
Al sla je ons dood. Wij zouden het niet weten. Geen flauw benul. De onverlaten die sinds januari ruim twintig autobranden in Utrecht op hun geweten hebben, zegt u? Nee, daar kunnen we u niks over vertellen. Goed, hier en daar laten de boys een
filmpje achter. En nu en dan staat er een profieltje met wat
footoo's (
spiegel) op het internet. Maar om dat nu meteen bewijs te noemen voor eventuele betrokkenheid bij de branden. Dat gaat de politie
begrijperlijkerwijs véél te ver. Wij adviseren bewoners van KanalenEiland/Lombok Zuilen/Tuinwijk e.o dan ook dringend hun wagentje voortaan maar gewoon buiten de stad te parkeren. Vervelend, maar het is niet anders. Jammer maar helaas. Tegen zulke slimme anonieme vandalen valt gewoon écht niets te beginnen...
Reaguursels
Inloggenmafkees van 16 krijgt 40 euro zakgeld per maand
mafkees van 30+ krijgt 2000 euro zakgeld per maand
wie zou jij op de bon slingeren?
kan iemand mij uitleggen hoe het komt dat ze zulk tuig niet kunnuen oppakken en als ik door een rood stoplicht loop dat er dan een mafkees naast me staat om een preek van een half uur af te steken?
Oh w8 laat maaer domme ik terwijl die smeris naast mij staat doe ze dit natuurlijk dus heeft die arme wetsdienaar helemaal geen tijd voor hun
Zijn dit nou gangster nazi's ?
Ja en waar gaan we allemaal op stemmen jongens?????, Rita of Geert natuurlijk!, vinden ze dat ook nog vreemd dat je daar op wil stemmen......
sjonge, dat profieltje van hem :lol:
Wat een kneus zeg :s
Zijn die tieten van die Britse zo hard gegroeit door die nucleaire staven?
@FlippaJackDenHaag
Dus eigenlijk gewoon een zeer trieste situatie..
dus om een lang verhaal, kort samen te vatten kan ik zeggen dat Schilderswijk , vergeleken met de andere (probleem)wijken, de godfather is van de criminaliteit (niet dat we er op trots zijn, want het is dagelijk gebruik geworden -> is dagelijks gebruik, dus normaal
Oja, de laatse paar jaren (hooguit 5) is de criminaliteit in opkomst in een aantal wijken (vooral uit de grote steden). Neem bijvoorbeeld Overvecht. Dat is pas de laatse jaren in '' het nieuws ''. De berichtgeving is dan vooral in de vorm van; '' Overvecht gevaarlijk '' of '' steeds meer criminaliteit in overvecht ''
Maja, wat jullie nou eens moeten inzien is dat de schilderswijk al jaren problemen heeft met criminaliteit (met jaren bedoel ik decennia's).
Wat mij stoort is dat andere wijken opeens denken dat zij gevaarlijk zijn, dat ze in een ghetto leven, dat ze van de straat zijn e.d
Maar schilderswijk heeft dit al decennia's lang en '' wij '' (algemeen gesproken over jongeren in schilderswijk) zitten er niet echt achter om stoer ermee te doen dat we gevaarlijk zijn ofzo in tegenstelling tot andere wijken. (niet dat ik wil beweren dat wij gevaarlijk zijn, want 1 kind van 13 met een 9mm is even gevaarlijk als een volwassene met 9mm) . En als de media hierover dan gaat bericht geven, is het juist wat de jongeren willen'' aandacht ''
Slimme jongen uit schilderswijk
De foto die U ziet is een foto die is gemaakt in Den Haag. Namelijk de honkplein in schilderswijk.
Dus niet denken aub dat er zulke mensen bestaan in Utrecht. Hou jezelf niet voor de gek aub. De echte gekke mensen komen uit Den Haag, en die foto is voor mij het '' levende '' bewijs
DENHAAAAAG
Wat een geweldig speurwerk van Geen Stijl.
Iedere halfzachte puber die een foto van zichzelf naast een uitgefikte auto op internet plempt is dus gelijk maar een brandstichter?
God verhoedde dat de Brusselmansen van deze aarde ooit ook maar enige invloed krijgen op ons rechtssysteem.
kut marokanen
Ja, die vierkante zonnebril wordt het echt helemaal in Zomer '08 bij de finnen.
driewerfzucht
@PornoSjon, het artikel over het Rondom10 verhaal raakt kant nog wal natuurlijk.
Het zijn cijfervergelijkingen in de trant van 'Van softijs ga je dood, want in de periode dat verkoop van softijs stijgt stijgt het aantal mensen dat een fatale hartaanval krijgt ' en 'In academische ziekenhuis is de zorg het slechts want daar vallen de meeste doden'.
Het feit dat jij geen benul hebt dat er NL wel degelijk zwaarder wordt gestraft zegt voldoende, want de 'criminaliteit' daalt in jouw oog dus niet!
Zware Guy | 04-06-08 | 22:36
En wie moeten dat gaan uitvoeren?
De onderknuppels van Heil Hirsch?
Nein danke!
Tja en al die achterlijke Riff-berbers hebben allemaal een Marokaans paspoort, net als hun ouders. Wat zijn nou in godsnaam de juridische beletsels om deze mensen (als ze minderjarig zijn ook de ouders) hun Nederlandse Nationaliteit af te nemen en als ongewenst vreemdeling het land uit te zetten?
Serieus: wat is het probleem hier?
Trouwens: Ik ken genoeg linkse kerk fanatici die waarschijnlijk volslagen in de war raken van Mocro's die de Hitlergroet brengen. Immers, die arme Morco's zijn juist het slachtoffer van de fascistische blanke maatschappij toch?
Ik hoop van ganser harte dat die linkse kerk predikers, net als de NSB'ers in 1945 en 1946, ter vereantwoording worden geroepen voor hetgeen ze hebben aangericht.....
Het zullen gvd je kinderen maar wezen,zooitje tuig.
PornoSjon | 04-06-08 | 22:55
Je weet dus al wat ik lekker vind.
-weggejorist-
@azijnseikerT Wat wil je dan wel?
Ik wil jou verslaan in een lego-tweekamp en dan over je heen pissen als ik gewonnen heb.
In 2010 komt de glorieuze dag dat ik EINDELIJK weer op Geert mag stemmen...
Marokanen moeten maar het land uit
PornoSjon | 04-06-08 | 21:55
Zullen we het maar laten bij je opmerking " ik wil de wereld niet beter maken" ....
dat zegt wat mij betreft alles. Wat wil je dan wel?
@PornoSjon | 04-06-08 | 21:55
Enigszins off-topic, maar het klopt zekers: strengere straffen, en zeker langere gevangenisstraffen, vormen een grote bijdrage aan een veiliger maatschappij. In Nederlands gonst helaas de politiek-correcte mythe nog na dat strenger straffen niet werkt, de feiten bewijzen het tegendeel.
www.hetvrijevolk.com/?pagina=5997
Noord-Afrikaanse heaumeau's? Hoe kan dat nou?
Zijn normaal toch altijd van die lieve jongetjes.
Kan het woord "Kanker" nu eens achterwege blijven ?
Krachttermen genoeg lijkt mij.......
-weggejorist-
Ik kan er ook geen bewijs in vinden, maar dat doet er niet toe, toch?
Hmm politie heeft het te druk met op bank hangen & zoutjes knagen. als ik word goedgekeurd word ik wout.
Tjek die runnar man gek! Vet kewl!
@PornoSjon: Punt 1 t/m 3 laat ik maar even voor wat het is, punt vier is natuurlijk heel erg welkom. Je kunt een gedetineerde altijd nog eerder naar huis sturen bij goed gedrag, maar het hoeft niet standaard te zijn. Even over punt 1,2 en drie, meen je dat nou écht? Ik geef er geen oordeel over, maar ik vraag het me wel af.
azijnseikerT
Nee lagere straffen leiden tot een betere maatschappij? Ik denk dat hogere straffen wel zin heeft, niet voor rehabilitatie dat klopt, maar gewoon om het oog-om-oog principe. Ik wil de wereld niet beter maken, ik wil de moedige en eerlijke man meer gevoel van erkenning geven en dat doe je door valsspelers te naaien(vroegah deed je dat door mensen kaal te scheren en dan was het volk weer happy). En nu hoor ik je denken, ja maar hoger en vaker straffen kost meer centjes. Ja dat klopt en daarom moeten er ook werkkampen(zie vorige post) komen die voor de baten moeten zorgen haha. Er komt een referendum: welk wereldwonder moet er worden gebouwd in de werkkampen: A. De Piramide van Ede B. De hangende tuinen van Apeldoorn of C. De kolos van Den Bosch.
Staan ze nu met de rechter arm omhoog ????
Zet de tijd eens even 65 jaar terug. Benieuwd naar de reactie van het toen heersende gezag.....
Wedden dat er geen bij zit die gewoon Kees of Jan heet?
Karel Martel @21:41
Haha. Soms weet ik echt niet of ik nou moet huilen of juichen om het optreden van de politie. Ergens in mijn achterhoofd rinkelt er wel een belletje dat zulk soort handelen van de politie uiteindelijk ons zelf ook wel eens zou kunnen opbreken maar komt tijd komt raad, het probleem moet worden uitgeroeid aan de wortel, daar wil ik zelf dan als het er op aankomt eventueel wel een ader voor laten.
@ reaguurders: doe's onderscheid maken tussen multiculturaliteit en multiculturalisme
PornoSjon | 04-06-08 | 21:41
Dat is ook een prbleem, dat mannetjes zoals jij deze kolerezooi aangrijpen om hun gore fantasie de vrije loop te laten gaan. Maar dat komt ook aan de beurt, 'First Things First'.
Prutlip.
openbaarminiserie | 04-06-08 | 21:36
Er loopt nu ook een aanklacht tegen die kloodtzakjes voor zware mishandeling. Ze gooiden fietsen voor een (rijdende) pliesiemotor (AT5 teletext 113).
@Fleauxe
Ik heb zelf een aantal oplossingen voor deze problemen die niet veel geld hoeven te kosten:
1. Voer een nieuwe soort elite corps op(geen ME) buiten de bestaande agenten om. Andere kleur uniform, betere tools etc. en een license om te mogen beuken.
2. Mensen onder de 30 die geen baan hebben of uitizcht op en lichamelijk niks mankeren, mogen "verplicht kiezen" voor of een baantje in de zorg of een werkkamp waar ze mogen bouwen aan een Nationalistisch megabouwwerk zoals een mount-rushmore achtig iets.
3. Bejaarden krijgen een strippenkaart met daarop 3 strippen, als ze bijv. voorkruipen bij de bakker, zeuren over de hitte of in hun broek pissen in het openbaar dan moeten ze verplicht naar een bejaardeneiland(Ameland ofzo).
4. Alle straffen factor 3, schaf dat 1/3 aftrek af. En alle rechters van nederland moeten verplicht naar nationaal museum de beleving, waar hun dochter wordt aangerand, het vrouwtje voor kankerhoer wordt uitgemaakt en meneer de rechter zelf wordt onder gespuugd. Tis maar een museum met acteurs, maar misschien leren ze er van.
Heb ooit eens zo'n rifrafje hier in de buurt (020-N) zien poseren voor een 3e-hands BMW. Foto's waren zeker voor de achterblijvers, in de achterbuurt van Afrika (Rif). Moest ik aan denken toen ik dat filmpje en die Partypeep-foto's zag. Zelden zoveel mislukte rukkertjes gezien. Nog nooit sex gehad. En terecht.
Oh ja, vergeet nog een 'Hoera voor de pliesie' bij die laatste post. Nu de Utrechtse politie nog.
uhmmm........... hoi...............
Haha, dat dan weer wel!
Juten worden door scooterboys vervolgd omdat ze excessief geweld zouden hebben gebruikt. Tja, als je op je scooter door raced als de juten je willen aanhouden kun je wat mij betreft klappies verwachten hoor.
www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008...
Nederland heeft de beste pliesie van de hele wereld!
(als je een crimineel bent)
azijnseikerT @21:28
De doodstraf heeft een vrij sterk gedragsveranderend effect dus lul niet zo slap.
@Michiel Meer: Als je doelt op het feit dat het vergoeden van vrijwillige remigratie een flinke aderlating kan betekenen dan kan ik daar niets op zeggen. Dat zou doorberekend moeten worden met correctie van de afnemende kosten als gevolg van de vertrekken. Maar Nederland is rijk genoeg om dit te kunnen doen, dus don't worry. Verder denk ik dat je je verkijkt op het groepscultuurtje, die staan niet voor lul als in een oranje overall moeten schoffelen. Dat geeft ze een zekere vorm van status en zo zien ze elkaar nog eens. Die opleidingstrajecten zie ik wel zitten mits dit op eigen verzoek plaats gaat vinden. Geen halve achtervolgingsprojecten van de geytenwollen sokken. Laat de kinderen tot óns komen, en doen ze dat niet dat zoeken ze het maar uit.
PornoSjon | 04-06-08 | 21:09
Buiten het feit dat elke huis-tuin-en-keuken psycholoog inmiddels weet dat straffen niet tot grote gedragsveranderingen leidt, moet je ook nog zorgen dat de pakkans groot is. Anders heeft wat jij voorstelt NULL effect.
Ook deze vernaffering hebben we te danken aan die babyboomers die alles makkelijk gekregen en opgemaakt hebben en nu ons toch al karige leven nog verder verzuren met hun achterhaalde ideeen.
@ -Michiel Meer- | 04-06-08 | 21:20
Ik werk bij een grafisch bedrijf, en je wilt niet weten hoeveel van die onzin (multikul) rapporten ik al voorbij heb zin komen, en tegen welke bedragen wij dat mogen drukken, zit er een tekstfoutje in, of klopt een grafiekje niet? Mwah, dan drukken we het toch nóg keer!
Wat een tam debat hier. Er zou maar 1 straf moeten staan op:
- terrorisme
- het niet bestrijden van terrorisme omdat je politieke baas dat zegt
- het heulen met de vijand zoals de politieke baas dit doet.
Vive la revolucion.
deze foto is al 3 jaar oud en in denhaag schilderwijk is het gebeurt dus niet in utrecht overvecht.
@LibertasSimplex | 04-06-08 | 21:02 : Ciao! Tot de volgende keer.
@KaKeL Kees | 04-06-08 | 21:08 : Wát weten jullie nu wel?
@PornoSjon: Dat zijn goede vragen. In hoeverre hebben de problemen met de multi-culturele samenleving te maken met de individualisering van onze samenleving? Hufterigheid moet je altijd aanpakken, en afstraffen. In het geval van de hooligan zou ik een voorstander zijn van het eerder toepassen van een levenslang stadionverbod en een meldplicht bij de politie. Mensen die zichzelf niet kunnen bedruipen en dan maar kiezen voor een uitkering i.p.v. betaalde arbeid kiezen voor een leven van middelmatigheid en sociale isolatie. Laat het nu zo zijn dat onze niewe Nederlanders meestal tezamen met deze Tokkies in één wijk wonen dus het is van groot belang dat daar iets aan gedaan wordt. Al was het alléén maar omwille van de voorbeeldfuctie.
-Michiel Meer- | 04-06-08 | 21:15
Flikker op, we doen lekker nix.
Vuile teringcommunist.
@datgezeik | 04-06-08 | 21:10:
Er zit een projectleider op en die moet ook weer beoordeeld woorden, en dat natuurlijk in een rapport dat weer wordt vormgegeven en gemaakt door een grafisch bedrijf, een fotograaf en een schrijver.... eigenlijk valt die 2.6 miljoen nogal mee. en het moet op, want als de 2.6 niet op is, dan is er minder gedl nodig voor een vervolg project, dat is niet slim.
@Fleauxe | 04-06-08 | 20:08: elders kunnen zoeken? Hoe bedoel je, de meeste van deze jongeren waar je op doelt hebben een nederlandsch paspoort, gedragen zich ook niet anders dan hun neederlandsche soortgenoten (alleen niet tijdens, voor of na het voetballen) Uitzetten zal niet gaan, juridisch niet. Probleem jongeren een oprot premie geven voor repatriëring in bijv. land van hun ouders heeft financieel absoluut geen zin.
Strenger straffen heeft wel zin, maak er maar weer een mooi project van, reltrappend tuig niet 3 maanden maar 3 jaar lang hun wijk schoon laten houden, 's avonds huisarrest, verplichte opleidingsprojecten met strikte eisen. Tuig heeft geen zin om voor eigen tuig voor schut te staan, opsluiten helpt niet, zware straffen en sancties in de wijk, op straat dat helpt.
@appeltaartislekker | 04-06-08 | 20:18 Mijn reactie was wat cynisch - jaren '70 opbouwwerkers-praat. In Nederland treedt de politie al lang niet meer op tegen dit tuig; niet omdat de individuele agent dat niet wil maar vanwege de verkankerde sfeer in het korps. Quota halen met bonnen schrijven doe je zo makkelijk mogelijk: bij de werkende kaaskop dus. Optreden als wout mag niet tegen het echte gajes en bovendien moet je dan anoniem gaan wonen want als het tuig je kent pakken ze je vrouw en kinderen als jij gaat werken. Er één in het toilet van de discotheek een doorgeladen kanon in z'n muil steken en dreigen de trekker over te halen helpt - maar je kunt dat ook maar 1 x doen als je geloofwaardig wilt blijven. En schieten mag (gelukkig?) niet.
.
Ik heb het hier al -tig keer gepost: een Marokkaanse vriendin uit Rabat, dwz eentje die niet uit de achterbuurten kwam, stelde bij een bezoek in Nl al een ding vast: als je dit rif-tuig (haar tekst) onder de duim wilt houden, moet je hier enkele tientallen Marokkaanse agenten naartoe halen en volgens de Marokkaanse "praktische wetgeving" laten werken. Binnen een maand is het probleem opgelost, maar je mist ineens wel voorgoed een kleine 200 kudt-Amsterdammertjes en in Utrecht zal dat niet veel minder zijn.
.
Maar omdat in NL de praatcultuur al zo ver is ingerot dat een "Interdepartementale Werkgroep Cartoonproblematiek" geen grap meer is maar realiteit, gaat dat er dus nooit van komen. Pas als de volgende, mogelijk Islamitische, wèl daadkrachtige macht aantreedt, wordt het probleem aangepakt.
En dan wel ten koste van onze vrijheid. Dus ben ik (daar gaan we weer) al lang weg uit NL. Soms in de buurt, zoals nu - en vrolijker word ik daar niet van.
2,6 miljoen voor in totaal 20 van die straatcoaches? lekker uurtarief!
@Fleauxe
Laat ik eens advocaat van de duivel gaan spelen. Wat vind jij van de oerhollandsche voetbalsupporters die de binnenstad vernielen? Of van de oerhollandsche kampers, of de oerhollandsche "ik laat me lekker afkeuren" uitkeringtrekker? Je moet het breed trekken en niet inzoomen natuurlijk, ik vind dat als jij met je Opel Astra bijv. een blikje cola uit de auto gooit, net als in Amerika een boete van over de 1000 moet krijgen, dan leer je dat tyfus gedrag wel af.
-weggejorist-
heerlijk... nuanceren... hahahaha...
op een scooter rijden is het zelfde als benen naast elkaar en schijten maar. Scooter=Wc
@ Fleauxe nouja, als ze dus twee paspoorten hebben kan je ze voor de keuze zetten of je bent nederlander of whatever. Maar niet allebei. Of je wilt in onze 'individualistische' cultuur leven of in jouw 'collectivistische'. Beide kan simpelweg niet. Kiezen ze voor het eerste: ja, dan moet er samen hard gewerkt worden om ze te helpen aanpassen. Dus wat jij aangeeft. Ben er trouwens ook een voorstander van om die imams ed aan te pakken/controleren. Anders leren wij ze overdag het een en 's avonds van de imam weer heel wat anders. Is ook zo verwarrend allemaal! Maar loop je te kutten en doe je je best niet: wegwezen! En als ze toch voor de "andere" cultuur kiezen, nouja, dan maar direct weg! Ik snap wel dat dit weer een hele lange weg is en dat het voor een overgroot deel al wel duidelijk is wat ze liever willen, maar je moet toch ergens beginnen he. Moet trouwens gelden voor iedereen die hier komt wonen vind ik. En idd, de overheid mag nu wel eens gaan doorpakken. Geaai helpt echt niet, integendeel!
Die leipe Mocro flavor....
@Renos2 | 04-06-08 | 19:40
Dat kan jij wel vinden, maar mijn belasting (dat steeds meer wordt ingehouden door die K*T Boskabouter met zijn rode muts) gaat naar die ghetto's. Want daar zitten de problemen, en problemen kosten nu eenmaal geld. Als voorbeeld: In de gemeente Wassenaar wordt het geld alleen maar binnengebracht....
Fleauxe | 04-06-08 | 20:52
Ja, hoe moet ik dat nou kort zeggen. Weinig tijd. Een oprotpremie is imo niet verenigbaar met het beginsel van Nederlander zijn.
Met je goedvinden hebben we t er later missch nog weleens over.
Groet,
plop
Grimlach | 04-06-08 | 21:01
hirudinea ies autistisch.
@hirudinea | 04-06-08 | 20:39:
ies integrasie
Fleauxe | 04-06-08 | 20:56
effe serieus, als StaatscommuniSten als -michelnogmeer- smeken om harde maatregelen 'om de boel bij elkaar te houden'....
...
Lekker laten ontsporen, zijn we er snel vanaf.
Tja, iedereen kan schreeuwen en brullen wat 'ie wil en al dan niet cynische grappen maken.
Feit blijft dat ieder volk de regering verdient die het tolereerd.
@Miretra: That's me!
@datgezeik: Turken meestal wel, en Marokkanen per definitie.
* mompeld iets over af en schieten *
hebben die 2e/3e generatie eigenlijk een dubbel paspoort?
De lieverdjes van Ella Burka!
LibertasSimplex 20:40: Gheghe, godvergeten moeilijk onderwerp hé? Ik zit nog niet helemaal vast, maar het einde is in zicht. :D Waarom zie jij een oprot-premie geven aan een Nederlander als onethisch? Ik was net nog vergeten te schrijven dat je ook veel aandacht moet besteden aan het wereldbeeld van die jongeren. In de cultuur die ze gewoon is bestaat er bijvoorbeeld niet zoiets als individualiteit, daar zou je aan moeten werken met ze. Verder zou het goed zijn om ze eens wat meer kennis bij te brengen m.b.t. onze democratie en het bijzondere van onze vrijheden. Er moet een tendens komen waarin twéé dingen voorop staan; 'je bent méér dan welkom als je je aanpast aan de wet'. Als je die jongeren alleen spreekt hebben ze echt wel andere dromen dan alleen het zetten van een goede kraak. Het is die verdorven groepsdynamiek in combinatie met een thuisfront dat het bloed van de Nederlander wel kan drinken. Dat is een bijzonder lastige zaak. Als jij niet wilt uitzetten dan moet je wel héél erg veel gaan aanpassen. Veel meer geld naar het onderwijs en nieuwe lessen ontwikkelen speciaal gericht op de maatschappelijke spanningen die er nu zijn, er valt nogal wat te bespreken. Verhoog uitkeringen van mensen die zich inspannen om daadwerkelijk kennis te nemen van de samenleving, dat moet je dan extra stimuleren. Ik ben er niet zo'n enorm voorstander van, maar als je niet gaat uitzetten moet je de zeilen wel met bijzonder veel kracht bijzetten. Het mag dan wel een moeilijk onderwerp zijn, ik blijf er steevast van overtuigd dat we hier uit kunnen komen.
als 'vrinden' uit elkaar gaan
Fleauxe | 04-06-08 | 20:35
Optimist!
Fleauxe | 04-06-08 | 20:27
Uitzetten kan normaal gesproken niet inderdaad. Zou in mijn ogen ook meestal verkeerd zijn. Oprotpremies ben ik ook niet voor. Een oprotpremie aan een Nederlander bieden vind ik immoreel, al snap ik je wel.
Terreur keihard de kop indrukken, en als ze genade roepen een kop lauwe thee met geitemelk, om maar es met Orange te spreken.
Verder kom ik niet op dit onderwerp. Jammer genoeg.
@HP de Tijd lezer!
Ik kan je met een hele grote zekerheid vertellen dat het betere sloopwerk(bijv. bushokje ingooien) nog altijd door de asociale Nederlanders(FC-Utrecht supporters) wordt gedaan. Marokanen zijn weer sterker in het inbraak en tasjesdief circuit en het hele opzichte baldadigheid gebeuren. En wat me vaak opvalt is dat mensen die schreeuwen dat ze trots op Holland zijn, nooit in een musea komen of uberhaubt eens verder kijken dan hun eigen kansloze straatje cq dorpje. Ik denk dat je in Nederland een hoop problemen kan oplossen als je meer uitkeringen gaat intrekken en geboortebeperking gaat invoeren btw.
Mocro's en Skinhead die gebroedelijk de hitlergroet brengen?
@OPLICHTER:
juist! puch maxi met een dikke 13-13, leo uitlaat en malossi filter, racen maarrrr
@Sjon
klopt als een bus... dus over 20 jaar is het daar raak. concentraties sociale woningbouw werkt gewooon niet
@Miretra: Er is weldegelijk sprake van schuld 'onzerzijds' , met name in de aanpak van de eerste generatie moslimse gastarbeiders. Men had op zijn vingers kunnen uittellen dat een substantieel deel van deze groep, op z'n minst, zou overwegen zich hier permanent te vestigen. Er is toen niets gedaan aan het duiden van het belang van integratie, dat is ook niet gedaan toen het wél evident was dat vele gastarbeiders zouden blijven. De overheid dacht dat het mongooltjes waren die je niets kon bijbrengen en de werkgevers waren te zuinig voor een goede taalcursus voor die mensen. Enfin, we hebben dus wel iets van schuld. Maar dat mag geen reden vormen om baldadig tot zware geweldsdelicten te plegen, nooit! Alleen gelet op dat kleine stukje schuld van 'ons' denk ik dat een oprot-premie het beste werkt. Of laat ik het zo zeggen, laten we met tegenzin als 'vrinden' uit elkaar gaan.
-weggejorist en opgerot-
Het is allemaal heel simpel, heren reaguurders. Met deze al dan niet verkeerde Hitlergroet, laten zij hun superioriteit aan ons zien. Wat wij witneuzen niet mogen, mogen én doen zij wel en... ongestraft! Deze groep zal ten alle tijden met rust gelaten worden met als doel: slopen van ons mooie Nederland. Wij zijn de bange poeperTs die in het publieke domein niets meer hebben in te brengen; uitsluitend op internet!
Stom... ik vergeet Woutertje draaikont... kom er maar bij..
@LibertasSimplex: Ik geloof oprecht dat je met het uitzetten van de/een harde kern (zegge 150 man) een momentum kun scheppen om deze jongens echt aan het denken te zetten. Welke kant willen ze op? Op straat blijven hangen of naar school/ werk. Ik denk dat deze jongens denken of wordt wijsgemaakt dat ze al verloren zijn, dat lijkt me de enige verklaring voor dit gedrag. Ik hoop dat iets of iemand ze duidelijk kan maken dat ook maar het kleinste gebaartje van goede wil genoeg kan zijn om alle welwillendheid van de oelander terug te winnen. Los daarvan staat de juridische kant van de zaak, kún je de jongeren wel uitzetten? Moet je ze dan eerst de Nederlandse nationaliteit afnemen en kunnen we dat wel doen bij deze jongeren? Als dat niet lukt denk ik dat mijn idee van oprotpremies het beste werkt. Je kunt wel in de repressiehoek blijven alleen dat gaat op den duur van de sociale cohesie tussen allochtoon en autochtoon . Of wat daar nog van over is momenteel.
Tom Cruise... kom er maar in...
Zuilen-Noord YO mijn buurt dus kan er over meepraten, 25% op de allo-meter haha. Wat mensen wel moeten weten is dat Utrecht probeert wijken als Zuilen op te knappen met koop woningen en duurdere huur en vervolgens die mensen naar Leidsche Rijn gebied weg te stoppen "uit het zicht". Dus mensen, koop vooral een huis in Leidsche Rijn, super investering!
4-e macht kom d'r maar in, savonds afknuppelen, helemaal de touwtering slaan en vervolgens kopje thee aanbieden.
Werkt echt het beste...
Heb u lief mijn Medeland!
Fleauxe | 04-06-08 | 20:08
Idd, niks reguleren, escaleren!
Of is het ons probleem?
Nou dan.
Hoe meer uitgebrande auto's hoe minder snelheid's bonnen, des te moeilijker het quota... we hebben een incentive .... oppakken die finnen
Op je 26e je voortbewegen op je brommert is toch wel behoorlijk sneu. Die auto's in brand steken is dan ook frustratie afreageren op diegene die zichtbaar succesvoller zijn.
@leopold| 04-06-08 | 20:08
nutteloze opmerking, pure spam
@Beëlzebul | 04-06-08 | 20:18
daarvoor zijn camera's uitgevonden, maar de politie gebruikt hem helaas voor het verkeerde doel: bekeuringen.
@Patrick Zweedsey | 04-06-08 | 19:59
"de stok erover, en hard aub"
De stok er in, en droog aub.
Als roomblank kind begaf ik mij ook altijd bij brandende of afgefikte troep. En we reden uitgevijlde Puch maxi. Het is gewoon geen bewijs.
-1 Finnen
Fleauxe | 04-06-08 | 20:05
Het verbaasde mij ook. Je zou toch zeggen dat het erin rammen van discipline zou moeten werken. Zal wel iets te maken hebben met het verschil tussen binnen Glenn Mills en buiten de werkelijkheid.
Uitzetten van tweede of derde generatie watdanooks, daar kan ik moeilijk voor zijn. Alleen soms, of in enkele gevallen.
Ja, en wat wel. Repressie, pliesies erop los en voor de rechter die hap.
Verder weet ik het dus niet.
De politie moet die lui gewoon onopvallend gaan volgen dan zijn ze wel te betrappen.
Maar de politie heeft daar natuurlijk gen personeel voor vrij,die zijn allemaal te druk hun bonnen quota aan het inhalen vanwege de stakingen eerder dit jaar.
@ Vraagstaart : Je kan het volledig sarcastisch bedoelen, of je meent het wat je zegt.
Opzich geef ik je wel gelijk, want er zit zeker een punt van waarheid in, je kan mij ook niet wijsmaken dat deze jongens zich gelukkig voelen, ze voelen zich minderwaardig en gaan dit soort dingen doen, erg ? mwa.. nee, je bent minderwaardig als je dit soort dingen doet. Zeker als je er ook nog eens mee te koop loopt.
Geef ze meer tijd, meer geld ?
Liever niet, de inburgering is ruim 30jaar geleden al van start gegaan, je zou dan toch verwachten dat de ouders van deze ''kids?'' hun kroost wel een beetje in de hand hebben, en dat ze geleerd word dat dit fout is.
Vreemd genoeg zie je meer filmpjes en foto's op internet opduiken van BUITENLANDSE! (want ja, dat zijn ze gewoon) kinderen dan van Hollanse kinderen die zich misdragen.
En als je al een filmpje zit van Hollandse kinderen die zich ''ernstig misdragen'' is dat ze zich vermaken met een trekker en een stuk touw op een rustige zondag, of om en nabij het nieuwjaar, klompen en carbiet schieten. ''wat erg''
Je ziet en hoort meer provocerende buitenlanders (op een vaak erg dreigende manier) op internet, en niet alleen op internet, maar ook in de allerdaagse maatschappij, op straat, waar ook nog oude oma'tje en opa's rondlopen.
Die ook zien hoe het land waarvoor ze met eer hebben gevochten naar de klote geholpen word.
Ask my grandpa.
Als je dat gewoonweg ontkent, ben je wel erg zuur hoor.
En Nederlandse jongens misdragen zich ook heus wel op een erge manier, bekijk het alleen eens procentueel.
Number don't lie you know..
@vanrechtsheeftvoorra ... jij luistert arrow rock radio of ben je soms jeroen van inkel?
Krijg de kolere.. die gasten zou je toch 15 minuten onder water willen dompelen..
@T.O.N.
done
kijken of ze er iets aan hebben
-weggejorist-
Het zijn me een stel computeranalfabeten bij mekaar. Twordt tijd voor een nieuwe generatie die wel weet *kuch* hoe het werkt. ...
@MichielMeer: "Problemen zijn helemaal niet erg, reguleer het goed en bestrijd keihard de excessen ." Ja dat is mooie retoriek, maar hoe geef je die keiharde aanpak vorm dan? Ik mag toch aannemen dat jij ook wel inziet dat sommige jongeren het beter elders kunnen zoeken?
LibertasSimplex 20:00: Joh, daar kijk ik van op. Dat mag heel erg spijtig heten omdat die methode natuurlijk wel op een deugdelijke filosofie stoelt. Heel erg jammer, dan weet ik eigenlijk ook niets anders meer te bedenken dan het uitzetten van de harde kern. Of had jij nog iets ter overweging?
Mij lijkt auto's in brand steken net zo kwalijk als 30 jaar veelplegen. Dusseh...
@monsterrr | 04-06-08 | 19:53
Stuur deze link naar: (www.partypeeps2000.com/members/maffia_...)
info@hollands-midden.politie.nl
Die van utrecht is niet te vinden...... ze sturen hem vast wel door naar Utrecht ;-)
@Fleauxe: de probleemindustrie in neederland kost per jaar meer dan defensie.
Het geeft trouwens ook meer mensen een baan dan defensie. Het is zo simpel, want mensen met een baan... hebben meer tebesteden dan 24 uur f5'ers, wat weer terugkomt in de economie.
Problemen zijn helemaal niet erg, reguleer het goed en bestrijd keihard de excessen .
Wat mij betreft tijd om het leger in te zetten. De pliesie wil/kan /mag /niet ingrijpen, dan maar hardere maatregelen.
@jerrycan: Gheghe, krakerT? Dat wist ik niet, maar dat verklaart wel een hoop. Héél veel zelfs.
-
OT: Check het NOS even hard gaan op 'de eerste zwarte presidentskandidaat', jah dat we maar even weten dat het NOS aan de 'goede' kant staat. sick
Altijd dat gezeik op de pliesie. Flauw. Vandaag nog bleek wederom dat ze 20 jaar geleden met bewijsmateriaal hebben gemanipuleerd en dat zodoende iemand jarenlang onschuldig in de bak heeft gezeten. En gisteren kreeg ik een boete van 150 euro, omdat ik zomaar achter het stuur ontzettend gevaarlijk met een mobieltje in m'n hand zat. Toen ik vroeg of ik ook een boete kreeg als ik m'n pik in m'n hand had, kreeg ik nog een prent wegens belediging. Ik bedoel maar; met deze mensen spot je gewoon niet. Dus nou verder niet zeiken.
Fleauxe | 04-06-08 | 19:33
Glenn Mills werkt niet. Dat was er mis mee. Hoop moeite, hoop recidive. Waarom dat allemaal zo is weet ik ook niet.
de stok erover, en hard aub
@Pheser | 04-06-08 | 19:22
Filmer een hollander?? Hij ziet zichzelf in elk geval anders :
"alasladlaflaglahlajl Lid geworden: 14 augustus 2006 Laatste aanmelding: 23 uur geleden Bekeken video's: 4679 Kanaal aantal keren bekeken: 859
Leeftijd: 26 Land: Marokko "
bron nl.youtube.com/user/alasladlaflaglahla...
@fleauxe
Wat verwacht je dan van een kraker.
Het is altijd wel leuk om hem op zijn domheid te wijzen
Gelukkig, nu eens een keer geen blonde arische mensen... NOT!!!!!!
Hier staat veel meer voor politie nuttige informatie:
www.partypeeps2000.com/members/maffia_...
@jerrycan: Hij is tijdens het rekenen ook de extra kosten voor de AIVD, KLPD, maatschappelijk middenveld en de overige kosten gemaakt door justitie vergeten. Laat hem maar.
@pheser
van die hoolies moet je nog de belasting die ze betalen afhalen, want die moeten zij wel betalen, maar deze ..... niet.
Volgens mij klopt je sommetje dan niet meer zo goed.
@Pheser: Een reactie van jou op mijn bericht kun je inderdaad bij voorbaat afdoen als 'niets'. Dat klopt.
Hej Fleauxe. Zo'n username en ook nog "oud links" in een reply gebruiken gaat je bij voorbaat niks opleveren.
Die Hollandse hoolies kosten hoopjes geld... check het nieuwsbericht wat vandaag de deur uit is gegaan over betere aanpak van die relschoppers.
@Michiel Meer: Ga er maar van uit dat de multiculti industrie ons veel meer geld kost dan die teringhooligans. Want in de ogen van oud linksch zijn deze jongens slachtoffers, dus het zijn niet alleen de kosten van het schoonvegen van de straat maar ook het hele hulpverleningstraject wat er aan vast zit.
Hahahahaha @ "ZO hoog waren de vlammen"
Hihihi
@frkoi: Hear hear, althans voor wat betreft de oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid. Wat straffen betreft moet je niet vergeten dat we boven dat barbaarse tuig staan. Ze hoeven niet met pek en veren het land uit, wat mij betreft krijgen ze nog geld toe. Als ze maar weg gaan, het moge toch onderhand duidelijk zijn dat deze jongeren ab-so-luut niet van plan zijn zich te schikken naar de gangbare normen en waarden in Nederland. Of ontneem deze 'boefjes' de uitkering of die van de ouders, dan zitten ze zo in Duitsland of elders. Nogmaals, als ze hier maar wég gaan.
@frkoi
De politie wil inderdaad geld vangen via boetes. Van kansloze etterbakjes (en hun werkzloze ouders) valt weinig te plukken. De hardwerkende belastingbetaler brengt veel meer op...
Positief denken, reaguurders! Misschien roepen de heren op de foto wel "Heil Hirsch" en "Handen af van Nekschot".
Laat die gassies toch hun eigen nest bevuilen en de getto vorming compleet maken.
@frkoi | 04-06-08 | 19:36
Hiermee haal je veel woorden uit monden!
Janee, al staan ze met een mes tussen de tanden bij een lijk... voor de pliesie niks geen aanleiding om enige argwaan te krijgen, laat staan om eens nader te informeren bij de loserboys.
Die scooters en die motorfiets met die te kleine kleuter d'r op... ook niet dat je zegt vannuh: zouden die nou eerlijk zijn? Ah welnee, ontbrekende platen zegt niks, da's heulegaar niet verdacht. Hoe komt u erbij, het idee zeg!
@frkoi | 04-06-08 | 19:36
Je liegt!
@Fleauxe: ach flaux, tuig is tuig, zwart, wit bruin. als je weet wat voetbal tuig per jaar kost (meestal gepleegd door onverstaanbare hollandsche blanke trots - oftewel hersenloze snotbekken) daar valt het marokanentuig bij in het niets.
frkoi, hoe wil je dat doen? Enneh.. ken je ook maar iemand die gespuis en geteisem niet wil straffen? Wat is je plan? Daarbij levert onrust weinig geld op. Onrust niet, angst idd wel. Je verhaal rammelt een beetje.
@pheser
Als mensen een site als rechts ervaren, waarom is de site dan niet rechts?
Heb jij hier dan ooit een artikel gezien dat links prijst? ik niet...
Pheser | 04-06-08 | 19:29
Ik hoef slechts boven met te kijken op 19.31. Wat dacht je ervan Heini van gewoon daadwerkelijk oppakken of eventueel zoals hier passend geweld zoals de wapenstok. hk.youtube.com/watch?v=JQTvJ9jKiWw&... Dood is ook zo dooig niet?
het is gewoon simpel, de politiek wil niet dat de politie er iets aan doet, daar het tijd en dus geld kost. De Politie moet namelijk geld opbrengen, niet kosten. De schade is doordat de daders niet gepakt worden, een kostenpost voor de burger en /of verzekering, dit kost geen gemeenschapsgeld, alleen als het dit wel kost, gaat de politie er achteraan. Als ze de daders namelijk wel pakken, dan kost het manuren van politie, justitie en van de penitiare inrichting en natuurlijk de kosten van het verblijf daarin. Dt geld wordt liever gebruikt om er dingen met toen en te kopen om vergrijpen die wel geld opleveren te kopen, zoals flitskasten e.d. Door dit gedrag probeert de politiek de burger angst in te boezemen omdat de mensen dan nog meer bereidt zijn om geld te betalen voor bescherming, een beetje de maffia-politiek. een angstige burger is een goede burger. Alles wordt gedaan of niet gedaan om een sfeer van onbehagen te creëeren, de angst regeert!
Ik ben het wel eens met onze goeroe Ratelband, het wordt tijd voor burgelijke ongehoorzaamheid, of in ieder geval dat de Haagse kliek eens oprot en plaats maakt voor mensen die hier eens perk en paal aan gaan stellen, om dit soort gespuis en geteisem radicaal te gaan straffen.
@jerrycan | 04-06-08 | 19:29
Geenstijl is toch zo rechts als maar kan...
"Ga je mee brommers fikken?" wordt het helemaal in 2008 :-P
-weggejorist en opgerot-
@spooky | 04-06-08 | 19:28
Vogelaar is extreem links. Die telt niet mee. (of was het nu extreem achterlijk met bord voor haar kop links?)
@-Michiel Meer- OMGWFT!?
-
Is er nu nog iemand tegen heropvoedingskampen? En wat was er mis met de Glenn Mills-aanpak? Die vriendelijk sprekende bebaarde directeur van dat drill-camp, die zou je deze jeugd moeten laten aanpakken.
Jerry.. omdat mensen GS als rechts ervaren.. ikke ook ja, hoe dat komt leg ik toch net uit. Omdat suckerpunches op negatieve berichten over Marocs (vaak inkoppers die niet worden ingekopt door redactie zelf) afkomen. Dus hoe meer domme replys hier, hoe rechtser deze site lijkt. Boeiende artikelen over andere onderwerpen krijgen ook somme replys over Mocros... het zijn de gasten die reageren die voor die stempel zorgen. Zooiets staat niet in het GS jaarverslag.
Ik ga me niet verantwoorden voor een of andere SP debiel.. vraag jou toch ook niet waarom kaalkopjes graag in een bomberjack lopen? niet alles aan de linkerkant van het midden (als ik me daar begeef) is hetzelfde, zoals "rechts" dat ook niet is.
kommaaaaaaaar
amsterdamse bandeprikker is baardaap met petje op fiets
web.at5.nl/achtergrond/2008/06/04/poli...
-weggejorist-
Tja, en als ze gaan fietsen is het ook weer niet goed...
www.youtube.com/watch?v=JQTvJ9jKiWw
(waarschuwing: opgenomen met een Finse telefoon... een echte dus)
Buurtmarokkaan!? Het moet niet gekker worder!
jah spooky.. ik ben ook frusti.. maar kan ook frusti worden van somme reakties. Daar zijn er hier veel van te vinden. Enneh. doe es googlen, kom hier al een tijdje. Weet wel hoe het werkt, "hij me den meeschte tijd plaetse den meeschte reakties" hangt bij mn oma op de WC
Huh? Nazi-mocro's?
@pheser
Waar blijft de linkse tegenhanger van GeenStijl.nl?
linkse tegenhanger betekent dat geenstijl rechs moet zijn, aangezien dat woord links anders helemaal nergens op slaat. Anders zou ik graag een uitleg van jou willen waarom dat woord links er staat.
@T.O.N. | 04-06-08 | 19:27:
Wordt het toch nog leuk op GS.... The blind shall lead the blind.
@T.O.N. | 04-06-08 | 19:27
Er zijn hier meer mensen met linkse genen dan jij denkt. Niet iedereen die links is is zo achterlijk als Vogelaar.
Pheser | 04-06-08 | 19:17
He welkom, het went wel hoor die teksten. Na een tijd leer je vanzelf selectief lezen bij reaguurders die de moeite waard zijn. En vele van ons kopen gewoon ook groente bij de marokaan, mijn buurt marokaan is best aardig. Maar verder wel bij de les blijven. Klikkend van filmpje naar filmpje zie je strafbare feiten door een behoorlijke groep. Elke klacht aan de politie wordt niet serieus genomen. Draai jij je woede eens om naar de overheid die dit laat gaan. Men is hier op GS ff boos en gaat de onderbuik luchten uit pure frustratie. Logisch toch?
@Pheser
Ik vind het echt dapper van je om in het hol van de leeuw te bevinden... links moet echt in je genen zitten.
Nattebever, klopt ook, ik onderken het ook niet, lees dan wat ik zeg "Natuurlijk ben ik ook niet blind, maar sommige dingen gaan me te kort door de bocht".
Als ik naar de supermarkt ga is het weleens lastig omdat ik een blonde vriendin heb, en moet ik weleens van me af bijten ja. Ik ben niet dom, ik herken een trend. Ik zie ook wel wie er snachts zonder lciht op 180cc met een sporttas rondrijden....
Alleen euuh.. dit soort domme reacties zijn te simpel en dus kom ik soms ff in (kansloos) verzet op een site als dit, kan ik daarna weer vrolijk verder waar ik mee bezig was
@T.O.N. | 04-06-08 | 19:03:
Post van de dag!
www.geenstijl.nl/contact.html
(kijk eens in de rechterkolom op die pagina...)
*Proest*
Jerry! Jerry!
*gooit met chips naar beeldscherm*
Jerry.. waar staat dan dan GS zichzelf neerzet als een rechtse site?
geef me die Quote
kotzen, de filmer is een Hollander..
@pheser
iets zegt mij dat je er niks op weet
Pheser | 04-06-08 | 19:17
Interessante vraag zou zijn waarom je 'het' overal tegenkomt. Da's toch zeker niet bij gebrek aan ander nieuws.
Zeer veel Nederlanders hebben (misschien tijdens jouw afwezigheid) een teringhekel gekregen aan Marokkanen en aan de islam in het algemeen en nog algemener, de toenemende invloed van religie in ons land. Dat is niet zomaar uit de lucht komen vallen. Da's iets met een kruik en water.
@ Pheser 19:17
Verplicht nablijven of begint jouw nachtdienst nu al ?
Interessant om te lezen hoe onze mocro vrienden reageren op een video van een brandende auto:
nl.youtube.com/watch?v=lUnUInB12K8
ZIjn het NAFFERS (mag dit woord nog?), DAT is een VerRassing!
Iets zegt me dat Jerry me iets wil vertellen, ik heb mn sukkelfilter aan staan dus ik kan het niet lezen
Ja nattebever weet ik wel. Ik denk dat het voor iedereen die weleens bij de turk groente koopt of een Mocro collega heeft naar is om dit soort shit te moeten lezen. Moeten, want je komt het overal tegen. Natuurlijk ben ik ook niet blind, maar sommige dingen gaan me te kort door de bocht. Dan wil ik best wel even (in de baas zn tijd) met een koffie in mn klauwen replys schrijven.
je word gek van die dubbele paspoorten
Nee maar, al weer een citaat uit "Hoe het vertrouwen in de rechtsstaat werd hersteld".
"De gemeente trok alle subsidie aan Moslim-organisaties en jeugdwelzijnswerk in met de mededeling dat er pas weer geld zou komen als de Marokkaanse gemeenschap de daders zou uitleveren of hun namen bekend zou maken bij de politie. Met behulp van een legereenheid werd een avondklok gehandhaafd in het betreffende gebied tot de orde was hersteld."
@pheser
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/...
zo en nu je niet meer te zeggen hebt, kun je nu eindelijk op uitloggen drukken en voortaan maar op pvda.nl leven.
Pheser | 04-06-08 | 19:10
Durf bijna niet te vragen wat je studeert en waar. Moet wel een studie zijn waarbij sandalen en geitenwollensokken centraal staan!
het zijn altijd weer die tiefus finnen he? doe eens uitzetten dit volk.
Pheser | 04-06-08 | 19:08
Wat doe jij hier dan nog? Je lijkt me heel slim, misschien zelfs wel hoogbegaafd. Ik zou me niet te veel mengen in 'discusssies' op GS. GS is het rioolputje van de journalistiek, dat weet elke aap.
Zelfs rifapen mijden deze plaats, en dat zegt denk ik nogal wat.
De PvdA is tegen auto's, kijk maar naar benzineprijs, maar dit gaat wel heel ver.
Aan mensen die de hitlergroet van een marokaan niet snappen zoals de modelburger. Kijk ze eens gezellig zitten de groot moefti en Hitler:
mens-en-samenleving.infonu.nl/politiek...
Het is Bussemakers van de pvda die aan geschiedvervalsing doet met die marokaanse helden die voor een vrij europa vochten:
www.debeurs.nl/binnenland/198776/PVV-w...
Ik kan nog heel lang hier over doorgaan, er klopt geen hout van wat men nu onze kinderen leert over de marokaanse helden in WOII, het overgrote deel was dikke maatjes met Hitler. (praat hier nu geen marokanen haat mee goed maar aan geschiedvervalsing heb ik een hekel)
Holland Hardcore noemt zichzelf voortaan Mocro Hardcore - MDI trekt klacht in.
Gregorius noemt zich voortaan Ali Nekboem - aanklacht wordt geseponeerd.
.. dat lijken verdomd wel geyteneuqers
@pheser
volgens heb jij aardig wat gemist
Dit had duidelijk voorkomen kunnen worden met een degelijk jeugdhonk en een fijne jeugdwerker.
Nar, grappenmaker, ik ben een studentje met een flatje.... Maar omdat ik er middenin woon kan ik gevaarlijk van grappig onderscheiden.
Die bange gasten hier geloven volgens mij nog dat Yousef en Kamal echt zijn.
nee jerry...
deze site was een goed weblog... toen het begon, een paar jaar geleden. rtc en vk tijd. Maar omdat ze ook multikultiposts maken omdat dat hot item is komen er domme mensen op af.
GS heeft zichzelf nooit als rechts op de kaart gezet
Stoere kansenjongeren met gejat scootertje en in de fik gestoken auto'tje(vroege 90er jaren)van een arme steuntrekker. Daar schrikt de wereld zich rot van.Pickwicktijd?
Pheser | 04-06-08 | 18:42
Voor een Mocro (wannebee) schrijf je redelijk Nederlands. Maar zou het teveel gevraagd zijn om je te verzoeken weer onder die steen terug te kruipen en mij niet verder te vermoeien met je onzinnige reaguurselen?
@G-unite | 04-06-08 | 19.00
volgens mij hoort u op dat knopje te drukken, want deze site is rechts en dus niet PVDA-links
@manna04AD | 04-06-08 | 19:05
"mijn synoniemen weinig gebruikt wordt"
pseudoniem, bedoel je?
@Herman Flipsen
begrijp niet wat je bedoeld. dat een van mijn synoniemen weinig gebruikt wordt?
De Golf GTI '89 op de foto is wel erg ver verlaagd zeg.
@G-unite | 04-06-08 | 19:00
Aha.... dus u bent de 1 van de daders die reaguurt op geenstijl.nl
Joris..... komt er maar in...
-edit mot je? -
@jerrycan | 04-06-08 | 18:57 ,
je mag alleen geen Germaansch voorkomen hebben als je zo wil groeten.
Je Algerijnse en Hezbollah broeders salueren mag wel.
Van de Azijnbode dan hè.
www.volkskrant.nl/binnenland/article52...
En Pheser natuurlijk.
ohja enneh..
Als je een auto in de fik steekt in ovz heb je grote kans dat zowel dader als slachtoffer Maroc is... er wonen er veel. Dus wat denk je dat dat slachtoffer doet, roepen dat alle "finnen" crimineel zijn?
niet zo bang doen
Oud artikel maar wel exemplarisch voor wat de politie dan weer wel kan, uiteraard in Amsterdam www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1...
T.O.N. | 04-06-08 | 18:57
Volgt u aub het pijltje naar de loguit knop aub.
Neem jerrycan mee.
Goh, als ik alle comments zo lees dan denk ik dat het tijd wordt voor een handeltje in bumperstickers: Ik rem niet voor Marokkanen.
Iets subtieler zou zijn: Ik rem ook voor Marokkanen.
Ter ieders informatie en potentieel -maar niet kwetsend bedoeld- vermaak: voordat ik verder reaguur, welke heel- of halfGod zit vanavond achter de knoppen?
Ik ben serieus ooit opgepakt omdat ik `wild stond te plassen` en deze jongens komen hiermee (alweer) weg!?... Voelt wel een beetje schraal, gezien het feit ik naar alle waarschijnlijkheid meer Belasting inkomsten genereer dan deze hele kauwgomballen bende bijmekaar! Nederland gaat hieraan, vroeg of laat ten onder...
Stel je de kinderen van deze jongens eens voor, van kwaad tot erger....
-weggejorist-
Huh? Zijn dit apen uit het rifgebergte? Ik d8 dat het lonsdale jongeren waren...
@ZSU-23-4 | 04-06-08 | 18:50
Volgt u aub het pijltje naar links ----> PVDA, dat is uw roeping zeker?
@vander F 04-06-08
ga jij zo maar naar de politie groeten, vinden ze vast en zeker wel leuk.... niet dus...
Ik lees iedereen het over finnen hebben maar ik toch best veel plantsoenmedewerkers van Nederlandse bodem tussen dat afval.
@manna04AD | 04-06-08 | 18:52
Oh, dus jij weet wat er op GS wel en niet geschreven kan/mag worden? www.google.nl/search?q=manna04AD&i...
En had je je eindcijfers al binnen?
Is die klotethee nou nog niet op?
@Fastlane | 04-06-08 | 18:52 ,
is geen Hitlergroet sukkel,
dat is salueren.
Dat is heel wat anders,
racist!
@fastlane
in ieder geval komt ie niet van die twee rechts voor, die hebben de verkeerde hand te pakken
aan de hand van deze foto kan de politie er ook niet achterkomen wie nou de Hitlergroet bracht lijkt me...
"De politie en brandweer hebben een sterk vermoeden van brandstichting". Wat zeuren we nou? Die boys zitten er toch bovenop met hun haarscherpe analyse?
@ZSU-23-4 | 04-06-08 | 18:50 ,
todat ze uiteindelijk hun eigen auto in brand kunnen steken,
goed idee
@Herman Flipsen
op dat principieel gezever zitten we niet te wachten. hier geldt schuldig tenzij....
we zijn hier op GS, de digitale rechter!
@ZSU-23-4
volgens mij hoor jij niet op deze site thuis
kweet nog niet of ik deze marokkanen achter m'n boekenkast wil hebben, mochten ze nog eensch teveel van het multikulle goede worden.
Ja, maar deze daders zijn slachtoffers van de harde kapitalistische maatschappij, die straf je niet, die subsidieer je zoveel mogelijk, zodat zij hun achterstandspositie kunnen goedmaken.
Dat het marokkanen lijken te zijn berust uiteraard geheel op toeval. Er zijn minstens net zo veel autochtone jongeren die dit soort kwajongensstreken uithalen.... ahem..
@spooky | 04-06-08 | 18:45 ,
blijkt een Algerijnse gewoonte te zijn,
fietsen op agenten gooien.
Ik heb in Overvecht (noord) en Kanaleneiland gewoond. In KE werd er elke nacht wel in een auto ingebroken. De politie is machteloos. Leve de anarchie leve de finnen.
Pheser | 04-06-08 | 18:39
Inderdaad, dat is inderdaad de logische reden. Stom van mij.
vraagstaart | 04-06-08 | 18:40
Oh jeetje, dat maakt mij een landverader. Hopelijk is Joris inderdaad niet hongerig. Zal ik niet meer aanklikken in de toekomst.
Die jongens brengen de evolutietheorie in een nieuw daglicht.. Eeuwen geleden begon de mens rechtop te lopen, anno 2008 rijd je op je achterwiel..
En van de ene account naar de andere, bij elke rifaap naam is het raak rondom OVZ Overvecht:
En een snelheidsgek herkenbaar in beeld:
hk.youtube.com/watch?v=EshHOjfunis&...
Fiets op agent gooien die net iemand inrekend.
hk.youtube.com/watch?v=JQTvJ9jKiWw&...
Maar hoe staat het met Schem015 Delft met hun subsidie. Daar hoor je nooit meer wat van, het blijkt zo zinloos allemaal hier iets aan proberen te doen.
Pheser | 04-06-08 | 18:42
precies , dat weten de heren dan weer wel goed te regelen . snap je mijn punt ?
@Pheser | 04-06-08 | 18:42 ,
wil jij dan de gulden terug?1
@Opa-Buiswater | 04-06-08 | 18:36
Srry maar dit is zo kort door de bocht wat je doet en gezagsgetrouw dat ik hier weinig mee kan als actief meedenkend burger die dit land een beetje leefbaarder wil hebben. Het OM is alles behalve een neutraal orgaan, dit geloven is zeer naief.
Denk maar eens na over deze vergelijking: Als het in Hitler duitsland mogelijk was om een volkomen door fascisten gedomineerd juridisch apparaat neer te zetten dan is het ook mogelijk om een volkomen door socialisten gedomineerd juridisch apparaat neer te zetten. Beide systemen zijn in mijn ogen onwenselijk.
Met Herman eens, een detail wat hier niet besproken wordt, te ingewikkeld
@spooky | 04-06-08 | 18:31 ,
fijne creatieve jongens zeg,
dat er mensen zijn die nare dingen over ze zeggen is toch onbegrijpelijk?
vicecity, slimmerik, wat stel je voor?
en mannetje, als je te hard rijdt terwijl je weet dat NL vol hangt met cameras, ben je gewoon dom. Klaag nog even over belasting en dat je de gulden terug wil voor een 100% match met de gemiddelde bezoeker hier
Hoe vervelend het voor de autobezitters ook is, ik ben blij dat de politie niet enkel op basis van Youtube filmpjes mensen in de bak gooit. Het aanwezig zijn bij een uitgebrande auto, is nog geen bewijs dat je de auto ook aangestoken hebt.
Gelukkig telt hier nog altijd het principe van "onschuldig, totdat het tegendeel bewezen is".
De overheid gaat al steeds verder met de omgekeerde bewijslast (BiBob wetgeving en diverse maatregelen van de Belastingdienst, als het aantonen dat je auto daadwerkelijk met "wit" geld is aangeschaft), ik moet er niet aan denken dat ze een dergelijk principe ook gaan toepassen in het strafrecht, laat staan dat ik het OM o.l.v. Ernst HB vertrouw, mocht zij dergelijke bevoegdheden krijgen.
dacht eerst dat het nazi waren (aan de foto te zien)
@wannie_GS
tuurlijk, dat wordt vereeuwigt
@ Jokkebrok | 04-06-08 | 18:38 er zit geen ironieteken op mijn computer..........
@de modelburger | 04-06-08 | 18:37 dat is de NSB knop. Daarmee maak je idd Joris wakker - maar na de slachting die hij gisteravond heeft aangericht, heeft hij niet meer zoveel honger hoor. Af en toe een snackje zoals wilders_is_koning.
Een goede tip voor autochtonen die 's ochtends niet bij een uitgebrande auto willen komen: hang als je 's avonds thuis komt zo'n gestileerde plastic koranspreuk aan je binnenspiegel. Dan laten die naffers hem met rust want ze denken dat dat die auto van een soortgenoot is.
De PVDA vindt dit een heerlijk filmpje . Want waar Nederland denkt pak die gasten nou eens aan denkt de PVDA hey wat stigmatiserend daar moet subsidie heen . En maar afvragen waarom de PVDA zo laag staat in de peilingen .
Want als je daar iets van zegt ben je een populist . leg dat maar uit aan de eigenaars van de auto's die uit gebrand zijn . en waarschijnlijk krijgt diezelfde eigenaar nog een bekeuring omdat ie een maand daarvoor iets te hard gereden heeft .
Welkom in het land van de PVDA waar alleen maar Sjakies van Flodder rondlopen ( want werken wil ik het niet noemen ) . en als beloning geven ze zichzelf een mooi luxe baantje in Europa, burgemeester ( u mag kiezen PVDA of PVDA ). Maar waarom staan we toch zo laag in de peilingen .. Dat marokkaans tuig maakt het land kapot maar de PVDA helpt ze aan alle kanten en dat is kwalijker omdat ze voor arbeiders horen te staan .
mb:
Omdat ze zich verbonden voelen met de algerijnen in frankrijk. Doh, daarom staan ze tof bij een autowrak, daarom vinden ze het mooi om die clipjes na te spelen. Rellen in de Parijse voorsteden, nog geen jaar geleden? belletje?
Ik wil geen vooroordelen hebben enzo hoor, maar waar zijn de autochtonen dan???
Wat willen die jongeren nou eigenlijk? Islamitische regering lijkt me niet, want dit tuig drinkt neuqt en bowt er graagop los. Een baan lijken ze ook niet echt te willen, ze verdienen hun geld wel op een andere, voor mij uiteraard onbekende,wijze. Een clubhuis dan? Lijkt me ook niet, dat steken ze toch zo weer in de hens. Als dit zo doorgaat hebben we écht e maken met een verloren generatie, en dat wil je niet.
@vraagstaart | 04-06-08 | 18:26
Uh ja bagatelliseren is ook een optie (vij naar hans jansen).
Sorry, wat is dat uitroeptekentje? Heb ik ongewild iemand een ban aangevraagd??
Eigenlijk is de oplossing tamelijk simpel. Gewoon in Utrecht alle scooters in de fik steken!
@brutus: dank de heer op je blote knieen dat de politiek niet zwicht voor het populisme van de dag en gewoon het OM de wet laat toepassen bedenk goed dat als je de wt aanpast aan minderheden, je zelf straks zwaar de lul kan zijn door dit soort popie-jopie geneuzel.......
Overvecht is al vet fin
@de modelburger, neuh hoor nazi's en moslims waren en zijn erg dik samen www.palestinefacts.org/pf_mandate_gran...
Ik denk dat zijn nazi, maar de Hitlergroet is tegenwoordig ook populair onder de kansenfinnen. Hebben ze niet door dat zij ook niet Arisch zijn en door Hitler ook vergast zouden worden als hij nog aan de macht zou zijn?? Hoezo die Franse muziek trouwens?
Zouden de ouders van die kwajongens thee in huis hebben?
Leuk die smoeltjes bij een autowrak, op de brommert of wat dan ook, maar zolang je geen filmpje/foto hebt waarop iemand met een aanstekert de zooi aan staat te steken heb je eenvoudigweg gewoon geen ene ruk bewijs....
"Slimme "vandalen of niet......... bovendien moet je nog oppasssen ook dat ze niet herkenbaar in je artikeltje staan anders kunnen ze nog smartengeld eisen ook...;-)
wilders_is_koning | 04-06-08 | 18:28
Met vrienden als jij heeft Wilders geen vijanden meer nodig zèg!
Het is een beetje makkelijk om het vingertje weer naar de pliesie te wijzen. Natuurlijk weten zij ook wel dat het hier niet om EEN groepje koorknaapjes gaat..., en jeuken hun handen om deze mannetjes eens nader en stevig aan de tand te voelen. Immers, waar rook is vuur.......
Nee, wijs liever met vingertje naar de politiek, en het met door haar gegijzelde OM......
@Pheser
Zwoegen bij Appie XL? Zakkenvullen zeker.
Dezelfde maar nu in youtube (3x een youtube accountnaam:
hk.youtube.com/watch?v=tBuBya9tH4c
Een aantal andere:
1. hk.youtube.com/watch?v=bOawAluNzws
2. en weg is je huis op 1.28 auto op 2.03 winkel op 2.22
hk.youtube.com/watch?v=i_aU9kKp1fc
jerrycan | 04-06-08 | 18:28
Held, upload je de filmpjes?
@ koyt
super! van jouw antwoord kan ik genieten!
ik zie ik zie...... een koninklijke ban verschijnen.....
ik hoop dat jullie snappen dat de foto boven dit artikel van een stel wazis is en de fotos in de link van een stel mocros. die eersten doen zelfs allemaal de hitlergroet en in de link doen ze allemaal westside. kan niet he.
-edit pang, een ban -
-weggejorist-
En zie die armpjes dan!
Het perfecte voorbeeld van de mislukte multi-culturele samenleving. De normen en waarden van die arabieren passen gewoon niet in ons land. Nederland gaat kapot met dit linkse kut kabinet!
kom hier eens langs....
natuurlijk is poseren bij een autowrak ronduit dom. Maar...
iedereen heeft hier een zip. Ja.. de heren luisteren te graag naar 180cc van dhc, maar geloof me, er rijden hier meer petjes rond op scooter dan dat er in utrecht in de tijd na de oorlog autos uitgefikt zijn. Dus ze kunnen het niet allemaal gedaan hebben.
En ja.. ik zie mannetjes hard zwoegen in de Appie XL hierzo, en dat zijn geen hollanders nee, want die wonen hier amper.
Dus wat?
O, o, o. Wat wordt er hier weer ongefundeerd, nodeloos kwetsend en tendentieus gereageerd hier. Zelf nooit jong geweest? Zo te lezen niet.
Wat je hier ziet, zijn gewoon wat ondeugende snaken die er - omdat ze kansarm zijn - nog wat van proberen te maken door de politie af en toe een poets te bakken. Niet meer, niet minder. Onschuldige kwajongensstreken die, als ze door een autochtoon clubje bromfietsrijders als bijvoorbeeld the Nomads zouden zijn uitgehaald, op een gulle lach van de reaguurders hier zouden mogen rekenen.
Maar nu? nee hoor. Omdat er een enkeling bij is van wie je kunt aannemen dat zijn wortels een paar duizend kilometer zuidelijk van ons liggen, schiet iedereen weer in de xenofobe stuip - alsof deze rekels het al niet moeilijk genoeg hebben. Zelfs op Spunk worden ze tenslotte niet serieus genomen; de enige autochtoon die er wel eens één serieus neemt, doet dat meestal in een donkere bossage als het Anne Frank plantsoen.
De guitige blikken uit die donkere onschuldige ogen op de foto's zeggen genoeg. Het komt wel goed met deze ventjes, hun hart zit op de goede plaats en als jullie ze nou niet de veel in de weg lopen, stigmatiseren en provoceren kont het allemaal vast wel goed. Jullie hebben toch ook een baan (oke, bijstandskoning niet)? Nou dan!
Geef ze een kans - en als ze beleefd om je portemonnee vragen, geef die dan ook. Met de huidige benzineprijzen is het rondrijden op zo'n motErSscooter tenslotte ook geen sinecure, en met hun zware studielast mag je niet van deze jongens verwachten dat ze er ook nog een baantje bij hebben. Geef dus met gulle hand - want je weet, dat je donatie goed terecht komt.
Lol @ Pheser.. of dacht je serieus dat deze jongens gezwoegd hebben voor hun scooter?
Misschien zijn de Hells Angels nog wel in te huren, die hoef je niet eens te betalen, die komen het tuig vrijwillig van de straat vegen. Hells Angels zijn tof, laat je vooral niet indoctrineren door de overheid.
Let maar op, als dit verder gaat escaleren in heel NL komen er echt ''liberty stijders'' die dit soort tuig genadeloos van de straat gaan vegen, omdat de politie dat niet doet.
Politie word vervangen voor goed moedige burger, iets wat een politie agent eigenlijk ook hoort te zijn, voor de burger, en voor de gerechtigheid.
Ik zal me daar zonder twijfel bij aansluiten, de politie/overheid faalt gewoon als het om dit soort zaken gaat, veel te bureau-cratisch gezeik.
De wijk-agent MOET deze personen direct aan kunnen wijzen, dat is zijn taak.
Dat kan die ook wel, alleen mag die dat niet, want deze jongens zijn in het verleden al een aantal keren behandeld, en als je ze nu op zou pakken zou dat het bewijs zijn van een slechte aanpak, en dat betekend nog meer ellende, DUS laten ze dit tuig lekker lopen.
Bureaucratie.
Als ik die Azijnbode goed begrijp, (en net doe of ik die geloof), dan brengen deze jongens of de hitlergroet, of zijn ze lid van Hamas of Hezbollah.
Haas82 | 04-06-08 | 18:20
Nee hoor, pas over 3 jaar.
-weggejorist-
Allesweters hierzo
Dus als je trots met je scooter op de foto staat (okay, in een kelderbox), die je met je krantenwijkje hebt verdient, ben je een brandstichter?
*proest* "zo hoog waren de vlammen" haha
volgens mij is de politie utreg een stel broekplassers bij elkaar ;o
@Pierre Moustache, daarom vind ik dat multiculturalisme officieel de status van religie moet krijgen. Multicultisten geloven in de multicultuur zoals moslims geloven in de profeet, en dat geloof is absoluut valt niet aan te toornen dan ben je een ketter.
komt dat ze geen cartoons erop gezet hebben want dan waren ze al gelijk van hun bed gelicht.
@Pierre Moustache | 04-06-08 | 18:18
Zolang Job Cohen nog een belangrijke prijs krijgt, nog heel veel.
Als je hier zo rondleest krijg je de indruk dat er nog wat mensen hun ogen open hebben. Maar hoe veel PR-stunts ala Theo, voetballen met krans, slopen van politiebureau, in de fik steken van auto's en dergelijke zou een gemiddelde linksmens nog nodig hebben?
Koekje-dr-bij? | 04-06-08 | 17:58
Net als Joden. Voor Finnen dan ook geen garantie dat hun grote voorbeeld met de Chaplin-snor ze niet ook een reisje had aangeboden.
.. en dat niets-brigade slaat NIET op de agenten. Maar op het gegeven dat ze niets meer mogen.
vander F | 04-06-08 | 18:12
Ach wij konden vroeger ook wel gekke dingen doen. Waren ook niet altijd lieverdjes.
Zolang ze maar wat te doen hebben. En er ook een beetje aardigheid in hebben wat ze doen, dat vind ik stukken belangrijker. Anders worden ze toch alleen maar vervelend.
Wees blij dat deze milieu bewuste jongeren je helpen geld te besparen aan benzine en daarmee ook nog eens Wouter Bos pesten door minder inkomsten.
die politie daar is een gemuilkorfde niks-brigade. Onder tijdelijke leiding van de echtgenoot van kamerlid Sterk. Mijnheer houdt zich daar vooral onledig met het downplayen van de terreur en non-existente gezagshandhaving.
@redactie
Hier noemden jullie laatst een heel artikel bij! Scannen en plaatsen.
Stomme is dat het zonder al geitenwollensokkerie waarschijnlijk best aardige lui zijn maar als niemand je tegenhoudt dan blijf je klieren.
Schorum, weg ermee,, maken het land alleen maar kapot
Wanneer komen de gratis broodjes, ze zullen wel honger hebben na al dat werk
@azijnseikerT | 04-06-08 | 18:02 ,
absoluut,
heel flauw van GS om die kwetsbare jongeren een beetje te pesten,
ze bedoelen het goed hoor.
Aardige gozers, laat ze toch hun verzetje.
Die pauperwijk in utreg lijkt wel op Beirut in de 70er jaren. Hooguit nog wat ramen doorzeven met AK47 en enige handgranaten op de balkons, vervolgens het wasgoed ophangen voor de gevelloze voorpui en een zootje lui met hun reet naar het westen op een haveloos kleedje in de hoofdstraat
@ Boze Buur (17.56),
Zo weet ik er in 020 ook nog wel een paar ja...
@Koekje-dr-bij? | 04-06-08 | 17:55; Ik denk dat om 11 voor er een wissel van joris moet zijn geweest... Femke is naar huis denk
(opsporing verzocht)
"Het betreft hier jongens van waarschijnlijk Noord-Afrikaanse komaf met een lichtgetinte huid en een buitenlands accent zoals het geval is bij 99% van alle zaken waarvoor wij uw aandacht vragen."
(/opsporingverzocht)
@ benikhet2
Nee, dat zijn foto's gemaakt in hun nieuwe jeugdhonk (betaald van jouw belastingcenten). Met een mooie, gejatte camera van Oma Jo hebben ze daar foto's gemaakt van een Brommer, die ooit van Bert was.
.
Bert heeft uiteraard aangifte gedaan, maar de politie had het te druk met bekeuren van zijn uiterest criminele en asociale vader, die net met 57 km/h na een dag hard werken naar huis reed.
.
Zoiets, zal er niet ver naast zitten...
@KevinBeun | 04-06-08 | 17:56 ,
Hitlergroet?
wij snappen er ook niks van
volgens de Azijnbode is dat onzin, het is gewoon salueren...
www.volkskrant.nl/binnenland/article52...
gewoon salueren
home.hetnet.nl/~fm-ter-Horst/Dossier%2...
www.cid-online.be/IMG/jpg/Hezbollah_na...
www.geocities.com/a_i_l_i_info/hezboll...
Gewoon salueren joh
www.militaryimages.net/photopost/data/...
Waar the fuck is "Lombok Zuilen"? Ik woon in Lombok, maar naar mijn weten is Zuilen een paar wijken verderop...
En waarom gaat het dan fout?
Ik weet niet of iemand toevallig die NCRV-uitzending over leerplichtambtenaren in A'dam-West heeft gezien. Tenenkrommende TV.
Alles wat er aan ambtenaar zat was Groenlinks, boterzachte Hollanders, Surinamers en Marokkanen, soms met een bekakt accent, die vol begrip en liefde 'hun jongens' op het rechte pad proberen te krijgen. O.a. door te bellen met instanties die niet bereikbaar waren, wijze lessen te geven aan ouders die de greep op hun kind allang kwijt zijn, door op die gasten hun gemoed in te spreken en ze te vertellen dat zij als Marokkaan dubbel hard hun best moeten doen, omdat ze zo erg gediscrimineerd worden. En dat helpt!
Ze bleven 10 minuten schuldbewust zitten, haalden buiten hun schouders op en na 5 minuten gingen ze door met wat ze altijd doen: de buurtbewoners en hun eigen familie terroriseren. Tot de volgende afspraak met de leerplichtambtenaar.
Zolang onze welzijnssector uit dat soort malloten bestaat, die geen enkel gezag uitstralen, verandert er niets. En ergens snap ik die marokkaantjes ook nog. Die leerplichtambtenaren verdienen helemaal geen respect ondanks hun moeilijke taak, voor zoveel naivieteit, stommiteit en blindheid verdienen ze een burn-out
Waarom zitten die gasten binnen op een brommer? Zijn dat foto's vanuit de gevangenis of zo?
De auto-eigenaren gaven waarschijnlijk gewoon niet genoeg repstEct.
Volkomen gerechtvaardigde uiting van ongenoegen dus.
@Jokkebrok | 04-06-08 | 18:00
Helaas heb je volkomen gelijk. Ik kan me zo voorstellen dat de meeste agenten aardig gefrustreerd raken omdat ze niks anders mogen dan lullige bonnetjes schrijven. En als ze dan een keer goed werk leveren verkloot het OM het of de rechter geeft de meest lullige taakstraf
Zou je ergens asiel kunnen aanvragen als je tussen die cultuurverrijkertjes woont?
Zou je er dan ook uitkering, hoersoepsidie en fokpremie bij krijgen?
finnen.
wat een verassing.
vander F | 04-06-08 | 17:57
Inderdaad dit mag al jaren. Ik zie er derhalve niets verkeerd in. Het zijn toch allemaal maar kwajongensstreken.
Wat een mooie brommers hebben hun.
*''Tis een scootah''
Ooooh
Gemeente koop een krans voor die jongens. Dan kunnen ze lekker voetballen.
Geef de schuld niet aan de gemiddelde politieagent, die is ook maar een werktuig. Een politieagent wordt aangestuurd door een hogere in rang , die weer aangestuurd wordt door een nog hogere in rang , die weer ........ uiteindelijk wordt de politie aangestuurd door de politiek. Ergens heeft hier iemand in al zijn of haar wijsheid besloten dat het beter is om deze jochies ongemoeid te laten . Rechtsongelijkheid nemen we dan maar even op de koop toe.
@Schoorsteenveger: Langzaam maar zeker is de oude garde nu in het stadium dat ze gaan onderkennen dat er überhaubt een verband bestaat. Over twee jaar zal het ze opvallen dat het toch eigenlijk best vaak niet-westerde allochtonen zijn en vier jaar daarna zeggen ze dat ze, toen Nederland nog een democratie was, ze eigenlijk hadden moeten ingrijpen.
Agent327 | 04-06-08 | 17:53
Pliesie ziet wel meer niet, toen ik was beroofd en daarna met alle dader (naw) gegevens plus camerabeelden bij ze kwam konden ze ook niets voor me doen.
Behalve toen ik mijn kentekenbewijs een keer thuis had laten liggen, nou toen wisten ze het precies hoor.
Zijn dit de foto's van het gratis Auswitch bezoek ? Ze nemen wel snel de plaatselijke gewoontes over zeg.
Je zou natuurlijk de politie kunnen bellen daionysos. Of de cliniclowns heeft net zo veel zin.
KevinBeun | 04-06-08 | 17:56
Finnen behoren gewoon tot het caucasische ras. Nu nog even aan Groenlinks uitleggen...
@ Onslo | 04-06-08 | 17:38
Er is wel iets maar die lafbekken in Den-Haag durven niet
Ik zie het probleem niet,
als je in Slotervaart auto's mag affakkelen,
dan mag dat hier toch ook?
Zou me anders een smerig staaltje rechtsongelijkheid zijn zeg,
en dat MAG helemaal niet.
Daarbij lijken het wel jochies met een Marokkaans paspoort en dan is het al helemaal een non-issue, Hitlergroet incluis.
aaah.... nu begrijp ik waarom in vacatures voor de politie Utrecht altijd naar mensen wordt gevraagd met het IQ van Bonnie st. Claire en de visuele capaciteiten van Ray Charles.
.
It all makes sense now!
Dit is nou precies waarom ik zo'n hekel heb aan die schoudertasjes-Nikepet-bontkraag-brommermocro's...
/\/\addog | 04-06-08 | 17:37
Of je weet dat Tuinwijk een kleine twintig jaar geleden een meer dan fatsoenlijke buurt was. Totdat en zo...
Hm hitlergroet? dan zijn ze tegen hun eigen ras, zou ik ook zijn!
Amen | 04-06-08 | 17:52
Ja, maar hij heeft er dan ook voor gestudeerd. Dat scheelt.
*ziet zwaard van joris al bungelen*
Alvast groeten en tot ziens Behangdelul, Tim, Botte, Fuckje ea.
Ik ga me wel richten op cartoons.
Is fotoshop, ze hadden allemaal kopje thee vast in het origineel. Demoniserende foto dit!
@Amen | 04-06-08 | 17:52
OM en pliesie zien dat soort verbanden niet zo snel
islam ies vrde
1 herken IK er al...
1 herken er al. woon ook in Overvecht.....
''Volgens criminoloog Henk Ferwerda van het onderzoeksinstituut Beke móet er een verband bestaan tussen de branden. Het aantal is veel te groot om nog als incidenten af te doen, concludeert hij''
Tering, dat ie dat zo snel weet.
Willem van Ockham : En het budget voor de veiligheidsdiensten en politie.
Maar Marokkanen hebben WEL de Nederlandse keuken en mode positief beinvloed !
Gezellie, weer een echt knuffeltopic!
*Golden Retriever-pakje aantrekt *
Tim | 04-06-08 | 17:47
Hoezo? Had topcat dan iets gezegd over preventief ruimen van mocro`s?
*zich van geen kwaad bewust is*
Goh, zeg ik een keer iets hards, hoewel hard en dan wordt het weggejorist. Loopt Femke Halsema hier stage?
@G-unite | 04-06-08 | 17:39
Kun je die niet bannen dan?
@sjaakdeslinksesul | 04-06-08 | 17:45
helaas mag je in nederland pas een huis binnevallen als je al weet wat door is dus kunnen ze doen wat ze willen.
Zo gaat dat nou eenmaal in Nederland PVDA-land. Poldermodel = degene met de grootste, agressiefste bek gelijk geven. U bent belastingbetalende loonslaaf zonder strafblad? Inleveren zult u!, hier! tik over de vingers met erfbelasting, rekeningrijden, hoogste accijnzen ter wereld, loopbelasting, slaapbelasting en waag het eens 10 km/u te hard te rijden. Koos Spee staat met 80% van de politiemacht in de bosjes klaar. U bent criminele allochtone hangjongere? Met fluwelen handschoenen behandelen zullen we u. Voorrang bij huiszoeken, positieve discriminatie op de arbeidsmarkt, jongerenwerker voor u , snoepreis naar Marrokko voor u. En al die criminaliteit die u uitvreet? Dat kunnen we niet bewijzen. En ook als slaat u met 100 man in Slotervaart een politiebureau aan stukken en steekt autos in brand, dan gedogen we dat toch. We willen vooral niet polariseren....
Is het geen aanwinst? Zonder dit stukjes multicultureel geluk hadden er nog veel meer benzineslurpers in ons kikkerlandje rondgereden.
*groenlinks zich in de handen ziet wrijven*
Wat een negativisme hier ! Ziet dan niemand dat dit de lokale jongerenbeweging van Groen Links is ? Actief bezig met de uitvoering van nieuwe milieuwetgeving ? En die armen omhoog betekent dat de vlammen tot zo hoog gingen, door die vervuilende benzine in de auto's ...
-weggejorist en opgerot-
DeaconDrCrane | 04-06-08 | 17:44
Zouden ze dat zelf niet zo hebben gedaan...
doe maar terug naar marokko
180cc-gangsters jeweettog
Yes, ik mag weer bloggen....
@DeaconDrCrane | 04-06-08 | 17:44
Doe eens linkjes aanklikken Deaudeau.
Het is een fragment uit het dumpert filmpje, de balkjes staan er daar al in.
Och gus, de boefjes.
Bijstandskoning, doe je kinderen eens opvoeden.
Zonder die "straks staat er 20 man voor de deur" angst was dit natuurlijk allang "vanzelf" opgelost. Het is jammer dat de overheid geen andere mogelijkheid open lijkt te laten dan ons tot hetzelfde of erger niveau te verlagen.
WTF, het zijn allemaal Marokkanen! :S
overvecht kom er maar in !!
Wat een rotkoppen...
Ja dat zou best de wagen van overvecht's mamma kunnen wezen.
Los daarvan, is het brengen van de Hitlergroet met als intentie 'schokeffect' en 'belediging van joden' niet gewoon strafbaar volgens de wet? Hup IP-adres achterhalen, met 10 man binnenvallen en PC nakijken op andere strafbare feiten.
Of kan dat niet in Nederland?
If you can t beat them , join them.
owowow, warom die balkjes toch. Jullie deden toch niet aan censuur en politieke correctheid?
-edit: jij bent egt slim -
Ze kunnen niet zo kiezen tussen de romeinse en de hitlergroet, of ze snappen het verschil niet tussen links en rechts lijkt me waarschijnlijker. En tja de pliesie, het is wat het is.....
de sneeuw was damals zo hoog
Uitzetten deze honden! Wanneer komt er nou eens iemand met fucking lef op justitie? Wanneer rot die verdomde hielenlikkende allochtoon op?! IEMAND?
En DAAROM woon ik niet meer in Utrecht. O ja, kennelijk mogen deze ***mocro's wel ongestraft de Hitlergroet brengen? Moet ik eens proberen (niet dat ik de behoefte heb trouwens). Wat een ***politie heeft dit land toch, het enige waar ze goed in zijn is staken.
Ook die scooter vráágt er gewoon om.
@ DeRuk:
Zeg maar gerust bijtend sarcastisch.
you have the right to remain violent,
anything you say can and will be use against you
to kill!
-weggejorist-
Mijn God, bij de politie werken dus ook alleen maar IDIOTEN. Lekker cynisch, Brusselmans, en terecht, hier wordt een mens cynisch van. Wat een mongolen is dit land rijk, ongelooflijk.
Inderdaad geen bewijs, maar wel reden om met 10 man op de stoep te staan. Oh nee ze tekenen geen poppetjes.
@Brusselmans
'het ironisch universum' heerscht!
Kwajongensstreken. Doerakjes zijn het.
Tijd voor een posse.
Er reaguurt er zelfs 1 op Geenstijl.
... dan kunnen ze nu toch worden opgepakt voor het brengen van de HItlergroet?
Dubbel pech, lutsers!
Ehm AFA zijn ook straat-terroristen.
Je ziet duidelijk dat ze net de vlammen gedoofd hebben door deze uit te trappen met gevaar voor eigen leven.
Helden!
Maybe you can hire.....
The A-team
Jammer dat er geen militie is die de straat schoon kan vegen waar de Staat faalt. Het enige wat op militie lijkt zijn de AFA en die beschermen de straat-terroristen juist.
runner+1
Die ene gup snapt niet eens dat hij zijn rechterhand moet heffen. Hoe dom kun je zijn
Of je koopt een huis in een behoorlijke buurt, waar dit niet gebeurt.
Er werken me toch een groep lutsers bij de politie, niet te geloven..
Shoot to kill!
REAGEER OOK