Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Amsterdam is bananenrepubliek

Bossssssie rrrrrooi Hier volgt een mededeling van de Rita V. fanclub: Amsterdam is een bananenrepubliek. Tijdens een parelketting- en dixielandbijeenkomst in Amsterdam smeet Recht-door-zee-Verdonk fijntjes met peop richting de theedrinkende stadsbestuurders: (Ebru, lees je mee?) Als ik hier de baas was zou ik streng optreden. Jongeren horen niet op straat maar moeten werken of studeren. Amsterdam heeft de problemen veels te lang laten doorsudderen. Klein detail: Rita wordt geen burgemeester van 020. Rita wordt burgemeester van 0031. Ach, die problemen in 020, dat komt wel goed. Ze hebben daar immers een kersvers rood-groen college van B&W. Einde mededeling.

Reaguursels

Inloggen

Dus 0031 betekent Nederland. Ok, ik dacht steeds al Helmond, Venray?

Ion Susai | 05-05-06 | 21:46

@bottehond : ik wil wel duidelijk maken dat
TM 04-05-06 @ 15:44
Niet nodig.

bottehond | 05-05-06 | 18:55

Jane Doe 05-05-06 @ 15:06

Kiek... jie bin der ok eantje... gun wonder dak je zo graeg mag, eej.
Dat cafe is de Ierse Pub in 0118.

bottehond | 05-05-06 | 18:53

@bottehond
Gosternokke !

Jane Doe | 05-05-06 | 15:06

@TM
Johan Cruyff heeft altijd gelijk, daar valt niks vanaf te dingen, misschien was het die dubbel 's' die mij, in combinatie met zijn epistel, onbewust het negatieve deed vermoeden.
@Bottehond.
Lees het nog een keer, misschien begrijp je dan wat ik bedoel.
Genieten doe ik van het weer, niet van die dodenherdenking.

MAXIMO | 05-05-06 | 12:23

Yes Ma'am!

bottehond | 05-05-06 | 02:38

@bottehond
Welk cafe was dat in Middelburg?
Ben ik erg benieuwd naar.
Bent u zelf zo'n jongen van worstelen en weer bovenkomen??

Jane Doe | 04-05-06 | 20:49

*Is klaar met werken en gaat weer z.s.m forenzen om v/h weer te kunnen genieten en stil te zijn om 20:00*

MAXIMO 04-05-06 @ 17:27

GENIETEN?

bottehond | 04-05-06 | 19:16

@Maximo : Zoals Johan Cruijf al heel juist opmerkte : 'Het gaat om de perceptie". Niets is wat het lijkt, alles is subjectief. In die context is mijns inziens wel te begrijpen dat mensen zich zo gaan voelen als Monte C. Zeker als je iedere dag weer wordt gebombardeerd met negatieve info.

"Alles is perceptie". En dat voor een jongetje uit Betondorp...

TM | 04-05-06 | 17:55

@TM
Met alle respect, waardeer jouw mening altijd zeer en lees je comments altijd hier, maar ik heb wat dit betreft toch een enigszins andere mening.
De bedreigingen-"hype" waar prominenten van links en rechts het slachtoffer van werden waren m.i. geen fatwa's en ze waren ook niet cultureel bepaald aangezien er hier ook "Autochtone" Nederlanders aan meededen.
Fatwa's waarin opgeroepen wordt mensen te doden worden er hier in Nederland volgens mij niet uitgedeeld.
En eerwraak komt net zozeer voor onder de, gaan we weer, "autochtone" Nederlanders, alleen heet het dan 'crime passionel'.
Ehh, shit de tijd vliegt ik moet kappen...
*Is klaar met werken en gaat weer z.s.m forenzen om v/h weer te kunnen genieten en stil te zijn om 20:00*

MAXIMO | 04-05-06 | 17:27

@bottehond : ik wil wel duidelijk maken dat ik eigen rechter spelen te allen tijde afkeur. Mijn opmerking was dus niet zozeer bedoeld als een 'zie je wel'-opmerking, maar veel meer als een waarschuwing voor de dingen die zouden kunnen gaan komen.

In dit onderhavige geval denk ik dat er ook een nieuw probleem is opgedoken. Als de rechters onder druk van de politiek(lees 'publiek') strengere straffen gaan uitdelen voor het spelen van eigen rechter - omdat er te veel allochtone nederlanders niet willen accepteren dat dat absoluut niet is toegestaan - dan zal men diezelfde straffen moeten uitdelen aan blanke autochtone nederlanders als *die* de fout in gaan. Gelijke monniken, gelijke kappen. En dat kan slecht aflopen omdat dan wellicht de omstandigheden niet genoeg worden meegewogen.

Ik denk overigens persoonlijk meer aan 'autochtonen' in een grote groep die op een gegeven moment hun woede gaan botvieren op wat er ook maar anders uit ziet. En dan zijn we nog veel verder van huis.

@Maximo : Natuurlijk gaat dat argument ook op voor allochtone nederlanders. Maar ik hoor gristelijke autochtonen niet dreigen met eerwraak of met fatwa's, hooguit met de 'afwas'. Ik hoor de autochtonen niet juichen als er een bus met moslims een ravijn in rijdt. Ja, hier op GS wellicht twee of drie mongeaulen, maar dat is niet representatief...
Ik lees in die posting van Monte C. juist veel meer 'Hou nou OP met die tyfuszooi want anders zou ik wel eens door kunnen draaien en dat Wil Ik Helemaal Niet. Da's wat anders dan stemming maken hoor. En daar is ie TOCH al te laat mee, die stemming zit er - mede namens figuren als Wilders - al heel aardig in in Nederland. Jammer genoeg...

TM | 04-05-06 | 15:44

@TM
Ik begrijp je wel, maar dat argument van 'Laat me met rust als je hier zo nodig ook wilt leven' kan ook opgaan voor de Nederlandse "allochtonen"(Grrrr.... wat haat ik dat woord), zij hebben immers evenveel rechten EN plichten als de "autochtone" (ook die geologische benaming haat ik, yuk!) Nederlander. Het komt van 2 kanten, vind ik.
En wat Monte Cassino betreft, ik geloof geen zak van zijn verhaal, het gebrek aan details en de oppervlakkigheid maken zijn verhaal voor mij ongeloofwaardig en zodoende denk ik dat ie maar een beetje haat loopt te zaaien, vandaar mijn 'lullige' reactie..

MAXIMO | 04-05-06 | 15:02

Een normale gemiddelde Nederlander die zijn geduld definitief verliest is niet iemand die je wilt tegenkomen. Want dan gaan alle stoppen er uit.
Een zwaar onderbelichte kant van de integrazie-discussie die meer aandacht verdient.
TM 04-05-06 @ 13:26

Kijk, TM, dát vind ik een hele goeie. En dát zie ik aankomen. Een paar maanden geleden heeft een doodgoeie cafébaas uit Middelburg een jonge turk (heette ook nog asil van achteren) met een stanleymes in stukjes gesneden. Vijftig steken/ halen (50!!). De arme drommel heeft 9 jaar gekregen. TBS dreigde. Achtergrond: turkse pizzeria tussen een boel bange 0031 middenstanders. Straat met verbod voor auto's. Die turken reden af en aan met hun BMW's (ja, heus BMW's... tendentieus he?). Buurtbewoners klagen bij de pliesie. Die deed naks... nada! DE 0031 -er, zoals gezegd... doodnormale vent, vrouw, kindje... zei er wél wat van. maandenlange pesterijen en zelfs een keer door die turken en marokkanen (tuurlijk.... die zijn er áltijd bij als er evil things gebeuren... net hyena's) in elkaar gerost, door VIJF van die helden. Omdat hij er viets van zei toen ze een fiets aan het sllopen waren, just for fun natuurlijk. Pliesie deed NAX! Op een nacht (cafe was net dicht, de man gaat zijn hondjes uitlaten) komt hij die asil tegen. Die bedreigt hem weer.... toen zijn bvij die man de stoppen doorgeslagen. had toevallig een stanleymes op zak (was aan het klussen geloof ik) en toen maakte hij kebab van die turk. En nu zit ie in de bajes. Negen jaren lang. Cafe weg... kindje pappie kwijt... middelburg leuke cafebaas kwijt.... Wat denk je wat die familie doet:

@ BN de Stem: " De familie van het slachtoffer vond die straf veel te laag en zou proberen het OM te bewegen in beroep te gaan. "
Is dan wel afgewezen, maar ja.... gebrekkige gewetnsfunctie wellicht bij die lui.

Je hebt volkomen gelijk, TM. Ik heb GS destijds getipt over die zaak en de achtergrond, maar kennelijk maakte het weinig indruk. Ach... one down.. more to come..... Maar vgewoon doorgaan met het onderdrukken van de 0031-ers als panace voor de ravage waar we op afstevenen. Kopje thee?

bottehond | 04-05-06 | 14:43

gevallenverstand 04-05-06 @ 10:03

ja wat denk je, ga nou maar lekker naar je jodenherdenking dan hou je tenmiste een keer je mond even dicht

Onno Thuis | 04-05-06 | 14:21

@MAXIMO :Lach er maar om, de meerderheid van Nederland denkt er exact zo over. 'Laat me met rust als je hier zo nodig ook wilt leven'. Dat is een fraai standpunt dat wordt ondergesneeuwd door de harde schreeuwerts aan beide zijden. Maa dat maakt het niet minder waar, en het wordt tijd dat [b]die immigranten die zich niet kunnen beheersen[/b] zich beseffen wat er gaat gebeuren als de autochtone Nederlander echt door het lint gaat en zelf geweld gaat gebruiken. Daar zijn die kaalkopjes nog he-le-maal niets bj, dat zijn splintergroepjes.

Heb je toevallig de film 'Strawdogs' gezien? Dat personage dat werd gespeeld door Dustin Hofman, dat is volgens mij de typische Nederlander. Een beetje een Hulk-beschrijving "Don't make me angry Mr McGee, you wouldn't like me when I'm angry".
Een normale gemiddelde Nederlander die zijn geduld definitief verliest is niet iemand die je wilt tegenkomen. Want dan gaan alle stoppen er uit.
Een zwaar onderbelichte kant van de integrazie-discussie die meer aandacht verdient.

Dus laat Monte Cassino gewoon lekker zijn gal spuien joh!

Overigens, bottehond : Je weet toch wel wat je in huis hebt gehaald bij LGS he? Want ik ben hardstikke VOOR integratie, hardstikke TEGEN het er uitzetten van allochtonen, maar ook hardstikke TEGEN de multi-culturele samenleving... (een contradictio in terminis? Nee, maar daar discussieren we vast nog wel over).

TM | 04-05-06 | 13:26

yo gevallenverstand
volgens de dikke van dale is "kaj" : katholieke, internationale jeugdbeweging (kristelijke arbeidersjongeren)
dus ik snap niet zo goed wat je nou bedoelt,niet zomaar wat neerzetten als je niet weet wat het is.

nldennl | 04-05-06 | 12:05

@monte cassino
De fanta van tegenwoordig is wel erg sterk hé?

MAXIMO | 04-05-06 | 12:01

CambodjaCambodnee 04-05-06 @ 11:25

Hij gebruikt geen argumenten. Hij uit een hartenkreet. Ben je Blind of zo?

bottehond | 04-05-06 | 11:38

Monte Cassino: Verhuis naar de VS, daar is jouw soort in de meerderheid.
Wat een domme zwamkoek zeg. En al die uitroeptekentjes... Tsja, zal wel nodig zijn om de non-argumenten 'kracht' bij te zetten.

CambodjaCambodnee | 04-05-06 | 11:25

@Monte C. :

"... doin' nothing, just hanging around,
what do you mean doin' nothing son?
So we had to hit him to the ground,
doin' nothing just hanging around.
His head all busted lookin' just a lttle to wise"

Blast from the past...

TM | 04-05-06 | 11:22

monte cassino 04-05-06 @ 10:35

Ziehier de geextrapoleerde toekomstige 0031-er. En nou niet die jongen de schuld geven. 0031 is gespleten in allochtonen en hun vrinden. De rest moet zijn bek houden terwijl het multiCULTUS experiment almaar meer mensen van de treeplank doet afvallen. Mijn voorstel én voorspelling: 0031 gaat een federatieve staat worden. De randstad en de rest. We racen ruzieend op een enorme catastrofe af. Remember Kosovo. Brand me maar af... I dont care... Nog nooit heeft de moraal en ethiek *kuch* het gewonnen van de menselijke aard. De westerse mens probeert met een polsstok het Kanaal over te srpingen. Alle waarschuwingen ten spijt. Geef de rest gewoon hun eiegn stuk 0031.... ik ga wel aan de kant zitten kijken hoe jullie in de plomp ploffen.... en heb voldoende moraal/ethiek om dan te helpen redden wat er nog te redeen valt. Amen.

bottehond | 04-05-06 | 11:20

In 010 heeft LR er ook niet voor kunnen zorgen dat er echt spijkers met koppen geslagen werden omdat het PvdAmbtenarenapparaat voortdurend aan de rem trok. Ook in 020 is het vooral het PvdAmbtenarenapparaat dat voortdurend de VVD ideen blokkeerden maar het pluche kleefde zo lekker.

Doordat de driehoek in 020 de statistieken ernstig vervuilt lijkt 020 een veilige stad, echter nagenoeg de gehele middenstand en ook de architecten, advocaten, enz. verhuist van de binnenstad naar de buitenwijken of nog verder. Parkeerproblemen dragen er aan bij maar gewoon de manier waarop de binnenstadse koddebeiers omgaan met meldingen over criminaliteit is de werkelijke oorzaak. 020 is de meest verpauperde stad van NL, echter omdat die verpaupering langzaam gaat wennen de lokale burgers er aan.

Ook de oververtegenwoordiging van het links journalistiek geteisem in 020 zorgt ervoor dat de werkelijke ernst van de verpaupering in geheel 020, die immers volledig op het conto van de PvdAmbtenaren is te schrijven, voortdurend wordt vergeleken met de ernstigst verpauperde wijk in b.v. 010 en dan lijkt het in 020 nog wel mee te vallen.

Ksi-Ziks | 04-05-06 | 11:14

@spooky,
ik ben geen kaalkop! ik ben geboren in Amsterdam in de tijd dat het nog gezellig en redelijk veilig was in mijn geboortestad! toen er respect was voor ieder! je liep over straat en maakte een praatje met tante Saar of ome Joop! ieder werkte en was daar trots op! een uitkering was schande! ook toen was er gaaies! alleen waren dat 1 of 2 gezinnen in een wijk die niet buiten hun wijk kwamen omdat zij zich daar niet op hen gemak voelden! maar nu zitten wijken vol met zwaksocialen en wonen er nog hooguit 1 of 2 normale gezinnen die geterroriseert worden door ik vrees werkschuwen, analfabeten, achterlijken en imbecielen! weet je wat het ergste is van deze ramp! als je daar een opmerking over plaatst of tegen ageert ben je een kaalkopje of een rasist! geen van twee ben ik! of laat ik het anders formuleren geen van twee wil ik zijn! ik wil niks horen over groepsverkrachtingen! ook niet over gezinnen die worden mishandelt in zwembaden en veel meer van dat soort laffe daden waar de nog laffere media zo min mogenlijk over bericht, helaas is nog niet zo lang geleden een vriend van mij doodgestoken!, R.I.P.vriend! om niks! hij wilde zijn telefoon en geld niet afgeven aan een groep rifbewoners die zich nog in mijn land verblijven! weet je wat daar over in de media verscheen NIKS!, iedere Nederlander die het kan betalen gaat zo ver mogenlijk van de grote steden wonen! om dat hij/zij wil dat hun kids veilig naar school kunnen! ook ik helaas! dat is KOLDER! in mijn land! maar helaas heb ik geen keus! ik ken mijzelf als er een van mijn geliefden het slachtoffer zou zijn geworden! waar ik alles aan doe om dat te voorkomen! van hiervoorgenoemde dan zal ik al mijn bezittingen te gelden maken en wreder dan wreed wraak nemen. begrijp je? dat wil ik helemaal niet! eigenlijk wil ik hier helemaal niet aan te hoeven denken! ik wil met mijn gezin een vredig en "normaal" leven leiden zonder te hoeven denken dalijk blaast een of andere mislukte aap een bus op met mijn kids erin. mvg

monte cassino | 04-05-06 | 10:35

Rita is weer eens aan het haatzaaien.

aivd | 04-05-06 | 10:14

sebaviaan 04-05-06 @ 08:49
Tja, ze ziet er i.i.g. niet uit als een uitgeprocedeerde bosnische illegaal....

brrkah | 04-05-06 | 10:14

Hoeveel jaar heeft Amsterdam VVD wethouders gehad?

aivd | 04-05-06 | 10:10

Onno, nu je er toch bent, wat bedoelde je met 22.24?

gevallenverstand | 04-05-06 | 10:03

nldennl 04-05-06 @ 09:45
Hee Kaj! Tekstschrijver nodig?

gevallenverstand | 04-05-06 | 09:58

@D?mper 03-05-06 @ 22:26
@bottehond 03-05-06 @ 22:27

val dood

Onno Thuis | 04-05-06 | 09:48

go Rita go Rita
wat zijn er toch een hoop mensen bang voor je,dat zegt wel genoeg.
waarschijnlijk is het voor die mensen makkelijker kiezen voor een partij met leuke softe beloftes,i.p.v.te kiezen voor iemand die wel durft te zeggen wat ze ervan vindt (terwijl de meeste van ons dat ook denken maar niet durven zeggen)
go Rita go Rita

nldennl | 04-05-06 | 09:45

Peper is de ezel van Troje binnen de PvdA.
Wie luistert er nog naar die man?

MAXIMO | 04-05-06 | 09:45

en idd bos blijft lekker bezig .. persoonlijk mag iedereen van mij boven de 50 dood .. drm ook dat van dam nu zo aan het sputteren is ..

Draaitafel Demagoog | 04-05-06 | 09:34

goh .. ze heeft er weer een aantal nieuwe oneliners erbij !! yeeeaaaa ..

Draaitafel Demagoog | 04-05-06 | 09:31

Rita gaat een hele andere invulling geven aan "hangplekken" :-)

zeiksmurf | 04-05-06 | 09:28

En wat waren Rita's ideeen ivm de vergrijzing?

gevallenverstand | 04-05-06 | 09:12

is rita nou een eng loeder of word ik weer linkser

sebaviaan | 04-05-06 | 08:49

@spooky, Die man heet Van Dam, niet Verdam.
Kent Uw Klassiekers!!

fuckje | 04-05-06 | 08:35

Als ik de ontwikkelingen zo eens volg, is het nog helemaal niet vanzelfsprekend dat Woutertje volgend jaar MP van dit land is, ik moet nog zien of hij wel de grootste partij gaat worden.

Karel Kruizenruiker | 04-05-06 | 08:34

@spooky,
die noemde ik al,die Pepert, 8.00u.

fuckje | 04-05-06 | 08:27

www.nos.nl/nos/artikelen/2006/05/art00...
Het gaat dus niet alleen over Verdam ook over Peper. De Peper die ook Pronk onderuit gehaald heeft. En waar gaat het over; de grijze achterban van de PVDA. Vernieuwing in de pensioenen en sociale zekerheid of niet. Niet alleen voor de PVDA intern maar voor heel Nederland is het juist van wezenlijk belang dat Bos deze stap zet. Verdonk wordt omhoog gejubeld omdat ze HET toch maar durft te zeggen. Wat Bos nu roept in de PVDA dat is pas echt vloeken in de links kerk en ik sta er helemaal achter.

spooky | 04-05-06 | 08:24

@Karel Kruizenruikert,
ja, goeiemorgen! Dat was mooi wakker worden! Prominent in de Volkskrant-column, en nu ook op Staatsteletekst, pagina 103 :-)

fuckje | 04-05-06 | 08:13

@fuckje
dat is nog eens goed wakker worden, Marcel van Dam, wie zeg je? DE Marcel van Dam, ja DE Marcel van Dam, vind het beleid van Bos ronduit misleidend, ik ben benieuwd in wat bochten ons Woutertje zich nu weer gaat wringen..:-)

Karel Kruizenruiker | 04-05-06 | 08:11

Ach tief op ik wordt schijtziek van Rita V. Nu ze lijsttrekker denkt te kunnen worden moet ze ineens over van alles en nog wat iets te melden hebben. Prima hoor maar ga lekker in Wassenaar tussen de VVD-koeien staan loeien en val de rest van Nederland er niet mee lastig. Wel jammer dat de media graag meeloeit. Ach, ergens maakt het ook niet uit. De spanningsboog van de gemiddelde koe.. eh mens wordt toch korter en korter. Nietwaar Wouter?

poursuivant | 04-05-06 | 08:10

@monte cassino
Kaalkopjes zijn vroeg wakker vandaag?

spooky | 04-05-06 | 08:03

Nu zowel drs. Marcel van Dam en dr. Bram Pepert Woutertje Bos openlijk laten vallen met zijn AOW-plannen, stijgen Rita's kansen weer behoorlijk :-)

fuckje | 04-05-06 | 08:00

Verdonk aan de macht!!

flappiehetkonijn | 04-05-06 | 07:55

-weggejorist-

monte cassino | 04-05-06 | 07:29

mijn geboortestad is vervuild dankzij het slinkse gajes! naar de hel met alle slinkse en hun beschermelingen!

monte cassino | 04-05-06 | 07:26

Overigens heb ik liever een blank â??wijfâ?? met haar poten aan 020 dan al het zwarte tuig dat het nu in handen heeft.
020 is niet meer iets wat je ophaalt over de grens om trots op te zijn.

..Whatever | 04-05-06 | 06:59

@starf*cker, maar wat precies is het probleem?
Je zegt dan wel ja hoor en het meiske gaat het allemaal even lossen. Echter ik hoor geen hond in de politiek überhaupt zeggen dat er wat opgelost gaat worden in Holland, althans niet in deze kwestie. Of ze nou wat naar de mond lult of niet, in ieder geval noemt ze het. Ik zelf geloof in niemand overigens, niet interessant voor me ook.
@Mahdi, wanneer je 33 bent, of suggereert in je nick, en je kunt nog nimmer over drank, moet je het gewoon laten staan.
Of en verrot moeilijk paswoord voor de login creëren zodat je er nimmer in komt, wanneer je zelfs met rechts niet fatsoenlijk meer kunt rukken.
Doe ik ook, hoewel ik mezelf niet eenvoudig onder tafel zuip dat weer wel dan. Een discutabel iets om trots op te zijn overigens dat ook weer.

..Whatever | 04-05-06 | 06:51

Beetje jammer dat Rita met dit soort praat denkt de VVD een plezier te doen. Hiermee haalt ze alleen maar stemmen weg bij rechts (lees: dom) 0031, die vaak 'bij gebrek aan beter' (lees: rechtser, lees: dom) toch uiteindelijk maar VVD stemmen.
We hebben Rutten nodig, die kan ten minste nog wat stemmen pikken van links.

CambodjaCambodnee | 04-05-06 | 05:10

Ik vermaak me prima hier in de 020-G-gordel... Altijd gezellig!

ShullBit | 04-05-06 | 04:45

inderdaad tijd om orde op zaken te stellen in 020

kruisridder | 04-05-06 | 03:31

Kunnen we de jeugd geen laptops geven zodat ze binnen blijven oid?

neemjemoederindemali | 04-05-06 | 02:26

Hey mahdi, groeten aan Frank

CoJoNes | 04-05-06 | 01:23

Rita blijf van kut poten van 020 af!

mahdi33 | 04-05-06 | 01:11

@vlunk 03-05-06 @ 23:40:
Wel in 030 overstappen voor de trein naar 050, anders schiet je nog niks op, natuurlijk.

crixus | 04-05-06 | 00:01

De banaan naar E'ven bedoel je?

gevallenverstand | 03-05-06 | 23:46

Ondanks haar tekortkomingen gaat dit kraaksletje een hoop stemmetjes wegstelen. Dat kan je leuk vinden of niet, tis zooooooo.

doktersnuggles | 03-05-06 | 23:42

't Enige goeie uit Amsterdam is de trein naar Eindhoven.

vlunk | 03-05-06 | 23:40

@Starf*cker,

Je hebt gelijk, tis jammer, maar tis zo: Rita is goiing down under en nog meer met alles wat ze doet nu...jammer dat wel....

rosalie | 03-05-06 | 23:39

'Een vrouw die een man probeert te spelen in het dorpstoneel' meldde gisteren iemand.

gevallenverstand | 03-05-06 | 23:38

Kay van der Linden zelfs

CoJoNes | 03-05-06 | 23:35

@Starf*cker 03-05-06 @ 23:29
Ik denk helaas dat je gelijk gaat krijgen, ik neem mi'n comments van afgelopen zondag dan ook terug. Verdonk bestaat niet, het is kay Verlinden met een slechte grimeur.

CoJoNes | 03-05-06 | 23:34

Ja, hoor en mevrouw Verdonk gaat het aaaalllllleeeemmmmaaaaallll oplossen. Dat wijf wordt per dag gekker. Ze begint echt een act te worden voor in het Comedy Cafe. Grrrrrr ....

Starf*cker | 03-05-06 | 23:29

@doktersnuggles 03-05-06 @ 23:23
Reken maar dat Rita haar portie wel heeft gehad in dat kraakpand van der. Je moet toch warm blijven in de winter, zonder G/L/W

CoJoNes | 03-05-06 | 23:25

Niet geyle Rita is gewoon jaloers op alle geyle cokesletjes die wij hier in de stad hebbe. Hier wordt tenminste geneuqt.

doktersnuggles | 03-05-06 | 23:23

+kan

Dömper | 03-05-06 | 23:22

@[email protected] 03-05-06 @ 23:18
Gelukkig niet iedereen aan jouw intelligentieniveau tippen ;-)

Dömper | 03-05-06 | 23:21

Die Maarten van Poelgeest in het college......

... ik dacht dat Bonfire in een wei bij Veghel stond.

Gain Style 03-05-06 @ 20:17

-------------------------

bonfire loopt al een paar jaar in de kuip. hij luistert ook naar de naam dirk

Ghost_zuidoost | 03-05-06 | 23:20

Ondertussen krijgt de VVD mooi momentum en een fraai rookgordijn voor hun -kuch- slagvaardig en intelligent bestuur.

gevallenverstand | 03-05-06 | 23:18

Verdonk is en blijft een van het paard gevallen gevangenisdirecteur.
Voor wie dommer dan dom is: stem vooral op haar (nieuwe) partij!

@Jane Doe 03-05-06 @ 23:09:
Alle input, ook uit voormalige overzeese gebiedsdelen (in het geval van de VS is dat wel heel lang geleden, maar goed), is zeer welkom.

crixus | 03-05-06 | 23:17

@knuffelpoes
Dat zou jammer zijn, wil er nog wel in debat zien gaan met Bos of Marijnisse en haar daar uitvoerig haar beleid zien verdedigen. En dat terwijll ik Rutte een betere kandidaat vind.
Maaruhh, weltrusten nog..

MAXIMO | 03-05-06 | 23:15

Daarom hoeft de VVD ook niet bang te zijn voor een solocarriere, het is geen babe en haar statements zijn versleten.

gevallenverstand | 03-05-06 | 23:13

@knuffelpoes 03-05-06 @ 23:08
De spijkert op z'n heufd!! Ik denk dat iedereen behoorlijk Rita moe aan het worden is.

CoJoNes | 03-05-06 | 23:10

@rosalie 22;53
Ik wijs de LGS niet af. Het is een ludiek idee maar geen oplossing voor de problemen in het Haagse. Heb op de site rondgekeken en die ziet er gelikt uit. Is nog in een zeer pril brainstorming stadium en ik hoop van harte dat er iets concreets uitkomt.
Heb crixus ook veel succes gewenst. En CoJoNes de ballen. Maar ik heb het zo druk met koken :) dat er weinig tijd overschiet voor politiek (vraag maar aan CoJoNes waar dat op slaat).
Wordt mijn deelname gewenst?

Jane Doe | 03-05-06 | 23:09

Ja Maximo, ergens begrijp ik dat wel. Maar of je je nu van Jan Passant in dezen veel moet aantrekken?
Kortom, het was een tamme avond op GS en wie weet betekent dat dat Rita haar kruit alweer verschoten heeft. (erg veel heeft ze daar ook niet van trouwens)

knuffelpoes | 03-05-06 | 23:08

CoJoNes 03-05-06 @ 22:55
Het was een advies voor een vrouw alleen die geen leut ziet in het demonstreren van haar Aikido. Veel agressie is @random, als je er op ingaat ben je object van focus. Mensen hebben niet te schelden, daar schuilt een mooi taak voor SIRE (oid) (Deze campagne kan ook mobieltje in treinen hitten!) Verder ligt het aan de weerbaarheid van de persoon in kwestie hoeverre op een belediging in te gaan. Als ieman 'Hee lul' tegen mij zou roepen zou ik me niet aangesproken voelen omdat ik geen lul ben. Waarom zou een vrouw alleen dat wel moeten? Als een man erbij is is het per situatie verschillend.

gevallenverstand | 03-05-06 | 23:06

Gelukkig is di niet alleen in 020 maar in heel Nederland aan de hand, zie de rassenrel topic url:

www.geenstijl.nl/mt/archieven/013318.h...

Ach en als Rita denkt dit door middel van deportatie op te lossen mag ze lekker liberaal door dromen.

Het programma van Rita is niet liberaal maar conservatrief en protectionistisch (meer neoconservatief) wat erop neer komt dat nu we in Nederland om in een metafoor te spreken dienen te kiezen tussen kern energie of zonnenergie stelt Rita voor om maar wat kolen op het vuur te gooien.

kortom veel kortzichtig geneuzel zonder echte oplossingen zoals meer investering in kennis (scholing) en verplicht stage lopen. Als ze deze kansen verpest hebben ga je pas over tot andere maatregelen maar niet dit in het wilde weg roepen van populistich geneuzel.

draak | 03-05-06 | 23:05

Ik maak teveel typevauten dus ga ik slapen.
Ik voel me trouwens eenstuk veiliger in 020 nu Rita er iets van gezegd heeft.

knuffelpoes | 03-05-06 | 23:04

@Knuffelpoes
Zie Jan's reactie, begrijp je mijn terughoudendheid?

MAXIMO | 03-05-06 | 23:04

@Bottehond
Blij dat je me dat laatste verteld (van die pupies). Ik vroeg me het al de hele tijd af, waaom die wannebee weg is.

knuffelpoes | 03-05-06 | 23:00

Ieder zijn of haar perspectief poes. En als Maximo zegt dat mevrouw ongeschikt is scoort dat hoog op haar CV wat mij betreft.

Jan Passant | 03-05-06 | 23:00

@Maximo
En dat de VVD in vertwijfeling achter zal blijven als Verdonk solo gaat.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:57

knuffelpoes 03-05-06 @ 22:54

De stemming is wellicht ook wat ingetogen omdat:
* de luchtdruk omhooggeschoten is (aka voorjaarsmoeheid)
* wanneschwuhl een IP-ban heeft gekregen omdat hij mijn puppies dead wil

bottehond | 03-05-06 | 22:57

Knuffelpoes @ 22:36, het enige voordeel van Rita als lijstrekker is dat zo Wilders, Pastors en Smit de wind uit de zeilen wordt genomen en we ze zodoende hopelijk nooit meer terugzien in de politiek.
En dat is op zich ook best aandoenlijk..

MAXIMO | 03-05-06 | 22:56

@gevallenverstand
Eens, minding your own business, zegt het eigenlijk al.
Maar ehm, leg eens uit waarom dat dan vooral voor de aangesprokene moet gelden? Ik hou dus niet zo van dit soort BS. Als iemand mijn vriendin voor hoer uitmaakt, heeft ie toch een vorstelijk probleem. No way, dat ik lekker my own business ga minden, dan.

CoJoNes | 03-05-06 | 22:55

@Jan Passant
Ik zit de hele avond al te wachten op de banvloeken en verdachtmakingen. Maar zelfs Maximo hield het netjes (niet geschikt voor de politiek, zij hij)

Ook de messiaanse bespiegelingen over een kabinet Verdonk vallen me nog wat tegen.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:54

Jane Doe 03-05-06 @ 22:46

En waarom, is mijn vraag dan, wijs jij zo'n uberlibertarische partij als LGS af? Je kunt als Nederlander zowiezo meedoen.

rosalie | 03-05-06 | 22:53

Botte, KP schrijft Haiku's.
@Cojones Ahum?

gevallenverstand | 03-05-06 | 22:51

Ik blijf gewoon op Pim stemmen.

fuckje | 03-05-06 | 22:50

Amsterdam een bananenrepubliek? dat is het al jaren!vertel eens wat nieuws.

joloe | 03-05-06 | 22:50

Rita Verdonk. De naam hoeft maar te vallen en het schuimbekken begint. Verdachtmakingen en banvloeken rondom.
Alleen daarom: Rita Verdonk (check).

Jan Passant | 03-05-06 | 22:49

Gaaap ... warom leren of werken als je ook gewoon beetje kunt Dealen, Loverboy spelen, weed kweken, straatroven, winkels nakken, pAkkiEs siGareTTen vUrdiEnEn meT un pIjpbeurT, off zoW

Tomahawk33 | 03-05-06 | 22:49

OT
@CoJoNes 03-05-06 @ 22:21:
Ik zat al op een aanmelding van Karel te wachten, maar hij staat nog niet in de lijst. Als je een probleem met registreren hebt stuur even mailtje, Karel.

crixus | 03-05-06 | 22:48

Rita heeft een onmogelijke rol. Integreren EN uitzetten Onverenigbaar. Vervolgens verandert de VVD van ID. Naarmate een asielzoeker/vluchteling meer voor de economie van dit land betekent komt hij/zij er gemakkelijker in. Intelligensia, studenten die nu NIET naar 0031 komen omdat dat Rita gedoe gewoon teveel gedoe is en er genoeg (leukere) landen zijn die gastvrijer zijn. Rita drijft op een ijsschots naar de zomer. Zielig? Alleen als ze zich wat meer bewust zou zijn geweest van de tijdelijkheid van haar rol. Ze is er echter zelf in gaan geloven.

gevallenverstand | 03-05-06 | 22:48

@rosalie
Tuurlijk. Die geef ik ook niet op. Echte Nederlander. Wil me overal mee kunnen blijven bemoeien :) En ik kom uiteindelijk wel weer op de ouwe stek terug vermoed ik zo. Als het dan nog leefbaar is.

Jane Doe | 03-05-06 | 22:46

Toch jammer dat Verdonk of Premier of kamerlid wordt. Dus geen minsiter van Koos Spee waar ik zo op hoopte.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:44

@Jane Doe 22:37

"We"? Heb je de Nederlandse nationaliteit nog?

rosalie | 03-05-06 | 22:42

CoJoNes 03-05-06 @ 22:29
'Minding your own business' is stap 1 (volgens mij) in mentale zelfverdediging. 'Als er iemand iets roept is dat zeker niet voor mij bedoeld, want mensen die iets roepen daar communiceer ik niet mee, hij roept vast naar een andere roeper...)
Als iemand voor je gaat staan kun je met een snedige zin jezelf verdedigen (22.34/22.23) Weglopen op zo'n moment is misschien het tonen van angst. Daarna schreeuwen, of traangas ofzo.... (Nooit jezelf laten isoleren.) Hier zijn vast professionele adviezen voor....

gevallenverstand | 03-05-06 | 22:41

@bottehond
Ben alle Pavlov-reacties op dit formum een beetje zat

BTW
=geen subtiele toespeling op jouw nick

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:40

knuffelpoes 03-05-06 @ 22:36

De nuance wordt almaar moeilijker te ontdekken in je schrijfsels... zit je aan de wijn of zeau?

bottehond | 03-05-06 | 22:37

Mijn (protest)stem gaat zo mogelijk naar Verdonk. En daar schaam ik mij geheel niet voor.
Krijg ladingen kritiek over dit feit. Hoe kan een intelligent mens blablabla..... Waar is je invoelingsvermogen? Waar is je betrokkenheid?
Tja.... ten eerste kots ik zo langzamerhand van de eigendunk van sommigen die menen dat ze Rita er wel eventjes intellectueel zullen uitzweten en dat ze zelf de grootste en beste denkers en redenaars zijn. Zijn ze dus niet.
En ten tweede denk ik dat Rita in haar rol zal groeien en de fermheid blijft uitstralen waarmee ze nu haar portefeuille beheert.
Zelfs een Wilders kan ik niet verachten. Vind zijn politiek iets te one-linerig en te populistisch maar ik respecteer dat hij een groot draagvlak heeft. Ik zal hem niet verguizen. We krijgen de politici die we verdienen ..... wij zelf zorgen voor het klankbord.

Jane Doe | 03-05-06 | 22:37

Zou ik blij zijn met Verdonk als lijsttrekker? Het voordeel is dat ze de VVD kapot maakt. Het nadeel is dat alle randdebielen op de VVD gaan stemmen.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:36

@cojones

Daarom noemt ie zich ook gevallen verstand

inquisitra 03-05-06 @ 22:32

Heren... ik zeg het één keer. Handen af van gevallenverstand. Hij is moe en een beetje merkwaardige stemming. No go bash zone.... if you please.

bottehond | 03-05-06 | 22:35

Of: Wat draagt dat bij aan jouw kwaliteit als Moslim dat je mij een hoer noemt?

gevallenverstand | 03-05-06 | 22:34

@cojones

Daarom noemt ie zich ook gevallen verstand

inquisitra | 03-05-06 | 22:32

knuffelpoes 03-05-06 @ 22:17
Als Verdonk geen lijsttrekker (God verhoede) kan ze altijd nog de CENTRUM PARTIJ weer tot leven wekken. Msschien is ze wel de reincarnatie van Glimmerveen !!!???

@gevallenverstand 03-05-06 @ 22:26
Zie je zelf de waanzin in van je post? Mijden is natuurlijk beter, dat is toch godverdegodver de wereld op z'n kop.

CoJoNes | 03-05-06 | 22:29

@gevallenverstand
Mee eens. Maar toch verhuis ik niet naar staphorst.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:28

CoJoNes 03-05-06 @ 22:24
Bitte!

thenummer | 03-05-06 | 22:28

Onno Thuis 03-05-06 @ 22:24

Onno... je zit precies op de juiste plek... Thuis! Ga eens naar bed. Lutsert. Homoos en Jehudies zijn gemiddeld genomen okay en behoeven geen beschimping. Hebben ze al genoeg in 020.

bottehond | 03-05-06 | 22:27

(Mijden is natuurlijk beter.... maar voor als het onvermijdelijk is...)

gevallenverstand | 03-05-06 | 22:26

@Onno Thuis 03-05-06 @ 22:24
Nu doe je de habarretjes te kort. (Lees: ga eens deaud)

Dömper | 03-05-06 | 22:26

@ knuffelpoes @22:21
Fair enough. Tijd voor mij om ook even te knuffelen, want je reaguursel van 21:32 vond ik erg leuk. Beetje a la MAXIMO, maar dan met humor.

Maagzuur | 03-05-06 | 22:26

Rabarbaarke 03-05-06 @ 22:11

Ik heb jou wel eens gebashed. Vraag me nu werkelijk af waarom. Mag ik je als genoegdoening een kluif met een strik aanbieden? Schop me anders maar in mijn mand. Ik ben gewoon blij met je! *kwispel*

bottehond | 03-05-06 | 22:26

Eigen volk eerst is wat stadia later in de maatschappelijke evolutie. dat gebeurd wel als teveel linkse rakkers teveel onzin blijven uitkramen. Laten we eerst Eigen Cultuur Eerst doen. Ik noem dat rechtse politieke correctheid.

inquisitra | 03-05-06 | 22:26

CoJoNes
Natuurlijk heb ik verkeerd geklikt, Klikken gaat mij nooit zo goed af,
Ik krijg nu ook een Afbeeldingsverificatie te zien. Dus zal wel lukken verder.

Karel kwakbol | 03-05-06 | 22:25

De homojoodstad van nederland.

Onno Thuis | 03-05-06 | 22:24

@thenummer
Bratwurst dabei?

CoJoNes | 03-05-06 | 22:24

Knuffelpoes. Toch vind ik dat je niet uitgescholden moet worden. Je zou bijvoorbeeld kunnen debiteren; waarom zou jij als goede Moslim naar een hoer kijken?

gevallenverstand | 03-05-06 | 22:23

knuffelpoes 03-05-06 @ 22:17
Liever een burger die stemt dan een "naffer" die onzin mag steunen!!!

En ik stem Verdonk!
En alleen maar omdat die voor een keertje niet die apen in de watten legt, maar ze er gewoon uit trapt als dat nodig is. 'T wordt weer een keer tijd voor "eigen volk eerst"!!!!

thenummer | 03-05-06 | 22:22

Of je klikt natuurlijk op registreren Karel duh

CoJoNes | 03-05-06 | 22:22

@ knuffelpoes:
"hoer" hoor ik zeer regelmatig. Betast worden, NOG NOOIT.

Euh... ik wil niet lullig doen, maar schat jij in dat je veel lust op zou kunnen wekken bij die straatjihaddisten. Cupmaat, haarkleur enzo....? Okay ... bij voorbaat excuses voor de botte stoot onder de gordel... maar deze dames zijn volstrekt geloofwaardig... ik zou dus graag weten waarom zij wél en jij niet betast worden.... of denk je dat ze liegen of het zelf uitlokken? I am puzzled.

bottehond | 03-05-06 | 22:21

@Maagzuur
Zelfs kuffelpoes is wel eens met het verkeerde been uit bet gestapt.
En van Maximo verwacht ik wel een wat hoger Verdonk-afzeik-gehalte.
Alleen zeggen dat ze niet in de politiek thuishoort is wat mager. Vandaar mijn wat formalistisch-zeikerige reactie.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:21

@Karel Kwakbol
/OT
HUH
misschien omdat karel kruizenruiker al is aangemeld? Crixus, fix dat eens even

CoJoNes | 03-05-06 | 22:21

@karel
nooit wat van gemerkt

vind het businessmodel van meer bellen meer betalen en minder bellen minder betalen erg handig.

Vroeger was het pas erg! Dan betaalde je per tik. Het probleem was dat je die tikken nooit hoorde en voordat je het wist had je er weer honderden.

Ik hoor nu wel regelmatig tikken, maar die tellen niet.

Rabarberke | 03-05-06 | 22:19

@ jane Doe

Ik heb het ook alleen over Amsterdam. En een graadmeter is Amsterdam niet. hooguit is Amsterdam een blik op de toekomst voor hoe we het zeker niet moeten doen.

inquisitra | 03-05-06 | 22:19

CoJoNes
Off topic
waarom kan ik me met mijn naam niet aanmelden op De Stijlloze Reveaulutie ?
De gebruikersnaam die u hebt opgegeven, lijkt ongeldig te zijn, krijg ik als reactie.

Heb ik daar nu al een ip-ban te pakken.

Karel kwakbol | 03-05-06 | 22:18

@Rabarberke 03-05-06 @ 22:14:
Ah, het merkwaardige profijtbeginsel. Terwijl je zou zeggen: hoe meer je belt: hoe goedkoper het moet worden, de zogenaamde kwantumkorting.
Ik heb ooit in een grijs verleden een ambtenaar te 010 serieus horen beweren dat het profijtbeginsel in de bibliotheek zou moeten worden ingevoerd. Hoe meer je leende, hoe meer je betaalde. Om de cultuur te bevorderen zeg maar. Hij begreep niet waarom wij hem keihard in zijn gezicht uitlachten.

crixus | 03-05-06 | 22:18

@Rabarberke

Jij bent dus voor een selectief stemrecht?? Hoe dacht je dat te gaan uitvoeren?? Op basis van iq, gewicht, huidskleur, lengte van haar, sexuele geaardheid, geslacht, godsdienst, inkomen, woonplaats etc etc??

brutus68 | 03-05-06 | 22:18

-weggejorist-

CoJoNes | 03-05-06 | 22:18

@Joris

die headers die apache weergeeft kun je overriden.

Rabarberke | 03-05-06 | 22:17

Rabarberke 03-05-06 @ 22:14
bel je minder, dan betaal je ook minder!

da's wel prettig met al die storingen op het netwerk van T-Mobile

Karel kwakbol | 03-05-06 | 22:17

@Rabarbeke
Iets zegt mij dat er onder de 'burgers' in griekenland genoeg lamlullen rondliepen.
En ja, stemmen op Verdonk, of Balkenende zou je eigelijk een levenslange ontzegging vand stembevoegdheid moeten opleveren.

De mens is slecht, het leven zwaar.
Het is helaas
Maar al te waar

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:17

Weet je wat het is met die open samenleving? Het idee is oorspronkelijk ontstaan om de waarden van democratie eer aan te doen. Veiligheid te garanderen en los te komen van de verstikking van de verzuiling in Nederland.
Maar als linkse filosofen ervan maken dat een open samenleving gelijk staat aan een vergaarbak van door elkaar springende kikkers, dan kweek je ellende en heb je van een open samenleving een open riool gemaakt. het lijkt me sterk dat dat de bedoeling is. Maar veel grote steden zijn daarin wel veranderd. En de chaos is zo groot dat je eigenlijk als ondermaats politicus wel gaat theedrinken om de zaak rustig te houden. Oplossen doe je er niet mee.

inquisitra | 03-05-06 | 22:16

@knuffelpoes 03-05-06 @ 22:07
Ze waren zo gek nog niet ;-)

Dömper | 03-05-06 | 22:15

@ Rababarke
Ik vermoed dat de herinvoering van het censuskiesrecht een utopie is...

Omnivoor | 03-05-06 | 22:14

@inquisitra
Amsterdam is geen graadmeter voor Nederland als geheel.
Net als New York weinig met de doorsnee Amerikaan heeft te maken.
Het zijn wereldsteden met internationale invloeden.
Vind Amsterdam een geweldige stad om er een poosje te hangen maar zou er niet willen wonen. Niet om reden van onveiligheid of multikulti. Het zit naar mijn smaak allemaal iets te dicht op elkaar. Ik hou van weidsheid, ruimte.
Het is wel aanmatigend van sommigen om te beweren dat Amsterdam de graadmeter voor Nederland zou moeten zijn. Ieder zijn meug denk ik dan.
Dat soort superioriteitsgevoel kan ik moeilijk plaatsen.
Ben je een beter mens als je in een wereldstad woont en je weet te handhaven? Welnee. Je denkt niet noodzakelijkerwijs genuanceerder, je hebt geleerd hoe je compromissen moet maken en dat is niet altijd in je eigen voordeel.

Jane Doe | 03-05-06 | 22:14

Trouwens ik heb nu T-mobile flex abonnement. Het abonnement dat zich aanpast bij je belgedrag. Hoe meer je belt, des te meer je betaalt. Maar bel je minder, dan betaal je ook minder! Handig he!?

Rabarberke | 03-05-06 | 22:14

Op school leer je hoè te stelen...

Dr.D | 03-05-06 | 22:13

@knuffelpoes

Een maatschappij die vrijheid van meningsuiting toestaat, staat ook een voor die maatschappij ondermijnende acitviteiten en ontwikkeling toe. Met als gevolg dat er hele volksstammen kunnen ontstaan die de basis van zo'n maatschappij, b.v. de vrijheid of de heersende normen, om zeep helpen.

Daarom waren vorsten vroeger ook zo doodsbenauwd voor democratie. Levensgevaarlijk.

In het oude Griekenland hadden ze het beter bekeken. Alleen 'burgers' hadden stemrecht en niet elke lamlul zoals bij ons.

Rabarberke | 03-05-06 | 22:11

@knuffelpoes

ehm...

Ik vond Staphorst eigenlijk een buitengewoon goede suggestie!

inquisitra | 03-05-06 | 22:11

@ Moi 22:08
Dat zeg ik, waarschijnlijk heeft die ene one-liner van KAy niet kunnen onthouden. Ies moeilijk. ;)

King of controversy | 03-05-06 | 22:10

@Moi
In dat geval heeft Verdonk weer een ongelofelijke open deur ingetrapt. Eigenlijk doet ze nooit anders.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:09

King of controversy 03-05-06 @ 21:36
Ik denk dat Verdonk met deze zin gewoon bedoelt wat iedereen met deze zin zou bedoelen.
Namelijk dat jeugd niet uitsluitend op straat hoort rond te hangen maar ook moet studeren en/of werken.
Zij bedoeld zeker niet dat jeugd helemaal niet meer op straat zou mogen zijn... hoe moeten ze dan naar hun werk ? ;-)

Moi | 03-05-06 | 22:08

@Rabarbeke
Toch gek dan weer dat juist de conservatieve Kohlen en Thatchers van deze wereld hun bek vool hadden over de open samenleving.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:07

@Inquisitra
1. Amsterdam (voor conservatieven, haqbars en theeknuffelaars)
2. Rotterdam (voor arbeiders en Pimmers)
3. Nijmegen (voor slinksen)
4. Oss (voor Maoisten)
5. Venray (voor nazi's)
6. Misschien heb jij suggesties

Staphorst was natuurlijk niet serieus.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:05

Morgen 4 mei herdenken we de dood van Nederland

het witte schaap | 03-05-06 | 22:05

@inquisitra

Allemaal het gevolg van een open samenleving. Als je vast wilt houden aan hoe het vroeger was moet je naar een islamitische republiek. Daar is alles net zoals een paar eeuwen geleden. Anders dan je gewend bent maar al eeuwen het zelfde.

En hier is alles vrij en blij en wat ooit was zal nooit meer zijn.

Democratieen en rechtstaten zijn nu eenmaal zeer kwetsbaar.

Rabarberke | 03-05-06 | 22:02

@knuffelpoes

Maak maar een lijstje dan

inquisitra | 03-05-06 | 22:01

inquisitra 03-05-06 @ 21:56
Goed verhaal man!
Ga eens deaud!
Veel plezier vanavond nog in Appingedam!
Tabee.....

thenummer | 03-05-06 | 22:01

@inquisitra
Ik wil ook kiezen. Ik denk dat jij voor Staphorst stemt.

knuffelpoes | 03-05-06 | 22:00

Verdonk is een goeie voor Madam Toosooo.
Kijken, niet aankomen en hard doorlopen...

Amsterdam wordt als stad alleen nog overeind gehouden door marketinglogo's. Vooraleerst is het een groeiend ghetto met een zachte natte kern grachtengordel. Meer dan 70% van de beroepsbevolking heeft geen enkele band islamsterdam, behalve dat ze er werken (duh). De utiliteitsbouw schiet de pan uit en dat is dan ook echt het enige wat Job Cohen in zijn reclameblaadjes zet (plus zo'n verdwaalde rondvaartboot) de PvdA te promoten.
Midden in de stad hoor je geen Nederlands meer, wordt er gericht geliquideerd door de rechtmatige inwoners van de bananencity, nl de maffia en de met de bovenwereld snorkelende vastgoedmagnaten.
Moet ik verder gaan?
De middeleeuwen zijn er wederom geintroduceerd door door schaapherders die boekjes verspreiden dat je homo's naar beneden mag flikkeren in naam van schoonmaker van God. Theedrinken heeft buerzuipuh van de eerste plek verdrongen om het gezellig te hebben (doen alsof het gezellig is in Amsterdam.
De enige Nederlanders die zich lekkerschijnen te voelen in kolerestad zijn wietkwekende en vingerverfende hippies, die uit compassie met de minderbedeelde medemens op een gekochte gestolen fiets rondrijden en 's avonds zich lekker terugtrekken in binnentuintje in Oud-zuid.
Nee, ik ben geen Rotterdammer, maar ik ben voor het kiezen van een nieuwe hoofdstad. Het is geen Nederlandse stad meer, het ziet er alleen zo uit door de gebouwen die er staan. Zolang ze er nog staan.

inquisitra | 03-05-06 | 21:56

@ KOC
Lul niet zo enorm uit je nek man. Studeren is voor iedereen in Nederland betaalbaar, daar heb je geen rijke pappie voor nodig... En er is niks mis met werken in een fabriek, dat zouden sommige figuren ter linkerzijde zich eens moeten realiseren. In Nijmegen werd door het vorige college (en ongetwijfeld ook het nieuwe) ingezet op het uitbreiden van de kenniseconomie, ofwel werkgelegenheid voor hoogopgeleiden. Dat daarbij de industrie nauwelijks aandacht meer kreeg en daardoor de laagopgeleiden minder kans op een baan hebben (en meer op een uitkering) vergeet men voor het gemakt eventjes. Bij teveel socialisten leeft nog het idee dat ze het volk moeten 'verheffen', ofwel naar HUN niveau (dat van gesubsidieerde kunst e.d.) brengen.

Omnivoor | 03-05-06 | 21:55

@MAXIMO
Ik ga ook niet op haar stemmen. Ze maakt zichzelf als maar belagchelijker. Maar of iemand in de politiek thuishoort, daar gaat de kiezer over.

knuffelpoes | 03-05-06 | 21:55

knuffelpoes 03-05-06 @ 21:52

You rock girl!

thenummer | 03-05-06 | 21:54

@knuffelpoes
Ohhh, vandaar dat ze zich met die geforceerde krachttermen (bananenrepubliek) moet uitlaten; ze heeft letterlijk en figuurlijk niks toe te voegen.

MAXIMO | 03-05-06 | 21:52

@bottehond
Ik ga die collega's van jouw natuurlijk niet tegenspreken.
Ik woon ongeveer op het Mercatorplein.
"hoer" hoor ik zeer regelmatig. Betast worden, NOG NOOIT.
Evengoed begrijp ik dat dat een reden kan zijn om te vertrekken, ik heb er zelf geen behoefte aan.
Mensne die zeiken dat 020 hun stad niet meer is kan ik moeilijk serieus nemen. Een grote stad is altijd continu in verandering. Anders was het geen stad.

knuffelpoes | 03-05-06 | 21:52

Amsterdam roeleert gewoon zwaar, die zure prutsloot is gewoon jaloers dat ze zelf niet in ons aller hoofdstad mag vertoeven. Maar in plaats daarvan in een of andere Kakstad in ZH moet "resideren".
Ik loop vaak naar de kenker door de meest mensonvriendelijke buurten van A'dam, in de nachtelijke uren, en ik heb nooit ergens last van gehad. Ze moet eens naar Helmond kijken, daar is het pas loos! Laat haar lekker oppleuren die sloerie....... maaar toch ga ik op haar stemmen.
Alleen, als je aan Amsterdam komt, om je aan mij!

thenummer | 03-05-06 | 21:49

bottehond
Je hebt het wel getroffen met die twee dames, als ik zo de omschrijving lees.
Kijk je wel een beetje uit bij het kopieerapparaat.

Karel kwakbol | 03-05-06 | 21:47

Nick da Prick 03-05-06 @ 20:41

Maar jij bent dan ook een mán. Op mijn kantoor werken twee (ik herhaal TWEE) dames, die 020 ontvlucht zijn, omdat ze doorlopend door sissende straatjihaddisten beschimpt werden (hoer) en betast werden. De een is fantiek SP lid (compleet met 020 accent en behangen met allerlei kralenzooi, maar goed, ze is dan ook getrouwd met een negerT uit afrika, die ze nooit ziet), de ander zo'n Bachs bloesem-therapie- neuroot, waarschijnlijk groenlinks (40 jaar en nog steeds geen vent, behalve een getrouwde vent die eens per week komt ketsen... ach... jij woont in 020... je kent ze wel). WQat ik met vde omschrijvingen wil zeggen is: ze zijn van jouw soort.... op één detail na.... jij hebt geen tieten. Beiden zeggen met heel veel pijn in het hart vertrokken te zijn. Het is hún stad niet meer... de stad waar vrijheid en respect was en alles kon. Ze kwijnden beiden weg en zijn dit jaar onafhankelijk van elkaar naar 0118 resp. 0115 gevlucht (terminologie van henzelf).
Overigens hebben Jehudis het ook buitengewoon makkelijk in (nu nog) jouw stad. Maar goed. Gelukkig heb JIJ er allemaal geen last van, dus zal het allemaal wel overdreven racistisch gedoe zijn van die linkse hoeren? Tog?

bottehond | 03-05-06 | 21:41

@MAXIMO
Verdonk hoort welzeker in de politiek. Althans in een democratisch systeem. Het voordeel van zo'n systeem is dat ze zich ook overbodig maakt.

knuffelpoes | 03-05-06 | 21:39

Amsterdam is wat Utrecht wordt als ze er niks aan doen.

Framoes | 03-05-06 | 21:38

@ Chiant
Ik ben het met jou eens (denk ik) dat de jeugd niet de hele dag op straat hoort rond te hangen, dus van 8:00 tot 23:00. Maar dat zegt Rita hier niet. Rita zegt dat de jeugd nooit op straat mag rondhangen. Dat gaat mij echt veel te ver. Ik ben echter in een goede bui, dus ik ga ervan uit dat mevrouw Verdonk een one-liner van Kay niet goed kon onthouden. (het zijn ook wel 29 woorden achter elkaar)

King of controversy | 03-05-06 | 21:36

Jongeren horen niet op straat? Verdonk hoort niet in de politiek!

MAXIMO | 03-05-06 | 21:35

@Henk Hunk
Ja en daarom blijft er niets meer over voor boter op je brood, suiker in de koffie, zout in de pap. En dan hebben we het nog niet eens over benzine voor de auto, vakantie, een beertender en een plasma. Ik leef met je mee.

knuffelpoes | 03-05-06 | 21:34

@Chiant 03-05-06 @ 21:31
Testen doen we in het Uli-topic ;-)

Dömper | 03-05-06 | 21:33

Jongeren horen niet op straat.
Kosovaren horen niet op het VWO
Homo's horen in Iran

knuffelpoes | 03-05-06 | 21:32

@Dæmper
Goedver, ik geef het op.
Test: пÑ?одолÑ?жаем по Ñ?Ñ?Ñ?Ñ?кий?

Chiant | 03-05-06 | 21:31

We zijn so fucking rijk met z'n allen, dat je met z'n tweeen niet eens het pand kunt betalen dat je pappie bij wijze van spreken vroeger alleen kocht.

Henk Hunk | 03-05-06 | 21:30

[email protected] 03-05-06 @ 21:22
Ja, ik dacht: het is weer eens iets anders.

Dömper | 03-05-06 | 21:29

Is toch vreemd. We zijn zo fucking rijk met zijn allen, en dan massaal gaan lopen zeiken. Holy moly, kan het wat minder. 10 jaar terug maakte iedereen zich zorgen dat de jeugd te weinig buiten komt. Ik vond dat wat betuttelend, maar om de jeugd nu het buitenspelen te gaan ontzeggen vind ik ook ver gaan. Hoezo hoort de jeugd niet op straat?
De jeugd hoort juist wel op straat, na school uiteraard. En de jeugd hoort zich daar te gedragen, dat is iets anders. Maar dat valt reuze mee in 020, binnen de ring is er behoorlijk weinig overlast. Dus waar gaat het over.
Als ik dan ook even mag zeuren. Een miljoen blanke boeren die op koninginnedag onze mooie stad komen onder hossen, zuipen en kotsen, dat is pas kut.
Maar het is ze gegund, de andere 364 dagen zijn wel gezellig.

Nick da Prick | 03-05-06 | 21:27

@King
Ja hoor eens, ik heb nergens gelezen dat ze het over leeftijden of kloktijden heeft gehad, maar eenieder weet wat er bedoeld wordt. Ik zie het in mijn eigen woonplaats ook met verbazing aan. Jongelui die naar mijn inschatting soms nog wel, soms niet meer leerplichtig zijn, maar toch de godsganse dag en nacht op straat hangen.
Ik mag dan wellicht een oude lul zijn: in mijn schooltijd ging je van 08:30 tot +/- 16:00 naar school. Daarna kwam je thuis, je at, keek wat TV en ging tot een uur of acht aan je huiswerk. Dan keek je nog wat TV en ging naar bed. Als je mazzel had, was de school eerder uit en kon je nog wat buitenspelen.
Dat lijkt toch nog niet misschien op het programma dat helaas veel jeugd er op nahoudt? En dan maar klagen dat ze geen werk krijgen! Logisch, want als je niets kunt, wil niemand je hebben. En als je te beroerd bent om de handen uit de mouwen te steken al helemaal niet. Maar iets vertelt mij dat deze lieden ook helemaal niet wíllen leren of werken.

Chiant | 03-05-06 | 21:26

Kijk, da's nou typisch Rita: "jongeren horen niet op straat" (ik hoor de sleutelbossen alweer rammelen). Jongeren horen, buiten schooltijd, natuurlijk wel op straat (anders worden ze te dik; net als jij, Rita), alleen: ze horen zich een beetje te gedragen. En wat onze onderwereld betreft: daar moet natuurlijk ook gewoon worden afgerekend, net als bij Appie Heijn.

Maagzuur | 03-05-06 | 21:26

@Domper
Nieuwe nick genomen? Ik heb m'n hele scherm vól staan met vraagtekentjes in een ruitje. WTF. Vergeten te betalen voor het lettertype?

CoJoNes | 03-05-06 | 21:22

@Chiant 03-05-06 @ 21:18
Voor meer info, zie het Uli-feauteauf*ck topic ;-)

Dömper | 03-05-06 | 21:20

Verdonk heeft gewoon een stevige neuqbeurt nodig. Ik vind het een heerlik geil wijf, komt zeker door dat stevige no-nonsens-likopstuk-knipperlichtstandpunten houding van haar...

heerlik..

Piemelhoofie | 03-05-06 | 21:19

Verdoemme, nu gaat het in mijn voorbeeld natuurlijk wél weer goed. Na ja zie dan mijn post @ 21:09 twee na laatste zin bijvoorbeeld.

Chiant | 03-05-06 | 21:18

@Lijkie
Hela, wat is er veranderd? De accenten op letters worden ineens verminkt weergegeven! He met een accent wordt ineens Hé, bijvoorbeeld! Kan dat niet teruggedraaid worden?

Chiant | 03-05-06 | 21:17

@ Chiant
Met 'jongeren' bedoeld Verdonk mensen in de leeftijd van 12-18?
Ze vallen er in ieder geval onder. Dat spul zit nog op de middelbare school. Nou weet ik niet op wat voor school jij gezeten hebt, maar mijn middelbare school duurde zeker niet tot 23:00 uur. Dus wat wil Rita doen met de jongeren die rond 16:00 klaar zijn, uurtje huiswerk even eten, en dan?

King of controversy | 03-05-06 | 21:16

@brutus68 03-05-06 @ 21:10
Volgens mij is dat haar rookgordijn. Zolang men haar daar op blijft aanvallen, vallen de zwakke plekken niet op.

Dömper | 03-05-06 | 21:15

Jammer dat Verdonk zich laat verleiden tot dit soort populistische spierballenpraat, waarschijnlijk o.i.v. van haar campagneleider. Dit soort praat, die deels natuurlijk steek houden, werken alleen maar als en rode lap op haar tegenstanders, die op deze manier een vrij makkelijke stok in handen krijgen...

brutus68 | 03-05-06 | 21:10

ja hallo, wat kunnen ze er in 020 aan doen dan? moeten ze dan finnen gaan uitzetten?

Koekje-dr-bij? | 03-05-06 | 21:09

"Jongeren horen niet op straat maar moeten werken of studeren"

Nou, vooruit. Ben ik het een keer met er eens. Net zoals denk ik iedereen van boven de 30... Maar toch.

TM | 03-05-06 | 21:09

King of controversy 03-05-06 @ 21:00
En wat is daar mis mee? Als je niet studeert kan je beter gaan werken in plaats van je te vervelen op straat, anderen lastig vallen en in sommige gevallen vervallen tot misdadig uitschot

Fatwabuster | 03-05-06 | 21:09

@King
Ja ik lees iets heel normaals: jeugd die op straat hangt, niet studeert of werkt, veroorzaakt alleen maar overlast en draagt op geen enkele wijze bij aan de maatschappij. Dat moeten we niet willen. Ouderen moeten al langer doorwerken om de vergrijzing tegen te gaan, dan kan het toch niet zo zijn dat de sterke schouders en toekomst van ons land, de jongeren, bijdragen aan de afbraak van onze samenleving in plaats van de opbouw of instandhouding daarvan. Dat staat volledig los van arm of rijk. Zelf heb ik ook geen stuiver om aan mijn reet te krabben, maar ook ik voed mijn kinderen zo op.
En ja, rijken hebben nu eenmaal meer te besteden, meer keuzevrijheid. Zij betalen echter ook veel meer belasting. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik van mening ben dat rijke jongeren dan wél mogen klaplopen. Ook zij dienen bij te dragen aan de maatschappij. En nergens heb ik gelezen dat Verdonk een andere mening is toegedaan.

Chiant | 03-05-06 | 21:08

Hahaha, Rita. Zou ik ook doen. Als ik ook verbaal zo in elkaar werd geslagen door rutte, zou ik ook het pispaaltje van de klas, Cohen, even meppen... Heldin! ... NOT

bwahaha | 03-05-06 | 21:06

@gevallenverstand 20:54 Ik moet bekennen dat ik, Belg zijnde, het fenomeen Griffith niet voldoende kan inschatten - en waarover men niet spreken kan, daarover moet men zwijgen. Fair ben je wel, dat moet ik je nageven. Ik begin te begrijpen waarom de botte op je gesteld is. Helaas heb ik geen bonzo in huis. Bierworstje?

v Maerlant | 03-05-06 | 21:04

Veel goede en mooie reacties in wat nu nog een mooi voor-Verdonks 0031 is. Geniet er nog maar even van.

elten | 03-05-06 | 21:00

@Chiant
Ok het kwartje is gevallen

het witte schaap | 03-05-06 | 21:00

@ Chiant 20:54
Zij zegt dat jongeren of moeten werken, of moeten studeren. Ze steunt de kabinetsplannen van meneer Rutte, dus wat ze in feite zegt is dat kinderen met rijke pappies (en een enkele colunmist op GS, LdeLL) moeten studeren, de rest die dat niet kan betalen moet zich melden bij de poort van de fabriek.
Of lees jij soms iets anders in haar uitspraak?

King of controversy | 03-05-06 | 21:00

@witte schaap
Enclaves worden pas in Tomtom versie 6.0 opgenomen. Evenals de optie "route vermijden" naast "route via".

Chiant | 03-05-06 | 20:56

@King
Je kon geen inhoudelijke argumenten vinden om Verdonk te bashen?

Chiant | 03-05-06 | 20:54

v Maerlant 03-05-06 @ 20:46
Akkoord, veiligheid is normaal en daar hoeven we niemand dankbaar voor te zijn.

Niets aan de hand? We doen alles om dat zo te houden. (Leatitia Griffith word hier ook door iedereen omarmd, maar die LPF issues die ze hier moest inbrengen weren electoraal afgestraft, laat haar maar voorzitter worden, maar geef dat kind wat -kuch- vrijheid.)

gevallenverstand | 03-05-06 | 20:54

Chiant
Moet je je Tomtom eens nazien

het witte schaap | 03-05-06 | 20:52

"Jongeren horen niet op straat: De rijke jongeren mogen studeren/zuipen in de kroeg, de rest de fabriek in".
Die Verdonk is liberaler dan ik dacht

King of controversy | 03-05-06 | 20:51

Amsterdam, Helmond en Baarle-Hertog zijn geen Nederlandse plaatsen.

Chiant | 03-05-06 | 20:50

Ik vermaak me stiekem ook elke dag in amsterdam. Zeker tijdens de vakanties wanneer je bijna verplicht bent op straat in het zonnetje rond te zwerven. Zo'n bananenrepubliek kent dus ook zo zijn goeie kanten.

BlitzFlicker | 03-05-06 | 20:46

@gevallen verstand: Dankbaar moeten we zijn! Vrouwen kunnen veilig over straat!. Wat worden we door de medemens verwend! Waar leuteren we over? Niks aan het handje toch? Hoe doe je dat, Koenraad Elst lezen en er zo relax bij blijven? Zou me flink p m'n farmarekening schelen als ik dat ook kon.

v Maerlant | 03-05-06 | 20:46

@ het witte schaap,

Sorrie, sorrie, helemaal vergeten, kom er minder vaak, maar inderdaad, ook gezellig. Alleen....... architectonisch wel iets minder dan de rest...... excuus.

Nick da Prick | 03-05-06 | 20:46

@Nick da Prick
Ik mis Noord

het witte schaap | 03-05-06 | 20:43

Heee @boomklever2 ga zelf es lekker......een kogel opvangen

rosalie | 03-05-06 | 20:43

Amsterdam is de meest waanzinnige stad ter wereld. Ik fiets overal zonder me ooit onveilig te voelen, west, zuid oost, overal is het gezellig en lacht iedereen vriendelijk tegen elkaar.
Misschien met het mooie weer vandaag teveel mijn roze bril op maar serieus. Het is hier mooi, gezellig en veilig.... geen behoefte aan een ongezellige vvd-tuthola die hier angst komt importeren. Dan liever nog een buslading Marrokanen, die ergeren me een stuk minder dan Verdonk;)
Het leven is mooi!!
adios
DP

Nick da Prick | 03-05-06 | 20:41

Zeven hoe wou jij dit uitvoeren: Jongeren horen niet op straat maar moeten werken of studeren?

dictatuur invoeren? de gestapo op straat?

als er nu niet een bepaalde populaire wind had gewaaid had verdonk nooit in de race gezeten als kandidaat lijsttrekker

pink indian | 03-05-06 | 20:38

In 020 heeft Commissaris Nordholt altijd uitstekend werk verricht. Misdaadstatistieken werden jaar na jaar beter. Kuiper heeft hem uitstekend opgevolgd. Daardoor is de zaak niet zo uit de klauwen gelopen. De moordrate in 010 is ook hoger, maar kennelijk blijft het exporteren van ontevredenheid belangrijk. In het artikel over rellen tussen allo's en auto's stond dat de atmosfeer na Pim daar enorm toe bijgedragen heeft. Dat type rellen zijn hier dus niet.

gevallenverstand | 03-05-06 | 20:31

Mijn favoriete vakantiestek wordt mogelijk door een tsunamie verwoest en jullie gaan theedrinken in 020?

..zapper | 03-05-06 | 20:29

Mevrouw Verdonk is een zeer cababele Minister van Vreemdelingenzaken. Of je het nu eens bent met haar beleid of niet, het is in ieder geval een beleid dat uitgevoerd wordt en niet met alle (populaire) winden meewaait. Ik denk dat Mevrouw Verdonk het beste maar Minister kan blijven want ik denk dat ze van veel andere landelijke problemen als, gezondheidszorg, hypotheekrente, of studiefinanciering weinig kaas gegeten heeft.

Zeven | 03-05-06 | 20:29

ba·na·nen·re·pu·bliek (de ~ (v.))
1 [scherts.] kleine Midden-Amerikaanse republiek met een hoge bananenproductie
2 [pej.] land met instabiele politieke toestand

Volgens mij heeft Amsterdam geen grote bananenproductie??

freedom_of_speech_72 | 03-05-06 | 20:29

heeft verdonk wel een jeugd gehad ?

pink indian | 03-05-06 | 20:29

Zelf heeft haar zaken ook perfect op orde...

da wizard | 03-05-06 | 20:26

@Rechtse_Rukker 03-05-06 @ 20:18
Da's mooi vlunkiaans gesproken.

Dömper | 03-05-06 | 20:21

jij hebt hem door rukker, verdonk is gewoon een wandelende vormvout

pink indian | 03-05-06 | 20:20

De VVD is een grote maffia/aivd verzameling. AIVD en maffia is onlosmakkelijk met elkaar verboden hoorde ik gister op TV. Vandaar ook dat Endstra vermoord is want die begon uit de school te klappen en de AIVD luisterde mee. Al die grote vastgoed handelaren hebben allemaal contacten met Holleeder zo bleek maar weer en heel toevallig zijn dat nou invloedrijke VVD'ers. Die Holleeder komt trouwens gewoon weer vrij hoor maak je daar geen zorgen over. Iedereen en alles is omkoopbaar met geld desnoods voor tientallen miljoenen, de man zwemt in het geld.

Rechtse_Rukker | 03-05-06 | 20:18

Die Maarten van Poelgeest in het college......

... ik dacht dat Bonfire in een wei bij Veghel stond.

Gain Style | 03-05-06 | 20:17

Wat wil je ook met Marijke Vos als wethouder

het witte schaap | 03-05-06 | 20:17

t is altijd keihard lachen met die rooien... zo wilde kohler van de wibautstraat een boschpad maquen. Mwoehahahaha.

superjan | 03-05-06 | 20:17

een zilveren kogel door het hart Lucas

boomklever2 | 03-05-06 | 20:16

Lijkt me een goed plan als Rita in een bananenbar gaat werken.
En poot dan die bananen in de gangbare opening hiervoor nl. haar grote mond.

volgens mij kan verdonk beter minister president worden in china

pink indian | 03-05-06 | 20:14

Natuurlijk is er geen relatie tussen Holleeder en Neelie, maar het is een beetje vermoeiend dat de VVD poot aan de gtond probeert te krijgen met aanvallen. Stel eerst orde op zaken in je eigen club!

gevallenverstand | 03-05-06 | 20:12

Ach een paar gangsterdoden per jaar, is topentertainment en niemand die er echt last van heeft. Liever dit soort doden dan de doodsstatistieken met dan roofmoorden en willekeurig straatgeweld.

pieterjan | 03-05-06 | 20:12

U had gebeld?

Lucasdelinkselul | 03-05-06 | 20:05

vinque 03-05-06 @ 19:59
Vrouwen kunnen veilig over straat, er zijn geen no-go areas (mij bekend).
Merkte Rita nog iets op over de relatie gangstermoorden en Neelie?

gevallenverstand | 03-05-06 | 20:05

ik ga alvast een Volkert bellen

boomklever2 | 03-05-06 | 20:03

Zoiets gaat natuurlijk botsen. Wat is politiek toch onberekenbaar.

Nemo | 03-05-06 | 19:59

@gevallenverstand
relatief tov wat? Monrovia?

vinque | 03-05-06 | 19:59

En wel 100 (hon-derd) VVDers die er op afkwamen!

gevallenverstand | 03-05-06 | 19:59

ja Amsterdam gaat iig naar de haaien de komende 4 jaar... Ach ja, elke stad krijgt de bestuurders die het verdient....

Quadrofoglio | 03-05-06 | 19:57

Ja we hadden hem al gehoord. Het grappige is dat Amsterdam relatief veilig voelt We hebben eerder met een bananenminister te maken.
Overal is er wel een georganiseerde misdaad die hun duurstere zaakje afwikkelt.

gevallenverstand | 03-05-06 | 19:56

Burger maar in, burger maar uit, ja zo gaat ie goed...

Van Baalen | 03-05-06 | 19:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken