Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Exoten overspoelen ons land

Smitje de GeKKKSStEENederland zakt steeds verder af. Zo zijn veel diersoorten, die ooit in dit land rondwandelden, verdwenen. Van de rode barnsteenslak tot de fijngestreepte erwtenmossel, van het kalkgraslanddikkopje tot de Europese treksprinkhaan. In plaats daarvan komen er steeds meer wezens bij die hier van oorsprong niet thuis horen. Sinds 1900 is het aantal economische vluchtelingen meer dan verdubbeld, aldus het Centraal Bureau voor de Statistiek. Voorbeelden van de zogenoemde exoten zijn de Japanse oester, de muskusrat en de waternavel. En nu komt ie: de uitheemse planten en dieren kosten Nederland jaarlijks naar schatting 1,3 miljard euro. Werk aan de winkel dus voor ons meest favoriete kaalkopje Michiel Smit. Want meneer natuurlijk was gewoon wel een ziener met zijn wilde Nijlgans. Dus hup Michiel, je hebt toch geen ene tiefus meer te doen, de korenwolf en de rugstreeppad rekenen op je..

Reaguursels

Inloggen

ey guys wat vinden jullie hiero van

www.vintagemp3s.com

laat me even weten

greeetzzzzz

tommy18rj | 14-03-06 | 15:18

bah vluchtelingen.. beetje jammer dit

toink | 14-03-06 | 15:07

@deense pootbode en schaamjesnelzeg
Bedankt voor bevestiging van mijn standpunt.... teveel mongeaulen in dit land.

troetelallochtoon | 13-03-06 | 23:37

Het is gewoon te veel moeite om alle onzin te lezen hier, maar ik neem aan dat de grootste gemene deler hier ook vindt dat alle Amerikanen, Canadezen, Australiers, Nieuwzeelanders, Zuidafrikanen etc etc met Europese voorouders als de wiedeweerga terug moet komen naar Europa als jullie wens, nl het witter maken van Europa durch export, uitkomt? De indianen in Amerika om maar es 'n groep te noemen zou nl wel eens dezelfde gedachte als jullie kunnen hebben en dat ondersteunen jullie dan uiteraard van harte. Stel me nu niet teleur, maar blijf/word consequent.

Mislich | 13-03-06 | 22:44

Deense Postbode 13-03-06 @ 17:47
Ik heb in zo'n buurt gewoond. Je zult hem missen als je woont waar ik woon. Teveel is teveel maar een witte buurt is saai.
Verder wil nog kort door over de analogie van de autochtone ekster wiens aantal en invloed in de steden toeneemt en die ten koste van de exoten gaat.

gevallenverstand | 13-03-06 | 20:47

@troetelallochtoon 17:50
Als je aan @fuckje komt, dan kom je................... ehhhhh, bedankt @Deense Postbode 18:03, 'k was zo boos dat ik niet meer uit m'n woorden kwam. En laat ik er aan toevoegen dat @fuckje haar impact op deze site zo groot is, dat zelfs Den Haag rekening houdt met HAAR standpunten!! Koesteren zou ik zeggen.

schaamstreek | 13-03-06 | 20:41

Of het nou via een verdwaalde kokosnoot aankomt of vliegtuig, nu gaat het wel sneller maar welke plant er groeit is niet het belangrijkste lijkt me, de dieren en planten vechten dat zelf maar uit

Onno Thuis | 13-03-06 | 18:28

Zeg troetelallogtoon 17.50, ga jij es even doen waar je goed in bent: je wijf slaan, je weet wel, die met die snor, of je moeder nemen, of dat geitje in je tuin, achterlijke kudtmongeaul.

Deense Postbode | 13-03-06 | 18:03

Waar gaat de hele discussie nu over? wijblijvenhier.nl zegt al genoeg over de problemen waar de 3e generatie allochtonen mee worden geconfronteerd, ondanks het feit dat ze netjes geassimileerd zijn. Trouwens, als fuckje haar achterlijke chromosomen gaat reproduceren - nog afgezien van het ingenieuze *kuch* drinkwaterplan, hoop ik dat ze stikt tijdens de bevalling.

troetelallochtoon | 13-03-06 | 17:50

Gevallenverstand jij woont dus tussen blanke mensen? (wij zijn niet wit overigens, eerder geel zie ' kaaskop')
Ik was ook links, tot ik in het rijk der Multi Cultus belandde, als een van de weinige blanken. Binnen een week was ik niet meer links. Dus.
Links onder mij zat een illlegale Turk in de garage, die ik niet verlinkt heb toen de vreemdelingenpolitie een buurtonderzoek bij mij deed.
Dat doe je namelijk niet bij een aardige buurman. Later werd ik voor kankerhoer uitgemaakt door zijn criminele maatje of broer, toen ik vriendelijk vroeg of hij zijn wagen weg wou halen waarmee hij mij had klemgezet. Het scheelde weinig of ik was in elkaar geslagen; de aardige illegaal hield hem tegen.
Ach, en dit is maar 1 dingetje uit de duizend en een nachtmerrie.
Had ik al is verteld van dat jochie op de hoek dat werd doodgestoken voor zijn mobieltje? Die faute buurman marokkaan die de buurtsuper had overvallen, en die 's nachts uit zijn bed werd gelicht door de pliesie?
Die stinkende vuilniszak met verrot vlees in ons portiek, waarvan ik nou nog niet weet of dat de resten van het schjgapie slachten op balkon waren, of zijn schoonmoeder?
Elke dag was er wel iets. Altijd wat te doen, zo gezellie.
'Geef mij nou maar je poen, in ons multikultiwijk is altijd wat te doen!'

Deense Postbode | 13-03-06 | 17:47

offtopic: nou ja misschien niet helemaal, tis maar dat je weet waar je vrienden wonen en je ze kunt bellen ??

www.maumee.org/residential/mpdw/

anomalic | 13-03-06 | 15:57

Bestel hier vast jou Oranje Helmpje googledaddy.blogse.nl wees er snel bij,over 12 weken gaan we de fietsen terug halen uit de heimat,natuurlijk nemen wij ook de WK0-CUP mee,heeeee von Basten?

nummertje | 13-03-06 | 15:52

@holtor 13-03-06 @ 15:20

Valt Gordon ook onder die *knappe* exoten? (Is immers niet in te delen als man of vrouw, heeft exotisch kapsel, heeft remigratieplannen richting Zuid-Afrika, en valt op heterosensuele mannen)

LJBrinkhorst | 13-03-06 | 15:33

Wij willen het alleen maar doen op *knappe* vrouwen, van welke tint of snit dan ook.

holtor | 13-03-06 | 15:20

@Murdockyoufool 13-03-06 @ 14:57

Maar u zei toch dol te zijn op exotische Nederlanders? En dan versmaadt u die vriendelijke Turkse buurvrouw? Ies diescrieminatie!

LJBrinkhorst | 13-03-06 | 15:03

@LJBrinkhorst 13-03-06 @ 14:18
Ehm, niet bepaald.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 14:57

@Deense Postbode 13-03-06 @ 13:03
Inderdaad. De PIEP en waarden van de goddeloze, verderfelijke westersche mensch staan haaks op elkaar. Dat verschil zie ik niet zo een twee drie verdwijnen.
@Murdockyoufool: dus op boerfrou met schnjor en hoofddoek zou jij het ook wel kunnen/willen?

LJBrinkhorst | 13-03-06 | 14:18

Als aspirant ornitholoog leer ik dat de ekster een standvogel is (een niet trekkende vogel) Mmm.

gevallenverstand | 13-03-06 | 14:10

missy impossible 13-03-06 @ 14:02
Maar Mischiel Smit en Ronals Sorensen zijn de enigen die dat verlichte inzicht hebben. Dan weet je waar je op kunt stemmen!

gevallenverstand | 13-03-06 | 14:06

Terwijl ik toch in een buurt met alleen witte mensen woon.

gevallenverstand | 13-03-06 | 14:04

@gevallen, een ortolaan is een vogelsoort*zucht*
vogelkenners noem je ornithologen.
en, ja eksters zijn krengen en als het aan de pvda ligt gaan die samen met de kraaien en kauwen het hele land overnemen.
upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thum....

missy impossible | 13-03-06 | 14:02

In mijn tuin zit alleen een ekster. De hele buurt word gedomineerd door een setje en er zijn geen andere vogels. Die doet alleen WRAA WRAA, verder heb ik hem regelmatig kleinere zangvogels zien verjagen. Is dat een voorbeeld van een uitheemse vogelsoort? (Gewaardeerde ortolanen...)

gevallenverstand | 13-03-06 | 13:37

CoJoNes 13-03-06 @ 13:23
Dat lijkt een beetje op het verhaal van de bruine eekhoorn. Maar klopt dat numeriek ook? Googlen naar de bruine eekhoorn vond ik: tres on topic www.pvdarotterdam.nl/weblog_reacties/b...

gevallenverstand | 13-03-06 | 13:27

@gevallenverstand
In dat geval: Het zeepaardje had het niet meer zo naar z'n zin in de Noordzee en ging terug naar de middellandse zee. De vietnamese brulkikker is hier als accessoire naar toe gehaald voor de vijver, maar vergalt nu de hele sfeer in de tuin etcetera. De analogien laat ik voor een ieders rekening.

CoJoNes | 13-03-06 | 13:23

Mijn broodje Noorse zalm glijdt er weer lekker in.
Heb ik toch weer 6,50 pleuries terugverdiend voor de Stichting Oprottenmetdenijlgans.
Zo help ik het miljeu een handje.

Deense Postbode | 13-03-06 | 13:22

Ehm, 'zij', 'bewegen' en 'kring'. Krijg je ervan als je werkt terwijl je chat.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 13:20

CoJoNes 13-03-06 @ 13:13
Hoe verrijken we dit land, en welk voorbeelden vinden we in de natuur? Is cultuurvastheid een overlevingsstrategie. (etc.)

gevallenverstand | 13-03-06 | 13:20

@de melkboer 13:05 Beetje riskant met de vogelgriep!

corvanderlaak | 13-03-06 | 13:19

@holtor 13-03-06 @ 13:11
-
Chinezen horen niet bij de door jou vermelde groepen, omdat ze niet echt geïntegreerd zijn. Velen spreken nauwelijks Nederlands en zijn bewgeen zich alleen in hun eigen krijg. Dat gaat goed omdat ze geen overlast bezorgen en hard werken.
Met de mocro's is het een ander verhaal. Daar staat religie en de drang om te provoceren in de weg.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 13:19

@missy impossible
Ok, best wel kaal inderdaad. Japanse mossels schijnen wel nogal harig te zijn, hoor ik

Tobi | 13-03-06 | 13:17

*vraagt zich af hoe we in godsnaam op dit onderwerp terecht zijn gekomen*

CoJoNes | 13-03-06 | 13:13

sjaakdeslinksesul 13-03-06 @ 13:08
Laat ik nou denken dat het om een pandemonium van schaalverkleining gaat, specialismen, handicraft, onnavolgbaar en zonder concurrentie. Het implementeren van nieuwe IDen heeft wel veel te maken met timing, dat dan weer wel.

gevallenverstand | 13-03-06 | 13:13

@Deense Postbode 13-03-06 @ 13:03
'Trouwens, hoe dacht men dan in de jaren vijftig van de vorige eeuw volgens jou over Indo's? Als dat negatief was, zoals jij insinueert, zijn ze wel erg snel bijgetrokken.'
-
Wel eens van ploppers, klootjavanen of maleiers gehoord? Allemaal scheldwoorden voor Indonesiërs. Mijn pa had het altijd zeer subtiel over 'blauwkonten'. En dat had hij weer overgenomen van zijn vader.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 13:12

ziet zichzelf = niet vanzelf.

holtor | 13-03-06 | 13:12

@gevallenverstand
De meeste familiebedrijven zijn gewoon begonnen om zelf te kunnen vreten. Pas later in de levenscyclus wordt het belangrijk dat ook de buurman te vreten heeft.

CoJoNes | 13-03-06 | 13:11

@Murdockyoufool
Ja, 1e generatie heeft altijd problemen, en die smelten weg bij volgende generaties. Kindertjes spreken accentloos Hollands en gaan met kaaskopjes om en zo, heeft Nederland een lange traditie in.

* joden
* hugenoten
* indonesiers
* chinezen
* surinamers
* turken
Allemaal succesvol opgenomen in de Nederlandse maatschappij. Turken en Marokkanen worden altijd op een hoop gegooid, maar wat voor problemen hoor je eigenlijk over turken als groep? Ze toeteren hinderlijk bij WKs voetballen, daar heb je het wel mee gehad.

Maar het gaat mis met de marokkanen. De 1e bevolkingsgroep waarvan ook de 3e generatie nog een accent heeft en zich buiten de Nederlandse maatschappij plaatst. Integratieproblemen lossen zich op die manier ziet zichzelf op.

holtor | 13-03-06 | 13:11

@Cojones
Wat wil je met LJB als trekker van onze innovatie.
@gevallenverstand
Van Ark (econoom in groningen) beweert dat het helemaal niet draait om R&D. Je kunt eenvoudigweg de innovaties van anderen overnemen ipv zelf het wiel uit te vinden. Hij denkt dat het draait om schaalvergroting van bedrijven en flexibiliteit op de arbeidsmarkt. Dat zal in NL wat lastiger te bewerkstelligen zijn dan in de VS, vandaar dat we steeds verder achterop zullen raken.

sjaakdeslinksesul | 13-03-06 | 13:08

CoJoNes 13-03-06 @ 13:05
Gemiddelde levensduur van een op winst gebaseerde onderneming is 12 jaar. Bedrijven die op (familie)traditie of maatschappelijk nut zijn gebaseerd hebben gewoon langer. Winstdenken is dus eigenlijk Nietzoaanwinstalleendenken. Dit is statistisch.

gevallenverstand | 13-03-06 | 13:08

@corvanderlaak
en..... geneuqt??

de melkboer | 13-03-06 | 13:05

@CoJoNes 13-03-06 @ 13:00
-
Moet wel bij gezegd worden dat Surinamers Nederlands spreken en dat hun religie (katholiek, protestant, winti, vaak een combinatie) niet botst met onze cultuur. Aan de andere kant: dat geldt ook voor Antillianen en die groep zorgt nu toch voor behoorlijke problemen.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 13:05

@gevallenverstand
'maatschappelijk verantwoord ondernemen' ook zo'n heerlijk holle frase. Wat is dat dan? Bottom line is winst maken, pas dan kun je gaan denken aan luxe-problemen als maatschappelijk verantwoord. Al dit soort termen worden bedacht door een pennenlikkende ambtenaar, die nog nooit met z'n poten in de onernemers-modder heeft gestaan.

CoJoNes | 13-03-06 | 13:05

Japanse oester? Vast zo'n bos haar waardoor je die hele oester niet kunt vinden ;)

Tobi | 13-03-06 | 13:04

@fuckje
We kunnen doktersnuggles vragen of hij je kunstmatig wil insemineren met het zaad van Lucas of de Chileen.

Bert Graat | 13-03-06 | 13:04

@gevallenverstand 13-03-06 @ 12:52
als ik aan het einde van mijn leven moet constateren dat ik dat gevuld heb met hard werken, dan is mijn leven wat mij betreft mislukt.

collapse | 13-03-06 | 13:04

Ik heb gisteren een Zweeds Kutstraartwippertje gezien!

corvanderlaak | 13-03-06 | 13:03

Goed zo Murdockyoufool, wat ik hiermee zeg is dat het begrip allochtoon nogal subjectief is. Er zijn vele interpretaties van, die los staan van woordenboek en wettekst.
Voor mij is een allochtoon een uithemert die vaak niet wenst te deugen in zijn emigratieland. Het is bijkans verworden tot scheldwoord bij veel mensen, vandaar dat het geschrapt is geweest geworden in de Gemeenteraad in De Haag meen ik. Haha, nergens kom je dat woord nog tegen, behalve als het over soepside gaat, dan mogen zij wel een uitzondering maken natuurlijk.
Als het niet allemaal zo om te huilen was, was het giga om te lachen die krampachtigheid.
Trouwens, hoe dacht men dan in de jaren vijftig van de vorige eeuw volgens jou over Indo's? Als dat negatief was, zoals jij insinueert, zijn ze wel erg snel bijgetrokken. Als je ergens als groep geen last van hebt is het wel de Indo! in tegendeel het zijn erg leuke mensen.
De huidige allochtonen uit het MO zullen altijd een vreemde eend in de bijt blijven, zoals het er nu voorstaat. Dat ligt aan henzelf door dat -piep-het woord dat niet genoemd mag worden, in combinate met die aparte *kuch* cultuur.

Deense Postbode | 13-03-06 | 13:03

missy impossible 13-03-06 @ 13:00
Je hebt gelijk. Ik gan lunchen! DoeiJ!

gevallenverstand | 13-03-06 | 13:03

CoJoNes 13-03-06 @ 12:57
We willen een kenniseconomie zijn, maar dan op zijn Nederlands. Wat er verdiend word potten we snel op en geven geen cent uit AAN die kenniseconomie. Het is allemaal lippendienst. Daarbij hebben we een binnenlandse xenofobe crisis die nog steeds erg contraproductief is. Persoonlijk denk ik dat Verwaayen te laat komt en dat er aan de linkse kant (met maatschappelijk verantwoord ondernemen, focus op MKB en export) een veel groter economisch effect gesorteerd kan worden. De VVD heeft het gewoon verbruidt.

gevallenverstand | 13-03-06 | 13:02

@Murdockyoufool 13-03-06 @ 12:59
Terwijl de surinamers toch niet zo gek veel langer in Nederland zijn dan de Marokkanen...

CoJoNes | 13-03-06 | 13:00

@gevallenverstand 12:46
Nee hoor, fuckje is (al een flinke tijd) 19 en bi en studeert en heeft een nick waar alle mannen van gaan hijgen.

Hmmm.... of toch wel?

holtor | 13-03-06 | 13:00

De pisfiguur die Michiel Smit heet, is zelf ook NIET INHEEMS.... Hij is half***88SSupErIndo_Wpww88***

Bozepanda | 13-03-06 | 12:59

@gevallenverstand 13-03-06 @ 12:48
-
Surinamers hebben ook hun portie gehad in de jaren zeventig en tachtig, maar over die groep hoor je niemand meer.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 12:59

holtor 13-03-06 @ 12:
Dat zeg ik, racisme en xenofobie zijn een reis achteruit in de evolutie. (Ongewenste neveneffecten heeft ieder proces, ook de hier geroemde vrije marktwerking.)

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:58

@gevallenverstand
Nederland wil een kenniseconomie zijn, maar de winkels moeten op zondag wel dicht. Er is veel te lang gepolderd, daarom komen bedrijven in de problemen. Economisch gezien zijn we verworden tot het debiele broertje van de EU. Polen of Namibiers zijn geen oplossing voor dat probleem, maar een excuus.

CoJoNes | 13-03-06 | 12:57

Blanke kindertjes - kweenie hoor, heb teveel voorbeelden gezien van halfbloedmooie kindertjes. Lelijke Hollandse zakman met middelmatige chinese vrouw die samen Universemateriaal hebben geproduceerd, bijvoorbeeld. Vermenging van bloed lijkt een escapemogelijkheid voor het krijgen van lelijke kinderen te zijn.

Dus heren, kijk nog eens goed in de spiegel en neem het gelaat van uw vrouw in gedachten. Lijkt dat een mooi amalgaam te kunnen worden? Nee? Dan toch maar die vakantie naar Bali boeken.

holtor | 13-03-06 | 12:55

schaamstreek 13-03-06 @ 12:53
Polen? Dan ben je of een vervoerder, maar waarschijnlijker een bouw/schilder aannemer...

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:55

@gevallenverstand
Sinds wanneer zetten we ook Nederlanders uit?

schaamstreek | 13-03-06 | 12:55

sjaakdeslinksesul 13-03-06 @ 12:50
We hebben beide nodig. Bedrijven komen nu wederom in problemen wat betreft laaggeschoolde arbeiders, innovatie word niet echt gestimuleerd, er is nog steeds een braindrain, en hooggeschoolden voelen zich in dit klimaat nu ook niet welkom.

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:54

En ik kan het weten, wij hebben er ongeveer 650 in dienst.

schaamstreek | 13-03-06 | 12:53

schaamstreek 13-03-06 @ 12:50
Alleen Polen kunnen hard werken? Nederlanders en Afrikanen niet?

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:52

@gevallenverstand 12:43
Wel erg kort door de bocht. Polen staan er om bekend dat het harde werkers zijn, de doelgroep die jij omschrijft echter niet.

schaamstreek | 13-03-06 | 12:50

@gevallenverstand
Da's maar het halve verhaal. Wat we nodig hebben zijn juist hoogopgeleide migranten die met hun hoge inkomens de gevolgen van de vergrijzing (hoger aantal niet-actieven, hogere zorgkosten) opvangen. Die paar extra verpleegsters halen we dan wel uit Polen en de Oekraine.

sjaakdeslinksesul | 13-03-06 | 12:50

Murdockyoufool 13-03-06 @ 12:47
En over een paar jaar zijn het weer Venezolanen of Namibiers. Laats reageerde hier iemand die zei dat een paar jaar geleden net zo over Turken werd gezuurd als nu over Marocs.

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:48

Hahaha, indo's zijn nu opeens geen allochtonen. Hoe anders werd daar in de jaren 50 van de vorige eeuw over gedacht. Zo zie je maar weer: stompzinnig- en kortzichtigheid verdwijnen met de jaren. Voor mij kunnen de inwoners van NL niet exotisch genoeg zijn. Blonde schaatsmeisjes vervelen namelijk snel. Twee voorwaarden: opzouten met religie en serieus aan de slag. Uit de ruif eten is er niet bij.

Murdockyoufool | 13-03-06 | 12:47

*en nu weer geheel on-topic: Fuckje, volgens mij ben je -nog steeds- een man en ben je ook Prittstift.

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:46

Zeurders 13-03-06 @ 12:40
Precies mijn punt. We geven werk aan Polen terwijl we mensen die dat werk kunnen doen uitgezet worden. Zo verdwijnen er ook premies en belasting richting Polen die anders hier bleven.

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:43

Zitten er in de 1.3 miljard euro ook de retourtickets voor de Rifapen in verdisconteerd?
Helemaal mee eens, kom niet aan onze Indows! Dat zijn geen allochs!
En dat met dat treintje en schooltje in Beilen enzo dat zijn de Molukse kampers of id. geweest. Het schrijnende van dat hele fautjebedangt-gevalletje is, dat zij nog een punt hadden ook, en nog helazer is het dat dat altijd genegeerd is gebleven!!

Deense Postbode | 13-03-06 | 12:42

@gevallenverstand: vak leren? we hadden volgens jou toch behoefte aan laag-opgeleiden?
Helaas willen de NLers een luxe leven, dus geen wonder dat de (niet zo exotische) Polen het werk doen, en de gezonde Hollandsche jongens liever uitkering trekken en een beetje zwart bijbeunen.

Zeurders | 13-03-06 | 12:40

@fuckje 13-03-06 @ 12:25:
Je meldt je maar wanneer je tegen die tijd ovuleert. Wel minimaal 3 kids nemen hoor, want anders helpt het statistisch gezien niet zo veel.

crixus | 13-03-06 | 12:40

Zeurders 13-03-06 @ 12:36
Nou en? Kunnen ze toch een vak leren?

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:37

@ zeuders: daar zou ik niet zo zeker van zijn :)

CyberKookie | 13-03-06 | 12:36

@Cojones 12:25
Toch maar even met Den Haag gebelt voor advies rondom jouw verblijfstatus.
Het advies luid dat je even een briefje naar Rita moet schrijven met daarin duidelijk verwoord waarom je GS-er wilt blijven. Voor zover ze konden zien heb je geen frauduleus verleden en dat pleit voor je.

schaamstreek | 13-03-06 | 12:36

@gevallenverstand: helaas kunnen onze Vaderlandsche kanslozen de exotische concurrentie niet aan.

Zeurders | 13-03-06 | 12:36

Tja, en toch heeft Michiel Smit een punt !
Wel mooi dat ze hem nu gelijk moeten geven.

CyberKookie | 13-03-06 | 12:34

De Britse econoom Nigel harris beweert dat gesloten grenzen illegaliteit in de hand werkt. Laat ze binnen, registreer ze, en als ze niet in staat zijn voor zichzelf te zorgen zet ze dan uit. We hebben veel laag opgeleide werkers nodig en door de vergrijzing is er een scheefgroei in de bevolkingsdynamiek die gecompenseerd moet. We geven veel geld uit om de grenzen gesloten te houden terwijl illegaliteit veel geld (en gemiste sociale premies en belasting) kost. Economische vluchtelingen dragen zo bij aan de 'omezet en winst' van het land. (En zo zijn er nog tal van gunstige bij-effecten terwijl Rita alleen maar geld kost!(

gevallenverstand | 13-03-06 | 12:33

Dan blijfikhier.nu

CoJoNes | 13-03-06 | 12:33

@CoJones...*LOL* nou vooruit dan maar :P

neem je wel een Koe in de tuin om het te compenseren? :P

Als iedere nederlander nou een koe in de tuin neemt.....

Behangdelul | 13-03-06 | 12:31

Eens even aan mijn consultant vragen wat we het beste met die Japanse oesters kunnen doen.
http://www.mat-uk.com/english/index.html

Zeurders | 13-03-06 | 12:31

@CoJoNes 13-03-06 @ 12:20:
Eens zal de Hollandsche driekleur weer over Batavia wapp'ren... Dus voor mij geldt Indo wel als inheems... Een goed gelukt import artikel, over het algemeen. 't Is wel 2 keer een beetje mis gegaan, met zo'n treintje in Drenthe en dat schooltje, maar daar lullen we niet meer over.
En een kwart indo is driekwart blank dus waar hebben het over?

crixus | 13-03-06 | 12:30

@Behangdelul
Super-Indowtje voor jou. Ik niet trouwens, zo blank als de gelijknamige vla. Indo vriendin en dus kwartindische kinderen. Ik wist het... Mijn vrienden van Nieuw rechts hadden me nog zo gewaarschuwd.

CoJoNes | 13-03-06 | 12:29

*start onmiddelijk een campanje "CoJoNes moet blijven want ik moet soms erg om hem lachen" op.
boek en film volgen.

missy impossible | 13-03-06 | 12:29

Leuke website CoJoNes! *kijkt ook even*

Armageddon | 13-03-06 | 12:28

@Cojones..... Indowtje?

Behangdelul | 13-03-06 | 12:27

*gaat z'n heil zoeken op wijblijvenhier.nl*
Heb een leuke tijd gehad hier. Dat toch wel.

CoJoNes | 13-03-06 | 12:25

@crixus,
@Behangdelul,
misschien over een jaar of 6, dan willen we wel 2 of 3 kinderen. Tot dat moment misschien in bepaalde wijken in de randstad iets door het drinkwater doen?

fuckje | 13-03-06 | 12:25

Ik mis in het rijtje het boerung-beng-beng-vogeltje.
Dat is een sambaletend vogeltje dat achteruit vliegt om zijn reet af te koelen.

pro patria | 13-03-06 | 12:24

*steekt een houten stok door het hart van CoJoNes*

Armageddon | 13-03-06 | 12:22

SLimme man, die AH.

Dalí | 13-03-06 | 12:21

@crixus
Geldt kwart Indo al als inheems, of ben ik schuldig aan het uitroeien van het Arisch ras?

CoJoNes | 13-03-06 | 12:20

Fuckje,wees eens lief en stel je baarmoeder eens beschikbaar om een compleet nieuwe generatie blanke geenstijlers op de aartkloot te zetten...

Behangdelul | 13-03-06 | 12:20

@fuckje 13-03-06 @ 12:17:
Of je een elftal leuke blanke inheemse kindertjes op de wereld wilt zetten, lieverd.

crixus | 13-03-06 | 12:19

Stop het milieu!! Stop de regenwouden!!

CoJoNes | 13-03-06 | 12:17

@crixus,
wat wil je me vragen, schat?

fuckje | 13-03-06 | 12:17

en de poema, vergeet de poema niet(!)

drieluik | 13-03-06 | 12:17

Vergeet de shadira shanuka niet. Vreet hele weilanden op dat kudtbeest!

Armageddon | 13-03-06 | 12:15

Ben benieuwd wanneer de grote buffalotrek door Limburg begint...

Behangdelul | 13-03-06 | 12:15

Ook inheemse Nederlanders gaan uitsterven. Ik heb geen kinderen en verwacht ze ook niet nog te krijgen. En het is een trend dat steeds meer blanke, hoog-opgeleide Nederlandse vrouwen kinderloos blijven. Terwijl de exootjes maar doorfokken. Ik zou het graag een halt toeroepen door een elftal blanke Nederlandse kindjes op de wereld te zetten, maar ik heb geen baarmoeder.
'k Zal fuckje of Jane Doe eens vragen...

crixus | 13-03-06 | 12:15

Kloot Exoot

Traag | 13-03-06 | 12:15

Als je maar lang genoeg terug gaat is alles en iedereen een keer komen aanlopen of aanwaaien. Is een natuurlijk proces en beetje raar om dat proces te vertalen naar economische schade.

Der Icebear | 13-03-06 | 12:13

Helaas heeft het zich de laatste tijd niet alleen beperkt tot dieren!

toevoegsel | 13-03-06 | 12:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken