Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VVD nu ook 100 procent halal

mark-al-rutte.jpgEn weer een partij die de theedoek in de ring gooit. We schrijven de VVD, stadsdeel Zeeburg, Islamsterdam. Binnenkort vieren zij een feestje en hoofdgast is partij-prominent sjeik Henk Al-Kamp. Hij zal zijn licht laten schijnen over integratie om vervolgens de discussie aan te gaan met de sigaren rokende achterban. Biertje erbij, dixielandmuziekje, bitterballetje gezellig! NOT. Om de moslimbevolking niet voor het hoofd te stoten wordt er namelijk geen alcohol geschonken. Voorts worden alleen halal hapjes geserveerd, en zal er voor deze keer geen muziek van Gordon gedraaid worden. Wel wordt er een geitje geslacht. De VVD-dames worden verzocht hun mantelpakjes en parelkettingen af te doen en zich in door de partij beschikbaar gestelde boerka's in een aparte ruimte te begeven. Na Wilders en Verdonk heeft kennelijk ook het liberalisme afscheid genomen van de VVD. Dag VVD, rust in vrede. Op naar de nul zetels...

Reaguursels

Inloggen

Varkensvlees op die bbq!! Stevig glaasje bier en wodka der bij en lekker bot lopen doen over de Islam! en wie er dan aanstoot aan neemt flikkert maar lekker op , toch?
Hoe lang gaan we ons hier laten piepelen door grijs en die opgefokte nepmoslims die de Koran niet kunnen lezen? ( vrij interpeteren)
Ik wordt langzaam sgeitziek van t gezeik in NL
( gaat Desert Eagle poetsen en wacht af!)

Dick-for-brains | 24-05-08 | 15:00

Dan ga ik niet.
Mag alleen maar varkenvlees met alcohol van de dokter.

Ploos | 23-05-08 | 10:44

*zucht en zegt lidmaatschap subiet op*

Kruisvaarder | 22-05-08 | 08:15

De meeste VVDers zoals Kramp* zijn krenten- vijgen- en dadelwegende kruideniers.
Halal of Haram.
Als het maar "Vrij" verkoopt.
Is iets anders dan Vrijheid.
-
*Kramp Henk.
Vrije Verkoop Dhimmy die op een krampachtige manier de islam probeert te slijten als aanwinst voor onze "democratie".

wachtmeester de bruy | 22-05-08 | 07:16

Jolly Jumper woont in Zeeburg (tijdelijk) en stemt al 25 jaar VVD maar als dit gebeurd is het over. Heb al genoeg van al die gristen honden ,et hun reli politiek, niet dit ook nog eens in de week met GN..

Jolly Jumper | 22-05-08 | 00:41

Goed. Mooi. Vanaf nu ga ik door het leven met onder de arm een goede fles wijn en een broodje beenham in de rechterhand. Desnoods bind ik gebruikt damesverband op m'n hoofd. Meurt ontzettend maar we hebben het er voor over. Alles om de muzelmannen uit de buurt te houden!
.
En de VVD is nu ook definitief passe. Mark deed aardig zijn best in het Nekschot-debat, maar hiermee valt het doek voor de Volkspartij voor Vazallen en Dhimmy's!

Brouhaha | 22-05-08 | 00:17

Twijfeltwijfeltwijfel de laatste tijd... Nu dus om...
Vaarwel VVD...

BarneyBoner | 21-05-08 | 23:20

Causa Sui | 21-05-08 | 18:21
Je zal verbaasd zijn hoeveel, met name, Turken er zelfstandig ondernemer en derhalve vaak business minded, lees liberaal zijn. Je zal het aantal Turkse raadsleden de (halal) kost moeten geven.

Bigi Bana Boy | 21-05-08 | 22:21

Volk Verliest Democratie.

Satanachist | 21-05-08 | 21:18

Tja.... capitulatie blijft toch de beste term. Als henk Kamp nu weer zijn waffel opendoet over de zogenaamde integratiestandpunten van de VVD, neemt niemand hem meer serieus. Niet dat ik dat al deed.....

inquisitra | 21-05-08 | 20:17

Prima...... rol maar over en delf je eigen graf. Enorm jammer, maar mijn stem hebben jullie niet meer verraders!

krokostil | 21-05-08 | 20:01

Boycot alles wat halal is. Simpel.

CoJoNes | 21-05-08 | 18:39

wat zoekt een islamiet nu op een liberaal feestje... ik zie het verband niet.

Causa Sui | 21-05-08 | 18:21

Ja een lokatie met oudhollandse bitterballetjes lijkt mij ook beter in het kader van de integratie. Wie integreerd nou waar vraag ik me af.....

aardappelninja | 21-05-08 | 17:41

Waarom kunnen ze niet een echte Hollandse hap nemen? Kipsaté met Nasi of zo.

Wat de boer niet kent...

Gosah | 21-05-08 | 17:34

Ik zal me gabbertje die werkt bij artis even vragen of hij 10 liter kamelenzeik koud wil zetten. Dan zal ik op die bijeenkost te zeeburg een gratis halal en door mohammed zelf en zijn boek vol haat goedgekeurd drankje uitdelen aan die verdwaalde moslims die er zijn.

Vuilnis | 21-05-08 | 17:33

hmm dat bierzuipen stukje was van mij, maar ik had de email tussen [email] [/email] tags gezet, maar dan met > <'s

aardappelninja | 21-05-08 | 17:21

Ik heb is geinformeerd hoe het nu zit. Dit was het antwoord:

<email>
De berichtgeving in De Telegraaf van vanmorgen is verre van correct,

Het ‘halal feest’ zoals u het beschrijft, is een bijeenkomst van de VVD Zeeburg voor ondernemers, met onder meer Henk Kamp als speciale gast. Hierbij zal tevens een kritisch debat over integratie plaatsvinden.

In het restaurant, zal een combinatie van mediterane (Turkse), en Nederlandse hapjes worden verstrekt. Er wordt ook gewoon alcohol geschonken aan diegenen die daar behoefte aan hebben.

Dat er mogelijk ook halal eten wordt verstrekt is dus een uitkomst van de locatie, geen politieke keuze.

Het had net zo goed in een restaurant gehouden kunnen worden waar ze Italiaans, koosjer, of Surinaams eten serveren.

Wij betreuren de onduidelijkheid, die vandaag hierover is ontstaan.

De VVD staat pal voor de individuele (keuze) vrijheid, ook als het gaat om bijeenkomsten.

Met vriendelijke groet,

R. van den Bergh

Beleidsmedewerker

VVD Amsterdam

</email>

Dus gewoon bierzuipen onder het genot van ritueel geslachte lammetjes!

aardappelninja | 21-05-08 | 17:20

@Reverend Ray,
Jongen, je hart !

Bigi Bana Boy | 21-05-08 | 17:02

@ mezelf 21-05-08 | 16:50

Sorry mensen, ben net wakker

El Cacho | 21-05-08 | 16:53

Goed idee; op de juiste manier contact maken met een potentiële nieuwe achterban.

MAXIMO | 21-05-08 | 16:44

Mark ''Incapable'' Rutte heeft sowieso de hele VVD al de afgrond in gewerkt...
Mark, bedankt voor het er uit mieteren van Rita, ongeloofelijke douchebag.

Lahav 433 | 21-05-08 | 16:42

Ik ben klaar voor Rita, ik heb het wel gezien met dat zootje plucheminnend stel islam (s)likkers dat hier voor politici doorgaat. Zijn ze gvd bang om in de ban gedaan te worden ofzeau? Was Pin nog maar onder ons.

peenindiees | 21-05-08 | 16:26

O,ja voor de liefhebbers, heb de twee pakken Marlboro per dag gereduceerd naar een half doosje.
Dat wordt dus nog feest deze week, dat is wanneer ik me niet kan bedwingen.

Reverend Ray | 21-05-08 | 15:42

Flikker er dan enkel salade tegenaan, dat zou de VVD sieren als iets ze nog kan sieren.
Of je vreet godverdomme maar niets.
Flikker een bak water neer voor die islamieten zeg ik, kunnen ze het met de reet omhoog knielen en zuipen met elkaar combineren.

Ja ik ben klaar.
Althans met dit topic, morgen weer één, me bloeddruk enzo.

Reverend Ray | 21-05-08 | 15:40

Het is überhaupt godvergeten ziek om beesten te behandelen naar je eigen incompetente kudt kanker religie.
Een richelpaal in de anus van dergelijke religieuzen en het kudt volk dat er mee heult.

Ben werkelijk waar godsvergeten schijt ziek van dat religieuze gezeik.
Geestelijke paupers.

Reverend Ray | 21-05-08 | 15:36

Wanneer de Hollander denkt mee te moeten doen met de islamiet daar waar het dierenmishandeling betreft (halal vreten dus), dan zie ik mezelf anderdaags nog wel een keer aansluiten bij willekeurig welke groepering voor het welzijn van dieren. De extreemste wel te verstaan half werk heb ik een broertje deaud aan. Want daar waar we beesten de dupe laten worden van onze geestelijke tekortkomingen daar gaat het fout.

Reverend Ray | 21-05-08 | 15:32

Sowee, dat gaat leden n stemmen kosten....

Adriaantjeeeeeuh | 21-05-08 | 15:29

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:47
.
Landverraad is een misdrijf. Dus stel ik voor dat je aangifte gaat doen, dan zal over drie jaar het OM mij wel van m'n bed lichten - zo snel zijn ze wel. Toe dan ! Ik zal heus tussen nu en over drie jaar m'n nick niet veranderen of m'n account opzeggen. Kom dan ! Toe dan !

Niet voor Jan | 21-05-08 | 14:50

Intergratie, dat is toch als gast aanpassen aan de gebruiken en gewoontes van waar je naar toe gaat?
Of is het dat de gebruiken en gewoontes aan de gast worden aangepast?

Wie legt het me uit, voordat ik het steeds verkeerd doe?

Spruitje | 21-05-08 | 14:45

Zuipschuit RAOUL HEERTJE, normaal goed voor twee flessen witte wijn per uitzending "Dit was het nieuws", had in het bijzijn van gast Ahmed Marcouch, alleen trek in water.Zeker nog nadorst.Wat zijn ze toch hypocriet en slap.
Die Marcouch voegde ook niets toe aan het programmma, durfde ook nergens om te lachen voor de achterban.Moslims hebben geen humor, dus moet je ze ook niet uitnodigen voor zo'n programma.

express | 21-05-08 | 14:45

Hehehe,

www.vvd.nl/index.aspx?ChapterID=1145

Fouad Teeven
Jihad Remkes
Jihad Schippers
Hamsa van Ba'alen
Mo Rutte
Halal Zijlstra
Ch'Ali Aptroot
Brigitte El Burg
Paul de Kromzwaard
Hamsa El Bruk
Yussuf Blok

Bigi Bana Boy | 21-05-08 | 14:05

Zonder drank wordt een VVD-feestje slecht bezocht en is heel snel afgelopen. 't Bespaart wel een boel subsidiecentjes uit de partijkas. Dat dan weer wel.

koerbagh ® | 21-05-08 | 14:04

Kamp moet daar uit principe wegblijven!

Zijn we niet met zijn allen bezig onze cultuur af te branden? Denk daar eens aan met alle kritiek.

Dr Lambiek | 21-05-08 | 14:03

@Lord Leto;
Nix HOAX. Damage-control heet dat. Elsevier is de huiskrant van de VeuVeuDeu. Vlug, persberichtje eruit, exclusief 'interviewtje'. Krijgt Elsevier weer wat gegarandeerde primeurtjes voor. Zo werken die dingen toch.

Rest In Privacy | 21-05-08 | 14:03

Ik vind deze aankonding uitermate racistisch en discriminerend. Er wordt duidelijk een deel van de bevolking (de moslims) voorgetrokken, door slechts halal vlees aan te bieden. Er is niets mis met alcoholvrije versnaperingen, maar de reden hierachter vind ik erg misselijkmakend.

Groepen als:
- Carnivoren (frikandellen / varkensvleesch-verorberaars.)
- Joden (niet koosher)
- vegatariers en veganisten
worden glashelder onder de moslims geplaatst

Daarom vind ik het een goed streven zou zijn om naast het halal vlees en de spa roodjes ook de volgende produkten aan te bieden:
Varkensvlees-sate, kroepoek, rijst met kip, een hoek met koosher voedsel, whopppers, bitterballen, een voederbak gras en uiteraard een sloot pils aan te bieden. Een wijntje zou wellicht ook niet misstaan.

Meister Jäger | 21-05-08 | 13:51

vvd = pvda.

LoL @ Sévèke | 21-05-08 | 13:48

@ lord leto

Alcohol heeft een kookpunt van 78,37 °C en verdampt dus rap bij het bereiden van eten. Het eindproduct zal dus geen alcohol bevatten.

Maar wat velen en mij tegen staat is dat NL steeds meer rekening houd met de minderheidsgroepen en hun achterlijke cultuur.
En waarom ?

Mag ik in het Kremlin met mijn klompen aan lopen ? Nee.

Mag mijn vriendin topless zonnen in Ma-rok ? Nee.

Mogen Gristenen een Kathedraal bouwen in Sa-oudie ? Nee.

Dus: pleut op, als je je niet wil conformeren aan de basisregels van ons koude kikkerlandje. Die basis is vrijheid, dwing ons/mij niet je achterlijke cultuur te omhelzen. Opzouten !

Cinq-Marquis | 21-05-08 | 13:39

@ lord leto
En dit dan?

Het menu, waarvoor een bijdrage van 70 euro per persoon moet worden betaald, is half Turks/Marokkaans, half Nederlands. De gerechten die worden geserveerd zijn halal en het eten is zonder alcohol bereid.

De gerechten zijn halal.
Dat is dus het probleem.

solidstate | 21-05-08 | 13:24

wij zijn toch immers een gastvrij en altijd tolerant land?henkdekanarie | 21-05-08 | 13:12|||Wij zijn tolerant als wij kunnen doen wat wij willen. Voor de islam in Holland was er niet 1 cineast, caberatier of spotprenttekenaar die met gevaar voor eigen leven zijn kunst/gal kon vertonen/spuwen.
Grijze wollen sokken zijn in de uitverkoop. En niet langer alleen bij de Wibra (pvda) maar blijkens nu ook bij de Bijenkorf (VVD). De waarheid doet altijd pijn.

RJFischer | 21-05-08 | 13:22

Jammer dat GS leugens verkondigd die Moslims weer in een kwaad daglicht zetten.

Lord Leto | 21-05-08 | 13:21

HOAX

VVD serveert wél alcohol bij integratiediner
Op het symposium over ondernemerschap en integratie dat de VVD van het Amsterdamse stadsdeel Zeeburg organiseert, wordt wel degelijk alcohol...

www.elsevier.nl/nieuws/nederland/artik...

Lord Leto | 21-05-08 | 13:20

jullie moeten allemaal leren intolerante culturen te tolereren, snap dan dat je je gewoon moet aanpassen aan hun cultuur en gebruiken, wij zijn toch immers een gastvrij en altijd tolerant land?

henkdekanarie | 21-05-08 | 13:12

-m

NoMinister | 21-05-08 | 13:06

Fleauxe | 21-05-08 | 12:15

omgwtf = om my god! what the fuck?!

Ben wel nieuwsgierig...

NoMinister | 21-05-08 | 13:06

Cinq-Marquis | 21-05-08 | 12:56

Ik heb altijd geleerd dat mensen sociale wezens zijn. Of dat klopt niet of sociaal is iets anders dan ik denk of....

NoMinister | 21-05-08 | 12:59

Ik eet alleen halal als die geyt uit een ander durp komt hoor ;)

[quote]A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on.

However he should kill the animal after he has his orgasm. He should not sell the meat to the people in his own village, however selling the meat to the next door village should be fine.

From Khomeini's book, Tahrirolvasyleh fourth volume, Darol Elm, Gom, Iran, 1990[/quote]

Cinq-Marquis | 21-05-08 | 12:56

Ze moeten verdomme van onze bitterballen afblijven!
Waarom moeten de autochtonen zich hier toch altijd aanpassen? Dat is omgekeerde integratie...

Koops | 21-05-08 | 12:51

het liberalisme is al jaren uit de VVD gescheiden

porno-utopia.com | 21-05-08 | 12:49

Bijstandskoning | 21-05-08 | 12:31

Dat staat mij niet aan en 'dikke pech'? Voor wie dan? Ik vrees voor NL. Denk niet dat als je prive drollen wilt vreten ik daar een probleem mee heb. Maar dit gaat om een politieke partij en NL. Noem het betrokkenheid.

En moslims mogen natuurlijk WEL eisen dat er geen alcohol wordt geschonken. Hoe kom je er toch bij dat dat niet zou mogen. En, NEW FOR YOU, ze DOEN het ook. En P&W en Mark Rutte-volk et cetera gaat daar dan pro actief mee om.

* KOTS *

NoMinister | 21-05-08 | 12:48

Hoe erg moet je moslims beledigen opdat ze (vrijwillig) ons land verlaten?
* Ben alvast begonnen met LOI-tekenles 1*

NEC-schot | 21-05-08 | 12:46

@Bijstandskoning | 21-05-08 | 12:31
Jawel, dat mogen ze ook. Of ernaar wordt geluisterd is een een tweede. Voorts zijn de bedreigingen die voortvloeien uit het niet inwilligen van hun eis uiteraard strafbaar.

Murdockyoufool | 21-05-08 | 12:40

En het zoveelste voorbeeld van de knievallen voor de Islam van de zittende 'orde'.
Wie vormt nou goedvedomme de meerderheid hier in Nederland?
Dient vervolgens alles aangepast te worden aan een zeikende minderheid?
VVD is voor mij definitief exit.

El Gerente | 21-05-08 | 12:32

NoMinister | 21-05-08 | 11:32
Het gaat hier om een aantal mensen dat er zelf bewust voor kiest om hun gedrag aan te passen. Dat mag gewoon in dit land. Als jou dat niet aanstaat... dikke pech!

Jij kunt een ander niet zomaar de wet voorschrijven. Als moslims nu zouden EISEN dat er geen alcohol meer gedronken zou worden (wat gigantisch veel doden, ellende en geld zou besparen overigens), dan wordt het een ander verhaal. Dat mogen ze namelijk niet.

Bijstandskoning | 21-05-08 | 12:31

knus & gezellig | 21-05-08 | 11:34

wel even op je harde schijf vastleggen; straks is ie er niet meer: Ies nie halal!

We zijn zo'n beetje op pag. 48 aangekomen; beangstigend om te zien hoe de schrijver van dit werkje gelijk krijgt.

En je hebt gelijk; er was een veroordeling op 16.12.92 met een boete van 2000,- Hollandse Guldentjes. Boekje was reacisme. Overigens geeft de link die je geeft de verkorte versie.

www.uitkijk.net/docs/De%20Ondergang%20...

Hier heeft er nog iemand een studie van gemaakt:

www.discourses.org/De%20Rasoel-Komrij%...

VonHierbisGinder | 21-05-08 | 12:29

Elke dag denk ik weer: nu is het einde van de gekte wel bereikt... dit is 't matje. En elke volgende dag kan het nog erger.

Wat wil de VVD bereiken met dit knieval gedrag? Waarom mensen verplichten halal vlees te vreten? Waarom mensen verbieden een biertje te drinken?

Alleen maar omdat er wel eens een verdwaalde moslim op kan komen draven. Waar één moslim aanwezig is moet de rest zich onmiddellijk aanpassen. Want hij zou wel eens kunnen klagen en zich beledigd kunnen voelen.

En als resultaat krijg ik een grotere en grotere hekel aan dat kutvolk. Ik krijg een hekel aan die moslims omdat ze ons schijnbaar al zo volkomen in de tang hebben dat we elk moment een knievel voor hen moeten doen.

Dat laffe dhimmies als Pauw en Witteman toegeven aan de druk van de mohammedaan begrijp ik. Dat zijn politiek correcte landverraders. Maar dat zelfs de VVD die kant opgaat.

Ik word er kots en kotsmisselijk van.

stuyterkuycken | 21-05-08 | 12:25

wat een sukkels zeg en gaat die henk al kamp zich ook laten besnijden??
hahahahahha wat een dodo

maharadja | 21-05-08 | 12:24

Ga maar vast een burka bestellen voor het volgende feest.

Alfist | 21-05-08 | 12:21

Kunnen we ons al inschrijven voor het nieuwe (boor)eiland ergens op de oceaan?

Kartoffels | 21-05-08 | 12:20

zure regen gaat het helaam worden... mind my words

erem | 21-05-08 | 12:20

@RepubliekBanana | 21-05-08 | 12:15
Kan niet, ik moet werken tussen het reaguren door.

Murdockyoufool | 21-05-08 | 12:17

@Fleauxe 11:26: Omgwtf? Wat was daar mis mee? Waarom mag niemand dat lezen Joris?

Fleauxe | 21-05-08 | 12:15

Murdockyoufool | 21-05-08 | 12:11
Ga es buiten spelen.

RepubliekBanana | 21-05-08 | 12:15

Een betere manier om Geert en Rita aan extra zetels te helpen is er niet.

Karel Kruizenruiker | 21-05-08 | 12:14

GeenSTijl gefeliciteerd. Dit bericht is ten volle voor 100% ongefundeerd

televaag zegt: Ik vind dat er best wel alcohol geschonken mag worden", zegt Eric van der Burg, VVD-fractievoorzitter in Amsterdam. "Ik vind dat iedereen vrij is in zijn keuze. Dus als men niet wil drinken, dan niet. Maar laat iedereen dat zelf beslissen. Met halal eten heb ik persoonlijk geen problemen, net zo min als met koosjer eten." Dus niks halal. En de "VVD-genodigde" waarover wordt gesproken in de T'vaag. WIe is dat? EN zijn er meer bronnen.
Dit topic voor 100% bezijden de waarheid. Goet zeaux.

wijzijnnederland | 21-05-08 | 12:14

@Lord Leto | 21-05-08 | 12:09
Man, ik geef je godverdomme zojuist antwoord. Maar daar hoor je Lord Lepra niet over.

Murdockyoufool | 21-05-08 | 12:12

*zwaait VVD uit* daag!

Drinkie | 21-05-08 | 12:12

-weggejorist-

Murdockyoufool | 21-05-08 | 12:11

NEC-schot | 21-05-08 | 12:05
Maak daar maar 30 zetels van.

RepubliekBanana | 21-05-08 | 12:10

Dan neme ik zelf maar een tree Schultenbrau mee.

Harry Turtle | 21-05-08 | 12:09

Het OM is wel consequent. Deze week staat kunstenaar Jonas Staal in hoger beroep terecht op verdenking van bedreiging. De Rotterdamse rechter heeft Staal vorig jaar vrijgesproken, maar het OM is daartegen in beroep gegaan. Aanleiding van de strafzaak is de aangifte van kamerlid Wilders die zich bedreigd acht door een kunstwerk van Jonas Staal.

En daar hoor je dan weer niemand over.

Lord Leto | 21-05-08 | 12:09

Bah, dat respecteren van respectlozen is een fout en hellend vlak.

Jan Passant | 21-05-08 | 12:06

Binnenkort TON in de kamer met 20 zetels (SBS 6-publiek) en de Groep Rutte (voorheen VVD) met 1 (sympathie)zetel.

NEC-schot | 21-05-08 | 12:05

Gaan we elkaar nu op feestjes in nek steken om ons aan te passen aan de moslim minderheid?

solidstate | 21-05-08 | 12:05

Murdockyoufool | 21-05-08 | 12:01
you fool!
het is vanalles maar niet K-ziektespottenswaardig...
dus poeplullen ofzo

DenLangel*l | 21-05-08 | 12:04

zolang ze geen broodjes ham met een biertje serveren, dan kom ik er niet...

KarelKopKaas | 21-05-08 | 12:04

-weggejorist-

Murdockyoufool | 21-05-08 | 12:01

Jammer dat er niemand opkomt voor zijn vrijheids van menings uiting.

Deze week staat kunstenaar Jonas Staal in hoger beroep terecht op verdenking van bedreiging. De Rotterdamse rechter heeft Staal vorig jaar vrijgesproken, maar het OM is daartegen in beroep gegaan. Aanleiding van de strafzaak is de aangifte van kamerlid Wilders die zich bedreigd acht door een kunstwerk van Jonas Staal.

Lord Leto | 21-05-08 | 11:57

ü[email protected]: In Almere is er een AH waar vanaf de ingang met kleine pijltjes op de grond staat aangegeven wáár het halalfeest zich precies bevind. Krankjorem word ik ervan, maar wat kun je doen? De rascist-roepers liggen op de loer. *zwaait naar Leopold de Moslimontmaagder*

Fleauxe | 21-05-08 | 11:56

Ben ik de enige die in de supermarkt altijd in het halal-koelvak spuugt?

NEC-schot | 21-05-08 | 11:50

@NoMinister | 21-05-08 | 11:43
Precies...

Leopold | 21-05-08 | 11:46

Leopold | 21-05-08 | 11:38

Tsja... Of je wilt het niet begrijpen of je begrijpt het echt niet. Maakt niet zoveel uit. Is detail.

NoMinister | 21-05-08 | 11:43

Marc Rutte is gewoon slappe hap.
Hierbij begint het, wie volgt?

thorgal | 21-05-08 | 11:43

knus & gezellig | 21-05-08 | 11:34

Grappig, dat is een logische redenatie en nadenken is geen sterk punt van links.

Is de man vanwege deze sterke en respectvolle (!) analyse veroordeeld? Nee toch zeker! Dus logica, indien leidend tot een discriminerende conclusie, is ook al niet toegestaan. Moest ie zeker bewijzen dat het zo was.

KOTS!

NoMinister | 21-05-08 | 11:42

Als je een homo mocro vaginalis nou ondersteboven in een boom hangt, z'n keel doorsnijdt, en laat doodbloeden, istie dan ook halal..? vraag je je toch af...
* zet witte puntmuts weer op, en gaat de witte was buiten hangen

Slome_Heaumeau | 21-05-08 | 11:40

De autochtoon als Palestijn. Maar ja, de Palestijnen werden tenminste niet door hun landgenoten onteigend.

dr Rechts | 21-05-08 | 11:40

@ BYO

nee dat zeg ik niet je moet goed lezen.....!!!!!!!

ik zeg dat dit soort gein gevaarlijk is voor de samenleving...... als je al mag spreken over een samenleving nog !!

maar we wachten het linkse propaganda kabinet wel af !

dhr projectx | 21-05-08 | 11:39

Teleac-moment: Van een Marokkaanse keuken is sprake wanneer men het een keuken betreft die met het oogmerk vanwederrechtelijke toeeigening is bevoorraad.

Fleauxe | 21-05-08 | 11:39

dag VVD

druif | 21-05-08 | 11:38

@NoMinister | 21-05-08 | 11:34
Sgoed... Vertel het me maar nadat je er bent geweest.

Leopold | 21-05-08 | 11:38

Die Marc Rutte is ook super lomp!

LoL @ Sévèke | 21-05-08 | 11:38

Alleen maar van die bekrompen studentensukkeltjes stemmen nog vvd.

LoL @ Sévèke | 21-05-08 | 11:37

Volgens mij stoot je zo de nederlandse en surinaamse etc. bevolking in zeeburg voor het hoofd...
wat een lompe actie...

kleurling | 21-05-08 | 11:37

Het staat de VVD vrij om dat te doen.
En ons staat vrij de VVD daarom de tyfus toe te wensen.

dr Rechts | 21-05-08 | 11:37

Die comming-out van Rutte kunnen we nu ook wel op ons buik schrijven. Hij was echt voornemens om het te doen, tot dat H.Kamp hem er subtiel op wees dat dit zéér kwetsend zou zijn voor Moslims.

Fleauxe | 21-05-08 | 11:34

Leopold | 21-05-08 | 11:13

Het is wat.

Heb je nog meer details of zullen we het hoofdgerecht maar gaan bespreken?

NoMinister | 21-05-08 | 11:34

Reeds in 1989 werd er geschreven:

"Ik heb in het voorgaande misschien de indruk gewekt dat ik de moslims in zekere zin voorhoud dat ze nooit naar Nederland hadden moeten komen. Integendeel: ik complimenteer ze met wat ze tot dusverre hebben bereikt. En waarom zouden ze niet hier zijn en de Nederlandse goede wil
maximaal misbruiken, als dat precies is wat er van ze wordt verwacht en waartoe ze worden aangemoedigd?"

Uit: De ondergang van Nederland (auteur veroordeeld in NL)
www.uitkijk.net/docs/De%20Ondergang%20...

knus & gezellig | 21-05-08 | 11:34

Bijstandskoning | 21-05-08 | 11:21

Wat een gelul. Pieteit betekent dat je er respect voor hebt. En dat is fout. Zeker gezien de houding van de groep waartegenover die pieteit wordt betracht.

Het is een stap te ver.

Zoiets als naar de hoeren gaan maar voor het zingen te kerk uit. En dan telt het niet. Echt many bruggen te ver. Met beleefdheid heeft het al helemaal niets te maken aangezien dit door met name de moslims zer heftig wordt aangezet. Die baardmeneer bij P&W wilde perse geen wijn op tafel anders kwam hij niet. Hoezo pieteit.

Fuck toch op. Moeten we eerst helemaal kapot zijn en tot dhimmi's gemakt voordat mensen als jij beseffen dat we geen terrein meer moeten weggeven op dit vlak. En dan nog opmerken dat dit met islamisering niets van doen heeft. Is dat humor godverdomme? Anders is het een gotspe.

NoMinister | 21-05-08 | 11:32

Het is te belachelijk voor woorden dat als de dierenbescherming en de organisaties voor dierenartsen zich beiden krachtig uitspreken voor een verbod op halal slachten, dat de redelijkheid moet buigen voor een achterlijk dogmatisch geloof als de Islam.

Ze willen al geen varkensvlees eten en ander vlees daar verwachten ze van dat het onder gruwelijke omstandigheden omgebracht is. Waarom tolereren we dit soort mensen? Waarom luisteren wij naar fundamentalisten ipv naar respectabele instanties?

Als je je niet aan wilt passen aan onze samenleving is tot daar aan toe. Maar deze mensen willen dat wij ons aanpassen aan hun achterlijke achterhaalde dogmas en bijgeloof. Sodemieter dan op naar saudi arabie als je wilt leven zoals mensen 400 jaar geleden deden.

En waarom komen wij mensen met deze verschrikkelijke denkbeelden tegemoet?

Drone | 21-05-08 | 11:32

In de uitnodiging staat dat het menu half Marokkaans / half NL is , dat het vlees halal is geslacht en dat het niet BEREID is met alcohol.

Er staat nergens dat ik voor mijn € 70 p.p. geen biertje of wijntje krijg.

Het moet niet veel gekker worden zeg.

/\/\addog | 21-05-08 | 11:32

muhahaha, ik zie hier toch een buitenkansje... ik ga daar gewoon staan en onder mn jas van dat alcoholpoeder verkopen
* € € - ogen *

Peanutbutter | 21-05-08 | 11:31

Ik snap best dat de telegraaf hier betaald,maar om nou het soort dom nieuws wat zij plaatsen 1 op 1 over te nemen,zonder enige vorm van nuance of kritiek?

Maar goed,doet het altijd lekker bij het stemvee van geert en rita,dat dan wel.

captainobvious | 21-05-08 | 11:28

-weggejorist-

Fleauxe | 21-05-08 | 11:26

halal halal, dikke vinger voor zo'n soort islammieten-bal

Patrick Zweedsey | 21-05-08 | 11:25

Ik verzoek een ieder met een pilsje of iets vervaardigd uit varkensvlees niet te reaguren. Mocht de drang te hoog oplopen dan verzoek ik u uw handen eerst grondig te wassen met desinfecterende zeep. Salaam Aleikum, lieve mensen. Wie wil er nog meer met 'restecp' behandeld worden?

Fleauxe | 21-05-08 | 11:24

De research van Leopold levert inderdaad een behoorlijke nuance op dus we moeten inderdaad alert blijven met het afschieten van commentaar. Het domste om te doen is kritiekloos afgaan op kul artikelen in dat roddelblad uit 020.

de directeur | 21-05-08 | 11:24

@ Plurity | 21-05-08 | 10:13
Pleur toch op joh.... Jij bent tevreden hoe het ondertussen gaat in NL?
Het land is op weg goed naar de klote te gaan en jij doet alsof er niets aan de hand is?
Heb spijt dat ik mijn stem aan z'n party heb gegeven en idd, die stem krijgen ze volgende keer niet....
Op naar 0 zetels!

Man zonder jas | 21-05-08 | 11:21

Dit heeft niets met islamisering te maken. Als iemand er persoonlijk voor kiest om uit piëteit jegens de levensovertuiging van anderen bepaalde gewoonten na te laten, getuigt dat gewoon van fatsoen. Pas als de VVD voorstellen zou indienen over verplicht bidden richting Mekka, dan zou er sprake zijn van islamisering. Dat heeft allemaal niets met politieke correctheid te maken. Mensen zijn in dit land vrij om te doen wat ze willen... ook als dat van repstcep voor een ander getuigt.

Bijstandskoning | 21-05-08 | 11:21

De 1e partij die nu gaat voor 100% secularisatie, vechten voor betere scheiding kerk en staat, volledige vrijheid van meningsuiting, zal minstens 10 zetels stijgen in de peilingen.
Ik weet in ieder geval niet meer waar ik op moet stemmen als zwevende niet echt links of rechtse atheist.

Atheisme.nu | 21-05-08 | 11:20

@Leopold 11:13: Lijkt dus allemaal wel weer mee te vallen.

Muxje | 21-05-08 | 11:20

capitulatie is ook een optie.....

Octavianus | 21-05-08 | 11:18

*zich afvragend wanneer er op GS kan worden gestemd*

cybernijntje | 21-05-08 | 11:17

Over en Uit voor de VVD

Tobi | 21-05-08 | 11:16

Henk Kamp komt praten over integratie (en met name Moslims) dus geen alcohol en wel halal hapjes zodat de veroorzakers van het probleem misschien ook wel langskomen :)

Wat ben ik blij dat hij niet over pedofielen of verkrachters komt praten, wie weet wat ze dan zouden doen in de hoop dat de veroorzakers langskomen !!

Mulder | 21-05-08 | 11:16

GILLEND NAAR HUIS>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

klaretaalzeewolde | 21-05-08 | 11:16

VVD en moslimzieltjes....
Dus dit is die nieuwe richting waar Rutte het over had. Uiteraard in 020, daar zijn de meeste zieltjes te winnen.

Mijn god, gaat toch helemaal nergens meer over in dit land zeg!

cybernijntje | 21-05-08 | 11:14

Heb even de uitnodiging op www.vvdamsterdam.nl/artikel/4568.htm bekeken en er staat NIET dat er geen alcohol geschonken wordt. Er staat letterlijk "Alle gerechten zijn Halal en zonder alcohol bereid. Het menu is half Turks/Marokkaans en half Nederlands.". Dat is wat anders dan er in het Televaag artikel staat...

Leopold | 21-05-08 | 11:13

zijn wij naar de zandbak verhuisd of zijn zij naar ons gekomen?
zij dienen RESPECT op te brengen voor de inheemse cultuur, zich dus aantepasssen.
ook moet niet worden vergeten dat de reden waarom ze hierheen kwamen is dat alles hier veel beter en vrijer is dan bij hen thuis.
het is absurd om het hier net zo slecht en onvrij te maken als in hun thuislanden.

sprx | 21-05-08 | 11:12

Een groot poppenkast met de VVD als gastspeler...

vlammetjuh | 21-05-08 | 11:11

Nu moet de PvdA weer een stapje verder gaan om de gunst van de moslim te houden. Zomaar een ideetje. Wouter gaat gebrekkig Nederlands praten en de vrouwen in de PvdA dragen een hoofddoek. Mooi man!

Maar zonder gekheid, na de CU, CDA en PvdA heeft Nederland er weer een religieuze partij bij? Het begint hier verdomme op de VS te lijken!

Oerkoendoe | 21-05-08 | 11:11

geloof me mensen
mijn halal vrienden vreten mc donalds
eten gewoon een frikandel
en hebben in hun hele leven nog nooit een woord arabisch gesproken
ze liggen dubbel om dit soort gelul
toch hebben ze last van de samenleving zoals die er nu uitziet
denken over mohammed net zoals wij denken over jezus
het intereseert ze geen ruk

pacha | 21-05-08 | 11:10

Wat een grappige toon in dat telegraaf artikel, het lijkt wel op geenstijl, is dat nou geen toeval? De VVD is al heel lang niet liberaal, dankzij dwingelanden als rita en geert is de bemoeizucht over een ander veel meer in fashion als het respecteren van elkaars vrijheid. Persoonlijk vind ik betaald alcohol drinken van de gekke, en politici die drinken terwijl ze werken niet bevorderlijk voor de samenleving.

Einde van de Domheid | 21-05-08 | 11:09

Hoop dat Rutte hier heeeel snel afstand van neemt!

JamesHuntLive | 21-05-08 | 11:08

@sprx,

Ik zou gewoon de volgende keer, als je weer bij P& W wordt uitgenodigd, eisen dat iedereen aan tafel bier of wijn drinkt.

azijnseikerT | 21-05-08 | 11:08

Geen alcohol? Tja, dan wordt het een saai feestje want paddo's mogen ook al niet meer ;-)

Tisje | 21-05-08 | 11:06

Het mooie aan D66 is dat ze geen standpunten hebben... althans niet echt standpunten waar je waarde aan kunt hechten... dat is juist een voordeel mensen dan kunnen ze zich overal aan vastschuimen... beetje socialisisch, beetje liberaal, beetje allochtoon, beetje sociaal-democratisch... een mix van alles... een grote gourmetpot!

rooimachine | 21-05-08 | 11:05

van mijn geloof MOET je wijn en bier drinken en varkensvlees eten.

sprx | 21-05-08 | 11:05

Deze hele bijeenkomst had voor mij geen probleem geweest, als er gewoon alcohol geschonken werd. Maar goed, waarom nu ALWEER aanpassen voor dat rifvolk? Wanneer gebeurt dat eens andersom?
*zucht*

mr.Visser | 21-05-08 | 11:05

Henk die ons Halal laat zijn? Omgekeerde wereld. Ik geloof hier niets van! Dit is een GS hoax.

P. de Tarabuso | 21-05-08 | 11:04

Volgens mij valt de vrije markt onder liberalisme, VVD OP NAAR DE NUL ZETELS!

mermanator | 21-05-08 | 11:04

Prima om rekening te houden met 's mans gebruiken, hoe verknipt deze ook mogen zijn, maar we laten ons meer en meer, nota bebe vrijwillig, naar de slachtbank brengen waarop we straks geofferd worden door de muzelmannen met lange baarden en nog langere tenen. Hoe kun je ooit tot een fatsoenlijke dialoog komen als een lekker biertje met bittergarnituur al een minarettenhoog obstakel vormt voor deze liefhebbers van het evenhoevige ras Capra hircus.

de directeur | 21-05-08 | 11:03

Halal moet per definitie verboden worden in NL... het is pure marteling van dieren.

ConfuZor | 21-05-08 | 11:03

Hans van Balen en Henk Kamp zullen de VVD van de ondergang redden..... en anders is de partij ten dode opgeschreven.
Ik zie D66 nog gekke dingen doen.Kereltje Pechtold kon de allochtone kiezer nog wel eens binnenharken en het lijkt wel alsof alle mensen zijn vergeten wat een lompe uitspraken deze man heeft gedaan in het verleden en dat ze echt geen enkel standpunt innemen... maar goed...

Behangdelul | 21-05-08 | 11:02

edit: Type aids.

Rotzak84 | 21-05-08 | 11:01

Je zal er maar graag een pilsje lusten en bij de VVD zitten, ik zou lekker thuis blijven om ze een sixpackje te tanken en een goede bbq aan te slingeren.

Rotzak84 | 21-05-08 | 11:01

Vréselijk dit achterlijke land... en maar bukken voor de baardmannen. Moet ik in islamistan eens proberen, om een politieke bijeenkomst te arrangeren en dan onder het mom van ReStEpC te eisen dat er bier moet worden geschonken en varkensvleesch moet worden gegeten.

Tuvai | 21-05-08 | 11:00

En bedankt zeggen Rita + Geert.
Maurice de Hond, kom er maar in!

mr.Visser | 21-05-08 | 11:00

@ Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:27
Dat laatste stukje had ik graag gelezen, maar ik zie dat Joris me voor is geweest.

.KicksAss | 21-05-08 | 11:00

Mag Hans van Baalen ook komen?, hij lijkt namelijk op een knorretje...

MichieldeMuiter | 21-05-08 | 11:00

Richt dan voor je gasten een halal-dierenleed-alcoholvrije buffethoek in als je het ze zonodig naar de zin wil maken. Om het jezelf NIET naar de zin te maken staat zo kruiperig en angstig wegcijferig en zo opportunistisch als de neten en levert bij niemand respect op, ook niet bij je gasten.

Adalgar | 21-05-08 | 10:59

schuimpartij D66 is er ook nog, die kan ook iedere politieke kleur aannemen net als de VVD en de PvdA ;)

rooimachine | 21-05-08 | 10:58

Als er een land is of komt met een verbod op openbare religie / absoluut seculier stelsel, dan houd ik me aanbevolen trouwens. Heb het he-le-maal gehad met die opdringerige destructieve godswaanzinnigen.

ojazekerWel | 21-05-08 | 10:58

Ik word hier echt heel verdrietig van ook.

Het probleem is echter wel, er zijn 3 middenpartijen.
En VVD naar 0 zetels, PVDA naar 0 zetels betekendt ongetwijfeld meer zetels voor het CDA.

En dat is het laatste wat we moeten willen.

Atheisme.nu | 21-05-08 | 10:57

zet killing in the name R.A.M nog maar iets harder

Bill Bixby | 21-05-08 | 10:57

Dit verbaast me niks. VVD heeft ooit dat leuke volk ook naar Nederland gehaald samen met die Christen Ratten.

Godisvoordedomme | 21-05-08 | 10:56

gasten drinken geen alcohol. ze zuipen liters.

Leipe ouwe | 21-05-08 | 10:56

Dan maar niet meer op de VVD stemmen dus.

Ed71886710 | 21-05-08 | 10:56

@dhr projectx | 21-05-08 | 10:27
goeje grap, zometeen ga je me nog vertellen dat de kermis daar leuker is als in zuid holland. MOEhahaha paar sukkels uit noordholland gevaarlijker als Al quida. heheheh.

BYO | 21-05-08 | 10:55

*barts in tranen uit*

Henk Kamp, de laatste der Mohanicanen....
Een van de weinig overgebleven sociaal liberaal rechtsen, op u had ik al mijn hoop gevestigd, en nu.......

Nee hier kan Henk Kamp niets aan doen, dit ligt aan VVD Zeeburg-Amsterdam, de jarenlange indoctrinatie van Job"theezak" Cohen heeft dan toch gewerkt.....

Behangdelul | 21-05-08 | 10:55

@desmodus | 21-05-08 | 10:36
Het loopt zo storm bij de Al Tawheed-moskee dat ze soms door alle drukte mensen moeten weigeren. Goeie frikadellen daar.

blinde kip | 21-05-08 | 10:55

@niet voor Jan

Ware het niet dat dit een trend aan het worden is. Je een keer aanpassen hoeft ook geen probleem te zijn, zolang dit maar wederzijds is. Dus dat zij ook een keer een biertje meedrinken. Of praat ik dan peop?

azijnseikerT | 21-05-08 | 10:55

@Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:52
Nee gewoon met hagel kapot geschoten in de natuur. Heerlijk scharrelvlees zeg ik maar. Het liefst ook in de vorm van drijfjacht, dan kan je ze eerst lekker bang maken.

Hooijstra | 21-05-08 | 10:55

Eén ding moet je die moslims wel nageven: ze kunnen net zo goed (zo niet beter) zeiken en klagen dan hollanders.
Conclusie is dus dat wie zeikt, aan de beurt komt, en wie zich braaf aanpast, wordt overgeslagen.
Nu heb ik an sich geen problemen met zeikerds - ik ben er tenslotte zelf ook 1 - maar het moet niet gaan doorslaan in het bevredigen van de wensen van die zeikerds alleen. De oplossing is dus: wel halal eten, maar ook Van Dobben croquetten. Niet-alcoholisch drinken (wat is dat eigenlijk) en ook gewoon bier / wijn. Boerka's, maar ook mini-rokjes.
.
Als we het nu zo benaderen, dan zie zelfs ik nog steeds potentie in het multiculturele concept. Niet aanpassen, maar verrijken. En waarom? Gewoon, omdat het kan (maar vooral omdat het moet).

Doe-eens-rustig | 21-05-08 | 10:54

Van mij mag je geloven wat je wilt. Ik ben niet van de gedachten politie. Wat je er praktisch gezien mee doet is echter een bewuste keuze. Wil je een ander beperken dat vind ik dat op z'n minst hufterig. Dat vind ik namelijk ook als je een ander wilt beperken op niet religieuze gronden. Mijn suggestie: we moeten eens stoppen om het gedrag van mensen te koppelen aan het geloof. Gewoon beoordelen op wat het is. Niks meer.. niks minder. Huftigerheid of zelfs misdaad mag zich niet achter religie verschuilen. Never! En een VVD zou dat ook eens moeten inzien... ik stem al sinds jaar en dag op deze partij, maar voor het eerst twijfel ik er ernstig aan of ik dat een volgende keer weer doe...

synchronicity | 21-05-08 | 10:53

-weggejorist-

Zwaaiende Knots | 21-05-08 | 10:53

Hooijstra | 21-05-08 | 10:50
Toch wel verdoofd geslacht? We leven immers in een beschaafd land, nietwaar?

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:52

@desmodus 10:30: Nou niet doen alsof dit een redelijke tegemoetkoming is. "Rekening houden met Moslims" is om óók halalhappen, mineraalwater en vruchtensapjes te serveren, naast de haramkroketten en de Beertender. Niks mis mee, als je verwacht dat er ook moslims op je feestje komen, en als er een paar zijn die alsnog niet komen vanwege de aanwezigheid van haram eten, dan is dat hun keuze. Weten we meteen wie de kansloze zeikerts zijn.

Muxje | 21-05-08 | 10:52

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:47
ik wilde het al niet zeggen vanwege het zwaard van Joris dat ons boven de hoofden hangt.... +1 voor koekje

DenLangel*l | 21-05-08 | 10:52

lol @ Gert Wolders... daar heb je natuurlijk een sterk argument... het recht van de sterkste geldt binnen de VVD... kennelijk had deze groepering toch iets meer moslims dan Rutte dacht ;)

rooimachine | 21-05-08 | 10:52

Een en ander moet nog plaatsvinden. Henk Kamp is hoofdgast.
Dat wordt interessant: Kamp moet eigenlijk even bellen dat ie niet komt als er geen bier en kalfskroketten zijn. Nu kiezen, mannen. Dit is de laatste afslag.

hekkesluiter | 21-05-08 | 10:51

Zo, weer een partij om zeep. Na deze termijn een stuurloos land. Maar goed, veel verschil zullen we niet zien.

ojazekerWel | 21-05-08 | 10:51

Wat is een borrelpartij zonder alcohol? Blijf bij je roots, Rutte!

Zeurders | 21-05-08 | 10:51

Ik hoop dat bij mijn volgende feestje alle mensen wel willen respecteren dat iedereen dronken met de taxi naar huis moet. Overigens zal er ook louter wildvlees gegeten worden dat ik eigenhandig heb geslacht en is er water te drinken op het toilet en niet van achter de bar. Alles wat van achter de bar komt heeft bubbels, of eindigt als een goudgele cappuccino.

Hooijstra | 21-05-08 | 10:50

Niet voor Jan | 21-05-08 | 10:37
variatie.... net zoals vrouwen voor hoer uitmaken en in iedere zin met de K-ziekte spotten zeker ook variatie is......
laat me niet lachen!

DenLangel*l | 21-05-08 | 10:50

Islam heeft de toekomst , daar zit het geld !

Gert Wolders | 21-05-08 | 10:50

VVD had met Rutte toch echt mijn stem te pakken bij de volgende verkiezingen... met de nadruk op 'hád'.

Sgt. SuperJost | 21-05-08 | 10:50

Ik wil bitterballen en pils !!

ik kom van rechts | 21-05-08 | 10:49

VVD heeft ook geen moeite met de belachelijke hoge benzineprijzen. Een spoeddebat aangevraagd door de PVV werd lacherig (ook door Verdonck) aan de kant geschoven. Van die club moet je het echt niet hebben.

Onderduiker | 21-05-08 | 10:49

Goed geschreven, Vleesboom! Als rechts op deze manier zetels moet pakken, dan mogen ze van mij ook naar de NUL. VVD = Lafheid, CDA = Landverraad, PvdA = Corruptie, SP = Diefstal. Er blijft weinig keus over, maar kennelijk heeft dit land niet veel te bieden.

DeRuk2008 | 21-05-08 | 10:49

wilders heeft gelijk, Nederland buigt echt vor de islam. jammer........

Amazing_Mark | 21-05-08 | 10:49

Claude Jacque | 21-05-08 | 10:38
Ik dacht ook al dat ik goed bezig was door een halfbloedje te nemen, blijkt dat ze geen Columbiaans paspoort heeft. Dus dan maar plan B:
in 010 wonen, home of Pim Fortuyn.

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:49

VVD-er en gekwetst? Stuur een Gestapo-team!

ranqneuzeKleinburger | 21-05-08 | 10:48

Ook bij de VVD geldt blijkbaar dat wij ons wel aanpassen aan die nieuwkomers.
-
Als je alcohol schenkt hoeft een moslim dat toch niet te nemen, die kan dan toch een cola of thee nemen ?
Maar nee, deze "Nederlandse" partij laat liever Nederlanders in eigen land de tweederangs burger zijn. Fuck de Nederlandse cultuur en langleve de nieuwkomers.
De angst voor moslims zit er wel heel erg in bij onze politici.
-
Als Nederlander kan je haast niet meer anders dan op Verdonk of Wilders stemmen.
Bij alle andere partijen moet je accepteren dat je in eigen land tweederangs burger bent.
Ok, ik weet op wie ik als blanke Nederlander in ieder geval niet moet stemmen.

Moi2 | 21-05-08 | 10:48

Niet voor Jan | 21-05-08 | 10:37
Zie mijn eerdere comment over landverraad.
Voor eventuele consequenties verwijs ik u graag door naar
DenLangel*l | 21-05-08 | 10:32

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:47

Kotzz

Taartschep | 21-05-08 | 10:46

Omgekeerd lukt anders best hoor :

www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/d...

Beetje streng zijn op hun koeltoer en ze gaan vanzelf lopen.

Dus : biertje erbij en zwijntje aan het spit, geen last meer van.

tyfusbelg | 21-05-08 | 10:46

niet zo slim

lammy | 21-05-08 | 10:45

Ik word hier zo moedeloos van. Alles is al verloren.

BroodenSpelen | 21-05-08 | 10:42

de vvd is zo lekker aan het lijstduwen voor ton en pvv..

van dal | 21-05-08 | 10:40

increment | 21-05-08 | 10:36

ooh ja hoor, het kan nog veeel linkser..

baaderraf | 21-05-08 | 10:40

Net zo goed als dat moslims een alcoholische versnapering kunnen ontwijken kunnen ze toch ook heel goed het verschil herkennen, tussen vlees en geen vlees? 1 vegetarier in de zaal betekent toch ook niet dat iedereen dan maar een gevulde courgette moet vreten?

Dr Nobel Preiz | 21-05-08 | 10:40

Kut.
Ik zag een coalitie van VVD, TON en PVV nog wel zitten.. maar dat gaat dus ook niet meer werken.

Het wordt echt weer kiezen uit stront eten of kots likken de komende verkiezingen.

frickY | 21-05-08 | 10:40

Stemde toch al niet op die lui. Alleen Geert en Rita maken bij mij nog kans. De rest is naar de godeverdomme of naar de godverdomme aan het gaan. Net als Nederland trouwens.

karmahead | 21-05-08 | 10:39

Gelukkig is dit maar een lokale buurtgemeenschap, maar het zegt wel iets. Best wel erg dat wij onze eigen normen & waarden opzij zetten voor een gelovige minderheid in ons land. Als we dit zo doortrekken ken ik er nog wel een paar, om maar in te haken op eerder genoemde voorbeelden van Joden en veganisten, straks gaan we ons nog aanpassen aan links. Maargoed lokaal in een stadsdeel / buurtgemeenschap kan ik me dit nog voorstellen aangezien deze landelijke minderheid daar wel eens prominent aanwezig zou kunnen zijn.

Thunderblade | 21-05-08 | 10:39

@Koekje-dr-bij? Mooi zo'n hoofdstad.. typerend voor ons land!
Ben momenteel op zoek naar een buitenlands bruidje die mij kan importeren.

Claude Jacque | 21-05-08 | 10:38

VVD-ers die er toch heen gaan......... Neem zelf je drank mee..........
Het eeuwen oude borstflesje met jenever in ere herstel.

wILL | 21-05-08 | 10:37

Gisteravond nog zo heftig gesproken over het vrije woord door Rutte en nu alweer opgeven. Gelukkig is de VVD wel voorstander van het opheffen van de stadsdeelraden en hopelijk komt dat ook snel. Alleen maar slechte bestuurders en wanbeleid.
In het centrum van Amsterdam hebben ze bij dit soort bijeenkomsten overigens de champagne altijd koud staan en is Freddy altijd welkom. That's my cup of thea.

Hooijstra | 21-05-08 | 10:37

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:27
.
Ik bagatelliseer dit. Een keertje een (volstrekt onbelangrijk en provinciaal) feestje geven met es-een-keer een ander thema dan bier en bitterballen is geen capitulatie; dat is gewoon variatie. Wat ook wel fijn is voor de VVD is dat voorheen niemand van deze borrel afwist, en nu, dankzij het paniekvoetbal van Geenstijl, iedereen. Want er is niet zoiets als slechte publiciteit, zolang ze je naam maar goed schrijven.

Niet voor Jan | 21-05-08 | 10:37

baaderraf | 21-05-08 | 10:34
Als je graag met een ingeslagen grijns partij-vlaggetjes zwaait naar De Grote Leider wel ja.
Voor wie gelooft in vrijheid en zelfbeschikking: nee.

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:37

Komen er toch nog bredere snelwegen; met aparte rijvakken voor vrouwen met verplichte hoofddoek.
Gehoord in dat Haagse stadionnetje met blauw pluche: "Het is stil aan de rechterkant, het is stil eean de rechterkant"

NEC-schot | 21-05-08 | 10:37

@Geert. Kom er maar in!
Knettergek daar bij de VVD.

I (8)You fokker | 21-05-08 | 10:37

@baaderraf | 21-05-08 | 10:32
Grapjas ... veel linkser kan 't haast niet worden

increment | 21-05-08 | 10:36

GS heeft zeker het laatste advies van de Teldersstichting over het hoofd gezien?

Ik citeer uit het rapport "Naar een Nieuwe Tijd"

"De Iiberaal Islamitische gemeenschap vormt een interessante electorale niche-markt voor iedere politicius die een hekel heeft aan fractie-overleg en het liefst als Groep <plaats hier uw achternaam> aangekondigd wordt tijdens het plenair debat. Als volksvertegenwoordiger zal de LIP (Liberaal Islamitische Partij) letterlijk zonder last- of ruggenspraak kunnen functioneren."

commentaarderer | 21-05-08 | 10:36

Mensen,
Andersom gebeurt het toch ook?
Als een Nederlandse volksvertegenwoordiger bij een imam langskomt staan toch ook de frikadellen en Aldi-bierblikken op tafel. Terwijl Fransje Bauer uit de speakers in de top van de minaret schalt.
Of niet?

desmodus | 21-05-08 | 10:36

Zou er als een soort versassing ook een total make over clitoris-verwijderaar optreden?

Walt Disney | 21-05-08 | 10:35

@baaderraf | 21-05-08 | 10:34
Ha ha ha ha. Nee.

sinaasappelschil | 21-05-08 | 10:34

Oeps, verkeerde topic. Grap was juist zo sterk...

Boze Buur | 21-05-08 | 10:34

sinaasappelschil | 21-05-08 | 10:33
Hoe linkser hoe beter

baaderraf | 21-05-08 | 10:34

Uiteraard weer in Amsterdam.
Waar de burgemeester autobranden beloont met buurthuizen.
Waar je schitzofreen bent als je op politie schiet,
en de politie rascistisch is als ze terugschieten.
Waar meisjes hoeren genoemd worden,
en de hoeren "toeristische trekpleister".
Waar de nazi`s bloemen kregen, terwijl ze in 010 van de bruggen af werden geschoten.
Waar haatbaarden mogen spreken en cineasten worden afgeschoten.
Aaah... amsterdam.

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:33

Moeten vvd'ers eten?
Ik dacht dat die leefden van de zielen die ze uit de Nederlandse burgers zuigen.

Dr Nobel Preiz | 21-05-08 | 10:33

Het gaat hier om stadsdeel Zeeburg, Islamsterdam...

Zwaar klote allemaal maar geen reden om niet meer op de VVD te stemmen. D66 is echt te soft, de VVD levert bijna altijd goede mensen en Rutte wordt beter en beter.. Ik denk dat we de VVD de komende jaren nog hard nodig hebben met het oog op economische veranderingen, klimaat hoaxen en interculturele problemen. Mijn stem hebben ze!

Crazy fuck | 21-05-08 | 10:33

Knettergek!

deprofeet | 21-05-08 | 10:33

Ja, hahaha.. Zeker het liefste werken met kinderkopjes he? LoL!

Boze Buur | 21-05-08 | 10:33

@baaderraf | 21-05-08 | 10:32

Heh, nóg meer rukken naar links?

sinaasappelschil | 21-05-08 | 10:33

Er werd trouwens laatst bij ons in de kantine Halal-vlees (lees: onnodig dierenleed, vlees is hetzelfde) geserveerd i.p.v. normaal vlees; gelijk een klacht ingediend! Ik roep iedereen op hetzelfde te doen!

increment | 21-05-08 | 10:33

@desmodus | 21-05-08 | 10:30
Er wordt in dit land alléén maar rekening met de moslim-gemeenschap gehouden, overal, door de gehele overheid, voortdurend.

Eucalyptas | 21-05-08 | 10:32

Eindelijk weet de rest van Nederland nu ook hoe de vork bij de VVD in de steel steekt. Meneer Kamp heeft een grote bek in de kamer, maar voegt de daad niet bij het woord. Jarenlang ons land geteisterd in de regering met hun neo-liberalisme, bah.
Tijd voor een ruk naar links, alleen Jan kan ons land nog redden..

baaderraf | 21-05-08 | 10:32

desmodus sterft nog eens van de ironie, hoop ik..

NEC-schot | 21-05-08 | 10:32

@ desmodus | 21-05-08 | 10:30

Je zegt 'WEL vind ik het goed dat...'.

Vertel eens, wat vind je niet goed dan?

Der Fernseher | 21-05-08 | 10:32

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:27
true true *pek en veren haalt*

DenLangel*l | 21-05-08 | 10:32

@[email protected]:30
Wil je er voortaan even bij zeggen dat je een grapjas bent?

fuckje | 21-05-08 | 10:31

Zum kotzen!!!
Een 'borrel' over Integratie waar geen alcohol is en islamitische dwang heerst... Hoe bedoel je scheef! Weg met Henk Kamp!! Die lutser heeft het nu finaal verknalt!!
Inderdaad Fleisch; op naar de 0 zetels; stuur ze maar door naar de PVV!

increment | 21-05-08 | 10:30

@ Eucalyptas | 21-05-08 | 10:29

Zo, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zag er laats wel 1 die at een broodje pikanto met mayonaise. Dat dan weer wel.

Der Fernseher | 21-05-08 | 10:30

Wel vind ik het goed dat er eindelijk eens rekening met de moslim-gemeenschap wordt gehouden.
In onze vrije consumptie-maatschappij hebben ze het moeilijk genoeg, en het is een kleine moeite om geen alcohol te serveren. En om de hapjes Halal te maken gaat ook niemand dood.

desmodus | 21-05-08 | 10:30

Een verlate 1 april grap zeker. De dames in een aparte ruimte. Ik bespaar mezelf de reden erachter te zoeken. Gewoon tegen het bizarre aan. Emigratie gaat voor mij steeds reëler worden. Naar een land met de minste moslims/gelovigen.

RobertJamesF | 21-05-08 | 10:30

%$&^#*^%*%^% het is toch verdomme belachelijk!!

sinaasappelschil | 21-05-08 | 10:30

De enige partij in Nederland die zich nog enigzins liberaal opstelt, is de partij zonder mening (D66). Verdonk en Wilders zijn ook verre van liberaal.

OT: te triest voor woorden.

Michael | 21-05-08 | 10:29

@DT71 | 21-05-08 | 10:10
Nou, het gemiddelde marokkaanse straatschoffie drinkt gewoon bier hoor.
Of zouden ze die blikjes eerst leeggooien en dan hervullen met thee?

Eucalyptas | 21-05-08 | 10:29

*Weer partijtje van lijstje afschrapt doet* :(
Goh ........ dan blijven er maar weinig over > Tssss......... ik wordt hier gewoon gedwongen om te radicaliseren !!!
HELP! Ik radicaliseer !!!

Hobbykip | 21-05-08 | 10:28

"Na Wilders en Verdonk heeft kennelijk ook het liberalisme afscheid genomen van de VVD"
haha mooie en pijnlijke zin

Dommelsch | 21-05-08 | 10:28

zo, weer een links praatclubje vol bange schijters er bij.....
en ik maar denken dat de VVD na het vertrek van Rutte weer mijn stem waard zou zijn

DenLangel*l | 21-05-08 | 10:28


raar he dat blood and honour zo verschrikkelijk groot begint te worden in noord holland !

mensen pikken het niet meer en zeker de jeugd niet meer !
die zien ook steeds vaker ongelijkheden in dit land.......

het gaat echt de verkeerde kant op in dit land,of laat ik het beter formuleren het gaat heel snel echt de verkeerde kant op.......
ik ken uit ervaring spreken dat er in noord holland ewcht iets broeit
op gegeven moment barst de bom........
want al jaren worden rechtse gedachten goederen of nationalisme de kop ingedrukt....
en iedereen weet uit ervaring,hoe harder je iets de kop in druk des te harder komt het terug.....

ik ken jullie verstellen dat er in noord holland heel veel rechtse groeperingen zijn die aan het samenwerken gaan en ik denk dat dat onderhand gevaarlijker is en meer impact heb dan wat voor moslim aanslag ook ter wereld......

dit is geen dreigement maar puur gebaseerd op de waarheid

amen

dhr projectx | 21-05-08 | 10:27

Voor alle jankerds die nu GS gaan betichten van lange tenen en islamofobie: gefeliciteerd, u bent een cultuurrelativist en daarmee een landverrader. Je eigen ( eet/drink ) gewoonten overboord gooien om immigranten tevreden te houden is n.i.e.t. oké en het bagetalliseren daarvan zou bestraft moeten worden met een -edit: ban-

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 10:27

"PVV 100% haram", de niewe slogan voor de verkiezingen van november 2008!

NEC-schot | 21-05-08 | 10:26

Fimbulvetr | 21-05-08 | 10:16
je bedoelt; Ernst Heer Stalin

ranqneuzeKleinburger | 21-05-08 | 10:26

Ik ben bijna blij dat ik (als Amsterdammer) mijn VVD lidmaatschap heb stopgezet.
Op wie moet de hedendaagse liberaal nou nog stemmen!!!
Ik voel me eenzaam en verlooohooooren. Politiek gezien dan.

Flowers | 21-05-08 | 10:26

Ik heb het bericht toch met enige walging zitten lezen, aangezien ik de vorige verkiezingen nog VVD heb gestemd.
-
Ach ja, Rita for President dan maar!

.KicksAss | 21-05-08 | 10:26

Auw, als VVD-lid doet zoiets toch wel een beetje pijn.

desmodus | 21-05-08 | 10:26

@ Fimbulvetr | 21-05-08 | 10:16

Ja, ik pis verdomme ook altijd naast de pot.

Der Fernseher | 21-05-08 | 10:26

-weggejorist en opgerot-

bukkem11 | 21-05-08 | 10:06

Sukkel

baaderraf | 21-05-08 | 10:24

Jaren op gestemd ......... maar heb inmiddels afscheid genomen van deze club .......... en hij zag dat het goed was !!

Ervarings_deskundige | 21-05-08 | 10:24

jaaaaa, het is zover: komkommertijd!!!

dienstweigeraar... | 21-05-08 | 10:23

hahahahahahahaha ongelofelijk ;)

rooimachine | 21-05-08 | 10:23

Ach het gaat om een kleine lokale afdeling, uit Amsterdam nog wel en daar zijn ze allemaal een beetje raarr zoals we weten. Doen ze daar iets in het drinkwater of zo?
Een vreemd berichtje. Er is genoeg in de VVD om teleurgesteld over te zijn, maar dit is het niet. Niet iets om je lidmaatschap voor op te zeggen.

Muxje | 21-05-08 | 10:22

@ Ari Gold | 21-05-08 | 10:16

LOL. Maar je hebt de zaak hier precies goed te pakken. Van het rechtse VVD van een aantal jaren geleden is niets meer van over. De ex VVD'ers (geert en rita) praten peop of juist helemaals niets. Kom eens mensen, laat een inhoudelijk sterke rechte partij eens opstaan.

Der Fernseher | 21-05-08 | 10:22

Volkspartij Voor Domoren

baaderraf | 21-05-08 | 10:22

Schrijf ik net een kritisch comment over Fleischbaum, verstuur het, klik op home, en zie dat vleesboom me voor is. Het blijft echter waar dat de telegraag weer goed gelezen is..
Het wordt trouwens al aardig minder druk op rechts (nu VVD, VvdA geworden is).

NEC-schot | 21-05-08 | 10:21

@NEC-schot
op je wenken bediend. Excuses lijkt me op zijn plaats.

Lebowski Achiever | 21-05-08 | 10:21

* gaat Weest Gegroet (10:17) een hand geven *

Albert Heijn | 21-05-08 | 10:21

Load of BULLSHIT... gewoon alcohol serveren... gewoon handjes geven... gewoon debatteren... Voel je je buitengesloten onder deze omstandigheden, dan moet je gewoon niet op komen dagen... Dit gaat echt echt te ver... mensen mensen... hoe zielig kunnen we zijn... Laat die Hakbars maar zich aan passen aan het systeem.. en niet vice versa.. Als je als moslim een biertje in de hand van een hollander aanstootgevend vind, of niet halal.... dan ben je gewoon triest... dan ben je een hakbar, en geen moslim.. Whats next? Bitterballen met schapie vlees, rode wijn zonder alcohol, stoeltjes vergaderzaal gericht naar het Oosten, sprekers verkleed als Imam... Maar jongens, voordat we alleen maar hakbars bashen, ook effe kritische kanttekening richting het VVD... dit word niet uit ANGST gedaan.. ook niet uit RESPECT.... nee dit is gewoon propaganda om stemmen binnen te halen... das pas dubbel zo triest..

Import-Turk | 21-05-08 | 10:20


Ik schenk schenk alcohol, ik drink het op en die Moslim heeft er last van.Er gaat iets helemaal niet goed in dit land brom ik jullie.

Boellie | 21-05-08 | 10:20

Ik vermoed dat deze lokale afdeling wel wordt terugggefloten door het ParteiBuro.

Albert Heijn | 21-05-08 | 10:19

Er worden alleen besneden hallal frikandellen geserveerden.

Walt Disney | 21-05-08 | 10:19

@ Plurity | 21-05-08 | 10:13

Wat lul je nou? Dit is ook weer zo'n typisch voorbeeld van mensen iets 'afdwingen'. Ken je de uitzending van P&W nog? Imaan komt alleen als er geen wijn op tafel staat. Kansloos in mijn ogen, zet het gewoon op tafel maar drink het zelf niet!

De VVD capituleert in dit geval, serveer gewoon alcohol en geef de moslims maar een glas Barleduc. Er wordt ze toch niets opgedrongen? Nou dan.

Der Fernseher | 21-05-08 | 10:18

pff.. nou volgende keer dus geen stem meer voor vvd..
fuckers...

dexmans | 21-05-08 | 10:18

En weer brokkelt er een stukje af..

Superior Bastard | 21-05-08 | 10:18

Bij deze wil ik opkomen voor de Roemeense minderheid in Nederland en doe bij deze de VVD de suggestie om tijdens hun partijtjes tuica te schenken (60 procent minimaal), BBQ's te houden met varkensvlees van zelfgeslachte varkens (onverdoofd natuurlijk) en i.p.v. dixieland Suzana Toader:
www.top-muzica.net/poze/SUZANA-FATA%20...

Roemeense_Straathond | 21-05-08 | 10:18

De oude VVD, de Rechtse Rottweiler van vroeger is een mager en tandeloos scharminkel geworden. Geert heeft maar een paar speerpunten. Rita heeft helemaal niets te zeggen dan wat holle frasen en laat zich omringen door onbenullen (LPF2).

Wil het ware rechtse alternatief nu opstaan? Mag ik alstjeblieft een inhoudelijk acceptabel rechts stemmenkanon?

Weest gegroet | 21-05-08 | 10:17

Mensen het is toch al lang duidelijk dat de VVD gewoon een satelliet partij van de PvdA is die als enkel doel heeft kiezers op de rechterflank af te vangen?!

bal gehakt | 21-05-08 | 10:16

Overigens is het wel iets om bijzonder chagrijnig van te worden. Als ik daar als VVD'er heen moest, zou ik de spare rib express laten bezorgen en zelf een krat bier meenemen. Wat denken die idioten wel niet.

Ari Gold | 21-05-08 | 10:16

@Zo jammer!:
8.928

Rest In Privacy | 21-05-08 | 10:16

Dat gaat vast een groot succes worden.
we leggen onszelf nog net de sharia niet op..

Alcoholic | 21-05-08 | 10:16

Dag Bukkum! De groeten op fok!

@ Topic; VVD de partij die een soort d66 is geworden maar dan erger. Erger omdat ze ooit nog ergens voor stond. Allemaal niks meer van over. Mark Rutte probeert oppositie te voeren door af en toe de harde jongen uit te hangen; maar er is niemand die geloven kan dat dit glibberige zacht gekookt eitje toch echt een hard gekookt eitje is. De VVD die ooit Wilders eruit smeet en daarna Mw. Verdonk. Dat de VVD daardoor de mogelijkheid voor de toekomstige generaties op een fatsoenlijk conservatief rechts kabinet verpulverde was even niet belangrijk. Neen... Mark op naar de NULL zetels met die partij van je. Ik heb twintig jaar op jullie gestemd maar sinds een aantal jaren zijn jullie het spoor helemaal bijster....

Partij zonder ruggegraat.

VonHierbisGinder | 21-05-08 | 10:16

@bukkem11 | 21-05-08 | 10:06
... toch jammer dat je nooit de weggejoriste bijdragen kan lezen. Joris is toch een beetje de Hirsh Balin van GS....

Fimbulvetr | 21-05-08 | 10:16

Knievalletje nummertje...................

Zo jammer! | 21-05-08 | 10:16

ze stoten de rest van nl tegen het hoofd door geen alcohol te schenken................................ maar die tellen natuurlijk niet meer mee

de SENSEI | 21-05-08 | 10:16

'De VVD-dames WORDT verzocht hun mantelpakjes en parelkettingen af te doen.' Doe er eens wat aan..

el_andaluz | 21-05-08 | 10:15

@Plurity | 21-05-08 | 10:13
Blind schaap

Meneer | 21-05-08 | 10:15

Een statussymbool in Afghanistan schijnt het hebben van een jong jongetje als accessoire (+sekspartner?!) te zijn. Ben benieuwd als de grote leider morgen zijn opwachting maakt.

Okee, zieke reactie. Maar ook een heel zieke situatie, zowel in Afghanistan als bij de VVD. Gatverdamme wat een gekruip. En wat ik van die gasten hier en in het buitenland zie, is aanpassing aan hun gebruiken en normen en waarden toch wel het laatste dat je zou willen of zelfs maar zou willen aanmoedigen. Maar ja, kruipend leven we voort. Het maaiveld wordt elk jaar een decimeter korter...

NoMinister | 21-05-08 | 10:15

@Plurity; je mist het punt. Er wordt toch ook niet uitsluitend koosjer voedsel geserveerd omdat er mogelijk een verdwaalde orthodoxe jood eventueel op het feestje zou kunnen verschijnen? Of vegetarisch? Of veganistisch? Nou dan.

Rest In Privacy | 21-05-08 | 10:15

En weer een partij naar de klote. Kunnen we straks alleen nog kiezen welke linkse partij we aan de macht willen hebben?? ik weet het niet. GS en NN volk is behoorlijk in de minderheid denk ik. De massa word gewoon voor de gek gehouden en velen blijven er nog in geloven. Mocht er opnieuw verkiezingen komen denk ik dat links er niet zo slecht voorstaat als we hopen. Velen weten niet eens wat stemmen is en vanwege die posters bij de kerk word het toch weer CDA.
Dat we naar rechts moeten is wel duidelijk, maar op wie zou ik nu moeten stemmen? Ik weet het zelf ook niet eerlijk gezegd. Laatste verkiezingen heb ik *snik snik* strategisch op Bakellende gestemd. Niet dat dat zo leuk was maar als we Wouter Bos als MP hadden gehad dan waren we nu een Armzalige Belgische provincie geweest.
Heeft iemand suggesties voor mij? Ik ben fan van Wilders, maar zou hem nooit het land willen laten regeren! Maar het is goed om zulke mensen ook in de politiek te hebben denk ik. Maar als MP? nou nee :-)

neo2k | 21-05-08 | 10:14

Kan Nederland a.u. Fucking b gewoon Nederland blijven!

HetOrakel | 21-05-08 | 10:14

Maar de Ham-Kaas vraag is: was het eten ook kosher??? en gedoopt?

DeArmeStudent | 21-05-08 | 10:14

blabla. wat een bullshit. Laat ze lekker halal voedsel serveren. Daar heeft liberalisme verder niets mee te maken, der fleisch.

Fluffert | 21-05-08 | 10:14

Bwhahahaaaaaa, de ware aard van de VVD schemert door...

ExtremeExtremist | 21-05-08 | 10:13

De VVD heeft helaas ook al enige tijd geleden afscheid genomen van het liberalisme. Privacy, persoonlijke vrijheid, totaal overboord gegooit door het spelen met schijnmaatregelen tijdens het achterna huppelen van de VS in de zogenaamde strijd tegen terrorisme. Tegenwoordig lijkt D66, en zelfs de SP op dit gebied liberaler te zijn dan de VVD. De V van Vrijheid hoort niet meer in hun naam thuis; het is uitverkoop, vlaggetjesdagen bij V&D!

stom schaap | 21-05-08 | 10:13

Wat boeit dit nou,
alsof de catering van de VVD Zeeburg (of all places) wat verandert aan de partij zelf.
Geenstijl hoeft het woord 'halal' maar te horen of dat extreem-rechtse 'opgekankert m'n land uit'-gevoel komt al weer bij ze boven.
Misselijke ventjes.

Plurity | 21-05-08 | 10:13

* krabt achter oor... * sinds wanneer is er wat mis met de muziek van gordon.. dat toch toppunt van intergratie? :p

SwaY | 21-05-08 | 10:13

PS: Halal-voorschriften komen rechtstreeks uit de Shari'ah. Ik dacht dat de VVD seculier was? Blijkbaar vinden ze het belangrijker om religieuze wetten te laten prevaleren boven de hier geldende gewoonten. De SGP kan er nog een puntje aan zuigen.

Rest In Privacy | 21-05-08 | 10:13

Tja, nou MOETEN we wel PVV stemmen, anders is er binnenkort niemand anders meer over om op te stemmen. Klote integratie, mijn Arabirisch is erg slecht. Maarja, als zij zich niet willen aanpassen, dan moeten wij wel.

DatDus | 21-05-08 | 10:13

En daar gaat mijn stem...

Just my opinion | 21-05-08 | 10:12

Nou ja, weten we ook waar GS voor staat....,toch Fleischbaum?

Sikkeneur | 21-05-08 | 10:11

Nou het wordt nog knokken straks bij de verkiezingen om de stem van de muzelman. Ik wist dat Rutte een linkse liberaal was, maar zo erg..

Aussie | 21-05-08 | 10:11

Toch nog iets positiefs uit dit hele bericht: het bannen van Gordonmuziek!
Van mij mag op alle feestjes die holle bolle hosmuziek wel verbannen worden.

DeArmeStudent | 21-05-08 | 10:11

Als zelfs de vvd het al opgeeft... Als bolkestein in zijn graf lag zou hij zich omdraaien...

*gaat hoofddoekje kopen voor dochter*

Klaboesterbeer | 21-05-08 | 10:10

De VVD zette zich gisteren in het debat naw GN in elk geval wel sterk in voor de vrijheid. Lokaal is politiek toch meer een gezelligheidsclubje.. verkeersbord hier, stoepje daar.. daarbij is stadsdeel nog lokaler dan lokaal... wie dat ooit bedacht heeft in tijden dat er steeds minder goede bestuurders zijn......

seven | 21-05-08 | 10:10

Mag ik wel mijn huiszwijntje meenemen?

Claude Jacque | 21-05-08 | 10:10

Islamiseren kun je zelf!
@BYO: Daar gaat het toch niet om!? Het is te belachelijk voor woorden dat je je schikt naar een ienie-minie-percentage afwijkenden. Het gros van de moslims eet helemaal niet halal. Ze drinken dan misschien niet, maar dat kun je toch laten staan? Alsof er uitsluitend alcohol geschonken wordt. Daar bovenop; waarom schaffen ze überhaupt geen vleesch af op die bijeenkomst? Stel je voor dat je een vegetariër of veganist tegen het hoofd stoot.....

Rest In Privacy | 21-05-08 | 10:10

Surreël Nederland. Het gaat gewoon echt helemaal nergens meer over. En zeg je er iets van met dat o zo heilige vrije woord, krijg je een AT-tje in je nek. Niks democratie, niks meer van over... als het er ooit al is geweest.

Rollins | 21-05-08 | 10:09

Zou maar meteen kosher voedsel bestellen als ik de VVD was...
Job komt toch ook?

Ommezwaai | 21-05-08 | 10:09

@bukkem11
En de laatste denk ik. Tot nooit!

Aussie | 21-05-08 | 10:07

dag bukkum, groeten aan Joris

BYO | 21-05-08 | 10:07

Je kan dat zien als capituleren. je kan het echter ook zien als wél de discussie op een normale manier aangaan. De manier waarop Geert dat heeft aangekondigd is ook niet echt een goede manier gebleken he? An ik verwacht niet dat de VVD daar een links verhaal gaat ophangen. tenminste, dat hóóp ik dan maar...

BYO | 21-05-08 | 10:06

-weggejorist en opgerot-

bukkem11 | 21-05-08 | 10:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken