@piquant | 23-06-08 | 00:12

aanvulling. Ben meer van het doorleefde type.

piquant | 23-06-08 | 00:15

*vertrekt naar waar Rabarberke woont*
-
@piquant: We verwachten iets anders van jongens, dat zal het zijn.
@Elisabeth2: Dat heb ik nu ook, je auto is toch een beetje je maatje he...

Fleauxe | 23-06-08 | 00:15

@Fleauxe 00:10 No, te glad en te jong. En er is iets out of sync bij die jongen, iets met zijn achterhoofd versus nek, ik kan er maar niet op komen. Top Gear.

Rammstein | 23-06-08 | 00:14

@Fleauxe | 23-06-08 | 00:10

Ik heb het al eerder gezegd, wij hebben niet dezelfde smaak.
Ik zie wel dat ie mooi is, maar verder niets aan.

piquant | 23-06-08 | 00:12

Ik rijd gewoon in een klein kudt autootje. En hij doet alles wat ik er van verwacht. Ik zit droog als het regent en koel met de airco als het warm is. Wij hebben samen al vele lange reizen gemaakt en als wij het zat waren en vlug naar huis wilden ging het gaspedaal naar beneden en stormden we met 180 Km per uur naar huis toe.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:12

@fleauxe

Brengt hier pizza's rond geloof ik.

Rabarberke | 23-06-08 | 00:12

@fleauxe

Voor dat geld had je ook een auto kunnen kopen...

Rabarberke | 23-06-08 | 00:07

-@Strotgrondel- | 23-06-08 | 00:03
Poezen spinnen alleen als ze het fijn hebben. Gaat niet vanzelf:)

piquant | 23-06-08 | 00:06

van dal | 22-06-08 | 23:59

Hap! Ik maakte een Witz, dude.

bottehond | 23-06-08 | 00:05

@Rabarberke | 23-06-08 | 00:00
Sommige mannen moeten niet weg!!!

piquant | 23-06-08 | 00:04

piquant | 22-06-08 | 23:48
Tja, misschien ben ik stiekum een heel klein beetje verliefd op fleauxje.
*Bij zichzelf te raden gaat. Constateert dat 'ie toch meer van spinnende poesjes houdt*

-Strotgrondel- | 23-06-08 | 00:03

@van dal | 22-06-08 | 23:56 : Ja, als ik ooit nog eens te veel geld mocht hebben en jongentjes van 17 wil imponeren dan zal ik het overwegen. Tot nu toe gaat het om de prijs-kwaliteit verhouding. En geef toe, die is bij Audi werkelijk subliem.

Fleauxe | 23-06-08 | 00:02

bottehond | 22-06-08 | 23:56
Af! Slapen! In je mand! Wij hebben het hier even over auto's.

Elisabeth2 | 23-06-08 | 00:01

@Shalome | 22-06-08 | 23:58

Nou ja, jij mag zijn mond eigenlijk ook wel dichthouden. Doe de deur wijd open.

piquant | 23-06-08 | 00:00

@piquant

Naja hij heeft geld en is veel weg... :)

Rabarberke | 23-06-08 | 00:00

@Fleauxe I am laughing my ass off, ik heb me een keer bezeken, toen ging hij dagboeken uit het publiek voorlezen, dat was met Jacky Collins en John Waters. Is er iemand die weet hoe ik aan die aflevering kan komen btw ?

Rammstein | 23-06-08 | 00:00

bottehond | 22-06-08 | 23:56 Hiddink de landverrader? die verwende knulletjes die het verknald hebben, dat zijn de landverraders... en van basten, de lulhannes.
Hiddink doet waar ie goed in is, en toevallig doet ie dat in rusland.

van dal | 22-06-08 | 23:59

@Rabarberke | 22-06-08 | 23:51: Klopt, het is een fantastische wagen, eerlijk waar. Niet te opvallend maar wel van alle gemakken voorzien. Audi is in mijn optiek de beste autofabrikant ter wereld. Degelijk vinden ze daar geen scheldwoord en dat merk je aan alles. Maar qua kwaliteit zullen ze je nooit in de steek laten. Je kunt er gerust 200.000 km mee rijden en de auto is nog steeds klaar voor een goede rit naar Parijs of elders.
@van dal: Je hebt gelijk, straks zit ik weer op het strafbankje.
@Shalome: Iets te ruig, sorry... Maar je vroeg het ook niet aan mij, dat weet ik. Maar dat heeft me nog nooit weerhouden van het opentrekken van mijn grote snavel.

Fleauxe | 22-06-08 | 23:59

@Rabarberke | 22-06-08 | 23:56

Ik zou zeker niet de deur voor hem dichtsmijten,maar hangt er wel een beetje van af, wat er uit zijn mondje komt.

piquant | 22-06-08 | 23:59

Rababerke
Oops - hier lijkt ie op Lurch uit de Addams Family.

Shalome | 22-06-08 | 23:57

OT

Jan van Halst toont met beelden aan: Boulah had centraal moeten staan. Matthijsen, Heitinga, Engelaar.... drie missers waardoowe ten onder gingen. Basta! is inderdaad de rookie die door de Meester de oren gewassen kreeg. Restecp voor Hiddink de landverrader.

bottehond | 22-06-08 | 23:56

@Shalome | 22-06-08 | 23:53
Mis ik weer eens iets? Never heard of.

piquant | 22-06-08 | 23:56

Fleauxe | 22-06-08 | 23:54 dan kan een bentley er ook wel vanaf... zo'n nieuwe coupé..

van dal | 22-06-08 | 23:56

Zou Luca Toni ook Topgear in zijn slip hebben?

Shalome | 22-06-08 | 23:55

@van dal | 22-06-08 | 23:53
Doe niet zo zuur.
Je was op de banbank voor overvloedig tegeltjes plempen. Soms wel 3 na elkaar.
Dan blijft de vraag wie op die uitroeptekentjes heeft geklikt.

BloedendMaandverband | 22-06-08 | 23:55

@Shalome 23:53 nope

Rammstein | 22-06-08 | 23:55

@van dal | 22-06-08 | 23:49: Ik heb compromitterende pica's van Rijkman Groenink en Nina Brink in de Moestuin in Laren, dus ik zit safe.
@Rammstein: I LOVE Joan... thnx voor de tip...

Fleauxe | 22-06-08 | 23:54

*moedwillig autotopic corrumpeert*

Shalome | 22-06-08 | 23:54

@ Fleauxe
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn wier knieën niet doorknikken als strohalmen bij de aanblik van Luca Toni.
>
Ladies?

Shalome | 22-06-08 | 23:53

Fleauxe | 22-06-08 | 23:51 je moet wel een beetje on-topic blijven hoor, off-topic mag alleen bottehond bij voortduring.

van dal | 22-06-08 | 23:53

Dr. Mabuse | 22-06-08 | 23:51 bij de volgende wedstrijd spelen ze het spaanse volkslied.

van dal | 22-06-08 | 23:52

@fleauxe

Audi A8 is een prima taxi.

Rabarberke | 22-06-08 | 23:51

@Shalome: Je bent een meisje van de stevige kaaklijn, je valt op ruige mannen... Die houden meestal wel van snelle bakken...
@van dal: Ik dacht dat je dat wel voor je zou houden, maar nee hoor. Twee weken Frankrijk en je bent een totaal ander mens. KudtFrankrijk...
@-Strotgrondel- | 22-06-08 | 23:46 : Ik ben van alle markten thuis.

Fleauxe | 22-06-08 | 23:51

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het voetbal op het andere net?

Dr. Mabuse | 22-06-08 | 23:51

piquant | 22-06-08 | 23:48 twitteren is per mobieltje via het internet laten weten aan de wereld dat je naar de wc moet. of zoiets.

van dal | 22-06-08 | 23:51

Fleauxe | 22-06-08 | 23:48 de bank is de bezitter, zodra je een termijn mist...

van dal | 22-06-08 | 23:49

@Fleauxe ik weet niet of je wel eens de Graham Norton Show kijkt op de BBC, maar Joan Rivers zit er nu.

Rammstein | 22-06-08 | 23:48

-@Strotgrondel- | 22-06-08 | 23:21
Ik wil uitvinden wat het voordeel van dat Twitteren is. Ik las hier dat het heel saai is en dat trekt me heel erg.
Wat ben jij bovenmatig geinteresseerd in @ Fleauxe en wat en hoe ie het doet:)

piquant | 22-06-08 | 23:48

@Rabarberke | 22-06-08 | 23:45 : Nee, not even... Ik ben de trotse bezitter van een A8, een heerlijke wagen met de wegligging van een autobus. En niet zo popie-jopie als de Q7.

Fleauxe | 22-06-08 | 23:48

@ Fleauxe
Dat komt al een heel eind in de buurt. Wat zeg ik. Godskolere wat verrukkelijk stuk vreten.

Shalome | 22-06-08 | 23:47

Rabarberke | 22-06-08 | 23:45 honda civic van een gedateerd bouwjaar... met zo'n plastic "tribal" op de achterruit.

van dal | 22-06-08 | 23:47

piquant | 22-06-08 | 23:30
Twitteren.. moet ik eerst het wachtwoord uit m'n hersens peuteren, maar hier kunnen we ook fijn leuteren, tog?
Fleauxe | 22-06-08 | 23:34
Nu raak ik danig in de war. Niet zó erg als wanneer je hetero-pron zou 'lezen' , maar toch.

-Strotgrondel- | 22-06-08 | 23:46

@fleauxe

Dat soort shitmuziek past bij een ford escort/vw golf met geblindeerde ramen. Ben ik close?

Rabarberke | 22-06-08 | 23:45

@Elisabeth2 23:39: Lekker he, dat king of the road gevoel... En dan nog een beetje goede muziek op met lekker veel bas en je bent even van de wereld.
Als ik ga scheuren dan zet ik deze altijd op: www.youtube.com/watch?v=VZYUwaLRu6c

Fleauxe | 22-06-08 | 23:42

@ Fleauxe
Alleen als Luca Toni achter het stuur zit, die 1.94 m lange spaghettivreterT. Goddelijk.

Shalome | 22-06-08 | 23:42

-Strotgrondel- | 22-06-08 | 23:33 als ie kan inparkeren is ie het mannetje... logisch toch?

van dal | 22-06-08 | 23:42

@Shalome: Kijken kan ook geen kwaad, maar ik ben het met je eens dat als je toch niets koopt je jezelf alleen maar aan het kastijden bent op zo'n RAI. Verder is er niets wat zo geschikt is om je persoonlijkheid te etaleren als met een auto. Een auto is de beste vriend van de man, dat weet ik bijna zeker.

Fleauxe | 22-06-08 | 23:39

Fleauxe | 22-06-08 | 23:34
Dat is waar, het is dat ik het niet kan betalen..., maar een dikke BMW rijden is hemels. Ik mag op mijn werk nog wel eens een vette leasebak meenemen. En dan even heel hard rijden. Kieibels lopen dan over m'n rug van genoegen.

Elisabeth2 | 22-06-08 | 23:39

Je pikt de Scenic rijders er zo uit hier.

Rabarberke | 22-06-08 | 23:39

@Elisabeth2 | 22-06-08 | 23:33
Grrr..... ik ga je doen terwijl ik naar Topgear kijk.
Speel jij maar even met de versnellingspeauk terwijl ik je uitlaat nakijk...

BloedendMaandverband | 22-06-08 | 23:38

Destijds, die aflevering dat ze bijna gelynchd werden, en met een kadaver karren ...... dat was nog onbedoeld heel leuk. Ik heb gewoon een rothekel aan die über nationalist Clarkson. Ik vond Vicky destijds waanzinnig leuk, en toen zij wegging ........ *pof* Het blad vind ik nog wel buy-worthy, ik bedoel, een mooie auto is een mooie auto al zet je Jack Spijkerman achter het stuur. Alhoewel ..........

Rammstein | 22-06-08 | 23:38

@ Fleauxe
Weh. Wat is daar nou aan?
Ik verbaas me ook elk jaar om al die mongolen die in dikke drommen A'dam RAI uitstromen voor de AutoRAI. Aan het eind van de dag lopen ze allemaal weer terug met tassen vol gesponsorde prullaria van automerken die ze nooit van hun vrouw mogen kopen.

Shalome | 22-06-08 | 23:36

Dankzij deze programma's ben ik zo ontzettend trots om op de juiste plaats bij de BBC te werken. Wat een heerlijk programma!
+1

Maneschijt | 22-06-08 | 23:35

@Shalome: Er zijn genoeg vrouwen die van auto's houden hoor, eerlijk waar.
@-Strotgrondel- Ik lees die bladen altijd als ik geneukt wordt...

Fleauxe | 22-06-08 | 23:34

BloedendMaandverband | 22-06-08 | 23:28
Bam, kussen met veel kracht in je gezicht gegooid.

Elisabeth2 | 22-06-08 | 23:33

Nog een reden waarom digitenne dikke ballen zuigt...

Urby McFluffin | 22-06-08 | 23:33

Fleauxe | 22-06-08 | 23:24
Dus je leest autobladen? Ik vroeg me al eens af of je nu het 'mannetje' of 'vrouwtje' bent, is me nu duidelijk. ;-}

-Strotgrondel- | 22-06-08 | 23:33

@Rammstein: Ja maar het gaat niet om de presentatoren, het gaat om de wagens die ze laten zien... OMG, zo fokking mooi, en dan die stunts. Ze hebben ooit met een straaljager een race gedaan en een soort flitspaal challenge. Masterlijk programma, echt.... De nieuwe serie gaat ook weer vet worden, ik voel het gewoon...

Fleauxe | 22-06-08 | 23:33

was weer super, james may met zijn police car

Capser | 22-06-08 | 23:32

Gli Azzuri liggen eruit. Geen Luca Toni meer *zucht*

Shalome | 22-06-08 | 23:31

-@Strotgrondel- | 22-06-08 | 23:21

Ik wilde je Twitteren ,maar weet niet hoe!

piquant | 22-06-08 | 23:30

@ Fleauxe | 23:24
Of vrouw :-\

Shalome | 22-06-08 | 23:30

@Fleauxe 23:24 Sorrie, ik ben toe aan geen van beide opties die je biedt. Het was een geweldig programma. Nu is het een soort Jackass voor oudere jeugd.

Rammstein | 22-06-08 | 23:29

Je zou die groeninksert uit Nijmegen ter marteling verplicht naar Top Gear moeten laten kijken.

Rabarberke | 22-06-08 | 23:29

@Elisabeth2 | 22-06-08 | 23:21
Je weet dat dat niet waar is. Hoaxeres. Grrrrr. *klets op kont geeft*

BloedendMaandverband | 22-06-08 | 23:28

Top Gear is het beste wat er maar te krijgen is op autogebied, het blad is ook fenomenaal. Het is wat Hoxha zegt, wie dat niet kan waarderen is socialist of toe aan de pil van Drion.

Fleauxe | 22-06-08 | 23:24

ole

stoer50 | 22-06-08 | 23:22

Spanje !!!

Rammstein | 22-06-08 | 23:22

Zeau, de Italo's liggen eruit! Muhaha!

-Strotgrondel- | 22-06-08 | 23:21

Cookie v. eigen deeg | 22-06-08 | 23:19
Is Belgisch Turks. Je weet tog.

Elisabeth2 | 22-06-08 | 23:21

swa je weet tog."

BloedendMaandverband | 22-06-08 | 23:11

Turks?

Cookie v. eigen deeg | 22-06-08 | 23:19

Turkse topgear:
"Fandaag gaen wer dien klaxon tezten swa je weet tog."

BloedendMaandverband | 22-06-08 | 23:11

Het was weer top deze eerste aflevering en dit seizoen belooft wederom zeer goed te worden... zo te zien in de preview: race in Japan met een GT-R en een Bullet trein en de nodige stunts met TG Stunt Man x)

MetJansen | 22-06-08 | 23:09

Obelix | 22-06-08 | 22:51
Ik stuur wel een pak hagelslag...

MichieldeMuiter | 22-06-08 | 23:08

In Pakistan is giro 555 al geopend voor hulp aan de getroffenen in Arnhem.

Obelix | 22-06-08 | 22:51

@MichieldeMuiter
Ik heb de toyota niet zien staan (ook niet echt op gelet) maar ik zag wel een mini als decoratie.

Wat_nu_weer_?? | 22-06-08 | 22:43

MichieldeMuiter | 22-06-08 | 22:29
Klinkt geweldig, jammer dat ik het gemist heb. Je ziet die Toyo's ook veel in Afrika rijden bij hulpdiensten die de meest afgrijselijke modder/kuilpaden moeten nemen. Ze zijn idd niet kapot te krijgen.

Elisabeth2 | 22-06-08 | 22:32

Elisabeth2 | 22-06-08 | 22:14
Jazeker, om de betrouwbaarheid van Toyota te testen is er een flatgebouw met de toyota op het dak opgeblazen, en werd de auto de zee ingereden maar wat ze ook probeerden de auto bleef starten....

MichieldeMuiter | 22-06-08 | 22:29

nzb"tje ?

goodray | 22-06-08 | 22:26

-wat een klote programma is het ook :S wie dit kijkt spoort niet

Weggejorizt | 22-06-08 | 20:31 -

Nee Weggejoritz; wie dit kijkt sport niet

En het was weer één van de betere!!

Wat_nu_weer_?? | 22-06-08 | 22:22

Hij was weer heurlijk Coby!

scripta_manent | 22-06-08 | 22:20

*valt deaud neer*

Rammstein | 22-06-08 | 22:19

hahaha in 1 woord geweldig!!! ben blij dat het weer begonnen is :D

Ventielend | 22-06-08 | 22:14

MichieldeMuiter | 22-06-08 | 22:11
Hebben ze daar ook van die dwaze dingen mee gedaan?

Elisabeth2 | 22-06-08 | 22:14

Hij was weer leuk. Tot die enge bebrilde gay in beeld kwam. Ken 'm niet, en wil dat graag zou houden, wat een irritant figuur!

broomstick | 22-06-08 | 22:14

Top Gear zuigt

Cosa Nostra | 22-06-08 | 22:12

Staat de legendarische onverwoestbare Toyota pick up nog steeds in de studio ?...

MichieldeMuiter | 22-06-08 | 22:11

Hmja sinds de Aston Martin DB9 is ook Top Gear obsolete.

Rabarberke | 22-06-08 | 22:09

Geniaal, heb me echt kapotgelachen bij die laatste challenge.

Framoes | 22-06-08 | 22:06

Heerlijk, heb weer genoten +10000

Sand0rf | 22-06-08 | 22:05

Ik wil deze aflevering hebben. Heeft iemand hem?

Dreamert | 22-06-08 | 22:05

Zoals altijd, gewoon heerlijk.
BMW M3 zuiniger - en milieuvriendelijker te fabriceren - dan een Prius.

Weeraanmelden | 22-06-08 | 22:04

TOTAAL ACHTERLIJK SLECHTE AFLEVERING zojuist.

Boerenlol | 22-06-08 | 22:03

Echt geweldig!!!

Haas82 | 22-06-08 | 22:02

Wat moeten die makers van Top Gear een ontzettende lol in hun werk hebben.

Elisabeth2 | 22-06-08 | 22:01

@originele nickname> helemaal goed. Ik ben zelf ook iemand die met tekst zijn centjes verdient. En het lijkt mij heel, heel, moeilijk om jaar in jaar uit hoge kwaliteit concepten en tekst uit te peopen. Dan mag het ook wel eens een 6je zijn. :-)

superjan | 22-06-08 | 22:00

Ik kan net zo goed het Tros kompas gaan lezen. Beetje gezellig doen met bekende Nederlanders (Rutger), kritiekloos met de EK hype meehobbelen en nu ook nog ongegeneerd televisieprogramma's aankondigen. Het wordt echt steeds meer een schaamteloze Telegraaf-dependance hier.

Mason | 22-06-08 | 22:00

voetbal of auto's..... keuze is snel gemaakt toch maar blijven internetten

manipulate | 22-06-08 | 22:00

Mooi dat ze nog even aan de kant konden stappen voor dat wiel met die ijzeren pin eraan.

Gummibrösel | 22-06-08 | 21:59

@MichieldeMuiter | 22-06-08 | 21:51

Wist tot nu, van het bestaan niet af. Maarja ik kijk ook nooit autoprogramma's en lees geen autoglossy's.

piquant | 22-06-08 | 21:58

"Sadly, there was one invention James hadn't considered"
ROFLMAO.

koerbagh ® | 22-06-08 | 21:56

superjan | 22-06-08 | 21:51

sorry voor de oliedomme spelfout, en ik ben nog wel abonnee van "Onze Taal" (geen grap!)
Tuurlijk mag Hoxha schrijven wat hij wil, maar ik wilde alleen maar aangeven dat het aankondigen van tv programma's een beetje armoedig overkomt. Maar goed, de boog kan niet altijd gespannen staan zullen we maar zeggen.

originele nickname | 22-06-08 | 21:55

staat hu op de hdrecorder te worden opgenomen terwijl ik naar die buitenlanders kijk. Oh en naar mijn hattrick match natuurlijk (www.hattrick.org)

Aleph | 22-06-08 | 21:55

Schatert om het ijscokar alarm.

Elisabeth2 | 22-06-08 | 21:53

@piquant> ach ik vind alles heerlijk in het post "oranje dat kan je" tijdperk.

superjan | 22-06-08 | 21:52

Zit er nou een Monty Python sirene op die auto?

Gummibrösel | 22-06-08 | 21:52

piquant | 22-06-08 | 21:49
Rij je toevallig een Kia Piquanto ?....

MichieldeMuiter | 22-06-08 | 21:51

word met een d schad!

ps hoxha is het allemaal zelf begonnen... dusss... mag ie?

superjan | 22-06-08 | 21:51

@Grasgriezel | 22-06-08 | 21:42
Dat bedoel ik, als figuren als Cruyff al een iq van 140 hebben, dan is er iets goed mis.
Enne, Top Gear is niet echt het oppimpen zoals dat gebeurt in die Veronica-rip-off's. Verder wil ik me aansluiten bij Gummibrösel | 22-06-08 | 21:39.

Infidel Castro | 22-06-08 | 21:51

Dat is toch zo'n autoprogramma voor mannen die problemen hebben tussen hun benen?

Eric1968 | 22-06-08 | 21:50

@superjan | 22-06-08 | 21:47
Een beetje gelijk heeft @originele nick wel.

ik snap wel dat het voor GS ook even zoeken is na de Oranje gekte, maar toch..

piquant | 22-06-08 | 21:49

@superjan | 22-06-08 | 21:44

Maar ik wordt er niet dik voor betaalt.
Graag gedaan trouwens.

originele nickname | 22-06-08 | 21:49

Op comedy central the IT-crowd zo te zien.. daar kan ik wel om lachen.
Ross is briljant.. w00t.

de grote Anti | 22-06-08 | 21:49

@michieldemuiter> Bavo galema, de Jaap Stobbe van de 21 ste eeuw.

superjan | 22-06-08 | 21:47

Doe mij Bavo Galema maar,........

MichieldeMuiter | 22-06-08 | 21:45

Haha prachtig weer.

Infidel Castro | 22-06-08 | 21:45

Televaag kopt morgen met "Onverklaarbaar veel doden."

Bolletje Bakfiets | 22-06-08 | 21:44

@originele nickname> nee jouw bijdragen zijn altijd interessant, spitsvondig en van grote klasse. Bedankt dat je hier wilt zijn!

superjan | 22-06-08 | 21:44

Strax Staphorst op TV, veel interessanter en de grap is dat ze zelf niet mogen kijken!!!

piquant | 22-06-08 | 21:42

Infidel Castro | 22-06-08 | 21:13
Ik kijk anders wel naar voetbal. Johan Cruyff moet toch wel een iq van 140 hebben, op zijn minst.
Een auto is echter een vervoermiddel om van A naar B te rijden. Het oppimpen e.d. zaken is net zoiets als een vrouw zich oppimpt met sierlijke armbandjes en honderd piercings. Of zoiets dergelijks.
*Pleurt weer in slaap voor de tv*

Grasgriezel | 22-06-08 | 21:42

Gaat hard achteruit dat Geenstijl. Een stukje schrijven over wat er op tv komt.... alsof er geen tv gidsen of tvgids.nl bestaan.... Als je nou echt niks te doen hebt ga dan maar kijken of je je eigen klabanus in je eigen hol kunt steken Hoxha. Of zo.

originele nickname | 22-06-08 | 21:42

@hoxha> er zijn acties waar clarkson wel om zou kunnnen lachen. wink wink.

superjan | 22-06-08 | 21:41

Top gear is de shit. Auto's interesseren me geen fuck en toch kijk ik. Dan moet het wel een goed programma zijn.

wankingjacko | 22-06-08 | 21:40

@ hierboven
Top Gear is nu net het autoprogramma dat ook leuk is als je geen ruk om auto's geeft.

Gummibrösel | 22-06-08 | 21:39

HURRAAAYYY!!!! TOP GEAR!!!!

Heer Ho tot Ek | 22-06-08 | 21:38

*valt deaud*
Auto's zijn mooi,autoprogramma's zijn saai..

de grote Anti | 22-06-08 | 21:38

Auto's..... Zó onintressant.

Bredase Sjonnie | 22-06-08 | 21:37

nerds

camiziodeltoro | 22-06-08 | 21:33

De ene is gay en de andere gay^2

Gummibrösel | 22-06-08 | 21:30

Fantastisch programma voor peaupers die zich opgeilen aan voor hen onbetaalbare voertuigen.

Prof. je valt me vies tegen.

DANNY3960 | 22-06-08 | 21:30

Dit is zo'n dom programma vol met ouwe lullen praatjes..

dan maar "dood" vallen hé :p

crazyfireworks.eu | 22-06-08 | 21:29

ieuw, dat gaystemmetje... en hij rijdt ook nog als een wijf

dasje86 | 22-06-08 | 21:29

Ik heb wel 7 arabische zenders (wat moet ik daar ign mee) maar geen BBC TWO, godverdetiefus heb ik weer......

MrKramer | 22-06-08 | 21:27

milieuvervuilers...

baaderraf | 22-06-08 | 21:25

De Engelse humor altijd +

Due|rr | 22-06-08 | 21:20

@ Hoxha,
.
Wat valt er allemaal onder ofzo?

H.A. Ram | 22-06-08 | 21:14

@Grasgriezel | 22-06-08 | 21:12
Voetbal is net zo hersenloos, ik denk dat u een vrouw bent.

Infidel Castro | 22-06-08 | 21:13

0-0

stoer50 | 22-06-08 | 21:12

Val lekker zelf dood met je tv-gidsaankondigingen over hersenloze progs.

Grasgriezel | 22-06-08 | 21:12

+1 voor deze aankondiging
-1 voor de spelling

Sowieso mag het hoi-polloi deaud vallen, dus die opmerking was ook nergens voor nodig.

Rimba | 22-06-08 | 21:10

Duizend maal dank aan GS, had het bijna gemist.

Framoes | 22-06-08 | 21:09

.oplawaai | 22-06-08 | 20:50

En wat is je punt?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-06-08 | 21:02

Gruwlijk! Dank voor de tip!

Dickstar | 22-06-08 | 21:01

En we zijn los...
Topprogram. Blijft mooi.

Vote/View | 22-06-08 | 20:59

Compleet vergeten. Thank you sooo much!

barq | 22-06-08 | 20:58

Het enige nadeel is dat ik die ouwe op bezoek heb en dat die voetbal zit te kijken. Dan moet ik dus een topprogramma als Top Gear gaan kijken op dat kleine pleuris-tv'tje op mn slaapkamer. Volgens mij zijn de rollen hier niet al te best verdeeld..

Robin Hood | 22-06-08 | 20:56

Hmm, TV, is dat niet dat medium waar al die gave series op thepiratebay oorspronkelijk vandaan komen?

prsr | 22-06-08 | 20:56

+1 voor de gs auto, ohnee, das dumpert...

Alucid | 22-06-08 | 20:56

Valt deaud neer.
Maar ik kan (okay kon) wel spellen.

Prikker | 22-06-08 | 20:56

Ik val dan maar dood met de prettige gedachte dat Nederlandse spelling niveau 2e klas / groep 4 aan mij in ieder geval wel besteed was. Veel plezier met je overcompensatie macho-programmaatje, loser.

Mason | 22-06-08 | 20:54

Vandaag ben ik zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk ... zo vrolijk was ik nooit.
.

Stijlneuqert | 22-06-08 | 20:53

om 10 uur op pirate bay dan maar

Hank66 | 22-06-08 | 20:53

-weggejorist-

Nee dus! | 22-06-08 | 20:53

spelchecken is veur mietjes! D/T/t/d

BjdeB | 22-06-08 | 20:52

Wat is tv? Afkorting staat ergens voor?

nitraat | 22-06-08 | 20:51

De DT's blijven moeilijk bij geenstijl.

.oplawaai | 22-06-08 | 20:50

Hey, eindelijk iets op TV dat het kijken waard is. De nederlandse TV was al kudt.
Groetjes aan de vrouwen. Die verzieken alles.

Zo jammer! | 22-06-08 | 20:49

Heerschend programma, alleen jammer dat het eigenlijk alleen maar over Jeremy ( MORE POWWAAAAH! ) Clarkson' ego gaat. * Zuipen gaat in kroeg en foeballe kijke*

bello | 22-06-08 | 20:46

hoe kom ik aan bbc2? ik heb schotel >.<

Krulsnor | 22-06-08 | 20:46

Ik zie het wel als het op NL tv komt, nu is Spanje - Italië iets belangrijker.

numlock1001 | 22-06-08 | 20:45

Af en toe wel leuk. Als ik er toevallig langs zap wil ik het nog weleens kijken. Maar vanavond voetbal. En als je dat niet leuk vind val je maar lekker dood ofso.

peterweethetbeter | 22-06-08 | 20:43

Ik ga naar Evert ten Napel luisteren.

black sparrow | 22-06-08 | 20:43

leuk programma voor mensen die een auto hebben.

baggerboer | 22-06-08 | 20:42

Goeie tip! Dat wordt publiek kijken, maar dan wel Brits.

Remington.223 | 22-06-08 | 20:41

Ik zeg 1-1.

Infidel Castro | 22-06-08 | 20:41

Nou Prof, ga jij maar lekker naar police pursuit vehicles kijken.
Ook een fan van blikopdeweg en wegmisbruikers zeker?

De echte jongens kijken gewoon alle wedstrijden met of zonder Oranje, om na afloop het wedstrijdbeeld te analyseren.

Laat je nog ff weten welke Police Pursuit Vehicle de beste is.........?

Sikkeneur | 22-06-08 | 20:41

Tegen wie spelen we nou?

Stijlneuqert | 22-06-08 | 20:40

Viva Espana!

Jean Bal-zac | 22-06-08 | 20:40

digitenne heeft geen bbc > : (

wtfbbq | 22-06-08 | 20:39

"als je dit programma niks aan vindT"

Lebowski Achiever | 22-06-08 | 20:39

Doodvallen?

Voor of nadat ik Hoxha's moeder vol in der aars gebatsdt heb?

dlseth | 22-06-08 | 20:39

Voetbal, en we zijn voor Spanje!

New_Utero | 22-06-08 | 20:38

*Blijft leven*

Fapdrol | 22-06-08 | 20:36

21.00 uur en niet 20.00
Eindelijk weer eens wat fatsoenlijks op tv

ditkannietwaarzijn | 22-06-08 | 20:36

*valt ook dood

Looolz | 22-06-08 | 20:36

Kom op mannen! Spanje steunen vanavond!
Dan maar voor die ouwe Paella beffers ipv de Italianen of de moffen...

GrilfHuntert | 22-06-08 | 20:36

*sjips en absinth vast klaar zet*

Big Ern | 22-06-08 | 20:35

ik vindt met dt er wel wat aan!

herderroos | 22-06-08 | 20:35

Oh enne, als er wat leuks gebeurd op tv zie ik het wel terug op dumpert.

Reez | 22-06-08 | 20:35

Ik ga zeker zitten kijken!

Machinov | 22-06-08 | 20:35

Ik ga voetbal kijken... hopelijk wint Spanje

Quichegerechtigde | 22-06-08 | 20:35

* valt dood.

Neem de tijd | 22-06-08 | 20:34

Geweldig! Beste autoprogramma ter wereld!

tinusvos | 22-06-08 | 20:33

Ik kijk uberhaupt nooit tv, komt toch alleen maar stront op tv. Internet is de bom!

Reez | 22-06-08 | 20:33

+1 voor laatste zin, Top Gear roeleert de pan uit!

Jappuh | 22-06-08 | 20:32

wat een klote programma is het ook :S wie dit kijkt spoort niet

Weggejorizt | 22-06-08 | 20:31

Liever dood dan daar verplicht naar te moeten kijken.

mr. whisky | 22-06-08 | 20:31

*valt morsdeaud*

inquisitra | 22-06-08 | 20:31

Mooi dat dat kan, onze zuurpruimen in autoland weer terug.. Italianen krijgen maar de tyfus met het voetbal, ik zit voor de BBC!

Gasthuysdinho | 22-06-08 | 20:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken