Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Danny Blind terecht exit …

En blijf weg!Ajax zal volgend jaar met Jaap Stam als libero en Henk ten Cate als coach op de bank de strijd aangaan met PSV. Danny Blind is volkomen terecht gesneuveld in De Arena. Ik doe een dringende oproep aan niet de minste toplieden in dit land, de Ajax-commissarissen Leo van Wijk (KLM)en John de Mol, nu ook met onmiddellijke ingang voorzitter John Jaakke en directeur Maarten Fonteyn een rotschop te geven. Dankzij Klaas Huntelaar werd er vanavond weer even gelachen op de eretribune. In de bekerfinale werd PSV in de blessuretijd met 2-1 verslagen. Maar er is werkelijk geen argument te bedenken is om nu een reddingsboei te gooien naar Danny Blind. In de reguliere competitie eindigde Ajax als vierde op maar liefst 24 punten van PSV. Je zou iemand om minder ontslaan. De oprechte Ajax-supporters hebben dit seizoen weinig begrepen van het technisch beleid van Blind, zijn worsteling met de media en zijn onbegrijpelijke opstellingen en wissels. Ik heb goed nieuws. Namens de Ajax-leiding is Piet Keizer in Barcelona geweest om de succesvolle Henk ten Cate vast te leggen. Ten Cate is Amsterdammer en samen met Frank Rijkaard zeer succesvol bij de moeilijkste voetbalclub ter wereld. Insiders weten dat Ten Cate de man is geweest die met harde hand de ego's in Barcelona in het gelid heeft gekregen. Alleen moet er bij Ajax meer gebeuren. Voorzitter Jaakke is een ijdeltuit zonder voetbalkennis en directeur Maarten Fonteyn heeft zich in de klucht rond Blind volkomen gediskwalificeerd. Hoewel zo glad als een aal is technisch-directeur Martin van Geel iemand die kan blijven zich alleen nog met transfers moet bemoeien. De macht moet naar de echte Ajacieden. KLM-er Leo van Wijk is vriend van Cruijff en een goede voorzitterskandidaat. De komende dagen zal de organisatie van Ajax met een hoge-druk-spuit moeten worden gereinigd. Ik begrijp niet hoe het zit met Ajax-fans die vanavond tijdens de bekerfinale aan het brullen zijn dat Blind moet blijven.

Reaguursels

Inloggen

Ik snap die Ten Cate wel. Ik zou ook liever met Charisteas en Rosales werken dan met Eto'o en Ronaldinho....

Atletico | 09-05-06 | 12:50

@ Flipsen ("Lekker makkelijk om het bestuur de schuld te geven van het slechte veldspel, waar de trainer verantwoordelijk voor is: de trainer die overigens en behoorlijke invloed heeft voor wat betreft de aankoop van spelers, het bestuur stemt daar vervolgens vaak mee in. Als gevolg hiervan drukken de merendeels puinaankopen van bijvoorbeeld Ronald Koeman nog steeds als een loden last op de begroting, dus zo invloedrijk c.q. halsstarrig is het bestuur niet.")

------------------------

uhm.. het bestuur is heel erg beinvloedrijk... als ze niet zo veel van trainers wisselen, gaat het denk sowieso beter met Ajax. En als er zo vaak wordt gewisseld van trainers, is het de schuld van de directie. Hun nemen toch die trainers aan.

Dus ja, ik geef het bestuur de schuld...

Mr. J | 08-05-06 | 21:13

We gaan voor Danny door het vuur,
Rot maar op met je bestuur,
Danny Danny !!

Eric_Cartman | 08-05-06 | 20:09

Hoewel zo glad als een aal is technisch-directeur Martin van Geel iemand die kan blijven zich alleen nog met transfers moet bemoeien.

Hoewel zo glad als een aal is technisch-directeur Martin van Geel iemand die kan blijven (hier de zin nog een keer terug pakken, voor een deel en in twee secties) Hoewel zo glad als een aal technisch-directeur Martin van Geel zich alleen nog met transfers moet bemoeien.

Deze reconstructie vast houden en dan nog een keer helemaal van voren, na de tweede technisch directeur Martin van Geel te hebben vervangen door te refereren naar de identieke omschrijving welke er al stond.


Hoewel zo glad als een aal is technisch-directeur Martin van Geel iemand die kan blijven, hoewel zo glad als een aal hij ((of) hij, Martin van Gaal,) zich alleen nog met transfers moet bemoeien.

Je kunt ook eenvoudigweg "echter" tussen blijven en zich plemmen.

Of je scrollwiel benutten, even met de vingertop heen en weer jassen, op die manier staan komt het ook goed.
Pak je Martin ook twee keer wanneer je één oog dichtknijpt en expliciet op dat gedeelte van de zin focust.

Valt allemaal wel mee dus.

..Whatever | 08-05-06 | 17:08

fuckje 08-05-06 @ 07:38, ik moest nog (...) 7 uur verschil eh.
@beloved, sarcasme.
@een mevrouw, ik snap de zin inderaad prima, waarschijnlijk omdat mij schrift ook zuigt en derhalve het goochelen me niet vreemd is.

..Whatever | 08-05-06 | 16:31

Waar o waar is SLAMDUNK! ?

Aardig stukje column starfucker, maar volgens mij heeft Blind uiteindelijk toch genoeg bereikt om niet een rotschop te hoeven krijgen. Zeker niet op deze manier.

Toch wel een goede aankoop geweest trouwens, KlaasJan ;). Maar jpschadde wacht nog steeds op SlamDunk!

jpschadde | 08-05-06 | 14:26

@Onno : BWAHAHAHAAAAAA!!! Jazeker, en Feijenoord heeft dan ook een he-le-boel prijzen gewonnen dit jaar... Met een echte Feijenoorder als coach...

Komt nah! ;)

TM | 08-05-06 | 14:17

De mensen die riepen dat ie moet blijven waren dat geen PSV-ers? Je kunt ontslaan wat je wil maar leer leven met de feiten, het joodse tijdperk is over en zelfs opperneus Cruijf kan daar niks aan doen. Ik raad alle meelopers (fans) om op feyenoord over te stappen en alle echte Amsterdammers (die in Almere wonen) kunnen beter naar Omniworld, stelletje neuzen.

Onno Thuis | 08-05-06 | 13:45

Nee, die Danny Blind en Ruud Krol hebben geen Ajaxverleden, ze moeten maar iemand nemen die zelf een paar wedstrijden in de hoofdmacht heeft gespeeld.

Peter. | 08-05-06 | 13:36

Iefje 08-05-06 @ 12:22
Inderdaad: dus zijn ze de dwaasheden van velen,
t.b.v. de winst van weinigen.

uithetoosten | 08-05-06 | 12:56

Sorry StarF*ckert, maar als een bestuur 4 trainers ontslaat in 5 jaar, en 8(ACHT!!!) spelers transferfrank en vrij de poort laat uitlopen, dan is er iets anders mis dan 'het funktioneren van de trainert'.

Of denk je niet dat het beter zou zijn gegaan met Van der Vaart, De Jong, enzovoort? En het was niet Blind die die gasten heeft weggejaagd.

Ze moeten weer eens wat mensen met verstand van zaken EN verstand van voetbal in het bestuur en de leiding van Ajax neerzetten. Wat dat betreft schijnt Wimpie Jansen het in Rotterdam heel aardig te doen. Zo iemand moet er toch ook uit het Ajax-verleden te vinden zijn?

TM | 08-05-06 | 12:26

Overeenkomsten PvdA en Ajax:
- Zelfs als ze verliezen, winnen ze toch.
- Ze hebben altijd gelijk (vinden ze zelf)
- Ze worden voorgetrokken door de staatsmedia
- De neiging tot een vorm van arrogantie die het walgelijke overschreidt
- Ze hadden al lang een rode kaart moeten krijgen, maar ze hebben de scheids mee.

Iefje | 08-05-06 | 12:22

Lekker belangrijk, dat gedoe bij Ojoks. Gaan we de opvolger van Guus Hiddink bij PSV hier ook bespreken, of is dat niet Amsterdams genoeg? Opbokken met die snavelberichten.

LJBrinkhorst | 08-05-06 | 12:21

Overeenkomst PvdA en Ajax:
het is belangrijker wíe men kent
dan wát men kent.

uithetoosten | 08-05-06 | 11:54

Starf*cker
Was het maar waar dat Bos alleen die groep bedoelde, het gaat bij hem al om gepensioneerden met een bedrijfspensioentje vanaf 10.000,- euro.
Maar even afwachten, Bos is net een voetbal, die is ook gevuld met lucht en stuitert alle kanten op.

Karel kwakbol | 08-05-06 | 11:38

@Karel Ha,ha. Ik ben het eens met Bos. Het zal niet zo zijn dat wij de vette pensioenen van zakkenvulende babyboomers met enorme landerijen, Van dam c.s., gaan financieren en zelf straks met lege handen staan. Maar uiteraard is dit of-topic. Iedereen van onder de 50 zou Bos moeten steunen en Danny Blind niet. Zo zijn we weer terug in de voetbal-arena.

Starf*cker | 08-05-06 | 11:03

Oh wat een bullshit wordt er hier uit gekraamt.Ajax speelde het laatste seizoen onder koeman ook niet goed, en Blind heeft die lijn doorgezet, toch heeft hij 1 prijs gepakt en CL voorronde gehaald.Om dan te klagen op zijn beleid, dat babel er niet instond en "de rest" ook niet, vind ik dan ook dieptriest.Niet alles ligt aan de trainer, ik had hem nog sowieso een half seizoen vertrouwen gegeven.

101 | 08-05-06 | 10:59

Het is natuurlijk wel sneu voor Blind, maar Starf*cker heeft wel gelijk. Het hele seizoen loopt Blind te prutsen, laat Babel op de bank zitten, zit met een chagrijnige kop op de bank, en nu, omdat het elftal een beetje z'n draai begint te vinden (en natuurlijk de komst van KJH), begint de boel beter te draaien, en schreeuwt iedereen moord en brand dat Blind ineens moet blijven.

djs | 08-05-06 | 10:42

Als van Wijk voorzitter wordt verkoopt hij Ajax voor een appel en een ei aan Olympic Marseille ; )

Lucifer | 08-05-06 | 09:53

Starf*cker, wanneer komt nu jouw scherpe analyse over de plannen van Wouter Bos?

Of wacht je op het moment dat Wouter weer wat is bijgedraaid.

Karel kwakbol | 08-05-06 | 09:51

Blind doet zijn naam eer aan, net als Pijnacker.

..zapper | 08-05-06 | 09:42

@Mokum Kosher 08-05-06 @ 08:26
Verrot, verwend en over het paard getild.
Een mooiere omschrijving van Ajax had je niet kunnen maken!

Iefje | 08-05-06 | 08:38

Weet je wat nou het leuke van voetbal is? Het volk mort nu. Blind is tijdelijk the king. Hij moet weg. Volk boos. Ten Cate, met rugdekking van JC, komt, Ajax volgend seizoen kampioen en het volk neemt Ten Cate op de schouders. Zo werkt het in voetbal. Daar regeert het korte termijngeheugen. Alleen zie ik niet hoe Jaakke en Fontein kunnen blijven. Volgend jaar spelen Davids, Perez, Stam en wellicht Kluivert in de Arena. PSV gaat met Huuub Stevens aan het roer mindere jaren tegemoet en maak Danny Blind gewoon weer jeugdtrainer.

Starf*cker | 08-05-06 | 08:31

Lekker hoor. Iemand aannemen met het oog op groeien en bouwen en dan die persoon als het tegen zit meteen aan de kant zetten. Zo kan er toch door geen een trainer gewerkt worden. Ten Cate zou of zal het in zo'n situatie ook niet redden, aangezien Ajax geen 80 miljoen uit zal gaan geven aan topspelers. Ik vind het daarom onterecht dat hij enige maanden geleden al gedumpt is. Het geeft de mentaliteit van het bestuur aan. Verrot, verwend en over het paard getild. De 2 van Amsterdam, John J en Martin VG moeten lekker bij Eneco gaan werken.

Mokum Kosher | 08-05-06 | 08:26

@Whatever 08-05-06 @ 07:04

Snap jij die zin dan wel?

een mevrouw | 08-05-06 | 08:02

@xBELOVEDx,
Gefeliciteerd met je halfjaarlijks bestand!

fuckje | 08-05-06 | 07:59

@ Whatever; ja duuh waarom denk je dat ik híer mn reacties schrijf? Omdat het topic dat ik bedoel nog open is? Denk es na man.

xBELOVEDx | 08-05-06 | 07:57

@.. Whatever,
slecht geslapen?

fuckje | 08-05-06 | 07:38

@Flipsen 08-05-06 @ 02:31:'eersteklasclub' ,kom op jongen waar heb jij het afgelopen seizoen gezeten ? ,Waarom denk je dat ze die play-offs in het leven hebben geroepen ? Zodat ajaks volgend seizoen misschien ook CL kan spelen natuurlijk.( Als ze niet uit worden geschakeld door een ander clubje) hahahaha

Salvatore Riina | 08-05-06 | 07:19

Komt er nog even een kudt om 0648 melden dat er iets niet aan het schrift deugt (…)

..Whatever | 08-05-06 | 07:04

Lekker handig, XbelovedX, dat topic staat goedverdoemme al in de archieven. Ik zou zeggen kom met een jaar nog eens langs en doe dan gelijk even naar het archief linken. Op deze manier weet niemand waar je het over hebt. Zeau dus www.geenstijl.nl/mt/archieven/013214.h...

..Whatever | 08-05-06 | 06:58

......."Hoewel zo glad als een aal is technisch-directeur Martin van Geel iemand die kan blijven zich alleen nog met transfers moet bemoeien."
Werkelijk briljant! Wat een messcherpe analyse. Mijn complimenten.

En voor de rest is het ook taaltechnisch prut.

een mevrouw | 08-05-06 | 06:48

Of is het nou "Abberraties" Ik weet het ook niet meer. En dan te bedenken dat ik morgen om half negen les moet geven. Mijn hemel, ik ga slapen.

Flipsen | 08-05-06 | 02:48

Mea Culpa. Probeer je interessant te doen, maak je een spelfout. Lekker dan. Aberraties=Abberaties. Dus.

Flipsen | 08-05-06 | 02:41

@Count Spatula
Tegen mijn aberraties is geen kruid gewassen, reken daar maar op. Inhoudelijk is er, het moet nog maar eens gezegd, geen enkel pro-argument waarom een, je beaamt het impliciet zelf al, vooralsnog tweederangstrainer als Danny Blind een eersteklasclub zou mogen leiden.

Flipsen | 08-05-06 | 02:31

@ flipsen: ik kwam net thuis en wilde (ik geef toe wat laat) toch nog mijn duit in het zakje doen. Als je F5 verslaafd bent en daarom niet kan slapen: ga naar het GGZ daar hebben ze er vast wel een oplossing voor.

Count Spatula | 08-05-06 | 02:23

@Count Spatula
Wil ik na het genoeglijk keuvelen met Jelle eindelijk gaan slapen, doe ik nog effe F5 en dan lees ik weer zo'n rukstukkie van jou. Waarom ben je zo in de war, is je dealer dood of zo? Lees de argumenten pro-vertrek Blind en zwijg.

Flipsen | 08-05-06 | 02:16

Ben het niet met SF eens, na het het gedoe Koeman kan je van geen enkele trainer met zo weinig ervaring op het hoogste niveau verwachten dat ie gelijk kampioen van NL wordt. Hij heeft wat beginnersfouten gemaakt die je hem zeker mag aanrekenen, maar hetzelfde bestuur dat hem heeft aangesteld, zegt het vertrouwen in hem in (waarschijnlijk) februari al op. Mijn idee is dat het ajax-bestuur trainers geen vertrouwen geeft, maar eerder het voordeel van de twijfel. een bijzonder slecht uitgangspunt. imo mag het bestuur van ajax dus per direct vertrekken, en laat Blind dan maar blijven zitten en géé'f hem dan dat vertrouwen dat ie best wel verdiend heeft. Ik heb in ieder geval beroerdere trainers gezien dan Danny Blind. En gezien het resultaat: Iedereen mekkert over de top drie. maar die bestaat helemaal niet meer. tegenwoordig is er de top 4. AZ doet tegenwoordig immers ook mee! jammer dat ajax 4e is geworden, maar gezien de resultaten de laatste maanden moet je realistisch zijn en gewoon erkennen dat Danny Blind de juiste man op de juiste plek is.

Count Spatula | 08-05-06 | 02:06

@Flipsen
And damn right they are! Terusten!

Jelle | 08-05-06 | 02:01

@Jelle
Right, topic closed lijkt het wel, gezien de overige respons. CU.

Flipsen | 08-05-06 | 01:57

@Flipsen
We verkeren in dezelfde staat, en inderdaad: FC moest SC zijn.

Jelle | 08-05-06 | 01:51

@Jelle
Ja, ik ben beneveld maar nog niet dronken, dus dat snap ik wel. Dwz, FC Foppe=FC Herejezusveen, toch?

Flipsen | 08-05-06 | 01:48

@Flipsen
AZ heeft zeker meer verdiend dan het heeft gekregen. En, wees eerlijk: dat die Ajacieden met het dit seizoen vertoonde spel toch nog zo ver zijn gekomen, is voor een belangrijk deel aan FC Foppe te danken.

Jelle | 08-05-06 | 01:38

@Jelle
Nu we toch nader tot elkaar komen: ondanks het tot welhaast orgastische bevrediging leidende leedvermaak, schaam me als rechtgeaarde Ajaxied, ik bedoel Ajacied, de ogen uit mijn kop dat we met het dit seizoen vertoond spel toch nog zo ver zijn gekomen. Wees eerlijk: als er 1 club recht had gehad op de voorronde CL dan was het AZ, toch?

Flipsen | 08-05-06 | 01:28

@Flipsen
Oppassen dat je geen waardering gaat krijgen = de waardering is er al
Maar thanks anyway :)

Jelle | 08-05-06 | 01:22

@Jelle
Ik moet oppassen dat ik geen waardering ga krijgen voor een Rotjeknorder

Flipsen | 08-05-06 | 01:16

@Flipsen
Ik voel me hier als een hetero in een heaumeau-darkroom. En voor deze ene gelegenheid: kinda like it :)

Jelle | 08-05-06 | 01:14

@Jelle
Rotterdam-sympathisant? Dan ben je een onversneden sadomasochist om je te mengen in deze discussie over voetbal. DVD'tje kopen?http://www.feyenoord-nl.vesproshop.nl/sanashop_v2/DEFAULT/pages/detail_v2.asp?content=16250000004160_2_10000000001820

Flipsen | 08-05-06 | 01:11

@Mr. J
Lekker makkelijk om het bestuur de schuld te geven van het slechte veldspel, waar de trainer verantwoordelijk voor is: de trainer die overigens en behoorlijke invloed heeft voor wat betreft de aankoop van spelers, het bestuur stemt daar vervolgens vaak mee in. Als gevolg hiervan drukken de merendeels puinaankopen van bijvoorbeeld Ronald Koeman nog steeds als een loden last op de begroting, dus zo invloedrijk c.q. halsstarrig is het bestuur niet.

Flipsen | 08-05-06 | 01:07

Jean uut Grunn??

Jelle | 08-05-06 | 01:06

@Flipsen
En als Rotterdam-sympathisant vind ik de discussie omtrent 'Ajacieden' eigenlijk des te melig.

Jelle | 08-05-06 | 01:05

Heeft u wel eens van Feyenoord gehoord?

Jean | 08-05-06 | 01:03

@Jelle
Ik liet me even meeslepen in het vuur van de strijd: chapeau bas.

Flipsen | 08-05-06 | 01:01

Dat Ajax iets van 24 punten achter lag, ligt (naar mijn mening) aan de directie van ajax... Ajax heeft de laatste jaren zo'n beetje meer trainers gehad dan het aantal seizoenen. Zoiets is helemaal niet goed voor een club.

oftewel:

jaakke -> weg
van geel -> weg
fonteyn -> weg

dan ben k tevreden :)

Mr. J | 08-05-06 | 00:59

tijgetje 08-05-06 @ 00:53

Dat is nou net de crux: Henk ten Cate is een echte trainer. Geen ex-voetballer die na zijn carriere een cursus doet omdat een sigarenzaak ook niet alles is. Die man heeft de potentie om Ajax de meerwaarde te geven die de club van nature in zich heeft.

Flipsen | 08-05-06 | 00:59

Maar op zich heb je gelijk hoor....

Jelle | 08-05-06 | 00:58

@Jelle
Ajax is een Griekse persoonsnaam, klapkut.

Flipsen | 08-05-06 | 00:55

@ Homeboy @ 21:13
Ajax of Aiax is de Latijnse naam van een held uit de Griekse mythologie. De tweede naamval van Ajax is Ajacis ('van Ajax'). In alle Latijnse verbuigingen van Ajax zien we de c verschijnen. Van veel Latijnse woorden die op een x eindigen, verandert die x in een c als er een uitgang op volgt.

Jelle | 08-05-06 | 00:54

Kan iemand mij nu uitleggen waarom iedereen zo lyrisch is over Henk ten Cate? Volgend jaar kan hij gewoon aansluiten in het rijtje Koeman en Blind. Een echte trainer had gewoon gezegd: ik wil wel komen maar dan moeten jullie (=bestuur) weg. Nu wordt het weer een jaar aanmodderen. En laat die Davids alsjeblieft zitten waar hij zit, want voor je het weet heb je Kluivert en Seedorf hier ook weer lopen.

tijgetje | 08-05-06 | 00:53

@Swilleke
Nou, moet je horen lieverd, de trainer stelt dus de spelers op en bedenkt de strategie waarme de tegenstander tegemoet getreden gaat worden. Als je dan, zoals ik eerder betoogde, Huntelaar in zijn eerste wedstrijden voor Ajax niet in de spits zet maar als vleugelspeler dan ben je of dronken of onkundig. Laat ik het nog even herhalen: Blind was en is legendarisch als speler en verdient vanwege deze kwaliteit mijn en jullie eeuwige adoratie. Als trainer is hij echter geen topper en daarom dient hij plaats te maken.

Flipsen | 08-05-06 | 00:48

wat ik niet snap; als een team er niks van terecht brengt, moet de trainer er maar uit..... Zou het niet een idee zijn om die spelers eens flink aan te pakken, ze worden behandeld als heiligen, maar ik heb het idee dat die "lieverdjes" in bescherming worden genomen.

swilleke_b | 08-05-06 | 00:43

@Romulus
Dat kan ik me dus levendig voorstellen, lees "Flipsen 08-05-06 @ 00:35". En verder vind ik het heel goedkoop om mijn vader voor hond uit te maken

Flipsen | 08-05-06 | 00:41

@Mayakovnik
"Vur welleke club bende gai"
Laten we het wel even serieus houden, ja?

Flipsen | 08-05-06 | 00:38

@ Flipsen
Nee duh, maar die honden (met name Jaakke) willen het nog steeds niet officieel maken.

Romulus | 08-05-06 | 00:38

So, nun jetzt ein Hollandbrau mit Weltmeister Uli.
www.helmondsport.nl/v4/
Ein prosit, Uli fur Bondscoach!

Mayakovnik | 08-05-06 | 00:36

@Romulus
Zo, dat zet ons allen weer even met beide benen op de grond, maar niet heus. Het bestuur zal toch echt niet eerder bekend maken dat Blind, nogmaals: terecht dus, op kan zouten alvorens de huldiging op het Leidseplein is gepasseerd.

Flipsen | 08-05-06 | 00:35

Blind was een legendarische eersteklas aanvoerder van het gouden Ajax van de jaren 90 en het afgelopen seizoen een tweederangs trainer. Werkend met het hoogste budget van alle eredivisieclubs presteert hij het om op straatlengte te eindigen van de kampioen. Alleen dankzij een aantal geniale oprispingen van Huntelaar, geprezen zij zijn naam, is het seizoen op papier goed beëindigd. Huntelaar die overigens in de eerste wedstrijden die hij voor Ajax speelde door Blind op iedere positie werd gezet, behalve daar waar hij voor was gekocht: als spits. Exemplarisch voor de onnavolgbare tactische diarrhee van Blind. Conclusie: terechte actie van het bestuur om niet nog eens zo'n voetbaltechnisch rampseizoen mee te moeten maken.

Flipsen | 08-05-06 | 00:22

Joden de baas in Rotterdam

Wokkel | 08-05-06 | 00:14

Ik geloof helemaal niet in Ten Cate. Goede assistent en conditie trainer en goed voor de sfeer enzo, maar de grote leider ... dach het niet. Met Rijkaard samen en Cruijff in de rug ja dan functioneert hij geweldig. Maar alleen het beleid bepalen ... never nooit niet. Volgend jaar weg.

GrijpgrageGraaierd | 08-05-06 | 00:05

Voetbal is zoooo jaren zeventig.

borgmonster | 08-05-06 | 00:01

hee wacht eens... Danny blinds? is dat niet met poker de grote en de kleine?
Doe mij maar Pinoke!

moelhar | 07-05-06 | 23:40

Voetbalbesturen en politici hebben 1 ding gemeen, regeren vanuit de ivoren toren en het gepeupel dom houden, we herkennen dat verschijnsel tog?

schaamstreek | 07-05-06 | 23:38

@ZI 23:32
De tijd zal het leren.

schaamstreek | 07-05-06 | 23:35

@schaamstreek
Zie je wel, ze is wel familie. Ze zegt het toch!

Kortom: het bestuur bepaalt vanuit de ivoren toren het beleid en we houden de supporterschare lekker dom. Ik vind het ontzettend dom van het bestuur om Blind nu weg te sturen. Wat heeft Ten Cate nu eigenlijk gepresteerd? Dat gelul over Barcelona is gewoon onzin. Ten Cate weet uitstekend met de media te spelen en weet precies wanneer hij Eto'o of Ronaldinho moet omhelzen. Maar zie jij hem ook met die keeper? Of met Giuly ofzo? Nee toch? Hij weet het naar de buitenwereld goed te brengen, maar ik heb zijn echte invloed bij Barcelona niet duidelijk en feitelijk in beeld. Ik moet het nog maar zien.

ZI | 07-05-06 | 23:32

xBELOVEDx = Balkenende

a.n.alvabeet | 07-05-06 | 23:31

@ZI 23:19
Je hebt een punt en natuurlijk staat het Ajax-publiek achter hem dus zal het nog lang blijven rommelen in Zuid-Oost. Op de langere termijn zal dit slijten en telt alleen de prestatie van de club nog en of deze getraind worden door ten Cate of van mijn part Balkenende maakt dan niet meer uit.

schaamstreek | 07-05-06 | 23:27

Ik ben wél familie :S Ik heb zn achternaam niet maar ben zeker wel familie. Ja joh ik zit hier voor mijn lol. Niet dus.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 23:26

@Fuckje
Of allebei natuurlijk.

ZI | 07-05-06 | 23:25

@schaamstreek,
xBELOVEDx is Lucas, OF Wim Heitinga.

fuckje | 07-05-06 | 23:23

@xBELOVEDx
Je zit de boel gewoon te f*cken, je bent geen familie en je hebt al helemaal niets met die toestanden te maken. En fort, nu naar bed!!!

schaamstreek | 07-05-06 | 23:21

@ZI,
en Kluivert! Ik mis die gezellige man op ons groene gras. Altijd een kwinkslag, altijd een vlotte babbel. En van Persie. Die heeft een tegenstandert racistisch benaderd in Good Old England. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.
En leg Winston Bogarde tussen de doelpalen, geen tegenstander die die richting nog uit durft te lopen.

fuckje | 07-05-06 | 23:20

Toch is dit best gaar voor Blind; twee prijzen (die weinig zeggende schaal aan het begin van het seizoen en nu de beker), en officieus eigenlijk ook de tweede plaats in de competitie (ze hebben nu namelijk een Champions League kaartje, stond vroeger gelijk aan eerste/tweede plek). Geen slechte prestatie voor een ploeg die al aan het begin vreselijk in elkaar zat; als je even niet kijkt naar hoe ze steeds hebben gevoetbald... beetje dubbel beeld dus.

Maar niets dan lof voor Ten Cate, dus laat maar komen die man. :)

Vadertje | 07-05-06 | 23:20

@schaamstreek
Ik geloof er niets van. Blind is volledig gesteund door de supporters. Nooit kwam er een wanklank in zijn richting van de tribunes. Van Geel en Fontein hebben het gewoon niet eerlijk gespeeld. Ze wilden het stil houden, terecht, en wellicht waren ze nog niet klaar met de evaluatie, maar op het moment dat de pers er zo dicht op ging zitten hadden ze van koers moeten wijzigen. Blnid vertellen dat hij het veld moest ruimen en de pers moeten vertellen dat ze niet tevreden zijn, maar dat ze Blind nog wel steunen. Zo zouden ze dezelfde houding aannemen als de echte ajax-supporters en de rust kunnen bewaren. Achteraf gezien was gewoon hun beleidsplan niet goed. Blind heeft de eisen gekregen om een prijs te winnen, de laatste 16 in de CL te halen en mee te doen om het kampioenschap. Dat laatste is bij lange na niet gelukt en de rest wel, technisch gezien heeft Blind het gewoon goed gedaan. Qua voetbal was het een kwelling, maar de supporters staan er nog achter, dus wie ben je dan als directeur en technisch directeur om een echte ajacied de deur te wijzen? Dat volg ik niet, maar goed.

ZI | 07-05-06 | 23:19

damn, fuckje is ook een beetje simpel, feit is dat K J Huntelaar 2 wedstrijden tegen inter er in de champions league op heeft zitten, waar hij 1 goal in maakte, en niet zomaar 1, een hele knappe. nu is hij degene die een belangrijke en moeilijke wedstrijd beslist, dat tegen een club als psv, dat zichzelf altijd als europese topper ziet.
ach... huntelaar is nog steeds niet arrogant en hij vind zichzelf nog steeds niet fantastisch. daarom, hulde voor deze kerel.

the_w | 07-05-06 | 23:18

Geenstijl + voetbal (Ajax) = een slechte combinatie.
Hou het maar bij jullie oeverloze gelul over de politiek!

The Zalking Wombie | 07-05-06 | 23:18

-weggejorist-

xBELOVEDx | 07-05-06 | 23:16

@xBELOVEDx
Je kunt mailen, bellen, faxen, naar het stamcafe gaan of je schouders ophalen? Of wachten op een nieuw topic waarin je wel ontopic jezelf kan verdedigen.

@fuckje
Met Stam achterin is Ajax onverslaanbaar. Ik had het volgend jaar graag gezien. Blind op de bank en Stam, Perez en Davids als nieuwe leiders van het kampioensteam van Ajax.

ZI | 07-05-06 | 23:15

@ZI 23:06
Ach, de gemoederen rondom Blind zijn nu verhit, als ten Cate straks goed presteert word Blind alleen nog genoemd als eens de trainer zijnde van.......

schaamstreek | 07-05-06 | 23:12

wat een non onderwerp weer .. NEXT !

Draaitafel Demagoog | 07-05-06 | 23:12

@ ZI; dat kan ik wel, maar gaat moeilijk als dat topic waarin ik wil reageren gesloten is hè.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 23:09

@fuckje
Beetje voorzichtig doen, zoiets moet je zachtmoedig aanpakken en niet gelijk met de botte-fuckje-bijl gaan hakken.

schaamstreek | 07-05-06 | 23:09

@ZI,
met supercrimineel Stam in de verdediging zullen ze wel in de Eredivisie kunnen blijven.

fuckje | 07-05-06 | 23:08

Aha proficiat. Blond toevallig? Zo kom je namelijk wel over.
Ik weet verdomd goed wat voor gevoelens ik heb. Ik ben geen bi nee.
Dus helaaz vrouwtjes-fuckje je moet het bij een ander proberen.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 23:07

Ajax heeft redenen genoeg om Blind te ontslaan en ook om hem te behouden. Ik bedoel. Blind heeft ondanks de problemen in de selectie toch voorronde Champions League gehaald, de Beker gewonnen en de Johan Cruijffschaal binnengehaald. Dat is 1. Daarnaast is Blind een echte ajacied en geniet hij het vertrouwen van de aanhang. Een opvolger zal als vervanger van de immens populaire Blind gezien worden en dus altijd kritischer bekeken worden. Ten Cate is de opvolger en die is niet beter dan Blind. Die zou het in een selectie vol langdurige blessures en transfervrije spelers ook niet bolwerken. Van mij mag Danny Blind blijven. Evenals Jaakke, Fontein en Van Geel. Geef ze de tijd en reken ze af na een paar jaar.

@xBELOVEDx
Als je niet ontopic kunt reageren, blijf dan weg.

ZI | 07-05-06 | 23:06

@xBELOVEDx,
je bent al 16 en weet niet wat voor gevoelens je hebt? Behalve voor Sjoerd dan?
Ik ben idd een vrouwtjes-fuckje ,ja.

fuckje | 07-05-06 | 23:06

Niet dat ik weet. Hoezo? Ben je vrouwelijk en geil je op me?

xBELOVEDx | 07-05-06 | 23:03

Wat heb ik een hekel aan Ajax! Weer aan het eind van de wedstrijd scoren..... echt om te kotsen!

Nebreska | 07-05-06 | 23:03

@xBELOVEDx,
zie je wel dat er errug aardige mensen op GS zijn? Welkom, meid!
btw, ben je bi?

fuckje | 07-05-06 | 23:01

óntzettend. *kuch*

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:58

Word je daar een beetje geil van evi, die aandacht?

Andthen | 07-05-06 | 22:58

@Aussie 07-05-06 @ 22:03

Tering wat een kotsopmerking: De Jodenzonen uit 020... Ga je bek spoelen man!

Pindapellert | 07-05-06 | 22:57

Weet ik ;)

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:56

16 jaar, puberen, tsjah...... je haar zit trouwens ok !!

fuckje | 07-05-06 | 22:51

@fuckje
Ja, als een "natte krant" weliswaar.

schaamstreek | 07-05-06 | 22:51

-weggejorist-

ajaxfan | 07-05-06 | 22:50

Nee hoor, ik ben niet zo fotogeniek dus mijn foto krijg je niet.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:49

@schaamstreek,
die speelt in het Volkskrant-elftal, toch?

fuckje | 07-05-06 | 22:47

Wim Heitinga?

schaamstreek | 07-05-06 | 22:47

"Heitinga = beter dan Vlaar", beweert de bondscoach........ op Staatstv 2.

fuckje | 07-05-06 | 22:45

@xBELOVEDx
Geef ff je foto aan GS kunnen ze er weer een schitterende FotoFuck voor uitschrijven. Je nicht is trouwens ook opgedoken in de laatste FF.
www.geenstijl.nl/feauteaufuck/manches/...

schele henk | 07-05-06 | 22:44

@xBELOVEDx
Hoe lang ga je dit volhouden schat? Je hebt je punt genoemd dus nu lekker onder de wol. Volgende keer mag je stijlloos mee reaguren over bv. voetbal.

schaamstreek | 07-05-06 | 22:41

Haha goh waar zou je die naam nou vandaan hebben. Stoer hoor, mij toevoegen op msnen, de 1e de beste gegevens eruit pikken (die in mijn náám staan, joh wat een speurwerk) en weer oprotten. Maar praten ho maar. Alleen mij hier 'voor lul' (moet dat het voorstellen?) zetten. Pff petje af.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:39

*Doe nou niet... (nou vooruit, toch maar)*
@xBELOVEDx 07-05-06 @ 22:31:
Lieverd, je bent vast geen domme doos, maar je doet wel heel erg je best om daar op te lijken. Als je niets had gezegd, was iedereen het weer vergeten.
En voor het overige is het wel handig om een paar dingen te weten alvorens je je hier in een discussie stort:
www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.ph...
nl.wikipedia.org/wiki/Geenstijl#Geenst...
En voor smileys en emoticons moet je naar fok.nl

crixus | 07-05-06 | 22:38

Ach wat maken een paar reacties meer of minder nou uit? De media blijft ons erin betrekken. Het enige wat ik duidelijk wil maken is, dat het allemaal leuk en grappig is, totdat je er zelf in betrokken wordt. Prima dat jullie je mening over Joran geven, ik twijfel zelf ook aan zijn verhaal en zeg ook niet dat hij 100% onschuldig is, maar dat jullie mijn nicht die er geen bal meer te maken heeft erin betrekken slaat volkomen nergens op. En dat wou ik gewoon even melden. Denk nou gewoon eens ná. Stel je eens voor als je in haar schoenen zou staan. Heel die topics hier zijn nérgens op berust. Hoe weet je zo zeker dat Joran niet uitgenodigd is op haar feest? En hoe weet je zo zeker dat de reden erachter is dat hij teveel aandacht zou trekken? Roddels, maar feiten ho maar.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:38

Dramatisch! die laaielichters van Cas pakken de titel!

schele henk | 07-05-06 | 22:37

@xBELOVEDx,
wat vindt Sjoerd hier nu allemaal van?

fuckje | 07-05-06 | 22:36

Als een club 5 trainers in 5 jaar verslijt, zou het probleem dan niet ergens anders liggen?

Hellsmurfje | 07-05-06 | 22:36

@Stretch
Ga je haar helemaal oprekkkken?

Duitse helm | 07-05-06 | 22:35

volkomen terecht dat blind eruit ligt. wel een beetje vertekend dat ajax het nu aan het einde van het seizoen zo goed doet, al hebben ze volgend seizoen met de nieuwe spelers meer in de CL te zoeken dan Grunn.

Nr. 17 | 07-05-06 | 22:34

@xBELOVEDx 22:26
Ik trek het waarheidsgehalte van jouw verhalen ernstig in twijfel, of je moet zelfkastijding geyl vinden.

schaamstreek | 07-05-06 | 22:34

@evi,
als je niets had gezegd was dat hele topic vergeten. Nu rakel jij het weer op.
Wel een beetje dom.......

fuckje | 07-05-06 | 22:31

mongeaul? Nee dat is wel normaal nederlands? Flikker toch een groot end op ;)

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:31

@ Aussie

echt is het heus ?

kingsjors | 07-05-06 | 22:30

leer eens nederlands mongeaul

Flip Fluitketel | 07-05-06 | 22:30

Als jij mij vertellen hoe dan wel, gráág.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:26

@xBELOVEDx 07-05-06 @ 22:24

Dit lijkt mij toch niet helemaal de juiste manier..

Aussie | 07-05-06 | 22:26

Is wel heel sneu vind je ook niet? Ik geef mijn mening hier over mijn familie, en vraag mensen die allemaal vage verhalen hebben gehoord om mij toe te voegen áls ze het juiste verhaal willen weten, en ik vraag nadrukkelijk om aandacht? Nee hoor, ik wil gewoon even laten weten hoe het ís als je er tussenin staan.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:24

@kingsjors 07-05-06 @ 22:22

Nee man! Ruud Heus!

Aussie | 07-05-06 | 22:22

@xBELOVEDx
Geen nood, mensen die nadrukkelijk om aandacht vragen op GeenStijl krijgen op den duur wel hun eigen topic. Meer inlichtingen bij Sanne van der Leeuw

die hofstadtgruppe | 07-05-06 | 22:22

@ TRS 07-05-06

Misschien speelt Ruud volgend seizoen ook wel bij Ajax?

Ruud Krol

kingsjors | 07-05-06 | 22:22

Ik denk dat Starf*ckert zelf een grote voetbal is!

Koning Bier | 07-05-06 | 22:21

@crixus 07-05-06 @ 22:17
Stellingwerf zijn auto hebben ze in Duitsland gevonden.
@xBELOVEDx 07-05-06 @ 22:18
Doe nou niet..

NeuqenDoeJeZeau | 07-05-06 | 22:21

@crixus 07-05-06 @ 22:17
Die speelt nu met de Ajax jeugd onder de 16.

Weest gegroet | 07-05-06 | 22:20

Ze moeten de beker heel voorzichtig anaal bij Jaakke inbrengen, en het er dan met een rotgang weer uittrekken, via zijn slokdarm.

Days-Of-Wild | 07-05-06 | 22:20

@crixus 07-05-06 @ 22:17

Z'n auto is gevonden in Duitsland. Denk dat ie zich aan 't voorbereiden is op de LoveParade.

Aussie | 07-05-06 | 22:19

komkommertijd dat er echt niks belangrijker is dan dat K*T voetbal?

spooky | 07-05-06 | 22:19

Nogmaals; als jullie problemen hebben met verneuken waarom doen jullie het zelf dan? En trouwens, als je in dat topic nog kon posten deed ik het, maar dat kan niet meer. Dus.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:18

Ach, nu het topic toch *kuch* verneuqt is.... Hoe zit het eigenlijk met Johan Frederik Stellingwerf? Ook al een tijdje niks van vernomen.

crixus | 07-05-06 | 22:17

@xBELOVEDx 07-05-06 @ 22:11
Doe dat nou niet meisje...

@Topic
Leuk hoe Ajax aan het eind van het seizoen weer even iedereen terug op zijn plekkie zet.

Dekkerioni | 07-05-06 | 22:15

@xBELOVEDx 07-05-06 @ 22:11

Hoeveel extra kUd0$ levert dit je op?

Aussie | 07-05-06 | 22:13

Torn ik die homo van een Jaake zag klappen na de bekerwinst kreeg ik spontane kotsneigingen. De erfenis van van Plaag die die de verkeerde man als zijn vervanger had aangesteld. Jaake past gewoon niet bij een voetbalclub (iets voor Hockyvereniging Klein Zwitserland of Bloemendaal?)

Anyway Blind heeft er ook een zooitje van gemaakt ook al is die een echte Ajacied. Het voetbal was afgelopen seizoen niet om aan te gluren dat er nu alsnog een prijs is gepakt is gewoon te laat.

Dus: een nieuwe trainer en een nieuwe voorzitter? Alsublieft dankuwel

Danny terug naar de A1 ff verder leren

matazurka | 07-05-06 | 22:13

-weggejorist-

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:11

Iek sneup hoelemeul nux von feutbeaul.

Lijpe Jopie | 07-05-06 | 22:10

Ajax stelt internationaal gezien, net zoals PSV, geen drol voor. Daar zal geen enkele trainer of voorzitter iets aan veranderen. Zeker niet als je zo'n gedrocht van een nacompetitie hebt waarin de nr 5 van de competitie alsnog de championsleague kan halen. En de KNVB-beker stelt al helemaal niks voor. Ajax koopt links en rechts wat spelers en redt zo nog een beetje het seizoen. Maar Huntelaar wil over 2 jaar ook gewoon naar Engeland.

Iefje | 07-05-06 | 22:09

Ten Cate moest ooit van Karel Aalbers bij Vitesse weg omdat ie zijn mokkel vol blafte , maar om Danny na 21 trouwe dienst jaren in de prullebak te doen gaat me wat ver , men dat had dat op een charmantere manier kunnen doen , bij de weg , heeft iemand Van Geel een vrolijke smoel zien trekken na de overwinning ? ik heb m er niet op kunnen van verdenken , wat een eikel

Zijn we 1995 vergeten ? , Danny maakte wel de beslissende penaty om wereldkampieon te worden
Ik ben een Vitesse fan , maar geef steun aan Danny simpel om de reden dat je zo niet met mensen omgaat
hee ajax bestuur ga eens deaud ipv mensen kapot maken

kingsjors | 07-05-06 | 22:09

Blind moet blijven, weten we dan in ieder geval zeker dat ze volgend jaar weer niet kampioen worden.

fuckajax | 07-05-06 | 22:08

Dat Danny Blind eruit gegooid wordt is logisch, maar ze hadden hem ook nooit aan moeten nemen. En de manier waarop hij is behandeld slaat helemaal nergens op. Zeg dan gewoon eerlijk dat hij op moet rotten. Misschien hoopte het bestuur dat Blind zelf op zou stappen, zodat ze niet voor de zoveelste keer hun eigen trainer moesten ontslaan? Jammer maar helaas. Dat Blind alsnog de voorondes van de Champions League en de Cup haalt, vind ik terechte wraak. Ik vraag me af van Ten Cate trouwens bij Ajax moet, volgens mij zou hij redelijk makkelijk een goede baan kunnen vinden in Europa, met een goed salaris en een goed beleid, in plaats van een club uit een tweederangs voetbal land met een wanbestuur.

Piet Krediet | 07-05-06 | 22:08

Leuk,een stukje over ajakkes.Daar zat ik op te wachten.
*neuriet.vol weemoed: Dit is geen stijl punt nl.." *

Boze Buur | 07-05-06 | 22:07

Danny is een rasajacied, daar dient met respect mee om te worden gegaan. Daarnaast heeft hij zich nog niet kúnnen bewijzen: normaliter mag je dit argument niet als redelijk argument aanvoeren, maar gezien het disproportionele aantal blessures dat er is geweest, is 't wel erg moeilijk om iets te kunnen presteren (zelfs voor een club als Ajax).

Josjuh | 07-05-06 | 22:06

@stretch,
jouw aanstaande ex heet evi, btw.

fuckje | 07-05-06 | 22:06

misschien moet je die ajax fans ook ontslaan?

topcat | 07-05-06 | 22:06

@xBelovedx; NeUqEn?

stretch | 07-05-06 | 22:04

Het Ajax-bestuur heeft veel stormen doorstaan, maar nu een TVM-persvoorlichter zelfs dringende oproepen gaat doen, wordt het toch echt moeilijk voor ze. Danny moet trouwens blijven.

die hofstadtgruppe | 07-05-06 | 22:03

xBELOVEDx,
we hebben het vandaag o.a. over corruptie bij Justitie gehad. Hoe is het met Oom Paul vander Sloot? Als ik jou was zou ik een andere familie kiezen.

fuckje | 07-05-06 | 22:03

@xBELOVEDx 07-05-06 @ 21:59

Zo is dat! Maar je zit wel een van de weinige topics over de Godenzonen uit 020 te verzieken met je offtopic meuk.

Aussie | 07-05-06 | 22:03

Wat een nivo hier. Heel grappig.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 22:02

"mbt tot mn nicht."

Joran?

ProfessorAap | 07-05-06 | 22:01

Ja ben ik onwijs trots op, bedankt.
Weet je, dat interesseert me niks. En als je familie al zó lang getreiterd wordt, dan word je idd vort goed over de zeik. Vooral als het nog onterecht is ook, mbt tot mn nicht. Hersenloze zielen die het leuk vinden dat mensen zo onterecht getreiterd worden. Ja leuk ha-ha, tot het bij jezelf gebeurd, dan piep je wel anders.

xBELOVEDx | 07-05-06 | 21:59

@xBELOVEDx,
wat een nichtenfamilie!!!!

fuckje | 07-05-06 | 21:59

Tsjonge, wat een slecht geschreven stuk. Taalkundig dan hè.

ProfessorAap | 07-05-06 | 21:57

@xBELOVEDx
Je hebt jezelf net tot pispaal van de meeste reaguurders gebombardeerd, hulde!

Dekkerioni | 07-05-06 | 21:57

@fuckje 07-05-06 @ 21:55

Nou dan! Die telt toch ook? ;-)

Aussie | 07-05-06 | 21:56

Omdat ik niet meer in het topic over 'het nichtje van joran' kan reageren, dan maar hier; Ik vind het respectloos! Ik ben het nichtje van Joran & Marianne. Wat the fuck heeft zij hiermee te maken :S Belachelijk. Ze had joran niet uitgenodigd omdat het een besloten feest was, heel veel familie/vrienden mochten niet komen. So what? De media blijft onze familie toch wel lastigvallen, zolang niet bekend is dat joran dus dik onschuldig is. Als ze en jullie (net zo mediageil als de rest van de persklootzakken) ons nou eens 1x met rust zouden willen laten, zou dat zeer op prijs gesteld worden. Stel je eens voor in onze situatie. Ja precies, dat is niet makkelijk, en dat maken bijv. jullie het er niet leuker op! Heb respect en doe gewoon normaal. B.v.d. Groetjes, Evi

xBELOVEDx | 07-05-06 | 21:55

@Aussie,
ja, eentje..... :-)

fuckje | 07-05-06 | 21:55

@fuckje 07-05-06 @ 21:41

Internationaal stelt hij geen fuckje voor? Hij legde er wel eentje in tegen die slagers van de verdediging van Inter!

Aussie | 07-05-06 | 21:54

Komkommertijd ofzo? Die club uit 020 zuigt en is geen GS-item waardig.

En starfucker, dat je niets snapt van supporters die een echte clubman ondersteunen zegt al genoeg over je kennis van de voetbal (maar vooral supporters) wereld, dus ga maar weer over iets anders lullen.

BillyROFLOL | 07-05-06 | 21:48

@bottehond,
inderdaad! Je vroeg om mijn mening, toch?

fuckje | 07-05-06 | 21:46

Lekker belangrijk wie de coach word van Ajax 020 :S

Jan de Hertog | 07-05-06 | 21:46

geen f*ck voor.

fuckje 07-05-06 @ 21:41

Gezien je naam ga ik er van uit dat jij bij uitstek in staat bent om te beoordelen of iemand die kwalificatie verdient :s

bottehond | 07-05-06 | 21:43

@bottehond,
om te zien vind ik hem een l*lletje, bij Heerenveen vond ik hem wel grapsig, bij dat over het peerd getilde Ajax is hij 1 van de druiloren, die goed kan scoren in de nationale competitie. Internationaal stelt hij geen f*ck voor.

fuckje | 07-05-06 | 21:41

Starfuckert.
Gelukkig heb je meer verstand van voetballen dan schaatsen!
Beter stukje dan over Rita

Nooit meer slapen | 07-05-06 | 21:41

fuckje 07-05-06 @ 21:36

Ik, hon zijnde, kan natuurlijk nauwelijks een vraag stellen over "als mensch" , als voetballerT dan maar. Ik vind hem erg goed. Als hij er niet was geweest was ajaks 10e geworden, en geen enkele prijs gehaald.

bottehond | 07-05-06 | 21:39

@fuckje 21:30
Doe toch maar wel mee bemoeien, anders is voetbal helemaal saai.

schaamstreek | 07-05-06 | 21:39

@bottehond,
als voetballert of als mensch?

fuckje | 07-05-06 | 21:36

ajax is terecht bekerwinnaar,blind er terecht uit en Ten Cate is geweldig :)

Behangdelul | 07-05-06 | 21:36

fuckje 07-05-06 @ 21:30

ajax- fuckje: 0-32.... die Huntelaar vindt je toch wel wat, fuk?

bottehond | 07-05-06 | 21:35

ik snap jullie niet, blind heeft zijn doelstellinge gehaald, dus moet blijve... maar ik ben het met jullie eens dat die leiding op moe rotte... en john de mol dr weer bij betrekke, jullie zijn een paar schatten ;)

Valpa.tk-Meister | 07-05-06 | 21:34

jou maat kees is een visionair

dasher | 07-05-06 | 21:34

Wordt leuk volgend jaar!!
Die superlelijke schenenschoppert opa Stam, verongelijkt smoel Heitinga,
snotjoch Snijders, en nog wat negerts. Weetje wat? Ik zal me er niet meer mee bemoeien :-)

fuckje | 07-05-06 | 21:30

Gevoelig onderwerp GS?

Ernie | 07-05-06 | 21:30

Hup Pisvee!

bottehond | 07-05-06 | 21:28

Ik kan me helemaal vinden in hetgeen Starf*cker naar voren brengt. Ik heb met plaatsvervangende schaamte zitten kijken naar met name de kleedkamer beelden waar ik nog nooit twee verschillende werelden zo heb zien botsen. De publiciteitsgeile J.J. knuffelde de jonge godenzonen die als ledenpoppen tot de oksel van Jaakke reikten. Wat een schertsvertoning! Ik begrijp niet wat een overspelige ex-ouderling van de Westerkerk bij onze club doet. Ik vond trouwens het stukje van Youp van 't Hek ook wel goed. Alleen hij steunt Blind blind. Verder zijn we het over Jaake en Van Geel denk ik snel eens. Als die Ten Cate zo goed is waarom laat Rijkaard hem dan gaan? Als ik iemand (Frank de Boer) op TV hoor zeggen dat Ten Cate een Van Gaal-type is, dan kunnen wat mij betreft de zakzakken nu alvast preventief voor de deur. Dat wordt helemaal nix.

cloggie42 | 07-05-06 | 21:28

Volgens mijn maat Kees gaat Feijeno.. het volgend jaar weer helemaal maken. Snappen jullie zo'n jongen?

Duitse helm | 07-05-06 | 21:26

Gaan we nu voor elke gewonnen wedstrijd van de Bidon-cup een verhaal schrijven op GS, tsjonge jonge, wat zakken we af :S

Hakbarrr | 07-05-06 | 21:26

Starf*cker, ik sluit me volkomen bij je aan.
Het beleid is de afgelopen jaren bagger geweest,
Want ik kan me herinneren dat toen Co Adriaanse begon bij Ajax, hij een spelersgroep van ongeveer 50 man bleek te hebben. Was ook al zo'n organisatorische miskleun. Hopelijk gaan ze bij mij lieve cluppie snel het licht zien. En krijgen we weer een paar gouden jaren.

thenummer | 07-05-06 | 21:23

In Zeeland gaan de vlaggen uit nu die verraderT (020 is beter dan 0118) met pek en veren door zijn nieuwverkozen stadsgenoten de arena uitgejaagd wordt. wat een jankert. Dat op zijn borst slaan (embleem ajaks) bij dat publiek. Draak van een jong.

bottehond | 07-05-06 | 21:22

Ten Cate heeft in Arnhem goede dingen gedaan voor Vitesse.

Barbapoeppa | 07-05-06 | 21:20

Misschien moeten we beginnen met meneer Uilenberg op te heffen. Wat een drama weer die Vink.

L1 | 07-05-06 | 21:19

Ik vind dat Danny het prima gedaan heeft. Ik zie geen enkele reden om hem weg te sturen. Maar ja, ik ben dan ook niet voor Ajax

King of controversy | 07-05-06 | 21:18

Als voetbal in zijn geheel niet word opgeheven...
Dan blijft Blind en krijgt ie meer geld van die ABN vuile afknijpers. Of ABN rot maar op!

gevallenverstand | 07-05-06 | 21:18

@homeboy
En jij schrijft offense weer verkeerd. Zo heeft iedereen wat.

L1 | 07-05-06 | 21:18

Ajax opheffen...... vanavond nog.

Razor3012 | 07-05-06 | 21:14

Avé
Volkomen mee eens, alleen schrijf je Ajacieden verkeerd..
No offence ;)

Homeboy | 07-05-06 | 21:13

Hoop fouten weer.

Pannie | 07-05-06 | 21:13

Je hebt volkomen gelijk. Blind moet na zo'n dramatisch seizoen wel weg natuurlijk. Ze hadden hem alleen bij Ajax wat beter kunnen behandelen.

L1 | 07-05-06 | 21:12


Laat ons niet vergeten dat Ajax dit seizoen vaak niet om aan te zien was. Dankzij de Nieuwe Verlosser pakt Ajax nog wat prijzen, maar zelden gebeurde dat overtuigend en verdiend. Triest voor Danny, maar hij was nog niet rijp voor de top. Zijn tijd komt nog wel.

Onbevlekt blazoen | 07-05-06 | 21:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken