Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PvdA wil niks weten van raadslid met hoofddoek

Van Leuk naar Middeleeuwen in 3 StappenDie Geert... Meneer is weer eens boos. Op zijn vrije Hemelvaartdag klom hij in de pen om de minister van homo-emancipatie ter verantwoording te roepen. Of Plasterk voor het weekeinde nog even de tien allochtoontjes die een handtasje van de catwalk afsloegen het land wil uitzetten. PVV-homowoordvoerder Martin Bosma: "Dit geeft hoe sterk de islamitische gaybashers zich voelen. Zelfs op klaarlichte dag op Koninginnedag in het hartje van Amsterdam slaan ze toe." Overigens is het allemaal de schuld van PvdA-raadslid Yman Mahrach, die onlangs nog stelde dat homoseksualiteit verboden is. Dus eruit met dat elftal. Paspoort innemen en enkeltje boeken voor mevrouw Mahrach en haar homo-meppende landgenoten. Want mevrouw Mahrach is hard bezig te radicaliseren. Ooit begonnen als fris gezicht van GroenLinks, maar sinds zij bij de PvdA zit heeft zij een extreme makeover ondergaan. Zie fotoos boven. De PvdA maakt nog steeds gebruik van de foto uit haar studententijd. Niet verder vertellen hoor, de PvdA heeft behoefte aan frisse gezichten...

Reaguursels

Inloggen

Kunnen dit soort figuren niet onaangenaam verrast worden door iets terminaals.
Alsmede de gehele PVDA en GL.

ReligionSucks | 05-05-08 | 12:28

hmm jammer, eerst was ze nog wel neukbaar, nu is ze zo'n dikke zeekoe geworde, om nog maar te zwijge van die gordiijnen rond haar hoofd

Frenky D. | 04-05-08 | 19:08

Gelukkig gaat de PvdAars keihard naar de NUL NUL NUL zetels, en dat mogen we graag zien. Dan hoeft alleen nog maar de landverraderspartij van Balkenende ontmaskerd te worden. Ongelooflijk dat daar nog volk op wil stemmen.

DeRuk2008 | 04-05-08 | 10:25

allah heeft domme en mismaakte nakomelingen naar zijn gelijkenis
gemaak, zodat hij er een zwart kleed om liet doen,en de
hersen,is hij totaal voor zowel mannen als vrouwen vergeten.

opiejopie | 03-05-08 | 20:43

Lekker pijpmuiltje!!!!

helmpie | 03-05-08 | 16:21

@wereldzenders

Gewoon een baard laten groeien en een jurk aandoen.

de tandarts | 03-05-08 | 14:17

wereldzenders | 03-05-08 | 10:57
Jij hoeft helemaal geen hoofddoek te dragen flapdrol. En dat weet je donders goed. Het zijn slechts de zwakkeren, vrouwen en homo's, die verschrikkelijk zullen moeten lijden (en reeds lijden) onder dit volslagen belachelijk en achterlijk geloof. Geloof je nu werkelijk dat er vrouwen zijn die zich met plezier in een zwarte tent met kijkgaten hullen en volkomen kleurloos hun dagen moeten slijten als slaaf van de man? Dat deze slaafse vrouwen tevreden hun lege, doelloze uren in de keuken slijten terwijl haar man cq. eigenaar probleemloos nachtenlang hoert en snoert?

rokershoest | 03-05-08 | 11:42

rokershoest | 03-05-08 | 11:23

Yep. Helemaal mee eens. Mooi gezegd ook. Met name je laatste conclusie is er een die heel erg duidelijk is en een die ik volkomen onderschrijf. Hulde voor je stuk.

NoMinister | 03-05-08 | 11:41

Maar alle vervelende gekheid op een stokje; van mij mag mevrouw er uitzien zoals ze wil. Hanekam, hoofddoek, paars haar, piercings, zo vet als een pad of zo mager als een bidsprinkhaan. Moet ze allemaal lekker zelf weten. Het grote, tenenkrommende probleem is dat ze stukje bij beetje via die eens zo tolerante partij de PvdA de onvriendelijke en vrijheidsbeperkende boodschap van haar geloof aan onze samenleving tracht op te dringen. En zij is niet de enige binnen de PvdA. De partij zit ondertussen tjokvol met dit soort levensgevaarlijke moraalridders die maar 1 doel voor ogen hebben. Wereldheerschappij voor de Islam. Stapje voor stapje zullen zij blijven knagen aan onze vrijheden. Het geloof van de haat en onverzoenlijkheid heeft de tijd. Het woestijnzand wordt ons voortdurend in de ogen gestrooid als zouden zij vriendelijke en sociale vertegenwoordigers van de gematigde Islam zijn. Laat u niet voor de gek houden. Er bestaat geen gematigde Islam. Het zijn holle woorden. Holle woorden om ons, de slome volgevreten weekdieren, in slaap te sussen. En met succes! Een ieder die wakker schrikt en wanhopig probeert het tij te keren zal keer op keer professioneel worden weggezet als racist, fascist of de reincarnatie van Adolf Hitler zelf. Ik vrees dus dat het reeds te laat is beste mensen. Het paard van Troye heeft wederom succesvol dienst gedaan. Vrouwen en homo's gaan een zware toekomst tegemoet. Ik dank God of Allah op mijn blote knieen dat ik als gezonde (hetero)man ter wereld ben gekomen. De Nederlander die nu nog durft te roepen dat het allemaal zo'n vaart niet zal lopen heeft of een groot gebrek aan hersencellen of een dubbele agenda.

rokershoest | 03-05-08 | 11:23

Het is dat ik een man ben. maar ik heb de neiging om ook een hoofddoek te gaan dragen.

wereldzenders | 03-05-08 | 10:57

-weggejorist-

theo4116 | 03-05-08 | 10:54

je kan er lang over lullen, en veel moeilijke woorden gebruiken, maar mijn gevoel zegt optiefen met die biatch, uit mijn ogen. (dit heeft niets meer met islam te maken maar met schijnheiligheid)

hermanus | 03-05-08 | 10:39

Hutspotentieel | 03-05-08 | 09:15
Is ze hypocriet of liegbeest voor een hoger doel? Ik krijg hier maagzuur van. PvdA heeft een groot probleem dat ze zo iemand er niet linea recta uit (kunnen) zetten.

Roer | 03-05-08 | 10:16

(hoe goed) brand zo'n hoofddoek nou....

GkNs05 | 03-05-08 | 09:05

Ze wil gewoon haar dubbele kin verbergen...

broomstick | 03-05-08 | 09:02

ooh, heb het verhaal van de homo meppende marokanen zojuist gehoord van een vriend, nouja, collega, die erbij was. Zijn neef(guess what, beiden zijn mocro) zou door de stagenicht zijn beknipoogt, wat de troste haatbaard niet pikte, en daardoor de moeite nam om de islamitische cultuur eens lekker bij de showh0m0 in te rammen, met vuisten enzo.

mathijn | 03-05-08 | 02:35

Het wordt steeds mooier, een overtuiging als recht..

Dat gaat een dolle boel worden straks......

Amen | 03-05-08 | 02:31

@Sikkeneur | 02-05-08 | 16:45
Zoek anders nog even op "koppelingswet & Kamp", kijken of je de huidige opstelling van Kamp dan nog ziet als enkel "een strategie richting Wilders"... Bedenk dan ook even, dat dat reeds in 1998 speelde. www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1T4...

Herman Flipsen | 03-05-08 | 02:17

Zo'n beetje na al dat lezen maar een pak shag naar binengezogen. vergeet de bier nog maar.... maar conclusie.... er blijft 3 x nix over, al zou de dame op foto is nog enigzins bruikbaar zijn geweest voor creatieve doeleinden. Tja, en de parij waar ze voor staat..... wat wil eens mens nog meer, zo de wind waait waait mijn rokje zou ik zomaar kunnen zeggen maar zullen we het eenvoudig doch menselijk houden....... ook daar is 3 x nix van overgebleven.

lamoor | 03-05-08 | 01:52

Inderdaad, hoofddoekjes en zelf-islamisering horen bij de PvdA. Dat geldt natuurlijk niet voor de hoofddoekjes zelf. Die hebben zich tijdelijk aangepast om ons de kans te geven aan ze te wennen. Het hele gekke is echter, dat het eigenlijk andersom hoort. Dat wij alle accommodatie verlenen maar dan wel assimilatie mogen verwachten en ook krijgen. Maar misschien ook niet zo gek dat dat omgekeerd gebeurt. De PvdA is immers één grote lachspiegel?!

Ron de Weijze | 03-05-08 | 01:31

als iedereen zich zou gedragen zoals men zich hier uit
dan was het voor iedereen in deze sameleving een stuk duidelijker
zeg wat je doet en doe wat je zegt!!

geakje | 03-05-08 | 00:59

Ooit werden de mosselzaadvissers allen plotsklaps lid van de Waddenvereniging en op de eerstvolgende jaarvergadering zette ze toen dat hele extreem linkse bestuur af.

Zoals het een goede linkse crimineel betaamt vondt het weggestuurde bestuur een linkse notaris bereid om de statuten met terugwerkende kracht te veranderen en wel zodanig dat de afzetting ongeldig was royeerde de mosselvissers als lid.

Een onafhankelijke linkse rechter bevestigde later de verkrachting van de statuten als zijnde rechtsgeldig.

Prof. Dr. F.A. Hayek | 03-05-08 | 00:46

Ze is inmiddels getrouwd. Voila

campion | 03-05-08 | 00:24

nattebever | 02-05-08 | 17:55
Mooi....!

Masturwasbeer | 02-05-08 | 23:57

@Bisschop Gijsen | 02-05-08 | 21:15
Er komt in Nederland één grote islam-partij: de PvdA...
.
Die is er al, en die HEET PvdA.
Hun achterban bestaat tegenwoordig bijna helemaal uit Islamieten.
Vandaar dat ze ook dergelijke uitspraken kunnen doen, en de leiding het wel MOET accepteren, anders loopt hun achterban weg, en houden ze helemaal geen zetels meer over in de peiling...
Het is even wachten wanneer ze die A in een I veranderen, Partij van de Islam.

copy2devnull | 02-05-08 | 23:44

Ik zeg: hoofddoek, dan ook de snor laten staan. En dan kijk ik wel naar de foto van dát zonder hoofddoek terwijl ik dd'r smoeltje vol blaf met put. En dan kijken hoe het langzaam van de snorhaar afdrupt.
*denkt dat dit een compliment is, zonder iemand te beledigen*

Chipdude | 02-05-08 | 22:59

De PvdA heult met de moslimagressors in die kutsteden. NSB in tegenwoordige vorm. Een muur erom en moappen die stadse geldopslurpers.

W von Brickwedde | 02-05-08 | 22:49

En zo proberen de islamisten het keer-op-keer. Nu worden ze nog teruggefloten, maar over een paar jaar niet meer. Dan wordt het steeds normaler om je tegen homofielen te keren. Aanpakken dat tuig!

de tandarts | 02-05-08 | 22:21

Ik mis een krulstaartje

Jan_Zero | 02-05-08 | 21:56

Infiltratie

Zo jammer! | 02-05-08 | 21:41

Ik zag net nog een berichtje over het Tiki bad in Wassenaar waar een groep van 20 jongeren een kleedkamer binnenviel waar een groep meisjes van 13 tot 15 jaar waren om deze te betasten.
Politie arresteerde een jongen van 15.
In dit stadium zitten we dus.
Bewust provoceren, intimideren en molesteren om de zaak op stang te jagen en reacties uit te lokken, om dan vervolgens te janken dat je nergens meer welkom bent. Discriminatie !

said_fred | 02-05-08 | 21:25

doet me denken aan faces of meth

dolle dinsdag | 02-05-08 | 21:20

Er komt in Nederland één grote islam-partij: de PvdA...

Bisschop Gijsen | 02-05-08 | 21:15

Ziehier in drie plaatjes effectief samengevat de degeneratie van de PvdA.

Zoetwaterpanharing | 02-05-08 | 21:10

Tief maar fijn op linkse griezel!

krokostil | 02-05-08 | 20:32

Tjee da's zonde van zo'n meid, lijken wel twee verschillende personen :(

Drone | 02-05-08 | 20:31

Hallo, het gaat hier wel om een uiting van religie ja...
Dat gaat boven alles!

p0rn0 | 02-05-08 | 20:22

Het ziet er inderdaad niet meer uit, maar jah Islam hè, over 10 jaar lopen alle vrouwen er zo bij, wen er maar an.

Steerpike | 02-05-08 | 20:16

Dus...

Als ze die doek af doet is het stiekum een lekker wijf?
(er van uitgaande dat ze overtollig lichaamshaar weg schoor)

En zo is het een speklap met kopdoek?

Elkerlyc | 02-05-08 | 20:12

... Islamisering neer te zetten

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 20:09

Jean Bal-zac | 02-05-08 | 19:58
En dan is het volgens mij niet zo goed om haar in de Tweede Kamer als schoolvoorbeeld van Islamisering. Het zou veel beter wezen als ze Tofik Dibi leert kennen op een bijeenkomst over sociale cohesie in A'dam-West, ze smoorverliefd wordt op deze tijger van de Atlas, ze expres een project voor jongeren in de wijk opstart met Tofik om maar dichterbij hem te zijn, en als hij haar dan als de heer die hij is na afloop van het slotfeest thuisbrengt en zij met smachtende blik probeert de eerste zoen van haar leven aan hem te ontlokken, van hem te horen krijgt: "Sorry Yman, maar het gaat niet.... echt niet... ik ben anders weet je..."

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 20:08

Jammer hoe de Islam altijd weer mooie meiden verneukt.
"Het zou verboden moeten worden".

Steerpike | 02-05-08 | 20:00

pvdafeest valt in water,...want toen kwam Geert.

http://www.youtube.com/watch?v=1nzd0R_OeOc&feature=related

pronto | 02-05-08 | 19:59

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 19:52

Ja klopt, die identiteitscrisis herkende ik ook. Lijkt wel of ze zich schuldig voelde over haar "hoedanigheid" van toen en dat tracht te over compenseren met haar persoon nu.

Jean Bal-zac | 02-05-08 | 19:58

Wie stemt er nog pvda, alleen nog idioten toch ?

quasi modo | 02-05-08 | 19:55

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 02-05-08 | 19:55

En nou noooooit meer zeggen dat pvda'ers aan hun stutten trekken en de buurt in trekken; sinds mevrouw met die bolle wangen aan het pluche geplakt zit vreet ze er goed van. Of zou het gewoon zo zijn dat ze in haar 7 magere jaren bij groen links uit de biobak liep te eten?

bruxelles | 02-05-08 | 19:52

Jean Bal-zac | 02-05-08 | 19:32
Opmerkelijk filmpje, omdat het alle vooroordelen bevestigd. Wat ik zie is een van binnen zeer onzeker meisje, dat sociaal bewogen en ambitieus is en tegelijkertijd erg zweverig. Als ze Nederlands zou zijn, was ze vast iets met kunst of toneel gaan doen. Maar Yman Mahrach is Marokkaans, dus dat doet ze niet. Zo durft ze ook geen nee te zeggen. En pats opeens herontdekt ze de ware islam, opeens is alles 'duidelijk' en 'helder' voor haar, durft ze wel nee tegen te zeggen en zijn er geen twijfels meer, geen druk meer vanuit haar omgeving alleen nog maar schouderklopjes en tegelijkertijd kan ze nog steeds haar sociale ambities kwijt. Zielig kind in wezen.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 19:52

De PvdA is De Weg en De Waarheid. Hoe de echte waarheid je ook in het gezicht staart. De PvdA is De Weg en De Waarheid. Een horrorfilm is minder eng.

NoMinister | 02-05-08 | 19:45

De eerste van links zou ik doen, de rest verdient wat Dipiperon.
Trouwens, watskeburt met die neukende lay-out? Kudt!

Murdockyoufool | 02-05-08 | 19:35

Wanneer was haar studententijd precies? In het begin van de jaren zeventig? Ze ziet er nu toch wel uit alsof ze tegen haar pensionering aanhikt. Je kunt mij veel wijsmaken maar niet dat een mens zo bliksemsnel kan verouderen.

rokershoest | 02-05-08 | 19:33

pvda=NSB

GerardJoling | 02-05-08 | 19:28

Ik zou zeggen minder bidden en meer sporten.

de ondervoorzitter | 02-05-08 | 19:16

opgevet en zo te zien getrouwd en gedisciplineerd door haar man. Hoe modern en wat die homosexualiteit betreft: kijk toch eens hoe tolerant gematigde moslims zijn.

Hommel | 02-05-08 | 19:10

Tja,nu is het een dik vet ingepakt biggetje.
Zonde vroeger was ze best ok.

tevreden roker | 02-05-08 | 19:04

Tja de pvda, in gijzeling bij moslims en dankzij het islamtische gedachtengoed een latent fascistische partij. En dat allemaal dankzij hippies.

Ariel | 02-05-08 | 18:56

Hebben ze jou ook gebeld van de politieke barometer? En waar is de keuze op gevallen?

colonnecinco | 02-05-08 | 18:51

@KaKeL Kees 02-05-08 @ 17:09

AMEN

Rodger88 | 02-05-08 | 18:02

ik sta achter Wilders opzouten met die hoofd doekjes

ijzerehand | 02-05-08 | 17:55

@sjaakdeslinksesul 02-05-08 @ 17:41
Da's toch altijd met godsdiensten, je hebt de rekkelijken en de preciezen.
*Jezus rekt Mo nog een beetje verder op met een in leer gebonden Statenbijbel*

Zeurders | 02-05-08 | 17:55

Even fris van de lever.
Die hele godvergeten KUDT-PvdA moet al die moslims als de sodemieter de partij uitdonderen en ongesubsidieerd het land uitdonderen en wel pronto!
Zijn ze nou helemaal besodemieterd om dit soort gajes nog te dulden in hun gelederen, deze voorheen seculiere partij? Geef al die gelovige kudthonden een enorme trap onder hun reedt tot ver over de straat van Gibraltar, zodat ze daar fijn hun minderwaardig en volkomen achterlijk kudtgeloof kunnen belijden.
Co-existentie, never! Grenzen dicht voor die achterlijke troep, godverdomme!!!
Ja, jij Cohen, jij moet als eerste je godvergeten appeasende smoelwerk eens opentrekken en maar eens een slot op de deur doen. Binnenlaten na afzweren van die totaal geretardeerde en militante kudtreligie - en doe jij, Cohen, gelijk je schijnheiige godvergeten achterlijke joodse keppeltje ook maar af, want ook dat slaat nergens op. Of zet er, als je lef hebt, vierentachtig op die rotkop van je als je met bemodderde schoenen de (nu nog niet brandende) moskee betreedt.
Zo.
Dat lijkt me duidelijk. Veel helderder kan ik het CDA-standpunt niet onder woorden brengen.

nattebever | 02-05-08 | 17:55

"Ik vind het dan ook een uitdaging voor een politieke partij als de PvdA om ervoor te zorgen dat de vrijheid van seksuele geaardheid, de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van godsdienst elkaar niet uitsluiten of elkaar inperken, maar juist elkaar versterken."

Bovenstaande uitspraak van Yman Mahrach zijn mooie woorden die van geen kant kloppen. Zowel in de Koran niet als in de Bijbel niet. Beide boeken beschrijven homosexualiteit als "Gruwel". HOE DE FUCK kan iets als het Christendom of de Islam de vrijheid van seksuele geaardheid nu VERSTERKEN!?? Beste Yman, beide religies beperken homo's, en daar kan jij niks aan veranderen zolang die teksten in de Koran staan.

"linkse" imams die op tv komen vertellen niks tegen homo's te hebben, Christenen die homo's accepteren in de kerk of laten trouwen... het is zo schijnheilig als de pest.
Het fundament van beide religies zijn de Koran en de Bijbel
Christenen of moslims die homo's accepteren reageren selectief en hypocriet.
Lees de bijbel, lees de koran. De teksten die daarin staan m.b.t. homoseksualiteit zijn maar op 1 manier uit te leggen: homoseksualiteit is een gruwel, iets walgelijks.

nenny | 02-05-08 | 17:54

"Mijn identiteitsbewijs? U ziet m'n doek toch."

widtvoet ® | 02-05-08 | 17:48

foto 1: 65kg.
foto 2: 87kg.
foto 3: 95kg. inc. kopvod.

jopi | 02-05-08 | 17:46

CoJoNes 02-05-08 @ 15:14
Jij wordt steeds erger.
Een goede zaak.

nattebever | 02-05-08 | 17:44

thenummer 02-05-08 @ 16:49
probleempje??Ga eens tot tien tellen.

miko | 02-05-08 | 17:44

@Miretra 02-05-08 @ 17:32
Mooi, maar wat een vreemde reden (pas op 6 mei versturen).
@Zeurders 02-05-08 @ 17:38
Nou goed dan, Mohammed (zoab) steekt de Koran in Jezus zijn reet.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 17:41

@sjaakdeslinksesul 02-05-08 @ 17:28
"Mohammed (zoab) neukt Jezus in zijn reet."
Dat lijkt me geen godslastering, beiden beweerden immers expliciet geen God te zijn, maar slechts een boodschappert.
TOch vervelend dat de gristenen in dit kabninet de betekenis van godslastering steeds proberen op te rekken.

Zeurders | 02-05-08 | 17:38

sjaakdeslinksesul 02-05-08 @ 17:28
De papieren tijger is zojuist afgefikt. Toch bedankt voor je mooie comment, helemaal mee eens.

Miretra | 02-05-08 | 17:32

brulkikker 02-05-08 @ 17:02

Nou ja, een voordeel, wat jij hebt te melden vind ik ook niet bijster interessant.

Sikkeneur | 02-05-08 | 17:29

Miretra 02-05-08 @ 16:51
Het probleem met het doortrekken naar levensovertuiging (gelijke behandeling he) gooit de doos van pandora open. Want dan ga ik ook klagen, over wat er bv in de koran staat over haat jegens ongelovigen. Of het ridiculiseren van mijn overtuiging door de MP van dit land en de WRR. En als ik god smalend laster, mag EHB eens uit gaan leggen wie of wat ik daarmee precies kwets. Bovendien staat het EVRM dit niet toe, omdat er bij godslastering nog steeds sprake is van de vrijheid van meningsuiting.
Maar misschien pakt EHB zijn voorstel wel goed uit, omdat de linkse partijen en VVD nu niet langer meer kunnen volhouden dat bescherming van een godsdienst niet op gespannen voet staat met andere grondrechten. Ik kan me geen GL-er voorstellen die voor EHB's voorstel is, terwijl ze nu nog steeds roepen dat als je op een respectvolle manier met elkaar omgaat dit genoeg is om alle conflicten op te lossen.
Hoe dan ook, ik zou best de eerste persoon willen zijn die wordt aangeklaagd op basis van dit voorstel.
Mohammed (zoab) neukt Jezus in zijn reet.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 17:28

En zo'n orthodoxe is voor de PvdA raadslid voor integratie ??
Ze kan wel vinden dat volgens de islam homosexualiteit verboden is, en 'dat het niet aan de overheid is omm het daar mee oneens te zijn'. Maar hier in 0031 is het nog zo dat de oveheid en niet een religie bepaald wat er gebeurt. En dat wil de overgrote meerderheid van de bevolking zo houden!

Wanneer zij het daar niet mee eens is, komt ze haar belofte aan de (grond)wet van ndereland niet na, en dient ze dus terstond uit d'r ambt geflikkerd te worden!!

Haegar | 02-05-08 | 17:26

Maar ach, what's in a doek. Zou zo'n grafbloem anders ruiken als ze zich anders zou kleden?

widtvoet ® | 02-05-08 | 17:25

Als Wilders een fascist is, dan is de PVDA zeker de NSB van 2008 !
Landverraders dus.

Mazzeltov | 02-05-08 | 17:25

Foto 1: Heaumeausex? Moet je vooral zelf weten.
Foto 2: Heaumeaux zijn niet helemaal gezond.
Foto 3: Van 't hoogste gebouw in 't dorp met die gore onmensen!

widtvoet ® | 02-05-08 | 17:24

Ze zag er vroeger wel do-able uit. Nu is ze een stuk dikker. Begrijp best dat ze een kopvod over d'r kop trekt.

stuyterkuycken | 02-05-08 | 17:22

Foto 1: Studentendieet, de enige warme hap die ze binnenkreeg...
Foto 2: Bijvoerperiode door moeders
Foto 3: 't zit strak op de bank en kookt zelf voor manlief

LJBrinkhorst | 02-05-08 | 17:20

De mossels blijven voor problemen zorgen voor de PvdA. Eens zal er gekozen moeten worden voor een duidelijke lijn. Of de PvdA wordt weer werkelijk een sociaal democratische partij of ze kunnen de naam beter gaan veranderen in Staatkundig Islamitische Parij. Een scheuring blijft volgens mij dan ook onvermijdelijk.

Jeremia | 02-05-08 | 17:14

-weggejorist-

KaKeL Kees | 02-05-08 | 17:09

www.parool.nl/nieuws/2008/MEI/02/p1.ht...
Als het aan Hirshi Ballin ligt worden nu de volgende belangrijke stappen gezet om figuren als Mahrach, Fawaz, Talbi e.a. ruim baan te geven, met in hun kielzog de gggrristenen.

Schoorsteenveger | 02-05-08 | 17:09

-weggejorist-

@xel | 02-05-08 | 17:08

@ Sikkeneur 02-05-08 @ 16:00
Het is niet bijster belangrijk wat jij afgezaagd vindt.
je kunt nu wel heel Orwelliaans gaan denken dat je woorden kunt herdefinieren wanneer het je linkse policorbrein goed uitkomt, maar het zo willen betekent nog niet dat we je dan ook maar serieus moeten nemen.
En wat de VN ervan vindt is ook irrelevant. Die hebben een mensenrechtenraad met talloze landen die afvalligen de doodstraf toewensen.

brulkikker | 02-05-08 | 17:02

Ze gaat vrij snel van lekker wijf op haar grootmoeder lijken die hier dagelijks in haar jurkjas voorbij komt struinen.

Ervarings_deskundige | 02-05-08 | 16:58

@Sikkeneur@16:49
Zo lang is het nog niet eens geleden, het klinkt wel lang: Balk 1,2,3,4, maar
het zijn slechts enkele jaren, die veel te lang duren.
Die Nawijn, Bonhoff en Heinsbroek zal ik niet snel vergeten!
Door dat gekluns is mijn belangstelling voor politiek opgekomen.

fuckje | 02-05-08 | 16:54

@ Sikkeneur 02-05-08 @ 16:35
Het staat er echt niet hoor, zelfs niet onder het stukje "De neutraliteit (..) wordt betwist", maar ik beroep met als het er op aankomt liever op een hoogleraar dan op Wikipedia.
Als je doelt op het noemen van xenofobie, bedenk dan dat dit nog steeds niet over geloof gaat. Ethnocentrisme natuurlijk wel, maar dan zeg ik "neem verder de regel daarna nog even door". Daarnaast ben je dan dus wel echt met iets gevaarlijks bezig (zoals meneer Fennema al zei), want je verwatert racisme maar houdt de conclusie gelijk, zoals ik je gelijk al verweet.
Overigens, als je Algemeen nog eens leest, dan begrijp je ook nog eens wat ik bedoel met "Allerlei associaties", aangezien de term an sich niet uitgaat van een "kwalitatief waardeoordeel (!)".

alpha_mannetje | 02-05-08 | 16:53

-weggejorist-

theo4116 | 02-05-08 | 16:53

sjaakdeslinksesul 02-05-08 @ 16:41 Je onderschat het voorstel.

Miretra | 02-05-08 | 16:51

En laat ons ook eerlijk zeggen dat de Nederlandse moslims niet zelf alle schuld dragen voor de situatie waarin Nederland nu verkeerd: religieuze achterlijkheid v.s. overspannen of juist dhimmyachtige blanke burgers. Gisteren een tamelijk verhelderend docuutje op NL 2 over beschuitfabriek Hooymeijer (volgens mijn inmiddels overleden). De oud-directeur was maar wat blij dat hij in de jaren 60 Marokkanen kon halen om het schrijnende gebrek aan personeel op te lossen. Je stopte er er gewoon een aantal in een tot pension verbouw woonhuis en als je extra handjes nodig had, trok je er een paar uit bed. Nederlands leren? Dat leerde je 'vanzelf' wel al tussen het geronk van de machines. Bidden? Geen probleem. Stukkie karton op de vloer en knielen maar. Pas een x-aantal jaren verder, toen de heimwee groot werd, kwam de gezinshereninging ter sprake. De directeur ging daarvoor op gesprek bij de gemeente. Van de landelijk overheid -PvdA, CDA, VVD- kwam geen enkele visie over de mogelijke sociale gevolgen van deze sluimerende massaimmigratie. Hoezo worden de jaren 60 en 70 als hoogtepunt van sociaal denken gezien? De koopman regeerde en zo zal het altijd blijven...

LJBrinkhorst | 02-05-08 | 16:50

Lelijke hoer, met je dikke, vette plofkop.

Ga gauw maar weer een paar van die handtasjesrammers uitpoepen uit die harige scheur van je. Kan je jezelf weer een paar onderkinnen rijker rekenen.

thenummer | 02-05-08 | 16:49

fuckje 02-05-08 @ 16:46

Dank voor de correctie, ik was 'm al kwijt in mijn geheugen..... hoe vergankelijk roem kan zijn, niet?

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:49

alpha_mannetje 02-05-08 @ 16:39
Niet bedoelen in de zin dat een vd Vlies ook afwijkend denkt over homo's. En dat het gaat over honderd keer roepen dat homo's zondig, ziek en minderwaardig zijn en dan raar staan te kijken als een moslim hieruit de conclusie trekt dat je homo's ongestraft mag slaan. Maar dat Mahrach zelf of haar imam erg vredelievend is tegenover homo's wil ik best geloven, hun overtuiging is dat alleen niet. Dus zo oneens zijn we het ook weer niet.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 16:48

Ze was mooierder in haar studententijd..

x.Kat | 02-05-08 | 16:48

@Sikkeneur,
Verdonk zat niet in Balk 1, dat was ons clowntje Nawijn.

fuckje | 02-05-08 | 16:46

Herman Flipsen 02-05-08 @ 16:37

Henk Kamp profileert zich thans erg sterk, maar ik zie dat eerder als een strategie richting Wilders.

Mw. Verdonk......?

Nou, nou, die maakte het 'verschil' in de Kabinetten Balk I t/m III.

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:45

Wat een afgrijselijke dikke rotkop krijgt een best leuk meisje om te zien van zo'n hoofddoekje....

Jan Gordelroos | 02-05-08 | 16:44

@Sikkeneur 02-05-08 @ 16:41:
Wilders heeft heel specifiek Albayrak genoemd. En Ab Ut Haleb, en Imam Fawaz, en Imam El Moumni (om maar eens een paar te noemen).

koerbagh ® | 02-05-08 | 16:44

koerbagh ® 02-05-08 @ 16:33

Een verschil, ze noemt specifiek Wilders.

Maar leuk te weten dat je blond haar hebt....

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:41

Miretra 02-05-08 @ 16:29
een papieren tijger
plug&play 02-05-08 @ 16:30
Intelligente reactie, ga lekker zelf een moskee in de fik steken

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 16:41

@ sjaakdeslinksesul 02-05-08 @ 16:28
Tja en dat bedoel ik dus juist wel... De excessen spreken voor zich: binnen de groep die zij uitdraagt is er veel intolerantie die uitloopt in geweld. Deze mevrouw zou zich meer dan vdv, die qua geweldsuitingen dus wel z'n zaakjes op orde heeft, moeten uitlaten hiertegen, maar doet juist het tegenovergestelde. Praatjes over dat de ware islam tegen dat soort geweld is stroken mijn inziens niet met de werkelijkheid, en zijn dus wel erg goedkoop (Om maar niet het woord 'Taqqiya' te gebruiken, ik bedoel neem zo'n Fawaz, geloof jij daar ook maar een micrometer van?).
Daarnaast legitimeert ze het geweld van haar broeders door het niet alleen te sussen, maar ook een stem te geven binnen de PvdA, waarover jij al zeer terecht opmerkt dat niks anders dan een facade kan zijn omdat het niet strookt met de partijbeginselen.
Maar ok, jij je zin. Het is ook nog hypocriet.

alpha_mannetje | 02-05-08 | 16:39

@Sikkeneur 02-05-08 @ 16:30
Nog even over:
"In de aaneengesloten jaren dat de VVD deel uitmaakte van diverse Kabinetten hebben ze er ook een 'keihard' standpunt van gemaakt, toch?"

Moet ik daar werkelijk nog over beginnen?
Weet je Sikkeneur, ik doe het af met twee namen en de bijbehorende functies.. Kamp (als woordvoerder van VVD fractie op dat gebied) en Verdonk (minister).... Echt stil kan/kon je die mensen niet noemen, toch?

Maar goed, ik ga weer even wat anders doen.

Herman Flipsen | 02-05-08 | 16:37

Achja, de Partij van de Achterlijkheid.

BroodenSpelen | 02-05-08 | 16:37

alpha_mannetje 02-05-08 @ 16:30

Je moet ook wat verder lezen.

Overigens kan je m.i. racisme niet strafbaar stellen vanuit de vrijheid op meningsuiting binnen de Nederlandse Grondwet.

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:35

Geert, blaas dit kabinet eens op en win vervolgens de verkiezingen om van dit gespuis eens en vergoed af te zijn.

Holland kan zoveel beter!

Patrick Zweedsey | 02-05-08 | 16:35

@Sikkeneur 02-05-08 @ 16:00:
In dat geval is Besselink zelf ook een racist. Ze zet een hele bevolkingsgroep van Wilders-stemmers weg al maatschappelijk gevaar en scheert alle blanke mannen met blond haar over 1 kam. Racisme meneer, puur racisme.
Waarvoor hartelijk dank.

koerbagh ® | 02-05-08 | 16:33

Zij hinderen dus wel, wij mogen goden niet meer lasteren als het aan het CDA ligt. TeringGod.

Miretra | 02-05-08 | 16:31

@van dal 16:19

Toch heb ik de legginggang nog nooit kunnen betrappen op kollektieve, zieke en achterlijke ideeen mbt. heaumeaux, ongelovigen, vrouwen, staatsinrichting, gezag, onderwijs, recht, waarden, normen, inrichting van de samenleving, mensenrechten, vrije meningsuiting etc. etc. Ook streeft zij niet naar wereldheerschappij ten koste van alles en zeker ten koste van oa. mijn vrijheden.

Leggings zijn mi. (hooguit) een uiting van slechte smaak, hoofddoeken een uiting van een misplaatst superioriteitsgevoel tov. alles en iedereen die geen moslim is.

widtvoet ® | 02-05-08 | 16:31

@Sikkeneur 02-05-08 @ 16:30
Wat is er nu weer mis, met nuance?

Herman Flipsen | 02-05-08 | 16:31

Herman Flipsen 02-05-08 @ 16:16

Ik kan me Bolkestein nog heel goed herinneren.
In de aaneengesloten jaren dat de VVD deel uitmaakte van diverse Kabinetten hebben ze er ook een 'keihard' standpunt van gemaakt, toch?

Zag Bolk recent nog bij Buitenhof met zijn 'genuanceerde' meningen.

Oh, als ras kan je moslims niet bestempelen, klopt. Wel als een etniciteit: Conventie van de Verenigde Naties.

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:30

niks discussie sjakiepaardelul > actie !!

plug&play | 02-05-08 | 16:30

@ Sikkeneur 02-05-08 @ 16:20
Ik beroep me op de allereerste regel van je eigen link en een uitspraak van Meindert Fennema...
liberalisme.web-log.nl/liberalisme/200...
Veel succes met het lezen van Wikipedia, het gaat je lukken!

alpha_mannetje | 02-05-08 | 16:30

met hoofddoek of zonder hoofddoekje, ze zouden haar klaar mogen maken voor b0g

GkNs05 | 02-05-08 | 16:29

Pica 1: neukbaar
Pica 2: neukbaar na een paar biertjes
Pica 3: doe nog maar een biertje
@alpha_mannetje 02-05-08 @ 16:19
Dat bedoel ik juist niet. Van der Vlies en zijn mannenbroeders hebben radicaal andere normen en waarden dan ik, maar zij hinderen mij daar niet mee. Noch roepen zij op tot geweld tegen homo's of andersdenkenden. En Mahrach doet in principe hetzelfde: homosexualiteit afkeuren, zonder hier harde consequenties aan te verbinden. Heel veel imams zeggen nl hardop dat geweld tegen homo's niet des moslims is en mahrach zal er ook wel zo eentje zijn. Waar de discussie over zou moeten gaan is de wijze waarop de op de Koran gebaseerde denkwijze leidt tot non-acceptatie van homo's en zodoende homohaat, en hoe hypocriet het dan is om wel respect voor jouw geloof te eisen.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 16:28

Als ik zo'n dikke kop kreeg. deed ik ook een hoofddoek om...

klauwkikker | 02-05-08 | 16:27

JAWOL1 02-05-08 @ 16:26 doet eens een fotootje van je vriendin in de dumpert storten... zullen wij eens kijken of je recht van spreken hebt...

van dal | 02-05-08 | 16:27

zo wat een dik varken is het geworden.

JAWOL1 | 02-05-08 | 16:26

Weisse rose 02-05-08 @ 16:19 het laatste linkje in het redactioneeltje al opengeklikt? daar staat je antwoord namelijk.

van dal | 02-05-08 | 16:25

-weggejorist en opgerot-

plug&play | 02-05-08 | 16:23

Hoeren zijn ook verboden met een hoofddoek. Of was het nou dat je een hoer herkend aan een hoofddoek zo dat ze niet herkent worden.

monaco | 02-05-08 | 16:21

alpha_mannetje 02-05-08 @ 16:09

Linkje nog maar eens lezen dan.
Check dan op ras of etniciteit.

Maar goed, het is makkelijker om een stel kudthuftertjes te linken aan de Islam, die tov de gristelijke godsdienst niet onder doet tav homo's en gaat het cirkeltjes draaien maar door en door....

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:20

Ik overweeg om een aanklacht tot haatzaaierij tegen Yman in te dienen. Is er nog een meester in de rechten in de zaal die mij van advies kan dienen.
De aanleiding is haar interview in de Pers. www.depers.nl/binnenland/197252/Homose...

Weisse rose | 02-05-08 | 16:19

@ sjaakdeslinksesul 02-05-08 @ 16:06
Ben ik niet met je eens, sorry. Ten eerste: Als er als addendum had gestaan "Zou het niet beter zijn als de heer van der Vlies hen zou vergezellen omdat je met z'n twaalven nou eenmaal beter kan volleyballen", dan had ik het een nog betere brief gevonden.
Maar het is natuurlijk onzin om te stellen dat vdv van hetzelfde laken een pak is, het gggristentuig gedraagt zih nou eenmaal net iets beter, daar kan ik ook niks aan doen. Je kan gewoon niet met droge ogen beweren, dat hoewel beide kampen misschien met dezelfde dwaze onaangepaste waarden schermen, dat deze twee stromingen zich hetzelfde uiten en in even grote mate zijn aangepast.
Het is jammer genoeg zo, dat hoewel je inderdaad gelijk hebt dat mevrouw zal zeggen dat ze vrede aanhangt, daar geen enkele blijk aan gegeven wordt. Want ondertussen worden deze jongetjes gewoon door imams als Jneid verteld dat ze handtassen in elkaar moeten meppen. Mevrouw faciliteert dit alles door het een legitiem (dik) gezicht te geven, maar in geen enkele mate afstand te nemen. Slechts als de bal wat te dicht bijkomt schreeuwt ze "Ich habe es nicht gewusst (of in dit geval "Islam ies frede".

alpha_mannetje | 02-05-08 | 16:19

widtvoet ® 02-05-08 @ 16:15 ik zie liever een jong ding met een hoofddoekje dan zo'n oudhollands tokkiewijf met een rose legging... echt waar....

van dal | 02-05-08 | 16:19

Weird Guilders is een 'racist'. So be it, zou ik denken als ik hem was.

Mariette Hamer mag straks definitief het licht uit doen bij de PvdA. Das veel beter nieuws!

LJBrinkhorst | 02-05-08 | 16:18

@OvJ 02-05-08 @ 15:44
Futuţi gura ta cu alta limba

Roemeense_Straathond | 02-05-08 | 16:18

@BertusBetonsloper 15:57 Net zo een open deur als Herr bosma intrapt hehe. En ik stem helemaal niets. Heb ik niet nodig in een rijk land als Nederland! lekker leven doe ik toch wel zouden er meer moeten doen.

Miretra 16:00

Flikker zelf lekker op eikelestijn. Ik was zelf getuige van dat opstootje van nix! en heb heel wat anders waargenomen dan die televaaglezers van de Pvv die niet eens het verschil weten tussen de Utrechtsestraat en het Rembrandplein. Heb dus niets met mijn overtuiging te maken eerder met de jouwe en al die andere sukkels die alles klakkeloos overnemen vanuit een landverradende krant.

de nakketikker | 02-05-08 | 16:17

@Sikkeneur 02-05-08 @ 16:00
Natuurlijk, is de PvdA niet de enig schuldige, ook andere partijen zijn verantwoordelijk. Opmerkelijk is wel, dat de andere partijen inmiddels hebben bijgesteld, maar de PvdA nog altijd in het sprookje van de maakbare samenleving blijft geloven.
Herinner jij je Bolkestein nog, die wees in 1991 al op de problematiek, waar Nederland nu mee kampt. Weet je ook nog hoe Bolkestein werd weggezet door de PvdA, D'66 en het CDA?? Lees ook deze link een, om even je geheugen op te frissen. www.nrc.nl/W2/Lab/Multicultureel/krane...

Verder heb ik heel snel je wiki linkje doorgelezen, maar ik kan Moslim toch werkelijk niet terugvinden als ras.

Herman Flipsen | 02-05-08 | 16:16

@van dal 15:53

Tis de onderlig en dán de uiting idd. Maar tis weer de uiting die de onderlig verraadt of suggereert. Als ik met 'n jurkachtig gewaad ga lopen kan niemand aan mij zien of ik dat doe om m'n stoma wat rust en ruimte te bieden of omdat ik Mo als enige profeet heb erkend en dit wil uitdragen. Maar zolang we van de grootste gemene deler uit blijven gaan zal het wel (als niet travestiet) het laatste zijn. En ik kan me goed voorstellen dat mensen aanstoot nemen aan het te pas en te onpas ongevraagd gekonfronteerd worden met uitingen die de superioriteit van mijn bende in het normale verkeer moeten belichamen of accentueren.

(In Noord hier trouwens afgelopen 30 april 'n fiks aantal rood-widt-blauwe en oranje hoofddoekjes gezien. Fikkie 2.0)

widtvoet ® | 02-05-08 | 16:15

Sterker nog, ik ben bang dat na de PVV-aanval op Mahrach de partij haar uit de luwte houdt (de rijen gesloten houden enzo) en daar zullen de liberale pvda'ers blij mij wezen.
En Hirsch Ballin wil "het zich beledigend uitlaten ten aanzien van een bepaalde godsdienst of levensovertuiging" strafbaar stellen omdat op die manier het verbod zich kan uitstrekken tot 'heilige boeken of anderen kernwaarden'. Mooi, alle creationisten kunnen dus een rechtszaak van mij verwachten, vanwege het bezoedelen van the origin of species. En mevrouw Mahrach zelf ook vanwege de tot haatoproepen tegen ongelovigen in haar helig boek.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 16:15

geen erg geslaagde makeover. zelfs van onselen zou het beter doen.

baba4oog | 02-05-08 | 16:11

very extreme makeover... van lekker wijf tot droge geit....

deafhaalchinees | 02-05-08 | 16:10

@ Sikkeneur 02-05-08 @ 16:00
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!
Integendeel mannetje, juist Wilders uitmaken voor racist is een semantisch spelletje. Je piggy backed allerlei associaties naar binnen, en verdedigt jezelf alsof het slechts generaliseren betrof.
Luister goed, ik heb niks met Wilders te maken, maar: Rookworst zonder r is ook worst, maar racisme zonder ras is gevaarlijke onzin.

alpha_mannetje | 02-05-08 | 16:09

KUDTwijf, opzouten met dat zooitje andersdenkenden klautzakken, ook die gosers (lees islamietjes) lopen met een hoofdoekkie (kapusjon en pet).

D.Neville | 02-05-08 | 16:07

CoJoNes 02-05-08 @ 15:48

Waarom moet specifiek Albayrak dit veroordelen?
Ze maakt deel uit van een Kabinet dat naar 'buiten' met 1 mond praat, dus als Balk of Verhage hun zegje doen zal zij er politiek achter staan.

Wat ze privé vindt is haar zaak, lijkt me.

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:06

@alpha_mannetje 02-05-08 @ 15:49
Ik had dat van Bosma eerder gelezen en zo tot die zevende regel dacht ik alles prima. En dan doet ie iets wat zo ontzettend dom is.
Hij stelt dat omdat Mahrach homosexualiteit afkeurt (vd vlies doet dat ook), ze onze normen en waarden niet deelt. Vervolgens probeert hij een rechtstreeks verband te leggen met potenrammers. Mahrach is dan wel een homofoob, ze is zelf waarschijnlijk de laatste die homo's in elkaar gaat slaan of geweld tegen homo's goedkeurt, dat mag nl niet van de imam. En zo speel je je tegenstanders weer in de kaart.
De discussie moet gaan over twee dingen:
1) de PvdA die toestaat dat er mensen in hun partij zitten die de beginselen van hun partij niet onderschrijven, wat de partij natuurlijk heel zwak maakt als ze bv Wilders voor racist gaan lopen uitschelden.
2) de minachting in de Koran voor homo's wat indirect tot het door marokkaanse jochies gebruikte geweld leidt.
.. maar als alle commotie ertoe leidt dt ze vrijwillig haar koffers pakt, mij best. Gaat alleen niet gebeuren en volgens mij moet de PVV eens gaan leren hoe je politiek bedrijft en hoe je bv schisma's in andere partijen kunt benutten. Ze snappen er gewoon geen flikker van.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 16:06

-weggejorist-

A. Hilter | 02-05-08 | 16:04

LOL @ CoJoNes 02-05-08 @ 15:40

Zulke gasten hebben een toegevoegde waarde van nul komma nul, en roepen bij ondergetekende slechts irritatie op. Dus in dit geval ben ik het met u eens. Ik zal weer eens-rustig-doen.

Doe-eens-rustig | 02-05-08 | 16:03

Zo zien alle alle vrouwen (autochtoon/allochtoon eruit als ze getrouwd zijn;
1) Niet getrouw (neukt maar raak)
2) Heeft vriend (neukt vast)
3) Getrouwd (neukt niet meer)
Dus mannen:: niet trouwen!!!

hirudinea | 02-05-08 | 16:02

Alle mijnwerkers uit Limburg richting Amsterdam sturen en ze met hun geslepen pikhouwelen laten inhakken op de inteeltkoppen van deze moslims.

Willianus Wortelus | 02-05-08 | 16:02

Foto 1: dit ben ik toen ik studeerde

Foto 2: dit ben ik, vlak na dat Yussuf ingevlogen was uit de Anatolische hoogvlakten en ik de deur al niet meer zo vaak uit mocht en mijn frustraties een beetje begon weg te eten.

Foto 3: dit ben ik, nadat Yussuf zijn verblijfsvergunning had verkregen en het toch beter achtte als ik voortaan gesluierd door het leven zou gaan om valse blikken van andere mannent te vookomen.

Auke | 02-05-08 | 16:02

-weggejorist-

tapklaas | 02-05-08 | 16:01

Herman Flipsen 02-05-08 @ 15:43

Herman, dat semantische woordspelletje over wel/niet racisme wordt afgezaagd.
Elke randdebiel begrijpt vandaag de dag dat je racisme kan linken aan specifieke bevolkingsgroepen nl.wikipedia.org/wiki/Racisme

Verder staat me niet bij dat de PvdA sinds de jaren 60 regeert, gelukkig hebben al de andere partijen wel oog voor de maatschappelijke misstanden.....

Sikkeneur | 02-05-08 | 16:00

Laten we die partij toch snel ophoofddoeken!

Daarnet nog getuige geweest van 2 met niet betaalde boodschappen bepakte hoofddoeken onder leiding van hevig schreeuwende en verzettende geitenneuker. Wederom werd mijn beeld bevestigd en niet ontkracht. Misschien kijk ik nog eens naar de herhaling van opsporing verzocht voor een realistisch beeld ;)

Brakke Obama | 02-05-08 | 16:00

Je ziet haar kop per foto dikker worden.
Net zoals de afgelopen 50 jaar hier in Nederland de godsdienst is uitgeroeid, zo zal dat ook in de komende 50 jaar gaan gebeuren voor islam in Nederland en buitenland. Alle relmarokanen zijn al van hun geloof gevallen nu de rest nog. Overal een democratie uitrollen, en mensen houden op met die oude gebruiken, en willen ook fatsoenlijk leven. Het is een wereldwijds plan om alle tegenstand de kop in te drukken en iedereen als 'loon'slaaf te maken van de westerse wereld.

The Teflon Don | 02-05-08 | 16:00

de nakketikker 02-05-08 @ 15:54
Vanwege jouw overtuiging moet iedereen DUS z'n bek houden?
Flikker toch op naar Stinkymedia, linkse landverrader.

Miretra | 02-05-08 | 16:00

van dal 02-05-08 @ 15:43
... en mag ik mevrouw afrekenen op haar ommezwaai.

Schoorsteenveger | 02-05-08 | 16:00

Karel Kruizenruiker 02-05-08 @ 15:54

idd voorspelbaar , maar de PVDA maakt het wel makkelijk, helaas
leren ze er nooit iets van en gaan gewoon door waar ze mee
bezig waren.

Eurotokkie | 02-05-08 | 15:58

de nakketikker 02-05-08 @ 15:54
-
*Dit is een open deur, hehehe*
-
Je stemt PvdA?

Bertus Betonsloper | 02-05-08 | 15:57

@ van dal 02-05-08 @ 15:53
Van dal, ffies hoor... Zou jij bijvoorbeeld beleggingsadvies opvolgen van een persoon die de sprookjes van Hans Christiaan Andersen letterlijk neemt? En dat uitdraagt middels een grote button: "Ik geloof in Hans!"?
Nou dan! Raaskal niet zo en ga verder met tofu roken...

alpha_mannetje | 02-05-08 | 15:57

@der profeet: U ziet de Bijbel als knip en plakwerk. Net als al die moslims die de koran als leefregels beschouwen en niet als vrijheid. Lees 1 korinthiers 6:18 (Notabene hetzelfde hoofdstuk): Vliedt de hoererij. Alle zonde, die de mens doet, is buiten het lichaam, maar die hoererij bedrijft, zondigt tegen zijn eigen lichaam.
U bent gewaarschuwd allen

enlosssch | 02-05-08 | 15:55

A: was het niet op het Rembrandplein maar in de Utrechtsestraat waar die dronken nicht van de catwalk werd getrokken. B: Ik ben ervan overtuigd dat er niet een islamaanhanger tussen dat schorem zat. Dus Bosma get your facts straight of hou anders je rasistische rotbek. Gek trouwens dat ik geen kamervragen zie over de postbode die nog steeds knokt voor z,n leven. Of is dat niet onze postbode herr Bosma?

de nakketikker | 02-05-08 | 15:54

Ik dacht al waar blijft de bijna dagelijkse pvdabashing toch.. en daar is ie al... alles beter dan de fietsen uit de 2e wereldoorlog, bekende retoriek van Geert en de nog voorspelbaardere reactie van de pvda, kopje thee, koekje, iemand ?

Karel Kruizenruiker | 02-05-08 | 15:54

widtvoet ® 02-05-08 @ 15:47 tja, kleding... soms moet je je aanpassen, een nieuwe klant treedt je ook niet tegemoet in spijkerjackie... dat doe je in een colbert, al dan niet met das. en natuurlijk is het een accesoire wat een signaal afgeeft.. maar dan nog, de teneur in het topic is eerst de hoofddoek afkeuren en daarna de boodschap, en dat zou dus andersom moeten zijn, er zijn namelijk zat mensen te vinden die wel een goede boodschap te brengen hebben ondanks hoofddoek. ook in 0031, echt wel.

van dal | 02-05-08 | 15:53

@Der_Profeet 02-05-08 @ 15:44
Ach gut, als amateur-exegeet valt u als Profeet nogal door de mand. Enig idee wat het Koninkrijk Gods inhoudt?

Zware Guy | 02-05-08 | 15:51

CoJoNes 02-05-08 @ 15:47 Het is duidelijker als je het commentaar aanhaalt.
CoJoNes 02-05-08 @ 15:48 Iets voor genocidekereltje Pechtold om onder het kleed te vegen.

Miretra | 02-05-08 | 15:50

@Der_Profeet 02-05-08 @ 15:44

Maakt niet uit joh. Jezus is voor ons aan het kruis gestorven om al onze zonden op zich te nemen.
Zo, is dat probleme ook weer opgelost. Ga ik nu eens even een hoer loeihard in d'r reet neuqen, een homo verkrachten, een kaarsje branden voor Ka, waarvan ik vervolgens het beeld jat, een hoop pilskes daarop drinken

Adriaantjeeeeeuh | 02-05-08 | 15:50

-weggejorist en opgerot-

plug&play | 02-05-08 | 15:49

@ sjaakdeslinksesul 02-05-08 @ 15:43
PVV is natuurlijk 15 keer niks, maar ik las die mail en daar stond in: "Zou het niet beter zijn als". Dat kan toch best? "Zou het niet beter zijn als Plasma TVs aan bomen groeide?".
Ik geef hem groot gelijk, ondanks dat jij gelijk hebt met je papieren kwestie. Want laten we wel wezen, als je niet meespeelt ben je geen Nederlander, maar een foutje van een administratiesysteem, wat hier mag blijven omdat wij zulke goedzakken zijn (en daar gaan we niks aan veranderen).
Maar het zou beter zijn als je niet zo'n zeikstraal was en gewoon je biezen zou pakken naar een kamp waar je niet loopt te etteren maar iedereen het met je eens is (Alleen de levensstandaard lager).

alpha_mannetje | 02-05-08 | 15:49

De PvdA is een partij die na het ineenstorten van het Den Uyl ideaal met de staatschuld en arbeidsimmigratie als erfenis zich kennelijk alleen nog kan profileren door vijandbeelden te schetsen.
Eerst was iedereen die zich maar enigzins anders was dan de PvdA al snel iemand die discrimineerde of een zakkevuller en een kapitalistische neoliberale uitbuiter. Dit soort simpele ideeën deden het ooit in een minder ontwikkelde samenleving goed, nu trekken ze alleen mensen aan die zelf uit zijn op politieke baantjes of kapitalistische subsidiejagers en belangengroeperingen en geloofsstromingen die zich zelf voornamelijk schuldig maken aan discriminatie. Dat de PvdA dit grotendeels toelaat en daarbij oude idealen zoals anti discriminatie en gelijkwaardigheid opgeeft geeft goed aan dat het deze partij in essentie niet gaat om de idealen maar om macht en invloed.

seven | 02-05-08 | 15:49

Mohammed is een struikrovert en een kudtprofeet die 9-jarigen neuqt.-
-
Excuus .... moest het even kwijt.

cbrdrivert | 02-05-08 | 15:48

@van dal 15:39

Uniformen en/of (religieuze) bendekleding dragen nogal wat uit. Mensen die zich vóór alles wensen te afficheren met een bepaalde klub zetten mi. zichzelf buiten de roedel wanneer van hen enige neutrale uitstraling verwacht mag worden. Maar daar waar de PvdA zo langzamerhand een echte moslimpartij aan 't worden is lijkt zo'n hoofddoekje dan weer niet zo'n probleem. Jammer wel dat politici dan weer een publieke funktie hebben...

widtvoet ® | 02-05-08 | 15:47

Guttegut, spuit 11 geeft modder.

CoJoNes | 02-05-08 | 15:47

.. en daar was het aivd cursortje weer....

Miretra | 02-05-08 | 15:46

leven is te kort voor een hoofddekseldoek

OvJ | 02-05-08 | 15:44

1 Korinthiërs 6
10 Dwaalt niet; noch hoereerders, noch afgodendienaars, noch overspelers, noch ontuchtigen, noch die bij mannen liggen, noch dieven, noch gierigaards, noch dronkaards, geen lasteraars, geen rovers zullen het Koninkrijk Gods beërven.
En dit staat in de bijbel! terugsturen al die christenen!

Der_Profeet | 02-05-08 | 15:44

-weggejorist-

OvJ | 02-05-08 | 15:44

Kutpartij om die achterlijk Mahrach zomaar als lid te accepteren eens! Kutdesselaar met haar "stoere" en o zo domme stelligname eens!
Kutmahrach zelf met haar dubbele standaard (wij moslims worden zoooo gestigmatiseerd) en gelieg eens!
Kutpotenrammende mocro's ook eens!
Maar toch lees ik die kamervragen van Bosma en dan heeft Mahrach opeens "niet onze waarden en normen" en is het dus maar "beter dat zij vrijwillig terugkeert naar haar land van herkomst".
Deze islamitische 5e colonne gratenkut en haar bontkragenkutvriendjes zijn Nederlanders of je dat nou leuk vindt of niet. En in dit land mag je nogal altijd afwijkende normen en waarden hebben, daarom is het Nederland. PVV leert het gewoon nooit.

sjaakdeslinksesul | 02-05-08 | 15:43

Meiske toch. Wat doe je jezelf aan. Stop met die ongein en vlieg met me mee naar een tropisch eiland waar ik je heel teder zal volblaffen. Daarna gaan we coctails zuipen en naakt door de branding rennen.

black sparrow | 02-05-08 | 15:43

Schoorsteenveger 02-05-08 @ 15:38 en dus mafg je de pvda afrekenen op de boodschap die ze brengen, in dit geval een valse voorstelling van zaken.

van dal | 02-05-08 | 15:43

Tja, dat hebben de knuffelaars van de PvdA er nu van.
Jarenlang zijn ze blind geweest voor alle misstanden in de samenleving, jarenlang hebben ze aan de hand van quota hun verkiezingslijsten samengesteld, met dit als gevolg.
Het eeuwig blijven knuffelen en omhelzen van intolerante mensen zorgt er meer en meer voor, dat de kiezer van hen wegloopt. De PvdA, zit in een dodelijke omhelzing door de intoleranten.
Mahrach, wijst er al op dat de achterban uit veel moslims bestaat en dat er (impliciet) derhalve ook met de Islam rekening gehouden dient te worden in de uitlatingen van de PvdA.
Besselink, maakt Wilders gemakshalve maar uit voor racist (ik wist niet eens dat moslims een apart ras zijn, mocht er überhaupt al sprake zijn van rassen), uit pure wanhoop om haar achterban niet voor het hoofd te willen stoten.

Fijn ook voor de rest van de traditionele PvdA-achterban, om dit te weten. Niet- en anders gelovigen zullen uitwijken naar een andere partij, Cohen zal zijn baard laten groeien en Hamer trekt een Burka over haar hoofd (wat het enige voordeel aan het hele gebeuren is, dat wel). Het einde van de PvdA, is in zicht... Wat dat betreft, steun ik Mahrach wel in haar poging de PvdA van binnenuit uit te hollen.

Ga door Mahrach, ga door!

Herman Flipsen | 02-05-08 | 15:43

fotos van links naar rechts
Leuk - Lelijk- Lelijker

OvJ | 02-05-08 | 15:42

@Doe-eens-rustig 02-05-08 @ 15:37
Was Seiss-Inquart geen betere nick voor je geweest?

CoJoNes | 02-05-08 | 15:40

Kopvod en 20 kilo van dat wijf af, twee weken inwendige stokslagen van vraagstaart en deze mevrouw is helemaal ingeburgerd. En lijstduwer van TON.

vraagstaart | 02-05-08 | 15:40

widtvoet ® 02-05-08 @ 15:37 overdrijven is een kunstje...

van dal | 02-05-08 | 15:39

@ van dal 02-05-08 @ 15:34
Dat is lulkoek van dal, accessoires zijn ook een boodschap. Directe gevolgen van jouw keuzes. Deze kenmerken zeggen dus al heel veel over jou en zijn dus fantastische criteria.
Wat voor tofu heb jij vandaag gerookt?

alpha_mannetje | 02-05-08 | 15:39

van dal 02-05-08 @ 15:37
Hoofddoekje doet niet ter zake? Zeg dat tegen de PvdA die -hoe toevallig- bij de rectificatie een veel te oude foto plaatst.

Schoorsteenveger | 02-05-08 | 15:38

van dal 02-05-08 @ 15:34
Juist, mensen beoordeel je op wat ze voor boodschap brengen, en bij het overbrengen van de boodschap versterkt het één het ander. Dress code.

Schoorsteenveger | 02-05-08 | 15:37

@Joris

Doe tommylee eens bannen

Doe-eens-rustig | 02-05-08 | 15:37

Als de PvdA zelf al gebruikt maakt van die gedateerde foto uit haar studententijd, waarop ze er nog goed fapbaar uit ziet, geeft dat wel aan dat het nog maar een kwestie van tijd is of de laatste weldenkenden stappen uit die partij en offeren het restant aan de hoofddoekenmafia.

Telegraafhoerrr | 02-05-08 | 15:37

Schoorsteenveger 02-05-08 @ 15:34
de boodschap, daarop mag je haar van harte afrekenen.
niet zoals nu gesteld in het redactioneeltje eerst het hoofddoekje en daarna de boodschap, het hoofddoekje doet eigenlijk niet ter zake. net zo min als een rechtschristelijke stropdas of van mijn part een boerenzakdoek om je nek...

van dal | 02-05-08 | 15:37

Vroeger had ze best een lekker draaikontje...

Zeurders | 02-05-08 | 15:37

Ik neem geen hoofdoekje, hanenkam, piercings of zichtbare tattoos aan. Ook geen vrouwen van 26 zonder kinderen maar met relatie.
Gewoon, omdat ze niet in ons team passen.

CoJoNes | 02-05-08 | 15:37

van dal 02-05-08 @ 15:34

ja en nee, kom je met een KKK kleding dan is de boodschap duidelijk lijk me.

Eurotokkie | 02-05-08 | 15:37

Waarom vraagt nooit eens iemand aan moslim- homohaters waarom schandknapen meestal kutmarrokaantjes zijn.

oldboy | 02-05-08 | 15:36

Ja ja ja.... what a load of Crap... Mevrouw heeft waarschijnlijk het tactisch niveau van een Koe. Iedereen weet wat de religies er qua heumeuseuliteit op na houden. Dus een discusie daarover aangaan is zinloos.

Tip: Ben je Homo en Moslim... Hou het lekker voor je.. Kom er niet voor uit en doe het stiekem en lieg er over! Hoef je ook geen fatwa op je kop te krijgen.. Iedereen happy...

That's life!

ShinyDevil666 | 02-05-08 | 15:36

Rot op Yman Mahrach!!! Trut!!!!!

whatisup? | 02-05-08 | 15:35

Dommelsch 02-05-08 @ 15:34 klopt, en dat is al erg genoeg.

van dal | 02-05-08 | 15:34

Eurotokkie 02-05-08 @ 15:32 mensen beoordeel je op wat ze voor boodschap brengen, niet op kleding of uiterlijk, zo simpel is dát.

van dal | 02-05-08 | 15:34

@van dal 02-05-08 @ 15:27
Een hanekam-, petje- of tattoedragert wordt ook niet overal aangenomen om maar eens wat te noemen.

Dommelsch | 02-05-08 | 15:34

van dal 02-05-08 @ 15:27
... ware het niet dat de verschijning van dit simpele hoofddoekje samengaat met een aantal andere veranderingen in mevrouw's opvattingen. Toen ze als studente politicologie (!) enthousiast bij GroenLinks binnenliep moest ze nog wennen aan het politieke spel: "Je kan niet meer recht toe recht aan zeggen wat je vindt."
Nu zegt ze recht toe recht aan en zonder blikken of blozen wat haar achterban vindt: er is maar één ware Islam.

Schoorsteenveger | 02-05-08 | 15:34

Deaud aan de Partij Voor De Allochtonen.

thenummer | 02-05-08 | 15:33

Vette kop van de baklava?

Jan Aaldrik | 02-05-08 | 15:32

fap-fap-fap; maar dan wel zonder hoofddoek, en zonder PvdA

Roemeense_Straathond | 02-05-08 | 15:32

van dal 02-05-08 @ 15:27

het gaat echter niet om het hoofddoekje maar wat de achterliggende gedachte
hiervan is.

Eurotokkie | 02-05-08 | 15:32

-weggejorist-

Daan8059 | 02-05-08 | 15:31

Bosma en Wilders moeten nu toch wel steun krijgen uit gristelijk liberale hoek, toch?

Oh, wacht... vrijheid van meningsuiting enzo.

Sikkeneur | 02-05-08 | 15:31

Geert Wilders heeft volkomen gelijk.
.
Die islam fascisten zoals b.v Mahrach krijgen bij de PvdA alle ruimte om hun gedachtegoed te propageren.
.
En naarmate hun positie in de PvdA sterker wordt zal dat alleen maar erger worden.
.

Bijstandtrekker | 02-05-08 | 15:30

@Adriaantjeeeeeuh 02-05-08 @ 15:28
Had ik al min of meer begrepen.

CoJoNes | 02-05-08 | 15:30

CoJoNes 02-05-08 @ 15:29 dat heet nou 'natuurlijke selectie'....

van dal | 02-05-08 | 15:30

Uniformen en bendekleding horen niet thuis in de politiek.

widtvoet ® | 02-05-08 | 15:29

@tommylee58 02-05-08 @ 15:27
Doei!

CoJoNes | 02-05-08 | 15:29

kijken wat die gasten bij dodenherdenking doen , ze moeten toch
kijken hoever ze kunnen gaan .

Eurotokkie | 02-05-08 | 15:29

@CoJoNes 02-05-08 @ 15:16

*ramt zichzelf voor de kop*

Ik bedoel dus niet dat jij moet stoppen met jammeren, maar die PvdA mevrouw wel...

Adriaantjeeeeeuh | 02-05-08 | 15:28

Hoe is het mogelijk dat we die PvdA schoften nog langer tolereren?

Miretra | 02-05-08 | 15:27

als je hier ter lande, een piercing mag hebben waar je maar wilt, of een hanekamkapsel, of een baseballpetje op je kop, of je hele lijf tatoëren met de vreemdste taferelen....

dan zou een simpel hoofddoekje toch niet zo'n probleem moeten zijn....

van dal | 02-05-08 | 15:27

Op die eerste foto is ze wel nueckbaer.

LoL @ Sévèke | 02-05-08 | 15:27

-weggejorist en opgerot-

tommylee58 | 02-05-08 | 15:27

@ dental 02-05-08 @ 15:20
Als ze niet seculier zijn is dat na het 25ste levensjaar subiet over...

alpha_mannetje | 02-05-08 | 15:25

Tja, je kon het topic van mijlen ver aan zien komen. (Al is dat gezeur over die koninginnnendag nu echt boring!) Maar goed. Dit mag niet, stout, arrestatie etc, maar bespaar de hele tralala van de georganiseerde design guerrilla context. Er zijn meer dan genoeg heren- en damesliefhebbersters in de politiek om dit heel fijn recht te lobbyen. Maar de boodschap is: stoppen met het gezeik, voor de rechter met die boeren. Verder behandelen als zinloos geweld.

Einde van de Domheid | 02-05-08 | 15:25

@CoJoNes 02-05-08 @ 15:16

"De politiek die Geert Wilders bedrijft, boezemt Nederlanders angst in."

Deze regel laat alweer zin hoe ver mevrouw de politica van de werkelijkheid af staat. De agressie, de uitstraling, de grote bek, het totale gebrek aan respect, de volledig eigen lijn die ongestraft gevolgd kan worden door bepaalde groepen binnen de moslim gemeenschap (ik wil niet zeggen dat het Finnen zijn maar stiekem is dat we wel zo) boezemen die angst in. Doe daar eerst iets aan en ga dan weer jammeren over Wilders (die ik overigens ook nog steeds volstrekt incapabel vind)

Adriaantjeeeeeuh | 02-05-08 | 15:25

CoJoNes 02-05-08 @ 15:22
Is een slachtoffer van Yman's vrienden.
Pislam is vrede.
PvdA is vrede.

Miretra | 02-05-08 | 15:25

Die ogen spreken boekdelen. titel 1 "Ik ben geil", 2e "wie wil mij neuqen"
3e "blijf van mijn lijf (huis)"

paintitred | 02-05-08 | 15:24

Waar ging het fout?

Reez | 02-05-08 | 15:24

Het is wel koud op de PvdA burelen, daarom is zo'n leuk warm hoofddoekje zo prettig.

Louis Renault | 02-05-08 | 15:24

@ Miretra 02-05-08 @ 15:19
Foto nr 5 een opengereten pizzarestaurant met een paar stukken Yman willekeurig in beeld.

alpha_mannetje | 02-05-08 | 15:23

Is dat niet dat mens, dat één keer per week wordt uitgelaten?

Boven het Maaiveld | 02-05-08 | 15:20

Die naffertjes kunnen best lekker zijn. Veelal grote tieten, goed in de keuken, mooi veel haar. Dit meidje ook. Een beetje teveel couscous gegeten, maar een Cambridge-dieetje en ze is weer als Groen Links.

dental | 02-05-08 | 15:20

die 1e foto is best wel heet.

Schele Japie | 02-05-08 | 15:19

Links zag ze er nog redelijk uit maar je ziet, alle lelijkheid komt van binnen.
Het vierde fotootje: Yman in vuilniszak.

Miretra | 02-05-08 | 15:19

De PvdA is van sociale partij die klaarstond voor de zwakkeren in deze maatschappij veranderd in een partij die er alles maar dan ook alles aan doet om islamieten het pluche op te helpen. Autochtone PvdA-ers worden aangespoord om allochtonen (het liefst marokkaanse moslims) te werven, en deze moslims worden actief gesteund om de Islam openlijk te prediken en in de partij te verspreiden. Wat de PvdA hier mee wil is mij een raadsel, maar het sociale gezicht is geheel weg. =

Wim Bitterzaad™ | 02-05-08 | 15:19

Nieuwe lijn Hamer?

widtvoet ® | 02-05-08 | 15:17

De PvdA vindt Wilders nu ook officieel een racist, btw. Dat praat wel wat makkelijker aan de interruptiemicrofoon. Goed bezig, die collectivistische afpersers.
www.telegraaf.nl/binnenland/3916514/_P...

CoJoNes | 02-05-08 | 15:16

Nooit meer PvdA!

widtvoet ® | 02-05-08 | 15:16

Dit zou zo'n sigarettenpakjesachtige foto kunnen worden. WAARSCHUWING: Fundamentalisme doet uw uiterlijk ernstige schade aan en kan leiden tot overgewicht.

alpha_mannetje | 02-05-08 | 15:15

Is dat ook haar geboortenaam of is dit aangenomen Islaminaam? Fruitige dame wel ondanks meer spek in de onderkin best lekker.

GormSuil | 02-05-08 | 15:15

Misschien heeft ze wel net als Tara Singh Varma een ernstige ziekte ofzo en draagt ze daarom een hoofddoek. Vind het een beetje makkelijk om iemand zo snel te veroordelen.

CoJoNes | 02-05-08 | 15:14

Het zal allemaal wel, ik ga lekker naar Daisy Fuentes kijken.
De tyfus voor de Pvda en alle hoofddoekjes, bij de volgende verkiezingen trekken we dit wel weer recht.

de veteraan | 02-05-08 | 15:13

Zonder hoofddoek ziet ze er heel wat leuker uit.

chameau | 02-05-08 | 15:13

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl