Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bush is een lafaard!

Graag willen wij nog even terug komen op onze berichtgeving over Henk Kamp. Want we dienen toch onze excuses te maken aan de VVD-bewindsman. Niet hij, maar zijn opponent Hugo Chávez blijkt een oorlogshitser eerste klas te zijn. Niet alleen bedreigt Chávez ons landje met de moeder aller veldslagen, maar probeert hij nu ook onze meest trouwe bondgenoot in een kwaad daglicht te zetten. In zijn wekelijkse radio- en tv-programma "Aló, presidente!" heeft Chávez zich namelijk weinig vleiend uitgelaten over George Bush, door Chávez overigens stelselmatig bestempeld als ‘Meneer Gevaar’. "U bent een lafaard, moordenaar, volkenmoordenaar, alcoholist, dronkenlap, immoreel - U bent het ergste, U bent ziekelijk.” Nee Jan Peter, het gaat niet over jou, hij moet Sjors hebben. Kortom: doe es die rode telefoon grijpen en 001 bellen. Zoiets kunnen we natuurlijk niet over onze kant laten gaan…

Reaguursels

Inloggen

@LarryLaffer
Ja, jij ook

Der Icebear | 21-03-06 | 11:54

Der Icebar, wa ben jij sliiiiiiim!
Maarre wat geeft dat dan precies voor effecten op de economie?
Enne... waar gaat die 1 % denk jij naar toe wanneer
deze in handen van de overheid blijft?
Of denk je dat wanneer de overheid geld uitgeeft dit
niet naar de 'producent, de vertegenwoordiger en de eindverkoper' (wat
een prachtige termen, heb je die uit het economiehandboek voor
mongooltjes?)
gaat. Wat een demagogisch gelul zeg. Ik vind het goed wanneer
je met echte argumenten komt, maar dit soort vaag populistisch
'ik-ben-slimmer-dan-jij-kijk-maar-ik-doe-precies-of-ik-weet-waarover-
ik-spreek-maar-eigenlijk-heb-ik-ooit-mijn-neefje-van-twee-een-zinnetje-
uit-de-okkie-horen-uiten-wat-wel-lekker-in-het-gehoor-ligt' gebral is
precies waarom tegenwoordig iedere inhoudelijke discussie in de kiem
gemoord wordt.
Dit is het hele probleem van de Fortuyn generatie. Ongeschoolde gasten
die denken een land te kunnen besturen op een paar vage algemeenheden, klagen dat het land bestuurd wordt door 'intelletuelerende regenten', maar vergeten dat professor (!) Fortuyn zelf een elitaire intellectueel was.
Ik heb in het algemeen (er zijn uitzonderingen) liever regenten (lees: ontwikkelde mensen met een ontwikkeld wereldbeeld en verstand van zaken) op de troon, dan een half-analfabeet (waar ik voorlopig zelf overigens ook onder val).

LarryLaffer | 20-03-06 | 18:15

Quote:U bent een lafaard, moordenaar, volkenmoordenaar, alcoholist, dronkenlap, immoreel.....

effe resumeren,....
LAFAARD... Ja hoor in zijn diensttijd was Meneer Bush niet te beroerd om zijn makkers het vuile werk te laten doen(welke oorlog was dat ook alweer) terwijl hij zich zelf lekker drukte bij een soort regionaal verdedigingscommando zat net zoiets als onze BB destijds.

MOORDENAAR.... dacht het wel na tienduizenden burgerslachtoffers in o.a.Irak.

VOLKENMOORDENAAR:... dat is flauw Meneer Chavez die hebben we al gehad

ALCOHOLIST.... yup gearesteerd door oom agent voor rijden onder invloed staat zelfs nog ergens een copie van het procesverbaal online.

DRONKENLAP... nog een keer dat is flauw Meneer Chavez die hebben we ook al gehad.

IMMOREEL... dat is aan ieder voor zich iedereen heeft zijn eigen mening over het bombarderern van huizen met ook daarin vrouwen en babies waarbij ik nog wel wil opmerken dat Amerikaanse babies blijkbaar waardevoller zijn dan Iraakse want aborteren, daar is meneer Bush wel weer op tegen, Hij laat ze liever bombarderen.(in Irak dan)

Chavez heeft er trouwens ook nog 1 vergeten LEUGENAAR want er waren helemaal geen massavernietigingswapens in Irak.

De Amerikanen hebben tot dusver meer dan 2300 militairen verloren in de strijd. Het aantal Iraakse burgers dat is gedood wordt geschat op een aantal tussen de 32.600 en 35.700. Voor de wederopbouw en ontwikkeling van Irak is tot 2007 zeker 55 miljard dollar nodig. bron:
www.nu.nl/news/696981/23/Bloedvergiete...

Dat zijn er nog lang niet genoeg er lopen er op de wereld nog veel te veel rond te moorden let wel de VS kent geen dienstplicht deze mensen moorden uit vrije wil.

Groetjes,

Pieter

Pieter W. | 20-03-06 | 18:10

@Turk
O, bedoel je dat. Ik dacht dat je de kwaliteit van zijn bestuur bedoelde en niet de inhoud van zijn politiek. In de zin dat je Jaap de Hoop Scheffer een kundig bestuurder kan vinden, maar het niet eens bent met zijn politieke inhoud.
Het Amerikaanse idee over belasting is dat een progressief belastingstelsel (naar mate je meer verdient betaal je niet alleen meer, maar ook een hoger percentage) niet goed is. Ik ben het daar mee eens. Verder, je kan door belasting te verlagen de economie stimuleren. Als een consument door 1% belastingverlaging 1% meer uitgeeft, gaat dat er geld naar de producent, de vertegenwoordiger en de eindverkoper. Dat geeft effecten op de economie die veel meer waard zijn dan het bedrag dat met die 1% zijn gemoeid.
Of zijn volk hem moet of niet, heeft geen betrekking op mijn waardering (waarnaar jij vroeg).
Je overige punten hangen samen met Irak en terrorismebestrijding. Ik ben het daar niet over met je eens. Bij een andere gelegenheid kunnen we daar gezellig over van mening verschillen.

Der Icebear | 20-03-06 | 16:15

Ik vind het beleid van JP een goed beleid. JP mist het charisma helaas. Maar beter een goed beleid met een klote uiterlijk dan de utopie van Bos.

-=PyP=- | 20-03-06 | 16:13

@Der Icebear
Overigens als je aangeeft dat je het te algemeen vindt om te zeggen of Bush een goed bestuurder is, geeft al aan dat je het geen goede bestuurder vindt. Als je het een goede bestuurder had gevonden had je onomwonden JA kunnen zeggen, of heb ik het verkeerd?

kruT | 20-03-06 | 15:53

@Der Icebear
Dat over die begrotingsoverschotten zeg ik.

Ik kan een hele hoop topics bedenken waar Bush inbreng in heeft. Kan alleen niets positiefs vinden:
- Irak binnenvallen
- Er maar niet van bewust worden dat Irakezen beter af waren onder S.H., toen werden er minder Irakezen afgeknald dan nu.
- Een belastingverlaging doorvoeren die alleen voor 1% van de rijkeren voordeel biedt en de rest nadelig of niets.
- Op zijn eerste jaar na heeft hij alleen begrotingstekorten gekend/ veroorzaakt.
- Patriot Act, oftewel geen privacy meer, andere wetten die de vrijheid van het volk vermindert
- Wetende dat orkaan Katrina eraan komt, gewoon zeggen dat alles onder controle is, en daarna liegen dat je het niet wist.
- Het volk moet hem niet meer, zie peilingen

Kun jij een onderwerp noemen van Bush dat positief is, waar Amerikanen blij mee zijn, waar zelfs misschien Europeanen blij mee zouden kunnen zijn?

kruT | 20-03-06 | 15:51

read my lips: Bush is a donkey

Ali Bi | 20-03-06 | 15:37

@Turk
Onder paars is er zelfs sprake geweest van een begrotingsoverschot. Je vraagt mij of ik Bush een goed bestuurder vind. Dat is mij wat te algemeen.
Als jij een paar topics aandraagt met de inbreng van Bush daarin, dan zeg ik wat ik er van vind.

Der Icebear | 20-03-06 | 13:51

@Der Icebear
Ik ben benieuwd. Vind jij Bush een goed bestuurder, om het maar eens niet over zijn IQ te hebben?

kruT | 20-03-06 | 13:05

A man enters a bar and orders a drink. The bar has a robot bartender.
The robot serves him a perfectly prepared cocktail, and then asks him,
"What's your IQ?" The man replies "150" and the robot proceeds to make conversation about global warming factors, quantum physics and spirituality, biomimicry, environmental interconnectedness, string theory, nano-technology, and sexual proclivities

The customer is very impressed and thinks, "This is really cool." He decides to test the robot. He walks out of the bar, turns around, and comes back in for another drink. Again, the robot serves him the perfectly prepared drink and asks him, "What's your IQ?" The man responds, "about a 100."
Immediately the robot starts talking, but this time, about football, NASCAR, baseball, cars, beer, guns, and breasts.

Really impressed, the man leaves the bar and decides to give the robot
one more test. He heads out and returns, the robot serves him and asks,
"What's your IQ?" The man replies, "Er, 50, I think."

And the robot says... real slowly... "So............... ya . gonna
... vote . for .. Bush ... again???"

elten | 20-03-06 | 12:53

Of Bush dom is of niet is niet belangrijk. Het zijn de mensen die op hem gestemd hebben, die dom waren, en zoals uit peilingen blijkt er nu spijt van hebben.
Helaas weet ik niewt meer waar onderstaand vandaan komt:

<A man enters a bar and orders a drink. The bar has a robot bartender.
The robot serves him a perfectly prepared cocktail, and then asks him,
"What's your IQ?" The man replies "150" and the robot proceeds to make conversation about global warming factors, quantum physics and spirituality, biomimicry, environmental interconnectedness, string theory, nano-technology, and sexual proclivities

The customer is very impressed and thinks, "This is really cool." He decides to test the robot. He walks out of the bar, turns around, and comes back in for another drink. Again, the robot serves him the perfectly prepared drink and asks him, "What's your IQ?" The man responds, "about a 100."
Immediately the robot starts talking, but this time, about football, NASCAR, baseball, cars, beer, guns, and breasts.

Really impressed, the man leaves the bar and decides to give the robot
one more test. He heads out and returns, the robot serves him and asks,
"What's your IQ?" The man replies, "Er, 50, I think."

And the robot says... real slowly... "So............... ya . gonna
... vote . for .. Bush ... again???">

elten | 20-03-06 | 12:51

Harige Bangmaker 20-03-06 @ 12:25
Dat klopt als je je blik beperkt tot GS, maar de wereld (zelfs de wereld der media) is wel wat groter dan dat.

egwel | 20-03-06 | 12:43

@Der Icebear
De meeste begrotingsoverschotten kwamen volgens mij voor tijdens Paars. En wie er toen regeerde hoef ik natuurlijk niet te vertellen.

kruT | 20-03-06 | 12:36

egwel 20-03-06 @ 12:18

Het was niet zozeer persoonlijk bedoeld. Maar Bos en Bush worden hier al sinds lang "gebashed". Vrij eenzijdig om dan alleen maar moe te worden van het "Bush bashen". Wees dan consequent of leg je erbij neer, dat George en Wouter nu eenmaal makkelijke targets vormen op GS.

Verder noem ik Bush nergens een idioot of een leeghoofd.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 12:25

Harige Bangmaker 20-03-06 @ 11:49
Volgens mij krijgt Bos nu pas wat kritiek te verwerken, maar vooruit toon mij even waar ik Bos een idioot, leeghoofd of meer van zulke zaken noem. Daarna mag je over potten en ketel zwetsen.

egwel | 20-03-06 | 12:18

@Turk
Zoals ik dus al zei, je cijfers kloppen niet. Bovendien vergelijk je absolute getallen voor iets dat een waarde uitdrukt. De waarde van een huidige dollar is minder dan die van 20 jaar geleden (heb het over de dollar t.o.v de dollar, niet tov euro). Dat het tekort heel hoog is, is overigens wel duidelijk. Daarmee is nog niet gezegd dat het dom is. De door jou aanbeden pvda is kampioen in het creëren van begrotingstekorten. Tijden van schulden en tekorten zijn overigens in iedere huishouding een normaal verschijnsel.

Der Icebear | 20-03-06 | 12:04

@egwel

Wouter Bos (en de PvdA) afzeiken begint anders ook vrij eentonig te worden.
Pot en ketel komen in mij op.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 11:49

De VS hebben natuurlijk beide Amerikaanse continenten goed verkloot door hun politiek in de afgelopen twee eeuwen. Bush is bovendien niet de beste president van de VS. Heel begrijpelijk dus dat die mongool van een Chavez hier steun mee wint.

maarre, van mij mogen de venezuelanen het hebben hoor; die nederlandse antillen. Graag zelfs.

0900 | 20-03-06 | 11:45

@ harige
Zal best maar ik vind het saai worden. Wanneer komt nu eens iemand met iets orgineels.
De uitspraken van Chavez zeggen voornamelijk veel over het gebrek aan hersens en manieren van Chavez.

egwel | 20-03-06 | 11:38

egwel 20-03-06 @ 11:21

Oh, ik heb verder ook weinig op met Chavez. Maar deze afzonderlijke uitspraak van hem kan ik wel waarderen.

Bush afzeiken is verder niet zo moeilijk. Daar geeft hij genoeg aanleiding toe. Kun je de mensen, die hem afzeiken niet kwalijk nemen. Eerder Bush zelf.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 11:34

Bush doet wat z'n sponsors willen. Geld is de drijfveer en macht is het doel. Slim zou ik hem niet noemen, eerder sluw, gewiekst of doortrapt. Genoeg beeldmateriaal op internet voor iedereen om dit inzicht te verkrijgen.

BastaardSuiker | 20-03-06 | 11:33

@Der Icebear
Mijn cijfers kloppen niet? Ik was idd iets te enthousiast over Clinton het waren er niet 400 maar slechts 210 mlrd dollar.

Bron:http://www.ingenieursservice.nl/vermogensbeheer/visieopdollar.php

Heb jij bronnen die anders beweren?

kruT | 20-03-06 | 11:29

@JackRandom 09:53

Inderdaad! GeenStijl: met terugwerkende kracht fout in de oorlog! Stelletje moffenhoeren zijn het!

Robin Ruigpoot | 20-03-06 | 11:25

Harige Bangmaker 20-03-06 @ 10:55
Ik heb nergens beweerd dat Bush hoogebegaafd is, ik twijfel er zelf aan of dat wel zo'n goede eigenschap is voor een leider. Ik word alleen een beetje moe van al dat makkelijke afzeiken van Bush, en het gaat me helemaal te ver als mensen sympathie op gaan brengen voor een gevaarlijke gek als Chavez alleen maar omdat hij ook op Bush scheld.

egwel | 20-03-06 | 11:21

@Turk
Waarom wil jij zeggen wat ik denk? Jij schiet de bal en tekent daarna de doelpalen, doelpunt! Knap hoor.
Natuurlijk heeft hij adviseurs en beslist hij samen met anderen. Bovendien is zijn macht beperkt en in evenwicht door senaat, congres en de rechtspraak. Er zijn heel veel mensen rijk en vrijmetselaar. Het vergt meer om president van de VS te worden. Eigenschappen en vaardigheden als mensenkennis, handigheid, doortastendheid en ook geluk. Ook zijn uitstraling, die veel Amerikanen kennlijk bevalt. Niet iedereen die het niet met je eens is, is een aap (ondergetekende uitgezonderd).
Een begrotingstekort zoals jij dat omschrijft is inderdaad normaal voorbehouden aan linkse regeringen. Je cijfers kloppen niet.

Der Icebear | 20-03-06 | 11:17

Ik ga voor John McClane "The Nakatomi Tower Man "

Torquemada | 20-03-06 | 11:10

De grote Machten in de VS zijn de Wapen Industrie & de Banken.
Eisenhower waarschuwde de Amerikaanse bevolking in zijn afscheidsrede als President van de VS.(1961)
en.wikipedia.org/wiki/Military-industr...

Torquemada | 20-03-06 | 11:07

Chavez is de idioot die een buitenlandse schuldige aanwijst. We maken er de zoveelste Großdeutsche Freiheitskampf van.

Der Icebear | 20-03-06 | 11:06

Ik ga voor McCain, the Hanoi Hilton man, die heeft ballen imo..........

exarchos | 20-03-06 | 11:06

@Der Icebear
Als jij denkt dat Bush alle beslissingen zelf neemt, zijn toespraken zelf verzint, dan wens ik je veel plezier en succes onder die steen.

Bush heeft het IQ van een aap en ziet eruit als een aap(kan bijna geen toeval zijn). Hij heeft een hele rijke pappie, die ook vrijmetselaar is/was en hij er zodoende ook één is geworden. En dat is de enige reden dat Bush nu president is (en natuurlijk omdat zijn broer gouverneur is van de staat die de beslissing heeft gemaakt bij het stemmen). Onder zijn regime is er van een begrotingsoverschot van 400 mljrd (onder Clinton) een begrotingstekort van, ik geloof, 500 mljrd ontstaan. Zou een slim iemand zoiets kunnen toelaten? Denk ut niet.

Zijn vader is een stuk slimmer. Jammer dat zijn generatie is overgeslagen bij het uitdelen van hersens.

kruT | 20-03-06 | 11:05

Bush de marionet.
Zie je het al voor je? Dan heeft hij niet alleen een minuscuul koptelefoontjen voor zijn speeches die mister K. Rove voor hem inspreekt, maar ook nog eens onzichtbare touwtjens die worden voortbewogen door niemand minder dan mister K. Rove.

Dus JP, met wie moet je gaan praten? Mister K. Rove!!! Dat is de man die het allemaal regelt! Hij is de trotse commisaris van Team America: World Police.

Ze hebben Bin Laden allang.

SplitFaction | 20-03-06 | 11:03

Der Icebear 20-03-06 @ 10:49

Nee, ik heb die demonstratie niet gezien. Ik kan me nog wel de demonstraties herinneren ten tijde van de Republikeinse samenkomst in New York in aanloop naar de afgelopen verkiezingen. New York is sowieso niet echt een Republikeins bolwerk te noemen.

Ik weet wel dat zijn approval rating de op één-na-laagste ooit is. Dat zegt genoeg. Men (Christelijk-rechts puriteins Amerika) ziet nu eindelijk ook in, dat deze man geen groot leider, maar een leugenaar is.

Dat is iets anders dan dom. Als je serieus dom bent, kun je inderdaad het Presidentschap wel vergeten. Maar, nogmaals, het tegendeel is nog minder geloofwaardig.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 11:01

egwel 20-03-06 @ 10:45

Och, dat is waar ook. Als je President van de VS bent, ben je bij voorbaat hoogbegaafd...

Heeft niets met smerige vriendjespolitiek, invloedrijke kennissen van papa, moddergooien of manipulatie van de verkiezingsuitslag te maken. De man is in het verleden al eens uit de penarie getrokken door pap's vrinden.

Zelf zeg ik nergens dat de man dom is. Maar om het tegenovergestelde te beweren, gaat me toch echt te ver.

Zoals Torquemada al zegt, Bush is een marionet. Maar niet alleen van Rove. Kerry was een betere optie geweest voor de VS, of, als het dan een Republikein moet zijn, John McCain.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 10:55

Hugo, Kerel neemt nog een lekkere snuif....... De Kust van Venezuela is wat de haven van rotterdam voor europa is, alleen is er maar een exportproduct en dat is Coke! Voor wat minder overlast van Antilliaanse jongeren (in bijv r'dam) zou het goed zijn om een die nieuwe fregatten te testen op hugo.......

exarchos | 20-03-06 | 10:55

Wat vervelend is is dat een man die zegt een arm and uit het slop te gaan tillen als een idioot staat te schelden. Wat heeft een Venezolaan daarzoaan?

gevallenverstand | 20-03-06 | 10:50

@gevallenverstand
Ik zei niet dat Ksiziks Bush dom noemde, dat was een retorische vraag van mij. Ksiziks noemde Bush een leeghoofd. Anderen vinden Bush dom. Ik niet.
@harige bangmaker
Ik zei niet dat het alleen in NL bon ton is om Bush dom te noemen. Zag je gisteren hoeveel mensen er in New York aan het protesteren waren tegen Bush? Heel weinig, maar kennelijk genoeg om er 4 minuten nos journaal aan te wijden. Iemand dom vinden of het eens zijn met zijn beleid is niet het zelfde. De man voorstellen als een ezel is een onderschatting.

Der Icebear | 20-03-06 | 10:49

@ Harige
Als Bush nou zo dom is en wij zo slim, waarom is hij dan president en zitten wij ons sjagrein op een lullige weblog te spuien ?

egwel | 20-03-06 | 10:45

Der Icebear 20-03-06 @ 10:24

Hoe kom je erbij dat het alleen in Nederland bon ton is om Bush dom te noemen? Dat gebeurt in de VS dagelijks. Zijn all-time low approval rating, de één-na-laagste ooit voor een President, spreken ook boekdelen.

Bush heeft in het verleden al bewezen goed te zijn in het verneuken van zaken. Of ben jij er zo één die Bush een visionair noemt? Die heb je er ook tussen zitten namelijk. Dát is pas belachelijk.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 10:36

Is er trouwens iemand die de Antillen en al die andere Nederlandse ver-weg eilandjes zal missen als Chavez ze veroverd? Ik denk dat we hem dan alleen maar dankbaar moeten zijn...

JackRandom | 20-03-06 | 10:36

Chavez is ok! Kunnen we die beste man onze overzeese gebiedsdelen niet schenken?

Zippy | 20-03-06 | 10:31

Der Icebear 20-03-06 @ 10:24
Ksi-Ziks daagt Chavez uit. Waar lees jij dat ie Bush dom noemt?

gevallenverstand | 20-03-06 | 10:30

kruT 20-03-06 @ 10:09
Ook Mozart heeft wat met vrijmetselarij gehad. Maar niet iedere club blijft hetzelfde. (Trouwens ook onze Mat: www.vialucis.nl/watisvrijmetselarij.htm)

gevallenverstand | 20-03-06 | 10:28

@ksiziks
Hoe dom kan je zijn om Bush dom te noemen? De man is geen intellectueel in de Europese traditie, maar hem dom noemen is een grote onderschatting. In links Nederland is het bon ton om Bush dom te noemen, de pathetische mening van mensen die het beter denken te weten en er niet toe doen. Zelfs jij hebt de heersende mediastem gevolgd en noemt Bush een leeghoofd. Het is overigens altijd wonderlijk dat de VS worden beschuldigd van de meest ingewikkelde complotten, maar hun leider wordt graag dom gevonden.

Der Icebear | 20-03-06 | 10:24

@superjan
Tienes correcto .Tu hablas castellano muy bien?

Boze Buur | 20-03-06 | 10:23

Tja hebben ze in de US wel eens een normale president gehad dan.Ze zijn de laatste honderd jaar bezig over de hele wereld oorlogen uit te vechten.Hebben in zuid-amerika meegewerkt aan staatsgrepen en liquidaties.Maar die Chavez zelf ziet er ook niet zo fris uit.

Yammie | 20-03-06 | 10:18

oh nee t is een bacca. (Bush dan he.)

superjan | 20-03-06 | 10:17

@acid>Usted es un buro.

superjan | 20-03-06 | 10:13

@Torquemada @Harige Bangmaker
Clinton ook, George Washington ook, Truman ook, etc, etc ook.

De VS is zo een beetje 'gemaakt' door vrijmetselaars, de eerste leiders waren vrijmetselaars, de founding fathers ook

kruT | 20-03-06 | 10:09

[quote]Zoiets kunnen we natuurlijk niet over onze kant laten gaan?[/quote]

Wat bedoel je nou met "we" Dominique? Persoonlijk vind ik het wel ok dat eindelijk eens iemand de waarheid durft te vertellen over 's werelds domste leider ooit.

kruT | 20-03-06 | 10:05

Tubifiks, is dat land van Chavez niets voor jou?

gevallenverstand | 20-03-06 | 10:04

Uncle Bush streeft hetzelfde na als Adolf, hij pakt het alleen iets slimmer aan, dus ezel lijkt me ongepast.. dacht meer aan wezel.

Tubifiks | 20-03-06 | 10:00

Whoehaha, willicht een beetje laat, maar nu leest ik net dat GS door de Telegraaf nu formeel is overgenomen voor een paar centen. Wordt GeenStijl daarmee, achteraf gezien, ook niet een beetje fout in de oorlog?

JackRandom | 20-03-06 | 09:53

Torquemada 20-03-06 @ 09:43

So is Kerry.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 09:53

'U bent een ezel!' staat er niet bij

Acid_ | 20-03-06 | 09:52

@Mellorenz
Soms wel.

Boze Buur | 20-03-06 | 09:51

achternamen die beginnen met een B zijn nooit grappig

Mellorenz | 20-03-06 | 09:42

George Bush is een held.

osama bin laden | 20-03-06 | 09:37

@Oboema Sese Tokoe (d 20-03-06 @ 09:27

Dat klinkt stukken beter, goede stem die zangert!

KaiserSoza | 20-03-06 | 09:35

sorry voor de talloze posts, maar deze bedoelde ik. Kan Joris de rest even löschen. Bij deze de cover link: youtube.com/watch?v=eNbMd4kjbnM

Oboema Sese Tokoe (d | 20-03-06 | 09:27

chavez r.e.s.p.e.c.t

FontysReporter | 20-03-06 | 09:26

-weggejorist-

Oboema Sese Tokoe (d | 20-03-06 | 09:26

Als je je zo gesteund weet door het links journalistiek geteisem dan denk je al gauw dant je onoverwinnelijk bent. Als je emotioneel nogal leeghoofdig bent kan je dan wel eens doorschieten. Chavez doe eens de Antillen binnenvallen en claim daarna je rechten als de enige echte staatsgeleide narcostaat van Z-Amerika.

Ksi-Ziks | 20-03-06 | 09:19

Wel weer lekker stipt, Fleisch.
Nine to five, ook bij de Televaag.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 09:19

Goh. Ik kan niet zeggen dat ik nou veel nieuws zie in dit bericht...
't Is allemaal waar en al lang bekend.

bwahaha | 20-03-06 | 09:19

En chavez heeft recht van spreken als leider van een bananenrepubliek?

BigGayAllah | 20-03-06 | 09:18

Ja JP ingrijen,stuur de marine.Je grote baas wordt afgezeken.

Zure prak | 20-03-06 | 09:18

"U bent een lafaard, moordenaar, volkenmoordenaar, alcoholist, dronkenlap, immoreel."

Leugenaar, bedrieger, schurk, religieus zeloot, olie-verslaafde en terroristenkweker zijn termen die er wat mij betreft nog aan toe kunnen worden gevoegd.

Harige Bangmaker | 20-03-06 | 09:17

Is het dan niemand duidelijk dat Balkenende de enige premier is van een kabinet dat alle shit opruimt wat paars heeft na- en achtergelaten? Wordt Balk dan echt alleen maar op z'n uiterlijk en ietwat onhandig optreden afgerekend...? Zo jammer dat mensen niet verder willen kijken / denken en alleen maar achter de meute aanhobbelen. Voor al die mensen DENK NA!

ennu? | 20-03-06 | 09:15

Zo jammer he... afgeven op balkenende terwijl het hier gaat over Bush. Begint een beetje op de telegraaf te lijken.

ennu? | 20-03-06 | 09:12

Hij heeft gelijk hehehe Bush is een L*LLLLLLLLLLLLLLL En de Balk is een holtor

Sleepyherbs | 20-03-06 | 09:11

Kunnen we Balkenende niet ergens Internationaal kwijt? Kan ie Chavez tot de orde roepen en de wereld een fijne dienst bewijzen.

gevallenverstand | 20-03-06 | 09:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken