Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Axievoerder nu zelf de sjaak

sjakiedeaxievoerder.jpgOnrust in de Haarlemse krakersscène. Zo heeft de Axiepartij hun enige raadslid geroyeerd. Het gaat om Sjaak Vrugt, een beroepsquerulant die in 2002 landelijke bekendheid verwierf door een verfbom naar de Gouden Koets te gooien tijdens het huwelijk van Wim Lex en Maxima. Iets met bezit en diefstal. Na zijn werkstraf besloot Sjaak de politiek in te gaan. Hij sloot zich aan bij de Haarlemse Axiepartij, een obscuur clubje dat zich buiten parlementair inzet voor een groener en socialer Haarlem. In 2006 schopte Sjakie het zelfs tot raadslid. Alleen is diezelfde Sjakie geroyeerd. Reden? Hij ontsteekt regelmatig in woede en scheldt dan mensen uit. Ook heeft de ex-kraker, die in 2006 tot raadslid van het jaar werd gekozen, het niet zo op afspraken, laat staan gezag. Dat is maar dom, net als Sjakie iedereen die aan de lopende band werkt dan wel in het magazijn dom vindt. Nee, laat Sjaak maar schuiven in een macro-idiotenwinkel en ‘s nachts nertsen bevrijden. Want actievoeren zit Sjakie in het bloed. En dat blijft Sjaak doen. Want hij mag dan zijn geroyeerd, zijn raadszetel mag ie houden. Sjaak is nu een eenmansfractie. Sjaak is vanaf vandaag Trots op Haarlem...

Reaguursels

Inloggen

Campion lijdt zelf volgens mij ook aan een gebrek aan zelfvertrouwen al dan niet negativiteitswaanzin doordat iedereen die iets negatiefs zegt tegen krakerts en daarmee de ziel van campion krenkt door campion met een zogenaamd welbespraakt weliswaar onzinnig antwoord wordt getrakteerd.
Ach ja, je kunt niet alles hebben

yokiamy | 07-04-08 | 21:04

zoalshetis 07-04-08 @ 11:26 Persoonlijk vermoed ik achteraf dat je zelf op deze manier iets compenseert. ik zie het niet 'persoonlijk',gewoon omdat je blijkbaar de noodzaak voelt om zoiets uit je toetsenbord te rammelen om wat voor reden dan ook ongezien de syf gewenst.
Maar ik vermoed dat je een niet erg leuk leven hebt, anders deed je niet zo gefustreerd en de syf maakt waarschijnlijk ook niet uit want neuken doe je toch niet en als je hersens wegrotten maakt dat geen verschil. Sterf pijnlijk.

campion | 07-04-08 | 17:28

campion 06-04-08 @ 17:10
lol. voel je je aangesproken door mijn postje? en waar staat dat ik me schuldig maakte aan pesten vroeger? je moet het allemaal niet zo persoonlijk zien.

zoalshetis | 07-04-08 | 11:26

+50@Sjaak
+100@campion
Goed slinks is niet srlechts.

soit | 07-04-08 | 03:53

Hoe zeiden ze dat vroeger ook alweer? Arbeit macht...

TheDutchWindmill | 07-04-08 | 03:20

Smerige links krakertuig is het, ik rem in ieder geval niet voor hem.

hetwordniets | 06-04-08 | 22:11

Haarlem ,godverpielekes ,daar wil je als honden uitwerpsel nog niet gevonden worden ,in die schijt stad

rooie-sien | 06-04-08 | 20:36

¿¿sterf af??

NouJaWatAnders? | 06-04-08 | 19:50

Moet ie naar 'De waag' gaan, net als mij. Krijgt ie ook agressie-therapie. Ook net als mij....
Heeft met z'n jeugd te maken..... vaak achteraan gestaan in de klas toen ze op snoepjes trakteerden met verjaardagen op school.
Dat is ie zat geworden. Nu wil ie altijd vooraan staan..... En daarom, iedere keer als ie toch weer ergens achteraan staat, wordt ie boos.

Jan Gordelroos | 06-04-08 | 19:15

HAHAHAHA hij lijkt sprekend op Sjaak uit Flodder!!!!

rovertje | 06-04-08 | 18:39

@campion 06-04-08 @ 18:27
Ja ofzo.

Onderbuik | 06-04-08 | 18:39

Onderbuik 06-04-08 @ 18:25 Omdat jij dat graag wilt ofzo?

campion | 06-04-08 | 18:27

@campion 06-04-08 @ 17:11
ik kom hier regelmatig, maar je naam komt me niet bekend voor, het is wellicht beter om weer gewoon te verdwijnen...

Onderbuik | 06-04-08 | 18:25

campion 06-04-08 @ 17:10 Eensch. Mensen met een hekel aan einzelgangers zijn inderdaad vaak mensen die zelf hun individuele angsten liever collectief onderdrukken en zonder hun groep wéten dat ze niets zijn (daarom ook gemotiveerder zijn om binnen een groep te horen/blijven).

Ohja | 06-04-08 | 17:57

Die mensen moeten the power of now lezen. Daar staat in dat je gelukkiger bent als je jezelf niet identificeert met alle vormen van collectief leed. Zo kan ik mij bijvoorbeeld benadeeld voelen om het feit dat ik een vrouw ben en er een groep feministes is die vind dat vrouwen lijden in deze Westerse wereld, ik kan me zielig voelen omdat ik tot de werkende wereld behoor en daarmee uitgebuit word door de niet werkende uitvreter waar ik voor moet betalen, ik kan mezelf zielig voelen omdat ik blank ben en de schuld moet dragen van jarenlang neg... donkere mensen rondcommanderen al was ik toen nog niet gebeuren, tsja ik kan me zoveel zieligheid laten aanleunen als ik wil! Kan. Maar goed, wat zeg je als iemand je een vuilniszak rotzooi aanbied? Nee dank je, toch? Waarom dan niet tegen psychische/emotionele vervuiling?
-
Ik geloof dat mensen meer voor elkaar krijgen als iedereen ZICHZELF verbeterd i.p.v. de wereld. Dan verbeterd de wereld vanzelf mee.

Ohja | 06-04-08 | 17:55

nsl 06-04-08 @ 16:05 Dat vind ik niet alleen, dat is ook zo.

campion | 06-04-08 | 17:11

zoalshetis 06-04-08 @ 15:50. Zo, dus 'traumatisch gepestte' mensen die zich desondanks voor anderen inzetten hebben in jouw wereldbeeld geen recht van bestaan. Jij sloeg/ slaat anderen in elkaar omdat hun kop of hun tas jou niet aanstond en jij vindt dat normaal, zelfs aanbevelenswaardig. Dat zijn losers, lutsers, zwakkelingen.

Waar komt jouw haat en agressie tegen 'einzelgangers' vandaan? De wetenschap dat je zelf een hersenloze meeloper, een roedeldier, een achterlijke hond bent?

Je geeft een prima inkijkje in de belevingswereld van de middelmaatsfascisten die bij alles wat ze te links of te intellectueel is roepen dat die 'dood' moeten. Wat is er in hun jeugd fout gegaan? Teveel klappen van pa of oom gehad onder het mom van 'echte jongens huilen niet?'
Rotte tandjes? Klein pikkie? Leerachterstand?

campion | 06-04-08 | 17:10

kudtkrakers, laat ze maar een paar jaar oplsuiten en het belastinggeld wat de staat heeft misgelopen terugbetalen door in de bak te werken

yokiamy | 06-04-08 | 16:12

@campion
LOL, jij vindt jezelf echt goed he?

nsl | 06-04-08 | 16:05

Goed gezien weer, Fleisch! Wat een debiel, die vent. Wat een icoon voor stompzinngheid.

Jean | 06-04-08 | 15:56

hij ziet er wel uit als een vies stuk links crapuul.
.
je kan dit soort mensen herkennen aan hun spichtige, eigewijze kop waar je graag op wil rammen. dat is dan vroeger, tijdens hun schooltijd ook vaak gebeurd. het zijn de pispaaltjes, de einzelgängers waarbij elke dag de leren schooltas onder de kraan werd gehouden, de losers, lutsers, zwakkelingen, krakers.
.
ik zou graag een onderzoek zien naar traumatisch gepestte mensen en hun poltieke voorkeur of inzet.

zoalshetis | 06-04-08 | 15:50

nsl 06-04-08 @ 15:33 Nee dat laat me koud maar je spreekt jezelf al zo tegen in de discussie dat het geen zin heeft om die voort te zetten. Ik ben niet uit op het onderste uit de kan. Ik kan wel doorgaan maar dat heeft dan iets van een muis doodtrappen. Tenzij je het erg graag wil.

campion | 06-04-08 | 15:37

Hoe dan ook topic slaat nergens op, weer goedkope misser in de vorm van frusten- en hyenalokker van Fleischbaum, NEXT!

campion | 06-04-08 | 15:34

@campion
oh ja, als ik jouw verleden niet wil gaan onderzoeken is het "whatever" lachen

nsl | 06-04-08 | 15:33

nsl 06-04-08 @ 15:28 Whatever joh. Als je maar gelukkig bent heh.

campion | 06-04-08 | 15:32

@campion
ik kom hier gelukkig niet zo vaak, en heb geen zin om je "verleden" te gaan traceren, zeg het maar, anders interesseert het me niet. En dat van die golfjes, tja, heb genoeg in fabrieken (bij) gewerkt om te weten waar ik over praat. en als je m'n posts goed had gelezen had je kunnen weten dat ik geen studentje ben.

nsl | 06-04-08 | 15:28

Draaitafel Demagoog 06-04-08 @ 15:19 dat mag u gerust concluderen. Allemaal afgunst, mijnheer.

campion | 06-04-08 | 15:26

@campion 06-04-08 @ 15:18:
Dat zeg ik ook niet. Er zijn heus die het goed doen, maar openbaar bestuur als "carrière" vind ik wanstaltig.

koerbagh ® | 06-04-08 | 15:26

Oke duidelijk. Maar mag ik nu ook concluderen dat iedereen die zich zwaar afzet t.o.v. krakers en ander tuig met 'dubieuze' baantjes eigenlijk zelf gewoon een kutbaan heeft en niet uit het leven haalt wat er in zit? Op spitsnet voel ik die frustratie heel erg moet ik zeggen.

Draaitafel Demagoog | 06-04-08 | 15:19

koerbagh ® 06-04-08 @ 15:07 ik vind acht jaar nog best lang hoor. Dat is dan wel het maximum. En nee, ik vind politiek ook geen beroep. Dat betekent niet dat er geen raadsleden ed zijn die niet hun best doen.

campion | 06-04-08 | 15:18

nsl 06-04-08 @ 15:03 Iedereen die hier regelmatig komt weet wie ik ben en wat ik doe. anders zoek je het maar op in de archieven.
Dus fabrieksarbeiders nemen hun werk vooral serieus omdat hun hart ligt bij 'hun gepimpte golf' ? Dat vind je echt iets voor fabrieksarbeiders, een gepimpte golf? wie is er nou denigrerend aan het generaliseren, Sjakie of jij?
Waar staat nsl voor? Waarom wil je niet zeggen wat voor werk je doet? Of ben je gewoon een studentje?

campion | 06-04-08 | 15:15

@Draaitafel Demagoog 06-04-08 @ 14:55:
Dat zou het eigenlijk het adagium voor de hele maatschappij moeten zijn. Politiek is geen beroep. En al helemaal geen eerzaam beroep. Laat al die beroepspolitici zelf bejaarden gaan wassen of voor de klas staan. Heel wat nuttiger dan je er druk om te maken met veel geschreeuw maar er uiteindelijk ook niks aan doen.

koerbagh ® | 06-04-08 | 15:10

@campion 06-04-08 @ 14:48:
Eigenlijk zou het verboden moeten worden om langer dan 8 jaar van je leven (nou vooruit, met mogelijke uitzonderingen) in overheidsdienst te werken.

koerbagh ® | 06-04-08 | 15:07

geen idee, hij kwam bij Spaarnestad toen ik er al weg was. Het verwijderingsincident bij Vide Cultura moet zich ongeveer in 1997 hebben afgespeeld...

AgentKrol | 06-04-08 | 15:05

ach ja, Haarlem. maar gezegd moet worden, het Teylers Museum is te gek. Vooral wat ze met de circuscollectie van Jaap Best gedaan hebben, helemaal top. prachtig.

campion | 06-04-08 | 15:04

@campion
wat draagt het bij als ik vertel wat ik doe? Ik vermoed dat je dat alleen wilt weten zodat je materiaal hebt voor je nuanceerfestijn. Vertel zelf eerst maar eens wat je doet. Ik vind mijn werk ook niet altijd leuk maar totdat ik iets anders vind blijft het mijn echte werk. En wat betreft "moet dat dan" het gaat dus om de mentaliteit; ook een fabrieksarbeider neemt zijn werk serieus omdat ie weet dat ie anders niet meer z'n kinderen te vreten kan geven of de brandstof voor z'n gepimpte golf III kan betalen. Dat heet verantwoordelijkheid/volwassenheid.

nsl | 06-04-08 | 15:03

@campion 06-04-08 @ 14:56
die zijn met elkaar verbonden, dus is het een denigrerende uitspraak.
Dan had ie moet zeggen, vervelend of naar werk.

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 15:02

Draaitafel Demagoog 06-04-08 @ 14:55 Jep. Daarop parasiteren met metajournalistieke volksmennerij echter, is natuurlijk heel commendabel. Zolang het maar niet op echte journalistiek begint te lijken (met dingen als weerwoord, nuance, enzo) want dat is voor slome linkschmenschen met rode wijntanden en andere uitvreterts.

campion | 06-04-08 | 15:01

kentika 06-04-08 @ 14:52 O, euh... O.

campion | 06-04-08 | 14:59

Lekker Belangrijk© 06-04-08 @ 14:53 nee, ik haal niet twee dingen door elkaar, u haalt zelf twee dingen door elkaar. namelijk de kwalificatie van het baantje zelf en de uitvoerder

campion | 06-04-08 | 14:56

Maar even resumeren. Een baan in de politiek is op GS per definitie voor losers dus.

Draaitafel Demagoog | 06-04-08 | 14:55

AgentKrol 06-04-08 @ 14:16 even je post gemist. Uit een kraakcafé verwijderd worden wegens teveel stinken. Dat is bijna onvoorstelbaar,daar moet je wel heel erg voor rieken dan. Maar dat moet dan idd wel jaren geleden zijn, kan me niet voorstellen dat dat later nog het geval was.
Derde na getty zijn ze in de beneluxmarkt voor 20e eeuwse nieuwsfoto's he, niet in het algemeen. Maar het is een prachtig archief. Zou Sjakie er alleen op een kamertje gezeten hebben?

campion | 06-04-08 | 14:54

Gewetenloze lui zijn, afknallen is het beste.

Onderbuik | 06-04-08 | 14:54

@campion 06-04-08 @ 14:36
Lullig = denigrerend, in de betekenis als; ondermaats, onnozel, karakterloos, flauw
als het om een bezittelijke zaak gaat.
Vb; "Wat een lullige scooter heb jijm wat een lullig baantje heb je.
Lullig = naar, vervelend als het om een persoon gaat.
Vb; "Wat lullig voor je"
.
Je haalt dus 2 dingen door elkaar.

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 14:53

campion 06-04-08 @ 14:48

hetgeen erg lullig was voor de beestjes natuurlijk.
u bent overigens zojuist uitgeroepen tot champion, let u even op?

kentika | 06-04-08 | 14:52

nsl 06-04-08 @ 14:45 So? Moet dat dan? Als hij maar in zijn levensonderhoud voorziet, om geen klaploper te zijn. Moet je betrokken zijn bij wat je doet als je de hele dag stickers op pakjes margarine plakt? Dat is toch echt niemand die dat doet? Wat voor werk doe je zelf? Bakboord weigert hier antwoord op te geven misschien jij wel?

campion | 06-04-08 | 14:50

koerbagh ® 06-04-08 @ 14:39 Bernt Schneider, die ik me meen te herinneren, als het dezelfde is, als vervanger van de eeuwige Lo Breemer als kabinetschef van van Thijn in A'dam. Dat is nou écht iets met wat ik sinds jaar en dag noem het Margo Vliegenthart syndroom. Het hele leven geheel en totaal gespeend van alles dat niet bestuurlijk is, van jongerenparlement tot.. nou waar eindigt zoiets. Burgemeester idd. Als er iemand nóóit aan de lopende band gestaan heeft is het dhr Schneider. Ik herinner me een zekere receptie op het toenmalige stadhuis, waar een kennis ereburgeres van de stad Amsterdam was en hij zei: 'U was van de beestjes, he? O, pardon, bejaarden,haha!'

campion | 06-04-08 | 14:48

@champion
iemand die zijn werk niet zijn echte werk noemt is niet serieus over zijn werk period.

nsl | 06-04-08 | 14:45

@campion 06-04-08 @ 14:20:
Ja, ik bedoel maar... Dat is spannende dorpspolitiek. Een verborgen wereld van geld, geweld, seks, roddel, achterklap en gestolen boerenkool uit de moestuin van keuterboer Olde Riekerink. Daar is zo'n Sjaak toch niks bij?
Ik bedoel maar zo: Haarlem... waar hebben we het over? Een strook lintbebouwing tussen Spaarne en Leidsevaart (en Schalkwijk) met een burgemeester die Pop heet (oh nee, die is er niet meer. Die nieuwe ken ik niet.)

koerbagh ® | 06-04-08 | 14:39

En bovenstaande geldt volgens mij ook voor Sjakie.

campion | 06-04-08 | 14:36

Ik heb ook zwaar en rot werk gedaan, achter de lopende band gestaan, schoongemaakt, champignons geoogst, gekken hun huizen uitgemest enz. En behalve dat laatste vond ik inderdaad lullige baantjes, waar mijn hart niet in lag. Klotewerk waarvan ik heel blij was toen ik het niet meer hoefde doen. Daarbij vorm ik geen waardeoordeel over diegenen die dat ook deden en wellicht nog doen. Integendeel. Wanneer ik de kans heb om bvb iets aan bepaalde arbeidsomstandigheden te verbeteren (bvb dat bijna iedereen in de champignonsteelt eczeem krijgt vw de ammoniak, goed dan moet je handschoenen dragen, maar met handschoenen kun je minder goed en minder snel rooien, dus minder geld, want je krijgt per doos betaald) dan zal ik dat zeker niet nalaten.

campion | 06-04-08 | 14:36

@kentika 06-04-08 @ 14:30,
Alleen dat zijn uitspraak denigrerend is t.o.v. mensen die dat werk doen.

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 14:33

Lekker Belangrijk© 06-04-08 @ 14:17 Niet al die dingen die hij noemt hoeven andermans geld te kosten,ten eerste. Je kunt je binnen die onderwerpen ook inzetten voor een zinnigere besteding van andermans en je eigen geld. Als die dingen kosten trouwens ook minder als mensen zich er vrijwillig voor inzetten, wat nou juist vooral meestal de types Sjakie zijn die dat doen, die dan vervolgens daarom weer weggezet worden als klaplopers. En voorts, je er voor inzetten dat dat gebeurt betekent nog niet dat het ook gebeurt en dát er geld voor komt. Allemaal normaal proces binnen onze beschermenswaardige democratie.

campion | 06-04-08 | 14:31

Lekker Belangrijk© 06-04-08 @ 14:20
begrijp ik nou goed dat je bedoelt dat sjakie zelf bewijst dat alleen lullige mensen dat soort baantjes hebben? profound LB...

kentika | 06-04-08 | 14:30

Achmed Salami Akhbar 06-04-08 @ 14:19 Ik fok me helemaal niet op, hoe kom je erbij?

campion | 06-04-08 | 14:27

bakboord 06-04-08 @ 14:17 'Alles' is plat te nuanceren of 'kapot te redeneren'? Als je met dat 'alles' makkelijk, vooringenomen, op niks gebaseerd getrap bedoelt, ja, en vrij makkelijk ook.
Nuanceren en redeneren, het zou verboden moeten worden heh.

campion | 06-04-08 | 14:25

bakboord 06-04-08 @ 14:17

hou me ten goede, ik zie 'jullie' graag beiden hier, dit soort gegrom is waarom ik hier nog steeds kom tenslotte.

kentika | 06-04-08 | 14:25

koerbagh ® 06-04-08 @ 14:15 Ja maar dat komt omdat de oorzaak, namelijk de bouwvergunning voor de nieuwe rietbedekte wipschuur van de vriendin van de wethouder die ook uitbaatster van relaxboerderij het Zwarte Gat is, samenhangende met de investering van ontwikkelingscommissiegeld uit het potje 'Natte Hove Dynamisch' in diens Methaaninstallatie voor opgevangen Bedscheten, en de samenhang daartussen, alsmede de machinaties van de Commissie Schrokken, Slempen en Doen Alsof Natte Hoven Dynamisch is, zo moeilijk uit te leggen aan ieder die niet vertrouwd is met plattelandspolitiek, daarom wordt nu het overschot aan de tafeltennisvereniging gegeven en hebt we ut dr nooit meer over, net als dat met die ouderling en die twaalfjarige meisjes van de zangvereniging, je weetwel.

campion | 06-04-08 | 14:20

@kentika 06-04-08 @ 14:17
Hypothetisch gelul, beste kentika, want dan zouden juist die mensen zich niet zo denigrerend uitlaten over hun werk. En dat is wat Sjakie nu juist wel doet.

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 14:20

Campion: dat je je er zo over laat opfokken zegt, vooral qua sneuheid, toch meer over jou dan over mij.

Achmed Salami Akhbar | 06-04-08 | 14:19

kentika 06-04-08 @ 14:08
(onbedoeld) de spijker op zijn kop. Alles is plat te nuanceren of kapot te redeneren. Is nog geen reden om het ook te doen, je komt er geen stap verder mee. Maar het geeft de Sjakies van deze wereld wel hun bestaansmogelijkheid.

bakboord | 06-04-08 | 14:17

"... Actie voeren is naast dat alles echter altijd mijn eigenlijke 'werk' geweest. En dat is het nu nog. Strijd voor betaalbare huisvesting, een humaan vluchtelingenbeleid, dierenwelzijn, solidariteit met mensen in de knel, het herbestemmen van lege gebouwen, ondersteuning van initiatieven van onderop, meer groen, betere voorzieningen voor gehandicapten, chronisch zieken en ouderen, strijd tegen de allesverstikkende bureaucratie, behoud van ons monumentale erfgoed, enz...."
.
Maw, Sjakie is fulltime bezig met aksie voeren en alle dingen die hij wilt moeten betaald worden door al die mensen met die fulltime lullige baantjes.
Andermans geld uitgeven, dat wil toch iedereen?

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 14:17

Lekker Belangrijk© 06-04-08 @ 14:13

hele slimme, knappe, sympathieke en geweldige mensen kunnen vreselijk lullige baantjes hebben. ik zie hem nergens het tegendeel insinueren.

kentika | 06-04-08 | 14:17

@Campion: Het is alweer even geleden, maar Sjakie is wel ooit uit een krakerscafe verwijderd omdat hij teveel stonk, en dan moet je wel heeel erg ongewassen zijn.... Maar werken bij Spaarnestad heeft inderdaad redelijk veel weg van echt werk.... Als je jezelf met de ambtenarij vergelijkt, tenminste. Getty Images is trouwens wel ff 10 klassen groter dan het desondanks onvolprezen Spaarnestad-archief.

AgentKrol | 06-04-08 | 14:16

Achmed Salami Akhbar 06-04-08 @ 14:07 Allebei is sneu. Maar jij bent wel het allersneu'st.

Lekker Belangrijk© 06-04-08 @ 14:13 er is een groot verschil tussen sommige baantjes lullig vinden en diegenen die die baantjes doen lullig vinden. Dat interpreteren als op hetzelfde neerkomende is eye of the beholder natuurlijk.

campion | 06-04-08 | 14:16

Het enige raadslid van Leefbaar Schubbekutteveen in de gemeenteraad van de nieuwe heringedeelde gemeente De Natte Hoven is ook geroyeerd. Daar hoor je dan weer niks over.

koerbagh ® | 06-04-08 | 14:15

@champion
vind je mijn posts warrig omdat ik ideeen niet tot in detail uitwerk? maar heb je je eigen posts trouwens wel eens hergelezen?

maar goed, ik ga maar eens door, ben aan het bijleren zodat ik mijn werk beter kan doen. (met vwo/universiteit alleen kom je er tegenwoordig niet meer he?)

nsl | 06-04-08 | 14:13

@kentika 06-04-08 @ 14:08
"... Allemaal lullige baantjes natuurlijk, lopende band-fabrieken en magazijnwerk,..."
Vind ik niet zo'n ruime interpretatie hoor.

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 14:13

campion 06-04-08 @ 14:03
Dat jij het betoog van mij en dat van NSL, welke precies dezelfde is niet kan of wilt snappen, wil nog niet zeggen dat er niets van overblijft.

Excentriekelingen met een staat van dienst zijn interessant. Sjakie de eenmansfractie met zijn hondje is dat niet.

bakboord | 06-04-08 | 14:10

Wat is er mis met mensen achter een lopende band dom vinden?

Boze Buur | 06-04-08 | 14:09

@campion

nog even doornuanceren, je hebt ze bijna plat ;)

"net als Sjakie iedereen die aan de lopende band werkt dan wel in het magazijn dom vindt."
zoals al eerder gezegd is dit wel een hele ruime interpretatie van wat de man echt gezegd heeft. zo onnodig ook fleischbaum, je weet toch dat je alleen maar 'linkschmens' hoeft te roepen voor minstens 100 comments?

kentika | 06-04-08 | 14:08

ROFLOL @"... Je kaplaarzen aantrekken zonder eerst te kijken of er meikevers inzitten? .."

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 14:07

Gast, wat is sneuer. Hier op dit blog die Sjaak Trekhaak voor van alles en nog wat uitmaken, of dat persoonlijker te doen.

Nou?

Achmed Salami Akhbar | 06-04-08 | 14:07

Achmed Salami Akhbar 06-04-08 @ 14:02 Wat valt er aan te durven om anoniem iemands hyves op een site te linken? Wat vind je nog meer moedig? Je kaplaarzen aantrekken zonder eerst te kijken of er meikevers inzitten? Zonder tuigje in je kinderstoel zitten? Mensen voor 'linkse lutser' uitmaken?

campion | 06-04-08 | 14:05

bakboord 06-04-08 @ 13:59 Dus dat is wat er aan je betoog overblijft? Sjakie moet dood omdat jij vindt dat zijn haar niet netjes genoeg zit? Jij bent een groter warhoofd dan Sjakie.

campion | 06-04-08 | 14:03

ja campion, JIJ durfde dat niet hea. Linkse lutser.

Achmed Salami Akhbar | 06-04-08 | 14:02

Achmed Salami Akhbar 06-04-08 @ 13:58 Goh, joh, Sherlock Holmes joh, helemaal zelfstandig iemands hyves opgezocht en anoniem geplaatst in de hoop dat ie volgeblaft wordt met bedreigingen. A.S.A the man.
Huiliehuilie doen als men dan niet exact binnen het uur aan je zondagswensdroom heeft voldoen is echt wel dubbeltriest.

campion | 06-04-08 | 14:01

@ campion 06-04-08 @ 13:48
Wat NSL zegt @ 13:49
Als iemand een bedrijf opricht, 100 man aan werk helpt, zware maatschappelijke verantwoordelijk draagt dan mag hij van mij een rare eigenschap hebben om, pak m beet, je haar niet te verzorgen. Deze sjakie dus niet. Deze sjakie moet idd gewoon deaud.

bakboord | 06-04-08 | 13:59

Halloooo ik plaats z'n hyve niet voor niets hier hea. Is er de kans om 'm persoonlijk te vertellen wat je vind, doet niemand het.

Achmed Salami Akhbar | 06-04-08 | 13:58

verkopertje 06-04-08 @ 13:53 LOL ja vaag ! Misschien bedoelen ze onderhuur tegen woekerprijzen of zoiets.

campion | 06-04-08 | 13:58

nsl 06-04-08 @ 13:49 Warrig betoog zeg. Je mag nog even nadenken hoe bij een dergelijk verbod de maatstaven bepaald zouden moeten worden. Mn mag alleen in de gemeenteraad als men vrouw en kinderen heeft of men 'uit passie' bepaald werk doet? Volgens mij is het de plicht van burgers om in hun levensonderhoud te voorzien en anderen zeker niet tot last en als het even kan ten nutte te zijn, en geen verantwoordelijkheden (zoals een gezin) aan te gaan die je niet kunt of wilt dragen. Als je alleen een hond wilt, neem je alleen een hond. Moet je daar voor zorgen.
Volgens mij is het de bedoeling dat volksvertegenwoordigers precies dat zijn wat het woord zegt: Representatief voor diegenen die ze vertegenwoordigen.
Waar heeft Sjakie verzaakt?

campion | 06-04-08 | 13:56

Geinig is dat het verkiezingprogramma van axie tegen iligale onderhuur is...... maar voor krakers, ik ben in de war hier.

verkopertje | 06-04-08 | 13:53

@campion 06-04-08 @ 13:49,
Toch moet Sjakie deaud!

Lekker Belangrijk© | 06-04-08 | 13:50

LOL @ campion 06-04-08 @ 13:49

azijnseikerT | 06-04-08 | 13:49

@campion
ja, daarom maakte ik het voorbehoud weetje, maar als je sjaak's "biografie" leest zie je niet dat hij bijvoorbeeld een passie heeft voor filmwerk en vanuit die gedachte bij een filmarchief is gaan werken, het klinkt gewoon niet alsof hij het heel serieus nam. Het is gewoon een totaalbeeld waarin alle stukjes kloppen, niet de afzonderlijke stukjes op zich. Ik vind dat mensen het verboden (of lastiger gemaakt) moet worden om de politiek in te gaan zonder dat ze zelf bewezen hebben iets op te kunnen bouwen of verantwoordelijkheid te dragen. En ja, de verantwoordelijkheid voor een gezin is iets zwaarder dan voor een hondje.

nsl | 06-04-08 | 13:49

azijnseikerT 06-04-08 @ 13:37 Welke communisten? Geen communist gezien hiero.

campion | 06-04-08 | 13:49

bakboord 06-04-08 @ 13:45 Als Sjakie liever mappen opborg dan aan de lopende band stond, is dat zijn goed recht. Ook om het eerste lullig werk te vinden. Volgens mij vormt hij geen waardeoordeel over mensen die aan de lopende band staan, alleen over het werk. Dat jij dat nou zo opvat. Nogmaals, wat doe je zelf eigenlijk?

campion | 06-04-08 | 13:48

campion 06-04-08 @ 13:41
Zo hee, als je daar de mappen mag opbergen ben je idd een hele grote! Veel groter dan wanneer je bij pak m beet Unilever aan de lopende band staat.

bakboord | 06-04-08 | 13:45

bakboord 06-04-08 @ 13:40 En Sjakie betaalt ongetwijfeld ook belasting. En noch natuurvoedingswinkel, noch Spaanestad zijn 'publieke sector' waar jij belasting over betaalt. En tenzij je in Haarlem woont, betaal je ook niet voor Sjakie als gemeenteraadslid. En zo wel, is hij democratisch gekozen volgens de principes van onze rechtsstaat en is er geen enkele indicatie dat hij zijn werk als raadslid niet met volle inzet heeft gedaan. Dus je blijft nergens met je vage beschuldigingen van uitvreterij.

campion | 06-04-08 | 13:45

nsl 06-04-08 @ 13:33 'een filmarchief', dat geen werk is.
Spaarnestad, onderdeel van Sanoma Uitgevers, is het grootste persfotoarchief van Nederland. 80 % van de historische persfoto's die heden ten dage gebruikt worden (bvb ook van deze site, in schoolboeken, historische fotoboeken, tijdsschriften) zijn afkomstig uit het Spaarnestad archief. Op Europees niveau is Spaarnestad derde op de ranglijst na Getty Images. Spaarnestad beheert meer dan 11 miljoen foto's van de twintigste eeuw alleen.

campion | 06-04-08 | 13:41

@campion 06-04-08 @ 13:29
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat Sjaakie het iig niet is.
Niets in de publieke sector, dus niet openbaar. Ik betaal iig heel veel belasting.

bakboord | 06-04-08 | 13:40

Deaud knuppelen dan maar?

braadlap | 06-04-08 | 13:39

Dat communisten hier nog een grote bek durven opentrekken verbaast me.

azijnseikerT | 06-04-08 | 13:37

@bakboord
idd, dat is het hele punt, het is vrij makkelijk om overal tegenaan te lopen schoppen (ook bv op deze site) maar het is veel moeilijker om dingen op te bouwen, daar heb je verantwoordelijkheid, volwassenheid etc. voor nodig. Ik heb ook weinig respect voor politici die hun hele leven lang nooit "echt" werk hebben gedaan. Bij een natuurwinkel of filmarchief werken klinkt mij niet als echt werk in de oren (hoewel het natuurlijk wel zo kan zijn als het echt je passie is) simpelweg omdat het grootste deel van de werkende bevolking niet in staat is hiermee iets voor zichzelf/hun gemeenschap op te bouwen.

nsl | 06-04-08 | 13:33

bakboord 06-04-08 @ 13:27 En jij bent de maatstaf voor wat 'normale' verantwoordelijkheden zijn cq een acceptabel trackrecord is? Wat doe je zelf eignlijk?

campion | 06-04-08 | 13:29

Sjaak zou es wat beter op z'n voeding moeten letten, mischien ontsteekt hij dan wat minder vaak in woede.... vooral die volkoren vlokken zou hij links moeten laten liggen.....

MichieldeMuiter | 06-04-08 | 13:28

@campion 06-04-08 @ 13:21
Mijn punt was dat dit soort figuren lekker voor zichzelf intellectueel lopen te doen, zonder "normale" verantwoordelijkheden te (kunnen) dragen of een fatsoenlijk track record op te bouwen mbt studie of werk. Maar waarom probeer ik je eigenlijk uit te leggen.

bakboord | 06-04-08 | 13:27

Och ja kom d'r maar bij .
Is tegenwoordig mode dat elke mongeaul die uit de party geflikkert word een *Groep* c.q. *beweging* vormt .
Het is inmiddels toch een ware aanfluiting i.p.v. een democratie .
Zo'n kudt hippie kan d'r ook nog wel bij

peerde piet steertje | 06-04-08 | 13:27

Rotzak84 06-04-08 @ 13:22 Michiel kan zijn haar wassen. Alleen zijn tong binnenboord houden als hij praat, dat vergt nog enige moeite. Boeien waar jij een hekel aan hebt. Ik reageerde op dat je geen zin hebt om informatie tot je te nemen maar wel een grote bek over anderen hebt. Ga toch weer in je nest liggen.

campion | 06-04-08 | 13:27

bakboord 06-04-08 @ 13:19 Als je vind dat mensen, al of niet 'faggot' die er volgens jou niet netjes genoeg bijlopen, en geen bestaansrecht hebben totdat ze trouwen en zich voortplanten, verwijtbaar als ze ipv vrouw en kind een hond hebben waar ze aandacht aan besteden, en alleen in de modder wroeten of zoiets volwaardig werk is, zou je misschien eens moeten overwegen je aan te sluiten bij de doodssekte van de pedofiele profeet. Je meningen komen er aardig mee overeen, je lijkt me er geknipt voor.
Bakboord ies vrede!

campion | 06-04-08 | 13:25

Werken Werken Werken !!

Drinkie | 06-04-08 | 13:25

@Campion

Ik neem het niet voor Michiel Smit op hoor, maar deze man kan in ieder geval zijn haar wassen, ik heb een bloedje hekel aan de quasi communstische axie clubjes, gare hippies met wan ideeen, die horen niet in de politiek. Deze neanderthaler wordt toch niet voor niks er uit gemieterd? En dat minderwaardige gedrag over de arbeidersklasse, kan ik al helemaal luchten.

Rotzak84 | 06-04-08 | 13:22

bakboord 06-04-08 @ 13:19 Dus je verwijt hem niet genoeg aandacht te besteden aan vrouw en kind dat hij niet heeft?

En jij bepaalt dat 'op een fotoarchief rondlopen' (?) geen werk is?

Jij bent écht de weg kwijt zeg.

campion | 06-04-08 | 13:21

campion 06-04-08 @ 13:06
Die heeft ie ook niet, dat was net het punt. Sjaak lijkt me trouwens sowieso een faggot, het fotootje op Hyves bekijkend. Ook in een fotoarchief rondlopen is geen werk nee. En ik heb aan de Gonnies en Ritaas van deze wereld een evengrote schurft als aan deze Sjaakies.

bakboord | 06-04-08 | 13:19

Zal Sjaak Trekhaak ook trots zijn op zichzelf als hij bij de Etos terecht was gekomen, ipv bij een natuurvoedingswinkel? Is immers geen verschil.

Achmed Salami Akhbar | 06-04-08 | 13:18

Op z'n Hyves staat ie er als een handtasje bij: relnicht

eus | 06-04-08 | 13:18

de oplossing voor mensen met lullige baantjes; ga in een natuurwinkel werken! sjoh, dat al die mensen daar niet opkomen. En wat betreft "wel genoeg geleerd na het havo" ik dacht dat nederland zich om probeerde te vormen tot "kenniseconomie" zodat we al die vervuilende lullige baantjes kunnen vervangen door milieuvriendelijke wetenschap en diensten? Een beetje werknemer wordt om de zoveel tijd op allerlei trainingen/cursussen etc. gestuurd

nsl | 06-04-08 | 13:18

Rotzak84 06-04-08 @ 13:12 Ik zie het 'beroepsnietsnut' er niet aan af. Dat jij het niet met hem eens bent, zijn levensstijl en zijn kop jouw niet aanstaat doet niets van het feit af dat hij gewoon altijd zelf in zijn levensonderhoud heeft voorzien en daarnaast nog van alles gedaan. Jouw is met een W erachter. Michael Smit, Michiel Smit, who cares, iedereen weet over welke randdebiele fraudeur ik het heb. Nieuwrechts heeft nog een halve ton onterecht opgestreken 'onderzoeksgeld' uitstaan en de gemeente Zoetermeer onterecht ontvangen geld. Nl in tegenstelling tot Sjakie kwam Michiel nooit opdagen bij raadsvergaderingen.

campion | 06-04-08 | 13:17

Dat hele koningshuis is fout en overbodig. Dus Maxima past daar met haar erfgoed zo tussen.
Die Sjaak is dus een lutser eerste klas. Niet echt een bijzonder verschijnsel in de politiek.

harl | 06-04-08 | 13:17

Mr Sjeeks.
Dubbel dubbel O O check is hoe ik flow flow dames zeggen e e mocros zeggen wejoo.

ssoass | 06-04-08 | 13:15

@ Campion.

Ik vind het gewoon sneu om het op te nemen voor deze beroeps nietsnut, daarom lees ik jou stukje niet, want ik weet toch wel wat er in staat.

ps. het is Michiel Smit.

Rotzak84 | 06-04-08 | 13:12

@bakboord, ja conventies hoor want het gebruik van de letter x is wel erg bourgeouis weetje...

nsl | 06-04-08 | 13:11

Hij heeft inderdaad een hoofd als een Vrugt, een rotte vrugt wel te verstaan.

Fapdrol | 06-04-08 | 13:10

Badd Pritt 06-04-08 @ 13:01 Beetje Koos Koets, ook. Name avant la lettre, trouwens.

campion | 06-04-08 | 13:08

gimiller 06-04-08 @ 12:53
Van welke neo-nazi partij ben jij lid?

repulse | 06-04-08 | 13:07

Mijn haar zit beter dan het zijne. Zowel boven als onder.

Bijstandskoning | 06-04-08 | 13:06

bakboord 06-04-08 @ 12:45 Waar heb je vandaan dat hij een vrouw en kind HEEFT? hoezo is in een natuurwinkel staan geen werk? Bovendien had hij daarna dus jaren een baan bij Spaarnestad. Dat hij een klaploper ofzo zou zijn baseer je dus op het feit dat hij daarnaast vanalles deed dat hij als zijn werkelijk werk beschouwde? Vreemde redeneertrant

Rotzak84 06-04-08 @ 12:57 Als je geen zin heb om met je kater op zondag te lezen, kun je natuurlijk ook je commentaar voor je houden.

In het algemeen: Als doel hebben zoveel mogelijk (wacht) geld opstrijken van raadszetels, ook na royementen en interne scheuringen is iets waar verdwaalde querulanten van de rechtse partijtjes het patent op hebben, niet linkse. De Gonnie van oudenallens en Michael Smits.

campion | 06-04-08 | 13:06

@Achmed Salami Akhbar 06-04-08 @ 13:00
De foto van Sjaak met peuk says it all.

bakboord | 06-04-08 | 13:05

Heil Sjaak! Moge Haarlem ook trots op hem zijn.

Invictus | 06-04-08 | 13:02

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij zijn imago baseert op Sjakie uit Flodder...

Badd Pritt | 06-04-08 | 13:01

Nou en, het kan mij echt niks verrotten wat de ouders van Maxime hebben uitgevreten, te ver van mijn bed show, en de dame zelve heeft verder toch niks gedaan?
Ik heb 0,0 respect voor krakerts, ga toch werken uitvreter.

Rotzak84 | 06-04-08 | 12:57

Sorry hoor, maar ik ben blij dat er tenminste iemand is geweest die die tang van een Maxima wat verf voor dr smoel heeft gesmeten. Ik bedoel, die dame komt gewoon uit een foute familie, en het enige dat er gebeurt is dat er van die lamme vinexhollanders opgewonden raken van een huwelijkstraantje dat ze wegpinkt. Sjaak was schijnbaar de enige die iets tegen de blinde Maximaliefde durfde te doen...

gimiller | 06-04-08 | 12:53

nsl 06-04-08 @ 12:50
Kom nou, stel je voor, conventies.

bakboord | 06-04-08 | 12:53

Denk je nu echt dat ik die hele lap tekst ga lezen? Het is zondaag maat, ik heb een kater from hell.

Rotzak84 | 06-04-08 | 12:52

dacht dat volgens de socialistische (sosialistiese) spelling "actie" als "aksie" gespeld moest worden en niet als "axie"

nsl | 06-04-08 | 12:50

@campion 06-04-08 @ 12:39

Hij praat alleen over zijn hondje, ik mag aannemen dat hij dit mormel niet boven vrouw en kind stelt. Natuurvoedingswinkel is idd geen werken nee, zeker niet als hij zelf ook aangeeft dat "actievoeren" zijn eigenlijke werk is. Als jij vindt dat meneer er lekker verzorgd uitziet, dan vrees ik voor jouw standaard.

bakboord | 06-04-08 | 12:45

Uit de reacties op het royementsbericht:

Als directe buurman van Sjaak Vrugt aan de tafel van de gemeenteraad en commissies (bij elkaar ik schat zo'n 60 a 70 vergaderingen van elk 2á3 uur), heb ik hem in twee jaar tijd nooit in woede zien ontsteken. Wél veel onderkoelde humor, af en toe neigend naar cynisme. Ik zou iedereen die meent met een snel oordeel te mogen komen dan ook willen uitnodigen de letterlijke notulen van de raadsvergaderingen daarop te controleren. Ik keek dan ook op van het krantenbericht, ik kan alleen maar zeggen dat het beeld wat in dit bericht wordt geschetst niet overeenkomt met het beeld dat ik mijzelf van hem heb gevormd.
Gepost door Fedde Reeskamp, D66 op 05-04 13:57

Daarbij wil ik ook kwijt dat het mij van Pieter Krop toch een beetje tegenvalt (als een van de betere rechtenstudenten aan de UvA zou hij beter moeten weten) dat een gekozen volksvertegenwoordiger nu eenmaal niet aan de leiband van een bestuur van een partij mág lopen, dat leert immers ons ongeschreven Staatsrecht. Het is dan ook vreemd, dat Pieter Krop, overigens een prima ex-collega, zowel lid van het bestuur was als lid van de fractie. Dan zit je met twee petten: Als (schaduw-)fractielid valt hij onder wettelijke verantwoordelijkheid van fractievoorzitter Sjaak Vrugt, maar als bestuurslid heeft-ie de macht om hem NB te royeren?! Als ik Sjaak was, dan zou ik af en toe ook knap zenuwachtig worden van een dergelijke vreemde constructie. Wat dat betreft is dit gedoe voor een belangrijk deel te wijten aan een onverstandige vermenging tussen partijbestuur en de fractie, en onervarenheid met hoe zaken correct afgewikkeld kunnen/moeten worden. In een geval als dit biedt allereerst een partijbestuur aan de ledenvergadering ontslag aan, en pas dán kunnen de leden besluiten zich niet meer door Sjaak Vrugt vertegenwoordigd te voelen. Waarbij vooral gekeken zou moeten worden naar de mate waarin al dan niet een partijprogramma door dat raadslid wordt behartigd, persoonlijke muizenissen zouden niet doorslaggevend mogen zijn.
Gepost door Fedde Reeskamp, D66 op 05-04 14:21

Tja, de journalistiek is ook niet meer wat het geweest is................ Vroeger kon je nog blindvaren op berichten in de krant. Gelukkig kan Fedde toch wat duidelijkheid scheppen.
Gepost door wandelschoen op 05-04 15:36

campion | 06-04-08 | 12:43

En weer een professionele bankzitter/ boeroeper erbij.

wankingjacko | 06-04-08 | 12:42

Is dat niet Sjaak de linkse....???

Prins Analia | 06-04-08 | 12:40

Als raadslid moet je toch ook wel af en toe douchen...

p0rn0 | 06-04-08 | 12:39

Blijkt nergens uit het interview dat hij ooit een uitkering ofzo gehad heeft anders. Hij vond dat hij na de havo lullige baantjes deed en vond toen leukere. Langste tijd werkte hij bij Spaarnestand fotoarchief. Iets mis mee?

campion | 06-04-08 | 12:39

Toch wel apart dat die 'klaploper' door de rest van de gemeenteraad in 2006 tot 'Beste Raadslid' werd gekozen.

campion | 06-04-08 | 12:37

Zo zo trotse Sjakie heeft de HAVO afgemaakt. En voelde zich te goed voor magazijn of lopende band. Lutser.

Schaar | 06-04-08 | 12:37

Van krakerT tot politicus. Hij heeft blijkbaar dus nog nooit gewerkt in z'n leven.
Sjakie, gaat eens werreken!

Mikey70 | 06-04-08 | 12:36

@ Ikdenkweldaterietsis 06-04-08 @ 12:22: Ik denk inderdaad ook dat het lullige baantjes zijn, niet tegenstaande moeten er ook rotkarweitjes worden gedaan in deze maatschappij... Maar dat dit raadslid het maar lullige baantjes vindt als linkse rakker, die voor iedereen opkomt, klopt natuurlijk niet. Ik heb in ieder geval nog respect voor onze vuilnisman (Brrr, de gedachte aan Napels alleen al). Hij heeft ook al geen hoge pet op van goedbetaalde banen, want dat is weer iets met bezit en diefstal :-) Oftewel hij heeft iets tegen werk in het algemeen en dat klopt met mijn visie op krakers...

Verder gewoon LOL@Sjaak!

Modderfokkert | 06-04-08 | 12:36

@bakboord 06-04-08 @ 12:27 Welke vrouw en kind heb je het over? 'Niet werken?' In een reformwinkel werken (of bij een fotoarchief) is geen werken volgens jou ofzo? En dat niet wassen verzin je ook maar ter plaatse geloof ik.

campion | 06-04-08 | 12:35

Een zichzelf benoemde intellectueel met narcistiche trekjes en een parasiterend geweten.

azijnseikerT | 06-04-08 | 12:31

Ikdenkweldaterietsis 06-04-08 @ 12:22
Ik vind het idd lullig, heb een jaar lopende band gestaan waarna ik besloot te gaan studeren. Niettemin zie ik dit wel als de echte peiler onder de economie in tegenstelling tot alle theoretici

Het_leuke_zuiden | 06-04-08 | 12:29

Niet werken, niet wassen, geen verantwoordelijkheid dragen voor vrouw en kind, lekker gezellig met wat huisgenoten de lamzak uithangen. Niet opgewassen zijn tegen een normaal leven met verantwoordelijkheden die vele wel aankunnen, al dan niet aan de lopende band. Diep van binnen weten deze lui dat van zichzelf ook, vandaar de woedeaanvallen.
Hopelijk is Sjaakie daadwerkelijk niet Vrugtbaar.

bakboord | 06-04-08 | 12:27

Kansleaus zeg

Bubba | 06-04-08 | 12:27

Is dat die gast die 't daklozenkrantje verkoopt?

Conan de Rabarber | 06-04-08 | 12:26

Gewoon lekker normaal werk gaan zoeken, bij de pliesie bijvoorbeeld * kuch*

Mark7608 | 06-04-08 | 12:26

Nu ja, in ieder geval wordt je niet meer automatisch tot nazi verklaard als je dit soort klaplopers als klaploper herkend.

Jan Passant | 06-04-08 | 12:26

Wat een viespeuk

Rotzak84 | 06-04-08 | 12:25

"Na het behaalde havo-examen had ik wel genoeg op school gezeten, vond ik, en dus ging ik als uitzendkracht aan het werk. Allemaal lullige baantjes natuurlijk, lopende band-fabrieken en magazijnwerk".

Ik denk dat 90% van de mensen hier dit ook lullige baantjes vindt.

Ikdenkweldaterietsis | 06-04-08 | 12:22

Hij kan altijd nog bij de PvdA terecht.

fuckje | 06-04-08 | 12:21

Ga's deaud..

Studeerdert | 06-04-08 | 12:20

@Boomschade 06-04-08 @ 12:13

Linkse eikels...

Eigen Mening | 06-04-08 | 12:20

Hij loopt hier in haarlem rond of hij god is.

*** Tripel XXX *** | 06-04-08 | 12:18

Jaja, dat is weer een prototype openbaar bestuurder. Nutteloos, wereldvreemd en ongewassen. Get a life lutser..

dr. tikshit | 06-04-08 | 12:15

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een veroordeelde op kosten van de gemeenschap in de politiek terecht komt. Welke eikels hebben op die lul gestemd?

Boomschade | 06-04-08 | 12:13

lamme gast

derechtsesocialist | 06-04-08 | 12:10

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl