Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Een slimme meid gaat met de benen wijd

Zo gaat ie goedHallo dames. Hou maar op met carrière maken. Lever die laptop en lease Polo maar in. Het is einde oefening in het bedrijfsleven. Jullie gaan naar huis & met de beentjes wijd. Beetje als dertigplusser nog voor een Blije Doos in aanmerking komen... Het zou VERBOTEN moeten worden. Dat zeggen althans de doktoren. En die hebben er voor geleerd. Nee maar heus. Al die late zwangerschappen leiden maar tot overvolle ziekenhuizen, borstkanker, desastreus verlopen bevallingen. En als de kleine er dan eindelijk is dan is het ook nog eens een potentiële treinkoppert. Dus mevrouw, pak uw jas maar. We zien u straks thuis. (Vanavond gaarne rode biefstuk met geb. aardappeltjes en een TOETJE!)

Reaguursels

Inloggen

@gruanu olarp
Mijn interpretatie van steak en bj day?
You buy me the steak and I'll put your balls in the jar where they belong.

Jane Doe | 28-02-06 | 16:20

Kunnen de dames zich vol toewijding concentreren op de snel naderende eerste "steak and blow job day". Zie:
www.steakandbjday.com

gruanu olarp | 28-02-06 | 16:14

was het maar zo dat als ze oud en nog geen kinderen hebben dat ze dan ook echt slim zijn .. zucht .. ik haat slechte nieuwsgaring ... :-)

Draaitafel Demagoog | 28-02-06 | 14:54

@holtor @04:08
Ik mag dan geen kunstmatige steekjes hebben, ik hoor wel steeds van partners als we aan het marathonnen zijn dat ze de Hemel bij me vinden en ze roepen ook voortdurend OH GOD........:)

@crixus 04:13
JD vat 'em.... whatever dat 'em ook mag zijn.

Jane Doe | 28-02-06 | 13:45

gelijk ook de sharia invoeren dan maar

FontysReporter | 28-02-06 | 13:15

mandje 27-02-06 @ 17:20
Volgens mij krijg je daar zo 'gegadigden' voor.
Maar wat is het probleem dan? Je hebt al koters, wil er nog meer en mag/kan ze van je partner nog krijgen. Waar wacht je op? Meer woonruimte waarschijnlijk.... ;-)

Jane Doe 27-02-06 @ 18:32
Kan ik me wat bij voorstellen. Ik ken genoeg mensen die als ze bloed zien, zelf een doktor nodig hebben. Toch lijkt me ervaring die je op dat moment deelt van hogere waarde.

PisFinger | 28-02-06 | 12:28

@crixus
Het was een leuke tijd, met al die borstvoeding etc. Pamela Anderson, en ze deden het ook nog. En het is nu wel gezellig in huis met die kids.

holtor | 28-02-06 | 04:33

@holtor 28-02-06 @ 04:08:
LOL - Het verschijnsel is me niet onbekend, en ik heb er geen kind voor hoeven verwekken en zien geboren worden. Enfin, ik denk dat JD de boodschap wel heeft begrepen!

crixus | 28-02-06 | 04:13

@ Jane Doe
Pas als je kinderen hebt begrijp je (bijna) de zin van het leven.

Bij een geboorte zijn lijkt op toeschouwer zijn bij de finish van een marathon. Er wordt een grootse prestatie geleverd, en dat gaat nou eenmaal niet okselfris. Daarna aan de verloskundige vragen of er een steekje meer bij mag, en exemplaar is nog strakker. Met interessante bijverschijnselen, à la De Ontdekking Van De Hemel: een happertje diep in de doos. Soort 2-trapsraket.

holtor | 28-02-06 | 04:08

Wel een erg slechte pick up line als je het mij vraagt.

Dr.Bob | 28-02-06 | 02:16

@anarchez @ 00:15
Maar hopelijk niet meer actief met je ex.......

2.Ja. Maar geen video!

Jane Doe | 28-02-06 | 01:11

voor de carriere wijfen bij wie de nood hoog is , ff bij de spermabank tanken. vergt wat papierwerk maar daarvoor ben je nederlander, ies lekker anoniem ook. en als je toch behoefte hebt dhr de kwakker te leren kennen, ff 18 jaar wachten daarna mag je hem financieel uitkleden. snel efficient en levert met geduld toch nog wat duiten op.

razz | 28-02-06 | 00:40

@jane doe 20:06
1. neuh, ben niet meer met haar getrouwd...
en ja, ben nog seksueel actief ;)
-
2. en als ik beloof dat ik na die negen maanden toekijk als je onze kleine op de wereld schopt, is het dan weer goed mijn engel??

anarchez | 28-02-06 | 00:15

Leidt zwangerschap tot borstkanker? Dan wordt het ook weer opgeheven. Het geven van borstvoeding verkleint de kans op borstkanker.

toeter | 27-02-06 | 23:23

CoJoNes,
Iedere euro is er een teveel.

Bunt | 27-02-06 | 22:23

Doe bij dat diner dan ook lekker wat rode wijn, daar wordt ze geyl van.

Framoes | 27-02-06 | 21:25

@Bunt
Ach die premie stelt geen reet voor, €60 per maand, kun je net de fruithapjes van betalen.

CoJoNes | 27-02-06 | 20:20

@Jane Doe 27-02-06 @ 20:08:
Ik jouw ongelijk in deze met weinig meer pareren dan mijn eigen ervaring. Sorry dat het teveel info voor je fragiele brein is. ;-)

crixus | 27-02-06 | 20:18

We moeten beginnen met het afschaffen van de fokpremies.

Bunt | 27-02-06 | 20:15

Ik zeg: HOGE boetes voor elk kind dat de buurvrouw er weer bijgeneukt heeft. Want het rare is: zodra een vrouw een kind gebaard heeft begint ze tegelijkertijd op alle deuren te rammen dat er meer geld voor kinderopvang moet komen, dat school gratis moet zijn en dit alles ten koste van deze kinderloze belastingbetaler. Tegelijkertijd is overbevolking een van de grootste (milieu)problemen van deze tijd, dus SGP-adviezen ten aanzien van de menselijke fokplicht lijken mij niet raadzaam. Adopteer er dan eentje, ik heb tijdens mijn wereldreis genoeg kiddo's gezien die wel een warm nest kunnen gebruiken - dat scheelt ook weer een hoop knip-en plakwerk tijdens en na de bevalling.

Tamar79 | 27-02-06 | 20:10

@crixus
Wederom teveel informatie......:)
Ik heb bij jou sowieso het idee dat je phoenix al rijst als er een fruitvlieg langs gaat. Profielschets: licht ontvlambaar maar saai :)

Jane Doe | 27-02-06 | 20:08

@anarchez 18:53
Is U nog met de moeder dezer kinderen gehuwd of seksueel actief.... I rest my case..... kreng

@anarchez 19:16
Dat wordt 9 maanden op mijn virtuele bank slapen jongen....
Jij kunt het nu wel schudden met je lieve woordjes en huwelijksaanzoeken.
Kudtanarchist.

Jane Doe | 27-02-06 | 20:06

Waarom kinderen?? Van mij mag de mensheid z.s.m. uitsterven. Ies beter voor de aarde en in wat voor wereld zetten we onze kinderen???

brrkah | 27-02-06 | 19:43

@Jane Doe 27-02-06 @ 18:32:
Als regelmatige moeder-neuker (op mijn leeftijd zijn de meeste vrijgezelle dames nu eenmaal gescheiden, met kinderen) kan ik uit ervaring meedelen dat een enigszins scheef dichtgenaaide doos best mooi is. Mijn tampeloeres wordt er niet mider hard van in elk geval. Maar ik heb hun kinderen niet geboren zien worden, nochtans sla ik het aanbod om de video en/of foto's ervan te bekijken altijd beleefd af.

crixus | 27-02-06 | 19:34

jane doe 18:32
"en de man kijkt eens naar de vrouwelijke genitalien en denkt onbewust terug aan persen en hoofdje en moet die beelden verdringen om nog wat overeind te houden."
-
jane, je lult uit je ongetwijfeld welgevormde nek...
*herkent zich dan ook niet in bovenvermeld beeld*

anarchez | 27-02-06 | 19:16

Nederland een kweekvijver van dégénérés.

Bunt | 27-02-06 | 19:10

We praten hier over moederschap alsof we het over een life-support system voor een verticale glimlach hebben.
Neuken kan iedereen.

keyword | 27-02-06 | 19:05

@Jane
Excuus je hebt gelijk, slecht gelezen. Sorry.

CoJoNes | 27-02-06 | 19:03

sorry, typo.... 18:53 jan is jane (oh boy...)

anarchez | 27-02-06 | 18:55

@jane doe
als ervaringsdeskundige kan ik je melden dat het zien van een bevalling geen invloed heeft gehad op het seksuele begeren...
en de mannen bij wie dit wel is gebeurd verdienen het dat hun ballen voor eeuwig in een potje in de koelkast blijven staan..
@jan doe 18:41
kreng

anarchez | 27-02-06 | 18:53

Het werd tijd dat iemand zich uit ging spreken over dat vrijblijvende geneuk.

ventus_aqualis | 27-02-06 | 18:50

@Cojones
Wordt er hier nog wel gelezen?? Nondeju. @ 16:21
Ik laat anderen werpen en laat mijn oog op reeds ingewerkte echtgenoten vallen die ik vervolgens op geheel listige en totaal verwerpelijk wijze van de maritale moederschoot losweek en weer heel gezellig hun ballen teruggeef die voordien in een potje in de koelkast stonden.

Jane Doe | 27-02-06 | 18:41

@Jane
Ben je ervaringsdeskundige, of gewoon een educated guess? Dat hoofdje en persen mis ik als kiespijn.

CoJoNes | 27-02-06 | 18:36

@De Fiscus
Even naar het Rio topic.... daar hebben de meeste kerels tieten:))

@crixus en cojones
Heb er wel begrip voor dat man en vrouw het moment van geboorte samen willen beleven. Het is ook nogal wat. Ineens een produkt van je samen geboren te zien worden. Of je dat dan vervolgens via video en foto's wereldkundig moet gaan maken.... euuh nee. Lijkt me een prive gebeurtenis.
Het is echter een bekend feit dat de seksualiteit tussen man en vrouw na de geboorte van een kind kan veranderen. Niet alleen de frequentie. De vrouw voelt zich ineens 'moeder' en moeders doen geen kinky dingen meer en de man kijkt eens naar de vrouwelijke genitalien en denkt onbewust terug aan persen en hoofdje en moet die beelden verdringen om nog wat overeind te houden.

Jane Doe | 27-02-06 | 18:32

@crixus
Godsamme dat dat soort mongolen nog steeds bestaan. Ik vond het persoonlijk ook niet echt nodig om bij de keizersnee de inwendige mens van mijn vriendin te bekijken. Vinden sommige mannen ook leuk, even tegen de darmpartij van mama checken.

CoJoNes | 27-02-06 | 18:23

@de fiscus:

ook dat kan geregeld worden!!

Prego | 27-02-06 | 18:21

Mozeskriebel ik wou dat ik tieten had !!

deFiscus | 27-02-06 | 18:19

@CoJoNes 27-02-06 @ 18:01
In dat geval wordt eerst de verloskundige (mits appetijtelijk) genomen natuurlijk... Maar je moet er als man gewoon niet bij willen zijn, wat een onzin. En helemaal onzin als die toestand ook nog op de video gaat vastleggen en op internet gaat zetten... Gatverdamme.
www.andresverstraete.com/index.cfm?fa=...

crixus | 27-02-06 | 18:18

@Jane
Zo ging het. Is me prima bevallen (sic!), alleen het strakke exemplaar kwam gewoon na 5 dagen thuis, dat dan weer wel.

CoJoNes | 27-02-06 | 18:18

@CoJoNes
Euuhh... paar dagen ziekenhuis, nog even lekker freewheelen zonder hormonale vrouw en kindergekrijs? Op bezoek komen met de verplichte ruiker en big smile en vervolgens ergens een strak exemplaar scoren? (rust jij maar lekker uit scatje, werk is gedaan.... ben trots op je)

Jane Doe | 27-02-06 | 18:12

Mijn God. Kan ik van de regering een zestienjarig sletje toegewezen krijgen als mijn vrouw bevallen is? Als ik het doemscenario van Jane Doe lees word ik niet gelukkig.

poepslet | 27-02-06 | 18:11

@crixus
Beter: Meepuffen, handje vast houden, verloskundige:"het wordt een keizersnee", en dan jouw scenario. Hoef niet uit te leggen waarom toch?

CoJoNes | 27-02-06 | 18:01

... ach ik zeg altijd maar: wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid (HF)

The Hedge | 27-02-06 | 17:58

@Jane Doe 27-02-06 @ 17:41:
Daarom moet een man ook gewoon op de gang blijven wachten en sigaretten roken, totdat het kind eruit is, en niet meepuffen en meehijgen en al dat moderne baar-gelul "je kunt het schatje, toe maar puffen doen" ... Sodemieter op, ga na naar de kroeg (mobieltje mee) en begin vast met feestvieren...

crixus | 27-02-06 | 17:57

@alle gekken... ik mag wel een baby van mijn partner... en ik heb ze ook al... daar gaat het niet om.

mandje | 27-02-06 | 17:52

een vriendin van me kreeg haar kind op haar 17e. Toen ze dertig was, was zoonlief op de middelbare school en con haar cariere goed losgaan, terwijl leeftijdgenotes in de luiers zitten. Ieder nadeel heb zun voordeel.

knuffelpoes | 27-02-06 | 17:50

Tsja, en nu komt er als advies van de onderwijsraad over de door scholen verplicht aan te bieden voor- en naschoolse opvangtijd dat ze dat nog maar eens met een jaartje of 4 moeten uitstellen.
Met zulke adviezen trek je natuurlijk tweifelende vrouwen/echtparen over de streep!

et voilà | 27-02-06 | 17:47

neuquh neuquh neuquh neuquh! heh! lekkerrrr. Helaas, ik mag niet meer... ben 30... qudt met peren nog an toe.. of geldt het niet voor mannen... mag het zaad wel wat ouder zijn?

The Hedge | 27-02-06 | 17:44

De meeste mannen die hun vrouw hebben zien baren kunnen haar vervolgens niet meer in dezelfde mate seksueel begeren als voor de geboorte. Ze geven het niet toe want dat wordt door de omgeving natuurlijk niet geaccepteerd maar het werkt wel zo.

@mandje
Liefdesbaby? Hoeveel kinderen heeft je minnaar bij zijn wettige echtgenote?
Ik vind je behoorlijk gestoord. Zaad stelen en laten ontkiemen.... zou verboden moeten worden.

Jane Doe | 27-02-06 | 17:41

@mandje
zullen we kindjes maken? :P
maar effe zonder gekheid: kinderen kun je niet "geheim houden", dat bestaat niet. Wil die vent van jou je geen kind geven, dan mag je hem van onze lieve heer zo aan de kant zetten, No harm done, staat in de bijbel. Je hebt je "gereedschap" om kindjes te maken tenslotte niet voor niets gekregen.

poktor | 27-02-06 | 17:40

kinderen???? ik heb liever een vogel, dan klaagt er tenminste niemand wanneer je het in een kooi stopt

Prego | 27-02-06 | 17:33

@ fuckje
..
als hama er niet tegen aan kan pissen vind ie het al snel niets.

kolonel klootoog | 27-02-06 | 17:32

@hama, wil je er verder over praten?

fuckje | 27-02-06 | 17:27

Probleem is dat kinderen tegenwoordig de bekroning van een succesvolle carriere worden, een soort 13de maand met genen. Als de Polo kan worden ingeruild tegen een Audi A3, hoor je er niet meer bij als er geen Maxi Cosi op de achterbank staat. Met zo'n hippe isofix als trendy extra.

CoJoNes | 27-02-06 | 17:26

verder ben ik eind 20 en ik zou graag mijn kinderen baren voor mijn dertigste........

mandje | 27-02-06 | 17:22

Ik vind babies lief.. maar wel heel veel werk... vooral als je er meerdere hebt maar ik zou toch echt nog wel een keer een baby willen... heel graag. Gewoon omdat ik dat wil.
Het liefst zou ik een liefdesbaby maken.. maar diegene heeft al laten weten dat ie niet wilt.. ook al zou ik het kind gewoon stiekem kunnen houden en dan opvoeden.. en hoeft niemand ooit te weten.. das pas een geheimpje.... hihihihi. Oke.. iedereen zal me wel weer gestoord vinden.maar what else is new?

mandje | 27-02-06 | 17:20

ik vind baren vooral ongelofelijk smerig, zo ook de handelingen die eenmaal noodzakelijk zijn om überhaupt een vrouw te bezwangeren.

hama | 27-02-06 | 17:16

@Eenmans: 14 dagen, dat je daar blij mee bent. Dan liever het Zweedse stelsel, 480 dagen ouderschapsverlof per ouder...
http://www.zwedenemigratie.nl/we/uitkeringen.htm
maar dat zal ook wel weer snel te duur worden.

Zeurders | 27-02-06 | 17:07

Wel een beetje laat.
Het is onderhand een uitzondering dat een pasgeborene niet erfelijk belast is.

Bunt | 27-02-06 | 17:07

@poepslet Als we het allemaal eens zijn, is er natuurlijk geen lol aan.

Er is nog wel een leuk probleem met staatsregelingen voor zwangeren en moeders. Je wilt als overheid, denk ik, vooral niet domme mensen stimuleren om meer kinderen te krijgen, dat is in feite het resultaat van het huidige beleid (zie bijvoorbeeld de het grote aandeel van Antilliaanse tienermoeders).

In Singapore krijgen 'geletterde' echtparen aanzienlijk meer kinderbijslag dan 'ongeletterde'. Dat zie ik de PVDA nog niet voorstellen.

lijn5 | 27-02-06 | 17:03

Ik weet niet hoor, maar die topics van pritt gaan steeds meer naar het randje. Niet dat ik daar moeite mee heb, maar de manier waarop het allemaal geformuleerd wordt wel, zeker als ik alle beschreven situaties van dichtbij heb meegemaakt. Pubers met een treinkoppende moeder, borstkanker, moeder overleden na geboorte, lach het maar wuivend weg. Totdat het jou een keer overkomt. Maar goed, ik zal wel weer te moralistisch zijn. * Terug naar carnaval*

OoO | 27-02-06 | 17:02

@Jane Doe. Ik moet er niet aan denken om met twee van zulke vrouwen in huis te wonen. Heeeelll.

Tja, het hangt natuurlijk van de vrouw in kwestie af. Punt is alleen dat zwangerschappen op latere leeftijd gewoon een veel groter risico met zich meebrengen. Je kunt een goede moeder zijn en het goed voor hebben met je kind, maar aan een falend lichaam doe je niets aan.

poepslet | 27-02-06 | 17:01

Wil ook nog een andere kijk op het verhaal geven.
Hoe jonger de vrouwen baren, des te sneller kunnen ze afstand van de baarmoeder doen. En kunnen de gyneacologen lekker oefenen op de totale hysterectomie. Want je moet wel een verplicht aantal kippenkotten verwijderd hebben om specialist te kunnen worden in Nederland. Ooit eens afgevraagd hoe vaak er onnodig een baarmoeder wordt weggejorist???

Jane Doe | 27-02-06 | 17:00

Kinderen betekent toch 14 dagen louter en alleen reaguren vanuit de luie stoel thuis ivm zorgverlof? Dit land zit vol van de kudtregels, maar als je kinderen hebt komt er ook een aantal positieve bij. Lang leve mijn familievrienden van het CDA!

St-Eenmans | 27-02-06 | 16:57

@poepslet
Mijn moeder was bijna 40 toen ik ter wereld kwam en in die tijd was dat reuze oud. Veel begrip voor elkaar. De een vliegt op vanwege de puberteit en de ander vliegt op van de overgang. Schept een band voor het leven :)
Ik roep het hier wel vaker: het gaat niet om de leeftijd, het gaat om de vrouw in kwestie. De ene vrouw kan het op latere leeftijd prima aan, de andere veel minder. Sommige jonge vrouwen maken er een gigantische puinzooi van.

Jane Doe | 27-02-06 | 16:54

@ JD
..
was meer voor het algemeen nut. de kolonel is in een hele sociale bui.

kolonel klootoog | 27-02-06 | 16:54

@lijn5: ik weet dat het momenteel moeilijk combineren is met kinderen en werk (of evt nog studie/school). Dat is ook de strekking van het artikel. Wat dat betreft ben ik ook wel voor betere regelingen, zodat jonge vrouwen hun zwangerschap beter kunnen combineren met werk of school/studie. Ik wil alleen zeggen dat als je de zaak biologisch bekijkt dat je die gynaecologen uit het artikelen inderdaad alleen maar gelijk kan geven. In Peru is het trouwens andersom. Daar beginnen ze met dat gezeur op je twaalfde. Toen ik een oude dame daar vertelde dat ik ruim in de 20 was en nog geen kinderen had kreeg ze bijna een beroerte.

poepslet | 27-02-06 | 16:54

@kolonel klootoog 27-02-06 @ 16:41
Waar werk je dan, dat dat niet eens kan??

Jack Daniels | 27-02-06 | 16:53

@Der Icebear 16:44
Je kunt ook gewoon de beslissing nemen dat je iets niet wilt of op andere wijze wilt.
Zie mijn opmerking van 16:21 :)

*vraagt de Icebear om zijn blik niet op haar te richten.....*

Jane Doe | 27-02-06 | 16:51

@poepslet Je kunt niet naar school gaan, en ook nog eens baren en op de kinderen letten. Helaas moeten deze allebei gebeuren als je jong bent: 'Wat Marietje niet geleerd heeft, zal Marie nooit leren'. Ach, voor meisjes die te dom zijn iets te leren, is een staatsbetaald tienerzwangerschap via de bijstand toch een mooie uitkomst. Die tieners (van de eilanden, maar niet van Texel) hoeven nooit te werken van het CDA. Jammer dat ook weer domme kinderen krijgen enz enz.

lijn5 | 27-02-06 | 16:47

@ fuckje 27-02-06 @ 16:44
..
ja, maar was bijkans de 4de keer, dacht dat je zat te soliciteren naar een stage.

kolonel klootoog | 27-02-06 | 16:46

@JD: het is treurig maar waar, want de biologische papa's van deze wereld nemen liever andere dingen dan hun verantwoordelijkheid...

Zeurders | 27-02-06 | 16:45

@jane doe
Tussen de beslissing een kind te willen zit en het moment van conceptie zit gemiddeld een jaar. In dat gemiddelde is gewogen dat mensen als Icebear maar naar hun vrouw hoefden te kijken om de volgende te verwekken (nu ik daar over nadenk zijn die zwangerschappen wellicht niet zo zeer het gevolg van mijn kijken, maar soit). wat ik maar wil zeggen is dat je niet alles kan plannen en het wel tegen kan vallen als je er laat aan begint.

Der Icebear | 27-02-06 | 16:44

@kolonel klootoog,
gewoon intermenselijke belangstelling voor een gewaardeerd collega-reagluurdert , je weet tog?

fuckje | 27-02-06 | 16:44

Wat ik nog wilde toevoegen: het uit- en afstellen van kinderen heeft ook gevolgen voor de arbeidsmarkt. Wij moeten binnenkort onze werknemers uit het buitenland halen omdat we hier niet genoeg kinderen baren. ("Oh neen, buitenlanders!", hoor ik iedereen hier denken). Neuken voor het Vaderland dus. Letterlijk!

poepslet | 27-02-06 | 16:43

@ JD
..
een NSFW lijkt me niet overbodig volgende keer.

kolonel klootoog | 27-02-06 | 16:41

@poepslet
Wanneer ben je in jouw ogen een "oud wijf"???
Met 30???
Dit oud wijf gives you a run for your money sweetie.

Jane Doe | 27-02-06 | 16:40

-edit dat is een tikkeltje NSFW niet?-

Jack Daniels | 27-02-06 | 16:40

@ fuckje 27-02-06 @ 16:37
..
ja. we mogen absoluut niet klagen. en doen dat ook niet. hoezo?

kolonel klootoog | 27-02-06 | 16:39

Goed idee, vanaf hun zestiende beentjes wijd en baren maar..... :-)

nederland terug naar de middeleeuwen????

Waterwolf | 27-02-06 | 16:39

@16:37
zaadstrooiend....

Jane Doe | 27-02-06 | 16:38

Wat nu? Buffelen tot je scheel ziet. Dat nu. Je kunt wat jij (lijn5) zegt ook omdraaien. Als je tot je 30ste wacht met kinderen zit zo'n kind met een oud wijf als moeder opgescheept. Bovendien is de kans op complicaties bij de geboorte zoals je kunt lezen veel groter. Viool leren spelen doen maar weinig mensen en je kan dat ook voor je 24e leren en daarnaast betekent zwanger zijn niet dat je geen viool kunt spelen, dus dat vind ik een raar argument.

poepslet | 27-02-06 | 16:38

Jenzou wel gek zijn om voor je 35ste te werpen. Eerst jezelf eens leren uitvogelen en dan vervolgens een vergelijkend warenonderzoek op potentiele partners loslaten. Daarna kun je aan voortplanting gaan denken.
Wil je blijven werken dan moet er zo'n kekke au-pair komen. Tegenwoordig heb je voor een hamburger al een fris en fruitige Poolse te pakken. Je kinderen stompen af maar je man vrolijkt wel wat op.
Moederschap wordt zo overschat. Het is een vloek. Vrouwen die niet zelf willen baren worden met de nek aangekeken door de oestrogeen-maffia.
Maar worden achternagezeten door de getrouwde en zaaistrooiende heren.
"Liefje, als je het met mij doet wil je meteen een kindje"

Jane Doe | 27-02-06 | 16:37

@kolonel k,
goed idee, maar eerst mijn studie afmaken. Oefenen mevrouw klootoog en jij vaak?

fuckje | 27-02-06 | 16:37

@de melkboer,
Gaat meer om het plagen over haar standpunten.

linksisooknietalles | 27-02-06 | 16:31

Volgens tienermoeder.nl zijn tienermoeders en zwangere meiden niet zielig !
Ik ben het er niet mee eens: tienermoeders zijn heel heel erg zielig.

Kinderen krijgen doe je liefst jong, maar ook naar school gaan doe je het liefst jong. Als je nog op je twintigste wilt leren vioolspelen, hoef je niet meet te beginnen, om maar wat te noemen. Wat nu, dat is vraag?

lijn5 | 27-02-06 | 16:30

LOL

Zeurders | 27-02-06 | 16:28

bedoeld

poepslet | 27-02-06 | 16:28

@poepslet: "vriending", was dat een typfoutje of zo bedoeld?

Zeurders | 27-02-06 | 16:27

Koren op de molen van Bakellende en zijn CDA dit. Het kinderwerpende wijf als hoeksteen van het gezin en het gezin als hoeksteen van de samenleving. Helaas heb ik vooral zin om hem een hoek met een steen te geven. Maar goed, biologisch gezien heeft-ie nog gelijk ook. Kinderen krijgen doe je liefst jong, zeker gezien de feiten die in het aangehaalde artikel genoemd worden. Vanavond maar eens zien hoe mijn vriending eraan toe is. Volgens mij staat het water haar op de lippen.

poepslet | 27-02-06 | 16:26

@linksisooknietalles
- nee integendeel... ik zit in de bloei van mn leven
een bewust kinderloze feministe...??? zover snap ik het - POT zeker? Een boom opzetten....??? hier ga ik je niet meer volgen.... leg eens uit..

de melkboer | 27-02-06 | 16:26

Allemaal eigenbelang van de gynaecologen, die wroeten liever is een fris jong moedertje.
http://www.tienermoeders.nl/tienstart.htm

Zeurders | 27-02-06 | 16:24

@de melkboer,
Eerste: Theoretische kennis is aanwezig, de praktijk laat ik iemand anders doen.
* leest het nóg eens, en vindt het mooi cryptisch omschreven*
Tweede: Zie Eerste. * leest het nóg eens, en vindt het NOG mooier cryptisch omschreven*

linksisooknietalles | 27-02-06 | 16:23

De echt slimme meid geniet van het leven en zoekt een instant-gezin. Laat een andere vrouw werpen en neemt ingewerkte echtgenoot over. Doet iets creatiefs en leukigs met kinderen in het weekend en doet de man de rest van de week.

Jane Doe | 27-02-06 | 16:21

Och.... ze komen erachter. Nu zal Ali HakBarrrr wel lachen in zijn garlic-vuistje! "Nu joelie sien dat iesj niet choet, frauw op die werkfloerrrrr zonder burkah!"... Tijd dat ook wij, verstandige mannen van 0031, de emancipatie en carierre-dames hardhandig de kop in drukken en terugwerpen in hun oorspronkelijke rol: Mama. Onderwerpen zeg ik je!! Zowaar!

FreakMachine | 27-02-06 | 16:20

@ de melkboer,

Ik neem aan dat je nog niet in het bejaardenhuis zit.:-)
De buurvrouw van mijn opa is een bewust-kinderloze feministe en ik vind het fantastisch om met haar een boom op te zetten. En tegenwoordig win ik het steeds vaker."-)

linksisooknietalles | 27-02-06 | 16:20

@linksisooknietalles..
ben je verloskundige ofzeau.......? Of heb je zelf vroeg koters geworpen?

de melkboer | 27-02-06 | 16:18

Op dit punt kan men ook nog wat van de Brazilianen opsteken.
Daar heeft 90% van het zwakke geslacht op haar 19de 1.2 geworpen.

worldleader | 27-02-06 | 16:16

Als ik in mijn omgeving kijk pleit alles voor op jonge leeftijd kinderen krijgen/nemen. Hoe ouder de vrouwen hoe navenant grotere zeikerds het worden tijdens de zwangerschap, des te groter het gezeik tijdens de bevalling en des te problematischer voor het betreffende kind.
Kijk nou eens naar de boeren, met al hun boerenslimheid hebben ze het over het algemeen wel aardig goed bekeken.

linksisooknietalles | 27-02-06 | 16:15

@linksisooknietalles
tegen die tijd wordt je als oudere gewoon gerecycled in de berm van de weg gesmeten... dusssjj probleem opgelost..
Bedoel beetje doen alsof je kindertjes maakt is leuk... maar zo'n kleautekoter op deze wereld neerpleuren is toch ook niet echt een gezellig idee....

de melkboer | 27-02-06 | 16:14

@rosalie,
Maar door die oude zwangere wijven met al hun complicaties neemt het aantal vroeggeboortes wel toe met als gevolg....

linksisooknietalles | 27-02-06 | 16:12

Sorry, ik neuq me een ongeluk, maar al die wijven zijn aan de pil tegenwoordig

crixus | 27-02-06 | 16:10

@respect, en wie moet jouw billetjes dan afvegen als jij als hangoudere je broek weer eens volgebaggerd hebt?

linksisooknietalles | 27-02-06 | 16:08

da's allemaal leuk en aardig maar waar zijn de plaatjes van die slimme meiden..?

Quadrofoglio | 27-02-06 | 16:07

"En als de kleine er dan eindelijk is dan is het ook nog eens een potentiële treinkoppert".

Dat geldt volgens het artikel alleen voor te vroeggeborenen, dus heeft niks met de leeftijd van de moeder te maken, Pritt.

rosalie | 27-02-06 | 16:07

-edit das spammen happymealfan-

marth | 27-02-06 | 16:05

Wel pepersauce over die biefstuk graag en gebakken spekjes en uitjes door de gebakken aardappelen.......
-
En oh ja, die kinderen,ehm... tja, wat moet ik nu? (hij 39 zij 31 en kinderloos)

KABAAL | 27-02-06 | 16:03

helemaal geen kinderen nemen, wat denk je daarvan?

respect | 27-02-06 | 16:02

@ pritt
..
is een eigen log helemaal alleen voor jou alleen geen goed idee?

kolonel klootoog | 27-02-06 | 15:59

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken