
Mededeling voor ambtenaren, waaronder politieagenten en officieren van Justitie. Koos Spee is vandaag wat later, en bel hem niet te vroeg. Meneer is dronken van succes en heeft vermoedelijk een champagnekater. Zijn firma
StruikRoof bv. heeft het wereldrecord flitsen+boetes verbroken. De cijfers over 2007 zijn binnen en nog nooit in de geschiedenis van de mensheid is er zoveel geflitst in Nederland!
AD meldt dat er in 2007 in totaal 12.640.881 verkeersboetes uitgeschreven zijn, dat is een stijging van 10 procent. Deze boetes hebben de staatskas met 550 miljoen euro gespekt. En dat is maar goed ook, dat geld is namelijk al honderd keer
uitgegeven. Trouwens, dit jaar belooft een nieuw recordjaar te worden, vanaf morgen zijn boetes
20 procent duurder. Waarom? Nou, omdat u het maar niet wil leren. Die verhogingen zijn gewoon puur voor ons eigen bestwil hoor... Koos, gefeliciteerd!
Reaguursels
Inloggenje moet het gewoon zien als je tehardrijabonnement .
bij 300 eurie stop ik met te hard rijden van dat jaar
Nou, ga ik 20% harder rijden.
hoeren en pooiers
Zeker Timooo , had ik ook al gevonden, alleen bekroop mij een naar gevoel bij het lezen van dat rapport. Daar worden zwaar teleurstellende feitelijkheden zo verwoord alsof het nog heel wat kan worden(..), bovendien is het rapport nogal suggestief ; alsof de files niet ontstaan door die 80-zones, maar juist door andere wegen waar nog wel sneller gereden mag worden!! Anders laten we voortaan die 50km-beperking bij files gewoon voor altijd 24/7 gelden, dan gaat Nederland pas écht het Guinnessbook of Records in als Fileland #1. Durf ik een kratje bier op te verwedden, 'hoe langzamer hoe meer remweg hoe meer effectieve wegbenutting' is een theorie, die niet werkt in de praktijk.
@Reykjavik 31-03-08 @ 19:09 Hangt er van af , 150 op de A13 of andere "snel"wegen waar maar 80 toegestaan is, daar vind ik 150 écht niets ergs aan. Laat staan de manier én het gemak waarmee in WegGEbruikers vlotte snelwegrijders gecriminaliseerd worden, omdat ze 151 rijden op die 2x4 baans "snel"weg waar maar 100 is toegestaan. Dat vind ik echt belachelijk, en niet meer van deze tijd!
Idioten flitsen die 150 rijden waar 80 mag is helemaal OK. Maar 5 kilometer te hard en dan toch een bon... hopeloos.
ik heb in de afgelopen 10 jaar 14 inbraken meegemaakt . tot op heden geen 1 , nee idd geen 1 opgelost .. we hebben als bedrijf wel iedere maand 3 a 4 bekeuringen a 15 a 30 euro voor een PAAR km te snel .
En die lui dwingen loonsverhoging af .. en krijgen het zonder voorwaarde's.
Ook heb ik hier 14 dezelfde copietjes van slachtofferhulp.. werkelijk alle 14 zijn identiek.
schaamteloos gedrag is het.
ik denk dat ik ze ga inlijsten en aan Spee of de Minister vraag of die ze alle 14 naast elkaar in zijn WERKKAMER wil hangen.
Thank god for Google: 216.239.59.104/search?q=cache:hi9QNVI3...
Feixer 31-03-08 @ 14:05
Je hebt gelijk. Al moet je het van A naar Beter wel gunnen: www.vananaarbeter.nl/Images/onderzoek%...
En die 10% verhoging komt natuurlijk omdat ze vlak bij scholen zijn gaan flitsen !!!!!
Of is dit te kort door de bocht.
Ik doe met best maar het valt niet mee om maar 100 te rijden op een 3 baans autosnelweg... en dan nog staan ze te flitsen op tijdsstippen dat het zowaar mogelijk is om wat vlotter dan 100 te rijden.
En de slinks menschen haalden de schouders op........
derechtsesocialist 31-03-08 @ 10:11
Hier wordt ook 5X to 6X zoveel geflitst als in belgie.
Say "CHEESE".
Wat een politiek correctisme weer Hoxha. Je moet Koos Spee fascist en flits-nazi noemen. Struikroof bv gaat 'ie echt niet voor suen hoor.
Generaal P. 31-03-08 @ 14:09
Leuk om daar weer eens wat van te horen. Tuftufclub komt opnieuw uit ?
DeDerdekamer je hebt gelijk.
@jasperwillem 31-03-08 @ 13:55
@ramzi333 31-03-08 @ 14:09
www.elsevier.nl/artimg/200803/boetes.p...
Dit is een 1 april grap. Wel een hele slechte.
Ten eerste we hadden het anders wel eerder in de media gehoord. Ten tweede 1 april is een rare datum om de verhogingen in te voeren. Want de overheid gebruikt bijna altijd 1 janauri als peildatum. Zo is al op 1 januari 2006 de boetes verhoogd. En ten slote de sites van het OM vermelden hier niets over.
Spee zal dat extra geld hard nodig hebben: www.omroepflevoland.nl/2771fa14-556d-4...
Timooooo 31-03-08 @ 13:37 je bent niet goed op de hoogte www.telegraaf.nl/binnenland/32299661/M... Het is ook niet verwonderlijk dat jij en anderen ernaast zitten, want door -propagandageyle- instanties als van A naar Beter wordt deze totale FLOP van 80-zones gebagetelliseerd en gerelativeerd. En da's een stichting van het ministerie van V&S. Wij betalen de belasting, zij ontnemen ons vrijheid privacy en wat al niet meer, en voorzien ons van valse informatie. En voordat je gaat roepen "televaag enzo" ook een linkse link speciaal voor jou: www.klimaatnieuws.nl/200511/tno_lucht_...
@ Frits Noten 31-03-08 @13:51
Close but no sigar!
1 april grap hoop ik
@penis-aqua-rosA 31-03-08 @ 13:46
Bijna goed.....
@ Frits Noten @ 13:35
Ik vergeet nog: roos op de schouderflanken van het paarse pak, wilde haardos, bril en vroeger gepest op het gymnasium.
@ Frits Noten @ 13:35
Ik zie uw type al voor me:
1e klas reizend in de trein, sociologie studie cum laude, volkskrant in de tas, laptopje op schoot en 2 literaire werkjes op het treintafeltje.
@ Frits Noten 31-03-08 @13:20
Beter een rechtse rakkert dan een linkse lutsert
@widtvoet... 31-03-08 @ 13:32
idd, dat verbaast mij ook. Die discussie heb ik overigens al vaker gevoerd, waarbij de 'eindconclusie' altijd is of je dan in z'n geheel moet stoppen met verkeershandhaving om de 'andere problemen' eerst op te lossen.
Ik vind van wel.
@Frits Noten 31-03-08 @ 13:35
is het niet eenzaam aan de top ?
Feixer 31-03-08 @ 10:58
80 km/u geeft de beste verkeersdoorstroom omdat de remweg van een auto (en dus de veilige afstand tussen u en uw voorganger) exponentieel toeneemt met de snelheid. Het kost u een stukje inhoudingsvermogen, maar dan heeft u ook minder files.
@DeDerdeKamer 31-03-08 @ 13:24
Was al bang dat ie te moeilijk was.
www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland... Zomaar een voorbeeldje uit de eindeloze reeks van vandaag. De verhoudingen zijn 'n beetje zoek hier in 0031 waar het "bestraffing" aangaat. Ons aller roverheid lijkt onder 't mom van rechtshandhaving vooral geinteresseerd in het snel en makkelijk skoren. Verkeersboetes staan mi. in geen enkele verhouding meer tot de gewraakte overtreding of de boetes op andere terreinen.
Vanochtend ook al een paar van die vrolijke vrienden met hun lasergun ontweken... dit keer hadden ze me niet beet... stelletje dieven.
En dan ook nog 20% prijsstijging voor die afpersing ?... godsgeklaagd is 't.
@Frits Noten 31-03-08 @ 13:20
wat een onsamenhangend verhaal.... heb je je pilletjes wel ingenomen ?
Grappig die rechtse rakkertjes. De straffen kunnen niet hard genoeg zijn. Het liefst zouden ze de sharia in willen voeren.
Maar kom niet aan hun heilige koe. Booooeeee!
Gratuliere Verräter! Dat je maar trots mag zijn op die NSB capriolen van je!
@azoturie 31-03-08 @ 13:03
vertrouw er dan maar op dat ze binnen no-time een kostenverhogende maatregel in het leven gaan roepen.
@[-InFiDeLz!-] 31-03-08 @ 13:03
dit is zo'n kortzichtige domme opmerking van iemand die blijkbaar niet veel op de weg zit. Het OVERGROTE deel van de boetes komt voort uit 1 tot 10 te snel. Dat is op zich al erg, maar het rotte vind ik ook altijd dat ze zich schuil houden achter allerlei objecten zoals viaducten etc. Wat nu ook weer gebruikt wordt zijn camouflagenetjes over de flitsapparatuur heen, om maar zoveel mogelijk geld binnen te graaien. Zoals menigeen al heeft aangetoond is het geld al uitgegeven en moet het op de meest schofterige manier nog binnengehaald worden.
DAT is dus fout. Het aanpakken van grove snelheidsovertredingen zou je niemand over horen klagen.
Commandant van de Koninklijke Marechaussee Minze Beuving en Koos Plee, een gelukkig huwelijk. Minze klaagde vorige week dat zijn korps de grenzen van de capaciteit hadden bereikt. meer konden zijn 500 soldaatplisies toch echt niet meer doen om ons veilig van en naar Schiphol te helpen. Kennelijk was hij 6 soldaatjes, nou ja, geen echte natuurljk, kwijt. Want: 3 weekjes geleden vanuit Hoofddorp even gauw een kennis weggebracht naar Schiphol. U weet wel: even stoppen, uitladen, vanuit de auto dag zwaaien en wegwezen, want o wee als je parkeerd voor de hallen. 60 m verder: 2 Marechaussejeeps, 2 KNLPD-wagens en fifty-fifty verdeeld 12 Koos Plee/Marechaussemensjes die .... u raadt het al a-selektief autopapieren controleerden! Supersniper was de klos. Het kenteken van zijn autootje vol persoonlijke spullen lag nog thuis.
Een half uur later - want vlug schrijven is er niet bij - verder met een bon van 25 Euri!! Aanbod om direct na thuiskomst kenteken even op HB Hoofddorp te tonen (neemt inclusief rijtijd 15 minuten in beslag) werd kordaat afgewimpeld.
Ik voel me nu weer een stuk veiliger in de nederlandse Kromstaat! Klaag maar lekker Minze! Van mij geen man en cent erbij!, maar gewoon door werken maar dan echt nuttig!
Vanmorgen op radio 1:Het Kabinet heeft de opbrengst, van de verhoging van de verkeersboetes, nodig voor hun plannen van de komende jaren.
Dit is dus gewoon een onderdeel van hun begroting.
De boetes zijn dus niks anders dan een ordinaire belastingmaatregel, dit terwijl het oogmerk van boetes dus de vekeersveiligheid moet zijn.
Tip van een insider: betaal een boete niet meteen maar wacht op de eerste verhoging dit scheelt meestal maar een paar Euro met het eerste bedrag.
Deze "aanmaning" kost de staat veel arbeid, dus geld.
Hierdoor loopt de boel vast en zullen de baten de kosten niet dekken.
Dit werkt trouwens ook bij parkeer belasting.
Deze reactie is niet OK sturmgeist 31-03-08 @ 11:06
@Doe-eens-rustig 31-03-08 @ 12:08
Goed gezegd. Al die zeikerds die lopen te kenkeren over de hoogte van de boetes kunnen gewoon niet autorijden en zijn gefrustreerd dat hun eigen onkunde achter het stuur geld kost. Maar je zult een man NOOIT horen toegeven dat hij niet kan rijden. Altijd ligt het aan de agenten, de laaghangende zon, de passagiers, de 'illegale flitspaal' en noem alle kutsmoezen maar op. Je kunt ook gewoon naar Zandvoort gaan en legaal op het circuit racen. Kost iets meer dan een boete, maar is legaal en veilig, ook voor andere weggebruikers. Waarom mensen dat niet gewoon doen is mij een raadsel. Of zou dat te maken hebben met het feit dat het soort mensen dat vaak boetes krijgt akelig goed correleert met een laag inkomen en dito IQ...
Tol Hansse 31-03-08 @ 10:21
Goed gezegd, Tol - dat ligt dus niét, aan het gegeven dat de gemiddelde Hollandse weggebruiker redelijk verstandig aan het verkeer deelneemt en dat de gemiddelde Hollander zich meestal aardig aan de regels houdt... als Koos er niet zou zijn, zou dit land één groot bloederig veld met overreden bejaarden, kinderen en fietsers zijn, toch?
Als ik die mislukte griek zie bij spee moet ik al kosten wat een slijmbal.
Ze hebben hem al een keer bewerkt met een brand blusser
Ze hadden hem beter dat ding in zijn ...... moeten drukken
@niet voor de hond en als we Wilders zouden negeren dan zouden we zijn beweging ook tegengaan, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af, en je bent wat je eet etc.etc. Neemt dat allemaal ook maar iets weg van de onrechtvaardigheid om de toch al uitgemolken automoblist nog eens kaal te plukken dmv onzinnige snelheidscontroles op rustige en veilige autosnelwegen?
Koos is HET voorbeeld van vertrutting 2.0 in NL
Als Wilders nu eens een filmpje ove rhem maakt!!!!
Zo'n Meulendijks geloof ik eerder dan die arrogante kop van de Winter.
Moet dat nou na twintig jaar? In principe niet. Iedereen doet in zijn onvolwassen leven wel eens dingen die niet kunnen. Maar aangezien de Winter toen al tegen de 40 was neem ik aan dat hij qua karakter niet veel is verandert. Weg met die vent.
Hulde! Bij ons in de buurt is de max snelheid verlaagd van 50 naar 30 - doorgaanden wegen met bussen etc.
Probeer maar eens 5 minuten 30 te rijden. Geniaal.
@sturmgeist:
Inderdaad, het kabinet gebruikt de extra inkomsten om de begroting rond te krijgen. Als je je aan de snelheid houdt kun je dit kabinet dus financieel tegenwerken.
Kijk, dat zijn de berichten...
Volgens staatserkend overheidsdief Koos S. gaf dat een gemiddelde van één bekeuring per Nederlander per jaar. En dat lijkt me dus niet, ik verwacht namelijk niet dat 3 op de 4 Nederlanders een auto op naam hebben staan.
Onder die Nederlanders vallen dus ook bejaarden, kinderen etc. etc.
@ foto: www.autoblog.nl/images/wp2007/andre%20...
Flitsen op gevaarlijke punten: prima. Maar niet om 23:43 uur op een 5 kilometer lange, rechte, verlaten provinciale landweg (=80 km/uur) met 1 boerderij halverwege (daar stonden ze, waarschijnlijk) en dan flitsen op 86 km/uur.
Spee(D).. The Movie. One Man, One Mission..........
*Klopt zichzelf op de schouder voor aandeel in dit wereldrecord*
Ha, ik heb niets bijgedragen aan die 550 miljoen, en ben er trots op ook! En iedereen die hier loopt te klagen: moet je maar zorgen dat je niet gepakt wordt. Lutsers!
En als je toch snelheidsduiveltje wilt spelen moet je lekker naar Deutschland gaan. Wiedersehen!
Meer flitspalen en andere flitsapparaten om alle aso's te leren dat verkeersregels er niet voor niets zijn.
@Sturmgeist
Dat kost alleen nog maar meer geld en helpt uiteindelijk niets.
Het gaat erom dat deze graaibelasting niet met het excuus van de verkeersveiligheid gebruikt wordt. Wees dan een echte vent en beken gewoon publiekelijk dat het om het geld gaat. Weleens een struikrover bij een school gezien? Nee, zeker? Misschien omdat daar minder te halen valt dan op die levensgevaarlijke A2 bij Everdingen? Hou toch op man. Koos: STERF! en dat geldt trouwens ook voor die irritante krullenbol.
Je gewoon houden aan de maximum snelheid. Beter voor iedereen en nog goedkoper ook.
Wat zou onze overheid zijn met brave, energiebewuste en gezonde burgers....?
Inderdaad 50Caliber, voor Teen dan maar: 's-nachts / op rustige tijdstippen met 170km/h rijden op de A2 van Amsterdam naar Maastricht daar is helemaal niets gevaarlijks aan. Meer veiligheid begint bij jezelf, een oud vrouwtje in een Panda is nu eenmaal niet gelijk aan een vertegenwoordiger in een Passat die 40k per jaar rijdt. Ook verbruikt bijvoorbeeld mijn auto 1 liter / 100km meer bij 170 dan bij 120. Mijn eigen keuze, deze liter draagt nihil tot niets bij aan het "broeikaseffect" bv files zijn vele malen schadelijker. En dat 170 helemaal niet onveilig is, weten we allemaal wel. Veilig rijden zit tussen de oren, een snelheidsmeter is maar een getal en zegt weinig
oleeee oleeee oleeeee oleee oleee oleee
Koos ga eens boomkleven!
bij onze oosterburen schijnt het oplossingspercentage van (echte) misdrijven aanzienlijk hoger te liggen dan in 0031. stelling : de te grote nadruk op het vervolgen van (meestal kleine) verkeersovertredingen in 0031 gaat ten koste van het oplossen van (echte) misdrijven.
Maastricht 28 maart 2008
"Goedenavond meneer. Theo Hoekstra, Verkeerspolitie Groningen. Wij ziten achter u vanaf Delfzijl en u weet waarschijnlijk wel waarom we u nu even aan de kant zetten... Heeft u trouwens al eens nagedacht over 'n tweede hypotheek?"
@Teen 31-03-08 @ 10:17 Kennelijk zijn er nog een hoop mongeaulen zoals jij die het verschil niet snappen tussen het overschrijden van de maximum snelheid en te hard rijden.
Echt iets om trosts op te zijn *walg*
Pizzapunt 31-03-08 @ 11:14
zag ik ook. ronduit schandalig!
rijden ze eerst vanuit achterstand op de auto van de vrouw toe waardoor ze dus valselijk gemeten 4(!) km over de 50 km te hard rijden zit. De agent die in beeld zat schaamde zich ook kapot.
K00$ $p val deaud!
Wegmisbruikers gisteren, simpelweg briljant!
aangehouden vrouw:
ja, ik ken dat programma wel, met dat kleine menneke met die krulletjes...
LMAO!
Lange leve Big Brother en Politiestaat Nederland!
@ widtvoet... 31-03-08 @ 10:27
Ja, nu nog wachten op de film.. Zoefna!
Vanmorgen op radio 1:Het Kabinet heeft de opbrengst, van de verhoging van de verkeersboetes, nodig voor hun plannen van de komende jaren.
Dit is dus gewoon een onderdeel van hun begroting.
De boetes zijn dus niks anders dan een ordinaire belastingmaatregel, dit terwijl het oogmerk van boetes dus de vekeersveiligheid moet zijn.
Tip van een insider: betaal een boete niet meteen maar wacht op de eerste verhoging dit scheelt meestal maar een paar Euro met het eerste bedrag.
Deze "aanmaning" kost de staat veel arbeid, dus geld.
Hierdoor loopt de boel vast en zullen de baten de kosten niet dekken.
Dit werkt trouwens ook bij parkeer belasting.
Die 20% is om de staking goed te maken en de salarisverhogingen van die bermgraaiers te betalen.....
Koossie!!!
Dat komt door onze polderdemokratie.
politiek gelieerde belangengroepering die ergens over zeurt; geef maar een zak geld.
Niet; en nu opzouten met alles maar van de overheid (lees belastingbetalert) betaald krijgen. en dan bedoel ik alle medisch onnodige handelingen en het leven van bejaarden tot in het oneindige rekken en lesgeven in vakken waar niemand een ruk aan heeft en Evelien herfkens en consorten en deelraden en reclamebureaux die kudtpolitieke beslissingen gelikt bij de burgert door de strot gaan lopen te schuiven (hijg, hijg)
daarom; premies omhoog accijns omhoog boetes omhoog.
Het leeuwendeel van al dit boetegeld is binnengeharkt op autosnel(?)wegen. Terwijl de autosnelweg de meest veilige weg is die er is. Bekijk heel 2007, op Flitsservice zijn alle nieuwsberichten van alle verkeersdoden te vinden, talloze doden zijn te betreuren geweest wegens 'eenzijdige' ongevallen (secondenslaap, onoplettendheid, vermoeidheid, de drank/drugsrijder die zichzelf verwondt etc.) en talloze berichten van fietsers en voetgangers op de rijbaan, die vaak 's-nachts worden doodgereden. Heel erg allemaal, maar helpt het echt iets of ik nu 160 of 120 rijd? Nee. Daarom moeten snelheidslimieten nu eindelijk eens naar redelijkheid worden bepaald, dus naar wegbeeld en weers/verkeersomstandigheden. Plus een flinke verhoging van de algemene maximumsnelheid op autosnelwegen, 160 waar nu 120 gereden mag worden en 130 waar nu 100 geldt bijvoorbeeld. Het is toch pure marteling van automoblisten op bv. de A13, 80km/h 24/7 met trajectcontrole op deze 6-baans autosnelweg? De gemiddelde Civic in Amsterdam rijdt ook 80, als deze nog net even het groene licht wil doorrijden.....
Harko 31-03-08 @ 10:49
Yep helemaal gelijk, ik ben 3 a 4 keer per jaar de sigaar, kost me 4 x 30 euro maar ik heb dr wel plezier van... all in the game...
Minder dan een boete per Nederlander. Als ik zie hoe vaak er gevaarlijk te hard gereden wordt, is dit nog veel te weinig. Politie, aan het werk!
Ik betaal gewoon iets meer om harder te mogen rijden ;)
Joepie. Zolang ik geen snelheidsboete kan krijgen voor een flink rengalopje met mn paard vind ik het allemaal best.
Oké, da's dan ook weer niet waar. Dood aan Koos Spee dan maar.
ongegeneerd 31-03-08 @ 10:40 lastig hé? schapen met koeien vergelijken, of appels met peren...
Ik heb geen cruise control.
Zielig hoor, al die commenters die klagen over de boetes. Zet je cruisecontrol op 124 en je hebt nooit ergens last van. Ik heb al 3 jaar geen boetes gehad en rijd 60.000 km per jaar.
Tol Hansse 31-03-08 @ 10:21
Ja kunst ! Iedereen staat hier overdag zowat alleen maar stil. Dit constaterende zal iedereen wel -zodra het kan- het gas vol intrappen om dan door Koos gefotografeerd te worden. Houd je dus gewoon aan de snelheid. Is beter en het gemakkelijkst.
Zat die boete van die geweldige agent uit Limburg (van die achtervolging) er trouwens ook bij ?
Over een terreurorganisatie gesproken....
maar dit geld kan toch goed gebruikt worden ??
onze lieve generaal pardon vangerts zijn echt geen lievertjes,
waarom moesten ze anders liegen over hun afkomst ??
zou jij zelf vertellen dat je staatsgevaarlijk bent ???
want tegen zulk tuig moeten wij in 0031 toch welbeschermd worden ??
... zijn boetes duurder?
Wat kost een boete dan?
Koos Spee,de Dick Turpin van de lage landen.
Laat de pliesie is snel deaud gaan.
Koos Struikrover Spee strijdt met Wouter Tasjesdief Bos om wie het meeste van de burgers kan stelen...
voor iedereen die het nog steeds niet snapt: als al die boefjes hier zich gewoon aan de regeltjes houden, kunnen we op den duur de verkeersontroles opheffen, en komen er meer agenten vrij om boeven te vangen. Wil je kortom de misdaad bestrijden, hou je dan eerst zelf aan de regeltjes. Simpel toch?
Ff ander vraagje, hangt d`r verder ook helemaal los van hoor, hoort gewoon bij de dingetjes die me interesseren, ik ben nu eenmaal cijfergeil,
is er eig een stijging te zien in het aantal diefstallen van nummerplaten?
send this f*ck Koos in an orange dress to the Taliban...
Kom, we gaan de politie boycotten. Of we maken een film over de politie, waarin het verkeersreglement afgebeeld word als een fascistisch boek. We kunnen ook poppen van Koos Spee gaan verbranden. Nog meer suggesties?
Heren hardrijders,
Namens de rest van de bevolking: bedankt!
Ach als je weer een boete krijgt gewoon jennen met hun CAO... Waar staakte je ook al weer voor, 1400 pm?! Hahaha!
En als je helemaal niets meer kunt worden in deze maatschappij, dan wordt je toch lekker struikrover.
Pleurt toch op, heeft niets met veiligheid te maken, die zelfde politie agenten zouden de opdracht moeten krijgen de burgers te moeten beschermen inplaats van als een stel debielen iedereen zoveel mogenlijk bekeuringtjes aan te smeren. Nog geen 25% van de criminaliteit word opgelost gewoon ronduit schandalig dat hard werkende mensen waar wel geld te halen vat aan alle kanten worden uitgeknepen terwijl het tuig op straat rondloopt.
Terecht!
Leuke fotof*ck: Koos Spee die zijn presentatiedwerg in de bips speert, terwijl Andreetje, met een Nederlands vlaggetje wappert! IEMAND?
Zou Koos Kansloos zelf eigenlijk wel een rijbewijs hebben?
Als we nou we ons nou gewoon allemaal an de regels gaan houden?
dan pakken we ze mooi terug!
@Hennie de Grote 10:21
Absoluut onverantwoord idd. En wat heeft 't nou voor zin om als 'n gek over het asfalt te scheuren? Hardrijders lijken er alleen maar op uit grote groepen welwillenden te kwetsen.
Ik heb liever dat ze die 550 miljoen binnen halen via mensen die te hard rijden dan weer een belastingverhoging. Ja, flitsen is stom, maar te hard rijden ook, zeker als je het in de baas zijn tijd doet.
Ik heb trouwens ook wel eens een bekeuring gehad voor te hard rijden, is wel weer een paar jaar geleden.
No-Life 31-03-08 @ 10:18
dat is een sterk punt, ik denk dat de regering kan vallen.
.
kunnen er direct een paar sterkere mannen op die zetels gaan zitten!
als we ons allemaal één dag aan de maximumsnelheid houden valt er een gat in de begroting.
Boetes zijn toch om burgers een bepaald gedrag af te leren en om de verkeersveiligheid te verbeteren.
Naar mijn mening streeft deze vorm van gedragsverandering zijn doel te ver voorbij.
Ik vind het een verkapte vorm van inkomstenverwerving dat niet aansluit op het doel dat het zou moeten hebben.
De grootste klap die wij al die vermaldijde bonnenjagers uit kunnen delen, is ons voortaan gewoon aan de regeltjes houden. Betalen we nooit meer een bon, lekker puh en dikke neus voor koos.
Nederland is dankzij de struikrovers wel een van de veiligste landen ter wereld qua aantal verkeersdoden. Ook dat heeft Koos op zijn geweten.
@ widtvoet... 31-03-08 @ 10:19
Inderdaad! Levensgevaarlijke gekken! met 127! weet je wat er gebeurd als er iemand onder je auto komt met 127km/h! bij 120km/h gebeurd er niks dus dat scheelt.
Doe es massaal braaf wezen
Koos - koosjer - halal
Best knap: Nederland staat vol met files waar geen ruck aan wordt gedaan en Koos weet nog steeds plekjes te vinden waar het überhaupt mogelijk is te hard te rijden... Of staan die woudonanisten alleen 's nachts in de bosjes?
Maar 550 miljoen? Dat komt neer op nog geen 10 eurocent per dag per Nederlander.
kloodtzakjes...
@Hennie de Grote & @KaiserSoza 10:11
Niet rovershoofdman Koos of ons aller roverheid dienen exkuses te maken maar de zwaar kriminele schurken die met 127 over de snelweg durven zoeven. Op de nederige knieen zullen ze! Wat denken we wel niet...
Als er steeds maar meer verkeersboetes worden uitgeschreven werkt het buro voor verkeershandhaving toch contra-productief of zie ik het nou verkeerd...
Dat krijg je er nou van als je steeds te hard rijdt. Stelletje sukkels!!
Ik heb er helaas ook 3 van de 12.640.881 gehad..
Die traject metingen zijn erg irritant.
binnenkort:
2e foto gratis!
En het word alleen maar erger. Nog even en heel Nederland is een grote traject controlle.
Koos die is oké olé olé
of is het dan:
sorryvoordecrimenelehardrijdersdiehetdurven6kmhperuurtehardterijden.nl?
Het is nu wel duidelijk waarom de politie vorig jaar slechts 23 procent van alle misdrijven heeft opgelost.
Kunnen we geen kastje inbouwen in de auto.
Kan de overheid meteen zien of je je wel multiculti gedraagt respectievelijk met de juiste mensen omgaat. En zo niet even in de bajes (mes snijdt aan twee kanten!).
Onbeperkte mogelijkheden voor de overheid. Verkocht als efficiency en 'wie niets te verbergen heeft' et cetera. Maar gezond verstand ban je er wel praktisch mee uit.
Dus is PvdA, GL en trouwens nowadays CDA en VVD ook wel voor dit soort maatregelen.
De KGB was een kloeuterclubke. Technologische ontwikkeling heeft wel eerder sluimerend geweld bereikbaar gemaakt (o.a. WO2 - vernietiging miljoenen mensen). Dus helaas pindakaas: houdt u er maar vast rekening mee!
Waar blijft de website www.sorryvoordeflits.nl?
het zijn toch meestal heameaux die actief zijn achter struikjes?
is vergeleken met Belgie nog aan de lage kant! Afijn, bonnen blijven zuur hoewel er zat zijn die terecht zijn!
Ben benieuwd wat Garret Weldon hier aan zou kunnen doen..
Sorryvoordeboetes.nl?
Je bent gewoon een naaier als je zo veel afdraagt aan de staat terwijl je eigen mannen van de firma pliesie bv in de kou staan en weinig verdienen. Maar misschien hadden de pliesieagenten beter hun best moeten doen op school.
Koos verdient een lintje.
Als de politie niets beters zou hebben te doen, zou het prima zijn.
NIET dus.
Kan hier geen film over gemaakt worden.
"Sorry for speeding"
REAGEER OOK