Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Beledigen. Omdat het KA.. oh nee toch niet

gaybaard100.jpg Het stelselmatig verongelijkte en gekwetste volksdeel moslims in Nederland kan opgelucht adem halen. De veelbesproken Mohammed gaypica's van kunstenares Sooreh Hera blijven in de doos. De werkjes zouden - na veel vijven en zessen - eindelijk worden geëxposeerd in Gallery A tijdens Art Amsterdam in de RAI, maar galeriehouder Harry Ruhé laat weten er toch maar van af te zien. Officiële drogreden: Ruimtegebrek. Mogelijke bedreigingen van woedende baardmansen zijn volgens Ruhé geen enkele reden voor de beknotting: "Het is een hele serie, en die moet je in de hele context zien." Bovendien zou uitgerekend Hera zélf de beruchte Mohammed-foto's willen weglaten. Gefeliciflopstaart dus Yman Mahrach en Zouhair Banouche van de Amsterdamse PvdA met jullie hartverwarmende pleidooi voor meer respect (lees: censuur) in het islamdebat. Natuurlijk ook namens Hera zelf die inmiddels 'respectvol' is weggestopt in een safehouse, omdat ze meerdere malen 'respectvol' met de dood is bedreigd. Het NRC belde haar op voor een reactie: "Ik wil die beslissing nog niet nemen. Ik ben nog in gesprek met Ruhé, het is allemaal nog niet duidelijk. Ik ben overvallen door het feit dat Ruhé gisteren al het bericht naar buiten bracht dat hij een selectie uit de serie op de Kunstrai zal laten zien. We hadden afgesproken dat we nog geen contact zouden zoeken met de pers."

Reaguursels

Inloggen

ekimov 24-04-08 @ 18:14
Irrelavant inderdaad, maar 'het begin der domheid' doet alsof de slechte lichtval in de foto's de reden is, dat de foto's spraakmakend zijn. En die quatsch trek ik niet.

tipo | 24-04-08 | 18:20

Agent327 24-04-08 @ 16:40

Mooi verhaal, en als ik niet wist dat met de islam niet valt samen te leven ging ik er in mee. brulkikker 24-04-08 @ 16:34 heeft echter overschot van gelijk: 't is een totalitaire monocultuur. En wat we uit het Romeinse Rijk leren is, dat als je meerdere culturen samen zet (je eigenlijk al met vuur speelt, haha) dat alleen maar enige kans op slagen heeft als je uitgaat van je eigen dominante cultuur, en wel zonder enige concessie.

v Maerlant | 24-04-08 | 18:16

@ tipo 24-04-08 @ 18:04
Volgens mij irrelevant voor de discussie. Gelukkig is er nog geen commissie die voor mij bepaald wat kunst is, al lijkt het er soms angstig veel op met de linkse staatsgesubsidieerde rommel die in Nederland wordt uitgebracht.

ekimov | 24-04-08 | 18:14

@ Einde van de Domheid 24-04-08 @ 17:51
Ik vind ongeveer 80% van wat kunst genoemd wordt geen kunst.
Wat nu?
Daarbij komt dat het niemand een zak uitmaakt wat kunstenaars vinden van wat wel of niet aanstoot mag geven. Vrijheid van expressie staat niet onder de hoede van zichzelf noemende kunstenaars of hun pretentieuze kuttelikkertjes.

brulkikker | 24-04-08 | 18:14

@Einde van de Domheid 24-04-08 @ 17:51
Hera is afgestudeerd met een 8,5 van de kunstacademie. Dus wat zij maakt is niet alleen kunst, het is hoogwaardige kunst.

tipo | 24-04-08 | 18:04

Typisch hoe zichzelf intellectueel noemende linkse sufkutten voortdurend proberen de discussie zo'n kant op proberen te draaien dat het moet lijken of fundamentalistische Amerikanen hèt probleem zijn, natuurlijk niet die vredelievende moslims.

ekimov | 24-04-08 | 18:03

In de kunstwereld word er heel verdeeld gedacht over deze foto's. Men vind het geen probleem als iemand aanstoot neemt, maar dan moet het wel kunst zijn. en dat word hier betwijfeld. Maar wellicht weten de fundamentalisten hier op GS zeker dat het absoluut kunst is en hoopt men dat alsnog de grote kladderadatsj uitbreekt, want dat is nu eenmaal de bedoeling. (Geef toe het lukt niet erg...)

Meer dan de helft van alle Amrikanen gelooft nog in dit leven het laatste oordeel mee te maken. Nou GS debattanten, ga ze mar snel wijsmaken dat God niet bestaat en dat er maar een probleem is en dat zijn de Moslims! Ze zullen jullie dankbaar zijn en wellicht opgelucht ademhalen.

Einde van de Domheid | 24-04-08 | 17:51

Je moet naar iemand willen luisteren.
@Pilsvogel 24-04-08 @ 16:10:

Ja, maar niemand kan een ander dwingen te luisteren. Het is een recht. Meer niet. Vrijheid van meningsuiting is ook het recht naar een afwijkende mening te luisteren, maar geen plicht. Niet luisteren is hooguit een eigen, gekozen inperking van dat recht, maar die inperking kan je dan alleen voor jezelf kiezen, niet een ander opleggen.

Enfin... De grap/ironie van een seculiere staat is dat het de beste garantie en en bescherming biedt voor religieus pluralisme. Zodra religie in publiek en politiek debat verschijnt wordt er gemorreld aan het grondbeginsel van de scheiding tussen kerk en staat en het maatschappelijk secularisme als geheel. Of je het er nu mee eens bent of niet, wat je positie ook is, dat gegeven betekent wel er mensen en/of groepen zijn die op basis van onbewezen en onbewijsbare claims van absolute metafysische waarheid die waarheid aan een ander proberen op te dringen. Religie vervuilt het maatschappelijk debat. Voor een atheïst gaat het dan ook (heel letterlijk) nergens over, maar moet hij zich het wel laten welgevallen.
De eigenlijke vraag zou moeten zijn: waarom hebben we het er eigenlijk überhaupt over (in de politiek, media, etc...)?

koerbagh ® | 24-04-08 | 16:46

@brulkikker 24-04-08 @ 16:34
Helaas voor onze NL maatschappij momenteel heb je gelijk

Agent327 | 24-04-08 | 16:42

@van Maerlant 24-04-08 @ 16:27
Mijn idee (utopisch, ik weet het) van een geslaagde maatschappij is een maatschappij waarin we allen samen kunnen leven. Ik ben niet gelovig. Echter ik wil proberen om ieder te respecteren in zijn/haar geloof. Als je 5 x per dag naar het oosten wil bidden, elke zondag 1, 2, 3 keer in de kerk wil zitten, op vrijdag of zaterdag als heilig beschouwd, doe wat je wilt maar dwing het geen anderen op. Ik heb, hier en daar, ook wel iets gelezen over Mormonen. Die mensen vallen werkelijk niemand lastig. Ik heb vrienden in PA, vlak bij, zoals dat daar genoemd wordt, Dutch country. Niemand heeft last van ze. Eerder voordeel omdat ze veel echt bio producten produceren. Geen auto, dwingen niemand tot hun geloof, zelfs niet echt binnen hun gemeenschap. Dus zo kan het ook. Productief voor zichzelf en de omgeving.
Ik ben best bereid om ook het moslim geloof te respecteren zodra ze geweld en bedreigingen duideliijk afwijzen, zich ertegen verzetten. Zolang ze dat niet doen, kan ik, helaas, geen respect opbrengen voor de islam

Agent327 | 24-04-08 | 16:40

@ Agent327 24-04-08 @ 15:52
Multicul is een ideologie die stelt dat kannibalisme een kwestie van smaak is.
Dan heb je geen heibel als je te maken krijgt met Chinezen of Surinamers, maar op het moment dat de kannibalen zich aankondigen wordt je geconfronteert met het failliet van het multicul-concept.
Want hoe breng je respect op voor het feit dat iemand vanuit zijn cultuur vindt dat hij je met huid en haar wilt opvreten?
Een ideologie zoals de multicul die gebaseerd is op moreel en cultureel relativisme kan alleen maar uitlopen op knallende conflicten. Je zult er geen last hebben met mensen die zich makkelijk zouden conformeren aan een vrij libertaire monocultuur. Maar een expansionistisch fenomeen als de Islam vergiftigt alles, want is zelf een totalitaire monocultuur.

brulkikker | 24-04-08 | 16:34

Agent327 24-04-08 @ 16:24

Goed geprobeerd Agent 327! Min of meer geslaagd (mijn toegift) is de samenleving die 'vervelt' (in functie van de veranderende omstandigheden) zonder dat ze er wat de basale levensomstandigheden betreft op achteruitgaat. Zoiets?

van Maerlant | 24-04-08 | 16:27

Agent327 24-04-08 @ 16:21
Die mening heb ik ook. Maar ik vind hem ook wel goed. Alleen in het integratiedebat heb ik mijn twijfels bij hem omdat hij daar wat losjes is.

Pilsvogel | 24-04-08 | 16:26

@van Maerlant 24-04-08 @ 16:22
Maar wanneer is een maatschappij 'geslaagd'? Er zijn en zullen altijd problemen tevoorschijn komen. Op wat voor gebied dan ook. Je lost het een op, het ander tekend zich af. Dus ook de 'geslaagde'samenleving is een utopie

Agent327 | 24-04-08 | 16:24

Voor een keer respect voor Zwagerman: "de grote schande is niet de film van Wilders maar het feit dat mensen zoals hij beschermd moeten worden in deze maatschappij en dat je daaruit linkse hoek nooit iets over hoort".
Het is een godverse gotspe dat mensen als Terpstra, De Winter, Dijkstal, De Haan, die twee sociomocro's, Vogelaar, Meulenbelt en de IS, die sociologen met dat anti-Jami comite en al die andere figuren uit linkse, christelijke en islamitische hoek altijd vooraan staan als moslims gekwetst worden, maar dat ze te laf, schijterig, achterlijk, debiel, hypocriet en kortzichtig zijn om zich druk te maken over het feit dat een uit Iran gevluchte vrouw, opnieuw haar vrijheid is kwijtgeraakt.
Het is echt het verraad van links, verraad aan al die progressieve waarden waar de linkse partijen ooit voor stonden en die ze nu bij het grofvuil mieteren om een stel haatbaarden te pleasen. En je dan nog afvragen waarom Wilders en Verdonk al die stemmen krijgen.

sjaakdeslinksesul | 24-04-08 | 16:24

*Comments een beetje teveel vandaag*

Agent327 | 24-04-08 | 16:22

Agent327 24-04-08 @ 16:19

Tuurlijk. Utopia, en da's alleen op papier. En dan nog sarcastisch. Maar 'perfect' is niet hetzelfde als 'geslaagd' natuurlijk. Overigens ben ik ook een fan van vd Vlies, maar dat terzijde.

van Maerlant | 24-04-08 | 16:22

@Pilsvogel 24-04-08 @ 16:19
Dat denk ik ook. Pechtold is best goed. Mag hem wel. Maar om hem nu als een leider te zien voor ons land? Daar heb ik toch wel twijfels over.

Agent327 | 24-04-08 | 16:21

@van Maerlant 24-04-08 @ 16:15
Kun je mij één perfecte samenleving noemen?
Atlantis misschien,maar daar weet niemand wat van behalve uit Asterix

Agent327 | 24-04-08 | 16:19

Agent327 24-04-08 @ 16:14
Die kleine generaal Pechthold dient iedereen wel steeds steviger van repliek volgens mij. Ook Jan Mao kreeg onderuit de zak van hem.. haha. Volgens mij gaat hij D66 nog wel wat zeteltjes bezorgen.

Pilsvogel | 24-04-08 | 16:19

@Pilsvogel 24-04-08 @ 16:10
Wie ook erg goed is in de kamer, v.d.Vlies. Jammer dat hij zo gelovig is maar het is één van de weinigen die zo goed staatsrechterlijk is onderlegd en zoveel ervaring heeft. Hij is goed. Luister altijd met bewondering naar hem. Helaas, zijn geloof staat het in de weg. Heb de pest verder aan de sgp.

Agent327 | 24-04-08 | 16:17

Nonnes 24-04-08 @ 16:12
lol - ok ik geef toe, het is randstedelijke jaloezie

Pilsvogel | 24-04-08 | 16:16

"De multicul maatschappij werkte redelijk tot we de mocro's kregen."
Agent327 24-04-08 @ 15:52
.
De geschiedenis baarde totnogtoe slechts één min of meer geslaagde multiculturele samenleving en dat was die van de Romeinen (het laat-Romeinse Rijk dan nog notabene, hetgeen op zich al te denken geeft). En wie wou meespelen, diende Latijn te leren, te erkennen dat het Romeinse Recht prevaleerde boven de wetten en gebruiken van z'n eigen stam, en moest een eed van trouw zweren aan het Romeinse Rijk. Jaja, die multiculturalisten, dàt waren nog eens fascisten.

van Maerlant | 24-04-08 | 16:15

@Pilsvogel 24-04-08 @ 16:10
Ja, uitstraling mist hij wel iets. Maar voor mij is hij op dit moment de enige die goed debatteerd. Jan Mao zou ook een goede zijn, echter de verkeerde ideen voor mij. Maar wel een persoonlijkheid. Ik bedoel, er is verder geen hond in die hele kamer die durft te zeggen ff dimmen

Agent327 | 24-04-08 | 16:14

@ Pilsvogel 24-04-08 @ 16:10

Iedereen wil die woest-erotische twentse tongval toch horen?

Nonnes | 24-04-08 | 16:12

@Nonnes 24-04-08 @ 16:09
Ik zal kijken, alleen maar om te zien of er inderdaad een debat komt. Heb echter mijn twijfels

Agent327 | 24-04-08 | 16:11

Agent327 24-04-08 @ 15:54
Inhoudelijk komt hij misschien in de goede richting, maar het moet toch gestaafd worden met een gedeelte charisma / uitstraling waar in Nederland uberhaupt een gebrek aan is. Je moet naar iemand willen luisteren.

Pilsvogel | 24-04-08 | 16:10

@ Agent327 24-04-08 @ 16:01
Ahmed Marcouch en salafistisch imam Jneid Fawaz gaan met elkaar in debat.

@ Mekker 24-04-08 @ 16:00

Hm, ik kijk kritisch. Tot voor kort vond ik hem ok.

Nonnes | 24-04-08 | 16:09

Waar is de tijd gebleven dat een negerzoen nog gewoon een negerzoen was en moslims en lima's nog in de woestijn en andere onvruchtbare gebieden woonden. Een hoofddoekje bedoeld was om het permanentje te beschermen.The sheik of Arabia lekkere muziek was. Jammer allemaal.

T@ Riest | 24-04-08 | 16:08

@Nonnes 24-04-08 @ 15:57
Hoezo, zijn er haatbaarden uitgenodigd die mogen komen vertellen waarom Wilders niet wenst te voldoen aan hun eisen? De eisen die zij stellen zijn toch normaal?? Het is normaal dat je eisen stelt aan een debat en dan met name eisen in jouw voordeel. Dat een ander daar niet mee eens is, ik weet niet welke eisen Wilders precies heeft afgewezen, maar met een beetje overleg kom je er wel.

Agent327 | 24-04-08 | 16:01

@ Nonnes 15:57

Als u kijkt, let dan eens op de ogen van Marcouch, zeer gevaarlijke man.

Mekker | 24-04-08 | 16:00

OT Er staat vanavond weer geen wijn op tafel bij P&W denk ik.

Nonnes | 24-04-08 | 15:57

@Pilsvogel 24-04-08 @ 15:50
Vreemd misschien, maar ik zie er wel één. Henk Kamp.

Agent327 | 24-04-08 | 15:54

@bottehond 24-04-08 @ 15:43
De multicul maatschappij werkte redelijk tot we de mocro's kregen. Hoeveel gastarbeiders hebben we hier niet gehad? Uiteindelijk is het met het grootste deel van de surinamers hier ook goed gekomen en dat duurde geen 2 generaties.
Ja dat valt wel op ja. Maar ja, als je die mocro moslims niet in de wtten legt, hebben we binnen de korste keren vele Theo's. Zie 020 gaza, hop auto's in de hens, me staat erbij en kijkt ernaar en niemand opgepakt. Die gasten mogen, wanneer een een klootzak agenten steekt, rellen. Enn buro bijna in puin leggen. Ja, het is moeilijk voor onze vroede vaderen om de vinger dáár te leggen waar de zweer zit maar ééns zullen ze toch echt moeten als ze niet willen dat Wilders en Verdonk aan de macht komen. Van mij hoeven ze niet, maar het probleem wordt wel door hen benoemd.

Agent327 | 24-04-08 | 15:52

bottehond 24-04-08 @ 15:43
Ik heb moeite te zien wie die rol van voortvarend leider op zich kan nemen. Aangezien jij beter ingelicht bent dan ik op dit vlak, zie jij potentieel om je heen?

Pilsvogel | 24-04-08 | 15:50

Eurotokkie 24-04-08 @ 14:36

er is momenteel een poll over je op fok.nl:

eurotokkie =

o homo
o moslim
o beiden

(C) Copywrong | 24-04-08 | 15:46

Agent327 24-04-08 @ 15:39

Jammer genoeg geldt dat voor heel veel luiden niet. Maar enfin: de hysterie inzake de multikul keert zich voor de volle 100 % tegen de Nederlanders. Dat is zeker een factor van belang. Die totalitaire doctrine is ahw verplicht. Ik noem een voorbeeld: die kaalkoppen die die negers in waspik wegjoegen krijgen aandacht alsof ze persoonlijk voor Srebrenica verantwoordelijk zijn. Menig gezin is weggepest door straatjihadi's. Valt je niet op dat zulke zaken nauwelijks vervolgd worden?We zijn collectief gek geworden. Tijd voor voortvarend leiderschap, anders wordt het niks meer.

bottehond | 24-04-08 | 15:43

mijn vraag aan moslims is altijd geweest, en zal altijd zijn: bewijs me dat mohamed en allah geen homo's zijn. het beste waar ze tot hier toe mee afgekomen zijn is: in de islam bestaan geen homo's.

I rest my case.

(C) Copywrong | 24-04-08 | 15:43

@bottehond 24-04-08 @ 15:37
*Informatie en kennis zijn vitaal. Vandaar*
-
Gelukkig hebben we kabel/digitv en internet en zijn we niet meer afhankelijk van staatsmedia.

Agent327 | 24-04-08 | 15:39

Agent327 24-04-08 @ 15:18

Op circa de helft van Nederland, hoewel ik aan teken dat de sstaatssmedia een substantieel deel van de verantwoordelijkheid dragen omdat veel Menschen voor hun informatie afhankelijk zijn van die DDR-kliek. Informatie en kennis zijn vitaal. Vandaar.

@ fuckje

Nee, dat dossier is dermate lachwekkend maar tegeliujkertijd ook dermate deprimerend qua benadering door de MSM en 070 dat ik er de voorkeur aan gaf om een uitlje te knappen.

bottehond | 24-04-08 | 15:37

Dat hele burka gedoe, het is zo simpel. Geen burka in openbare of dienstverlende functies. Klaar. Volgend wetsontwerp.

Agent327 | 24-04-08 | 15:37

fuckje 24-04-08 @ 15:20
Daar ligt het probleem. Hoeveel mensen dragen een boerka in NL? Is geen drie uur Den Haag waard. Prioriteiten stellen, effectieve maatregelen nemen en weten waar je je als overheid niet mee moet bemoeien, drie punten waar ze meer dan hopeloos falen.

Pilsvogel | 24-04-08 | 15:31

En dat zijn er nog mensen (vooral ter linkerzijde) die beweren dat de islam zo'n vredelievende religie is!!!!!

Bijstandtrekker | 24-04-08 | 15:27

@fuckje 24-04-08 @ 15:20
Als ze zich happy voelen in zo'n ding, moeten ze het vooral dragen. Soms vind ik het jammer dat een moslima géén burka draagt. Maar goed, dat denk ik ook wel eens bij sommige NL 'vrouwen'

Agent327 | 24-04-08 | 15:24

@bottehond@15:16
Debat gevolgd over de Burka? Drie volle uren, 5 ministers, en een kluitje kamerleden, afloop stond vast. Waardeloos, als je die coalitiepartijen hoort wauwelen!

fuckje | 24-04-08 | 15:20

Bedreigingen horen er gewoon bij!
Zie onderstaande bericht:

'Bedreigd om bezwaar Westermoskee'

Donderdag, 24 April 2008 - De man, die begin dit jaar een bezwaarschrift tegen de bebouwing van het Westermoskee-terrein in De Baarsjes introk, heeft aangifte gedaan van bedreiging.
Hij zegt maandenlang onder druk te zijn gezet door een man, die bekend staat als onderwereldfiguur. Die zou twee dagen voor het hoger beroep zou dienen hebben geëist dat het bezwaar moest worden ingetrokken. De bedrijfsjurist van woningbouwvereniging Het Oosten zou bij dat gesprek aanwezig zijn geweest.
Het Oosten zegt dat er van bedreiging geen sprake is geweest. Het bezwaar zou vrijwillig zijn ingetrokken.

www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=34...

paardenvijg | 24-04-08 | 15:19

@bottehond 24-04-08 @ 15:16
Doelend op de PvdA c.s. ?

Agent327 | 24-04-08 | 15:18

De (zelf) islamisering vordert voetje voor voetje. En we staan er bij en kijken er naar. Wie nog steeds beweert dat er niets aan de hand is verklaar ik bij deze volledig handlanger van de islamisering. @ Amen.

bottehond | 24-04-08 | 15:16

.. en die kunst moet ze naar de drukker brengen en er een paar nachten mee de hort op, alles lekker volplakken. Is ook tentoonstellen.

waskuip-admiraal | 24-04-08 | 15:16

Gewoon op het internet, dan kijkt er geen hond. Naar die stomme foto's.

LibertasSimplex | 24-04-08 | 15:16

Pleur al die kunst dan op internet.
De massa weet er wel raad mee...

da wizard | 24-04-08 | 15:12

artbrut het gaat om het principe

Ron de Weijze | 24-04-08 | 15:08

Volgens mij heeft ze een prachtig platform om haar foto's te tonen: INTERNET. Fuck al die zogenaamde artiefarties, fuck die kortlontige moslims. Knal die foto's op een website en je hebt een miljoenenpubliek, wereldwijd.

artbrut | 24-04-08 | 15:06

Toch is dat gelul met die Moslims een doodgeslagen onderwerp... Kijk naar het aantal comments. Karig is hier het woord. Nog een jaar en dan dan doen we net of ze er niet meer zijn. Gaan we weer gewoon ons Hollandse gangetje en bespreken we de onderwerpen van Waskuip...

Pilsvogel | 24-04-08 | 15:05

@ theo4116 24-04-08 @ 14:25
Nee, dat zie je verkeerd.
RESPECTVOL moslimhaten.

vliegende knorrepot | 24-04-08 | 15:03

Multicul omdat het kan, omdat het moet van de pc elite. En dat betekent Kritik Verbot. Zo was binnen het nationaal socialisme ook àlles mogelijk zoals de waarden en normen van de elite dat hadden voorgeschreven, maar moest er wel een zondebok zijn. En de Nazi's zij keken glimlachend toe. Nog steeds trouwens.

Ron de Weijze | 24-04-08 | 15:03

@Eurotokkie 24-04-08 @ 14:56
Je hebt volkomen gelijk.

Agent327 | 24-04-08 | 15:01

@Stevie_Ray_Vaughn 24-04-08 @ 14:57
ja want anders wordt het uit z'n KONText gerukt en dat kan weleens voor pijnlijke momenten zorgen ;)

brain damage | 24-04-08 | 15:00

@fuckje,
dat is een vraag die vaker gesteld zou moeten worden.
- Ruimtelijke ordening; verrommeling, lege kantoorgebouwen, teruggeven natuur/vernatting.
- Behoorlijk CO2-debat
- Europa / noodzaak van polen / nieuw verdrag / afdracht
- Files
- Debat over neo-liberalisme: overnames, privatisering, terugtred wetgever.

Allemaal zorgen die nu ondergesneeuwd raken door een in de basis simpele discussie, over een simpel onderwerp.

waskuip-admiraal | 24-04-08 | 14:58

"Het is een hele serie en die moet je in de hele KONText zien" :-P

Stevie_Ray_Vaughn | 24-04-08 | 14:57

Agent327 24-04-08 @ 14:49

klopt , maar vind je het niet vreemd als we het bijvoorbeeld over de gezondheidzorg
hebben dat de link naar Moslims al is gemaakt, dat ze een speciale behandling
willen hebben omdat ze Moslim zijn.
dus ja ze maken het wel makkelijk om op hun te k*nkeren als staat het
k*nkeren over het weer altijd nog op Nr.1

Eurotokkie | 24-04-08 | 14:56

@fuckje 24-04-08 @ 14:45
Wees maar niet bang, de NL volksaard kennende vinden we vast wel wat anders om over te k*nkeren

Agent327 | 24-04-08 | 14:49

@fuckje 24-04-08 @ 14:45
*Doet een poging*
- homo's mishandelen
- kansenwijken
- tasjesdieven

Eehm, dat is toch moeilijker dan het lijkt.
Nou vooruit dan: Files

uninvited guest | 24-04-08 | 14:48

@fuckje 24-04-08 @ 14:45
duidelijkheid inderdaad... iets wat we door religie steeds minder in deze wereld hebben. Misschien dat je ook gelijk christendom+jodendom er aan toe kunt voegen while you're @ it

brain damage | 24-04-08 | 14:48

Welke problemen zou Nederland over houden als we geen Islam, en geen Moslims in Nederland hadden?
In de 2e kamer wordt nauwelijks ergens anders over geouwehoerd.
( Oeps, gevaarlijke vraag, maar wel duidelijk ) .

fuckje | 24-04-08 | 14:45

@bidlip 24-04-08 @ 14:39
U zit in het buitenland of van plan ernaar toe te gaan?

Agent327 | 24-04-08 | 14:41

Ik zeg verbranden die vlag van de PvdA.

Conan de Rabarber | 24-04-08 | 14:40

Iedere keer dat iemand in 'god' geloofd is een belediging voor mijn gezonde, moderne verstand. Als ik die goedgelovigen over Allah, brama of kabouters hoor kook ik inwendig van woede. Het werpt een smet op de vrijheid van het denken en op alles waar ik in geloof. Ik ben geciviliseerd dus hou ik me in, maar als het beledigen van ongelovigen zo doorgaat dan barst een keer de bom. Dan ga ik een ambassade in de fik steken. De Nederlandse.

bidlip | 24-04-08 | 14:39

bikini's zijn liev

Mercurius | 24-04-08 | 14:39

Eurotokkie 24-04-08 @ 14:35
Eerste maar afwachten of die zomer komt... One step at a time

Pilsvogel | 24-04-08 | 14:37

Weer lekker even moslimhaten op GeenStijl?

dus over Moslims praten is al haten ?

Eurotokkie | 24-04-08 | 14:36

@Eurotokkie 24-04-08 @ 14:35
Daar gaat het langzamerhand wel naar toe ja.

Irony | 24-04-08 | 14:36

@Eurotokkie 24-04-08 @ 14:35
Ga eens op een warme zomerdag op het strand kijken, zie je niet veel bikini's meest alleen onderrstukjes.

Agent327 | 24-04-08 | 14:36

Deze zomer dan ook maar geen bikini's , als we toch bezig zijn .

Eurotokkie | 24-04-08 | 14:35

geil hoor hahahaha, waar 200%mocro nou?

brain damage | 24-04-08 | 14:34

maakniesaaknie 24-04-08 @ 14:31
Uitermate goed kernachtig bezig. Pak aan Theo! KAPOW!

Pilsvogel | 24-04-08 | 14:33

@theo4116 24-04-08 @ 14:25
Kun je niet meer op fok!?

Agent327 | 24-04-08 | 14:31

En dat terwijl de profeet zelf zich graag met zijn vriend in een grot terugtrok om zijn lusten bot te vieren.

Sisenandus | 24-04-08 | 14:31

strekking van dit topic: islamkritiek = moslimhaat

En bedankt theo4116 voor de bevestiging.

maakniesaaknie | 24-04-08 | 14:31

@ theo4116 24-04-08 @ 14:25
Nee, beste Theo, je herkent de ironie niet.
We HOUDEN van de geestelijke terreur dankzij de Islam die mensen dwingt tot (zelf)censuur in Nederland.
Dat is een verrijking.
En stop nu maar weer braaf je hoofdje in dat zand.

brulkikker | 24-04-08 | 14:30

CoJoNes 24-04-08 @ 14:27
Het is een nek-aan-nekkie tussen Terschelling en Texel. Extrapoleren bracht geen duidelijk verschil, dus we houden de spanning er nog even in

Pilsvogel | 24-04-08 | 14:30

@ theo4116

Waar zie jij haat? Ik zie slechts een opsomming van wat die arme Hera allemaal heeft moeten doorstaan.

Je zal je wel heel verheven voelen zonder die zelfbenoemde moslimhaat. Hera zal vanuit haar bunkertje trots op je zijn..

maakniesaaknie | 24-04-08 | 14:30

theo4116 24-04-08 @ 14:25
Ga anders eerst eens die discussies op de PvdA-website lezen. Lutser.

whatisup? | 24-04-08 | 14:29

@theo, nee slechts een gedegen analyse van de maffiamethodes waarvoor sommige kunstenaars buigen.

seven | 24-04-08 | 14:28

theo4116 24-04-08 @ 14:25
Hey oproerkraaier! Dit soort opmerkingen zetten nou aan tot haatzaaierij.

Pilsvogel | 24-04-08 | 14:27

/OT
Is ondertussen al eens duidelijk wat het kewlste waddeneiland is?

CoJoNes | 24-04-08 | 14:27

Ze noemen ook alles maar kunst tegenwoordig.
Straks gaat er nog iemand een tekening maken van een historisch figuur met een bom verstopt in zijn tulband.

uninvited guest | 24-04-08 | 14:27

Dit kan mooi op de agenda staan, als Wilders met drie zeer orthodoxe Imams in dialoog gaat.

fuckje | 24-04-08 | 14:26

@theo4116 24-04-08 @ 14:25
Ja, leuk he

Agent327 | 24-04-08 | 14:26

-weggejorist-

theo4116 | 24-04-08 | 14:25

Kreeg net een fax binnen... Of we niet meer willen reaguren op moslimstopics. Dank u.

Pilsvogel | 24-04-08 | 14:25

Als atheist wordt ik de laatste tijd fulltime gekwest. Het wordt dan toch maar tijd dat ik hier en daar wat respect ga vragen (afdwingen).

hekkesluiter | 24-04-08 | 14:25

Wie zet even de foto van de doos online?? Dank u!

*pakt tissue*

flame_me | 24-04-08 | 14:22

Moslims mogen niet van mijn ongeloof.

fuckje | 24-04-08 | 14:22

@van dal 24-04-08 @ 14:20
En popmuziek verbieden

Agent327 | 24-04-08 | 14:21

de foto's in de doos, de homo's in de kast, de voorjaarsopruiming is weer begonnen...

van dal | 24-04-08 | 14:20

Respect moet je verdienen.

Vreaulijke Franz | 24-04-08 | 14:19

Een homo met een plakplaatje met het gezicht van mohammed.. Ik voel me bij voorbaat al beledigd, plakplaatjes mogen niet van mijn geloof.

doubledope | 24-04-08 | 14:18

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino