Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie Flevoland betaalt dievenvakantie

kennetergekflevoland.jpgLelystad is weer even veilig! De veelplegers van de treurstad zijn van straat gesleurd en in een politiebusje geladen. Viva Hollandia zingend zijn de draaideurtjes nu onderweg naar Slowakije. De heren gaan daar een dode boerderij opknappen, zichzelf ontdekken en keurige mensen worden. Omroep Flevoland zwaaide het stel veelplegers vrolijk uit. Kosten van deze vakantie? Geen idee, de politie betaalt. Een van de kansarme brothers is de bekende bedelnegert Remy Martha. Remy kon maar één vervelend puntje over Slowakije bedenken: "je kan er geen drugs roken, voor je het weet stoppen ze je in een Russische gevangenis". Lelystedelingen, schrijf in de agenda: over precies drie maanden zijn de heren terug van werkvakantie. Tot die tijd hoeft de achterdeur niet op slot...

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

de schaamte voorbij | 19-06-08 | 09:21

zonde van ons geld
enorme ergernis dat ons geld aan dit soort kansloze projecten wordt verspilt
3x hoera voor de belastinginners in het blauw

pacha | 19-06-08 | 08:30

-weggejorist-

StayInvisible | 19-06-08 | 02:50

Ik ken "De Slowaak" een beetje en weet dat ze een enorme schijthekel hebben aan alles wat meer gepegmenteerd. Ik herrinner me de typering "Monkies" oid.
Ik zeg jongens, zoek een lokale bar en ga daar bijdehand lopen doen, zien we je nooit meer terug.

wilmeister | 18-06-08 | 23:31

En wat kost dat geintje?

Reykjavik | 18-06-08 | 22:28

een huis is lelystad is als herpes. Ga je niet dood aan, maar je komt er nóóóóóit meer van af.

zeiksmurf | 18-06-08 | 21:53

NoMinister | 18-06-08 | 20:44
Ik ben van nature een vrolijk en optimistisch geval, wellicht komt het daar door.
In ieder geval zie ik een wereld van verschil tussen nu en de jaren 80. Niet dat het in alle gevallen een zegen is maar in ieder geval beheerst de policor maffia het publieke debat niet meer zoals in pakweg 1985.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 21:48

Beftequel | 18-06-08 | 18:07

Right.

NoMinister | 18-06-08 | 20:49

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 15:58

Heel gevaarlijk wat je denkt. Probleembewustwording is de eerste essentiele stap naar een oplossing. En ik denk dat daar nog geen sprake van is. En daarbij komt dat de bereidheid hier wat aan te doen sowieso afwezig is. Het klinkt te bizar en wellicht krankjorum maar ik denk dat al die policor types voor een klein zeer fanatiek gedeelte uit gestoorden bestaan (RARA, krakers, Ella en Tineke en zo) maar voor het overgrote deel uit mensen die vooral geen hommeles willen en hun 'carriere' heilig vinden, met name omdat er voor hun niets anders is.

Dus als zouden ze kunnen inzien, ze willen zeker niet inzien.

Ik ken eigenlijk alleen PvdA en Christenmensen die dingen zeggen zoals jij, dus ik maak me zorgen over je.

NoMinister | 18-06-08 | 20:44

@Bluto Blutarsky | 18-06-08 | 18:31
De exhibitionistische zelfverrijking van de staat nodigt uit tot alternatieven, waarbij dit kabinet van 'normen en waarden' een zeer immoreel beleid voert.

www.overgeld.nl/rubriek/belastingen/42...

Zware Guy | 18-06-08 | 19:57

Het word hier steeds mooier in Nederland, volgende x een all inclusive vakantie naar de Malediven...

Beefburger | 18-06-08 | 19:15

@whatisup? | 18-06-08 | 13:38

l/3de maar? RUIM de helft kwijt aan de heilstaat der Nederlanden.

Bluto Blutarsky | 18-06-08 | 18:31

Toch mooi hoe die multikul ons Nederlanders weer zo mooi bij elkaar gebracht heeft. Tov de jaren '80 mogen we er nu wel over praten. Helaas alleen bij GS en onder de noemer Finnen, maar toch.
Janmaat is destijds weggezet als een fascistoïde, discriminerende haatzaaier en daardoor is de partij CD (voorheen CP'86) verboden.
Gelukkig hebben we in 0031 ervan geleerd en staan we dezelfde ideologieën nu wel toe. Imams mogen haatzaaien. Moskeeën mogen oproepen tot rassenhaat en onverdraagzaamheid. De jeugd heeft weer een toekomst in het in elkaar rossen van argeloze blanke voorbijgangers en het verkrachten en uitbuiten van blanke meisjes. De regering helpt nu zelfs door het niveau van het onderwijs, sociale zorg, onderwijs en werkgelegenheid op het niveau van de Sahara te brengen. We hebben veel geleerd van de fouten uit de jaren '80.

Beftequel | 18-06-08 | 18:07

Fleauxe | 18-06-08 | 16:35
Even kort en geheel OT: de Dag van de Eend is een Groot Succes geworden!
Moet nu gaan, maar lees nog wel welk Dier volgende week aan de beurt is. Ik teken voor de Flamingo, maar als je andere ideeën hebt hoor ik die natuurlijk graag. We hebben het dan wel over Jonge Flamingo's, maar dat spreekt voor zich.

nattebever | 18-06-08 | 16:52

Fleauxe | 18-06-08 | 16:35
Ik wel en kan je verzekeren dat een verstikkende policor deken over het land hing waar je je nu nauwelijks een voorstelling van kunt maken. Wat dat betreft is het anno 2008 zo anders geworden. Verder zitten er op rechts natuurlijk ook wel een paar bruinhemden die in het kielzog van Fortuijn, Geert en Rita hun kans zien. Ik moet daar persoonlijk niks van hebben. Zeggen waar het op staat is één ding, een regelrechte racist zijn een andere. Met Janmaat weet ik het niet. Er hing wel een benepen volks xenofoob luchtje om die man heen, ook al had hij wel grotendeels gelijk en is hij volkomen onterecht verketterd op een schaal waar de "demonisering" van Pim bij in het niet valt.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 16:43

Fleauxe | 18-06-08 | 16:08
Hee over Rayman zit je er echt naast hoor. Die man is verschrikkelijk aardig en je moet hem eens horen over alle bevolkingsgroepen in Suriname zelf. Nederlanders beschimpen ? Pffff, het is een cabaratier hoor en bovendien valt hij in het niet vergeleken met wat autochtone cabaretiers allemaal over hun autochtone medemens uitkramen. Als er één speels en grappig met de multiculti maatschappij omgaat is het Jürgen wel.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 16:35

@BigiBanaBoy: Nee, toen was ik nog een kleuter. Maar ik heb me er wel in verdiept. Schandalig hoe die arme lieve man is aangepakt. Zelfs zijn vrouw heeft het moeten bezuren, een gitzwarte pagina uit de Nederlandse geschiedenis. En nog steeds wordt hij weggezet als een fascist, ik snap dat niet. Je hebt wel een punt trouwens hoor, na Fortuyn konden ze het niet meer stilzwijgen. Maar of er nu wezenlijk zo veel veranderd is waag ik te betwijfelen.

Fleauxe | 18-06-08 | 16:35

Fleauxe | 18-06-08 | 16:14
Eensch, je kunt mensen niet direkt afmeten aan die criteria maar aan hun beschavingsniveau. Wat een Tokkie is hangt daar van af.
Ook is er nog een lange weg te gaan voor we het policorisme van ons afgeworpen hebben als land, maar ik stel toch dat het na Fortuijn wel degelijk heel anders geworden is, zelfs bij de PvdA en GroenLinks e.d.
Ik weet niet of jij de jaren 80 met Janmaat bewust hebt meegemaakt ?

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 16:30

@BigiBanaBoy: Ik distantieer me wel vaker van mensen, maar het criterium ligt niet bij de inkomens of de positie in de maatschappij. Je zegt dat deze mensen erkenning hebben gekregen, maar dat is slechts in interviews en bij praatprogramma's. Het is nog steeds ohhhhhh als je iets zegt over een hoofddoek bij de kassa of je stoort aan het hoge aantal allochtonen in je wijk. Daar is niets aan veranderd, wat dat betreft kunnen ze Pim Fortuyn net zo goed opgraven en opnieuw met lood doorzeven, misschien helpt het dan wel.

Fleauxe | 18-06-08 | 16:14

Misdaad loont! Dat weten we toch immers allemaal in dit kikkerlandje.

Criticon | 18-06-08 | 16:12

@Shalome:
Vergeet niet niet dat je met het ene kwaad het andere kunt bevechten, Rita en Geert hebben dat goed begrepen alleen ze doen er niets meer mee. Het is zaak onze mensen bijéén te brengen, de individualisering tegen te gaan. Want ik zweer hier plechtig dat die individualisering ons ten val zal brengen. Dat is ook waar onze vijand zo in uitblinkt, maar dat is een vorm van vooruitzien waar de meeste politici geen last van hebben. Kampers en andere mensen die resideren aan de onderkant van de samenleving worden nog steeds gebruikt om het weg-met-ons sentiment in leven te houden. Ze worden met name bij de PO in beeld gebracht als 'de Nederlander' iets over iets mag zeggen of vinden. En daarna lachen de presentatoren besmuikt, met plaatsvervangende schaamte zal ik het maar noemen. En het publiek doet mee, want die willen toch zeker niet bij de losers horen. Nee je bent pas cool als je in je eigen nest scheyt! We stimuleren het zelfs dat allochtonen het doen over ons en bij voorkeur met subsidie. Ik noem een Raymann is laat en Rotjoch van URBNN die alles wat blank is wegzet als van lotje getikt. Nee, de nieuwe cultuur dat zal ons de verlossing brengen, dat we dat niet allen zien! Wat ik daarmee wil zeggen is dat het soort mensen waar we het in het begin over hadden van hun identiteit zijn beroofd en hun trots is ze afgenomen. Deze mensen hebben geen eergevoel meer. Als je daar niets aan doet dan blijf je topics als deze terugvinden en met de regelmaat van de klok. Een keer is een volk moegestreden, te vaak beschimpt en vernederd. Dan is er redden meer aan, dan is het oorlog.

Fleauxe | 18-06-08 | 16:08

Fleauxe | 18-06-08 | 15:23
Ik denk en hoop dat, alle grappen hier GS ten spijt, de meesten wel degelijk het verschil zien tussen de autochtone sociaal zwakkeren en de zgn Tokkies. Ik ken West uit eigen ervaring ook vrij goed en kan je verzekeren dat er een categorie Nederlanders is waar ook jij niks te maken mee zult wilen hebben. Verder denk ik dat er na de Fortuijn opstand wel degelijk het besef is dat de autochtone sociaal zwakkeren de hoofdprijs hebben betaald in het multiculti drama en dat er nu door het gehele politieke spectrum wel begrepen wordt dat deze groep mensen geen racisten zijn en legitieme klachten en problemen hebben, diehard polcicors daargelaten.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 15:58

@ Fleauxe
Ik hou mijn hart vast dat we in navolging van deze 'cultuurverrijking' ook allemaal zo hard gaan gillen en krijsen en stampen en dreigen. Het werkt voor Fatima en Achmed en wel zó goed dat de blanken niet meer aan bod komen.
Kortom: dat ziet er niet best uit. Ik ken de woonwagenkampen van vroeger, en hun bewoners: ik wist in welke kroeg ze kwamen dus daar bleef je weg. Klaar. Die lui, die waren er gewoon en er viel niks mee te beginnen maar die paar die er waren tolereerde je. Nu zijn er hele volksstammen met die kampersmentaliteit hierheen verhuisd en bezetten hele stadsdelen. Ik begrijp niet dat de politici vroeger die kampers niet ook als 'geweldig exotische cultuurverrijking' hebben aangeprezen. Dan had ik ze ook smakelijk uitgelachen.

Shalome | 18-06-08 | 15:50

Geef me een vergunning en een jachtgeweer,
binnen de kortste keer is er geen een junk meer !

Berno | 18-06-08 | 15:48

@Shalome: Ik had het niet over moslimse allochtonen, ik geloof dat het onderhand wel duidelijk moge zijn hoe ik daar over denk en dat staat in het geheel niet haaks op wat jij zojuist geschreven hebt. Ik ga er echter wel van uit dat gegeven de nieuwe samenleving autochtonen als ratten inde val zitten in een klein hok. Alle gedragingen zijn voor rekening van de pleger daarvan, echter soms speelt de omgeving weldegelijk een rol. Als je in een buurt woont waar je na zonsondergang niet meer naar buiten kunt als 'vieze blanke' zijnde dan gaat het hokje waar je op aangewezen bent wel degelijk een factor vormen in de bepaling van je gedrag. Ik wil daarmee je punt niet onderuit halen wat je stelt met recht dat in een wijk waar de sociale cohesie hoogtij viert geen omgeving is waar inwoners last zouden mogen hebben van relatief kleine behuizing. Die mensen zijn nu een randgroep, soms worden ze voor Tokkies uitgescholden omdat ze zich geen duurdere levensstijl kunnen veroorloven en strikt genomen vervangbaar zijn. Als ze zich beklagen over de multi-culturele invloeden in hun wijk worden ze weggezet als zure zeikerds. GeenStijl doet daar overigens ook vrolijk aan mee! Dat deze mensen zich laten verleiden tot een houding van lak aan de rest en één voor allen is net zo zorgelijk als begrijpelijk. Ze zullen op den duur een groter probleem gaan vormen dan hangjeugd en draaideurcriminelen voor zover ze daar al geen deel van uitmaken. En het zijn nog wel 'onze' mensen, maar die laten we liever in de kou staan, want het helpen van Ahmed de Fatima is natuurlijk véél belangrijker.

Fleauxe | 18-06-08 | 15:23

Nu maar hopen dat ze de verleiding niet kunnen weerstaan en een feestje bouwen met heel veel drugs. Net op dat moment doet de politie een inval en wij zijn van dat gespuis af.

ipje | 18-06-08 | 15:11

@ Fleauxe
Nou... Toen Geuzenveld nog geen bezet gebied was, had ik daar een jeugdvriendje en die woonde in een gezin in zo'n 'rattenhok'. Net als iedereen in dat gebouw. Maar heel keurige, fatsoenlijke mensen hoor; allemaal. Nederlanders. Straatfeestjes, behulpzaam naar elkaar, wie ziek was kreeg pannetje eten of hulp voor boodschappen. Absoluut niks an het handje en beslist fatsoenlijke lui. Ik heb dat gedurende enkele jaren aan kunnen zien dus ik weet waarover ik praat.
Dat achterlijke geteisem uit de Rif dat uit kleihomphutten komt en water 3 km verderop uit de put moest trekken, zijn er later ingetrokken en maken er een enorme stinkzooi van. En die beklagen zich dat ze het oh zo slecht hebben en zich zo gedragen om hun behuizing? My ass. Het is alsof ik door de Amerikanen in Newport word gestationneerd in een mooie woning, alles wordt voor me betaald, ik krijg gratis ziekenzorg en hulp aan alle kanten, en dan zou ik me gaan beklagen dat ze me niet in The Breakers hebben ondergebracht. :-\ Ik schiet hardop in de lach als ik denk welke reactie ik van de yanks zou krijgen. Ze zouden me het land uittrappen en terecht. Maar hier in Nederland doen we alsof die Riftokkies 'een punt' hebben en alsof hun behuizing er wat aan kan doen dat ze zich gedragen als rioolratten. Dat is dus pertinent onwaar. Dat rioolgedrag is meegenomen uit hun thuishonk en al berg je ze op in een villawijk in Bloemendael: het blijven kampers zonder enige vorm van beschaving of zelfbeheersing.

Shalome | 18-06-08 | 14:55

@m-arijn
haha idd. Wat is dat voor een onzin, alleen een draaiend figuurtje. Ze durven er vast de kosten van die beroerde website er ook niet bij te vermelden. Vast ook gemaakt door een van de kansjongeren.

mayor_pickwick | 18-06-08 | 14:43

@Sendis: Qua bouwkunde geef ik je helemaal gelijk, sluit mensen op als ratten en ze zullen zich zo gedragen. Ik doelde meer op het cultiveren van domheid, een trend die zich laat propageren door Tokkies. Waarom het zo aanslaat weet ik niet, maar ik maak me er bijzonder grote zorgen om. Ons land heeft behoefte aan brains niet aan domheid in optima forma.

Fleauxe | 18-06-08 | 14:14

@Fleauxe: in Flevoland krijg je géén heimwee naar het sociaal-democratische denken hoor, het is het exponent ervan. "Sociale" woningbouw waar je liberaal van zou worden, dergelijke getto's komen allemaal uit de verwrongen psyches van de linkse architectenmafia, zelf natuurlijk residerend in een polder- dan wel Vinexwijk in Wassenaar of Blaricum. Maar goed, dat Omroep Flevoland is de vleesgeworden vervlechting van een gereformeerde schoolkrant en omlaaggevallen ex-sub-bobo's van de publieke omroep.

Sendis | 18-06-08 | 14:04

Kan nog wel meer dingen bedenken bij Slowakijke..
Wel: Hoertjes, Goedkoop bier, je bent al rijk met een euro..
Niet: Soa's, agresieve bevolking, en geen drugs ;-)

vinny-diablo | 18-06-08 | 13:57

@Shalome | 18-06-08 | 13:28: Dat spijt me voor je neef, ik hoop dat hij er geen last meer van heeft of nog zal krijgen. Ik wil niets afdoen aan dat leed en ben persoonlijk een voorstander van harder straffen en levenslange opsluiting, maar daar sta ik behoorlijk alleen in. Politiek Nederland kiest voor andere wegen en aangezien ik mezelf niet in de meerderheid kan verklaren probeer ik dan maar oplossingen te bedenken die binnen het huidige bestel passen. Oprotten onder het mom van vakantie dan maar. Als een voorval of de kans op een voorval als dat wat jou neef overkomen is hiermee kan worden gereduceerd ben ik tevreden.
@1st Male Lesbian | 18-06-08 | 13:28: Ik kan me niet voorstellen dan een vrouw die verkracht is graag 'geholpen' wil worden door de dader. Straffen en lang graag, en zo langs als dat niet mogelijk is in ons mooie landje; lees bovenstaande.

Fleauxe | 18-06-08 | 13:56

ik zou met drugs gaan strooien.Blijft dat zooitje lekker daar.
Binnen een week spreken ze vloeiend Tjechs.

ViciousDick | 18-06-08 | 13:56

increment | 18-06-08 | 13:44

Ik werk dagelijks met de doelgroep. Zij zijn geen bijdrage aan de samenleving, inderdaad. Maar de inrichtingen zijn geen hotels, verre van.
Bezoek eens een open dag van een inrichting. Zeer verhelderend. Ik heb zelf al diverse rondleidingen verzorgd en het beeld, welke veel mensen hebben, werd nimmer bevestigd.
Vrijheid wordt pas duidelijk als de stalen deur achter je kont dichtvalt.

Oberst | 18-06-08 | 13:55

@Oberst | 18-06-08 | 13:36
ehm, ik ken toevallig iemand die een tijdje vastgezeten heeft, komt ook uit zo'n circuit ... en is inmiddels weer een bijdrage voor de samenleving.

increment | 18-06-08 | 13:44

Als ik de negert dus goed begrijp is het 'Russische' gevangenisregime afdoende om met drugsgebruik en aanhangende criminaliteit te stoppen. Hier introduceren, zou ik zeggen.

wijsvinger | 18-06-08 | 13:40

Remy....

Waarom leeft zo iemand eigenlijk?

Saloukoning | 18-06-08 | 13:39

Ja, ik wil ook wel even op vakantie.
Maar ja, ik lever elke maand 1/3 van mijn salaris in voor zulke mongolide ideeën.

whatisup? | 18-06-08 | 13:38

Waarom gaat de polisie niet naar sljowakije om idee-en op te doen ? Daar willen ze niet in de gevangenis zitten, hier wel.
Er gaat iets verschrikkelijks mis over 3 maanden.

BloodHound | 18-06-08 | 13:37

increment | 18-06-08 | 13:24

"die hotels hierzo"

Wel eens ten prooi gevallen aan de willekeur van een dictatuur?

Oberst | 18-06-08 | 13:36

@Shalome | 18-06-08 | 13:12
Nu is fantasie iets dat je moet bezitten. Valt niet uit boeken te halen; boeken kunnen de fantasie verder prikkelen, dat dan weer wel. Misschien zijn -lijken?- jongeren tegenwoordig minder fantasievol omdat er steeds minder te fantaseren valt. Www toont vrijwel alles. De allerlaatste fims en muziek. Vroegah, wel twintig hele jaren geleden, moest je wachten totdat pa of ma drie jaar na uitkomen van de film de video huurde. Of de plaat kocht.
Over het op straat lopen: dat is niet altijd verspilde tijd. Hutten bouwen vraagt om fantasie. Goede graffiteurs, stokpaardje, zijn heel fantasierijk. En het lamlendig hangen en ouwehoeren heeft een sociaal aspect. Moet natuurlijk na een bepaalde leeftijd wel afgelopen zijn, anders ben je... Remy.

Murdockyoufool | 18-06-08 | 13:35

*herhaling opsporing verzocht op tv*
Negers, mocro's, oost-Europeanen. Brute moorden, brute overvallen. Van mij mogen ze allemaal dood neervallen. Pokkeschorem.

Shalome | 18-06-08 | 13:32

Politie betaalt = Burger betaalt.

Ik hoop vurig dat dat tuig in handen van échte Russische oud-stasi agenten valt!

Calastir | 18-06-08 | 13:32

*enkelband dus

en niet lekker op vakantie laten gaan, lekker ver vandaan wat ze hebben aangericht zodat ze er geen schuldgevoel meer bij hebben. Uit het oog uit het hart, dus ook voor hun

1st Male Lesbian | 18-06-08 | 13:29

kan iemand eens checken van wie die boerderij is? Tien tegen één dat de eigenaar (een relatie is van) een wethouder/ ambtenaar in Lelykstadt.

Meehchmet | 18-06-08 | 13:28

@Fleauxe | 18-06-08| 13:10

Je moet ze laten goed maken wat ze kapot hebben gemaakt; als ze een vrouw verkrachten moet je ze laten inzetten voor vrouwen, als ze een benzinestation overvallen lekker benzine laten tanken voor iedereen. En dit allemaal met een dikke enkenband om en aan de ketting

1st Male Lesbian | 18-06-08 | 13:28

@ Fleauxe | 13:10
Dat lijkt zo, maar bedenk dan dit: weet je wat die etters hebben aangericht bij de mensen die ze hebben overvallen? Ik vernam wat mijn neef is overkomen die ze een pistool in zijn mond hebben geduwd. Nou is dat gelukkig een taaie, maar er zijn mensen die compleet doorslaan en heel lang in angst moeten leven om wat hen door die smeerlappen is aangedaan voor een paar tientjes. En dan is het niet meer naar verhouding dat dit geteisem dan lekker op relaxt werkvakantietje mag - betaald en al - terwijl hun slachtoffers hun nachtmerries tellen en soms niet eens meer naar buiten durven.
De verhoudingen zijn zoek. Het klopt niet.

Shalome | 18-06-08 | 13:28

Jullie hebben het verkeerd begrepen; Remy zei het zelf "de russische gevangenis daar wil je niet in terecht komen" ... m.a.w. laten we die "veelplegers" eens een paar maanden in het buitenland zogenaamd wat nuttigs doen en laat ze daar maar iets plegen.. dan zullen ze 'ns een echte gevangenis van binnen zien i.p.v. die hotels hierzo.

increment | 18-06-08 | 13:24

@Agent327 13:15: Als dat mocht gebeuren dan zou me dat met vreugde vervullen, het is gvd niet zo dat ik wíl dat dit soort mensen rondlopen. Uiteindelijk wil je toch het beste voor de mensen, maar dat willen de meesten zelf niet. Die kiezen liever voor een leven met drugs en alcohol als hun beste vriend. Diep triest als dat is mag de samenleving daar geen slachtoffer van worden. Maar goed, meet één verlicht schaapje zou ik ook blij zijn.

Fleauxe | 18-06-08 | 13:23

Laat dit een wijze les voor de mede-Slovensky zijn, als je je immigratie door de politiek-correcte garde laat regelen, wacht jullie een soortgelijk multi-culti Utopia.

Niet tegen Brussel vertellen, maar de Slowaken hebben de zigeuners (zo'n half miljoen) nooit tot de grote steden toegelaten, 1 van de redenen waarom die nog zo prima leefbaar zijn. Het platteland als vergaarbak voor gajes past prima bij dit project, dat dan weer wel.

Hopelijk kan de lokale politie doorpakken.
i.pravda.sk/07/053/skcl/P231b3591_poli...

Zware Guy | 18-06-08 | 13:22

kunnen ze niet al beter zand gaan scheppen voor de 2e Maasvlakte?

rioolguurder | 18-06-08 | 13:20

@Bigi Bana Boy 13:04: Ik ken Almere héél erg goed, je beschrijft het ook vrij treffend dus ik ga er van uit dat dit ook voor jou opgaat. Je hebt in Almere één wijk waar dit alles niet plaats heeft, de Noorderplassen. Grote huizen, eigen steiger en privéwater. Als ik de stad in ga dan merk ik dat er veel aan het veranderen is, en niet ten positieve. Hangjeugd maakt het praktisch onmogelijk om je nog veilig te voelen in en om het centraal station, Tokkies hebben bezit genomen van elk stadspark of bankje in het winkelcentrum en die walgelijke "doe maar gewoon" mentaliteit verkracht een stad die in opzet geniaal had kunnen zijn. Ik weet van de plaatselijke MKB club dat vandaag de dag de voorkeur wordt gegeven aan Surinamers en Turken als personeel omdat die tenminste nog enig besef van goede omgangsvormen hebben, dat moet toch te denken geven. Flevoland is een maquette van de verloedering van Nederland. Wie daar wel eens komt begrijpt dat een mens soms heimwee heeft naar het oude sociaal-democratische denken.
@Agent327: Dat is tegenwoordig normaal, en wat normaal is haalt het nieuws niet. Jij ook welkom, voor zover je niet weg geweest was that is...

Fleauxe | 18-06-08 | 13:20

@Fleauxe | 18-06-08 | 13:10
Laten we het eens positief bekijken. Als er 1 beter uitkomt en succesvol wordt in het leven, hebben we dat toch gewonnen. (geloof het zelf niet, maar de gedachte is positief)

Agent327 | 18-06-08 | 13:15

Agent327 | 18-06-08 | 12:57
Dat ging nog sneller dan bij de lpf.

sjaakdeslinksesul | 18-06-08 | 13:13

@ Murdochyoufool
Hahaha... Ik verslond encyclopedieën en wist van alles van sterren. En ook een heleboel niet, maar daar fantaseerde ik dan over. Soms sliep ik in de tuin als het zomer was (dat mocht alleen bij hoge uitzondering van ma) en keek naar de sterrenhemel, broodnuchter, en maakte hele reizen door het heelal waarin ik sterren geboren zag worden.
Wat de jongeren tegenwoordig niet meer hebben, is fantasie. En fantasie kun je uit verhalen halen die door de eeuwen heen door mensen zijn geschreven. En wat er door wetenschappers is ontdekt.
Als ik die 25 miljoen win, ga ik meteen een academie oprichten om jongeren hetzelfde te leren als wat ik heb geleerd. Wat lijkt me dat prachtig.

Shalome | 18-06-08 | 13:12

plus hij geeft zelf de oplossing: je komt daar zo in een russische gevangenis terecht en daar wil je echt niet zitten.... is dit een hint?

AlphaDog | 18-06-08 | 13:11

Bluto Blutarsky 13:01: Dat ben ik met je eens maar ik geloof niet zozeer in die doelstellingen die ons worden voorgehouden. Ik zie dit als een wanhoopsdaad. Er valt niets meer te behalen met deze mensen op maatschappelijk gebied. Dan rest slechts pragmatisch denken. Wij hebben last van ze dus zien we ze liever niet. Wat is er dan beter dan ze op 'vakantie' te sturen? Het kost geen drol als je afzet tegen de kosten van het hele hulpverleningstraject in Nederland. Politie, justitie en de rest. Als je daar alsnog moeite mee hebt zal je moeten gaan denken over levenslang opsluiten, maar dan is het land ook weer te klein. Dus zolang de morele kompassen nog overuren draaien is dit de beste middenweg zo lijkt me.

Fleauxe | 18-06-08 | 13:10

Zelden zo gelachen als bij dat omroep Flevo-filmpje over Remy Martin toen. "Ze maken je gewoon blij met een dood vogeltje, weet je!"

JamesHuntLive | 18-06-08 | 13:10

De criminelen op vakantie sturen om in het buitenland te gaan 'werken' en tegelijkertijd Polen aantrekken om hier te gaan werken en de boel leeg te roven, die eigenlijk de plaats invullen van degene die lekker vrouwen gaan verkrachten in Slowakije en als het teveel uit de hand loopt ze toch waarschijnlijk weer worden terug gehaald en verdedigd door de Nederlandse overheid. Ik denk dat ik ook een benzinestation ga overvallen zodat ik 3 MAANDEN op vakantie kan.

1st Male Lesbian | 18-06-08 | 13:09

Toevallig geen boerderij met prikkeldraad, duitse woefjes en wachtorens? Ze mogen trouwens mijn kamer ook komen opknappen, de koffie en een lekkere sprits als beloning.

trotstobedutch | 18-06-08 | 13:09

*besluit nog maar even te wachten met zijn btw aangifte...
wat een kut land zeg, niet normaal...

AlphaDog | 18-06-08 | 13:09

@Shalome | 18-06-08 | 12:52
Nooit gehangen? Heb je wat gemist. Men posteert zich bij voorkeur op een schoolplein, of beter, voor een snackbar, rookt een tjaap, kijkt omhoog en zegt dan dingen als: het kan best zo zijn dat een deken ons afschermt van een gloeiende massa, de sterren zijn slechts priemende gloeipuntjes, weet je wel.

Murdockyoufool | 18-06-08 | 13:06

COMM & T | 18-06-08 | 12:52
Goeiemorgen COMM, fijn dat je nu ook wakker bent.
Raoul is er nml al een tijdje.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 13:06

@Fleauxe | 18-06-08 | 13:04
Helaas wel ja. Hoewel je tegenwoordig weinig meer hoort m.b.t. Antillianen in Den Helder e.o. Kan zijn dat het het nieuws niet meer haalt hoor.
(b.t.w. welcome back)

Agent327 | 18-06-08 | 13:05

Fleauxe | 18-06-08 | 12:55
Almere is iets jonger dan Lelystad en is daarom stedebouwkundig een iets minder ramp dan Lelystad. Zeker tegenwoordig zijn ze redelijk goed bezig in bepaalde stukken al verschijnen er nog steeds ernorme eentonige nieuwbouwwijken. Mijn God wat een verschrikkingsoorden zijn dat. Het wrange is wel dat de oorspronkelijke NL bevolking die daar vanuit Amsterdam naar toe verhuisden nu steeds vaker met dezelfde toestanden gekonfronteerd worden die ze gedacht hadden te ontvluchten. Wie had destijds gedacht dat je nu zelfs daar al probleemwijken ziet ontstaan ? Wél moet ik daarbij aantekenen dat het ook niet het meest verheven deel van de autochtone bevolking is dat in Almere woont. Veel straten scoren dan ook hoog in de Oranje straatversiering index. Kortom dat soort wijken zijn Slotervaart 2.0 in mijn ogen. Zelfde bevolkingsmix, zelfde lage sociale status, iets betere woningen.
In het voordeel van Almere pleit dat er meer hogere en middengroepen in de stad wonen dan in Lelystad en dat men geelrd heeft van de fouten die er bij de aanleg van die laatste stad zijn gemaakt.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 13:04

@Multikuli:

Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vriendin, maar meestal word ik juist gekort als het geld op is.

Pikkestrijder | 18-06-08 | 13:04

@Bigi Bana Boy: Je beschrijft een tendens die niet slechts aan Lelystad is voorbehouden. Waar je ook gaat of staat deze mensen zijn in opmars. Waar of niet?

Fleauxe | 18-06-08 | 13:04

@Bigi Bana Boy: Je beschrijft een tendens die niet slechts aan Lelystad is voorbehouden. Waar je ook gaat of staat deze mensen zijn in opmars. Waar of niet?

Fleauxe | 18-06-08 | 13:04

Sinds de eerste melding over Remy Martha probeer ik dat filmpje al te kijken om die stomme player van omroep Flevoland maar ligt t nou aan mij of doet die t niet?
Leek me bijzonder vermakelijk materiaal gvd...

eghwel | 18-06-08 | 13:03

Geld moet op anders wordt je gekort

Multikuli | 18-06-08 | 13:01

@Fleauxe | 18-06-08 | 12:18

ALs het helpt is het mooi meegenomen? Helaas dit soort zaken werken niet, men gaat uit van vrijblijvendheid daarnaast worden dergelijke hulpverleners gedreven door soort idealisme die kant noch wal raakt. Beetje een boerderij opknappen en met z´n alle kringgesprekjes voeren. Dikke leuter, gasten pissen in hun broek van het lachen. Beter zou zijn om ze op werk vakantie ergens achter in siberie te sturen oid. Waar ze keihard motten werken, misschien waarderen ze dan de kansen die de westerse maatschappij te bieden heeft.

Voor niets gaat de zon op, voor de rest moet jezelf aan de slag.

Bluto Blutarsky | 18-06-08 | 13:01

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:46
Vicky Pollard ftw!

DenLangel*l | 18-06-08 | 13:01

COMM & T | 18-06-08 | 12:52
Is stageplaats, geregeld door Fiducie. Leek ze wel passend werk.

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:59

ok als de politie nu wat drugs voor ze mee smokkelt. het ze daar geeft en zorgt dat ze er daar mee gepakt worden zijn wij er meteen vanaf ghehe

Noiseja | 18-06-08 | 12:59

@DenLangel*l: Nee ik bedoel moslims, die uiterst vriendelijke mensen die onze cultuur zo hebben verrijkt.

Fleauxe | 18-06-08 | 12:59

/OT
Sinke schijnt zichzelf te hebben verrijkt aan TON. Daarom is hij opgestapt. Dit is de doodsteek voor Verdonk. LPF taferelen.

Agent327 | 18-06-08 | 12:57

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:51
Beetje schimmig project. OG uit eigen middelen gefinancierd, crimineeltjes gaan op kosten van de staat werkzaamheden verrichten, begeleiders gaan op kosten van de staat mee. Crimineeltjes zullen er geen wonderen verrichten, maar ik neem toch voorzichtig aan dat de waarde van het OG niet zal dalen.

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:57

De site zegt al genoeg. Mag ik ff braken?

" Project Cross Over is een project wat ontstaan is door idealisme van enkele professionele hulpverleners."

Bluto Blutarsky | 18-06-08 | 12:56

Shalome | 18-06-08 | 12:52
Rooie rupsen hadden we ook in Langatabbetje. In het drinkwater.
Eigenlijk kroop er van alles rond in de omgeving.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:56

Fleauxe | 18-06-08 | 12:55
pigmentvolle mensen?

DenLangel*l | 18-06-08 | 12:56

... en dan net zoals bij Zwartboek die hele pleuris-boerderie laten ontploffen, net op het moment dat de dankbare kansenjongeren zich behaaglijk rond de open haard hebben geschaard met breezah-sletjes, alcoholische versnaperingen en drugggs.

Multiflauwekulti | 18-06-08 | 12:55

@BigiBanaBoy: Kom dan naar Almere, dat is wel een mooie stad. Alleen er wonen erg veel.... nou ja....*vreest ban*... mensen met een voorkeur voor stof om het gelaat.

Fleauxe | 18-06-08 | 12:55

En drie maanden later is de belastingbetaler een miljoen euro armer en gaan de gekleurde medelanders weer uit stelen en doodslaan.

grote haas | 18-06-08 | 12:54

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:46

Vanmorgen bij het opstaan in een plas cynisme gestapt?

Oberst | 18-06-08 | 12:54

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:46
Ik ben dan ook niet voor niets naar Delfzijl verhuisd!

sjaakdeslinksesul | 18-06-08 | 12:53

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:50
Idd. Ik zet het een beetje dik aan maar in essentie is het wel waar. Het is qua eenzijdige bevolkingsopbouw, inkomensstruktuur en sociale problematiek een rampen gemeente. Maar dat weten ze zelf ook hoor en de gemeente ziet dat zelf ook als probleem.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:53

@ Bigi Bana Boy
In mijn tijd (moeha) had ik helemaal geen tijd om te hangen, nog afgezien dat ik dat nooit mocht. Als ik niet zat te blokken haalde ik de wereld in huis via boeken (wat missen die gasten toch veel; ongelooflijk) of fietste tientallen kilometers of verbeterde mijn eigen records in het zwembad of keek gewoon naar de hemel. Of naar rooie rupsen. En tekende hele vellen vol met mijn grafietpotloden.
Karige, schamele, ideeënarme jeugd. Ik ben blij dat ik mijn eigen pensioen veilig heb gesteld. Je moet er toch niet aan denken om het van die nieuwe generatie te moeten hebben, zootje niksers.

Shalome | 18-06-08 | 12:52

is raoul een nieuwe geenstijl-medewerker?
nog nooit van gehoord namelijk

COMM & T | 18-06-08 | 12:52

@Schoorsteenveger 12:43: Het spijt me dat je me niet snapt.
@Lambalski 12:46: Inderdaad, ik kijk wel drie keer uit...
-
Van Vliet is een kudtnaam!

Fleauxe | 18-06-08 | 12:51

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:48
Vergeet je nog de belangrijkste parasiet van 2008, nml de manager van zo'n non-profit instelling. Goed voor een paar ton per jaar en als je hem weg stuurt vanwege incompetentie nog een paar ton extra.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:51

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:46
Hier praat een ervaringsdeskundige! We hebben met je te doen Boy.

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:50

-weggejorist-

Marcellis Wallace | 18-06-08 | 12:49

De gemeente lelystad heeft uiteraard al 2 busjes Poolse zzp'ers vooruitgestuurd om de zaak schoon te maken, want zeg nou zelf ...........

gentle giant | 18-06-08 | 12:48

<p>Moet spreekwoordelijke balk zijn natuurlijk.</p>
<p></p>
<p>Ik vond Remy Martin ook al zo'n vreemde naam voor een loser.</p>

Prof. Drs. Klavan | 18-06-08 | 12:48

Amen | 18-06-08 | 12:44
Dat gaat zomaar niet! Hoort een traject bij met een uitgekiend stappenplan, evaluaties, uitwisseling van ervaringen etcetera:
fpco.fiduciejeugdzorg.nl/venster8.html...

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:48

*Een hond geef je een spuitje...*

Oberst | 18-06-08 | 12:47

Een beetje clementie voor de jongens, mensen.
Lelystad is al erg genoeg maar zolang je binnen zit gaat het nog wel.
Je zal echter maar de hele dag buiten moeten hangen in dat godvergeten oord. Lekker buiten staan op zo'n ellendig open plein in het winkelcentrum Agora terwijl de nijdige Hollandse regen je smoel geselt. Of dat je jezelf in leven moet houden door in te breken bij bijstandsTokkies die zelf allemaal in de schuldsanering zitten en dus behalve een megalomane flatscreen nauwelijks iets in huis hebben. Het is een stad vol met kanslozen, uitkeringstrekkers, wifebeaters, gok en drankverslaafden, slofnegers, Antilliaanse tienermoeders in hun treurige goedkope eengezinswoningen. Overval je op straat een keer zo'n dik wijf in trainingspak zit er geen cent in haar portemonnee met zit die wel vol met goedkope creditcards die aan hun kredietlimiet zitten en ditto klantenkaarten van BCC (van de flatscreen) , Frisia financieringen, de DSB bank en Wehkamp. Het valt heus niet mee om draaideurcrimineel te zijn in dat Helmond van de Flevopolder.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:46

<p>Ik ben wel bij dat Remy weet dat Slowakije in Rusland ligt. Hoeven we hem geen geografie te leren.</p><p>Wel jammer is het feit dat dit zoals al die vakansies voor die draaideurtjes altijd mislukken en dat de eerder genoemde kansjongeren, hoogstwaarschijnlijk tijdens de bus reis naar de stad Slowakije in Rusland bij het eerste het beste pompstation al de mist in gaan.</p>
<p>Een voordeel zou het kunnen hebben: Ze worden opgepakt bij het stelen van bouwmaterialen voor de verbouwing van de boerderij. Blijven ze lekker wat langer dan 3 maandjes weg.</p><p><p>Maar ik ben bang dat dit weer geld over de preekwoordelijke balk is.</p>

Prof. Drs. Klavan | 18-06-08 | 12:46

Maar toch, het moet gezegd: dit verzinnen die gasten zelf niet. Dit wordt compleet geregeld door de sociale industrie. En er zullen wel genoeg begeleiders zijn die heel veel zin hadden in drie maanden Slowakije van ons belastinggeld. Ze maken zichzelf wijs dat ze het allemaal 'ten bate van de gemeenschap' doen en er is geen kruid tegen dit soort zelfmanipulatie gewassen. Daar zou een wet op moeten zijn, maar met die somnambulanten in Den Haag zal die er nooit komen. Die hebben het trouwens zelf veel te druk met reizen op ons belastinggeld.

Shalome | 18-06-08 | 12:46

Fleauxe | 18-06-08 | 12:36
Wat ben je lief. Het blijkt maar weer dat een ban werkt.

Lambalski | 18-06-08 | 12:46

Als ik zou moeten kiezen tussen een boerderij in een ex oostblok land of de bajes zou het toch mooi de bajes worden. Dus wat dat met vakantie te maken heeft ontgaat me een beetje.

Pierre Moustache | 18-06-08 | 12:44

Iemand enig idee waar ik, bijv. Remy kan boeken, als die straks als nette, eerlijke, fatsoenlijke en hardwerkende burger terugkomt?
Bedoel, wie wil er niet zo'n kei van een vent in dienst hebben.

Amen | 18-06-08 | 12:44

*zucht*

Shalome | 18-06-08 | 12:43

Fleauxe | 18-06-08 | 12:36
Dus die fabrieksarbeiders hebben eigenlijk ook recht op drie maanden vakantie?

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:43

Is dit een criminelenuitwisselings-programma? Oost-blok ciminelen hiernaartoe, onze criminelen daarnaartoe?

ExtremeExtremist | 18-06-08 | 12:41

"Dan moet er een nazorgtraject op maat zijn voor de kanslozen zodat ze niet meer terugkeren naar hun oude leven."

sjaakdeslinksesul | 18-06-08 | 12:41

Ik las Blowakije....

MichieldeMuiter | 18-06-08 | 12:39

Doodknuppelen en in het IJsselmeer kieperen zou sneller, goedkoper en veel effectiever zijn.

Sinar | 18-06-08 | 12:38

We staan weer eens internationaal voor schut. Misdaad loont. Alleen in Nederland.

MarV | 18-06-08 | 12:38

Dorst | 18-06-08 | 12:18
Met behoud van uitkering, mag ik hopen. En gevarengeld.
Uiteraard een anndeel in de winst als projectontwikkelaar Fiducie gaat verkopen.
En vakantiegeld.

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:38

Naast de politie nog meer tuig naar het buitenland. ruimt zo goed op.
Grenzen dicht?

azijnseikerT | 18-06-08 | 12:37

Gezellig hoor Slowakije.

Teen | 18-06-08 | 12:36

@Schoorsteenveger: Met alle respect, maar heb jij wel eens gekeken wat er voor slag volk in een fabriek werkt? Daar passen zwervers en draaideurcriminelen makkelijk tussen.

Fleauxe | 18-06-08 | 12:36

Als dat moeiliijke gedoe over drugs eens ophield waren er veel minder criminelen. Wie heeft politici recht gegeven op een mening over andermans hersens?

Pierre Moustache | 18-06-08 | 12:34

Nee, daar hebben we wel fiducie in:
"De participant moet bereid zijn (met de opgedane kennis) passende arbeid of een geschikte stageplek te accepteren ná terugkomst in Nederland."

Schoorsteenveger | 18-06-08 | 12:34

opeens heb je het: je wordt veelpleger!
waarom helemaal in slowakije vraag ik me dan af, zat te doen in nederland
dijken ophogen ofzo...

Dhr. de Wit | 18-06-08 | 12:34

Kennemerland veilig, Lelystad veilig, het lijkt wel goed te gaan zo... Straks is er niks meer te doen voor het blauw op straat...

Dibbes | 18-06-08 | 12:33

Wat dan wel weer een prettig gevoel geeft, is dat als je weer eens een bekeuring moet dokken, je in ieder geval weet dat dat geld goed besteed wordt.

Amen | 18-06-08 | 12:32

Een suikerriet plantage, moet een kans van slagen hebben....

MichieldeMuiter | 18-06-08 | 12:32

Geef ze gewoon gratis drugs!
Dat is veel goedkoper en 't werkt beter tegen overlast (vooral bij od...). Dit soort shit is best aardig hoor, maar over een tijdje zijn ze toch weer aan de drugs...

Woods | 18-06-08 | 12:32

"je kan er geen drugs roken, voor je het weet stoppen ze je in een Russische gevangenis" daar weten ze tenminste nog wat ze met crimineel tuig moeten doen!

DenLangel*l | 18-06-08 | 12:31

Goed initiatief. Dit gaat werken en is geen belastinggeld over de balk smijten.

black sparrow | 18-06-08 | 12:30

Ik schreef al eens eerder dat je goddienst-kritische lessen op scholen moet invoeren onder de noemer 'bescherming bieden aan gelovigen' anders pikken ze het niet. En zo'n project waarin je de meest kansloze groep uit de samenleving wegwerkt noem je 'vakantie'. Dat snappen de meesten hier kennelijk niet, maar dat valt dan wel weer te begrijpen. Van belang is de vraag of het enig effect sorteert, iets waar je nooit meer iets over hoort of zal gaan horen. Dat is wel jammer.

Fleauxe | 18-06-08 | 12:28

Iek wiel eauk graties verkansie!

Claude Jacque | 18-06-08 | 12:27

john, maak er een reality soap van!

stevy | 18-06-08 | 12:27

Ook maar eens flink gaan ''veelplegen'' .....
Ik wil ook wel eens op vakantie, dat is tegenwoordig met normaal werken niet meer te betalen.

Amen | 18-06-08 | 12:26

@Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:19

Noemen we hier studenten.

OT: Die swa staat binnen 2 dagen op één of andere parkeerplaats in zo'n Slowaaks boerendorpje gsm's te verkopen voor 10 EUR.

Biff Eagleburger | 18-06-08 | 12:26

'tis toch niet te geleuve... Je zou die Remy Martin toch. Ben nu al benieuwd naar de evualatie van dit project. De Televaag van 18-06-2009: "Project Slowakije faalt hopeloos, merendeel veelplegers vervallen weer in hun crimineel gedrag". Projectje met rifapen is ook faliekant misgelopen dus waarom zou dit initiatief wel slagen? Gevalletje kansleaus.

De insider | 18-06-08 | 12:25

Iemand al de plaatselijke bevolking in Slowakije ingelicht over de komst van deze "oranje supporters"?

Prof_Bukmaar | 18-06-08 | 12:25

Maar goed, dergelijke projecten leveren nooit een kont op. De DesHeils-boys vieren werkvakantie, genieten van de natuur, het samenzijn en het eten. Eenmaal terug zeggen ze: dat was leuk. En rennen ze naar de eerste de beste dealer en/of slijter.

Murdockyoufool | 18-06-08 | 12:25

Mogen ze daar blijven? ja? Top, doen we

DatDus | 18-06-08 | 12:25

-weggejorist en opgerot-

keauss | 18-06-08 | 12:25

Hopelijk zijn ze zo stom een grote tas wierie/hashsie mee te nemen en worden ze aan de grens gepakt...

Firm36 | 18-06-08 | 12:23

Als het nou een enkele reis zou zijn zou ik er nog wel mee kunnen leven. Ik denk dat de Slowaakse politie wel raad weet met dit soort tuig.

MarV | 18-06-08 | 12:23

Hé. Remy Martha! De minimalistische interieurspecialist par excellence. Ben benieuwd wat hij van die Slowaakse boerderij maakt.

Murdockyoufool | 18-06-08 | 12:22

Gewoon naar tsjernobyl sturen die lui!

consthaspons | 18-06-08 | 12:21

Ik ga er gemakshalve vanuit dat deze prachtburgers in Slowakije op hun knieen mogen plaatsnemen aan de rand van een greppel langs een verlaten weggetje en dat de dames en heren politiebegeleiders er met wat welgemikte schoten voor zorgen dat het busje weer leeg terugkomt in Lelystad? Niet? Vakantie zegt u? Ze komen ook weer terug? Oh... dat is nou weer jammer...

ongeveerprecies | 18-06-08 | 12:21

zum kotzen

hero_of_heaven | 18-06-08 | 12:21

Ik hoop dat ze in Slowakije flink worden aangepakt.

JosVerbeek | 18-06-08 | 12:21

Hoorde van de week een goeie, nml slofnegers.
Dat zijn van die dames op badslippers die in de horeca in de Carib en op de Antillen "werken" en zuchtend en sloffend met tegenzin naar de bar lopen als je iets te drinken besteld.

Bigi Bana Boy | 18-06-08 | 12:19

alles kan ook hier in nederland......
ga maar staken, dan krijg je vanzelf geld van de overheid. en dan dit weer, t... ring. wat een land is dit toch

DasDude | 18-06-08 | 12:19

*koekje erbij ?

SwaY | 18-06-08 | 12:18

Ze krijgen toch wel betaald voor het opknappen van die boerderij neem ik aan.

Dorst | 18-06-08 | 12:18

Je kunt het wel afkraken maar als het helpt is het mooi meegenomen. Spijtig is alleen dat er nooit publicaties verschijnen waar dat uit zou blijken.

Fleauxe | 18-06-08 | 12:18

Gelijk daarlaten is geen optie zeker :P

brx | 18-06-08 | 12:17

pliesie in bern, tuig in buitenland... HUP HOLLAND HUP..!

erem | 18-06-08 | 12:17

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online Casino | Online Casino | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen