Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wouter draait en keert

Wouter waait met alle winden meeVan voor naar achter van links naar rechts, van voor naar achter van links naar rechts, van voor naar achter van links naar rechts van voor naar achter van links naar rechts. Jawel, het kon natuurlijk niet uitblijven. Geschrokken van alle kritiek van zijn eigen achterban is onze nationale wind alweer aan het draaien geslagen. Zo lezen wij in de Bosbode, overigens niet van Wouters hand, maar van een spindoctor van de Partij voor de Allochtonen. Want zo hard heeft Wouter het natuurlijk allemaal niet bedoeld. PvdA-leden die Wouter een racist noemen? Dat is ook allemaal de schuld van de media. U moet overigens de groeten van hem hebben vanuit een zonovergoten India, alwaar hij op zoek is naar nieuwe Kamerleden voor het kabinet Bos 1.

Reaguursels

Inloggen

Aan tendentieuze berichtgeving is men hier zich ook niet doodgevallen zeg.
De media maakt een leuk lulverhaal en meteen moet de PvdA worden afgekraakt, duidelijk een iets te CDA/VVD aanhang hier

Yeeaah Right, No Way | 23-03-06 | 21:20

gevallenverstand 22-03-06 @ 22:28

Gevallen verstand reageerd zoals je van een narrow minder kan verwachten. Mogelijk denkt hij/zij dat zijn/haar wereldbeeld 360 graden horizontaal/verticaal is, echter in zijn/haar reacties klinkt de visie van de kokerkijker sterk door.

B.v. Mo Bouyeri is volgens GV niet typisch voor de moslimproblematiek, echter volgens nagenoeg 100% van de moslims heeft van Gogh zelf deze moord over zich afgeroepen. In mijn visie is Bouyeri de exponent van een latent sociaal gestoorde bevolkingsgroep en daar passen alleen exorcistische maatregelen zoals duivels en iman uitdrijvingen bij.

Ik zie die parallel ook met Volkert van der Graaf, GL verklaart dat Volkert een held is en het links journalistiek en politiek geteisem laat na hem voor zijn daad echt te veroordelen door telkens Fortuijn verantwoordelijk te maken voor de vooral door het linkse geteisem veroorzaakte demonisering. Ook hier zou Medy v.d. Laan, via het volledig stoppen van de niet wettelijk verplichte subsidiestroom, aan duivelsuitdrijving moeten doen.

Ksi-Ziks | 23-03-06 | 12:09

Tja Bos is een in Amstredam wonende Feyenoord supporter.... hahahahaha

Need I say more. Hoop dat deze cock-sucker ons land bespaard blijft.

Voor een ieder die er aan twijfelt, lees zijn tegenbegroting. HIJ vind hem fantastisch maar oordeel zelf. Op naar het kwartje van Bos op Diesel en LPG. Weltrusten!

derks | 23-03-06 | 11:59

Moehahahaha! Een neutrale vraag: Geeft dit blijk van frustratie? Kom der maar in vrienden van de psychiatrie!!

dante | 22-03-06 | 22:54

dante 22-03-06 @ 19:30
De hervormingen van dit kabinet hebben mijn belangstelling gehad maar verloren. Rechtse onderbuikers zoals jij zoeken met microscopische precisie naar die paar mensen die in de opbouw na WOII niet gewerkt hebben en baseren dan hun egocentrische onzin daarop. Je kaffert iedereen uit en de voorstellen die je doet heeft nog niemand zien werken en er is ook niets dat duidt op de werking daarvan. (Buitenlanders/stagiaires..) Ik had graag een debat gevoer over wat kun je aan de markt overlaten en wat kan/moet de overheid, maar lieden als jij daar is niet mee te praten. Ik heb je prestaties geprezen maar vind ze nogal eenzijdig. Je vergelijking met een Godheid, een verlicht dichter en de txt op je short vind ik verre van treffend en aanmatigend. Laat ik tenslotte nou vinden dat de verkwanselaars in dit kabinet zitten. Groet en tot je volgende goedkope effect bal!!

gevallenverstand | 22-03-06 | 22:28

@gevallenverstand
Dit kabinet is bezig met vééééél omvormingen, ze kunnen ze echter niet allemaal tegelijk doorvoeren. Dat kost tijd. Gevallenverstand, jij bent niet degene die de toon van een debat bepaalt. Als je niet tegen de toon van iemands debat kunt, dan adviseer ik je te gaan debatteren binnen je eigen veilige linkse vriendenclub, waar iedereen je mening deelt en je ook niet gefrustreerd kunt raken door andermans prestaties. Overigens is je slotopmerking erg grappig daar mijn grootouders in dezelfde trant een opmerking plaatsten over types zoals jij, de verkwanselaars.

dante | 22-03-06 | 19:30

dante 22-03-06 @ 09:22
Wat let deze regering om dit soort omvormingen te doen?
Dante, de toon van je debat vind ik verkeerd. Je bent alleen maar met geld bezig en hou er zoveel mogelijk van uit te sparen. Verder trap je enorm naar beneden terwijl je op jezelf pocht. Wellicht ben je een briljant fiscaal jurist maar ik vind je een enorme blaaskaak. Kijk eens naar Scandinavie, daar zijn de mensen niet zo bitter, ze betalen meer belastingen maar koesteren zich in hun zelfverkozen en betaalde veiligheid. Die vrije marktwerking die jij wilt werkt over het algemeen slechter als overheidsorganisatie. Ik kan me niet voorstellen dat je grootouders voor brats als jij in het verzet hebben gezeten.

gevallenverstand | 22-03-06 | 18:52

@pf: Lekker genuanceerd. Verklaar je nader...

brrkah 22-03-06 @ 08:52

En toen werd het weer rustig, immers van het linkse front (behalve als het over corrupte linkse politici gaat) hoor je nooit iets dat werkelijk het oprispen waard is en wat het niveau van een 1e jaars VMBO'r te boven gaat.

Ksi-Ziks | 22-03-06 | 11:41

@Ksi-Ziks 22-03-06 @ 08:52:
Chapeau!

Wil hier ook wat aan toevoegen: Sociaal is een karaktertrek. We hebben het dan ook over een sociaal persoon in de zin van: hij/zij die zich het lot van zijn medemens aantrekt en aanbied te helpen met als doel dit lot te verbeteren.

Hedendaags Socialisme daarentegen is een van de vele ideologieen gebasseerd op het kleinhouden én het in stand houden van de onderklasse. Niet om de medemens te helpen maar om zélf een "goed gevoel" eraan over te houden. Meer niet!
'Socialistische' leiders zijn dan ook NOOIT woonachtig in achterstandswijken...

Een 'socialist'/links progressieve denker is derhalve NIET gebaat bij krachtige individuen in bezit van een Vrije Geest en die dus uitstekend in staat zijn voor zichzelf te denken, voor zich zelf op te komen.
Dergelijke mensen maken een 'socialist' werkloos en uiteindelijk overbodig.
Levend voorbeeld van mijn theorie is Ayaan Hirsi Ali én het gemak waarmee de PvdA haar heeft laten gaan, terwijl zij feitelijk al 'binnen' was...

Ayaan voldeed nl niet aan het Sociaal/Calvinistische ideaalbeeld van
"de allochtoon": Zielig, slecht geintegreerd, bescheiden, ambitieloos, hulpeloos. Maatschappelijk en financieel geslaagde allochtonen keren zich van de PvdA af en wenden zich tot stromingen waar zij als mens en individu serieus genomen worden.
Je kunt het met haar eens zijn of niet:
Niet dankzij maar ONDANKS de PvdA is Ayaan een opinimaakster van wereldniveau!
Je kunt je voorstellen dat dit in religieuze en ideologische kringen jaloezie en afgunst opwekt...

De Partij van de Arbeid heeft tegenwoordig NIETS meer met 'de arbeider'. Zij zou er goed aan doen zichzelf op te heffen ipv electoraal gewin uit allochtonen te persen!

Ahasveros | 22-03-06 | 09:36

@gevallenverstand
@brrkah
Vrij algemene vraag, dus vrij algemeen antwoord.
Het probleem bij de zorg voor ouderen ligt voornamelijk bij de organisatie en de werking van het systeem in combinatie met het simpele feit dat er een groot tekort is aan gekwalificeerd personeel. Meer geld geven is hetzelfde als een verwend kind meer geld geven, die heeft toch nooit genoeg. Ironisch genoeg geeft Brrkah één van de belangrijke oplossingen: ècht vrij verkeer van personen door de EU (Roemenië komt er misschien ook bij). PvdA-oplossingen om het niveau te verlagen (zijn ze goed in) van de opleiding en het geven van meer geld aan de verzorgers is absoluut geen oplossing voor het probleem. Overigens vind ik zelf wel dat ze meer mogen verdienen (maar dan niet in de CAO, maar naar prestatie. Dus de drukfoeten minder en de harde werkers meer). Hiernaast kan een reorganisatie niet uitblijven (dood hout moet worden afgeschud). Ook moeten er meer private plaatsen komen. Deze plaatsen moeten mensen geheel zelf betalen. Deze ouderen drukken dan niet op de organisatie voor de echt hulpbehoevenden (zowel in de zorg, als financieel). Minder regels, minder administratie en meer logische kostenverminderingen, meer stageplaatsen (gratis hulp!!). Overigens zijn er ook bij deze generatie mensen die nooit iets hebben gedaan in hun leven, altijd op hun luie reet zijn blijven zitten en nu roepen dat ze overal RECHT op hebben. Ze hebben niet allemaal helpen opbouwen, hoor. Maar goed, het zou onsmakelijk zijn als deze mensen op straat komen, dus we helpen ze uiteraard.

dante | 22-03-06 | 09:22

Dat Geenstijl gekleurd nieuws is wisten we al, maar voor de mensen die de moeite hebben genomen de Bosbode te lezen.. Er staan hier links naar de volledige artikelen die het Parool verkeerd heeft aangekondigd op hun voorpagina. Dat waai met alle winden mee verhaal is dus bullshit. Ondanks dat Geenstijl links biedt naar de feitelijke informatie is het stukje weer dermate flauw geschreven dat ik mij afvraag hoe lang GS nog in de lift zit.. Ze zijn toch al uit?

objectivo | 22-03-06 | 08:58

Eén van de grote verworvenheden van het socialisme in het moderne NL is de ongebreidelde regel en controlezucht. In Reclame Week lees je vaker dat reclamebureaus veel werk hebben aan het motiveren van burgers die een steeds grotere afkeer hebben van een controlerende overheid die mieiteloos ? 1000,- uitgeeft om een rekening van ? 1,- te controleren en omdat het budget op is, een patient in de poep laat liggen.

In de socialistische heilstaat die kontol Bos verdedigt is controle heilig, in ieder geval heiliger dan de patient of de arts of de verpleegster of de schoonmaakster.

De oorzaak van deze sociale misére ligt daarom niet bij rechts maar vooral bij links, immers alle banenplannen van links betekenen meer overheid en dus meer management en minder handen aan het bed. LR wilde in 010 veel veranderen maar de parasitaire gemeenschap hing voortdurend aan de rem.

Een ieder die daar wat aan wil doen, b.v. Fortuijn, Pastoor of Wilders, worden door het links journalistiek geteisem gedemoniseerd en dood gewenst, immers het management houdt met haar paginagrote advertenties de kwaliteits *kuch* bladen op de been en de handen aan het bed lezen de Telegraaf en die probeert juist zoveel als mogelijk van dat moordadige geteisem buiten de deur te houden.

Vele mensen die kontol Bos volgen beseffen niet dat hij de vertegenwoordiger is van de meest moordadige religie, n.l. het socialisme, wat de mensheid ooit gekent heeft, dat jaarlijks nog steeds zeker 10 miljoen mensen het leven kost en dat in werkelijkheid geen enkele consideratie heeft met mensen die, om welke reden dan ook, niet mee kunnen komen.

Verwar socialisme dus vooral niet met sociaal, het zijn twee begrippen die elkaar slechts in verkiezingsfilmpjes verdragen maar in de praktijk elkaars doodsvijanden zijn. Voordat men op de man/vrouw speelt zal men vooral eerst zijn persoonlijke drijfveren moeten onderzoeken en zich vooral afvragen of je je hormonen of je verstand bent gevolgt.

dante 21-03-06 @ 18:56

Vervolgens wendde hij zich tot Dante en zei:"Ik vraag me verbaasd af hoe het toch komt dat deze man, die een dwaas is, bij allen in de smaak weet te vallen, terwijl jíj, die voor een wijs man doorgaat, daar niet toe in staat bent." waarop Dante antwoordde:"Je zou er helemaal niet van staan te kijken als je besefte dat vriendschap op gelijkheid van gedrag en overeenkomst van geest berust!"

Ksi-Ziks | 22-03-06 | 08:52

@pf: Lekker genuanceerd. Verklaar je nader...

brrkah | 22-03-06 | 08:52

wat een gelul allemaal!!
Er is maar een kant verantwoordelijk voor wie NL heeft opgebouwd na de oorlog, en dat is wel de linkse.. Dat jullie t ff weten..
Typisch nederlands, wel genieten van wat er hier allemaal mogelijk is, maar er wel lkkr tegen aan trappen..
Kom maar met argumenten dat ik ongelijk heb.. hehehe..

pf | 22-03-06 | 08:18

gevallenverstand 22-03-06 @ 06:31: Die mensen mogen dankzij de toffe mentaliteit van Dante c.s. uren in een peopluier liggen te wachten totdat het de (eventueel fiscaal aftrekbare) roemeense verpleegster belieft ze te verschonen en - misschien - een slokje water te geven.

brrkah | 22-03-06 | 07:26

dante 21-03-06 @ 23:07
Goed, laten we eens beginnen met de zorg voor de mensen die de na-oorlogse economie hebben opgebouwd. Alles goed zoals het daar nu mee is?

gevallenverstand | 22-03-06 | 06:31

Bokkelul Bos heeft gewoon het laatste stukje zin er achteraan geplakt:'.... wat ook met autochtonen is gebeurd', om juist hiermee deze deining te voorkomen, maar de interviewers hadden hem door. Woeha, door de mand gepleurt. Zouden we het volgende nu kunnen stellen:
"Bos je bent een vuile racist!"
Goed zo jongen, heb je eindelijk een kijkje genomen in de bijsluiter van jouw natte droom de Multi Cult?

Deense Postbode | 22-03-06 | 03:01

@ezMoney
Het probleem begint voor mij bij het feit dat onze samenleving te veel is gefixeerd op het bij het handje nemen van mensen die niet kunnen volgen. Met als gevolg dat uitblinkers worden afgeremd. De PvdAchterblijvers zal nooit toestaan dat mensen veel eigen initiatief nemen, om te voorkomen dat anderen achter raken. Gevolg is dat de samenleving zo veel beter kan, als het zijn gang mag gaan, binnen wettelijk vastgestelde perken. Als je mag stemmen en dan nog vier jaar wacht, dan ben je 22 en dan snap je dit. Ik neem het je niet kwalijk.

Duitse helm | 22-03-06 | 00:09

@gevallenverstand
Mijn grootouders hebben allevier in de oorlog in het verzet gezeten. Dit was een verschrikkelijke tijd. Mijn ouders en mijn ooms en tantes hebben samen met mijn grootouders NL inderdaad helpen opbouwen. Maar zeker niet met de gedachte om het te laten verkwanselen door lui werkschuw tuig. Nee, zij staan geheel achter mijn meningen.

dante | 21-03-06 | 23:18

@gevallenverstand
U vraagt, ik draai. Vraag mij een standpunt in te nemen in een politieke kwestie en ik neem stelling MET argumenten. Hierop kunt u dan weer schieten.

dante | 21-03-06 | 23:07

Dante was een visionair en een dichter. Jij hebt hem gelezen en bent verder in staat gesteld om een functie uit te oefenen. (Voor het gemak zwijgen we hier even over de na-oorlogse generatie die heeft krom gelegen voor jouw arrogante bedje.) Jij doet wat met fiscaal recht en pocht op je salaris. Als je je op klasse wilt beroepen, fijne mensen doen zoiets nooit! Neem liever een voorbeeld aan Ksi-Ziks, die weigert constructies die jij had kunnen bedenken. Je maakt me eigenlijk ook benieuwd naar wat je over je eigen politieke ideeen te zeggen hebt. Of is dit wat hol gerammel van een ideologie die stervende is en met luid geraas nog red wat er te redden valt?

gevallenverstand | 21-03-06 | 22:45

wouter zit gewoon goed op te letten .. je moet alle fronten warm houden en dat doet ie tot nu toe prima .. vergeet alleen onze d66-ers niet wouter .. van de sp en groenlinks pikken we alleen die paar ideeen over van meer groen in de stad en laten ze daarna vallen. De vvd mag rekenen en de rest kan de tyfus krijgen .. we willen world staggering politiek en anders niet ! einstein zei het al .. zorg dat je de grootste massa hebt dan kan je de regels en buigingen van een ruimte bepalen .. democratie moet hetgeen zijn waar niemand ( en dan ook echt niemand ) een vies beeld bij krijgt en dat kan maar op 1 manier ! breken die handel en goed opbouwen ... over 10 jaar kan je gewoon zeggen dat iemand een kutmarokaan is of een kutnederlander .. de sociaal liberalen komen er aan ! mark my words !

Draaitafel Demagoog | 21-03-06 | 20:34

@sjaakdeslinksesul
Overigens schreef Dante La Divina Comedia in het oud Italiaans en niet in het Latijn. De opdruk op jouw sportslip moet dan ook zijn: Lasciate ogni speranza voi ch'entrate. Maar ja, dat is alleen voor degenen die het boek ook echt gelezen hebben.

dante | 21-03-06 | 20:32

@sjaakdeslinksesul
Op mijn voorbedrukte boxershort staat: Quod licet Jovi, non licet bovi.

dante | 21-03-06 | 20:26

@kruT: Mensen als jij laten zien dat ze ook nog steeds aan verlof van TBS doen en/of in de klinieken een internet verbinding hebben.

Op de man spelen op internet is zooooo 1996.

MiRRoRMaN | 21-03-06 | 20:21

@Dante 18:56
En wat staat er achter op je voorbedrukte sportslip: omnes relinquite spes, O vos intrantes.

sjaakdeslinksesul | 21-03-06 | 20:01

Wouter als die allochtonen in de gaten krijgen dat voor het stemmen
op de p.v.d.a. ze niet allemaal een eigen moskee krijgen,dan zijn de rapen gaar.

gerrardo | 21-03-06 | 19:31

@Mexicano
@DeFrizzle
@kruT
Aan het hof van Verona liepen, zoals dat de gewoonte is, allerlei komedianten en potsenmakers rond. een van hen, een zeer brutale figuur die vol zat met obscene woorden en gebaren, was bij iedereen zeer populair en oogstte altijd veel bijval. Omdat Cangrande vermoedde dat Dante daar niet goed tegen kon, liet hij de kerel naar voren komen en prees hem in alle toonaarden. Vervolgens wendde hij zich tot Dante en zei:"Ik vraag me verbaasd af hoe het toch komt dat deze man, die een dwaas is, bij allen in de smaak weet te vallen, terwijl jíj, die voor een wijs man doorgaat, daar niet toe in staat bent." waarop Dante antwoordde:"Je zou er helemaal niet van staan te kijken als je besefte dat vriendschap op gelijkheid van gedrag en overeenkomst van geest berust!"

dante | 21-03-06 | 18:56

de druiven zijn erg zuur voor "Fleischbaum".Zeker net miljonair geworden en vreest nu voor het ergste

coolman | 21-03-06 | 18:44

Die @dante is een grote blaaskaak. En met het intellect van hem/haar valt het ook wel mee (of tegen zoals u wilt), zoals DeFrizzle al opmerkte. Maar het meest subtiele antwoord kwam van kruT 21-03-06 @ 14:01.
Ik denk dat dante dat niet begrepen heeft.

Mexicano | 21-03-06 | 17:56

en nog editten ook, comment dieven. volgende keer stuur ik mijn pakkende kop wel aan fuk

Onno Thuis | 21-03-06 | 17:55

*hakt rechter hand af en waarschuwt de linker dat hij hetzelfde lot zal ondergaan alsie ook een dergelijke dantemisselijkmakende spelfout maakt*

dante | 21-03-06 | 17:43

@dante
Respect voor je genoten onderwijs, nog meer voor je salaris!

Maar wil je aub 'n beetje op je spelling letten met dat enorme 'intellect' van je?

I quote:"[...]even meezit wordt ik volgend..."

DeFrizzle | 21-03-06 | 17:32

@Dante
respect kerel!

exarchos | 21-03-06 | 17:02

Peter Siebel is een onderzoeksjournalist die al jaren de linkse parasitaire industrie en hun dwarsverbanden naar de politiek, media en subsidiesponsen blootlegt.

Natuurlijk schiet hij daarbij wel eens door maar over het algemeen weet hij haarfijn de vinger op de pols van het maffiose, incestueuze en vaak ook net geen criminele circuit dat het levenssap van de niet in de parasitaire industrie werkzame deel van de bevolking wegzuigt.

De verbindingen die hij heeft blootgelegd in de organisaties achter Volkert v.d. Graaf en de linkse Spekkoek tarten iedere beschrijving, echter als je wat van zijn links volgt vind je al gauw het bewijs van zijn gelijk. Peter Siebel is geen lid van de NVJ, is dus geen journalist, is dus niet links en is dus niet geloofwaardig.

De kwaliteit van een journalist wordt in NL uitsluitend geijkt aan zijn al dan niet lid zijn van een extreem linkse mantelorganisatie en niet aan bewezen vakbekwaamheid. Theo van Gogh was dus niet vakbekwaam (gerooyeerd) maar de eerste de beste linkse hufter die ooit een ongelezen column in de schoolkrant had is, zolang hij maar linkse stukjes schrijft, vakbekwaam.

Ksi-Ziks | 21-03-06 | 17:00

@sjaakdelinkseluk
Helemaal raak. Binnen de zorg of welzijn "hoort" het gewoon niet om rechtser dan links te denken dan wel te spreken. Je wordt verketterd, liefst opgehangen of gevierendeeld. Het MAG gewoon niet want links heeft gewoon gelijk omdat ze gelijk hebben, het alleenrecht hebben om "sociaal" te zijn, altijd en alleen opkomen voor de minder bedeelden en het gewoon beter weten.

JeanPierre | 21-03-06 | 16:33

@kruT
Neen mijn beste, de encyclopedie heb ik nimmer aangeraakt maar daar was jij natuurlijk al lang en breed achter...
Maar om te beginnen heb ik je nooit gevraagd waar je hebt leren communiceren. In mijn stelling stel ik de vraag of zowel de eigen achterban, media en overige politieke partijen ook een lesje communiceren nodig hebben.. niet jij.. Dat ging tot voor kort best aardig.. echter denk ik dat een cursus "begrijpend lezen" voor jou ook niet echt een overbodige luxe is...

de melkboer | 21-03-06 | 16:11

@Ahasveros 15:08
Bedankt, ik check dat noek uit. Nu vind ik mezelf ook links (lees sociaal), maar op de een of andere manier schijnt geen van de partijen aan de linkerzijde van het politiek spectrum te begrijpen, dat hun 'oplossingen' de problemen juist creeren. Individuen misschien wel (Paul Scheffer bijv., maar die is ook niet zo populair). In mijn werk maak ik het steeds mee, de zogenaamde ruimdenkende linkse onderzoekers, beleidsmakers en politici die alles ter rechterzijde rucksichtlos verketteren en ondertussen veel bekrompener zijn dan dat ze het zelf doorhebben. Misselijkmakend af en toe en ik zit erbij, bijt op mijn lippen en scoor af en toe een puntje. Zoals die ene keer dat ik een halve zaal over me heen kreeg. toen het over criminaliteit onder Antillianen ging. Waarop ik mijn 'foute' mening dan wel baseerde. Nou, mijn oom uit Curacao en toen werd het even heel stil....

sjaakdeslinksesul | 21-03-06 | 16:07

@kruT
Waar heb jij dan "gestudeerd" en wat heb je "gestudeerd"? Laat me raden: antropologie, vrijetijdswetenschappen of psychologie. Om de tegenvraag direct te beantwoorden: Fiscale economie, Fiscaal Recht, Nederlands recht in Leiden en Rotterdam. Binnenkort promoveer ik en als het even meezit wordt ik volgend jaar voorgedragen als partner bij één van de Big Four kantoren. Mijn huidige salaris is ? 15.750 per maand (maal 15). En ik vind het een SCHANDE dat luizen zoals jij mijn geld jatten!! En dan nog vinden dat je kan communiceren ook... MOEHAHHAHA!!!

dante | 21-03-06 | 16:05

ik heb 20 jaar in het buitenland gewerkt en toen ik weer naar NL terugkwam sprak mijn toenmalige baas altyd over de PVDA-ers als landverraders.
Dacht dat dat niet gezegd mocht worden maar ik ben er inmiddels achter- die man had gewoon gelijk: ze zijn alleen geinteresseerd in buitenlanders met problemen als stemvee en dan kan je gelijk die Hollanders hun centen afpakken onder het mom van solidariteit!!/ milieu. maar niet voor de socialistische vrienden als C.v.d.K Alders met 40 commissariaten en dan Remkes nodig heeft als er een probleem is in Delfzijl en maar lullen over magneettreinen van 8 miljard met de friese CvdK in admiraals uniform en statenjacht met 20 man personeel/voorzitter van 20 commissies en maar vullen terwijl ze aan de eigen werk niet toekomen.SCHANDE

frenchy | 21-03-06 | 15:40

@kruT 15:23
Hardstikke links natuurlijk. In de USA is het internet uitgevonden door Al Gore (tenminste dat dacht ie zelf) en in Nederland door van Yoolen dinges.

Warrior4freedom | 21-03-06 | 15:40

@Krut: Het www is een absolute Vrijplaats waar je sterk in de schoenen moet staan om niet te verdwalen in de Waanzin van alle dag...

(lukt mij ook niet altijd...)

Ahasveros | 21-03-06 | 15:34

Maar lieve lezerts, het is toch alleszins begrijpelijk dat onze Wouter Boslim zo draait en keert?
Waar zou anders dat restje electoraat van Draaikonten '66 een nieuw onderdak moeten vinden?
Pechtold zal binnenkort ook wel een gedurfde overstap maken naar Wouters allo-knuffelklup; hij heeft de Burqa-ban al 'onverstandig' genoemd.
En Femke zie ik binnenkort ook wel met een theedoek om het linxe verwarde hoofd lopen.
Zo gaat dat nu eenmaal in de politiek.
.
Eénmaal in de vier jaar draaien en lullen,
daarna lekker zakken vullen!

pennestront | 21-03-06 | 15:24

Ik vraag het me al jaren af: "is het internet een linkse of een rechtse uitvinding?"

Kom maar met de argumenten, ja hooorrrr.

kruT | 21-03-06 | 15:23

Warrior4freedom 21-03-06 @ 15:06:

Dat zal dan eigenlijk zo moeten:
"alle marokkanen zzzztemmen PvdA, wat zzztemt U?"

Vieze_Freddy | 21-03-06 | 15:19

@de melkboer
Om allereerst je vraag te beantwoorden: In tegenstelling tot sommige anderen hier heb ik communiceren geleerd van mijn ouders, toen ik nog baby c.q. kind was. De fijne kneepjes ervan heb ik tijdens mijn studietijd op een Nederlandse universiteit opgedaan.

Dat jij dat "waarheden verdraaien" noemt is vrij bizar. Kun je aangeven waar ik hier egens de waarheid probeer te verdraaien? Of probeer "recht te lullen wat krom is"?

Jeetje wat een moeilijke woorden weer allemaal, encyclopedie opengeslagen?

kruT | 21-03-06 | 15:13

@sjaakdeslinksesul 21-03-06 @ 14:27

Als je geinteresseerd bent in deze materie kan ik je van harte het boek van Theodore Dalrymple aanraden: Leven aan de onderkant; het systeem dat de onderklasse in stand houdt...
Uitgeverij Het Spectrum, ISBN 90 274 9917 9, ? 19,95.

In dit boek wordt de vloer aangeveegd met de Babyboom/ex-hippie generatie die de Monsters van nu hebben gekweekt dmv: Love, peace, nivellering en de "Maakbaarheid van de samenleving" en "alles moet maar kunnen" mentaliteit...
Maar tegelijkertijd moest je wél 'gewoon doen, dan ben je al gek genoeg' Hoezo verwarrend???

Ergens in de Jaren Zestig kwamen zij erachter dat Jezus eigenlijk ook een rondtrekkende hippie was!
Vandaar dat ik linkse 'progressieve' denkers cs. BESCHULDIG van het toepassen van Sociaal/Calvinisme, gelardeerd met dictatoriale en totalitaire trekjes...
Ondanks dat zij anders beweren, houden linkse denkers NIET van Vrije Geesten met een eigen kijk op de samenleving en die zich (dankzij het www!)geen totalitaire en onverdraagzame ideologieen/religieen meer door de strot laten douwen!

Ahasveros | 21-03-06 | 15:08

Vieze_Freddy @ 14:46
Leuk.
Ik had zelf een poster in gedachte met alleen tekst.
"alle marokanen stemmen PvdA, wat stemt U?"

En dan 2 dagen voor de verkiezingen overal plakken

Warrior4freedom | 21-03-06 | 15:06

@kruT
Met dank voor je wijze les in communicatie etc.. etc... Wel, dan zijn we het dus over 1 ding eens. Wouter heeft die uitlatingen dus wel gedaan. Ik meen dat zelfs zn eigen achterban op de achterste beentjes heeft gestaan.. nog te zwijgen over de media en overige politieke partijen hmmm... zeker ook een lesje communicatie nodig??? Ja is goed jongen.
Kun je mij ook vertellen waar jij die cursus "waarheden verdraaien" en anders "recht lullen wat krom is" hebt gevolgd..?

de melkboer | 21-03-06 | 15:06

@JSK: mijn punt was niet dat de PvdA loog over het CDA, maar ik viel over hun (impliciete) leugen dat men met een stem op de PvdA gevrijwaard zou blijven van LR.
Overigens denk ik dat het overgrote deel van de stemmen in Rotterdam inderdaad tegen-stemmen zijn geweest: tegen de PvdA, of tegen LR.

Muxje | 21-03-06 | 15:03

@Ksi-Ziks: Veel PvdA-stemmers (zowel autochtone als allochtone) stemmen inderdaad uit puur eigenbelang op PvdA. Juist omdat de PvdA zogenaamd geen tegenprestatie voor de genoten uitkeringen vraagt.

brrkah | 21-03-06 | 15:03

@JSK 21-03-06 @ 14:47
De PvdA suggereerde dus dat LR niet in de gemeenteraad zouden komen als ze maar op de PvdA zouden stemmen. Een wezenlijk verschil dus.

Dömper | 21-03-06 | 15:00

@dante
Zie ik eruit als iemand die Wouter Bos heet? Als je dat zo graag wil weten, ga je toch naar de site van de PvdA, of je vraagt het een PvdA'er. Ik ga jullie hier niet vermoeien met de standpunten van de PvdA. Die weten jullie toch allemaal, gezien het feit dat men zijn oordeel allang klaar heeft.

kruT | 21-03-06 | 14:59

Kom in mijn armen Ksi-Ziks!!

dante | 21-03-06 | 14:57

@de melkboer
Je maakt een grove denkfout. "Verkeerd interpreteren" bestaat niet. Iemand interpreteert iets naar aanleiding van een gesprek, interview, boek etc. Dat er ruimte is om iets op meerdere manieren te kunnen interpreteren (terwijl dat niet de bedoeling is) is een fout van de gene die de boodschap probeert over te brengen. Als de boodschap eenduidig is zullen er weinig interpretaties van mogelijk zijn.

Nog meer lesjes communicatie? Zie www.loi.nl

kruT | 21-03-06 | 14:55

Ik heb zelf bijgedragen aan het beginselmanifest van de PvdA, echter wat ik er niet in gekregen heb is b.v. een lichte vorm van sociale dienstplicht door van uitkeringtrekkers te vragen om zelf zoeken naar mogelijkheden om sociaal de handen uit de mouwen te steken en zelf sociale projecten te starten en mee aan te pakken als je je inkomen uit de bijstand krijgt.

Walgend heb ik mij tenslotte van deze parasieten afgewend, absoluut niets willen ze aan uitkeringtrekkers vragen om als tegenprestatie terug te doen naar een maatschappij die hen in staat stelt 24 uur per dag te slapen tegen de hoogste netto vergoeding ter wereld.

De PvdA stelt echter alles in het werk om de groep uitkeringstrekkers er op te wijzen dat zij recht hebben op een deel van andermans inspanningen zonder ook maar één enkele tegenprestatie zoals vrijwilliger (ik bedoel nadrukkelijk niet de vrijwilliger achter de bar), collectant of soepmoeder, etc.

De PvdA is onder leiding van kontol Bos echt de partij van de a-socialen geworden en heeft ook daarom zo'n grote aantrekkingskracht op hen.

Ksi-Ziks | 21-03-06 | 14:49

@Muxje:
"Tja, leugens en bedrog. In Rotterdam was het de PvdA die de allochtonen waarschuwde dat je bij een stem op het voorheen in die kringen populaire CDA, "Leefbaar Rotterdam er gratis bij krijgt".""
.
Ja nou en? Rechts doet toch precies hetzelfde? Ik hoor van Aartsen nog roepen dat heel Nederland in Nijmegen verandert als je links van het midden stemt. Dat is politiek. En kom nou, alsof het onwaar is: het CDA heeft een duidelijke voorkeur voor LR.

JSK | 21-03-06 | 14:47

@kruT
Was de boskabouter nou vóór of tegen oorlog? En wassie nou vóór of tegen het sturen van onze jongens naar Afghanistan.
Was de boskabouter nou vóór of tegen een gekozen burgemeester? En heeftie het nou tegen laten houden door zijn Eerste kamer fractie of niet? Of hattie deze fractie niet in de hand?
Was de boskabouter nou vóór of tegen de nieuwe zorgwet? En gaattie nu alles of bijna alles terugdraaien alsie premier wordt?

dante | 21-03-06 | 14:47

-edit leuk, maar volgende keer zonder telefoonnummer-

Vieze_Freddy | 21-03-06 | 14:46

@KruT @14:29
Dat is maar net de manier waarop je het wil interpreteren. Iets waar de linkse media en politiek regelmatig last van heeft... Iets verkeerd interpreteren en de context uit zn verband trekken / rukken. Moet je toch bekend in de oren klinken toch..?

de melkboer | 21-03-06 | 14:39

@kruT 14:29
Iemand met een (voormalig) hoge functie bij de Shell is per definitie fout!

BastaardSuiker | 21-03-06 | 14:37

@superjan
Het is wel weer duidelijk dat je het interview niet zelf hebt gelezen, maar net als alle andere schapen hier in NL gewoon de lijn van de media volgt. Bos heeft die uitlatingen NIET in die context gedaan.

kruT | 21-03-06 | 14:29

@fuckje 21-03-06 @ 13:38
Ben je Christina?

Wouter kan tenminste zeggen van "zoooo had ik het niet bedoeld."

hoe had Verdonk, Gerritje, Verhagen, Wilders of AHA daarop gereageerd?
Waarschijnlijk zoiets van " Moslims moeten meer kunnen incasseren".

Kaan78 | 21-03-06 | 14:27

@Ahasveros 14:07
Plus dat de sociaal achtergestelde positie waarin veel allochtonen momenteel zitten, ook nog eens gecreeerd is door de PvdA en haar fellow-travelers binnen de allochtone gemeenschap. De imams, voorzitters van vage belangenclubjes, excuusallochtonen en deelraadsleden die net als de PvdA er belang bij hebben om de allochtoon dom, arm en monddood te houden en ze een slachtoffercomplex aan te lullen, zodat ze fijn in hun eigen groepje blijven klitten en de boel verstieren. De gemiddelde allochtoon wil gewoon een baan, een huis, goede gezondheidszorg en een goede school voor zijn kinderen. Niks positieve dicriminatie, imagocampagnes en inspraak.

sjaakdeslinksesul | 21-03-06 | 14:27

@brrkah
Ezmoney kan nooit een socialist zijn. Bovendien ben ik bang voor geesten...

kruT | 21-03-06 | 14:27

MAXIMO 21-03-06 @ 14:24

Keep 'm cold!

Harige Bangmaker | 21-03-06 | 14:26

@brrkah
Argumenten, argumenten? Kan me niet herinneren ooit argumenten gebruikt te hebben, waar word ik nu weer van beschuldigd?

kruT | 21-03-06 | 14:26

@MiRRoRMaN
Stereotiep. Mensen als jij laten zien dat er in Nederland helaas ook plaats is voor randmongeaulen.

kruT | 21-03-06 | 14:24

@Harige Bangmaker
In de laatste peilingen staan ze al op 61, en elke week komt er wel eentje bij, 76 moet in 2007 haalbaar zijn, helemaal met al deze aandacht.
Overigens, de glazen staan nog steeds koud....

MAXIMO | 21-03-06 | 14:24

MiRRoRMaN 21-03-06 @ 14:19

Je grillige poging tot ironie dringt wel tot me door.
Maar hopen op een aanslag is wel erg bizar. Zeker om dat in een politieke context te plaatsten.

Ik zit echt niet op een nieuwe aanslag te wachten, laat staan dat ik erop hoop.

Harige Bangmaker | 21-03-06 | 14:23

@kruT: Zijn dát de beroemde "argumenten" waarmee de PvdA-volgelingen komen??? Je geestverwant ezmoney is ook al afgedropen. Stoer zeg. Net schapen, veel geblaat maar weinig wol (haren)

brrkah | 21-03-06 | 14:22

Ach ach, wat Bos logischerwijs werkelijk bedoelde, namelijk dat we moeten oppassen voor POSITIEVE discriminatie, vergeet men het liefst...

Vadertje | 21-03-06 | 14:21

@muxje> t probleem is dat die man juiste uitermate slim is. (daarom vraag ik me ook nog steeds af, waarom hij die uitlatingen heeft gedaan)

superjan | 21-03-06 | 14:20

Hàd Woutertje maar een grijze massa... het klinkt anders angstig hol daarbinnen :)

Muxje | 21-03-06 | 14:19

@kruT 21-03-06 @ 14:16
Geert Wildershaar?

Dömper | 21-03-06 | 14:19

@Harige Bangmaker: Ach zo'n aanslag komt er toch wel, ken je op wachten. De volgende Theo van Gogh is Ayaan Hirsi Ali of Geert Wilders. Dan liever binnen een jaar nog net voor de volgende verkiezingen. Dat zag je aan Pim alleen is dat helaas niks geworden omdat Pim zelf net voor de verkiezingen wijlen was.

Kijk willen die Moslims bij mij nu in een goed boekje komen dan moeten ze gewoon het torentje een keer opblazen net als JP binnen koffie zit te zuipen.

Dan wordt ik morgen Moslim, bij wijze van.
(Geintje natuurlijk, maar dat begrijp jij wel.)

MiRRoRMaN | 21-03-06 | 14:19

@Muxje
Het probleem met nep geverfd rood haar is dat als je dat wegscheert het niet meer nep geverfd rood haar meer is, maar in Wouter Bos' geval een grijze massa.

kruT | 21-03-06 | 14:18

Maar freeeets dat heeft wouter bos toch NOOOIT Bedoeld.

superjan | 21-03-06 | 14:17

MiRRoRMaN 21-03-06 @ 14:15

Je hoopt op een aanslag in Nederland.
Fijn...
En dat zijn dan de Wilders-adepten aan het woord...

Harige Bangmaker | 21-03-06 | 14:16

@ahasveros>Great post! t 'is ongelooflijk dat ze er steeds weer mee wegkomen. Joeri Albrecht zat vanochtend ook al weer e.a. te downplayen.
Die rooie kleffe zooi komt echt weg met alles, zeker zolang klerie polka, paul witteman, jan mulder en de hans laroesachtigen het voor het zeggen hebben bij de staatsomroep.

superjan | 21-03-06 | 14:15

Wat dat betreft is het wel gunstig dat Wouter Boslim nog een jaartje heeft om nog een paar keer flink door de mand te vallen. Hopelijk pleegt Al Queda in de tussentijd nog ergens een aanslag in Nederland dan zijn de Wilders-stemmen verzekerd en zijn we in een mum van tijd van al dat gezeik af.

MiRRoRMaN | 21-03-06 | 14:15

MAXIMO 21-03-06 @ 14:12

En zo is het!

Harige Bangmaker | 21-03-06 | 14:14

@Krut: Heh. Sterker nog, de PvdA is net als de doorsnee Bos rood haar: zelden écht rood, en meestal nep geverfd rood dus.

Muxje | 21-03-06 | 14:14

kruT 21-03-06 @ 14:12

Heb je het nu over schaamhaar?

brrkah | 21-03-06 | 14:14

Draaikonten? Dat zijn toch die gasten van D66?
Hoe dan ook, op naar de 76 zetels!

MAXIMO | 21-03-06 | 14:12

@jimmy
de PvdA is als een "Bos" haar. Als je het eraf scheert komt het stugger en hardnekkiger terug.

kruT | 21-03-06 | 14:12

@Ahasveros, en nog stemmen alle allochtonen op de PvdA. Snap jij het nog?
Tja, leugens en bedrog. In Rotterdam was het de PvdA die de allochtonen waarschuwde dat je bij een stem op het voorheen in die kringen populaire CDA, "Leefbaar Rotterdam er gratis bij krijgt". En nu staat diezelfde PvdA te stampvoeten omdat LR niet over een coalitie wil praten! Daarmee is de PvdA de eerste partij in onze geschiedenis die het gelukt is om het *gehele* electoraat te belazeren.

Muxje | 21-03-06 | 14:12

@sjaak>ze moeten er misschien ff een topic van maken ofzeau, dan kunnen we zaken doen.

superjan | 21-03-06 | 14:11

Ahasveros 21-03-06 @ 14:07: Hear hear

brrkah | 21-03-06 | 14:10

Wat ik tegen Bos heb is dat irritante zenuwachtige lachje van hem, en die stalinistische rooibosclub van hem natuurlijk. En van Hulten hoort te weten dat je de media nooit de schuld geven van slechte communicatie. Lutser.
@superjan 14:01
Ik doe mee (ouwe sentimentele zak die ik ben)

sjaakdeslinksesul | 21-03-06 | 14:10

Ik ben oor een zo groot mogelijke PVDA. Evenals een mega verenigd Europa zal dit fenomeen in the end imploderen ten gervolge van een extreme pluriformiteit.

Aldus stem massaal op Wouter cum suis en ook voor een maximaal verenigd Europa.

style.councillor | 21-03-06 | 14:08

Typisch (nationaal) socialisten... lekker kruipen en draaien als het je even niet uitkomt. Lekker meehuilen met de wolven in het bos.

Kingeef1975 | 21-03-06 | 14:07

Okee dan! Laten we es hier de balans opmaken:

Een 'socialistische' wethouder 'verrijkt' de NL taal met 'Kutmarrokanen'
Een 'socialistische' fractievoorzitter stelt voor die 'kutmarrokaanjes te kielhalen'
Een 'socialistisch' leider voorziet 'ongelukken met allochtone raadsleden'

En wie krijgt vervolgens de schuld? Juist! de media natuurlijk! Of misschien wel Wilders of verdonk, kan je op wachten :-((
Want zijzelf zijn lief aardig sociaal en ze bedoelen het uiteraard alleen maar héél erg goed!
Ik kan mij goed voorstellen dat de gemiddelde allochtoon liever een kaalkopje voor zijn neus ziet staan die hem toebijt dat negerts is moeten oprotten!
Niet echt leuk om te moeten aanhoren maar liever dat dan deze vekapte schijtracisten die zich "Socialisten" noemen!

Ff een sprookje:
Er was eens een Somalisch meisje, gemotiveerd, goed gebekt, goed gekleed en strijdbaar... helaas MOCHT dat NIET volgens de Sociaal-Calvinistische dictatoriale leer. Nee, ze moest klein en bescheiden blijven, haar bek houden en natuurlijk DANKBAAR zijn!
Vervolgens is dit meisje ondanks de sociaal/calvinistische/linksconservatieve KUTklup en NIET danzij, doorgegroeid naar een opiniemaakster van wereldniveau...

Ahasveros | 21-03-06 | 14:07

@kruT 21-03-06 @ 13:52
Heb ze liever geen van beide boven m'n bed.
*rillingen lopen over de rug*

Dömper | 21-03-06 | 14:05

kruT 21-03-06 @ 13:54 Ik verwijs voor verdere uitleg naar mijn vorige post.

brrkah | 21-03-06 | 14:05

Wouter Bos had er gelijk in dat haast maken met verliezingslijsten en het slechte (vooraf) screenen van kandidaten gevaarlijk is. Slechte kandidaten zijn vaak slechte politici. Er moeten veel maatregels genomen worden. Er zijn goede kandidaten (Aboutaleb), maar ook stuitend matige (fatima Elatik, en die is dan nog bekend)
De PvdA is op weg een nieuw D66 te worden. Iedereen is welkom, alle meningen tellen, zolang we maar groeien. Als je het met iedereen eens bent en je neemt geen duidelijke standpunten dan heb je geen identiteit. Ze zeggen een linkse identiteit te hebben. Wat is links? Geld uitdelen, multiculti propaganda, amerika bashen? Nederland zou onder Bos rampzalig geleid worden en definitef in de handen vallen van softe, incompetente, goedbedoelende mensen.
Maar medegeenstijlers er is hoop! Van D66 is nu ook niets meer over, zolang ze maar fijn geen mening blijven houden en iedereen pleasen dan loopt vanzelf iedereen uiteindelijk weg. Wat wil je nog meer!

jimmy | 21-03-06 | 14:03

als bos gewoon die hypotheek rente aftrek gewoon voor wat het nu is vind ik het prima .. iedereen een huis kopen .. ben je ook veel meer betrokken bij je dorp stad wijk of zo ..

Draaitafel Demagoog | 21-03-06 | 14:02

@dante
1+1=3? Hoe kom je daar nou bij. Iedereen weet toch dat 1+1 2 is?

kruT | 21-03-06 | 14:01

HET grote probleem in NL is dat mensen (?) als kruT, wanneer het meerderjarig geworden is, ook mogen stemmen. Op het moment dat dit soort dégenerées de kritische grens overschrijdt kun je onmogelijk nog serieus een land besturen. De niveautjes kruT zeggen dat 1 + 1 = 3 en wat je ook tegen ze zegt en hoe simpel je het ook aan ze uitlegt dat 1 + 1 = 2 (toch echt, hoor kruT) ze blijven in hun leugens volharden (soms terwijl ze het zelf wel weten dat ze liegen, maar een slecht hart in combinatie met hun eigen frustratie over hun eigen falen zorgt ervoor dat ze blijven volhouden).

dante | 21-03-06 | 13:59

Ik heb geen affiniteit met de salonseausjialistische arbeiterspartei of met de leidert dezes. Met 'n allen achter den roode vlag (althans voor deze roze werd) aan, het boeit me niet.

Geen vier jaar linksche arrogantie van de macht wat mij betreft, verdere argumenten of inhoudelijke standpunten van Woutertje B en zijn club, ik ben al eerder afgehaakt; laat maar dus.

style.councillor | 21-03-06 | 13:59

"zonovergoten India, alwaar hij op zoek is naar nieuwe Kamerleden voor het kabinet Bos 1."
Goed idee van Woutert, een stel goed opgeleide, hardwerkende Indiers in het kabinet, die niet zeuren over salarisverhoging.

Zeurders | 21-03-06 | 13:57

@ezMoney: Je mag mijn posts in PvdA-gerelateerde topics lezen. Daarin vind je rgumenten genoeg om de PvdArroganten te verslaan. Net als in de posts van veel andere reaguurders. Het zijn juist de PvdA-fans die uitblinken door non-argumentatie a la "rechts is nóg erger", gescheld en goebbelsiaaanse hetze-campagnes die op de persoon spelen en niet op het probleem.

brrkah | 21-03-06 | 13:56

Het is eigenlijk allemaal nogal opgeklopt gedoe en Bos had inderdaad iets anders bedoeld dan zoals het wordt uitgelegd. Iedereen die de moeite neemt te lezen wat hij had gezegd begrijpt dat. Is niets draaien aan.
Een hoop mensen stemmen gewoon op de eerste allochtoon op de lijst. Staat die pas ergens op plek 200 en krijgt hij toch de meeste stemmen omdat hij toevallig een allochtoons klinkende naam hebt dan heb je inderdaad een probleem als hij helemaal niet opgeleid is om raadslid te kunnen zijn. Lijkt me zo logisch als wat.

the_Tzar | 21-03-06 | 13:55

@ezMoney
Ik zou graag een poging doen, maar om de PvdA op argumenten te verslaan moeten ze eerst een standpunt hebben. Daarnaast mag ik al stemmen en ik doe dat ook, tenzij het voor een kansloos iets als een referendum voor een europese grondwet is, dan stem ik bewust niet, wat dan in principe ook een soort van stem is.

ZI | 21-03-06 | 13:55

@brrkah
Leg es uit?

kruT | 21-03-06 | 13:54

@ZI 21-03-06 @ 13:39
Ik was degene die het met hem eens was.
Maar wat wil je hiermee zeggen dan?

kruT | 21-03-06 | 13:53

@ezMoney>Ja

superjan | 21-03-06 | 13:53

Dus als ik het goed begrijp is Wouter nu eens te grazen genomen door zijn eigen Strijdmakkers die deze tactiek al jááááren toepassen op alles en iedereen die het niet met de Partij van de Allochtonen eens is....

... en nu is -ie boos ?

Wat een losert, zeg ! En dat moet premier worden??? God help us !

Van Rechts | 21-03-06 | 13:52

@Dömper
Je kan zeggen wat je wil maar Wouter's hoofd (op een poster dan) heb ik liever boven mijn bed hangen dan het hoofd (naja kan het niet ect een hoofd noemen maar ja) van Geert.

Oh ja ook leuk: lekker op z'n Hollands zeiken over de *kuch* exorbitante *rochel koch* salarissen van directeuren: www.ncrv.nl/ncrv?nav=qgjfLsHtGACTF&...

kruT | 21-03-06 | 13:52

Nog iemand die de PvdA op argumenten kan verslaan? Of iemand die nog iets kan zeggen ter verdediging van rechts in Nederland? Dach ut nie.... laatste punt, wie van de aanwezigen mag al stemmen en doet dat ook daadwerkelijk? Ik word zo moe van dat jaloerse anti-Bos geneuzel, alsof het nu allemaal zo goed gaat.

ezMoney | 21-03-06 | 13:50

India? Hebbe die gasten met hun riante salaris nu al weer reces?

Zippy | 21-03-06 | 13:48

Wat mij betreft is het te veel eer om op het Geenstijl platform aandacht te besteden aan Woutertje B.

We zouden het verschijnsel Wouter gewoon moeten desavoueren. Hiermee kan je jaren vooruit, zoals vele salonseasjialisten weten, gepokt en gemazeld als ze zijn in het wegdefinieren en ontkennen van problemen of zaken waar ze niet van gediend zijn.

Wouter, who the f**k is Wouter dus.

style.councillor | 21-03-06 | 13:47

Bos is een homo: echt waar

bastyboy | 21-03-06 | 13:44

[email protected] Bangmaker 21-03-06 @ 13:37
Mather of opinion, I guess.

Dömper | 21-03-06 | 13:43

@kruT 21-03-06 @ 13:37
Nee, Wouter heeft een lekker hoofd ;-)

Dömper | 21-03-06 | 13:41

kruT 21-03-06 @ 13:34: Koekje van eigen deeg, zullen we maar zeggen.....

brrkah | 21-03-06 | 13:39

-edit: P. Kouwes-alert-

Onno Thuis | 21-03-06 | 13:39

Jammer genoeg ben ik geen Moslima, anders sprak ik een Fatwa uit over Wouter.

fuckje | 21-03-06 | 13:38

Op deze manier kunnen Wouter en de PvdA natuurlijk hun naam beter veranderen in Boris en d'66.
Lekker draaien en waaien.

vergruizer3 | 21-03-06 | 13:38

Loesewies zat alleen in de bus. Ik voel nog journalistiek verantwoorde crisis.

OurHero | 21-03-06 | 13:38

@Dömper
Geert Wilders roept het over zichzelf af met zo een mongeaulenkop.

kruT | 21-03-06 | 13:37

Dömper 21-03-06 @ 13:36

Nee, Geert Wilders kán echt niets goed doen. Dat is iets anders.
;-)

Harige Bangmaker | 21-03-06 | 13:37

@Harige Bangmaker 21-03-06 @ 13:34
Zoals Geert wilders ook niets goed kan doen? ;-)

Dömper | 21-03-06 | 13:36

Als je een interview opknipt en later weer alle woorden aan elkaar plakt, maar dan niet in de oorspronkelijke volgorde kan iedereen, iedereen wel een oor aannaaien. Erg goedkope stunt van de rechtse rakkerts. Kut he als je niet meer op argumenten kan winnen, dus gooi je het maar over een smaadcampagne-boeg

kruT | 21-03-06 | 13:34

Whehe. Lekker. Het Televaag-gehalte neemt grote vormen aan alhier. Niet alleen Bos zat in India...

Maakt het uit. De Boslimkabouter doet sowieso niets goed. Laat het gezeik aanvangen.

Harige Bangmaker | 21-03-06 | 13:34

Je kan lullen wat je wil, maar daarin is hij wel consequent.

Dömper | 21-03-06 | 13:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken